Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Zonde, er is dus nog een plekje vrij. Iemand? Anders zet ik hem open voor iedereen...

Morgen wil ik hem vol hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb jou en brainpower beiden een bericht gestuurd dat ik wel interesse heb. Huidige is afgelopen dus kom maar met de uitnodiging :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Salv schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:16:
Ik heb jou en brainpower beiden een bericht gestuurd dat ik wel interesse heb. Huidige is afgelopen dus kom maar met de uitnodiging :)
Uitnodiging is verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

*O*

0-4 gewonnen...
en ben idd op de vierde plaats terecht gekomen (8 dagen terug stond ik 8e en laatste)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Hoe zit het met de nieuwe GoT-Eredivisie? Kunnen we hier z.s.m. aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
Zou iemand voor mij eens naar match 232439760 kunnen kijken? Ik heb vorige keer 1-1 gelijk gespeeld, maar ben bang dat ik vanavond kopje-onder ga. Ik neig naar 4-4-2 en lange afstandschoten, al moet ik nog even inlezen wat dat allemaal inhoud.

Stats:

* Vorige wedstrijd tegen hem geMOTST (hij vermoedelijk ook).
* Daarna 2 meer PIC
* Basisopstelling 3-4-3, geen speciale tactieken
* Basisopstelling nikki's 5-3-2, counter. Rechtervleugel is zwak (dus vleugel?)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Hier de beheerder van de GotEredivisie vanuit een zonnig Hongarije. Ben nog een week op vakantie en heb de deelname voor de ere zojuist op 'open voor iedereen' gezet omdat ik geen kans zie uitnodigingen te versturen. Dus tweakers maak em vol! Nog 6 teams te gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Quintus op 19-07-2009 15:15 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ben erbij! :D

Vanavond tegen een botje, PIC uiteraard.

[ Voor 62% gewijzigd door nXXt op 19-07-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:02:
[...]

Moeten we Dsanka wel in de poule doen? Heb hem al een tijdje niet online hier gezien, en wil wel komende donderdag al spelen...
He mensen mij gelijk afschrijven terwijl ik 2 weken op vakantie ben, maar ben nu weer terug :P Singapore was gezellig, maar moet dinsdag toch weer aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:53:
[...]

He mensen mij gelijk afschrijven terwijl ik 2 weken op vakantie ben, maar ben nu weer terug :P Singapore was gezellig, maar moet dinsdag toch weer aan het werk.
Aiii zonde! Wist ik niet :) Helaas is de competitie al vol dus kan je niet meedoen...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
yes! Match 232439760 is gespeeld met 4-4-2 en lange afstandsschoten, en met 1-1 gelijkgespeeld :) Het ziet er serieus uit dat ik eens kan promoveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo! Weer eens een lekkere overwinning geboekt op een botje :) 12-0 is lekker voor het doel saldo!

Tevens alle GoT cup uitslagen bijgewerkt dus dat loopt ook weer. Woensdag erg spannend want wie o wie gaat er door naar de volgende ronde! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:08:
[...]

Aiii zonde! Wist ik niet :) Helaas is de competitie al vol dus kan je niet meedoen...
Creëer wel een eigen, dus geen probleem. Moet alleen dan nog even 2 teams erbij vinden die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:57:
[...]

Creëer wel een eigen, dus geen probleem. Moet alleen dan nog even 2 teams erbij vinden die mee willen doen.
Ik heb interesse in een 4-teams competitie! (Grinta United (30110))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Gisteren tegen een tegenstander met een sterke verdediging. Eerder dit seizoen werd het slechts 1-1 (pech voornamelijk van mijn kant), gisteren 9-1 geworden. 8)
Blijf wel gewoon 4de staan. 3de plek behoort nog wel tot de mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:54:
[...]

Ik heb interesse in een 4-teams competitie! (Grinta United (30110))
Moet je even de eredivisie verlaten en dan stuur ik je een uitnodiging.

Door twee nederlagen tijdens mijn vakantie ben ik afgezakt naar de 4e plaats, maar sta maar 3 punten achter dus er zijn wel mogelijkheden.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bij dezen even de officiële mededeling dat ik toch niet in de GoT-Eredivisie zal uitkomen, dit omdat ik graag z.s.m. weer aan de slag wil (mijn trainees staan nu stil). Ik zit dus bij de 4-liga van DSanka. Toepasselijk overigens, voor AC Quattro :P.

In ander nieuws: gisteren met 0-7 gewonnen van een botje op PIC, op zich niets bijzonders. Mijn speler-coach Rogé, een 33-jarige middenvelder, schopte er vier in. Eén doelpunt viel door mijn vleugelspeler Castiaux en één doelpunt kwam door Eiholzer, de vleugelverdediger. Het laatste doelpunt werd door een spits gedaan, Vinot.

