Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:02:
[...]

In Team fortress 2 heb ik al meer dan 200 uur zitten. Alle klassen behalve sniper vind ik leuk.
En die bepaalde website was zeker bartsmit?

Ik vind dat valve heel goed TF2 ondersteunt :)
Toevallig niet nee, :p
Heb alleen een key gekocht via Steamkeys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit topic niet al een maand of 2 toe aan een nieuwe versie? Of is dat afgeschaft sinds de nieuwe database-server in gebruik is genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:20

g0tanks

Moderator CSA
IStealYourGun schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:44:
Gisteren trouwens op een UK publiek-server gespeeld (kan naam niet herinneren), maar ze hosten veel games waaronder CS:source (kende ze van daar). Vrij ervaren spelers online, al pyro was je er ten doden opgeschreven zodra je in line of sight van de vijand kwam. Enige manier om het andere team met succes uit te schakelen was een overkill aan medic's, met als resultaat dat het andere team spy's inzet. Lang geleden dat ik me nog zo goed geamuseerd heb. :-p

* IStealYourGun speelt het beste als medic, maar het vaakst als pyro omdat je als medic enkel een meerwaarde hebt in een goed gecoördineerd team. Pyro is altijd fun, zeker op 32-player servers. :9
Pyro's zijn kut, vooral op 32-player servers.

:)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15

User

S3

RedHat schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:32:
[...]

Rocket + Airblast is :W Soldier :P
Goed gemikte rocket = :W Pyro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

De pyro is gewoon een chaos-multiplicator. Hij voedt zich op chaos, en vergroot deze. Daarom is de pyro ook nutteloos in gevorderde matches; een gecoördineerd team =/= chaos.

Oftewel, de Wet van de Pyrodynamica: Naar mate de entropie op een server stijgt, stijgt het rendement van de pyro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pasta schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:08:
Offensive Engi spelen is sowieso een underrated iets. Pleur gewoon continue in verrassende hoeken een Lvl1 Sentry neer, die haalt een paar kills en wordt daarna opgeblazen, vervolgens op een andere plek weer zo'n ding neerzetten etc. etc. :)
Klopt, blijft leuk vooral op payload maps soms erg leuk om snel even vooruit te rennen als engi wanneer er niks is, of als defensive team snel achter het team proberen te komen en snel een sg bouwen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Een Uber op een pyro doet soms wonderen. Het is me al meerdere keren gelukt, (meestal op payload maps) om de vijand een heel stuk terug te dringen omdat iedereen wegrent voor de pyro. Dan heeft je eigen team even rust om de cart een stuk vooruit te duwen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

juistem, Metzie mgoed wij hebben samen volgens mij wel meerdere van dat soort actie's ondernomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:21:
[...]

3 shotgun schoten ook. En die kan hij niet airblasten. Het is altijd zo duidelijk als een pyro graag zijn airblast wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Of gewoon gigantische sticky + rocketspam.

Maar op dustbowl laatste punt werkt uber pyro ook goed. Als je helemaal via rechts achter hun kan komen, dan is het echt feest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

jaja koei, maar die kan je nog dodgen en daarnaast heeft een pyro ook een shotgun..

redelijk non-argument dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Accident schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:44:
jaja koei, maar die kan je nog dodgen en daarnaast heeft een pyro ook een shotgun..

Er zit ook nog 25 HP tussen solly en pyro.1 vs 1 shotgun pakt daardoor vaak negatiever uit voor de pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart kijkt nog wat Don Newman Pyro Acties en denkt: ik trek me geen ene flikker aan van alle commentaar, ik blijf Pyro spelen gewoon leuk vinden.

Bij counterstrike moest je vroeger (geen idee of het nu ook nog zo is) je constant weer door het "De MP5 is een n00bgun!!" gemekker heen worstelen.

Trouwens, met CS (en later CS:S) vond ik close range raggen met een van de Benelli's (voor de niet-kenners: shotguns dus) ook al vette pret! De aard van het beestje verandert blijkbaar niet :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

details Dex details :P

enne Jump, idd de m3 is master 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Accident schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:16:
details Dex details :P

enne Jump, idd de m3 is master 8)
De single-shot M3 was toen (is nog steeds?) moeilijker maar daardoor ook wel wat bevredigender als het wil lukken. De XM1014 semi-auto was ook altijd een Feescht™ om, lang-leve-de-lol, op de meer close-range maps mee te rushen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
Teamfortress 2 toch? Geen CSS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:49
Ik zie trouwens bijna alle pyros met een flare gun, volgens mij is die shotty best underrated, want die kan het ook goed doen op mid-lange en korte (buitenbereik flawthrower) afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
User.tmp schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:21:
[...]

