Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als ik een goede pyro in mijn team heb ben ik echt blij. Dan praten we over public games maar op badlands bij mid heb ik soms momenten gehad waarin we eigenlijk geen kans op de midcap hadden maar doordat er pyro even zijn vlammetjes daarop gooide we alsnog het punt konden veroveren omdat iedereen naar health ging zoeken :D

In wars is een pyro niet heel nuttig. Ook niet op laatste cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoezo niet ? bij badlands kan je bij de laatste cap de tegenstander wegblazen :P ik heb vaak zat dat je dan net 1 seconde sneller bent dan de andere team en dus wint :P

Nadeel van wars is dat ze altijd in grote open maps spelen. Dat is erg onhandig voor een pyro

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Killzone, je zal het inderdaad zien.
Ik had het er gewoon over dat bij die classes het verschil gewoon veel groter is.

Als ik spy ga dan heb ik de gewoonte om in drukke gebieden op de kratten/vaten te springen.
Het is eigenlijk erg hoe weinig mensen die posities controleren.

Natuurlijk zijn ook spies die in een hoekje blijven zitten erg.
Ik sterf graag door een sentry als ik er een medic met 80% ubercharge mee uitschakel of een goede speler.

Angie, ik denk dat of het nu open maps zijn of niet niet veel gaat uitmaken voor het pyro gebruik.
Pyro's zijn gewoon goed te counteren. De scouts halen ze gemakkelijk genoeg neer als ze naar voor rushen.
En als ze bij de groep blijven dan zijn ze ook niet zinvol gezien hun lage range.
Dan is een team gewoon beter af met een soldier/demo.

[ Voor 27% gewijzigd door Simon Verhoeven op 25-09-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 01:53:
[...]

Ik wacht op koeitjes reactie dat de pyro geen skill bevat.
Nooit gezegd dat een pyro geen skill nodig heeft. Skill ceiling is alleen een stuk lager ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O_ Briljante reply !! d:)b

Oh en ehh als beginner gewoon super veel healen als Medic en game inzicht + ervaring opdoen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was er een goede pyro op de pub. Wist een heleboel te airblasten (kreeg mijn eerste raket van een kritzkrieg recht in mijn smoel), hij wist ook precies hoe lang zijn airblast was (hield me als scout op afstand) en ambushte goed.

Het verradelijke bij zo'n speler is dat je denkt 'Ach, het is maar een pyro... twee keer scattergun en dood-knuppelen', en dan blijkt hij te weten hoe hij een scout in een kleine ruimte kan aanpakken.

Bij heavy's merk je als scout ook wel een skill verschil. Als je kan schieten en kleine rondjes om hem heen kan draaien zonder veel schade op te lopen, en de heavy als een spast zijn gun heen en weer draait en zo alles mist, dan is het geen geweldige heavy. Als hij je in de straal van zijn kogels weet te houden, is het een betere heavy en als hij met Natasha loopt, is het een irritante hufter die kapot moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

LUH-3417 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:46:
[...]

Mooi om te zien hoe die medic die mensen bij de doorgang blockt zodat die heavy ze kan neermaaien op 3:40.
Die vind ik echt briljant. Moet ik ook maar eens gaan gebruiken. \o/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blocken is sowieso wel leuk. Ik probeer het ook wel eens. Medic ubert en komt met soldier of demo binnen. Zodra de soldier binnen is, spring je als scout ofzo in de deuropening en ga je irritant lopen doen, zodat de medic niet verder kan. Met wat geluk heeft die soldier je niet eens door en verpruts je zo hun uber. Je overleeft het vrijwel nooit, maar toch...

Oh, en er zijn ook medics die dan als een reflex switchen naar hun needlegun en vergeten dat ze een uber hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij het zien van dat soort filmpjes vraag ik me altijd weer af hoe mensen zoveel kunnen schieten zonder enorme spread. Op afstand raak ik al heavy zelden wat, terwijl anderen geen kogel missen op welke afstand dan ook (zoals dit filmpje laat zien). Of ik nu de Natasha of de normale minigun gebruik, gebukt of niet, stilstaand of lopend, bursts of permanent, het maakt niet uit. Ik heb altijd een enorm spread. Pas geleden schoot ik van een afstandje op een enemy heavy, ik raakte 'm amper en toen hij zich omdraaide was het taktaktaktaktak * AtleX dood. :(

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

LUH-3417 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:13:
Blocken is sowieso wel leuk. Ik probeer het ook wel eens. Medic ubert en komt met soldier of demo binnen. Zodra de soldier binnen is, spring je als scout ofzo in de deuropening en ga je irritant lopen doen, zodat de medic niet verder kan. Met wat geluk heeft die soldier je niet eens door en verpruts je zo hun uber. Je overleeft het vrijwel nooit, maar toch...

Oh, en er zijn ook medics die dan als een reflex switchen naar hun needlegun en vergeten dat ze een uber hadden. :)
Sowieso moet je je als scout wel eens opofferen. Ik ren wel eens naar een volgend checkpoint door alles en iedereen heen, zijn ze mooi afgeleid en kan er een pyro / heavy mooi doorheen sprayen. \o/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Nou, ik ga nu naar de GoT TF2 Meeting, zie jullie daar wel!
JamesB009 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:55:
[...]
Sowieso moet je je als scout wel eens opofferen. Ik ren wel eens naar een volgend checkpoint door alles en iedereen heen, zijn ze mooi afgeleid en kan er een pyro / heavy mooi doorheen sprayen. \o/
Scoutjes cappen, heavies door.

[ Voor 75% gewijzigd door kKaltUu op 25-09-2009 16:28 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Het kan aan mij liggen, maar de meeste kills vind ik niet echt fragmovie waardig.
Het is best knap hoe hij rondspringende scouts in zijn vuurlijn weet te houden, zeker omdat dit volgens mij niet echt je huis-, tuin- en keukenscouts zijn die je op de pubs ziet rondlopen. Daarnaast is 4 of 5 man op rij afmaken in een match redelijk episch, ook al heb je af en toe een uber nodig. Minder spectaculair dan een scout, demo of soldier fragmovie, maar nog steeds knap.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24
archetta schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:07:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar de meeste kills vind ik niet echt fragmovie waardig.
De kills misschien niet, de streaks wel. En z'n tegenstanders zijn nou ook niet echt prutsers.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Vraagje..
Nu speel ik al weer even TF2, voornamelijk als spy (+60 uur), maar ik krijg het niet voor elkaar om close range te headshotten met de Ambassador? Heb daar al meer over gelezen, maar klopt het dat power van dit wapen omlaag gehaald is? Moet nu twee keer schieten om een sniper om te leggen...
Bij intro van de ambassador was dat wel anders..
Vond het schild van de sniper wel een goede optie tegen het backstabben, maar aangezien steeds meer snipers een schild dragen, ben je als spy wat afhankelijker van je revolver. Vervelend is nu dat de sniper wel in staat is om de spy in een keer om te leggen (boog+rifle) van andersom niet. Heb ook al tips gevolgd mbt de hitboxes (mikken op hoedje ed), maar zonder succes.
Kan iemand mij vertellen of ik wat over het hoofd zie?
Thx..

Fastlane-freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Bijltje666 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:12:
Kan iemand mij vertellen of ik wat over het hoofd zie?
Dat je als spy als je naast een sniper staat hem prima kan omleggen met de normale revolver (voordat die tijd heeft om te reageren).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snipers met razorback moet je gewoon neer schieten als je snel bent kan je hem na 2 schoten om leggen.

