Acties:
  • 0 Henk 'm!
+4 Miljoen TF2 examplaren lijkt me wat aan de hoge kant, misschien als je de console versies (360/PS3) en de orange box versie meerekent. Op z'n hoogtepunt had het Idle programma zo'n 12-13.000* actieve users. Ga er vanuit dat niet iedereen op hetzelfde moment inlogt of het programma een of twee keer heeft gebruikt, per ongeluk de server probeerde te joinen (?) en ik denk dat 20 tot 25.000 idle users best een goede gok is. Aantal unieke users over de afgelopen maanden zou dan rond de 400.000 tot 500.000 moeten liggen.

Maar nu zit ik uit het blote hoofd schattingen te maken. Hoe hoog ligt/lag het gemiddelde dagelijkse TF2 spelers deze week? Als het goed is zou er deze week, nu Drunken Fool z'n server heeft gesloten, een drop moeten zijn.

Ieder geval is de controverse rondom TF2 weer om van te smullen, zag zelfs dat het de webeditie van het AD heeft gehaald. En meer reclame voor TF2 kan alleen maar goed zijn (meer kopers=meer spelers=langere support).

"There's no such thing as bad publicity, only publicity" O-)

P.S
* Ik denk dat Drunken Fool's programma na 4 maanden inmiddels de early adaptors was ontgroeid. Het feit dat op het eind dagelijks al meer dan 10.000(!) users zaten zegt genoeg. Ook gewone "casual" spelers moeten daar tussen hebben gezeten. Zelf ben ik het ook maar eens gaan uitproberen omdat iedereen het leek te doen. Valve moest wel iets doen maar dat maakt het ook zo vreemd waarom Valve maanden heeft gewacht en/of nooit Drunken Fool heeft gesommeerd om te stoppen met z'n programma en de server.

[ Voor 19% gewijzigd door CapTVK op 04-09-2009 11:59 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waster schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]

Op hem is typisch ^^ van toepassing. En er nog over opscheppen en arrogant zijn ook :r
Je weet dat het om _externe_ idle programmas gaat?
Idlen is okay als het maar via een "echte" server gebeurt.
Wat IMO ook weer een halve actie van valve is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
.Gertjan. schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:04:
[...]

Een betrapte zwartrijder gaat mensen in de trein toch ook geen FAG noemen omdat ze een kaartje gekocht hebben... Ik weet het, zwakke vergelijking, maar kan geen betere verzinnen...
Een betrapte zwartrijder weet dat je een kaartje moet kopen. Als je de vergelijking goed wilt maken is het als volgt:

In de trein kan je gratis reizen in een heel basic wagon of in een luxere wagon waar je voor moet betalen. Allebij voldoen. Na 4 maanden komt de NS en zegt dat je even de vorige 4 maanden illegaal hebt gerezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:30:
[...]

Maar goed, een cheat is iets waarmee je iets kan doen wat je normaal gezien niet zou kunnen doen in de game en waarmee je voordeel kan behalen op anderen. De idle tool was geen cheat aangezien het identiek is aan het zitten in een idle server met tf2 minimaliseerd. Je behaalt er geen voordeel mee (de droprates/kans is hetzelfde) en je doet precies hetzelfde als tf2 geminimaliseerd hebben. Of het in strijd is met de EULA kan over gediscusseerd worden, Valve vindt echter van wel. Het een cheat noemen gaat mij echter te ver. Overigens heeft drunkel fool altijd gezegd dat hij de server offline zou halen als Valve het duidelijk maakte dat het niet mocht. Dat heeft Valve niet gedaan. En dat neem ik ze vooral kwalijk.

[...]
De fake-idle applicatie maakte idlen gemakkelijker. Geen kans op afk/idle kicks, geen zware PC belasting. De polulariteit van de tool, ten opzichte van gewoon on-server via TF2 idlen, bewijst dit argument fijntjes. Daarmee haal je een voordeel ten opzichte van de middelen die in-game beschikbaar zijn. Per definitie is het dus vals spelen. Sim-pel.

Natuurlijk, het is niet zo dramatisch als een wallhack, aimbot, of triggerbot, speedhack of ander vervelend spul, maar het is en blijft externe software die voordeel biedt door functies over te nemen van TF2. Dus is het een cheat.

Valve beseft terdege dat ze het gebruik van 'third party applications' expliciet hadden moeten verbieden, ook al heeft de EULA al provisies tegen oneigenlijk gebruik, iets wat ze in het Nederlands wel een "bezemartikel" noemen. Dus steekt Valve spreekwoordelijk hand in eigen boezem en hebben ze deze keer niet met VAC bans gesmeten. Volgens de EULA, die iedereen die het spel speelt geaccepteerd heeft, had Valve dat wel kunnen doen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt nog wat voor de TF2 community als Valve er achter komt dat mensen Mumble of andere voicechat programma's gebruiken in plaats van ingame voice chat. CHEATERS!

Zelf vind ik het ook leuk om af en toe met bots (RCBOT) te prutsen in TF2. En daarvoor heb je een speciale plugin nodig die niet officieel wordt ondersteund door Valve (al schijnen ze al meer dan een jaar geleden beloofd te hebben dat er betere bot ondersteuning zou komen). Blijkbaar kan dat dus ook een ban opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:02:
[...]

De fake-idle applicatie maakte idlen gemakkelijker. Geen kans op afk/idle kicks, geen zware PC belasting.
achievement_idle kent geen kick, net als 99,9% van alle clanservers. En geminimaliseerd is er geen gpu belasting en minimale cpu belasting (~5% in een 32 mans server, heb het gisteren nog even getest). Maar je bent niet de eerste die denkt dat het minimaliseren van een game een zware belasting is, zie dat ook veel mensen op de steamforums dat niet wisten.

