[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloze *&^zooi... :( Ik heb Win7 geinstalleerd omdat ik her en der hoorde dat FSX er echt stukken beter op liep: iedereen had het er over. Wow, prachtig, schitterend, zo is het bedoeld! Ben nu een paar uur bezig geweest om alles te installeren en het zuigt ZWAAR. Bah... Waardeloos. Moet ik soms tig tweaks doen om Win7 lekker te laten lopen...? Ik snap er geen hol van... Klotezooi...

(Sorry, maar ik ben een beetje ZWAAR chagerijnig... :( )

Systeem: i7 920 @3.3 op EX58-UD5 met 6 Gn ram en GTX 285. Laatste drivers etc. Hm, nu bedenk ik me opeens dat ik geen drivers voor het mobo heb geinstalleerd... (chipset, etc. etc.) Mss wel handig...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Werkt zeker uit de doos prima, draait netjes op een VHD op dezelfde schijf waar xp op staat. 1 probleempje: Platform Power Management Capabilities:The S4 (Hibernate) state has been temporarily disabled by a system component.
The computer may not transition to sleep when certain components are installed or certain tasks are ongoing.
Graphics Driver false
Hypervisor false
The system is booted from a virtual hard disk file (VHD). true

Blijkbaar mag hibernate niet als ie op een VHD staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:10:
Wat een waardeloze *&^zooi... :( Ik heb Win7 geinstalleerd omdat ik her en der hoorde dat FSX er echt stukken beter op liep: iedereen had het er over. Wow, prachtig, schitterend, zo is het bedoeld! Ben nu een paar uur bezig geweest om alles te installeren en het zuigt ZWAAR. Bah... Waardeloos. Moet ik soms tig tweaks doen om Win7 lekker te laten lopen...? Ik snap er geen hol van... Klotezooi...

(Sorry, maar ik ben een beetje ZWAAR chagerijnig... :( )

Systeem: i7 920 @3.3 op EX58-UD5 met 6 Gn ram en GTX 285. Laatste drivers etc. Hm, nu bedenk ik me opeens dat ik geen drivers voor het mobo heb geinstalleerd... (chipset, etc. etc.) Mss wel handig...?
Check even in de device manager of overal de drivers van zijn geïnstalleerd, en kijk of je ook de laatste drivers hebt.

Maarre... Ik kan niet uit je tekst opmaken wat het probleem is? 'Het zuigt zwaar' is een nogal onduidelijke omschrijving van je probleem.
Wat ís je probleem? wil de installatie niet lopen, is er iets anders aan de hand?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle drivers zijn geinstalleerd (nu ook de chipset driver en dat maakt geen moer uit).
Nou, met 'zuigt zwaar' bedoel ik dat iedereen betere resultaten heeft met FSX (vlotter, smoother, echt gewoon goed) maar bij mij is het echt gewoon slechter (12 fps waar ik 25 had). De performance valt dus tegen. Ook het OS zelf is niet zo 'snappy' als ik her en der lees: ik vind het 'sluggish' en helemaal niet vlot. Dus het zuigt gewoon zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:21:
Alle drivers zijn geinstalleerd (nu ook de chipset driver en dat maakt geen moer uit).
Nou, met 'zuigt zwaar' bedoel ik dat iedereen betere resultaten heeft met FSX (vlotter, smoother, echt gewoon goed) maar bij mij is het echt gewoon slechter (12 fps waar ik 25 had). De performance valt dus tegen. Ook het OS zelf is niet zo 'snappy' als ik her en der lees: ik vind het 'sluggish' en helemaal niet vlot. Dus het zuigt gewoon zwaar...
Is het vergeleken met Vista of met XP?
Qua snelheid komt het ongeveer overeen met XP, is iets vlotter dan Vista.

Wat jouw specifieke probleem is weet ik niet, en weet niet hoe het met de drivers van nVidia zit.
Persoonlijk denk ik overigens wel dat het een driverprobleem is en niet zozeer een Windows 7 probleem.
Zeker als je 12fps hebt waar je er eerder 25fps had, dat lijkt mij niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik zeker geluk met mijn Northwood P4 1.6GHz, 1GB RAM en een GeForce TI4200 64MB graka. Het loopt zo vlot op dit stokoude systeem dat ik het zelf niet eens bij kan houden. Raar dat het op jouw megadure en snelle systeem "sluggish" loopt. Ik zou alles nog maar eens gaan nakijken, want het hoort als een tierelier te lopen op jouw bak. Zit er ergens een enorme resourceslurper in de weg waardoor het zo traag loopt allemaal?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat lijkt mij ook niet te kloppen omdat juist iedereen met FSX en W7 een grote sprong voorwaarts maak (ook met de door mij gebruikte laatste nVidia driver)... Het is trouwens vergeleken met Vista. En FSX is natuurlijk ook wel een verhaal apart: ik weet niet hoe andere programma's gemiddeld lopen op W7 in vergelijking met Vista, maar FSX zou echt een stuk beter moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik hoor van meerdere mensen dat ze problemen hebben met de x58 chipsets.
Je moet ook opletten met de standaard drivers welke worden geinstalleerd bij mij stond op mijn p45 systeem met windows server 2008 r2 alles in device manager als geinstalleerd.
Ik had echter zeer slechte performance en crashes tijdens netwerk activiteit, dit is opgelost door de laatste vista drivers voor mijn moederbord te installeren.
(rechtermuisknop op de verschillende devices in device manager en dan stuurprogramma bijwerken en het systeem laten zoeken in de map waar je de drivers hebt neergezet.).

Bij mij werkte het alleen via bovenstaande methode, de standaard installatie mislukte en voor een heleboel apparaten werd de driver ge-update en er verschenen ook extra apparaten, hierna was mijn performance een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij de Device manager dat de CPU een 920 @ 2.67 is: ik neem aan dat die info gewoon uit de ingebakken info komt want ik heb 'm draaien op 3.3: dat ziet Windows 7 toch wel? De driver van de CPU is van 6/21/2006 maar hij kan geen nieuwere vinden... Ik heb nog nooit drivers voor de CPU geinstalleerd eigenlijk...
Het updaten van drivers werkt trouwens ook niet altijd: gisteren update ik de LAN drivers via W7 zelf en toen werkte internet niet meer... pas na een rollback was het weer in orde.

