Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://tf2wiki.net/wiki/ÜberCharge
  • The Medigun meter fills at 2.50% / second when the Medic...
    • Heals a teammate during Setup time (even when fully overhealed).
    • Heals a player with less than 150% health.
  • The Medigun meter fills at 1.25% / second when the Medic heals a player who is already 150% health, outside of Setup time.
Dus alles in setup en alles wat niet overheald is buiten setup gaat sneller :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tsunami op 30-07-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Cabo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:00:
[...]
Je vult alleen sneller uber door de damage aan te vullen tot 100%. Als je tot 150% healed gaat 't dan niet trager?

0 - 100% is sneller dan 100% - 150% ?
[...]
Common misconception. Is al eerder hier behandeld, maar van 0 - 150% health laad je uber even snel op. Iemand op 150% health houden laadt je uber trager op. (Iets van 1/3de trager, iirc.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Uberladen als soldier is ook het veiligst als je jezelf schade doet net voordat je overheal vol is, zeker op een pub als je niet weet of de medic doorheeft dat je ubercharged, maar ook tijdens matches dat de medic op elk moment opeens een scout moet healen, of de andere soldier.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
GonzoNL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:37:
Ik had gister op mid bij badlands een mooie, vanaf de balcony rocket jumpen naar het andere team hun medpack huisje en dan de medic neerhalen en overleven. Zoiets moois kan alleen maar op pubs :)
Nee hoor, kun je gewoon in een match proberen, de tegenstander verwacht het toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisternacht trouwens verstoppertje gespeeld met 1 pyro en 10 C&D spies. De spies krijgen de setuptijd om zich te verstoppen en dan moet de pyro ze vinden. Elke spy die gevonden is (en dood is) moet daarna ook het pyro team joinen en helpen zoeken. De spy die als laatste overblijft heeft gewonnen. En natuurlijk mogen de spies niet de pyro aanvallen.Geniaalste shit in tijden :D . Leverde een hoop hilariteit op ventrilo op. Binnenkort ook eens kijken of we het met GoT kunnen doen, als je interesse hebt moet je even kijken op tf2.be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ja ja!!!! Hide en seek lijkt me geweldig. Welke map?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:17:
Ja ja!!!! Hide en seek lijkt me geweldig. Welke map?
We hebben gisteren op dustbowl, badlands, gravelpit en steel gespeeld. Ging allemaal prima eigenlijk. Maar het is denk ik beter als we op tf2.be verder praten. Want dit staat toch een beetje los van het algemene tf2 geklets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:07:
Gisternacht trouwens verstoppertje gespeeld met 1 pyro en 10 C&D spies. De spies krijgen de setuptijd om zich te verstoppen en dan moet de pyro ze vinden. Elke spy die gevonden is (en dood is) moet daarna ook het pyro team joinen en helpen zoeken. De spy die als laatste overblijft heeft gewonnen. En natuurlijk mogen de spies niet de pyro aanvallen.Geniaalste shit in tijden :D . Leverde een hoop hilariteit op ventrilo op. Binnenkort ook eens kijken of we het met GoT kunnen doen, als je interesse hebt moet je even kijken op tf2.be.
LOL, dat is dan wel weer 1 van de grappigere dingen die ik heb gezien voor tf2 :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ook hide 'n seek op Got Warserver #1 gespeelt, en het was werkelijk bril-jant.
ctf_turbine en tc_hydro waren wat mij betreft het best geschikt. cp_steel deed het ook goed.
Zeker met sv_alltalk aan is het lachen (ventrillo, mumble etc zijn gewoon kut voor public games).

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 31-07-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Hydro werkte best goed, ja... Zeker met Napo die via All-talk verkeerde hints zit te geven :P
(Tot dat ze per ongeluk goed waren :+ )

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Als spy staan waar je teamspeler gecloaked staat. Dan de pyro lokken door te schieten. Cloaken en wegwezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik wil ook wel mee doen met verstoppertje, als Pyro uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

De spy die het langste in leven blijft in een map, is de volgende map de pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:21:
[...]

We hebben gisteren op dustbowl, badlands, gravelpit en steel gespeeld. Ging allemaal prima eigenlijk. Maar het is denk ik beter als we op tf2.be verder praten. Want dit staat toch een beetje los van het algemene tf2 geklets.
Ik speel de laatste tijd vaker verstoppertje. Er zijn 3 servers waar een hide and seek mod draait. Pyro's vs scouts. De scouts zijn dan vermomd als atributen die ook in de map staan (denk aan olievat, boom, doos, plant, pilaar, rotsblok etc.) Als pyro moet je dan die objecten gaan zoeken en vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Kan je dan als scout ook bewegen? Want het lijkt mij een stuk lastiger om als een attribuut in een hoekje te gaan zitten ofzo, dat valt nogal op.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Lijkt me vreselijk makkelijk, bij bekende mappen weet je precies waar alles staat en waar iets niet hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Vind de variant met de cloak 'n dagger spies leuker.
Ben wel blij met zo een 'vernieuwende mini-game'. Het spel begon me te vervelen maar dit geeft weer wat uurtjes plezier.