Als ze wel met VAC bans hadden gesmeten had dat direct TF2 de nek omgedraait.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb ook de idle-tool gebruikt en toen ik daarmee begon, wist ik dat het fout was.
Ik heb het zo'n 4 dagen lang laten draaien maar geen voordeel mee gehad. (enkel Bonk)
Zelf had ik ook liever eerst een waarschuwing willen zien.
En zoals JumpStart zei: "de fake-idle app maakt het idlen een stuk makkelijker." Én milieuvriendelijker!
Ik zie alsnog geen verschil tussen ingame idlen en het progje.
Tevens ben ik blij dat ik geen halo heb, cloakt spies kun je gewoon zien zitten door die halo!

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop dat het snel wat luwt want ik ben die scheve vergelijkingen echt beu aan het worden.
Mumble en varianten is heel wat anders dan het idle programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:13
Z3R0 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:21:
Tevens ben ik blij dat ik geen halo heb, cloakt spies kun je gewoon zien zitten door die halo!
Je kan hem ook niet equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

CapTVK schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:09:
Dat wordt nog wat voor de TF2 community als Valve er achter komt dat mensen Mumble of andere voicechat programma's gebruiken in plaats van ingame voice chat. CHEATERS!

Zelf vind ik het ook leuk om af en toe met bots (RCBOT) te prutsen in TF2. En daarvoor heb je een speciale plugin nodig die niet officieel wordt ondersteund door Valve (al schijnen ze al meer dan een jaar geleden beloofd te hebben dat er betere bot ondersteuning zou komen). Blijkbaar kan dat dus ook een ban opleveren.
Op het moment dat jij een 'bot plug-in zou misbruiken om je stats/punten oneigenlijk te boosten, dan wel.
Valve schreef op www.teamfortress.com:Over the next few days we'll be removing all TF2 items that were earned using external idling applications. We're going to adopt a zero tolerance policy for external applications used to manipulate the persistent item system.
Manipuleert een externe voicechat ook maar iets server-side bij Valve? Nee. Fake-idle deed dat dus wel.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Napo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:45:
[...]

Je weet dat het om _externe_ idle programmas gaat?
Idlen is okay als het maar via een "echte" server gebeurt.
Wat IMO ook weer een halve actie van valve is
Ik doelde op fricky natuurlijk, waar killzone op reageerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ZanielGa schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:22:
[...]

Je kan hem ook niet equippen.
Dan wordt je niet gehealed :P
(olie op het vuur) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:20:
[...]

achievement_idle kent geen kick, net als 99,9% van alle clanservers. En geminimaliseerd is er geen gpu belasting en minimale cpu belasting (~5% in een 32 mans server, heb het gisteren nog even getest). Maar je bent niet de eerste die denkt dat het minimaliseren van een game een zware belasting is, zie dat ook veel mensen op de steamforums dat niet wisten.

Als ze wel met VAC bans hadden gesmeten had dat direct TF2 de nek omgedraait.
Fijn dat je mijn argument negeert. :X

Als fake-idle helemaal geen voordeel biedt, ten opzichte van on-server idlen via TF2, waarom werd het dan door zoveel spelers gebruikt? [sarcastisch]Omdat het geen nut had?[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 07:13
RedHat schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:27:
[...]
Dan wordt je niet gehealed :P
(olie op het vuur) :)
Oh, ze moeten dus gewoon stoppen met Red en Blu en veranderen in Halo en Idlers.

Alles opgelost.

[ Voor 0% gewijzigd door ZanielGa op 04-09-2009 13:10 . Reden: ik moet stoppen met engelse woorden te typen in mijn Nederlandse zinnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:23:
[...]
Manipuleert een externe voicechat ook maar iets server-side bij Valve? Nee. Fake-idle deed dat dus wel.
Idle programma deed dat ook niet. Drunkel f00l draaide een server met 10000 slots waarin je als spec kwam te zitten. Er was natuurlijk verbinding met de master server (anders krijg je geen items), maar het programma manipuleerde niets en verschilde kwa load niet van in-game zitten.

Het werd gebruikt uit luiheid en omdat Valve het blijkbaar prima vondt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Napo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:49:
[...]

Een betrapte zwartrijder weet dat je een kaartje moet kopen. Als je de vergelijking goed wilt maken is het als volgt:

In de trein kan je gratis reizen in een heel basic wagon of in een luxere wagon waar je voor moet betalen. Allebij voldoen. Na 4 maanden komt de NS en zegt dat je even de vorige 4 maanden illegaal hebt gerezen.
oke, mijn vergelijking is misschien niet ijzersterk, maar kon even geen betere verzinnen.

Als jij je in de luxere wagon bevindt waar je dus voor moet betalen en je doet het niet dan weet je dat je fout bent. Met een studenten OV mag je ook geen eerste klas reizen. Als je betrapt wordt moet je gewoon betalen. Klaar.

Je weet dat als je 3rd party apps gebruik je niet helemaal netjes binnen de lijnen van de regels aan het werken bent. Net zo goed als dat een zwartrijder dat weet. Alleen voor die zwartrijder is het misschien duidelijker, omdat de regels duidelijker zijn beschreven, maar 3rd party tools in games (en vooral online games) is gewoon not done. Ongeacht de "voorsprong" die je haalt.

