Het is bijzonder zinloos om te melden dat jij het spel gaat kopen. Als iedereen gaat melden dat ie het spel wel/niet gaat kopen, is dat gewoon ordinaire topicvervuiling. Het is inhoudsloos, en hoort daarom op -1.
Dani86 in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden'
Kan die beter niet meteen naar -2? Tamelijk smakeloze reactie.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
HellFury in 'nieuws: NEC start verkoop gebogen 43"-monitor'
Waarom krijgt zo'n post 14x +1 terwijl hij alleen maar zegt dat hij *denkt* dat het anders zit terwijl ie er gewoon falikant naast zit, wat ik in de post erop uiteenzet met een imho duidelijke uitleg en wat linkjes?
Waarom krijgt zo'n post 14x +1 terwijl hij alleen maar zegt dat hij *denkt* dat het anders zit terwijl ie er gewoon falikant naast zit, wat ik in de post erop uiteenzet met een imho duidelijke uitleg en wat linkjes?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Smakeloos is nog mild uitgedrukt, die 0-gevers mogen wel nagekeken worden imho, alles hoger dan een -1 is misbruik.Ulysses schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:48:
Dani86 in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden'
Voor deze reactie geld hetzelfde overigens (verwijzing naar WO2 in laatste zin).
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij past deze reactie ook beter op de -1 dan op de 0. Het toontje is mij persoonlijk even iets té op de man spelend voor een 0.
Virussen? Scan ze hier!
In ieder geval een flinke troll. Dus wat mij betreft ook een -1, en daar staat ie op.
Deze reactie lijkt me ook een troll zonder onderbouwing (laatste alinea) en dus een -1. Die +2 is écht grof misbruik, en mag worden onderzocht imho!
Virussen? Scan ze hier!
Ook deze een -1 gegeven. En staat inmiddels ook goed.
Een nul voor hem en een +1 voor jou. Mooie reactie .oisyn. Het zou je vak kunnen zijn.oisyn schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:51:
HellFury in 'nieuws: NEC start verkoop gebogen 43"-monitor'
/edit
Alle op- en bemerkingen van Wildhagen gevolgd. In het afvalputje met die lui reacties.
[ Voor 8% gewijzigd door Pjerry op 06-06-2009 13:45 ]
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Masselink in 'nieuws: Nintendo-topman: opvolger Wii ondersteunt waarschijnlijk hd'
Voegt niets toe en hoort op -1. Ik snap niet dat er een aantal +1tjes zijn uitgedeeld.
Voegt niets toe en hoort op -1. Ik snap niet dat er een aantal +1tjes zijn uitgedeeld.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
CLB in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen''
Dat taalgebruik vind ik echt niet chill
. Kan deze post op -1 worden gezet? Thanks!
Dat taalgebruik vind ik echt niet chill
🌞🍃
Datafeest schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:27:
Dat taalgebruik vind ik echt niet chill. Kan deze post op -1 worden gezet? Thanks!
Tweemaal done...RayNbow schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:19:
Masselink in 'nieuws: Nintendo-topman: opvolger Wii ondersteunt waarschijnlijk hd'
Pjerry leest de les....
Kunnen we de -1 dubbelpost terug krijgen? 
Nickienick in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
Nickienick in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
2x +1 krijgen voor dezelfde post?
2x +1 krijgen voor dezelfde post?
Dubbelposts zijn nog steeds ongewenst. De tweede hoort dus inderdaad op -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zeker geen -1 waard: vistu in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
Alleen omdat ie jezus zegt? Dat vind ik wel wat overdreven.Datafeest schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:27:
Dat taalgebruik vind ik echt niet chill. Kan deze post op -1 worden gezet? Thanks!
Inderdaad.Dirk schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:29:
Dubbelposts zijn nog steeds ongewenst. De tweede hoort dus inderdaad op -1.
Niet bepaald een briljante post, maar ongewenst is het niet. Nulletje gegeven, en daar staat ie nu op.
Dan blijft het nog een fipo, dus alsnog een -1. Als hij dan ook nog gaat vloeken wordt het wel heel simpel voor mij.RoD schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:14:
Alleen omdat ie jezus zegt? Dat vind ik wel wat overdreven.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Het is feitelijk een fipo, maar niet qua inhoud, imo. Vind het geen gekke reply. Dat ie jezus roept draagt niet bij, maar ik ga er ook niets van aftrekken. Het noemen van een bepaalde welbekende naam vind ik niet vloeken.
Ik zat te twijfelen tussen -1 en 0. Ik ben natuurlijk partijdig, dus gaf hem eerst een 0. Maar ten tweede vond ik de post zo vaag en onduidelijk dat ik die 0 ook niet echt meer inzag, dus later toch maar -1 gegeven.
Ik vond het een vrij onsamenhangend geheel. "Ben ik echt totaal NIET blij mee aangezien ik wel in de running was!" Que????
Ik vond het een vrij onsamenhangend geheel. "Ben ik echt totaal NIET blij mee aangezien ik wel in de running was!" Que????
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Vloeken: De naam van de Heer ijdel gebruiken.RoD schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:20:
Het noemen van een bepaalde welbekende naam vind ik niet vloeken.
Kortom, volgens veel christenen is het dat wel, in deze context, en imo ook.
Een vloek is een vorm van godslastering, bijvoorbeeld geuit door iemand die ergens van schrikt, zich pijn doet of ergens zeer ontevreden over is.
Deze: Verwijderd in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden' Is volgens mij beoordeeld op Lengte en niet op inhoud, want +2 vind ik voor dat offtopic verhaal toch echt te veel. +1 misschien, voor de moeite. ... maar het heeft NIETS met het topic te maken. Daarbij doet hij een forse aanname over het aantal fraudeurs met een WAO-uitkering, dat dit meer als 50% zou zijn ... en dat is gewoonweg ONZIN. Ik ken heel wat WAO'ers, gezien ik er zelf een ben, en ken er geen een die fraudeert. Bij >50% had ik minstens een paar fraudeurs moeten kennen. Daarbij wordt je met een WAO/WIA/WaJong met enige regelmaat gecontroleerd op arbeidsgeschiktheid.
