Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Nou speel ik TF2 al sinds de beta (alhoewel nooit competitief), maar van sommige dingen wist ik totaal niet dat ze er waren (zoals die ledges aan de palen van Red's tweede cap). Nooit geweten dat Blue voordeel had op granary.
Meh, ik vind hem nogal lelijk.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Maarja elke keer als ik dit soort video's zie weet ik zeker dat ik nooit competitief ga spelen. Wat een gedoe
Verwijderd
Dat snap ik dus niet? Wat is het gedoe dan? Wat heeft die video daarmee te maken?Icyzer schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:41:
Wouw dat is raar, nooit gezien...
Maarja elke keer als ik dit soort video's zie weet ik zeker dat ik nooit competitief ga spelen. Wat een gedoe
Tactiek is gedoeVerwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:15:
[...]
Dat snap ik dus niet? Wat is het gedoe dan? Wat heeft die video daarmee te maken?
Ga gewoon is pickups spelen
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Dit lijkt idd te kloppen. Ik speelde laatst blu als scout en was keer op keer een stukje sneller bij central point dan red. Kan me niet voorstellen dat dit alleen zou liggen aan betere looproute oid.kKaltUu schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:52:
Ook heeft blu een betere spawn bij granary, waardoor de medic bij rood vaak moet suiciden of de scouts wat langzamer zijn.
Verwijderd
Niet iedereen rent gelijk het punt opaapelite schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:00:
[...]
Dit lijkt idd te kloppen. Ik speelde laatst blu als scout en was keer op keer een stukje sneller bij central point dan red. Kan me niet voorstellen dat dit alleen zou liggen aan betere looproute oid.
@ Kkakllautuuattu: spawns zijn sowieso afhankelijk van de volgorde waarin men het team joined geloof ik?
InderdaadPostius schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:23:
[...]
Tactiek is gedoe
Ga gewoon is pickups spelenis altijd leuk, en daar wordt je wel beter van. Tis een licht begin naar competitive tf2.
Waar vind je makkelijk pick-ups?
#mpuktf2.pickup op QuakenetIcyzer schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:02:
[...]
Inderdaadgedoe!
Waar vind je makkelijk pick-ups?
[ Voor 3% gewijzigd door Kanarie op 16-08-2009 21:47 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
zit er een groot verschil tussen pickup2 en pickup? ik heb alleen op pickup2 gespeeld, dus ik kan er weinig over zeggen.
True, maar ze zijn ook afhankelijk van de volgorde van spawnpoints in de spawnroom. In de blauwe spawnroom zijn in ieder geval de eerste 6 aan de linker kant, waarbij ze bij rood meer verdeeld zijn. Als ik medic speel op het rode team suicide ik standaard bij het begin van de ronde om dichter bij de demoman aan de linkerkant te komen staan. Qua lopen scheelt het misschien een seconde, maar door de afstand zou je anders net de demo niet meer kunnen healen @ mapstart.Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:03:
[...]
@ Kkakllautuuattu: spawns zijn sowieso afhankelijk van de volgorde waarin men het team joined geloof ik?
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Verwijderd
pickup1 hoef je niet persee voice coms te hebben, alleen maar op vent zitten. Ook zitten de betere spelers niet in pickup1, pickup1 is gewoon een groot noobfestkKaltUu schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:53:
[...]
zit er een groot verschil tussen pickup2 en pickup? ik heb alleen op pickup2 gespeeld, dus ik kan er weinig over zeggen.
Daarin tegen heeft Red ook een voordeel. Zij kunnen bij de 2de spawn van blauw op het balkom komen en bijvoorbeeld een tele-exit bouwen, doordat een engineer hier eenvoudig bovenop kan klimmen via de opgestapelde autobandenTsunami schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:55:
Deze is trouwens ook wel interessant:
[video]
Nou speel ik TF2 al sinds de beta (alhoewel nooit competitief), maar van sommige dingen wist ik totaal niet dat ze er waren (zoals die ledges aan de palen van Red's tweede cap). Nooit geweten dat Blue voordeel had op granary.

Blue kan ditzelfde echter niet aan de zijde van Red. Daar moet je als engy eerst een dispenser bouwen om een teleport-exit bovenop te kunnen krijgen

En zo zijn er meer plekken, ook in bijvoorbeeld Well, waar het ene team wel op vensterbankjes ed. kan staan en het andere niet.