Je speelt TF2 op een TF2 server met een TF2 client en niet met een 3rd party tool. Je mag ook geen treinreizen maken met een buskaartje (iig niet bij de NS).

Ik vind de halo wel geinig. Ik loop ook met een BOB sleutelhanger rond, omdat ik alcohol + verkeer geen goede combi vind en ooit een BOB sleutelhanger heb gekregen omdat ik me netjes aan de regels houd. Die sleutelhanger is voor mij ook een soort statement (en ik vind het geel wel mooi ;) ). Maar ik moet de eerste BBB (Bewust Bezopen Bestuurder) nog tegenkomen die mij dan FAG gaat lopen noemen (want ik houd me netjes aan de regels en ben dus een moraalridder), want die mogen ze van mij meteen opsluiten.

Vanavond maar weer wat huilies op stang jagen met mijn halo O-) ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Gertje, je vergelijkingen zijn weer über :D

Als ik 50% dronken achter het stuur zit, en die andere 50% worden gecontroleerd, zegt het geen ruk. :D

Halo kan mij niets schelen btw. Ik vind het alleen grappig dat de community een probleem oplost, wat valve blijkbaar niet kan/wil (allemaal idlers op servers met +forward in console b.v) en dan de gebruikers daarvan straft.

Ze zijn zelf de initiators geweest van dit hele project in wezen :D

[ Voor 51% gewijzigd door RedHat op 04-09-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WE hebben Idle programma gebruikt ok. Maar TF2 keurde het goed :s je mocht idle en als er een tool wordt gemaakt die opzicht niks verkeerd doet dan idle in een server dan is er toch niks aan de hand.
Valve heeft nu de items weggegooit die je niet had mogen krijgen. Dus iedereen die heeft heeft gebruikt zoals mij is alles kwijt geraakt dat je via dat programmatje hebt gekregen.

We kunnen wel blijven discusseren over deze zaak maar opzich gaat het er alleen om dat alles goed is terug gedraait en meer niet. De stats zijn terug gebracht voordat je idle programma gebruikte. dus ik snap niet waarom mensen gaan zeuren.

Iedereen wilt nu opeens dat alle idlers een VAC ban krijgen ofzo :s Even voor de duidelijkheid Valve had ook eerst kunnen waarschuwen en zeggen dat deze tool niet gebruikt mag worden net als bij de achievement unlocker. We mogen wel idle ingame maar niet met een handige tool waardoor je pc minder verbruikt ?

Nogmaals Halo vs Idle is onzin want beide kanten hebben het zelfde. De minuten dat de idlers ingame online waren en zo de wapens hebben vrijgespeelt zijn er nog steeds net als bij de halo'ers. de items die we via dat programma hebben gekregen zijn WEG dus er is niks aan de hand. Nu heeft iedereen alles op de zelfde manier gekregen klaar.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

angienl schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:53:
Iedereen wilt nu opeens dat alle idlers een VAC ban krijgen ofzo :s
Nee hoor, volgens mij is er niemand die dat beweert. De mensen die niet hebben zitten idlen boeit het niet zoveel dat anderen hebben lopen idlen volgens mij. Ik verbaas me er wel over dat de mensen die wel hebben zitten idlen gigantisch gaan zitten klagen en zich verzetten tegen de brave zieltjes die het niet hebben gebruikt en deze users belachelijk maken (grapje kan op zich zoals op dat screenshot, maar niet lopen healen enzo gaat gewoon te ver).

Okay, er zijn misschien wapens verwijderd die niet verwijderd hadden moeten worden, maar Valve kennende komt dat allemaal wel weer goed.

Mij boeit het echt geen bal dat mensen items hadden die ze via idlen hebben verdiend, maar ik irriteer me wel aan het anti gedrag tegen de "brave" mensen en dat mensen die idlen zich benadeeld voelen en zich boven de rest voelen verheven.

De wapens die je tot nu toe kon vinden/verdienen vond ik niet echt bijster interessant dus kan er niet mee zitten dat een ander ze wel zou hebben en ik niet.
RedHat schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:46:
Gertje, je vergelijkingen zijn weer über :D

Als ik 50% dronken achter het stuur zit, en die andere 50% worden gecontroleerd, zegt het geen ruk. :D
Thanks ;)

Uiteraard kun je niet stellen dat zij die niet gepakt zijn ook nooit fout zijn geweest, maar het ging mij meer over het FAG stukje. Misschien zijn er zelfs mensen met een halo (of bob sleutelhanger) die eigenlijk fout waren maar nooit gepakt zijn.

Maar gezien de hysterie moeten we maar aan Valve voorstellen om de idlers een huilie ;( cadeau te doen. Hebben ze ook iets en hoeven ze niet meer te zeuren. Wel met de voorwaarde dat ze de huilie niet meer af kunnen doen :Y)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het kan mij ook allemaal weinig boeien. Alleen dit zag ik al ver van tevoren aankomen. Ik blijf het alleen raar vinden dat SourceOP altijd heeft gezegd dat als VALVE dit niet vind kunnen (idlen) dat ze maar een gil hoefden te geven.

