Angelo NL / Global Cargo VTC
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Als jij de medic met uber weet te killen met een suicide ben je beter bezig dan de demo die ergens anders kills loopt te farmen.
Heerlijk vermaak.
No talent gaming, klinkt als een server voor mij!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 18:26 ]
Oehh, wat ga je weer lekker gechargeerd door de bocht!Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:25:
Onzin. Het gaat om kills. Dode tegenstanders schieten niet terug en blocken geen punten. Je kan wel leuk blablabla kills niet belangrijk blablabla doen, maar als je geen fragging power hebt kan je nog zoveel teamwork hebben maar dat helpt dan toch niet meer.
Kills maken is een middel. Niet het doel.
In die zin gaat het dus niet primair om kills maar om teamplay. (Toegegeven, het is wel een verdomde belangrijk middel, dat wel.)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Idd, de beste medic is die met de meeste kills!Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:25:
Onzin. Het gaat om kills. Dode tegenstanders schieten niet terug en blocken geen punten. Je kan wel leuk blablabla kills niet belangrijk blablabla doen, maar als je geen fragging power hebt kan je nog zoveel teamwork hebben maar dat helpt dan toch niet meer.
Niet iedereen speelt hier competitive, net zoals ik. En op dat gebied zal je nooit je gelijk krijgen van een "pro", aangezien helaas 9/10 een ego hebben van hier tot Tokio.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Daarnaast heb je wel gelijk dat veel gamers een Ego hebben omdat ze beter denken te zijn dan iemand anders. Com'n guys its just a game
Verwijderd
Elke "pro" zal jouw vertellen dat het gaat om fragging ability (men wacht vaak op een pick voordat men pusht) en teamplay. Die pyro die als een gek op een cappoint rent kan je moeilijk teamplay noemen.ToasterxD schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:49:
Goede teamplay vergt toch ook skill. Zo ook een lijp fragmonster, en een slimme scout. Het gaat om het totaalplaatje dat teams goed maakt. De keuzes bij bepaalde mappen, wat is de beste lineup kwa class ect. Zo is experience ook zo belangrijk zodat je, je kan aanpassen aan je opponent en altijd 1 stap voor bent.
Niet iedereen speelt hier competitive, net zoals ik. En op dat gebied zal je nooit je gelijk krijgen van een "pro", aangezien helaas 9/10 een ego hebben van hier tot Tokio.
Ik denk dat je overigens de tf2 community een beetje onderschat, het is geen CSS
Hmm, dus een cap oprennen om je eigen backcap te laten lukken is geen teamplay?Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:03:
[...]
Elke "pro" zal jouw vertellen dat het gaat om fragging ability (men wacht vaak op een pick voordat men pusht) en teamplay. Die pyro die als een gek op een cappoint rent kan je moeilijk teamplay noemen.
Ik denk dat je overigens de tf2 community een beetje onderschat, het is geen CSS. Elke nubcake kan samen met topspelers spelen als ze dat willen.
Alle medics moeten dus maar battlemedic spelen?
Solly's hoeven dus geen uber op te laden?
Pyro hoeft geen rockets van een sentry weg te blazen?
TF2 bestaat gewoon uit teamplay, meer dan bij CSS of insertanyfps.
Op een pub kan je nog zo pro zijn, als er niemand is die je helpt wordt je gewoon OP.
Net een pickup met een behoorlijk mooie lineup gespeeld (numlocked, viq en ik in blu, coinz, racio en cheetah in red), maar wat een zaadmap is indulge.
mid is veels te klein, en de map overall is gewoon te groot met teveel bochten (ben ik niet zo blij om)
Het enige leuke punt is last, en vooral de last push is gewoon beter dan bad/gran.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Een pyro op een public rent niet met die gedachtegang een cappunt op.Ik weet niet waarom je die andere dingen erbij haalt? Maar dat zijn ook geen goede voorbeelden van teamplay. Dat zijn dingen die automatisch gebeuren.kKaltUu schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:28:
[...]