Jij mikt altijd goed, maar je raakt geen donder :W

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

nee voor mij enkel de m3, Jump :)

/einde css offtopic gezeur

Japie denk dat enkel de n00b pyro's de flare gebruiken, net als de BB (alhoewel de flare afentoe wel handy is)

[ Voor 13% gewijzigd door Accident op 07-11-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accident schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:44:

Hoe dodge jij een shotgun? Het is hitscan? De meeste spelers gebruiken niet eens fatsoenlijke strafing patterns. Als jij van flamethrower naar shotgun switched heb ik dat gelijk door, waardoor ik gelijk weer naar rockets switch en een rocket afschiet. Moet de eerste pyro nog tegenkomen die dan nog de tijd heeft om te switchen naar een flamethrower en te airblasten. Eventueel kan ik je nog afmaken met een shotgun (als ik bang ben dat je m'n mid-air rocket gaat terug airblasten)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

ik doe afentoe aan straffen idd, vd rest een simpele pub-spelert :)

off topic, koei zit je ook op CCH?

[ Voor 21% gewijzigd door Accident op 07-11-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accident schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:52:
ik doe afentoe aan straffen idd, vd rest een simpele pub-spelert :)

off topic, koei zit je ook op CCH?
CCH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

cch = iets met honda's :) iemand heeft daar een gelijke avatar dus vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
JumpStart schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:09:
* JumpStart kijkt nog wat Don Newman Pyro Acties en denkt: ik trek me geen ene flikker aan van alle commentaar, ik blijf Pyro spelen gewoon leuk vinden.

Bij counterstrike moest je vroeger (geen idee of het nu ook nog zo is) je constant weer door het "De MP5 is een n00bgun!!" gemekker heen worstelen.

Trouwens, met CS (en later CS:S) vond ik close range raggen met een van de Benelli's (voor de niet-kenners: shotguns dus) ook al vette pret! De aard van het beestje verandert blijkbaar niet :+
True, voor MP5-hoer uitgemaakt worden op de server was vaste kost :+. M3-en omdat je low on cash was, ook leuk. Auto-shotty helemaal geweldig (tenzij long range m4a1/ak47/awp je enemie was).

Wat betreft het pyro gedoe, ik speel alleen maar public dus boeit het me geen reet. Pyro is een leuke klasse en zeker nodig als er wat spies rondlopen. De mensen die wars spelen zullen het daar niet gebruiken maar in publics, zeker drukke, is het hartstikke leuk én handig. Blussen, stickies wegblazen etc. etc.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat pyro verhaal. Mensen die met pyro spelen hebben wel skill in mijn ogen.

Eén tactiek is met de backburner achter hoeken, objecten schuilen om elke niets vermoedende voorbijganger in de rug aantevallen.

Eén tweede is met de flare gun iemand te raken en dan met de Axtinguisher iemand de critical hit te geven.

http://tf2wiki.net/wiki/How_to_play_the_Pyro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik loop, als ik al Pyro speel, met de flaregun omdat ik andere mensen de kans wil geven een deflect flare kill te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik speel alleen pyro als er ergens een grote groep enemies niet weg te krijgen is door mijn team. Dan even met pyro sprayen en dan weer terug naar de class waarmee ik speelde. :+

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:14:
Over dat pyro verhaal. Mensen die met pyro spelen hebben wel skill in mijn ogen.

Eén tactiek is met de backburner achter hoeken, objecten schuilen om elke niets vermoedende voorbijganger in de rug aantevallen.

Eén tweede is met de flare gun iemand te raken en dan met de Axtinguisher iemand de critical hit te geven.

Troll. Die discussie hebben we al duizenden keren gevoerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Over dat pyro verhaal. Mensen die met pyro spelen hebben wel LOL in mijn ogen.
Laten we de discussie maar niet opnieuw gaan voeren, maar ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je plezier hebt in het spel. Of je nou een super dodelijke soldier bent of een klungelende medic. Als je jezelf maar vermaakt.

Soms is het wel belastend dat er (altijd) van je wordt verwacht dat je competatief en berekenend moet spelen. Gisteren heb ik op een UK server gespeeld waar het 1 grote chaos was met instant respawn. Ik heb me uitermate goed vermaakt lekker raggen, rushen en doodgaan. Lekker demo, spy en pyro lopen aanklooien. Op de GoT server zou ik dit nooit doen want dan bak ik er niks van.

