Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd als ik faal ga ik engineer.
Lekker supporten met teleports en een sentry.

Engy is ook mijn most played class :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Soms is het ook wel lekker om even engineer te gaan ja, even rustig aan doen enzo. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ok, het is mooi geweest. Ik ga soldier oefenen en jullie kapot maken .. mark my words, boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als het saai was: gewoon bij iedere keer dat je dood gaat voor random class kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Spy of medic bedoel je? Sniper is ook wel leuk, als je wat raakt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ook leuk :) Zeker als je op mumble zit met nog iemand die het ook doet in het andere team.

Ik: Ah, jammer, spy.

LUH: HAHA! PYRO!

Anyway, Redrum, kom mumble! je moet de gegevens nog hebben uit je GoT6 tijd :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
mumble is zon vervelend woord, ik hoor steeds pyro gemompel in mn hoofd als ik dat woord zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Houdt asjeblieft op met mumble. Ingame ben je ook prima verstaanbaar en kan iedereen mee-lachen.
Vraag desnoods of sv_alltalk aan kan, of eventueel middels een vote.

Één meerwaarde van Got#1 was dat er zoveel voice werd gebruikt. Dat lijkt nu echter ver te zoeken nu de regulars mumble gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Mumble ownt de ingame voice ook zo ongeloofelijk hard. Ik ben namelijk heel erg zacht ingame, en in mumble ben ik prima te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
frickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:03:
Houdt asjeblieft op met mumble. Ingame ben je ook prima verstaanbaar en kan iedereen mee-lachen.

Één meerwaarde van Got#1 was dat er zoveel voice werd gebruikt. Dat lijkt nu echter ver te zoeken nu de regulars mumble gebruiken
?
SV_Alltalk is zeker geen optie voor een public server. Enigste wat je veroorzaakt is dat het nog minder wordt gebruikt voor "nuttige" dingen.
Mumble werkt gewoon beter dan ingame voice. Je hoeft niet met alleen de mensen in jou team te praten maar kan ook tegen de andere praten. Kwaliteit is vele malen beter.
Enigste onderdeel dat beter is aan ingame voice dan mumble is dat je ziet wie er praat, ingameoverlay is namelijk redelijk buggy (kan op 2de scherm zien wie er praat daar niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kom er gewoon bij :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef mij maar liever ingame, heb je tenminste de garantie dat iedereen je kan horen. Het probleem is dat hoe meer mensen op mumble gaan hoe minder ingame en hoe minder ingame voice hoe ongezelliger het wordt voor mensen die geen mumble hebben.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gaat toch niet? "Spy as medic on sniperdeck"

uhh? Dan weet de spy ook gelijk dat ie daar weg moet wezen. Of welke class dan ook.

Door mumble kan ik nog een reactie geven aan de andere speler. "nice shot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mumble = sociaal
Ingame = tactiek.

Blijft er inderdaad niet veel ruimte over om ingame sociaal te doen, maar meestal lukt dat nog wel. Alsnog: neem Mumble en spring volop in de wonderbaarlijke wereld van de GOTTF2-community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:58:
Gaat toch niet? "Spy as medic on sniperdeck"

uhh? Dan weet de spy ook gelijk dat ie daar weg moet wezen. Of welke class dan ook.

Door mumble kan ik nog een reactie geven aan de andere speler. "nice shot"
8)7
Met zijn alle in mumble is precies hetzelfde als sv_alltalk 1. Op mumble hoort die spy je toch ook |:(

Wat heb je nou aan "geluidskwaliteit" in een dergelijke game. Het gaat er om dat je kunt communiceren. Dat het ietwat ruist.. nou en :)
Als je te zacht klinkt ingame even de Voice Transmit Volume omhoog, of de Db Gain aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Knop 1 is TF2, knop 2 is mumble d:)b

Als men standaard mumble aan heeft zonder een knop in te stellen om te praten, prima. Sommige spelers praten ook veel, en is een knop misschien niet handig _O-

[ Voor 76% gewijzigd door Cabo op 05-08-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:58:
Knop 1 is TF2, knop 2 is mumble d:)b

Als men standaard mumble aan heeft zonder een knop in te stellen om te praten, prima. Sommige spelers praten ook veel, en is een knop misschien niet handig _O-
Meh, local mute doet ook wonderen.

De reden waarom we zoveel op mumble zitten is omdat niet iedereen op de server zit, maar we toch met deze groep willen ouwehoeren.
Plus, als anderen nou ook eens ingame voice gebruiken, weten wij ook dat we niet tegen dovemansoren zitten te praten als er een keer wordt geschreeuwd dat er iemand op de laatste cap moet blijven staan.
Daarbij komt dat veel van ons toch een warretje willen spelen, en als iedereen al op mumble zit gaat dat nét iets lekkerder.

Daarnaast, er zijn ook bepaalde personen in T4 die niet op mumble komen, tenzij ze expliciet worden gevraagd als we een war hebben, en dan gaat het ook niet altijd lekker.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
frickY, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb ook een losse mic, dus misschien ligt het daar aan (die zit immers wat verder weg dan een normale headset).

En inderdaad, op mumble kan je gewoon heerlijk ouwehoeren over van alles en nog wat.

Ben trouwens net terug van campzone (moet morgen weer werken). Wel nog een paar leuke wars gespeeld, ook tegen T@C (Tweakers@Campzone):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O89u0EHAC1krkhFfI5sZqgMe/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zZLCqAn12js9ZMp5BB25b2Jn/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Killzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:32:
frickY, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb ook een losse mic, dus misschien ligt het daar aan (die zit immers wat verder weg dan een normale headset).

En inderdaad, op mumble kan je gewoon heerlijk ouwehoeren over van alles en nog wat.

