En pyro's moeten ze kunnen afleiden met hun flare.GonzoNL schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:37:
Heat. Seaking. Rockets.
GonzoNL schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:37:
Heat. Seaking. Crit. Rockets.

ok, flare kan afleiden, maar het moment dat hij z'n flamethrower aanzet gaat hij rechtstreeks op hem afVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:01:
[...]
En pyro's moeten ze kunnen afleiden met hun flare.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Seaking?GonzoNL schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:37:
Heat. Seaking. Rockets.

Hopelijk gaat de demoman update niet te lang duren want de soldier interesseert me niet zoveel, dat is ook mijn minst gespeelde class.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De schrijfstijl is wel gaaf, dit zou zo geschreven kunnen zijn door Valve.LUH-3417 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 07:53:
Ja, nu je het zegt, die letters zijn wel verdacht...
Meh, het was gisteren laat. Sorry voor de ophef.
Anyway, ik denk wel dat de soldier de volgende wordt... ben benieuwd wat hij kan krijgen. Hij is voor mij toch de grootste all-rounder, dus welke kant op zou je hem moeten tweaken?
Daarnaast vind ik die verschillende letters overtuigender dan deze email:
http://img16.imageshack.us/img16/2717/robinemail2.jpg
Check eens dat andere tabje dat hij open heeft staan
[ Voor 16% gewijzigd door LtMarx op 24-07-2009 11:23 ]
Dat maakt airblasten wel een stuk makkelijker. Ik ben voor.GonzoNL schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:
[...]
ok, flare kan afleiden, maar het moment dat hij z'n flamethrower aanzet gaat hij rechtstreeks op hem af
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik ben voor een atoombom als unlock. Die kun je dan eens in de week gooien en die bom maakt iedereen in het level in één keer dood en geeft het andere team de rest van de ronde radiation sickness, waardoor ze langzamer lopen, langzaam health verliezen en twee hoofde krijgen. De scout kan dan ook tweemaal zo snel 'Need a dispenser here!' roepen.
Ja, en dan krijgt de engineer als unlock in plaats van een dispenser een walking fridge, en die komt dan naar je toe als je 'm roept. Ooooooeh, walking fridge!
Det packs, anyone? Dat zou vet zijn voor de demo
.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
En die dispensed dan sandwiches voor de heavy en bonk voor de scout.Shabbaman schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:52:
Ja, en dan krijgt de engineer als unlock in plaats van een dispenser een walking fridge, en die komt dan naar je toe als je 'm roept. Ooooooeh, walking fridge!
Verwijderd
Scout is de 1v1 class bij uitstek. Snel, veel damage, wendbaar. Demo is de ultieme damage dealer. Hoogste DPS wapen van alle main chars en geen damage fall-off, niet extreem traag, 4 pipes + 8 stickies, mogelijkheid tot lockdown van een entrance. Solly is traag, wapen met damage fall-off, trage rockets, trage firespeed, slechts een shotgun als secondary, rockets die teammates raken i.p.v. erdoorheen te gaan, kansloos om "uphill" te vechten.kKaltUu schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 03:15:
[...]
Sinds wanneer is solly de zwakste? Ik sta liever 1v1 tegen een scout dan tegen een solly.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 12:26 ]
oeps, dubbelpost

[ Voor 82% gewijzigd door GonzoNL op 24-07-2009 14:39 ]
Doet gmail ook niet "newest first"?Lt. Marx schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:20:
[...]
De schrijfstijl is wel gaaf, dit zou zo geschreven kunnen zijn door Valve.
Daarnaast vind ik die verschillende letters overtuigender dan deze email:
http://img16.imageshack.us/img16/2717/robinemail2.jpg
Check eens dat andere tabje dat hij open heeft staan
Wat vroeg je / zei je dan, dat jij ballen zuigt?
Even kappen met de slowchat, doen jullie maar op irc...
Altijd die lui van T3am...
Altijd als dit gebeurt vreet ik bijna m'n koptelefoon op.
Solly is in z'n 1tje behoorlijk statisch, maar de damage is vaak iets om voor uit te kijken.
Altijd die lui van T3am...
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:26:
[...]
Scout is de 1v1 class bij uitstek. Snel, veel damage, wendbaar. Demo is de ultieme damage dealer. Hoogste DPS wapen van alle main chars en geen damage fall-off, niet extreem traag, 4 pipes + 8 stickies, mogelijkheid tot lockdown van een entrance. Solly is traag, wapen met damage fall-off, trage rockets, trage firespeed, slechts een shotgun als secondary, rockets die teammates raken i.p.v. erdoorheen te gaan, kansloos om "uphill" te vechten.