Ik zou niet weten waar ik nog naar zou kunnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:15
Jag schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:47:
[...]

Er blijft nog 1 klein probleem over en dat is Haali, die laat icoontjes achter in de systray. En dat loopt behoorlijk op (op het plaatje nog niet eens zo heel veel):

[afbeelding]
Open eens de Haali Media Splitter Settings, kies Options, Interface en zet Show tray icon op No.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:35:
Ik zie bij de Device manager dat de CPU een 920 @ 2.67 is
Dat klopt wel ja. Heb een Asus P6T DeLuxe en m'n i7 staat op 3.6Ghz en Win7 zegt ook 2.67. Het draait echt wel gewoon op 3.3Ghz hoor, kan je eventueel anders ook checken met CPU-Z bijvoorbeeld.

Ik vind het allemaal bijzonder soepeltjes lopen, net effe wat vlotter dan Vista inderdaad, zoals men al zei.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Ik vind het allemaal bijzonder soepeltjes lopen, net effe wat vlotter dan Vista inderdaad, zoals men al zei.
Hm, er MOET bij mij iets fout zijn, want niet alleen FSX loopt bagger, maar het systeem zelf is ook niet super. Ik vind het allemaal net wat trager dan Vista, eigenlijk: ik merk helemaal niets van 'vlotter'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met de Technical Preview van Kaspersky Anti Virus voor win 7?

Ik heb hier twee ervaringen van mensen gehoord dat de boel vastloopt, is dat de bekende "uitzondering op de regel" of niet.

Zijn er ook positive berichten te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
wagenveld schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:11:
Werkt zeker uit de doos prima, draait netjes op een VHD op dezelfde schijf waar xp op staat. 1 probleempje: Platform Power Management Capabilities:The S4 (Hibernate) state has been temporarily disabled by a system component.
The computer may not transition to sleep when certain components are installed or certain tasks are ongoing.
Graphics Driver false
Hypervisor false
The system is booted from a virtual hard disk file (VHD). true

Blijkbaar mag hibernate niet als ie op een VHD staat?
Klopt, dat is (voor zover ik weet) het enige nadeel van een installatie in een VHD, ik hoop dat dat ooit nog eens enabled wordt.

Verder werkt de Windows Experience Index ook niet, maar dat vind ik niet zo boeiend.

Afbeeldingslocatie: http://bol43a.bay.livefilestore.com/y1pYlbET7SqsdIJnqxwtc3iFyEexbHxQZMFsEjwGg4m-Tra0PP2t_NuT17XuN_UZq_-Wpi25aL6U6i-CC-P4SbOGc6rK_tFCUHm/WEI-inside-VHD.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Yanze op 09-05-2009 16:18 ]

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Ik heb Windows 7 x64 nu zo'n 5 dagen draaien op m'n werkstation en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben.

De installatie was zo gepiept. Ik heb m'n Vista partitie ge-resized en daarna het installatie-schijfje opgestart. Er werd automatisch een dual-boot gecreëerd & verder hoefde ik niet aan de haal met het downloaden van apparte drivers.

Ik heb het geinstalleerd op de volgende hardware, met bijgevoegd Windows Experience Index cijfers:
HP xw4400 workstation
Intel QX6700 CPU (7.2)
8GB Geheugen (7.2)
750GB Seagate schijf (5.9)
ATI X1950 Pro, 256MB (6.0 & 6.0)

Ik heb de volgende programma's geinstalleerd, welke ik in eerste instantie ook onder Vista draai:

AVG Free 8.5
Microsoft Office 2007 + Vista 2007
VMware Workstation 6.5.1
SecureCRT 6.1
Camtasia Studio 6.0
Corel Painter X
iTunes 8 (i.c.m. een 2GB Ipod Nano)
Nokia PC Suite 7.1.26 (i.c.m. een Nokia E90)
Winrar 3.9

Alles draait zonder enige vorm van problemen. Ik moest alleen een beetje wennen met alles naar mijn smaak in te richten. Zo begon ik met een hele taskbar vol met gepinde programma's, maar ik ben er toch uiteindelijk achtergekomen hoe ik m'n quicklaunch weer te voorschijn kon toveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

Nou, op mijn 'oude' P965 platform draait het als een raketje. Vergeet niet dat de drivers nog net echt uitontwikkeld zijn. Het is immers ook nog geen productie platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zelf zeggen dat ik erg tevreden ben met windows7.

Maar, ik had met een remover het watermerk weggehaald. Nu heb de ik de Nederlandse MUI geïnstalleerd en hij is weer terug. Weet iemand hoe ik deze weg kan krijgen?

Windows 7 wordt voor mijn idee heel vreemd alleen door dat z'n stom watermerk m'n uitzicht :/.

En als we dit hier niet mogen bespreken, delete m'n post dan.

Thx, Theolot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edgarz schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:50:
[...]

Nou, op mijn 'oude' P965 platform draait het als een raketje. Vergeet niet dat de drivers nog net echt uitontwikkeld zijn. Het is immers ook nog geen productie platform.
Ja, ik hoor de meeste lui praten over 'raketten' en zo... maar ik zou niet weten waar op mijn computer de ontstekingsknop zit daarvoor... :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:23:
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met de Technical Preview van Kaspersky Anti Virus voor win 7?

Ik heb hier twee ervaringen van mensen gehoord dat de boel vastloopt, is dat de bekende "uitzondering op de regel" of niet.

Zijn er ook positive berichten te melden?
Ik gebruik hem al twee maanden o.i.d. Werkt hier prima.