Ben trouwens net terug van campzone (moet morgen weer werken). Wel nog een paar leuke wars gespeeld, ook tegen T@C (Tweakers@Campzone):

[afbeelding]
[afbeelding]
* Kanarie zwaait naar Killzone :)

Mumble versterkt automatisch wat je zegt als je mic te zacht is, dit doen de meeste andere programma's en ingame voice progsels niet.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koe heeft een nieuwe clan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Mijn ingame is kapot, en ik weet een oplossing er voor maar daarmee doen Ventrilo en Mumble het niet meer... dus ik negeer het brakke ingame systeem wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:21:
Plus, als anderen nou ook eens ingame voice gebruiken, weten wij ook dat we niet tegen dovemansoren zitten te praten als er een keer wordt geschreeuwd dat er iemand op de laatste cap moet blijven staan.
:? Gebruikt dan juist in-game, dan hoort je hele team het. In plaats van Mumble waar alleen een paar regulars in je eigen en het andere team het meekrijgen.
Killzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:32:
Zoals Kanarie al zegt versterkt Mumble dan, waarschijnlijk, je volume. Zal ook wel goede kwaliteit van overblijven dan ;) Is het geen kwestie van de volume-slider in de Recording-properties omhoog te zetten? Heb je hem niet per ongeluk in de Line-In geprikt in plaats van de Microphone? (Line-in is onversterkt).

@SECURITEH
Klinkt vaag. Uit interesse; wat is er kapot en wat is volgens jou de fix?

Mijn pc staat in de woonkamer en gebruik voice daarom alleen als het vriendinnetje niet thuis is, nogal storend als zij een film probeert te kijken en ik tegen de pc zit te tetteren.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 05-08-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ben sinds mijn nieuwe headset ingame vrijwel niet meer te verstaan, become bijvoorbeeld ook niet en zo zijn er nog een paar en dat is met transmit volume op max en elke mogelijk mic boost ingeschakeld. Ook gooit TF2 af en toe de input device van use default af. Dit is al genoeg reden voor mij om mumble te gebruiken wanneer ik niet bezig ben met een match.Naast dat mumble harder is, is mumble ook nog een -veel- betere kwaliteit, dit hoor je eigenlijk pas goed als je mensen op mumble hoort die je normaal alleen in-game hoorde.

Al zou het ingame systeem goed zijn (ipv heel erg bagger), dan zou ik het wel gebruiken voor meer als het noodzakelijke (tactiek). Nu is het alleen dingen callen, aangeven dat ik uber wil/ga geven en dan nog wordt ik of niet verstaan of er wordt niet naar me geluisterd.
En zoals al vaker gezegd is wordt mumble niet gebruikt voor tactische dingen te bespreken, want het andere team luistert immers ook mee.

Daarnaast heeft mumble nog een paar voordelen; Zo is het makkelijk om on-the-fly een pcw te regelen, er zijn altijd wel, door de kanalen op de server verspreid, meer dan 6 man op mumble.
Je kan wanneer de server vol zit vragen of de rest even laat weten wanneer er een plekje vrij is (ook al ben je gewoon je connect command aan het spammen :))
En het is er gezellig, mede omdat er ook mensen zitten die niet op de server bezig zijn en ook mede omdat je erop kan als je zelf met dingen op de PC bezig zijn, maar nog niet in TF2 zit.

[ Voor 24% gewijzigd door GonzoNL op 05-08-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:55:
[...]

8)7
Met zijn alle in mumble is precies hetzelfde als sv_alltalk 1. Op mumble hoort die spy je toch ook |:(
Nee. Als je mumble en ingame hebt, kun je kiezen of je iets tegen iedereen wilt zetten "Airshot! Mijn raket vloog door de lucht!" of iets tegen je team alleen "Sentry in het huisje links".

Ik snap je punt wel, maar het is allemaal minder erg dan je denkt. Mumble is gewoon gezellig omdat er vrijwel iedere avond wel bekende mensen op zitten waarmee je ook over andere dingen dan alleen het spel kan praten. Dat gebeurt dan inderdaad niet (meer?) ingame, maar ik weet niet of iedereen daarop zit te wachten. Ingame een heel gesprek voeren met iemand kan niet (je kan niet praten als je dood bent) en is niet echt praktisch. Bovendien heb je mumble nodig om collectief aan te geven waar Cabo is en hem uit te lachen als hij solo probeert zes man van een cap af te facestabben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik speel eigenlijk nooit met een headset, maar is het toevallig mogelijk om deze zo in te stellen at je niet op een toets hoeft te drukken en hij enkel aanspringt wanneer je spreek? Want dan zou ik nog eens proberen, soms mis ik wel van die momenten dat je iets wil roepen als: "Left! Left! Go Left!, Why don't you go left!" En dan besef ik plots dat de goede man mij niet kan horen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik heb een vraagje. Ik vind de spy erg leuk om te spelen alleen heb ik een probleempje. Soms ben ik in vermomming en onzichtbaar. Vervolgens ga ik achter iemand staan (bijvoorbeeld engineer die iets staat te bouwen) en probeer heb zo te 'backstabben'. Hij tilt zijn mes dan omhoog alleen als ik vervolgens dan klik (LB) dan gebeurt er niks :X Terwijl ik toch echt precies achter hem sta met mijn mes. Soms lukt het ook gewoon wel maar meestal gaat het dan gewoon fout en word ik weer zichtbaar omdat dat balkje van onzichtbaar dan leeg gaat, echt heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
eh, je weet dat je niet kan attacken als je onzichtbaar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
edit dubbelpost

[ Voor 78% gewijzigd door RedruM op 05-08-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook alleen backstabben als je disguised of undisguised bent. Niet als je cloacked bent. (Zelfde geld voor het sappen)

Weet iemand nog leuke fun servers? Zat laatst op een balloon race server (81.19.212.48:27015), moet je met je vliegende bootje zsm naar de finish. Was erg vermakelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

IStealYourGun schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:03:
Ik speel eigenlijk nooit met een headset, maar is het toevallig mogelijk om deze zo in te stellen at je niet op een toets hoeft te drukken en hij enkel aanspringt wanneer je spreek? Want dan zou ik nog eens proberen, soms mis ik wel van die momenten dat je iets wil roepen als: "Left! Left! Go Left!, Why don't you go left!" En dan besef ik plots dat de goede man mij niet kan horen.
Voice activation, maar dat kan niet met de in-game voice.
frickY schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:53:
[...]