Ik vond het idlen een verademing. Heb het zelf nooit gebruikt alleen vond ik het de perfecte oplossing voor de mensen die met +forward in hun console in de spawn stonden. Had valve hier niet zelf met een oplossing kunnenn komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Er zitten wel voordelen aan de idler. Hoewel geminimaliseerd zal tf2 toch meer verbruiken dan de idler en tf2 wil altijd focus als je hem minimaliseert. Heel irritant als je gewoon wilt werken op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:18:
Er zitten wel voordelen aan de idler. Hoewel geminimaliseerd zal tf2 toch meer verbruiken dan de idler en tf2 wil altijd focus als je hem minimaliseert. Heel irritant als je gewoon wilt werken op de achtergrond.
Te verwaarlozen op elke dual core :) . En kwa geheugen gebruik valt het ook erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
@ Koeitje, imho is dat sowieso een optie die men ik de tournament mode of hoe het ding ook moet zitten. Enable all weapons (ook als je dus niet vrijgespeeld hebt). Dit zou het ook fijn maken voor op LAN.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Kunnen we er niet gewoon over ophouden :X
Ik zie sowieso geen nieuwe 'argumenten' meer. Klaar wmb O-)

De normale TF2 praat gaat volledig verloren iig.

[ Voor 20% gewijzigd door kingmob op 04-09-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.Gertjan. schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:11:
maar Valve kennende komt dat allemaal wel weer goed.
Lol. :)

Ik heb trouwens ook ge-idled, ben geen items kwijt, heb geen message gekregen dat mijn leven waardeloos is omdat ik een vieze, gore, cheater ben, erger dan een liefdesbaby van Hitler en Stalin bij elkaar, maar heb ik geen halo. Maar volgens whine ik niet. Ik lol vooral. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Valve's actie + gewhine achteraf brengt zonneschijn in mijn leven. (ja, ik heb een halo (A))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jongens, wat zijn leuke publics? Waar veel Nederlanders komen enzo?
Wil net de GoTserver opgaan maar is op het moment niemand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:14:
Jongens, wat zijn leuke publics? Waar veel Nederlanders komen enzo?
Wil net de GoTserver opgaan maar is op het moment niemand op.
De GoT server is inderdaad overdag meestal leeg, 's avonds komt daar echter altijd leven in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:15:
[...]

De GoT server is inderdaad overdag meestal leeg, 's avonds komt daar echter altijd leven in. :)
Oke oke.. Maar overdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

http://www.lethal-zone.eu/portal.php

Zitten wel vaak nederlanders, alhoewel ze uit internationaal oogpunt graag engels in-game communiceren.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

RedruM schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:34:
Valve's actie + gewhine achteraf brengt zonneschijn in mijn leven. (ja, ik heb een halo (A))
Ach, het is lekker bekvechten zo O-)

(Hoe toepasselijk kan een smiley zijn...) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

glashio schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:18:
http://www.lethal-zone.eu/portal.php

Zitten wel vaak nederlanders, alhoewel ze uit internationaal oogpunt graag engels in-game communiceren.
Super, dankje!

Nu maar eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
CapTVK schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:41:
+4 Miljoen TF2 examplaren lijkt me wat aan de hoge kant,
Dacht ik eerst ook.
Maar in semptember vorig jaar waren er van de orange box alleen al 3 miljoen pc-versies verkocht.
Tel daarbij de standalone tf2 sales en de sales van een jaar met vele classupdates en ik denk zeker dat je wel aan de 4 miljoen zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vorig jaar 3 miljoen in september ? dat zit je al dik over de 4 miljoen want de game is in 2007 uitgekomen in het jaar van Call of duty 4 en Halo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Leuke discussie...
"cheater vs non-cheaters"
Volgens mij valt het idlen onder het laatste zinsdeel van onderstaande disclaimer van Valve:

Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, constitutes a Cheat, or which otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Bijltje666 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:50:
Leuke discussie...
"cheater vs non-cheaters"
Volgens mij valt het idlen onder het laatste zinsdeel van onderstaande disclaimer van Valve:

Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, constitutes a Cheat, or which otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers.
/discussie.

Waar gaat het om: Hoedjes
Wat heb je er aan: Ja.. staat leuk, maar ik ga er niet beter van spelen. (weinig)
Veel te veel discussie om estetische toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intern op teamfortress.be al getest, maar ik kan hem ook net zo goed hier even plaatsen:

Afbeeldingslocatie: http://freerkminnema.nl/tf2/images/hats/tyrantshelm.pngDe Grote Hoedjeslijst

Je mag jezelf ook toevoegen met het formulier rechtsbovenin, afhankelijk van hoeveel nieuwe inschrijvingen er komen zal ik wel een soort van sortering of paginering in gaan bouwen.

Leuk om te zien hoe de verdeling van hoedjes een beetje is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben ik inderdaad bang dat mij iets ontgaat

@Waster
:X

Hoop in ieder geval dat de Idlers nooit een product van Apple kopen, deze jailbreaken, en vervolgens boos worden dat de appstore het niet doet, omdat ze niet wisten dat Apple dat jailbreaken liever niet heeft.

Zijn wel de typische Nederlandse normen & waarden dat mensen die iets doen wat niet zo bedoeld is maar een tweede kans moeten krijgen. Dat daders eigenlijk slachtoffers zijn. Dat de schuld wordt afgeschoven op een ander. Etc.

Voor de volledigheid het relevante stuk uit de EULA
STEAM™ SUBSCRIBER AGREEMENT

E. Restrictions.

Except as otherwise permitted under Section 2(C) with regard to the SDK, you may not, in whole or in part, copy, photocopy, reproduce, translate, reverse engineer, derive source code, modify, disassemble, decompile, create derivative works based on, or remove any proprietary notices or labels from the Steam Software or any software accessed via Steam without the prior consent, in writing, of Valve.