In het begin liep mijn computer vast om de uur ofso, erg frustrerend. Daarna opnieuw geïnstalleerd en vanaf toen werkt het gewoon goed. (ik denk dat het te maken had me de firewall die in kaspersky aanstond...nu heb ik deze gewoon uit staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik vind het toch nogsteeds erg jammer dat er nog geen extended taskbar beschikbaar is, ik wil dat gewoon native en niet via een andere app. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brederodekater schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:19:
Ik heb het geinstalleerd op de volgende hardware, met bijgevoegd Windows Experience Index cijfers:
HP xw4400 workstation
Intel QX6700 CPU (7.2)
8GB Geheugen (7.2)
750GB Seagate schijf (5.9)
ATI X1950 Pro, 256MB (6.0 & 6.0)
Mmmm, vreemd.
Let op ik heb het volgende:
Proc: Q6600 (@3.2Ghz) - 7.3
Ram: 6GB PC6400 - 7.3
Grafisch: HD4850 - 6.0 en 6.0
HD: 3X seagate 7200.12 500GB - 6.2

Zeker dat van die videokaart vind ik het erg vreemd. Een HD4850 is toch zeker wel beter, en wat te denken van de DX10 ondersteuning daarvan.... 8)7
Ik heb verder geen drivers geinstalleerd behalve die van ATI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerebrum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:44:
Ik probeer Windows 7 RC te installeren via een USB, op een VHD, maar ik heb een probleem. Ik heb nu de 32-bit versie van Windows XP, maar wil graag de 64-bit versie van Windows 7. Ik heb dus de 64-bit versie gedownload, maar nu werkt bootsect.exe niet (omdat het een 64-bit programma is). Hoe kan ik ervoor zorgen dat m'n USB toch bootable wordt? En is het uberhaupt wel mogelijk om te doen wat ik wil? Of moet ik een clean install doen om een 64-bits versie werkend te krijgen?
Ik heb zelf ook de 32 bits Win7 iso gedownload, en de bootsect.exe uit die iso gebruikt om mijn USB stick bootable te maken (De inhoud van de 64 bits versie staat op de USB stick). Works like a charm!

WP Pana 7J mono | AC Toshiba 3.5+4.6kW | PV 3200WP ZZO | Gasloos Nov23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Heeft er iemand anders toevallig ook last van dat via Windows update een nieuwe driver voor de Realtek RTL8168/8111 binnen wordt gehaald waardoor er geen netwerk verbinding gemaakt kan worden (zonder problemen in de device manager vermeld)? Gelukkig was het op te lossen met een restore point :). Had het in 7068 ook, op een andere computer met hetzelfde mobo (en onboard NIC) niet gek genoeg.

En waar ik ook nog al eens tegen aan loop, is dat ik soms geen acces krijg tot bepaalde folders. Lokaal moet ik nog wel eens bevestiging geven om een folder in te komen. En dan gaat het om folders (geen systeem folders) die onderdeel zijn van een library die gedeeld wordt in de homegroup, bijvoorbeeld een series folder.

En via het netwerk kom ik sommige folders ook niet in. Gaat ook om een folder die onderdeel van de video library is. Staat er niet bij bij de gesharede video library in de homegroup. En als ik er via de gedeelde schijf naartoe navigeer krijg ik geen toegang. Ook krijg ik nog wel eens geen schrijf toegang, ondanks dat de permissions op full control staan. Ik kan ook alleen maar sharen via advanded sharing, lijkt me ook niet de bedoeling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Vaag probleem:

Heb in win7 soms wel internet maar meestal niet. Als ik opstart staat er bij network connections Home, met daaronder, no internet connection.
Als ik wil internetten, vraag windows om een Connect Broadband Connection, waar ik een user en password moet invoeren :S terwijl ik gewoon ADSL heb, met een switch. Het enige wat windows moet doen is gewoon via LAN het internet gebruiken en zelf niet gaan nadenken..

Maarr (windows logica) soms als ik windows opstart heb ik wel internet :S heb ook dual boot en met vista werkt internet wel gewoon, het ligt dus niet aan de connectie of aan het modem.

In Macosx werkt het internet ook gewoon (uiteraard :P)

Iemand enig idee? Via google is hier ook weinig over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Ja, ik hoor de meeste lui praten over 'raketten' en zo... maar ik zou niet weten waar op mijn computer de ontstekingsknop zit daarvoor... :X ;)
Oud model zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniacshouse schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:12:
Ik krijg het niet voor elkaar... Aangezien mijn versie roept dat er cd/dvd-driver missende is bij de installatie :? dacht laat ik het vanaf usb-stick proberen. Maar bij het kopieren naar de stick krijg ik de melding "The target volume does not support symbolic links".
Nou dan eens proberen te kopieren naar een andere harddisk. Wéér dezelfde melding... Stick en harddisk zijn allebei ntfs. Wtf doe ik verkeerd? :/
Dat probleem heb ik nu ook. Ik heb alleen de USB-stick geprobeerd.
Google geeft alleen als oplossing je DVD opnieuw branden op een lagere snelheid... Maarja, ik gebruik helemaal geen DVD! Ook heb ik ergens gezien dat Windows raid-drivers wil, maar dat werkte ook niet (raid-controldrivers van m'n moederbordfabrikant gehaald)

EDIT: Het gaat om de 64-bit versie, mocht dat uitmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:19:
[...]
Zeker dat van die videokaart vind ik het erg vreemd. Een HD4850 is toch zeker wel beter, en wat te denken van de DX10 ondersteuning daarvan.... 8)7
Je moet je niet blindstaren op die WEI-scores, in principe zegt het helemaal niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 11-09 14:11
--MeAngry-- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:56:
[...]

Wat dacht je van de nieuwste HD audio drivers van Realtek ipv stokoude uit de begintijd van Vista? :P
Nieuwste drivers heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:48:
Heeft er iemand anders toevallig ook last van dat via Windows update een nieuwe driver voor de Realtek RTL8168/8111 binnen wordt gehaald waardoor er geen netwerk verbinding gemaakt kan worden (zonder problemen in de device manager vermeld)? Gelukkig was het op te lossen met een restore point :). Had het in 7068 ook, op een andere computer met hetzelfde mobo (en onboard NIC) niet gek genoeg.
Ja, had ik ook. Mijn oplossing was via die device manager en Properties de vorige driver terug te zetten (rollback). Kostte maar een paar seconden: is in ieder geval sneller dan een restore point laten terugzetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
anandus schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:46:
[...]
Je moet je niet blindstaren op die WEI-scores, in principe zegt het helemaal niets :)
Hehe, ik schrok al... heb er nu een 8600GT in zitten en haal een score van 5.2. Ik was aan het overwegen om een HD4850 aan te gaan schaffen, maar wilde hem bij het zien van die scores al bijna laten liggen :X

Terwijl hij in de benchmarks over de hele linie genomen toch een 3 tot 4 keer sneller is, geloof ik :)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

DFKT schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:07:
[...]

Hehe, ik schrok al... heb er nu een 8600GT in zitten en haal een score van 5.2. Ik was aan het overwegen om een HD4850 aan te gaan schaffen, maar wilde hem bij het zien van die scores al bijna laten liggen :X

Terwijl hij in de benchmarks over de hele linie genomen toch een 3 tot 4 keer sneller is, geloof ik :)
Ik heb een HD4850 (cat 9.4) en bij mij zegt ie dat ie de score niet kan bepalen, heel bijzonder.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:02:
[...]

Ja, had ik ook. Mijn oplossing was via die device manager en Properties de vorige driver terug te zetten (rollback). Kostte maar een paar seconden: is in ieder geval sneller dan een restore point laten terugzetten. ;)
Dat had ook gekund idd :). Maar moest nog meer fixen, na installen van codecs liep MCE en WMP vast bij afspelen van mkv. Toen opnieuw gedaan en stap-voor-stap geprobeerd. Zelfde dingen geinstalleerd en zelfde instellingen (voor zover ik kan overzien) en nu werkt het wel gewoon :? Vage business toch die codecs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu toe aan het testen met Windows 7. Heel erg soepele OS, en start véél sneller dan Windows Vista op. En alle programma's die ik gebruik is goed onder Windows 7 geinstalleerd. Alleen een programma Media Center Extreme van Arcsoft gaf [paar compactibliteitsproblemen mee, maar dat is niet echt ernstig hoor. Printers doen het prima onder Windows 7. Ik ben zeker vani plan om een legale exemplaar van Windows 7 te kopen als die officieel wordt gelanceerd door MIcrosoft. Mijn voorkeur gaat naar Windows 7 Professional of Ultimate, liefst in Engelstalige versie, dan kan ik net als bij Windows Vista hem omzetten naar Nederlands.
Verder heeft Windows 7 een heel duidelijkie taakbalk, met piictogrammen, in plaats van tekstbalkjes, een must voor mij. Dan weet ik wat ik met een bepaalde programma werk. Mijn laptop heeft 2 gb, 320 hdd, een Intel Centrino processor (2 DUO, T7 250, 2 Ghz), een ijzersterke Nvidia-videokaart, een HP pavillion laptop. Hij is geleverd met legale Windows Vista Home Premium, waar ik hem upgrade naar Windows Vista Ultimate heb uitgevoerd. Werkte ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:45
Ik vind de hoeveelheid icoontjes in het configmenu storend, ik tel er 49, dat wens ik terug te brengen naar stuk of 30. Weet iemand een makkelijke manier, zoals in Xp kon met Tweakui? Ik heb de manier via gpedit.msc al ontdekt, maar kan niet zeggen dat ik die handig vind (monnikenwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Vandaag geupdate naar Build 7077 morgen Build 7100 binnenhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Sjah schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:33:
Ik vind de hoeveelheid icoontjes in het configmenu storend, ik tel er 49, dat wens ik terug te brengen naar stuk of 30. Weet iemand een makkelijke manier, zoals in Xp kon met Tweakui? Ik heb de manier via gpedit.msc al ontdekt, maar kan niet zeggen dat ik die handig vind (monnikenwerk).
Ik was met XP ook altijd van de classic view, maar nu vind ik view by category veel handiger. Heb je dat al geprobeerd ipv list all control panel items? Bovendien gebruik ik voor de control panel (en start menu) alleen nog maar de zoekbox, werkt ubersnel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
DJ-Visto schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:00:
Vandaag geupdate naar Build 7077 morgen Build 7100 binnenhalen :D
Ik snap nog altijd niet waarom jij tijd en moeite in het downloaden en installeren van 7077 steekt terwijl je sowieso van 7068 ook naar 7100 kon gaan. Dat legde men je 3 pagina's terug al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hebben er hier meer mensen last van dat windows 7 x64 niet installeert met 4 gb ram? (1066MHZ)
Als ik 2 reepjes eruit haal dan installeert het wel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook juist win 7 installed. liep redelijk vlot, bleef 2x precies even hangen.
herkende mijn oude printer direct, een hp p1000 . bij vista moest ik deze als 940 installen. de interne cardreader van deze printer werkt echter ook bij win 7 niet,ook niet bij vista,wel bij xp.
verder vind ik het raar dat ik via c naar programma's kijk er blijkbaar wel windows mail bijzit, maar krijg deze niet aan de praat .... iem raad daarvoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

timvanloon

Intel or AMD?

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:55:
Ik kan zelf zeggen dat ik erg tevreden ben met windows7.

Maar, ik had met een remover het watermerk weggehaald. Nu heb de ik de Nederlandse MUI geïnstalleerd en hij is weer terug. Weet iemand hoe ik deze weg kan krijgen?

Windows 7 wordt voor mijn idee heel vreemd alleen door dat z'n stom watermerk m'n uitzicht :/.

En als we dit hier niet mogen bespreken, delete m'n post dan.

Thx, Theolot.
ik heb precies hetzelfde, krijg hetook niet meer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:27:
Hallo,

Hebben er hier meer mensen last van dat windows 7 x64 niet installeert met 4 gb ram? (1066MHZ)
Nope. Werkt perfect hier. Memory remap in je BIOS ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Gigabyte P35-DS3P moederbord, met de recentste bios. Een remap optie zit er niet in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
timvanloon schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:38:
[...]

ik heb precies hetzelfde, krijg hetook niet meer weg :(
zoek op RemoveWatermark, en gebruik de R optie, dat deed ut um hier na hoop gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Hebben meerdere mensen er last van dat het openen van installers vanuit IE zo traag gaat?