Zoals Kanarie al zegt versterkt Mumble dan, waarschijnlijk, je volume. Zal ook wel goede kwaliteit van overblijven dan ;)
Vreemd genoeg weet Mumble ook met zachte mics een goed verstaanbare stem te produceren zonder distortion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik vind het ook stom dat je knife omhoog gaat als je gecloaked bent. Leuk dat die persoon dichtbij genoeg is dat je mag backstabben, maar daar heb je zo weinig aan als je dat vervolgens niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

LUH-3417 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:59:
Bovendien heb je mumble nodig om collectief aan te geven waar Cabo is en hem uit te lachen als hij solo probeert zes man van een cap af te facestabben. :)
Hmmm dacht altijd dat ingame wel genoeg was voor mij, maar vanaaf maar dat Mumble eens erop
gooien, als ik met jullie mee mag kletsen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Accident schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:30:
[...]

Hmmm dacht altijd dat ingame wel genoeg was voor mij, maar vanaaf maar dat Mumble eens erop
gooien, als ik met jullie mee mag kletsen natuurlijk :)
NEEEEE, alleen voor leet pro piepel!

Tuurlijk mag het, get real :P :') Je zal alleen wat meer moeten wennen omdat 90% van de mensen elkaar al goed kent ;) (Voor zover dat mogelijk is natuurlijk)

Voor Mumble gegevens:

http://www.teamfortress.be/forum/

Ff reggen ofc.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Tsunami schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:02:
Ik vind het ook stom dat je knife omhoog gaat als je gecloaked bent. Leuk dat die persoon dichtbij genoeg is dat je mag backstabben, maar daar heb je zo weinig aan als je dat vervolgens niet kan doen.
Ik vind het wel handig, soms gaat het mes ineens omhoog maar staat er helemaal niemand voor me, dan weet ik meteen dat er een vijandelijke spy is. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ben een leet pYro dus dat komt wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Tsunami schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:02:
Je moet wel bedenken dat de spy een psychopaat is en van nature mensen wil vermoorden. Zijn dwang om toe te steken is zo groot dat hij er niet meer op let of hij gecloacked is. Heel ernstig allemaal.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

div 2, zeker niet als scout he?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Twisted schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:53:
[...]

Je moet wel bedenken dat de spy een psychopaat is en van nature mensen wil vermoorden. Zijn dwang om toe te steken is zo groot dat hij er niet meer op let of hij gecloacked is. Heel ernstig allemaal.
Vertel dat maar aan de moeder van de Scout (=de Pyro).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
kKaltUu schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:56:
[...]

Rejects is uit Div2 :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:56:
[...]

Scout. Je klinkt jaloers Napo :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:19:
[...]

Scout. Je klinkt jaloers Napo :+
Jaloers?
Ik wil niet bij rejects en had bij rejects kunnen zitten als ik dat zou willen. Het het afgewezen omdat de communicatie binnen het team gewoonweg rampzalig was.
De match die ik met hun tegen LOL speelde was opzicht niet eens slecht te noemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 05-08-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Sorry hoor koeitje, maar ik weet wel zeker dat Napo een veel betere scout is. Daarbij komt dat het een stuk minder ( :P ) irritant is om met hem te spelen.

Daarbij komt: Die clan heeft welgeteld 1 hele match gewonnen in S5 :') . Div 2 my ass, eerder div 3 ;) .

[ Voor 26% gewijzigd door TheJVH op 05-08-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Misschien nu, met hun nieuwe aanwist. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:49:
Sorry hoor koeitje, maar ik weet wel zeker dat Napo een veel betere scout is. Daarbij komt dat het een stuk minder ( :P ) irritant is om met hem te spelen.

Daarbij komt: Die clan heeft welgeteld 1 hele match gewonnen in S5 :') . Div 2 my ass, eerder div 3 ;) .
De resultaten in de PCW's vertellen een ander verhaal.
- Presteren net een tikje beter dan Carpe Diem, maar moeten wel opletten. (afgelopen week ongeveer 6-8 maps tegen hen gespeeld. Net iets meer wins dan losses en een enkele keer gelijkspel)
- Rawr verslagen op gravelpit, verloren op fastlane.
- It's a farm reform: klikklik2 (even 7 man omdat blind even weg moest)
- Elke mid+ mix was precies ons niveau
- Esrael verslagen
- Elke div3 clan gerolled op badlands/gran/fastlane. Alleen freight was een clusterfuck tegen next.
- Enige echte probleem was badlands tegen high div2 mix (3 div1 spelers + 3 div2), granary wel verloren maar ging vrij goed. (naast rawr op fastlane)

We zijn niet top div2 of iets dergelijks, maar zeker geen push over (low-mid div2 is gewoon goed te doen). Zeker nu Looper terug is (high div2, div1 demo). En als we wat meer samen gaan spelen kan het alleen nog maar beter worden (zoeken nog een 2de scout en solly, ging erg goed vandaag met Waster imo). Als GoT1 een pcw wil mag dat best hoor. De reden voor de vele losses is dat het team gewoon niet werkte toen (elke match een andere lineup, as you may have noticed) + default loss omdat FB2 dropte en rejects daarvoor in de plaats kwam. Overigens hebben we geen problemen met div3 spelen volgend seizoen, spelen we gewoon div2 pcw's en gaan we het seizoen erop wel naar div2.