Ik sta nu op de derde plaats, qua punten gelijk met de nr. 4. De nr. 2 staat 2 punten boven mij met een duidelijk beter doelsaldo, de nr. 1 staat vier punten boven mij met een nóg beter saldo. Een korte analyse leert mij dat mijn zwakke punt vooral mijn verdediging is (op zich niet verwonderlijk). Een eventuele volgende versterking zal dan ook op verdedigend vlak gebeuren. Wellicht volgende week al, na de wedstrijd. Dan heb ik wat meer geld in kas en ga ik op zoek naar een verdediger voor de vleugel. Ik verwacht zo'n 6 tot 7 ton te besteden, maar misschien stel ik het nog een paar weken uit, zodat ik rond het miljoen kan besteden. Aan de andere kant maak ik tegen de nr. 1 over 2 weken een betere kans met een sterkere defensie. Dan zou ik wellicht mee kunnen strijden voor promotie (de nr. 1 en 2 moeten aan het eind van de competitie nog een keer tegen elkaar).

Ik zie wel hoe het verder verloopt, ik ga me niet blindstaren op eventuele promotie. Stabiele groei is belangrijker en beter dan jojoën tussen divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zat voor gisteren te twijfelen om te piccen omdat ik tegen een ploeg moest waarvan ik moest kunnen winnen en volgende week (deze week dus nu) tegen de nummer twee moet die veel sterker is als mij (sta zelf eerste). Ik heb gelukkig niet gepicced want mijn spelers waren overmoedig en het was nog een aantal momenten spannend (uiteindelijk wel met 4-2 gewonnen). Met mijn coach zonder leiderschap had het waarschijnlijk toch niet zo veel zin gehad.

Ik heb het nu maar opgelost door een nieuwe verdediger te kopen en de verkoop van een oudere verdediger een weekje uit te stellen (hij is 30 dus hij moet wel weg voor zijn volgende verjaardag). Hopelijk kan ik daarmee voldoende weerstand bieden, maar hij zal nog steeds beter zijn wat stats betreft (vorige keer heb ik ook gewonnen, maar toen had ik een hele goede middenvelder die nu verkocht is en toen speelde ik thuis).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:07:
[...]

Moet je even de eredivisie verlaten en dan stuur ik je een uitnodiging.

Door twee nederlagen tijdens mijn vakantie ben ik afgezakt naar de 4e plaats, maar sta maar 3 punten achter dus er zijn wel mogelijkheden.
Fijne vakantie gehad ? ;)
je vakantie heeft je team geen goed gedaan :)
Nog alle kans joh zo te zien.

Ik ga ga gelijk op met de nr 1, hij heeft een iets beter doelsaldo als ik, wordt nog spannend.
Krijg hem over 2 weken thuis, het is een ubercounter team, met buitenaards tactische vaardigheid :/
Ik speel denk ik gewoon zoals ik altijd speel, vol op de aanval en versterk mijn verdediging nog een beetje met een aankoop, is denk ik mijn enige kans.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja prima vakantie gehad en geef de moed nog niet op hoor. Ze zijn nog niet van mij af en dat zullen ze weten ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

chario2 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Ik ga ga gelijk op met de nr 1, hij heeft een iets beter doelsaldo als ik, wordt nog spannend.
Krijg hem over 2 weken thuis, het is een ubercounter team, met buitenaards tactische vaardigheid :/
Ik speel denk ik gewoon zoals ik altijd speel, vol op de aanval en versterk mijn verdediging nog een beetje met een aankoop, is denk ik mijn enige kans.
Ik zou ook naar de middenveldratings kijken. Je speelt 3-5-2 waarschijnlijk, als jij 60 procent haalt en hij 40 is dat voor hem ideaal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:05:
[...]

Ik zou ook naar de middenveldratings kijken. Je speelt 3-5-2 waarschijnlijk, als jij 60 procent haalt en hij 40 is dat voor hem ideaal.
ik speel 3-4-3, ik zie het wel, maar zo'n counter team met buitenaardse tactische vaardigheid is heel heel moielijk te verslaan, zijn verdeding is echt sterk. Kijk maar eens, team heet vvp.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
chario2 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Ik heb dat gister gedaan. Het idee met counter is dat de counterpartij punten maakt uit balbezit. De bal krijgt hij alleen als jij aanvalt. Ik heb gister 4-4-2 gespeeld (normaal 3-4-3), en langeafstands-schoten. Uiteindelijk 1-1 gelijk gespeeld. Iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

ff RM-rf & Marzman bedanken, dankzij hun adviezen is het me gelukt de nummer 1 te verslaan met een prachtige 2-1 zege :)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Is er nog ergens een plekje vrij voor de jeugdcompetitie? Het zou jammer zijn om de kampioen van de 2e divisie geen plekje te gunnen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Amerikaanse manager van Junior Fire informeert net bij mij of de Eredivisie binnenkort weer begint of niet. Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:52:
De Amerikaanse manager van Junior Fire informeert net bij mij of de Eredivisie binnenkort weer begint of niet. Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen.
ik doe niet meer mee en volgens mij een hoop ook niet meer en bovenal is er niemand die het coordineert

eventueel wil ik vanavond wel kijken of ik een lijstje kan maken met teams die nog geen nieuwe jeugdcompetitie gevonden hebben uit beide GoT-jeugdliga's en dan moeten die zelf maar kijken hoe ze dat verder organiseren (ofwel een hele grote liga, of mogelijk twee kleinere)...
bovenal moet er dan iemand komen die de coordinatie wil doen.... zonder dat er iemand als 'aanspreekpunt' functioneert gaat het juist bij zulke seizoenswisselingen fout.

