Wat de lezer aan deze reactie heeft? is offtopic en nutteloos lijkt me,-1 dus ik was ff te snel, die kan nog wel op 0
IStealYourGun in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
En deze reactie vind ik geen +2 waard. Dat van de 'melatotine' is al eerder naar voren gebracht door een andere poster, en hij wordt ook nog eens gecorrigeerd door iemand. +1 is wel genoeg dacht ik zo
BartS12 in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
Tja, zal wel goed bedoeld zijn,maar hij had het ook met een linkje kunnen doen. Beetje vervuiling op deze manier. Nu een 0 waard?
Soldaatje in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
Dit is ook nutteloos,kan wmb ook naar de -1
Mils in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
En deze reactie vind ik geen +2 waard. Dat van de 'melatotine' is al eerder naar voren gebracht door een andere poster, en hij wordt ook nog eens gecorrigeerd door iemand. +1 is wel genoeg dacht ik zo
BartS12 in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
Tja, zal wel goed bedoeld zijn,maar hij had het ook met een linkje kunnen doen. Beetje vervuiling op deze manier. Nu een 0 waard?
Soldaatje in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
Dit is ook nutteloos,kan wmb ook naar de -1
Mils in 'nieuws: Nieuwe Philips LightFrame-monitor krijgt lichtgevende rand'
[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 10-06-2009 15:59 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.