Ik heb ook de overstap gemaakt, met gemak alles geinstalleerd en dergelijke, maar toch problemen.
Want vreemd genoeg kapt mijn Sitecom WL-168 Wireless USB adapter er na een tijdje mee, dan valt mijn internet verbinding weg en kan hij geen netwerken meer vinden, hier had ik onder Vista 64-bit geen last van en nu onder windows 7 64-bit wel. Dit probleem geld tevens ook voor mijn Freecom externe harde schijf. Ik heb alle power saving modus al uitgezet, maar toch blijft hij na ong. 20 min de harde schijf ook niet meer herkennen. Het gekke is, hij doet het bij de harde schijf en draadloze ontvanger allebei tegelijk, wat zou betekenen dat het toch in de interne hub of iets dergelijks zit.
De power savingmodussen die ik heb veranderd zijn die van :
De 2 USB Root 'hubs'
Die van de draadloze ontvanger en die van de hardeschijf.
Overal is het echter een heel snel draaiend besturingssysteem met een aanzienlijk minder geheugen gebruiken(van 1,5 gb naar 800 mb) en waar mijn spellen ook sneller op draaien.
Acer M3640, met Q6600, 4gb ram, HD4870 en een acer moerderbord met MCP73PV chipset, ik denk dat hier het probleem in zit, maar als iemand suggesties heeft zou heel handig zijn