Hmm, dus een cap oprennen om je eigen backcap te laten lukken is geen teamplay?
Alle medics moeten dus maar battlemedic spelen?
Solly's hoeven dus geen uber op te laden?
Pyro hoeft geen rockets van een sentry weg te blazen?
TF2 bestaat gewoon uit teamplay, meer dan bij CSS of insertanyfps.
Op een pub kan je nog zo pro zijn, als er niemand is die je helpt wordt je gewoon OP.
Net een pickup met een behoorlijk mooie lineup gespeeld (numlocked, viq en ik in blu, coinz, racio en cheetah in red), maar wat een zaadmap is indulge.
mid is veels te klein, en de map overall is gewoon te groot met teveel bochten (ben ik niet zo blij om)
Het enige leuke punt is last, en vooral de last push is gewoon beter dan bad/gran.
Jij weet ook echt van géén ophouden he? Hoezo "Beating a dead horse"?Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:07:
[...]
Een pyro op een public rent niet met die gedachtegang een cappunt op.Ik weet niet waarom je die andere dingen erbij haalt? Maar dat zijn ook geen goede voorbeelden van teamplay. Dat zijn dingen die automatisch gebeuren.
Laat ik dan maar de uitzondering op de regel zijn. Een eigen sniper met Huntsman geef ik een vuurtje. Teammate in de fik? Blussen, ook als ik daarvoor even om- of terug moet lopen. Sticky trap? Die blaas ik weg, ook als ik er zonder problemen omheen zou kunnen. Zie ik/verwacht ik dat er spam richting sentry/dispenser komt dan help ik de engi en probeer ik daar het nodige weg te houden. Enemy snipers krijgen flares op zich af, ook als ik gemakkelijk buiten de line of fire kan blijven en er niets aan zou hoeven te doen. Signaleert iemand een spy, dan ga ik extra spychecken. En zo voorts.
Neuh... dat is geen teamplay. ORLY ?

DAMN! Doe ik het toch weer...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Poeh hey!
Zo. Even een grappig plaatje.

Leuk he? Kunnen we nu dan even weer aardig zijn voor elkaar en leuk gaan discussieren over TF2?
Iets met water en zee
OT:
Gisteren PCW met T3 gespeeld tegen een stel Bulgaren op Badlands en Well. Damn wat werden we in onze kont genomen. Dat kwam uiteraard niet door mijn pro scout skills *kuch*.
Ik heb de laatste tijd wel een enorme aim dip hoor, pfffff. Ik schiet echt amper iets raak. Zelfs Fuelke kon mij eerder HS-sen dan ik hem
Prrrrrrr
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Dat zijn natuurlijke gevolgen van het in 1 team zijn en bepaalde eigenschappen die klasses hebben, dat is voor mij nog geen teamplay. Het dichtste wat je bij teamplay komt is een soldier/demo die vraagt of een medic hem volgt naar een bepaalde positie. Teamplay is van te voren bepaald, iedereen weet exact wat hij moet doen en kan blind vertrouwen op zijn teammates. Dit hoeft niet expliciet afgesproken te zijn maar kan ook ontstaan zijn door uren met elkaar samen te spelen. Als ik met mijn team in een pcw op een bepaald punt ben (bijv spire defense) dan weet iedereen wat hij moet doen en weet hij ook dat de anderen dat ook weten. Op een public is dat niet zo. Daar gaan mensen niet zo staan omdat ze weten dat hun team de rest doet, maar omdat ze dat op dat moment het beste vinden.JumpStart schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:21:
[...]
Jij weet ook echt van géén ophouden he? Hoezo "Beating a dead horse"?
