Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ondertussen heb ik de hoedjes.
Beide zijn wel grappig, vooral de demo met de permanente hoed.
Helaasch wel ja, vorige update zat je ook al te zeiken
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Inderdaad. Ik wou eigenlijk de stovepipe, maar die is me niet gegund. Deze is stiekem nog leuker.Simon Verhoeven schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:45:
koth_harvest_event
Ondertussen heb ik de hoedjes.
Beide zijn wel grappig, vooral de demo met de permanente hoed.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Inderdaad ja. Turbine had van de 24 man er 18 weggejaagd.g0tanks schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:23:
Gisteren was er geen hond op de GoT server, RTV'en naar koth_harvest en je hebt meteen 20 spelers erbij.
Harvest kwam op, nog voor de update uberhaupt uit was, en hij zat binnen 5 minuten weer tot de rand vol.
Maar let inderdaad op, de event-map heet koth_harvest_event. Anders zoek je voor lul naar het spook
Spreek je dat uit ervaringfrickY schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:03:
[...]
Inderdaad ja. Turbine had van de 24 man er 18 weggejaagd.
Harvest kwam op, nog voor de update uberhaupt uit was, en hij zat binnen 5 minuten weer tot de rand vol.
Maar let inderdaad op, de event-map heet koth_harvest_event. Anders zoek je voor lul naar het spook
De Event map en hoe kan het ook anders , Gaat weg na deze Halloween Event.
ik vindt het een prima update/special je ziet wel dat de Koth_harvest wordt gespeelt maar het is niet zo dat andere maps achtergelaten worden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gravelpit vind ik weer niks aan, ik hou wel van zulke speciale mapsWeiman schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:30:
ik moet zggen dat ik de pompoengekte nu al wel zat ben..geef mij maar gewoon gravelpit ofzo
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Hij deed het gelijk xD en binnen 1 minuut had ik hem
In een kwartiertje spelen verdien je hem ook gewoon, veel leuker toch? Het gevoel dat je hem echt hebt verdiend in plaats van hebt 'gekregen'.angienl schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:37:
ik kwam gewoon op een random server en vroeg of ik iemand mog domineren met zo hoedje
Hij deed het gelijk xD en binnen 1 minuut had ik hem
Ik vond die Achievement waarbij je 5 mensen moest neerhalen door middel van die pompoenen wel leuk om te doen
Jammer dat het maar 5 was, en niet 50 ofzo, want heb in een uurtje toch wel 50 mensen neergehaald door een suicide actie
Toen zag ik dat de sniper in ons team er 1 had dus snel geswtiched naar blue en spy, maar nog steeds gefaald
Sinds lange tijd niet meer zo intens en vermakelijk met TF2 bezig geweest
Die pompoenen vind ik inderdaad ook briljant. Sticky er bij plakken en verstoppen tot er een hulpeloosie langskomt
Staat overigens ook weer een sterk stukje op het blog over de aanschafprijs van €2,50
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 31-10-2009 11:06 ]
Ik ben nieteens echt achter die Gibus aan gegaan, ik ging gewoon lekker spelen en na een tijdje kreeg ik hem vanzelffrickY schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:04:
Gisteravond ook de hele tijd bezig geweest voor die Gibus, maar kreeg het maar niet voor elkaar. In andere team hadden een demo en scout hem maar telkens als ik er bijna 1 had kilde ze me wel weer een keer.
Toen zag ik dat de sniper in ons team er 1 had dus snel geswtiched naar blue en spy, maar nog steeds gefaald
Sinds lange tijd niet meer zo intens en vermakelijk met TF2 bezig geweest(en dat heb jij gemist angienl
)
Die pompoenen vind ik inderdaad ook briljant. Sticky er bij plakken en verstoppen tot er een hulpeloosie langskomt
Staat overigens ook weer een sterk stukje op het blog over de aanschafprijs van €2,50
Gibus op maar niemand wilde me dominaten.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Reden om hem niet te gebruiken maar juist de cheaters laminent is wellicht omdat anders hele groepen op je komen jagen voor een domination
Wel leuk hoe Valve dit heeft gedaan; 10 duizend hoedjes via een signup pagina vergeven, en vervolgens aan iedereen die iemand van die 10k dominate. Ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk met dat hoedje rondlopen.