edit:
is waarschijnlijk niet meer nodig
ik zag dat de GoT Ere een doorstart heeft, maar nu met 6 teams, terwijl GoT-I niet meer bestaat...
verder bestaan er twee 4-league's met voornamelijk GoT-teams:
overigens neem ik aan dat de mensen die daarin zitten ook de 'regels' voor zulke 4-liga's doorgelezen hebben...
na de laatste wedstrijd van die 4-liga wordt de hele divisie beeindigt en verwijderd... hierna wordt een nieuwe aangemaakt waarvan de speeldatum 48 uur na aanmaak kan worden ingesteld (als je de voorgaande gewoon laat bestaan is dat 7x24uur)... als alle deelnemers snel weer joinen, speel je de volgende wedstrijd 48 uur weer na afloop van de laatste wedstrijd

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 21-07-2009 23:54 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Even een vraagje over de GoT-cup: wie gaan er eigenlijk door naar de volgende ronde? De eerste en tweede uit elke poule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Nieuwe jeugdspeler vandaag laten debuteren. 16 jaar en 65 dagen, speelt nu 3 dagen voor mijn team. Redelijk keepen en kan 'goed' worden. Tot nu toe de speler met de meeste potentie uit mijn jeugdopleiding. Zes sterren in eerste wedstrijd.

[ Voor 7% gewijzigd door nXXt op 22-07-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is het nieuw dat spelers van een andere positie gehaald worden als je minder dan 11 man opstelt? Bij mij speelde een reserve vleugelspeler op de aanval een een speler die niet eens op de bank zat in de verdediging. Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee, het plan was met 9 man te spelen om geen blessures te krijgen voor de competitie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Marzman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:
Is het nieuw dat spelers van een andere positie gehaald worden als je minder dan 11 man opstelt? Bij mij speelde een reserve vleugelspeler op de aanval een een speler die niet eens op de bank zat in de verdediging. Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee, het plan was met 9 man te spelen om geen blessures te krijgen voor de competitie.
Dan moet je geen reserves kiezen. Dan zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Maar een van de ingezette spelers was niet eens een reserve.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yeah!!! eindelijk eens de tweede ronde van de GoT-Cup gehaald :)
alhoewel ik mn zo-goed-als zekere eerste plek bijna weggaf (edoch, ook de tweede plek is doorgegaan)

[ Voor 44% gewijzigd door RM-rf op 23-07-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Btw nog een waardeloze trainee vervangen na zijn pop door een 17jr 3dgn redelijk scoren met koppen NL trainee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Mijn U17-keeper die ik nu één wedstrijd heb is al van 'matig' naar 'redelijk' keepen (max. goed) gegaan. Ik heb overigens zowaar een 2e U17-keeper, is nu matig keepen (max onbekend) en max. matig verdedigen. Ik zal hem dus eerst trainen als verdediger, terwijl ik mijn hoofdkeepertrainee verder ontwikkel. Mijn hoofdkeeper wil ik ook graag zo hoog mogelijk op spelhervattingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

nXXt schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:30:
Mijn U17-keeper die ik nu één wedstrijd heb is al van 'matig' naar 'redelijk' keepen (max. goed) gegaan. Ik heb overigens zowaar een 2e U17-keeper, is nu matig keepen (max onbekend) en max. matig verdedigen. Ik zal hem dus eerst trainen als verdediger, terwijl ik mijn hoofdkeepertrainee verder ontwikkel. Mijn hoofdkeeper wil ik ook graag zo hoog mogelijk op spelhervattingen krijgen.
Hoe kom je daaraan? Zoeken je scouts op keepers, of op willekeurige spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Brainpower schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:25:
[...]
Hoe kom je daaraan? Zoeken je scouts op keepers, of op willekeurige spelers?
Ze zoeken allemaal op willekeurige spelers, eentje in Rotterdam, eentje in Amsterdam en eentje in Den Haag. Voorheen scoutte ik ook in Friesland, maar heb nu dus enkele weken geleden de scout verplaatst naar Den Haag.

[ Voor 3% gewijzigd door nXXt op 23-07-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Zo mijn talentje van 18 jr en 7 dagen gepopt naar uitmuntend scoren. kijken of hij U20 kan bereiken

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zit met een probleem waarbij 2 van mijn spelers volgens HO! gepopt zouden moeten zijn, maar waarbij dit niet gebeurd is. En een ander probleem wat zich daarbij voordoet: ik kan niet meer achterhalen wanneer deze spelers de vorige keer gepopt zijn.

