[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.474 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik weet dat het voorbij is gekomen, weet niet zeker of dat hier was, maar ik heb het niet meer terugkunnen vinden in dit topic, of de startposts van de vorige delen.

Het probleem, torrents lopen niet harder dan 40kpbs ongeveer terwijl ik een 20mbit lijn heb. Dezelfde torrents lopen onder XP wel op volle snelheid. Poorten staan onder dezelfde instellingen geforward. Nu meen ik me te herrinderen dat er iets was met half-open tcp ip connecties ofzo. of iets was je in elk geval moest tweaken zodat ze wel snel wilde lopen.

Dit probleem had ik niet met build 7000, is pas vanaf 7100 geintroduceerd.

Heb via google een tooltje gevonden dat m`n connecties van 10 naar 100 heeft gezet maar dat gaf geen vooruitgang.

Kan iemand me de goede richting in schoppen, of weet iemand mischien wat het is ?

Ik weet zeker dat het een vaker voorkomend probleem was bij (ook vista horen vallen) win7, en dat het met je tcp-ip settings te maken had, kan het alleen nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 11:03
Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:46:
Ik weet dat het voorbij is gekomen, weet niet zeker of dat hier was, maar ik heb het niet meer terugkunnen vinden in dit topic, of de startposts van de vorige delen.

Het probleem, torrents lopen niet harder dan 40kpbs ongeveer terwijl ik een 20mbit lijn heb. Dezelfde torrents lopen onder XP wel op volle snelheid. Poorten staan onder dezelfde instellingen geforward. Nu meen ik me te herrinderen dat er iets was met half-open tcp ip connecties ofzo. of iets was je in elk geval moest tweaken zodat ze wel snel wilde lopen.

Dit probleem had ik niet met build 7000, is pas vanaf 7100 geintroduceerd.

Heb via google een tooltje gevonden dat m`n connecties van 10 naar 100 heeft gezet maar dat gaf geen vooruitgang.

Kan iemand me de goede richting in schoppen, of weet iemand mischien wat het is ?

Ik weet zeker dat het een vaker voorkomend probleem was bij (ook vista horen vallen) win7, en dat het met je tcp-ip settings te maken had, kan het alleen nergens meer vinden.
Voor Vista is het opgelost in Service Pack 2 geloof ik. In Windows 7 heb ik hier geen last van. Ik heb een 10mbit verbinding en torrents gaan gewoon met 1,1Mb/sec

Ligt waarschijnlijk gewoon aan je torrent? Te weinig seeders? Lage upload snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
chimo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:54:
[...]
Voor Vista is het opgelost in Service Pack 2 geloof ik. In Windows 7 heb ik hier geen last van. Ik heb een 10mbit verbinding en torrents gaan gewoon met 1,1Mb/sec

Ligt waarschijnlijk gewoon aan je torrent? Te weinig seeders? Lage upload snelheid?
Als je een 10Mbit lijn hebt, en je torrents gaan 1.1Mbit, dan is er toch iets mis hoor :)
Ik neem aan dat je 1.1MB bedoelde ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
chimo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:54:
[...]
Nope, Het is met alle torrents zeer langzaam. Laad ik dezelfde torrent op mn laptop in XP, haal ik zo 1200kb ps. ipv 40kbps...

Er moet dus iets zijn wat het in win7 zo traag maakt, en nogmaals, poorten zijn goed geforward, en instellingen en torrent + client zijn onder xp hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:40
Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:36:
[...]

Nope, Het is met alle torrents zeer langzaam. Laad ik dezelfde torrent op mn laptop in XP, haal ik zo 1200kb ps. ipv 40kbps...

Er moet dus iets zijn wat het in win7 zo traag maakt, en nogmaals, poorten zijn goed geforward, en instellingen en torrent + client zijn onder xp hetzelfde.
correct me if i'm wrong, maar als je op je router een forward hebt gemaakt naar het IP van je laptop, dan werkt dat toch niet op je pc met win7?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ramon schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:44:
[...]

correct me if i'm wrong, maar als je op je router een forward hebt gemaakt naar het IP van je laptop, dan werkt dat toch niet op je pc met win7?
Correct me if i'mn wrong maar hij zegt toch ook poorten die geforward zijn. Volgens mij gebruikt je torrent client maar 1 poort en met poorten neem ik aan dat hij zijn PC torrent client ook geforward heeft staan in zijn router.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Petervanakelyen schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:57:
[...]

Als je een 10Mbit lijn hebt, en je torrents gaan 1.1Mbit, dan is er toch iets mis hoor :)
Ik neem aan dat je 1.1MB bedoelde ?
Goed lezen, 10mbit en 1,1Mb/sec dus tien megabit en één komma één megabyte :+
crzyhiphopazn schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:53:
[...]

Correct me if i'mn wrong maar hij zegt toch ook poorten die geforward zijn. Volgens mij gebruikt je torrent client maar 1 poort en met poorten neem ik aan dat hij zijn PC torrent client ook geforward heeft staan in zijn router.
Je kan maar per poort één IP adres doorsturen dus het zou idd kunnen zijn dat ie nog naar de laptop verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik ben me er van bewust dat mn pc een ander ip heeft dan mn laptop ;)

Als test even een ander ip op XP genomen, wat dus effectief de geforwarde poort "breekt" , en zelfs dan haal ik nog 800kbps.

Het moet echt iets zijn met de tcpip settings van win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
chimo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:19:

Goed schrijven, want zoals jij het doet staat er 10 millibit en 1,1 megabit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:31:

Nee hoor, haal volle snelheid hier :)
SunnyD schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:
[...]