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 16-08-2009 23:30 ]
Verwijderd
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
P.S
Gisteren na lange tijd weer eens 2fort gespeeld op GoT1 met de regulars. Dat was een leuke sessie.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Idd, en de cp_fastlane was ook een leuke sessie.CapTVK schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:34:
Ik vind dat soort plekjes die Cipher opmerkt wel wat hebben. Als engineer is het altijd leuk om dingen neer te zetten op ongewone/onverwachte plekjes of plekjes die je normaal niet mogelijk acht. Op een nieuwe map let ik altijd of er nog leuke spots zijn. Helaas worden de meesten in officiele maps vroeg of laat "gefixed".
P.S
Gisteren na lange tijd weer eens 2fort gespeeld op GoT1 met de regulars. Dat was een leuke sessie.
Welke stage praat je dan over? Wel handig om te vermelden, want ik kan zo geen dakjes bij laatste caps voor de geest halenFuelke schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:02:
Zo kwam ik er laatst achter dat je als engineer op het dakje achter de laatste cap kan komen bij cp_dustbowl door eerst een dispenser te bouwen en daar dan op te springen.
Pics please.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Signature
Volgens mij kan dat ook zonder dispenser als je goed springt en een tele neerzet, maar dat is inderdaad ook een leuk plekje.Fuelke schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:28:
Ow wacht, 't is geen dustbowl bedenk ik me nu. het zal cp_gravelpit zijn. Waar C zich bovenop de toren bevindt.
[ Voor 78% gewijzigd door Tsunami op 17-08-2009 12:28 ]
Teleport en sappenpasta schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:16:
Ach, ik plaats hier ook altijd een sentry in de eerste stage van pl_goldrush. Samen met een andere engi 2 dispensers neerpleuren en zo houd je meestal vrij goed een eerste rush naar de 2e cap tegen.
[afbeelding]
Signature
Klopt, gewoon langs de rand lopen en vanaf daar springen op het dakje.Tsunami schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:
Zo hé, dat is een oude screenshot van goldrush
[...]
Volgens mij kan dat ook zonder dispenser als je goed springt en een tele neerzet, maar dat is inderdaad ook een leuk plekje.
Een teleport zou ik niet zo snel weghalen op die plek want het kost toch even tijd om daar te komen en te bouwen. Dat is het irritante, spies kunnen nu ook teleports gebruiken.Cabo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:47:
[...]
Teleport en sappen( weet niet meer wie 't was)
Wel blij juist met deze change. Vaak op Fastlane of Well plakten demo's de CP's vol stickies om vervolgens in spawn te wachten tot "Warning! The final controlpoint is being captured" en dan rightmouse.
Inderdaad weer gespeeld met veel mensen die in de beta ook al druk bezig waren. Was leukCapTVK schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:34:
...
Ik had alleen nog graag een KOTH watchtower gezien

[ Voor 9% gewijzigd door punisher007 op 17-08-2009 13:14 ]
I lol'd.Fuelke schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:28:
Ow wacht, 't is geen dustbowl bedenk ik me nu. het zal cp_gravelpit zijn. Waar C zich bovenop de toren bevindt.
Beetje groot verschil tussen gravelpit en dustbowl.
Anyway de sentry covert daar bijna niets en is voor het tema waardeloos.
en de KOTH maps ruleren! kan bv in nucleus(met mazzel, dat wel) nagenoeg het gehele team op afstand houden, wat is airblast toch leuk op die richeltjes
target assimilated
Stickies blijven niet meer op bepaalde objecten plakken, zoals nu caps en specifieke houten planken in maps.
In steel en nucleus is dit _KUT_ vanwege dat de hele cap nu een no-go zone is, en ze er gewoon vanaf rollen.
Veel zal het mij niet gaan boeien, de enige cap waar ik stickies precies op wilde, was spire op badlands.
Ik heb gehoord dat in ieder geval de solly rocketjump woensdag gefixt zal worden, dus laten we hopen dat het zo is (was wel leuk in een war, solly's probeerden spire te blocken toen ik erop stond door erop te springen, en tot hun verbazing lukt het niet).