You are entitled to use the Steam Software for your own use, but you are not entitled to: (i) sell, grant a security interest in or transfer reproductions of the Steam Software to other parties in any way, nor to rent, lease or license the Steam Software to others without the prior written consent of Valve; (ii) host or provide matchmaking services for the Steam Software or emulate or redirect the communication protocols used by Valve in any network feature of the Steam Software, through protocol emulation, tunneling, modifying or adding components to the Steam Software, use of a utility program or any other techniques now known or hereafter developed, for any purpose including, but not limited to network play over the Internet, network play utilizing commercial or non-commercial gaming networks or as part of content aggregation networks, without the prior written consent of Valve; or (iii) exploit the Steam Software or any of its parts for any commercial purpose.
Blijkbaar heeft Drunken F00l de TOS niet goed gelezen en heeft zich niet goed laten informeren door Valve. Wees pissig op hem in plaats van op Valve of de users met de halo.
Waster schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:18:
Of... al begin ik nu misschien hele rare dingen te roepen... je idled niet, en accepteert dat je allen items krijgt wanneer je daadwerkelijk aan het spelen bent.. Hopla, alles opgelost? Behalve dat je geen hats hebt... maar die heb je nu ook niet O-)

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 04-09-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:10:
Intern op teamfortress.be al getest, maar ik kan hem ook net zo goed hier even plaatsen:

[afbeelding]De Grote Hoedjeslijst

Je mag jezelf ook toevoegen met het formulier rechtsbovenin, afhankelijk van hoeveel nieuwe inschrijvingen er komen zal ik wel een soort van sortering of paginering in gaan bouwen.

Leuk werk Minnema! :) Ik zag hem gister al staan maar nu is ie ook met grafiekjes. Heb je trouwens de top50 van GoT1 genomen of gewoon een paar bekende namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:19:
[...]

Leuk werk Minnema! :) Ik zag hem gister al staan maar nu is ie ook met grafiekjes. Heb je trouwens de top50 van GoT1 genomen of gewoon een paar bekende namen?
Ik heb zelf eerst een paar van m'n friends list ingevuld en toen via IRC en teamfortress.be de rest zelf laten invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap dat idle verkeerd was. maar als Valve al je items weggooit terwijl je 202 achievements hebt dan is er iets goed mis gegaan.

Maar paar uur geleden heb ik alle wapens weer tot mijn beschikking :D Nu maar weer afwachten voor de nieuwe hats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben van begin af aan gezegd dat iedereen die de wapens unlocked heeft, deze met terug werkende kracht weer terug zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

angienl schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:23:
Ik snap dat idle verkeerd was. maar als Valve al je items weggooit terwijl je 202 achievements hebt dan is er iets goed mis gegaan.

Maar paar uur geleden heb ik alle wapens weer tot mijn beschikking :D Nu maar weer afwachten voor de nieuwe hats
Wachten op nieuwe hats.. Je kan gaan idlen :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

frickY schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:11:
Voor de volledigheid het relevante stuk uit de EULA
Die waren toch niet geldig in Nederland :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel. Er is wat commotie geweest, volgens mij rondom Windows, omdat de EULA geaccepteerd moest worden om de doos te mogen openen, maar de EULA in de doos zat.. en je dus akkoord moest gaan zonder hem te kunnen lezen.
Bij Steam krijg je de EULA aangeboden tijdens installatie, en dien je deze actief te accorderen.

Maar zelfs als de EULA niet geldig blijkt valt het reverse engineren -- dat Drunken F00l heeft gedaan om het protocol van de Steam Cloud Servers na te bootsen -- onder het auteursrecht.

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 04-09-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:10:

[afbeelding]De Grote Hoedjeslijst

Haal je die info van tf2items.com, of heb je zelf uitgevonden hoe je de backpack uit kan lezen? Als het het laatste is ben ik wel erg geinteresseerd :)

Anyway, heb mezelf toegevoegd. Ziet er erg netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:45:
[...]

Haal je die info van tf2items.com, of heb je zelf uitgevonden hoe je de backpack uit kan lezen? Als het het laatste is ben ik wel erg geinteresseerd :)

Anyway, heb mezelf toegevoegd. Ziet er erg netjes uit.
tf2items.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MX-Arjen
  • Laatst online: 26-06 16:56
http://www.youtube.com/watch?v=2sC9JXVw064

Konings!

Weet niet als die al gepost was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Dat filmpje geeft volgens mij wel redelijk de teneur weer onder een hoop spelers van TF2. Het is ook wel net zo fout als het geniaal is....

Geloof niet dat ik het zelf allemaal zo serieus neem; heb dan nu eindelijk ook iets van een bijzonder item (maar 95 % heeft m volgens Valve :P ) en ik ben dan ook niets kwijt geraakt....

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Ik heb ook zo'n halo :)

Vet filmpje ook trouwens, dat is hetzelfde idee als wat ze rond de release van wolfenstein hadden gemaakt. Je moet er iedere keer maar op komen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
Iedereen schreef op vrijdag 04 september 2009 @ eerder dan 17:12[/message]:
[...]
QQ, Blaat, Blaat. Cheater vs non-Cheater en hoedjes.
Iedereen die moeilijk doet om een hoedje, die dan verkrijgen door een 3rd party programma en daarna gaan zeiken... Kom op zeg. Het zijn maar een hoedjes, een cosmetische aanpassing. Niet dat je daardoor uber pro lijkt ofzo, een of andere noob kan het geluk hebben er eentje te krijgen na 1 minuut in een server.