Wel enigszins irritant, want terugrekenen zit er op die manier ook niet in.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CoRrRan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:
Ik zit met een probleem waarbij 2 van mijn spelers volgens HO! gepopt zouden moeten zijn, maar waarbij dit niet gebeurd is. En een ander probleem wat zich daarbij voordoet: ik kan niet meer achterhalen wanneer deze spelers de vorige keer gepopt zijn.

Misschien een afrondingsverschil, dan zullen ze volgende week wel poppen. Het is zowiezo een schatting.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:

je kunt bij HO! toch gewoon een 'skillvergelijking maken door in je spelersovverzicht rechtsonderin op de vorige HRF-datafile-imports te klikken...?
dan vergelijkt hij je huidige skills met de aangeklikte versie (en verschijt er een groen pijltje met +1 als spelers sinds die tijd gepopped zijn) .. je kunt dan die eerdere imprts nalopen.

Overigens, ik heb ook een vraagje, ik wil komende zaterdag tegen de nr. 1 van mn liga die iets te sterk is pressie gaan spelen...
niet dat ik specifiek hoop er erg veel kans mee te maken, enkel heb ik op een andere wijze al helemaal weinig kans (ook counter zal weinig zinvol zijn, diens verdediging is zeer sterk en een van mn spitsen was tot laatste TU geblesseerd en heeft nu een pleistertje)...

ik wil nu 5-4-1 spelen en PIC...
maakt PIC wat uit voor pressiespelen, wordt het er veel minder effectief van?
verder weet ik niet of er nog meer is om rekening mee te houden.... ik weet dat conditie van belang kan zijn én als spelers krachtig zijn (helaas heb ik enkel één krachtige def-trainee die nog lang niet goed genoeg is voor mn A-team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Oh ja, dat is een mogelijkheid. Straks maar even kijken of ik daar wat wijzer uit kan worden.

En tsja, het kan een afrondingsverschil zijn, maar in HO! gingen de nummertjes van 7.95 naar 7.98, terwijl de speler 90min 100% intensiteit/10% conditie getrained kreeg op die positie. (Het is niet eens een van de herpositioneerde spelers.)

Voor die andere speler kan het nog wel zo zijn dat hij er net niet is en dat dat volgende week gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bleh, 1-1 gespeeld tegen de nr. 4 (sta zelf 3e). Had gehoopt te winnen, zodat ik een gat zou kunnen slaan. Volgende week namelijk een vrijwel zeker verlies tegen de nr. 1 (wordt wsl PIC 4-4-2 of 3-5-2 pressie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb verloren van de nr2 en ben daardoor nu zelf de nr2. Had het ook al wel verwacht eigenlijk, hij was op alle fronten sterker en toen hij met 2-1 voor stond moest ik ook nog eens met 10 man verder :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Easy win, 7-1. Helaas een van mijn beste mids eraf met +6. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
6-0 gewonnen, sta nog steeds 2e, alleen 1 van me verdedigers 4 weken eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:40
2-4 verloren en degradatie lijkt een voldongen feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het is weer zo ver: mijn jeugd zoekt een oefenpotje.

Hekje mag niet (726762)

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 27-07-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo! 2-4 gewonnen in een zeer spannende wedstrijd :)
Promotie is een feit en volgende week knokken om de eerste plek.
Word een echte 50/50 en ik ben benieuwd of hij gaat MOTS'en. Zou niet slim zijn maar je weet maar nooit :)
Ik hoop echt nu weer eens een beker toe te kunnen voegen aan mijn prijzenkast! ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik wil ook wel weer eens een beker, is weer tig seizoenen geleden :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 nederlagen op rij kan ik voorlopig de titel even uit mijn hoofd zetten. Al hoewel het verschil met de nummer 1 maar 4 punten is en dus wel overbrugbaar, maar heb de nummer 1 al twee keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:02:
Easy win, 7-1. Helaas een van mijn beste mids eraf met +6. :(
Ik verloor omdat mijn beste mid er met +5 afging. Heb hem maar gelijk trainer gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Is dit misschien een idee voor de got cup winnaars voor bij hun logo?

Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/gotcup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:02:
Is dit misschien een idee voor de got cup winnaars voor bij hun logo?

