http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Kwam omdat ik een keertje meedeedRedHat schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:42:
Gister een match gespeeld(GoT vss GoT) en moest toch weer wennen aan de rockets. Ze waren wel beter als eerst. Misschien had ik niet moeten spelen met bugged rockets
Daarna als medic (en véél coaching via mumble) ging het een stuk beter.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Schijnt dat er de laatste dagen steam problemen zijn. Maar ik ben er als kleine groep de dupe van.Metzie schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:59:
[...]
Wat gebeurt er wanneer je connectie maakt via de Console of Friends list?
Als ik via een vriend wil connecten krijg ik alleen dit te zien.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ben jij Hydrazine? Want ik had gister wel een medic die geen scoutjes healdeJumpStart schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:30:
[...]
Kwam omdat ik een keertje meedeedEn ik bakte er als soldier echt niets van. (Als slap excuus: nooit eerder 6v6 competatief TF2 gedaan)
Daarna als medic (en véél coaching via mumble) ging het een stuk beter.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat had ik ook maar toen ik mijn standaard KPN DNS servers inwisselde voor de OpenDNS servers (gewoon handmatig instellen in bij je netwerk verbinding) was alles weer in orden.Cabo schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:00:
[...]
Schijnt dat er de laatste dagen steam problemen zijn. Maar ik ben er als kleine groep de dupe van.
Als ik via een vriend wil connecten krijg ik alleen dit te zien.
[afbeelding]
YupkKaltUu schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:10:
[...]
Ben jij Hydrazine? Want ik had gister wel een medic die geen scoutjes healde
Dat krijg je als erh... was het RaCio? coacht: "Eerst de demo healen, dan de solly. Oh, en daarna nog een scoutje, als die in de buurt is." Ik bleef inderdaad grotendeels aan de demo en solly plakken, met maar af en toe een scout d'rtussen.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ik weet niet precies hoe het zit maar vaak als ik een scout heal krijgt hij gratis 50% instant cadeau (ik wijger kado te spellenVyperX schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:11:
Als scouts terug kom richting de medic is dat vaak om even een buff te halen... In scout vs scout battles maakt die +- 40 hp extra nog best veel uit...
Medic spelen moet je gewoon doen. Dan zie je vanzelf wat handig is en wat niet. Als je volgens de regels gaat mediccen (eerst demo dan sollys dan scouts) dan moet je al te veel 'zoeken'. Hoe vaker je het doet, hoe meer feeling je er voor krijgt
Buiten dat respecteer ik altijd de medic. Ook werd ik vaak niet gehealt terwijl racio overhealed werd. Dat zijn dingen die geleerd moeten worden. Heb er één keer wat van gezegd en daarna niet meer. Is helemaal niet erg
En als scout een buff komt halen en ik weet dat er scout vss scout gevechten plaatsvinden doe ik sowieso de scout buffen. Als hij op die manier de tegenstanders zijn scouts neer krijgt ben ik als medic blij. Want vaak worden helaas de scoutjes over het hoofd gezien door de heavys. Reteirritant voor de medic.
[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 20-08-2009 10:59 ]
Dat gelde alleen voor aan de start van de ronde als je naar mid loopt had ik gezegd he. Alleen een zeker persoon onderbrak me toen ik de rest uit wou leggen en zei dat uitleg niet nodig wasJumpStart schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:03:
[...]
Yup![]()
Dat krijg je als erh... was het RaCio? coacht: "Eerst de demo healen, dan de solly. Oh, en daarna nog een scoutje, als die in de buurt is." Ik bleef inderdaad grotendeels aan de demo en solly plakken, met maar af en toe een scout d'rtussen.
Als je eenmaal op mid bent moet je zelf prioriteiten stellen. Je moet jezelf wel praktisch altijd bij de soldiers in de buurt positioneren. Je hoogste prioriteit is mensen healen die onder vuur liggen. Daarna moet je proberen om mensen die erg low zijn(20 hp) te healen. Als er geen directe dreiging is en niemand is enorm low dan is de volgorde: scout, demo, soldier. Als je een scout ziet is het handig om hem snel even aan te raken met je healbeam om ze zo overheal te geven. Dus wel scoutjes prioriteit geven, maar niet achter ze aan rennen.