[ Voor 31% gewijzigd door Metzie op 07-11-2009 13:52 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amen, ik speel het liefste op pub servers. Daar maakt het niet veel uit of het een chaos is.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26

Elke hoek sprayen om mij te vinden vind ik niet echt skill. En als je mij gevonden hebt dan blijf je achter mij aanrennen tot ik dood ben. Enige oplossing is een health pack pakken om weer te cloaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iedere klasse heeft wel iets slechts.
Scout de scattergun/FaN is veel ste sterk van dichtbij
Soldier kan gewoon rocketspammen om een hoekje
Demoman kan bij doorgangen campen met ze sticky;s en maar blijven zitten op die plek
Pyro kan doelloss achter een spion rennen en je zo wegbranden steeds(spycheck)
Sniper The huntsman is one hit en je bent bijna dood dus overpowered
Spy kan ze Dead ringer gebruiken om steeds fake dood te gaan en zo steeds maar in de weg blijven lopen
Heavy kan steeds zijn sandvich eten en wanneer je hem achterna loopt heeft die weer volledige health
Medic gebruikt zijn Blutsaugher om daarna weer steeds weg te rennen vaan een pyro
Engineer Kan een sentry bouwen en ondertussen een blok plaatsen met zijn dispenser :D

Zo zie je geen een klasse is geweldig, Maar gelukig zijn alle ergenisse te overwinnen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Voor mij nieuw, voor anderen wellicht oud: de 'Prophunt' mod!

Rood is scout, maar dan met het uiterlijk van een doos, stuk hooi, emmer, etc. en zij gaan ergens staan en doen alsof ze bij het meubilair horen.
Blauw gaat dan zoeken (meestal als pyro) door op voorwerpen te schieten. Maar elke keer als ze schieten gaat er wel iets van hun eigen health af.

Op maps als Harvest wint blauw meestal, maar er zijn ook speciale maps (PH) voor deze mod, waar de kansen gelijker liggen. Eén van de leukste vind ik de PH_warehouse waar al 200 voorwerpen instaan om je in verwarring te brengen :P

* Gizz ligt echt dubbel af en toe.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Ik heb gister of eergister ook voor het eerst prophunt gespeeld, en ik moet zeggen, het is wel redelijk briljant :) Alleen jammer dat ik die kronkel in m'n hersenen niet heb die je nodig hebt om een goede verstopplek te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15

User

S3

Ik heb wel een kronkel in mjn hersenen....
Alleen niet de goeie kronkel... o rly? y rly :'(

Prophunt vind ik niet echt veel aan.Hide & Seek is daarentegen weer geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Een demo doet dat veel beter (om daarnaast op elk ander front ook nog beter te zijn + veel hogere skillceiling).
2. Je doet zoiets niet tegen een speler die meer dan 1 hersencel heeft ;).
JamesB009 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:43:
Ik speel alleen pyro als er ergens een grote groep enemies niet weg te krijgen is door mijn team. Dan even met pyro sprayen en dan weer terug naar de class waarmee ik speelde. :+
Demo doet zoiets veel efficienter. Soldier trouwens ook.

Maar goed, er zijn altijd mensen die veel plezier beleven aan het kijken naar de respawntimer ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
respawn time ? Daar heb ik geen zin in. 3seconde wachten vindt ik nog kunnen maar als ik een server zie met respawn dan kan ik soms 20 seconde wachten :S en dan spawn je net terug. komt er op dat moment een uber jou kan op of net buiten je spawn room :D leuk hoor weer 20 seconde erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

angienl schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:46:
respawn time ? Daar heb ik geen zin in. 3seconde wachten vindt ik nog kunnen maar als ik een server zie met respawn dan kan ik soms 20 seconde wachten :S en dan spawn je net terug. komt er op dat moment een uber jou kan op of net buiten je spawn room :D leuk hoor weer 20 seconde erbij
Dán is Pyro wel leuk. Als je Kamikaze acties niet ten kosten gaan van het team. 3 sec Respawn is nou niet echt een straf voor minder-slimme acties. Het grote nadeel hiervan is dat je niet "slim" leert spelen. Je rent op de tegenstander af, verlies je? Ach ja.. 3 seconden wachten en ik doe weer mee. Bij 20 Sec respawn denk je 2x na voordat je doelloos op je tegenstander afrent. Meestal werk je dan met burst 'n runs waarbij je even je enemy ziet en erop los laat, en dan snel weer weg bent om health te halen. Pyro is hierbij gewoon minder effectief, omdat zijn/haar primaire wapen een veel kleiner bereik heeft. Een burst 'n run levert dan meestal 2 rockets en een sticky in je smoel op. Dood. Weer 20 seconden niets kunnen betekenen voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik probeer servers ZONDER respawn time net te vermijden aangezien de tactiek mist en het skill voordeel nauwelijks nut heeft.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:30:
[...]