Ook leuk dat je mijn scout skills kan beoordelen terwijl je werkelijk nog nooit met mij samen hebt gespeeld :D . Gelukkig hebben de mensen die in mijn recruitement topic hebben gepost dat wel gedaan. En dat zijn spelers die wel op een niveau spelen dat ze wat beter skill in kunnen schatten (nvc, kovacs ( "Shoulda been voted most underrated player on recent polls imo.". "+1 for Koeitje though, he’s basically the dutch equivalent of havok in terms of aim/gamesense ratio :D") byte, fisshu, perry, cheetah liet mij weten dat als SpA nog een scout nodig had ik gelijk zou worden gerecruit, destructo, piece) Als Napo een veel betere scout is moet hij eens bij Imperial gaan kijken, die zoeken nog een scout :) . Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel uitmaakt tussen ons. Napo heeft wel het voordeel dat hij ook nog kan snipen :P. Overigens is Loco vrij kieskeurig met betrekking tot wie hij recruit, is geen impulsieve recruiter. Hij had mij echt niet gerecruit als ik geen fragging power, gamesense en coms had. Als hij eruit is welke solly het wordt (trials zijn o.a. Janman, BvD, Jesta, Hitoshura, Jowy. Elk met een eigen speelstijl en voor en nadelen, maar zeker geen prutsers) en we samen eruit komen welke scout erbij komt kan het alleen nog maar beter gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2qiczde.jpg

Altijd leuk, dit soort 'discussies' 8)

Ach ja, ik vermaak me wel bij GoT 5 en/of 4. Lijkt me best leuk om eens lekker hoog te pcw'en.. maar dan moet ik eerst maar eens beslissen of ik scout of soldier ga mainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiman schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:53:
[afbeelding]

Altijd leuk, dit soort 'discussies' 8)

Ach ja, ik vermaak me wel bij GoT 5 en/of 4. Lijkt me best leuk om eens lekker hoog te pcw'en.. maar dan moet ik eerst maar eens beslissen of ik scout of soldier ga mainen..
Ik kan je wel inviten voor pickup2, kan je spelen tegen de wat betere mensen. Niveau van pickups daar varieerd van low tot mid+ (en heel soms high).

En tja discussies, laten we het erop houden dat men niet moet oordelen over dingen waarvan men geen verstand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tl;dr.

Laten we ophouden met praten over Koeitjes skill level. Koe zal zich blijven verdedigen en zichzelf op de schouders blijven kloppen, en de helft van het forum zal blijven zeiken dat hij niet Midplusplusminhalfminplus is, maar Midplusplusminhalfminplusminmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:00:
[...]

Ik kan je wel inviten voor pickup2, kan je spelen tegen de wat betere mensen. Niveau van pickups daar varieerd van low tot mid+ (en heel soms high).

En tja discussies, laten we het erop houden dat men niet moet oordelen over dingen waarvan men geen verstand heeft.
Dacht dat Pickup2 z'n registraties dicht had gegooid? ik probeerde laatst iemand te inviten maar lukte niet.

En skillsysteem slaat echt de ballen, in andere spellen was het gewoon goed geregeld.
low - beginners, geen competatief spelen
mid - mensen die al competatief spelen, maar niet in de top 50 van clanbase/esl zaten
high - wat daar boven valt.

Oh, laten we voor een war kijken, wat waren we ookalweer? ja, zoek maar lowminlowlowplus.
Niet te doen :N

holy crap, dit is pas puntjes harken:
http://www.youtube.com/watch?v=37GZ3eafmy0

[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 06-08-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:00:
[...]
Hmm okay
Even kijkend naar een aantal punten en dan met name de volgende
- Elke div3 clan gerolled op badlands/gran/fastlane. Alleen freight was een clusterfuck tegen next.
Naar mijn weten hebben wij een aantal keer een pcw geprobeerd te regelen tegen rejects, alleen wouden ze om wat voor reden dan ook telkens niet. En met regelen bedoel ik aanspraken op irc als ze aan het zoeken zijn.
- Presteren net een tikje beter dan Carpe Diem, maar moeten wel opletten. (afgelopen week ongeveer 6-8 maps tegen hen gespeeld. Net iets meer wins dan losses en een enkele keer gelijkspel)
Het spelen tegen 1 clan in een divisie zegt niets over de skill van jou maar over hoe je presteert tegenover _die_ clan. Andere clans spelen ander en kan je alsnog makkelijk van verliezen al staan ze lager als carpe diem.
- Elke mid+ mix was precies ons niveau
Last time I checked adverteren heel van slechte teams als mid+, als je met mid+ div2 bedoeld dan moet je div2 neerzetten en niet mid+. Alsnog zegt het vrij weinig omdat het PCW's zijn. In PCW's speel je toch ietswat anders dan in een official.
Als Napo een veel betere scout is moet hij eens bij Imperial gaan kijken, die zoeken nog een scout :) . Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel uitmaakt tussen ons. Napo heeft wel het voordeel dat hij ook nog kan snipen :P
Ik zoek zelf wel een team en daar hoef jij zeker niet bij te helpen.

Er zijn IMO een aantal spelers waar ik niet mee in een team wil zitten, degene die dat zijn weten het onderhand vast wel en ga dan ook geen namen hier neerzetten. En bij het merendeel van die spelers ligt het niet aan hoe goed ze zijn maar hoe ze zich gedragen tijdens een match en hun "praatjes".

En ik blijf erbij dat rejects geen div2 team is zoals ik ze gezien heb toen ik met ze trialde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 24-08 03:27
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:20:
[...]