[ Voor 21% gewijzigd door RaCio op 20-08-2009 11:16 ]
Verwijderd
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
(Ik denk dat ik de optie om healgun te laten locken uit moet zetten. Het is waarschijnlijk toch beter om knop ingedrukt te houden in plaats van met een klik te locken.)
@JumpStart/Hydrazine: Leuk dat het 6vs6en je goed is bevallen.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Is wel weer eens wat anders als de_dust2 hèJumpStart schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:54:
Hey, die spontane [GoT] vs. [GoT] waar ik aan mee kon doen was erg leerzaam, en verdomde intensief, juist omdat het voor mij allemaal nieuwe indrukken waren. Zeer leuk en zeker de moeite waard. Een volgende keer zal ik het beter doen
(Ik denk dat ik de optie om healgun te laten locken uit moet zetten. Het is waarschijnlijk toch beter om knop ingedrukt te houden in plaats van met een klik te locken.)
Als alle oude GoT Spelers nou eens 'bereikbaar' waren konden we een keer een CS 1.0 lan houden
met as_oilrig, as_tundra, de_rotterdam als faalmap... Dat waren mooie tijden
(Menegroth, D-Fens, ArRayage, FireFOX, DutchCommando, UneXpecTeD, Vage etc
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 20-08-2009 14:45 ]
Vos, Mene, Feagond/Vage en Ryfael/Sniper kan ik nog wel te pakken krijgen. Via Vos lukt Ray, en N-jay en Sierra, ook nog wel. Via Ryfael moeten Calvin en Wolf ook nog wel te vinden zijn. Geen idee wat Sith Warrior tegenwoordig doet, en ook van die ouwe Hagenees YAZZz heb ik geen idee waar 'ie uithangt.RedHat schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:44:
[...]
Is wel weer eens wat anders als de_dust2 hè
Als alle oude GoT Spelers nou eens 'bereikbaar' waren konden we een keer een CS 1.0 lan houden
met as_oilrig, as_tundra, de_rotterdam als faalmap... Dat waren mooie tijden
(Menegroth, D-Fens, ArRayage, FireFOX, DutchCommando, UneXpecTeD, Vage etc)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verder nog 1 tip voor mensen die hier beginnen met medic, JIJ BENT HET BELANGERIJKST. Ja dat is express in caps. Ik zie vaak medics met een ultieme poging een solly proberen te healen die te ver pusht of voor de kill probeert te gaan terwijl je eigen demo & solly down is en hun team vol.
Dan zeg je, F*ck You im out of here! Als medic staat boven alles in leven blijven. De Sollys horen bij jou te blijven niet andersom. Ben je bijna dood? Vlucht, laat je team maar rotten. Als hun willen vechten zonder medic, is dat hun probleem (al moet je het wel even aankondigen als je vlucht ;-) ).
Maar als medic volgen mensen je wel, niet vergeten. En geen suicide solly's healen(Die op badlands diagonaal meteen naar het andere huisje springen en dan dood gaan en dan de medic blamen).
Maar je kan beter beginnen met Soldier of Scout om de maps te leren kennen. Medic is eigelijk te belangerijk om slecht te zijn. Als slechte solly kan je nog pockey soldier spelen. het belangerijkste is gewoon zoals al werd gezegd, VOICE COMMS. Skills kan je trainen goeie voice comms is heel wat moeilijker.
Maar nogmaals voor de beginnende medics, Je bent een healbot maar wel de belangerijkste schakel van je team en niemand anders. En dat moet je in je achterhoofd houden ten alle tijden, het is minder erg als de 2 sollys doodgaan dan als jij doodgaat. Zij moeten met jou mee.
En dan nog iets, ik hou over het algemeen van scouts in mijn team. Sterker nog ik ben al vaak gered door een scout en ik overheal ze altijd als ze langs sjeeezen. Maar wat ik wel schijt irritant vind is dat meeste scouts veels te agressief zijn, onnodig sterven maar het irritantste van alles. Dat als je samen spawnt 75% van de scouts racet er vandoor, sta je daar alleen als medic. Dat moeten de meesten echt wat beter leren , he tteam belang. Bescherm ff voor 1 minuut de medic als ie naar mid loopt alleen!