Hoe dodge jij een shotgun? Het is hitscan? De meeste spelers gebruiken niet eens fatsoenlijke strafing patterns. Als jij van flamethrower naar shotgun switched heb ik dat gelijk door, waardoor ik gelijk weer naar rockets switch en een rocket afschiet. Moet de eerste pyro nog tegenkomen die dan nog de tijd heeft om te switchen naar een flamethrower en te airblasten. Eventueel kan ik je nog afmaken met een shotgun (als ik bang ben dat je m'n mid-air rocket gaat terug airblasten)
Als jij van shotgun naar rocketlauncher switched heb ik dat gelijk door, waardoor ik gelijk weer naar flamethrower switch en je rocket airblast. And on and on and on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
angienl schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:46:
De ware W+M1 Pyro. Gaat net zolang door met +forward en +attack totdat hij tegenstanders ziet en doodgaat. Instant respawn en je hoeft je W en M1 knop niet eens meer los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyro's die alleen maar W+M1 gebruiken weten niet hoe ze een pyro moeten spelen.

Je moet natuurlijk je flare gun gebruiken en dat kan je niet alleen doen door W + M1
en de compress blast helpt je tegen Soldiers,Demomans en snipers. Oja, Ook tegen scout als ze hun sandman gebruiken en jij blast die bal terug in zijn face :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:49:
[...]

Als jij van shotgun naar rocketlauncher switched heb ik dat gelijk door, waardoor ik gelijk weer naar flamethrower switch en je rocket airblast. And on and on and on...
Nope. Dat gaat namelijk niet in die tijd. Mijn rocket is al onderweg als jij je nog moet klaarmaken voor de airblast. Maar goed, mijn record tegen pyro's bewijst al dat ik gewoon gelijk heb ;). Ga alleen dood door een pyro als ik moet reloaden ;). Airblast etc maakt sowieso allemaal niet uit, RL RoF is trouwens toch hoger ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Ik word een beetje moe van om elke keer weer dezelfde nutteloze discussie te lezen.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nmxje schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:21:
Ik word een beetje moe van om elke keer weer dezelfde nutteloze discussie te lezen.

:/
Morgenavond, warserver 1, Cipher en angienl als pyro tegen mij alleen als soldier? Settle this once and for all. 2v1 moet ook nog wel lukken.

Wil anders op de public ook nog wel rondhuppelen. Kijken wie de meeste punten kan verdienen in een uurtje? 2v1 wederom mogelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Idem. Speel gewoon wat je leuk vindt, zeker op pubs. Koeitje en consorten vinden pyro's niet de ultieme class, anderen vinden het wel leuk om te spelen. Over een jaar is dat nog steeds hetzelfde :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:22:
[...]

Morgenavond, warserver 1, Cipher en angienl als pyro tegen mij alleen als soldier? Settle this once and for all. 2v1 moet ook nog wel lukken.
Doen! :D

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
[...]

Wil anders op de public ook nog wel rondhuppelen. Kijken wie de meeste punten kan verdienen in een uurtje? 2v1 wederom mogelijk.
Koeitje, hoe weet jij toch altijd de sfeer in dit topic zo te verzieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh , zie je ook eens een koeitje zonder een medic aan zijn uier hangen dat mag je wel ff op film vast leggen voor het nageslacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:20:
Nope. Dat gaat namelijk niet in die tijd. Mijn rocket is al onderweg als jij je nog moet klaarmaken voor de airblast.
Dat is, helaas, waar.
Zit een vertraging tussen change naar flamethrower en het moment dat je kunt airblasten. En sowieso kan een solly sneller schieten dan een pyro kan blasten.
Maar juist dat maakt het spelen van pyro moeilijk :)

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 08-11-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Mijn Bartsmit bestelling is gister binnen gekomen, ik kan nu ook meedoen :D het spel doet me veel denken aan oudere TF versies, het lijkt me een erg leuke game. De vele opties en mogelijkheden zijn wel overwhelmend. Zo weet ik met de helft van de uitspraken in dit topic geen raad haha. Eerst hoop uitproberen.
Maar met soldier kan ik m'n oude techniek redelijk snel weer oppakken gelukkig. Alleen mis ik m'n granaten toch wel hard eigenlijk :P maar oké. Das even wennen natuurlijk.

Volgens mij een hele beste investering voor 15 euro.

Kan nu ook HL2 gratis weggeven via Steam zie ik net, hehe. Altijd leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door spokje op 08-11-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waarom zou ik dat moeten doen whaha . tuurlijk is een soldier sterker dan een pyro maar dat wil niet zeggen dat een pyro geen skills heeft en dat is wat jij steeds beweerd. Echt ik wordt stront ziek van jou. Team fortress 2 bestaat uit classes !!! allemaal zijn ze effectief op bepaalde momenten.

Als je zegt dat pyro geen skills hebben waarom doen we dan niet Cipher en ik Soldier jij als pyro kijken of je skill nodig hebt om te kunnen killen
pff loser

waarom maak jij er altijd een probleem van :S komt dat omdat jij geen pyro kunt spelen of dat je vaak geowned wordt door een pyro. Ik denk toch echt dat eem van de twee de oorzaak is waardoor jij zo hekel hebt aan die classe.