Ik vind dit geblaat over hoedjes dan ook gewoon best zielig :')

Moraal van het verhaal: Me haz halo'z

[ Voor 5% gewijzigd door rubbieus op 04-09-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ja, op pagina 95.

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20090904.jpg

Ook wel interessant, zijn kijk op de huidige situatie als non tf2 speler.
Let me start with a little disclaimer: I don't currently play Team Fortress 2. I have nothing invested in the game, or this issue. I don't really care if people have hats or how they got them.

If you don't know what I'm talking about, let me explain to you what I've gathered, as an outsider looking in.

Valve has been pretty good about adding new content updates to Team Fortress 2. One of these includes class hats that can be equipped on your character. Valve decided that the fairest way to distribute these hats was to use a completely random system. So you would just randomly get hats while playing.

Players decided to create idling programs/servers, so that they could sit logged in for hours on end and get these hats. Valve said "That's cheating" and removed all the hats from any player who used one of these idling programs (while simultaneously giving a free hat to players who opted not to use idling programs). Lots of people got angry.

Now, I've talked to a few people about this, I've listened to a few different arguments, and I can not find one scrap of moral highground for these idlers to stand on. As I said, I don't really care about TF2 hats, who has them or doesn't, etc. But this is a symptom of a deeper issue that plagues online games, and that is people feeling entitled to rewards they didn't earn.

It's why gold sellers make big bucks and continue to thrive, and it's why issue like "Hatgate" continue to happen. People want their status symbols as quickly and as easily as they can get them, and they don't care how.

But again, I'm not even really interested in talking about that... that's an issue that goes beyond games, to human nature itself. No, what I wanted to touch on today are the people who cheat, get caught, and then rage out at the fact that anyone had the sheer audacity to discipline them.

I understand that some people lost some legitimately earned hats because maybe they used the idler program a couple of times. It's a bummer that all of your completely unimportant, intangible digital headwear was removed, but you took that chance when you used a third-party program to cheat the game. If it was an MMO and you were using a third party program to dupe gold, and the developer couldn't track down exactly how much of your gold was legitimate, you'd better believe that you'd lose it all. And you'd be thanking your stars that your whole account wasn't banned.

"But Valve never told us that idling was frowned upon."

Really? It never crossed your mind that idling in servers didn't fall within the spirit in which the developers implemented these rewards? That said-idling requires the use of a third-party program didn't at any point raise any red flags that it might be against the ToS? Is "Don't cheat our game" really something that has to be explicitly verbalized for you to realize that it's not going to be met with thumbs up? Do we need to tell you "Don't punch kittens" lest we find you out there, punching kittens, with a bewildered look on your face like "But nobody ever told me punching kittens was frowned upon, durr."

"But Valve's system wasn't perfect. They told us we'd be able to trade hats, and they didn't implement that yet. We only cheated because the system wasn't perfect."

That may be true, perhaps Valve's 'random hat drop' system wasn't perfect. Item drops like this in FPS' is new country, with a road-map drawn in spit on a cocktail napkin. But saying "we only cheated because their system wasn't perfect" is like getting up in front of a judge and saying "Your honor, I only robbed that liquor store because the economy is in the shitter" and expecting leniency.

And of course "But I waaaaaanted them, waah" probably isn't going to get a lot of sympathy as an argument either.

Perhaps I'm being a bit harsh here, in which case, allow me to reiterate that getting upset over some hats (HATS, people!) in a video game is probably one of the most ludicrously ridiculous things I've seen. Ten years from now, are you or anyone you know going to give a shit about what hats you had in Team Fortress 2? No, of course not. So why are you wasting all this energy raging about it?

You idled to get hats, and Valve called you on it and took away your hats. That sucks. But don't act like Valve is the criminal here just because you got caught cheating the system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:04:
[...]

Ja, op pagina 95.

[afbeelding]

Ook wel interessant, zijn kijk op de huidige situatie als non tf2 speler.

[...]
Misschien wel interessant, maar zijn verhaal slaat nergens op. De idlers zijn niet zozeer pissig omdat ze hun hoedjes kwijt zijn geraakt, maar meer de manier waarop Valve met ze zijn omgegaan. Ze hebben vanaf het bestaan van SteamStats het idlen gedoogd en opeens besluiten ze om het te straffen. En consequent met straffen zijn ze ook niet bij Valve. Met de Achievement Unlocker werden de items van de mensen afgepakt voor een week. Kregen de mensen die de unlocker niet gebruikte toen alle wapens? Nee, maar nu besluit Valve dat de 'eerlijke' mensen een beloning krijgen in de vorm van een halo-hoedje. Het is ironisch dat de mensen die een aimbot gebruiken zoals deze gast *klik* ook een halo-hoedje krijgen (TF2items).
Verder maakt die in het verhaal een vergelijking met een MMO. Maar ook dit slaat nergens op. Met gold in een MMO kun je een voordeel krijgen ten opzichte van je medespelers. Hoedjes hebben alleen een cosmetische functie. Zijn andere voorbeelden zijn ook belachelijk. De schrijver trekt vergelijkingen met andere situaties die totaal niks mee te maken hebben. Appels met peren vergelijken. Als je een slijterij overvalt, weet je op dat moment dat je fout bent. De gemiddelde idler wist niet dat het fout was om SteamStats te gebruiken. Het vervulde een functie wat ook mogelijk was binnen TF2 (lees: achievement_idle), echter was het programma makkelijker te gebruiken.