Je medic zal je dankbaar zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 20-08-2009 15:18 ]
Ga 's avonds de Mumble op en een stel pubbers aanspreken voor een mix. Pickups spelen is ook een optie, maar die mensen zijn allicht niet zo vriendelijk en behulpzaam als de GoT regularsFuelke schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:03:
Ik wil het ook wel eens proberen zo'n 6 vs. 6 maar dan in een support rol als medic of zo.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Dat zou helemaal te gek zijnJumpStart schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:54:
[...]
Vos, Mene, Feagond/Vage en Ryfael/Sniper kan ik nog wel te pakken krijgen. Via Vos lukt Ray, en N-jay en Sierra, ook nog wel. Via Ryfael moeten Calvin en Wolf ook nog wel te vinden zijn. Geen idee wat Sith Warrior tegenwoordig doet, en ook van die ouwe Hagenees YAZZz heb ik geen idee waar 'ie uithangt.
Th3rion en vast nog wel een aantal andere oldies die we missen
Ik weet wel dat Dutch Commando hier op got ook rondliep... Alleen weet ik niet zeker wie hij is. Polomar oid heette hij maar daarna heeft ie z'n nick techanged in iets van totempaal?
Paestro op got = Dutch Commando
jD-FENS of jDFENS is D-Fens
YakuzA
Die kon ik nog terugvinden
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 20-08-2009 15:45 ]
Vanwaar eigenlijk altijd die standaard 2 scouts 2 solly's medic +demoman? Wie heeft dat verzonnen
Is de sterkste combinatie binnen de ETF2L regels op badlands/granary.Icyzer schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:25:
Hoevaak zijn die 6v6jes? Zou het ook weleens willen proberen
Vanwaar eigenlijk altijd die standaard 2 scouts 2 solly's medic +demoman? Wie heeft dat verzonnen?
Er zijn natuurlijk altijd maps of momenten waar 1 van de andere klasses wel goed tot z'n recht komt en dan zie je vaak een soldier of scout switchen.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
6v6 mixjes zijn er praktisch elke avond.Icyzer schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:25:
Hoevaak zijn die 6v6jes? Zou het ook weleens willen proberen
Vanwaar eigenlijk altijd die standaard 2 scouts 2 solly's medic +demoman? Wie heeft dat verzonnen?
Als er mensen geïnteresseerd zijn in 6v6 gameplay is dit een interessant artikel om door te lezen: http://www.gotfrag.com/tf2/story/43759/
Dan iets anders:
http://forums.tf2maps.net/downloads.php?do=file&id=2217
[ Voor 25% gewijzigd door RaCio op 20-08-2009 15:42 ]
Dit ziet er interessant uit om eens wat te oefenen. Ik vraag me alleen af of dit ook invloed heeft op je statistieken. Zou erg jammer zijn dat je opeens 30 backstabs als beste hebt staan terwijl je er op een normale server ongeveer 3 weet te halen per leven.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Als je zelf een server start heeft het geen invloed.Metzie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:27:
[...]
Dit ziet er interessant uit om eens wat te oefenen. Ik vraag me alleen af of dit ook invloed heeft op je statistieken. Zou erg jammer zijn dat je opeens 30 backstabs als beste hebt staan terwijl je er op een normale server ongeveer 3 weet te halen per leven.
Uit de readme file van de map:Metzie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:27:
[...]
This map has sv_cheats turned on, so your stats won't be saved
Alleen ZWAAR onmogelijk.
Kingmob en ik probeerden die jump dat je in de airvent springt van granary, lukt echt voor geen meter.
De KB van de FaN is gewoon zo gaar dat het (bijna) niet te doe valt, en in wars dus nutteloos is.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Blijven oefenen, ze zijn goed te doenkKaltUu schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:34:
[...]
Alleen ZWAAR onmogelijk.
Kingmob en ik probeerden die jump dat je in de airvent springt van granary, lukt echt voor geen meter.
De KB van de FaN is gewoon zo gaar dat het (bijna) niet te doe valt, en in wars dus nutteloos is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
alias +fanjump "+jump;+duck;wait;+attack"
alias -fanjump "-jump;-attack;wait;wait;wait;-duck"
bind mouse4 "+fanjump"
En dan onder hoek van 30-45º schieten.
