Zonde, er is dus nog een plekje vrij. Iemand? Anders zet ik hem open voor iedereen...
Morgen wil ik hem vol hebben.
Morgen wil ik hem vol hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2009 10:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 18-07-2009 10:21 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Uitnodiging is verstuurdSalv schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:16:
Ik heb jou en brainpower beiden een bericht gestuurd dat ik wel interesse heb. Huidige is afgelopen dus kom maar met de uitnodiging
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
[ Voor 24% gewijzigd door Quintus op 19-07-2009 15:15 ]
Unknown
[ Voor 62% gewijzigd door nXXt op 19-07-2009 16:34 ]
Verwijderd
He mensen mij gelijk afschrijven terwijl ik 2 weken op vakantie ben, maar ben nu weer terugBrainpower schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:02:
[...]
Moeten we Dsanka wel in de poule doen? Heb hem al een tijdje niet online hier gezien, en wil wel komende donderdag al spelen...
Aiii zonde! Wist ik nietVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:53:
[...]
He mensen mij gelijk afschrijven terwijl ik 2 weken op vakantie ben, maar ben nu weer terugSingapore was gezellig, maar moet dinsdag toch weer aan het werk.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Creëer wel een eigen, dus geen probleem. Moet alleen dan nog even 2 teams erbij vinden die mee willen doen.Brainpower schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:08:
[...]
Aiii zonde! Wist ik nietHelaas is de competitie al vol dus kan je niet meedoen...
Verwijderd
Ik heb interesse in een 4-teams competitie! (Grinta United (30110))Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:57:
[...]
Creëer wel een eigen, dus geen probleem. Moet alleen dan nog even 2 teams erbij vinden die mee willen doen.
Verwijderd
Moet je even de eredivisie verlaten en dan stuur ik je een uitnodiging.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:54:
[...]
Ik heb interesse in een 4-teams competitie! (Grinta United (30110))
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 12:25 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Fijne vakantie gehad ?Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:07:
[...]
Moet je even de eredivisie verlaten en dan stuur ik je een uitnodiging.
Door twee nederlagen tijdens mijn vakantie ben ik afgezakt naar de 4e plaats, maar sta maar 3 punten achter dus er zijn wel mogelijkheden.
Chario2 (818126)
Verwijderd
Ik zou ook naar de middenveldratings kijken. Je speelt 3-5-2 waarschijnlijk, als jij 60 procent haalt en hij 40 is dat voor hem ideaal.chario2 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Ik ga ga gelijk op met de nr 1, hij heeft een iets beter doelsaldo als ik, wordt nog spannend.
Krijg hem over 2 weken thuis, het is een ubercounter team, met buitenaards tactische vaardigheid![]()
Ik speel denk ik gewoon zoals ik altijd speel, vol op de aanval en versterk mijn verdediging nog een beetje met een aankoop, is denk ik mijn enige kans.
/▌
ik speel 3-4-3, ik zie het wel, maar zo'n counter team met buitenaardse tactische vaardigheid is heel heel moielijk te verslaan, zijn verdeding is echt sterk. Kijk maar eens, team heet vvp.Marzman schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:05:
[...]
Ik zou ook naar de middenveldratings kijken. Je speelt 3-5-2 waarschijnlijk, als jij 60 procent haalt en hij 40 is dat voor hem ideaal.
Chario2 (818126)
Ik heb dat gister gedaan. Het idee met counter is dat de counterpartij punten maakt uit balbezit. De bal krijgt hij alleen als jij aanvalt. Ik heb gister 4-4-2 gespeeld (normaal 3-4-3), en langeafstands-schoten. Uiteindelijk 1-1 gelijk gespeeld. Iets voor jou?chario2 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Ik ga ga gelijk op met de nr 1, hij heeft een iets beter doelsaldo als ik, wordt nog spannend.
