Altijd als ik faal ga ik engineer.
Lekker supporten met teleports en een sentry.
Engy is ook mijn most played class
Lekker supporten met teleports en een sentry.
Engy is ook mijn most played class
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
?frickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:03:
Houdt asjeblieft op met mumble. Ingame ben je ook prima verstaanbaar en kan iedereen mee-lachen.
Vraag desnoods of sv_alltalk aan kan, of eventueel middels een vote.
Één meerwaarde van Got#1 was dat er zoveel voice werd gebruikt. Dat lijkt nu echter ver te zoeken nu de regulars mumble gebruiken
Kom er gewoon bijfrickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:03:
Houdt asjeblieft op met mumble. Ingame ben je ook prima verstaanbaar en kan iedereen mee-lachen.
Één meerwaarde van Got#1 was dat er zoveel voice werd gebruikt. Dat lijkt nu echter ver te zoeken nu de regulars mumble gebruiken
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:58:
Gaat toch niet? "Spy as medic on sniperdeck"
uhh? Dan weet de spy ook gelijk dat ie daar weg moet wezen. Of welke class dan ook.
Door mumble kan ik nog een reactie geven aan de andere speler. "nice shot"
[ Voor 76% gewijzigd door Cabo op 05-08-2009 00:03 ]
Meh, local mute doet ook wonderen.Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:58:
Knop 1 is TF2, knop 2 is mumble
Als men standaard mumble aan heeft zonder een knop in te stellen om te praten, prima. Sommige spelers praten ook veel, en is een knop misschien niet handig
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
* Kanarie zwaait naar KillzoneKillzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:32:
frickY, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb ook een losse mic, dus misschien ligt het daar aan (die zit immers wat verder weg dan een normale headset).
En inderdaad, op mumble kan je gewoon heerlijk ouwehoeren over van alles en nog wat.
Ben trouwens net terug van campzone (moet morgen weer werken). Wel nog een paar leuke wars gespeeld, ook tegen T@C (Tweakers@Campzone):
[afbeelding]
[afbeelding]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Mijn ingame is kapot, en ik weet een oplossing er voor maar daarmee doen Ventrilo en Mumble het niet meer... dus ik negeer het brakke ingame systeem wel.frickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:03:
kKaltUu schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:21:
Plus, als anderen nou ook eens ingame voice gebruiken, weten wij ook dat we niet tegen dovemansoren zitten te praten als er een keer wordt geschreeuwd dat er iemand op de laatste cap moet blijven staan.
Zoals Kanarie al zegt versterkt Mumble dan, waarschijnlijk, je volume. Zal ook wel goede kwaliteit van overblijven danKillzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:32:
frickY, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb ook een losse mic, dus misschien ligt het daar aan (die zit immers wat verder weg dan een normale headset).
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 05-08-2009 08:55 ]
[ Voor 24% gewijzigd door GonzoNL op 05-08-2009 09:02 ]
Nee. Als je mumble en ingame hebt, kun je kiezen of je iets tegen iedereen wilt zetten "Airshot! Mijn raket vloog door de lucht!" of iets tegen je team alleen "Sentry in het huisje links".frickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:55:
[...]
![]()
Met zijn alle in mumble is precies hetzelfde als sv_alltalk 1. Op mumble hoort die spy je toch ook
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
[ Voor 78% gewijzigd door RedruM op 05-08-2009 10:24 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 10:35 ]
Voice activation, maar dat kan niet met de in-game voice.IStealYourGun schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:03:
Ik speel eigenlijk nooit met een headset, maar is het toevallig mogelijk om deze zo in te stellen at je niet op een toets hoeft te drukken en hij enkel aanspringt wanneer je spreek? Want dan zou ik nog eens proberen, soms mis ik wel van die momenten dat je iets wil roepen als: "Left! Left! Go Left!, Why don't you go left!" En dan besef ik plots dat de goede man mij niet kan horen.
Vreemd genoeg weet Mumble ook met zachte mics een goed verstaanbare stem te produceren zonder distortion.frickY schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:53:
[...]
Zoals Kanarie al zegt versterkt Mumble dan, waarschijnlijk, je volume. Zal ook wel goede kwaliteit van overblijven dan
Hmmm dacht altijd dat ingame wel genoeg was voor mij, maar vanaaf maar dat Mumble eens eropLUH-3417 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:59:
Bovendien heb je mumble nodig om collectief aan te geven waar Cabo is en hem uit te lachen als hij solo probeert zes man van een cap af te facestabben.