Verwijderd
Wait commands zijn geblocked in league play (mede hierom).Woohooo schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:24:
Met config bind lukt het aardig;
alias +fanjump "+jump;+duck;wait;+attack"
alias -fanjump "-jump;-attack;wait;wait;wait;-duck"
bind mouse4 "+fanjump"
En dan onder hoek van 30-45º schieten.

De meeste mensen deugen!
De speler die jou killed, maakt gebruik van scripts. Kan je 't net zo goed ook doen.g0tanks schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:32:
De reden waarom ik geen binds ga gebruiken is omdat als je het zelf goed kan het toch meer voldoening geeft.
Jij hebt zeker een bind mouse1 "-cloak; slot 3; +attack; +cloak; -attack" ?
Jij snapt ook wel dat ik niet zulke binds bedoel.Cassius schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:10:
scripts en binds die anders zijn dan "teamsay" binds ....
Kort door de bocht: het kan niet.punisher007 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:42:
Zit momenteel op een LAN zonder inet en wil toch graag unlocks. Iemand nog een idee om dit toch geregeld te krijgen ?
Orange Box EngineTeam Fortress 2
- Fixed an exploit that allowed files to be uploaded to the server at arbitrary locations in the file system
- Fixed a server crash caused by a client packet claiming to be an HLTV client when HLTV is disabled on the server
- Fixed a server crash caused by spoofing a client disconnect message
- Fixed a server crash caused by sending malformed reliable subchannel data
- Fixed a server crash related to unbounded settings on some convars
Community requests
- Bullet spread algorithm changed to fire a bullet right down the crosshair under these circumstances:
- The first bullet of a spread weapon (except for rapid fire spread weapons like the minigun)
- The first bullet of a non-spread weapon if it's been >1.25 seconds since firing
- Added a "Disable HTML MOTDs" option to the multiplayer->advanced dialog
- Added "motdfile_text" convar to servers, which allows them to specify a text file that’s shown instead of the HTML MOTD to clients who've turned on this option
- Fixed radius damage not tracing out of enemies when the explosion occurs within them
- Fixes rockets & grenades doing no splash damage when fired point blank into enemies
- Added missing snowpuff particles for DX8 players (honest)
- Restored LOD for the Demoman player model
- Fixed being able to alt-fire with the fists while stunned as a Heavy
- Fixed CTF_Sawmill not ending the map when mp_timelimit hits during the middle of a round
- Fixed the "The Big Hurt" achievement not being awarded for players who already have the required count
- Fixed sv_pure not reloading the map's custom particle file
- Custom particle effects contained within maps must now be placed in the \particles directory
- Fixed another case where items weren't being validated properly in class loadout slots
- Removed centerprint texts for TF_FLAGTYPE_INVADE CTF game mode
- Changed TF_FLAGTYPE_INVADE CTF game mode capture reward from 10 kills to 1 capture
- Added OnCapTeam1 and OnCapTeam2 outputs to the item_teamflag and func_capturezone entities
- Fixed HUD "carried" image for the TF_FLAGTYPE_ATTACK_DEFEND and TF_FLAGTYPE_INVADE CTF game modes using the wrong team color
- Fixed dropped flag for the TF_FLAGTYPE_INVADE CTF game mode using the wrong skin
[ Voor 3% gewijzigd door Tsunami op 21-08-2009 23:36 ]
Nu ik m'n servers heb geüpdatet, krijg ik wel een paar mooie errors in de console te zien, yay

Oh, voor degenen die naar de GoT TF2 meeting in september komen, ik had een tijdje geleden een muismat gewonnen, maar ik vind m'n stoffen Corepad EYEpad toch net iets fijner voor m'n muis, dus als iemand nog een glazen König muismat nodig heeft, wil ik hem best weggeven.
Met de shotguns en scattergun is bij alle schoten 1 pellet 100% accuraat.Bullet spread algorithm changed to fire a bullet right down the crosshair under these circumstances:
The first bullet of a spread weapon (except for rapid fire spread weapons like the minigun)
The first bullet of a non-spread weapon if it's been >1.25 seconds since firing
En bij de pistol, smg en revolver zijn alle eerste schoten 100% accuraat.
De revolver wordt wellicht weer een optie voor de spy?
