Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:38:
Seizoen 6 van de ETF2L (European Team Fortress 2 League) is gisteren om acht uur CET begonnen. Binnen 90 minuten hadden 250 teams zich ingeschreven, waaronder GoT 1, GoT 3 en GoT 4. Wish us luck!
Tussen de teams denk ik dat GoT3 laatste gaat eindigen. Ja GoT5 is in mijn ogen een plaatje omhoog gegaan. _O-

tip: Beetje harder werken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 07-09-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
Cabo schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:06:
[...]

Tussen de teams denk ik dat GoT3 laatste gaat eindigen. Ja GoT5 is in mijn ogen een plaatje omhoog gegaan. _O-

alsof jij ons pcw's ziet spelen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Alsof cabo er verstand van heeft :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Killzone schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:23:
Nee nee, zijn logica staat op hoe hard hij gepwnd wordt op de server. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cabo schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:06:
[...]

Gozert, ieder van Team 3 (en daarbuiten) kan jou zo hard in je kont naaien dat je krom begraven moet worden. Iig in Clan wars, daarbuiten ben je alleen maar zo een geniepige spy :')

offtopic:
RAAAGGGEEEEEEE

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-09-2009 09:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste spelers van GoT 4 en 5 zijn goed en hoeven vaak niet onder te doen voor de mensen van 3, maar ik denk 3 meer ervaring heeft en als team wat beter draait.

Ik hoop dat Become snel de Spaanse griep van zich af kan schudden en weer op ons topniveau kan meescouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:56:
De meeste spelers van GoT 4 en 5 zijn goed en hoeven vaak niet onder te doen voor de mensen van 3, maar ik denk 3 meer ervaring heeft en als team wat beter draait.

Ik hoop dat Become snel de Spaanse griep van zich af kan schudden en weer op ons topniveau kan meescouten.
Jemig, is de Spaanse griep nu ook al bezig?

En ja, teamplay kan bij ons ( T5 ) nog een stuk beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ik het zo zeggen; dankzij iets uit Spanje waar zijn lichaamstemperatuur van omhoog gaat, hebben wij hem vijf weken moeten missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Team 3 vs Cabo Fittie!

Round one....
Fight!

Maar team V (aka 5 aka five aka 5ive? aka uberteam) heeft inderdaad nog een hoop te leren qua teamskills. Nu durf ik wel te stellen dat van alle teams team V wel het hardste overdags heeft geoefend op pcw skills afgelopen zomer. Dus pas op: Team V is OMMEDIETUUTBABTUUT en komt eraan! (ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Lt. Marx schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:09:

[...] Dus pas op: Team V is OMMEDIETUUTBABTUUT en komt eraan! (ofzo...)
¿¿ Que ?? :? :? :?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 10:18
Mmmmhh ik ruik dat er weer een pcw tussen de GoT-teams gaat aankomen. Maar ja qua individuele skills zitten team 3, 4 en 5 wel op gelijke hoogte, qua teamplay geen idee, daarvoor heb ik te lang niet gespeeld.
LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:13:
Laat ik het zo zeggen; dankzij iets uit Spanje waar zijn lichaamstemperatuur van omhoog gaat, hebben wij hem vijf weken moeten missen!
Was idd een beetje hete paella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Qua teamplay denk ik dat (na training) de volgorde 3, 4/5 zal zijn. Momenteel is dat niet echt het geval, ik zie dat mensen van 5 en 4 momenteel meer op de warserver aanwezig zijn. Er zijn de afgelopen twee maanden erg veel mixen gespeeld, dus er zal niet teveel kennis verloren zijn gegaan van team 3 :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:35:
Cheater is domweg een ruimer begrip dat iemand die wallhacks of aimbots gebruikt, het is dus logisch dat dat begrip wordt gebruikt. Het geeft de situatie wel een veel negatievere lading dan toepasselijk, maar het beestje moet toch een naampje hebben.
Ik heb al aangegeven waarom het woord "cheater" in dit geval niet het juiste woord is.

Rejects speelt ook S6, hopelijk vanavond onze nieuwe line-up bij elkaar sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, we waren allemaal toe aan vakantie en die 4 en 5'ers hebben natuurlijk alleen maar zitten chea... idlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Kijk, vakantie. Dat onderscheid nou de 4/5 diehards van de 3 casual gamers :9

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Tussen de fitties door:

Ik ben sinds gisteren ook TF2 gaan spelen!! Na anderhalf jaar COD4, waar ik me eigenlijk ergerde aan het feit dat er geen nieuwe content aan werd toegevoegd (en ik stiekum ook wel eens dit topic in de gaten hield en verbaasd was over de hoeveelheid content die nu nog steeds aan het spel wordt toegevoegd), werd het wel eens tijd voor wat anders..

En hoe anders is dit dan! 'T is wel ff wennen hoor, TF2! Geen iron sights meer ( :X ), maar daarentegen staat teamwork wel voorop... Althans, dat begreep ik, want ik snap nog niet heel veel van het spel.

Na gisteren het spel geinstalleerd te hebben eerst maar eens wat rondjes gespectate in Well, daarna maar eens een Arena map gedaan en mn eerste kills geprobeerd te scoren. Alleen: doe ik dat wel goed? Had ik niet beter gewoon een ander speltype kunnen kiezen?

Probleem is namelijk dat kills maken me wel lukt (twitchy gameplay van COD4 gewend), maar is dat ook de bedoeling? Moet ik me als demoman (dat was ik gisteren) niet eerst focussen op bijvoorbeeld het verdedigen van de advance van mijn team?

Met andere woorden: n00b-help wanted! ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
d_star schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:54:
Tussen de fitties door:

Ik ben sinds gisteren ook TF2 gaan spelen!! Na anderhalf jaar COD4, waar ik me eigenlijk ergerde aan het feit dat er geen nieuwe content aan werd toegevoegd (en ik stiekum ook wel eens dit topic in de gaten hield en verbaasd was over de hoeveelheid content die nu nog steeds aan het spel wordt toegevoegd), werd het wel eens tijd voor wat anders..