Laatst ook al bbal, waarbij je de intel in een basketbalhoepel moet jumpen ontdekt. Ook vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hide and Seek was inderdaad best lachen, vooral als pyro random flares gaan schieten op plekken waar (mogelijk) iemand kan zitten en dan een hit scoren is leuk. Zeker nog eens een keertje proberen als er genoeg spelers zijn. Maar met minder dan tien man is het niet zo leuk spelen op een grote map.

Van die special Hide and Seek-mod heb ik gister een filmpje gezien op youtube. Je bent bij het spawnen als scout gewoon een object geworden (stapel banden, rots etc...) en dan moet je je ergens verstoppen. Je kan trouwens gewoon bewegen. Ziet er wel komisch uit als er plotseling een stapel rotsen voorbij komt wandelen. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, flares die langs je gecloakte hoofd schieten zijn eng, maar het is ook wel lastig als je opeens met een lege Cloak and Dagger tussen vier actieve pyro's in een open ruimte staat. Spannend. :)

Maar op sommige maps wordt het snel saai... Vooral maps die te groot, te onbekend of te slecht zijn. Bekende maps werken het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 20:00 Warserver #1 gaan we weer pyro & spy hide and seek spelen. Het is alleen leuk met veel mensen, dus hoop dat er een hoop komen opdagen. Als je het password niet weet vraag dan even rond in je friendslist, ik ga dat hier niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
We zijn nu al bezig. :D

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen veel leuker met veel man, onder de pak 'm beet 10 spies is het een beetje te saai en niet chaotisch genoeg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:41:
Vanavond 20:00 Warserver #1 gaan we weer pyro & spy hide and seek spelen. Het is alleen leuk met veel mensen, dus hoop dat er een hoop komen opdagen. Als je het password niet weet vraag dan even rond in je friendslist, ik ga dat hier niet posten.
Kan iemand mij een PM sturen met server info+pass. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:59
Leuk initiatief, keep up the good work! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
g0tanks schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:19:
Kan je dan als scout ook bewegen? Want het lijkt mij een stuk lastiger om als een attribuut in een hoekje te gaan zitten ofzo, dat valt nogal op.
Je kan je als spy bewegen. En het sommige objecten zie je echt makkelijk zitten maar bijvoorbeeld een klein plantje ofzo zie je snel over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ouderwetsch verstoppertje spelen was leuk :+

Alleen blijkt wel dat je toch wel de Cloak & Dagger unlockable moet hebben om het lang uit te houden.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Kan iemand even server ip+pass geven van die scouts vss pyros servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Bart1983 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

Je kan je als spy bewegen. En het sommige objecten zie je echt makkelijk zitten maar bijvoorbeeld een klein plantje ofzo zie je snel over het hoofd.
Spy lijkt me nog steeds makkelijker, het is niet zo als of de meeste pyro's specifiek naar een plek gaan zoeken en dan pas gaan vlammen, nee ze vlammen alles wat in de weg staat. Als een gecloakte spy kan je nog bewegen en snel opzij gaan, maar als je een plantje ziet bewegen weet je meteen dat het een scout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
g0tanks schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

Spy lijkt me nog steeds makkelijker, het is niet zo als of de meeste pyro's specifiek naar een plek gaan zoeken en dan pas gaan vlammen, nee ze vlammen alles wat in de weg staat. Als een gecloakte spy kan je nog bewegen en snel opzij gaan, maar als je een plantje ziet bewegen weet je meteen dat het een scout is.
Dat vlammen kan niet. Telkens als je schiet of hakt of vlamt gaat er iets van je leven af. Je moet dus echt gericht zoeken en je wapens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
g0tanks schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

pyro = w+mouse1 :N

beetje jammer dat deze klasse niet anders gespeeld kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Dat jij het niet anders kan spelen betekent niet dat er niets anders mogelijk is, je kan het voor jezelf interessant genoeg maken i.p.v. W+M1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Abbadon321 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:32:
[...]

Denk dat je ook wat meer kan dan W+M1

Alleen jammer dat 99% op de pubs de rechtermuisknop niet kennen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Heb de Orange Box ook bijna aangeschaft. Over paar dagen/weken doe ik mee :D

Vroeger enorm veel TFC gespeeld vanaf de 1005 patch. Dat waren nog eens tijden. Nu is TF2 daar niet mee te vergelijken maar wil 'm toch eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
kKaltUu schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:24:
[...]

Denk dat je ook wat meer kan dan W+M1

Alleen jammer dat 99% op de pubs de rechtermuisknop niet kennen.
Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.tsunami-productions.nl/GoT_rocket_airblast.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41
Abbadon321 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:32:
[...]

Ik moet altijd zo lachen als mensen op de pub gedominate worden door een pyro en dan w+mouse1 gaan roepen. Geweldig dat je je dan nog eventjes zo voor lul zet, zoiets maakt m'n dag echt goed.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, de RMB button is niet zo bijzonder als pyro. Nog steeds een free kill in 90% van de gevallen :) . Als demo gewoon stickies gebruiken, die blijven van jouw, of zo snel mogelijk pipes schieten. Airblast is niet snel genoeg. Zelfde bij rockets, of gewoon naar shotgun switchen. 3 meatshots en die pyro is neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Jaja koeitje, want pyro spelen is zo ongeloofelijk makkelijk. Altijd free kills natuurlijk! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:34:
Jaja koeitje, want pyro spelen is zo ongeloofelijk makkelijk. Altijd free kills natuurlijk! :w
Free kills voor degene die op de pyro schiet ;). Maar is een vrij makkelijke class tegen noobs. Met +forward; +attack in je console word je zonder problemen #1 in een random pub.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
spokje schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:37:
Heb de Orange Box ook bijna aangeschaft. Over paar dagen/weken doe ik mee :D

Vroeger enorm veel TFC gespeeld vanaf de 1005 patch. Dat waren nog eens tijden. Nu is TF2 daar niet mee te vergelijken maar wil 'm toch eens proberen :D
Spokje, ik lees net dat je van plan bent de Orange box aan te schaffen, ik wil je dan ook wijzen op deze aanbieding van de Orange box, alleen vandaag nog!
Orange box 7,49 euro.
http://www.g2play.net/sto...UT-VERSION-Steam-Key.html
Je koopt een key via die site en die krijg je via mail binnen heb ik ook gedaan en vele andere op dit forum ook is dus volledig te vertrouwen al is de prijs erg laag.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:46
PSP123 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:23:
[...]

Spokje, ik lees net dat je van plan bent de Orange box aan te schaffen, ik wil je dan ook wijzen op deze aanbieding van de Orange box, alleen vandaag nog!
Orange box 7,49 euro.
Je koopt een key via die site en die krijg je via mail binnen heb ik ook gedaan en vele andere op dit forum ook is dus volledig te vertrouwen al is de prijs erg laag.
Succes
Het feit dat vele anderen je al voor zijn gegaan maakt het nog niet volledig te vertrouwen. Het is wellicht waar dat je erop kan vertrouwens dat je een key krijgt, maar naar mijn mening is de hele bussiness nog steeds illegaal.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:40:
[...]

Free kills voor degene die op de pyro schiet ;). Maar is een vrij makkelijke class tegen noobs. Met +forward; +attack in je console word je zonder problemen #1 in een random pub.
demo or it didnt happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

PSP123 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:23:
[...]

Orange box 7,49 euro.
Succes
op Steamunpowered.eu staat g2play niet meer op de vertrouwde lijst, omdat deze gebande, al in gebruik genomen verkocht, of soms niet uitleverde.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik heb voor mezelf en voor vrienden denk ik al zo'n 15 bestellingen gedaan. Allemaal zonder problemen. G2play is natuurlijk ook afhankelijk van hun leveranciers mbt de uit te leveren keys. Het is belangrijker hoe men omgaat met het oplossen van dit soort gevallen. Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee gehad.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
kKaltUu schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:29:
[...]

op Steamunpowered.eu staat g2play niet meer op de vertrouwde lijst, omdat deze gebande, al in gebruik genomen verkocht, of soms niet uitleverde.
oo dat wist ik niet, wel had ik al eens gehoord van dubbele gebruikte keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Hoe connect ik zo´n server in TeamFortress 2?
Ik wel al de ip gegevens gevonden: http://www.game-monitor.com/search.php?search=[GoT]
Maar nu nog connecten hoe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Gewoon onder Favorites > Add Server :*)

Maar zoals gezegd, voor het wachtwoord moet je even op www.teamfortress.be kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Mensen ik moet hier toch eens iets vragen.

Op één van de servers waar ik regelmatig speel is sinds deze week een speler vanuit het niets naar de eerste plaats gegaan. De hlxstats waren in het begin van de weer gerest las ik trouwens. Maar eerst stond hij er niet in en de volgende dag stond hij torenhoog aan de leiding.

Als ik naar zijn stats keek zag ik dat hij een dikke 3 uur had gespeeld. KDR van +3 had en hij had een totaal van 636 kill waarvan 374 gemaakt waren doormiddel van een headshot.