Ik zet em op nul voor ongefundeerde offtopic BS.
[ Voor 64% gewijzigd door Ulysses op 07-06-2009 10:18 . Reden: Nieuw geval ]
*eensch* Escovan, fraaie lange offttopic rantpost gevuld met aannames.
* botoo doet 0
* botoo doet 0
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ook eens, maar misschien heeft deze wel een echte schop naar de 0 krijgen. Er zijn een beetje veel +2's
Er zijn idd nog wel een paar mods nodig om hem op de 0 te krijgen, meer is het idd niet waard...
Virussen? Scan ze hier!
Vraag me af waarom dit een -1 is: CLB in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
Eerste stukje kan ik inkomen van 'shit ik was in de running'
Maar tweede stukje over het niet melden van T-mobile vind ik dusdanig goed opgemerkt dat het geen -1 waard is.
EDIT: Net de posts hierboven gelezen, beetje zielig imho
Ik zeg toch ook niks over je enerlaatste post: Datafeest in "G-Star Broek enorme slijtplekken" ofzo

Ik vatte dat gelijk op als het 'alleenrecht' en dacht shit (of jezus of whatever) ik wil geen T-mobile, aangezien ik in de running ben. In de running ben voor wat, voor een nieuwe telefoontje, waarbij de iPhone m'n interesse had.
Jezus typen is gelijk vloeken? Beetje triest.
Dan post ik toch lekker niet meer bij het Nieuws, als dit al wordt 'bestraft' (God straft meteen zeker?)
Want dit wordt wel beloond met een +1:
Verwijderd in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
Staat nog wel een bron in wat de +1 misschien verklaard, maar mijn -1 is nog steeds erg zwaar bestraft imho.
Maar tweede stukje over het niet melden van T-mobile vind ik dusdanig goed opgemerkt dat het geen -1 waard is.
EDIT: Net de posts hierboven gelezen, beetje zielig imho
Omdat jij het taalgebruik niet chill vind, vraag jij of die op -1 gezet kan worden? Lekkere non-redenDatafeest schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:27:

Ik zeg toch ook niks over je enerlaatste post: Datafeest in "G-Star Broek enorme slijtplekken" ofzo
Een fipo? Wat is dat? Weet ook niet wat je met 'nog gaat vloeken' bedoeld, want ik vloek nietDirk schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:17:
Dan blijft het nog een fipo, dus alsnog een -1.
Als hij dan ook nog gaat vloeken wordt het wel heel simpel voor mij.

Wat is daar nou raar aan? Er wordt gesteld dat de iPhone door T-mobile wordt verkocht.MsG schreef op zondag 07 juni 2009 @ 02:53:
Ik vond het een vrij onsamenhangend geheel.
"Ben ik echt totaal NIET blij mee aangezien ik wel in de running was!" Que????
Ik vatte dat gelijk op als het 'alleenrecht' en dacht shit (of jezus of whatever) ik wil geen T-mobile, aangezien ik in de running ben. In de running ben voor wat, voor een nieuwe telefoontje, waarbij de iPhone m'n interesse had.
Vloeken, vloeken, kom op man. Het was meer in de trend van 'Wat is dit'Ulysses schreef op zondag 07 juni 2009 @ 08:44:
Vloeken: De naam van de Heer ijdel gebruiken.
Kortom, volgens veel christenen is het dat wel, in deze context, en imo ook.
Jezus typen is gelijk vloeken? Beetje triest.
Dan post ik toch lekker niet meer bij het Nieuws, als dit al wordt 'bestraft' (God straft meteen zeker?)
Want dit wordt wel beloond met een +1:
Verwijderd in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
Staat nog wel een bron in wat de +1 misschien verklaard, maar mijn -1 is nog steeds erg zwaar bestraft imho.
[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 07-06-2009 12:28 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja, ik vind het ook iets hard. Maar ik heb ook een -1 gegeven. Je had het ook anders kunnen brengen. En die strikethrough gaat er bij mij ook meestal niet in. De backspace knop houdt het meestal overzichtelijker. En dan de 2e zin die ik helaas niet begrijp. Je was in de running? waarvoor? Dat jij de iPhone exclusief kon gaan verkopen?
Edit nr 3: Hou het helder en zeg meteen waar je het over hebt.
Het 2e deel wordt door jou aangehaalde post van schumiintel uitgelegd en is gewoon wat uitgebreider daardoor.
En een troll/flame hef je niet op door daaronder een +2 waardige alinea te zetten (imho).
Ja leuk al die edits! nou ik reageerde op je eerste edit.. en heb geen zin om nu de rest te lezen
ow ja.. strikethrough!! powerrr!!
Edit nr 3: Hou het helder en zeg meteen waar je het over hebt.
Het 2e deel wordt door jou aangehaalde post van schumiintel uitgelegd en is gewoon wat uitgebreider daardoor.
En een troll/flame hef je niet op door daaronder een +2 waardige alinea te zetten (imho).
Ja leuk al die edits! nou ik reageerde op je eerste edit.. en heb geen zin om nu de rest te lezen
[ Voor 16% gewijzigd door Len op 07-06-2009 12:11 . Reden: edit door edits enzo ]
Nah ik vind het triest, dat het een -1 wordt, als ik Jezus zeg, terwijl er hiervoor in dit topic dingen worden besproken over Hitler / WO2, die ook een -1 krijgen. Totaal niet vergelijkbaar in mijn opinie, maar wel 't zelfde gestraft.
Die striketrough laat mensen erop wijzen wat ik eerst heb gezegd en zo kunnen ze zien dat ik mezelf vebeterde. Ik verbeterde mezelf trouwens na 2 minuten al, terwijl er nog helemaal geen andere posts waren gemaakt.
Een troll / flame? Waar heb je 't over, zo was dat helemaal niet bedoeld
Volgens mij wordt hier zometeen nog beweert dat CLB Jezus's naam gebruikt om mensen te irriteren ofzo
En over dat 'in de running' is een kwestie van begrijpend lezen zeg.
Wat denk je nou zelf, dat ik de iPhone exclusief kon gaan verkopen
Tevens staat het in de laatste twee zinnen duidelijk uitgelegd wat ik daarmee bedoelde.
Die striketrough laat mensen erop wijzen wat ik eerst heb gezegd en zo kunnen ze zien dat ik mezelf vebeterde. Ik verbeterde mezelf trouwens na 2 minuten al, terwijl er nog helemaal geen andere posts waren gemaakt.
Een troll / flame? Waar heb je 't over, zo was dat helemaal niet bedoeld

Volgens mij wordt hier zometeen nog beweert dat CLB Jezus's naam gebruikt om mensen te irriteren ofzo
Tevens staat het in de laatste twee zinnen duidelijk uitgelegd wat ik daarmee bedoelde.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 07-06-2009 12:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als iemand Jezus zegt om de een of andere reden is dat niet meteen vloeken. Sterker nog: het valt onder vrijheid van meningsuiting. In de Veluwe gordel zijn er een aantal gemeenten geweest die hebben geprobeerd vloeken strafbaar te maken. daar zijn ze van teruggefloten toen de eerste boete was uitgeschreven en voor de rechter kwam.
Zo is de welbekende vloek: GVD niets anders dan iets wat je over jezelf uitroept.
Verder kan je alleen godslastering plegen als je ook in een god gelooft.
Iemand uitschelden kan wat mij betreft totaal niet. Gaat het echter om dit soort uitroepen dan vind ik dat we eerst even goed naar de context moeten kijken voordat we hierom een post omlaag gaan modden!
Zo is de welbekende vloek: GVD niets anders dan iets wat je over jezelf uitroept.
Iemand uitschelden kan wat mij betreft totaal niet. Gaat het echter om dit soort uitroepen dan vind ik dat we eerst even goed naar de context moeten kijken voordat we hierom een post omlaag gaan modden!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ben ik met je eens. Ik vind een -1 daarom ook behoorlijk overdreven. Als het noemen van die naam al vloeken is, dan is het figuur jezus blijkbaar niet zo'n frisse gozer. Dat is althans wat er bij mij opkomt als je vindt dat het roepen van "jezus" al vloeken is. Lijkt me toch niet helemaal wat er bedoeld wordt.k1n8fisher schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:20:
Als iemand Jezus zegt om de een of andere reden is dat niet meteen vloeken. Sterker nog: het valt onder vrijheid van meningsuiting. In de Veluwe gordel zijn er een aantal gemeenten geweest die hebben geprobeerd vloeken strafbaar te maken. daar zijn ze van teruggefloten toen de eerste boete was uitgeschreven en voor de rechter kwam.
Een tactische woordkeuze is het iig niet, als je er rekening mee houdt dat dit een openbare plek is, en er dus ook vast wel christen fundamentalisten tussen de lezers zitten.
Moet je dan overal rekening mee gaan houden? Nee, maar had er gestaan "Jeetje" of "WTF" was niemand er over gevallen ... simpel toch?
Moet je dan overal rekening mee gaan houden? Nee, maar had er gestaan "Jeetje" of "WTF" was niemand er over gevallen ... simpel toch?
Bij een WTF was hij wat mij betreft nog steeds naar de haringkelder gegaan, gezien de niet bepaald hoogstaande inhoud, een ranterig overkomende post, en alsnog een zinloos scheldwoord/belediging aan wie dan ook.
Gewoon een schitterende FiPo, die voor mij niets toevoegt.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
modelmark in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden' Ja EN? Leuk dat je het er mee eensch bent, maar wat meer woorden mag ook wel, zo is het niet echt van waarde binnen de discussie. imo -1
Nah ik vind het best triest, dat zoiets omlaag gemod wordt voor zulke nonredenen 
En als het niets toevoegt moet het maar op -1 staan? Een 0 had gewoon goed geweest voor deze post.
Tevens voegt het toe, dat er geen Tmobile achter de iPhone 2009 staat wat bij andere iPhones wel zo was..
Wat misschien kon duiden op het niet hebben van alleenrecht door Tmobile voor deze nieuwe iPhone.
(heb het over de mijne, niet over die van 'modelmark')
EDIT: Ik ben ook benieuwd, hoeveel -1'tjes, 0'tjes enzovoort die post heeft gekregen, zelf kan ik het niet zien.
En als het niets toevoegt moet het maar op -1 staan? Een 0 had gewoon goed geweest voor deze post.
Tevens voegt het toe, dat er geen Tmobile achter de iPhone 2009 staat wat bij andere iPhones wel zo was..
Wat misschien kon duiden op het niet hebben van alleenrecht door Tmobile voor deze nieuwe iPhone.
(heb het over de mijne, niet over die van 'modelmark')
EDIT: Ik ben ook benieuwd, hoeveel -1'tjes, 0'tjes enzovoort die post heeft gekregen, zelf kan ik het niet zien.
[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 07-06-2009 17:53 ]
Daar ga ik geen rekening mee houden.Ulysses schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:09:
Een tactische woordkeuze is het iig niet, als je er rekening mee houdt dat dit een openbare plek is, en er dus ook vast wel christen fundamentalisten tussen de lezers zitten.
Ik gebruik 'jezus' wel vaker zonder bijbedoelingen,is een gewoonte geworden.
.....wat een pokkeweer.
.....wat een lekker ding, enz enz. Is wmb dus bedoeld om woorden wat meer kracht bij te zetten. Ik vind er niets negatiefs aan op deze manier, denk dat die naam meer gebruikt word om iets meer volume te geven, en krachtiger te laten overkomen.
Eerste reacties worden wat mij betreft soms wat te snel afgedaan als fipos, deze krijgt van mij dus een 0
.....wat een pokkeweer.
.....wat een lekker ding, enz enz. Is wmb dus bedoeld om woorden wat meer kracht bij te zetten. Ik vind er niets negatiefs aan op deze manier, denk dat die naam meer gebruikt word om iets meer volume te geven, en krachtiger te laten overkomen.
Eerste reacties worden wat mij betreft soms wat te snel afgedaan als fipos, deze krijgt van mij dus een 0
[ Voor 25% gewijzigd door pcgek op 07-06-2009 18:46 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Als je naar je post gaat en het modschermpje uitklapt dan kan je deze daarna weer verder uitklappen aan de onderkant. Hier staat er welke score er hoe vaak gegeven is!CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:50:
@PCgek: als je de klemtoon net even anders legt dan praat je gewoon over iemand zijn familielid.
[ Voor 11% gewijzigd door TheCapK op 07-06-2009 18:35 ]
Dank! 69 -1'tjes en 35 0'tjes ofzo.. Hmm vind het slecht gesteld met die postmoderatie zegk1n8fisher schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:34:
Als je naar je post gaat en het modschermpje uitklapt dan kan je deze daarna weer
verder uitklappen aan de onderkant. Hier staat er welke score er hoe vaak gegeven is!

Jah sorry hoor, maar een mismods-over-het-mismods-topic is er nou eenmaal niet, als je hier je punten niet meer haalt dan tref je net een van de weinige stukjes democratie in T.Net aan: het mod systeem. (verwacht namelijk niet dat een Power genegen (of in staat) is dit op 0 te fixxen)CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:44:
[...]
Dank! 69 -1'tjes en 35 0'tjes ofzo.. Hmm vind het slecht gesteld met die postmoderatie zeg
edit:
Ik heb CLB 0 gemod trouwens, dus bij mij hoeftie niet meer te zijn...
Ik heb CLB 0 gemod trouwens, dus bij mij hoeftie niet meer te zijn...
Edit: En doe deze nog ff 2 trappen 0 dan staatie goed: Verwijderd in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden' (was al genoemd, maar ik denk dat er een boel (15) niet lezende mods uitgevist worden door de modbot op deze manier)
[ Voor 29% gewijzigd door Ulysses op 07-06-2009 21:09 ]
Hij had nooit op -1 moeten staan, dus daarom blijf ik hier bezig, dat lijkt me logisch.Ulysses schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:11:
Jah sorry hoor, maar een mismods-over-het-mismods-topic is er nou eenmaal niet, als je hier je punten niet meer haalt dan tref je net een van de weinige stukjes democratie in T.Net aan: het mod systeem. (verwacht namelijk niet dat een Power genegen (of in staat) is dit op 0 te fixxen)
Tevens houd ik er niet echt van als er op zo'n toon tegen me aangeblaat wordt
Sometimes you just have to know when to fold. This is one of those times I am afraid!CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:22:
[...]
Hij had nooit op -1 moeten staan, dus daarom blijf ik hier bezig, dat lijkt me logisch.
Als je vindt dat mensen niet op een geweldige manier tegen je praten moet je dat trouwens ook niet terug gaan doen. Dat levert alleen maar extra irritatie op. Als je er voor zorgt dat er op jouw manier van discussiëren niets aan te merken is dan staan anderen wat welwillender tegenover wat je schrijft en denkt!
Dat kun je niet menen. Hij mag best stellen dat hij geen T-Mobile wil, net zoals ik mag zeggen dat ik heel tevreden ben (al jaren) over T-Mobile.FreezeXJ schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:45:
Bij een WTF was hij wat mij betreft nog steeds naar de haringkelder gegaan, gezien de niet bepaald hoogstaande inhoud, een ranterig overkomende post, en alsnog een zinloos scheldwoord/belediging aan wie dan ook.
Bij nader inzien vind ik dat eerste woord toch niet zo godslasterend dat een -1 verantwoord is.
/me Pjerry geeft ook een 0
/edit
Heel apart dat deze reactie van Parabellum continu aangehaald wordt. Volgens het miniFAQ is hij namelijk on-topic. Echt off-topic is zijn eerdere post (waarop hij dus zelf via een andere reageert) Verwijderd in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden'.Ulysses schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:11:
[...]
Jah sorry hoor, maar een mismods-over-het-mismods-topic is er nou eenmaal niet, als je hier je punten niet meer haalt dan tref je net een van de weinige stukjes democratie in T.Net aan: het mod systeem. (verwacht namelijk niet dat een Power genegen (of in staat) is dit op 0 te fixxen)
Edit: En doe deze nog ff 2 trappen 0 dan staatie goed: Verwijderd in 'nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden' (was al genoemd, maar ik denk dat er een boel (15) niet lezende mods uitgevist worden door de modbot op deze manier)
Maar met 5x +2 en 48x +1, ga ik daar mijn vingers niet aan branden.....
quotje uit de miniFaq:
Ik heb dit pas ook al aanhangig gemaakt in de Modbot/Modstatus klachtenloketWat te doen met offtopic draadjes?
In de regel is het zo dat de eerste reactie die offtopic gaat, afhankelijk van de inhoud, lager beoordeeld wordt. De reacties daarop echter, kun je zien als reacties met als onderwerp de eerste offtopic reactie. Hier kan dus in principe weer normaal gemodereerd worden.
Het is dus niet de bedoeling dat een gehele offtopic draad per definitie op het laagste niveau hoort. Dit zou oneerlijk zijn tegenover diegenen die van een offtopic discussie nog een goede discussie willen maken.
[ Voor 58% gewijzigd door Pjerry op 07-06-2009 20:11 ]
Pjerry leest de les....
Dat doe ik dan ook na deze post maar, vind het zonde voor m'n karma / stats enzovoortk1n8fisher schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:40:
Sometimes you just have to know when to fold. This is one of those times I am afraid!
Dat klopt uiteraard ook. Maar als hij 4 postings gebruikt om me onderuit te schoppen voor iets onzinnigs..Als je vindt dat mensen niet op een geweldige manier tegen je praten moet je dat trouwens ook niet terug gaan doen. Dat levert alleen maar extra irritatie op. Als je er voor zorgt dat er op jouw manier van discussiëren niets aan te merken is dan staan anderen wat welwillender tegenover wat je schrijft en denkt!
Nu is wat mij betreft ook de discussie gesloten, vind het gewoon jammer
Van mij mag deze reactie wel naar de +1, poster geeft info over het gewicht van de eerstgenoemde koeler+ meegeleverde fancontroller. En dat staat niet in het artikel..
lplesage in 'nieuws: Tuniq toont Tower 120 Extreme cpu-koeler'
lplesage in 'nieuws: Tuniq toont Tower 120 Extreme cpu-koeler'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Persoonlijk vind ik het ook wat overdreven, maar het gaat er denk ik meer om hoe het overkomt. Qua tijd ben je wel erg snel geweest met posten en om dan te beginnen met wat woorden in hoofdletters, dat alleen al komt veel te schreeuwerig over en kan als negatief worden beschouwd. Of er nu Jezus wordt geroepen of niet, maakt mij niets uit eigenlijk. Zie het als een soort "HOLY SHIT!!", als je daar mee was begonnen was het niet erg, maar zeker niet van hoogstaande waarde en/of prettig te lezen. We hebben hier besloten dat dat soort nietszeggende hoofdletter-gebruikende zaken gewoon -1 zijn.
Je doet nu de aanname dat het alleen vanwege je taalgebruik was. Echter vond ik de post zeer vaag, blijkbaar ben ik de enige die dat in de running niet snapte, icm dingen als ??????? etc kwam ik toch meer naar -1 dan 0, maar goed iemand anders kan het weer anders zien.CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:13:
Nah ik vind het triest, dat het een -1 wordt, als ik Jezus zeg, terwijl er hiervoor in dit topic dingen worden besproken over Hitler / WO2, die ook een -1 krijgen. Totaal niet vergelijkbaar in mijn opinie, maar wel 't zelfde gestraft.
Een troll / flame? Waar heb je 't over, zo was dat helemaal niet bedoeld![]()
Dingen als 0 en -1 zijn vaak betwistbaar, zeker als je een erg onduidelijke post schrijft waarbij het meer een soort gedachtenspinselpost lijkt met warrige samenhang. Ik kon er namelijk niks van maken en meer met mij. Het is uiteraard zeer logisch dat je je eigen post(s) niet een -1 vind verdienen, maar ik ben het niet met je eens dat het een FEIT is dat het een 0 moest zijn.CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:22:
[...]
Hij had nooit op -1 moeten staan, dus daarom blijf ik hier bezig, dat lijkt me logisch.
[ Voor 20% gewijzigd door MsG op 08-06-2009 01:02 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies'
Wellicht dat ik de post verkeerd lees, maar dit is IMHO gewoon een -1.
Wellicht dat ik de post verkeerd lees, maar dit is IMHO gewoon een -1.
Inderdaad, als hij wil ranten over de nieuwswaardigheid van het artikel mag hij dat hier doen: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: 'Eerste DirectX 11-gpu's Nvidia leverbaar in loop van 2010''
-1?
Nvidia fanboy die de waarheid niet aankan ofzo?
-1?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 13:07 ]
Die flame naar MS draagt ook niet bij.Dirk schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:36:
Inderdaad, als hij wil ranten over de nieuwswaardigheid van het artikel mag hij dat hier doen: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies
Wat de waarheid ook is, ik zie er in ieder geval niets ongewensts in. Nulletje gegeven.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:07:
Verwijderd in 'nieuws: 'Eerste DirectX 11-gpu's Nvidia leverbaar in loop van 2010''
-1?
Overigens mag je best even wachten met het posten van je reactie. Hij stond er net 5 minuten toen je em hier postte, en heeft bovendien nog maar 2x een -1 moderatie gekregen.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 13:13 ]
el frikandel in 'nieuws: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies'
Hier lijkt meningmodder actief? Iemand die +1 voor deze post geeft is IMHO niet geheel meningloos
-1 is op zijn plaats volgens mij.
Hier lijkt meningmodder actief? Iemand die +1 voor deze post geeft is IMHO niet geheel meningloos
Toch toevallig die +1 daar jaEDIT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:39:
el frikandel in 'nieuws: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies'
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het gros van die meningmods is afkomstig van één gebruiker die zijn rechten inmiddels al in heeft moeten leveren.k1n8fisher schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:57:
In dit topic moet even goed gekeken worden. Er worden af en toe mening mods gegeven
edit:
Oh ander topic, ik dacht nieuws: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies.
[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 08-06-2009 13:59 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Cloud schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:43:
[...]
Toch toevallig die +1 daar jaDie raakt inderdaad zijn rechten kwijt. *done*
Ik ben blij dat je er zo trots op bent dat het het even twee keer meldt, Cloud. En ja, ik was die "meningmodder". Ik ben namelijk, en kennelijk niet als enige, van mening dat een artikel over de doosjes van Windows 7 niets te zoeken heeft op Tweakers. Dat is marketing, geen technologie. De onevenredige aandacht voor Windows 7 is irritant in mijn ogen. Maargoed, helaas kan je artikelen zelf niet omhoog of omlaag modden. Dát zou durf zijn voor Tweakers...Cloud schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:59:
[...]
Het gros van die meningmods is afkomstig van één gebruiker die zijn rechten inmiddels al in heeft moeten leveren.
edit:Oh ander topic, ik dacht nieuws: Microsoft toont verpakkingen Windows 7-versies.
Succes met de moderaties verder. Ik ben mijn rechten kwijt, dus van mij zal je geen last meer hebben.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zullen we de conversatie binnen de mail houden, i.p.v. dit soort berichten te plaatsen? 
Bedankt.
Bedankt.
Wat vinden jullie van Verwijderd in 'nieuws: Ontdekking kan opslagcapaciteit harde schijven vergroten'?
Ik twijfel een beetje over een -1 door z'n eerste zin, maar z'n reactie verder vind ik wel zinnig. Ik geef 'm vooralsnog het voordeel van de twijfel en hou 'm op 0.
Ik twijfel een beetje over een -1 door z'n eerste zin, maar z'n reactie verder vind ik wel zinnig. Ik geef 'm vooralsnog het voordeel van de twijfel en hou 'm op 0.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Poeh dat is inderdaad een lastige. Ik kan me zowel een -1 als een 0 erg goed voorstellen. Op de eerste zin na is het inderdaad een zinnige bijdrage.
Ik hou hem eerst ook even op 0.
Ik hou hem eerst ook even op 0.
Deze reactie lijkt me een duidelijke -1 wegens het gedoe over de maffia, zonder onderbouwing, en geblaat over 'dictatuur' enzo. Die +1-gevers mogen imho nagekeken worden, lijkt me meningmodden en dus modmisbruik.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
@.oisyn... Lastige ja. Ik kan me goed voorstellen dat mensen 'm vanwege die eerste zin een -1 geven. Ik hou 'm niettemin ook op (klein) nulletje... Komt gelukkig ook geen flameware uit voort.
Helemaal eens met wildhagen. Maffia geleuter heb ik geen erbarmen mee...
Helemaal eens met wildhagen. Maffia geleuter heb ik geen erbarmen mee...
Ik snap wel de twijfel, maar ik vind het persoonlijk te ver gaan. Ik ben daarom ook voor de -1 gegaan..oisyn schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:06:
Wat vinden jullie van Verwijderd in 'nieuws: Ontdekking kan opslagcapaciteit harde schijven vergroten'?
Geen idee waar jouw post over ging. Hoop geblaat waar m.i. niemand iets mee kan en dus vervuiling en dus -1.CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:56:
Vraag me af waarom dit een -1 is: CLB in 'nieuws: 'T-Mobile gaat nieuwe iPhone in Nederland verkopen' - update'
418O2 in 'nieuws: Nieuwe iPhone 3GS krijgt kompas en videocamera'
5 keer +1
. Sommige mensen hun modrechten mogen imo nog eens nagekeken worden
5 keer +1
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weer een topic waar we op moeten letten. Het gaat voorlopig nog wel goed maar het is weer een copyright gebeuren dus...: nieuws: Rechtbank Stockholm: Pirate Bay-rechter was niet bevooroordeeld
extra attentie!
Een heel groot verhaal kreeg van iemand +2 terwijl de helft al eerder was gezegd en de andere helft wat conspiracy achtig aandeed. +1 kan van mij wel wegens het nette betoog maar meer....!
extra attentie!
Een heel groot verhaal kreeg van iemand +2 terwijl de helft al eerder was gezegd en de andere helft wat conspiracy achtig aandeed. +1 kan van mij wel wegens het nette betoog maar meer....!
[ Voor 29% gewijzigd door TheCapK op 09-06-2009 11:29 ]
Waarom word ik zo zwaar neergemod in boe2 in 'nieuws: Filmstudio's gaan films op 720p streamen' ? Ik maak toch een vrij valide punt dacht ik?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het leest gewoon als een klacht naar de redactie en dat kan hier:
Geachte Redactie
Geachte Redactie
☻/
/▌
/ \
Ja, ik vind dat je een punt heb. Ik heb er een 0 bijgegeven. maar dat heft de 11(!) -1 modders nog niet op 
edit: @ kixstart: ik las het niet direct zo, maar nu ik de thread heb gelezen die eruit gekomen is, dan gaat het wel zeer offtopic. Er had op zich een goede discussie kunnen ontstaan (waarom in USA eerst, zijn de EU filmkanalen net zo snel met nieuwe films enz). Die is er kennelijk niet gekomen...
Maarja, eens gegeven dat modpuntje blijft gegeven
edit: @ kixstart: ik las het niet direct zo, maar nu ik de thread heb gelezen die eruit gekomen is, dan gaat het wel zeer offtopic. Er had op zich een goede discussie kunnen ontstaan (waarom in USA eerst, zijn de EU filmkanalen net zo snel met nieuwe films enz). Die is er kennelijk niet gekomen...
Maarja, eens gegeven dat modpuntje blijft gegeven
[ Voor 62% gewijzigd door Len op 09-06-2009 11:55 ]
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Apple kondigt Mac OS X Snow Leopard aan'
Waarom staat deze op -1? Omdat ik zeg dat ik geen Mac Fanboy ben?
Waarom staat deze op -1? Omdat ik zeg dat ik geen Mac Fanboy ben?
Het is maar één persoon die ervoor heeft gekozen. Ben het met de 0 eens hiervoor, want er is niks mis mee.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Zijn het enkel powermods die meer details over de moderaties kunnen zien? Ik kan geen linkje vinden naar meer details en lijkt me normaal dat je de moderaties van je eigen reactie zou moeten kunnen zie wie, wat heeft opgegeven.
Heb zo'n verdacht geval van reacties, ongeacht de inhoud, die naar -1 zijn gezet; vervolgens begint iemand te reageren die het meestal oneens is met mij en al m'n reacties die erop volgen hebben geen moderatie meer.
Ik zocht dus hoe het te controleren zodat ik niemand moet lastig vallen met zoiets.
Heb zo'n verdacht geval van reacties, ongeacht de inhoud, die naar -1 zijn gezet; vervolgens begint iemand te reageren die het meestal oneens is met mij en al m'n reacties die erop volgen hebben geen moderatie meer.
Ik zocht dus hoe het te controleren zodat ik niemand moet lastig vallen met zoiets.
Ivm privacy van de users kunnen PowerMods dit alleen. Je kunt wel de totale score zien en daar een conclusie uittrekken, want als je bijvoorbeeld 2x een 0 hebt kan dit van 1 expert of 2 normal gedaan zijn. Bij meer moderaties wordt dit natuurlijk wel wat lastiger.
Als het blijkt dat iemand omdat hij het ergens mee oneens een -1 geeft moet je dit toch melden, want wij kunnen er wat aan doen. Mocht iedereen dit kunnen zien dan krijg je alleen maar flamewars op de Frontpage of via Email/DM en dat is vanzelfsprekend niet gewenst.
Als het blijkt dat iemand omdat hij het ergens mee oneens een -1 geeft moet je dit toch melden, want wij kunnen er wat aan doen. Mocht iedereen dit kunnen zien dan krijg je alleen maar flamewars op de Frontpage of via Email/DM en dat is vanzelfsprekend niet gewenst.