[afbeelding]
Geinig idee. Heb @ HT even proefgedraaid met mijn logo.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel goed uit. Moet volgend seizoen toch maar weer meegaan doen om die beker te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:13:
Ziet er wel goed uit. Moet volgend seizoen toch maar weer meegaan doen om die beker te pakken ;)
Ja! :) Ik lever hem dan aan in PNG aan de winnaar zodat deze op of onder het logo geplakt kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lol, effe de got cup 1e ronde bijgewerkt maar 21 doelpunten en alle 4 de winnende teams 0 doelpunten tegen :)
Aardige uitslagen. Halve finales zullen spannender worden vermoed ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn twee jongelingen zijn na slechts een paar trainingen gepopt naar goed scoren. Zijn nu dus 17jr 30dgn of zoiets met goed scoren en snel/koppen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van mijn talenten is gepopt naar uitstekend positiespel en dat pas met 17 jaar en 44 dagen. Hij heeft er ook nog eens redelijk passen bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn nieuwe middenvelder is na twee weken al gepopt naar wonderbaarlijk. Het was een goede koop :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gisteren 2-3 verloren.....Eerste plek vaarwel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woooeeeiiii eindelijk weer eens een wedstrijd gewonnen in de competitie. Nu eens kijken of de nummer 1 en 2 nog in kunnen halen de laatste 3 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verloren van het slechtste team in de competitie. Nu kan ik de eerste plek helemaal vergeten. Vanaf de 22 minuut speelde ik al met 10 man. Jammer dan, kan ik verder gaan met mijn plan van spelers die weg moeten omdat ik ze toch niet meer nodig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
7-1 gewonnen gisteren, nr 1 speelde gelijk tegen de nr 3 waardoor het bijna zeker is dat ik ga promoveren.
eerste is niet meer haalbaar of de nr 1 moet nog meer punten gaan verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

3-3 gespeeld tegen een gevreesd counter team. ben ik heel erg blij mee, sta 2 punten voor op de nr 2.
nog 3 wedstrijden winnen dan kan ik naar de 5e !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het is erg verrassend de laatste weken. Met een paar leuk winstpartijen de laatste weken hebben we een top4 klassering op 2 punten na veiliggesteld. Dat zou de hoogste klassering ooit worden voor SC Amsreiw. Top 4 in Div IV. Gisteren de koploper verrassend verslagen met 3-2. Gat met de nr 1 is nu nog 4 punten. We hebben nu zelfs nog een klein kansje op het kampioenschap. :)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kansloos verloren met 4-0. Kerel heeft me verslagen op het middenveld (mijn beste mid ligt in de lappenmand). Wel voor het eerst een goed rating van mijn centrale aanval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er komend weekend weer om. In eigen huis 2-1 gewonnen, maar uit gaat het lastig worden. Mede omdat mijn beste verdediger en mid beide nu nog met een week om hun oren zitten, en omdat ik al week na week keihard de algehele vorm neer zie gaan. Een van de redenen dat ik tijdelijk mijn training naar vorm heb gegooid.

Ik denk niet dat ik het ga redden tegen de nummer 1. Hoewel mijn verdediging en middenveld niet voor die van hem onderdoen. Verlies ik het dik op de aanval. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik ben sinds een weekje of 2 al kampioen en kan me dus klaar maken voor een jaartje 7de divisie. Echter heb ik via alltid al een kijkje kunnen nemen in mijn nieuwe competitie en merk toch wel dat het middenveld wel een beetje mee kan, maar dat ik echt voor versterking moet gaan zorgen bij mijn verdediging en aanval ( iets wat ik ook wel verwacht had )

Echter z'n versterking kopen kost klauwen met geld en dat is niet iets wat zomaar ff op de schappen ligt, zonder mijn trainees te verkopen en te veel te verliezen op mijn middenveld. Ach we hebben nog een week of 4 eens kijken of ik iets voor een prikkie kan kopen :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Salv schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:03:
Echter heb ik via alltid al een kijkje kunnen nemen in mijn nieuwe competitie
Dat kun je nog niet weten, omdat de de competitie waar je in terecht komt pas na de laatste speelronde bekend is. Voor die tijd verandert dat steeds op basis van standen die op dat moment bekend zijn.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ook ik word waarschijnlijk lachend kampioen dit seizoen en ga ook naar de VII. Gelukkig heb ik een aantal trainees die ik straks voor een leuk prijsje kan gaan verkopen, daar kan ik dan mijn aanval en verdediging (en ook m'n vleugels) weer wat sterker van maken.

Let er ook op dat je keeper toch een groot deel van je verdediging bepaalt, dus als je keeper 1 ster meer haalt scheelt dat al een heleboel.

Komend weekend is het voor mij de 'kampioenswedstrijd'. Ik speel thuis tegen de nr. 2 die maar 3 punten achter mij ligt. Het lijkt dan ook alsof we aan elkaar gewaagd zijn, maar het verschil in hattstats is toch echt wel aanzienlijk. Het ligt gewoon aan al die andere managers in mijn league die er niets van bakken. Zelfs met een verlies denk ik niet dat ik niet kampioen ga worden.

Ook zit er in mijn jeugdopleiding een potentieel kampioentje die uitstekend op verdedigen kan worden en die nog een flink aantal weken (±12) te gaan heeft voordat hij 17 wordt. Misschien dat ik hem eens moet aangeven bij de U17-scouts van NL. (Paulus Moerman (60690457))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:14:
[...]

Dat kun je nog niet weten, omdat de de competitie waar je in terecht komt pas na de laatste speelronde bekend is. Voor die tijd verandert dat steeds op basis van standen die op dat moment bekend zijn.
Je kunt het inderdaad niet weten, toch kan het geen kwaad eens in een willekeurige divisie te kijken. In Altid kun je ook meteen zien of het een hele goede, een gemiddelde of een slechte divisie is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Iedereen veel succes in de GoT-Cup!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Got Cup
De halve finales zijn bekend!

Wappie vs SC Amsreiw
Swanfield United vs SC Destiny

Een ieder succes de volgende ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:07
Gisteren leuk vlaggetje gehaald, Chinese Taipei, allen wel 3 spelers eraf met totaal +9. Waaronder mijn toekomstig coach van 41 met +4. die moest nog 1 ervaringsnivo stijgen, dus die kan ik gelijk wegdoen, wat een klote friendly ;-(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Een paar dagen geleden ben ik door een paar vrienden uitgenodigd in een Hattrick-competitie. Heb net m'n managersdiploma gehaald, best leuk tot nu toe :)

Nou zit in die competitie 1 botteam, en de overige teams spelen 3-5-2 (vaak met 2 aanvallende vleugelspelers). Ervan uitgaande dat ze hiermee het volgende seizoen doorgaan, op welke formatie (naast 4-4-2) kan ik me het best concentreren? Als ik kijk naar the ABC of tactics staat bij vrijwel alle opstellingen "Counter-tactic: attack on wings", dus dat schiet niet op :P

Ze spelen allemaal met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale verdediger, dus misschien kan ik me het best concentreren op het trainen van een opstelling en het aantrekken van spelers die de taktiek "centrumaanval" mogelijk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:11:
Een paar dagen geleden ben ik door een paar vrienden uitgenodigd in een Hattrick-competitie. Heb net m'n managersdiploma gehaald, best leuk tot nu toe :)

Nou zit in die competitie 1 botteam, en de overige teams spelen 3-5-2 (vaak met 2 aanvallende vleugelspelers). Ervan uitgaande dat ze hiermee het volgende seizoen doorgaan, op welke formatie (naast 4-4-2) kan ik me het best concentreren? Als ik kijk naar the ABC of tactics staat bij vrijwel alle opstellingen "Counter-tactic: attack on wings", dus dat schiet niet op :P

Ze spelen allemaal met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale verdediger, dus misschien kan ik me het best concentreren op het trainen van een opstelling en het aantrekken van spelers die de taktiek "centrumaanval" mogelijk maken?
begin met het doorlezen van de spelregels.
je opstelling ligt aan wat je wilt gaan trainen, zorg eerst dat je weet wat je wil gaan trainen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou beginnen met de regels door te lezen voordat je spelers gaat kopen. Je zou ook een guide door kunnen nemen, bijvoorbeeld: http://home.zonnet.nl/nazzonline/beginner.htm (ik weet niet of die nog helemaal actueel is, maar de basis van het spel is niet veranderd). Je kan er tips uit halen en het behoed je voor al te grote fouten in het begin.

Het belangrijkste is dat je een training kiest die je leuk vind en daar je team en instelling op aan gaat passen. Op de niet trainingsposities zou ik gewoon oude spelers kopen, die zijn goedkoop en vaak nog best goed door hun ervaring. Ik ben er destijds in ieder geval een paar keer achter elkaar vrij snel mee gepromoveerd. Als je dan in VI of VII speelt dan kun je gaan kijken naar andere spelers. Je zult dan ook veel meer te besteden hebben als je de training goed hebt aangepakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 06-08-2009 13:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zit in die competitie 1 botteam .....
Welkom in de wondere wereld die Hattrick heet.

Beginnen in een competitie waar maar 1 bot in zit. Waar zijn de tijden gebleven dat je aan het begin van het seizoen al bijna zeker was van promotie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:28:
[...]

Welkom in de wondere wereld die Hattrick heet.

Beginnen in een competitie waar maar 1 bot in zit. Waar zijn de tijden gebleven dat je aan het begin van het seizoen al bijna zeker was van promotie :P
Ja hehe zat ook al vol verbazing te lezen :)

Welkom btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Bedankt :)

Dat ik al in een "volle" competitie zit, komt doordat ik door ben uitgenodigd door 6 vrienden die al in die competitie zaten. Lijkt me wel leuk om een 2e team te starten in een makkelijkere competitie, maar dat blijkt helaas niet te mogen.

Ik wil graag 3-5-2 spelen, volgens Tomattrick is de opstelling nu al vergelijkbaar met m'n 4-4-2-opstelling ook al is de ervaring "zwak" (o.a. door het sterkere middenveld neem ik aan, en doordat ik op het middenveld en de vleugels betere spelers heb dan centraal achterin).

Dit is m'n 3-5-2-opstelling nu, met de ideale individuele taken per speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.glival.nl/hattrick_nu_thumb.jpg
(klikbaar)

Waar ik echter naartoe wil, in ieder geval als optie:

- Vleugelspelers naar het midden (ter ondersteuning van het middenveld, en omdat ik in het centrum wil aanvallen ipv op de vleugels; m'n tegenstanders hebben maar 1 centrale verdediger);
- Centrale middenvelders aanvallend (ook ter ondersteuning van de centrumaanval);
- Backs verdedigend (om het negatieve effect van de centrumaanval op te vangen, en omdat m'n vleugelspelers naar het midden gaan)

Ben alleen bang dat ik daarvoor niet de juiste spelers heb, zie bijvoorbeeld de vleugelspelers (naar het midden) in vergelijking met de screenshot hierboven (aanvallend):

Afbeeldingslocatie: http://www.glival.nl/hattrick_dan_thumb.jpg

Als trainingsvorm ga ik dan voor positiespel.

Ik heb nog wel een betere centrale verdediger, maar die raakte geblesseerd in m'n 1e oefenwedstrijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:31:
Waar ik echter naartoe wil, in ieder geval als optie:

- Vleugelspelers naar het midden (ter ondersteuning van het middenveld, en omdat ik in het centrum wil aanvallen ipv op de vleugels; m'n tegenstanders hebben maar 1 centrale verdediger);
Dit zijn wedstrijdorders die je per tegenstander moet bekijken. Ik zou niet heel je team er op aanpassen omdat je bij een team met een sterkere verdediging misschien juist je aanval weer wilt versterken.
- Centrale middenvelders aanvallend (ook ter ondersteuning van de centrumaanval);
CM's zou ik altijd iets meegeven inderdaad afhankelijk van hun bijskils
- Backs verdedigend (om het negatieve effect van de centrumaanval op te vangen, en omdat m'n vleugelspelers naar het midden gaan)
Je kan ook nog variëren met een vleugelverdediger en twee centrale verdedigers als je ziet dat je tegenstander vaak over het midden speelt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vandaag twee trainees gepopt. 18 jaar en 78 dagen naar uitmuntend scoren en 17 jaar en 21 dagen naar goed scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hebben meer mensen problemen met de veiligheidscode? Ik krijg een foutmelding bij het binnenhalen van mijn updates in Hattrick Manager.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Misschien dat ik een persbericht gemist heb of verkeerd gelezen heb maar is de duur van iedere trainingsvorm veranderd? Passen duurt nu 5,8 week volgens wiki....

Wat betreft voor de opstelling hierboven denk ik dat het beste kan beginnen met een 3-5-2 en middenvelders trainen. Koop wat jonge pikkies als je geld heb om te trainen. 17 jaar met redelijk positiespel is al goed.

Wat belangrijk is is dat je kijk naar de zwaktes en sterktes van je tegenstander. Dus is zijn linker verdediging zwak dan zet je daar je beste vleugel op aanvallen. Is zijn aanval sterker op links dan zet je daar bijvoorbeeld je verdediger op verdedigend. Heeft je tegenstander een sterke verdediging en speelt hij 5-3-2 of 5-4-1 dan zorg je dat je middenveld op zijn aller sterkste is.

Kortom even wat zaken proberen. Je moet niet raar op kijken dat als je beter bent je soms niet wint. Het is oefenen oefenen en nog eens oefenen. Dan krijg je de feeling er wel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:03:
Hebben meer mensen problemen met de veiligheidscode? Ik krijg een foutmelding bij het binnenhalen van mijn updates in Hattrick Manager.
Hier ook foutmeldingen met Hattrick Organizer.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dagen geleden een 19 jarige gekocht met goed positiespel om als reserve op de vleugel mee te trainen en vandaag popt hij naar uitstekend :D

Die gaat dus gelijk weer de TL op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:08:
[...]

Hier ook foutmeldingen met Hattrick Organizer.
Same here, tenminste thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het schijnt met een door Microsoft gepushte update te maken te hebben. Ik heb een nieuwe versie van Hattrick Manager geinstalleerd en het werkt weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 07-08-2009 11:24 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:17:
Het schijnt met een door Microsoft gepushte update te maken te hebben. Ik heb een nieuwe versie van Hattrick Manager geinstalleerd en het werkt weer.
HO geüpdatet naar versie 1.424. Nog steeds inlog errors.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:42:
[...]

HO geüpdatet naar versie 1.424. Nog steeds inlog errors.
Het ligt toch ergens anders aan inderdaad, die update was in juni. Maar de nieuwere versie (andere tool dus) loste het bij mij wel op.

In het HO forum staat:
Hi all,

Hattrick released a new update on their servers today.This update included the ban for all outdated CHPP-IDs. Unforunately this affects HO 1.424 because we had a ID change when the CHPP license was transferred the last time. HO 1.424 uses the old ID and is now (unintentionally) banned on HT servers. We contacted the CHPP staff, but it seems like they can't / won't change anything on their side. That means, HO 1.424 won't ever get a working HT connection.