Ik wordt wel niet vaak gedominate.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Denk dat er niets leukers bestaat, scout jumpt uit een raam. Headshot...
Ben een kwartier niet meer bijgekomen
Iemand trouwens een idee hoe je die pumpkins moet laten ontploffen? Er op schieten doet bij mij niets
[ Voor 21% gewijzigd door IStealYourGun op 02-11-2009 12:26 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Dat was jij dusIStealYourGun schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:19:
Net een achievment gehaald waar je een scout in de lucht moet doodschieten als sniper.
Ik neem aan dat je op de pumpkins schiet met de dynamiet staven er aan vast? De rest doet namelijk weinigIStealYourGun schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:19:
Net een achievment gehaald waar je een scout in de lucht moet doodschieten als sniper.
Iemand trouwens een idee hoe je die pumpkins moet laten ontploffen? Er op schieten doet bij mij niets
Alleen de pumpkins met dynamietstaven erop ontploffen, de andere zijn gewoon voor de sierIemand trouwens een idee hoe je die pumpkins moet laten ontploffen? Er op schieten doet bij mij niets
dat dus
[ Voor 5% gewijzigd door skndd op 02-11-2009 12:51 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Verwijderd
Leuk die ingebouwde zelfbescherming voor pyroshayate666 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:10:
Met een flamethrower ontploffen ze niet. Voor de rest zou ieder wapen moeten werken.
ALWEER OVER DIE PYRO'S, KAP EENS MET RANTEN!Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:20:
[...]
Leuk die ingebouwde zelfbescherming voor pyros
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
* IStealYourGun gaat opzoek naar een nieuw doel in zijn leven :-p
Meer info en STV / Video adressen: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1009550
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
http://etf2l.org/nations/playoff-phase/
Nations cup was eerst een group phase met 30 teams, zijn er uiteindelijk 16 van overgebleven, waaronder Nederland
awesome double airpipe in de etf2l match vandaag.
[ Voor 20% gewijzigd door kKaltUu op 02-11-2009 23:24 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Team Fortress 2
Added Bill's Hat for players who pre-purchase Left 4 Dead 2
Fixed client-side perf problem after changing levels on Koth_Harvest_Event
Nice, die muziek. Heb meteen meer zin in mijn dag nu ik koppijn en kotsneigingen heb...kKaltUu schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:09:
Arie, geef dan ook de ETF2L link, is misschien wat duidelijker:
http://etf2l.org/nations/playoff-phase/
Nations cup was eerst een group phase met 30 teams, zijn er uiteindelijk 16 van overgebleven, waaronder Nederland
awesome double airpipe in de etf2l match vandaag.
[video]
En iedereen mij maar uitlachen dat ik L4D heb ge-preorderdedededed HA!
Ik heb wat gemengde gevoelens over deze actie.
Langs de ene kant zo van extra hoedjes zijn tof, en ik heb l4d2 toch al geprorderd.
En het is toch een manier om de sales te boosten.
Langs de andere kant weet ik dat er toch mensen zijn die hierover gaan klagen, en ik geef zelf eigenlijk de voorkeur als ingame items enkel gerelateerd aan het spel zijn.
edit:
Is er na een potje tussen verschenen. Het hoedje ziet er wel tof uit, zeker op een soldier.
Ik denk niet dat ik snel een ander hoedje ga opzetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Simon Verhoeven op 03-11-2009 09:27 ]
Hij komt niet in je backpack te staan.Simon Verhoeven schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:18:
Ik zie hem niet in mijn lijst staan? Iemand anders wel die ook de l4d2 4 pack heeft gekocht en zo het spel heeft gekregen als gift?