Krijg hem over 2 weken thuis, het is een ubercounter team, met buitenaards tactische vaardigheid![]()
Ik speel denk ik gewoon zoals ik altijd speel, vol op de aanval en versterk mijn verdediging nog een beetje met een aankoop, is denk ik mijn enige kans.
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Verwijderd
ik doe niet meer mee en volgens mij een hoop ook niet meer en bovenal is er niemand die het coordineertVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:52:
De Amerikaanse manager van Junior Fire informeert net bij mij of de Eredivisie binnenkort weer begint of niet. Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen.
[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 21-07-2009 23:54 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[ Voor 7% gewijzigd door nXXt op 22-07-2009 17:20 ]
/▌
Dan moet je geen reserves kiezen. Dan zou het goed moeten gaan.Marzman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:
Is het nieuw dat spelers van een andere positie gehaald worden als je minder dan 11 man opstelt? Bij mij speelde een reserve vleugelspeler op de aanval een een speler die niet eens op de bank zat in de verdediging. Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee, het plan was met 9 man te spelen om geen blessures te krijgen voor de competitie.
/▌
[ Voor 44% gewijzigd door RM-rf op 23-07-2009 00:38 ]
Hoe kom je daaraan? Zoeken je scouts op keepers, of op willekeurige spelers?nXXt schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:30:
Mijn U17-keeper die ik nu één wedstrijd heb is al van 'matig' naar 'redelijk' keepen (max. goed) gegaan. Ik heb overigens zowaar een 2e U17-keeper, is nu matig keepen (max onbekend) en max. matig verdedigen. Ik zal hem dus eerst trainen als verdediger, terwijl ik mijn hoofdkeepertrainee verder ontwikkel. Mijn hoofdkeeper wil ik ook graag zo hoog mogelijk op spelhervattingen krijgen.
Ze zoeken allemaal op willekeurige spelers, eentje in Rotterdam, eentje in Amsterdam en eentje in Den Haag. Voorheen scoutte ik ook in Friesland, maar heb nu dus enkele weken geleden de scout verplaatst naar Den Haag.Brainpower schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:25:
[...]
Hoe kom je daaraan? Zoeken je scouts op keepers, of op willekeurige spelers?
[ Voor 3% gewijzigd door nXXt op 23-07-2009 22:26 ]
Chario2 (818126)
-- == Alta Alatis Patent == --
Misschien een afrondingsverschil, dan zullen ze volgende week wel poppen. Het is zowiezo een schatting.CoRrRan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:
Ik zit met een probleem waarbij 2 van mijn spelers volgens HO! gepopt zouden moeten zijn, maar waarbij dit niet gebeurd is. En een ander probleem wat zich daarbij voordoet: ik kan niet meer achterhalen wanneer deze spelers de vorige keer gepopt zijn.
Wel enigszins irritant, want terugrekenen zit er op die manier ook niet in.
/▌
je kunt bij HO! toch gewoon een 'skillvergelijking maken door in je spelersovverzicht rechtsonderin op de vorige HRF-datafile-imports te klikken...?CoRrRan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:
Ik zit met een probleem waarbij 2 van mijn spelers volgens HO! gepopt zouden moeten zijn, maar waarbij dit niet gebeurd is. En een ander probleem wat zich daarbij voordoet: ik kan niet meer achterhalen wanneer deze spelers de vorige keer gepopt zijn.
Wel enigszins irritant, want terugrekenen zit er op die manier ook niet in.
/▌
[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 27-07-2009 21:03 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
/▌
Verwijderd
Ik verloor omdat mijn beste mid er met +5 afging. Heb hem maar gelijk trainer gemaakt-CKY2K- schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:02:
Easy win, 7-1. Helaas een van mijn beste mids eraf met +6.
Geinig idee. Heb @ HT even proefgedraaid met mijn logo.Damien2004 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:02:
Is dit misschien een idee voor de got cup winnaars voor bij hun logo?