Nu vind ik dat al raar want op een goeie 650 kills bijna 50% headshots maken... Euhm ik weet het niet hoor??? En het rare van al vind ik als hij dan toch zo goed is met een sniper waarom speelt hij er nu dan nauwelijks mee? Omdat het mss anders zou opvallen dat hij op geen tijd reteveel scoort?

Zou hij cheaten ofzo want als je hem spectate dan zou je denken van nou die cheats niet... Maar als je dan weer naar die stats kijkt van 3 uur => 636 kills waarvan 50% HS zijn...

Ondertussen zijn dit zijn stats
120 kills
45 deads
94 HS
HS ratio0.78 8)7

Zijn all time stats:
0d 11:10:51h speeltijd
1,107 kills
381 deaths
2.9055 K/D ratio
540 HS
0.4878 HS per kill
Wat denken jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door Astratuner op 02-08-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dit kan, alleen moet degene onder de naam Notna of Kingmob spelen.

Zonder flauwekul, maak demo's en kijk of hij dodgy speelt, als je iemand die ervaren is ernaar laat kijken weet je ook veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
RedHat schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:32:
Kan iemand even server ip+pass geven van die scouts vss pyros servers?
81.19.212.48:27019
81.19.212.48:27028
81.19.212.48:27029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:46
punisher007 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:47:
Ik heb voor mezelf en voor vrienden denk ik al zo'n 15 bestellingen gedaan. Allemaal zonder problemen. G2play is natuurlijk ook afhankelijk van hun leveranciers mbt de uit te leveren keys. Het is belangrijker hoe men omgaat met het oplossen van dit soort gevallen. Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee gehad.
Het gaat er voor mij niet om dat G2play wel of niet die keys levert, maar of die keys wel of niet gestolen/internetcafe license/meerdere keren gebruikt/gekeygenned zijn. Daar zijn ze gewoon niet duidelijk in. Ze hebben wel een verhaaltje, maar geen bewijs dat het klopt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:13:
Mensen ik moet hier toch eens iets vragen.

Op één van de servers waar ik regelmatig speel is sinds deze week een speler vanuit het niets naar de eerste plaats gegaan. De hlxstats waren in het begin van de weer gerest las ik trouwens. Maar eerst stond hij er niet in en de volgende dag stond hij torenhoog aan de leiding.

Als ik naar zijn stats keek zag ik dat hij een dikke 3 uur had gespeeld. KDR van +3 had en hij had een totaal van 636 kill waarvan 374 gemaakt waren doormiddel van een headshot.

Nu vind ik dat al raar want op een goeie 650 kills bijna 50% headshots maken... Euhm ik weet het niet hoor??? En het rare van al vind ik als hij dan toch zo goed is met een sniper waarom speelt hij er nu dan nauwelijks mee? Omdat het mss anders zou opvallen dat hij op geen tijd reteveel scoort?

Zou hij cheaten ofzo want als je hem spectate dan zou je denken van nou die cheats niet... Maar als je dan weer naar die stats kijkt van 3 uur => 636 kills waarvan 50% HS zijn...

Ondertussen zijn dit zijn stats
120 kills
45 deads
94 HS
HS ratio0.78 8)7

Zijn all time stats:
0d 11:10:51h speeltijd
1,107 kills
381 deaths
2.9055 K/D ratio
540 HS
0.4878 HS per kill
Wat denken jullie?
Geen cheater. Snipers halen minimaal 0.7 hpk, zeker op pubs. Als hij een cheater was zou hpk 0.95+ liggen. Met de sniperrifle zit ik zelf ook op 0.78 hpk. En ik beschouw mijzelf als een middelmatige sniper.

http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=6810

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:43:
[...]

Geen cheater. Snipers halen minimaal 0.7 hpk, zeker op pubs. Als hij een cheater was zou hpk 0.95+ liggen. Met de sniperrifle zit ik zelf ook op 0.78 hpk.

http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=6810
Mja idd, het zijn nou niet de meest wonderbaarlijke stats die ik ooit gezien heb :)

http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=777

Hele tijd al niet gespeeld maar ik heb een Hps van 0.70 (zoals Koei hierboven ook aangeeft).

http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=53766

Nmx haalt zelfs 0.82. En die cheat echt niet hoor ;) Dus zo gek ik het niet :)

offtopic:
Nouja Nmx niet cheaten..... :+ :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo 0.77, Arie 0.7, Viqun 0.8, Sander 0.69. Allemaal ongeveer tussen de 0.7 en 0.8. Ligt een beetje aan iemands speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Staat er vannavond nog verstoppertje op het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vaak heb ik aan een bodyshot ook genoeg damage om iemand te killen, dus dan ga ik ook niet proberen een headshot te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even aan te tonen wat er zonder cheats mogelijk is met de sniperrifle.
http://www.youtube.com/watch?v=OIKFTn4RFVQ

Dit is allemaal in 6v6 op hoog niveau (div 1/2 voor Jh, ben niet bekend met de amerikaanse leagues maar bloodsire is ook niet slecht ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Alle vooruit merci voor de info ik zal hem nog wel eens speccen.