Ik heb wat gemengde gevoelens over deze actie.
Langs de ene kant zo van extra hoedjes zijn tof, en ik heb l4d2 toch al geprorderd.
En het is toch een manier om de sales te boosten.
Langs de andere kant weet ik dat er toch mensen zijn die hierover gaan klagen, en ik geef zelf eigenlijk de voorkeur als ingame items enkel gerelateerd aan het spel zijn.
Je moet naar backpack van een class gaan, dan HAT selecteren.. daar moet hij tussen staan. (Ik had precies hetzelfde..)
Screenshots van de nieuwe HAT

[ Voor 26% gewijzigd door JamesB009 op 03-11-2009 09:49 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Dat is geen nieuwe taunt vanwege het hoedje, maar een nieuwe taunt vanwege halloween afaikJamesB009 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:28:
[...]
Hij komt niet in je backpack te staan.
Je moet naar backpack van een class gaan, dan HAT selecteren.. daar moet hij tussen staan. (Ik had precies hetzelfde..)
Screenshots van de nieuwe HAT (Heavy class)
[afbeelding]
Bij de nieuwe hat is ook een nieuwe Taunt gekomen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, hahaha. Ik heb nog niet met Halloween gespeeld...Notna schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:30:
[...]
Dat is geen nieuwe taunt vanwege het hoedje, maar een nieuwe taunt vanwege halloween afaik

Zal mijn post even editen, thnx.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
BTW die nieuwe Bill hat is heftig
Ik zou liever wat geld betalen voor een echt goed spel zoals TF2 zelf dan een ander moeten kopen voor ingame content. Heb L4D1 al gekocht en die koste mij meer dan 2x zo veel als TF2. Ze hebben al genoeg geld van mij voor zo'n brakke 'console' achtige game.
[ Voor 30% gewijzigd door Fox op 03-11-2009 12:17 ]
Maar ik kan de redenering wel begrijpen.
Maar zo slecht is l4d niet, ik amuseer mij er wel mee.
Het is gewoon anders.
Ben me een paar keer kapot geschrokken in de demo, dus vind het nu een kutspel
Leuke hat idd maar dat kan me echt niet boeien, vind het sowieso weinig toegevoegde waarde geven aan TF2 al die wearable items. Als iemand voor die hat L4D2 koopt dat zou ik het heel erg vreemd vinden op z'n zachts gezegd.
[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 03-11-2009 15:14 ]
Same here.frickY schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:13:
Erg gave hat! Alleen niet de moeite om L4D voor te kopen
Ben me een paar keer kapot geschrokken in de demo, dus vind het nu een kutspel
Ik ben een mietje.
Beetje rond knallen, melee spammen, doorlopen en herhaal. Werkelijke teamwork was ondanks de co-op en 'geforceerde-teamwork' maar weinig te bekennen. Ook vond ik de community van L4D nogal onvolwassen, soms word je gekicked of uitgescholden voor de meest vreemdste dingen. Dit ligt ook meestal aan de server waar je op speelt, en helaas kan je dit bij L4D niet kiezen, behalven de keuze om alleen met vrienden te spelen. De serverbrowser zoals die er bij TF2 is, is een groot gemis in L4D.
Het hoedje kan mij eigenlijk niet veel boeien, geen fan van de eeste L4D ( en turtlerock studio ). Ik zou het liefst gewoon direct het ontwikkelteam achter TF2 een steuntje in de rug kunnen geven. Het grappigste aan dit al vind ik nog dat er serieus mensen zijn die L4D2 kopen alleen voor het hoedje. Zag op steam forum nog één persoon met het hoedje, ~0 uur L4D2 demo tijd en ~300 uur TF2 idle tijd.
Al dat hoedjes gedoe begint op een soort sociaal experiment te lijken. In ieder geval is de komedie op het steam forum groot.
Toch was ik van plan om Left 4 dead 2 te kopen.