Waar ik wel knetterhard om kan ragen, zijn de hoedjes.
steamstats heeft een optie waar je per minuut een output krijgt hoeveel items er gekregen zijn door de gebruikers.
Bijv
1
| [08/17 04:08:95 PM] This minute: 9135 idlers, 94 items (1 was a hat) |
Echt depressief als je ziet dat er per uur ongeveer 15 hoedjes worden gevonden op zoveel gebruikers.
Maar er was mij wel verteld dat ze bij de TF2 Beta bezig zijn om op verschillende manieren items uit te delen.
Ik denk zelf dat valve deze random chance heeft gedaan om het toch even naar buiten te krijgen, en uit handen van server-admins te houden, want als het server of eventgebonden wordt, zal er wel een exploit komen die het helemaal verneukt en iedereen alle items geeft.
Ik kan wel 1 gelijkheid vinden, het zijn beiden minder prettige mappenNapo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:23:
[...]
I lol'd.
Beetje groot verschil tussen gravelpit en dustbowl.
(wil het nog beschaafd houden door ze geen ongelofelijke schijtmappen te noemen)
Btw, ik begin steeds meer berichten te lezen over de Novint Falcon met TF2 en L4D (Tom Novint zit zelfs op de steam L4D forums zijn product aan te prijzen etc..)
Zijn er nog meer mensen die $200,- hebben vergokt en zo'n ding gekocht hebben?
[ Voor 16% gewijzigd door kKaltUu op 17-08-2009 16:27 ]
KOTH is zeker een leuke mode. Zo kan ik eindelijk eens wat kills halen (en de achievements waarbij je x damage moet doenGravGunner schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:23:
mja, die watchtower ziet er wel uit dat engi's de trappen gaan volspammen met sentries
en de KOTH maps ruleren! kan bv in nucleus(met mazzel, dat wel) nagenoeg het gehele team op afstand houden, wat is airblast toch leuk op die richeltjes
Heeft iemand overigens TF2 al op Windows 7 gespeeld? Ben eigenlijk wel benieuwd of daar perfomance winst/verlies mee te halen is.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Die is leuk weg te schieten als demoman achter het hek aan de overkant.pasta schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:16:
Ach, ik plaats hier ook altijd een sentry in de eerste stage van pl_goldrush. Samen met een andere engi 2 dispensers neerpleuren en zo houd je meestal vrij goed een eerste rush naar de 2e cap tegen.
[afbeelding]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ja inderdaad, was een leuke pot weerCapTVK schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:34:
Ik vind dat soort plekjes die Cipher opmerkt wel wat hebben. Als engineer is het altijd leuk om dingen neer te zetten op ongewone/onverwachte plekjes of plekjes die je normaal niet mogelijk acht. Op een nieuwe map let ik altijd of er nog leuke spots zijn. Helaas worden de meesten in officiele maps vroeg of laat "gefixed".
P.S
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb dat idee ook dat me frames eventjes duikelen(niet bevestigd dmv showfps) en dat alles lijkt te stotteren.Wat me wel opviel is dat om de een of andere reden de KOTH maps zwaarder zijn dan de "normale" maps (ongeacht het aantal spelers). Mijn framerate zakte zo af en toe gigantisch in (onder de 15) terwijl de andere maps meestal boven de 50 hangen (settings op medium). Meer mensen last daarvan?
Ik heb er (nu nog) een 4850 inhangen, alles staat dacht ik op medium/high en nooit problemen op een andere map gemerkt, ook niet veel andere maps gespeeld nog naast KOTH xD
target assimilated
Ik heb bij mijn config het idee dat de engine over de zeik gaat, de console stroomt vol met meldingen dat de snow particles niet goed kunnen worden gerenderd...

Speel nu trouwens al een tijdje met m0res config. Sommigen vinden het er maf uitzien, ik vind het eigenlijk wel wat hebben. De game ziet er behoorlijk lelijk uit (denk aan dxlevel 80 met alles op low
[ Voor 24% gewijzigd door Fl4pp13 op 17-08-2009 17:51 ]
Dan kun je beter met 3 demo's spelen ipv 1 demo + 2 soldiers.