Verwijderd
Echt veel nut heeft het niet, maar is wel handig voor stickies. Hoef je niet meer 3 keer te schieten door de debiele spread.RaCio schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:04:
[...]
Met de shotguns en scattergun is bij alle schoten 1 pellet 100% accuraat.
Dit is exact wat ik dacht.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:37:
[...]
Echt veel nut heeft het niet, maar is wel handig voor stickies. Hoef je niet meer 3 keer te schieten door de debiele spread.
Verwijderd
Spy - Ambassador..Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:37:
[...]
Met de shotguns en scattergun is bij alle schoten 1 pellet 100% accuraat.
Ik gebruik liever de ambassador dan de std. revolver. Waarom ?, Snipers met
"The Razorback".. En jullie ?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 11:53 ]
Hut nut is ook dat de scattergun en shotgun minstens 10% accurater wordenVerwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:37:
[...]
Echt veel nut heeft het niet, maar is wel handig voor stickies. Hoef je niet meer 3 keer te schieten door de debiele spread.

Dan sterffrickY schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:32:
Niet mee eens. Het geeft veel meer voldoening je nemesis te halen zonder scripts. Dan heb je het tenminste écht zelf gedaan
Jij hebt zeker een bind mouse1 "-cloak; slot 3; +attack; +cloak; -attack" ?
Je bedoelt in zo'n houtopslag, achter gaas?Tsunami schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:17:
Leuk, je kan in ctf_sawmill aan één van de twee kanten bij mid in een huisje bouwen waar niemand bij kan, en je sentry schiet gewoon iedereen neer
Meer mensen hier op het moment last van?
Bah.. wat moet ik nou doen dit weekend als het zo mooi weer is buiten
@Tsunami
Als de sentry mensen kan raken, kunnen mensen de sentry ook raken. In elk geval de pyro, maar soldier en demo ook met blast-radius Moet je alleen de sentry vinden.
Neemt niet weg dat dergelijke 'map exploits' een round aardig verpesten.
[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 22-08-2009 15:40 ]
KloptkKaltUu schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:14:
[...]
Je bedoelt in zo'n houtopslag, achter gaas?
Nou is het enige probleem: Ik heb een laag FPS, zelfs met hele lage instellingen. In de andere source games heb ik dit niet, en mijn systeem zit ruim boven de systeemeisen. Iemand nog een idee?
Mijn systeem: http://h10025.www1.hp.com...=nl&jumpid=reg_R1002_NLNL
Je kunt eens kijken wat er gebeurd als je "Multicore Rendering" bij de advanced Video settings uitzet, bij mij wil die mijn framerate nog wel eens halveren.
Daarbij lijkt me je GeForce G100 niet de meest spectaculaire kaart voor 3D games. Hij is gelijkwaardig aan een 9400GT.
Spelen een DirextX8.1 kan ook een hoop schelen. Daarvoor dien je "-dxlevel 81" toe te voegen aan de launchoptions (rechtermuis op het spel in je Steam Games list). Dat dien je na de eerste keer opstarten weer te verwijderen om te voorkomen dat je instellingen steeds gereset te worden. Om terug te gaan naar Dx9 start je eenmalig op met -dxlevel 90.
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 22-08-2009 16:06 ]
Hangt van de instellingen af, maar met jou systeem zou je zonder FPS config, met jou processor meestal rond de 30 FPS zitten.Florisx7 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:57:
Ik heb hem ook, want de Orange Box voor 15 euro kunnen kopen.
Nou is het enige probleem: Ik heb een laag FPS, zelfs met hele lage instellingen. In de andere source games heb ik dit niet, en mijn systeem zit ruim boven de systeemeisen. Iemand nog een idee?
Mijn systeem: http://h10025.www1.hp.com...=nl&jumpid=reg_R1002_NLNL
Wat noem je zelf laag? want 30 is best normaal, en als je dat te laag vindt, praat eens met MaceWindu
TF2 is behoorlijk CPU intensief, en het help vaak dat je multicore rendering aanzet.
Als je wat meer FPS wilt, kan je even zoeken naar m0re's config, deze is speciaal voor wat oudere PC's gemaakt.
E: Ik zou het ook maar testen met Multicore rendering aan dan.