Laat ik dan maar de uitzondering op de regel zijn. Een eigen sniper met Huntsman geef ik een vuurtje. Teammate in de fik? Blussen, ook als ik daarvoor even om- of terug moet lopen. Sticky trap? Die blaas ik weg, ook als ik er zonder problemen omheen zou kunnen. Zie ik/verwacht ik dat er spam richting sentry/dispenser komt dan help ik de engi en probeer ik daar het nodige weg te houden. Enemy snipers krijgen flares op zich af, ook als ik gemakkelijk buiten de line of fire kan blijven en er niets aan zou hoeven te doen. Signaleert iemand een spy, dan ga ik extra spychecken. En zo voorts.
Neuh... dat is geen teamplay. ORLY ?![]()
![]()
![]()
DAMN! Doe ik het toch weer...![]()
Dat fragging ability belangrijk is hoeft nog niet te betekenen dat andere dingen onbelangrijk zijn. Je kan wel trots zijn om je kill op de scout op mid maar de demo die alle heavy classes en de medic terug de choke induwt doet iets veel belangrijkers.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:03:
[...]
Elke "pro" zal jouw vertellen dat het gaat om fragging ability (men wacht vaak op een pick voordat men pusht) en teamplay. Die pyro die als een gek op een cappoint rent kan je moeilijk teamplay noemen.
Verder zijn er genoeg top teams die af en toe een pyro runnen.
Natuurlijk is het teamplay. Dat het niet van te voren af gesproken is doet er totaal niet toe. Classen die samenwerken of doelen bewerkstelligen voor het team doen aan teamplay.Dat zijn natuurlijke gevolgen van het in 1 team zijn en bepaalde eigenschappen die klasses hebben, dat is voor mij nog geen teamplay.
[ Voor 23% gewijzigd door RaCio op 10-09-2009 14:19 ]
Verwijderd
Wat die demo doet reken ik ook tot fragging ability, een pyro is echter veel minder effectief in die acties. Er zijn maar een paar plekken op de maps waar een pyro echt nut heeft (shithouse rush badlands is dodelijk als niemand op tijd called, maar die werkt ook alleen als er support is van de heavy classes)RaCio schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:12:
[...]
Dat fragging ability belangrijk is hoeft nog niet te betekenen dat andere dingen onbelangrijk zijn. Je kan wel trots zijn om je kill op de scout op mid maar de demo die alle heavy classes en de medic terug de choke induwt doet iets veel belangrijkers.
Verder zijn er genoeg top teams die af en toe een pyro runnen.
Op het moment heb ik alpha 2 af van mijn map. Op m'n blog is de voortgang te vinden:
http://stud.cmd.hro.nl/0803962/blog/?page_id=9
Oh, ok, dan zijn we snel klaarVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:08:
[...]
Dat zijn natuurlijke gevolgen van het in 1 team zijn en bepaalde eigenschappen die klasses hebben, dat is voor mij nog geen teamplay.
[...]
fypJumpStart schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:26:
[...]
Oh, ok, dan zijn we snel klaarJou definitie van teamplay wijkt blijkbaar nogal af van mijn definitie. Ja, als we niet eens dezelfde definities volgen dan strandt iedere discussie.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
More info comming soon…Killzone schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:12:
Je moet gewoon niet met koeitje in discussie gaan. Wat je ook zegt, of je gelijkt hebt of niet, hij zal nooit iemand anders gelijk geven.
Op het moment heb ik alpha 2 af van mijn map. Op m'n blog is de voortgang te vinden:
comming soon…
comming
coMMing
[ Voor 10% gewijzigd door TheJVH op 10-09-2009 15:41 ]
Die moest ik even opzoeken. Maar euhh, ik durf in deze wel aan dat de gemiddelde speler toch wel iets minder stricte omschrijving gebruikt van wat 'teamplay' nou inhoudt. Dus je 'fix' is ietwat discutabel. WHOOPS, daar gaan we wééér
Kan je er misschien wat screenshots bij plaatsen? ben wel nieuwsgierig, maar kan nu even niet de map downloaden en TF2 aanslingeren.Killzone schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:12:
[...] Op het moment heb ik alpha 2 af van mijn map. Op m'n blog is de voortgang te vinden:
Verwijderd
Komt het muziekje van Prince - Purplerain er ook in voor?Killzone schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:38:
Komt binnenkort. Probleem is een beetje dat ik niet veel tijd heb (school endezo). Ik heb een aantal screens van A1, maar van A2 moet ik nog wat maken.
http://www.youtube.com/watch?v=Ot3KiVctXfY
Hahaha één van de beste imitaties die ik gezien heb onlangs xDM-D schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:41:
Vond vandaag dit filmpje van een heavy weapon's guy op PAX:
Ik merkte dat het bij mij wat beter ging toen de andere regulars weg waren om Highlander te spelen
Het potje koth_harvest ging erg lekker... (En nog een hoedje gevonden ook!)
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Die is erg goed.M-D schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:41:
Vond vandaag dit filmpje van een heavy weapon's guy op PAX:
Tja, je mist dan wel een geweldig potje highlander, zeker als rubbieus met z'n grote afro voor lil' choo choo springtVyperX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:06:
Ik merkte dat het bij mij wat beter ging toen de andere regulars weg waren om Highlander te spelen
Het potje koth_harvest ging erg lekker... (En nog een hoedje gevonden ook!)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ook heeft valve met de Spy Update het er zelf ingepatched, je equipt je disguise kit. Vervolgens taunten (G) Normaal gespoken zal je taunt de 'cigarette flick' zijn, maar ongeveer één op de tien keer ofzo doe je de 'spycrab'.
Volgens mij was het niet de bedoeling dat de Spy zo liep wanneer je zo ging lopen. Maar voor de gamers zag het er heel leuk uit dus hebben ze het zo erin gelaten
Haha, zijn de stats resetten toch nog ergens goed voorJimmie schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:59:
Zonet uurtje of 1,5 gespeeld met allemaal regulars, als vanouds, epic!
@VV
tnx guys
[ Voor 7% gewijzigd door MrAngry op 12-09-2009 12:04 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
de IP change?MrAngry schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 02:49:
Ik heb effe een tijdje gefocussed op werk etc. maar ben nu de got server kwijt uit mijn fav. Iemand een idee?
Probeer eens te connecten op server.teamfortress.be?
Of was het nou .com?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Die is echt ongelofelijk goed gemaakt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Lang lang geleden dat de server bijna geheel gevuld was met [GoT] tags, blijkbaar helpt de reset iddWaster schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:02:
[...]
Haha, zijn de stats resetten toch nog ergens goed voor
1 van de eerste filmpjes die ik zie met echte goede kostuumsHu9o schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:53:
Er is een hele zooi van deze video's
[video]
[video]
Wel heel genant om te zien
Nooit die ophef begrepen, of er nou misschien een vrouw met een mannenstem in dat pak zou zitten?!JumpStart schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:48:
Op een of andere manier kan er eigenlijk nooit een officieël Meet The Pyro filmpje komen. De mystiek rond the man (or woman) behind the mask is eigenlijk gewoon te leuk om te beëindigen.
Heelveel audio stukjes hoor je de lage stem die een vrouw niet kan produceren...
Jimmie schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:17:
Nooit die ophef begrepen, of er nou misschien een vrouw met een mannenstem in dat pak zou zitten?!
Heelveel audio stukjes hoor je de lage stem die een vrouw niet kan produceren...

[ Voor 10% gewijzigd door RaCio op 12-09-2009 12:43 ]
En hoe de Pyro staat als het team verloren heeft...
Wist trouwens niet dat zulke taal over seksuele geaardheid mocht op GoT.
[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 12-09-2009 13:11 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Medic en pyro hebben al een update gehad maar geen meet movie. dus in deze movie komt of een nieuwe map afgebeeld of de nieuwe mics die vrij te spelen zijn
Kan toch wel, gewoon voor zorgen dat mensen nog meer gaan twijfelen. Hoewel het al algemeens is aangenomen dat het een vrouw isJumpStart schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:48:
Op een of andere manier kan er eigenlijk nooit een officieël Meet The Pyro filmpje komen. De mystiek rond the man (or woman) behind the mask is eigenlijk gewoon te leuk om te beëindigen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Het wordt nog grappiger als er dan hele horde spelers ineens géén pyro meer willen spelen
Een "Meet the pyro" filmpje impliceert dat we dan eindelijk zullen weten wat voor persoon de pyro nou werkelijk is. Een deel van de lol is juist de onduidelijkheid. Een pyro filmpje mag er best komen hoor, maar dan moet, in mijn ogen tenminste, die mystiek behouden blijven.
Of juist een onthulling tonen in het filmpje en dit ook ingame doorvoeren, in een bepaalde manier.JumpStart schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:26:
[...]
Het wordt nog grappiger als er dan hele horde spelers ineens géén pyro meer willen spelen
Een "Meet the pyro" filmpje impliceert dat we dan eindelijk zullen weten wat voor persoon de pyro nou werkelijk is. Een deel van de lol is juist de onduidelijkheid. Een pyro filmpje mag er best komen hoor, maar dan moet, in mijn ogen tenminste, die mystiek behouden blijven.
Ik houd het nog lekker vaag, want ik ben inspiratieloos
Wat is dit nu weer voor onzin?JumpStart schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:26:
[...]
Een "Meet the pyro" filmpje impliceert dat we dan eindelijk zullen weten wat voor persoon de pyro nou werkelijk is.
Ik zie de Pyro meer als een soort Rorschach (Watchmen): het gaat er niet om wat er onder het masker zit. Het masker is namelijk het gezicht van de Pyro. Wat heb je nu werkelijk gezien in de andere 'Meet the XYZ' trailers? Eigenlijk niets wat het verleden van één van de karakters uitdiept. Zo hoort het ook met de Pyro te gaan.
Waarschijnlijk doen ze toch eerst een Meet the Medic.
[ Voor 33% gewijzigd door The Zep Man op 13-09-2009 20:19 ]
Long time no see gentlemen! Vanwege een WoW-dip (anders gezegd, een zoektocht naar een nieuwe server) en het gestalk van Gonzo op mijn hyves toch maar weer eens besloten Steam aan te zwengelen en jullie weer eens lastig te komen vallen. Leuk om te zien dat er toch nog een grote groep van de begintijd speelt. Anyways, jullie zullen mij (en Copy) weer wat vaker op de server rond zien hupsen. Maar nu eerst eens uitvogelen wat er allemaal verandert is. Ik hoor wel vanalles over hoedjes en items, maar wat het nu is....
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Zie je wel dat WoW maar een slap aftreksel is van een ècht tof spel als TF2!
Pff, ik zeg nietsLUH-3417 schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:31:
Woohoo!!!
Zie je wel dat WoW maar een slap aftreksel is van een ècht tof spel als TF2!

Ik kan zo een goede nieuwe server aanraden, maar dat doe ik niet, want dan zijn we jullie weer kwijt
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Haha aanraden mag altijd, ik wil sowieso weer wat meer een balans zoeken tussen WoW en TF2GonzoNL schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:34:
WootStalken is toch ergens goed voor.
Ik kan zo een goede nieuwe server aanraden, maar dat doe ik niet, want dan zijn we jullie weer kwijt
En je hoofd was nog steeds even goed te rakenMik! schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:50:
[...]
Haha aanraden mag altijd, ik wil sowieso weer wat meer een balans zoeken tussen WoW en TF2Ik merkte gister dat ik het/jullie toch wel gemist heb. Het is onwijs anders dan WoW, maar de charme waarom ik TF2 uberhaupt ben gaan spelen is er nog steeds. En het mediccen blijft nog steeds awesome
Dat was te merken!Mik! schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:50:
[...]
