Goeie oude (retro) consoles deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 82.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

0X55AA schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:26:
Zit je nu in .jp of is dit ergens in .nl?

Arcadehalls blijven zalig. 1 a 2 keer per jaar ga ik er met 100 munstukjes van .50 samen met een vriend gamen. Eerst wat rondkloten met wat schietgames, maar daarna volgt het serieuzere werk: Outrun 2! Zitten dan zowat de hele namiddag - avond tegen elkaar te racen :D
Deze review was te Vlissingen; beiden staan er niet meer. Lijkt wel of ze tegenwoordig een huurcontract hebben met dat soort mooi spul; want het staat er; en opeens is het ook weer weg. Ben erg blij dat ik dit stukje heb kunnen maken want een week later was alles weg.

Later toch nog een keer GP2 mogen spelen :)

Deze vend-de overigens wel kaartjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/mkgp2.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Mij vind je dus op die toestellen er naast :)

Wat er bij ons gebeurd aan de kust is dat ze de toestellen onderling wisselen. Zo heb je in de reflex in Oostende De normale outrun2 staan en de SP, en in Westende enkel de Outrun2, maar 4 gelinked. Maar soms ook omgekeerd.

Laatste keer dat ik ging was Sega Rally (met volledig beweegbare cockpit) weg, Streetfighter weg, Firetruck simulator en alle flipperkasten vervangen door van die enorme gokkasten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:17:
Misschien toch wel leuk om even te vermelden: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=159250

Team NeoFlash heeft iets van zich laten horen en zo te zien zijn de N64 en Snes Flashcards bijna klaar. Volgens mij zit er alleen geen slot voor een geheugenkaartje op, maar ingebouwd geheugen. Hopelijk veranderen ze dat nog.

Voor mij zouden deze dingen wel een uitkomst bieden.
Was dat niet dat $*%$*%*$*%**$%4-bedrijf dat alleen hun eigen geheugenmodules ondersteunt?

Wat mij betreft mogen ze per direct hun deuren sluiten.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Even een update over de Dreamcast. Inmiddels een nieuwe van Think geek binnen, snel geregeld dus. Echter is de doos minder mooi en zit er een DC in die er niet in hoort. Een zwarte Sports versie met bijbehorende controller. Hij werkt als een trein en speeld alleen NTCS-U spellen dus dit keer zal er geen mod-chip in zitten. Echten wel jammer dat het geen complete originele set is, die andere witte maar eens fixen zodat die set compleet is. Iemand nog een DC console only staan (NTSC-U)? Behuizing mag dus zo geel als wat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
beatle schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:36:
Even een update over de Dreamcast. Inmiddels een nieuwe van Think geek binnen, snel geregeld dus. Echter is de doos minder mooi en zit er een DC in die er niet in hoort. Een zwarte Sports versie met bijbehorende controller. Hij werkt als een trein en speeld alleen NTCS-U spellen dus dit keer zal er geen mod-chip in zitten. Echten wel jammer dat het geen complete originele set is, die andere witte maar eens fixen zodat die set compleet is. Iemand nog een DC console only staan (NTSC-U)? Behuizing mag dus zo geel als wat zijn!
Jezus...

Ik zou gewoon wéér gaan klagen. Je mag toch verwachten dat je ook echt een nieuwe krijgt als ze een nieuwe aanbieden?

Laat Thinkgeek het maar oplossen, 't is jouw probleem niet. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Of gewoon ff de hardware overbouwen als je geen reactie krijgt van thinkgeek.. dan heb je een werkende witte :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Mja gewoon nog eens mailen + foto. Staat duidelijk op de site dat ze zelf niet weten wat er in de dozen zit, en ze geen zin hebben om het te checken. Als je nog een opgestuurd krijgt wil ik wel je van die zwarte afhelpen :)

[ Voor 73% gewijzigd door 0X55AA op 06-06-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
l0c4lh0st schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:45:
[...]

Jezus...

Ik zou gewoon wéér gaan klagen. Je mag toch verwachten dat je ook echt een nieuwe krijgt als ze een nieuwe aanbieden?

Laat Thinkgeek het maar oplossen, 't is jouw probleem niet. :)
Hmmmz, nu ik er wat meer over na denk: heb een mooie complete set die niet werkt en een niet mooie set die wel werkt. Ik heb maar weer een product return request gedaan! Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
beatle schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:06:
[...]

Hmmmz, nu ik er wat meer over na denk: heb een mooie complete set die niet werkt en een niet mooie set die wel werkt. Ik heb maar weer een product return request gedaan! Wie weet...
Je zou het spul open kunnen schroeven en kunnen transplanteren... Of voor de luie oplossing gaan. Ik zou het laatste doen inderdaad. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01 12:44
Meer info over die N64 cart: http://www.neoflash.com/forum/index.php/topic,5634.0.html

Weet niet als ik de site mag posten... Zo niet: del aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
DaBeast.net schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:01:
Omg die game room is nice, ik wil ook zo'n room hebben :o .