Altijd als dit gebeurt vreet ik bijna m'n koptelefoon op.
Solly is in z'n 1tje behoorlijk statisch, maar de damage is vaak iets om voor uit te kijken.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Uphill vechten met solly? Gewoon rocket jumpen. 
Soldiers zijn sterker dan Koeitje doet overkomen, anders zouden er wel meer teams zonder soldiers en met twee heavy's spelen in 6vs6. Ze hebben wel meer voor op heavy's dan alleen de rocketjump.
Maar inderdaad, rockets die kapot gaan tegen teammates zijn een ramp... zeker als het precies een crit is die op vijf nietsvermoedende vijandjes afvliegt... RAAGGGEEEE
Soldiers zijn sterker dan Koeitje doet overkomen, anders zouden er wel meer teams zonder soldiers en met twee heavy's spelen in 6vs6. Ze hebben wel meer voor op heavy's dan alleen de rocketjump.
Maar inderdaad, rockets die kapot gaan tegen teammates zijn een ramp... zeker als het precies een crit is die op vijf nietsvermoedende vijandjes afvliegt... RAAGGGEEEE
Dat heavy's nog zwaarder zuigen tegen goeie teams dan soldiers zegt niks over de balance van de soldier ten opzichte van de demo en scoutLUH-3417 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:47:
Man heb ik net iets raars meegemaakt.
Het spel begon en er was een engi die direct 3 entry ports bouwde.
Seconde later waren ze alle 3 up and running en wanneer je erop ging staan dan stond je zo dicht mogelijk bij het andere team hun spawn.
Hoe in hemelsnaam kan je als engi nu 3 ports bouwen??? En ik ben zelf ook naar engi gegaan en ik kon er maar 1 bouwen dus er stond geen mod op.
Het spel begon en er was een engi die direct 3 entry ports bouwde.
Seconde later waren ze alle 3 up and running en wanneer je erop ging staan dan stond je zo dicht mogelijk bij het andere team hun spawn.
Hoe in hemelsnaam kan je als engi nu 3 ports bouwen??? En ik ben zelf ook naar engi gegaan en ik kon er maar 1 bouwen dus er stond geen mod op.
Vermoedelijk een bugje dat nu wordt misbruikt ;-)
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Health opofferen om een kans te maken? Nee thanks. Zeker niet als je ook nog eens te maken hebt met fan scouts. De reden dat men sollies gebruikt is omdat heavies en de rest nog harder zuigen en scouts en demo gelimit zijn.LUH-3417 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:47:
Uphill vechten met solly? Gewoon rocket jumpen.
@Astratruner: saints server misschien? Die server heeft 23817927 plugins voor members die betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 16:06 ]
Koeitje de server was: saigns.de / DUSTBOWN ONLY.
Kan dus kloppen wat je zegt
Wel serieus overpowered en imba daar

[ Voor 78% gewijzigd door Astratuner op 24-07-2009 16:18 ]
Verwijderd
Saigns dat was het inderdaad.Astratuner schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:16:
Koeitje de server was: saigns.de / DUSTBOWN ONLY.
Niet opgevallen dat sommige mensen super snel liepen en 50hp elke keer kregen? Je kan iets van !test ofzo doen om voor een kwartier ook die functies te krijgen. Is echt de slechtste server ever

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 16:28 ]
Maar blijkbaar werkt het wel, want anders zouden ze het niet doenVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:24:
[...]
Saigns dat was het inderdaad.
Niet opgevallen dat sommige mensen super snel liepen en 50hp elke keer kregen? Je kan iets van !test ofzo doen om voor een kwartier ook die functies te krijgen. Is echt de slechtste server ever
Ja idd Koeitje 'premuim' is het goeie codewoord om 15min lang te kunnen genietenVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:24:
[...]
Saigns dat was het inderdaad.

Band of brothers TF2 intro: http://www.youtube.com/watch?v=L-9Hjvb92ps&fmt=22
[ Voor 21% gewijzigd door RaCio op 25-07-2009 12:37 ]
RaCio schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:36:
Ook wallpapers: http://forums.tf2maps.net/showthread.php?t=8201
Wel vet maar beetje overkill en vindt het niet echt mooi eruit zien.RaCio schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:36:
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik vindt em geniaal gemaakt. Zitten enorm veel details in vanuit het orginele BoB FilmpjePostius schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:55:
[...]
Wel vet maar beetje overkill en vindt het niet echt mooi eruit zien.