Haha aanraden mag altijd, ik wil sowieso weer wat meer een balans zoeken tussen WoW en TF2Ik merkte gister dat ik het/jullie toch wel gemist heb. Het is onwijs anders dan WoW, maar de charme waarom ik TF2 uberhaupt ben gaan spelen is er nog steeds. En het mediccen blijft nog steeds awesome

(In 3 uur spelen!)

Zo'n eenzame weerloze medic maar zo aanvallen? Tss... Slap hoor.

Ze draagt rode kruisen en jij haar aanvallen? Volgens de Conventie van Genève is dat een zware oorlogsmisdaad.
Mik, welcome back. Copy trouwens ook hoor.
Fisting king
NL GoT V | flappie
1 fistings
Hihi, ja daar blink ik wederom in uit ^^ Ik moet weer wat alerter worden op spychecks en snipers. Ach, het is allemaal weer een beetje roestig, maar voor je het weet....Notna schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:07:
[...]
En je hoofd was nog steeds even goed te raken
Waar zijn de stats trouwens te vinden? Zal wel weer helemaal onderaan staan (en dan te bedenken dat ik voorheen nog in de top 25 stond
[ Voor 16% gewijzigd door Mik! op 14-09-2009 09:29 ]
Dank user ^^ Ik weet inderdaad dat ze gereset zijn (ik volg teamfortress.be nog regelmatig), maar ik ben wel benieuwd hoe het nu is.User.tmp schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:42:
Stats
There you go.
Stats zijn gereset trouwens.
Welkom terug.
Zelf zit ik me ondertussen eens af te vragen wat ze voor de soldier update gaan verzinnen.
Er zijn een hoop speculaties over de soldier update... Ik hoop in ieder geval op een nieuwe melee wapen: een Screaming Eagle!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Allemaal oude bekenden op GoT since de stats resets, "good times"!
Netjes hoor, zoveel ubers had ik niet eens in 4 uur spelen. Maar ik had wel de meeste assits.VyperX schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:10:
[...]
Dat was te merken!
[afbeelding]
(In 3 uur spelen!)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Niks voor de pyro?New items:
Heavy Weapons Guy:
▲ Gloves of Running Urgently
Slot: Melee
Attributes: 30% speed boost while active weapon
50% damage done
-100 max health on wearer
▲ Gloves of Running Urgently Beta 2
50% damage done
Health from healers reduced by 50%
▲ Gloves of Running Urgently Beta 3
50% damage done
-5 health drained per second on wearer
Engineer:
▲ P. Q. D.
Attributes: 150% faster construction rate
Unable to upgrade objects
Spy:
▲ Fire Retardant Suit ( версия №1)
Slot: Primary
Attributes: +90% fire damage resistance on wearer
▲ Fire Retardant Suit Beta 2
Attributes: Wearer cannot ignite
Medic:
▲ Blutsauger Beta 1
Attributes: On Hit: +3 health
-25 max health on wearer
▲ Blutsauger Beta 2
-25% damage done
▲ Blutsauger Beta 4
-2 health drained per second on wearer
▲ Ubersaw Beta 1
Attributes: On Hit: 25% ÜberCharge added
-25% damage done
20% slower firing speed
▲ Ubersaw Beta 2
Attributes: On Hit: 25% ÜberCharge added
On Hit: -20 health
20% slower firing speed
▲ Medigun Beta 1
Slot: Secondary
Attributes: Overheal bonus doesn't decay
-50% heal rate
Niks voor de snipers.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd

De Pyro krijgt het overigens wel moeilijker in zijn belangrijkste functie (spy checking).
Ook niet verkeerdMetzie schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:53:
[...]
Netjes hoor, zoveel ubers had ik niet eens in 4 uur spelen. Maar ik had wel de meeste assits.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.