1) Ik klik een link .exe aan
2) Ik klik op Run (niet op Save)
3) IE gaat na de download verifyen, dit duurt 20 seconden voor 1 MB :/
4) Soms moet er ge-extract worden. Na het extracten moet ik wederom een eeuwigheid wachten

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Even een vraagje: is het ook mogelijk om de Nederlandse MUI (lp.cab) te slipstreamen in de installatie-DVD van Windows 7? Dus dat als je 'm gaat installeren op een computer, je gelijk voor de Nederlandse taal kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Domokun schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:21:
Even een vraagje: is het ook mogelijk om de Nederlandse MUI (lp.cab) te slipstreamen in de installatie-DVD van Windows 7? Dus dat als je 'm gaat installeren op een computer, je gelijk voor de Nederlandse taal kan kiezen?
Ik weet het niet, ik neem aan van wel.
Je kan vLite proberen, dat werkt volgens velen ook prima met Windows 7.

Ik sta zelf echter een beetje huiverig tegenover al dat slipstream en delete gedoe, alleen voor service packs en driver gebruik in nLite (XP).

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:19:
[...]

Mmmm, vreemd.
Let op ik heb het volgende:
Proc: Q6600 (@3.2Ghz) - 7.3
Ram: 6GB PC6400 - 7.3
Grafisch: HD4850 - 6.0 en 6.0
HD: 3X seagate 7200.12 500GB - 6.2

Ik heb verder geen drivers geinstalleerd behalve die van ATI.
Dat van die videokaart is inderdaad wel heel erg vreemd. Misschien toch eens proberen om de laatste Vista drivers te installeren?

Maar die schijven van je, heb je die in een RAID 0 of 5 staan? Of los van elkaar, zoals ik eigenlijk wel verwacht?

[ Voor 8% gewijzigd door brederodekater op 09-05-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:27:
Hallo,

Wissel die 2 reepjes die er nog in zitten eens om met de 2 die je eruit haalt, en kijk wat er gebeurd. Misschien is 1 van de 2 reepjes die je eruit hebt gehaald wel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem:

Heb in win7 soms wel internet maar meestal niet. Als ik opstart staat er bij network connections Home, met daaronder, no internet connection.
Als ik wil internetten, vraag windows om een Connect Broadband Connection, waar ik een user en password moet invoeren :S terwijl ik gewoon ADSL heb via een Linksys router. Het enige wat windows moet doen is gewoon via LAN het internet gebruiken en zelf niet gaan nadenken..

Heb ook dual boot en met vista werkt internet wel gewoon, het ligt dus niet aan de connectie of aan het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
DJH schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:45:
Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem:

Als ik wil internetten, vraag windows om een Connect Broadband Connection, waar ik een user en password moet invoeren :S terwijl ik gewoon ADSL heb via een Linksys router. Het enige wat windows moet doen is gewoon via LAN het internet gebruiken en zelf niet gaan nadenken..

Heb ook dual boot en met vista werkt internet wel gewoon, het ligt dus niet aan de connectie of aan het modem.

Ik zou eens gaan neuzen in de advanced settings van je Network Center, waarchijnlijk dat er ergens vermeld is dat hij een username en password nodig heeft.
In Windows XP kon je daarvoor kiezen in de 'New connection wizard'.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:26:
Mijn voorkeur gaat naar Windows 7 Professional of Ultimate, liefst in Engelstalige versie, dan kan ik net als bij Windows Vista hem omzetten naar Nederlands.
Waarom zou je een EN kopen om hem dan naar NL om te zetten :?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:22
Misschien nog handig voor de TS:

Tune-Up Utilities 2009 werkt niet (op Win7 RC 64 bits). Deze geeft aan dat er nog geen compatibiliteit is voor Windows 7. In compatibility mode geeft deze de foutmelding dat in compatibility mode mogelijk dingen niet werken. Een aantal hulpprogramma's willen dus ook niet starten.
Ik weet niet of dit probleem ook zo is bij de 32 bit variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartju schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:35:
Misschien nog handig voor de TS:

Tune-Up Utilities 2009 werkt niet (op Win7 RC 64 bits). Deze geeft aan dat er nog geen compatibiliteit is voor Windows 7. In compatibility mode geeft deze de foutmelding dat in compatibility mode mogelijk dingen niet werken. Een aantal hulpprogramma's willen dus ook niet starten.
Ik weet niet of dit probleem ook zo is bij de 32 bit variant.
Ter aanvulling.
Op de 32bit versie werkt Tune-Up 2009 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:51:
[...]

Ter aanvulling.
Op de 32bit versie werkt Tune-Up 2009 prima.
Geeft deze niet aan dat Windows 7 niet wordt ondersteund? Anders alleen de 64 bit variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Ik zit met een zeer onduidelijk probleem over het delen van bestanden via het netwerk,

ik wil van mijn mediacenter (windows 7) bestanden delen. Dit wil ik niet via een homegroup doen. Wanneer ik homegroup uitzet maar sharing files aan, zichtbaar, 128bit uit, etc etc dan zien de andere computers binnen de zelfde workgroep wel de computer en wel de shared mappen/schijven maar deze zijn niet toegankelijk. Dan krijg ik de melding dat er te weinig rechten zijn.

Er wordt gebruik gemaakt van windows 7 rc1 ultimate.
Ook vreemd is dat wanneer er rechterknop op map geklikt wordt er wel een keuze is voor sharing van files, maar dat ik dan alleen voor advanced sharing kan kiezen, en niet de knop er boven share... deze is grijs.
Heb ook geprobeerd om bij advanced sharing everybody toe te voegen, dit werkt wel, maar nog steeds geen rechten. Vreemde is dat deze instellingen overeenkomen met de mapeigenschappen van public, die wel toegankelijk is, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Cis schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:18:
Hebben meerdere mensen er last van dat het openen van installers vanuit IE zo traag gaat?

1) Ik klik een link .exe aan
2) Ik klik op Run (niet op Save)
3) IE gaat na de download verifyen, dit duurt 20 seconden voor 1 MB :/
4) Soms moet er ge-extract worden. Na het extracten moet ik wederom een eeuwigheid wachten
Vaak een virus scanner die op de achtergrond werkt....kijk maar eens in taskmanager welk proces de meeste CPU tijd gebruikt op dat moment.

[ Voor 0% gewijzigd door Edgarz op 10-05-2009 00:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Edgarz schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:17:
[...]

Vaak een virus scanner die op de achtergrond werkt....kijk maar eens in taskmanager welk proces de meeste CPU tijd gebruikt op dat moment.
crap...

avgrsx.exe anyone?? B)

Bedankt voor de tip. Ik ga de antivirus even uitschakelen om te zien of het dan ineens supersnel gaat, maar dat zal wel denk ik :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Weet iemand hoe je je taskbar helemaal kan hiden? Er is wel een optie ''auto hide'' zodat de taakbalk verdwijnt als je hem niet gebruikt, maar ik wil hem helemaal naar onder hebben. Met XP en vista kon je met de muis de taakbalk naar beneden ''slepen''

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Cis schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:53:
[...]

crap...

avgrsx.exe anyone?? B)

Bedankt voor de tip. Ik ga de antivirus even uitschakelen om te zien of het dan ineens supersnel gaat, maar dat zal wel denk ik :)
Heeft meestal te maken met extra heuristic scanning (aan de hand van patronen nieuwe virussen te ontdekken)....misschien iets bijstellen helpt dan al heel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
weten mensen hier een manier om er toch voor te kunnen zorgen dat ik mijn Vista x64 NL kan upgraden naar Win 7 x64 EN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ik heb een bug gevonden, alleen weet ik niet of het aan Windows 7 of nVidia ligt, en of het wel een bug is...
Ik heb vanavond een aantal afleveringen van Las Vegas gekeken, door de DVD in mijn DVD-ROM van mijn laptop te doen (Windows 7) en het scherm uit te breiden naar m'n tv (40" LCD) via HDMI...
Mijn lappie heeft een nVidia Geforce 8600m GT en de 1 na laatste nVidia drivers.
Als ik de background van Windows 7 laat veranderen (slideshow), gaat het beeld even schokken.
Ik heb het uit gezet en toen heb ik geen enkele glitch meer waargenomen.

Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Stormrise al kunnen installeren in Windows 7?
Ik krijg een melding dat het alleen voor Vista SP1 of later is.... |:(
(Compatibilitymodes helpen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Ice_Lord schreef op zondag 10 mei 2009 @ 02:19:
weten mensen hier een manier om er toch voor te kunnen zorgen dat ik mijn Vista x64 NL kan upgraden naar Win 7 x64 EN?
Ik heb de installatie vanuit Windows zelf gedaan, CD erin en setup draaien, en dan Upgrade kiezen. Als ik boot vanaf CD en dan upgrade doe, geeft setup zelf aan dat het vanuit Windows moet. Ik had echter wel een engelse Vista!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Wat ik momenteel als groot voordeel ervaar is dat als ik een fullscreen game start op mijn kleinere (hoofd-17") monitor (omdat die recht voor mijn neus staat), dan houdt het grotere scherm (21") zijn eigen resolutie, ipv dat hij overschakeld naar die lage resolutie... In winxp was het altijd mis...

Heeft iemand verder nog tips om de chrome workaround ook toe te passen als je de applicatie start vanuit een ander programma (bv. Outlook?), want dan start hij hem zonder die toevoeging en gebeurd er dus niets...

Verder valt me op dat een aantal dingen die in Chrome onder XP het prima deden, het nu niet doen... Flashplayer krijg ik niet aan de gang, sommige sites werken lekker (meuktracker bv) en plaatjes gehost bij imageshack (oid) worden 90% van de keren niet getoond (en in IE wel keurig)... Misschien eens spelen met de compatibiliteit, of een issue bij Chrome zelf inschieten.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb nog voor de mensen die regelmatig foto's resizen, een oude vertrouwde XP Powertoy Image Resizer clone gevonden voor Vista die prima op Windows 7 ook werkt.

Afbeeldingslocatie: http://i3.codeplex.com/Project/Download/FileDownload.aspx?ProjectName=PhotoToysClone&DownloadId=54429

Afbeeldingslocatie: http://i3.codeplex.com/Project/Download/FileDownload.aspx?ProjectName=PhotoToysClone&DownloadId=54430

http://www.codeplex.com/PhotoToysClone

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Kaspersky Technical Preview Antivirus voor win 7.

Ik heb hier gelezen dat deze sneller is te maken door de ingebouwde firewall uit te schakelen en gebruik te maken van de Windows firewall.
Echter als ik dat doe dan zegt KAV dat mijn computer "at risk" is omdat......jawel de firewall uitstaat!!!!

Welke firewall moet ik nu uitzetten?
En is mijn computer echt "at risk" als ik de KAV firewall niet gebruik?
Wel gebruiken maakt de computer ja immers botertraag.

Of kan ik beter eerst een andere Antivirus gebruiken totdat deze "bug" er uit is?

Wel jammer aangezien ik een geldige licentie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Laatst online: 01-06-2021
Heeft iemand nog een linkje naae het nederlandse launguagepack voor x64? Het linkje eerder in dit toppic werkt niet meer..

Bedankt!

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Jag schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:48:

En waar ik ook nog al eens tegen aan loop, is dat ik soms geen acces krijg tot bepaalde folders. Lokaal moet ik nog wel eens bevestiging geven om een folder in te komen. En dan gaat het om folders (geen systeem folders) die onderdeel zijn van een library die gedeeld wordt in de homegroup, bijvoorbeeld een series folder.
Dat van de realtek driver had ik ook, maar de oude driver kon ik zo via apparaat beheer terug zetten. Dan is het een kwestie van de "update" onzichtbaar maken.

De acces naar folders heb ik ook "last" van. Voor win7 draaide ik vista, ik denk dat het rechten beheer niet mee gaat met de nieuwe user in win7.

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
edit: Nevermind.