De resultaten in de PCW's vertellen een ander verhaal.
- Rawr verslagen op gravelpit, verloren op fastlane.
Gewonnen op gran, gelijk op badlands en (arx op beide maps gedominate)

Ben ik nu pro? :O

Seriously though, waarom care je zo veel als iemand zegt dat napo een betere scout is als jij :P
En ja, ik weet dat je op div2 niveau kan scouten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Gewonnen op gran, gelijk op badlands en (arx op beide maps gedominate)

Ben ik nu pro? :O

Seriously though, waarom care je zo veel als iemand zegt dat napo een betere scout is als jij :P
En ja, ik weet dat je op div2 niveau kan scouten ;)
Ja, nu ben je pro :P (overigens had ik hem en vlad ook gedominate hoor :+ )

Ik care er niet zoveel om hoor, word er alleen een beetje moe van als mensen een oordeel klaar hebben terwijl ze nog nooit met mij hebben samengespeeld. Ga er ook niet verder erop in. We zien de tables volgens seizoen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig heb jij nooit snel een oordeel klaar over mensen/classes/pyro's. :)

Hoe dan ook: wie is er nog meer vóór een damage fall off van de huntsman? Ik vind 120 damage kunnen doen over 700.000 meter met een pijl die vrijwel nooit mist eigenlijk redelijk overdreven. Is praktisch gewoon een one shot op een scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
LUH-3417 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:33:
Gelukkig heb jij nooit snel een oordeel klaar over mensen/classes/pyro's. :)

Hoe dan ook: wie is er nog meer vóór een damage fall off van de huntsman? Ik vind 120 damage kunnen doen over 700.000 meter met een pijl die vrijwel nooit mist eigenlijk redelijk overdreven. Is praktisch gewoon een one shot op een scout.
Wat dacht je van dat wapen eens gewoon fixen.
normale hitboxes geven, zodat niemand hem meer gaat gebruiken. Enkel de echte liefhebbers.

en @ kkaltuu, waren wat spots vrijgekomen tijdje terug in pickup2. :)
Vandaag toch wel redelijk afgemaakt daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Koeitje, ik heb zeker wel eens gespeeld met jouw. Dat hele verhaal wat je neerzet. DAT is PRECIES de reden waarom ik die opmerking maakte. Het mooiste is ook nog dat je zo gigantisch hard hapt. Dank daarvoor :) .

Gister lekker met GoT5 gespeeld, en ik zie onderhand wel een beetje de verschillen tussen de GoT Teams. T3 heeft onderhand het teamplay wel aardig door en de tactics (demo moet daarheen, sollys daarheen, etc). T5 daarintegen heeft op dit punt nog veel te leren, MAAR zijn qua individuele skill aardig goed. De teamplay ed komt natuurlijk later als je meer met elkaar speelt. GoT4 zit hier precies tussenin denk ik.

Iig een leuk patroon om te zien, en ben ook erg benieuwd hoe GoT4 en 5 het doen in ETF2L (als GoT5 daar mee gaat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Heeft iemand hier ervaring met het spelen van tf2 op meerdere schermen?
Native ondersteunt TF2 dit niet door middel van de launchopties de resolutie mee te geven om over 2 schermen spannen in windowed mode.
Met softth lukt het ook niet omdat dit programma mijn linker scherm niet herkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Denk ook niet dat het gaat werken, of je moet 4 schermen aan elkaar koppelen met een Quadhead2go oid :P . Dan kan je eventueel nog een fatsoenlijke 16:10 ratio krijgen :) . Daarbij komt dat het me extreem gaar lijkt om zo te spelen :P . Gebruik je 2e scherm gewoon lekker voor mumble en andere meuk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
Koeitje, ik heb zeker wel eens gespeeld met jouw.
Dat heb je niet. Ik tel die low/low+ mixes met random GoT spelers niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Gister lekker met GoT5 gespeeld, en ik zie onderhand wel een beetje de verschillen tussen de GoT Teams. T3 heeft onderhand het teamplay wel aardig door en de tactics (demo moet daarheen, sollys daarheen, etc). T5 daarintegen heeft op dit punt nog veel te leren, MAAR zijn qua individuele skill aardig goed. De teamplay ed komt natuurlijk later als je meer met elkaar speelt. GoT4 zit hier precies tussenin denk ik.

Iig een leuk patroon om te zien, en ben ook erg benieuwd hoe GoT4 en 5 het doen in ETF2L (als GoT5 daar mee gaat doen).
Zo schat ik ons team (GoT4) ook in... Qua individuele skills zitten de GoT 3, 4 en 5 wel dicht bij elkaar, maar het is vooral de match-sense waar 4 en 5 minder ervaring hebben. GoT4 gaat zich in ieder geval inschrijven bij de ETF2L, ik dacht team 5 niet...

Wel typisch dat je dit kan deduceren uit 1 match met 3 Team4 en 3 Team5 mensen :P

P.s. Ongeacht wat ik zei: GoT4 blijft natuurlijk wel beter dan GoT3... ;) O-)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
kKaltUu schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:36:
Heeft iemand hier ervaring met het spelen van tf2 op meerdere schermen?
Native ondersteunt TF2 dit niet door middel van de launchopties de resolutie mee te geven om over 2 schermen spannen in windowed mode.
Met softth lukt het ook niet omdat dit programma mijn linker scherm niet herkend :(
Met 2 schermen schiet het zeker niet op, met 3 is het nog wel te doen.
Ik kan iig de resolutie van tf2 op 3840*1200 zetten als ik via nvidia dualscreen op span zet.
Het nadeel is dat de crosshair op je scheiding tussen je schermen zit. Met 3 schermen heb je daar dan geen last van

Je krijgt dan zo een beeld
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.nl/uploads/ch2hhshr_cpbadla.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 07-08-2009 10:25 . Reden: Toevoegen screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

GoT5 gaat zich hoogstwaarschijnlijk nog niet inschrijven voor ETF2L dit seizoen... Misschien het volgende.
Wat jullie zeggen over skillniveaus ben ik het ook wel eens, Als er een speler uit een hoger team met ons meespeelt (zoals bij de PCW van woensdag) zie je gewoon dat het niveau een stukje hoger ligt, er wordt dan veel efficienter gepusht, calls zijn beter, etc

GoT5 mist in ieder geval nog doelgericht spelen. Neusbeer zei het gisteravond ook al, je moet echt specifiek gaan om de medic neer te halen, of om de demo te pakken, enzovoorts. Dit is wel echt iets wat ik nog mis, op het moment stuiter ik nog als een semi-ongeleid projectiel rond op zoek naar kills, hoewel het al wel beter ging, zoals gisteravond, toen DeNeusbeer mij en Nmx de opdracht om elke keer Hathor proberen te pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