Sinds de update lijk ik zelf ook wat minder fps te hebben. Gisteren die m0re config maar eens geprobeerd, een wereld van verschil inderdaad. Het ziet er dan wel een stuk minder goed uit, maar op stukken met veel actie hebben de FPS drops gewoon veel minder invloed. Waar ik voorheen onder de 30 FPS kon droppen, betekent een drop nu dat ik onder de 100 FPS kom. Aimt meteen een stuk fijner. Enigste verandering aan die config is dat ik 1920x1200 speel ipv 1280x800 en FSAA aan heb gezet.Fl4pp13 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:45:
Speel nu trouwens al een tijdje met m0res config. Sommigen vinden het er maf uitzien, ik vind het eigenlijk wel wat hebben. De game ziet er behoorlijk lelijk uit (denk aan dxlevel 80 met alles op low) En corpses despawnen direct na de dood. Het is even wennen, maar ik heb nooit meer last van framedrops, op de bovenstaande uitzondering na.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
KOTH is echt de aller beste toevoeging aan TF2 sinds tijden vind ik, erg leuke gamemode.GravGunner schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:23:
mja, die watchtower ziet er wel uit dat engi's de trappen gaan volspammen met sentries
Nucleus map is de mindere van KOTH vind ik maar je hebt er wel erg veel plaatjes waar je erg leuk kan killen (Vooral als demo/soldier).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Snap echt niet waarom solly zo hard generfd word. Ik zie nog steeds gasten rocket-fail-jumpen naar plekken waar ze vroeger wel konden komen. Wel grappig om te zien, maar niet echt wat je zegt promoverend voor de class.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:11:
Rockets point-blank doen geen damage meer.
Verwijderd
Hij wordt niet generfed, het is een _bug_.DeX schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:20:
[...]
Snap echt niet waarom solly zo hard generfd word. Ik zie nog steeds gasten rocket-fail-jumpen naar plekken waar ze vroeger wel konden komen. Wel grappig om te zien, maar niet echt wat je zegt promoverend voor de class.
Waar de fix wel erg lang op zich laat wachtenVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:24:
[...]
Hij wordt niet generfed, het is een _bug_.
Ik vond het echt zwaar vervelend. In de PCW van vanmiddag was ik ook wat ontdaan en kon me niet meer concentreren. Ik raakte een gast 3x point blank en idd, hij liep weg met 100% hp dacht ik... Of er was iig niet veel vanaf Dat riep ik ook over mumble. Daar werd niet echt op gereageerd. Maar ik raakte hem echt point blank want hij was rockets aan't spammen op spire en ik stond achter hem op balcony. Hij merkte niets en spamde gewoon verder. Daarna wed ik gepakt door een scout. Erg vaag en vervelend.

Hier nog even een video van rockets die point blank geen damage doen:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
In het weekend zit ook Valve gewoon in de tuin aan de BBQ. Viqun zei gisteren dat het woensdag gefixt zou worden, geen idee of dat klopt.RedHat schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:54:
[...]
Waar de fix wel erg lang op zich laat wachten
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
Dude het is net weekend geweest en in de states is het like 8-10 uur vroeger dan het hier is. Dus daar is Valve nu er druk mee bezig. Met een beetje mazzel over 5 uurtjes ofzo een patch. Maar dat alleen als ze echt snel zijn, kan best nog een dag of 2 duren hoor.RedHat schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:54:
[...]
Waar de fix wel erg lang op zich laat wachten
Ik vond het echt zwaar vervelend. In de PCW van vanmiddag was ik ook wat ontdaan en kon me niet meer concentreren. Ik raakte een gast 3x point blank en idd, hij liep weg met 100% hp dacht ik... Of er was iig niet veel vanaf Dat riep ik ook over mumble. Daar werd niet echt op gereageerd. Maar ik raakte hem echt point blank want hij was rockets aan't spammen op spire en ik stond achter hem op balcony. Hij merkte niets en spamde gewoon verder. Daarna wed ik gepakt door een scout. Erg vaag en vervelend.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 22:35 ]
Nee, lumberjard juist niet omdat de spawn meteen langs de cap zit.punisher007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:
Eigenlijk alle oude arena maps met maar 1 cap point lenen zich goed voor KOTH. Vooral lumberyard lijkt me erg vet met alle verschillende ingangen en ook de mogelijkheid om op het dak te gaan enzo.
[afbeelding]
Net getest, point blank rockets (pats erboven op dus) doen inderdaad niks.g0tanks schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:56:
Ik snap ook niet hoe zulke grote bugs niet opgemerkt worden door Valve.
Hier nog even een video van rockets die point blank geen damage doen:
[video]
En is er ook een view die wat meer naar achter staat? ik vind dat je view zo dicht op je gun staat. En onder wat voor viewhoek spelen jullie tf2?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd

Vandaag maar eens mijn kaartje testen, wel apart om de Demoman zo groot te zien op een muur
Team Fortress 2
Updated PL_Hoodoo. Changes from community mapmaker Tim Johnson:
"Added a balcony at 2-1 that I've rotated and cleaned up so it's a much better point, it attracts less sentry spam but is still holdable. 2-2 has a bit more breathing room and the one way route between BLU/RED spawn in stage 3 has gone and in its place some stairs up to the second level accessible from BLU's side."
Added "tf_ctf_bonus_time" ConVar to set the CritBoost bonus time for capturing the intelligence (0 to disable it)
Added "tf_arena_first_blood" ConVar to toggle the first blood feature in Arena mode (0 to disable it)
Added missing snowpuff particles for DX8 players
Fixed rocket jumping
Fixed sticky bomb attachment to props. They will now only ignore the saws in sawmill
Fixed Scouts going into reference pose in double jumps
Fixed the Ubersaw not displaying team colors
Fixed Spies disguised as RED Scouts not cloaking properly
Removed two more text messages for TF_FLAGTYPE_ATTACK_DEFEND CTF game mode
Is dus nu gefixed in de patch
Team Fortress 2
...
Fixed sticky bomb attachment to props. They will now only ignore the saws in sawmill
...
Is gewoon een hele hele slechte custom-map?mhoogendam schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:39:
Ik denk dat mijn videokaart het aan het begeven is, na een flits ziet mijn beeld er ineens heel anders uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag maar eens mijn kaartje testen, wel apart om de Demoman zo groot te zien op een muur
Nee, geheugen lijkt mis. Even testen met AtiTool op artifacts.
Fixed Spies disguised as RED Scouts not cloaking properly
Zo irritant. Spies verdwenen spontaan in plaats van rustig weg te faden. Ook als je een cloaked spy raakte met je wapen was hij in 1x fully visible.
Lijkt net alsof het reguliere TF2 team verder is met een andere game, en nu een groepjes stagiaires de updates verzorgt
Als soldier zijnde, zie ik dat als featureWaster schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:34:
Nieuwe bug. Soldier en demo krijgen 75% van de tijd totaal geen zelfdamage meer.
Dat vind ik niet zo ergWaster schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:34:
Nieuwe bug. Soldier en demo krijgen 75% van de tijd totaal geen zelfdamage meer.
Verwijderd
Hey, zo zag mijn menu er gisteravond ook uit. R.I.P. 8800GTX (toevallig dat jij een Ultra hebt zeg). Verder dan het menu kwam ik niet, ging te traag. In Windows kreeg ik ook allemaal rode artifacts, leek net of ik in spaceinvaders zatmhoogendam schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:39:
Ik denk dat mijn videokaart het aan het begeven is, na een flits ziet mijn beeld er ineens heel anders uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nouja, totdat ze alles fatsoelijk patchen is tf2 toch niet zo boeiend meer
Is gewoon een zeldzame bug, als je tf2 weer opstart is het weg. Alle textures raken in de war, is ook random dus bij iedereen andersmhoogendam schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Is geen bug. Zie zijn menu. En mijn 8800GTX is toch echt doodkingmob schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:16:
[...]
Is gewoon een zeldzame bug, als je tf2 weer opstart is het weg. Alle textures raken in de war, is ook random dus bij iedereen anders
Het 3D test schermpje ziet er ook ongeveer zo uit(niet mijn pic)
* mhoogendam gaat het bonnetje maar opzoeken, heb de kaart geregistreerd voor 10yr garantie bij EVGA.2009-08-18 10:51:53 D Successfully connected to driver, version 130
2009-08-18 10:51:53 D Scanning for ATI VGA Cards...
2009-08-18 10:51:53 D Scanning for NVIDIA VGA Cards...