NEEEEE, alleen voor leet pro piepel!Accident schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:30:
[...]
Hmmm dacht altijd dat ingame wel genoeg was voor mij, maar vanaaf maar dat Mumble eens erop
gooien, als ik met jullie mee mag kletsen natuurlijk
Ik vind het wel handig, soms gaat het mes ineens omhoog maar staat er helemaal niemand voor me, dan weet ik meteen dat er een vijandelijke spy is.Tsunami schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:02:
Ik vind het ook stom dat je knife omhoog gaat als je gecloaked bent. Leuk dat die persoon dichtbij genoeg is dat je mag backstabben, maar daar heb je zo weinig aan als je dat vervolgens niet kan doen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je moet wel bedenken dat de spy een psychopaat is en van nature mensen wil vermoorden. Zijn dwang om toe te steken is zo groot dat hij er niet meer op let of hij gecloacked is. Heel ernstig allemaal.Tsunami schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:02:
Ik vind het ook stom dat je knife omhoog gaat als je gecloaked bent. Leuk dat die persoon dichtbij genoeg is dat je mag backstabben, maar daar heb je zo weinig aan als je dat vervolgens niet kan doen.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
div 2, zeker niet als scout he?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Vertel dat maar aan de moeder van de Scout (=de Pyro).Twisted schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:53:
[...]
Je moet wel bedenken dat de spy een psychopaat is en van nature mensen wil vermoorden. Zijn dwang om toe te steken is zo groot dat hij er niet meer op let of hij gecloacked is. Heel ernstig allemaal.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Jaloers?
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 05-08-2009 18:23 ]
[ Voor 26% gewijzigd door TheJVH op 05-08-2009 22:52 ]
Verwijderd
De resultaten in de PCW's vertellen een ander verhaal.Killzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:49:
Sorry hoor koeitje, maar ik weet wel zeker dat Napo een veel betere scout is. Daarbij komt dat het een stuk minder () irritant is om met hem te spelen.
Daarbij komt: Die clan heeft welgeteld 1 hele match gewonnen in S5. Div 2 my ass, eerder div 3
.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 01:53 ]
Verwijderd
Ik kan je wel inviten voor pickup2, kan je spelen tegen de wat betere mensen. Niveau van pickups daar varieerd van low tot mid+ (en heel soms high).Weiman schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:53:
[afbeelding]
Altijd leuk, dit soort 'discussies'![]()
Ach ja, ik vermaak me wel bij GoT 5 en/of 4. Lijkt me best leuk om eens lekker hoog te pcw'en.. maar dan moet ik eerst maar eens beslissen of ik scout of soldier ga mainen..
Dacht dat Pickup2 z'n registraties dicht had gegooid? ik probeerde laatst iemand te inviten maar lukte niet.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:00:
[...]
Ik kan je wel inviten voor pickup2, kan je spelen tegen de wat betere mensen. Niveau van pickups daar varieerd van low tot mid+ (en heel soms high).
En tja discussies, laten we het erop houden dat men niet moet oordelen over dingen waarvan men geen verstand heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 06-08-2009 09:51 ]
Hmm okayVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:00:
[...]
En tja discussies, laten we het erop houden dat men niet moet oordelen over dingen waarvan men geen verstand heeft.
Naar mijn weten hebben wij een aantal keer een pcw geprobeerd te regelen tegen rejects, alleen wouden ze om wat voor reden dan ook telkens niet. En met regelen bedoel ik aanspraken op irc als ze aan het zoeken zijn.- Elke div3 clan gerolled op badlands/gran/fastlane. Alleen freight was een clusterfuck tegen next.
Het spelen tegen 1 clan in een divisie zegt niets over de skill van jou maar over hoe je presteert tegenover _die_ clan. Andere clans spelen ander en kan je alsnog makkelijk van verliezen al staan ze lager als carpe diem.- Presteren net een tikje beter dan Carpe Diem, maar moeten wel opletten. (afgelopen week ongeveer 6-8 maps tegen hen gespeeld. Net iets meer wins dan losses en een enkele keer gelijkspel)
Last time I checked adverteren heel van slechte teams als mid+, als je met mid+ div2 bedoeld dan moet je div2 neerzetten en niet mid+. Alsnog zegt het vrij weinig omdat het PCW's zijn. In PCW's speel je toch ietswat anders dan in een official.- Elke mid+ mix was precies ons niveau
Ik zoek zelf wel een team en daar hoef jij zeker niet bij te helpen.Als Napo een veel betere scout is moet hij eens bij Imperial gaan kijken, die zoeken nog een scout. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel uitmaakt tussen ons. Napo heeft wel het voordeel dat hij ook nog kan snipen
Gewonnen op gran, gelijk op badlands en (arx op beide maps gedominate)Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:20:
[...]
De resultaten in de PCW's vertellen een ander verhaal.
- Rawr verslagen op gravelpit, verloren op fastlane.
Verwijderd
Ja, nu ben je proRaCio schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:43:
[...]
Gewonnen op gran, gelijk op badlands en (arx op beide maps gedominate)
Ben ik nu pro?
Seriously though, waarom care je zo veel als iemand zegt dat napo een betere scout is als jij![]()
En ja, ik weet dat je op div2 niveau kan scouten
Wat dacht je van dat wapen eens gewoon fixen.LUH-3417 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:33:
Gelukkig heb jij nooit snel een oordeel klaar over mensen/classes/pyro's.
Hoe dan ook: wie is er nog meer vóór een damage fall off van de huntsman? Ik vind 120 damage kunnen doen over 700.000 meter met een pijl die vrijwel nooit mist eigenlijk redelijk overdreven. Is praktisch gewoon een one shot op een scout.
Verwijderd
Dat heb je niet. Ik tel die low/low+ mixes met random GoT spelers niet mee.Killzone schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
Koeitje, ik heb zeker wel eens gespeeld met jouw.
Zo schat ik ons team (GoT4) ook in... Qua individuele skills zitten de GoT 3, 4 en 5 wel dicht bij elkaar, maar het is vooral de match-sense waar 4 en 5 minder ervaring hebben. GoT4 gaat zich in ieder geval inschrijven bij de ETF2L, ik dacht team 5 niet...Killzone schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
Gister lekker met GoT5 gespeeld, en ik zie onderhand wel een beetje de verschillen tussen de GoT Teams. T3 heeft onderhand het teamplay wel aardig door en de tactics (demo moet daarheen, sollys daarheen, etc). T5 daarintegen heeft op dit punt nog veel te leren, MAAR zijn qua individuele skill aardig goed. De teamplay ed komt natuurlijk later als je meer met elkaar speelt. GoT4 zit hier precies tussenin denk ik.
Iig een leuk patroon om te zien, en ben ook erg benieuwd hoe GoT4 en 5 het doen in ETF2L (als GoT5 daar mee gaat doen).
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Met 2 schermen schiet het zeker niet op, met 3 is het nog wel te doen.kKaltUu schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:36:
Heeft iemand hier ervaring met het spelen van tf2 op meerdere schermen?
Native ondersteunt TF2 dit niet door middel van de launchopties de resolutie mee te geven om over 2 schermen spannen in windowed mode.
Met softth lukt het ook niet omdat dit programma mijn linker scherm niet herkend
[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 07-08-2009 10:25 . Reden: Toevoegen screenshot ]
Wat voor hippe skin heb jij dat alle nutteloze info weg is? Ik draai minimal HUD om dingen nog een beetje te verbergen, maar dat van jou ziet er ook wel fijn uit
+1GonzoNL schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:28:
@Flappie, ik zou gewoon lekker inschrijven, t3am werd 2 seizoenen geleden ook geraped, het was vrijwel een nieuw team toen, maar ik vond het nog wel erg leuk. Gewoon het spelen om "iets" en als je dan een keer wint voelt het extra fijn, misschien kom je nog in een divisie met meer teams van jullie skillniveau.