@Flappie, ik zou gewoon lekker inschrijven, t3am werd 2 seizoenen geleden ook geraped, het was vrijwel een nieuw team toen, maar ik vond het nog wel erg leuk. Gewoon het spelen om "iets" en als je dan een keer wint voelt het extra fijn, misschien kom je nog in een divisie met meer teams van jullie skillniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat voor hippe skin heb jij dat alle nutteloze info weg is? Ik draai minimal HUD om dingen nog een beetje te verbergen, maar dat van jou ziet er ook wel fijn uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Das de M0re's hud.

http://m0re.nocrits.com/index.php?site=files&cat=3

Ik moet m zelf ook nog installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GonzoNL schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:28:
@Flappie, ik zou gewoon lekker inschrijven, t3am werd 2 seizoenen geleden ook geraped, het was vrijwel een nieuw team toen, maar ik vond het nog wel erg leuk. Gewoon het spelen om "iets" en als je dan een keer wint voelt het extra fijn, misschien kom je nog in een divisie met meer teams van jullie skillniveau.
+1

Of je nu PCW's speelt of official matches... dat laatste is toch spannender. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:

GoT5 mist in ieder geval nog doelgericht spelen. Neusbeer zei het gisteravond ook al, je moet echt specifiek gaan om de medic neer te halen, of om de demo te pakken, enzovoorts. Dit is wel echt iets wat ik nog mis, op het moment stuiter ik nog als een semi-ongeleid projectiel rond op zoek naar kills, hoewel het al wel beter ging, zoals gisteravond, toen DeNeusbeer mij en Nmx de opdracht om elke keer Hathor proberen te pakken. :P
Mwah, ligt een beetje aan de situatie. Je kan wel proberen voor de medic te gaan, maar als je ziet dat de soldiers je gespot hebben en je bent op een plek waar soldiers nogal sterk zijn (denk aan smalle gang). Just forget it. Misschien is de demo of de andere soldier wel op een plek waar je hem snel neer kan halen: pak hem dan en probeer niet te suiciden op de medic (behalve als je als doel hebt de uber te triggeren, en daar haast achter zit).

Overigens kan je ook voor de soldier gaan en dan pas voor de medic, dat is vooral goed te doen als de soldier net al z'n rockets heeft verschoten en moet reloaden. Ga dan gewoon point blank scattergun schoten in m'n schieten, is hij ook zo plat (zeker met 2 scouts). Kan je daarna rustig op de medic focussen (die meestal toch wat lastiger te raken is als er nog iemand op je staat te schieten en je weet waar hij heengaat wegrennen als z'n solly dood is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nou, gister toch iets raars meegemaakt. Ik speel in alle games altijd met 'Deruxian', een vrije unieke naam toch wel. Zo ook in TF2. Alleen wilde ik gister meedoen met een potje, zag ik opeens een (1) voor mijn naam staan. Dus ik vroeg op de server wat dat nou weer was. Iemand zei dat er nog iemand!!!! met de naam 'Deruxian' speelde/had gespeeld. Nou, mooi is dat, denk je dat je een unieke naam hebt in Steam, kunnen er doodleuk anderen mee spelen :P Hij zei dat ik het gewoon weer kon veranderen in Steam. Dus ik ging dat maar even doen. Alleen het gekke is dat mijn naam gewoon als ''Deruxian'' stond. Geen (1) ervoor dus. Ik heb hem dus alsnog maar een keer in 'Deruxian' verandert. Toen was het opeen wel weer goed ingame, terwijl er volgens mij profiel niks verandert is.
Alleen kreeg ik na even spelen opnieuw een lightgun als award, terwijl ik deze allang had gehaald. Is dit normaal? Wel zijn mijn stats niet verandert volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Deruxian schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:00:
Alleen kreeg ik na even spelen opnieuw een lightgun als award, terwijl ik deze allang had gehaald. Is dit normaal? Wel zijn mijn stats niet verandert volgens mij.
dat is normaal, ik heb alles inmiddels 5x gehad maar nog geen hoedje of cloak'n'dagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Deruxian schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:00:
Nou, gister toch iets raars meegemaakt. Ik speel in alle games altijd met 'Deruxian', een vrije unieke naam toch wel. Zo ook in TF2. Alleen wilde ik gister meedoen met een potje, zag ik opeens een (1) voor mijn naam staan. Dus ik vroeg op de server wat dat nou weer was. Iemand zei dat er nog iemand!!!! met de naam 'Deruxian' speelde/had gespeeld. Nou, mooi is dat, denk je dat je een unieke naam hebt in Steam, kunnen er doodleuk anderen mee spelen :P Hij zei dat ik het gewoon weer kon veranderen in Steam. Dus ik ging dat maar even doen. Alleen het gekke is dat mijn naam gewoon als ''Deruxian'' stond. Geen (1) ervoor dus. Ik heb hem dus alsnog maar een keer in 'Deruxian' verandert. Toen was het opeen wel weer goed ingame, terwijl er volgens mij profiel niks verandert is.
Tijdens het connecten naar de game server is er iets misgegaan, met reconnecten pakt hij dan een andere naam. Niks om je zorgen over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Koeitje, ik heb zeker wel eens gespeeld met jouw. Dat hele verhaal wat je neerzet. DAT is PRECIES de reden waarom ik die opmerking maakte. Het mooiste is ook nog dat je zo gigantisch hard hapt. Dank daarvoor :) .

Hartelijk dank, we hebben besloten na al deze lof toch maar een poging te gaan wagen in de etf2l :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Abbadon321 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:17:
dat is normaal, ik heb alles inmiddels 5x gehad maar nog geen hoedje of cloak'n'dagger :(
Ik zal 1 van mijn 5 cloak 'n daggers voor je reserveren, voor als het traden werkt O+

@Deruxian
Als er een (1) voor je naam komt doet de server dat, je Steam-name zelf wijzigt niet. Dat gebeurd wanneer er al iemand in-game is met dezelfde naam. Kwestie van wie er eerder is.
Ik vermoed echter dat er gewoon iets niet goed is gegaan bij het joinen, waardoor je 2x snel achter elkaar verbond, en de server dacht dat je er al was.