Vind het raar want ik dacht dat de meeste sniper kills tochwel bodyshots waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Op FM hadden wij A.K.
90% van de tijd liep hij rond als Heavy met alleen zijn fists om mensen te fisten of taunt killen maar wanneer die Sniper speelde haalde die 90%+ HS ratio.

Voorbeeld SS na 10 minuten Goldrush.

Zulke Snipers zijn zeldzaam maar wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SECURITEH schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:55:
Op FM hadden wij A.K.
90% van de tijd liep hij rond als Heavy met alleen zijn fists om mensen te fisten of taunt killen maar wanneer die Sniper speelde haalde die 90%+ HS ratio.

Voorbeeld SS na 10 minuten Goldrush.

Zulke Snipers zijn zeldzaam maar wel aanwezig.
En dat terwijl FM een low+/mid- team is. Overigens is het zo makkelijk snipen op goldrush _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Hoe goed een clan is verteld niets over public play en individuele skill zegt ook weinig wanneer je tegen een team speelt wat beter samen werkt.
En de Goldrush SS is simpelweg een voorbeeld, ik weet ook wel dat het makkelijk Snipen is op die map... het gaat eerder over de HS to kill ratio (50 van de 51 kills is een HS).

Koeitje ik heb echt geen idee wat je nu probeert te bereiken met die post aangezien alle twee de statements niet (direct) met het onderwerp te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:14:
Om even aan te tonen wat er zonder cheats mogelijk is met de sniperrifle.
http://www.youtube.com/watch?v=OIKFTn4RFVQ

Dit is allemaal in 6v6 op hoog niveau (div 1/2 voor Jh, ben niet bekend met de amerikaanse leagues maar bloodsire is ook niet slecht ;))
Als je filmpjes zoals dit ziet, dan is het altijd weer duidelijk dat de hitboxes/hitregistratie voor geen kan klopt. Jammer is dat toch.

En blijkbaar kan je sneller schieten met de sniper rifle als je na het schieten snel van wapen switched en weer terug gaat.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:47:
[...]

Als je filmpjes zoals dit ziet, dan is het altijd weer duidelijk dat de hitboxes/hitregistratie voor geen kan klopt. Jammer is dat toch.

En blijkbaar kan je sneller schieten met de sniper rifle als je na het schieten snel van wapen switched en weer terug gaat.
De hitboxes kloppen niet omdat de basis voor deze movie STV demo's waren. Die zijn niet lag compensated (of juist wel, dat vergeet ik altijd. Komt er iig op neer dat de hitboxes in STV niet kloppen).

En dat terug switchen is gewoon een eigenschap die uit andere games is blijven hangen. Doordat ik een AWP-sletje ben in CSS doe ik dat ook altijd automatisch.

@ Security: op goldrush kan je vreselijk makkelijk headshots maken, omdat het extreem voorspelbaar is waar de vijand vandaan komt. Overigens gaat hij wel extreem vaak dood :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Astratuner schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:50:
Alle vooruit merci voor de info ik zal hem nog wel eens speccen.

Vind het raar want ik dacht dat de meeste sniper kills tochwel bodyshots waren.
van prutsers wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH

SECURITEH

Man of legend.

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:03:
[...]

De hitboxes kloppen niet omdat de basis voor deze movie STV demo's waren. Die zijn niet lag compensated (of juist wel, dat vergeet ik altijd. Komt er iig op neer dat de hitboxes in STV niet kloppen).

En dat terug switchen is gewoon een eigenschap die uit andere games is blijven hangen. Doordat ik een AWP-sletje ben in CSS doe ik dat ook altijd automatisch.

@ Security: op goldrush kan je vreselijk makkelijk headshots maken, omdat het extreem voorspelbaar is waar de vijand vandaan komt. Overigens gaat hij wel extreem vaak dood :) .
Ik maak die switch ook constant, het is een gewoonte om de een of andere reden. :p

En het extreem vaak dood gaan valt nog enigszins mee als je van een een agressieve speel stijl uit gaat i.p.v. het achter blijven hangen wat de meeste mensen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
MrAngry schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:43:
[...]

Het gaat er voor mij niet om dat G2play wel of niet die keys levert, maar of die keys wel of niet gestolen/internetcafe license/meerdere keren gebruikt/gekeygenned zijn. Daar zijn ze gewoon niet duidelijk in. Ze hebben wel een verhaaltje, maar geen bewijs dat het klopt.
Laatste keren dat ik heb besteld, kreeg ik een scan van een deel van het hoesje met de code (orange box).