2009-08-18 10:51:53 D Found NVIDIA device: 0x10DE 0x0194 bus 7 dev 0
2009-08-18 10:51:53 D fbPhy: 0x0, mmrPhy: 0xFB000000.
2009-08-18 10:51:53 D mmapped mmr to 0x15F0000
2009-08-18 10:51:53 D F75373 temp chip detection: failed (VendorID)
2009-08-18 10:51:53 D ADT7473 temp chip detection: failed (VendorID)
2009-08-18 10:51:57 I Scan for Artifacts started... Core: 655.00 MHz Memory: 1125.00 MHz
2009-08-18 10:51:57 I Scan for Artifacts running for: 0:00:00
2009-08-18 10:51:58 I Artifacts detected after 00:00.51. 5858 pixels don't match.
2009-08-18 10:51:58 I Artifacts detected after 00:00.51. 5858 pixels don't match.
...
2009-08-18 10:52:15 I Artifacts detected after 00:17.45. 63481 pixels don't match.
2009-08-18 10:52:15 I Artifacts detected after 00:17.46. 63481 pixels don't match.
...
2009-08-18 10:53:31 I Artifacts detected after 01:34.20. 53351 pixels don't match.
2009-08-18 10:53:31 I Scan for Artifacts stopped Total runtime: 94 seconds
2009-08-18 10:54:32 I Application terminated.
[ Voor 3% gewijzigd door mhoogendam op 18-08-2009 11:07 ]
http://more.pp.fi/tf2/configs/index.htm
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hcfHBJlT_Zo]
Best hilarisch om te zien, nog iets dat kapot is dus.
M0res config kan ook hier vandaan worden gehaald.Icyzer schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:38:
Ligt het nou aan mij of is de m0re config site dood, alle sites verwijzen ernaar maar je krijgt alleen een error:
http://more.pp.fi/tf2/configs/index.htm
[ Voor 37% gewijzigd door Fl4pp13 op 18-08-2009 11:46 ]
Verwijderd
Bij bijna al die springen verlies je zoveel momentum dat je een free meatshot bent.Fl4pp13 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:39:
Even iets volledig anders... Met de patches is de FaN generfed, knockback etc. Maar is het mensen opgevallen dat je op hele leuke plekken kunt komen met de huidige knockback van het ding?
[video]
[...]
M0res config kan ook hier vandaan worden gehaald.
Eens je moet het wel timen maar dat je nu als scout in granary op de balcony kan komen zonder door de garage te gaan kan echt wel handig zijn. En daar heb je regelmatig ook de tijd voor.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:48:
[...]
Bij bijna al die springen verlies je zoveel momentum dat je een free meatshot bent.
Ik zie ook wel iets in die jump dat je de buis van CP2 naar de yard in kan komen. Als je het een beetje goed doet kan je de scouts die normaal in de garage op je staan te wachten van achteren verassen.
Dan nog blijft dat het ding nu dus ook gebugged is, aangezien het een beetje raar is dat je recht omhoog als je de FaN schuin naar beneden richt, terwijl je dus eigenlijk schuin naar achteren had moeten vliegen.
Splash damage + point blank hits zijn nog niet gefixt? Gister als solly hele tijd VOOR mensen geschoten ipv iets erachter. Dat werkte al een stuk beter. Vijanden gingen een stuk sneller dood.
Nog wel een momentje met weiman.. Springt tegen me aan, schiet 2 rockets tegen hem.. Liep met 100hp weg en ik was al zo goed als dood door de dmg van het tegen Weiman aanschieten. Dat zijn wel momenten wat erg klote is. Als scout: ga maar gewoon TEGEN een solly aanstaan dan blaast ie zichzelf op
Hopen dat het met patch verholpen is
Verwijderd
Excuses voor mijn mooie spelvout netLt. Marx schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:54:
[...]
Eens je moet het wel timen maar dat je nu als scout in granary op de balcony kan komen zonder door de garage te gaan kan echt wel handig zijn. En daar heb je regelmatig ook de tijd voor.
Anyways, je kon dat al Marx. Met de gewone scattergun. Is wat lastiger maar gewoon te doen.
Het was iig niet bekend bij het grote publiek dat het konVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:15:
[...]
Excuses voor mijn mooie spelvout net.
Anyways, je kon dat al Marx. Met de gewone scattergun. Is wat lastiger maar gewoon te doen.
