@JJ:
Hoewel ik het vergaand eens ben met jouw beschouwing zal ook ik deze niet op +1 of hoger wegzetten.
De Reden? Om het taalgebruik. Als jij strooit met woorden zoals idioten en plebs dan scheld je daarmee bepaalde groeperingen uit. Dat is niet toegestaan. Daarom komt jouw reactie op -1.
Ik mod dan ook gewoon ingevolge de modFAQ en die geeft ook aan dat er niet op mening moet worden gemod maar op betoog en taalgebruik.
Jouw betoog is helaas flinterdun, al weet ik dat je zeker gelijk hebt op bepaalde punten, doordat je hier geen onderbouwing bij zet. Doe je dat wel, dat kan in geschreven woord maar ook met links, dan wordt jouw betoog al weer meer waard. haal je er dan ook de beledigende termen uit dan zou zo'n betoog als het jouwe opeens een +2 waard kunnen worden.
Als je er dan ook nog voor zorgt dat je ook wat meer het onderwerp erbij haalt, nu is het maar zijdelings gelinkt aan de zaak van BREIN versus TPB, dan zou er misschien zelfs een +3 inzitten.
Ik raad je dan ook aan om even afstand te nemen van wat je geschreven hebt en dat neutraal, als iemand zonder enige mening over de stof, door te lezen. Dan zal je zien dat we gelijk hebben over jouw post.
Hier elkaar katten proberen af te vangen is natuurlijk net zo min netjes en moet door beide strijdende partijen geprobeerd worden te vermijden!
[
Voor 5% gewijzigd door
TheCapK op 24-06-2009 16:56
]