Run maar als een uber Pyro gebouw in bijvoorbeeld in Well of Fastlane. Die kan de verdediging laten wegrennen of zelfs in de war brengen waardoor je team maten naar binnen schieten

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 08-11-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Met dat laatste ga ik niet akkoord, een paar stickies/rockets/... om medic van pyro te scheiden is al dat nodig is.
En net alsof een uber demo/soldiers de verdediging niet laat weglopen als de verdediging niet weet wat ze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik juggle altijd uber pyro's. Ze komen niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:51:
Ik juggle altijd uber pyro's. Ze komen niet eens in de buurt.
Jij polariseert gewoon altijd.

Iets dat je, als moderator, niet echt staat. Van een moderator verwacht ik dat hij/zij zichzelf neutraler opstelt dan jij in alle TF2 discussies doet.

Uiteraard mag jij je eigen mening erop nahouden, begrijp me niet verkeerd, maar iedere keer weer is er een hoog risico dat jij jou mening als algemeen feit gepresenteert. Terwijl die mening van je situatie-specifiek is, en lang niet altijd algemeen geldt. Verschillende interpretaties enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
JumpStart schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
Iets dat je, als moderator, niet echt staat. Van een moderator verwacht ik dat hij/zij zichzelf neutraler opstelt dan jij in alle TF2 discussies doet.
Dat staat gewoon lekker los van Koeitje als moderator....hij heeft gewoon een plaat voor zn kop wat betreft TF2 :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
[...]

Jij polariseert gewoon altijd.

Uiteraard mag jij je eigen mening erop nahouden, begrijp me niet verkeerd, maar iedere keer weer is er een hoog risico dat jij jou mening als algemeen feit gepresenteert. Terwijl die mening van je situatie-specifiek is, en lang niet altijd algemeen geldt. Verschillende interpretaties enzovoorts.
En daarom nodig ik pyro spelers uit om eens prestaties tov andere classes te gaan vergelijken :) . Kunnen we feit van fictie scheiden (DM skills, toevoeging voor het team, etc). Ik ben degene die openstaat voor andere ideeen, maar dan moet men wel bereid zijn die te bewijzen. Dus ik vraag alle spelers die andere ideeen hebben dan mij over de toegevoegde waarde van een pyro om eens een goede test te verzinnen (score, 1v1, 2v1, assists, caps etc) om hun punt te bewijzen :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dude, je bent een betere speler dan de mensen die je uitdaagt. Als JIJ pyro zou gaan en ZIJ soldier, zou jij ook winnen. Is de pyro dan opeens beter? Nee, jij bent beter. Houd op met die onzin voorstellen die zogenaamd een einde moeten maken aan je eeuwige gezeik over de pyro.

Enige manier om feit van fictie te scheiden zijn deze stats: http://www.steampowered.com/status/tf2/tf2_stats.php

...waarin pyro qua damage, kills en assists bovengemiddeld scoort, qua lifetime bijzonder laag (en daarom ook qua critkans laag), qua damage per hit erg laag (vanwege spychecken) en voor de rest niet echt overkomt als een opvallend nutteloze class.

Ik ben het met je eens dat een pyro vaak minder nuttig is dan een soldier, demo of natuurlijk een medic voor een team, maar laat mensen lekker spelen wat ze willen en kap ermee om, iedere keer als het woord 'pyro' valt, als één of andere opgefokte Bokito op je borst te roffelen en iedereen uit te dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik daag iedereen om 19:15 uit op de GoT server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
LUH-3417 schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:44:
Dude, je bent een betere speler dan de mensen die je uitdaagt. Als JIJ pyro zou gaan en ZIJ soldier, zou jij ook winnen. Is de pyro dan opeens beter? Nee, jij bent beter. Houd op met die onzin voorstellen die zogenaamd een einde moeten maken aan je eeuwige gezeik over de pyro.

Enige manier om feit van fictie te scheiden zijn deze stats: http://www.steampowered.com/status/tf2/tf2_stats.php

...waarin pyro qua damage, kills en assists bovengemiddeld scoort, qua lifetime bijzonder laag (en daarom ook qua critkans laag), qua damage per hit erg laag (vanwege spychecken) en voor de rest niet echt overkomt als een opvallend nutteloze class.