Verwijderd
Mwah, ligt een beetje aan de situatie. Je kan wel proberen voor de medic te gaan, maar als je ziet dat de soldiers je gespot hebben en je bent op een plek waar soldiers nogal sterk zijn (denk aan smalle gang). Just forget it. Misschien is de demo of de andere soldier wel op een plek waar je hem snel neer kan halen: pak hem dan en probeer niet te suiciden op de medic (behalve als je als doel hebt de uber te triggeren, en daar haast achter zit).Fl4pp13 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
GoT5 mist in ieder geval nog doelgericht spelen. Neusbeer zei het gisteravond ook al, je moet echt specifiek gaan om de medic neer te halen, of om de demo te pakken, enzovoorts. Dit is wel echt iets wat ik nog mis, op het moment stuiter ik nog als een semi-ongeleid projectiel rond op zoek naar kills, hoewel het al wel beter ging, zoals gisteravond, toen DeNeusbeer mij en Nmx de opdracht om elke keer Hathor proberen te pakken.
dat is normaal, ik heb alles inmiddels 5x gehad maar nog geen hoedje of cloak'n'daggerDeruxian schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:00:
Alleen kreeg ik na even spelen opnieuw een lightgun als award, terwijl ik deze allang had gehaald. Is dit normaal? Wel zijn mijn stats niet verandert volgens mij.
Tijdens het connecten naar de game server is er iets misgegaan, met reconnecten pakt hij dan een andere naam. Niks om je zorgen over te makenDeruxian schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:00:
Nou, gister toch iets raars meegemaakt. Ik speel in alle games altijd met 'Deruxian', een vrije unieke naam toch wel. Zo ook in TF2. Alleen wilde ik gister meedoen met een potje, zag ik opeens een (1) voor mijn naam staan. Dus ik vroeg op de server wat dat nou weer was. Iemand zei dat er nog iemand!!!! met de naam 'Deruxian' speelde/had gespeeld. Nou, mooi is dat, denk je dat je een unieke naam hebt in Steam, kunnen er doodleuk anderen mee spelenHij zei dat ik het gewoon weer kon veranderen in Steam. Dus ik ging dat maar even doen. Alleen het gekke is dat mijn naam gewoon als ''Deruxian'' stond. Geen (1) ervoor dus. Ik heb hem dus alsnog maar een keer in 'Deruxian' verandert. Toen was het opeen wel weer goed ingame, terwijl er volgens mij profiel niks verandert is.
Hartelijk dank, we hebben besloten na al deze lof toch maar een poging te gaan wagen in de etf2lKillzone schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
Koeitje, ik heb zeker wel eens gespeeld met jouw. Dat hele verhaal wat je neerzet. DAT is PRECIES de reden waarom ik die opmerking maakte. Het mooiste is ook nog dat je zo gigantisch hard hapt. Dank daarvoor.
Gister lekker met GoT5 gespeeld, en ik zie onderhand wel een beetje de verschillen tussen de GoT Teams. T3 heeft onderhand het teamplay wel aardig door en de tactics (demo moet daarheen, sollys daarheen, etc). T5 daarintegen heeft op dit punt nog veel te leren, MAAR zijn qua individuele skill aardig goed. De teamplay ed komt natuurlijk later als je meer met elkaar speelt. GoT4 zit hier precies tussenin denk ik.
Iig een leuk patroon om te zien, en ben ook erg benieuwd hoe GoT4 en 5 het doen in ETF2L (als GoT5 daar mee gaat doen).
Ik zal 1 van mijn 5 cloak 'n daggers voor je reserveren, voor als het traden werktAbbadon321 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:17:
dat is normaal, ik heb alles inmiddels 5x gehad maar nog geen hoedje of cloak'n'dagger
Tof! We hebben een GoT-volkslied nodig!Lt. Marx schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]
Hartelijk dank, we hebben besloten na al deze lof toch maar een poging te gaan wagen in de etf2l
Ohja?Lt. Marx schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]
Hartelijk dank, we hebben besloten na al deze lof toch maar een poging te gaan wagen in de etf2l
Je kent hopelijk dit nieuwsbericht napo? Ik heb nooit iets positiefs gehoord van demourge, maar hij heeft ervoor gezorgd dat fb2 (aka fb rage edition) moest verdergaan als paroxysm. Diezelfde demourge heeft met zijn px tegen rejects gespeeld. Dat was al weer een hele tijd terug en px verloor toen keihard met 12-3 ofzo. Demourge moest weer eens ragen en beschuldigde twee members van rejects voor hackers. En toen besloot loco niet meer tegen paroxysm te spelen. En omdat paroxysm 2 precies dezelfde tag heeft als het eerste team heeft denkt loco dat demourge in het team zit.Napo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:10:
Naar mijn weten hebben wij een aantal keer een pcw geprobeerd te regelen tegen rejects, alleen wouden ze om wat voor reden dan ook telkens niet. En met regelen bedoel ik aanspraken op irc als ze aan het zoeken zijn.