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 13:48

Side-Kick

Timmy!

Heeft iemand van Tweakers toegang tot beta 2.0 van tf2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Beta 2.0, tf2? Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Het gerucht gaat dat clanmembers van een aantal vooraanstaande europese en amerikaanse clans toegang hebben tot een beta van tf2.

http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=930130
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=929739

Als je in het steamprofiel van deze spelers kijkt zie je ook het spel "Team Fortress 2 Beta" staan.
Hier bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com/id/Famous_AnimaL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Van wat ik hoor zit er een grote NDA op, dus denk niet dat we er veel over te horen zullen krijgen :(

Oh Arie zit in FakkelBrigade natuurlijk, dus die zit ook in de beta.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsunami op 03-08-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik zag arie het vanmiddag opstarten.
Denk dat het meer een mod is dan een nieuw spel.

NVM, ik dacht dat ik laatst in een interview met een TF2 Dev las dat ze meer met de community pub/pro's wilden samenwerken.

[ Voor 42% gewijzigd door kKaltUu op 03-08-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

kKaltUu schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:11:
Ik zag arie het vanmiddag opstarten.
Denk dat het meer een mod is dan een nieuw spel.
Ik gok zelf op een promod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:36

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Er zit geen NDA op, dus we mogen er over praten, er was alleen het verzoek om er niet mee 'te patsen'.

Beetje suf van Valve dat ze gewoon in je overzichten en bij Steam friends "TF2 Beta" laten zien :P

Het gaat in principe niet om een 'promod', maar het testen van voorgestelde wijzigingen en hoe die uitpakken in clanplay. Ook is het een mogelijkheid voor de teams om wat directer contact te hebben met de Valve developers en voorstellen tot verbetering te doen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is er geen "promod" nodig voor TF2. Kwestie van cvars en mp_tournamentmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:52:
Napo 0.77, Arie 0.7, Viqun 0.8, Sander 0.69. Allemaal ongeveer tussen de 0.7 en 0.8. Ligt een beetje aan iemands speelstijl.
Zelfs ik kom aan 0.72 :D (http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=6401)

BTW op de server waar ik gisteren even op zat flink gelachen met de prutsspies van de tegenstanders. ik stond tot 4x toe te chatten ergens aan de rode kant, zie ik ze aankomen. Denkende ik ben toch dood typ ik gewoon verder, tot mijn verbazing gaan ze niet backstabben maar wat staan lummelen. Heb ze dan maar neergemaaid met de Heavy gun, lagen er 2 dode spies naast elkaar.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ben echt een hele slechte sniper, maar ik kom al aan 0.47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het sniperen zo vaag in TF2, naar mijn gevoel druk ik de muisknop in als ik op hun hoofd gericht ben maar dan raak ik vaak helemaal niets. Terwijl ik in andere FPS spellen (CoD, Crysis, Rainbow Six Vegas, etc) na een tijdje spelen gewoon gevoel krijg voor snipen (dus hoe kan ik iets het beste aanpakken, waar moet ik schieten als de persoon wild heen en weer rent) lukt dat mij helemaal niet in TF2. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Er zijn mensen die zweren bij flickshots, waar je op moment van schieten je muis snel beweegt.
Dit was al bij MOH:AA zo, met een KAR of springfield kon je iemand raken als je naast ze schoot en eigenlijk de kogel sleepte.
Ik meen te herrineren dat de beste snipers in CoD geen flickshots deden, maar gewoon op 1 punt bleven (heb het hier over KickR enz..)

Als je echt training wilt hebben, ga Kingmob stalken, hij houd daarvan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

kKaltUu schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:03:
Er zijn mensen die zweren bij flickshots, waar je op moment van schieten je muis snel beweegt.
Dit was al bij MOH:AA zo, met een KAR of springfield kon je iemand raken als je naast ze schoot en eigenlijk de kogel sleepte.
Ik meen te herrineren dat de beste snipers in CoD geen flickshots deden, maar gewoon op 1 punt bleven (heb het hier over KickR enz..)

