Waarom zou je zoveel - excusé moi - rotzooi op een PC installeren? Gebruik gewoon een, naar jouw mening, betrouwbare scanner op jouw PC. Meer is echt niet nodig, zeker niet op Windows 7.bartju schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:06:
Hitmanpro 3 wil ook niet werken op windows 7 64 bit
Tenzij je UAC uitzetVerwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Waarom zou je zoveel - excusé moi - rotzooi op een PC installeren? Gebruik gewoon een, naar jouw mening, betrouwbare scanner op jouw PC. Meer is echt niet nodig, zeker niet op Windows 7.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
UAC uitzetten omdat je ter controle 1x per 3 dagen op OK moet drukken, en om het op te vangen vertragende tools in de plaats zetten
UAC heeft mij vandaag behoed voor de Google Toolbar

Dit is voor ClickOnce, met ClickOnce is het heel makkelijk om WindowsForms applicaties te verspreiden, maar dit werkte tot een klein tijdje geleden alleen met IE, de plugin die je ziet zorgt er voor dat ClickOnce ook in firefox werktGoderic schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:25:
Ik weet niet of het hier iemand al opgevallen was (google en de zoekfounctie hier gaven niets) maar mij viel het op dat bij een verse Windows 7 install mozilla firefox in het register staat:
[afbeelding]
Ik had dit ook hoor, duurde wel bijna 20 minuten, heel raar maar daarna ging hij aan de gangVerwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:44:
Hallo, ik heb een probleem,
Ik heb windows 7 nu op dvd staan (64 bit)
alleen als ik wil installeren krijg ik welcome by windows mooi mooi
maar installatiescherm start NIET.
PC is 100% zeker geschikt voor windows 7 maar dit probleem heb ik ook met vista
mvg Tom

My life for hire!
ik wilde vandaag win7 instaleren ,maar er zijn geen win7 drivers voor mn areca 1230.
ik heb al geprbeert vista driver en w 2008 driver,maar hij ziet gewoon geen driver .
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
ik heb al geprbeert vista driver en w 2008 driver,maar hij ziet gewoon geen driver .
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Hoe kan je eigenlijk voorkomen dat bij sommige applicaties UAC elke keer vraagt of je het wil opstarten? Dit is bij mij het geval bij newsleecher, CPU-Z en enkele FoxConn moederbord tools.PWM schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:15:
[...]
UAC uitzetten omdat je ter controle 1x per 3 dagen op OK moet drukken, en om het op te vangen vertragende tools in de plaats zetten![]()
Verwijderd
UAC had 2 standen bij Vista, aan en uit. bij windows 7 heeft hij 3 standen. Aan (zelfde continu gevraag als bij vista) en half aan met stuk minder gevraag en uit (ja zoals bij vistaSchweino schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:54:
[...]
Hoe kan je eigenlijk voorkomen dat bij sommige applicaties UAC elke keer vraagt of je het wil opstarten? Dit is bij mij het geval bij newsleecher, CPU-Z en enkele FoxConn moederbord tools.
Ik gok dat die user de half aan heeft gekozen? Ik denk dat half aan wel wat voor je is. (er staat geen half aan in UAC maar een ander woordje, je moet maar een beetje fantasie gebruiken).
Verwijderd
Ik geloof dat je niet via de setup moet installeren maar via apparaatbeheer de blabla.inf van areca 1230 selecteren. Als dat ook al niet werkt weet ik het ook niet meer.erikdeperik schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:45:
ik wilde vandaag win7 instaleren ,maar er zijn geen win7 drivers voor mn areca 1230.
Dat komt omdat de standaard instellingen van Windows bij elke netwerkkaart als volgt zijn:Sjah schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:19:
[...]
gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom is dat dan? Of krijgt de NIC vanaf internet een seintje om wakker te worden, van wie dan?

Het probleem zit er hem in dat Windows standaard pc's wakker laat worden bij elk pakketje dat ze maar ontvangen. Zo'n pakketje kan een ARP aanvraag zijn. Ze hadden dan ook beter de magic-pakket optie standaard aangevinkt. De kans is dus klein dat iemand vanaf het internet je pc gaat aanzetten in jouw plaats.
Dat is idd niet echt een handige stand, dan wordt ie om de haverklap wakker. Maar welke software is in staat zo'n magic packet te sturen? Lijkt me erg handig remote in te kunnen loggen (en dan niet vanuit thuisnetwerk) ook al staat ie in S3 (beter milieu begint bij jezelfKenw00t schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:19:
[...]
Dat komt omdat de standaard instellingen van Windows bij elke netwerkkaart als volgt zijn:
[afbeelding]
Het probleem zit er hem in dat Windows standaard pc's wakker laat worden bij elk pakketje dat ze maar ontvangen. Zo'n pakketje kan een ARP aanvraag zijn. Ze hadden dan ook beter de magic-pakket optie standaard aangevinkt. De kans is dus klein dat iemand vanaf het internet je pc gaat aanzetten in jouw plaats.
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om de driver met windows vista compatibiliteitsmodus te installeren. Werkte bij mij ook met een bepaalde driver die eerst niet wilde werken.erikdeperik schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:45:
OK, heb je ondertussen al elke pagina voorbij zien komen, en kan het niet laten om een reply te posten.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:33:
Is het toegestaan de performance index resultaten te vergelijken? Mijn W7 install loopt namelijk nogal bagger vind ik: niet vlot en 'snappy' en FSX (waarvoor ik W7 heb geinstalleerd) loopt slechter dan op Vista (van 25 fps naar 13). Dus ik ben benieuwd of een bepaald onderdeel het bij mij opvallend slecht doet... Als een paar van jullie dan ook de resultaten wil posten, kan ik het eens vergelijken.
CPU 7,4
RAM 7,9
Graphics 6,5
Gaming 6,5
Hard disk 5,9
(CPU i7 920 @3.33, RAM 6 Gb 1333 ram, graphics GTX 285, hard disk 320 Gb Spinpoint 7200 rpm)
Ten eerste: wat versta jij onder 'het loopt bagger' en dan spreek ik niet over je FSX spel.
Welke dingen gaan er exact trager, dus niet 'alles gaat veel trager dan in vista'.
Ten tweede: WEI zegt helemaal niets. Kijk hiervoor bij PWM's post.
Als je het toch wil weten: mijn scores liggen rond de 1.2 op mijn laptop, en het loopt als een trein.
Computer is opgestart in ongeveer 18sec.
Dan moet je trouwens eens goed naar alle drivers gaan kijken en wat experimenteren.
Download de laatste via Windows Update, probeer de laatste Vista drivers, etc.
Als het niet aan de drivers ligt, ligt het aan de software.
Wat heb je allemaal draaien in de achtergrond (check Task Manager) ?
Virusscanner, welke ?
Check ook eens de software die mee met je systeem opstart (msconfig --> tab opstarten)
Als benchmark kan je eventueel software zoals SuperPI (processor) of Sisoft Sandra Lite (alles) of 3DMark draaien. 3DMark is bij mijn weten wel niet gratis...