Vandaag zag ik de nieuwe hat voor tf2 als je L4D2 pre-orderd. TADAAA dat heb ik dus gelijk gedaan
Nieuwe HAT, L4D2 Demo,10% korting en een vette game op de dag van de release
Left 4 dead 2 is weer zo game dat je gezellig met je maten online gaat doen en na een tijdje ook met cheats gaat spelen
TF2 en Left 4 dead 2 moet je niet met elkaar vergelijken. het zijn 2 verschillende games die beide zijn charmes heeft
SniperFox, ieder zijn keuze.
Als die persoon dat er voor over heeft des te beter voor hem.
Ik zou er niet speciaal l4d2 voor kopen, maar het is wel een leuk extraatje.
http://www.rockpapershotgun.com/images/09/oct/hale3.jpg
Bron:
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?p=3051895
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Je kan ook zeggen dat neusbeer het zweedse nieuws heeft gehaaldLUH-3417 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:28:
Oh ja, oh ja? Nou! Ik zie GoT 5 nog niet het Zweedse nieuws halen!
Dan ben jij dus niet meer nodig bij team 3LUH-3417 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:28:
Neusbeer = Team 3.
Ik was er ook niet bij, dus telt zeker niet!LUH-3417 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:10:
Welke pcw? Ik deed niet mee, dus als het resultaat negatief voor Got 3 is, telt het niet.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Zwak excuus. Je moet gewoon altijd bereikbaar zijn en klaar voor de strijd!GonzoNL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:35:
Ik was tv aan het kijken en zag shabba zijn oproep om pro-troepen pas om half 11 ofzo, dus die pcw telt niet, want ik wist er niet van voordat het plaatsvond.
GoT5 was geen GoT5 maar GoT5-Met een prutser uit T3-En een clanloze prutserg0tanks schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:08:
[...]
Zwak excuus. Je moet gewoon altijd bereikbaar zijn en klaar voor de strijd!
Also, we speelde allemaal off class
Nuff said, we win.
We hadden become als solly en sneaker als scoutNmxje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:43:
We hadden neus als scout en mij als medic.
Nuff said, we win.
Nuff said, we pwn.
Maar Neus is pro want die is wereldberoemd in Zweden!Nmxje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:43:
We hadden neus als scout en mij als medic.
Nuff said, we win.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Maar in plaats daarvan zijn het steeds van die loze opmerkingen.
Trouwens, ik boycot tegenwoordig hoedjes. Ik ga er geen één meer dragen zolang ik TF2 speel, ook al vind ik ze allemaal. Ik kan zelf toch niet op m'n kop kijken.
ZeikertVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:55:
Waar gaat dit over? Iedere keer als ik zie dat ik hier iets nieuws gepost is hoop ik op een opleving van de discussie over pyro's of de aankondiging van een ander onhaalbaar item tenzij je er geld voor neerlegd.
Trouwens, ik boycot tegenwoordig hoedjes. Ik ga er geen één meer dragen zolang ik TF2 speel, ook al vind ik ze allemaal. Ik kan zelf toch niet op m'n kop kijken.
Verwijderd
Nee nee nee, ik zie ze graag op de kop van anderen. Ik zal die Mining Light graag van je engi afschieten zodra je hem hebt. Ik draag ze alleen zelf niet meer.Phyxion schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:57:
[...]
ZeikertHoedjes zijn cool man. Zo wil ik al tijden die Mining Light terwijl ik die maar niet krijg
Pyro's? Ow, je bedoelt die n00b classVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:55:
Waar gaat dit over? Iedere keer als ik zie dat ik hier iets nieuws gepost is hoop ik op een opleving van de discussie over pyro's of de aankondiging van een ander onhaalbaar item tenzij je er geld voor neerlegd.
* .Gertjan. zet het op een rennen
Die discussie is hier ook al meerdere keren langs gekomen. Laat ieder lekker zijn ding doen en als iemand zich prettig voelt als pyro moeten we hem gewoon in zijn waarde laten. Wat dat betreft zijn sommige mensen imo iets te fanatiek.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
*pakt de benzine van Freep af*Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:55:
Bluf! Pas als je ze allemaal delete dan geloof ik je!Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:55:
[...]