Goed schrijven, want zoals jij het doet staat er 10 millibit en 1,1 megabit... :+
Ik heb ook 10 millibit. Ken je die niet? Is een nieuw abonnement, gaat hard jongen!

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
chimo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:19:
[...]

[...]
Je kan maar per poort één IP adres doorsturen dus het zou idd kunnen zijn dat ie nog naar de laptop verwijst.
offtopic:
Nee, 1,1Mb/sec = 1,1Megabit per seconde.
1,1MB/sec = 1,1MegaByte per seconde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:31:
Ik ben me er van bewust dat mn pc een ander ip heeft dan mn laptop ;)

Als test even een ander ip op XP genomen, wat dus effectief de geforwarde poort "breekt" , en zelfs dan haal ik nog 800kbps.

welke client gebruik je? geeft je client ook aan dat de incomming ports goed werken (zoals het groene vinkje in uTorrent)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

PWM schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:55:
[...]

Heb je ooit eerder een NL pack geinstalleerd? Dan komt hij niet meer op de update.
Is er een andere manier om de Dutch Language Pack (voor de RC) los te downloaden via de MS-site? Is deze LP overigens anders dan de destijds gelekte RC Dutch LP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[b][message=32005621,noline] Nu meen ik me te herrinderen dat er iets was met half-open tcp ip connecties ofzo. of iets was je in elk geval moest tweaken zodat ze wel snel wilde lopen.

(...)

Om even nog wat verwarring bij mensen weg te nemen die dit nog niet weten. Die # halfopen connecties per seconde heeft uiteindelijk niks met je snelheid te maken! Het sleutelwoord (meervoud eigenlijk) is "per seconde". Uiteindelijk zal hij dus net zoveel connecties maken als altijd, het duurt alleen eventjes voordat hij zover is. Het is dus niet dat hij minder connecties maakt, hij maakt er alleen 10 per seconde, ipv in een klap 1000 tegelijk. Als ik me goed herinner was dit om enkele virussen wat tegen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

chimo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:12:
[...]
Nee hoor, haal volle snelheid hier :)

[...]
Ik heb ook 10 millibit. Ken je die niet? Is een nieuw abonnement, gaat hard jongen!

:Z
het is 10 Mbit (10 MEGAbit) oftewel 1,25MB lijntje
1Mb moet dus ook 1MB zijn

ontopic:

Windows 7 APPLOCKER is de shit.
Vandaag een presentatie gedaan o.a. over Applocker i.c.m. Windows Server 2008 R2.

Ik kan je zeggen dat dit een HOT item gaat worden.

Voor tweakers thuis is dit iets om goed naar te kijken.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:29:
Zijn opeens even 27 optionele updates beschikbaar, allen taalpakketten :)
27? Ik heb er hier 31 :-)

Afbeeldingslocatie: http://blog.hznet.nl/wp-content/uploads/2009/05/image26.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 09:10

Matis

Rubber Rocket

Die blijven toch niet de rest van je leven in het updatescherm zweven hoop ik 8)7

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matis schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 16:27:
[...]

Die blijven toch niet de rest van je leven in het updatescherm zweven hoop ik 8)7
Volgens mij wel :+ Althans..bij Windows Vista stonden ze er ook, maar eh...je kunt ze hiden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
TheVMaster schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 16:32:
[...]

Volgens mij wel :+ Althans..bij Windows Vista stonden ze er ook, maar eh...je kunt ze hiden hoor...
Bij mij niet, maar dat komt wellicht doordat ik bewust geen Ultimate versie had geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258898

Matis schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 16:27:
[...]

Nee.., omdat je nu een versie heb die overal het zelfde is.
Wij nederlanders hebben engelse en duitse hebben die ook.
Dus daarom heb je al die talen.
Als je straks windows 7 koop heb je je eigen land of engels als het goed is.
En deze taalpaketten zijn nog niet final he!!!
Er staat ook rc.
Dus deze worden ook nog verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikke
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Weet iemand ook of ik de stappen die mijn volume neemt als ik op een multimediatoets druk verhoogt kan worden? Ik moet nu best lang de toets vasthouden om het volume een beetje hoger of lager te maken. Deze instellingen kan ik nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
misschien is dit een heel stome vraag maar ik heb die NL languagepack gedownload en laten installeren maar alles is nogsteeds engels doe ik wat fout of vergeet ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Volgens mij kan dat niet, althans ik heb het niet kunnen vinden. Bij mij neemt ie namelijk te grote stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-06 23:11
Mili schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:53:
misschien is dit een heel stome vraag maar ik heb die NL languagepack gedownload en laten installeren maar alles is nogsteeds engels doe ik wat fout of vergeet ik wat?
In de beschrijving van de update staat wat je dan moet doen. Zoek anders in het config. scherm naar language in de rechter bovenhoek.

[ Voor 53% gewijzigd door Forcepoint op 27-05-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Forcepoint schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:56:
[...]

In de beschrijving van de update staat wat je dan moet doen. Zoek anders in het config. scherm naar language in de rechter bovenhoek.
ja ik was te lui blijkbaar ik vond na 5 minuutjes zoeken uit dat je update details kon bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Is de MUI bij de optional updates anders dan de eerder gelekte versie? Wat mij ook opvalt is dat de speech recognition niet werkt bij de NL mui. Alleen door de taal op Engels te zetten, kan ik deze functie gebruiken. Is hier een workaround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Arfman

Drome!

Hoe kan ik zien welke applicatie/process Disk IO veroorzaakt? Mijn W7 installatie staat soms Vista-like te ratelen, en ik wil wel eens weten waar dat precies vandaan komt. Iemand goeie tips? Performance Monitor geraak ik niet echt wijs uit.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Tsjonge waarschijnlijk Nederlands language pack voor niets geinstalleerd.

Heb vandaag op met Medion Akoya min E1210 netbook mijn Beta W7 vervangen door een verse RC.

Doe ik nu een win update staan er 30 talen bij de updates 31 min de Nederlandse.
Weet niet ofdat je dit alleen krijgt als je al een languagepack heb geinstalleerd of niet.

Ook Outpost Firewal Pro versie 6.7 (2922.432.0704) erop staan. Dit is een beta versie die met W7 werkt. Alle officiële versie die nu uit zijn kan je niet installeren op W7. Deze geven een BSOD bij installatie.
En na de installatie van Eset Nod32 versie 4.0 kreeg ik een mail dat de Nederlandse versie nu ook uit is.

Waarom altijd juist nadat je iets geinstalleerd heb moeten ze met een nieuwe versie komen |:(

Verder werkt W7 RC goed, merkte het nieuwe aanmeldingsscherm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
abusimbal schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:48:
Verder werkt W7 RC goed, merkte het nieuwe aanmeldingsscherm op.
Da's al zooo oud ;)

Maar ik kan me wel vinden in je updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Arfman

Drome!

Wat doet iedereen toch met die firewallmeuk :? Zitten jullie allemaal rechtstreeks op het internet aangesloten ofzo? Een simpel NAT routertje houdt al vrijwel alle meuk tegen, beetje deftige AV erop (zoals Avira, kost niets), updates bijhouden en je bent gewoon goed beschermd hoor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Arfman schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:32:
Wat doet iedereen toch met die firewallmeuk :? Zitten jullie allemaal rechtstreeks op het internet aangesloten ofzo? Een simpel NAT routertje houdt al vrijwel alle meuk tegen, beetje deftige AV erop (zoals Avira, kost niets), updates bijhouden en je bent gewoon goed beschermd hoor.
Ik speel veel illegale spellen, die mogen niet naar huis bellen, firewall is dan echt ideaal!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Pfff.
Je Windows Firewall doet ook aan egress filtering hoor.
Geen 3rd party shizzle voor nodig :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alt-92 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:08:
Pfff.
Je Windows Firewall doet ook aan egress filtering hoor.
Geen 3rd party shizzle voor nodig :)
Neej idd...pff...gewoon je Windows Firewall with Advanced Security ff configureren en klaar is Klara..al die nerds die 3rd party troep gaan installeren :+ Nergens voor nodig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Build 7137 X86/64 zojuist uitgelekt.

Afbeeldingslocatie: http://pic.ipicture.ru/uploads/090527/V6UJNyueIO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:52
nForce 15.35 wil wederom niet goed werken op 7127 op de ethernet drivers na. Met het opstarten blijf hij weer hangen....not responding en na 5 à 6 minuten komt het geheel weer tot leven.
Zijn er al peoples die 15.35 hebben ontleed?

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:24
WC-Juf schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:37:

[afbeelding]
:/ Net 7127 geïnstalleerd omdat ik op 7100 steeds BSOD's (0x00000124) kreeg na een reboot. Dat terwijl een "koude start" wel gewoon prima werkte. Probleem was trouwens niet opgelost met build 7127, ben er nu vanaf omdat ik mijn 2de videokaart uit me PC gehaald heb. (een 8200GS naast een 8800GT).
Toch maar eens een keertje uitzoeken of dat een specifiek Windows7 probleem was of dat het kaartje gewoon defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06 18:03

[afbeelding]
Staat idd al op de beroemde sites ;)
Ben benieuwd of ie echt is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:38
Is er al een oplossing hoe ik AVG virusscanner werkend krijg onder Windows 7 RC, 32 bit versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:01

Grozno

acts without consequence!

Wat voor probleem heb je er mee?
Hier werkt ie prima.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Wel grappig dat de 7137 lekt en dat terwijl ze bij MSFT net over de 7138 beschikken :+ Althans..dat komt net voorbij op Twitter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
Ik denk wel dat ie echt is, changelogs zijn er (nog) niet, dat 7140 Major changes gerucht spookt ook nog rond al geloof ik daar weinig van.

Als mijn borstvoeding klaar is zie ik wel wat new is ;)

x64: 7137.0.090521-1745_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso

MD5 0d863472414efc337d032e8ed33c347b
SHA1 8e35d15281a554fd890ad682249e485b9b82278c
CRC32 06047573

x86: 7137.0.090521-1745_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso

MD5 2f7520915dff55380e979e67ae4687db
SHA1 ff9c8751095e77be0fd4a0a0a937e3eab0c18943
CRC32 3d4eef0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
heb net de nederlands pack aangezet en vind het jammer dat ze alles hebben vertaald.
dingen als sticky notes = plak notities. die moeten gewoon lekker engels blijven
ik denk zelfs dat stickynote in de Van Dale staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:17

ToeingTheLine

Mask of sanity

Mili schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:47:
heb net de nederlands pack aangezet en vind het jammer dat ze alles hebben vertaald.
dingen als sticky notes = plak notities. die moeten gewoon lekker engels blijven
ik denk zelfs dat stickynote in de Van Dale staat.
Ik vind het sowieso jammer dat er een vertaling is, heel dat OS moet gewoon lekker engels blijven. Ik erger me altijd krom aan die scheve vertalingen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 19:25

Edgarz

Tweako-active since1986

Arfman schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:21:
Hoe kan ik zien welke applicatie/process Disk IO veroorzaakt? Mijn W7 installatie staat soms Vista-like te ratelen, en ik wil wel eens weten waar dat precies vandaan komt. Iemand goeie tips? Performance Monitor geraak ik niet echt wijs uit.
Process Monitor (http://technet.microsoft....ysinternals/bb896645.aspx) of Process Explorer (http://technet.microsoft....ysinternals/bb896653.aspx) van Sysinternals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

falling_down schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:27:
[...]

Ik vind het sowieso jammer dat er een vertaling is, heel dat OS moet gewoon lekker engels blijven. Ik erger me altijd krom aan die scheve vertalingen.
Ja want de hele wereld kan engels... denk eens aan anderen dan jezelf? Hou hem zelf lekker op engels maar ga niet zeiken dat microsoft aan andere mensen denkt dan enkel aan jou.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
Idd me vader zou denken dat het een nootje is waar je makkelijk in kan stikken m&m's van de aldi ofzo.

Anyway hijs binnen, install ziet er echt uit de rest volgt zo meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Tsurany schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:36:
[...]

Ja want de hele wereld kan engels... denk eens aan anderen dan jezelf? Hou hem zelf lekker op engels maar ga niet zeiken dat microsoft aan andere mensen denkt dan enkel aan jou.
Je hoeft je niet zo op te winden, ik zet er toch duidelijk "Ik vind" voor? Ik vind dat ze in een OS wat nog niet eens een final heeft op andere zaken mogen richten dan language packs. Verder denk dat ik het soort mensen dat W7 download ook niet echt behoefte heeft aan language packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

falling_down schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:47:
[...]

Je hoeft je niet zo op te winden, ik zet er toch duidelijk "Ik vind" voor? Ik vind dat ze in een OS wat nog niet eens een final heeft op andere zaken mogen richten dan language packs. Verder denk dat ik het soort mensen dat W7 download ook niet echt behoefte heeft aan language packs.
Je hebt geen idee hoe zo'n OS gemaakt wordt he? Het zijn niet een handjevol mensen die of dit doen of dat doen. Vertalingen worden door totaal andere mensen gedaan dan mensen die bugs testen en fixen. En zelfs dat wordt weer door verschillende mensen gedaan afhankelijk waar de bug zich bevind.
En of je die mensen nou nu in zet of pas over een paar weken maakt dan niks uit. En gezien de populariteit van gelekte languagepacks kan je wel merken dat mensen er wel behoefte aan hebben.

Ergens "Ik vind" voor zetten maakt het nog geen slimme opmerking. Kan nog steeds een domme of onwetende opmerking zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Tsurany schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:58:
[...]

Je hebt geen idee hoe zo'n OS gemaakt wordt he? Het zijn niet een handjevol mensen die of dit doen of dat doen. Vertalingen worden door totaal andere mensen gedaan dan mensen die bugs testen en fixen. En zelfs dat wordt weer door verschillende mensen gedaan afhankelijk waar de bug zich bevind.
En of je die mensen nou nu in zet of pas over een paar weken maakt dan niks uit. En gezien de populariteit van gelekte languagepacks kan je wel merken dat mensen er wel behoefte aan hebben.

Ergens "Ik vind" voor zetten maakt het nog geen slimme opmerking. Kan nog steeds een domme of onwetende opmerking zijn.
Ik geef hier mijn mening, en ik zet daar "ik vind" voor zodat ik mensen als jij niet op de tenen stap. Dat jij het er niet mee eens bent mag natuurlijk, maar het staat nogal raar om dat meteen als dom te bestempelen.
Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/291/capturefyn.png

Ik zie geen veranderingen op het eerste gezicht :)

Okay de GFX driver voor mijn 960GL die WU aanbood in 7127 vorige week zit er nu schijnbaar al ingebakken.

[ Voor 30% gewijzigd door WC-Juf op 28-05-2009 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

falling_down schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:47:
[...]

Het is een mooi voorbeeld van vooruit denken. Je kunt de packs wel gaan maken als het OS af is, maar dat betekend dat er gewacht moet worden tot de packs klaar en getest zijn voor hij in niet engels-talige landen uit kan komen. Door de packs al klaar en getest te hebben voor de final kan er een wereldwijde release gedaan worden, en hoeven we in Nederland niet te wachten.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartju schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:04:
Is de MUI bij de optional updates anders dan de eerder gelekte versie?
Deze vraag had ik al gesteld een paar posts voor jou. Maar aangezien er geen antwoord op gegeven is quote ik je maar even. :)

edit:
ik gok overigens van wel, want ik zag in een screenshot hier ergens dat ie ca. 45MB behelst daar waar de gelekte versie niet boven de 38MB uitkomt. Maar toch maar de vraag of het inderdaad een nieuwe versie is.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 300 op 28-05-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 300 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:47:
[...]

Deze vraag had ik al gesteld een paar posts voor jou. Maar aangezien er geen antwoord op gegeven is quote ik je maar even. :)

edit:
ik gok overigens van wel, want ik zag in een screenshot hier ergens dat ie ca. 45MB behelst daar waar de gelekte versie niet boven de 38MB uitkomt. Maar toch maar de vraag of het inderdaad een nieuwe versie is.
Het gelekte language pack was inderdaad een oudje. Degene op WU is al een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falling_down schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:27:
[...]

Ik snap wat je bedoelt :+ Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die geen Engels spreken en dus graag een lokale versie van het OS hebben, zelf installeer ik eigenlijk ook altijd een Engelse uitvoering, want de vertalingen zijn vaak tenenkrommend...
Tsurany schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:36:
[...]

Zozohhw :+ Beetje op je teentjes getrapt Tsurany ;-) In ICT land mogen we er overigens vanuit gaan dat men toch wel Engels spreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Zozo wat een herrie om een simpele post zeg :+

Ik had een vraagje weer. Waarschijnlijk hoort het niet echt bij W7 maar toch. Mijn PC doet wel eens ontzettend lang over het booten. Zeg maar 3+ minuten. Hij 'hangt' dan een hele tijd op het windows laadscherm (wanneer je het nieuwe icoontje ziet). Uiteindelijk boot hij dan toch redelijk snel door, want ik had dit ook al op XP en toen kon ik wel 10 minuten wachten zonder dat hij verder ging, dus dan resette ik gewoon.

Welnu, zou dit probleem op te sporen kunnen zijn met bootvis? En werkt die al goed met W7?

[edit] Ik zie net dat bootvis niet meer gebruikt wordt door MS. Ik moet maar naar mijn systeembouwer gaan (ben ik zelf :+).

[ Voor 10% gewijzigd door twiFight op 28-05-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 14-06 19:04

Sa1

twiFight schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:50:
Zozo wat een herrie om een simpele post zeg :+

Ik had een vraagje weer. Waarschijnlijk hoort het niet echt bij W7 maar toch. Mijn PC doet wel eens ontzettend lang over het booten. Zeg maar 3+ minuten. Hij 'hangt' dan een hele tijd op het windows laadscherm (wanneer je het nieuwe icoontje ziet). Uiteindelijk boot hij dan toch redelijk snel door, want ik had dit ook al op XP en toen kon ik wel 10 minuten wachten zonder dat hij verder ging, dus dan resette ik gewoon.

Welnu, zou dit probleem op te sporen kunnen zijn met bootvis? En werkt die al goed met W7?

[edit] Ik zie net dat bootvis niet meer gebruikt wordt door MS. Ik moet maar naar mijn systeembouwer gaan (ben ik zelf :+).
offtopic:
Is het echt het laden van windows zeg maar? dus je ziet windows laden en dan van het moment van overgaan van het laad balkje naar echt beeld met muis cursor? dan zou het wel je PS2 driver kunnen zijn, maar hier moet wel een event log van komen. Moet je even kijken in: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\i8042prt\Parameters] en dan bij start de value van 1 naar 4 wijzigen. Let er wel op dit kan alleen op het moment dat je geen PS/2 devices hebt ingeplugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:22:
[...]

Het gelekte language pack was inderdaad een oudje. Degene op WU is al een stuk verder.
Dank je wel. Mijn eerder gestelde vraag blijft echter wel overeind. Is het NL-LP los te downloaden? Ik ben namelijk iemand die zo stom is geweest het NL-LP van te voren niet te deleten. En ik wil graag de WU-versie hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[afbeelding]
Kan het kloppen dat de images daarvan paar 100MB kleiner zijn ivt 7127?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Raven schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:23:
[...]

Kan het kloppen dat de images daarvan paar 100MB kleiner zijn ivt 7127?
Ben nu de iso aan het downloaden en hij is gewoon 3,03gb.

Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 15:49
Ik vind de afsluittijd echt geweldig _O_ m'n laptop is in een halve minuut ofzo gewoon netjes uit waar ik met XP (en ook met Ubuntu) nogal eens een stukje rondliep dat m'n laptop in mn tas nog aan het afsluiten was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

weet iemand hoe je bij windows 7 voorkomt dat iedere keer als je bijvoorbeeld je browser sluit, dat iedere keer msn messenger naar de voorgrond springt , of is ligt dat aan msn?

zit me al 2 dagen rot te zoeken , maar kan niet echt een oplossing vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:33:
weet iemand hoe je bij windows 7 voorkomt dat iedere keer als je bijvoorbeeld je browser sluit, dat iedere keer msn messenger naar de voorgrond springt , of is ligt dat aan msn?

Geen last van, sta je niet gewoon op het icoontje steeds?

Iets anders, weet niet of het met Windows 7 te maken heeft. In Live Messenger heb ik "Laat nummer zien" aangevinkt en ik speel een mp3 album af met Media Player. Nou laat ie alleen het eerste nummer zien in Messenger en daarna laat ie niks meer zien. Opnieuw aangemeld, Media Player opnieuw opgestart maar zelfde, Messenger laat alleen het eerste nummer zien en daarna niks meer. :?

EDIT: Laat maar is opgelost, hoe mag Joost weten 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 28-05-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303964

Ik heb zonet de RC geinstalleerd (build 7100). Nu heb ik zowel in IE als in Firefox het probleem dat wanneer ik een bestand download (bv. Adobe Flash Player), hij het bestand download, maar als ik dan ga kijken dan staat de grootte van het bestand op 0 bytes ...
Ik kan het dus ook niet openen, nu aangezien ik in België ben en hier nog steeds downloadlimieten zijn (ja duh) heb ik niet veel zin alles altijd meerdere keren te moeten downloaden.

Is hier een oplossing voor ? Heeft iemand dit nog gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Sa1 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:05:
[...]
offtopic:
Is het echt het laden van windows zeg maar? dus je ziet windows laden en dan van het moment van overgaan van het laad balkje naar echt beeld met muis cursor? dan zou het wel je PS2 driver kunnen zijn, maar hier moet wel een event log van komen. Moet je even kijken in: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\i8042prt\Parameters] en dan bij start de value van 1 naar 4 wijzigen. Let er wel op dit kan alleen op het moment dat je geen PS/2 devices hebt ingeplugd.
Het gebeurt tijdens de animatie van het icoontje. Normaal komen er 4 gekleurde bolletjes op je af die in windowtjes veranderen. Het is meestal aan het begin van die animatie. Bij XP gebeurde het tijdens de fade in van het laadscherm (met de progress balk). Normaal heeft dat scherm een fade in, waarbij de text/balk eerst licht is en daarna naar zijn volledige 'felheid' gaat. Als het booten op XP hing kwam hij nooit bij zijn felste stand aan maar hing hij daarvoor al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anoniem: 303964 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:

Is hier een oplossing voor ? Heeft iemand dit nog gehad ?
Het bleek bij mij een combi te zijn van de default UAC settings en een vervelende AVG 8.5 versie die iets achterliep.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:30:
[...]

Ik snap wat je bedoelt :+ Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die geen Engels spreken en dus graag een lokale versie van het OS hebben, zelf installeer ik eigenlijk ook altijd een Engelse uitvoering, want de vertalingen zijn vaak tenenkrommend...
Probleem is natuurlijk dat als iedereen alleen maar klaagt op Tweakers of andere plaatsen dan bij Microsoft waar het ontwikkeld wordt, die vertalingen nooit beter worden... Dus als je wat ziet waar een betere vertaling voor te vinden is... Stel dat dan voor in plaats van op plaatsen te klagen waar er niets mee gedaan wordt. Daar is zo een beta programma voor.

Een mooi voorbeeld in dit kader was: Scannen ==> Zoeken... Ik wilde enkele versies terug op mijn vrouw d'r pc wat scannen, en zat te kijken naar het scherm waar normaal altijd begonnen kon worden met scannen door een knop in te drukken maar zag alleen 'Zoeken' staan 8)7 Ik legde de link niet snel naar de engelse term scannen...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik snap het met die vertalingen ook niet zo. Als je nu Windows 7 draait, dan ben je sowieso al een stukje verder als de gemiddelde computergebruiker, spreek maar alvast in de richting van een tweaker. Dan mag je ook verwachten dat je als tweaker gewoon een Engels OS gebruikt. Voor Jan met de Pet vind ik het prima, maar er zijn hier mensen waarvan ik toch echt een iets wat hoger niveau verwacht en het dan absoluut niet begrijp dat die Nederlandse taal zo heilig is. Als je een echte tweaker bent, dan heb je het gewoon in het Engels, omdat je weet dat de Nederlandse vertaling afgrijselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Maar er zijn ook genoeg tweakers die de laptop van hun vriendin even voorzien van een deftige windows. Vertalen is voor de mensen die het willen prima, alleen moet je niet overal een nederlands woord voor willen hebben vind ik. Als ik ergens een knop genaamd "neerladen" zie dan begin ik spontaal te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

This just in...
We said the Beta would start shutting down every two hours on June 1, 2009. The correct date is July 1, 2009.

The rest of the dates in the mail were correct. Here’s a quick summary:
Version:Starts shutting down every two hours:Expires:
BetaJuly 1, 2009August 1, 2009
Release CandidateMarch 1, 2010June 1, 2010
Je hebt nog een maand om de RC te installeren als je nog de bèta draait dus, en vervolgens nog een jaar om die uit te proberen :P

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 14-06 19:04

Sa1

Fab1Man schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:42:
Ik snap het met die vertalingen ook niet zo. Als je nu Windows 7 draait, dan ben je sowieso al een stukje verder als de gemiddelde computergebruiker, spreek maar alvast in de richting van een tweaker. Dan mag je ook verwachten dat je als tweaker gewoon een Engels OS gebruikt. Voor Jan met de Pet vind ik het prima, maar er zijn hier mensen waarvan ik toch echt een iets wat hoger niveau verwacht en het dan absoluut niet begrijp dat die Nederlandse taal zo heilig is. Als je een echte tweaker bent, dan heb je het gewoon in het Engels, omdat je weet dat de Nederlandse vertaling afgrijselijk is.
zo heerlijk kort door de bocht he... ik heb W7 op m'n HTPC geinstalleerd welke ook door mijn vriendin gebruikt wordt. Zij vindt het prettiger dat alles in het Nederlands is, dit is overigens voor als er gasten komen ook makkelijker / sneller te begrijpen (HTPC is sowieso al wat ingewikkeld natuurlijk als je normaliter alleen MSN gebruikt). Verder heb ik W7 ook op m'n laptop geinstalleerd, welke ook gebruikt wordt door m'n vriendin... en buiten dat, het is toch goed dat ook talen getest worden? Dat je op een DC of een ander soortig server systeem geen NL installeert lijkt me duidelijk, maar op een client is er toch totaal geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c70070540 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:24:
[...]

Probleem is natuurlijk dat als iedereen alleen maar klaagt op Tweakers of andere plaatsen dan bij Microsoft waar het ontwikkeld wordt, die vertalingen nooit beter worden... Dus als je wat ziet waar een betere vertaling voor te vinden is... Stel dat dan voor in plaats van op plaatsen te klagen waar er niets mee gedaan wordt. Daar is zo een beta programma voor.

Een mooi voorbeeld in dit kader was: Scannen ==> Zoeken... Ik wilde enkele versies terug op mijn vrouw d'r pc wat scannen, en zat te kijken naar het scherm waar normaal altijd begonnen kon worden met scannen door een knop in te drukken maar zag alleen 'Zoeken' staan 8)7 Ik legde de link niet snel naar de engelse term scannen...
Geweldig...Je hebt btw wel een punt m.b.t. het melden, maar goed...de NL tekst moet dan ook maar net in het vakje passen he :+

'k heb dat zelf ook altijd als ik achter een Nederlandstalige Windows versie zit (bij bv. m'n pa/ma of opa/oma)...je zoekt je rot..hehe

offtopic:
Ga jij nog naar DevDays btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Weet iemand hoe je de gele kleur achter de windows-viewer weg kan krijgen? Dat het gewoon weer wit wordt? Op Internet stond dat je bij color management wat dingen moest aanpassen. Heb ik geprobeerd maar nog zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 22:17

artificial_sun

Mazda Rx7

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:33:

Ik kan je denk ik geen oplossing geven maar wel de oorzaak. Als je inlogt op een live account, zoals hotmail, opent live mess. meteen.

:+ de oplossing is dus niet meer inloggen :o

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

jdiezrequejo schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:
[...]

Ik had trouwens windows 32 bits, maar dit is dus schijnbaar een bekend probleem met medion pc's? OF juist alleen dit type..? :)

Edit1: Heb het zelf al gevonden.
Las het hier http://www.medionsupport....=0&postorder=asc&start=15

Hier zeggen ze dat op een MD8822 met build 7127 het probleem tijdens de installtie (STOP 0x00000124) niet meer voorkomt :)

Edit2:

[...]

Ik kan dit beamen! Net Windows 7 Build 7127 geinstalleerd op de MD8822 _/-\o_
ah had dit topic beter moeten volgen..Bij mij werkt ook de 7127 op de medion 8822 nu _/-\o_ . Vanalles geprobeerd met W7 RC.. Het blijkt dus wel aan de pci-e videokaart te liggen.

Edit: vraagje, hoelang kan ik de 7127 build gebruiken? hetzelfde als de RC?

[ Voor 4% gewijzigd door Laidback Luc op 28-05-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er mensen die hun RC build 7100 niet kunnen activeren? Ik ben dus vergeten mijn windows te activeren en kreeg vandaag de melding dat het snel moet gebeuren.

Wanneer ik de code wijzig en opnieuw invoer zegt ie bla bla problem occured, cant activate.
Terwijl ik gewoon de meegeleverde code van MS heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

CodeCaster schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:07:
This just in...

[...]

Je hebt nog een maand om de RC te installeren als je nog de bèta draait dus, en vervolgens nog een jaar om die uit te proberen :P
Ik heb de build 7068 64 bits. Deze expires op: 2-3-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Laatst online: 21:09
mickjuh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:04:
Weet iemand hoe je de gele kleur achter de windows-viewer weg kan krijgen? Dat het gewoon weer wit wordt? Op Internet stond dat je bij color management wat dingen moest aanpassen. Heb ik geprobeerd maar nog zonder resultaat.
windows-viewer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 20:30
ReFresh F5 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:09:
[...]
ah had dit topic beter moeten volgen..Bij mij werkt ook de 7127 op de medion 8822 nu _/-\o_ . Vanalles geprobeerd met W7 RC.. Het blijkt dus wel aan de pci-e videokaart te liggen.

Edit: vraagje, hoelang kan ik de 7127 build gebruiken? hetzelfde als de RC?
Heb van 7100 naar 7127 geupgrade, aangezien de RTM constant crashte (brakke GPU drivers dacht ik). Naar mijn weten zijn er twee datums waarop de versies verlopen, heb hier vandaag van MS nog een mail over gehad. 7100+ zal tot 1 maart blijven werken en dan om de 2 uur afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Ja windows photo viewer.. Als je standaard een foto opent met Windows. Is het iemand gelukt om daar de gele achtergrond gewoon wit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mickjuh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:22:
[...]

Ja windows photo viewer.. Als je standaard een foto opent met Windows. Is het iemand gelukt om daar de gele achtergrond gewoon wit te krijgen?
Geen idee, maar ik gebruik die viewer dan ook niet. Doe het zelf met Picasa3 en de Picasa-foto viewer (maakt het scherm donkerder waardoor de focus op de afbeelding komt te liggen)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Photo Viewer?! Hmm..'k heb wel Windows Live Photo Gallery..maar Photo Viewer?!

Owjaa..ik heb hem :+ Even een photo geselecteerd en dan bij m'n lijstje met Openen met apps gekeken. Ehh..bij mij is die achtergrond oranje-achtig... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rvanlaak schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:14:
[...]

Heb van 7100 naar 7127 geupgrade, aangezien de RTM constant crashte (brakke GPU drivers dacht ik). Naar mijn weten zijn er twee datums waarop de versies verlopen, heb hier vandaag van MS nog een mail over gehad. 7100+ zal tot 1 maart blijven werken en dan om de 2 uur afsluiten...
Oh ok dus hogere builds dan 7100 blijft gewoon een jaar bruikbaar.En met RTM bedoel je de RC toch? :P 7127 zou de pre-rtm zijn ofzoiets?

Edit: Iemand problemen met Songbird in W7 7127? Als ik hem afsluit of restart crasht die namelijk meteen.

[ Voor 8% gewijzigd door Laidback Luc op 28-05-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zoo, 7137 staat er ook weer op. Het lijkt wel Nvidia drivers updaten met al die beta's 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/7137_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
[...]

Die vraag is al erg veel langs gekomen en valt gewoon op te lossen door simpel te googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Modbreak:Topicwarning blijft van kracht.
offtopic replies worden zonder meer getrashed vanaf dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
chimo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:40:
Zoo, 7137 staat er ook weer op. Het lijkt wel Nvidia drivers updaten met al die beta's 8)7

................
Ten eerste zijn het geen beta's meer en ten tweede je hoeft ze niet te installeren hoor! Het is je eigen keuze en vrije wil........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Laatst online: 22-03-2020
Wie vind het trouwens ook jammer/irritant dat de slideshow thema's weg zijn. Ik vond de default thema "pannen en zoom" juist heel erg mooi. Nu kan dat niet meer, zelfs niet met windows live photo gallery.
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

-snip overbodig-

[ Voor 166% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-05-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

te laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Omdat NWN2 niet op de RC werkt is er op de officiele forums een workaround gevonden.
Posted 04/26/09 20:01 (GMT) by K2

I've ran NWN2 on Windows 7 build 7057 and the newest RC build 7100 (x86 and x64). Here's your summary:

To get NWN2 to run on Windows 7 - download this file - Click Here - take ownership of the original file (look in c:\windows\system32 or c:\windows\syswow64 depending on your flavor of OS), rename it (I recommend renaming the extension to something other than .dll in case you need the original file later on), then move the downloaded file into the same folder as the original. Good to go.

To get the NWN2 Toolset to function under Windows 7 - you need to manually install the actual DirectX 9.0c package. Best version to get is Microsoft's updated end-user redistributable, as this not only places the correct DirectX 9.0c files on your system, but will update any DirectX 10 files as well. The file can be found here - Click Here - download, unpack to any folder on your system, and run the dxsetup.exe file. The toolset will now run.
Maar vanaf build 7122 werkt NWN2 weer:
Posted 05/05/09 03:13 (GMT) by Curate
[...]
Update: Microsoft has made a change in Windows to fix the problem. (No, I will not go into the details.) The fix is in build 7122 and beyond. I can confirm that it works. Those who do not have access to the latest builds will have to use the workaround suggested in this thread. The important thing is there will not be a problem when Win7 ships. :)
Nu wil ik vragen of iemand intresse heeft om mij de dxdiagn.dll van een late build te sturen zodat ik kan testen of dat ook werkt. Liefst build 7127/7137. Is dit niet legaal, no biggie, ik zal het niemand vertellen ;) (wel of het werkt niet waar de file vandaan komt).

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
artificial_sun schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:04:
Omdat NWN2 niet op de RC werkt is er op de officiele forums een workaround gevonden.

[...]

Maar vanaf build 7122 werkt NWN2 weer:

[...]

Nu wil ik vragen of iemand intresse heeft om mij de dxdiag.dll van een late build te sturen zodat ik kan testen of dat ook werkt. Liefst build 7127/7137. Is dit niet legaal, no biggie, ik zal het niemand vertellen ;) (wel of het werkt niet waar de file vandaan komt).
Bedoel je niet dxdiagn.dll ipv dxdiag.dll ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ricardo87 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:37:
[...]

Bedoel je niet dxdiagn.dll ipv dxdiag.dll ?
Ja met de N van NWN2.
En weet er iemand of er veranderingen in de taalpakketen zitten? Ik heb nog geen fouten in de oude maar toch.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
artificial_sun schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:41:
[...]

Ja met de N van NWN2.
En weet er iemand of er veranderingen in de taalpakketen zitten? Ik heb nog geen fouten in de oude maar toch.
In build 7127 had ik met het Nederlandse taalpakket in het configuratiescherm de optie "Speech Recognition" in bReeZaH staan.

Dat is in build 7137 met taalpakket netjes "Spraakherkenning" geworden (en nu niet in breezah :+)

offtopic:
Check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zonder meer irri aan win 7 vind (maar vista had het ook al), is dat mijn Hauppauge winTV pcifm kaart het wel doet(moet wel 32 bit draaien, maar ok), maar de line-in audio die die gebruikt is niet meer vanuit de applicaties te benaderen. Oplossing>> loopt hele tijd met Hoofdvolume harder en zachter te zetten, maarja dat heeft effect op alles :S

Iemand een Tv/radiokaart aan te raden die behalve goed met x64, ook normaal doet met volumeregeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ricardo87 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:48:
[...]

In build 7127 had ik met het Nederlandse taalpakket in het configuratiescherm de optie "Speech Recognition" in bReeZaH staan.

Dat is in build 7137 met taalpakket netjes "Spraakherkenning" geworden (en nu niet in breezah :+)

offtopic:
Check je mail
Ik zie in 7100 geen verschil in de taal pakketten bij Speech reconition staat nog steeds in het Engels dat het niet aanwezig is in deze versie. Dal wel een 7137 functie zijn.
offtopic:
dank test m ASAP

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Leuk progie :)

Ik heb SuperFetch op 1 gezet en ratellen is over........
Deedt dat ook al in vista, hoofdzakelijk om dat ratellen kwijt te zijn.
http://www.howtogeek.com/...stem-boot-files-in-vista/
Gaat eigenlijk over vista en xp maar het werkt dus ook in win 7.
En leuke is hij lijkt sneller (of dat zo is ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
artificial_sun schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:51:
[...]

Ik zie in 7100 geen verschil in de taal pakketten bij Speech reconition staat nog steeds in het Engels dat het niet aanwezig is in deze versie. Dal wel een 7137 functie zijn.
offtopic:
dank test m ASAP
Werkt spraakherkenning icm nederlandse LP wel op build 7127 of 7137 dan? Bij de RC werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
bartju schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:08:
[...]

Werkt spraakherkenning icm nederlandse LP wel op build 7127 of 7137 dan? Bij de RC werkt dit niet.
Op build 7137 werkt spraakherkenning niet met Nederlandse LP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
Ricardo87 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:12:
[...]

Op build 7137 werkt spraakherkenning niet met Nederlandse LP.
Ook geen workaround bekend hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 16:55

EaS

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....