rogierslag schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:01:
RobertMe in 'meuk: Opera 10.0 build 1589' is massaal op -1 gemodereert, terwijl ik het (op de fanboypassage na) gewoon iemand vind die zijn mening geeft. En daarbij wordt inderdaad geschopt tegen firefox, wat veel mensen tegen het zere been zal zijn. Toch vind ik een 0 hier nog wel verdedigbaar, beter dan een -1.
-1 zie ik toch meer als first posts, trolls etc. In die categorie hoort deze post toch niet thuis
Het gaat totaal niet over deze build van opera, het is dus offtopic. Als er dan ook nog op harde toon discussie moet worden gevoerd gaat het wat mij betreft op -1.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:21:
[...]
Agree, discussie mag best stevig zijn, en er mogen best stellingen geponeerd worden dat iets langzaam is zonder dat daar benchmarks bij staan, als er verder ook gewoon argumenten gegeven worden. Als het verzandt in welles-nietes / schelden is de -1 (of -2) snel genoeg getrokken.
Ik vind daarom hier de +1 ook gewoon helemaal prima te verdedigen. Het is ontopic.
Hij is offtopic in het geheel, dat vind ik een veel belangrijker criterium dan dat hij ontopic is in zijn eigen draadje, ik zal niet hoger dan een 0 geven.en oscardt in 'meuk: Opera 10.0 build 1589' is misschien lichtelijk offtopic voor de hoofdthread, maar zeker ontopic in de reacties waar die op reageert. Een wat betere bevestiging op +1 zou wenselijk zijn
En ook hier geldt hetzelfde, offtopic in het geheel, dus niet hoger dan een 0.kamustra in 'meuk: Opera 10.0 build 1589' is wederom gewoon ontopic in de lopende thread. Ook het argument klopt wat misschien nog wel wat extra beargumenteert had mogen worden
Wat mij betreft is de discussie over een eventuele boycot van opera en alles wat eromheen zit op zijn plaats bij het nieuwsbericht over de klacht van opera, maar niet bij een willekeurige meuk. Daar moet het gaan over de vernieuwingen, de verbeteringen en verslechteringen, niet over politiek. Dat is totaal niet relevant voor zo'n meuk.
[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 17-06-2009 11:15 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.