Ik laat UAC ook aanstaan, als ik bij een installer iets te snel op 'Next' heb geklikt of er wordt mij 10x gevraagd of ik een of andere toolbar wil installeren, kan ik die beslissing altijd weigeren met UACPWM schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:15:
[...]
UAC uitzetten omdat je ter controle 1x per 3 dagen op OK moet drukken, en om het op te vangen vertragende tools in de plaats zetten![]()
Volgens mij bedoelt hij dat hij in de Windows 7 setup geen drivers voor z'n Areca controller kan vinden.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:12:
[...]
Ik geloof dat je niet via de setup moet installeren maar via apparaatbeheer de blabla.inf van areca 1230 selecteren. Als dat ook al niet werkt weet ik het ook niet meer.
Apparaatbeheer werkt dan nog niet
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
http://www.dslreports.com/wakeupJag schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:43:
[...]
Dat is idd niet echt een handige stand, dan wordt ie om de haverklap wakker. Maar welke software is in staat zo'n magic packet te sturen? Lijkt me erg handig remote in te kunnen loggen (en dan niet vanuit thuisnetwerk) ook al staat ie in S3 (beter milieu begint bij jezelf).
Al moet je je computer nog wel even instellen, maar als je even zoekt op GoT heb je dat zo gevonden.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
bedankt voor de snelle reacties 
kan ik anders xp instaleren op die partitie ,en een upgrade uitvoeren naar w7 of moet je dan ook een driver hebben?
edit/stom ,hoewel hij wel de mappen kon zien op mijn schijven,kon hij de inhoud niet zien(zonder driver
)
dus bij gebrek aan een usb stick ,heb ik een image gemaakt van de driver en die weer op een virtuele schijf gezet
.
vervolgens staat nu w7 erop
heb je daar een howto van hoe dat moet?Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:12:
[...]
Ik geloof dat je niet via de setup moet installeren maar via apparaatbeheer de blabla.inf van areca 1230 selecteren. Als dat ook al niet werkt weet ik het ook niet meer.
ik draai nog xp en het gaat om een verse install op de partitie waar de areca drvr voor nodig is.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:46:
[...]
Heb je al geprobeerd om de driver met windows vista compatibiliteitsmodus te installeren. Werkte bij mij ook met een bepaalde driver die eerst niet wilde werken.
kan ik anders xp instaleren op die partitie ,en een upgrade uitvoeren naar w7 of moet je dan ook een driver hebben?
edit/stom ,hoewel hij wel de mappen kon zien op mijn schijven,kon hij de inhoud niet zien(zonder driver
dus bij gebrek aan een usb stick ,heb ik een image gemaakt van de driver en die weer op een virtuele schijf gezet
vervolgens staat nu w7 erop
[ Voor 15% gewijzigd door erikdeperik op 10-05-2009 21:05 ]
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Verwijderd
Petervanakelyen schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:50:
[...]
OK, heb je ondertussen al elke pagina voorbij zien komen, en kan het niet laten om een reply te posten.
Ten eerste: wat versta jij onder 'het loopt bagger' en dan spreek ik niet over je FSX spel.
Welke dingen gaan er exact trager, dus niet 'alles gaat veel trager dan in vista'.
Dan moet je trouwens eens goed naar alle drivers gaan kijken en wat experimenteren.
Download de laatste via Windows Update, probeer de laatste Vista drivers, etc.
Als het niet aan de drivers ligt, ligt het aan de software.
Wat heb je allemaal draaien in de achtergrond (check Task Manager) ?
Virusscanner, welke ?
Check ook eens de software die mee met je systeem opstart (msconfig --> tab opstarten)
Als iets niet wil lukken, is het toch niet zo vreemd om daar klagende vragen over te stellen...? Ik heb denk ik iets van 10 posts geplaatst in drie dagen of zo, waaronder enkele die alleen maar reacties waren op andere reacties. Jullie doen alsof ik pagina's vol zit te spammen met alleen maar klagen. Overdrijven is ook een vak.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:02:
[...]
Je blijft maar doorzagen hè? Al pagina's lang hoor ik je klachten maar met zo'n topsysteem zou er niets mis moeten zijn, en daar blijf ik bij. Als ik jou was, zou ik wat meer onderzoek doen naar jouw systeem.
Installeer Windows 7 RC op een kaal systeem met zoveel mogelijk hardware unplugged. Op een gegeven moment moet je echt de bottleneck tegenkomen. Ik kan me echt niet voorstellen dat Windows 7 RC op zo'n systeem traag loopt. NOFI btw. Succes ermee.
Maar goed, met bagger bedoel ik dat het gewoon niet vlot loopt. Op alle vlakken. Dus vensters haperen bij het openen en sluiten, internet is 25% wat snelheid betreft, FSX is 50% wat snelheid betreft: dat soort dingen. Op ELK vlak loopt W7 minder!
Ik heb alle drivers nagelopen, alles geupdate wat maar geupdate kon worden (en soms weer moeten 'rollbacken') en ik heb 0,0 extra software geinstalleerd (buiten FSX plus addons dan, op een andere (fysieke) hd), dus geen virusscanners of wat dan ook. Helemaal niets.
Ik heb ook alle mogelijke hardware geunplugged en/of uitgeschakeld via de device manager. Niets helpt.
Is het dan gek dat ik vragen blijf stellen als ik merk dat anderen veel betere resultaten hebben?
Misschien moet ik W7 weer eens compleet opnieuw installeren: er is tijdens de eerste install niets fout gegaan, maar wie weet doet 'ie het dan opeens beter. Tot die tijd zal ik geen vragen of reacties meer posten (ook al is een forum daarvoor bedoelt, maar goed...

Tja, dan weet ik het ook niet meer.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:11:
[...]
[...]
Als iets niet wil lukken, is het toch niet zo vreemd om daar klagende vragen over te stellen...? Ik heb denk ik iets van 10 posts geplaatst in drie dagen of zo, waaronder enkele die alleen maar reacties waren op andere reacties. Jullie doen alsof ik pagina's vol zit te spammen met alleen maar klagen. Overdrijven is ook een vak.
Maar goed, met bagger bedoel ik dat het gewoon niet vlot loopt. Op alle vlakken. Dus vensters haperen bij het openen en sluiten, internet is 25% wat snelheid betreft, FSX is 50% wat snelheid betreft: dat soort dingen. Op ELK vlak loopt W7 minder!
Ik heb alle drivers nagelopen, alles geupdate wat maar geupdate kon worden (en soms weer moeten 'rollbacken') en ik heb 0,0 extra software geinstalleerd (buiten FSX plus addons dan, op een andere (fysieke) hd), dus geen virusscanners of wat dan ook. Helemaal niets.
Ik heb ook alle mogelijke hardware geunplugged en/of uitgeschakeld via de device manager. Niets helpt.
Is het dan gek dat ik vragen blijf stellen als ik merk dat anderen veel betere resultaten hebben?