Overigens lijkt er überhaupt niemand met die naam te zijn; http://steamcommunity.com/actions/Search?K=Deruxian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lt. Marx schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]

Hartelijk dank, we hebben besloten na al deze lof toch maar een poging te gaan wagen in de etf2l :)
Tof! We hebben een GoT-volkslied nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Lt. Marx schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:50:
[...]

Ohja? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wel goed oppassen dat je een vaste lineup hebt met 1 of 2 subs.
De wararranger moet wel erop aankunnen dat je op bepaalde afgesproken tijden ook aanwezig bent.
forfeit loss is behoorlijk jammer, zeker als je een kans had tegen een bepaald team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Napo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:10:
Naar mijn weten hebben wij een aantal keer een pcw geprobeerd te regelen tegen rejects, alleen wouden ze om wat voor reden dan ook telkens niet. En met regelen bedoel ik aanspraken op irc als ze aan het zoeken zijn.
Je kent hopelijk dit nieuwsbericht napo? Ik heb nooit iets positiefs gehoord van demourge, maar hij heeft ervoor gezorgd dat fb2 (aka fb rage edition) moest verdergaan als paroxysm. Diezelfde demourge heeft met zijn px tegen rejects gespeeld. Dat was al weer een hele tijd terug en px verloor toen keihard met 12-3 ofzo. Demourge moest weer eens ragen en beschuldigde twee members van rejects voor hackers. En toen besloot loco niet meer tegen paroxysm te spelen. En omdat paroxysm 2 precies dezelfde tag heeft als het eerste team heeft denkt loco dat demourge in het team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie zijn soms nog erger dan mensen die met jubelende tenen de liefdesperikelen van Jan Smit en de zijnen volgen. Stelletje soapies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Waster schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 09:05:
[...]

Je kent hopelijk dit nieuwsbericht napo? Ik heb nooit iets positiefs gehoord van demourge, maar hij heeft ervoor gezorgd dat fb2 (aka fb rage edition) moest verdergaan als paroxysm. Diezelfde demourge heeft met zijn px tegen rejects gespeeld. Dat was al weer een hele tijd terug en px verloor toen keihard met 12-3 ofzo. Demourge moest weer eens ragen en beschuldigde twee members van rejects voor hackers. En toen besloot loco niet meer tegen paroxysm te spelen. En omdat paroxysm 2 precies dezelfde tag heeft als het eerste team heeft denkt loco dat demourge in het team zit.
Als je het hele verhaal niet kent van FB en FB2 moet je het niet posten, dat is een kant van het verhaal...
Anyway verder ga ik er niet op in omdat het toch geen nut heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie weet waar ik die remix van HWG kan vinden die Kkaltuu godver wel eens speelt tijdens setup? Hij is zo briljant grappig.
Bijna een dans versie van de "jatatatata kaboem, kaboem"-taunt.

Heb vrijwel elk HWG-remix filmpje op youtube inmiddels geprobeerd maar ze zijn allemaal waardeloos in vergelijking met die. Behalve als hij het Russische volklied zingt 8)

--edit
Thanks beiden hier onder!!
Eindelijk een nieuwe ringtone :)

[ Voor 85% gewijzigd door frickY op 10-08-2009 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
frickY schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:37:
Wie weet waar ik die remix van HWG kan vinden die Kaituu wel eens speelt tijdens setup? Hij is zo briljant grappig.

Heb vrijwel elk HWG-remix filmpje op youtube inmiddels geprobeerd maar ze zijn allemaal waardeloos in vergelijking met die. Behalve als hij het Russische volklied zingt 8)
Zoek je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

frickY schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:37:
Wie weet waar ik die remix van HWG kan vinden die Kaituu wel eens speelt tijdens setup? Hij is zo briljant grappig.

HET IS KKALTUU GODVER... SNOTJONG ETC :>

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0CA-ewOxOg]
konata + TF2 is altijd win.
Ik krijg veel van dit soort nico nico video's van shinkai, heb ik weer wat om uit m'n mic te spammen en killzone te irriteren.
(oh, zou geweldig worden op de meeting, denk dat killzone heel de tijd gaat ragen dat de flora en fauna daar niet meer normaal kan functioneren).

[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 10-08-2009 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf teamfortress.com wordt gelinked naar deze howto: competitie spelen. Wellicht interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het nu wel een beetje gehad met al die heavy covers. Het is gewoon niet grappig meer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een leuke sourcemod plugin voor TF2

http://www.youtube.com/watch?v=iCNNID2XpSU

Die metal hopper en de slapende zelf-reparerende SG zien er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Afbeeldingslocatie: http://www.slipperybrick.com/wp-content/uploads/2008/02/novint-falcon-in-black.jpg

Omdat sommige vervelende mensen hier mij vroegen of mijn splinterniewe übervette Novint wel het geld waar was, heb ik een review geschreven en een topic met info aangemaakt op GoT. Oh, en speciale aanbieding aankomende week, zo'n 57% korting als je via mijn speciale code koopt :)

Het grote Novint Falcon topic

[ Voor 13% gewijzigd door Shammah op 11-08-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had al eerder dat ding gezien op youtube en in een review ergens gelezen. Hoe lang gebruik je dat ding al in TF2 Shammah? En hoe speelt het tov een muis? Lijkt mij dat je hiermee sneller een vermoeide hand,pols en arm krijgt dan met een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
CapTVK schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:05:
Ik had al eerder dat ding gezien op youtube en in een review ergens gelezen. Hoe lang gebruik je dat ding al in TF2 Shammah? En hoe speelt het tov een muis? Lijkt mij dat je hiermee sneller een vermoeide hand,pols en arm krijgt dan met een muis.
Ik gebruik dit ding ongeveer anderhalve week nu in TF2, en ik wordt steeds beter. Je begint gewoon weer met 0 skill, netzoals toen jij voor het eerst een muis gebruikte. Ik vind het veel leuker dan een muis en voegt echt toe, je 'voelt' als het ware de guns :D. Ze adviseren trouwens dat je een instelbare arm-leuning hebt. Als je gewoon je arm leunt op de leuning, zoals hij bedoelt is, heb je nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 13:48

Side-Kick

Timmy!

