En als je in de TS had gekeken dan had je gezien dat hij daar ook gewoon bij staatAltijd_Lastig schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:15:
[...]
Klopt bijna wat je zegt, De bestaande Virtual PC werkt niet onder Windows 7, echter is er een beta versie van Virtual PC (dezelfde versie die gebruikt wordt voor WINXP binnen windows 7) die voor windows 7 is bedoeld (download van 5mb op de MSDN pagina's). Met deze versie kan ik geen floppy disk toekennen aan een virtual machine.
Overigens zit Virtual PC wel erg in Windows 7 geintregeerd, vandaar dat ik de vraag hier vind passen. Maar aangezien de meesten Windows 7 in een VM installeren zullen die niet spelen met een VM in een VM en zal een antwoord op mijn vraag nog wel even op zich laten wachten.
edit:
De nieuwe beta versie voor windows 7 is ook hier te downloaden:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
Beetje offtopic:
Hmmm.. Ik heb nu Virtual PC 6.1 (de beta), maar ik kan niet vinden hoe ik een Virtual Machine aanmaak.
Er is wel een Virtual XP, die ik ook in kan stellen, maar ik kan niet zien hoe ik een nieuw Virtual OS installeer?
Hmmm.. Ik heb nu Virtual PC 6.1 (de beta), maar ik kan niet vinden hoe ik een Virtual Machine aanmaak.
Er is wel een Virtual XP, die ik ook in kan stellen, maar ik kan niet zien hoe ik een nieuw Virtual OS installeer?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In je Gebruikersprofiel map staat naast de links naar je Video's/Afbeeldingen/etc nu ook een link naar Virtual Machines...open die en zie..je kunt VM's aanmakenanandus schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:48:
Beetje offtopic:
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 07-05-2009 12:59 ]
Ik zie hetTheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:54:
[...]
In je Gebruikersprofiel map staat naast de links naar je Video's/Afbeeldingen/etc nu ook een link naar Virtual Machines...open die en zie..je kunt VM's aanmaken
[afbeelding]
Ik keek naar rechtermuisklik->New.
Thanks!
Dat was even zoeken en is volgens mij ook de enige plek waar dit kan.TheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:54:
[...]
In je Gebruikersprofiel map staat naast de links naar je Video's/Afbeeldingen/etc nu ook een link naar Virtual Machines...open die en zie..je kunt VM's aanmaken
[afbeelding]
Volgende vraag, hoe kan ik mijn bestaande VM's (.vmc) nu gebruiken of migreren?
Heel eenvoudig, 'k heb het net gedaanYanze schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:05:
[...]
Dat was even zoeken en is volgens mij ook de enige plek waar dit kan.
Volgende vraag, hoe kan ik mijn bestaande VM's (.vmc) nu gebruiken of migreren?
Die heb ik ook. Tenminste volgens de info van Start > All Programs > Accessoires > System Tools > System Information > Components > Problem DevicesRnB schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:52:
[...]
Welke reader heb je?
Ik mailde met iemand van Upek Inc, omdat mijn fingerprint reader ook niet werkte onder Windows 7 en ze nog geen software hadden waarmee mijn reader werkte. Hij gaf me een linkje van hun website om de driver 'Touchstrip Fingerprint Sensor (WBF Advanced Mode)' te downloaden.
Deze kon ik bij een nieuwe installatie echter gewoon via Windows Update downloaden.
code:
En in Device Manager staat bij die TouchStrip Fingerprint Sensor Tablad General: This device cannot start. (Code 10) 1
2
3
4
5
6
| System Information report written at: 05/07/09 07:39:04 System Name: R61I [Problem Devices] Device PNP Device ID Error Code TouchStrip Fingerprint Sensor (WBF advanced mode) USB\VID_147E&PID_2016\5&295BD535&0&2 This device cannot start. Photosmart C6300 series ROOT\MULTIFUNCTION\0000 This device is disabled. |
Daar heb ik Uninstall en Update reboot al geprobeerd. Net zoals Update Driver Software. Dan meldt deze: Windows has determined the driver software for your device is up to date. Ook Windows Update vind geen nieuwere drivers.
Maar ik heb nog wel even gecheckt op de website van Uptek. Als ik de ProductFinder goed heb begrepen, heb ik een TouchStrip™ Fingerprint Sensor for Mobile Solutions (TCS4)
De afbeelding komt in ieder geval overeen. Ik heb de Preview UPEK biometric software for Windows 7 - Protector Suite 2009 (32bit version) gedownload. Nadat ik de "oude" software had gedeïnstalleerd en de laptop opnieuw had opgestart, kon ik 'm installeren. Echter na nog een reboot zag ik in het Device Manager, dat er niks was veranderd.
32- of 64 bit? En om welk model gaat het? Het modelnummer staat op de geluidskaart zelf. Ikzelf heb twee Soundblaster Live's. Namelijk een SBLive! Model CT4670 en een SBLive! 5.1 Model SB0100. Deze twee werken allebei goed bij mij onder de 32 bit Windows 7 RC. Alleen de ouderwetse spelpoorten op die geluidskaarten wordt niet ondersteund. Maar dat is al sinds Windows Vista. Wellicht zou je de info van System Information > Components > Problem Devices hier kunnen posten.Snowwie schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 07:00:
Ik dacht laat ik ook eens weer Windows 7 proberen, in dit geval dus de RC. Op een aparte partitie naast XP. Installatie verliep uitermate vlot, maar toen begon de ellende alweer:
- Geen drivers voor de Soundblaster Live
32- of 64 bit? Had je de downloadsnelheid onder Windows 7 RC al getest via www.speedtest.netEl_Bandito schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:45:
Hallo mensen! Ik heb gisteren Windows 7 RC 1 op een schone, nieuwe partitie geinstalleerd. Vista staat nog op C: en Windows 7 op D:
Alles werkt prima, op 1 ding na: mijn internetsnelheid is erg traag! Onder Vista/XP haal ik snelheden van boven de 1MB/s maar in Windows 7 kom ik niet boven de 100kB/s
En had je de snelheden al getest op je lokale netwerk? Dus bijvoorbeeld een groot bestand kopiëren van je Windows 7 test PC naar een andere PC.
En dat werkt bij mij dus niet, ik krijg dan dat standaard venstertje met welk programma ik de vmc wil openen. Als ik dan handmatig scroll naar c:\windows\system32\vpc*.exe blijft alles stil en zie ik niets gebeuren.TheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:06:
[...]
Heel eenvoudig, 'k heb het net gedaanGewoon de vmc dubbelklikken
Eh..je hebt XPM en Windows Virtual PC wel geinstalleerd (beide!)?Yanze schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:16:
[...]
En dat werkt bij mij dus niet, ik krijg dan dat standaard venstertje met welk programma ik de vmc wil openen. Als ik dan handmatig scroll naar c:\windows\system32\vpc*.exe blijft alles stil en zie ik niets gebeuren.