Soldier die z'n helm afdoet
Winners never cheat, Cheaters never win
Mooi gemaakt zeg! Petje af.RaCio schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:36:
Geweldig.RaCio schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:36:
LUH-3417 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:
En die dispensed dan sandwiches voor de heavy en bonk voor de scout.

Voor demoman zou ik graag (proximity) mijnen zien. De stickies zijn al leuk om boobytraps mee te leggen, maar dat kan nog veel leuker.
Voor de engineer roep ik het al langer, daarvoor wil ik een flamethrowing sentry
Proximity mijnen zouden erg leuk zijn, maar hoe kunnen ze die niet overpowered maken? Met stickies kan je ook al makkelijk traps neer zetten, met proximity mijnen hoef je er niet eens meer op te letten.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Tripmines à la Half-Life zou een optie kunnen zijn voor de Demoman 
Voor de engineer zou remote control van een sentry wel erg leuk kunnen zijn.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Btw, teamfortress.be ligt op z'n gat, de pub en warservers doen het gewoon nog wel.
Ik stem voor de BFG voor de solly en spider mines voor de demo
Ik stem voor de BFG voor de solly en spider mines voor de demo
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Waar komen de verhalen vandaag van tripmines etc?
Nergens, dat was pure wishful thinking van mijn kant. De optie tot het zetten van tripmines zou, denk ik, erg leuke nieuwe tactische opties kunnen bieden.Cabo schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:38:
Waar komen de verhalen vandaag van tripmines etc?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Zelf zie ik graag bouncy-shells die extra veel "bounce" hebben. Daarmee kun je nog leuker spammen!!JumpStart schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:40:
[...]
Nergens, dat was pure wishful thinking van mijn kant. De optie tot het zetten van tripmines zou, denk ik, erg leuke nieuwe tactische opties kunnen bieden.
Engineers met Jet Packs!
Rockets voor de soldier die je kan opladen, dat je er 4 in 1x schiet ipv 1 per keer! (unreal tournament style rocket launcher!)
Mines voor de scout!
Cloak voor snipers!
Boink! voor de heavy's!
Dubbele medic gun voor de medic!
Zo kunnen we nog wel ff door gaan xD
Rockets voor de soldier die je kan opladen, dat je er 4 in 1x schiet ipv 1 per keer! (unreal tournament style rocket launcher!)
Mines voor de scout!
Cloak voor snipers!
Boink! voor de heavy's!
Dubbele medic gun voor de medic!
Zo kunnen we nog wel ff door gaan xD
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik hoop dat de engi een rivet-gun (klinknagel-pistool) krijgt ter vervanging van z'n pistol... 10% minder damage, maar met knockback! 
Verder lijkt mij een sentry met laser-guns ook wel gaaf... Minder damage, maar als je meerdere keren geraakt word vlieg je in brand
Verder lijkt mij een sentry met laser-guns ook wel gaaf... Minder damage, maar als je meerdere keren geraakt word vlieg je in brand
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Een SG met tripple gatling met lichtkogels lijkt me wel wat. Geen rockets meer, maar een stuk handiger tegenover snelle tegenstanders als de scout. En lichtkogels geven leuk vuurwerk.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Of iets waarmee je vanaf afstand je sentry kan repareren...
Een fake sentry/ dispencer/ teleport die als hij gesapped wordt ontploft
Walking fridge!LUH-3417 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:56:
Of iets waarmee je vanaf afstand je sentry kan repareren...
We've got GOLD ladies and gentlemen!Crell schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:04:
Een fake sentry/ dispencer/ teleport die als hij gesapped wordt ontploft
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Zou wel grappig zijn en passen bij de engiVyperX schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:32:
Ik hoop dat de engi een rivet-gun (klinknagel-pistool) krijgt ter vervanging van z'n pistol... 10% minder damage, maar met knockback!
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
En dan als petje kun je een Big Daddy-kostuum krijgen.VyperX schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:32:
Ik wil dat de pyro nog een extra wapen krijgt; een stofzuiger zodat hij vijanden kan opzuigen en hun abilities kan gebruiken.
Engi moet pillboxen krijgen.. van die ingegraven sentryguns die op het juiste moment uit de grond komen en een close range vlammenwerper hebben
Engi moet pillboxen krijgen.. van die ingegraven sentryguns die op het juiste moment uit de grond komen en een close range vlammenwerper hebben
[ Voor 37% gewijzigd door RedruM op 27-07-2009 16:30 ]
RedruM schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:30:
Ik wil dat de pyro nog een extra wapen krijgt; een stofzuiger zodat hij vijanden kan opzuigen en hun abilities kan gebruiken.