En hoe anders is dit dan! 'T is wel ff wennen hoor, TF2! Geen iron sights meer ( :X ), maar daarentegen staat teamwork wel voorop... Althans, dat begreep ik, want ik snap nog niet heel veel van het spel.

Na gisteren het spel geinstalleerd te hebben eerst maar eens wat rondjes gespectate in Well, daarna maar eens een Arena map gedaan en mn eerste kills geprobeerd te scoren. Alleen: doe ik dat wel goed? Had ik niet beter gewoon een ander speltype kunnen kiezen?

Probleem is namelijk dat kills maken me wel lukt (twitchy gameplay van COD4 gewend), maar is dat ook de bedoeling? Moet ik me als demoman (dat was ik gisteren) niet eerst focussen op bijvoorbeeld het verdedigen van de advance van mijn team?

Met andere woorden: n00b-help wanted! ;)
Samen objectives halen (cp_maps moet je punten pakken, dat zijn veruit de beste mappen)...
En als jij iemand dood maakt heeft je team het wat makkelijker omdat ze minder tegenstand krijgen. Demoman is daar een goede class voor. Dus alles kapotmaken wat je tegenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste classes om mee te beginnen zijn soldier en medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als demo-man speel ik meer verdedigend, ook in het aanvallende team. Gewoon bij de groep blijven en deze beschermen door middel van stickies, long-range sticky kills en natuurlijk de normale 'nades. Dat werkt goed bij steamroller tactis. Als ik in een rush-team speel ben ik vaak pyro, lekker ambushen als de tegenstander een counter-attack doet en long-range snipers in de fik zetten met de flare gun. Daarnaast wil ik nog weleens de tegenstander een stukje terugdrijven door zoveel mogelijk tegenstanders in de fik te zetten terwijl ik doorloop. Kills zijn dan niet belangrijk, alleen maar wat tijd winnen voor de rest van mijn team zodat ze ook bij de tegenstander aankomen ze af kunnen maken. Ik heb als pyro dan ook een slechte k/d-ratio maar wel veel assists.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
AtleX schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:07:
Als demo-man speel ik meer verdedigend, ook in het aanvallende team. Gewoon bij de groep blijven en deze beschermen door middel van stickies, long-range sticky kills en natuurlijk de normale 'nades. Dat werkt goed bij steamroller tactis. Als ik in een rush-team speel ben ik vaak pyro, lekker ambushen als de tegenstander een counter-attack doet en long-range snipers in de fik zetten met de flare gun. Daarnaast wil ik nog weleens de tegenstander een stukje terugdrijven door zoveel mogelijk tegenstanders in de fik te zetten terwijl ik doorloop. Kills zijn dan niet belangrijk, alleen maar wat tijd winnen voor de rest van mijn team zodat ze ook bij de tegenstander aankomen ze af kunnen maken. Ik heb als pyro dan ook een slechte k/d-ratio maar wel veel assists.
Assists zeggen niets :P :>

Assists werken nog steeds slecht. Heb soms echt dat ik in 1 vss 1 battle iemand voor 90% afknal.. Dan komt pietje en propt er een klein beetje dmg in en vaak krijg ik dan geen assist.

Te stom voor woorden maarja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat ik heel vervelend vind is dat als je iemand voor 99% afmaakt en iemand die gehealed wordt komt de hoek om en die doet het laatste beetje damage. Dan krijg jij geen assist terwijl je wel de meeste schade hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als rush team moet je juist demo spelen. Geen enkele class kan zoveel damage doen zonder te reloaden. En kills zijn wel belangrijk. Een dode tegenstander kan geen damage meer doen op je team. Altijd leuk als een half dode tegenstander een crit rocket op je medic schiet omdat je pyro teammate het blijkbaar niet belangrijk genoeg vondt. Tevens ga ik echt niet terugtrekken omdat er een pyro aankomt, dat is in 95% van alle gevallen een free kill.

Neem één ding van mij aan d_start: nooit advies aannemen van een pyro speler :) .Pyro is een class die gebruikt maakt van fouten van de tegenstander, hierdoor denken pyro spelers dat ze goed zijn als ze een aantal kills halen, maar eigenlijk is het gewoon de tegenstander die faalde (en in de meeste gevallen door juist de support die de pyro meekreeg, ipv andersom). Het is een class die door movement of positioning amper voordeel kan behalen, en kwa aim is het niet moeilijker dan medic spelen. Als je toch graag mensen afstraft op fouten kies dan in ieder geval een class waarmee je mensen in die foute posities kan krijgen. Soldier, Demo of scout dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Wat Koeitje zegt klopt en ga er aub niet alweer op in met omg no pyro is pro.
Want dat hebben we al gehad. :>

Kies lekker zelf waar je mee wilt beginnen, dat hoeft een ander niet voor je te doen. ;)
Gewoon lekker spelen en je merkt vanzelf wel hoe het ( ongeveer ) moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar pyro heeft daarin tegen wel een aanzienlijke amusements waarde. Pyro's zijn (afgezien van spychecks en sentries beschermen) niet de meest effective class maar chaos maken kunnen ze wel. Bovendien, flares zijn heerlijk irritant (al denk ik dat de shotgun beter is) en een crit flare scoren op een scout helemaal. Of achter elkaar flares blijven schieten op een heavy verderop, ook altijd leuk. :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

\0/ Ik merk het al, competitie staat hier wel voorop jongens :*)

Ik ga vanavond zowel de soldier als de scout eens proberen, kijken waar dat me brengt. En dan gewoon kills scoren.