[ Voor 24% gewijzigd door Florisx7 op 22-08-2009 16:10 ]
Steam afsluiten.frickY schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:39:
Ik krijg al de hele dag TF2 niet opgestart. Na het opstarten van Steam is mijn ticket expired. Na het opnieuw inloggen zijn de servers too busy. De update wordt ook niet gedownload.
Clientregistery.blob deleten.
Steam starten.
Dat fixed iig de ticked expired.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
En de website van m0re (http://more.pp.fi/tf2/ ?) werkt hier niet.
^: Bedankt. ik ga hem even plaatsen in m'n TF2 mapje.
[ Voor 16% gewijzigd door Florisx7 op 22-08-2009 16:23 ]
Ahja, die was ik vergeten, en het hielp zowaar!ToasterxD schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:11:
Steam afsluiten.
Clientregistery.blob deleten.
Steam starten.
Dat fixed iig de ticked expired.
Na inloggen begon Steam direct met het updaten van TF2 en ik kan weer spelen
Thanks!
@kKaltUu: daar inderdaad.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsunami op 22-08-2009 17:30 ]
En autoexec.cfg gaat in "Program Files/Steam/steamapps/<username>/Team Fortress 2/tf/cfg"
Jippie.frickY schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:38:
[...]
Ahja, die was ik vergeten, en het hielp zowaar!
Na inloggen begon Steam direct met het updaten van TF2 en ik kan weer spelen![]()
Thanks!
Ik kan sinds 4 dagen geen GoT server mee benaderen. Server is gewoon onbereikbaar. Lijkt op een routing probleem ofzo.
Command "connect" geeft gewoon aan dat 't na 4 keer proberen niet gelukt is een connectie te maken. Andere servers gaan natuurlijk wel.
Op dustbowl had je ook zo'n mooie achter het kippengaas bij de 2e CP op stage1. Er waren nog veel ergere op dustbowl zoals SG's bouwen achter ramen. Maar die zijn al heel lang gefixed. Op de PC dan, bij de 360 weet ik het niet zeker en de PS3 versie schijnt nooit patches gehad te hebben. Dus daar werken alle hacks, cheats en dirty tricks nog zoals needle jumpen of buiten het speelveld terechtkomen..frickY schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:39:
Ik krijg al de hele dag TF2 niet opgestart. Na het opstarten van Steam is mijn ticket expired. Na het opnieuw inloggen zijn de servers too busy. De update wordt ook niet gedownload.
Bah.. wat moet ik nou doen dit weekend als het zo mooi weer is buiten
@Tsunami
Als de sentry mensen kan raken, kunnen mensen de sentry ook raken. In elk geval de pyro, maar soldier en demo ook met blast-radius Moet je alleen de sentry vinden.
Neemt niet weg dat dergelijke 'map exploits' een round aardig verpesten.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Draai eens een traceroute.Cabo schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:08:
[...]
Jippie.
Ik kan sinds 4 dagen geen GoT server mee benaderen. Server is gewoon onbereikbaar. Lijkt op een routing probleem ofzo.
Command "connect" geeft gewoon aan dat 't na 4 keer proberen niet gelukt is een connectie te maken. Andere servers gaan natuurlijk wel.
25 augustus zou je probleem overigens wel eens opgelost kunnen zijn, dan krijgt de GoT server een nieuw IP.

edit: Bedoel je trouwens niet de Dead Ringer?
[ Voor 38% gewijzigd door g0tanks op 22-08-2009 20:25 ]
Maar dat komt omdat ik die 2 classes gewoon nooit speel
En AUB, zet images in mumble uit, ik zie dat mijn stallman image er nog staat, is zo verschrikkelijk irritant
Basterd. Gewoon al 2 hats.
Gewoon met eerlijk spelen of het idler-programma?
@Killzone
Oehhh die is gaaf
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 23-08-2009 10:27 ]
Ik wilde juist net gaan posten dat ik het grappig vind dat er veel idlers nog geen hoedje hebben. Ik heb mijn football helmet gevonden tijdens hide & seek op de warserver en mijn camera beard gisteren op de pub.frickY schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 10:26:
[...]
Basterd. Gewoon al 2 hats.
Gewoon met eerlijk spelen of het idler-programma?