Het is juist beter dat het moeilijker is gemaakt om snipers neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
@Zep Man.. & angienl:
Zowel met de revolver als de Ambassador leg ik snipers om, alleen heb ik met beide twee schoten nodig.
Dit was eigenlijk niet de kern van mijn vraag; mijn vraag was eigenlijk of het klopt dat de Ambassador in damage naar beneden bijgesteld sinds introductie, en of het eigenlijk nog mogelijk is om een sniper (zonder schade) te headshotten. Als dat mogelijk is, dan moet ik de oorzaak namelijk bij mezelf zoeken...
Ik heb de vraag misschien wat onduidelijk gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bijltje666 schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:31:
@Zep Man.. & angienl:
Zowel met de revolver als de Ambassador leg ik snipers om, alleen heb ik met beide twee schoten nodig.
Dit was eigenlijk niet de kern van mijn vraag; mijn vraag was eigenlijk of het klopt dat de Ambassador in damage naar beneden bijgesteld sinds introductie, en of het eigenlijk nog mogelijk is om een sniper (zonder schade) te headshotten. Als dat mogelijk is, dan moet ik de oorzaak namelijk bij mezelf zoeken...
Ik heb de vraag misschien wat onduidelijk gesteld.
Natuurlijk kan je een sniper (zonder schade) headshotten. Als hij maar geen full health heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:59

g0tanks

Moderator CSA
Je hebt sowieso minstens twee schoten nodig om een sniper te killen, zelfs al is het eerste schot een headshot.

[ Voor 4% gewijzigd door g0tanks op 28-09-2009 13:51 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
[b][Natuurlijk kan je een sniper (zonder schade) headshotten. Als hij maar geen full health heeft.
Lol...zonder schade... geen full health... _/-\o_
Precies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
g0tanks schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:51:
Je hebt sowieso minstens twee schoten nodig om een sniper te killen, zelfs al is het eerste schot een headshot.
Was toch vlak na intro van the Ambassador wel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Gisteren op een server gespeeld waarop remake draaide van de rooftop finale van Left 4 dead.
Geniale map voor TF2, alleen op sommige plekken aan de krappe kant. Maar zeker de moeite waard om te spelen.

Download de cp map hier :)

schrik niet van het geluid wanneer men naar de 3de cap gaat ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bijltje666 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:53:
[...]

Lol...zonder schade... geen full health... _/-\o_
Precies..
'Zonder schade' als in 'loop als spy zelf geen schade op'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend een leuke map ontdekt op Got#1; koth_harvest

Leuke compacte map in een gezellige scenery. Aanrader als je hem voorbij ziet komen in de mapvote.
Even wennen aan kleur en layout, maar biedt legio mogelijkheden voor elke class.
Leukst zijn de healthpacks op mid die in een doodlopende schuur liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Leuk Fortress Forever filmpje --> http://www.youtube.com/watch?v=-0-6wdDyGLI&fmt=22

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Argh, wil ik me eens registreren op de off-site GoTTF2 forums, werkt de registratie daarzo niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Blijft ook een prachtig spel, jammer dat het zo weinig gespeeld wordt.....

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:43:
Van het weekend een leuke map ontdekt op Got#1; koth_harvest

Leuke compacte map in een gezellige scenery. Aanrader als je hem voorbij ziet komen in de mapvote.
Even wennen aan kleur en layout, maar biedt legio mogelijkheden voor elke class.
Leukst zijn de healthpacks op mid die in een doodlopende schuur liggen.
Helemaal kicken als je een SG bij hun spawn kunt bouwen. >:)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XcEll schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:20:
[...]

Blijft ook een prachtig spel, jammer dat het zo weinig gespeeld wordt.....
Niks voor mij met al dat gebunnyjump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
CapTVK schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:23:
[...]

Niks voor mij met al dat gebunnyjump.
Tja, de snelheid ligt vele malen hoger dan in TF2. Ook niet helemaal mijn ding. Maar het is nog zo lekker trouw gebleven aan TFC. Het geeft me ook de mogelijkheid om de oude 2fort/well/badlands/flagrun/casbah nog eens te spelen.