Als je het hele verhaal niet kent van FB en FB2 moet je het niet posten, dat is een kant van het verhaal...Waster schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 09:05:
[...]
Je kent hopelijk dit nieuwsbericht napo? Ik heb nooit iets positiefs gehoord van demourge, maar hij heeft ervoor gezorgd dat fb2 (aka fb rage edition) moest verdergaan als paroxysm. Diezelfde demourge heeft met zijn px tegen rejects gespeeld. Dat was al weer een hele tijd terug en px verloor toen keihard met 12-3 ofzo. Demourge moest weer eens ragen en beschuldigde twee members van rejects voor hackers. En toen besloot loco niet meer tegen paroxysm te spelen. En omdat paroxysm 2 precies dezelfde tag heeft als het eerste team heeft denkt loco dat demourge in het team zit.
[ Voor 85% gewijzigd door frickY op 10-08-2009 08:06 ]
Zoek je deze?frickY schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:37:
Wie weet waar ik die remix van HWG kan vinden die Kaituu wel eens speelt tijdens setup? Hij is zo briljant grappig.
Bijna een dans versie van de "jatatatata kaboem, kaboem"-taunt.
Heb vrijwel elk HWG-remix filmpje op youtube inmiddels geprobeerd maar ze zijn allemaal waardeloos in vergelijking met die. Behalve als hij het Russische volklied zingt
HET IS KKALTUU GODVER... SNOTJONG ETCfrickY schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:37:
Wie weet waar ik die remix van HWG kan vinden die Kaituu wel eens speelt tijdens setup? Hij is zo briljant grappig.
Bijna een dans versie van de "jatatatata kaboem, kaboem"-taunt.
Heb vrijwel elk HWG-remix filmpje op youtube inmiddels geprobeerd maar ze zijn allemaal waardeloos in vergelijking met die. Behalve als hij het Russische volklied zingt
[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 10-08-2009 03:03 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Shammah op 11-08-2009 15:41 ]
Ik gebruik dit ding ongeveer anderhalve week nu in TF2, en ik wordt steeds beter. Je begint gewoon weer met 0 skill, netzoals toen jij voor het eerst een muis gebruikte. Ik vind het veel leuker dan een muis en voegt echt toe, je 'voelt' als het ware de gunsCapTVK schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:05:
Ik had al eerder dat ding gezien op youtube en in een review ergens gelezen. Hoe lang gebruik je dat ding al in TF2 Shammah? En hoe speelt het tov een muis? Lijkt mij dat je hiermee sneller een vermoeide hand,pols en arm krijgt dan met een muis.
Verwijderd
Klopt helemaal. Het is maar afwachten wat er werkelijk gaat veranderen in de pubs. Al lijkt het me geen vreemde veronderstelling dat er over de gehele lijn veranderingen gaan plaatsvinden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:
Die dingen worden getest, niets is zeker. En of dingen effect gaan hebben op pubs of alleen mp_tournament mode is ook een punt denk ik.
Inderdaad, er worden simpelweg heel veel dingen geprobeerd. Van sommige zaken zoals het spy suit en de nieuwe heavy gloves zelfs meerdere tegelijkertijd.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:
Die dingen worden getest, niets is zeker.
...
Verwijderd
Zijn ze ook bezig met vaste spread voor shotgun/scatter?Kanarie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:04:
[...]
Inderdaad, er worden simpelweg heel veel dingen geprobeerd. Van sommige zaken zoals het spy suit en de nieuwe heavy gloves zelfs meerdere tegelijkertijd.
iig is de minigun wat accurater geworden en op afstand wat nuttiger.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:11:
[...]
Zijn ze ook bezig met vaste spread voor shotgun/scatter?
[ Voor 31% gewijzigd door kKaltUu op 11-08-2009 23:46 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Side-Kick op 12-08-2009 00:27 ]
[ Voor 14% gewijzigd door TheJVH op 12-08-2009 00:27 ]
[ Voor 80% gewijzigd door TheJVH op 12-08-2009 00:33 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq