Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De thuis vlag tegen Barbados heb ik geregeld doordat ik aan het browsen was door de pool en precies op juiste moment op de knop book drukte. Op de zelfde manier heb ik vorige week de thuisvlag van de Faroer eilanden gepakt.

Inderdaad voor gewoon jezelf in de pool zetten en dan maar afwachten is het alleen handig voor de grotere landen, maar als je er wat tijd in steekt dan zijn er ook nog wel wat kleinere landen te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

helaas.....

3 minuten voor het einde viel een doorslaggevend doelpunt .... ik verloor met 2-1 en daarmee ben ik gedegradeerd naar de VII...
imho eervol...
mn liga was een van de alllersterkste van de VI (volgens Alltid; 32 vd 1024) en mn team sloeg zich prima door de wedstrijden heen en haalde 14 punten....
helaas bleken de 6 punten die een ander team verschonk met WO'svan een niet te verslane invloed...

bovenal haalde ik zelf ook gewoon op de doroslaggevende momenten niet genoeg prestatie.... vanavond had ik gewoon een winst keihard nodig en faalde ik ook zelf (hoe na ik ook was aan klassebehoud, tot de 87e minuut)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Hier een beginner. Ik heb weliswaar een pesthekel aan voetbal, maar managing spelletjes vindt ik dan wel weer leuk.
Heb gelijk paar stomme vraagjes...

Mijn trainer. Die is... prut.. Bij vergelijkingen met andere teams komt hij altijd als slechtste uit de bus, ook bij AI teams.
zwak in vorm, conditie waardeloos
Een zwak trainer die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Heeft het nut om een andere trainer aan te trekken of een eigen speler? Mijn beste trainersmateriaal is een speler met "matig" ervaring en goed leiderschap. word deze als trainer beter dan mijn huidige?

Verder zijn de spelers ook wel allemaal erg prut. En tot overmaat van ramp zijn er bij mijn 1e wedstrijd ook nog eens 3 speler geblesseerd geraakt. Uiteraard mijn beste 3.
Hiervoor heb ik geprobeerd wat nieuwe speleres goedkoop te kopen. Echter heb ik per ongeluk 40000 betaald voor 1 speler. Die stond goedkoop in de lijst. Toen ik bood keek ik echter niet wat ik bood, zodoende.
Verder sta ik helemaal onderaan de ladder met 2 potjes winst, al toen ik het team overnam.

Is het niet beter een compleet nieuw team te nemen en mijn huidige account te deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die speler gaat ooit beter worden als je huidige trainer, maar ik zou hem nu nog geen trainer maken. Wacht daar mee tot hij minimaal goed ervaring heeft. Je kunt hem nu alleen matig trainer maken en eigenlijk wil je goed training is het aan te raden om een redelijk trainer te nemen. In de lagere divisies zou ik nog niet direct naar leiderschap kijken en dus een redelijk trainer met lage leiderschap van extern aantrekken.

De uitdaging is om juist een team op te bouwen, maar als jij je team id of team naam post kunnen we misschien gerichter advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ZenTex schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:44:

Is het niet beter een compleet nieuw team te nemen en mijn huidige account te deleten?
allereerst... nee dat is helemaal niet mogelijk... je begint gewoon met altijd een erg matig team dat het erg slecht doet ... dat is inherent aan het spel en het is aan je managementskills omdat team hogerop te krijgen en beter te maken ... maar dat kan behoorlijk lang duren

ten tweede ... je hebt nu al de fout gemaakt eventjes te denken snel wat betere spelers aan te schaffen... maar zo eenvoudig werkt het niet ... zorg ervoor dat je een lange-termijns-model krijgt en gaat navolgen om je team op orde te krijgen...
Neem de tijd, degradeer gewoon dit seizoen (morgen is immers de laatste wedstrijd) en zorg ervoor dat je op de lange termijn je team wel op orde hebt en dan zul je net zo hard weer kunnen gaan stijgen

wat je wel goed gezien hebt is je trainer... die is inderdaad voor een lange termijns mdoel een erg elangrijke spil ....
uiteindelijk zal het het handigst zijn een redelijke trainer (met zeer laag leiderschap) gewoonweg direkt extern te kopen ...die speler met goed leiderscap en matig ervaring kan erg interssant zijn.... maar laat hem gewoon eerst een tijdje meespelen en hoop erop dat hij snel popped in ervaring ... als een speler met goed leiderschap redelijk ervaring is, is hij 300.000 waard en met goed ervaring zelfs 600.000...
Dan is hij ook geschikt om trainer te maken (met matig ervaring zou dat eventueel wel gaan, maar zou het een verschrikkelijke vorm van geld wegsmijten zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 23-08-2009 00:12 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Die spelers aanschaffen moest gewoon. mijn enige goede spelers zijn geblesseerd. +

Maar goed, een betere trainer extern aankopen. Kost dat niet erg veel? matig leiderschap, redelijk trainer kost me extern 300000+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ZenTex schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 03:09:
Die spelers aanschaffen moest gewoon. mijn enige goede spelers zijn geblesseerd. +

Maar goed, een betere trainer extern aankopen. Kost dat niet erg veel? matig leiderschap, redelijk trainer kost me extern 300000+!
Je moet kijken naar coaches met slecht leiderschap om te beginnen. Als je het kan betalen een goed coach met selcht leiderschap en anders moet je beginnen met een redelijk coach met slecht leiderschap.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Vanavond kan ik kampioen worden van de 6e, club bestaat sinds 10-11-06, dus het is wel lekker gegaan ;).
Ik zat dit seizoen in een niet al te sterke 6e, maar er was een grote concurrent, VVP, zie hier zijn stats:

VVP
Mid:zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging (wonderbaarlijk (heel laag)
Centrale verdediging (bovennatuurlijk (hoog)
Linkerverdediging (wonderbaarlijk (heel laag)
Rechteraanval (zwak (heel laag)
Centrale (formidabel (hoog)
Linkeraanval (formidabel (heel laag)

Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid magisch

Vind het nogal een stunt vanmezelf dat ik deze 2 keer op een gelijkspel heb kunnen houden en nu kampioen kan worden :)

Ook al wordt ik onverhoopt vanavond geen kampioen is mijn seizoen toch geslaagd.

Vanavond Motsen, speel tegen een gevaarlijke tegenstander en hopelijk kampioen worden _/-\o_

Effe mezelf quoten: na een heerlijke 0-6 overwinning kampioen geworden. Op naar de 5e :)

[ Voor 85% gewijzigd door chario2 op 24-08-2009 11:24 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hoe irritant is het om een speler als dit te moeten afwijzen voor de jeugdopleiding:
Anyway, Kasper de Mérode is 15 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.

Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Scoring before joining the senior squad.

What do you say? Should we give him a chance?
Ik heb nl. momenteel een speler die verdedigend uitstekend kan worden met 17jr3dgn, dus ik kan niet switchen naar scoren momenteel... *zucht*

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

CoRrRan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:49:
Hoe irritant is het om een speler als dit te moeten afwijzen voor de jeugdopleiding:

[...]
Ik heb nl. momenteel een speler die verdedigend uitstekend kan worden met 17jr3dgn, dus ik kan niet switchen naar scoren momenteel... *zucht*
nemen hij is pas 15 als je die verdediger gepulled heb kan je wellich overschakelen als je meerdere leuke trainbare spitsen in je jeugdteam heb.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gaat lekker 2-0 in 9 minuten, kan nog 20-0 worden dan ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Hmm, van 3e naar 6e... jammer... Binnenkort versterken met een verdediger, middenvelders verbeteren en dan volgend seizoen een gooi naar promotie proberen te doen. Wordt 'm waarschijnlijk niet, mijn doelstelling is het seizoen erna.

[ Voor 17% gewijzigd door nXXt op 23-08-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Blergh. Ben uiteindelijk alsnog 5e geworden in de competitie. Maargoed, misschien maar es wat betere spelers kopen, en een iets slechtere trainee... Me speler met bovennatuurlijk scoren staat nog steeds te kooop, voor maar 5.25 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:49:

[...]
:? je wijst hem af ...?
sorry maar dat is imho werkelijk dom ... volgens mij is het een heel verkeerde opvatting van de jeugdopleiding om een speler af te wijzen omdat die momenteel niet in je voorziene trainingsschema zou passen.
de kans is heel reel dat deze speler bv al redelijk scoren heeft en mogelijk een hoog passing en/of specialiteit blijkt te hebben... wat hem heel waardevol zou maken én eentje die nauwelijks veel training nodig heeft... sowieso, hij heeft nog volop de tijd.

ik heb zelf ooit een speler gehad die binnen drie trainingen popte in scoren, en uitgetrained bleek te zijn op redelijk of goed (nog voor zn zestiende verjaardag) en daarna een heel seizoen eigenlijk gewoon een beetje meeliep met andere trainingen... uiteindelijk bij verkoop op 17jr+3 wel mooi 267.000€ opbracht...

dat is natuurlijk iets waarop je een veel grotere kans hebt als je er maar voor zorgt dat je jeugdspelers talentvol zijn... én jong ... wat dat betreft is het voor mij mogelijk nog schokkender dan je een 15-jarige zo makkelijk afwijst (wat dus net zo goed een 15jr+25 dagen kan zijn, die je nog ruim 2,5 seizoen zou kunnen trainen alvorens hem te pullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Rafaël van Willegen.

Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Heb gisteren deze speler toegevoegd aan mijn jeugdselectie. Qua leeftijd viel het eigenlijk tegen met 16 jaar en 94 dagen. Echter voornamelijk die redelijk overal skills spreken me wel aan. Vind de melding vreemd dat hij binnen no time goed zou kunnen halen terwijl hij drie keer moet poppen. Moet hem toch voordat hij 18 word toch wel op goed krijgen en kijkend naar zijn redelijk overal skills moet hij ergens nog een andere skill hebben die tegen redelijk aanzit of er al overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:26:
[...]

Vind de melding vreemd dat hij binnen no time goed zou kunnen halen terwijl hij drie keer moet poppen.
klopt, die scoutmelding is verwarrend... in het engels is die ietwat algemener: 'before you know it' is de engelse versie ervan, maar ook die melding lijkt te impliceren dat volgens de scout het bereiken van de max-skill weinig tijd/training zou kosten;
echter, dat is informatie die de scout dus eigenlijk nooit geeft, de melding betreft een heel algemene 'maxskil-melding en zegt verder niks... kennelijk is HT verder niet geneigd iets eraan te doen want die melding bestaat al heel erg lang (iig zijn sindsdien er tweemaal ook technische aanpassingen geweest en bepaalde meldingen aangepast) en ik heb een hele tijd terug er al over geklaagd

de trainer geeft wel meldingen over de tijd die het zou kosten een speler te trainen tot max.. maar de scout dus niet....

verder is overall-skills redelijk volgens mij wel een erg goed teken en vrijwel alle spelers die dat hadden waren gewoon sowieso zeer goed verkoopbare spelers; maar er is wel wat discussie hoe die 'overall' waarde nu eigenlijk berekend wordt... of dat op basis is van de 6 hoofdskills (alles behalve 'set pieces') of juist een overallwaarde van de drie hoogste skills.
aangenomen wordt wel dat het is op basis van de 'huidige' skills... wat dat betreft denk ik dat het zeer aannemelijk dat die speler sowieso ook nog andere talenten heeft dan verdedigen:
vanaf zwak verdedigen optrainen naar redelijk/goed duurt waarschijnlijk wel minimaal anderhalf seizoen.. maar tevens is de huidige skill van 'zwak' hoogstwaarschijnlijk ver onder dat overall-gemiddelde van redelijk, dus moet hij andere, veel hogere skills hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was eigenlijk ook mijn idee, maar heb al een 15 jarige die op redelijk verdedigen zit en die wil ik eerst naar zijn max (onbekend) hebben. Daarnaast nog twee redelijk keepers, maar daar komt eentje niet verder dan slecht verdedigen. Die andere keeper weet ik de max nog niet van. Dus eerst zal hij getraind worden op verdedigen en kan via de back positie wel kijken of hij talent heeft op vleugelspel.

Mocht die 15 jarige goed verdedigen weten te halen dan ga ik mijn training logischer wijs naar hem aanpassen om hem zo goed mogelijk te kunnen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als 2e geeindigt dit seizoen met een team dat op de 5e plek zou horen te staan. Nog drie miljoen op de bank dus ik ga eens nadenken wie er vervangen moet worden. Het zal een verdediger of vleugelspeler worden, ik moet ook nog kijken welke spelers volgend seizoen weg moeten vanwege hun leeftijd. De PM-trainees gaan vrij lang mee omdat die ook passen hebben en daardoor ver doorgetraind kunnen worden. Een andere keeper zou ik ook wel willen, maar dan zou ik nog even door moeten sparen of wachten tot er een trainee uit gaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik heb 2 vleugelspelers die Eddy heten in mijn jeudteam :P. Ben wel redelijk tevreden met mijn jeugdteam, al worden ze vaak verslagen in de compo :+ heb wel wat leuke talentjes, waaronder een keeper die op 17 jaar en 63 dagen kan promoveren en 'goed' kan worden (is nu 'redelijk', popte namelijk al na 1 of 2 trainingen, heb 'm nu 35 dagen).

[ Voor 36% gewijzigd door nXXt op 24-08-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo weer eens gepromoveerd! Na seizoenen lang bezig te zijn geweest met de opbouw van mijn team ken ik eindelijk weer eens de vruchten plukken.
Ben benieuwd waar ik in terecht kom en heb als voorlopige doelstelling: Behoud in VI en beker ronde 3 halen.
Denk dat ik dan wel weer genoeg gevraagd heb aan mijn team :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Allereerst iedereen gefeliciteerd die gepromoveerd is of voor de p/d duels moeten gaan. Spijtig voor sommige die net terug vallen door een beetje vervalsing of er net niet aan kwamen.

Ik ben dit seizoen ook kampioen geworden en vertrek met mijn team naar de 7de divisie, doelstelling is natuurlijk handhaving. Nu heb ik een aantal vragen die er voor moeten zorgen dat mijn team zich handhaafd in deze competitie want al te zwaar is hij niet, op degene die van de 6de klasse terug komen na :P

Ik zit even te kijken naar welke linies ik volgend seizoen moet gaan verstevigen. Nu is dat wel duidelijk dat mijn aanval en verdediging wel wat krachten kunnen gebruiken.

Nu zit ik zo te denken graag wou ik input of ik dan een beetje goed zit. Ik heb momenteel een goed keeper ( mijn FC ) en een uitstekend keeper ( die nu draai pakt )

Nu was mijn plan om voor de 7de divisie een 3tal verdedigers te kopen met uitstekend als main skill en daarbij redelijk pos/vleugel als bij stat. Zou dit voldoende zijn en zullen de ratings dan wel goed zijn?

Of zal ik dan ook bijvoorbeeld moeten gaan kijken naar een formidabele keeper plus de aanschaf van deze verdedigers? Of kan ik met uitstekend keepen en uitstekende defs ook uit de voeten?

Nu heb ik niet zoveel cash in kas dus zal ik mijn trainees moeten gaan verkopen, dit wil ik natuurlijk doen zonder te veel in te leveren, moet je dan beginnen met het verkopen van de B trainees of toch de A trainees voor het geld? Cash in huis is 833 976 € (790 218 €)

Iemand die hier een licht op kan schijnen?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Salv schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:50:
Nu zit ik zo te denken graag wou ik input of ik dan een beetje goed zit. Ik heb momenteel een goed keeper ( mijn FC ) en een uitstekend keeper ( die nu draai pakt )
Misschien neem je dan een beetje risico maar ik zou ze allebei verkopen en er een betere voor terugkopen. Een reservekeeper heb je bijna nooit nodig. Ik heb zelf een matig reservekeeper die in friendlies speelt. Mocht mijn keeper geblesseerd raken dan probeer ik wel een betere reservekeeper aan te schaffen, maar dit komt echt heel weinig voor.
Nu was mijn plan om voor de 7de divisie een 3tal verdedigers te kopen met uitstekend als main skill en daarbij redelijk pos/vleugel als bij stat. Zou dit voldoende zijn en zullen de ratings dan wel goed zijn?
Ik heb niet echt bijstats bij mijn verdedigers. Als vleugelverdedigers verdedigend staan hebben ze bijna geen vleugel nodig. Voor centrale verdedigers zou middenveld leuk zijn als je ze aanvallend zet, maar ik speel 3-5-2 en als ik mijn ene centrale verdediger aanvallend zet houd ik helemaal geen verdediging over. Voor verdedigers kijk ik dus niet naar de bijskil.
Of zal ik dan ook bijvoorbeeld moeten gaan kijken naar een formidabele keeper plus de aanschaf van deze verdedigers? Of kan ik met uitstekend keepen en uitstekende defs ook uit de voeten?
Een keeper doet best veel voor je verdediging. Misschien kan je het allemaal vervangen als je die reservekeeper wegdoet voor iets slechters.
Nu heb ik niet zoveel cash in kas dus zal ik mijn trainees moeten gaan verkopen, dit wil ik natuurlijk doen zonder te veel in te leveren, moet je dan beginnen met het verkopen van de B trainees of toch de A trainees voor het geld? Cash in huis is 833 976 € (790 218 €)

Iemand die hier een licht op kan schijnen?
Je moet beginnen met de trainees die net gepopt zijn anders gooi je trainingen weg. Tot welk niveau wilde je ze doortrainen? Er komt een platteau waarna je trainees weinig meer in waarde stijgen (of zelfs dalen door hoge loonkosten en hogere leeftijd).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Als je voor behoud gaat zou ik in ieder geval 1 keeper nemen.

Verdedigers zou ik even kijken een formidabel verdediger zonder redelijk vleugelspel maar met bijvoorbeeld zwak/matig vleugelspel lijkt mij al beter.

Daarnaast heb je een goede coach nodig met hoge leiderschap. Ik weet niet of je dat al heb? Dan zou je kansloze wedstrijden kunnen PIC'en en je TS hoog houden :) Maar dat is in een ideale situatie.

Ik zou ook je reserve spelers beperken en gewoon je oefenwedstrijden met de zelfde spelers als je basis team spelen op je trainees na natuurlijk. Dus 1 keeper, 3 verdedigers, je trainees en 2 spitsen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:50:

Ik ben dit seizoen ook kampioen geworden en vertrek met mijn team naar de 7de divisie, doelstelling is natuurlijk handhaving. Nu heb ik een aantal vragen die er voor moeten zorgen dat mijn team zich handhaafd in deze competitie want al te zwaar is hij niet, op degene die van de 6de klasse terug komen na :P
als ik naar je volgende liga kijk, zit je dar al direkt in de middenmoot en haal je het sterkste middenveld
http://alltid.org/nextseason/25761/index/

je verdediging zal idd het zwakke punt zijn, zeker tegen counterteams zoals FC Zaagmachine (als die ook in je liga terechtkomt en niet de andere optie: 'dorstig Hert'), maar ook Psv Den Haag zal je makkelijk met counter te grazen kunnen nemen terwijl jij er weinig anders tegen kunt doen op dit moment (al heeft PSV den haag een erg zwakke aanval om succesvol te counteren)..

Ik denk echter niet dat je je bang hoeft te maken voor degradatie, dat zullen SSV Scharp Boys, C1sliedrecht en the pannakings onder elkaar uitmaken (allemaal teams die nu niog in die divisie zijn blijven zitten, maar te zwak schijnen ... als is bv the pannakings mogelijk wer een counterteam, enkel dan wat minder optimaal)...

de meeste envoudige wijze je verdeeiging te sterken zal de aanschaf van een stevige keeper zijn, imho moet je dan kijken naar een wat oudere 28,29 mogelijk zelfs 30 jarige keeper met aardig wat ervaring ...
ik heb de indruk dat zulk een keeper je verdedigingsratings ook behoorlijk kan opdrijven.

Wat betreft financieen denk ik dat je verder beter kunt doorsparen en niet teveel geld nu gaan besteden.... degradatie zal je toch nauwelijks hoeven te voorkomen, en meedoen voor het kampiuoenschap is misschien niet het slimste als je daarbij ook niet een financiele barriere hebt om bij een volgende promotie ook je team nóg een stuk verder te versterken....

wat dat betreft zou ik het erst op een spaarkoers zetten en poog ergens tegen de 5 miljoen op je bank klaar te hebben, als investeringssom bij een latere promotie, die dan ofwel na volgend seizoen of een seizoen later misschien te bereiken moet zijn.... waarbij je natuurlijk wel an sich altijd kunt kijken of je een gunstige versterking kunt aanschaffen (maar daarvoor zou ik ook de transfermarkt en marktontwikkeling een beetje inde gaten houden... bv kan het erg duur worden als je begin volgend seizoen flink wil inkopen, terwijld e prijzen nu wel gunstig liggen, maar daaraan heb je niks als je daarvoor zélf niet spelers moet verkopen, want die prijzen liggen ook weer lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:33:
[...]

:? je wijst hem af ...?
sorry maar dat is imho werkelijk dom ... volgens mij is het een heel verkeerde opvatting van de jeugdopleiding om een speler af te wijzen omdat die momenteel niet in je voorziene trainingsschema zou passen.
de kans is heel reel dat deze speler bv al redelijk scoren heeft en mogelijk een hoog passing en/of specialiteit blijkt te hebben... wat hem heel waardevol zou maken én eentje die nauwelijks veel training nodig heeft... sowieso, hij heeft nog volop de tijd.

ik heb zelf ooit een speler gehad die binnen drie trainingen popte in scoren, en uitgetrained bleek te zijn op redelijk of goed (nog voor zn zestiende verjaardag) en daarna een heel seizoen eigenlijk gewoon een beetje meeliep met andere trainingen... uiteindelijk bij verkoop op 17jr+3 wel mooi 267.000€ opbracht...

dat is natuurlijk iets waarop je een veel grotere kans hebt als je er maar voor zorgt dat je jeugdspelers talentvol zijn... én jong ... wat dat betreft is het voor mij mogelijk nog schokkender dan je een 15-jarige zo makkelijk afwijst (wat dus net zo goed een 15jr+25 dagen kan zijn, die je nog ruim 2,5 seizoen zou kunnen trainen alvorens hem te pullen)
Achteraf had ik 'em misschien best erbij kunnen laten, maar waar ik bang voor ben, is dat je zo'n speler in je team neemt en pas als hij 16yr50d+ is kunt gaan switchen naar een training die voor hem interessant is. Momenteel heb ik in mijn team 3 potentiele goudpotjes op verdedigen en het gaat wel een tijdje duren voordat ik daar van af kan stappen. Dus mijn redenatie: met een beetje geluk treft deze speler een andere coach die er wat meer mee kan dan ik op dit moment. Helaas is het niet zo dat deze speler direct op dezelfde dag gescout zal worden door een andere coach, maar laten we hopen dat het niet heel lang zal duren voor hem.

Gisteren met 14 winstpartijen kampioen geworden in mijn VIII. Ik zag via Alltid dat ik waarschijnlijk in relatief zware VII's terrecht ga komen (202 of 268 van 1024). Dat is toch wel ietwat lastiger, maar aan de andere kant heb ik nog opties om mijn team te versterken, aangezien ik 3 trainees heb die redelijk wat centjes in het laadje kunnen gaan brengen. Zelfs zonder die trainees te verkopen kan ik nog redelijk wat uitgeven. Tevens ook de topscorer van mijn league geleverd en ik zag zelfs dat deze in de top60 van NL staat qua scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:06:
Ik zou ook je reserve spelers beperken en gewoon je oefenwedstrijden met de zelfde spelers als je basis team spelen op je trainees na natuurlijk. Dus 1 keeper, 3 verdedigers, je trainees en 2 spitsen.
Dat zou ik niet doen, dan zit je met dubbele kansen op blessures. Kun je beter wat mislukte jeugdpulls in je b-team frotten of 1000 euro spelers die bijna geen loon krijgen. Je hebt er niet eens zo veel nodig om met je reserve trainees en reserve spelers en die opvullers aan 9 man te komen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad met mislukte jeugdpulls kan je ook gelijk de eigen jeugd mijpaal halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Iedereen vast bedankt voor de tips. Ik moet zo naar me werk toe daar zal ik nog eens rustig lezen en ook reageren als ik nog vragen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Zo, ik ben weer wakker. Lowlands was briljant. Nog briljanter is dat ik 4e ben geworden, en dus zeker ben van nog een seizoen V. Nu nog kijken of de knaken goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Marzman schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:56:
Misschien neem je dan een beetje risico maar ik zou ze allebei verkopen en er een betere voor terugkopen. Een reservekeeper heb je bijna nooit nodig. Ik heb zelf een matig reservekeeper die in friendlies speelt. Mocht mijn keeper geblesseerd raken dan probeer ik wel een betere reservekeeper aan te schaffen, maar dit komt echt heel weinig voor.
Dan heb je misschien niet naar mijn seizoen gekeken maar ik heb zoveel blessures gehad ook bij beide keepers die eraf moesten voor enkele weken :P Tevens is Teofil Haponiuk met zijn uitstekend ervaring en is een redelijk leider mijn future coach.
Ik heb niet echt bijstats bij mijn verdedigers. Als vleugelverdedigers verdedigend staan hebben ze bijna geen vleugel nodig. Voor centrale verdedigers zou middenveld leuk zijn als je ze aanvallend zet, maar ik speel 3-5-2 en als ik mijn ene centrale verdediger aanvallend zet houd ik helemaal geen verdediging over. Voor verdedigers kijk ik dus niet naar de bijskil.
Ik speel ook voornamelijk 3-5-2 en wil ook beginnen met 4-5-1 als ik tegen de wat stevigere jongens moet, dus deze friendly’s gaan we dat even spelen. Ik zal mijn verdedigers en spitsen dan ook niet aanvallend of verdedigend dus naar die stats hoef ik dan voorlopig ook niet te kijken.
Je moet beginnen met de trainees die net gepopt zijn anders gooi je trainingen weg. Tot welk niveau wilde je ze doortrainen? Er komt een platteau waarna je trainees weinig meer in waarde stijgen (of zelfs dalen door hoge loonkosten en hogere leeftijd).
Ik zat zelf te denken aan briljant of wonderbaarlijk, anders vaak tot de leeftijd van 22 of 23. Daarna zou ik een aantal Nederlanders van mijn trainees bewaren en dan bijvoorbeeld korte pass gaan trainen om zo de kosten te drukken of Multi te maken voor verkoop.
RM-rf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:22:
[...]

als ik naar je volgende liga kijk, zit je daar al direct in de middenmoot en haal je het sterkste middenveld
http://alltid.org/nextseason/25761/index/

je verdediging zal idd het zwakke punt zijn, zeker tegen counterteams zoals FC Zaagmachine (als die ook in je liga terechtkomt en niet de andere optie: 'dorstig Hert'), maar ook Psv Den Haag zal je makkelijk met counter te grazen kunnen nemen terwijl jij er weinig anders tegen kunt doen op dit moment (al heeft PSV den haag een erg zwakke aanval om succesvol te counteren)..

Ik denk echter niet dat je je bang hoeft te maken voor degradatie, dat zullen SSV Scharp Boys, C1sliedrecht en the pannakings onder elkaar uitmaken (allemaal teams die nu nog in die divisie zijn blijven zitten, maar te zwak schijnen ... als is bv the pannakings mogelijk weer een counterteam, enkel dan wat minder optimaal)...

de meeste eenvoudige wijze je verdediging te sterken zal de aanschaf van een stevige keeper zijn, imho moet je dan kijken naar een wat oudere 28,29 mogelijk zelfs 30 jarige keeper met aardig wat ervaring ...
ik heb de indruk dat zulk een keeper je verdedigingsratings ook behoorlijk kan opdrijven.
Maar zal deze keeper dan niet te snel kelderen in zijn keepers vaardigheid? Stel dat ik mijn goed keeper ( tevens future coach ( Teofil ) en mijn uitstekende keeper beide verkoop en hier een formidabel voor terug moeten halen met een bulk ervaring / leiderschap?
Wat betreft financiën denk ik dat je verder beter kunt doorsparen en niet teveel geld nu gaan besteden.... degradatie zal je toch nauwelijks hoeven te voorkomen, en meedoen voor het kampioenschap is misschien niet het slimste als je daarbij ook niet een financiële barrière hebt om bij een volgende promotie ook je team nóg een stuk verder te versterken....

wat dat betreft zou ik het eerst op een spaarkoers zetten en poog ergens tegen de 5 miljoen op je bank klaar te hebben, als investeringssom bij een latere promotie, die dan ofwel na volgend seizoen of een seizoen later misschien te bereiken moet zijn.... waarbij je natuurlijk wel an sich altijd kunt kijken of je een gunstige versterking kunt aanschaffen (maar daarvoor zou ik ook de transfermarkt en marktontwikkeling een beetje inde gaten houden... bv kan het erg duur worden als je begin volgend seizoen flink wil inkopen, terwijl de prijzen nu wel gunstig liggen, maar daaraan heb je niks als je daarvoor zélf niet spelers moet verkopen, want die prijzen liggen ook weer lager)
Ik heb zelf geen plannen voor komend seizoen om mee te gaan doen voor de titel daarvoor het is voor mij sowieso te vroeg naar de 6de en met sterke degradanten hoef ik dat niet eens te proberen, speel gewoon mijn wedstrijden en zie het dan wel gebeuren ;)

Maar hoe wou je het op een spaarkoers zetten, dit door je uitgaven te beperken of je trainees te verkopen als zij de leeftijd van 23? 24? bereiken ? Tevens heb ik in mijn stadion ook een beperkte plaatsen beschikbaar 18000 die dit seizoen na wedstrijd 4 al helemaal vol zat. Met de extra supporters die ik erbij krijg zal ik deze ook moeten uitbreiden om geen inkomsten mis te lopen. Naar welke grote moet deze gaan? Ik had 23a25 maal mijn supporter groep van 1080 dus een 25000 of 27000 dit zal toch ook wel een flinke kosten post worden aangezien van 12000 naar 18000 ook een flinke 5ton koste.

Edit; Wouw voor het eerst zo lange post met quotes erin gemaakt en ging gelijk goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Salv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:33:
[...]
Maar hoe wou je het op een spaarkoers zetten, dit door je uitgaven te beperken of je trainees te verkopen als zij de leeftijd van 23? 24? bereiken ? Tevens heb ik in mijn stadion ook een beperkte plaatsen beschikbaar 18000 die dit seizoen na wedstrijd 4 al helemaal vol zat. Met de extra supporters die ik erbij krijg zal ik deze ook moeten uitbreiden om geen inkomsten mis te lopen. Naar welke grote moet deze gaan? Ik had 23a25 maal mijn supporter groep van 1080 dus een 25000 of 27000 dit zal toch ook wel een flinke kosten post worden aangezien van 12000 naar 18000 ook een flinke 5ton koste.

Edit; Wouw voor het eerst zo lange post met quotes erin gemaakt en ging gelijk goed :9
Dat kan tegenvallen met de bezoekers. Het ligt ook erg aan je resultaten, in VI heb ik meer bezoekers als ik in V had omdat de resultaten ook veel beter zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Jawel, maar ik moet sowieso toch wel wat vergroten? Met promotie al flink wat supporters erbij en mochten ze content blijven dan komen er denk ik wel meer dan 18duizend man naar het Mheenpark :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb het in VIII voor elkaar kunnen krijgen om mijn stadion van 32000 vol te krijgen. Maar ik zie dat je ongeveer 400 supporters minder hebt dan ik. Maar je stadion moet je eigenlijk pas als je geld over houdt gaan upgraden.

Toch moet ik ook RM-rf gelijk geven: de kans dat jij komend seizoen zult gaan degraderen terug naar VIII is redelijk klein, gezien het gemiddeld aantal hattstats dat pannakings en c1sliedrecht halen. SSV Sharp Boys haalt ongeveer evenveel als jij, dus daar zal het een klein beetje om hangen. Dan heb je bijna al de zekerheid dat je niet hoeft per se hoeft te investeren in nieuwe spelers om in de VII te blijven volgend seizoen.

Toch zou ik wel je keepers gaan vervangen. Dat zal een heel stuk schelen voor je verdediging. Laat dat in ieder geval prio 1 zijn. En of het in de VII al belangrijk is om een coach met redelijk/goed leiderschap te hebben? Ik weet het niet precies. Het kan natuurlijk geen kwaad, maar noodzakelijk lijkt het me nog niet.

Wat je daarnaast kunt gaan doen, is al je trainees, de volgende keer dat ze poppen verkopen en dan een groot deel van de inkomsten investeren in mooie multi-skilled 17jr of 18jr spelers. Zo te zien train jij, net als ik, spelverdelen, en het heeft mij geen windeieren gelegd om op die manier te trainen. Goede multi-skilled, jonge spelers aanschaffen en verkopen voordat ze OF een jaar ouder zijn en 1/2 niveaus hoger (korte termijn) OF voordat ze 21~22jr worden (lange termijn). Aangezien jij wel wat centjes kan gebruiken met maar 800K op de bank, zou ik even die eerste optie oppakken. Als je dan op al je posities (keeper, verdediging & aanval) vervanging hebt om lekker mee te kunnen in de VII, stap je over naar de andere optie, waarbij je door traint totdat de spelers 21~22jr zijn. Deze tactiek werkt natuurlijk voor meerdere trainingsopties.

Salv, mag ik ruilen qua VII met je? Ik kom terecht in VII.511 of VII.385. (202/1024 en 268/1024). :(

Oh, en multi-skilled middenvelders: ik kocht in het begin goed passen/matig spelverdelen 17jr<20dgn en verkocht bij goed/goed, meestal waren ze nog steeds 17jr als ze goed/goed werden. Soms had ik een gevalletje die ECHT matig (5,01~5,05) was, maar heel vaak zat er toch wat meer spelverdelen in dan dat.

Even betreffende supporter-aantallen: ik heb er nu 1460 en ga van VIII naar VII. Dat betekent dus dat ik er straks 1606 zal hebben (ivm 10% toename door kampioenschap). Heeft iemand enig idee wat ongeveer het maximum aantal supporters is dat een team in de VII zal gaan hebben? Ik vermoed nl. dat ik flink wat wedstrijden zal gaan verliezen, waardoor mijn supporters toch wat minder positief zullen gaan worden en dat ik daardoor er een aantal kwijt zal gaan raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Salv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:33:
Jawel, maar ik moet sowieso toch wel wat vergroten? Met promotie al flink wat supporters erbij en mochten ze content blijven dan komen er denk ik wel meer dan 18duizend man naar het Mheenpark :P
Ik zou wel vergroten ja, je kan in Altid zien hoe veel bezoekers je concurrentie afgelopen seizoen heeft gehad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:43:

SSV Sharp Boys haalt ongeveer evenveel als jij, dus daar zal het een klein beetje om hangen.
kleine opmerking daarbij, die SSV Sharp Boys haalt vooral heel hoge rating in zn aanval, maar zn MID is duidelijk veel zwakker en DEF even zwak... imho duidelijk zwakker, want te onevenwichtig, aan die sterke aanval heeft hij niks als hij het midenved ruim verliest.
Heeft iemand enig idee wat ongeveer het maximum aantal supporters is dat een team in de VII zal gaan hebben?
http://coninstal.go.ro/studiu_suporteri.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:43:
Toch zou ik wel je keepers gaan vervangen. Dat zal een heel stuk schelen voor je verdediging. Laat dat in ieder geval prio 1 zijn. En of het in de VII al belangrijk is om een coach met redelijk/goed leiderschap te hebben? Ik weet het niet precies. Het kan natuurlijk geen kwaad, maar noodzakelijk lijkt het me nog niet.
Dus hierbij ook mijn future coach verkopen? Aangezien jullie dit beide aankaarten zal ik ze deze week nog wel op de markt zetten, aflopend op vrijdag of zaterdag. Wat voor een keeper moet dan als vervanging dan gaan aanschaffen, een formidabel vanaf een jaartje of 27 verliest deze dan zijn keepers vaardigheid niet snel en kan hij nog wel een seizoen of 2a3 mee?
Wat je daarnaast kunt gaan doen, is al je trainees, de volgende keer dat ze poppen verkopen en dan een groot deel van de inkomsten investeren in mooie multi-skilled 17jr of 18jr spelers. Zo te zien train jij, net als ik, spelverdelen, en het heeft mij geen windeieren gelegd om op die manier te trainen. Goede multi-skilled, jonge spelers aanschaffen en verkopen voordat ze OF een jaar ouder zijn en 1/2 niveaus hoger (korte termijn) OF voordat ze 21~22jr worden (lange termijn). Aangezien jij wel wat centjes kan gebruiken met maar 800K op de bank, zou ik even die eerste optie oppakken. Als je dan op al je posities (keeper, verdediging & aanval) vervanging hebt om lekker mee te kunnen in de VII, stap je over naar de andere optie, waarbij je door traint totdat de spelers 21~22jr zijn. Deze tactiek werkt natuurlijk voor meerdere trainingsopties.
Als ik mijn trainees bij hun eerste pop verkoop neem ik aan dat dit rustig 1 voor 1 gaat, en dan als er wat geld is voor leuke versterking dan die versterking te kopen. Maar ik neem aan dat ik ook nog wel wat a trainees moet overhouden anders gooi ik zowat mijn hele middenveld weg als ik ze bij hun komende pops verkoop en dan mijn versterking ga halen.

Hierbij ook denkend sinds de pop van vorige week? Ik had er namelijk vorige week een en deze liep toch al achter kwa schema deze zou wel voor 6ton weg kunnen.
Salv, mag ik ruilen qua VII met je? Ik kom terecht in VII.511 of VII.385. (202/1024 en 268/1024). :(
Ja hoor team switchen dan? :P Ik hoop dat ik wel eens een keer een actieve competitie krijg met mensen die het forum gebruiken of elkaar gastenboek beetje vervuilen, want heb nu allemaal rustig saaie managers gehad :P
Oh, en multi-skilled middenvelders: ik kocht in het begin goed passen/matig spelverdelen 17jr<20dgn en verkocht bij goed/goed, meestal waren ze nog steeds 17jr als ze goed/goed werden. Soms had ik een gevalletje die ECHT matig (5,01~5,05) was, maar heel vaak zat er toch wat meer spelverdelen in dan dat.
Deze goed/matig jeugdspelers koop je voor hoeveel? Hier heb ik zelf ook nog niet over nagedacht maar dat is natuurlijk ook een hele leuke manier van trainen. Ik hou dan wel van een wat langere termijn dus dan zal ik ze door trainen tot de leeftijd van 21a22 en dan verkopen.

* Sorry als dit wat vervelend lijkt, wil het graag goed aanpakken straks in de hogere competities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matig/goed koop je voor onder de 200k en goed/goed gaat er weer uit voor ongeveer 800k als ik de TL snel bekijk. Dit is wel als hij nog 17 is op het moment dat hij goed positiespel haalt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 03:24:
[...]

Dus hierbij ook mijn future coach verkopen? Aangezien jullie dit beide aankaarten zal ik ze deze week nog wel op de markt zetten, aflopend op vrijdag of zaterdag. Wat voor een keeper moet dan als vervanging dan gaan aanschaffen, een formidabel vanaf een jaartje of 27 verliest deze dan zijn keepers vaardigheid niet snel en kan hij nog wel een seizoen of 2a3 mee?
wat betreft je Future coach.... wat je verder daarmee voor heb weten anderen niet, ook niet wat precies zn meerwaarde is ...
als die bv een hoge sub aan ervaring heeft (dus niet al te ver van het ervarings-poppen afstaat) zou ik hem zeker niet nu verkopen, omdat je hem dan veel gunstiger na een eventuele pop zou kunnen verkopen (afhankelijk van zn leiderschaap... zeker bij goed LS kan een ervaring als meer dan redelijk meerdere tonnen aan meerwaarde geven LS goed, XP redelijk is zelf zonder verder enige skill 300K waard)

verder moet je zelf ook afwegen wat je precies voorhebt met die future coach, wanneer je die coach wilt maken (als je nu al een goed coach hebt, zou ik het zeker enige tijd geven waarschijnlijk pas direkt aan het begin van het seizoen waarin je kampioen verwacht te kunnen worden die coach wisselen, omdat dat je ook een extra TS-boost geeft)

Verder qua leftijd van de keeper... Keepers dalen pas vanaf hun dertigste qua TSI en niet al vanaf hun 28e zoals verldspelers... over het algemeen denk ik dat je ervanuit kunt gan dat een keeper tot ongeveer zn 32e, misschien zelfs zn 33e mee zou kunnen als je hem nu inkoopt op prestaties die stevig zijn ( een 28,29 jarige met matig/redelijk ervaring die 5 sterren kan halen zal zeker moeten voldoen voor jou)...

wat ikzelf verder ook vaak probeer te doen is een week-kosten-prognose berekenen die uitgaat van hoeveel loon non-trainee's in mn Ateam kosten, én tevens de aanschafprijs minus de eventuele verkoopprijs over een seizoen later meeweegt... dan weet hoeveel financiele slagkracht zulk een speler je eventueel kost en of het zin heeft een speler eerder door te verkopen, of juist langer aan te houden (los van prestatie gezien, puur financieel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande donderdag is de laatste ronde van de 4-leagues die gestart zijn na de exodus uit de eredivisie. Blijft iedereen met dezelfde vier teams doorspelen of word er geswitched. Iedereen moet tenslotte toch hun competitie verlaten zodat er zaterdag weer een nieuwe competitie gestart kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik ben iig van plan om te blijven. Ik hoop de rest van mijn competitie (GoT Weglopers) ook? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik blijf ook wel in de 4 compo zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet er uit en naar een ander he, maar dan wel met dezelfde teams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik wil best met dezelfde teams blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 02:52:[...]

kleine opmerking daarbij, die SSV Sharp Boys haalt vooral heel hoge rating in zn aanval, maar zn MID is duidelijk veel zwakker en DEF even zwak... imho duidelijk zwakker, want te onevenwichtig, aan die sterke aanval heeft hij niks als hij het midenved ruim verliest.
Je hebt gelijk, ik had niet de verschillende delen van het team van SSV nader bekeken.[/quote]
Thanks!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:04:
matig/goed koop je voor onder de 200k en goed/goed gaat er weer uit voor ongeveer 800k als ik de TL snel bekijk. Dit is wel als hij nog 17 is op het moment dat hij goed positiespel haalt natuurlijk.
Daar moet je inderdaad ongeveer aan denken. En zoals ik al aangaf: dit principe heb ik gebruikt in het begin, toen ik bij mezelf bedacht: OK, m'n huidige trainingsbeleid klopt niet, ik moet wat anders gaan doen. Op die manier heb ik die mijn financiele situatie verbeterd en als je dan beetje bij beetje je A-team aanvult met goede spelers, kun je daarna overstappen naar trainees die veel meer kosten en uiteindelijk dus ook veel meer opleveren.
Salv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 03:24:[...]

Als ik mijn trainees bij hun eerste pop verkoop neem ik aan dat dit rustig 1 voor 1 gaat, en dan als er wat geld is voor leuke versterking dan die versterking te kopen. Maar ik neem aan dat ik ook nog wel wat a trainees moet overhouden anders gooi ik zowat mijn hele middenveld weg als ik ze bij hun komende pops verkoop en dan mijn versterking ga halen.

Hierbij ook denkend sinds de pop van vorige week? Ik had er namelijk vorige week een en deze liep toch al achter kwa schema deze zou wel voor 6ton weg kunnen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met A-trainees, maar ik neem aan dat je bedoelt A-team spelers die dus ook getraind worden? Zo ja, dan kan ik je in ieder geval vertellen dat ik vorig seizoen ook gekozen heb om hier wat meer in te investeren. Zoals je kunt zien zijn mijn 3 middenvelders allemaal erg jong (teamid=144536), en waren de kosten qua aanschaf behoorlijk hoog. Echter, ik kan ze nu verkopen voor prijzen die echt behoorlijk zijn en voor mijn A-team zou ik daarvoor in de plaats heel goede middenvelders kunnen kopen, die wat ouder zijn en minder bijstats hebben. Dat zijn strategien die je waarschijnlijk voor je zelf moet bepalen, wat je gaat doen als je eenmaal je financien op orde hebt.
Ja hoor team switchen dan? :P Ik hoop dat ik wel eens een keer een actieve competitie krijg met mensen die het forum gebruiken of elkaar gastenboek beetje vervuilen, want heb nu allemaal rustig saaie managers gehad :P
Hehe, nee, ik heb juist erg veel plezier in mijn team en ben aan het proberen om mijn collega (die in dezelfde league als DSanka speelt) in te halen. Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van ietwat meer communicatie tussen de teams onderling. Dit zal naar mate je hoger in de piramide komt waarschijnlijk vanzelf komen. Ik hoop dus ook dat dit gebeurd in mijn nieuwe VII-league.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 25-08-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:30:
Ik ben iig van plan om te blijven. Ik hoop de rest van mijn competitie (GoT Weglopers) ook? :)
ik ook sportief is het uitstekend bevallen ;)
dsanka kan ook meedoen als hij wil ? of zit hij nog met zijn bestaande comp?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
CoRrRan schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:44:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met A-trainees, maar ik neem aan dat je bedoelt A-team spelers die dus ook getraind worden? Zo ja, dan kan ik je in ieder geval vertellen dat ik vorig seizoen ook gekozen heb om hier wat meer in te investeren. Zoals je kunt zien zijn mijn 3 middenvelders allemaal erg jong (teamid=144536), en waren de kosten qua aanschaf behoorlijk hoog. Echter, ik kan ze nu verkopen voor prijzen die echt behoorlijk zijn en voor mijn A-team zou ik daarvoor in de plaats heel goede middenvelders kunnen kopen, die wat ouder zijn en minder bijstats hebben. Dat zijn strategien die je waarschijnlijk voor je zelf moet bepalen, wat je gaat doen als je eenmaal je financien op orde hebt.
Met a trainees bedoel ik eigenlijk de top middenvelders die in je competitie wedstrijden je middenveld moeten dragen. Bij mij zijn dat bijvoorbeeld; Kops, Persona, Lanfranchi. Als deze binnenkort een pop krijgen en ik ze zou moeten verkopen volgens dat plan dan verlies ik best veel op mijn middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:28:
[...]

Met a trainees bedoel ik eigenlijk de top middenvelders die in je competitie wedstrijden je middenveld moeten dragen. Bij mij zijn dat bijvoorbeeld; Kops, Persona, Lanfranchi. Als deze binnenkort een pop krijgen en ik ze zou moeten verkopen volgens dat plan dan verlies ik best veel op mijn middenveld.
Juist, dan bedoelen we hetzelfde. Maar wat ik dus wil aangeven: als je eenmaal via je B-elftal wat liquide middelen hebt opgebouwd, kun je daarna kijken of je langzaamaan je A-middenvelders kunt vervangen.

Wat ik gedaan heb, is een voor een mijn A-middenvelders verkopen met tussenpozen van ongeveer een half seizoen, de opbrengst van elk van deze middenvelders heb ik meteen gebruikt om jonge (18/19jr) middenvelders met formidabel spelverdelen te kopen en minstens redelijk (liefst) goed passen en matig+ verdedigen. Op die manier verzwak je je middenveld maar een klein beetje. Dit is echt aan te raden als je bijna gegarandeerd blijft zitten in de league waar je in terecht komt.

Ik krijg het echter in mijn VII behoorlijk lastig en moet m'n middenveld stevig houden, maar ik kan er nu dus voor kiezen om een paar van die jonge A-middenvelders die ik nu getraind heb te verkopen en daarvoor wat oudere middenvelders voor terug te kopen met nog betere spelverdelen stats. Op die manier heb ik optimaal gebruik gemaakt van het feit dat ik niet te verslaan was in de VIII en zo toch geld te creëren voor investering in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chario2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:53:
[...]

ik ook sportief is het uitstekend bevallen ;)
dsanka kan ook meedoen als hij wil ? of zit hij nog met zijn bestaande comp?
Dat kan natuurlijk niet als alle 4 jullie teams blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik ga een middenvelder kwijtraken met de geweldige naam Sandy Arena, spelerID 224491141. Heb 'm voor 473.000 gekocht, heeft een aantal wedstrijden gespeeld (waaronder een keer de doorslaggevende goal gescoord in zijn eerste seizoen). Nu een TSI van 6670, voor 1mln op de TL gezet en er is nu (22 uur voor deadline) een bod op gekomen. Ik heb 'm niet echt nodig voor het middenveld; ik heb nog de oude garde (Rogé (32), Poyet (30) en Reijerkerk (30)) die nog behoorlijk goed zijn wanneer ze weer in vorm zijn en van de 'jonkies' zijn Ezcay en Villavedon de interessantste centrale middenvelders. Arena is dus wel interessant voor de toekomst, maar ik heb het geld nodig voor de verdediging (dit seizoen hét grote probleem). Voor 4 tot 5 ton kan ik dan over een paar weken (of misschien al na de verdedigende versterking) een nieuwe trainee aankopen (ca. 18 of 19 jaar) en die dan optrainen tot het niveau van Arena nu :).

Wordt trouwens met afstand de beste verkoop ooit en dus ook de beste trainee ooit.

[ Voor 4% gewijzigd door nXXt op 26-08-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat is een flink oud middenveld... Je zult zeker je trainingsintensiteit niet op 10% hebben staan, of wel? En je hebt het over 'in vorm komen', maar ik heb altijd het gevoel als je spelers in je B-team laat spelen dat ze toch de neiging hebben uit vorm te raken. Iemand anders die hetzelfde gevoel heeft?

Ik begrijp dat je geld nodig hebt, maar het is toch redelijk gevaarlijk om met 3 van die oude knarren te moeten spelen, waarbij, mocht er een geblesseerd raken, je toch een redelijk probleem krijgt. Tevens brengen die oudjes ook niet bijster veel meer op als je ze zou verkopen.

Wel leuk natuurlijk dat je nu gaat ervaren dat training best lucratief kan zijn als je zonder al te veel moeite 600k opstrijkt. De eerste keer dat ik ervoer dat het zin heeft om goed na te denken over training had ik een speler gekocht (Robin Kadeřábek, 206865078) voor 100k en verkocht voor 1.2M in 2 maanden tijd. (Dit was de eerste speler die ik kocht met matig spelverdelen en goed passen, die ik daarna verkocht met goed spelverdelen / goed passen. Vooralsnog is dit ook mijn meest lucratieve trainee geweest, als ik het goed heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Een oud middenveld, maar het voldeed voor handhaving (wel zesde plaats, maar dat kwam door een slechte beslissing van mij). Je moet je wel bedenken dat er waarschijnlijk vaak twee 'jonkies' staan en een oudje. Misschien nog een oudje die op de vleugel acteert, maar dat moet ik nog even bekijken (ligt aan vormherstel en competitie). Momenteel heeft mijn verdediging topprioriteit, die is echt wankel (speel 3-5-2). Als mijn verdediging wat hersteld is, ga ik op zoek naar een nieuwe middenvelder (trainee of vrij ver gevorderde speler, al betaal je daar absurd veel voor). Die probeer ik dan op het niveau te krijgen dat hij een basisspeler wordt.

En over die oudjes verkopen: eentje is nuttig als middenvelder/def. forward, de ander als middenvelder/vleugelspeler en de ander (de 32-jarige) is speler-coach. Dus ze kunnen op meerdere posities/rollen uit de voeten, wat ze erg nuttig maakt, ook als reservespeler.

[ Voor 17% gewijzigd door nXXt op 26-08-2009 19:26 ]

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
Begin nu toch wel een beetje gefrustreerd te raken mbt Hattrick. Gister weer 3 spelers eruit geschopt met +3, +2, +1!
Dit is vanaf het begin van het seizoen al zo,.
Heb iets van 80% van afgelopen competitie wel 1 of 2 geblesseerde spelers (met + 1 t/m +5) gehad..
|:(

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Stinger_ schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:30:
Begin nu toch wel een beetje gefrustreerd te raken mbt Hattrick. Gister weer 3 spelers eruit geschopt met +3, +2, +1!
Heb iets van 80% van afgelopen competitie wel 1 of 2 geblesseerde spelers (met + 1 t/m +5) gehad..
Probeer eens bij 100% trainingsintensiteit, 9 fysio's in te huren. Misschien dat dat helpt.

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
Geen idee of het helpt..
Afgelopen seizoenen stond training op 100% en had ik ook 5 fysio's, net als dit seizoen. Toen had ik per seizoen hooguit 3 á 4x een blessure van +2 en zo nu en dan een pleister. Laten we zeggen een kwart van wat ik dit seizoen had.
Maar goed, tis een poging waard.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Arena verkocht voor ruim 1.2mln, ook een nieuwe verdediger (Italiaan) gekocht voor 1.6mln. Die verdediger dus iets boven de gemiddelde TL-prijs gekocht, maar ik wilde 'm graag hebben. Hij heeft redelijk leiderschap en slecht ervaring op z'n 21e, dus het is een goede potentiële (tweede) aanvoerder en heel misschien (indien ik lang in de VII blijft of hem eventueel ook in de VI zou kunnen inzetten) zelfs een coach.

Uitstekende conditie, goed in vorm. uitmuntend verdedigen, zwak vleugel, passen en matig positiespel. Aangezien ik vooral positiespel of op passen (soms korte pass, soms openingen maken) train, zal hij nog wat kunnen bijdragen aan het middenveld. Dus denk ik dat de hogere prijs geoorloofd is, zeker omdat ik anders moet concurreren met iedereen die over een week ofzo zijn team gaat voorbereiden voor volgend seizoen.

Eens kijken of ik nu nog een nieuwe middenveldertrainee kan bemachtigen. Anders wordt het begin volgend seizoen, na een thuiswedstrijd.

LATE EDIT:

Ik heb mijn trainingsintensiteit wel op 100% staan. Heb weinig echt zware blessures.

[ Voor 12% gewijzigd door nXXt op 27-08-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Dat kan natuurlijk niet als alle 4 jullie teams blijven ;)
Dat wordt dan inderdaad lastig. Ik maak nu de nieuwe competitie aan en verstuur zo meteen de uitnodigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Dat wordt dan inderdaad lastig. Ik maak nu de nieuwe competitie aan en verstuur zo meteen de uitnodigingen.
Geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

Stinger_ schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:30:
Heeft het misschien te maken met de leeftijd van je spelers? Ik speel het hele seizoen al met 100% TE en heb maar weinig (langdurige) blessures. Ik heb ook een redelijk jong team dus misschien dat dat bij jou deze problemen opleverd?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Donnas-A schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:45:
[...]

Heeft het misschien te maken met de leeftijd van je spelers? Ik speel het hele seizoen al met 100% TE en heb maar weinig (langdurige) blessures. Ik heb ook een redelijk jong team dus misschien dat dat bij jou deze problemen opleverd?
heeft niks te maken met oude spelers, oude spelers herstellen langzamer, maar kans op blessure is evengroot of klein :)
op mijn mid heb ik allemaal ouwe knarren, maar buiten mijn trainer is niemand geblesseerd geraakt.
100 % intensiteit en 12 % conditie.
of ben ik gewoon lucky :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:09:
[...]

heeft niks te maken met oude spelers, oude spelers herstellen langzamer, maar kans op blessure is evengroot of klein :)
op mijn mid heb ik allemaal ouwe knarren, maar buiten mijn trainer is niemand geblesseerd geraakt.
100 % intensiteit en 12 % conditie.
of ben ik gewoon lucky :)
Je tijd komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het seizoen is voorbij en mijn spelers gaan er opeens in vorm op vooruit. Typisch :P

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bij mij ook, wel twee conditiedalingen (waaronder bij mijn nieuwe verdediger, van uitstekend naar goed). Aankomende week nog de vorm en conditie wat verhogen met trainen in friendly, dan sta ik er hopelijk goed voor (dan is mijn middenveld ook weer in vorm en kan ik meer spelen met tactiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb de jeugd uitnodiging ook geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

nee nee hoeft niet ! laat maar aan mij voorbij gaan !

Ow zal alvast mijn doel vaststellen voor volgend seizoen: Niet degraderen in mijn eerste seizoen in de V !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Hier even een kleine update. Wellicht herinneren jullie je nog dat ik mijn afscheid aankondigde, waarna ik het advies kreeg om toch wat trainees te houden en dan maar 1x in de maand ofzo in te loggen.

Eerst even een update over het seizoen: positief afgesloten met een 3e plek in de V.98 (vorig seizoen 4e). Maargoed, dat heeft me niet anders doen besluiten dan dat dit het einde was van m'n actieve HT carriere. Dus heb ik die zondag nog de helft van m'n spelers te koop gezet. Daar heb ik ruim 20 miljoen mee opgehaald. Daarvan heb ik 4 verdedigers (trainees), 2 spitsen en 1 keeper gehaald (volgensmij allemaal boven de marktprijs betaald, maar je zult begrijpen dat dit me weinig meer boeit :P ).

Vandaag gaat de volgende helft er uit en verwacht ik nog een 10-15 miljoen denk ik. Daarvan nog 1 verdediger en 3 middenvelders kopen, nog een paar goedkope reserves en dan gaan we counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat het niet leuk is omdat de uitdaging weg is als je training op rolletjes loopt en je verder weinig met je team kan doen (zonder belachelijk veel tijd op de TL rond te hangen). Ik heb dat moment ook gehad en toen besloten mijn team failliet te laten gaan. Toen Hattrick de meldingen gaf kreeg ik spijt en heb ik alles verkocht en ben drie keer gedegradeerd. En nu nu heb ik weer iets om op te bouwen :)

Misschien is het een optie? Een seizoen lekker knallen met veel te dure spelers, lekker ver in de beker komen en op het moment dat je failliet dreigt te gaan verkoop je alles (of je laat je team gewoon failliet gaan als je het echt beu bent).

Met 40 miljoen in VIII weer een team op gaan bouwen geeft ook niet veel uitdaging denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 29-08-2009 11:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik denk dat iedereen die het al lang speelt zo'n moment heeft gehad, ik ook. Heb toen ook zo ongeveer mijn hele team verkocht en ben van training veranderd en heb zo weer lol terug gekregen wat uiteindelijk resulteerde in promotie naar de IV (vorig seizoen).

Maar zoals je zegt, de training loopt op rolletjes, zo'n 6 miljoen in kas, er moeten nog wat spelers verkocht worden en dan euhm, tsja, loopt het gewoon. Dan moet je wat geluk hebben in de wedstrijden, goede tactieken toepassen en hopen dat je nog een keer kunt promoveren zonder dat je failliet gaat aan de salariskosten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Was dat een reactie op mij? Verschil is misschien dat ik ook geen uitdaging wil ;) Ik wil stoppen met Hattrick, maar heb me door een paar mensen hier laten adviseren om toch een team te behouden en dan maar 1x in de maand in te loggen, voor als ik misschien ooit nog eens zou willen doorgaan.

Dat advies heb ik dus aangenomen, maar ik blijf (voorlopig?) bij mijn besluit dat ik stop met Hattrick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die van mij was in ieder geval een reactie op jou :) Ik zou zeggen, go with a bang. Koop de beste spelers (die zijn in aanschaf niet eens zo duur, wel in loonkosten) en kijk hoe lang je het volhoudt. Bij mij duurde dat nog langer dan verwacht omdat je door de winsten en bekerinkomsten ook best nog wat geld binnenharkt. Toen het geld op was en ik maximaal in de min stond heb ik al die spelers verkocht en van het geld dat ik overhad wat spelers bij elkaar gezocht en ben ik gedegradeerd naar de VIII terwijl ik bezig was alles weer op te bouwen. Want dat is toch leuker, ik ben nu weer een paar seizoenen verder en ik ben nog steeds niet tevreden over mijn team :)

Het heeft er ook een beetje mee te maken dat ik de V als doelstelling zag toen ik met het spel begon (veel hoger leek me erg moeilijk). en toen ik daar zat had ik ook die doelstelling. Het is nu opnieuw mijn doelstelling.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zo, ik zie mogelijkheden voor mijzelf voor komend seizoen. Iig 1 botje in mijn league en zeker 1 team dat minder goed speelt als mijn team. Puur op cijfertjes afgaand, moet ik zelfs top4 kunnen halen. We zullen zien natuurlijk. VII.385 is het geworden, gelukkig was dat van de twee leagues waar ik naar toe zou kunnen, de minst zware. Toch ga ik er van uit dat ik het lastig ga krijgen.

Nu nog een goede vleugelspeler zoeken. Heb momenteel ongeveer 2M om er aan uit te geven, maar ik zou meer kunnen uitgeven als ik een paar van mijn trainees zou verkopen. Moet even goed gaan nadenken wat ik wil doen. Als ik er bijna zeker van ben dat ik in de VII kan blijven, dan ga ik denk ik toch gewoon proberen te sparen met m'n trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En SandstorM is weer gedegradeerd naar de V... Het plan was gesmeed om door te stoten naar de III komend seizoen maar het mocht niet zo zijn. Sta nu weer op het punt om alles maar te verkopen en ook op te houden. Dat dubbele gevoel he...

Oh ja, MatchID: 237876401

Zelf een briljant (heel laag) middenveld en de tegenstander een goed (laag) middenveld en toch schiet hij er 4 in, dat hij uberhaupt nog 4 kansen krijgt... Ach ja, 2 van de 3 verdedigers waren geblesseerd maar ik dacht dat ik het nog steeds wel makkelijk zou redden, niet het geval dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 06:49:
En SandstorM is weer gedegradeerd naar de V... Het plan was gesmeed om door te stoten naar de III komend seizoen maar het mocht niet zo zijn. Sta nu weer op het punt om alles maar te verkopen en ook op te houden. Dat dubbele gevoel he...

Zelf een briljant (heel laag) middenveld en de tegenstander een goed (laag) middenveld en toch schiet hij er 4 in, dat hij uberhaupt nog 4 kansen krijgt... Ach ja, 2 van de 3 verdedigers waren geblesseerd maar ik dacht dat ik het nog steeds wel makkelijk zou redden, niet het geval dus. :(
Dan zou ik gewoon lekker er voor gaan ipv opgeven. Wie weet in welke V je na je promotie weer terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 06:49:

is inderdaad een klote uitslag omdat je volgens mij zeker 9 van de 10 keer die wedstrijd gewoon wint en zeker een nóg betere kans gehad had als je verdediging gewoon op normale sterkte was geweest..
overall is dat team gewoon een zwakkere broeder en betekent dit een verzwakking van die hogere liga en een versterking van jouw lagere

Wat betreft opgeven neem ik aan dat het gewoon een manier is je teleurstelling uit te drukken... ik kan me goed voorstellen dat op een gegeven moment mensen geen zin meer hebben in het spel, edoch dat te baseren op tegenslag (en zeker die op de korte termijn zoals bv de ontwikkeling gedurende één seizoen) vind ik nu juist een teken dat het je niet aan spelmotivatie ontbreekt, maar hooguit aan successen, wat ook juist kan motiveren te vijlen aan je speltactieken..

Ikzelf heb nu ook gezien naar welke liga ik degradeer en ik vermoed dat het een zeer eenvoudig seizoen wordt, waarbij ik hooguit twee serieuze concurrenten ga hebben die om twee promotieplaatsen gaan strijden..
van die favoriete top-drie ben ik duidelijk de sterkste qua hatstats/sterren, teamwaarde (maar heb ook fiks hogere salariskosten, alhoewel ik op dat punt nog ruim winst maak, zeker als ik komend seizoen bovenin kan meedoen)..
Wél is dat voor een teke dat ik des te meer aandacht moet besteden aan het 'voorbereiden' op een hernieuwde poging me in de VI te handhaven en deze keer heb ik geen zin meer weer terug te vallen en wil ik dan gewoon het budget klaar hebben staan om bij promotie direkt een VI/V-capabel team neer te zetten... sowieso een twee-seizoenenplan dus nu navolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:21:
[...]
is inderdaad een klote uitslag omdat je volgens mij zeker 9 van de 10 keer die wedstrijd gewoon wint en zeker een nóg betere kans gehad had als je verdediging gewoon op normale sterkte was geweest..
overall is dat team gewoon een zwakkere broeder en betekent dit een verzwakking van die hogere liga en een versterking van jouw lagere
Het hoort er ook een beetje bij natuurlijk, maar als je het lang speelt kan zo'n tegenslag de druppel zijn om te stoppen. Als ik wat tegenslagen zou hebben zou ik ook niet een top 6 team proberen te maken wat stats betreft, maar iets hoger. Maar je moet daar natuurlijk wel mogelijkheden voor hebben.

Zelf heb ik wat wedstrijden verprutst doordat ik de meeste kaarten kreeg van mijn competitie. Dus ik moet iets selectiever worden bij nieuwe spelers. Maar ik mag niet klagen, een tweede plek is nog erg hoog voor een team dat 5e is met hatstats. Even kijken wat het dit seizoen wordt en welke speler ik nu ga vervangen. Ook moet ik nog steeds op zoek naar een nieuwe coach, al zal ik die niet coach maken voor ik denk een kans te hebben op het kampioenschap. Dat zal dit seizoen zeker nog niet het geval zijn. Even kijken ook wat de drie nieuwe teams doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop straks mijn Nederlandse inbreng in mijn ploeg, namelijk een middenvelder.

Desmond van der Vegt (CM) (136774352)
27 jaar en 96 dagen, Volgende verjaardag: 16-09-2009
Is goed in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is aangenaam, temperamentvol en eerlijk.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap zwak.

Club: Rapid Brugge (sinds 07-10-2007)
Total Skill Index (TSI): 11 550
Loon: 4 404 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: Blessurevrij
Specialiteit: Technisch

Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Spelmaken: briljant
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatten: redelijk

Voor de geïnteressereerden, 19u19 is the time! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:29:
[...]

Het hoort er ook een beetje bij natuurlijk, maar als je het lang speelt kan zo'n tegenslag de druppel zijn om te stoppen.
nuja dat vind ik juist zo'n vreemde denkwijze ... omdat het je enkel veel kan uitmaken te degraderen als het 'spelletje' je nog wél een hoop doet, je kennelijk graag 'wil' winnen:

Boos worden om een degradatie zou voor mij juist een teken zijn dat je motivatie te presteren iig niet verloren hebt en je gewoon een beetje harder je best moet doen en betere keuzes moet maken.

Natuurlijk is het altijd zo iedereen graag wil winnen, maar _kun_ je domweg niet enkel successen hebben en is een deel van het spel ook goed met verlies om te gaan, ook als het bv onterecht is (wat natuurlijk 90% van de verliespartijen is, terwijl 10% van de winstpartijen niet terecht is ;))

Voor mij zou het iig een erg slecht teken zijn als een verlies of tegenslag me niks meer zou doen, en vermoed ik dat ik dan kort voor een uitstap uit het spel zou staan ... zolang ik me nog wel zit op te vreten en allemaal beekeningen ga zitten maken dat ik 'eigenlijk beter was'... merk ik dat ik echter daarvan nog wel een tijdje af ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:13:
[...]

nuja dat vind ik juist zo'n vreemde denkwijze ... omdat het je enkel veel kan uitmaken te degraderen als het 'spelletje' je nog wél een hoop doet, je kennelijk graag 'wil' winnen:

Boos worden om een degradatie zou voor mij juist een teken zijn dat je motivatie te presteren iig niet verloren hebt en je gewoon een beetje harder je best moet doen en betere keuzes moet maken.

Natuurlijk is het altijd zo iedereen graag wil winnen, maar _kun_ je domweg niet enkel successen hebben en is een deel van het spel ook goed met verlies om te gaan, ook als het bv onterecht is (wat natuurlijk 90% van de verliespartijen is, terwijl 10% van de winstpartijen niet terecht is ;))

Voor mij zou het iig een erg slecht teken zijn als een verlies of tegenslag me niks meer zou doen, en vermoed ik dat ik dan kort voor een uitstap uit het spel zou staan ... zolang ik me nog wel zit op te vreten en allemaal beekeningen ga zitten maken dat ik 'eigenlijk beter was'... merk ik dat ik echter daarvan nog wel een tijdje af ben ;)
Die 90/10 regel van jou gaat hier wel op denk ik :) Nu is het in zijn competitie wel zo dat de onderste 4 kunnen degraderen, maar je zit er wel erg naast als je 6e wordt terwijl je kampioen denkt te kunnen worden. Ook op max stats (zonder blessures) en gemiddelde stats (inclusief blessures) is hij 6e dus het ligt niet alleen aan oneerlijke wedstrijden en de random factor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:52:
Ik verkoop straks mijn Nederlandse inbreng in mijn ploeg, namelijk een middenvelder.

Desmond van der Vegt (CM) (136774352)
27 jaar en 96 dagen, Volgende verjaardag: 16-09-2009
Is goed in vorm, zijn conditie is goed.
Hij is aangenaam, temperamentvol en eerlijk.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap zwak.

Club: Rapid Brugge (sinds 07-10-2007)
Total Skill Index (TSI): 11 550
Loon: 4 404 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: Blessurevrij
Specialiteit: Technisch

Verdedigen: matig
Spelmaken: briljant
Vleugelspel: waardeloos
Scoren: zwak
Spelhervatten: redelijk

Voor de geïnteressereerden, 19u19 is the time! :)
ga effe ergens je transfer spelers spammen, maar niet hier aub :/

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hehe blijft altijd wel lachen als er dan weer nieuwe mensen op het forum zijn die hun spelers gaan spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nieuw is deze niet hoor, want hij is al 1,5 jaar lid van de federatie binnen hattrick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:38:
Hehe blijft altijd wel lachen als er dan weer nieuwe mensen op het forum zijn die hun spelers gaan spammen :)
hoe gaat het eigenlijk met je plan damien ?
wat ga je volgend seizoen doen ? je heb immers genoeg geld op de bank volgens mij ! (hoeveel ?)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:50:
[...]

hoe gaat het eigenlijk met je plan damien ?
wat ga je volgend seizoen doen ? je heb immers genoeg geld op de bank volgens mij ! (hoeveel ?)
idd....
heb je bv al gezien in wat voor VI liga damien terechtgekomen is ....?
http://alltid.org/league/18386 -> Competitie plaats: 1024 / 1024
een liga waar een botje niet eens degradeert en waar Damien al zonder enige verdere versterking al voor plaats 3/4 volop kan meedoen...

direkte doorpromotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren, ga je ervoor, damien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat was het plan versie 1 volgens mij. Inmiddels zijn we bezig met versie 2 waarbij hij eerst ruim 60 miljoen ofzo bij elkaar heeft verzameld en daarmee een nieuw team is gaan bouwen. Als ik het me tenminste goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou ik heb het advies op gevolgd om een net 2weken geleden gepopte speler te verkopen en daarbij ook 1 van mijn keepers, de andere wouden ze nog niet :P resultaat kapitaal: 1 884 595 € (1 995 621 €)

Het beste wat ik hiervan kan gaan doen is het kopen van een formidabel keeper en een stadion uitbreiding? Zodat met deze hogere inkomsten en het verkopen van een aankomende pop bij mijn jongere trainee ik eventueel een nieuwe spits zou kunnen binnen halen, en dan het op een spaar tour zetten en voor komend seizoen een leuk team te kunnen neerzetten als dat sparen goed gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou kijken of je een keeper kunt vinden die minstens 4 en liever 4.5 sterren haalt voor ongeveer 1.3~1.5M. Dan kun je de rest spenderen aan je arena. Met 18k zit je flink aan de lage kant, ik zou kijken of je richting 25~28k kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mijn plan loopt nog prima! :) Zoals hier boven vermeld staat ik kan inderdaad mee doen om de prijzen dit seizoen. Mijn plan is een beetje op een zij spoor maar dat komt wel goed als ik eenmaal de top bereikt heb ;)

Doel is nu handhaven en dat moet geen probleem zijn. Promotie komt waarschijnlijk te snel dus laten we hopen dat het nog een seizoen duurt :)

Ik heb inderdaad een 50 mil bij elkaar gespaard en heb daar nu nog 14 mil van over. Het kapitaal staat voor grotendeels op het veld uiteraard met 2 potentiële NT Italiaantjes.
Ik weet ook precies wat ik ga doen als ik op het punt ben dat mijn team niet verder meer kan groeien :) Passen trainen is nog steeds de bom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 02:04:

Met 18k zit je flink aan de lage kant, ik zou kijken of je richting 25~28k kunt gaan.
dat aantal is zeker nuttig, maar gedurende een seizoen is het hoogstwaarschijnlijk zo dat je aan het begin van het seizoen relatief veel minder bezoekers krijgt, stadionuitbreiding nog voor seizoensaanvang vind ik persoonlijk zonde van je geld, dat je op dat moment eigenlijk juist beter in spelers kunt investeren ..

stadionuitbreiding is imo meestal eerder aan te raden zo rond halverwege het seizoen (tenzij je werkelijk al het seizoen begin met een uitverkocht huis, maar dan heb je eigenlijk volgens mij al vorig seizoen zitten slapen betreffende toeschouwersaantallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chario2 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:20:
[...]

ga effe ergens je transfer spelers spammen, maar niet hier aub :/
offtopic: Ga iemand anders een beetje gaan vertellen wat hij niet en wel mag posten. Indien ik goed kan lezen heb ik nergens iets gezien wat zegt dat het niet mag, dus wie ben jij om te bepalen wat wel en wat niet? En spammen is wel veel gezegd hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:53:
[...]

offtopic: Ga iemand anders een beetje gaan vertellen wat hij niet en wel mag posten. Indien ik goed kan lezen heb ik nergens iets gezien wat zegt dat het niet mag, dus wie ben jij om te bepalen wat wel en wat niet? En spammen is wel veel gezegd hé?
Het staat misschien nergens te lezen, maar het is niet echt de bedoeling. En ja, dat noem je spammen ;)

Gek trouwens, ik heb het botteam van de Thorretjes in mijn competitie. Best raar dat een goed (maar gestopt) GoT team zo langs komt drijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:53:
[...]

persoonlijk heb ik er meestal geen grote problemen mee als een actieve poster ook wat hulp vraagt ...
zo is het eermaals voorgekomen dat mensen hier in dit topic bij een te koop gezette speler die duidelijk onder de prijs aangeboeden wordt vraagt om een 'beginbod' van een andere GoTter, zodat die bv al actief kon worden op de Tl om een vervanger aan te schaffen...

In jouw geval ging het echter om een speler die heel dicht tegen zn TL-prijs aangeboden werd en zeker als je bedenkt dat die twee weekjes voor zn verjaardag zat en een jaar ouder ook fiks in transferwaarde zou vallen, was het zeker geen 'koopje' te noemen...

van zulke 'transfer-ads' ben ik ook van mening dat die best in dit topic weggelaten kunnen worden..
Overigens vind ik het zeker geen slecht idee om bv wel hiervoor het forum in de federatie te benutten... alhoewel dat wel heel rustig is en daar vrijwel geen activiteit is, of mischien wel juist daarom:
een 'gevraagd/aangeboden topic daar zal niemand storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:59
Ik ben ook maar weer begonnen met Hattrick, een tijd gespeeld, toen een tijd niet en nu maar weer net begonnen. (nieuw team, oude account bestaat niet meer) Kwam in een competitie waar ik normaliter mezelf zou moeten kunnen handhaven (qua team) maar ik stond met 3 punten achterstand op een degradatieplek en moest nog tegen de koploper (of nr 2, weet ik niet meer precies) terwijl degene die boven me stond nog tegen de nummer laatst moest.
Ach, nu in de X.*** competitie moet het wel lukken, wel jammer dat ik nu met alleen maar botjes in de competitie zit. Al is dat wel goed voor de sfeer in mijn team denk ik..

Kom nu bij elkaar op 28.5 sterren uit, heb 2 goed verdedigers, een redelijk keeper. Moet wel genoeg zijn in deze klasse.

Zijn er trouwens nog mensen die willen beginnen met hattrick of opnieuw willen beginnen in mijn competitie?

[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 01-09-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:25:
[...]

persoonlijk heb ik er meestal geen grote problemen mee als een actieve poster ook wat hulp vraagt ...
zo is het eermaals voorgekomen dat mensen hier in dit topic bij een te koop gezette speler die duidelijk onder de prijs aangeboeden wordt vraagt om een 'beginbod' van een andere GoTter, zodat die bv al actief kon worden op de Tl om een vervanger aan te schaffen...

In jouw geval ging het echter om een speler die heel dicht tegen zn TL-prijs aangeboden werd en zeker als je bedenkt dat die twee weekjes voor zn verjaardag zat en een jaar ouder ook fiks in transferwaarde zou vallen, was het zeker geen 'koopje' te noemen...

van zulke 'transfer-ads' ben ik ook van mening dat die best in dit topic weggelaten kunnen worden..
Overigens vind ik het zeker geen slecht idee om bv wel hiervoor het forum in de federatie te benutten... alhoewel dat wel heel rustig is en daar vrijwel geen activiteit is, of mischien wel juist daarom:
een 'gevraagd/aangeboden topic daar zal niemand storen
Tja, hij zit inderdaad dicht bij de Transfer vergelijking prijs aan, maar genoeg vrienden van me die vinden dat ik hem niet moest weg doen voor die prijs. (heb er nog wat spijt van maar ok)

Ik dacht dat er hier misschien wel geïnteresseerden zouden zijn (gezien het een Nederlandse speler betreft - en een goede middenvelder). Ik verkoop wel meer spelers per jaar hoor, maar als er geen leuke speler bijzit ga je er hier ook niets over lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:39:
[...]

Tja, hij zit inderdaad dicht bij de Transfer vergelijking prijs aan, maar genoeg vrienden van me die vinden dat ik hem niet moest weg doen voor die prijs. (heb er nog wat spijt van maar ok)

Ik dacht dat er hier misschien wel geïnteresseerden zouden zijn (gezien het een Nederlandse speler betreft - en een goede middenvelder). Ik verkoop wel meer spelers per jaar hoor, maar als er geen leuke speler bijzit ga je er hier ook niets over lezen.
Het gaat ook meer om als iedereen hier zijn spelers zo posten dan werd het een transfer topic ipv een inhoudelijke topic. Misschien even in de OP bij zetten dat we liever geen transfer ads willen.
Misschien in het GoT forum in HT een topic maken? Hier word vooral veel geluld over bijvoorbeeld: How to conquer Hattrick en How to become number #1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:54:

Hier word vooral veel geluld over bijvoorbeeld: How to conquer Hattrick en How to become number #1 :)
maar ook dat weinig succesvol :P

Zelfs het uithangschild van de fed FC The_Blade is helaas gedegradeerd na ook al een behoorlijke opvallende uitslag in het P/D-duel .... -> matchID=237856546
(een nog oneerlijkere uitslag imho dan die match van SandstorM )

Vooral de twee goals in een paar minuten door opeenvolgende Quick-SE's in één wedstrijd mag best wel opvallend genoemd worden, en als toetje nog een goal (waarvan ik niet zeker ben of dat een normale kans is of een wing-event dat bij een specialiteit loze winger imho eerder weinig voorkomt)
iig maakte dat team ontzettend optimaal van de SE's gebruik

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 01-09-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:05:
[...]
Die 90/10 regel van jou gaat hier wel op denk ik :) Nu is het in zijn competitie wel zo dat de onderste 4 kunnen degraderen, maar je zit er wel erg naast als je 6e wordt terwijl je kampioen denkt te kunnen worden. Ook op max stats (zonder blessures) en gemiddelde stats (inclusief blessures) is hij 6e dus het ligt niet alleen aan oneerlijke wedstrijden en de random factor.
Ik wilde niet dit seizoen kampioen worden, maar volgend seizoen (er vanuit gaande dat dit op mijn team sloeg ;) ). Ik heb namelijk het hele seizoen PIC gespeeld en daardoor nogal wat wedstrijden verloren. Ik zou op dit moment ook absoluut niet de sterkste in de IV zijn geweest, maar ik moet mijn halve team nog verkopen en er weer een half team voor terug kopen. Nu kan ik qua transferkosten wel een team op de been brengen wat naar de III zou kunnen (volgens mij), maar ik weet niet hoe dat gaat met de salariskosten.

Ik ben al eens eerder uit de IV gedegradeerd. Ik had toen qua salariskosten zo'n 500k per week (het meeste van mijn league) en toch degradeerde ik. Dus tsja, dat is het lastige. Maar ik denk dat ik er toch maar voor ga om echt goede spelers te halen (hoger dan reusachtig) zodat ik volgend seizoen weer naar de IV kan :)

/edit

psssst. heb middenvelders, aanvallers (1 superspeler), keeper en winger te koop staan O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 01-09-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:55:
psssst. heb middenvelders, aanvallers (1 superspeler), keeper en winger te koop staan O-)
SPAMMERT!! ...... duur? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Kom maar kijken ;) teveel spelers om op te noemen.

Tsja, ik vind het altijd heel lastig in te schatten aangezien er vaak maar heel weinig van zulke spelers te koop staan op de transferlijst. Ik kijk over het algemeen gewoon wat spelers kosten die erg op die van mij lijken, bijvoorbeeld reusachtig positiespel en uitstekend passen. Die kosten dan bijvoorbeeld rond de 3 tot 3,5 miljoen en dan klap ik er nog een paar ton extra bij voor hun mythische spelhervattingen.

De TL blijft een vaag iets. Ik zet spelers te koop en hou ook een beetje bij voor hoeveel. Paar weken geleden nog een trainee verkocht, eerst voor 1.0M erop, niet verkocht, 900K erop, niet verkocht, 919K erop en ja hoor voor anderhalf miljoen de deur uitgelopen :X :/

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 01-09-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:55:
[...]

Ik wilde niet dit seizoen kampioen worden, maar volgend seizoen (er vanuit gaande dat dit op mijn team sloeg ;) ). Ik heb namelijk het hele seizoen PIC gespeeld en daardoor nogal wat wedstrijden verloren. Ik zou op dit moment ook absoluut niet de sterkste in de IV zijn geweest, maar ik moet mijn halve team nog verkopen en er weer een half team voor terug kopen. Nu kan ik qua transferkosten wel een team op de been brengen wat naar de III zou kunnen (volgens mij), maar ik weet niet hoe dat gaat met de salariskosten.

Ik ben al eens eerder uit de IV gedegradeerd. Ik had toen qua salariskosten zo'n 500k per week (het meeste van mijn league) en toch degradeerde ik. Dus tsja, dat is het lastige. Maar ik denk dat ik er toch maar voor ga om echt goede spelers te halen (hoger dan reusachtig) zodat ik volgend seizoen weer naar de IV kan :)
Ok, niet dit seizoen. Dat scheelt ;) Het lijkt me ook wel lastig met loonkosten inderdaad vanaf IV. Dan zit je toch tussen de hele fanatieke managers. Wel heb je dan in het begin veel meer bekerinkomsten omdat je steeds tegen hele lage teams speelt.

Alles piccen heb ik ook gedaan toen ik deze coach net had (toen was hij nog goed leider). Dat is inderdaad wel lekker je haalt dan betere stats als wanneer je alles normaal zou spelen en het gaat best hard omhoog omdat je twee wedstrijden per week speelt in het begin van het seizoen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Wanneer kan ik het beste mijn spits verkopen? Hij heeft reusachig scoren, had hem er al eerder opgezet voor 5.250.000 maar niemand wilde 'm hebben. Moet ik 'm nu juist aan het einde van het tussenseizoen te koop zetten, of nu al/ Gaat om deze speler, met de volgende eigenschappen:

Rasmus Hörnin (201196169)
21 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2009
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Huidige vaardigheden
Verdedigen: zwak
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Scoren: reusachtig
Spelhervatting: slecht
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.