Misschien moet ik W7 weer eens compleet opnieuw installeren: er is tijdens de eerste install niets fout gegaan, maar wie weet doet 'ie het dan opeens beter. Tot die tijd zal ik geen vragen of reacties meer posten (ook al is een forum daarvoor bedoelt, maar goed...)
Je zou eventueel nog een BIOS update kunnen proberen ?
Omdat ik geen spyware wil en dit een gewone (snelle) scanner is waarvoor ik een licentie hebVerwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Waarom zou je zoveel - excusé moi - rotzooi op een PC installeren? Gebruik gewoon een, naar jouw mening, betrouwbare scanner op jouw PC. Meer is echt niet nodig, zeker niet op Windows 7.
Ik geef voor de ts door wat er bij mij nog niet werkt thats it.
Behalve als je IE8 64 bit wilt gebruiken en je continu Fl;ash meldingen mag wegdrukken.PWM schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:15:
[...]
De 2 "aan" standen van UAC in Win 7 zijn met of zonder scherm dimmen. Voor de rest zit er geen verschil tussen hoe vaak UAC van zich laat horen. Ik verbaas me er over dat je van programma's die je vaak gebruikt niet aan kan geven dat deze te vertrouwen zijn en UAC daar dus niet meer aan te pas komt.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:10:
[...]
UAC had 2 standen bij Vista, aan en uit. bij windows 7 heeft hij 3 standen. Aan (zelfde continu gevraag als bij vista) en half aan met stuk minder gevraag en uit (ja zoals bij vista)
Ik gok dat die user de half aan heeft gekozen? Ik denk dat half aan wel wat voor je is. (er staat geen half aan in UAC maar een ander woordje, je moet maar een beetje fantasie gebruiken).
Inderdaad vreemd. Ik heb net UAC uitgezet (dat gaat dan wel weer makkelijk) omdat hij maar blijft vragen om toestemming voor dezelfde programma's.Schweino schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:55:
[...]
De 2 "aan" standen van UAC in Win 7 zijn met of zonder scherm dimmen. Voor de rest zit er geen verschil tussen hoe vaak UAC van zich laat horen. Ik verbaas me er over dat je van programma's die je vaak gebruikt niet aan kan geven dat deze te vertrouwen zijn en UAC daar dus niet meer aan te pas komt.
Ik draai ook x64. Waarom zou ik de 64-bit versie van IE gebruiken? Ik kan me geen situatie voorstellen dat die beter zou werken?Edgarz schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:36:
[...]
Behalve als je IE8 64 bit wilt gebruiken en je continu Fl;ash meldingen mag wegdrukken.
EDIT:
Overigens krijg ik geen UAC meldingen bij Flash in 64-bit versie van IE
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 10-05-2009 21:02 ]
Ik heb UAC nu weer aangezet en inderdaad geen meldingen meer. Wel draaien nu mijn setfsb en memset proggies niet meer bij het opstarten...PWM schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:01:
[...]
Ik draai ook x64. Waarom zou ik de 64-bit versie van IE gebruiken? Ik kan me geen situatie voorstellen dat die beter zou werken?
EDIT:
Overigens krijg ik geen UAC meldingen bij Flash in 64-bit versie van IE
Verwijderd
Eerst Vista in het Engels maken: http://www.froggie.sk/Ice_Lord schreef op zondag 10 mei 2009 @ 02:19:
weten mensen hier een manier om er toch voor te kunnen zorgen dat ik mijn Vista x64 NL kan upgraden naar Win 7 x64 EN?
Dan upgraden naar windows 7, en dan eventueel het Nederlandse languagepack er weer overheen zetten
Het kan dus wel!!! (Ik heb het zelf ook gedaan)
ik heb windows 7 en een laptop
nu zegt de battery management 'plugged in, not charging''
volgens mij werkt hij nu rechtstreeks op de AC, want de accu loopt ook niet leeg. Wat dus het probleem is, dat de accu niet oplaadt
volgens mij werkt hij nu rechtstreeks op de AC, want de accu loopt ook niet leeg. Wat dus het probleem is, dat de accu niet oplaadt
Is het geen optie om de properties van deze programma's aan te passen zodat je ze als administrator draait. Naar mijn weten hoef je dit slechts eenmalig te doen.Speed24 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:59:
[...]
Inderdaad vreemd. Ik heb net UAC uitgezet (dat gaat dan wel weer makkelijk) omdat hij maar blijft vragen om toestemming voor dezelfde programma's.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Dat-ie vol is.418O2 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:13:
ik heb windows 7 en een laptop
Bij mijn Medion Akoya mini 1210 laad de accu pas op als hij lager is dan 95%. Eerder staat er ook plugged in not charging.
hij staat dus al uuren op 39%
na een reboot op 100%... icoontje werd niet geupdate denk ik
na een reboot op 100%... icoontje werd niet geupdate denk ik
[ Voor 52% gewijzigd door 418O2 op 11-05-2009 00:15 ]
Verwijderd
Dat klopt niet. In UAC staat bij de half aan:" Notify me only when programs try to make changes to my computer (do not dim my computer). Dont notify me when I make changes to Windows settings.Schweino schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:55:
[...]
De 2 "aan" standen van UAC in Win 7 zijn met of zonder scherm dimmen. Voor de rest zit er geen verschil tussen hoe vaak UAC van zich laat horen. Ik verbaas me er over dat je van programma's die je vaak gebruikt niet aan kan geven dat deze te vertrouwen zijn en UAC daar dus niet meer aan te pas komt.
Dus minder gevraag, wel was ik in de veronderstelling dat UAC minder nadrukkelijk aanwezig zou zijn. Dat valt dus wel weer mee nu ik lees dat alleen windows instellingen genegeerd worden. De half aan bevalt me verder goed.
Edit: Er zijn overigens 4 standen zie ik nu. Always notify, Default met dim, default zonder dim, uit. Ik gebruik zelf default zonder dim. Er zit idd maar 1 verschil tussen de 2 defaults.....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 00:19 ]
Verwijderd
Sorrie, dacht dat een areca een printer of scanner of zoiets was.Petervanakelyen schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:50:
[...]
Volgens mij bedoelt hij dat hij in de Windows 7 setup geen drivers voor z'n Areca controller kan vinden.
Apparaatbeheer werkt dan nog niet

Ik ben nu dus achter een leuk probleem in de RC gekomen wat in build 7000 niet zat: mijn laptop wil niet meer uit hibernate komen. Het scherm gaat op zwart, maar verder blijft hij vrolijk draaien, om hem dan met geen mogelijkheid weer wakker te krijgen.
Ik gebruik een HP Compaq 8510w icm 185.81 drivers. Morgen zal ik nog even uitzoeken of het een driver probleem is, maar ik zou ondertussen graag willen weten of er meer mensen zijn met dit probleem.
Ik gebruik een HP Compaq 8510w icm 185.81 drivers. Morgen zal ik nog even uitzoeken of het een driver probleem is, maar ik zou ondertussen graag willen weten of er meer mensen zijn met dit probleem.