Bedankt voor de tips iig!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:41:
Maar pyro heeft daarin tegen wel een aanzienlijke amusements waarde. Pyro's zijn (afgezien van spychecks en sentries beschermen) niet de meest effective class maar chaos maken kunnen ze wel. Bovendien, flares zijn heerlijk irritant (al denk ik dat de shotgun beter is) en een crit flare scoren op een scout helemaal. Of achter elkaar flares blijven schieten op een heavy verderop, ook altijd leuk. :P
Beste bescherming voor een sentry is spam. Een Pyro gaat het niet helpen tegen spam. Als er een demo met een uber binnenkomt gaat die sentry echt wel plat, kan je zoveel airblasten als je wilt maar het gaat toch niet helpen. Soldiers en demo's kunnen terug spammen en ubers vroeg triggeren. Spychecken is zwaar overrated, elke speler kan gelijk zien wie en wat een spy is. Enige wat overblijft is inderdaad de lol van +forward; +attack en dan nog kills halen 8)7

Scout werkt alleen op 5 cp maps zoals granary en badlands, op alle andere maps gaat het om spam (dustbowl, badwater, goldrush etc). Daar is scout vrij nutteloos.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Killzone schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:23:
Spelers die na twee jaar niet kunnen rocket jumpen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:50:
[...]

Beste bescherming voor een sentry is spam. Een Pyro gaat het niet helpen tegen spam. Als er een demo met een uber binnenkomt gaat die sentry echt wel plat, kan je zoveel airblasten als je wilt maar het gaat toch niet helpen. Soldiers en demo's kunnen terug spammen en ubers vroeg triggeren. Spychecken is zwaar overrated, elke speler kan gelijk zien wie en wat een spy is. Enige wat overblijft is inderdaad de lol van +forward; +attack en dan nog kills halen 8)7

Scout werkt alleen op 5 cp maps zoals granary en badlands, op alle andere maps gaat het om spam (dustbowl, badwater, goldrush etc). Daar is scout vrij nutteloos.
We hebben inmiddels ook KotH, daar is de scout ook een behoorlijk powerclass ;) (als je genoeg frames hebt :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Kills zijn een groot deel van de game, maar niet het gehele plaatje natuurlijk :)

Bij Capture-Point maps gaat het uiteindelijk om de punten in te nemen/verdedigen. Het net op tijd innemen van een CP (bijv als scout) kan er voor zorgen dat je eigen team een betere spawn plek heeft, en dat een deel van het vijandelijke team achter moet blijven om het punt weer in te nemen...

Zelfde idee bij Payload waar het nuttig kan zijn om gebukt achter de car deze de laatste paar meters te pushen, om zo een betere spawn te krijgen.

Hoewel dit individuele acties zijn draait het natuurlijk hoofdzakelijk om Teamwork... (Voice-)Communicatie en samenspel zijn gewoon belangrijk. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:30:
[...]

Neem één ding van mij aan d_start: nooit advies aannemen van een pyro speler :) .Pyro is een class die gebruikt maakt van fouten van de tegenstander, hierdoor denken pyro spelers dat ze goed zijn als ze een aantal kills halen, maar eigenlijk is het gewoon de tegenstander die faalde (en in de meeste gevallen door juist de support die de pyro meekreeg, ipv andersom). Het is een class die door movement of positioning amper voordeel kan behalen, en kwa aim is het niet moeilijker dan medic spelen. Als je toch graag mensen afstraft op fouten kies dan in ieder geval een class waarmee je mensen in die foute posities kan krijgen. Soldier, Demo of scout dus.
Neem één ding aan van mij d_start: Koeitje is zo ongelooooofelijk '1337' dat wat hij zegt altijd klopt.

... en toen ontplofte mijn Sarcasme Detector™. :+

Koeitje bekijkt dit spelletje soms tè veel door de ogen van competatief spelen. In een 6v6 zal je vrijwel nooit een pyro tegenkomen, dat is waar. Maar voor spelen op publics gelden niet per sé die regels.

Als pyro ben je vooral uitgerust om flink te sarren en te verstoren. Groepjes belagen, met flare snipers in de hens zetten, het nodige aan spul terug airblasten, hit-and-run, enzovoorts. Dat is inderdaad voor een deel misbruik maken van de fouten van anderen. Is daar iets mis mee dan? Fouten van anderen zijn er om gebruik van te maken, pak spelers daar maar lekker op. Overigens kan je jezelf als pyro ook nog op andere manieren nuttig maken: met airblast een über-combo uit elkaar blazen, sniper met boog een brandende pijl geven, medespelers in de fik blussen met airblast, enzovoorts.

Verder: Fuck de punten, als je om punten speelt moet je inderdaad geen pyro spelen. Mijn k/d ratio is, objectief gezien, gewoon echt om te huilen. Maar dat kan me geen flikker schelen. Ik heb gewoon flink veel lol als pyro! Incluus keiharde kamikaze-acties. Als ik op een capturepunt 5 man in de fik kan zetten zodat mijn team ze makkelijker af kan maken dan doe ik dat meteen. Ook als ik vrijwel zeker het niet ga overleven.

Wat betreft aim zit er ook een belangrijke "maar" bij. Het klopt dat je niet niet erg nauwkeurig hoeft te mikken met de vlammenwerper. (Overigens is je afstand wel belangrijk, er is sprake van een sweet spot. Dichterbij je slachtoffer doe je juist weer minder schade.) Koe gaat alleen even voorbij aan de flaregun, die komt namelijk wel ver en daar telt goed mikken wel degelijk.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vind het juist heerlijk om als demo-man (speel alleen op pubs btw) aan te vallen. Helemaal als je een medic hebt die snapt wat een demo-man kan doen met een uber....lekker sentries wegblazen.
En niet te vergeten het vastzetten van tegenstanders met een paar pipes.

Tis niet de makkelijkste klasse...maar ik vind em steeds leuker worden, speel eigenlijk nooit anders meer.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Hmm, mace had ons gister ingeschreven voor ETF2L, maar we staan nog steeds niet op de de lijst van teams -O-

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
JumpStart schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:24:
[...]

Neem één ding aan van mij d_start: Koeitje is zo ongelooooofelijk '1337' dat wat hij zegt altijd klopt.

Koeitje bekijkt dit spelletje soms tè veel door de ogen van competatief spelen. In een 6v6 zal je vrijwel nooit een pyro tegenkomen, dat is waar. Maar voor spelen op publics gelden niet per sé die regels.