[ Voor 90% gewijzigd door Sjah op 10-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Hm, irritant, op m'n MacBook Pro draait Windows 7 64 als een zonnetje, op m'n PC echter voortdurend blauwe schermen. Heb nu de bios geupdate (Asus P5B-E), eens kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ice_Lord schreef op zondag 10 mei 2009 @ 02:19:
Helaas pindakaas. Van NL naar EN is niet mogelijk.
bron
If you are performing an upgrade installation from Windows Vista, the base language must match the target Windows 7 language

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

fortfort schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:11:
etc etc dan zien de andere computers binnen de zelfde workgroep wel de computer en wel de shared mappen/schijven maar deze zijn niet toegankelijk. Dan krijg ik de melding dat er te weinig rechten zijn.

Ook vreemd is dat wanneer er rechterknop op map geklikt wordt er wel een keuze is voor sharing van files, maar dat ik dan alleen voor advanced sharing kan kiezen, en niet de knop er boven share... deze is grijs.
Ik ken het probleem :). Ik heb op mijn htpc de root geshared zodat er naartoe gesynctoyed kan worden, maar ook niet alle mappen zijn toegankelijk. Als je de map (die dus onderdeel is van de gesharede root met read/write acces) dan nog los sharet met de hele homegroup (read/write), dan krijg ik wel lees acces vanaf de andere (Win7) computers, maar nog steeds geen write acces. Het probleem van alleen kunnen sharen via advanced sharing heb ik ook idd. Folders kan ik ook sharen met de homegroup (maar dat werkt dus ook niet naar behoren).
Daan® schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:49:
[...]
De acces naar folders heb ik ook "last" van. Voor win7 draaide ik vista, ik denk dat het rechten beheer niet mee gaat met de nieuwe user in win7.
Heeft het met de rechten te maken onder de security tab ofzo? En enig idee hoe die zouden moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michielvdp schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:43:
Heeft iemand nog een linkje naae het nederlandse launguagepack voor x64? Het linkje eerder in dit toppic werkt niet meer..

Bedankt!
De link (hier de directe link in deze post (pagina 23) werkt nog prima.
Edgarz schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:51:
NL MUI voor W7 x64 en x32 is hier te downloaden: http://forums.mydigitalli...wthread.php?t=5340&page=2

Edit: werkt perfect

Primeur?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand al de MCE remote werkend? Tis een Microsoft product notabene, dan moet het toch gewoon goed werken?

En als ik software via het netwerk wil installeren krijg ik de helft van de tijd een soort vastloper in het venster dat waarschuwt voor software vanaf internet. Ik moet dan het explorer venster sluiten via de taskmanager (niet explorer.exe zelf) en dan daarna het venster sluiten van het bericht en het dan opnieuw proberen en vaak werkt het dan wel. Echter nog steeds erg irritant.
Is het ook mogelijk die melding uit te schakelen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Laatst online: 01-06-2021

[...]
had ik niet gezien. thanks!

[ Voor 20% gewijzigd door michielvdp op 10-05-2009 12:04 ]

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
michielvdp schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:03:
[...]

had ik niet gezien. thanks!
Wow thanks! Blijkbaar had in enkel de 32 bits versie gezien in dit topic, maar over de 64 bits versie had ik heen gekeken blijkbaar... Straks eens testen zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Bedankt!
The original .iso

http://rapidshare.de/file..._2-GRC1CXLP2_DVD.iso.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:53:
[...]

[...]
die 64bits is toch italiaans als ik het topic zo lees? De 32 bits is wel nederlands maar die is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:36

KL643

beeldaandemuur

Italiaans EN Nederlands..

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bedankt!
Ik heb hem hier op m'n schijf staan, maar ik denk niet dat het legaal is dat ik hem upload ergens. Stuur me een DM of MSN bericht.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 bits versie is hier te downloaden
Ik heb hem net geïnstalleerd en werkt prima.

/me is a happy puppie met een .nl desktop.... (en vrouwlief nog blijer... ;) )

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:27:
[...]

die 64bits is toch italiaans als ik het topic zo lees? De 32 bits is wel nederlands maar die is verwijderd.
32 bits heb ik nog, en ben bereid te delen via email of hoe je zelf wilt > pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Tsurany schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:03:
Iemand al de MCE remote werkend? Tis een Microsoft product notabene, dan moet het toch gewoon goed werken?
Ja en heb er niks voor hoeven doen behalve hem erin steken. Maar er zijn meer mensen met problemen met de mce remote en keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Possible schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:00:
Weet iemand hoe je je taskbar helemaal kan hiden? Er is wel een optie ''auto hide'' zodat de taakbalk verdwijnt als je hem niet gebruikt, maar ik wil hem helemaal naar onder hebben. Met XP en vista kon je met de muis de taakbalk naar beneden ''slepen''
Ik quote bovenstaande nogmaals omdat ik er nog niet achter ben gekomen hoe je dit kan oplossen... Iemand?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Possible schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:32:
[...]

Ik quote bovenstaande nogmaals omdat ik er nog niet achter ben gekomen hoe je dit kan oplossen... Iemand?
Volgens mij kan het ook niet.
Maar er is wel een auto-hide optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Jag schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:51:
[...]
Ik ken het probleem :). Ik heb op mijn htpc de root geshared zodat er naartoe gesynctoyed kan worden, maar ook niet alle mappen zijn toegankelijk. Als je de map (die dus onderdeel is van de gesharede root met read/write acces) dan nog los sharet met de hele homegroup (read/write), dan krijg ik wel lees acces vanaf de andere (Win7) computers, maar nog steeds geen write acces. Het probleem van alleen kunnen sharen via advanced sharing heb ik ook idd. Folders kan ik ook sharen met de homegroup (maar dat werkt dus ook niet naar behoren).

[...]
Heeft het met de rechten te maken onder de security tab ofzo? En enig idee hoe die zouden moeten staan?
dacht al dat het een bug zou zijn,mogelijk workarround?

ps heb er een losse topic van gemaakt, lijkt mij dat veel mensen hier last van hebben. Misschien kan er dan een oplossing gevonden worden als iedereen zijn bebindingen post.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1349815
[win 7] B1 en rc1 netwerk zonder homegroup onbruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:33:
[...]

