Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die hoedjes, hahaha ik heb er special mijn config voor veranderd zodat ik ze in volle glorie kan aanschouwen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Postius schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:39:
Die hoedjes, hahaha ik heb er special mijn config voor veranderd zodat ik ze in volle glorie kan aanschouwen.
Afbeeldingslocatie: http://www.esreality.com/files/placeimages/2007/55173-lolwut.jpg

Wat heb je veranderd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Killzone schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:34:
Aan het begin zul je vooral doodgaan, maar zet vooral door, je word beter naderhand. Kom anders een keer op mumble en 'teamfortress.be' langs :) .
En waar vind ik deze "mumble" (is dat een soort van TeamSpeak?) :9

sry ben meer een casual gamer, daarom spreken CoD, enz. mij niet zo aan, doe mij maar TF2 of Battlefield Heroes.
T Gaat trouwens nog wel ff duren voor ik online ben, levertijd: 2-3 weken 8)

[ Voor 10% gewijzigd door k4kl44s op 24-08-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:44

g0tanks

Moderator CSA
Casual gamer zegt verder toch niks over welke spellen je speelt?

Registreer je op http://www.teamfortress.be/forum/ en vraag toegang aan tot de GoT forum groep, daar kan je ook de mumble (ja, dat is een soort van TeamSpeak) gegevens vinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Nogmaals bewezen dat team 3 beter is dan team 4.

+ die air critical shovel was ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Ahh, dat was een lullige, hij kon al niet meer terugschieten omdat jullie de cap al hadden.
Bovendien was het semi mix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onzin, wij zijn pro en zij zijn noob. Bovendien had ik een prachtige airtrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:40:
[...]

sry ben meer een casual gamer, daarom spreken CoD, enz. mij niet zo aan, doe mij maar TF2 of Battlefield Heroes.
TF2 is geen casual game. In ieder geval niet meer of minder dan CoD/CSS etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Op de filosofische tour: Een game is net zo casual als je hem zelf maakt. Je bepaalt zelf of je 6 uur per dag speelt of 6 uur per maand. Of je alleen speelt of met anderen. Of je servers zoekt met goede mensen, of met gezellige mensen. Of je echt in teamverband wilt spelen of niet. Enzovoorts. Je kan het allemaal zelf kiezen. Da's nou juist het leuke.

Maar stiekem raakt toch iedereen verslaafd aan TF2, MUHAHAHA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

asskicker2 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:55:
Comedy op z'n best _O-
Volgens mij waren weiman en racio bij ons aan het meespelen, en de 2e map? (freight iig) was ik er pas, subde ik voor admiraal :X .

Ik vond het wel mooi dat ik na een paar pilsjes en een paar uur kutwerk ik toch nog 2e stond.
k4kl44s schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:40:
[...]

Yeah right, BFH is casual? tenzij je betaalt zul je niet dezelfde wapens hebben als je lv 25 tegenstanders, als je casual speelt).
To be fair, unlocks in TF2 krijg je sneller dan de wapens in BFH.
(look kids! it's a "Rejects >> Koeitje" idling!!!)

* kKaltUu zegt: GIJ HEIDEN, GA HEEN MET UWE TEAMSPEAK
Mumble is substantieel beter dan TS2 én ventrilo in 1.

[ Voor 48% gewijzigd door kKaltUu op 25-08-2009 00:51 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:43:
[...]

Comedy op z'n best _O-
Volgens mij waren weiman en racio bij ons aan het meespelen, en de 2e map? (freight iig) was ik er pas, subde ik voor admiraal :X .

Ik vond het wel mooi dat ik na een paar pilsjes en een paar uur kutwerk ik toch nog 2e stond.
Smoesjes!!! Ons halve team is twee weken op vakantie geweest en dit was onze eerste PCW in twee maanden. Smoesjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
LUH-3417 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 07:40:
[...]

Smoesjes!!! Ons halve team is twee weken op vakantie geweest en dit was onze eerste PCW in twee maanden. Smoesjes!!!