Als pyro ben je vooral uitgerust om flink te sarren en te verstoren. Groepjes belagen, met flare snipers in de hens zetten, het nodige aan spul terug airblasten, hit-and-run, enzovoorts. Dat is inderdaad voor een deel misbruik maken van de fouten van anderen. Is daar iets mis mee dan? Fouten van anderen zijn er om gebruik van te maken, pak spelers daar maar lekker op. Overigens kan je jezelf als pyro ook nog op andere manieren nuttig maken: met airblast een über-combo uit elkaar blazen, sniper met boog een brandende pijl geven, medespelers in de fik blussen met airblast, enzovoorts.
Op payload maps zijn pyro's erg nuttig als de wagen bijna op het eindpunt is.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Cabo schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:03:
[...]

Spelers die na twee jaar niet kunnen rocket jumpen :Y
Kan je niet rocketjumpen?? :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Who needs rockets when you got a knife :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:27:
Hmm, mace had ons gister ingeschreven voor ETF2L, maar we staan nog steeds niet op de de lijst van teams -O-
Waarschijnlijk omdat hij jullie voor divisie 1 heeft ingeschreven en de admins nu kijken waar jullie thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
kKaltUu schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:27:
Komt omdat er pas 110 teams verified zijn en wij team 115 of 116 zijn. Wij staan op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:24:
[...]

Verder: Fuck de punten, als je om punten speelt moet je inderdaad geen pyro spelen. Mijn k/d ratio is, objectief gezien, gewoon echt om te huilen. Maar dat kan me geen flikker schelen. Ik heb gewoon flink veel lol als pyro! Incluus keiharde kamikaze-acties. Als ik op een capturepunt 5 man in de fik kan zetten zodat mijn team ze makkelijker af kan maken dan doe ik dat meteen. Ook als ik vrijwel zeker het niet ga overleven.

Wat betreft aim zit er ook een belangrijke "maar" bij. Het klopt dat je niet niet erg nauwkeurig hoeft te mikken met de vlammenwerper. (Overigens is je afstand wel belangrijk, er is sprake van een sweet spot. Dichterbij je slachtoffer doe je juist weer minder schade.) Koe gaat alleen even voorbij aan de flaregun, die komt namelijk wel ver en daar telt goed mikken wel degelijk.
Mooie lijst van dingen die een pyro kan, alleen doet een demo of soldier alles beter (behalve teammates blussen, maar daar heb je medics voor). Vind het ook altijd leuk dat pyro's zoveel waarde hechten aan mensen in de fik zetten. Rag er een redelijke demo of soldier doorheen en je hebt geen mensen die in de fik staan, maar mensen die dood zijn en een teammate die nog leeft. Lijkt mij de meest wenselijke situatie. Ik word altijd zo moe van pyro spelers die henzelf zwaar overaten. De beste potjes op de public zijn nog altijd de potjes waar de mensen van de verschillende GoT teams gewoon hun main class spelen. Ik realiseer mij echter wel dat mensen graag niet teveel nadenken tijdens het spelen en gewoon beetje lol willen trappen, daarvoor is de pyro perfect. Maar leef aub niet in de illusie dat een pyro een echte toevoeging is voor een team en dat het maken van kills overrated is. Jumpstart is een typisch voorbeeld van een pyro speler met dat soort oogkleppen op.

Flare is overigens te makkelijk te dodgen op afstand en close range is de shotgun beter. Flare is harassment, een manier van spelen die de demo en soldier ook zonder problemen doen. Als je aan long range harassment wilt doen ga dan sniper of sticky jump recht op de tegenstander en maak ze gewoon dood ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik word altijd zo moe van pyro spelers die henzelf zwaar overaten
En ja, dat slaat op jou Koeitje. Je doet alsof jij de wijsheid in pacht hebt en of alles wat jij zegt de hoogste waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:47:
[...]

En ja, dat slaat op jou Koeitje. Je doet alsof jij de wijsheid in pacht hebt en of alles wat jij zegt de hoogste waarheid is.
Ik heb echter wel de credentials om er iets over te kunnen zeggen ;). Kan moeilijk mensen met amper inzicht in de "flow" van de het spel dit soort onwaarheden laten verkondigen (zeker tegenover nieuwe spelers!). Dat mijn team vaker dan gemiddeld wint op de public ligt echt niet alleen maar aan mijn aim of iets dergelijks, maar juist aan het feit dat ik redelijk goed kan aanvoelen wat er gaat gebeuren, waar ik heen zou kunnen, waar er gaten vallen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 22:17
Nu het daar toch soort van over gaat, je moet me toch eens vertellen hoe je precies mensen moet jugglen met een Demo. Ik was laatst aan het oefenen toen er de befaamde 2x Medic Uber/Ubersaw combo was. Ik kreeg het toch nog niet goed voor elkaar om een van de twee hoog te houden.

Het was wel een mooie oefening op die twee omdat ze de tactiek toe bleven passen en mensen het dan niet kunnen laten om dichtbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:51:
[...]

Ik heb echter wel de credentials om er iets over te kunnen zeggen ;). Kan moeilijk mensen met amper inzicht in de "flow" van de het spel dit soort onwaarheden laten verkondigen
Maar wie ben jij om te bepalen dat ik weinig inzicht in het spel zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:51:
Nu het daar toch soort van over gaat, je moet me toch eens vertellen hoe je precies mensen moet jugglen met een Demo. Ik was laatst aan het oefenen toen er de befaamde 2x Medic Uber/Ubersaw combo was. Ik kreeg het toch nog niet goed voor elkaar om een van de twee hoog te houden.

Het was wel een mooie oefening op die twee omdat ze de tactiek toe bleven passen en mensen het dan niet kunnen laten om dichtbij te komen.
Voorspellen waar ze heenlopen en daar een sticky op de grond schieten. Precies hetzelfde als je met een pyro omgaat (hoewel 2 pipes in hun gezicht ook erg goed werkt en vrij makkelijk is), voorspellen, sticky, airtime, airshot (vrij makkelijk, aangezien je tegenstander geen momentum heeft om te airstrafen). Als de medic vliegt kan je een poging wagen om hem in de lucht te raken, maar hoeft eigenlijk niet. Je kan ook voorspellen waar hij gaat vallen en daar weer een sticky wegleggen.
AtleX schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:53:
[...]