Maar over nuttigere dingen: we zijn lekker bezig in de ETF2L... komende zondag eerste 7vs7 match in de WireplayTF2L. Heb er zin in
7vs7 wordt wel lekker apart... Classlimit 1, dus geen dubbele scouts/soldiers... Om nog maar niet te spreken van het feit dat _alle_ officiele maps gespeeld worden. Dus lekker war spelen op Goldrush
* VyperX hoopt trouwens dat er geen 2fort wordt gespeeld...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Highlander is dan ook tof, dus je zeurt. Gewoon een best in class ideeLUH-3417 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:19:
Ik denk dat 7vs7 met classlimit 1 veel gaat lijken op highlander, dat weer veel lijkt op een doodnormale pub.
Ik: Medic down!
Teamgenoten: Wat?
Ik: Laat maar.
Ik heb 'm, heb je iets leuks er voor terugPhyxion schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:57:
[...]
ZeikertHoedjes zijn cool man. Zo wil ik al tijden die Mining Light terwijl ik die maar niet krijg
Inderdaad, niemand focused op je, en ondertussen kun je gewoon de medic en solly's meatshottenVerwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:44:
Leukste aan highlander is engi spelen. Zeker op offense. Men onderschat je vaak
Nu heb je het voor iedereen verpestVyperX schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:21:
* VyperX hoopt trouwens dat er geen 2fort wordt gespeeld...
Zou nog grappig kunnen zijn eigenlijk.
Verwijderd
Sowieso onderschat men je vaak. Gisteren ook in een pug, staan een soldier en demo damage te soaken van mijn sentry terwijl ze erop schieten. Dus ik denk, fuck it, die sentry gaat toch down, en spring naar beneden, 4 meatshots later hebben we 2 dodenRaCio schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:05:
[...]
Inderdaad, niemand focused op je, en ondertussen kun je gewoon de medic en solly's meatshotten
Signature
Yep, een van mijn meest favoriete dingen om te doen als ik me verveel.pasta schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:08:
Offensive Engi spelen is sowieso een underrated iets. Pleur gewoon continue in verrassende hoeken een Lvl1 Sentry neer, die haalt een paar kills en wordt daarna opgeblazen, vervolgens op een andere plek weer zo'n ding neerzetten etc. etc.
Dan hoop ik voor je dat je geen HWG of solly speelt want dan haal ik je in en brand je als nog.Gertjan. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:35:
[...]
Pyro's? Ow, je bedoelt die n00b class
* .Gertjan. zet het op een rennen
Rocket + Airblast is :W SoldierUser.tmp schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:29:
Rocket/Natascha = Weg pyro :W
Verwijderd
Heb nu dus via Steam TF2, maar kreeg daar ook gelijk Half Life 2, Episode 1, Episode 2 en Lost Coast bij (??). Portal kende ik al, maar blijft leuk. (Cake anybody?)
In Team fortress 2 heb ik al meer dan 200 uur zitten. Alle klassen behalve sniper vind ik leuk.Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:36:
Heb dit geweldige spelletje ook maar eens aangeschaft. Was eigenlijk alleen op zoek naar TF2, totdat ik op een bepaalde website de gehele Orange Box tegenkwam voor E14,99.
Heb nu dus via Steam TF2, maar kreeg daar ook gelijk Half Life 2, Episode 1, Episode 2 en Lost Coast bij (??). Portal kende ik al, maar blijft leuk. (Cake anybody?)
En die bepaalde website was zeker bartsmit?
Ik vind dat valve heel goed TF2 ondersteunt
* IStealYourGun speelt het beste als medic, maar het vaakst als pyro omdat je als medic enkel een meerwaarde hebt in een goed gecoördineerd team. Pyro is altijd fun, zeker op 32-player servers.
Dit topic is gesloten.