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Met 185.81 bedoel je de nvidia driver voor je videokaart? De 185.xx voor de Vista was in ieder geval prut, Iedereen had er zelfde problemen mee. Ook ik. Lees anders ff de reacties in de meuktracker ff (bijv die van toussi) meuk: Nvidia GeForce 185.85 WHQL
Heb hardware acceleratie aan de gang op GF2 MX200. Patience e.d. werkten voorheen niet soepel, maar nu wel.

Gedaan met oude detonator 30.xx drivers

Gedaan met oude detonator 30.xx drivers
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb Windows 7 geinstalleerd. Probleem is dat na ongeveer elk uur internet uitvalt er is dan een probleem met de netwerkadapter. Ik moet de computer opnieuw opstarten voordat het weer werkt. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe dit te verhelpen is.
Ik heb ook last van een wegvallende verbinding, dit had ik niet in Vista. Maar ik hoef m'n computer niet opnieuw op te starten, hij gaat dan even naar Local access met geel uitroepteken en na een paar seconden komt de verbinding weer terug en staat ie op Internet access.frankdewildt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 08:43:
Heb Windows 7 geinstalleerd. Probleem is dat na ongeveer elk uur internet uitvalt er is dan een probleem met de netwerkadapter. Ik moet de computer opnieuw opstarten voordat het weer werkt. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe dit te verhelpen is.
Zou het met die Homegroup te maken kunnen hebben? Ik had het een keer gedaan in het begin toen ik Windows net geinstalleerd had maar ik moest toen m'n hele router resetten omdat ik geen verbinding had. Nu heb ik geen Homegroup maar af en toe valt de verbinding weg, soort time-out.
Een klein dingetje wat ik maar niet kan vinden in windows7 is wanneer ik liveTV kijk in mediacenter. Ik niet 5 seconden kan skippen ( >| ) of terug springen ( |< ) met timeshift. Dit werkte in Vista trouwens wel goed.
Wat wel lukt is vooruitspoelen ( >> ) en uiteraard terugspoelen ( << ).
Iemand een idee om dit te fixen of is dit een feuture van windows7.
Wat wel lukt is vooruitspoelen ( >> ) en uiteraard terugspoelen ( << ).
Iemand een idee om dit te fixen of is dit een feuture van windows7.
Wind, Waves and Snow
Ik zou eens onder de Power options, change plan settings, advanced settings kijken. Standaard schakelt bijna alles uit na een tijdje om te powersaven.frankdewildt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 08:43:
We do what we must because we can.
Heb die instellingen onder Power Saves veranderd maar 10 minuten daarna viel internet wederom uit. Kan alleen weer op internet als ik de computer opnieuw opstart.
En als je hier rechtermuisknop doet op de betreffende adapter, en kiest voor Disable, Connect/Disconnect of Diagnose?frankdewildt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:52:
Heb die instellingen onder Power Saves veranderd maar 10 minuten daarna viel internet wederom uit. Kan alleen weer op internet als ik de computer opnieuw opstart.

En wat heb je geinstalleerd qua firewall virusscanner enzo?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Heb Avira antivirus erop staan. Zal proberen als de verbinding wegvalt te proberen wat je aangeeft.
Hoe zit het met de slaap/sluimerstand in Windows 7? (sluimer = oude stand-by, als ik me niet vergis). In Vista wordt mijn PC na lange slaapstand (zeg >3 uur) soms niet wakker (dwz start wel op, maar de videokaart doet niks, lijkt het, want het beeld blijft zwart). Problemen met slaap/sluimerstand kwamen vaak voor en waren zeer systeemafhankelijk. Is dat nu beter geregeld?
Ik ben tot nu toe heel tevreden met win7 als netbook OS, er is wel een klein probleempje: ik heb in power management ingesteld dat t scherm na 5 mins uit moet gaan als de netbook op accu loopt. Dit gebeurt ook, maar t scherm is maar 1 seconde uit, daarna gaat t weer aan. Dit gebeurt ook met een externe monitor, die geen problemen geeft met mn vaste pc (ook win7).
Het gaat om een medion Akoya 1210, ik draai de nieuwste drivers van windows update, maar met de vorige was het probleem er ook al.
Iemand ideeen???
Het gaat om een medion Akoya 1210, ik draai de nieuwste drivers van windows update, maar met de vorige was het probleem er ook al.
Iemand ideeen???
Kalm aan! En rap een beetje!
Ik zette met XP altijd mijn GF9600GT op minimale clocks bij startup, dmv rivatuner, maar uiteraard komt nu, in Win7, UAC altijd met een pop-up.
Voor mij geen probleem, maar gebruik nu juist UAC zodat andere mensen hiero geen virussen kunnen installeren. Wil UAC niet uit hebben.
Lagere settings van UAC al geprobeerd, maar je krijgt altijd die message dat rivatuner een computer setting wil veranderen.
Is er geen "list of exceptions" of zo, waarmee je dit kunt regelen, als admin.
Wil de klok standaard verlaagd hebben bij startup, maar heb geen zin om admin password aan de anderen hier te geven.
Kep trouwens idd 185 forceware moeten forceren in rivatuner, omdat die ze nog niet ondersteund.
Werkt verder prima, maar bij opstarten vraagt ie om admin password, vanwege klok aanpassingen.
Voor mij geen probleem, maar gebruik nu juist UAC zodat andere mensen hiero geen virussen kunnen installeren. Wil UAC niet uit hebben.
Lagere settings van UAC al geprobeerd, maar je krijgt altijd die message dat rivatuner een computer setting wil veranderen.
Is er geen "list of exceptions" of zo, waarmee je dit kunt regelen, als admin.
Wil de klok standaard verlaagd hebben bij startup, maar heb geen zin om admin password aan de anderen hier te geven.
Kep trouwens idd 185 forceware moeten forceren in rivatuner, omdat die ze nog niet ondersteund.
Werkt verder prima, maar bij opstarten vraagt ie om admin password, vanwege klok aanpassingen.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Eregisteren heb ik Windows 7 geinstalleerd maar nu heb problemen met mijn modem (Linksys 780i WL) als ik een Steam spel speel en ga alt-tabben, als ik hierna ga surfen op het internet klapt mijn adsl internetverbinding er vaak uit en reset het modem zichzelf weer. Dit probleem heb ik niet onder Vista.
Al verschillende NIC drivers van Atheros geprobeerd.
Al verschillende NIC drivers van Atheros geprobeerd.
Kijk de instellingen van de netwerk-interface eens na: Waarschijnlijk staat daar dat hij je Netbook weer wakker mag maken als hij verkeer merkt.CorpseFeaster schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:09:
Ik ben tot nu toe heel tevreden met win7 als netbook OS, er is wel een klein probleempje: ik heb in power management ingesteld dat t scherm na 5 mins uit moet gaan als de netbook op accu loopt. Dit gebeurt ook, maar t scherm is maar 1 seconde uit, daarna gaat t weer aan. Dit gebeurt ook met een externe monitor, die geen problemen geeft met mn vaste pc (ook win7).
Iemand ideeen???