Maar wie ben jij om te betalen dat ik weinig inzicht in het spel zou hebben?
Ik heb het niet over jou. Ik had het over jumpstart, zie hem regelmatig op de server spelen en daardoor weet ik gewoon dat hij niet het inzicht heeft. Als ik een hoek omkom weet ik ongeveer wat ik kan verwachten en zie binnen een seconde of ik de mogelijkheid heb om dat gebied te veroveren (als in tegenstander doodmaken/wegkrijgen). Waarom ik het inzicht wel heb? Ervaring en geen oogkleppen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

ZanielGa schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:51:

Met demo is het lastig.
Met Pyro gaat het veel makkelijker. Gewoon airblast omhoog en eronder staan, en blijven ABen. Echte pro actie.

DeX neemt een veilige asftand, in afwachting van reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Dus die eerste bounce is wel met een sticky.. ik probeerde het meestal met granades maar een paar keer geprobeert ook met stickies maar denk dat ik toch nog even moet oefenen met voorspellen waar ze heen gaan en onder me eigen voeten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:53:
[...]

Ik heb het niet over jou. Ik had het over jumpstart, zie hem regelmatig op de server spelen en daardoor weet ik gewoon dat hij niet het inzicht heeft. Als ik een hoek omkom weet ik ongeveer wat ik kan verwachten en zie binnen een seconde of ik de mogelijkheid heb om dat gebied te veroveren (als in tegenstander doodmaken/wegkrijgen). Waarom ik het inzicht wel heb? Ervaring en geen oogkleppen :)
Weet je wat? Fuck you! Kap met je pretentieus ge- en veroordeel van medespelers.

Je hebt mij op pubs meegemaakt. Daar is het "lang leve de lol" en boeit het me werkelijk niet wat mijn score is. Hersens op nul en raggen maar. Je hebt mij nooit meegemaakt in competatieve situatie dus je hebt gewoon géén recht om mij gebrek aan inzicht te verwijten. Dat ik het niet toon is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:00:
Dus die eerste bounce is wel met een sticky.. ik probeerde het meestal met granades maar een paar keer geprobeert ook met stickies maar denk dat ik toch nog even moet oefenen met voorspellen waar ze heen gaan en onder me eigen voeten schieten.
Stickies zijn de truuk. Als je het met pipes wilt doen moet je echt op de voeten/onderbenen mikken.

@ Hierboven: je kan het ook als pyro tonen. Als je bijv Marx pyro ziet spelen is het duidelijk dat hij heel wat meer inzicht heeft dan de meeste andere pyro spelers (komt waarschijnlijk dan ook omdat hij ook soldier en medic speelt ;)). Je moet hoe dan ook niet zo overdreven reageren als iemand het beter weet, ik neem aan dat je dat in andere aspecten van het leven ook niet doet. Iedereen is ergens anders goed in, en dat moet je gewoon respecteren.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
We hoeven 't niet met elkaar eens te zijn. Maar jouw uitspraken zijn altijd uit de lucht gegrepen. Geen inhoud dus.
Notna schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:48:
[...]

Gozert, ieder van Team 3 (en daarbuiten) kan jou zo hard in je kont naaien dat je krom begraven moet worden. Iig in Clan wars, daarbuiten ben je alleen maar zo een geniepige spy :')

offtopic:
RAAAGGGEEEEEEE
Bewijs maar anders, blijkbaar heb ik je beledigd

[ Voor 41% gewijzigd door Cabo op 07-09-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ik wissel wel veel tussen de grenades en stickies afhankelijk van de situatie en wat ik denk dat het best zal werken maar ik merk wel dat ik iets meer granades spam.

Het is nu gewoon nog veel oefenen met mikken zeker als ik of mijn vijand in de lucht is (en op scouts maarja, das toch een beetje een anti-class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeX schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:55:
[...]

Met demo is het lastig.
Met Pyro gaat het veel makkelijker. Gewoon airblast omhoog en eronder staan, en blijven ABen. Echte pro actie.

DeX neemt een veilige asftand, in afwachting van reacties.
Voor ubers is airblasten zeker een goede actie. Altijd leuk om een uber in een afgrond of van een plateau te blazen Niet de meest effective klasse, maar pyro's maken wel een hoop lol met de AB. Ik heb ook wel eens CP gered door het hele team 5-6 man van een CP te blazen. Niet vaak, maar het is wel lachen als het lukt. :)

Hint: uber demo's recht de lucht in blazen heeft niet overdreven veel zin, ze kunnen vanaf daar gewoon verder schieten.

Ik probeer even jumpstart voor de geest te halen, waar blinkt (of juist niet) ie in uit als pyro? Het is toch geen W+M1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:13:
Ik wissel wel veel tussen de grenades en stickies afhankelijk van de situatie en wat ik denk dat het best zal werken maar ik merk wel dat ik iets meer granades spam.

Het is nu gewoon nog veel oefenen met mikken zeker als ik of mijn vijand in de lucht is (en op scouts maarja, das toch een beetje een anti-class)
Het leren wanneer je moet wisselen is enorm belangrijk, en is ook niet echt uit te leggen. Ik gebruik stickies vaak om tegenstanders weg te duwen, en pipes als iemand mij rusht. Er zijn demo's die vooral stickies gebruiken om kills te maken, ik merk dat ik ongeveer 50/50 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Even inhakend op pyro speelstijl: W+M1 is leuk, in het begin. Je maakt kills, je zet een hoop mensen in de fik maar voor het totale spelverloop haalt het geen zak uit. Wat ik vaak doe, naast het haast verplichte ambushen, is bijvoorbeeld meelopen met een uber. Iedereen concentreert zich op je ubered teammate zodat jij lekker kan assisten of enemies afmaken terwijl de uber zich richt op sentry guns. Iets anders dat ik vaak doe is medics scheiden van hun buddy bij een uber. Op veel publics wordt er slecht gecommuniceerd dus loopt de medic vaak een eindje achter hun ubered buddy. Met de compression blast kan je dan de medic terugduwen terwijl de geüberde doorloopt. Resultaat: einde uber, wasted uber.