Ik heb hem hier op m'n schijf staan, maar ik denk niet dat het legaal is dat ik hem upload ergens. Stuur me een DM of MSN bericht.
Zucht, ik had al een oplossing gegeven. Zie vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Azrael schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:44:
Hm, irritant, op m'n MacBook Pro draait Windows 7 64 als een zonnetje, op m'n PC echter voortdurend blauwe schermen. Heb nu de bios geupdate (Asus P5B-E), eens kijken of dat helpt.
Ik had er op mijn p5k ook last van totdat Windows Update een nieuwe driver voor mijn netwerk kaart had gedownload. Sindsdien 0 BSODs gehad. Misschien is er voor jou mobo ook een (betere) driver?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goderic
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 12:34
Ik weet niet of het hier iemand al opgevallen was (google en de zoekfounctie hier gaven niets) maar mij viel het op dat bij een verse Windows 7 install mozilla firefox in het register staat:
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/rdyggn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het toegestaan de performance index resultaten te vergelijken? Mijn W7 install loopt namelijk nogal bagger vind ik: niet vlot en 'snappy' en FSX (waarvoor ik W7 heb geinstalleerd) loopt slechter dan op Vista (van 25 fps naar 13). Dus ik ben benieuwd of een bepaald onderdeel het bij mij opvallend slecht doet... Als een paar van jullie dan ook de resultaten wil posten, kan ik het eens vergelijken.

CPU 7,4
RAM 7,9
Graphics 6,5
Gaming 6,5
Hard disk 5,9

(CPU i7 920 @3.33, RAM 6 Gb 1333 ram, graphics GTX 285, hard disk 320 Gb Spinpoint 7200 rpm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Goderic schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:25:
Ik weet niet of het hier iemand al opgevallen was (google en de zoekfounctie hier gaven niets) maar mij viel het op dat bij een verse Windows 7 install mozilla firefox in het register staat:
[afbeelding]
Is in Vista (SP2?) ook al zo. Zo heeft Firefox al gelijk na het installeren extra functionaliteit voor .NET spul.

[ Voor 9% gewijzigd door CoolGamer op 10-05-2009 17:35 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
@J van E:
Dat is allemaal een stuk hoger dan bij mij (bij mij gemiddeld 4,6 (E6300, 4650, 2Gb))

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 10-05-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:33:
Is het toegestaan de performance index resultaten te vergelijken? Mijn W7 install loopt namelijk nogal bagger vind ik: niet vlot en 'snappy' en FSX (waarvoor ik W7 heb geinstalleerd) loopt slechter dan op Vista (van 25 fps naar 13). Dus ik ben benieuwd of een bepaald onderdeel het bij mij opvallend slecht doet... Als een paar van jullie dan ook de resultaten wil posten, kan ik het eens vergelijken.
Heb je ook al gekeken of je de laatste driver voor je videokaart geïnstalleerd hebt staan?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De WEI is niet zo'n goede manier om problemen op te sporen. Bij het draaien worden alles processen die er zijn op hold gezet, en zit die test helemaal niets in de weg. De scores zullen dus, als de drivers in orde zijn, altijd maximaal zijn, terwijl er best een probleem kan zijn bij normaal gebruik.

Mijn zusje had een kapotte drive in haar laptop, die af en toe gewoon secondes niks deed. WEI had verder wel normale scores.

Heb je al een andere benchmark gedraait en vergeleken? RC problemen zijn er om te onderzoeken en aan te melden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 10-05-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCoolGamer schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:36:
[...]

Heb je ook al gekeken of je de laatste driver voor je videokaart geïnstalleerd hebt staan?
Ja.
PWM schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:37:
Heb je al een andere benchmark gedraait en vergeleken? RC problemen zijn er om te onderzoeken en aan te melden ;)
Nee: weet je een goede (gratis ;) ) benchmark voor Win7...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:39:
[...]

Ja.

[...]

Nee: weet je een goede (gratis ;) ) benchmark voor Win7...?
3Dmark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een probleem,

Ik heb windows 7 nu op dvd staan (64 bit)
alleen als ik wil installeren krijg ik welcome by windows mooi mooi
maar installatiescherm start NIET.
PC is 100% zeker geschikt voor windows 7 maar dit probleem heb ik ook met vista

mvg Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 08:38
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:44:
Hallo, ik heb een probleem,

Ik heb windows 7 nu op dvd staan (64 bit)
alleen als ik wil installeren krijg ik welcome by windows mooi mooi
maar installatiescherm start NIET.
PC is 100% zeker geschikt voor windows 7 maar dit probleem heb ik ook met vista

mvg Tom
"Wacht je lang genoeg", dwz, versie 7068 installeerde bij mij als een trein, maar de RC leek te hangen tijdens de setup, alleen een blauw scherm. Totdat ik eens het liet staan, en ik bezig was met andere dingen. Na een 10-tal minuten ging ie verder

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:33:

CPU 7,4
RAM 7,9
Graphics 6,5
Gaming 6,5
Hard disk 5,9

(CPU i7 920 @3.33, RAM 6 Gb 1333 ram, graphics GTX 285, hard disk 320 Gb Spinpoint 7200 rpm)
Je blijft maar doorzagen hè? Al pagina's lang hoor ik je klachten maar met zo'n topsysteem zou er niets mis moeten zijn, en daar blijf ik bij. Als ik jou was, zou ik wat meer onderzoek doen naar jouw systeem.

Installeer Windows 7 RC op een kaal systeem met zoveel mogelijk hardware unplugged. Op een gegeven moment moet je echt de bottleneck tegenkomen. Ik kan me echt niet voorstellen dat Windows 7 RC op zo'n systeem traag loopt. NOFI btw. Succes ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goderic
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 12:34
TheCoolGamer schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:34:
[...]

Is in Vista (SP2?) ook al zo. Zo heeft Firefox al gelijk na het installeren extra functionaliteit voor .NET spul.
Oh, wist ik niet. Nog nooit vista gebruikt en het viel me op toen ik de W7 RC eens wou bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Hitmanpro 3 wil ook niet werken op windows 7 64 bit
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Ook is het weinig zinvol te melden hoe snel/traag je download is, als je op de releasedag probeert.

Thimk b4 you post....