Ik gebruik de kalender en agenda functionaliteit uit de gmail labs. Dit werkt nu ineens niet meer en ik verdenk de nieuwe versie van FF hiervan. In IE8 werkt het prima. (3.0.10).
Echter, op een andere PC werkt het prima. Wellicht geeft de combinatie Windows 7 RC en FF 3.0.10 dit probleem. Iemand?
Echter, op een andere PC werkt het prima. Wellicht geeft de combinatie Windows 7 RC en FF 3.0.10 dit probleem. Iemand?
Wel goed opletten wat je precies aanpast. Heb zelf er ook eerst overheen gekeken. Terwijl ik de "Balanced" profiel had geselecteerd, had ik voor m'n wireless verbinding Maximum performance gekozen. Ik wilde vervolgens naar de andere opties eronder scrollen. Blijkbaar had ik hem daarmee op Maximum power saving gezet.frankdewildt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:52:

Hopelijk kom je hier verder mee, mits het natuurlijk om een wireless verbinding gaat.
Andere opties kunnen de duplex mode en MTU van je netwerk kaart zijn. Heb daar zelf problemen mee gehad in Vista.
Ben benieuwd.
Verwijderd
Bugje ontdekt:
Als mijn laptop (een dell m1330) uit 'Sleep' komt, kan ik de helderheid van mijn scherm niet meer veranderen (noch via de instellingen, noch via de toetsencombinatie op mijn laptop zelf). Enkel een restart helpt.
Dit kan natuurlijk ook aan de drivers liggen en niet aan Windows 7 zelf.
Als mijn laptop (een dell m1330) uit 'Sleep' komt, kan ik de helderheid van mijn scherm niet meer veranderen (noch via de instellingen, noch via de toetsencombinatie op mijn laptop zelf). Enkel een restart helpt.
Dit kan natuurlijk ook aan de drivers liggen en niet aan Windows 7 zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 15:20 ]
Iemand al die Realtek HD Audio 2.23 al geprobeerd? Tot twee keer toe krijg ik Startup repair tijdens het opstarten en zet ie een system restore terug!
Heb windows zeven geinstalleerd nu is alleen het internet extreem traag of hij kan helemaal de site niet vinden en als je de windows laat zoeken hoe het komt zegt hij dat het aan de website ligt en dat de met de pc alles goed is.
maakt niet uit welke website het is.
maakt niet uit welke website het is.
Tijdens het opstarten van Win 7 RC laat ik Speedfan automagisch starten. Nu heeft speedfan admin rechten nodig om SMART uit te lezen (althans, hier
) en kan je standaard geen programma's met Admin rechten laten starten tijdens het opstarten van Win 7 zonder UAC vensters te krijgen. Hier de oplossing om een programma in Admin mode zonder UAC gezeur tijdens het opstarten van Win 7 te laden.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Ik heb vant weekend Windows 7 RC x64 geinstalleerd op mijn desktop (specs in sig), ik ondervond al snel BSOD's waarbij afd.sys genoemd werd. Even googlen en de boosdoener lijkt de meegeleverde driver te zijn voor mijn Atheros L1 gigabit ethernet adapter. Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd en sindsdien geen stabiliteitsproblemen meer gehad, dus voor mensen met deze NIC een aanrader, oa. Asus P5K gebruikers...
http://partner.atheros.com/Drivers.aspx
[ Voor 4% gewijzigd door estorino op 11-05-2009 16:21 . Reden: linkje toegevoegd ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Vreemd, heb die er ook in zitten (P5K), maar had geen problemen whatsoever... en ook de Win7 RC x64 draaien op dit moment. Had je wel de nieuwste BIOS draaien en zo? (Ik heb de 1201 draaien volgens mij)estorino schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:18:
Ik heb vant weekend Windows 7 RC x64 geinstalleerd op mijn desktop (specs in sig), ik ondervond al snel BSOD's waarbij afd.sys genoemd werd. Even googlen en de boosdoener lijkt de meegeleverde driver te zijn voor mijn Atheros L1 gigabit ethernet adapter. Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd en sindsdien geen stabiliteitsproblemen meer gehad, dus voor mensen met deze NIC een aanrader, oa. Asus P5K gebruikers...
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Heb gekeken, dat stond al uit, kan ook niks vinden in de eventviewer, ik snap dr echt niks van. Ik zie nu ook dat ie niet in standby gegaan is terwijl ik m al 2 uur niet aangeraakt heb... ik ga de touchpad eens uitzetten, miss dat daar een storing inzitEgMaf schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:25:
[...]
Kijk de instellingen van de netwerk-interface eens na: Waarschijnlijk staat daar dat hij je Netbook weer wakker mag maken als hij verkeer merkt.
edit: standby werkt wel gewoon als ik zelf de opdracht daarvoor geef
[ Voor 6% gewijzigd door BdK9001 op 11-05-2009 17:15 ]
Zonder aanpassingen aan het bios etc, heb ik er tijdens het hele proces (7000-7100 en alle tussenliggend builds) slechts 1 x last van gehad, en dat was ook de RC (EN). Heb nu de NL versie geinstalleerd en weer geen enkel probleem. Vreemd.DFKT schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Vreemd, heb die er ook in zitten (P5K), maar had geen problemen whatsoever... en ook de Win7 RC x64 draaien op dit moment. Had je wel de nieuwste BIOS draaien en zo? (Ik heb de 1201 draaien volgens mij)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
OK, de nieuwe Realtek 2.23 drivers zijn geinstalleerd en werken, alleen geen Sound Manager. En Hybrid SLI werkt niet meer, werkte wel in Vista.
Trouwens, er zijn nieuwe Nvidia chipset drivers voor Windows 7.
32-bit > http://www.nvidia.com/object/nforce_win7_32bit_15.37.html
64-bit > http://www.nvidia.com/object/nforce_win7_64bit_15.37.html
Trouwens, er zijn nieuwe Nvidia chipset drivers voor Windows 7.
32-bit > http://www.nvidia.com/object/nforce_win7_32bit_15.37.html
64-bit > http://www.nvidia.com/object/nforce_win7_64bit_15.37.html
Hier P5K (BIOS 12.01) + WIN 7 RC x64. In eerste instantie alleen maar crashes zoals hierboven beschreven. De geupdate driver werd automatisch van Windows Update binnengehaald en geinstalleerd. Sindsdien geen problemen meer.DFKT schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Vreemd, heb die er ook in zitten (P5K), maar had geen problemen whatsoever... en ook de Win7 RC x64 draaien op dit moment. Had je wel de nieuwste BIOS draaien en zo? (Ik heb de 1201 draaien volgens mij)
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Zit je in een homegroup?CorpseFeaster schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:38:
[...]
Heb gekeken, dat stond al uit, kan ook niks vinden in de eventviewer, ik snap dr echt niks van. Ik zie nu ook dat ie niet in standby gegaan is terwijl ik m al 2 uur niet aangeraakt heb... ik ga de touchpad eens uitzetten, miss dat daar een storing inzit
edit: standby werkt wel gewoon als ik zelf de opdracht daarvoor geef
Verwijderd
Hier ook enige problemen met Windows 7. Ik heb last van uitvallende usb-devices.