We kunnen wel langer discussieren over dit onderwerp, maar wat is gebeurd is gebeurd. Alhoewel een bedankje voor de idlers zou wel leuk zijn, want die hebben wel mooi ervoor gezorgd dat de hat-drop rate verhoogd is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Compleet accuraat is het natuurlijk niet, maar er staan toch ook wel een paar dingen in die waar zijn.
En dat gekende cheaters een hoedje kregen is al over geklaagd.

Er zijn natuurlijk interessantere dingen om over te discussiëren.
Zoals waarom mensen bij rtv op egypt/badlands stemmen terwijl als de ronde pas bezig is al een redelijk deel zit te klagen dat het weer die map is. Stem er dan niet voor of nominate iets anders >->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:48:
Compleet accuraat is het natuurlijk niet, maar er staan toch ook wel een paar dingen in die waar zijn.
En dat gekende cheaters een hoedje kregen is al over geklaagd.

Er zijn natuurlijk interessantere dingen om over te discussiëren.
Zoals waarom mensen bij rtv op egypt/badlands stemmen terwijl als de ronde pas bezig is al een redelijk deel zit te klagen dat het weer die map is. Stem er dan niet voor of nominate iets anders >->
+1

We hebben zoveel leuke custom maps op de server, maar steeds weer stemt men op die saaie oude maps.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach de klassiekers zoals gravelpit blijven leuk, er zitten ook genoeg slechte custom maps tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2fort,ctf_sawmill, badlands blijven de leukste maps maar er moet echt een goede CP map komen voor 5 vs 5 en niet te groot net als gravelpit als je team te sterk is en je gaat een keer dood kan je soms kai ver lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Waarom 5v5? :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
LUH-3417 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:33:
Ik vind de meeste KotH-maps niet zo leuk.
Ik ook niet, meestal meer omdat die mappen zo hard je frames verneuken. ( Niet allemaal )

Zeker met 24 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Misschien eens tijd om je pc te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
He really called '2fort' a good map! :') .

Ik ben trouwens wel bezig met een 5CP map, maar die heeft playtesters nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:07:
Misschien eens tijd om je pc te upgraden?
Umm, dat maakt geen bal uit bij die maps. Nu weet ik niet hoe de source-engine werkt, maar ik neem aan via visportals achtige dingen. Tja, dat gaat nogal lastig op zulke open maps, dus in zoverre snap ik dat ze lagere performance hebben. Maar ik vraag me wel af waarom dan zelfs m0re's config op 800x600 nog niet helpt om m'n normale max frames te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Over welke maps hebben we het nu? Ik draai op 1920x1200 met alles op high en 4xAA maar ben nog geen maps tegengekomen waarin ik echt merkte dat ik een lage FPS had. En mijn videokaart is nou ook weer niet zo goed (8800GTS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/142/smileyhasgaylo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alphastudiossoftware.nl/emporium/shootme.png

Awesomeness :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sawmill en egypt geven mij een fps van 30 tot 60 waar ik ook loop. Maar andere maps bijvoorbeel de eerste maps die uit gekomen waren, Badlands,Well,2fort en ga zo maar door. haal ik fps van 40 tot 100

En mijn PC is niet optimaal 2GB 4300 ddr2 , GeForce 8600 GTS 256MB, Intel Duo 2 core 2.4 GhZ, Windows 7 32-bit
Ik speel mijn game op resolutie 1680x1024 maar niet alles staat op zijn hoogst texeteur detail ofzo iets staat op medium en de rest allemaal hoog en alles aanstaan

5v5 bedoel ik dus echt maps die een goede belans hebben voor 5 spelers tegen 5 andere spelers

Edit: Waarom zetten mensen die FAG skin op de halo hat :s

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 05-09-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed dat er mensen zijn die 2fort leuk vinden, so be it. Af en toe vind ik hem ook leuk. Maar dan begin je over maps voor 5 spelers tegen 5 andere spelers!? Dude, waar heb je het over? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
g0tanks schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:44:
Over welke maps hebben we het nu? Ik draai op 1920x1200 met alles op high en 4xAA maar ben nog geen maps tegengekomen waarin ik echt merkte dat ik een lage FPS had. En mijn videokaart is nou ook weer niet zo goed (8800GTS).
Bijna alle KotH maps droppen mijn (en die van vele andere) frames naar 30/40, met name met veel spelers. En ik heb wel een goede videokaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kingmob schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:19:
[...]

Bijna alle KotH maps droppen mijn (en die van vele andere) frames naar 30/40, met name met veel spelers. En ik heb wel een goede videokaart :P
Volgens mij is het toch de processor snelheid. Ik had eerst een Celeron 3.2 Ghz en die kon het begin vorig jaar echt niet meer trekken met TF2. Ik zat bij gewoon spelen af en toe onder de 20 fps. Toen ik er een nieuwe CoreDuo (8500) inzette ging alles weer als een zonnetje. Al zie je dat met elke TF2 update er toch weer wat FPS worden afgesnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
CapTVK schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:31:
[...]