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Wat een soap is het toch hier.
GoT3 is beter dan GoT4 of was het nu GoT1, of misschien wel GoT2 die een slechte dag had tegen GoT4.
Waren de subs niet goed genoeg of hadden we een rookie medic?
Regende het te veel toen GoT2 tegen GoT4 speelde en lagen er plassen water op Granary waardoor de soldier te langzaam zijn wapen kon reloaden? Was de tactische leider ziek?
Had de medic een verstuikte enkel en moest hij waggelend door het map heen? (Back to the good old MoH:AA days)
Er zijn altijd wel dingen te bedenken waardoor een team verliest, er is namelijk altijd een verliezer.

Dit topic word overschaduwd door mensen die zich beter vinden dan iemand anders.
Vecht het uit met een compo of iets dergelijks, maar laat deze compo dan ook echt eens gelden.
Elke week een PCW spelen tegen "hetzelfde" team kan elke week een andere uitslag hebben, een week later de compo nogmaals spelen zal vast en zeker een andere winnaar kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

I lolled @ mhoogendam die bovenstaande serieus neemt :')

Dude, koop een sarcasme detector

Verder is GoT 3 natuurlijk beter dan 4 :>

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 25-08-2009 08:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Even iets anders: op www.gamesprays.com kan je TF2 sprays vinden, op het forum daar kan je tegenwoordig requests maken voor sprays :) Hup hup, dan hebben wij spraymakers weer nieuwe ideeën :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Het is gewoon een beetje plagen tussen GoT3 en GoT4 :)
We spelen gewoon zo vaak samen (op de pub of met mixjes) en tegen elkaar dat het gewoon grappig is om overdreven op te scheppen over je eigen team :+
En het is gewoon leuk om het andere team in te wrijven wat voor heerlijke acties je had. (Zoals mijn desparate medic-needle actie waarmee ik 3 (?) mensen neer haalde die low waren, of de air-crit-shovel van het andere team :) )

That said: ik had het gevoel dat beide teams nog niet helemaal in optimale conditie waren... Met nog een paar weken voordat de etf2l weer begint is het verstandig om nog een paar serieuze matches te spelen om straks goed te kunnen spelen. :) Zullen we nog een herkansing afspreken? (Dan hoop ik dat bij ons KingMob en Spawn ook weer mee kunnen spelen)
GonzoNL schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:02:
Even iets anders: op www.gamesprays.com kan je TF2 sprays vinden, op het forum daar kan je tegenwoordig requests maken voor sprays :) Hup hup, dan hebben wij spraymakers weer nieuwe ideeën :)
http://www.gamesprays.com/ responds:
Error: Lost connection to MySQL server during query

[ Voor 20% gewijzigd door VyperX op 25-08-2009 09:15 . Reden: gamesprays.com werkt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Hmm, ik ben eigenlijk al een tijdje niet op de hoofdsite geweest. Ik zal eens op het forum posten, die doet het wel :D http://www.gamesprays.com/forums/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

VyperX schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:14:
Het is gewoon een beetje plagen tussen GoT3 en GoT4 :)
We spelen gewoon zo vaak samen (op de pub of met mixjes) en tegen elkaar dat het gewoon grappig is om overdreven op te scheppen over je eigen team :+
En het is gewoon leuk om het andere team in te wrijven wat voor heerlijke acties je had. (Zoals mijn desparate medic-needle actie waarmee ik 3 (?) mensen neer haalde die low waren, of de air-crit-shovel van het andere team :) )

That said: ik had het gevoel dat beide teams nog niet helemaal in optimale conditie waren... Met nog een paar weken voordat de etf2l weer begint is het verstandig om nog een paar serieuze matches te spelen om straks goed te kunnen spelen. :) Zullen we nog een herkansing afspreken? (Dan hoop ik dat bij ons KingMob en Spawn ook weer mee kunnen spelen)

[...]

http://www.gamesprays.com/ responds:
Error: Lost connection to MySQL server during query
Rematch is fine by me. Echter had ik niet het idee dat we het als team slecht deden. STerker nog, het ging eigenlijk best ok :P Ik moet alleen erg wennen als ik scout speel aan FAN scoutjes. Nu is scout ook niet echt mijn prime class (sniper/ solly wel ;) ) maar het is wel even een slag die je moet maken. Tijd om te oefenen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ik miste best veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

