Ik heb het in VIII voor elkaar kunnen krijgen om mijn stadion van 32000 vol te krijgen. Maar ik zie dat je ongeveer 400 supporters minder hebt dan ik. Maar je stadion moet je eigenlijk pas als je geld over houdt gaan upgraden.
Toch moet ik ook RM-rf gelijk geven: de kans dat jij komend seizoen zult gaan degraderen terug naar VIII is redelijk klein, gezien het gemiddeld aantal hattstats dat pannakings en c1sliedrecht halen. SSV Sharp Boys haalt ongeveer evenveel als jij, dus daar zal het een klein beetje om hangen. Dan heb je bijna al de zekerheid dat je niet hoeft per se hoeft te investeren in nieuwe spelers om in de VII te blijven volgend seizoen.
Toch zou ik wel je keepers gaan vervangen. Dat zal een heel stuk schelen voor je verdediging. Laat dat in ieder geval prio 1 zijn. En of het in de VII al belangrijk is om een coach met redelijk/goed leiderschap te hebben? Ik weet het niet precies. Het kan natuurlijk geen kwaad, maar noodzakelijk lijkt het me nog niet.
Wat je daarnaast
kunt gaan doen, is al je trainees, de volgende keer dat ze poppen verkopen en dan een groot deel van de inkomsten investeren in mooie multi-skilled 17jr of 18jr spelers. Zo te zien train jij, net als ik, spelverdelen, en het heeft mij geen windeieren gelegd om op die manier te trainen. Goede multi-skilled, jonge spelers aanschaffen en verkopen voordat ze OF een jaar ouder zijn en 1/2 niveaus hoger (korte termijn) OF voordat ze 21~22jr worden (lange termijn). Aangezien jij wel wat centjes kan gebruiken met maar 800K op de bank, zou ik even die eerste optie oppakken. Als je dan op al je posities (keeper, verdediging & aanval) vervanging hebt om lekker mee te kunnen in de VII, stap je over naar de andere optie, waarbij je door traint totdat de spelers 21~22jr zijn. Deze tactiek werkt natuurlijk voor meerdere trainingsopties.
Salv, mag ik ruilen qua VII met je? Ik kom terecht in VII.511 of VII.385. (202/1024 en 268/1024).
Oh, en multi-skilled middenvelders: ik kocht in het begin goed passen/matig spelverdelen 17jr<20dgn en verkocht bij goed/goed, meestal waren ze nog steeds 17jr als ze goed/goed werden. Soms had ik een gevalletje die ECHT matig (5,01~5,05) was, maar heel vaak zat er toch wat meer spelverdelen in dan dat.
Even betreffende supporter-aantallen: ik heb er nu 1460 en ga van VIII naar VII. Dat betekent dus dat ik er straks 1606 zal hebben (ivm 10% toename door kampioenschap). Heeft iemand enig idee wat ongeveer het maximum aantal supporters is dat een team in de VII zal gaan hebben? Ik vermoed nl. dat ik flink wat wedstrijden zal gaan verliezen, waardoor mijn supporters toch wat minder positief zullen gaan worden en dat ik daardoor er een aantal kwijt zal gaan raken?