☻/
/▌
/ \
Je kan alleen zien hoe vaak een bepaalde score is gegeven, niet wie dat hebben gedaan. Dat is ook beter omdat anders mensen anderen gaan lastigvallen als ze het niet met de modscore eens zijn die ze van die persoon hebben gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als iemand echt verkeerd heeft gemod dan wordt zoiemand benaderd door een Powermod. die zijn daarvoor!Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:03:
Zijn het enkel powermods die meer details over de moderaties kunnen zien? Ik kan geen linkje vinden naar meer details en lijkt me normaal dat je de moderaties van je eigen reactie zou moeten kunnen zie wie, wat heeft opgegeven.
edit: dat krijg je er van als je tussendoor je kinderen met hun eten moet helpen!
[ Voor 4% gewijzigd door TheCapK op 09-06-2009 12:18 ]
Je kan wel zien hoevaak welke score is gegeven. Dit kan je zien door bij een reactie het modschermpje te laten uitklapen dan kan je deze daarna weer verder uitklappen door het dunne balkje aan de onderkant te klikken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:03:
Zijn het enkel powermods die meer details over de moderaties kunnen zien?
Je kan ook even in Tweakers.net moderatie faq kijken als hier de tekstuele uitleg te kort schiet.
Edit: /erg laat
[ Voor 20% gewijzigd door Regeneration op 09-06-2009 12:28 ]
Verwijderd
Dank voor de reacties. Wel geen zin om kinderachtig gedrag te rapporteren om jullie vervolgens je tijd moeten in te steken. -1's zijn m'n zorgen niet waard en kinderlijk gedrag zijn jullie tijd niet waard
Ik heb er wel een paar bekeken en sommige op 0 gezet, maar er zijn er ook een aantal die erg ranterig overkomen. Probeer in artikelen over Macs wat minder anti-Mac te zijn, zoals in een korte zin zeggen dat het alleen maar overprized is.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd in 'nieuws: Rechtbank Stockholm: Pirate Bay-rechter was niet bevooroordeeld'
Wat is daar neutraal aan?
- Keiharde flame naar een bepaalde organisatie
- Zonder bronnen of uitleg betichten van eigenbelang e.d.
Wat is daar neutraal aan?
- Keiharde flame naar een bepaalde organisatie
- Zonder bronnen of uitleg betichten van eigenbelang e.d.
* Yellow|A gaat denkt ie' maar ophouden met lezen/mening geven over reacties op tweakers. Beetje water naar de zee brengen helaas.
nieuws: Bestedingen aan internetadvertenties lopen terug
Mensen die de site benadelen krijgen greeny-mustreads (vb Instaleer Adblock) terwijl mensen die er tegen zijn worden weg-gemoderate.
Maybe een paar mod edits die zeggen "adblock is niet lief" of iets dergelijks?
Mensen die de site benadelen krijgen greeny-mustreads (vb Instaleer Adblock) terwijl mensen die er tegen zijn worden weg-gemoderate.
[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 09-06-2009 14:23 ]
|{ brrr }] |
FJMT in 'nieuws: Rechtbank Stockholm: Pirate Bay-rechter was niet bevooroordeeld'
Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het een erg goede post. Ik heb hem +2 gegeven. Twijfelde een beetje tussen +1 en +2.
Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het een erg goede post. Ik heb hem +2 gegeven. Twijfelde een beetje tussen +1 en +2.
Ik vind het absoluut een +2MsG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:29:
FJMT in 'nieuws: Rechtbank Stockholm: Pirate Bay-rechter was niet bevooroordeeld'
Punt is, met Adblock installeren is niets mis. Je kunt gemakkelijk T.net whitelisten. * RoD heeft ook Adblock. Al zie ik wel een iemand staan die toch redelijk duidelijk aangeeft ads te blocken op T.net...Yellow|A schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:23:
* Yellow|A gaat denkt ie' maar ophouden met lezen/mening geven over reacties op tweakers. Beetje water naar de zee brengen helaas.
[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 09-06-2009 14:33 ]
Ik denk dat in 'Bestedingen aan internetadvertenties lopen terug' weer een mening-modders actief zijn geweest, aangezien in de reacties hieronder weer een +2 staat...
Verwijderd in 'nieuws: Bestedingen aan internetadvertenties lopen terug'
SirBlade in 'nieuws: Bestedingen aan internetadvertenties lopen terug'
SirBlade in 'nieuws: Bestedingen aan internetadvertenties lopen terug'
Verwijderd
Wat is er zo -1 aan deze? Soldaatje in 'nieuws: Honderdduizend sites verwijderd na hack Britse webhoster - update'
Is wel een edit op geweest... stond er eerst iets verschrikkelijks bij?
Ik weet het niet, maar ik heb er een 0 aan gegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:51:
Wat is er zo -1 aan deze? Soldaatje in 'nieuws: Honderdduizend sites verwijderd na hack Britse webhoster - update'
Verwijderd
Ik vindt het zelfs niet zo'n net betoog... Het staat vol van de verdachtmakingen van omkoperij, die weer nergens op gebaseerd zijn..k1n8fisher schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:06:
Weer een topic waar we op moeten letten. Het gaat voorlopig nog wel goed maar het is weer een copyright gebeuren dus...: nieuws: Rechtbank Stockholm: Pirate Bay-rechter was niet bevooroordeeld
extra attentie!
't is niet zo erg als de standaard mafia-uitspraken, maar erg ver zit het er ook niet vanaf. Zelfde strekking, maar met wat minder harde woorden. Daarom van mij niet meer dan een 0.
Same here, maar kan nog wel wat gebruikenRoD schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:53:
[...]
Ik weet het niet, maar ik heb er een 0 aan gegeven.
[ Voor 67% gewijzigd door Arne op 09-06-2009 15:58 ]
When you only live once, try not to die?
Staat nu redelijk stevig op 0...
Degenen die deze reactie een +2 gaf is duidelijk modmisbruik aan het plegen en mag imho onderzocht worden. Is niet meer dan een 0 imho.