Ik ben het met je eens dat een pyro vaak minder nuttig is dan een soldier, demo of natuurlijk een medic voor een team, maar laat mensen lekker spelen wat ze willen en kap ermee om, iedere keer als het woord 'pyro' valt, als één of andere opgefokte Bokito op je borst te roffelen en iedereen uit te dagen.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:44:

Als je die stats bekijkt zie je dat de pyro scoort onder de voor public geschikte combat classes (Demo & soldier) voor kills, assists en damage. Ze bevestigen eigenlijk alleen mijn punt :). Niet zo bijzonder dat hij meer scoort dan een spy, engi of medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef me is een reden waarom een pyro niet nuttig kan zijn ? en kijk dan vooral naar CTF maps waar die heel effectief de verdediging weg kan halen. tuurlijk kan een demo en soldier dat ook en kunnen ze dat ook beter. Maar jij beweert steeds dat mensen die pyro spelen mensen zijn zonder enige skills en dat deze klasse nutteloos is.

Als iemand steeds de sentry sapt dan is het toch verschikkelijk handig dat je met een pyro deze persoon kunt opzoeken. Doe dit een paar keer en je bent er van af klaar en dit is tevens weer een voorbeeld waarom een pyro goed kan zijn in een team.

We zien easter eggs over de 10th class. zou dat koeitje zijn die steeds zeurd over de pyro en komt er dadelijk een klasse die niet in brand kan komen te staan :O Hell no.

Dus houdt je praatjes bij over jou ervaring met de pyro hij zit er niet voor niets in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:00:
Geef me is een reden waarom een pyro niet nuttig kan zijn ? en kijk dan vooral naar CTF maps waar die heel effectief de verdediging weg kan halen. tuurlijk kan een demo en soldier dat ook en kunnen ze dat ook beter. Maar jij beweert steeds dat mensen die pyro spelen mensen zijn zonder enige skills en dat deze klasse nutteloos is.

Als iemand steeds de sentry sapt dan is het toch verschikkelijk handig dat je met een pyro deze persoon kunt opzoeken. Doe dit een paar keer en je bent er van af klaar en dit is tevens weer een voorbeeld waarom een pyro goed kan zijn in een team.

We zien easter eggs over de 10th class. zou dat koeitje zijn die steeds zeurd over de pyro en komt er dadelijk een klasse die niet in brand kan komen te staan :O Hell no.

Dus houdt je praatjes bij over jou ervaring met de pyro hij zit er niet voor niets in
Omdat een demo of soldier meer damage kan doen + hij in leven blijft terwijl hij dat doet ;). Als een spy rondloopt kan je die perfect spotten als je een beetje gamesense hebt. Daar hoef je echt niet speciaal een pyro voor te hebben. Dat is juist zonde, aangezien je daarmee een andere klasse opoffert. Een klasse die andere taken veel beter kan uitvoeren. Ik wil de stats weleens zien van spy kills per minuut tussen mij en een spycheckende pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Het is allemaal relatief. Een goede speler kan meer als soldier/demo dan als pyro, een wat minder advanced player kan meer als pyro dan als soldier/demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Wat is er eigenlijk mis met mensen die geen "skill" hebben (lees: niet de tijd om elke dag min. 2u te gamen)?
Ik denk dat dit misschien wel het leuke is aan TF2 en het net toegankelijk maakt, je moet echt geen pro zijn om het te spelen en plezier te hebben. Iedereen kan perfect met de pyro of medic* kills halen en als je als pro door een "noob" pyro sterft, dan moet je dat maar kunnen aanvaarden. Anders ben je gewoon een slechte verliezer en kan je beter een andere game spelen.

*Als medic haal je natuurlijk geen kills maar assisten kills.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bedoel je niet elke dag maximaal 2 uur i.p.v minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Laatst online: 29-05 10:00
g0tanks schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:03:
Bedoel je niet elke dag maximaal 2 uur i.p.v minimaal?
Klopt wat hij zegt hoor denk ik, hij zeg dat ze niet de tijd hebben om minimaal 2u per dag TF2 te spelen.

Ik versta de reactie van beide partijen hierboven, maar een pyro compleet nutteloos te noemen vind ik wel straf. Ik speel ook gewoon soms voor de fun als pyro (en nee ik ben geen noob) maar gewoon omdat ik het plezant vind om soldier met hun eigen rockets te killen of een scout flarekillen vanop een afstand.

Verder speel ik trouwens ook meestal demo en soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyro is niet nutteloos, maar minder nuttig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik had het idee dat hij dat zei over mensen die geen skill hebben, dus dat mensen die geen skill hebben eigenlijk geen tijd hebben om minstens 2 uur per dag te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:14:
Je hèbt dit in het verleden wel eens minder genuanceerd gebracht hoor :+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Mijn excuses, er moest nog het woordje "niet" bij staan.
Niet iedereen kan voldoende tijd investeren om hoge skills te halen, dan is een makkelijkere klasse wel leuk.

