Nee dankje. Op het moment dat ze ergens bij Wierden/Nijverdal gaan uitzenden(eens in de twee maanden ofzo), kan ik niets anders meer ontvangen dan die herrie en wordt ik uiterst humeurig wakker.Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:17:
[...]
lol
Ploatjus droaaiuhhh![]()
[afbeelding]
Wel vermakelijk die impressies: http://klompenboer.nl Maar dit ff terzijde!Die gaan die boetes binnenkort incasseren als het aan de nieuwe regels van de overheid ligt. Maar het kan zomaar ook de Tweaker zijn op de zolderkamer, vandaar even de waarschuwing.
Eerste wat ik doe als ik op werk kom is een kop koffie pakken en Agentschap Telecom mailen. Weg er mee.
Die grappen hoor je ook wel eens ja: zender in Duitsland, kabeltjes doortrekken naar caravan in Nederland en als ze langskomen kunnen ze je niets maken.mace schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:24:
[...]
Ik ken wel een paar gasten die dat doen, die waren al uitgeweken naar Duitsland maar dat was ook niet zaligmakend, de Duitse variant van het AT zijn ook geen lieverds.
[ Voor 20% gewijzigd door LED-Maniak op 03-11-2013 00:28 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.