Idem voor de +2-gever aan deze reactie overigens.
De +1 en +2's voor deze reactie lijkt me ook modmisbruik van de bovenste plank, maximaal een 0...
Degenen die deze reactie een +2 gaf is duidelijk modmisbruik aan het plegen en mag imho onderzocht worden. Is niet meer dan een 0 imho.
Idem voor de +2-gever aan deze reactie overigens.
De +1 en +2's voor deze reactie lijkt me ook modmisbruik van de bovenste plank, maximaal een 0...
[ Voor 39% gewijzigd door wildhagen op 09-06-2009 17:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Vooruitlopende op de veranderingen die er aankomen betreffende het modsysteem, zouden we er nu al eens even een nieuwsartikel bij kunnen pakken om is te kijken hoe we daar in de nieuwe situatie mee zouden moeten omgaan.
Misschien is dit wel een geschikte,1 met weinig reacties nieuws: 'Intel Celeron E3000-serie verschijnt in derde kwartaal'
edit: Misschien leuk om dat te testen?
Misschien is dit wel een geschikte,1 met weinig reacties nieuws: 'Intel Celeron E3000-serie verschijnt in derde kwartaal'
edit: Misschien leuk om dat te testen?
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 09-06-2009 20:42 ]
Verwijderd in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2''
Volslagen offtopic.
Sowieso een vreselijke draad trouwens. Het staat helemaal vol met offtopicgezeur en flames.
Volslagen offtopic.
Sowieso een vreselijke draad trouwens. Het staat helemaal vol met offtopicgezeur en flames.
[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 09-06-2009 20:10 ]
Modmisbruikers-alert!!!
Degene die deze flamebait een +1 gaf mag imho nagekeken worden, lijkt me een duidelijke -1.
Hetzelfde geld voor de misbruikers die deze troll ("gristenen") een +1 gaven, ook de 0 is uiterst dubieus, de -1 lijkt me het aangewezen niveau.
Ook deze reactie kan denk ik wel op de -1 wegens op de man spelen. Ook hier mogen de +1's imho worden gecontroleerd...
Degene die deze flamebait een +1 gaf mag imho nagekeken worden, lijkt me een duidelijke -1.
Hetzelfde geld voor de misbruikers die deze troll ("gristenen") een +1 gaven, ook de 0 is uiterst dubieus, de -1 lijkt me het aangewezen niveau.
Ook deze reactie kan denk ik wel op de -1 wegens op de man spelen. Ook hier mogen de +1's imho worden gecontroleerd...
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 09-06-2009 21:18 ]
Virussen? Scan ze hier!
Waarom is zoiets neutraal Verwijderd in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2'' als MsG in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2'' ongewenst is. Kan iemand me deze imo inconsistentie uitleggen?
Die eerste maakt (hoe zinloos dan ook) nog een vergelijking met de telefoon die in het artikel staat. De reactie van jou gaat alleen maar over de iPhone en is daardoor volslagen offtopic.
Ik dacht dat 0 eerder voor Off-topic was en -1 voor de ergere reacties, zoals flames etc. Of gaat dat pas in na de update van het mod-systeem?RoD schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:29:
Die eerste maakt (hoe zinloos dan ook) nog een vergelijking met de telefoon die in het artikel staat. De reactie van jou gaat alleen maar over de iPhone en is daardoor volslagen offtopic.
Nee offtopic is ook -1. Neutrale posts die gewoon iets normaals bevatten maar niet echt meerwaarde bieden zijn 0, de rest of dus hoger of -1.
Ik was blijkbaar in verwarring met het vorige topic van Femme, namelijk met deze 2 statussen:
-1: Ongewenst
0: Off-topic / overbodig
Ik neem dus aan dat die "rangen" iets later ingaan.
-1: Ongewenst
0: Off-topic / overbodig
Ik neem dus aan dat die "rangen" iets later ingaan.
Hm, ik vind het maar vreemd. Awsom snijdt een onderwerp aan (Bobmeister in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2'') en krijgt daarvoor massaal +1, en het hele eerste draadje dat erop volgt wordt weggemod. Als dit geen meningmodden is dan weet ik het niet meer. In mijn ogen zijn het allemaal redelijke reacties die ingaan op het onderwerp.
[ Voor 3% gewijzigd door torp op 09-06-2009 22:10 ]
Die wilde ik ook net melden. Heb em zelf al op 0 staan.
TRG in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2''
Deze heeft ook geen enkele meerwaarde.
TRG in 'nieuws: 'Samsung begint rond oktober met verkoop Omnia 2''
Deze heeft ook geen enkele meerwaarde.
Ik vroeg me af of deze post (van mezelf) terecht op -1 is gezet:
funk-e in 'nieuws: 'Prijzen nieuwe iPhone duiken op' - update'
Vooral nu er een update op dit nieuwsbericht is geweest :
nieuws: 'Prijzen nieuwe iPhone duiken op' - update
Vooral nu er een update op dit nieuwsbericht is geweest :
nieuws: 'Prijzen nieuwe iPhone duiken op' - update
...less is more
Je bent gemod voor de update vandaar dat het een -1 kon zijn, waar ik dus wel vanuit ga. Ik heb je nu een 0 gegevenfunk-e schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:08:
Ik vroeg me af of deze post (van mezelf) terecht op -1 is gezet:
jeujManueltje22 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:14:
[...]
Je bent gemod voor de update vandaar dat het een -1 kon zijn, waar ik dus wel vanuit ga. Ik heb je nu een 0 gegeven
thnx
[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 10-06-2009 00:20 ]
...less is more
Verwijderd
Oppassen hier... Off-topic is niet perse een -1 in het huidige systeem.MsG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:48:
Nee offtopic is ook -1. Neutrale posts die gewoon iets normaals bevatten maar niet echt meerwaarde bieden zijn 0, de rest of dus hoger of -1.
Een zware off-topic is ongewenst, en dus -1. Maar wanneer mensen licht off-topic gaan, wordt dat als onschuldig gezien, en mag dus een 0 krijgen.
Dit topic is gesloten.