Vaak op publics zijn 1 of 2 pyros per team voldoende. Ik richt me bij defense dan vaak op SG protection door middel van het airblasten van ubers en op het killen van medics voordat ze hun ubers inzetten. Mijn teammates maken de nu ongehealde andere tegenstanders wel af. :P Bij offense zorg ik voor het beschermen van de ubers op de eerder beschreven manier en af-en-toe een sniper wat onrustig maken met de flare gun.

Teams met veel pyros zijn eenvoudig in te maken. Zorgen voor voldoende medic/soldier pairs en het is een uitgemaakte zaak. Als ik eens een pyro speel (ik ben vaker engie en demo, soms soldier) zorg ik dus ook dat ik van class switch zodra er meer pyros komen. Een goeie demo is bij defense net zoveel waard als 2 pyros en bij offense misschien nog wel meer.
ZanielGa schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:13:

Als demo gebruik ik nades voor de short range kills en de stickies voor long-range shots. Ik gebruik ze ook weleens om ubers te breken door met stickies de medic van de buddy te scheiden. Da's iets wat alleen op publics werkt trouwens, bij teams wordt er vaak goed gecommuniceerd en is een uber echt een blok van 2 tegen elkaar aanlopende tegenstanders. Die krijg je niet zomaar uit elkaar of ze moeten niet echt opletten.

[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 07-09-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AtleX schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:25:
Wat ik vaak doe, naast het haast verplichte ambushen, is bijvoorbeeld meelopen met een uber. Iedereen concentreert zich op je ubered teammate zodat jij lekker kan assisten of enemies afmaken terwijl de uber zich richt op sentry guns. Iets anders dat ik vaak doe is medics scheiden van hun buddy bij een uber. Op veel publics wordt er slecht gecommuniceerd dus loopt de medic vaak een eindje achter hun ubered buddy. Met de compression blast kan je dan de medic terugduwen terwijl de geüberde doorloopt. Resultaat: einde uber, wasted uber.

Vaak op publics zijn 1 of 2 pyros per team voldoende. Ik richt me bij defense dan vaak op SG protection door middel van het airblasten van ubers en op het killen van medics voordat ze hun ubers inzetten. Mijn teammates maken de nu ongehealde andere tegenstanders wel af. :P Bij offense zorg ik voor het beschermen van de ubers op de eerder beschreven manier en af-en-toe een sniper wat onrustig maken met de flare gun.
LOL !! Voeg toe teammates extinquishen als er geen medic is en het is net of ik het zelf heb gepost :D
Als demo gebruik ik nades voor de short range kills en de stickies voor long-range shots. Ik gebruik ze ook weleens om ubers te breken door met stickies de medic van de buddy te scheiden.
Ja alleen na een tijdje geen Demo te hebben gespeeld vielen me 2 dingen op :

- Splash damage is veeeeeeel lager :(
- Pipe bombs dichtbij gebruiken is echt 0,0 succesvol ... al stond er een olifant voor me :(

HELP ><

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pipebombs zijn dichtbij heel fijn, maar je moet ze wel raakschieten. Volgens mij kun je een scout zelfs one-shotten. Alleen wel opletten op selfdamage... ik vind het altijd leuk om als scout op een demo te schieten en hem dan te knuffelen. Hij krijgt me dan wel dood met een pipe, maar ik neem hem wel mee. Talibanscout!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:58:
Pipebombs zijn dichtbij heel fijn, maar je moet ze wel raakschieten. Volgens mij kun je een scout zelfs one-shotten. Alleen wel opletten op selfdamage... ik vind het altijd leuk om als scout op een demo te schieten en hem dan te knuffelen. Hij krijgt me dan wel dood met een pipe, maar ik neem hem wel mee. Talibanscout!!!
One shotten kan niet, altans niet als de scout full hp heeft.

wel bijna dood though. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Nmxje schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:00:
[...]

Sandman scouts hebben minder health he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:58:
Vaak gaan demo's instinctief achteruitrennen en stickes om de grond plakken. Hebben ze geleerd van al die Pyro's die rushen. Als scout heb je ze dan wel gauw neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:01:
[...]

Vaak gaan demo's instinctief achteruitrennen en stickes om de grond plakken. Hebben ze geleerd van al die Pyro's die rushen. Als scout heb je ze dan wel gauw neer.
Ik ren tegen scouts ook achteruit weg hoor. Doet eigenlijk elke demo. Waarom? Close range ben je in 2 schoten dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:07:
[...]

Ik ren tegen scouts ook achteruit weg hoor. Doet eigenlijk elke demo. Waarom? Close range ben je in 2 schoten dood.
Dat doe ik ook, maar ik pak pipe's IPV stickies. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:17:
[...]

Dat doe ik ook, maar ik pak pipe's IPV stickies. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
Ligt aan de situatie, het is niet alsof 1 van de 2 altijd beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
Nmxje schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:00:
[...]

De pipebomb heeft een max damage boven de 125 met een direct hit (64-132 volgens tf2wiki), dus 1 shotten is wel degelijk mogelijk.

