Nee, hij is juist nerfed.
De maximale vuursnelheid was altijd 1x per 0,1 sec. Met de muis ingedrukt schoot je echter 1x per 0,25 sec.
Ze hebben 't max verhoogd naar 0,175, en de firing rate met muis ingedrukt daar ook naar verlaagt.
Significantly reduced the amount of network traffic being sent.

Hopelijk wat minder choke, want de hoeveelheid verkeer is echt belachelijk. Servers kunnen nu ook hogere rates draaien zonder de verbinding dicht te trekken.
Sappers attached to a teleporter automatically place another Sapper on the other end of the teleporter, if it exists.

Juist een techniek om een entrance te sappen om een engineer bij zijn sentry weg te lokken. Die vlieger gaat dus niet meer op. Zou het bijna als nerf voor de spy zien.
Disguised Spies no longer trigger On-Hit effects (like the Blutsauger's heal).
Wat zijn andere "On-hit effects"? Ik lees het tenminste als een event die triggered bij de aanvaller als je geraakt wordt, waarvan ik de chargeboost van de Blutsauger als enige ken

Cloaked Spies standing in valid backstab positions no longer raise their knife.

Hier was 2 weken geleden nog een opmerking over in dit topic
Teammates no longer block friendly radius damage. Prevents nearby teammates causing rocket/grenade jumps to fail.
Niets irritanter dan een mislukte stickyjump omdat een teammate op je sticky staat
Update PLR_Pipeline - Increased the starting advantage in the third round if a team has won the first two rounds.
Dus als een team de eerste 2 rondes verliest, weet je zeker dat ze de 3de ook verliezen

Vind dat ze juist het verliezende team een voordeel moeten geven om het iets spannender te maken...
The Sandman - - Übercharged players can no longer be stunned.

The Sandman - Heavies spinning their mini-guns will continue to spin when stunned (whether the left or right mouse button is pressed).
The Sandman - The negative attribute has changed from "no double jump" to "-30 max health".
Zou me zomaar kunnen voorstellen dat hij met deze wijzigingen wel toegestaan, en gebruikt, wordt in competities.
Fixed sentries firing at a fully cloaked Spy if they're still the closest target.
Eindelijk!
Ik was al weer een beetje uitgekeken op TF2 maar met deze enorme update is het toch weer een beetje een ander spel. Hulde voor Valve, en voor het beste spel dat ik ooit gekocht heb