Misschien heeft TFC nog wel meer actieve spelers..

if it ain't broke, break it and learn

Je moet inderdaad 2x op het hoofdschieten voor dat de sniper dood gaat. Als de Sniper full health heeft.

De afstand maakt niet uit. je moet altijd 2x schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:01
In de openingspost staan een aantal levels voor TF2 beschreven,
hierbij is ook Glass, het level waar de vloer van glas is.

Een aantal verdiepingen, met onder de laatste verdieping een grote diepte.

Je kan hier dus de grond onder de voeten van de tegenstander wegschieten, totdat hij / zij in de diepte valt.

Nou, dat concept klinkt mij erg leuk, en prima voor een lanparty.
Nu zoek ik dus deze map! ik heb al verschillende sites die maps voor tf2 verzamelen afgezocht op de term glass. Ook de link die oorspronkelijk in de OP stond is er niet meer.

Weet iemand waar je deze map nog kan vinden?
(of wellicht de hedendaagse naam van de map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24
Is dat niet KOTH_achievement_idle?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:58

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

jackel7007 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:43:
In de openingspost staan een aantal levels voor TF2 beschreven,
hierbij is ook Glass, het level waar de vloer van glas is.

Een aantal verdiepingen, met onder de laatste verdieping een grote diepte.

Je kan hier dus de grond onder de voeten van de tegenstander wegschieten, totdat hij / zij in de diepte valt.

Nou, dat concept klinkt mij erg leuk, en prima voor een lanparty.
Nu zoek ik dus deze map! ik heb al verschillende sites die maps voor tf2 verzamelen afgezocht op de term glass. Ook de link die oorspronkelijk in de OP stond is er niet meer.

Weet iemand waar je deze map nog kan vinden?
(of wellicht de hedendaagse naam van de map)
volgens mij is dat de map van koeitje... DM hem anders even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Nee ik denk het niet, de map is al erg oud volgens mij:

hier wat screens uit de op:
Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2_topic/m/s/glass_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2_topic/m/s/glass_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/tf2_topic/m/s/glass_03.jpg

Die dus... hij heet glass (maar dat is misschien een oude naam?)
volgens mij is dat de map van koeitje... DM hem anders even...
DM? :X

[ Voor 11% gewijzigd door Jackbq op 01-10-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is inderdaad van mij en Elvis. Ik heb hem echter niet meer op mijn pc staan. Ook is hij niet helemaal af, maar nog steeds wel vermakelijk :P. Misschien dat iemand hier hem nog heeft? Hij staat sowieso nog op de servers geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Ik heb hem nog wel op mn pc staan, alleen omdat de map nogal oud is werkt hij dacht ik niet meer. De map was gemaakt toen arena nog niet bestond en had eigen timers enzo. Je zult dus de vmf moeten hebben en er een arena map van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Dus even concreet, waar is hij nog te vinden?
Wie wil hem mij e-mailen, of welke server draait hem nog (af en toe?)

Volgens mij kan deze map op een kleine lanparty echt voor dramatisch plezier zorgen.
Eventueel zo'n soort map voor half life deathmatch zou het ook wel goed doen denk ik.
(little offtopic maar misschien heeft iemand daar misschien een hint voor in de vorm van een mapnaam?)

[ Voor 54% gewijzigd door Jackbq op 01-10-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat Elvis hem nog heeft (de vmf). Dan kan iemand hem aanpassen zodat het een arena map wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Kan het capture point eigenlijk op iets zitten wat mee naar beneden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Je hoeft niet perse een capture point te hebben. De oude versie werkte dacht ik door middel van een timelimit van 0 en suddendeath. En voor zover ik weet crasht brain zn server nu als je de versie die op de server staat probeert te laden. Makkelijkste is om even de map aan te passen en opnieuw te compilen.