Spy moet een flash grenade hebben.
Een EMP grenade lijkt me ook wel leuk.
Misschien een beetje offtopic.
Ik start net me steam op en zie onder games staan "ValveTestApp490 " , deze kan niet gestart worden omdat hij zegt unavaileble.
Hebben meer mensen dit, en zoja weet iemand waar dat voor is?
Ik heb een beetje gegoogled maar daar kom ik ook niet echt uit.
Ik start net me steam op en zie onder games staan "ValveTestApp490 " , deze kan niet gestart worden omdat hij zegt unavaileble.
Had dit ook staanluxzenburcht schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:34:
Maar nadat ik erop klikte kreeg ik de boodschap dat het niet meer gratis was, en verdween het uit m'n lijst... Wat het is, geen idee, gok op een per ongeluk tevoorschijn getoverde test applicatie van Valve zelf.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Een pollbox is niet eens een slecht idee, de engi bouwt een pillbox en daar kan dan een team mate in gaan zitten om enigszins beschermd een gebied te kunnen beschermen.RedruM schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:30:Engi moet pillboxen krijgen.. van die ingegraven sentryguns die op het juiste moment uit de grond komen en een close range vlammenwerper hebben
Dat zou strategisch een interessante update zijn, zeker als dit ding nog een beetje tegen een stootje kan en niet met 4 stikies kapot gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door SECURITEH op 28-07-2009 04:20 ]
Ja goed plan... Dan gaan Engies Pill-boxen voor gangetjes maken en kunnen ze mensen nog beter insluiten...
Ik denk zowiezo dat we voor Engi moeten rekenen op wapen-unlocks, en niet gebouwen... Voornamelijk vanwege het layout scherm waarbij je alleen wapens/hoedjes kan wisselen.
Voor engi verwacht ik 1 shotgun-vervanger, en 2 pisol-vervangers... (Zou geen vervanger kunnen verzinnen voor Wrench)
Ik denk zowiezo dat we voor Engi moeten rekenen op wapen-unlocks, en niet gebouwen... Voornamelijk vanwege het layout scherm waarbij je alleen wapens/hoedjes kan wisselen.
Voor engi verwacht ik 1 shotgun-vervanger, en 2 pisol-vervangers... (Zou geen vervanger kunnen verzinnen voor Wrench)
Ik speelde vroeger Starsiege:Tribes, waar je ook sentries/turrets had. Middels een Control Station in je base kon je die inderdaad overnemen en handmatig bedienen, in plaats van automatisch.JumpStart schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:58:
Zou geniaal zijn dit in TF2 terug te zien!!
Voor de wrench zijn meerdere vervangers denkbaar....Een tool (Electric screwdriver) waarmee de Engineer sneller kan bouwen, maar minder/geen melee damage kan doen. Of een tool zodat de Engineer meer metal per keer kan 'dragen' en of iets langzamer bouwt of minder/geen melee damage kan uitdelen...VyperX schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 07:39:
Ja goed plan... Dan gaan Engies Pill-boxen voor gangetjes maken en kunnen ze mensen nog beter insluiten...
En ik vind dat de Engineer z'n sentry iets beter bestand moet zijn tegen aanvallen van stickies etc...
[ Voor 6% gewijzigd door chrisO op 28-07-2009 09:34 ]
Had ik ook nadat ik de demo van Fuel deïnstalleerde.luxzenburcht schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:34:
Krijg je gewoon nieuw computertje als derde wapenVyperX schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 07:39:
Daar heb je als engy zelf ook een grote hand in, door hem bijvoorbeeld bovenop een helling te bouwen. Is het voor demo veel lastiger om te zien of zijn stickies dichtbij liggen. Als engineer moet je stickies ook wegschieten met je pistol, in plaats van met je wrench in een hoekje te zitten.chrisO schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:32:
En ik vind dat de Engineer z'n sentry iets beter bestand moet zijn tegen aanvallen van stickies etc...
Idealiter heb je een pyro bij je sentry die alle stickies en rockets bounced.
Overigens leuke blogpost van de soldier.
[ Voor 58% gewijzigd door frickY op 28-07-2009 09:39 ]
Tsja, ik heb twee aannames wat dat betreft:chrisO schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:32:
[...]
Voor de wrench zijn meerdere vervangers denkbaar....Een tool (Electric screwdriver) waarmee de Engineer sneller kan bouwen, maar minder/geen melee damage kan doen. Of een tool zodat de Engineer meer metal per keer kan 'dragen' en of iets langzamer bouwt of minder/geen melee damage kan uitdelen...