[afbeelding]
Unknown
Verwijderd
Ja!Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:13:
Ziet er wel goed uit. Moet volgend seizoen toch maar weer meegaan doen om die beker te pakken
Verwijderd
/▌
Verwijderd
/▌
Chario2 (818126)
Unknown
Verwijderd
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Dat kun je nog niet weten, omdat de de competitie waar je in terecht komt pas na de laatste speelronde bekend is. Voor die tijd verandert dat steeds op basis van standen die op dat moment bekend zijn.Salv schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:03:
Echter heb ik via alltid al een kijkje kunnen nemen in mijn nieuwe competitie
Unknown
Je kunt het inderdaad niet weten, toch kan het geen kwaad eens in een willekeurige divisie te kijken. In Altid kun je ook meteen zien of het een hele goede, een gemiddelde of een slechte divisie is.Quintus schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:14:
[...]
Dat kun je nog niet weten, omdat de de competitie waar je in terecht komt pas na de laatste speelronde bekend is. Voor die tijd verandert dat steeds op basis van standen die op dat moment bekend zijn.
/▌
Unknown
Hattrick: Thorgal Eagles
begin met het doorlezen van de spelregels.Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:11:
Een paar dagen geleden ben ik door een paar vrienden uitgenodigd in een Hattrick-competitie. Heb net m'n managersdiploma gehaald, best leuk tot nu toe
Nou zit in die competitie 1 botteam, en de overige teams spelen 3-5-2 (vaak met 2 aanvallende vleugelspelers). Ervan uitgaande dat ze hiermee het volgende seizoen doorgaan, op welke formatie (naast 4-4-2) kan ik me het best concentreren? Als ik kijk naar the ABC of tactics staat bij vrijwel alle opstellingen "Counter-tactic: attack on wings", dus dat schiet niet op
Ze spelen allemaal met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale verdediger, dus misschien kan ik me het best concentreren op het trainen van een opstelling en het aantrekken van spelers die de taktiek "centrumaanval" mogelijk maken?
Chario2 (818126)
Ik zou beginnen met de regels door te lezen voordat je spelers gaat kopen. Je zou ook een guide door kunnen nemen, bijvoorbeeld: http://home.zonnet.nl/nazzonline/beginner.htm (ik weet niet of die nog helemaal actueel is, maar de basis van het spel is niet veranderd). Je kan er tips uit halen en het behoed je voor al te grote fouten in het begin.Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:11:
Een paar dagen geleden ben ik door een paar vrienden uitgenodigd in een Hattrick-competitie. Heb net m'n managersdiploma gehaald, best leuk tot nu toe
Nou zit in die competitie 1 botteam, en de overige teams spelen 3-5-2 (vaak met 2 aanvallende vleugelspelers). Ervan uitgaande dat ze hiermee het volgende seizoen doorgaan, op welke formatie (naast 4-4-2) kan ik me het best concentreren? Als ik kijk naar the ABC of tactics staat bij vrijwel alle opstellingen "Counter-tactic: attack on wings", dus dat schiet niet op
Ze spelen allemaal met 2 vleugelverdedigers en 1 centrale verdediger, dus misschien kan ik me het best concentreren op het trainen van een opstelling en het aantrekken van spelers die de taktiek "centrumaanval" mogelijk maken?
[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 06-08-2009 13:14 ]
/▌
Verwijderd
Welkom in de wondere wereld die Hattrick heet.Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:11:
Nou zit in die competitie 1 botteam .....
Ja hehe zat ook al vol verbazing te lezenVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
Welkom in de wondere wereld die Hattrick heet.