Verwijderd
de vraag : ik speel TF2 op de xbox 360 en heb een tijd gelden alweer gehoord dat er een uitbreiding zou komen waarmee er ook achievements en spel modi e.d zou worden toegevoegd , is hier inmiddels meer van bekend?
heb al geprobeerd te zoeken maar zoeken op internet cq GoT heb i nog steeds niet onder de knie en om nou 10 delen door te lezen is ook weer zo wat
Valve..2 updates nodig om de vorige te fixen
En omdat je het eerste schot al gebruikt hebt om hoger te komen heb je bij het tweede schot geen knockback.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Leuk maar als scout heb je geen ball aan die plaatsen aangezien alles toch short range is.Fl4pp13 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:39:
Even iets volledig anders... Met de patches is de FaN generfed, knockback etc. Maar is het mensen opgevallen dat je op hele leuke plekken kunt komen met de huidige knockback van het ding?
[video]
[...]
M0res config kan ook hier vandaan worden gehaald.
Het is dan ook niet de bedoeling dat je vanaf die plaatsen op mensen gaat schieten. Je kan je daar verstoppen en als er iemand langs loopt spring je naar beneden en schiet je hem in je rug.Phyxion schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:09:
[...]
Leuk maar als scout heb je geen ball aan die plaatsen aangezien alles toch short range is.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
[video]
[...]
Hoef je niet eens naar beneden (of recht omhoog, dat werkt gek genoeg ook) te schieten?
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 18-08-2009 19:32 ]
Nee, er is al een hele poos sprake van een 360 TF2 update maar die is er nog steeds niet. Voor de tussentijd raad ik de PC versie aan.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:47:
Net dit topic gevonden en heb gelijk even een vraag voor de mensen die al langer hier rond hangen maar allereerst mijn hele grote complimenten voor de startpost , de meest uitgebreide die ik ooit heb gezien.
de vraag : ik speel TF2 op de xbox 360 en heb een tijd gelden alweer gehoord dat er een uitbreiding zou komen waarmee er ook achievements en spel modi e.d zou worden toegevoegd , is hier inmiddels meer van bekend?
heb al geprobeerd te zoeken maar zoeken op internet cq GoT heb i nog steeds niet onder de knie en om nou 10 delen door te lezen is ook weer zo wat
Met de scout kun je met de double jump en FAN nu trouwens ook door de grate onder de battlements bij 2fort. Leuk voor in public
[ Voor 31% gewijzigd door punisher007 op 19-08-2009 07:35 ]
Excuses voor mijn asswhoopingRedHat schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:42:
Gister een match gespeeld(GoT vss GoT) en moest toch weer wennen aan de rockets. Ze waren wel beter als eerst. Misschien had ik niet moeten spelen met bugged rockets
En ja inderdaad, rockets zijn beter, volgens mij spring ik verder nu als vroeger.
Nope. Klein stukje naar beneden aimen (~30 graden onder horizontaal niveau) is voldoende. Meeste jumps die in dat filmpje uit worden gevoerd zijn op die manier moegelijk. Voelt echt heel maf, maar het werkt wel. Denk eerlijk gezegd dat het binnenkort wel zal worden gefixt. Oh well, het was leuk zolang het duurde.CapTVK schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:31:
[quote]Fl4pp13 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:39:
[video]
[...]
Hoef je niet eens naar beneden (of recht omhoog, dat werkt gek genoeg ook) te schieten?
Dat is ook zo, een horizontale jump op 2fort over het water was wel te doen maar nu hou je een ruime marge over.asskicker2 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:53:
[...]
Excuses voor mijn asswhooping
En ja inderdaad, rockets zijn beter, volgens mij spring ik verder nu als vroeger.
Same mouse.. No problem.Icyzer schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:33:
heeft iemand anders sinds de laatste patch ook last van mouse lags? Ik kan gewoon echt niet meer normaal spelen, een laggende aim is gewoon niet te doen. Ik heb een G5 van logitech...
Check je drivers anders even.
Mogelijk wel ja.. Lijkt me geen grote onderneming om die even te downloaded. Kun je ook je sensitivity steps instellen.Icyzer schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:51:
Ik gebruik men G5 zonder drivers, zou dat het probleem zijn...
bedankt

Dit topic is gesloten.