Verwijderd
weet iemand al hoe de perstaties zijn van apicaties die draaien onder xpm?
ik bedoel dus bijvoorbeeld op en/decoden
Een stuk slechter dan een native installatie.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:10:
weet iemand al hoe de perstaties zijn van apicaties die draaien onder xpm?
Als er software voor is ben je beter af in Windows 7 zelf
Ja, volgens mij wel.TheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:05:
[...]
Eh..je hebt XPM en Windows Virtual PC wel geinstalleerd (beide!)?
Bij Add/Remove programs en dan bij Updates staat onderaan 'Windows Virtual PC' vernoemd.
Bij de gewone Add/Remove programs staat onderaan 'Virtual Windows XP'.
Ik kan ook gewoon in de XP VM werken, geen probleem.
Ik kan ook gewoon een nieuwe VM aanmaken, geen probleem.
Maar de extensie .vmc is nergens mee geassocieerd en ik weet ook niet met welke .exe ik deze zou moeten associeren. Misschien moet ik het allemaal ff verwijderen en opnieuw proberen
edit: Na opnieuw installeren hetzelfde probleem. Ik heb nu gewoon nieuwe VM's gemaakt en dan de oude VHD's gebruikt, dus het is weer up&running. Nu wordt er ook een .vmcx bestand aangemaakt waarin weer wordt verwezen naar de .vmc, dit zal wel nieuw zijn in deze Virtual PC versie.
[ Voor 17% gewijzigd door Yanze op 07-05-2009 15:19 ]
Bij mij is het .vmcx weet niet of dat uitmaakt?Yanze schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:35:
[...]
Ja, volgens mij wel.
Bij Add/Remove programs en dan bij Updates staat onderaan 'Windows Virtual PC' vernoemd.
Bij de gewone Add/Remove programs staat onderaan 'Virtual Windows XP'.
Ik kan ook gewoon in de XP VM werken, geen probleem.
Ik kan ook gewoon een nieuwe VM aanmaken, geen probleem.
Maar de extensie .vmc is nergens mee geassocieerd en ik weet ook niet met welke .exe ik deze zou moeten associeren. Misschien moet ik het allemaal ff verwijderen en opnieuw proberen
Verwijderd
Off-topic
Ik ben nu de RC op mijn harde schijf aan het zetten om Windows 7 zometeen (voor het eerst) uit te proberen. Tijdens het extracten zag ik toch iets "geinigs":

Precies 1000 items
.
Ik ben nu de RC op mijn harde schijf aan het zetten om Windows 7 zometeen (voor het eerst) uit te proberen. Tijdens het extracten zag ik toch iets "geinigs":

Precies 1000 items
Verwijderd
goedenmiddag mensen ik had een vraag waar jullie me misschien mee kunnen helpen .
ik kom net bij een vriend van huis vandaan en die heeft het volgende probleem.
als hij opstart komt er te staan dat ie alles voor de eerste keer gaat instellen maar dat doet ie 2 seconden dan restart ie zich weer en dan gaat ie vrolijk door tot dat ie het bureaublad moet laden .
dan staat er alleen rechtsonderin de build versie (7100) de rest van ze scherm blijft zwarter dan zwart en er gebeurt ook verder nix meer.
weet iemand hiero een link naar de oplosssing of toevallig de oplossing zelf ?
ohjah wat extra informatie zodat jullie ze configuratue weten (hang me er niet aan op verder ik weet het niet precies allemaal
)
een intel q6600 proc.
4gieg ddr2 geheugen
nvidia g-force 8800gtx
en 500gieg hardeschijf
mobo asusp5n-kzo uit me hoofd
kheb ook geprobeerd om hem opnieuw erop te zetten alles gaat goed totdat ie de eerste keer aan het preparen is dan begin de ellende
ik heb ook op google gezeten maar kwam er niet uit .
alvast bedankt voor de hulp iedereen
edit: hij gebruikt de 64bit versie van windows 7
als hij opstart komt er te staan dat ie alles voor de eerste keer gaat instellen maar dat doet ie 2 seconden dan restart ie zich weer en dan gaat ie vrolijk door tot dat ie het bureaublad moet laden .
dan staat er alleen rechtsonderin de build versie (7100) de rest van ze scherm blijft zwarter dan zwart en er gebeurt ook verder nix meer.
ohjah wat extra informatie zodat jullie ze configuratue weten (hang me er niet aan op verder ik weet het niet precies allemaal
een intel q6600 proc.
4gieg ddr2 geheugen
nvidia g-force 8800gtx
en 500gieg hardeschijf
kheb ook geprobeerd om hem opnieuw erop te zetten alles gaat goed totdat ie de eerste keer aan het preparen is dan begin de ellende
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 16:17 ]
klopt, dit is eerder genoemdVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:49:
Off-topic
[afbeelding]
Precies 1000 items.
Tsurany in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."
Ik verwacht een driver/hardware probleem waardoor er instellingen niet juist zijn gezet. zoek eens even of er geen bekende problemen met het mobo zijn (grootste kans dat het daaraan ligt als het driver/hardware gerelateerd is)Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:04:
goedenmiddag mensen ik had een vraag waar jullie me misschien mee kunnen helpen .
offtopic:
zwarter dan zwart: dan heeft hij iig geen last van backlight bleeding
Stadia was beter....
Benieuwd of mijn pc thuis klaar is met slepen, de D (Installers/Iso's enzo) maar naar een externe schijf gesleept zodat ik die D zometeen opnieuw kan partitioneren om zo ruimte te creeren voor Win7...... Al bedenk ik me nu dat dat volgens mij niet handig is, aangezien die D geen primaire partitie is... Dus dat gaat niet werken denk ik.. Crap..
Moet ik een tool a la GParted gaan gebruiken om een nieuwe primaire partitie te creeren? Of moet ik de andere primaire partitie die ik heb (stom, dat is mijn schijf met "mijn documenten" enzo, dus dat wordt slepen en verwijzingen aanpassen) leeg gaan gooien?
Te lang niet bezig geweest met deze rommel, XP draaide prima, en Vista heb ik links laten liggen... Doel is een dualboot WinXP/Win7, en zodra Win7 definitief verkrijgbaar is en stabiel is, om dan de overstap te maken..
Moet ik een tool a la GParted gaan gebruiken om een nieuwe primaire partitie te creeren? Of moet ik de andere primaire partitie die ik heb (stom, dat is mijn schijf met "mijn documenten" enzo, dus dat wordt slepen en verwijzingen aanpassen) leeg gaan gooien?
Te lang niet bezig geweest met deze rommel, XP draaide prima, en Vista heb ik links laten liggen... Doel is een dualboot WinXP/Win7, en zodra Win7 definitief verkrijgbaar is en stabiel is, om dan de overstap te maken..
"Mekker, blaat"
Het is zo stabiel als wat! Ik zou zeggen kopieer al je sores, partitioneer je schijf opnieuw en installeer een verse Windows 7djidee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:22:
Benieuwd of mijn pc thuis klaar is met slepen, de D (Installers/Iso's enzo) maar naar een externe schijf gesleept zodat ik die D zometeen opnieuw kan partitioneren om zo ruimte te creeren voor Win7...... Al bedenk ik me nu dat dat volgens mij niet handig is, aangezien die D geen primaire partitie is... Dus dat gaat niet werken denk ik.. Crap..