Als je echt training wilt hebben, ga Kingmob stalken, hij houd daarvan ;)
Van stalken of het trainen van andere mensen ? :P

Zelf sleep ik ook, nare gewoonte eigenlijk. Maargoed, het snipen in TF 2 gaat niet echt op het model, ik mik dan ook niet recht op het model, maar net iets er naast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ikzelf hou mijn crosshair vaak op 1 punt (wel hoofdhoogte) en wacht dan tot het target in mijn crosshair staat, gewoon een kwestie van timing. Werkt goed op punten waar van je weet dat vijanden de hoek om gaan komen. Moet je overigens wel ruimte genoeg laten om te reageren. Te kort erop en ze zijn je crosshair al voorbij voordat je doorhebt dat er 1 de hoek om kwam ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Morax schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:15:
Ikzelf hou mijn crosshair vaak op 1 punt (wel hoofdhoogte) en wacht dan tot het target in mijn crosshair staat, gewoon een kwestie van timing. Werkt goed op punten waar van je weet dat vijanden de hoek om gaan komen. Moet je overigens wel ruimte genoeg laten om te reageren. Te kort erop en ze zijn je crosshair al voorbij voordat je doorhebt dat er 1 de hoek om kwam ;)
In het begin is dat zeker geen slecht leerproces, maar het is wel erg gelimiteerd. als je eenmaal wat meer uren erop hebt zitten en je wat meer gevoel er voor hebt, moet je echt wel gaan bewegen. Anders ben je een sitting duck voor alles wat langskomt.

Ik kan op de GoT server echt niet op 1 plek blijven staan hoor. Ik wordt dan of door mijn hoofd geragged door een tegen sniper of ik wordt ge-rocket/stickiet/flamed/stabbed als een malle.

Je kan de door jouw aangegeven tactic wel op een naab server doen. Vooral 2 fort 24/7 ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
SECURITEH schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:23:
Dat jij het niet anders kan spelen betekent niet dat er niets anders mogelijk is, je kan het voor jezelf interessant genoeg maken i.p.v. W+M1. ;)
Ik speel nooit Pyro, speel alleen Scout, Soldier en Demoman ^^
sniper en spy speel ik alleen als er verder geen een in het team zit en medic speel ik als er eentje nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook al iets van 0.7 als sniper en ik ben echt niet goed. Moet het trouwens ook hebben van flickshots, maar daar kom je als Scout moeilijk van af. Maakt het wel lastig om stilstaande targets te raken... gisteren ook twee schoten gemist op een medic die stilstond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Ik heb ook maar een headshot ratio van 0.72 als vieze bodyshotter, maar headshotten is misschien wel de primary skill, maar niet de enige. Ik schiet bijvoorbeeld meestal bodyshots op brandende spelers. Ook wil ik als ik verdedig nog wel eens charged staan. Charged schoten killen een scout en sniper 100% zeker instant als ze niet overhealed zijn en met grote kans de medic. dan hs'en is een kwestie van patsen, gewoonte of niet nadenken :P

Wat ik wil zeggen, ik ben nu al regelmatig in pcw's en highlander snipers tegengekomen die echt ziek goed konden mikken en vrijwel instant hs'en vanuit unscoped. Aan het einde had ik verrassend vaak veel meer punten en was ik veel meer 'credit to team'. Ik ging de sniper battle simpelweg niet meer aan. De skill om de medic er keer op keer er tussen uit te kunnen plukken is veel belangrijker. Of om je shot in te houden als je die heal beam vast ziet zitten en dan de medic te charged pakken vlak voor z'n uber push. Wat je dan gaat zien is dat ze al om de hoek gaan uberen enzo en dat is pure gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden! Ik heb al een paar GoT zien spelen, toen op zoek gegaan naar het topic ;). Het leeft allemaal heel erg hier :D. Wat ik zelf een leuke class vind is toch wel heavy / medic. Of gewoon de sniper. Echt een heel verslavend spel dat Team Fortress. De balans vind ik zelf echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:49:
Gevonden! Ik heb al een paar GoT zien spelen, toen op zoek gegaan naar het topic ;). Het leeft allemaal heel erg hier :D. Wat ik zelf een leuke class vind is toch wel heavy / medic. Of gewoon de sniper. Echt een heel verslavend spel dat Team Fortress. De balans vind ik zelf echt geweldig.
Volgens mij zat ik samen met jouw vanmiddag op de server :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ;), vervelende spy ^^. Zat net ook in de GoT server. Het lijkt me ook erg leuk om me aan te sluiten bij GoT :). Maar dan moet ik echt nog even oefenen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:48:
Klopt ;), vervelende spy ^^. Zat net ook in de GoT server. Het lijkt me ook erg leuk om me aan te sluiten bij GoT :). Maar dan moet ik echt nog even oefenen.
Kan je beter gelijk switchen naar scout/soldier/demo of medic als main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavy was maar eenmalig eigelijk. Was gewoon leuk met die medic. Meestal scout/soldier/medic inderdaad ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Bleh, kan TF2 niet meer aan.. ben nog slechter geworden en iedereen is beter geworden. Soldier spelen nu voelt als zo'n droom waarin je benen loodzwaar zijn en je weg wil rennen voor iets; totale machteloosheid. Weinig damage, veel self damage, traag; totaal machteloos.

Enige leuke is nog als het soms lekker gaat met sniper :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kanarie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 01:35:
Er zit geen NDA op, dus we mogen er over praten, er was alleen het verzoek om er niet mee 'te patsen'.