Volgens mij is het toch de processor snelheid. Ik had eerst een Celeron 3.2 Ghz en die kon het begin vorig jaar echt niet meer trekken met TF2. Ik zat bij gewoon spelen af en toe onder de 20 fps. Toen ik er een nieuwe CoreDuo (8500) inzette ging alles weer als een zonnetje. Al zie je dat met elke TF2 update er toch weer wat FPS worden afgesnoept.
Had er misschien moeten bijzetten dat de cpu ook niet echt een probleem is ;)
Trust me, het is echt niet het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
echt vaag dan zet je settings lager ? draai op dxlevel 8 :P

Dude het is gewoon dat ik sommige cp maps veel ste groot vindt zoals bijvoorbeeld cp_Well :S alleen al naar de middelste punt ben je al 30 seconde onderweg

[ Voor 57% gewijzigd door Pykow op 05-09-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of anders je virusscanner eens uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe link naar Daimao's hat emporium

http://www.facepunch.com/showthread.php?t=805884

Check de "cheater's curse" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:27:
Nieuwe link naar Daimao's hat emporium

http://www.facepunch.com/showthread.php?t=805884

Check de "cheater's curse" 8)
Ik vond die cuban cigar voor de soldier ook ubervet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Die Necromobile is ook geweldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:19:

Dude het is gewoon dat ik sommige cp maps veel ste groot vindt zoals bijvoorbeeld cp_Well :S alleen al naar de middelste punt ben je al 30 seconde onderweg
rocketjump / stickyjump ? alleen als heavy doe je er wat langer over, maar daar heb je in het midden van de ronde engies voor :+

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die medic officiers hoed ziet er prachtig uit, ik denk dat ik die eens ga uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:11:
[...]

rocketjump / stickyjump ? alleen als heavy doe je er wat langer over, maar daar heb je in het midden van de ronde engies voor :+
Ja dat kan je doen als je een goede team hebt die als engi goede teleporters plaats of wanneer ze niet steeds voor je neus de medkids weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb daar echt nooit last van op de pub, of er is een teleporter, een medkit of een medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
CapTVK schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:16:
[...]

Die medic officiers hoed ziet er prachtig uit, ik denk dat ik die eens ga uitproberen.
Onthou wel dat je geen sv_pure2 servers(oa de GoT server) kan joinen als je zulke custom skins gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Volgens mij is de GoT server pure 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Springt ie dan niet automatisch terug naar de gewone hoedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Inderdaad, je kunt gewoon sv_pure servers joinen. Alleen als je systeembestanden gaat aanpassen krijg je automatisch een kick.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:19:

Badlands ga je in 10-11 seconden naar mid als demo (perfecte run is 9.5 seconde ongeveer). Soldier ongeveer 16 a 17 schat ik. Valt toch wel mee. Scout is net zo snel als demo en medic net zo snel als soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:20:
[...]

Badlands ga je in 10-11 seconden naar mid als demo (perfecte run is 9.5 seconde ongeveer). Soldier ongeveer 16 a 17 schat ik. Valt toch wel mee. Scout is net zo snel als demo en medic net zo snel als soldier.
Perfecte run, is dat met sticky boven bij de enterance links van forward resup? Die ene die byte ons liet zien?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:51:
[...]

Perfecte run, is dat met sticky boven bij de enterance links van forward resup? Die ene die byte ons liet zien?
Uh, denk dat bukkend terwijl je nog eigenlijk niet mag bewegen nog iets sneller is. Maar is bijv incl trap omhoog stuiteren recht naar balcony zonder te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

lol, laatst zei iemand hier: "als je bier op hebt ga medic"

en het werkt ook nog stond ineens bovenaan ipv ergens onderaan, tnx vd tip :P

wel heel iets anders qua spelen mgoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan op iedere server spelen met custom skins alleen op sv_pure 2 worden je skins uitgezet en krijg je alles standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
zo mooi, ik had de necromobile (een hoedje) geinstalleerd.

Zaten er opeens 2 tegenstanders die dat hoedje hadden, dus elke keer als ik er een tegenkwam, zat de hele gang vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

k4kl44s schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:01:
zo mooi, ik had de necromobile (een hoedje) geinstalleerd.

Zaten er opeens 2 tegenstanders die dat hoedje hadden, dus elke keer als ik er een tegenkwam, zat de hele gang vol!
pics or it didn't happen... :>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

CF: Right now we're just talking about Left 4 Dead And really our comment on any other games, really gonna be, "No comment". Unless you’re a cheater and you're crying about your TF2 hat.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Cheaters" dus, nu beginnen ze er zelf over. Algoed, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Valve maakt het er met dat soort geneuzel in interviews niet gemakkelijker op.

[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 07-09-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheater is domweg een ruimer begrip dat iemand die wallhacks of aimbots gebruikt, het is dus logisch dat dat begrip wordt gebruikt. Het geeft de situatie wel een veel negatievere lading dan toepasselijk, maar het beestje moet toch een naampje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seizoen 6 van de ETF2L (European Team Fortress 2 League) is gisteren om acht uur CET begonnen. Binnen 90 minuten hadden 250 teams zich ingeschreven, waaronder GoT 1, GoT 3 en GoT 4. Wish us luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

LUH-3417 schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:38:
Seizoen 6 van de ETF2L (European Team Fortress 2 League) is gisteren om acht uur CET begonnen. Binnen 90 minuten hadden 250 teams zich ingeschreven, waaronder GoT 1, GoT 3 en GoT 4. Wish us luck!
Vergeet GoT5 niet. :> Oftewel, alle warteams zijn ingeschreven en wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar is GoT 2 dan :P want anders is alleen 1 3 4 en 5 ingeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

angienl schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:10:
waar is GoT 2 dan :P want anders is alleen 1 3 4 en 5 ingeschreven
GoT 2 is al een aantal maandjes uit elkaar ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, ja sorry... Vijf heeft zich ook al ingeschreven. Die staat zelfs al op de lijst, en GoT 4 nog niet. Waarschijnlijk omdat zij in Div 5 willen beginnen. Kennelijk heeft GoT 3 hen niet hard genoeg geraped en hebben ze trek in meer!
Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.