[...]
- Elke class heeft een melee wapen. Op het moment dat iemand out of ammo is moet ie nooit totaal hulpeloos worden.
- De engineer krijgt geen snelheid boost voor bouwen. Op het moment dat ze dat wel doen kunnen sentries extra snel worden gebouwd/geupgrade... Zo'n boost voor statische defense zou de game er niet leuker op maken.
Ik moest wel ff lachen om dit filmpje
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Sterker nog, volgens mij kon je in de oude TF(C?) je sentry al zelf bedienen of in ieder geval zn draairichting wijzigen na het bouwen.frickY schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:31:
[...]
Ik speelde vroeger Starsiege:Tribes, waar je ook sentries/turrets had. Middels een Control Station in je base kon je die inderdaad overnemen en handmatig bedienen, in plaats van automatisch.
Zou geniaal zijn dit in TF2 terug te zien!!
De engi kan al sneller bouwen door middel van zn wrenchVyperX schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:48:
[
• De engineer krijgt geen snelheid boost voor bouwen. Op het moment dat ze dat wel doen kunnen sentries extra snel worden gebouwd/geupgrade... Zo'n boost voor statische defense zou de game er niet leuker op maken.
Alleen van draairichting veranderenRedruM schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:25:
[...]
Sterker nog, volgens mij kon je in de oude TF(C?) je sentry al zelf bedienen of in ieder geval zn draairichting wijzigen na het bouwen.
Het origineel is nog veel leuker. Wat een bitch zeg

Ik heb een klein probleempje.
Daarnet even mijn mic gefixt (eigenlijk gewoon een key ingesteld die ik in moet duwen om te praten).
Ging perfect, werkt nu (stom dat ik er niet eerder aan had gedacht
).
Maar toen ik in een server ging, was mij FPS zelf gewoon, mijn ping was ook gewoon (voor die server) maar het beeld hapert gewoon een beetje.
Hier een SS. Daar zie je rechts en links een beetje een blur, dat komt door dat haperen.
Iemand misschien enig idee?
@Napo, is het niet, na het uitschakelen van Motion Blur nog steeds het haperen.
Maar zoals ik al zei, die blur op de SS komt door dat haperen, had het normaal nooit
Daarnet even mijn mic gefixt (eigenlijk gewoon een key ingesteld die ik in moet duwen om te praten).
Ging perfect, werkt nu (stom dat ik er niet eerder aan had gedacht

Maar toen ik in een server ging, was mij FPS zelf gewoon, mijn ping was ook gewoon (voor die server) maar het beeld hapert gewoon een beetje.
Hier een SS. Daar zie je rechts en links een beetje een blur, dat komt door dat haperen.
@Napo, is het niet, na het uitschakelen van Motion Blur nog steeds het haperen.
Maar zoals ik al zei, die blur op de SS komt door dat haperen, had het normaal nooit
[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 28-07-2009 12:56 ]
lol, een remote voor de sentry. Rechtsboven zie je 't beeld wat je sentry ziet en op afstand spies afschieten.RedruM schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:25:
[...]
Sterker nog, volgens mij kon je in de oude TF(C?) je sentry al zelf bedienen of in ieder geval zn draairichting wijzigen na het bouwen.
In TFC kan een engineer z'n sentry 90 of 180 graden draaien. Dacht ik zo.
motionblur uitzetten bij de options?Pimorez schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:12:
Ik heb een klein probleempje.
Ging perfect, werkt nu (stom dat ik er niet eerder aan had gedacht).
In TF2 kan de engineer de buildings draaien dmv de rechtermuisknop, dit kan alleen voordat de buildings daadwerkelijk gebouwd worden.Cabo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:
[...]
lol, een remote voor de sentry. Rechtsboven zie je 't beeld wat je sentry ziet en op afstand spies afschieten.
In TFC kan een engineer z'n sentry 90 of 180 graden draaien. Dacht ik zo.
Even ranten hoor:
Bah, waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk bang om een keer dood te gaan? Loop je als pyro nota bene een stuk of 6 keer eigenhandig naar het laatste control point toe, blijft de rest van je team lekker achter hangen in dat veilige kamertje af en toe iets om de hoek te schieten en te roepen dat het toch geen nut heeft
Nee, daarom loop ik er net 6 keer achter elkaar in 1 ruk naar toe in mijn eentje als pyro. We hadden het makkelijk kunnen winnen als mensen eens meeliepen. Bah.