Beetje suf van Valve dat ze gewoon in je overzichten en bij Steam friends "TF2 Beta" laten zien :P

Het gaat in principe niet om een 'promod', maar het testen van voorgestelde wijzigingen en hoe die uitpakken in clanplay. Ook is het een mogelijkheid voor de teams om wat directer contact te hebben met de Valve developers en voorstellen tot verbetering te doen.
en natuurlijk ga je hier de komende tijd zoveel mogelijk over posten op GoT, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stats deden het vanavond niet op de server, dus kon ik onbezorgd spy spelen. Wat een leuke class is dat eigelijk. Vooral als het andere team niet oplet en met vier heavy's uit de spawn komt waggelen... chop chop chop. Heb volgens mij vier achievements gehaald. :)

Wel jammer dat je als spy compleet afhankelijk bent van het andere team. Kijk, als scout kun je altijd wel goed spelen, maar als het andere team drie pyro's heeft en je speelt op dustbowl laatste stage, kun je als spy heel weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

RedruM schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:06:
Bleh, kan TF2 niet meer aan.. ben nog slechter geworden en iedereen is beter geworden. Soldier spelen nu voelt als zo'n droom waarin je benen loodzwaar zijn en je weg wil rennen voor iets; totale machteloosheid. Weinig damage, veel self damage, traag; totaal machteloos.

Enige leuke is nog als het soms lekker gaat met sniper :')
Ik hoor LUH nog regelmatig op je schelden, ook als je geen sniper bent :p Kom anders wat meer op mumble en meedoen met mixjes voor de afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GonzoNL schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 07:54:
[...]

Ik hoor LUH nog regelmatig op je schelden, ook als je geen sniper bent :p Kom anders wat meer op mumble en meedoen met mixjes voor de afwisseling. :)
Correct, ik heb zondagavond nog flink op je lopen ragen, geloof ik. Je bent een vervelende soldier, maar als je die class zat bent of je bent de afhankelijkheid van medic/team zat, speel dan meer scout met een FaN. Scouts zijn de nieuwe heavy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Mwa, dat is het nu juist. Vroegah kon ik met bijna elke class wel een beetje asskicken. Nu ga ik scout als ik faal met soldier. Dan word ik gesloopt door de mensen die alleen scout spelen (logisch). Dan ga ik demo (ging vroegah ook wel redelijk/goed), maar dat lukt ook niet :'). Dan ga ik sniper.. word ik gepwned door mensen die alleen snipen. Naja ik speel gewoon niet genoeg dus ik moet niet zeiken, maar het is nooit leuk als je slechter wordt :') Vooral in TF2 is het kut, omdat het zo'n traag spel is met een respawntimer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:46
RedruM schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:07:
Mwa, dat is het nu juist. Vroegah kon ik met bijna elke class wel een beetje asskicken. Nu ga ik scout als ik faal met soldier. Dan word ik gesloopt door de mensen die alleen scout spelen (logisch). Dan ga ik demo (ging vroegah ook wel redelijk/goed), maar dat lukt ook niet :'). Dan ga ik sniper.. word ik gepwned door mensen die alleen snipen. Naja ik speel gewoon niet genoeg dus ik moet niet zeiken, maar het is nooit leuk als je slechter wordt :') Vooral in TF2 is het kut, omdat het zo'n traag spel is met een respawntimer :/
Laatste tijd speel ik veel op een wat snellere server, alles gaat een stukjesneller.
Maar als je weer op een normale server speelt, damm, wat is dan alles traag zeg :)

[ Voor 11% gewijzigd door The_Greater op 04-08-2009 10:29 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh... respawntimer betekent meer tactiek. Als je instant respawn heb maakt het niet uit als je doodgaat, je rent gewoon als een malle, vaak solo, weer naar het front. Als je respawn waves hebt spawn je vaak samen met iemand en heb je even de tijd om te denken waarom je dood ging. Bovendien geeft het je negatieve feedback, zodat je weet dat je levend nuttiger bent dan dood.

Redrum, gewoon weer veel spelen en voor je het weet draai je weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
RedruM schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:07:
In de ICT wereld heb ik daar een term voor.

"ligt aan de gebruiker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 13-09 12:25
Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

"ligt aan de gebruiker"
In het Engels hebben ze daar een mooie afkorting voor: PEBKAC = Problem Exists Between Keyboard And Chair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Cabo schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:16:
[...]
"ligt aan de gebruiker"
Meestal gebruik ik de term "User error" :)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De laatste tijd gaat TF2 bij mij ook wat minder, maar dan alleen op de pubs. Dat komt denk ik doordat het een beetje saai begint te worden, want in PCW's gaat het nog wel redelijk goed. :)

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.