Ik heb om de paar uren last van een uitvallende muis (G5) en toetsenbord (G11). Stekkertje er tien minuten uithalen en weer in doen helpt, maar is wel erg irritant.
Anderen die hier last van hebben?
Ik heb om de paar uren last van een uitvallende muis (G5) en toetsenbord (G11). Stekkertje er tien minuten uithalen en weer in doen helpt, maar is wel erg irritant.
Anderen die hier last van hebben?
Ja, samen met mn vaste pc. Maar dat zou toch niet uit mogen maken als ik ingesteld heb dat de laptop in standby mag terwijl ie media shared?? (auto-standby werkt ook niet als er geen netwerkverbinding is)
edit: heb ook nog even gegoogled, ben niet de enige met t probleem en er is ook nog geen oplossing gevonden
[ Voor 14% gewijzigd door BdK9001 op 11-05-2009 18:15 ]
Ik heb Nokia Suite 7.1.18.0 geinstalleerd volgens de afwijkende methode (werkend) en die zegt nu dat er een update is. Dat is dan versie 7.1.26.0. Als je dan op downloaden en installeren klikt, wordt het bestand wel gedownload, maar niet geinstalleerd. Waar wordt het gedownloade bestand neergezet? Ik kan het niet terugvinden. Alvast bedankt.
@hierboven: je kan ook gewoon zelf het bestand van de nokia site halen en dan de truuk toepassen zoals in de OP vermeld staat?
Iemand de achtergrond RSS functie gevonden in RC1? Ik kan die optie in RC1 helemaal niet vinden
Draait sinds vannochtend RC1. Draait weer lekker
Ik heb een probleempje, Ik heb windows 7 geinstalleerd staan sinds gisteren , netjes beta key ingevuld en toch krijg ik continu een pop-up venster " this computer is not running genuine Windows" . Als ik dan zeg resolve online now gebeurd er helemaal niets want hij gaat dan de volgende link openen : http://search.microsoft.com/?mkt=en-US
Tevens kan ik windows update niet gebruiken , dit heeft de eerste dag wel gewerkt en daarna heeft hij de volgende foutmelding : WindowsUpdate_C004F012" "WindowsUpdate_dt000" Windows update kan niet worden uitgevoerd
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen .
Tevens kan ik windows update niet gebruiken , dit heeft de eerste dag wel gewerkt en daarna heeft hij de volgende foutmelding : WindowsUpdate_C004F012" "WindowsUpdate_dt000" Windows update kan niet worden uitgevoerd
Even terugkomend op mijn verhaal. Bedankt voor het melden van de brakheid van de drivers, ze waren inderdaad het probleem. Een (flinke) rollback naar 181.71 -de enige drivers waarvan ik zeker weet dat ze het doen op W7- heeft m'n hibernate probleem opgelost.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:26:
Met 185.81 bedoel je de nvidia driver voor je videokaart? De 185.xx voor de Vista was in ieder geval prut, Iedereen had er zelfde problemen mee. Ook ik. Lees anders ff de reacties in de meuktracker ff (bijv die van toussi) meuk: Nvidia GeForce 185.85 WHQL
Bij deze zou ik dus mensen met hibernate problemen adviseren van de nieuwste (WHQL nota bene) drivers af te stappen.
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Kan je ook nog iets relevants toevoegen, buiten het feit dat het RC is en geen RC1? Dit is al de tweede post zonder enige relevantie. Leuk voor je dat het lekker draait, misschien willen de medetweakers dolgraag weten wat er dan ook goed draait. Und soweiter.
Verwijderd
KIes er eentje, ze zijn allemaal uitgegeven:sonyfreakje schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:48:
Ik heb een probleempje, Ik heb windows 7 geinstalleerd staan sinds gisteren , netjes beta key ingevuld en toch krijg ik continu een pop-up venster " this computer is not running genuine Windows" . Als ik dan zeg resolve online now gebeurd er helemaal niets want hij gaat dan de volgende link openen : http://search.microsoft.com/?mkt=en-US
2PHXF-9PBDW-D3WWY-CPDKD-XG87V
2RG93-6XVFJ-RKHQ7-D2RTT-3FMQT
76DX2-7YMCQ-K2WCP-672K2-BK44W
9DP2R-W78GJ-GJBKW-CKR46-H3WYT
CXB7F-WWCM4-BP9V3-2YH43-RK8Y6
D67PP-QBKVV-6FWDJ-4K2XB-D4684
HQDKC-F3P6D-C9YYM-HRB89-QDBB7
J7PYM-6X6FJ-QRKYT-TW4KF-BY7H9
KH4X7-JY8G7-RCD7G-BYDJW-YTPXH
Q7J7F-GQHBT-Q42RQ-2F8XV-2WKKM
TT63R-8JGWP-WWT97-R6WQC-4CVWY
W9BYV-K2TB8-4YDJT-QBQWP-KFDHB
WGDJW-B8DYC-WVKX4-6MKF4-B8PK8
WYBJ8-8QVP3-24R82-VV2VP-72Q9W
YQJX6-D6TRM-VWBM7-PHDJK-YPXJH
MVBCQ-B3VPW-CT369-VM9TB-YFGBP
C43GM-DWWV8-V6MGY-G834Y-Y8QH3
GPRG6-H3WBB-WJK6G-XX2C7-QGWQ9
MM7DF-G8XWM-J2VRG-4M3C4-GR27X
KGMPT-GQ6XF-DM3VM-HW6PR-DX9G8
MT39G-9HYXX-J3V3Q-RPXJB-RQ6D7
MVYTY-QP8R7-6G6WG-87MGT-CRH2P
RGQ3V-MCMTC-6HP8R-98CDK-VP3FM
Q3VMJ-TMJ3M-99RF9-CVPJ3-Q7VF3
6JQ32-Y9CGY-3Y986-HDQKT-BPFPG
KBHBX-GP9P3-KH4H4-HKJP4-9VYKQ
BCGX7-P3XWP-PPPCV-Q2H7C-FCGFR
P72QK-2Y3B8-YDHDV-29DQB-QKWWM
6F4BB-YCB3T-WK763-3P6YJ-BVH24
9JBBV-7Q7P7-CTDB7-KYBKG-X8HHC
Enjoy.
Verwijderd
Ik was niet duidelijk genoeg blijkbaar, dus hier de rest:
Activation Keys for Windows 7 RC 32 bit:
6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73
TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC
GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY
4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH
QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7
Activation Keys for Windows 7 RC 64 bit:
7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3
RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH
482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M
JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4
D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9
Niet om het een of anderVerwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:21:
Ik was niet duidelijk genoeg blijkbaar, dus hier de rest:
Overigens lees ik net hot nieuws : Windows7 is on track om binnen 3 maanden RTM te gaan ...als ze geen rare bugs tegen komen in de RC die nu beschikbaar is....
Zie voor meer info het WindowsTeamBlog.
Kan dat niet binnen 2 maanden? Zal ook wel moeten als ik dat artikel lees: ze praten over holiday availibility. Ik weet niet wat USA holiday is , ik neem aan tot en met augustus. Kortom zij willen hem begin augustus in de winkel hebben als OEM bij een Dell-pc of HP-laptop etc. Of leg ik het nu verkeerd uit, dat is toch echt wat ik erin lees.
Verwijderd
Ik draai sinds vorige week windows de RC 7100. Opzich draait het lekker op mijn (redelijk) verouderde systeem. Echter ik loop tegen een paar probleempjes aan:
Na het pauzeren en herstarten van .avi films via de wm player wordt het beeld vertraagd weergegeven. Na het opnieuw opstarten van de player gaat het weer goed. Kan dit een codec probleem zijn?
Hiernaast heb ik een aantal keer een 'freeze' in het gebruikersaccountsscherm, oorzaak is mij niet bekend!
Groetjes
Na het pauzeren en herstarten van .avi films via de wm player wordt het beeld vertraagd weergegeven. Na het opnieuw opstarten van de player gaat het weer goed. Kan dit een codec probleem zijn?
Hiernaast heb ik een aantal keer een 'freeze' in het gebruikersaccountsscherm, oorzaak is mij niet bekend!
Groetjes
NopeVerwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:32:
Ik gok zelfs binnen 2 maanden. Maar je weet maar nooit...
Eh...Holiday Season = KERST in de VS. Ik wet niet hoor...als hij in augustus in de winkel moet liggen moeten ze dus NU beginnen met persen van de disks...hehe...Sjah schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:36:
Kan dat niet binnen 2 maanden? Zal ook wel moeten als ik dat artikel lees: ze praten over holiday availibility. Ik weet niet wat USA holiday is , ik neem aan tot en met augustus. Kortom zij willen hem begin augustus in de winkel hebben als OEM bij een Dell-pc of HP-laptop etc. Of leg ik het nu verkeerd uit, dat is toch echt wat ik erin lees.
Ik zeg ....augustus RTM......23 oktober in de winkel
Het is mij net gelukt om van Vista Business NL x64 te upgraden naar windows 7 RC. Hiervoor heb ik eerst het nl languagepack geslipstreamed in de iso van de RC. Zie hier voor de tutorial die ik gebruikt heb. Het kan dus wel
.
het verbaast mij hoe goed en compleet dit OS al is... denk ook dat er een snelle release aan komt. En het geeft mij hoop, want dan zet MS eindelijk weer een GOED en compleet product neer dat ook nog eens KLAAR is.
Nu is het natuurlijk niet veel meer dan een Vista upgrade, maar wel een goeie.
over die waarschuwing, dat THIMK, ik snappem niet?
Weet iemand hoe je in windows 7 verborgen bestanden kan weergeven? Of zijn deze er niet?
Op dezelfde manier als in Windows XP en Vista?yannickmerckx schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:58:
Weet iemand hoe je in windows 7 verborgen bestanden kan weergeven? Of zijn deze er niet?

ik denk dat je het menu bovenin niet kan vinden, ff op alt drukken en hij is eryannickmerckx schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:58:
Ja maar in xp was dat simpelweg in deze computer by extra's en map opties ofzoiets.
Maar ik vind ze niet...
Hmmm, ben ik lekker een beetje aan het rondsurfen..Pfoef - BSOD..Het ging net even allemaal te snel om te zien wat er aan de hand was, dus wat er nu gebeurde
Net weer opnieuw opgestart en m'n IE Browser historie is foetsie, evenals m'n gebruikersnamen/wachtwoorden voor verschillende pagina's.
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?
Maar goed...geen man overboord - het draait weer als een zonnetje
Net weer opnieuw opgestart en m'n IE Browser historie is foetsie, evenals m'n gebruikersnamen/wachtwoorden voor verschillende pagina's.
Het geintje met IE historie die verdwijnt bij een crash heb ik ook.brederodekater schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:17:
Hmmm, ben ik lekker een beetje aan het rondsurfen..Pfoef - BSOD..Het ging net even allemaal te snel om te zien wat er aan de hand was, dus wat er nu gebeurde![]()
Ik heb 3 HDD's in totaal, 1x extern, 2x intern. Op een schijf intern staat XP, de ander 7. Nu gaat de XP-schijf elke keer weer uit, aangezien die nu niet gebruikt wordt. Maar als ik in Windows Verkenner zit (Windows 7), dan spint ie automatisch weer op. En precies op dat moment freezed mijn pc, en kan ik dus niks anders doen dan de stroom eraf halen (aan-knop lang ingedrukt houden). Dus ik moet goed oppassen in Verkenner, anders mag ik weer opnieuw opstarten.
Verwijderd
'k Heb 'm sinds afgelopen weekend ook draaien (RC), inclusief een NL-MUI. Enige kanttekeningen:
* Ultramon geeft problemen (staat ook in post #1; de workaround vond ik niet zo lekker); draai nu Display Fusion, en daar kan ik ook wel mee leven
* m'n Canon MP800R multifunction wordt out-of-the-box herkend, maar de scan module alleen als WIA-apparaat; ws wordt er geen TWAIN-driver geïnstalleerd. Ik heb de laatste Vista-driver (v1.10) van Canon-NL even geprobeerd, deze installeert geruisloos, maar gooit ondertussen alles in de war, i.e. ik zie vervolgens zowel geen printer meer, geen TWAIN, geen WIA en een uitroepteken bij de ingebouwde Cardreader. Is hier al een workaround voor bekend, of zal ik maar rustig wachten tot Canon met een update komt?
* verder lijkt het alsof het (grafisch?) systeem bij het sluiten van het venster (heel) even hikt. (GPU=AMD3780 met laatste 7-drivers)
Overigens,
't ziet er wel fancy uit........
* Ultramon geeft problemen (staat ook in post #1; de workaround vond ik niet zo lekker); draai nu Display Fusion, en daar kan ik ook wel mee leven
* m'n Canon MP800R multifunction wordt out-of-the-box herkend, maar de scan module alleen als WIA-apparaat; ws wordt er geen TWAIN-driver geïnstalleerd. Ik heb de laatste Vista-driver (v1.10) van Canon-NL even geprobeerd, deze installeert geruisloos, maar gooit ondertussen alles in de war, i.e. ik zie vervolgens zowel geen printer meer, geen TWAIN, geen WIA en een uitroepteken bij de ingebouwde Cardreader. Is hier al een workaround voor bekend, of zal ik maar rustig wachten tot Canon met een update komt?
* verder lijkt het alsof het (grafisch?) systeem bij het sluiten van het venster (heel) even hikt. (GPU=AMD3780 met laatste 7-drivers)
Overigens,
't ziet er wel fancy uit........
Daarover kan alt-92 meer vertellen, evenals de pagina waar de link naar verwijst. Ik had het ook pas na een pagina aan posts van alt-92 door, ik dacht dat het een typo was418O2 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:53:
het verbaast mij hoe goed en compleet dit OS al is... denk ook dat er een snelle release aan komt. En het geeft mij hoop, want dan zet MS eindelijk weer een GOED en compleet product neer dat ook nog eens KLAAR is.