Verwijderd
ik heb gekeken op google maar krijg al1 maar info over xp en een asus p5n-d moboartificial_sun schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:16:
[...]
Ik verwacht een driver/hardware probleem waardoor er instellingen niet juist zijn gezet. zoek eens even of er geen bekende problemen met het mobo zijn (grootste kans dat het daaraan ligt als het driver/hardware gerelateerd is)
offtopic:
en me engels is niet bepaald "'good"" te noemen we blijven gewoon zoeken en eens moet het probleem naar bovenkomen
offtopic zwarter dan zwart: dan heeft hij iig geen last van backlight bleeding
Verwijderd
O, hehe. Goed. Het is dus niet gelukt om het hele gebeuren via de externe schijf te installeren. Probeer het nu via een dvd. Hopen dat het goed gaat, want ik ben erg benieuwd.chimo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:15:
[...]
klopt, dit is eerder genoemd
Tsurany in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."
Verwijderd
Heb je hier ook last van onder veilige modus?Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:31:
[...]
ik heb gekeken op google maar krijg al1 maar info over xp en een asus p5n-d mobo
en me engels is niet bepaald "'good"" te noemen we blijven gewoon zoeken en eens moet het probleem naar bovenkomen
offtopic zwarter dan zwart: dan heeft hij iig geen last van backlight bleedinglol
Zonder drivers dus.
Wat is er eigenlijk mis met Winamp (zie startpost)? Net geïnstalleerd en hij lijkt het prima te doen.
Heb er sinds de 7000 beta geen last mee gehad op x64 heeft hier altijd prima gewerkt.Azrael schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:43:
Wat is er eigenlijk mis met Winamp (zie startpost)? Net geïnstalleerd en hij lijkt het prima te doen.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
@nero 567 jah ik heb ook geprobeerd om in veilige modus op te starten maar zonder effect helaas
extra monitoren of tv's aangesloten? koppel die eens los....Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:04:
ohjah wat extra informatie zodat jullie ze configuratue weten (hang me er niet aan op verder ik weet het niet precies allemaal)
een intel q6600 proc.
4gieg ddr2 geheugen
nvidia g-force 8800gtx
en 500gieg hardeschijf
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
jah dat was het probleem stom dat we daar overheen hebben gekeken bedankt man draait als een tiet nuRamon schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:45:
[...]
extra monitoren of tv's aangesloten? koppel die eens los....
Azrael schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:43:
Ha ik ben nu echt blij met Windows 7 (dat was ik al, maar nu nog meer
), mijn laptop (Dell XPS M1710) heeft van die mooie ledjes die reageren op muziek, en in vista stotterde dat bij mij altijd.
Het is ook een bekend probleem dus ik dacht dat daar niks aan te doen was. Nu heb ik het eens geprobeert in Windows 7, en geen enkel last van stotteren!

btw, dit topic gaat wel erg snel
Het is ook een bekend probleem dus ik dacht dat daar niks aan te doen was. Nu heb ik het eens geprobeert in Windows 7, en geen enkel last van stotteren!
btw, dit topic gaat wel erg snel
Is 't je gelukt om jouw MPC190 werkend te krijgen op Win7?GAIAjohan schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:38:
Ben hem ook even aan het downloaden. Wil hem eerst even testen op de oude P4 2,6 met 1,5GB en Nvidia 6600GT. Reden hiervoor is dat ik wat apparaten die het niet deden in Vista eerst wil testen. Zoals mijn Canon MPC190 printer waar nooit Vista drivers voor zijn uitgekomen ondanks dat ik de printer nog niet eens 2 jaar in bezit had toen Vista uitkwam. Het schijnt dat XP drivers soms in win7 willen werken en dat wil ik dus eerst even proebren voordat ik win7 op de werk-pc zet
Heeft iemand misschien geprobeerd om Rivatuner te installeren en vervolgens gegevens on-screen te vertonen met de 7100 build? Als ik bijvoorbeeld game wil ik graag de temperatuur van de CPU en GPU + framerates in de gaten houden, maar in build 7100 werkt dit niet meer. In de vorige builds ging dit prima. Iemand hetzelfde probleem?
Winamp had t/m build 7068 hier de neiging om gewoon te weigeren om op te starten. Kreeg alleen maar te zien van 'Winamp.exe has stopped working'. Vanaf build 7068 doet ie 't hier echter weer als een zonnetje.TheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:09:
[...]
Geen enkel idee...maar als hij goed werkt dan haal ik hem er wel uit, 'k gebruik WinAmp zelf niet namelijk...
Oke dan...'k heb hem verwijdertEDIT schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:22:
[...]
Winamp had t/m build 7068 hier de neiging om gewoon te weigeren om op te starten. Kreeg alleen maar te zien van 'Winamp.exe has stopped working'. Vanaf build 7068 doet ie 't hier echter weer als een zonnetje.
Gaat mij iets te snel....pfff..als dat zo doorgaat kan ik over 2 dagen weer een nieuwe maken...
Ah chill, ze hebben de protector suite geupdate, nu wordt mijn reader ook ondersteund.joop1960 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Die heb ik ook. Tenminste volgens de info van Start > All Programs > Accessoires > System Tools > System Information > Components > Problem Devices
code:En in Device Manager staat bij die TouchStrip Fingerprint Sensor Tablad General: This device cannot start. (Code 10)
1 2 3 4 5 6 System Information report written at: 05/07/09 07:39:04 System Name: R61I [Problem Devices] Device PNP Device ID Error Code TouchStrip Fingerprint Sensor (WBF advanced mode) USB\VID_147E&PID_2016\5&295BD535&0&2 This device cannot start. Photosmart C6300 series ROOT\MULTIFUNCTION\0000 This device is disabled.
Daar heb ik Uninstall en Update reboot al geprobeerd. Net zoals Update Driver Software. Dan meldt deze: Windows has determined the driver software for your device is up to date. Ook Windows Update vind geen nieuwere drivers.
Maar ik heb nog wel even gecheckt op de website van Uptek. Als ik de ProductFinder goed heb begrepen, heb ik een TouchStrip™ Fingerprint Sensor for Mobile Solutions (TCS4)
De afbeelding komt in ieder geval overeen. Ik heb de Preview UPEK biometric software for Windows 7 - Protector Suite 2009 (32bit version) gedownload. Nadat ik de "oude" software had gedeïnstalleerd en de laptop opnieuw had opgestart, kon ik 'm installeren. Echter na nog een reboot zag ik in het Device Manager, dat er niks was veranderd.
Maar wel gek dat ie de jouwe niet pakt, aangezien deze laatste suite alle upek readers moet ondersteunen, iets wat bij de vorige versie nog wel anders was.
Mss even mailtje sturen naar Upek Inc? Ze hadden mij heel snel en goed geholpen.
Voor mij werkt dit prima...TheVMaster schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:54:
[...]
[afbeelding]
Alleen zet ik altijd allen User-mappen op een apparte schijf > dus Desktop=location:D:\Desktop etc.
Dit heb ik ook gedaan met virtual machines, alleen is dan die knop verdwenen
Ik zoek ook iets, ANYTHING, om mijn temperatuur te checken in Win7. RivaTuner niet geprobeert, maar zowel hmonitor als speedfan kan ik niet installeren. Ook niet in compatibaliteitsmodus met adminrechten.Cubic X schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:20:
Heeft iemand misschien geprobeerd om Rivatuner te installeren en vervolgens gegevens on-screen te vertonen met de 7100 build?
Is het iemand gelukt?
[ Voor 57% gewijzigd door Sando op 07-05-2009 18:10 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik ben nu nog blijer met W7, mijn MCE in vista deed altijd haperen etc. in windows 7 helemaal niet. Top verbetering dus weer!
Heb je al een poging gewaagt met de default driver waarmee Windows 7 komt? Deze herkend in mijn geval perfect alle mogelijke resultaites. in ieder geval vanaf 800x600 t/m 1400 bij 900. Samsung 940sw wordt ook herkend.Scighera schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:27:
[...]
deze wordt niet herkend en er zijn geen drivers voor, dus via powerstrip een inf gegenereerd , en deze ingeladen. Windows geeft nu aan dat de max resolutie 1680x1050 is, maar weigert dit weer te geven bij de keuze opties. Nog steeds 1600x1200.
In powerstrip idem, 1600 1200 en 1920x1080 zijn de opties. niks daartussen.....
lijkt dus echt aan de videokaartdrivers te leggen (custom resolutie toegevoegd via powerstrip, maar zelfs na een reboot staat deze er niet tussen)
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat met een default monitor driver bepaalde 'specifieke' resoluties niet worden herkend en dat powerstrip daar dan in sommige situaties niet veel aan kan doen.
Ik heb gister geprobeerd daemon tools te installeren, ik heb het uiteindelijk niet kunnen installeren maar ik heb nu wel een probleem dat ik soms gewoon niet meer kan klikken. Kan nog wel alt-tabben door de schermen maar ik kan in windows nergens op klikken (als op het start menu druk komt het wel het start scherm omhoog).
Als ik dan ctrl/alt/delete kan ik wel bv op taskmanager drukken maar dan eenmaal weer in windows kan ik niets.
Als ik dan ctrl/alt/delete kan ik wel bv op taskmanager drukken maar dan eenmaal weer in windows kan ik niets.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hmm..ik doe dat idd ook altijd, maar eh...misschien komt dat omdat het nog beta istim427 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:56:
[...]
Voor mij werkt dit prima...
Alleen zet ik altijd allen User-mappen op een apparte schijf > dus Desktop=location:D:\Desktop etc.
Dit heb ik ook gedaan met virtual machines, alleen is dan die knop verdwenen
Gek, SpeedFan doet het bij mij op Windows 7 RC x86 gewoon goed, zelfs geen admin-rechten nodig.Sando schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:08:
[...]
Ik zoek ook iets, ANYTHING, om mijn temperatuur te checken in Win7. RivaTuner niet geprobeert, maar zowel hmonitor als speedfan kan ik niet installeren. Ook niet in compatibaliteitsmodus met adminrechten.
Is het iemand gelukt?
Wat doet hij bij jou dat het niet werkt ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Zojuist een foutje ontdekt in Windows 7: als ik bv. een gedownload programma verwijder in de map Downloads, dan kan het voorkomen dat het bestand er nog staat.
Bij een nieuwe poging tot verwijderen geeft hij aan dat het bestand niet gevonden kan worden: na het indrukken van F5 (Verversen) is het programma niet meer te zien.
Bij een nieuwe poging tot verwijderen geeft hij aan dat het bestand niet gevonden kan worden: na het indrukken van F5 (Verversen) is het programma niet meer te zien.
Bij mij ook, op 64Bit dan welPetervanakelyen schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:21:
[...]
Gek, SpeedFan doet het bij mij op Windows 7 RC x86 gewoon goed, zelfs geen admin-rechten nodig.
Wat doet hij bij jou dat het niet werkt ?
Non taken
Ik heb ook 2 fouten gevonden. Als je bij photo viewer maximaliseert verdwijnen de knoppen van photo viewer. Ga je met je muis eroverheen verschijnen ze weer. Ook als ik MSN aan heb (geen venster, gewoon aangemeld) en ik minimaliseer firefox, maximaliseert automatisch het hoofdvenster van MSN.
Kan iemand kijken of die algemene problemen zijn, of door mijn pc.
Dat lijkt me meer by design als je tenminste Fullscreen bedoelt i.p.v maximized-Edwin- schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:03:
Ik heb ook 2 fouten gevonden. Als je bij photo viewer maximaliseert verdwijnen de knoppen van photo viewer. Ga je met je muis eroverheen verschijnen ze weer.
WMP11 doet dat ook bij fullscreen gebruik namelijk.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Toenstraks de RC x86 eens geinstalleerd in VMware Workstation.
Kwam iets tegen waarvan ik niet weet of het een bug is, aan VMware Workstation ligt, of dat het normaal is.
Internet werkte meteen, maar alleen met ipadressen, DNS probleem dus.
Nadat ik handmatig een DNS ingevoerd had (IP router) werkte alles zoals het moet.
Enig idee waarom dat mis ging hier? Alles (IP+DNS) stond op automatisch toewijzen...
Kwam iets tegen waarvan ik niet weet of het een bug is, aan VMware Workstation ligt, of dat het normaal is.
Nadat ik handmatig een DNS ingevoerd had (IP router) werkte alles zoals het moet.
Enig idee waarom dat mis ging hier? Alles (IP+DNS) stond op automatisch toewijzen...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ze maximized. Maar de knoppen verdwijnen echt en dan zie je zeg maar een foute kleur. De graphics zijn dan helemaal fout. Ik weet niet hoe uit te leggen, maar het hoort in ieder geval echt niet.alt-92 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:14:
[...]
Dat lijkt me meer by design als je tenminste Fullscreen bedoelt i.p.v maximized![]()
WMP11 doet dat ook bij fullscreen gebruik namelijk.
Klinkt meer alsof je router de DNS server niet goed doorgeeft aan Windows. Misschien komt dat idd door VM Ware, aangezien dat de netwerkconfiguratie toch net wat anders maakt geloof ik.Raven schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:23:
Toenstraks de RC x86 eens geinstalleerd in VMware Workstation.
Bij mij werkte het zowel op laptop als desktop gewoon meteen, ook met alles op automatisch
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij mij werkte het in VMWare Workstation ook prima. Host is XP met SP3, NAT routing in VMWare.
Er zijn nieuwe Windows 7 drivers voor nvidia kaarten, ook voor laptops!!
meuk: Nvidia GeForce 185.85 WHQL
Er zijn nieuwe Windows 7 drivers voor nvidia kaarten, ook voor laptops!!
meuk: Nvidia GeForce 185.85 WHQL
Ik probeer mijn Linksys WUSB600N aan de gang te krijgen in de laptop op RC1.
Als je de stick er in drukt installeert hij netjes de drivers.
Mijn netwerk detecteerd hij echter niet goed.
Hij geeft aan dat de router "G" is en WEP encryptie gebruikt.
De router is echter een "N" en gebruikt WPA2.
De interne wireless-G adapter in mijn laptop detecteerd de router wel goed.
Iemand anders al zoiets tegengekomen?
Zou dit een confilct zijn tussen de 2 netwerkadapters? Windows ziet er iig geen.
Als je de stick er in drukt installeert hij netjes de drivers.
Mijn netwerk detecteerd hij echter niet goed.
Hij geeft aan dat de router "G" is en WEP encryptie gebruikt.
De router is echter een "N" en gebruikt WPA2.
De interne wireless-G adapter in mijn laptop detecteerd de router wel goed.
Iemand anders al zoiets tegengekomen?
Zou dit een confilct zijn tussen de 2 netwerkadapters? Windows ziet er iig geen.
edit:
laat maar ik ber er al achter, windows doet net alsof hij de goede driver gevonden heeft. het is echter een universele MS driver die voor geen meter werkt. Vista x64 driver geinstalleerd van linksys en hij werkt.
laat maar ik ber er al achter, windows doet net alsof hij de goede driver gevonden heeft. het is echter een universele MS driver die voor geen meter werkt. Vista x64 driver geinstalleerd van linksys en hij werkt.
[ Voor 18% gewijzigd door henri8096 op 07-05-2009 21:43 ]
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Zonet W7 RC geinstalleerd op mijn 'rig'
Tezamen met de 2xVertex SSD's was het zo gepiept.
2 opmerkigen;
1- Windows Experience index voor mijn videokaart (9800gx2) is 2.0 ... vreemd. Rest van het systeem is hoog, alleen de videokaart haalt de score naar beneden. (185.85 WHQL staan erop)
2-response van de SSD's is perfect, maar bij rechter knop op het bureaublad, zit er toch een goeie vertraging in - iemand anders ervaring mee ?
2 opmerkigen;
1- Windows Experience index voor mijn videokaart (9800gx2) is 2.0 ... vreemd. Rest van het systeem is hoog, alleen de videokaart haalt de score naar beneden. (185.85 WHQL staan erop)
2-response van de SSD's is perfect, maar bij rechter knop op het bureaublad, zit er toch een goeie vertraging in - iemand anders ervaring mee ?
Heb ook zoiets gehad, bleek dat ik de drivers voor mijn chipset was vergeten, die haalden de hele snelheid naar beneden van het systeem.SileX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:37:
Zonet W7 RC geinstalleerd op mijn 'rig'
2 opmerkigen;
Goeie tip - ga ik eve snorren.EDIT schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:42:
[...]
Heb ook zoiets gehad, bleek dat ik de drivers voor mijn chipset was vergeten, die haalden de hele snelheid naar beneden van het systeem.
Ik ga direct maar over dacht ik, meuk gebackupped voor zover er meuk op mijn C: lokaal stond... Vervolgens dvd gebrand met win7 x64, en pc opgestart met die dvd... Bij de vraag where do you want to install windows de C: gekozen (primaire partitie van 24.4gb), maar dat pikt hij niet... Als ik hem eerst formatteer (de C:) en hem daarna daar wil installeren pikt hij ook niet... Grrr... Fout die onderin komt te staan is:chimo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:26:
[...]
Het is zo stabiel als wat! Ik zou zeggen kopieer al je sores, partitioneer je schijf opnieuw en installeer een verse Windows 7
"Setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition. See setup log files for more information"... Waar kan ik die vinden? En wat kan hiervan de oorzaak zijn?
"Mekker, blaat"
Andere pc's/VM's hebben er geen last van, alleen Windows 7 RC.BM schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:48:
[...]
Klinkt meer alsof je router de DNS server niet goed doorgeeft aan Windows. Misschien komt dat idd door VM Ware, aangezien dat de netwerkconfiguratie toch net wat anders maakt geloof ik.
Bij mij werkte het zowel op laptop als desktop gewoon meteen, ook met alles op automatisch
De vorige Windows 7 build die ik geïnstalleerd had, een van de 1e uitgelekte, die deed gelijk goed.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Ben er inmiddels ook in geslaagd om win7 op mijn laptop te krijgen en ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden over ben.
Alles werkt als een tierelier, Itunes, Winlame, Mp3Gain, MP3Tag
Had ik nu maar meteen ImgBurn gebruikt, had me een hoop ellende kunnen besparen.
Alles werkt als een tierelier, Itunes, Winlame, Mp3Gain, MP3Tag
Had ik nu maar meteen ImgBurn gebruikt, had me een hoop ellende kunnen besparen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 22:18 ]
Verwijderd
Dat Firefox/MSN probleem heb ik ook, super irritant, build 7000-Edwin- schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:03:
Ik heb ook 2 fouten gevonden. Als je bij photo viewer maximaliseert verdwijnen de knoppen van photo viewer. Ga je met je muis eroverheen verschijnen ze weer. Ook als ik MSN aan heb (geen venster, gewoon aangemeld) en ik minimaliseer firefox, maximaliseert automatisch het hoofdvenster van MSN.
Hmm, google is the answer....djidee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:05:
[...]
Ik ga direct maar over dacht ik, meuk gebackupped voor zover er meuk op mijn C: lokaal stond... Vervolgens dvd gebrand met win7 x64, en pc opgestart met die dvd... Bij de vraag where do you want to install windows de C: gekozen (primaire partitie van 24.4gb), maar dat pikt hij niet... Als ik hem eerst formatteer (de C:) en hem daarna daar wil installeren pikt hij ook niet... Grrr... Fout die onderin komt te staan is:
"Setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition. See setup log files for more information"... Waar kan ik die vinden? En wat kan hiervan de oorzaak zijn?
----
I was having the same error.
To resolve I started the Windows 7 installation and formatted the target drive. I then rebooted and went into bios, making the target drive first in the boot order. After going back into the Windows 7 installation, I installed without issue.
---
En dat werkt gewoon
Wellicht iets voor in de Faq/OP ofzo? Of ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval?
[ Voor 3% gewijzigd door djidee op 07-05-2009 22:31 ]
"Mekker, blaat"
Verwijderd
BobbyD82 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:10:
[...]
offtopic:
Het is bekend dat HL2 crasht op bepaalde momenten in 64bits modus. Zoek hoe je in 32bit draait en je hebt normaal geen problemen ...
ik heb dit spel gister uitgespeeld, alles op win 7 in 64 bit, geen enkel probleem gehadchimo schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:26:
[...]
het is idd 64bit, bedankt voor de tip ik ga ff op onderzoek uit
Verwijderd
Ik kan binnen mijn netwerk wel mijn freecom netwerkdrive vinden maar ik kan maar niet connecten. Ik heb de firewall in windows even uitgezet maar helaas helpt dat niet. Iemand een idee hoe ik hem kan benaderen?
Is er een sneltoets voor Ctrl-Alt-Del in de nieuwe Windows Virtual PC?
In Virtual PC 2007 was dit Right Alt - Del, maar dat werkt niet meer.
De enige manier om in te loggen is nu door te klikken in de menubalk.
Opgelost: Ctrl-Alt-End
In Virtual PC 2007 was dit Right Alt - Del, maar dat werkt niet meer.
De enige manier om in te loggen is nu door te klikken in de menubalk.
Opgelost: Ctrl-Alt-End
[ Voor 7% gewijzigd door Yanze op 07-05-2009 23:12 . Reden: opgelost ]
ik heb deze laptop en windows7 32 bit.
Het voelt goed en vlot aan, draaide eerst vista, heb deze nu fris geinstalleerd en het werkt wel prima. nog geen 'gekke dingen' geprobeerd, maar heb niet het idee dat het qua snelheid verschilt van Vista. Maar dat is het basically ook gewoon.
Het voelt goed en vlot aan, draaide eerst vista, heb deze nu fris geinstalleerd en het werkt wel prima. nog geen 'gekke dingen' geprobeerd, maar heb niet het idee dat het qua snelheid verschilt van Vista. Maar dat is het basically ook gewoon.
Okee ik heb zelf WLMail geinstalleerd op W7 en een email account ingesteld. Als ik naar de mail browse met mijn file manager zie ik een compleet andere structuur van opslaan. Ik kan dus niet simpelweg de dir uit XP backuppen en terug zetten in W7. Iemand een idee hoe ik mijn messages (mails) over kan zetten naar WLMail in W7? NB: Export messages in Outlook Express werkt dus niet! Misschien een tooltje die ze in XP/Outlook Express kan backuppen naar een formaat dat ik uit kan lezen in WLMail?twiFight schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:12:
Kun je in WLMail ook gewoon je files copieren naar de juiste locatie en zo al je mail messages terugkrijgen? Messages export werkt niet in Outlook Express (XP). Ik backte ze altijd up door de Identities map te kopieren en die na een verse install terug te zetten op c:\. Maar gaat dit ook werken als ik Windows 7 en vervolgens Windows Live Mail installeer? Anders vrees ik dat ik al mijn mail kwijt ga raken. Of zijn hier andere (liefst gratis) tooltjes voor?
Vreemd. heb hier geen probleem met Daemon Tool lite. Heb je wel de laatste versie (met SPD 1.58)? Deze is een soort beta voor W7.MrVegeta schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:11:
Ik heb gister geprobeerd daemon tools te installeren, ik heb het uiteindelijk niet kunnen installeren maar ik heb nu wel een probleem dat ik soms gewoon niet meer kan klikken. Kan nog wel alt-tabben door de schermen maar ik kan in windows nergens op klikken (als op het start menu druk komt het wel het start scherm omhoog).
Verwijderd
Ik kan de schijf wel via web utility benaderen maar daar kan ik alleen wat configen en niet bij mijn files. De verkenner vind de schijf echter weer welVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:42:
Ik kan binnen mijn netwerk wel mijn freecom netwerkdrive vinden maar ik kan maar niet connecten. Ik heb de firewall in windows even uitgezet maar helaas helpt dat niet. Iemand een idee hoe ik hem kan benaderen?
Wel apart, zal het eens checken op mijn pc. Ik heb gewoon een disk er bij gehangen en hem daarop geinstalleerd, dualboot met XP. Verder niks aangepast in de boot order. Eens kijken of het idd de eerste disk isdjidee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:31:
[...]
Hmm, google is the answer....
----
I was having the same error.
To resolve I started the Windows 7 installation and formatted the target drive. I then rebooted and went into bios, making the target drive first in the boot order. After going back into the Windows 7 installation, I installed without issue.
---
En dat werkt gewoon
Wellicht iets voor in de Faq/OP ofzo? Of ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval?
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Nou ja, het loopt in elk geval, eerst nu met apps gaan prutsen en verwijzingen naar docs enzo in orde maken...LocalJoost schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:17:
[...]
Wel apart, zal het eens checken op mijn pc. Ik heb gewoon een disk er bij gehangen en hem daarop geinstalleerd, dualboot met XP. Verder niks aangepast in de boot order. Eens kijken of het idd de eerste disk is
Eerste indruk: Wennen, maar op instinct veel te vinden, en best vlot
"Mekker, blaat"
Ik heb Windows 7 RC1 x64 draaien, en ik heb een nogal vreemd probleem. Outlook maakt in het Control Panel het item "E-Mail" aan. Nu heb ik eerder via dit profiel een emailaccount aangemaakt (Exchange). Echter, nu is dit item weg! Outlook 2007 laat mij in Outlook geen Exchange account toevoegen, gezien Outlook dan draait.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug kan krijgen?
Verwijderd
Echt niemand die weet waarom de verkenner mijn netwerkschijf wel ziet maar niet kan openen? Kan de schijf wel netjes pingen. Firewall in 7 staat uit.
Ik krijg een network error (1280)
Ik krijg een network error (1280)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 23:56 ]
Ik heb Win7 7068 op een DV5 1010ed, dus eentje die een tikje minder snel is. Maar ik merk toch degelijk wel wat snelheidswinst. Bijvoorbeeld bij kopieren blijft 7 niet meer zo lang berekenen hoelang het duurt418O2 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:54:
ik heb deze laptop en windows7 32 bit.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ernstig probleem of valt mee ??
Windows 7 Users Warned Over Filename Security Risk
http://www.infopackets.co...ilename_security_risk.htm
[ Voor 14% gewijzigd door abusimbal op 08-05-2009 00:36 ]
dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door abusimbal op 08-05-2009 00:36 ]
NL MUI voor W7 x64 en x32 is hier te downloaden: http://forums.mydigitalli...wthread.php?t=5340&page=2
Edit: werkt perfect
Primeur?
Primeur?
[ Voor 30% gewijzigd door Edgarz op 08-05-2009 01:02 ]
Gewoon een kwestie van uitkijken wat je opent. Ikzelf vink altijd de hidden extensions optie uit, omdat ik wil zien wat ik open, en ook onderscheid moet maken tussen verschillende files met dezelfde naam.abusimbal schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:35:
Ernstig probleem of valt mee ??
Ik draai nu net 1 dag de RC sinds ik over ben gestapt van de béta. For the record, een tijdje terug vroeg ik of er mensen ervaring hadden met het overzetten van de library van WMP. Nu ben ik stomweg vergeten een backup te maken van de hidden folder van WMP (
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Ik zie sowieso niet in waarom een besturingssysteem dat zo leent op extensies ze standaard verbergt. Volkomen onlogisch
Ik heb inmiddels weer wat verder geklooid:Henkje.doc schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:26:
[...]
Misschien sla ik de plank mis. op pagina 15 is een tooltje gepost waarmee default de codec aangepast kan worden: http://mediacenterexpert....media-center-decoder.html
Is dat misschien een optie? Verder zie ik wel dat FFDshow (de meest recente) versie wel zou moeten werken, maar dat Win7 vrij nukkig is met het hanteren van zijn codecs.
Tijdens een van de Win7 uitzendingen op hardware.info werd toelichting gegeven dat veel codecs er nu default inzetten, dus zeg maar klick & play. Blijkbaar gaat dit ten koste van ons tweakers.
subs werkend gekregen door nieuwere versies van vsfilter en haali (met CoreAVC 1.9.5). En ik heb dat MCDU tooltje gebruikt om andere codecs te gebruiken voor h264/divx. Ik heb hem ingesteld op CoreAVC en dat werkte prima in de zin van dat CoreAVC gebruikt werd voor 264 decoden. Alleen toen werkte recorded tv niet meer. Toen ffdshow ingesteld met MCDU, werkte voor mkv.264, niet voor tv (wilde niet meer afspelen). Terug gezet naar de Microsoft codecs maar nu is het kapot
Iemand die het wel werkend heeft gekregen om ffdshow voor mkv/264 en ook voor tv te gebruiken? Dat in combinatie met Media Control lijkt me een hele mooie media center setup
Heb je toevallig meerdere schijven in je pc zitten? Zo ja dan kun je voor de duur van de installatie even die overige schijven loskoppelen en zonder de hele schijf te hoeven formatteren (nogal lastig als er veel data op staat) Windows installeren. Werkte voor mijdjidee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:05:
[...]
Ik ga direct maar over dacht ik, meuk gebackupped voor zover er meuk op mijn C: lokaal stond... Vervolgens dvd gebrand met win7 x64, en pc opgestart met die dvd... Bij de vraag where do you want to install windows de C: gekozen (primaire partitie van 24.4gb), maar dat pikt hij niet... Als ik hem eerst formatteer (de C:) en hem daarna daar wil installeren pikt hij ook niet... Grrr... Fout die onderin komt te staan is:
Ik dacht: Ik ga eens drivers installeren voor de GF2 MX200. Dus ik even zoeken, kom ik bij een 9x.xx driver uit. Die niet wilde installeren omdat ik geen Windows had. Toen via apparaatbeheer gedaan, geinstalleerd en hijw erd nu echt herkend als GF2. maar als ik nu iets 3d ga opstarten krijg ik een bsod. Zometeen even op die manier de win7 driver proebren
, want die zeurt over verkeerd videodevice..
Best wel geweldig dat het in 2d gewoon goed loopt.
//edit win7 driver niet via device manager
Best wel geweldig dat het in 2d gewoon goed loopt.
//edit win7 driver niet via device manager
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2009 01:51 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb ik ook op build 7100. Had er met 7022 ook al last van en heb het toen ook aangegeven bij Microsoft d.m.v. de Send Feedback functie.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:28:
[...]
Dat Firefox/MSN probleem heb ik ook, super irritant, build 7000
Blijkbaar is mijn issue toen niet gehoord
Inmiddels opgelost. Niet door de environment paths te wijzigen, maar door toch nog 4GB vrij te maken op de C: schijf.twiFight schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:16:
[...]
Met Live accounts weet ik niet, ik gebruik Technet, maar ik kreeg ook deze error.
Het probleem bleek dat ik naar een directory path wou downloaden die niet meer bestond inmiddels. Een andere directory selecteren werkte prima. Maar ik neem aan dat je het probleem inmiddels wel hebt opgelost.
Ik heb maar 1 schijf, dat was het rare... Maar vond ergens anders wel de tip om te formatteren (alleen de C:), herstart, je hd weer als eerste in de bootsequence te hangen (had ik de dvdspeler staan) en dan pakt hij hem wel...Jorick schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:24:
[...]
Heb je toevallig meerdere schijven in je pc zitten? Zo ja dan kun je voor de duur van de installatie even die overige schijven loskoppelen en zonder de hele schijf te hoeven formatteren (nogal lastig als er veel data op staat) Windows installeren. Werkte voor mij
"Mekker, blaat"
Here are the Dutch and Italian MUI x86 and x64 for RC1 7100 (IMG:style_emoticons/new/cool.png)
x86
http://www.megaupload.com/?d=CUMFTN4Z
x64
suc6 all
x86
x64
suc6 all
Verwijderd
Ik krijg bij beide de x86 versiekenles schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:20:
Here are the Dutch and Italian MUI x86 and x64 for RC1 7100 (IMG:style_emoticons/new/cool.png)
x86
x64
suc6 all
Heb em ff meegenomen voor op de barebone, werkt inderdaad perfect ! BedanktEdgarz schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:51:
NL MUI voor W7 x64 en x32 is hier te downloaden: http://forums.mydigitalli...wthread.php?t=5340&page=2
Primeur?
Inderdaad is zelfde linkje. Waarschijnlijk moet het deze zijn http://www.megaupload.com/?d=1QZ20XGU
Verwijderd
Oke bedanktHerrick schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:34:
[...]
Inderdaad is zelfde linkje. Waarschijnlijk moet het deze zijn http://www.megaupload.com/?d=1QZ20XGU
via deze link:Jag schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:06:
[...]
Ik heb inmiddels weer wat verder geklooid:
subs werkend gekregen door nieuwere versies van vsfilter en haali (met CoreAVC 1.9.5). En ik heb dat MCDU tooltje gebruikt om andere codecs te gebruiken voor h264/divx. Ik heb hem ingesteld op CoreAVC en dat werkte prima in de zin van dat CoreAVC gebruikt werd voor 264 decoden. Alleen toen werkte recorded tv niet meer. Toen ffdshow ingesteld met MCDU, werkte voor mkv.264, niet voor tv (wilde niet meer afspelen). Terug gezet naar de Microsoft codecs maar nu is het kapot. Nu doet ie ongeacht welke instelling in MCDU ffdshow gebruiken voor mkv.264 en met tv geeft ie een decoder error.
Iemand die het wel werkend heeft gekregen om ffdshow voor mkv/264 en ook voor tv te gebruiken? Dat in combinatie met Media Control lijkt me een hele mooie media center setup(ik ben nu aan het klooien op een computer waar toch geen films/tv mee gekeken wordt).
http://www.bloggersbase.c...nally-comes-to-windows-7/
staat onderin ergens:
registry fix waar naar verwezen wordt:Yes, it really is that easy. Load up Media Center Decoder Utility, select the decoders and hit the button (maybe it should be a big red button?). Definitely beats doing it yourself, though perhaps future versions could avoid renaming WMF decoders by using registry fixes instead. Currently, the best bet for ensuring that your selected decoders work is still renaming them so this is no point against the program at this time.
http://www.hack7mc.com/20...ing-live-tv-playback.html
ik zou sowiezo die gebruiken ipv wat ze aanraden met het verwijderen/renamen van bestanden in je windows directory. Die staan niet voor niets op owned by TrustedInstaller. Natuurlijk zijn we tweakers, maar kijk er dan ook niet vreemd van op dat je bij de eerstvolgende update met een brak systeem zit, of zoals jij na een paar keer wisselen al. Hoe je je huidige probleem oplost weet ik niet, maar dit werkt voor mij vanaf een clean/werkende setup (heb MCDU dus overgeslagen).
rechtsklikken op je outlook icon en properties?Fab1Man schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:42:
Ik heb Windows 7 RC1 x64 draaien, en ik heb een nogal vreemd probleem. Outlook maakt in het Control Panel het item "E-Mail" aan. Nu heb ik eerder via dit profiel een emailaccount aangemaakt (Exchange). Echter, nu is dit item weg! Outlook 2007 laat mij in Outlook geen Exchange account toevoegen, gezien Outlook dan draait.
Hier werkt 'ie ook perfect! Zie nog wel wat kleine engelse teksten, maar dat boeit verder niet zoveel.Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:23:
[...]
Heb em ff meegenomen voor op de barebone, werkt inderdaad perfect ! Bedankt
Verwijderd
Of alle OUTLOOK.EXE processen afsluiten.Johnny schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:57:
[...]
rechtsklikken op je outlook icon en properties?
Had dit overlaatst ook voor, er draaide zo'n 10 processen van outlook, toch, kreeg ik de applicatie niet open.
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is hierzo: http://labs.divx.com/mkvwin7preview
Naar mijn idee de perfecte MKV oplossing, aangezien het ook werkt voor MCE extenders. Jammer genoeg nog in prille fase, en nog geen x64.
Naar mijn idee de perfecte MKV oplossing, aangezien het ook werkt voor MCE extenders. Jammer genoeg nog in prille fase, en nog geen x64.
Verwijderd
Heb gisterenavond Win 7 op mijn netbook (Medion E1210) geïnstalleerd en werkt echt vlot en qua drivers geen problemen. Gewoon installatie gestart vanuit windows XP.
Mijn eerste indrukken (ik heb er nog niet echt lang in bezig geweest) is dat het toch wel snel is, bij het afsluiten zelfs sneller dan Windows XP merkte ik. Ik ben er dus alvast positief over.
Mijn eerste indrukken (ik heb er nog niet echt lang in bezig geweest) is dat het toch wel snel is, bij het afsluiten zelfs sneller dan Windows XP merkte ik. Ik ben er dus alvast positief over.
Wat mij tot nu toe in alle builds tot aan de RC opvalt zijn 2 hardnekkige problemen.
Het eerste is dat het systeem zelf uit Sleep (S3) komt na een halve minuut. In de event viewer vind ik alleen een melding als de volgende:
In een vorige build mocht ik in een command prompt geen powercfg /energy uitvoeren, sinds 7100 wel. Hierop is te zien dat een USB Root Hub problemen geeft, maar dat ie wel entering en exiting S3 ondersteunt. De drivers zijn up-to-date. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Het tweede heeft te maken met het toetsenbord. Zonder aanwijsbare reden lijkt de indeling ineens te veranderen. Ik moet dan een aantal keer handmatig de layout veranderen voordat de indeling weer correct is.
Het valt op doordat de leestekens en karakters ineens op een andere plek lijken te zitten. Is dit een bug, is dit een 'feature' of doe ik iets fout?
Het eerste is dat het systeem zelf uit Sleep (S3) komt na een halve minuut. In de event viewer vind ik alleen een melding als de volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
| The system has resumed from sleep. Sleep Time: ‎2009‎-‎05‎-‎08T08:23:34.600093900Z Wake Time: ‎2009‎-‎05‎-‎08T08:24:55.983600800Z Wake Source: Unknown |
In een vorige build mocht ik in een command prompt geen powercfg /energy uitvoeren, sinds 7100 wel. Hierop is te zien dat een USB Root Hub problemen geeft, maar dat ie wel entering en exiting S3 ondersteunt. De drivers zijn up-to-date. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Het tweede heeft te maken met het toetsenbord. Zonder aanwijsbare reden lijkt de indeling ineens te veranderen. Ik moet dan een aantal keer handmatig de layout veranderen voordat de indeling weer correct is.
Het valt op doordat de leestekens en karakters ineens op een andere plek lijken te zitten. Is dit een bug, is dit een 'feature' of doe ik iets fout?
[ Voor 12% gewijzigd door jbr op 08-05-2009 10:43 ]
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Heb ik ook. Voorgaande beta (7000 en 7057) hadden hier geen last van. Lijkt me niet echt een probleem van W7, aangezien die gewoon een seintje krijgt om wakker te worden. Zou alleen wel leuk zijn om te weten welke hardware dat veroorzaakt, zodat ik die dan uit kan zettenjbr schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:34:
Wat mij tot nu toe in alle builds tot aan de RC opvalt zijn 2 hardnekkige problemen.
code:
1 2 3 4 5 6 The system has resumed from sleep. Sleep Time: ‎2009‎-‎05‎-‎08T08:23:34.600093900Z Wake Time: ‎2009‎-‎05‎-‎08T08:24:55.983600800Z Wake Source: Unknown
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Druk je niet per ongeluk op alt-shift? Dat switched je keyboard indeling namelijk. Als je toch maar 1 indeling gebruikt, kun je degene die je niet gebruikt het beste verwijderenHet tweede heeft te maken met het toetsenbord. Zonder aanwijsbare reden lijkt de indeling ineens te veranderen. Ik moet dan een aantal keer handmatig de layout veranderen voordat de indeling weer correct is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kudos voor het linkje naar de NL MUI, werkt perfect. Alleen is nu opeens mijn watermerk terug gekeerd (en krijg hem ook niet meer weg
.
@toestenbord, niet toevallig op shift+ctrl gedrukt?
@toestenbord, niet toevallig op shift+ctrl gedrukt?
Hm, ik moet in het weekend maar weer Win7 opnieuw installeren. Gister een aantal keer moeten rebooten/reloggen en ook een hard boot moeten doen omdat mijn muis en mijn keyboard het niet meer deden. Windows was niet vast gelopen want ik kreeg nog wel gewoon MSN berichten.
Dit gebeurde allemaal nadat ik probeerde Daemon Tools te installeren.
Dit gebeurde allemaal nadat ik probeerde Daemon Tools te installeren.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je kan dat toch eenvoudig troubleshooten door een voor een in je device manager de power managament van de devices aan te passen? als je dat teveel werk vindt, moet je eens zoeken naar MCE Standby Tool, daarmee kun je dat vrij snel troubleshooten (kun je direct devices uitvinken). Die kan eventueel ook wat informatie voor je loggen.BM schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:40:
[...]
Heb ik ook. Voorgaande beta (7000 en 7057) hadden hier geen last van. Lijkt me niet echt een probleem van W7, aangezien die gewoon een seintje krijgt om wakker te worden. Zou alleen wel leuk zijn om te weten welke hardware dat veroorzaakt, zodat ik die dan uit kan zetten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Ook is het weinig zinvol te melden hoe snel/traag je download is, als je op de releasedag probeert.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Ook is het weinig zinvol te melden hoe snel/traag je download is, als je op de releasedag probeert.
Thimk b4 you post....