"Nutteloos of minder nuttig", maakt niet uit, er wordt net gedaan of die klasse moet gesloopt worden, waar ik van mening ben dat de pyro net zorgt dat de game zeer goed in balans is. Was dat niet het geval dan zou de game zeker niet 2 jaar na release nog zo hoog scoren in de charts van steam. Op CS en CS:source na is TF2 het meest succesvol game op lange termijn (op steam).

http://store.steampowered.com/stats/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Ik snap niet waarom sommige pyro spelers zo hysterish reageren als je het over de pyro hebt.
De solly is een enorm sterkere combat class, de pyro is weer goed in ambushen.

En ja, er zijn classen die moeilijker zijn om goed te spelen, maar dat zegt niks over de skill van de persoon. Koeitje heeft het dan ook niet over de skill van de mensen die pyro spelen, maar puur over class balance.
Een soldier is sterker dan een pyro 1v1, maar als de pyro kan flanken of de soldier low is dan heeft de pyro weer voordeel.

[ Voor 13% gewijzigd door RaCio op 09-11-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik snap niet waarom sommige pyro spelers zo hysterish reageren
En ik snap überhaupt niet waarom er weer een pyro vs X. discussie aan de gang is. Blader 200 reacties terug en je leest precies dezelfde posts. En vaak zelfs van dezelfde mensen die nu ook weer hun 'analyse' klaar hebben staan :z

Kunnen we het niet hebben over leuke mods? Of de toekomst van TF2? Of waarom er geen groen team in TF2 zit? Alles is interessanter dan dit pyro gedoe waar veel te veel tijd en energie in wordt gestoken imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

omdat rood en blauw nou al zolang in games zitten ?:P

Zelfs in doom en quake had je het.. ( correct me if i'm wrong :P )

technisch gezien was rood en groen een betere combinatie geweest .. 8)7

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Veel mannen zijn kleurenblind voor groen en rood (of kunnen iig het verschil slecht zien) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Gisteravond onze eerste match gespeeld in de 7vs7 Wireplay compo. Ging erg lekker :*)
Had een beetje het gevoel dat het een veredelde pub match was (zeker met maps Dustbowl en Goldrush), maar erg leuk. Ook onze tegenstanders van ::nG:: waren gezellig :) Lekker beetje klooien in de tijd voor de match :+

Wel jammer dat we wat probleempjes hadden om een goede server(config) te vinden. Blijkbaar zijn de configs op onze war servers niet aangepast voor 7vs7 play, waarbij je stopwatch mode gebruikt zonder cap/punt limiet. Gelukkig kon onze tegenstander hun server nog inrichten.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:14:
Gelukkig heeft onze Koe behoorlijk wat gespeeld als deze "minder nuttige class" en bijna alle bijbehorende achievements behaald.

Ieder zijn mening, maar je mening op deze manier maar blijven pushen is toch echt overdreven.

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 09-11-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

I think Pyro is a pretty cool guy. eh burns stuff and doesn't afraid of anything...

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Tijd voor een nieuwe troll :P

Statistisch gezien is GoT 4 is duidelijk beter* dan GoT3 en GoT 5!

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/xopl5h.jpg

* - Waarbij 'beter' wordt gedefinieerd als een hoger gemiddelde aan punten op de GoT public server. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

VyperX schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:37:
Tijd voor een nieuwe troll :P

Statistisch gezien is GoT 4 is duidelijk beter* dan GoT3 en GoT 5!

[afbeelding]

* - Waarbij 'beter' wordt gedefinieerd als een hoger gemiddelde aan punten op de GoT public server. 8)
Re-troll:

Pubs. Whahaahhahahaahha

:+

But seriously: Good job. Het getal achter de got teams (GoT4/GoT3 etc) bepaald toch niet de rangorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VyperX schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:10:
Wel jammer dat we wat probleempjes hadden om een goede server(config) te vinden. Blijkbaar zijn de configs op onze war servers niet aangepast voor 7vs7 play, waarbij je stopwatch mode gebruikt zonder cap/punt limiet. Gelukkig kon onze tegenstander hun server nog inrichten.
Bij normale ETF2L-matches moet je bij een map als Gravilpit ook altijd de timer handmatig op nul zetten, dus ik weet ik niet of het aan onze config ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vyper, de punten tellen pas als je ze deelt door het aantal geconnecte minuten! Overnieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

DeX schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
[...]