[b]VyperX schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:14:
Nog beter zou zijn dat de nieuwe rules van ETF2L komen, zodat we weten welke wapens wel mogen, en daar wat meer mee/tegen kunnen spelen.
Als bijv dead ringers niet mogen, hoef je ook niet een spy de grond in te boren als je een deathnotice hebt gekregen, dan weet je tenminste dat hij echt dood is, en niet een onzichtbare-opmoedersvallende-zombie-dieweer20meterverderopdecloaked is.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar scouts mogen ook geen dead ringer. Ik weet zeker dat jullie gisteren opeens een scout hadden die op Granary vanuit het niets op de laatste cap sprong, terwijl ik er even daarvoor een andere afgeschoten had en ik zeker wist dat er maar één was! Hax! Hax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
asskicker2 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:55:

+ die air critical shovel was ook leuk :)
Dat komt omdat ik er niet bij was :(
Met mij is T4 beter dan T3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
kKaltUu schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:34:
Nog beter zou zijn dat de nieuwe rules van ETF2L komen, zodat we weten welke wapens wel mogen, en daar wat meer mee/tegen kunnen spelen.
Als bijv dead ringers niet mogen, hoef je ook niet een spy de grond in te boren als je een deathnotice hebt gekregen, dan weet je tenminste dat hij echt dood is, en niet een onzichtbare-opmoedersvallende-zombie-dieweer20meterverderopdecloaked is.
Een beetje raar om er vanuit te gaan dat je geen dead ringer zou mogen gebruiken in competetive 6v6. De enige wapens waarover je kan discuseren zijn de Fan, jarate en sandman. Geen van alle zijn echt overpowered dus imho zou je ze allemaal moeten toelaten. (sandman is een twijfelgeval wegens de pure stun)

/me telt af tot koeitje gaat uitleggen hoe de FaN ook stunned en een noobwapen is

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 25-08-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27
Notna schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

Rematch is fine by me. Echter had ik niet het idee dat we het als team slecht deden. STerker nog, het ging eigenlijk best ok :P Ik moet alleen erg wennen als ik scout speel aan FAN scoutjes. Nu is scout ook niet echt mijn prime class (sniper/ solly wel ;) ) maar het is wel even een slag die je moet maken. Tijd om te oefenen dus :)
That's right, sniper/solly wisselclass FTW biatchhhhhhhhhhhhh!
kKaltUu schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:34:
[...]

Ik gok erop dat die regels een paar dagen na het begin van het nieuwe seizoen komen. Verder heb ik niet zo'n probleem met die spy unlocks. Hoe meer spies hoe beter, misschien wordt pyro wel een competitieve class. Die stomme boog is wat anders, die is stom. Stom! Voteban sniperts!

Daarnaast ben ik eigenlijk benieuwder naar de beloofde wereldschokkende league-opzet. Hopelijk hebben ze nu eindelijk eens door dat ze teams die nu in de league spelen en die niet droppen belangrijker zijn voor de league dan al die nieuwe teams die er na twee matches mee kappen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Die boog is een raar wapen. Het is kut om hem tegen je te hebben zeker als je vanuit het niks een pijl in je hoofd hebt. Maar het is gewoon leuk om bij chokepoints gewoon pijlen in het pak te schieten, je hebt altijd wel iemand mee.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

/me telt af tot koeitje gaat uitleggen hoe de FaN ook stunned en een noobwapen is
Ben niet de enige. Dingt trekt skillceiling van de scout zwaar omlaag.

/me telt af tot Killzone gaat uitleggen hoe ik moet leren spelen

edit:
Team Fortress 2
217.2 hrs
Misschien Idle ik wel een beetje veel ja :X

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Even een vraagje over een achievement: Van hoe ver moet je in godsnaam iemand stunnen met de sandman om die Moon Shot achievement te halen??? Ik heb al de nodige verre shots gemaakt die bijna onmogelijk waren, en ik krijg de achievement niet. Komt er gister een scout via het dak van de brug in 2fort die mij stunde, krijgt hij de achievement (terwijl ik soms wel eens iemand gestund heb over een minimaal 3 keer zo grote afstand).

Ik snap het niet meer....?!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Morax schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:53:
Even een vraagje over een achievement: Van hoe ver moet je in godsnaam iemand stunnen met de sandman om die Moon Shot achievement te halen??? Ik heb al de nodige verre shots gemaakt die bijna onmogelijk waren, en ik krijg de achievement niet. Komt er gister een scout via het dak van de brug in 2fort die mij stunde, krijgt hij de achievement (terwijl ik soms wel eens iemand gestund heb over een minimaal 3 keer zo grote afstand).

Ik snap het niet meer....?!
Ver. Je hoort als het goed is het geluid van een volle stadion die je toejuigt als het je wel lukt. Ook na het behalen van de achievement, hou je die moon shot sound als je van heel ver iemand stunned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk minstens ongeveer de afstand tussen de battlements op 2fort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
GoT3 is sowieso beter dan GoT4. In skill, en in pure awesomenes.

En zeg nu niet dat het door de subs komt, want Weiman en RaCio zijn beter dan sommige T4 spelers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Denk zelfs dat Weiman en RaCio qua skill beter zijn dan de gemiddelde GoT4 speler.. Maar het spel heet tenslotte TEAM Fortress... Het gaat beter als je als team op elkaar ingespeeld bent. :) Ik denk dus niet dat het potje volledig representatief was voor onze performance als team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Had even gemeld dat het een e-peen contest was, dan had ik mn best wel gedaan ipv constant op surge te suiciden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Hehe. Gelukkig bestaat GoT4 zijn teamwork uit de skill van Kingmob en Spawn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olep
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09-2023
Dit spel blijft je gewoon bezig houden. Top. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
[b]Killzone schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:38:[/b
En zeg nu niet dat het door de subs komt, want Weiman en RaCio zijn beter dan sommige T4 spelers ;).
VyperX schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:45:
Denk zelfs dat Weiman en RaCio qua skill beter zijn dan de gemiddelde GoT4 speler..
* Weiman voelt zich gevleid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

Hmm wat is het ip van de nieuwe GoT server? Het stond altijd in de server name van de oude, maar die staat er nu dus niet meer tussen. 7(8)7

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Hu9o schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:05:
Hmm wat is het ip van de nieuwe GoT server? Het stond altijd in de server name van de oude, maar die staat er nu dus niet meer tussen. 7(8)7
Volgens mij is het 213.163.72.213:27015 (zat even in mijn steam friends list te spieken en zag diverse regulars hierop).

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

ohja friends list, die had ik ook nog ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hu9o schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:05:
http://www.teamfortress.b.../viewtopic.php?f=2&t=1457

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:22:
[...]

Hey, zo zag mijn menu er gisteravond ook uit. R.I.P. 8800GTX (toevallig dat jij een Ultra hebt zeg). Verder dan het menu kwam ik niet, ging te traag. In Windows kreeg ik ook allemaal rode artifacts, leek net of ik in spaceinvaders zat :+ . Maar even een GTX260 SCC besteld.

Nouja, totdat ze alles fatsoenlijk patchen is tf2 toch niet zo boeiend meer :P
Gisteren is mijn EVGA 8800Ultra onder garantie vervangen voor een EVGA GTX260SSC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
http://www.tf2items.com/profiles/76561197960435530

Ik wist niet dat zulk soort wapens bestaan :o (Sniper Rifle, Rocket Launcher, Scattergun, Minigun, Shotgun, Revolver, Syringe Gun, Flamethrower, Stickybomb Launcher, Medigun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
lol, Valve personeel dat level 100 guns heeft :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik wist niet dat je zomaar in de backpacks van andere mensen kon kijken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Valve rocketlauncher
+9900% damage done :o
+900% clip size :o
+75% faster fireing speed :o

Overkill?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Pimorez schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:35:
http://www.tf2items.com/profiles/76561197960435530

Ik wist niet dat zulk soort wapens bestaan :o (Sniper Rifle, Rocket Launcher, Scattergun, Minigun, Shotgun, Revolver, Syringe Gun, Flamethrower, Stickybomb Launcher, Medigun)
Hier ben ik dus wel echt bang voor, dat er straks een soort item koorts ontstaat om de beste wapens te hebben. Moet je kijken naar de feature list van die sticky launcher. Das echt niet normaal meer. Ik weet wel dat dit een developer is maar het geeft wel aan welke kant Valve opgaat met dit hele systeem.

Fire retardent?
Health boost?
Speed boost?
Damage increase?
altijd crits when enemy is burning?
Grotere clipsize
Snellere firing speed
En 15 health krijgen per hit

en dan mis ik zelfs nog een aantal dingen, hahaha echt bizar!

Die rocketlauncher idd: on hit +500 health hahahaha niet normaal meer!

[ Voor 4% gewijzigd door LtMarx op 26-08-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Als het met mate toegepast wordt dan kan het leuk zijn. Robin heeft denk ik een beetje overdreven :p

Wat wel lastig wordt om de tegenstander in te schatten op capaciteiten. Binnen Wars worden de speciale wapens snel verboden denk ik.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier duidelijke overkill, maar in beperkte mate lijkt me dit leuk! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ze hebben een tijd terug ook een practicematch gespeeld waarin men cheats gebruikte toch :) Denk dat dat deze zullen zijn geweest.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me vaag iets herinneren over een filmpje op youtube maar volgens mij gingen daar toen plotseling crits aan toen de developers het na een paar steamrolls tegen comp-spelers wel even gehad hadden. Dit soort superwapens zijn toen niet uit de kast getrokken. Volgens mij bestonden de class updates toendertijd nog niet eens.

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 26-08-2009 12:14 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
CapTVK schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:10:
Ik kan me vaag iets herinneren over een filmpje op youtube maar volgens mij gingen daar toen plotseling crits aan toen de developers het na een paar steamrolls tegen comp-spelers wel even gehad hadden. Dit soort superwapens zijn toen niet uit de kast getrokken. Volgens mij bestonden de class updates toendertijd nog niet eens.
Het was een match tussen valve employees en 2 comp teams (12v12). Het valve team had een command waarmee ze allemaal 10 seconden uber kregen. Grappig detail was dat ze alsnog niet de ronde wisten te winnen. Aansluitend werd er geloof ik ook nog 12v12 bball gespeeld. :P

Maar inderdaad, die wapens zijn waarschijnlijk een intern geintje waarmee valve enorm veel mee fun heeft :D

[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 26-08-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.halolz.com/wp-content/uploads/2009/08/halolz-dot-com-teamfortress2-medic-uberneintausaaand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

weet iemand hoe die pyro's zo snel achter elkaar kunnen airblasten? heb er een paar gezien die een soort mitrailleur hebben met compressionblast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Volgens mij moet je gewoon M1 doen, die ingedrukt houden en snel op M2 klikken. Mij is het nog niet gelukt.

Overigens is het puur een visuele bug.

[ Voor 16% gewijzigd door TheJVH op 26-08-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
heb vanavond al TF2, msischien zie ik jullie op een server??

Naam: Madprofess0r Toch maar K4kl44s

En mijn eerste newbie vraag, hoe krijg je nieuwe wapens? en hoe krijg je het snelst punten.
Ik heb vooral Medic en Pyro gespeeld. en dan in een Arena map.

[ Voor 52% gewijzigd door k4kl44s op 26-08-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08-2021
Weet iemand hier hoe ik op de [GoT] server kom? Ik ben er wel eens eerder op geweest maar ik kan hem niet meer terug vinden in de lijst. Wel heb ik 2 warservers gevonden maar daar zit een wachtwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

j0han13 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:08:
Weet iemand hier hoe ik op de [GoT] server kom? Ik ben er wel eens eerder op geweest maar ik kan hem niet meer terug vinden in de lijst. Wel heb ik 2 warservers gevonden maar daar zit een wachtwoord op.
Zelfde IP als de warservers, alleen port 27015
213.163.72.213:27015 is het IP van de public servert.

k4k, door achievments te halen bij bepaalde classes kan je wapens unlocken, ook als je speelt krijg je deze random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:21
k4kl44s schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:24:
heb vanavond al TF2, msischien zie ik jullie op een server??

Naam: Madprofess0r Toch maar K4kl44s

En mijn eerste newbie vraag, hoe krijg je nieuwe wapens? en hoe krijg je het snelst punten.
Ik heb vooral Medic en Pyro gespeeld. en dan in een Arena map.
Bijna alle info staat op deze site.
tf2wiki.net

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

kKaltUu schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:24:
[...]

Zelfde IP als de warservers, alleen port 27015
213.163.72.213:27015 is het IP van de public servert.

k4k, door achievments te halen bij bepaalde classes kan je wapens unlocken, ook als je speelt krijg je deze random.
Ik stond vorige week verbaasd te kijken toen ik een achievement wapen uit mijn backpack verwijderde (een van de pyro wapens die ik al heel lang in bezit had). Ik dacht dat ik hem dubbel had (dus via de achievement (en die had ik dus niet in de backpack verwacht) en gevonden), maar schijnbaar staan je achievement wapens ook in de backpack lijst... Dus na verwijderen was ik hem kwijt. Dat was wel even een WTF momentje... :(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• GonzoNL

GonzoNL

http://www.tf2items.com/profiles/76561197998996359
zOMG! My backpack is top sekrit! :@!

• Pimorez
  • Niet online
Mijn kamer is pas opgeruimd! :D

http://www.tf2items.com/profiles/76561198001080086

Alleen iemand heeft wat spullen gejat, dus die moet ik nog even terughalen >:)
Dat wapen vind je waarschijnlijk wel weer via een drop, ik heb nu al een paar keer m'n item box opgeruimd vanwege alle doubles. Jammergenoeg is er nog geen item trading, flaregun's en backburners heb ik in overvloed.

P.S Ik heb wel een dubbele medic helm in de aanbieding dus als we eindelijk kunnen ruilen...;)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb genoeg Bonk en Sandviches om met negen man te gaan picknicken. :P

http://www.tf2items.com/profiles/76561198003367050

• Pimorez
  • Niet online
Ik zie dat je ook al 9x in het potje moest plassen voor een dopingtest?

Maar jezus zeg, wat veel Bonk! en Sadviches heb jij O.o
Denk dat ik ook maar van 1 iets heel veel ga sparen :D
Want die medic dingen gebruik ik toch niet, kan die ruimte beter benutten :)
Ik gooi alle dubbele ook weg. Ik bedoel... wat moet ik nu met zeven demoman fro's?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:46
LUH-3417 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:52:
Ik gooi alle dubbele ook weg. Ik bedoel... wat moet ik nu met zeven demoman fro's?
Jammer dat je ze niet weg kan geven ;)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• GonzoNL

GonzoNL

Die van mij is ook opgeruimt koei :( Op zo'n manier dat nieuwe items er geen zooitje van maken, moet nog wel even alles na de trophy hat weggooien. Maar zoals het nu staat: Pyro, pyro, pyro, heavy, heavy, heavy, medic, medic, medic, scout, scout, scout, spy, spy, spy, hat(s), to be deleted, to be deleted, etc

Also: LUH, je hebt teveel fro's weggegooid: http://www.tf2items.com/profiles/76561197984396865

[ Voor 13% gewijzigd door GonzoNL op 27-08-2009 11:07 ]

• Zuurstok
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

http://www.tf2items.com/profiles/76561197995433781

net opgeruimd, van alles 1 behalve batter's helmet:)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik wil toch zo graag dat verrekte potje pis!!! AJB!!! AAAHHH!!!!!! Ja ik heb de flare gun al!!! de übersaw heb ik alll AAAAAAAHHH!!!!!!!! (Of wat hats natuurlijk)

Erg frustrerend in ieder geval dat ik maar telkens de flaregun enzo krijg, heb 'm inmiddels al een stuk of 6 keer ofzo. Geef mij dat potje pis plox plox plox plox! :D

veredelde smeekbede om zodra het kan met iemand van item te ruilen :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Yonni schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:12:
Ik wil toch zo graag dat verrekte potje pis!!! AJB!!! AAAHHH!!!!!! Ja ik heb de flare gun al!!! de übersaw heb ik alll AAAAAAAHHH!!!!!!!! (Of wat hats natuurlijk)

Erg frustrerend in ieder geval dat ik maar telkens de flaregun enzo krijg, heb 'm inmiddels al een stuk of 6 keer ofzo. Geef mij dat potje pis plox plox plox plox! :D

veredelde smeekbede om zodra het kan met iemand van item te ruilen :+
Ga dan een beetje snipen, want als je 11 sniper achievements hebt krijg je Sniper Milestone 2 + een potje pis.

• Asskicker
De mijne zat vol, eens opgeruimd :P

http://www.tf2items.com/profiles/76561197967588412

[ Voor 43% gewijzigd door Asskicker op 27-08-2009 13:20 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i593.photobucket.com/albums/tt14/Ka0s337/1243530408821.png

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
-O-

Dat is echt disturbing on many levels.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Koeitje, seriously wtf, hier doe je niemand een plezier mee.

Behalve vyperX.

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
kKaltUu schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:47:
Koeitje, seriously wtf, hier doe je niemand een plezier mee.

Behalve vyperX.
Ik zou em z'n soldier medal afnemen ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[mompel]Opsomtopic![/]

http://www.tf2items.com/profiles/76561197960322926

Oftewel: stel je niet aan, stelletje moederzonen! :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28
http://www.tf2items.com/profiles/76561197960305823

Ik heb een hat die buiten m'n backpack ligt, hoe krijg ik 'm er in :? kan 'm wel equipen ingame overigens

Heeft er iemand een Soldiers Stash of Medal en die wilt ruilen voor Demoman Fro, Fancy Fedora en Batters Helmet (ja gewoon voor alle 3 :P)

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Van welke anime is dat eigenlijk? Ik heb haar zo vaak gezien maar geen idee waar het vandaan komt. :P

• Nmxje
g0tanks schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:59:
[...]

Van welke anime is dat eigenlijk? Ik heb haar zo vaak gezien maar geen idee waar het vandaan komt. :P
TTGL - ( Toppa Tengen Gurren Laggan )

epische anime. ;p

--
Ik wil hoedje :(

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Anime = ZOMG Goedgekeurde verkapte kinderpr0n! Fleeeeee.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

even mischien een hele erge noob vraag hoor;

maar ik zie altijd GoT3 en GoT4 etc, maar kan je ook een soort auditie doen om in die clan te komen ?
zo ja; dm me plz:)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Als een team wil recruiten of iemand een nieuw team wil starten zullen ze dat wel op het forum doen. Ik geloof dat alle teams op dit moment vol zitten maar ik heb gehoord dat er wel animo is voor een nieuw team, dus hou gewoon het forum in de gaten.

http://www.teamfortress.be/forum/viewforum.php?f=15

• Nmxje
Postius schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:23:
Anime = ZOMG Goedgekeurde verkapte kinderpr0n! Fleeeeee.
Praat niet van iets waar je geen verstand van hebt.
Vooroordelen zijn overal. ;)

En idd, er is volgens mij alweer genoeg animo voor een nieuw team. :)

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

g0tanks schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:53:
Als een team wil recruiten of iemand een nieuw team wil starten zullen ze dat wel op het forum doen. Ik geloof dat alle teams op dit moment vol zitten maar ik heb gehoord dat er wel animo is voor een nieuw team, dus hou gewoon het forum in de gaten.

http://www.teamfortress.be/forum/viewforum.php?f=15
''Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen''

• Notna

Notna

Where are you?®

Ghenzi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:24:
[...]

''Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen''
http://www.teamfortress.be/forum/viewforum.php?f=2

Leef je uit ;)

Verwijderd

[22:48] <TF2PickupBotPro> Hello there. You have been invited by Coinz to the TF2 Invite Pickup.

:)

• Shabbaman
Pfff, zolang je tf2-daden niet in een youtube filmpje zijn vereeuwigd ben je toch echt niet stoer hoor :+

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:30:
Pfff, zolang je tf2-daden niet in een youtube filmpje zijn vereeuwigd ben je toch echt niet stoer hoor :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ijuUSn1LeCc]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Nice =) alleen jammer dat het geluid gedisabled is :(

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie is [SAS] Koeitje? Ik ken alleen Rejects >> Koeitje!

[video]

Hier doelde Shabba op. Helaas is zijn taunt aan het einde niet echt te zien, maar hij is dus wel even pro bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Die heavy moet wel de slechtste heavy ooit zijn trouwens.

EDIT: die dubbele airshots zijn mooi :)

[ Voor 27% gewijzigd door Shabbaman op 28-08-2009 09:20 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.