Tenzij de damage recentelijk generfd is, blijft de Demoman nog steeds de enige class met 2 primary weapons die ook nog eens beide 125 hp classes kunnen instakillen zonder crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:54
Leuke plek om stickies te plakken in 2fort:
Spring in het water. Loop dan via een pijpleiding naar de vijandelijke basis. Uiteindelijk kom je bij de twee trappen. De eerste trap loop je op, dan heb je een haarspeldbocht. En vervolgens schiet je een paar stickies op het plafond van die haarspeldbocht :) . Dan doorlopen, beetje uitlokken. Als ze komen jezelf terugtrekken en dan.... >:) Ge-wel-dig! Werkt altijd _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door kmsch op 07-09-2009 17:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:07:
[...] je kan het ook als pyro tonen. Als je bijv Marx pyro ziet spelen is het duidelijk dat hij heel wat meer inzicht heeft dan de meeste andere pyro spelers (komt waarschijnlijk dan ook omdat hij ook soldier en medic speelt ;)). Je moet hoe dan ook niet zo overdreven reageren als iemand het beter weet, ik neem aan dat je dat in andere aspecten van het leven ook niet doet. Iedereen is ergens anders goed in, en dat moet je gewoon respecteren.
Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik gewoon, lang-leve-de-lol en hersens-op-nul, op pubs speel. Geheel los van of ik inzicht heb of niet, inzicht tonen doe ik niet echt, daar zijn we het wel over eens. Vervolgens loop je hier keihard te verkondigen dat ik geen inzicht heb, publiekelijk, richting mij persoonlijk. Dat is verdomde arrogant want het enige dat je hebt om op te oordelen is mijn speelgedrag op publics waarbij ik, zoals gezegd, toch echt niet mijn meest doordachte speelgedrag ten toon spreidt.

Heb jij meer inzicht dan ik? Ja, zonder enige twijfel. Ik heb dan ook nooit het tegendeel beweerd. Is ook wel logisch als je kijkt hoeveel uur jij het spelletje al gespeeld hebt.

Maar dat je veel meer competatief inzicht hebt dan ik (wat ik dus niet ontken) geeft je nog geen recht om mij, zo publiekelijk en wel, af te doen als "heeft geen inzicht". Dat je me ook nog eens op de grote hoop pyro's gooit die verkeerde dingen beweren, terwijl ik me nooit heb uitgelaten over pyro's in competitie, maakt het er alleen maar slechter op. Ik wéét dat een pyro geen plaats heeft in TF2 competities. Tactisch wordt een pyro op vrijwel alle punten outclassed. Dat betekent echter nog niet dat je geen lol kan hebben op een public als pyro. Ik vermaak me prima met mijn bewust-niet-teveel-denken-maar-raggen speelstijl.

Als je had gezegd "Jumpstart toont geen inzicht" was iets heel anders geweest. Op die opmerking zou ik dan ook compleet anders gereageerd hebben. Namelijk met iets van "Ja, dat weet ik! :+ "

(En voor degenen die zich afvragen wie ik dan op de GoT servers ben: [strikerz.crew]hydrazine )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je snapt blijkbaar nog steeds mijn punt niet. Jij komt hier vertellen dat een pyro goed is in X & Y. En als ik zeg dat dat niet juist is ga je gelijk op je achterste benen staan. Overigens wordt een pyro niet alleen outclassed op tactisch spel, maar ook op op DM gebied. Laten we het er maar op houden dat een pyro leuk is om een beetje mee aan te kloten maar geen plaats heeft als je een beetje serieus wilt gaan spelen (en daar valt echt niet alleen 6v6 onder), denk dat we het daar allemaal wel mee eens kunnen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:34:
Je snapt blijkbaar nog steeds mijn punt niet. Jij komt hier vertellen dat een pyro goed is in X & Y. En als ik zeg dat dat niet juist is ga je gelijk op je achterste benen staan.
Jij blijft oordelen vanuit competatieve gedachten. Puur het feit dat je, op een public als pyro X & Y prima kan toepassen bewijst dat je teveel vanuit competitie-oogpunt oordeelt. Natuurlijk ben je als pyro deels afhankelijk van fouten van anderen. Ja, dat is toch niet erg? Ik ga vanzelf wel over op een andere class wanneer er op de GoT public geen fouten meer worden gemaakt. Voorlopig komen er nog genoeg rockets op mij af die ik terug kan airblasten, om maar even wat te noemen.
Laten we het er maar op houden dat een pyro leuk is om een beetje mee aan te kloten maar geen plaats heeft als je een beetje serieus wilt gaan spelen (en daar valt echt niet alleen 6v6 onder), denk dat we het daar allemaal wel mee eens kunnen zijn.
Ja, hier zijn we het dan eindelijk wel gewoon eens met elkaar. Jij houdt het op "een beetje mee aan te kloten" en ik hou het dan op "lekker veel hersenloos mee aan te kloten", maar eens zijn we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik het niet mee eens ;) vaak kan je een CP beschermen door hem weg te duwen en bij CTF kan je hem terug duwen zodat hij niet veel verder komt.

Pyro is ook handig om vijandelijke snipers te irriteren door ze in brand te zetten met je flare gun. Eigenlijk heeft iedere klasse zijn voordeel en nadeel in deze game en daarom is het ook zo belangrijk dat Jou team goede keuze maakt en zijn klasse goed verdeeld.

Zelfs speel ik met alle klasse wel zo beetje alleen heb ik een nadeel. ik moet nog de tactiek weten van Airshots. Daarom hoop ik maar altijd wanneer iemand in de lucht springt dat ik hem bij het landen kan raken of als die dicht bij een muur springt

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:51:
Daar ben ik het niet mee eens ;) vaak kan je een CP beschermen door hem weg te duwen en bij CTF kan je hem terug duwen zodat hij niet veel verder komt.

Pyro is ook handig om vijandelijke snipers te irriteren door ze in brand te zetten met je flare gun. Eigenlijk heeft iedere klasse zijn voordeel en nadeel in deze game en daarom is het ook zo belangrijk dat Jou team goede keuze maakt en zijn klasse goed verdeeld.

Zelfs speel ik met alle klasse wel zo beetje alleen heb ik een nadeel. ik moet nog de tactiek weten van Airshots. Daarom hoop ik maar altijd wanneer iemand in de lucht springt dat ik hem bij het landen kan raken of als die dicht bij een muur springt
Demo kan dat ook allemaal + veel andere dingen veel beter.

Airshot is point and click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basz0r
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:17:
[...]

Oh juist, alsof een airshot maken zo gemakkelijk is. Je moet natuurlijk wel weten waar de raket terecht komt en om dat een beetje te beheersen moet je veel oefenen.
Dus zeggen dat het Point and Click is is natuurlijk wel erg gemakkelijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ja, nadat je in je hoofd binnen 0.1 sec. de baan van de desbetreffende soldier/demo/scout geextrapoleerd hebt terwijl je rekening houdt met de vertraging van je pipe/sticky/rocket. :S Niet dat ik het niet kan, maar ik doe het toch 10 keer liever met een hitscan wapen...en het blijft een sport op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:17:
[...]

Wordt je zelf nou nooit hier moe van?

Er zijn gewoon 2 type spelers, fun en competatief. Maar laat elkaar svp in hun waarde, en dat lukt je gewoon erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basz0r schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:29:
[...]

Oh juist, alsof een airshot maken zo gemakkelijk is. Je moet natuurlijk wel weten waar de raket terecht komt en om dat een beetje te beheersen moet je veel oefenen.
Dus zeggen dat het Point and Click is is natuurlijk wel erg gemakkelijk gezegd.
Airshots zijn echt makkelijk hoor. Alleen tegen airstrafende tegenstanders wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Freezerator schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:41:
[...]

Wordt je zelf nou nooit hier moe van?

Er zijn gewoon 2 type spelers, fun en competatief met halo en zonder halo. Maar laat elkaar svp in hun waarde, en dat lukt je gewoon erg slecht.
Fixed.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Airshots zijn heel makkelijk hoor. Ik schiet 80% air. :Y)
Eehm Tsjah..

Ik speel lekker voor de fun. En dan vind ik Pyro af en toe wel leuk, maar kan goed begrijpen dat hij minder veel waard is in een matchup. Vooral als je ehm naast een Demo zet. Maar dat haalt de pret niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb iemand in een pickup een keer laten rage quitten omdat ik de hele ronde als pyro's speelde, en dat ging bijzonder goed. :D (niks is beters dan iemand zien dood branden op een punt door je flaregun). Vooral omdat ie eerst een heel betoog ging houden dat pyro de noob klasse was. Noob klasse zal wel maar in TF2 zitten er 9 ^^, en die allemaal goed kunnen toepassen is ook een kunst xD. Pyro's hebben hun nut alleen willen sommige mensen ze niet zien xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik het voledig mee eens Postius. Alle klasses hebben wel iets goed.
Rocket air is niet meer dan point en click uhm sja is dat niet alles op een pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In a final review: pyro's zijn meer geschikt voor pubs dan voor competitive play.

Desalniettemin, a lot of fun en daarom ter afsluiting nog even dit Don Newman filmpje "Aggravation"

http://www.youtube.com/watch?v=MhgV7npAqOQ&NR=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cabo schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:12:
[...]

We hoeven 't niet met elkaar eens te zijn. Maar jouw uitspraken zijn altijd uit de lucht gegrepen. Geen inhoud dus.

[...]

Bewijs maar anders, blijkbaar heb ik je beledigd
Sarcasme detector kapot?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

CapTVK schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:50:
In a final review: pyro's zijn meer geschikt voor pubs dan voor competitive play.

Desalniettemin, a lot of fun en daarom ter afsluiting nog even dit Don Newman filmpje "Aggravation"

http://www.youtube.com/watch?v=MhgV7npAqOQ&NR=1
Jarate terug kaatsen en headshotten met een deflected arrow _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb een tweetal nieuwe uitdagingen erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
What the... ik wist niet dat je sniper bullets kon reflecten.

:o

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Arrows, geen bullets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
edit: My bad, het icoontje van een reflected arrow kill is hetzelfde als een sniper rifle headshot, dus vandaar.

[ Voor 74% gewijzigd door g0tanks op 07-09-2009 22:53 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha dat noem ik nog is team work in dat filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don Newman-filmpjes posten is funest voor de community. Krijg je gelijk weer een stortvloed van pyro's op de server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
Was don newman niet die pyro die op een server speelt waar je gespinde heavy's 8 keer achter elkaar kan axen zonder dat ze je weten te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[gechargeerd]

Wij doen helemaal niet gechargeerd!

[/] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Die arme engie op 1:55 :D .

En je moet nooit met koeitje in discussie gaat, die hecht toch geen waarde aan iemand anders z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:51:
edit: My bad, het icoontje van een reflected arrow kill is hetzelfde als een sniper rifle headshot, dus vandaar.
Reflected arrow headshot om precies te zijn, ik moest zelf ook twee keer kijken voordat ik het icoontje doorhad. Maar arrows reflecten is een skill op zich. Ze gaan een stuk sneller dan rockets. Zelfs als ze halverwege de map op je schieten heb je amper tijd om ze te deflecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:00:
Was don newman niet die pyro die op een server speelt waar je gespinde heavy's 8 keer achter elkaar kan axen zonder dat ze je weten te killen?
Niet overdrijven he, met in de rug aanvallen heb je ze in 6-7 slagen met de gewone axe ook neer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
CapTVK schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:06:
[...]

Niet overdrijven he, met in de rug aanvallen heb je ze in 6-7 slagen met de gewone axe ook neer. ;)
Het gaat meer om het feit dat hij zovaak kan slaan zonder dat die heavy er iets aan doet. Prutserheavy dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 tot 4 keer met een gebroken glas van een demoman werkt ook om een heavy neer te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heavies doodknuppelen is pas tof. Lukt meestal niet, omdat je gemiddeld drieënzeventig keer moet knuppelen, maar het is zo briljant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mwa je kan ze neer knuppelen wanneer ze aan het eten zijn xD whaha

Grappig filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=54oW4D1THVg

Of deze

http://www.youtube.com/watch?v=oZf5OvpX6Dk

[ Voor 56% gewijzigd door Pykow op 08-09-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
angienl schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:55:
3 tot 4 keer met een gebroken glas van een demoman werkt ook om een heavy neer te halen :P
Gebroken glas betekend dat je gecrit hebt met je bottle, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
da snap ik maar meestal sla je dan ook harder volgens mij ik weet het niet zeker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, doet evenveel damage, maar het is leuk om mensen wijs te maken dat het anders werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Rum drinken is dan wel weer lastiger met een gebroken fles.
Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.