We were working on a new HO release and this does - of course - use the new CHPP ID. It can connect to HT without any problems, but is only in beta stage at the moment.

What does this mean for you?
You can either use HO 1.425 nightly/beta from here and "ignore" it's beta state.
Or you can wait until we release an new official version. I have to add, that we don't know any downsides of the latest beta version. Just minor issues - which were also in HO 1.424 or affect new features only. Plus, the next release will probably be quite similiar to the latest beta.

Helpful links:
- HO help files
- short Howto update HO from a Zip release
- download HO Beta versions (.deb = Linux Debian package, .dmg.gz = Apple Mac, .zip = platform independend version)
- get Java updates - HO 1.425 needs at least Java5 (= JDK 1.5)

Best regards,
HO staff

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Hier werkt Hattrick Organizer ook niet, vorige week vrijdag voor het laatst gebruikt en deed het programma het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Het beste kun je de nieuwe nightly hiervandaan halen: http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Ik heb hem net geïnstalleerd en werkt weer perfect.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
vleesjus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:16:
Het beste kun je de nieuwe nightly hiervandaan halen: http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Ik heb hem net geïnstalleerd en werkt weer perfect.
Thanks, deze werkt hier ook, alleen nu zie ik het verschil niet meer of ze zijn verbeterd helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Onder het Engelse gedeelte van wiki staat dit:
Short passes: 5.8 weeks

En bij de Nederlandse:
Korte pas: 5,5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:09:
Onder het Engelse gedeelte van wiki staat dit:
Short passes: 5.8 weeks

En bij de Nederlandse:
Korte pas: 5,5 weken
Kijk jij naar zo'n 0,3 weken verschi? Dat klopt toch allemaal niet meer. Het verschilt enorm per leeftijd, per niveau, per trainingspercentagen, skil van de trainer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gewoon de volgende link gebruiken en je bent klaar:

http://www.ht-box.ru/training.php

Makkelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmmm... net mn competitiewedstrijd gespeelt...
en met nog twee wedstrijden te gaan gaat het nog behoorlijk lastig worden:

ikzelf heb 2-0 uit verloren van de nummer 1, met maar een paar hatstats verschil (hij speelde met onderschatting) : 233 hatstats voor hem, 226 voor mij....
het was dus best nog wel redelijk 'lose', maar mn uiterst zwakke aanval gaf (waarschijnlijk) de doorslag, noodgedwongen door een blessure speelde ik met maar één spits.

Helaas hebben mn concurrenten ook gewonnen of een punt gepakt.. eentje heel gelukkig door een WO tegen een team waarvan ik vorige week ook redelijk krap van verloor en die nu veilig is en kennelijk gelijk vergeet zn opstelling in te vullen....
rottig vooral dat mn enig overgebleven concurrent voor een degradatieplaats volgende week juist tegen dat team moet en als die dat wint, ik mogelijk al gedragadeert zou zijn (daarna moeten we nog tegen elkaar)...

als toefje slagroom op de taart is nu ook nog een van mn beste spelers geblesseerd geraakt....
ik maak nog wel een kansje (mag ook wel als ik op Alltid zie dat mn team bij de hoogste 25% over de hele liga staat, qua max. hatstat ratings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, er is helaas niet een regel tegen competitie vervalsing, of wel? Wel erg vervelend voor je.

Ikzelf ga morgen (oh wacht, dat is vandaag voor jullie in Europa) met winst officieus kampioen worden. Bij gelijkspel en/of verlies moet ik nog eventjes wachten, maar ik zie mezelf niet verliezen eerlijk gezegd.

Maar ja, de bal is rond, niet? ;)

Wel weer een leuk spelertje gevonden voor mijn jeugdacademie, denk ik. Ik heb er al een die uitstekend verdediger kan worden en dan gepulled op 17jr0dgn waarschijnlijk (Paulus Moerman (60690457)), maar ik kreeg er zojuist weer een leuke bij, die momenteel al matig op verdedigen is en ook pas 15jr111dgn. Dus ook daar zie ik wel potentie in. Geen idee wat z'n maximum is echter, dat kan natuurlijk erg tegenvallen met max matig of juist erg leuk worden met max goed of misschien zelfs hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zo, ook maar weer eens melden hier :) Best een tijdje geleden geloof ik :P
kaat17 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

Thanks, deze werkt hier ook, alleen nu zie ik het verschil niet meer of ze zijn verbeterd helaas :)
Als het goed is kun je gewoon je oude .hrf files importeren (tenzij je die al weggegooid hebt natuurlijk), ik heb .hrf files in backup staan sinds 2005 :P

Vanavond tegen een botje, volgende week tegen een team dat een botje gaat worden en de laatste wedstrijd is ook weer een botje. Sta ongeslagen aan kop, nummer 2 staat op 6 punten, kampioenschap is wel binnen. Op naar de VI voor de tweede keer, nu maar hopen dat het beter gaat dan de vorige keer :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.