Er zitten wel wat veranderingen aan te komen:

All Classes
  • [confirmed] There is now a menu option that will reload all clip-based weapons when enabled - however, this feature currently is in the testing phase and may get tweaks.
Heavy
  • [confirmed] The heavy appears to have gotten a KGB replacement of sorts that makes him go around pyro speed when their out. This would explain the "vanguard party" achievements that were popping up earlier.
  • [confirmed] The heavy's minigun cone has been tightened; however there is no confirmation whether this change will remain permanent.
  • [confirmed] There are going to be changes to the sandvich. However, these changes are still mostly in the planning phase.
Medic
  • [confirmed] There are improved particles to show when players are using Kritzkreig more easily.
Pyro

Scout
  • [confirmed] As of the moment the Sandman reduces the scout's health to 95 and returns his double jump. There are planned changes to the stun mechanic, but none have been implemented yet.
  • [confirmed] FaN knockback has been adjusted significantly; it now knocks back targets based on damage and distance.
  • [confirmed] Pistol scripts will apparently no longer work. The pistol fires every 0.175 seconds at its maximum rate as opposed to .1 seconds
  • [confirmed] Pistol now fires at the rate of 1 shot per 0.175 seconds while holding down attack button (used to be 0.25 seconds)
Sniper

Engineer
  • [confirmed] The engineer is receiving a wrench that allows him to build his buildings faster. It does not allow him to upgrade them and repairs them at the same rate as before, however.
Demoman
  • [unconfirmed] There are some proposed changes to the demoman and soldier's self-damage; however no specifics are available as of yet.
Soldier
  • [unconfirmed] There are some proposed changes to the demoman and soldier's self-damage; however no specifics are available as of yet.
  • [unconfirmed] (credit to ThatLatvianGuy for spotting it first and forwarding the image and Vandall for spotting it on the thread) According to this screen shot, the Soldier has a mysterious bar next to his ammo counter. It is currently unsure what this bar does or what its for.
Spy
  • [confirmed] The spy is apparently getting not one, but two suits. However, it is currently unsure if both suits or just one will make it past the beta.
  • [confirmed] The first suit is as heard of before, giving the spy 90% damage reduction from flames and takes the place of his revolver.
  • [confirmed] The second suit is also geared against pyros, but its effects and abilities are currently unclear.
Bron: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=930130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dingen worden getest, niets is zeker. En of dingen effect gaan hebben op pubs of alleen mp_tournament mode is ook een punt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 13:48

Side-Kick

Timmy!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:
Die dingen worden getest, niets is zeker. En of dingen effect gaan hebben op pubs of alleen mp_tournament mode is ook een punt denk ik.
Klopt helemaal. Het is maar afwachten wat er werkelijk gaat veranderen in de pubs. Al lijkt het me geen vreemde veronderstelling dat er over de gehele lijn veranderingen gaan plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:31:
Die dingen worden getest, niets is zeker.
...
Inderdaad, er worden simpelweg heel veel dingen geprobeerd. Van sommige zaken zoals het spy suit en de nieuwe heavy gloves zelfs meerdere tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanarie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:04:
[...]

Inderdaad, er worden simpelweg heel veel dingen geprobeerd. Van sommige zaken zoals het spy suit en de nieuwe heavy gloves zelfs meerdere tegelijkertijd.
Zijn ze ook bezig met vaste spread voor shotgun/scatter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:11:
[...]

Zijn ze ook bezig met vaste spread voor shotgun/scatter?
iig is de minigun wat accurater geworden en op afstand wat nuttiger.

En 220 Eu voor die falcon? noty, heb al genoeg gespendeerd aan m'n muis :|
Misschien als het veel goedkoper (40 tot 60 eu) wordt zou ik misschien er over nadenken.
Zelfs als er 50% korting op zit, is het nog steeds ~100 eu.

[ Voor 31% gewijzigd door kKaltUu op 11-08-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spreken hier mensen uit eigen ervaring of is het van horen zeggen? En een boel van die features hoeven uiteindelijk niet officieel te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diocletianus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 21:35
Woei, nieuwe updateronde zo te zien. Dat ding dat die Heavy op zijn hoofd heeft zitten wil ik wel. :9~ (ik vraag me eigenlijk zelfs af waarom die ze daar de eerste keer niet voor gekozen hebben in plaats van voor dat helmpje, gezien de constante verwijzingen naar de communistische achtergrond van de Heavy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update!

http://www.teamfortress.com/classless/

En de pyro krijgt eindelijk z'n brandweerhelm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
http://www.teamfortress.com/classless/hidden/advertisement/
http://www.teamfortress.com/classless/hidden/enigmatical/

Side kick, hoe heb je die gevonden?

[ Voor 14% gewijzigd door TheJVH op 12-08-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt allemaal uitgeplozen op het steam TF2 forum

Hier is er nog een:

http://www.teamfortress.com/classless/hidden/enigmatical/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Had ik al gepost :P . Heb alleen nog geen zin om te speculeren, maar verwacht dat het nieuwe dingen in competitive gaat brengen. Ook verwacht ik andere changes, zoals bijvoorbeeld het ruilsysteem.

[ Voor 80% gewijzigd door TheJVH op 12-08-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Het kan maar zo zijn dat VALVE de eerste balans veranderingen gaan implementeren en ik hoop de game gaan optimaliseren.

De 18 nieuwe hoeden zijn aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant zo ontzettend nutteloos.

Ik ben in ieder geval wel weer nieuwsgierig maar aan de andere kant vrees ik weer het ergste (bij Scout en Sniper & Spy updates bleek mijn vrees namelijk terecht). :(
Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.