Btw, wat is dit? http://www.giz10p.co.uk/e...e-610-0617-/prod_146.html

De Dreamcast gebruikt de GD-roms toch? Of worden ze ook in andere consoles gebruikt?
Dat is zoals de andere al zeggen een gd-rom speler :) en die moet ik nog maar eens ooit eentje kopen voor mijn Sega Naomi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
l0c4lh0st schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:41:
[...]

Je zou het spul open kunnen schroeven en kunnen transplanteren... Of voor de luie oplossing gaan. Ik zou het laatste doen inderdaad. :Y)
Of geluk hebben en uiteindelijk beide kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk schiet neoflash wat op en werkt het ook nog! zie op de site ook voor nes, zou goede vervanging zijn voor powerpak van 100+ euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:05:
Hopelijk schiet neoflash wat op en werkt het ook nog! zie op de site ook voor nes, zou goede vervanging zijn voor powerpak van 100+ euro!
Ik hoop het ook. Dan kunnen mijn cartridges voor goed de kast in, zonder dat ik spijt hoef te krijgen. Ik backup nu ook alle spellen van mijn cd-based consoles. Alleen bij de Dreamcast probeer ik het te vermijden, omdat die dat niet zo leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:07:
[...]

Ik hoop het ook. Dan kunnen mijn cartridges voor goed de kast in, zonder dat ik spijt hoef te krijgen. Ik backup nu ook alle spellen van mijn cd-based consoles. Alleen bij de Dreamcast probeer ik het te vermijden, omdat die dat niet zo leuk vindt.
Het blijft Neoflash... Ze waren al 5 jaar bezig met die voor de Megadrive en die is er nu nog steeds niet... En ze ondersteunen alleen hun eigen geheugenkaarten, die duur zijn, niet standaard zijn, etc. Het is echt het allerkutste bedrijf dat zo'n flashcart kan maken... Google maar eens op "Neoflash DS flashcart" of iets dergelijks.

Oja, ik kwam net dit NES spel tegen, check foto #2. Pareltje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op maandag 08 juni 2009 @ 01:00:
Oja, ik kwam net dit NES spel tegen, check foto #2. Pareltje! :+
Gezien de plaats waar die NES gebruikt werd verwacht ik geen bod eigenlijk... :P

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

:P Wat een schijtspel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Viperke schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:59:
[...]

Dat is zoals de andere al zeggen een gd-rom speler :) en die moet ik nog maar eens ooit eentje kopen voor mijn Sega Naomi :D
Wat houdt dat nou exact in? Een GD-ROM speler?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:41:
[...]

Wat houdt dat nou exact in? Een GD-ROM speler?
Een soort CD-Rom speler die GD-roms speelt (=CD van 1000 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:56:
[...]

Een soort CD-Rom speler die GD-roms speelt (=CD van 1000 MB)
Ah ok :)
En wat zijn daar de ervaringen mee?

Persoonlijk lijkt mij zoiets handiger
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=159250

Doet mij erg denken aan de flash kaartjes op de GBA en de NDS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bellerophon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:00:
[...]

Over die flashcards hebben we het ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

danielkraak schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:13:
[...]

Over die flashcards hebben we het ook. ;)
Dat was mij ook duidelijk ;)

Maar zoiets zou keren betrouwbaarder zijn dan een CopyBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Gister een GBA micro opgehaald voor 20 euro via marktplaats. Was echt een koopje want het dingetje is gewoon als nieuw :). Ik wist niet dat ze zo klein waren.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:00:
[...]

De enige GD-rom speler die ik ken is de Dreamcast. Ik weet niet of GD-rom spelers ook voor andere apparaten uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:36:
[...]

De enige GD-rom speler die ik ken is de Dreamcast. Ik weet niet of GD-rom spelers ook voor andere apparaten uitgekomen zijn.
GD-Rom wordt gebruikt in de: Dreamcast, Sega Naomi 1 & 2 (arcade), Sega Chihiro (arcade), Sega Triforce (arcade). De Triforce is een samenwerking tussen sega, namco en nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
EDIT: nevermind

Ik heb wel aankomende week weer mooi spul >:) En een 32x game erbij _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Lampuhkap op 08-06-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:40
Een Dreamcast met alle draden, 1 controller, memorycard en 1 origineel spel kan ik halen voor 20 euro..

DC heeft af en toe problemen met spel lezen, dus laser is niet optimaal

Is dit een goede deal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk spel, en in welke staat? Als het ding verder mooi wit is: doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
Sega worldwide soccer 2000

Ik zal eens vragen in welke staat en of doos ernog bij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Beloki schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:27:
Een Dreamcast met alle draden, 1 controller, memorycard en 1 origineel spel kan ik halen voor 20 euro..

DC heeft af en toe problemen met spel lezen, dus laser is niet optimaal

Is dit een goede deal??
Inderdaad ligt aan het spel; maar anders een slechte deal; Voor E50 heb je een puik werkende zonder gezeur. Als je nu voor een E20-er gaat waar je na 30 minuten spelen niets meer kan is het ook zonde.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Gisteren opgehaald. *O*

Star Wars Episode 1 Racer Limited Edition Set (Incl. Controller, Game) (NUS-S-HEEP-EU6) (Nintendo)
FrontBackContents

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

l0c4lh0st schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:48:
Gisteren opgehaald. *O*

Star Wars Episode 1 Racer Limited Edition Set (Incl. Controller, Game) (NUS-S-HEEP-EU6) (Nintendo)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

:9
Laatst eenzelfde aangeboden gekregen (alles nieuw en ongeopend). Toch maar niet meer gedaan.

Jaartje geleden wel deze op de kop getikt:

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/9886/img5230me3.jpg

zit aan de rechterzijde een hele grote sticker in 3 of 4 talen:
KERSTCADEAU MAG NIET VERKOCHT WORDEN
Ook volledig nieuw en ongeopend.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Richard schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:58:
[...]

Laatst eenzelfde aangeboden gekregen (alles nieuw en ongeopend). Toch maar niet meer gedaan.

[afbeelding]

[...]

Mooi setje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Richard schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:58:
[...]

[afbeelding]

[...]

Waarom niet? 't Is een limited edition. :9

Die Zelda set is wel heel mooi zeg... Die kon je zeker niet in de winkel kopen? Wel heel jammer van die scheur rechts...

Zou je misschien het typenummer op kunnen zoeken voor mij? Staat aan de binnenkant van de rechter- of linker-zijflap. (Bij die Star Wars set is het bijv. NUS-S-HEEP-EU6.)

[ Voor 24% gewijzigd door Tanuki op 09-06-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Dreamcast update: er komt wederom weer een DC deze kant op op korte termijn. Nadrukkelijk aangegeven of er eerst gekeken kan worden of het een complete perfecte set is. Tevens aangegeven dat ik eventueel foto's van eerdere DC's kan mailen. Op beide opmerkingen geen reactie, weer een standaard e-mail dat ik een nieuwe krijg en buiten de US geen oude retour hoef te sturen. Ben wel nieuwschierig hoelang ik hier mee door kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
beatle schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:19:
Dreamcast update: er komt wederom weer een DC deze kant op op korte termijn. Nadrukkelijk aangegeven of er eerst gekeken kan worden of het een complete perfecte set is. Tevens aangegeven dat ik eventueel foto's van eerdere DC's kan mailen. Op beide opmerkingen geen reactie, weer een standaard e-mail dat ik een nieuwe krijg en buiten de US geen oude retour hoef te sturen. Ben wel nieuwschierig hoelang ik hier mee door kan gaan!
Had ik er nou ook maar één besteld. :P Maar dat is wel nette service van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
danielkraak schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:45:
[...]

Had ik er nou ook maar één besteld. :P Maar dat is wel nette service van ze.
21/6 hebben ze weer een partij, dus je kan je order ingeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
beatle schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:55:
[...]

21/6 hebben ze weer een partij, dus je kan je order ingeven :)
En hoe komt het dan, dat ze jou nog steeds kunnen leveren? Houden ze die voor de zekerheid apart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
danielkraak schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:10:
[...]

En hoe komt het dan, dat ze jou nog steeds kunnen leveren? Houden ze die voor de zekerheid apart ofzo?
De reden dat hij nu nog niet verzonden is zal denk ik zijn dat ik ook tot de 21ste moet gaan wachten...

Bij mijn 2e moest ik 2 dagen wagen totdat ze weer voorraad hadden. was de 5e juni dacht ik...

Waarom ze echter met tussenpose voorraad hebben zou ik niet weten, surplus stock is volgens mij overtollige voorraad en die wordt niet aangevuld vanuit sega lijkt me! Ik wacht af... Wellicht weer een andere versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
beatle schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:27:
[...]

De reden dat hij nu nog niet verzonden is zal denk ik zijn dat ik ook tot de 21ste moet gaan wachten...

Bij mijn 2e moest ik 2 dagen wagen totdat ze weer voorraad hadden. was de 5e juni dacht ik...

Waarom ze echter met tussenpose voorraad hebben zou ik niet weten, surplus stock is volgens mij overtollige voorraad en die wordt niet aangevuld vanuit sega lijkt me! Ik wacht af... Wellicht weer een andere versie :P
Wel vanuit dat pakhuis in Florida.

Ze zullen wel eens in de zoveel tijd op en neer rijden met een vrachtwagen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Iemand toevallig nog een Master System 1 console liggen die hij/zij kwijt wil? Mag geheel zonder doos/accessoires zijn. Ik wil graag een speelexemplaar hebben naast de boxed versie die ik nu heb. Ben al een tijdje tevergeefs aan het zoeken op eBay en Marktplaats. PM me svp als je iets hebt.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
mvdklip schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:
Iemand toevallig nog een Master System 1 console liggen die hij/zij kwijt wil? Mag geheel zonder doos/accessoires zijn. Ik wil graag een speelexemplaar hebben naast de boxed versie die ik nu heb. Ben al een tijdje tevergeefs aan het zoeken op eBay en Marktplaats. PM me svp als je iets hebt.
Ik kijk vanavond eens in mijn dozen ongeteste consoles. Heb nog 2 volledige dozen vol consoles, maar nog geen tijd gehad om uit te pakken. Ligt als ik mij niet vergis nog eentje in. Waarom neem je geen MS2? Ik vind die 1 zo lelijk, en heeft geen Alex In Wonderland ingebouwd :p

Master System heeft wel de mooiste controllers ooit vind ik :)

@Beatle, als je van je sport afwil, ik ben nog steeds geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Thanks! Ik wil graag een Master System 1 ipv 2 vanwege de AV aansluitingen op de 1.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
Een vraag..........mijn broer komt er ook niet uit

Ik ben bezig met alles uitpakken en een gameroom te pakken

Ik heb een paar NESsen maar 1tje sprong er bovenuit

Je hebt standaard een normale uitgang voor beeld met die tvadapter erbij

Maar ik heb ook een NES met een uitgang voor RGB.. en geeneens analoog..

En die RGB kabel is van Nintend makelij, bijna precies hetzelfde als bij SNES of N64 maar zonder die blokje boven die rechthoekige vorm, die RGB kabel voor NES is gewoon een gladde perfecte rechthoekige vorm..

Is dat uniek of??

Het is van Franse Makelijk Model NESE-001 (FRA)

Let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
heeft iemand hier per toeval nog SNES controllers over? (zowel EU als US versies) & een powersupply?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Beloki schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:26:
Een vraag..........mijn broer komt er ook niet uit

Ik ben bezig met alles uitpakken en een gameroom te pakken

Ik heb een paar NESsen maar 1tje sprong er bovenuit

Je hebt standaard een normale uitgang voor beeld met die tvadapter erbij

Maar ik heb ook een NES met een uitgang voor RGB.. en geeneens analoog..

En die RGB kabel is van Nintend makelij, bijna precies hetzelfde als bij SNES of N64 maar zonder die blokje boven die rechthoekige vorm, die RGB kabel voor NES is gewoon een gladde perfecte rechthoekige vorm..

Is dat uniek of??

Het is van Franse Makelijk Model NESE-001 (FRA)

Let me know
Volgens mij is dat iets unieks aan Franse Nessen. Ze zijn niet heel bijzonder, maar hij is natuurlijk wel meer waard. De beeldkwaliteit schijnt echter nog steeds hetzelfde te zijn als composite, omdat hij via Scart composite alleen aflevert en dus geen RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
Foto zet ik wel morgen

Het is wel heel apart en wil met jullie meedelen

Morgen komen de fotos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Beloki schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:57:
[...]
Het is wel heel apart en wil met jullie meedelen
Wikipedia: Nintendo Entertainment System:
Video output connections varied from one model of the console to the next. The original Japanese Famicom featured only radio frequency (RF) modulator output. When the console was released in North America and Europe, support for composite video through RCA connectors was added in addition to the RF modulator( In France,the video output was a SCART with RGB ). The AV Famicom dropped the RF modulator entirely and adopted composite video output via a proprietary 12-pin "multi-out" connector first introduced for the Super Famicom / Super Nintendo Entertainment System. Conversely, the North American re-released NES 2 most closely resembled the original model Famicom, in that it featured RF modulator output only.[27] Finally, the PlayChoice-10 utilized an inverted RGB video output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:) Pakketmeneer is weer geweest.....en weer is l0c4lh0st van grote dank....

http://i43.tinypic.com/2qtzqx3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Speedlink schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:25:
:) Pakketmeneer is weer geweest.....en weer is l0c4lh0st van grote dank....

http://i43.tinypic.com/2qtzqx3.jpg
Heej, Batman voor de MegaDrive... leuke game met lekkere muziek. :)

Ben zelf een beetje aan het rondkijken voor MegaMan X voor de SNES...weet iemand daar een leuke aanbieding van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb gister mijn Playstation weer eens onder het stof vandaan gehaald. Moet zeggen dat het nog steeds leuk is om al die spellen weer eens te spelen. Een hoop combinaties ik tekken weet ik nog en de truckjes in Tony hawk 2 doen het ook nog. :P

Ik kan alleen Crash bandicoot 2 cortex stirkes back niet meer vinden. :( Toch jammer, dat spel was toch wel een van mijn favorieten. Nu kan ik hem downloaden. (mijn ps1 is omgebouwd) maar toch is het leuker om het origineel weer eens vast te mogen houden.

* Borgoth Raced weer lekker verder in crash team racing.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Borgoth schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:53:
Ik heb gister mijn Playstation weer eens onder het stof vandaan gehaald. Moet zeggen dat het nog steeds leuk is om al die spellen weer eens te spelen. Een hoop combinaties ik tekken weet ik nog en de truckjes in Tony hawk 2 doen het ook nog. :P

Ik kan alleen Crash bandicoot 2 cortex stirkes back niet meer vinden. :( Toch jammer, dat spel was toch wel een van mijn favorieten. Nu kan ik hem downloaden. (mijn ps1 is omgebouwd) maar toch is het leuker om het origineel weer eens vast te mogen houden.

Tony Hawk 2 heb ik echt helemaal kapotgespeeld. Met alle skaters career gespeeld. :D Dat spel blijft gewoon ontzettend cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01 12:44
danielkraak schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:11:
[...]

Tony Hawk 2 heb ik echt helemaal kapotgespeeld. Met alle skaters career gespeeld. :D Dat spel blijft gewoon ontzettend cool.
+1 :p

Niet bijzonder retro natuurlijk, maar wel bijzonder leuk. 3, 4 en 5 had ik ook, maar die waren vond ik persoonlijk minder leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Borgoth schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:53:

Tekken was altijd leuk idd. Ik weet nog steeds die combo waarmee je een soort van uberslag doet waardoor de andere speler bijna of helemaal dood was. En het was een vrij simpele :p.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
2 PSXen hier....beide draaien alleen PAL....zit ik hier met een hele map NTSC :x

En ja, ik wil proberen de hele batman serie voor de megadrive compleet te maken :P Star Wars Arcade 32x en Virtua Racing 32x zijn nog onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Gewoon even een RGB scart kabel regelen. NTSC games draaien prima op een PAL psx zolang je een modchip/bootdisk hebt.
Speedlink schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:00:
2 PSXen hier....beide draaien alleen PAL....zit ik hier met een hele map NTSC :x

En ja, ik wil proberen de hele batman serie voor de megadrive compleet te maken :P Star Wars Arcade 32x en Virtua Racing 32x zijn nog onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:P er zou er 1 van gemod moetenn zijn...maar das niet te merken op t moment. En RGB scart hangt er al aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
wel naadje....want wat ik t liefste speel op de PSX (Gran Turismo 1 en 2, iemand die een originele weg wil doen in goede staat mag zich melden) kan nu niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Speedlink schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:
wel naadje....want wat ik t liefste speel op de PSX (Gran Turismo 1 en 2, iemand die een originele weg wil doen in goede staat mag zich melden) kan nu niet :(
Je zoekt nu een NTSC-U PSX als ik het goed begrijp? Want een PAL PSone (zo'n kleintje) had ik nog wel voor je staan met 2 originele dualshock controllers voor een prikkie.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
haha :) nee, k zoek Gran Turismo 1 en 2 in goeie staat, origineel, PAL.

En voor de PSOne, PM me even met de details daarover als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
0X55AA schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:26:
Ik kijk vanavond eens in mijn dozen ongeteste consoles. Heb nog 2 volledige dozen vol consoles, maar nog geen tijd gehad om uit te pakken. Ligt als ik mij niet vergis nog eentje in.
Nog gekeken toevallig? Ik ben nu op eBay aan het kijken en in de UK zijn ze nog wel te vinden, maar die verzendkosten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Ik heb gran turismo 1 + 2 PAL orgineel voor je liggen. Laat maar even weten wat je er voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
mvdklip schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:56:
[...]

Nog gekeken toevallig? Ik ben nu op eBay aan het kijken en in de UK zijn ze nog wel te vinden, maar die verzendkosten... :/
Ja, die zijn altijd vrij hoog. Het laagste is ongeveer 17 pond volgens mij. Ik had iemand daar op gewezen, maar die blijft stug volhouden aan zijn 30 pond. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik wil graag weten welke modchip je het beste kunt gebruiken om "homebrew" te draaien :+ Betreft zowel PSX als PSOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zat daar dan zoveel verschil tussen destijds?

Die dingen heb je voor enkele euro`s bij psx winkels online.. weet wel dat er enkele games zijn die niet goed draaien, waaronder Tekken 3. Daar zou een chipbeveiliging opzitten oid.. nooit getest echter, aangezien ik `m origineel heb liggen. Brute game :D

'It just might be NES' is ook zo`n leuk homebrew programma :)

[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 12-06-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Er schijnt verschil te zitten in PSone en PSX......

Maar aangezien t ding niet zo populair meer is....zijn de adresjes ervoor ook aardig weg geloof ik.....

EDIT: Ik kan me herrinneren dat de laser o.a anders was......

[ Voor 17% gewijzigd door Lampuhkap op 12-06-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Mijn gemodde PSX speelt mijn gekopieerde tekken3 zonder moeite af. Of hij ook NTSC af speelt zal ik eens moeten kijken.

Heb hem destijds gebrand vanaf het origineel dat ik ook nog heb. Toen gedaan omdat de disk toch wel heel had achteruit ging toen ik met mijn vriendjes ging spelen. :D Tekken ball mode WTF. :D

Wat ik ook wel jammer vind is dat de PSX/1 de enige console is die zwarte disks had. Ik vind dat nog steeds erg cool om te zien, zo'n zwart schijfje. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Borgoth op 12-06-2009 20:14 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Even een vraagje: hoe sluiten jullie al jullie spelcomputers aan? Ik heb nu een stuk of 8 spelcomputers die ik het liefst allemaal op één tv wil aansluiten. Het aansluiten gaat dan natuurlijk via scart. Nu verwissel ik steeds de kabels, maar het is inmiddels zo'n bende geworden achter de tv kast, dat dat niet echt een leuk klusje is.

Ik heb nu ook een stuk of 5 consoles gewoon achter elkaar gezet op rf, maar dat vind ik niet echt een goede oplossing. Heeft iemand een idee wat een goede oplossing is? Als ik naar AVGN kijk, dan zie ik dat hij ook aardig wat consoles op 1 tv heeft aangesloten, dus het moet mogelijk zijn. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 13-06-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:36:
Even een vraagje: hoe sluiten jullie al jullie spelcomputers aan? Ik heb nu een stuk of 8 spelcomputers die ik het liefst allemaal op één tv wil aansluiten. Het aansluiten gaat dan natuurlijk via scart. Nu verwissel ik steeds de kabels, maar het is inmiddels zo'n bende geworden achter de tv kast, dat dat niet echt een leuk klusje is.

Ik heb nu ook een stuk of 5 consoles gewoon achter elkaar gezet op rf, maar dat vind ik niet echt een goede oplossing. Heeft iemand een idee wat een goede oplossing is? Als ik naar AVGN kijk, dan zie ik dat hij ook aardig wat consoles op 1 tv heeft aangesloten, dus het moet mogelijk zijn. ;)
Hier een paar opties: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_47.html

Zoeken in Google geeft zat resultaten. Je hebt in elke stad wel een elektronicaboer die kabeltjes enzo verkoopt (kan even niet op de naam komen), denkdat er ook wel een doos bestaat waar er 8 in kunnen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
beatle schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:40:
[...]

Hier een paar opties: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_47.html

Zoeken in Google geeft zat resultaten. Je hebt in elke stad wel een elektronicaboer die kabeltjes enzo verkoopt (kan even niet op de naam komen), denkdat er ook wel een doos bestaat waar er 8 in kunnen!?
Ja, ik weet van scartsplitters enzo. Het is meer van: wat gebruiken jullie? Wie weet heeft iemand wel betere opties. Ik had het misschien ook wel iets duidelijker kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:43:
[...]

Ja, ik weet van scartsplitters enzo. Het is meer van: wat gebruiken jullie? Wie weet heeft iemand wel betere opties. Ik had het misschien ook wel iets duidelijker kunnen brengen.
Ik heb inderdaad zowel in de slaapkamer als de woonkamen een scart-doos waar er drie in kunnen en er eentje uit komt. Tegelijk aanzetten van apparaaten is (zo lijkt het in ieder geval) niet echt aan te raden. Let bij zulke dozen wel op volledige bedragen van, ik dacht, de 21 pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik een scart splitter met 3 sources, waarmee ik op 1 source een 5 scart weer heb en op sommige rechtstreekse apparaten. Het beeld is wel stukken lelijker en trilt, maar ja om nou elke keer moeilijk te doen, zo erg merk je dat beeld ook niet als je er aan gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MsG schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:18:
Ik gebruik een scart splitter met 3 sources, waarmee ik op 1 source een 5 scart weer heb en op sommige rechtstreekse apparaten. Het beeld is wel stukken lelijker en trilt, maar ja om nou elke keer moeilijk te doen, zo erg merk je dat beeld ook niet als je er aan gewend bent.
Meerdere scartsplitters op elkaar aansluiten, leek mij ook een goed idee. Jammer dat het beeld niet zo goed dan meer is. Maar ik ben RF gewend, dus het zal hopelijk wel meevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 13-06-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
pff vandaag 'pech' gehad op de rommelmarkt..

wel Metal gear solid voor PSX kunen bemachtigen.. wou ik altijd al hebben.. (kuch in doosje enzo ;))
en voor 5euro kon ik het niet laten liggen..

ook gezien naar een Gameboy color der waren stuk of 3a4.. probleem was dat degene die ik vast had (een paarse) een slecht doosje had >< en toen kwamen 2 meisjes kijken naar de roze pakt de verkoper een paarse die wel nog in een mooi doosje zit! (zelfde prijs!!) en hup koopt de mama en papa de roze & paarse in het mooie doosje >< **ongoocheling snif**

Haar op m'n nek stond nog rechter toen ik zag dat 1 van de kleine meisjes tegen een NES game aan het stampen was >< Mario..

Op zo een moment weet je dat je te erg verslaafd bent :p als je het kind haar nek zou willen omwringen wegens dat :')

heb wel een SNES gescoord met 2controllers en 1 spel voor 30euro.. niet echt goedkoop maar de staat van de console viel goed mee.. (hoewel de onderkant fel vergeeld was heb ik het kunnen verwijderen met wat nagellak remover).

edit:
iemand die hier een snes RGB kabel verkoopt en voor de megadrive1&2?

[ Voor 3% gewijzigd door Icekiller2k6 op 13-06-2009 13:30 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik moet langzaam m'n collectie gaan beperken in verband met verhuizing. Ga wel een gedeelte houden, maar met de verhuizing merk ik wel dat ik heel veel in geen jaren aangeraakt heb. Aantal dingen bewaar ik of om sentimentele waarde of omdat ik ze bijzonder vindt. Maar heb ook een aantal pong clonen, Nes, Snes, een Vectrex waar ik echt niets meer mee doe. Gaan dus allemaal marktplaats op. Ergens wel heel erg jammer, maar denk dat anderen er meer plezier aan zullen gaan beleven dan ik op het moment doe en dat vind ik ook wel belangrijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
@walkman zet dan is uw DM aan ;p zodat Tweakers first pickings hebben uit je collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Misschien wel leuk omn dan nog wat foto`s te zien van je huidige collectie..

^^ DM is idd een betere manier om handel te regelen. (Misschien zie ik ook nog wel wat leuks ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb geen idee hoe je DM aan moet zetten, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Walkman schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:54:
Heb geen idee hoe je DM aan moet zetten, hoe werkt dat?
In je 'myreact' bij 'Voorkeuren' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Dan mag je mij ook wel een DM sturen :D

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Michael Knight schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:34:
Misschien wel leuk omn dan nog wat foto`s te zien van je huidige collectie..

^^ DM is idd een betere manier om handel te regelen. (Misschien zie ik ook nog wel wat leuks ;) )
http://www.flickr.com/photos/58684928@N00/page5/
(niet alles wat op de foto's staat ga ik overigens verkopen (atari 2600 hou ik, 1 vectrex en m'n nes+snes (bij elkaar) gaan weg (intellivision en master system heb ik al niet meer))

DM staat aan...

[ Voor 20% gewijzigd door Walkman op 14-06-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje, en ik heb jullie hulp nodig

Ik heb een n64 pikachu edition (Met pokemon stadium, transfer pack, jumper pack + controller en kabels)
De n64 gaat wel aan, maar hij geeft geen beeld/geluid. De rode wangetjes van pikachu gaan wel aan, ik vermoed dat dus de kabel kapot is...

Wat denken jullie/waar kan ik vervanging krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:06:

Ik heb een n64 pikachu edition (Met pokemon stadium, transfer pack, jumper pack + controller en kabels)
De n64 gaat wel aan, maar hij geeft geen beeld/geluid. De rode wangetjes van pikachu gaan wel aan, ik vermoed dat dus de kabel kapot is...

AV kabel?
je kunt de Wii av kabel proberen van iemand als je die hebt.. Of in de winkel kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat de contacten van de connector in je spelcomputer niet gewoon vies zijn? Ik heb dit zelf gehad met een console die ik tweedehands kocht namelijk. Als dit het geval is, dan geeft hij geen beeld of geluid, maar staat de console wel gewoon 'aan' zoals jij ook beschrijft.

Om dit te verhelpen kun je het beste de contactpunten van een spelcassette lichtjes insmeren met een wattenstaafje met reinigingsalcohol of contactenspray. Vervolgens moet je de cassette een paar keer in en uit de N64 halen. Bij mij werkte de console daarna weer als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Controleer je 'jumper pack' als het probleem niet bij je carts ligt... vooral bij N64`s die een tijdje op zolder hebben gelegen is dit aan de orde.Waarschijnlijk oxidatie/lamme connector...beetje wrikken en je kunt weer :)
Icekiller2k6 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:20:
[...]

AV kabel?
je kunt de Wii av kabel proberen van iemand als je die hebt.. Of in de winkel kopen..
N64 is geen Wii... kabel gaat niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:22:
[...]

Meerdere scartsplitters op elkaar aansluiten, leek mij ook een goed idee. Jammer dat het beeld niet zo goed dan meer is. Maar ik ben RF gewend, dus het zal hopelijk wel meevallen.
Als je rf gewend bent gaat dat zeker meevallen ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Michael Knight schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:09:
[...]

Inderdaad mijn excuses
't is Gamecube, N64 en snes.

De reden waarom ik ook Wii dacht was het feit dat de gamecube ook in het lijstje stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nu net kwartier geleden kwam de postmeneer aan de deur, met een pakje uit Engeland......;)

Gelijk maar uitgepakt uiteraard....Star Wars Arcade 32x (voor de Megadrive 32x) :) Eindelijk....Fotos zal ik vanmiddag wel posten. Heb de kasten nog wat beter opgeruimd. Alles inmiddels op merk/soort gezet en t iets netter gedaan......kom aardig ruimte tekort, dat merk ik nu al wel :)

EDIT: Eventjes de foto's van Star Wars bij elkaar gedaan. (sorry voor de look, ben geen man met photoshop experience. Paint :9 )

http://i41.tinypic.com/294lx6t.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Lampuhkap op 15-06-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30
danielkraak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:22:
[...]

Ik heb ooit bij de media mark een scart box gekocht. Dat werkte vrij goed. Alleen de x-box1 wil de wel is dominant zijn waardoor je soms geen of zacht geluid krijgt bij andere bronnen.

Volgens mij had ik 5x rgb en 1 front uit met tulp. Ik had toen cube, saturn, dc, ps2 en xb0x1 tegelijk aangesloten en op de front de snes of n64.
Deze box heb ik momenteel nog niet meeverhuist. Van dit lijstje heb ik alleen voor de dc een rgb scart kabel. Voor de saturn weet ik niet zeker of de default kabel scart of composiet is. Het is wel een geheel ipv tulp+scart blokkie, maar dat is geen garantie natuurlijk. Vandaar dat ik er niet veel haast mee maak :)

Ik heb nu een paar apparaten rechstreeks op de scart van mijn tv, en een spider kabel, voor 4 consoles tegelijk, maar dat is wel composiet.

Als ik eind van het jaar een andere tv koop zal ik wel is kijken wat ik wil. Ik merk wel dat ik vrijwel nauwelijks op mijn oudere systemenespeel (ook dat draagt bij aan het gebrek aan haast).
Plus dat lcd/plasma vaak niet mooi is voor oudere systemen.

Misschien dat ik in mijn game hoek dan wel mijn huidige bakbeest 80cm crt neerzet of anders een 55cm crt tvtje die nog in mijn ouderlijk huis staat. Maakt op zich niet uit omdat ik er dan toch kort op zit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal die reinigingsalcohol eens proberen, de verkoper zei dat het nog werkte (ebay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Zo'n Scartbox moet je eigenlijk kopen met een schakelaar. Die zijn wel duurder, maar dan behoud je de meeste kwaliteit zeg maar aangezien de signalen over die gekozen poort heen gaan.

Mijn vrouw heeft een aantal jaren geleden een Pika N64 gekocht op de rommelmarkt. Er zat alleen een deuk in de behuizing. Binnenkort nog maar een schroevendraaier aanschaffen om deze open te maken en terug te duwen. Ikzelf heb al sinds jaar en dag een US N64 staan. Maar goed. Onze verzameling gaan we ook nog eens bekijken. We hebben zelfs nog een Atari met eigen scherm staan, maar deze gaat zeker weten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Laatst online: 26-08 18:47
Die verkopers op marktplaats tegenwoordig... sommige proberen niet eens meer om hun waren voor meer geld te verkopen.

Doe je een bod bij 2 verschillende verkopers waarbij je al (vriendelijk) e-mailcontact hebt gehad... verwijdert de ene jouw bod zonder opgaaf van reden na een week (de prijs vond ik redelijk, maar ik had hoger willen gaan en je wilt toch voor zo weinig mogelijk iets kopen). Ik ga dan ook niet meer bieden bij zo'n persoon.

De andere verkoopt zijn waren al aan iemand zonder dat je de kans krijgt om weer te overbieden (de advertentie stond er nog geeneens 1 dag op, wat een haast om het te verkopen).

Beetje jammer weer... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:09:
[...]

Controleer je 'jumper pack' als het probleem niet bij je carts ligt... vooral bij N64`s die een tijdje op zolder hebben gelegen is dit aan de orde.Waarschijnlijk oxidatie/lamme connector...beetje wrikken en je kunt weer :)

[...]

hoe bedoel je wrikken?
Ik zal hem eerst schoonmaken en dan een paar keer in/uit doen.
Ik krijg helemaal geen beeld, terwijl het ding wel gewoon stroom krijgt. AV uitgang op de N64 heb ik al schoongemaakt met spiritus, net als de game-ingang. Nu toch maar eens dat jumper pack bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:13:
[...]

hoe bedoel je wrikken?
Ik zal hem eerst schoonmaken en dan een paar keer in/uit doen.
Ik krijg helemaal geen beeld, terwijl het ding wel gewoon stroom krijgt. AV uitgang op de N64 heb ik al schoongemaakt met spiritus, net als de game-ingang. Nu toch maar eens dat jumper pack bekijken.
Precies zoals je zelf zegt: paar keer in en uit doen na reiniging.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

De Pica N64 console is wel een beauty, zorg dat je hem aan de gang krijgt, anders kom ik wel ff langs om te helpen, wie weet.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorcees schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:31:
De Pica N64 console is wel een beauty, zorg dat je hem aan de gang krijgt, anders kom ik wel ff langs om te helpen, wie weet.
Als jij hem kunt maken, dan mag je er ook op spelen :) Mag je hem lenen als ik in de USA zit.

even nog een vraagje, is het normaal dat die jumper pack echt ueberklem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:32:
[...]

Als jij hem kunt maken, dan mag je er ook op spelen :) Mag je hem lenen als ik in de USA zit.

even nog een vraagje, is het normaal dat die jumper pack echt ueberklem zit?
Ja bestwel, Je bedoeld die module onder dat klepje aan de bovenkant van je N64? Toen ik de 4MB module kreeg zat daar een plasticje bij waarmee je die module makkelijk eruit kon krijgen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Met een schroevendraaier wip je hem er zo uit, wel ff oppassen dat je niet uitschiet, anders heb je een lelijke kras erin.
B.t.w. werke Pico heb je, de blauwe of de oranje?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorcees schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:06:
Met een schroevendraaier wip je hem er zo uit, wel ff oppassen dat je niet uitschiet, anders heb je een lelijke kras erin.
B.t.w. werke Pico heb je, de blauwe of de oranje?
de blauwe,

Ik dacht dat de nintendo 64 toch redelijk betrouwbaar was, net zoals de andere consoles van Nintendo?
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.

Hiervoor zijn ook voldoende alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld T.net Vraag & Aanbod.