Ik mis even wat Office 2007, Windows 2008, System Center, Visual Studio, Sharepoint, SQL, Biztalk, Exchange e.d. allemaal fout hebben gedaan418O2 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:53:
MKV support voor de XBOX360 extender sinds de RC1 !!
ik heb het zelf nog niet werkend kunnen krijgen, maar genoeg andere wel :-)
bronnen:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=755244
http://thegreenbutton.com/forums/thread/355789.aspx
ik heb het zelf nog niet werkend kunnen krijgen, maar genoeg andere wel :-)
bronnen:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=755244
http://thegreenbutton.com/forums/thread/355789.aspx
[ Voor 5% gewijzigd door vriesdude op 11-05-2009 22:41 ]
/dev/null
Dat wil niet helpen helaas.jbr schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:14:
[...]
Is het geen optie om de properties van deze programma's aan te passen zodat je ze als administrator draait. Naar mijn weten hoef je dit slechts eenmalig te doen.
pst...al de aanmelding voor de CTP van Office 2010 gezien?PWM schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:30:
[...]
Ik mis even wat Office 2007, Windows 2008, System Center, Visual Studio, Sharepoint, SQL, Biztalk, Exchange e.d. allemaal fout hebben gedaanOver Vista driver support bij release kunnen we discusieren, maar MS levert tientallen nieuwe releases per jaar van verschillende producten zonder noemenswaardige problemen
Ik heb sinds vandaag ook eens Win7 geinstalleerd (onder Virtualbox op MacOSX 10.5). Nu heeft mijn processor assisted-hardware-virtualisation support, en Virtualbox 2.x ook. (Heb het ook aangezet in de opties). Maar deze hardware-assisted-features worden niet doorgegeven aan het 'XP os' binnen Windows 7?
Is het mogelijk, om of dit door te geven aan windows XP binnen windows 7, of is het mogelijk om de check compleet uit te zetten, en te zien waar het schip strand?
Volgens mij heeft Vmware Fusion hier wel ondersteuning voor, maar ja, die is niet gratis.
Is het mogelijk, om of dit door te geven aan windows XP binnen windows 7, of is het mogelijk om de check compleet uit te zetten, en te zien waar het schip strand?
Volgens mij heeft Vmware Fusion hier wel ondersteuning voor, maar ja, die is niet gratis.
Eh...jij vraagt of je binnen XPM hardware-assisted-features kunt krijgen, dat XPM dat draait binnen Windows 7...die draait binnen een VirtualBox..wat weer draait op OSX 10.5?ZpAz schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:36:
Ik heb sinds vandaag ook eens Win7 geinstalleerd (onder Virtualbox op MacOSX 10.5). Nu heeft mijn processor assisted-hardware-virtualisation support, en Virtualbox 2.x ook. (Heb het ook aangezet in de opties). Maar deze hardware-assisted-features worden niet doorgegeven aan het 'XP os' binnen Windows 7?

Voor iedereen die problemen blijft houden met PunkBuster:
1) Zet PunkBuster in SysWOW64 / System32 op Vista compitability mode en 'Run As Administrator'
2) Doe hetzelfde voor alle Pnkbstr*.exe's in je C:\User[naam]\AppData[game]\Pb
Bovenstaande is al vaker gezegd offcourse, en hielp bij mij niet voor BF2. Ik las echter ergens een comment waarin voorgesteld werd het volgende batje te gebruiken:
Die draaien als administrator.
Sinds ik dat gebruik voordat (én tijdens!) ik BF2 speel, heb ik geen last meer van Unknown Windows API meldingen.
1) Zet PunkBuster in SysWOW64 / System32 op Vista compitability mode en 'Run As Administrator'
2) Doe hetzelfde voor alle Pnkbstr*.exe's in je C:\User[naam]\AppData[game]\Pb
Bovenstaande is al vaker gezegd offcourse, en hielp bij mij niet voor BF2. Ik las echter ergens een comment waarin voorgesteld werd het volgende batje te gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| :start sc config PnkBstrA type= own type= interact sc config PnkBstrB type= own type= interact timeout 60 goto start |
Die draaien als administrator.
Sinds ik dat gebruik voordat (én tijdens!) ik BF2 speel, heb ik geen last meer van Unknown Windows API meldingen.
Ik heb een MP600R en die heeft het in alle builds gedaan met de Vista driver, maar sinds build 7100 niet meer. Gezien de ervaringen met Canon weet ik niet of ze die driver nog gaan updaten. In een virtuele XP werkt ie trouwens nog wel, dus dat kun je ook proberenVerwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:39:
ja oke, maar de OS'en gaan toch niet helemaal vlekkeloos. Vista is niet geadopteerd door het bedrijfsleven (iig niet masaal) en dat kunnen ze toch niet verdragen.PWM schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:30:
[...]
Ik mis even wat Office 2007, Windows 2008, System Center, Visual Studio, Sharepoint, SQL, Biztalk, Exchange e.d. allemaal fout hebben gedaanOver Vista driver support bij release kunnen we discusieren, maar MS levert tientallen nieuwe releases per jaar van verschillende producten zonder noemenswaardige problemen
De overige producten zijn imo ook prima hoor. Office 2007 is echt veel beter terwijl veel mensen erop zeiken, als je door hebt hoe het werkt dan werkt het makkelijker.
Weet iemand ook hoe dat dan zit met IE8 en Windows 7 RC?
Bij elke gewone reboot zijn namelijk mijn historie & cookies weg....
Volgens mij is dit probleem al bekend of niet?
Ik reboot eigenlijk nooit, maar ik merkte het net zelf toen de hele boel even tijdelijk blauw werd voor m'n neus.FaNtJuH schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:29:
Niet meer rebooten of je computer uitzetten dus gedurende je deze release gebruikt - fuck the planet
Nu je het zegt....'k had laatst al zoiets..heej m'n cookies zijn gone. Gelukkig gaat m'n lappie altijd in sleepmode enneh....m'n pc ehh...die staat altijd aan....niets te doenFaNtJuH schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:29:
Verwijderd
Verdomd .. nu je het zegt.FaNtJuH schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:29:
Iedere keer als ik mijn werkstation op de zaak reboot (Win 7 RC) waren me cookies weg.
En ik kon me niet heugen dat ik CCleaner heb gedraaid of iets anders wat hetzelfde deed.
Nu is de oorzaak gevonden
Werkt idd allemaal erg goed moet ik zeggen.
Ik word alleen helemaal gestoord van het "Start Navigation" geluid in IE8 elke keer als ik op een link klik
Ik word alleen helemaal gestoord van het "Start Navigation" geluid in IE8 elke keer als ik op een link klik

Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Ook is het weinig zinvol te melden hoe snel/traag je download is, als je op de releasedag probeert.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Ook is het weinig zinvol te melden hoe snel/traag je download is, als je op de releasedag probeert.
Thimk b4 you post....