Re-troll:

Pubs. Whahaahhahahaahha

:+

But seriously: Good job. Het getal achter de got teams (GoT4/GoT3 etc) bepaald toch niet de rangorde?
Is eigenlijk in welke volgorde de teams zijn aangemaakt.
Nu zijn alleen team 3, 4 en 5 actief.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

lol, punten op de pub. Wij hebben 5 leden die actief zijn op de pub en daar vergeet je nog even killzone en neus in je rijtje, die beide ons gemiddelde omhoog trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Maar voordat hierover een discussie ontstaat, vallen deze cijfers niet onder het categorie: Lekker boeiend? Ik bedoel het gaat er toch om hoe je als team presteerd in een clan-matchup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Voor GoT4 niet, want dan zijn ze slechter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
DeX schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:52:
Maar voordat hierover een discussie ontstaat, vallen deze cijfers niet onder het categorie: Lekker boeiend? Ik bedoel het gaat er toch om hoe je als team presteerd in een clan-matchup?
Nee, nee, nee! Dit soort dingen moet je HEEL serieus nemen :+
LUH-3417 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:47:
Vyper, de punten tellen pas als je ze deelt door het aantal geconnecte minuten! Overnieuw!
Pffft, te veel werk... Als je denkt dat het echt veel uit gaat maken, be my guest ;)
GonzoNL schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:49:
lol, punten op de pub. Wij hebben 5 leden die actief zijn op de pub en daar vergeet je nog even killzone en neus in je rijtje, die beide ons gemiddelde omhoog trekken.
Hmmmm... Ik heb gewoon deze pagina gebruikt om jullie members te zoeken... Killzone staat er blijkbaar niet tussen omdat hij nu Callzone heet, en Neusbeer niet omdat z'n rank 'Hidden' is. (Geen idee hoe/waarom hij dat heeft gedaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Team 4 is gewoon beest.

Eindelijk m'n 3e golden award gekregen, en de p(y)ro-ste van allemaal:
Afbeeldingslocatie: http://server.teamfortress.be/hl/hlstatsimg/games/tf/ribbons/3_flaregun.png

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Killzone schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:18:
Veel mannen zijn kleurenblind voor groen en rood (of kunnen iig het verschil slecht zien) ;) .
seriously ?

want de laatste keer dat ik checkte stonden die 2 kleuren juist tegenover elkaar, want de een maakt de ander beter zeg maar :P

daarom liggen er ook altijd groene stripjes bij de biefstuk ed. ? :P

ghenzi heeft in een slagerij gewerkt..

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Het kleurenzien is in de praktijk het vaakst gestoord door minder goed werkende 'rode' of 'groene' kegeltjes (protanomalie en deuteranomalie, vooral de laatste). Beide vormen leiden tot moeilijkheden bij het waarnemen van verschillen tussen rood en groen en worden samengevat onder de term rood-groen kleurenblindheid.

...

Rood-groen kleurenblindheid komt het meest bij mannen voor, omdat de betrokken genen op het X-chromosoom liggen.
Wikipedia: Kleurenblindheid

Ik denk dat dat de voornaamste reden is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het verlengde hiervan; welke kleur is deze tennisbal:

Afbeeldingslocatie: http://www.tennissen.in/img/tennisbal.gif

Ik vind groen, maar heel veel mensen zeggen geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
ik vind hem geel-groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ik zit hier op een ongecalibreert beeldscherm, dus zal thuis even kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
LUH-3417 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:38:

[afbeelding]

Ik vind hem meer geel dan groen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

VyperX schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:24:
[...]

Nee, nee, nee! Dit soort dingen moet je HEEL serieus nemen :+

[...]

Pffft, te veel werk... Als je denkt dat het echt veel uit gaat maken, be my guest ;)

[...]

Hmmmm... Ik heb gewoon deze pagina gebruikt om jullie members te zoeken... Killzone staat er blijkbaar niet tussen omdat hij nu Callzone heet, en Neusbeer niet omdat z'n rank 'Hidden' is. (Geen idee hoe/waarom hij dat heeft gedaan.)
Maar daar faal je dus in :) Gezien Killzone weigert onze leet tag met ³ te gebruiken is het lastig te bepalen :P. Ow en je vergeet Marky voor het gemak. (die blijft altijd T 3 lid :D )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:18:
[...]

Gelukkig heeft onze Koe behoorlijk wat gespeeld als deze "minder nuttige class" en bijna alle bijbehorende achievements behaald.

Ieder zijn mening, maar je mening op deze manier maar blijven pushen is toch echt overdreven.
Jup, beetje in achievement_pyro gespeeld en natuurlijk in pickup1 of low mixes. Geeft natuurlijk wel aan dat ik dus wel wat over de classes kan zeggen kwa balance, ik heb ze allemaal in verschillende situaties gebruikt. Ook al zijn die uren als pyro maar een paar procent van mijn totale speeltijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:38:

[afbeelding]

Ik zeg #bdce00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ik zie hier zoiezo al 6 tinten, dan hoe wil je zeggen dat het 1 kleur is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preview volgende patch:

Afbeeldingslocatie: http://freerkminnema.nl/temp/pyroball.png

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 13:15 ]

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.