Beginnen in een competitie waar maar 1 bot in zit. Waar zijn de tijden gebleven dat je aan het begin van het seizoen al bijna zeker was van promotie
Dit zijn wedstrijdorders die je per tegenstander moet bekijken. Ik zou niet heel je team er op aanpassen omdat je bij een team met een sterkere verdediging misschien juist je aanval weer wilt versterken.Glival schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:31:
Waar ik echter naartoe wil, in ieder geval als optie:
- Vleugelspelers naar het midden (ter ondersteuning van het middenveld, en omdat ik in het centrum wil aanvallen ipv op de vleugels; m'n tegenstanders hebben maar 1 centrale verdediger);
CM's zou ik altijd iets meegeven inderdaad afhankelijk van hun bijskils- Centrale middenvelders aanvallend (ook ter ondersteuning van de centrumaanval);
Je kan ook nog variëren met een vleugelverdediger en twee centrale verdedigers als je ziet dat je tegenstander vaak over het midden speelt.- Backs verdedigend (om het negatieve effect van de centrumaanval op te vangen, en omdat m'n vleugelspelers naar het midden gaan)
/▌
/▌
Hier ook foutmeldingen met Hattrick Organizer.Marzman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:03:
Hebben meer mensen problemen met de veiligheidscode? Ik krijg een foutmelding bij het binnenhalen van mijn updates in Hattrick Manager.
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
Same here, tenminste thuisQuintus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:08:
[...]
Hier ook foutmeldingen met Hattrick Organizer.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 07-08-2009 11:24 ]
/▌
HO geüpdatet naar versie 1.424. Nog steeds inlog errors.Marzman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:17:
Het schijnt met een door Microsoft gepushte update te maken te hebben. Ik heb een nieuwe versie van Hattrick Manager geinstalleerd en het werkt weer.
Unknown
Het ligt toch ergens anders aan inderdaad, die update was in juni. Maar de nieuwere versie (andere tool dus) loste het bij mij wel op.Quintus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:42:
[...]
HO geüpdatet naar versie 1.424. Nog steeds inlog errors.
Hi all,
Hattrick released a new update on their servers today.This update included the ban for all outdated CHPP-IDs. Unforunately this affects HO 1.424 because we had a ID change when the CHPP license was transferred the last time. HO 1.424 uses the old ID and is now (unintentionally) banned on HT servers. We contacted the CHPP staff, but it seems like they can't / won't change anything on their side. That means, HO 1.424 won't ever get a working HT connection.
We were working on a new HO release and this does - of course - use the new CHPP ID. It can connect to HT without any problems, but is only in beta stage at the moment.
What does this mean for you?
You can either use HO 1.425 nightly/beta from here and "ignore" it's beta state.
Or you can wait until we release an new official version. I have to add, that we don't know any downsides of the latest beta version. Just minor issues - which were also in HO 1.424 or affect new features only. Plus, the next release will probably be quite similiar to the latest beta.
Helpful links:
- HO help files
- short Howto update HO from a Zip release
- download HO Beta versions (.deb = Linux Debian package, .dmg.gz = Apple Mac, .zip = platform independend version)
- get Java updates - HO 1.425 needs at least Java5 (= JDK 1.5)
Best regards,
HO staff
/▌
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Thanks, deze werkt hier ook, alleen nu zie ik het verschil niet meer of ze zijn verbeterd helaasvleesjus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:16:
Het beste kun je de nieuwe nightly hiervandaan halen: http://ho1.sourceforge.net/nightly/
Ik heb hem net geïnstalleerd en werkt weer perfect.
Kijk jij naar zo'n 0,3 weken verschi? Dat klopt toch allemaal niet meer. Het verschilt enorm per leeftijd, per niveau, per trainingspercentagen, skil van de trainer.Damien2004 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:09:
Onder het Engelse gedeelte van wiki staat dit:
Short passes: 5.8 weeks
En bij de Nederlandse:
Korte pas: 5,5 weken
/▌
Als het goed is kun je gewoon je oude .hrf files importeren (tenzij je die al weggegooid hebt natuurlijk), ik heb .hrf files in backup staan sinds 2005kaat17 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:58:
[...]
Thanks, deze werkt hier ook, alleen nu zie ik het verschil niet meer of ze zijn verbeterd helaas
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq