Laat ik dan maar eens een positief verhaal horen, (mede omdat men vooral geneigd is de negatieve dingen alleen te plaatsen). Ik heb sinds 2 maanden Ziggo, overgestapt van Telfort (laat ik daar maar niets over zeggen). Heb het Ai1 Extra pakket besteld, en na precies 7 werkdagen had ik het installatiepakket dan ook binnen.
Alles aangesloten, en verrek, het internet was onwijs instabiel, misschien ken je het verhaal... Linksys WRT54GL, dus ik de helpdesk bellen (had hem ook al handmatig op een laptop aangesloten, dacht dat daar de verbinding ook onstabiel was, echter klapte deze van WLAN steeds terug naar LAN, waardoor ik ongeveer dezelfde timeouts had op het internet rechtstreeks op de Modem, als via de Linksys).
Netjes gedaan wat de helpdeskgast zei (vroeger ook helpdesk-med. geweest, en vaak zijn het toch de simpele dingen die fout gaan (en hoe aardiger je bent, hoe meer je gedaan krijgt)). Enfin, hij lijn doorgemeten, was allemaal perfect, lag dus aan mn router (zonder router ging het namelijk wel goed (als ik WLAN ook uitzette). Ding dus maar het raam uitgegooid en zo'n ellendig sitecom ding gekocht (dan wel met gigabit LAN), ging meteen perfect.
Kortom, na 1 dag was TV perfect, internet perfect (niets schommelende up/download) en telefonie kraakhelder. Echter... na een maand... geen TV meer (preview periode verlopen), ziggo had het kaartje niet geactiveerd (heb het wel ingevuld op internet). Dus ik bellen met de klantenservice, zei dat het 48 uur kon duren, echter ik zette na een uur de TV aan om te testen, en het werkte... niets meer dan lof dus.
Er gaan uiteraard ook dingen fout... zo heb ik een maand geleden geprobeerd extra digitale zenders aan te vragen, kreeg een brief binnen "wijziging gegevens duurt iets langer dan gebruikelijk", daarna niets meer van gehoord. Had ze daarna toch aan de lijn met het TV probleempje (preview periode verlopen) dus weer geprobeerd het te wijzigen, echter... nog niets van terecht gekomen... (Ja ok, een bevestiging van een wijziging gehad, waarop PRECIES dezelfde digitale pakketten opstonden als die ik al had). Ze willen m'n geld niet

. Vandaag maar weer eens bellen naar het gratis bestel nummer... kijken of ze het nu wel kunnen.