@koeitje, elvis heeft de vmf al heel lang niet meer als ik het me goed herinner. Ik zal eens kijken of ik een goeie vmf converter kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 01-10-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Er zit nu al schot in _/-\o_
(nu nog een glazen vloer :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft moeilijk om ramen en glazen kapot te maken.

Ik was eerst ook bezig met een eigen map gemaakt met Hammer editor.
Maar helaas ramen maken die echt kapot konden gaan kreeg ik niet voormekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
De decompiler werkte. Ik heb de map gelijk maar even naar arena omgezet.

arena_glass_rc2 :)
http://www.sendspace.com/file/h30jh8 (ads!)

[ Voor 36% gewijzigd door RaCio op 01-10-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
angienl schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:49:
Blijft moeilijk om ramen en glazen kapot te maken.

Ik was eerst ook bezig met een eigen map gemaakt met Hammer editor.
Maar helaas ramen maken die echt kapot konden gaan kreeg ik niet voormekaar
Gewoon een func_breakable en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsunami schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:10:
[...]

Gewoon een func_breakable en klaar :)
Haha dat ik daar niet op ben gekomen xD stom van me.
ik ben die map aan het downloaden leuk op LAN.

Vandaag nog op school met 3 andere gespeelt in 2fort xD Alleen mijn laptop vindt het niet leuk wanneer ik Alt tab doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Waar is iedereen? Ik denk, even kort een potje spelen, is GoT server #1 geheel leeg. :(

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
PCW of Aion aan het spelen. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Metzie schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:43:
Waar is iedereen? Ik denk, even kort een potje spelen, is GoT server #1 geheel leeg. :(
Sorry, ik had iedereen laten ragequitten. Luh met kritzuber en ik als soldier was kennelijk een beetje te overpowerde combinatie... Ik had 18 kills, iemand 7 kills en de rest van de server kwam niet verder dan 1 kill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster maakt nogal gretig gebruik van de momenten dat ik er niet ben om hem in toom te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
very naais, thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Vannacht weer in een idle server gezeten, en mijn derde hoed gekregen sinds ze de ge-idlede items weggehaald hebben (had er al 1, en had 2 dezelfde ge-idled, die laatste 2 zijn weggehaald). Vind het nog steeds nergens op slaan, dat ik nu ineens een berg hoedjes krijg terwijl er nog steeds mensen zijn zonder hoed, en juist omdat ik de afgelopen weken amper heb gespeeld.

Maar goed, sorry, iets met oude koeien, maar moest het even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Tsunami schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:11:
Vannacht weer in een idle server gezeten, en mijn derde hoed gekregen sinds ze de ge-idlede items weggehaald hebben (had er al 1, en had 2 dezelfde ge-idled, die laatste 2 zijn weggehaald). Vind het nog steeds nergens op slaan, dat ik nu ineens een berg hoedjes krijg terwijl er nog steeds mensen zijn zonder hoed, en juist omdat ik de afgelopen weken amper heb gespeeld.

Maar goed, sorry, iets met oude koeien, maar moest het even kwijt :)
Niet hier komen huilen als ze bij de volgende actie je account blokkeren omdat je hebt lopen idlen he ;)
Had wel verwacht dat mensen ervan zouden leren na de eerste waarschuwing, maar sommige zijn schijnbaar nogal hardleers...

Inderdaad oude koeien, maar dit moest ik even kwijt ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Pfff, ik heb al mijn vier hoedjes gekregen gewoon onder het spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb vandaag me eerste hoedje gekregen: Scout ding, old nog wattes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het leuke is dat idle maps tegenwoordig steeds meer extra's bieden. Zo is er nu een idle map met een shooting gallery, een jump gedeelte, een zwembad en nog wat andere zaken. Zit zelf eigenlijk te wachten op een idle museum map, gewoon inloggen en de liefhebbers kunnen de kunst aan de muur bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je een idle server joint raak je dan niet je spullen kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:08:
als je een idle server joint raak je dan niet je spullen kwijt ?
achievement_idle is een map die op de server draait, door de entities of w/e ga je om de zoveel tijd dood.
Just like any map, maar dan speciaal gemaakt voor idlers :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
RaCio schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:54:
De decompiler werkte. Ik heb de map gelijk maar even naar arena omgezet.

arena_glass_rc2 :)
http://www.sendspace.com/file/h30jh8 (ads!)
Als ik de map op mijn eigen server draai, kom ik na respawn in een kamer met 1 deur.
als ik door die deur ga ben ik een ruimte met een bruine streep in het midden (op de grond)
in die ruimte ga ik langzaam dood, verder kan ik er niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook. Gisteravond op de GoT-server, vier shovel kills achter elkaar.

Let wel, mijn film-maak kwaliteiten zijn heel wat minder top of the bill dan mijn shovel kill kwaliteiten!

http://www.youtube.com/watch?v=6hGsKiayRfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jackel7007 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:42:
[...]

Als ik de map op mijn eigen server draai, kom ik na respawn in een kamer met 1 deur.
als ik door die deur ga ben ik een ruimte met een bruine streep in het midden (op de grond)
in die ruimte ga ik langzaam dood, verder kan ik er niets?
Schiet eens op de muren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan op alle rode en alle blauwe muren schieten :P Ik had het eerste keer ook niet door xD
ik schoot 1 muur eruit en toen schoot ik de glasplaten onder me vandaan xD Na een tijdje wist ik dat ik verkeerd zat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo he, sinds jaren weer TF aan het spelen. Voorheen altijd de TF1, sinds enkele dagen TF2. Wel ff wennen, zo anders dan de voorgaande editie. Maar wel net zo leuk! :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben met tf2 begonnen omdat mijn maat zei dat het een soort counter-strike was maar dan in tekenstijl.

Kerst 2007 had ik deze spel gekregen en sinds dien blijf ik het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Een soort counter-strike :') . Dat is wel de grootste belediging die TF2 kan krijgen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:55:
Een soort counter-strike :') . Dat is wel de grootste belediging die TF2 kan krijgen :P .
Daar kan anders over gedacht worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Killzone schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:55:
Gelukkig die ":P" smiley erbij.

Ik ben vanuit Counter-Strike (en Day of Defeat, en dus ook Counter-Strike:Source en Day of Defeat: Source) naar TF2 overgestapt. Het komt allemaal uit hetzelfde nest (namelijk een HL mod), het zijn allemaal online team-based spelletjes waarbij teamplay ècht loont (in tegenstelling tot team-deathmatch) en zo zijn er nog wel meer paralellen. Dus nee, da's geen belediging. Het komt allemaal uit een goed nest namelijk :D

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mja het grootste verschil met CS(S) vergeleken met TF 2 is toch wel dat TF 2 gewoon een respawn heeft where as CS(S) dat niet heeft. Dat haalt voor mij iig de vaart enorm uit het spel.

TF 2 is sneller, minder gericht op de werkelijkheid nabootsen en er is veel meer te doen voor vele soorten gamers. TF 2 laat je toe om te turtelen met de sentry, de boel te saboteren of gewoon lekker de heal slet uit te hangen.

CS(S) is gewoon alleen maar schieten en de eventueel een bomb plaatsen danwel de hostages redden

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

JumpStart schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:31:
[...]

Het komt allemaal uit hetzelfde nest (namelijk een HL mod)
offtopic:
Hoewel TFC een Half-Life mod was, was het oorspronkelijk van Quake afkomstig. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Notna schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:48:

[...]

CS(S) is gewoon alleen maar schieten en de eventueel een bomb plaatsen danwel de hostages redden
Toch gek dan, dat voicecom en tactieken zoveel bij kon dragen aan de winstkansen. Dat zou je niet verwachten als het toch "alleen maar schieten" was :P ;)

(Trouwens, je had ook nog de Assasination maps. As_Oilrig was altijd goed voor veel pret. As_Tundra was daarintegen een beetje slecht gebalanceerd.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS/CSS zijn ook games waar teamplay zeer loont. Tevens games waar je ook weinig random shit hebt (zoals bijv CoD4 met zn airstrikes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 13:59
Notna schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:48:
... of gewoon lekker de heal slet uit te hangen. ...
Yeah, that's me! :w
En ik ben er nog redelijk goed in ook ( en dan vooral het slet-aspect ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Otherside1982 op 05-10-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn CSS speelde ik vaak ook Costum maps/ Surfmaps en team Deathmatches.
En TF2 is natuurlijk een heel andere game.

TF2 wordt ook veel beter ondersteund door valve en in mijn ogen minder cheaters.
Het is nog steeds mijn beste aankoop hoewel ik nu zit te wachten op Borderlands. FPS schooter/rpg

@ koeitje: CoD4 is een goede schooter en CoD6 wordt dat ook. Ik ben gestopt met CoD4 omdat ik er niks aanvindt wanneer je goed staat te spelen en dan opeens een airstrike op je afkrijgt ofzo.
Helaas heb je in CoD6 nog steeds die vervelende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Cheaten in TF2 is gewoon zo niet-viable. :P Als engie heb je al een auto-aimend wapen, heavy is te inaccuraat, het gros van de classes werkt met projectielen.. het enige wat je soms ziet zijn scouts en snipers met aim bot en mensen met wallhacks.. maar toch, het is zó zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weiman schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:16:
Cheaten in TF2 is gewoon zo niet-viable. :P Als engie heb je al een auto-aimend wapen, heavy is te inaccuraat, het gros van de classes werkt met projectielen.. het enige wat je soms ziet zijn scouts en snipers met aim bot en mensen met wallhacks.. maar toch, het is zó zeldzaam.
Mwa, ik zie toch regelmatig situaties waarvan ik zeker wat dat er aimbots gebruikt worden. Het mooie van TF2 is dan wel weer dat zulke personen meteen een hele reeks spectators krijgen die alles op gaan nemen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Weiman schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:16:
En idlers ;)

Gisteren weer eens zitten spelen op de GoT server, was weer eens gezellig, niet erg druk, maar wel goed te doen :). Overigens merk ik wel dat bij op een server met vrij goede spelers ik alleen fatsoenlijk uit de voeten kom als Medic. Als heavy en soldier kom ik ook een eind, maar medic lukt me toch het beste (ik sta dan geregeld in de top 3). Misschien ben ik gewoon alleen in de wieg gelegd om medic te spelen.

(en och als niemand anders Medic wil spelen offer ik me graag op, het is op een fatsoenlijke server ook een zeer dankbare class om te spelen)

Om soldier/heavy te oefenen zit ik geregeld op newbie servers, daar kan ik tenminste nog winnen >:)

Overigens, ik zit net even te kijken op de HLstatsX, maar daar staat op dat ik voor het laatst op de GoT server heb gespeeld op 22-augustus. Staat het nog wel aan op de GoT #1 server? Was wel benieuwd wat mijn positie is in de statistieken.

[ Voor 10% gewijzigd door .Gertjan. op 06-10-2009 09:05 ]

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Waarschijnlijk zit je dan nog naar de oude stats te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

User.tmp schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:26:
Waarschijnlijk zit je dan nog naar de oude stats te kijken.
Vermoeden had ik al, ik bekijk ze via:

http://gottf.hlstatsx.com/hlstats.php?mode=playerinfo&player=26536

Moet ik een ander adres gebruiken dan? Ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

http://server.teamfortres....php?mode=players&game=tf
Brain is overgestapt naar de community edition van hlstatx, de oude staat nog steeds overal, maar wordt niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beetje suicidaal, Nmx? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door diffx op 06-10-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

kKaltUu schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:54:
http://server.teamfortres....php?mode=players&game=tf
Brain is overgestapt naar de community edition van hlstatx, de oude staat nog steeds overal, maar wordt niet meer gebruikt.
Ah bedankt. Ik wist niet dat men overgestapt was, maar het is ook pas weer sinds kort dat ik op de Tweakers server terug ben. Heb een tijdje niet meer gespeeld (en als ik wilde spelen zat de server vol :( ). Sta op positie 208, niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

.Gertjan. schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:33:
[...]

[...]

Ah bedankt. Ik wist niet dat men overgestapt was, maar het is ook pas weer sinds kort dat ik op de Tweakers server terug ben. Heb een tijdje niet meer gespeeld (en als ik wilde spelen zat de server vol :( ). Sta op positie 208, niet slecht :)
Heb je wel reserved slot access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

kKaltUu schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:17:
[...]

Heb je wel reserved slot access?
Ik geloof van wel, heb me heel lang geleden ingeschreven op de site en ook mijn SteamID doorgegeven. Maar zelfs met reserved slot access kan een server vol zitten toch? Zal vanavond eens even kijken.

Nu moet ik ook zeggen dat ik een server die 100% vol zit niet eens meer probeer aan te klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij bent een andere Gertje/Gertjan dan de drum and bass Belg van GoT 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga gewoon in de wachtrij staan, op auto rejoin en in tussentijd speel ik op een andere server tot er vanzelf plaats komt :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

LUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:29:
Jij bent een andere Gertje/Gertjan dan de drum and bass Belg van GoT 4?
Yep :) Ik zit (nog) niet in een clan. En drum en bass is ook niet mijn type muziek... :) En voor zover ik weet ben ik nog steeds een Nederlander (of N-Brabant moet tegenwoordig bij Belgie horen)..

Maar goed er zijn meer hondjes die naar Fikkie luisteren ;)

Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Nog niet? Komt mooi uit, op teamfortress.be zijn ze bezig met een nieuw team, maar ze hebben nog niet genoeg mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

User.tmp schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:02:
Nog niet? Komt mooi uit, op teamfortress.be zijn ze bezig met een nieuw team, maar ze hebben nog niet genoeg mensen.
Ah thanks voor de tip :). Nadeel van teams vind ik meestal dat je op gezette tijden achter je PC moet zitten en dat is helaas voor mij niet altijd mogelijk (ik ga niet beweren dat ik een sociaal leven heb hoor ;)), zal vandaag weer eens inloggen op de tf.be site en eens kijken of het misschien interessant is voor me.

Misschien kan ik een goede aanvulling zijn als medic (daar is meestal wel een tekort aan (iig op de servers waar ik speel)) :)

(moet denk ik de hoop maar opgeven dat ik een goede soldier/heavy word).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

User.tmp schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:02:
Zou zelf ook wel mee willen spelen, maar zoals ik eerder zei: Ik kan me niet registreren :p

Ligt wel aan het skill-level van het team, zelf heb ik vrijwel nooit in clanverband TF2 gespeeld
offtopic:
(wel vroeger met DCSB CS:S en Dystopia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom?
Ik was abuis. Heb een hoop van jouw posts toegeschreven aan Gertje de DnB Belg. :)

[ Voor 9% gewijzigd door LUH-3417 op 06-10-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
LUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Ik was abuis. Heb een hoop van jouw posts toegeschreven aan Gertje de DnB Belg. :)
This.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

LUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Dacht ik eindelijk bekend (en "gewaardeerd") te zijn binnen de GoT TF2 wereld blijkt dat men denkt dat ik een heel ander persoon ben. :'(

Extra reden dus om mijzelf eens goed op de GoT kaart te zetten wat TF2 betreft :) Zodat iedereen weet dat [GoT].Gertjan. een andere is dan Gertje de DnB Belg :P

Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.