Ik wou het even hier neerzetten omdat er volgens mij ook 1 of 2 tweakers op de server meespeelden. Ik was op het laatst een beetje gefrustreerd door de voice chat aan het roepen dat ze verdomme eens mee moesten lopen.
Bah, waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk bang om een keer dood te gaan? Loop je als pyro nota bene een stuk of 6 keer eigenhandig naar het laatste control point toe, blijft de rest van je team lekker achter hangen in dat veilige kamertje af en toe iets om de hoek te schieten en te roepen dat het toch geen nut heeft
Ik wou het even hier neerzetten omdat er volgens mij ook 1 of 2 tweakers op de server meespeelden. Ik was op het laatst een beetje gefrustreerd door de voice chat aan het roepen dat ze verdomme eens mee moesten lopen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb je flink horen schreeuwen net ja 
Je kon er idd in 1x doorlopen, ik heb meerdere sentries opgeruimd. Helaas kwam er te weinig support om sentries weg te houden en het point te capturen, iig op de momenten dat ik er kwam. Het was overigens dat het geen nut had met dit team. Want 70% bleef toch bij de deur plakken. Dan moet je met de resterende 30% met ubers en timing toch wat beter gaan coordineren, anders gaat het, zoals we gemerkt hebben, weinig nut hebben.
Soms zit je gewoon in een idioten team, ik speel het niet eens zo heel lang, maar heb me er al bij neegelegd, is mn verhoogde hartslag niet waard
Je kon er idd in 1x doorlopen, ik heb meerdere sentries opgeruimd. Helaas kwam er te weinig support om sentries weg te houden en het point te capturen, iig op de momenten dat ik er kwam. Het was overigens dat het geen nut had met dit team. Want 70% bleef toch bij de deur plakken. Dan moet je met de resterende 30% met ubers en timing toch wat beter gaan coordineren, anders gaat het, zoals we gemerkt hebben, weinig nut hebben.
Soms zit je gewoon in een idioten team, ik speel het niet eens zo heel lang, maar heb me er al bij neegelegd, is mn verhoogde hartslag niet waard
[ Voor 116% gewijzigd door aapelite op 28-07-2009 22:08 ]
Ik begrijp je volledig, ik had het gisteren nog op een TF2 Tweakers.net server, ik speelde als Medic samen met een onbekende Heavy maar als die gozer nu nog even 10 sec. wacht tot ik ubercharge heb maar nee hoor hij loop recht in een gevecht met 2 andere heavy's.Morax schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:24:
Even ranten hoor:
Bah, waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk bang om een keer dood te gaan? Loop je als pyro nota bene een stuk of 6 keer eigenhandig naar het laatste control point toe, blijft de rest van je team lekker achter hangen in dat veilige kamertje af en toe iets om de hoek te schieten en te roepen dat het toch geen nut heeftNee, daarom loop ik er net 6 keer achter elkaar in 1 ruk naar toe in mijn eentje als pyro. We hadden het makkelijk kunnen winnen als mensen eens meeliepen. Bah.
En ja je raadt het al, geen ubercharge en weer dood!
Vaak komt de naam Team van Team Fortress niet tot zijn recht en kunnen ze er beter Individual Fortress van maken omdat iedereen dan maar wat aanklooit
Maar het ligt er echt aan wie je aantreft, ik heb me al 9 van de 10 keer erg vermaakt met het spel, gisteren was een uitzondering ach ja die zitten er ook weleens tussen!
Voor de rest een kei plezante game!
[ Voor 7% gewijzigd door PSP123 op 28-07-2009 22:49 ]
Dan is het natuurlijk ook aan jou als medic om die hwg niet blind achterna te rennen, maar heb gewoon aan zijn lot over te laten, zoals hij dat met jou ook doet.
Dan leren ze het uiteindelijk wel af
Dan leren ze het uiteindelijk wel af
Het mag dan wel een bitch zijn maar ik ben van mening dat hij niet terug had moeten slaan.RedHat schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:29:
[...]
Het origineel is nog veel leuker. Wat een bitch zeg
Die TF2 en SB video is echt goed.
[ Voor 7% gewijzigd door SECURITEH op 29-07-2009 01:04 ]
Het punt van het programma is juist dat ze een bitch is, maar misschien is dit niet de juiste plek voor die discussie
Ja, als medic moet je wel meedenken of je meeloopt of niet. Ik ben daar ook slecht in... ik wil altijd voorop lopen om te zien wat er gebeurt en dat is niet altijd handig.
Al ik gehealed wordt, probeer ik mijn medic altijd wel te beschermen, maar voice communication is dan noodzakelijk. Als een scout je medic raped kan hij binnen een seconde klaar zijn en als je het dan moet merken aan het health-icoontje van je medic, ben je altijd te laat. Maar goed, soms is er ook niets aan te doen. Gisteren ging Glashio heel dapper met mij mee, hij als medic, ik als scout, op Fastlane, maar toen mijn FaN leeg was en ik met mijn knuppel liep te zwaaien, waren die andere scout en soldier me toch te veel.
Also: beleefdheid is alles. Ik zeg vrijwel altijd 'Thanks' als iemand me healed en, als hij doodgaat terwijl ik bij hem was, bied ik vaak excuses aan. Werkt wel, want mensen komen vaak weer bij me langs om me te healen.
Edit: Fastlane inderdaad...
Al ik gehealed wordt, probeer ik mijn medic altijd wel te beschermen, maar voice communication is dan noodzakelijk. Als een scout je medic raped kan hij binnen een seconde klaar zijn en als je het dan moet merken aan het health-icoontje van je medic, ben je altijd te laat. Maar goed, soms is er ook niets aan te doen. Gisteren ging Glashio heel dapper met mij mee, hij als medic, ik als scout, op Fastlane, maar toen mijn FaN leeg was en ik met mijn knuppel liep te zwaaien, waren die andere scout en soldier me toch te veel.
Also: beleefdheid is alles. Ik zeg vrijwel altijd 'Thanks' als iemand me healed en, als hij doodgaat terwijl ik bij hem was, bied ik vaak excuses aan. Werkt wel, want mensen komen vaak weer bij me langs om me te healen.
Edit: Fastlane inderdaad...
Niet alleen dat, maar jou healen levert ook nog eens lekker puntjes op!LUH-3417 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:55:
[...]
Maar ik vind het zelf ook erg fijn om te horen/merken dat mensen me bedanken voor het healen... Via voice, of voice-commands. Helpt zeker om mij eerder terug te laten komen bij mensen om ze een bufje te geven.
Over het als medic mee-lopen: ik heb daar zelf ook last van dat ik te ver naar voren (mee) loop. Hetzij om mensen te helpen, hetzij om zelf om hoekjes te kunnen kijken. Ik wil ook nog wel eens mijn uber eindigen recht boven een paar stickies... Maar bij de PCW's word het wel steeds beter.
Verwijderd
Ik moet hier binnenkort eens een keybind voor maken, ik krijg altijd kramp van het z » 2 spammen.LUH-3417 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:55:
Also: beleefdheid is alles. Ik zeg vrijwel altijd 'Thanks'
En het gekke is dan dat het mogelijk niet eens de excuses zelf zijn die de medic doen terugkomen, maar door je excuses te maken bevestig je dat je goed beseft hoe het spelletje (tactisch) werkt. Als ik medic ben dan let ik daar goed op, ik wil m'n uitgedeelte healthpuntjes wel graag efficient inzetten.[b][message=32329185,noline]
[...]
Right. Als iemand echt doorheeft hoe het spelletje werkt dan zegt hij geen sorry of bedankt maar zorgt hij ervoor dat je in leven blijft, en komt hij je ophalen als je respawnt. Het is de taak van de medic om het hele team overhealed te houden, als je dat als medic niet kunt zonder bevestiging dan heb je een gebrek aan eigenwaarde. Ik heb nog nooit een medic gezien die bij iedere assist "good shooting" riep, dat is net zo op z'n plaats.JumpStart schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:33:
maar door je excuses te maken bevestig je dat je goed beseft hoe het spelletje (tactisch) werkt.
Nergens staat toch dat ik het nodig heb ??
Als je veel teamwork zoekt zou ik eens kijken naar de clan-style 6v6, op public doen mensen meestal maar wat.PSP123 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:46:
Vaak komt de naam Team van Team Fortress niet tot zijn recht en kunnen ze er beter Individual Fortress van maken omdat iedereen dan maar wat aanklooit
Maar het ligt er echt aan wie je aantreft, ik heb me al 9 van de 10 keer erg vermaakt met het spel, gisteren was een uitzondering ach ja die zitten er ook weleens tussen!
Voor de rest een kei plezante game!
Je kunt via IRC aan een pickup meedoen of een mixje spelen met wat tweakers
Nee, als jij als medic geraped wordt, is dat jouw schuld. Kijk maar naar je sprays.Shabbaman schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:51:
[...]
Right. Als iemand echt doorheeft hoe het spelletje werkt dan zegt hij geen sorry of bedankt maar zorgt hij ervoor dat je in leven blijft, en komt hij je ophalen als je respawnt. Het is de taak van de medic om het hele team overhealed te houden, als je dat als medic niet kunt zonder bevestiging dan heb je een gebrek aan eigenwaarde. Ik heb nog nooit een medic gezien die bij iedere assist "good shooting" riep, dat is net zo op z'n plaats.
Verwijderd
Medics rapen doe ik graag, laatst wat leuke airstrike kills op de GoT server gemaakt. Speel onder de naam 9milNL
Kom er niet vaak, maar moet wel zeggen dat het een leuke server is!
Verwijderd
Wat zijn airstrike kills?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:00:
Medics rapen doe ik graag, laatst wat leuke airstrike kills op de GoT server gemaakt. Speel onder de naam 9milNLKom er niet vaak, maar moet wel zeggen dat het een leuke server is!
Was mooi inderdaad. (kuch, cp_fastlane) Zo ie zo is scouts healen een leuke job omdat ze snel komen langs rennen en in rap tempo worden opgeladen. Dus goed voor uber opbouw. Maar volgende keer als ik een scout uber verwacht ik wel de You'll Feel a Little Prick achievment te krijgenLUH-3417 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:55:
Gisteren ging Glashio heel dapper met mij mee, hij als medic, ik als scout, op Badlands, maar toen mijn FaN leeg was en ik met mijn knuppel liep te zwaaien, waren die andere scout en soldier me toch te veel.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
SPA 9MilNL?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:00:
Medics rapen doe ik graag, laatst wat leuke airstrike kills op de GoT server gemaakt. Speel onder de naam 9milNLKom er niet vaak, maar moet wel zeggen dat het een leuke server is!
Airstrike kills, as in, RJend op een tegenstander duiken?
Verwijderd
Uber laad even snel ongeacht het aantal hp dat je healt: als je target maar onder 150% hp is.glashio schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:10:
[...]
Was mooi inderdaad. (kuch, cp_fastlane) Zo ie zo is scouts healen een leuke job omdat ze snel komen langs rennen en in rap tempo worden opgeladen. Dus goed voor uber opbouw. Maar volgende keer als ik een scout uber verwacht ik wel de You'll Feel a Little Prick achievment te krijgen
Zoiets als bij "worms"?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:00:

Ik zie unlock mogelijkheden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Juistem!kKaltUu schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:34:
[...]
SPA 9MilNL?
Airstrike kills, as in, RJend op een tegenstander duiken?
Enneh, het is [SpA] 9mmNL of 9milNL
Ik ben gisteren afgemaakt dmv een airstrike
150% van HWG's health is meer dan 150% engineers health.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:36:
Uber laad even snel ongeacht het aantal hp dat je healt: als je target maar onder 150% hp is.
Het overhealen van een HWG levert je daarom meer op dan het overhealen van andere classes; het duurt langer tot je op de 150% zit.
Jij bent gister door wel meer dingen afgemaakt
Als medic moet je niet proberen krampachtig aan een buddy vast te blijven plakken. Als hij een hoekje omgaat blijf dan gerust even wachten en buff wat anderen. Ga daarna eens kijken waar je buddy is en of hij nog wat health kan gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 30-07-2009 10:27 ]
3 seconden healen levert dus meer uber op dan 1 seconde healen?frickY schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:
[...]
150% van HWG's health is meer dan 150% engineers health.
Het overhealen van een HWG levert je daarom meer op dan het overhealen van andere classes; het duurt langer tot je op de 150% zit.
Goh,ik denk dat hij bedoelde dat de uber/second gain(2.5%) altijd gelijk was
Ik had gister op mid bij badlands een mooie, vanaf de balcony rocket jumpen naar het andere team hun medpack huisje en dan de medic neerhalen en overleven. Zoiets moois kan alleen maar op pubs
Was een lekker potje gisteren (op frontier was het geloof ik)! Leuk om cabo ook eens als medic te zien, was lekker bezig
.
Je imiteert me mateloos.
Je vult alleen sneller uber door de damage aan te vullen tot 100%. Als je tot 150% healed gaat 't dan niet trager?frickY schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:
[...]
150% van HWG's health is meer dan 150% engineers health.
0 - 100% is sneller dan 100% - 150% ?
nvtfrickY schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:
Jij bent gister door wel meer dingen afgemaakt
Als medic moet je niet proberen krampachtig aan een buddy vast te blijven plakken. Als hij een hoekje omgaat blijf dan gerust even wachten en buff wat anderen. Ga daarna eens kijken waar je buddy is en of hij nog wat health kan gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 30-07-2009 12:03 ]
Dit topic is gesloten.