@Killzone
Oehhh die is gaaf
Ik gebruikte gewoon printscreen.kKaltUu schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:24:
Gotanks, hoe maak jij die screenshots dat de mumble overlay er staat? met printscreen?
En AUB, zet images in mumble uit, ik zie dat mijn stallman image er nog staat, is zo verschrikkelijk irritant
[ Voor 27% gewijzigd door g0tanks op 23-08-2009 12:21 ]
Als je windowed speeld zorgt het ervoor dat het lijkt alsof het gewoon fullscreen is, hierdoor kan je snel tussen verschillende applicaties switchen zonder de bugs van alt-tabben als je normaal speelt.Icyzer schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:13:
wat doet -noborder als launch optie?
er achter zetten, dan gaat TF2 meteen naar het menu-novid
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
-noborder -novid -width *** -height **** -heapsize *** -dxlevel ***Phyxion schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:41:
Ik heb hier lang voor gezocht maar eindelijk gevonden, als je geen intro filmpjes wilt bij TF2 kan je bij de shortcut
[...]
er achter zetten, dan gaat TF2 meteen naar het menu
allemaal opties die je in je launchoptions kan zetten voor je eigen plezier.
Volgens mij had koeitje een paar van deze in het vorige deel gepost.
Postius, dit levert volgens mij niet meer stress op je CPU dan de normale full-screen modus, je kan het natuurlijk altijd proberen.
Als het niet lukt, gooi je het uit je launch options.
Ik moet echt ophouden om de stats op m'n andere scherm te zetten, elke keer als ik doodga, ververs ik deze.
Had ik 2 axe kills gemaakt als pyro, en een defence in 1 leven, ververs ik, heb ik -13 punten behaald
We speelden de laatste 3 rondes met 2 scouts, 1 engineer, 1 sniper en een pyro(ik was medic maar was nie echt nodig xD). En nog 3 rondes gewonnen. We kwamen op ventrilo ook niet meer bij.
Een solly van hun was onze spire aan het cappen, ik flaregun hem. Clean kill en een defence xD 2 keer de medic geflared, Flaregun is all kinds of awesome

Hun team was natuurlijk dramatisch maar het was nog steeds lachen.
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 23-08-2009 17:13 ]
kKaltUu schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:14:
[...]
Je bedoelt in zo'n houtopslag, achter gaas?

Leuk plekje...
[ Voor 7% gewijzigd door Woohooo op 24-08-2009 02:43 ]
Sinds zondagavond kan ik er weer op. Hoe of wat er is gebeurd geen idee. Het kan niet aan mijn pc/modem/router liggen want daar heb ik helemaal niks aan verandert.Kanarie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:49:
[...]
Draai eens een traceroute.
25 augustus zou je probleem overigens wel eens opgelost kunnen zijn, dan krijgt de GoT server een nieuw IP.
Een traceroute gaf bij de eerste hop al geen resultaat "doelhost niet beschikbaar". Het werkt weer
Leuk plekje maar je bent echt zo dood daar, pyro heeft alles zo weg, soldier ook. Ik verwacht ook niet dat ze dit gaan fixen, meeste engineer tricks zijn er nog steeds en echt heel veel voordeel heeft die positie ook niet (Gewoon bij de sawmill heb je vaak veel meer kills met sentry, daar bij de trap b.v.).Woohooo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 02:42:
Mijn mouse4 button werkt niet meer bij die -noborder optie![]()
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk plekje...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
TF2 aleen kost meer dan 30 euro!!
levertijd is alleen wel 2-3 weken, maar daarna zullen jullie mij wel zien verschijnen in de servers, ik hoop dat ik het niveau een beetje kan inhalen
welkom! leuk dat mensen nog steeds zo'n oud spel kopen (met al ontelbare updates, maar tochk4kl44s schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:55:
heb vandaag the Orange Box besteld op bol.com, maar 14,99
TF2 aleen kost meer dan 30 euro!!
levertijd is alleen wel 2-3 weken, maar daarna zullen jullie mij wel zien verschijnen in de servers, ik hoop dat ik het niveau een beetje kan inhalen
Dit is post 1998. Wanneer komt deel 12 van dit topic? Meestal na 1000 posts toch
Dit topic is gesloten.