[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste
Acties:
  • 311.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Mijn ouders hebben recent het geheel aan abbonementen over laten zetten naar AIE plus waardoor ze een nieuwe digitale ontvanger en smartcard hebben gekregen. De oude digitale ontvanger en smartcard doen het nog. Zou ik die nieuwe digitale ontvanger en smartcard kunnen laten activeren op mijn eigen abbonement zodat ik daar niet apart een digitaal TV installatiepakket af moet nemen van iets van 35 euro?

Uiteraard hebben we beiden Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Sigma2k8 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:34:
Mijn ouders hebben recent het geheel aan abbonementen over laten zetten naar AIE plus waardoor ze een nieuwe digitale ontvanger en smartcard hebben gekregen. De oude digitale ontvanger en smartcard doen het nog. Zou ik die nieuwe digitale ontvanger en smartcard kunnen laten activeren op mijn eigen abbonement zodat ik daar niet apart een digitaal TV installatiepakket af moet nemen van iets van 35 euro?

Ik durf het bijna niet te zeggen..... en officieel mag het ook niet.....

Maar kun je niet beter aan je ouders het 2e abonnement vergoeden, is goedkoper hoor.....
(en het werkt volgens mij, waarom zouden ze anders in haast elk schrijven vermelden dat het officieel niet mag....)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

Mensen, ik heb sinds kort Digitale TV (geen HD) van Ziggo en eerlijk gezegd valt de beeldkwaliteit me een beetje tegen. Ik heb een Humax decoder IR-FOX C, signaalsterkte is rond de 50%, kwaliteit is 100% en BER is 0. Dat lijkt me dus perfect, maar toch vind ik het beeld niet echt scherp (rare randjes rond het zenderlogo, op sommige zenders (sbs6 heeft hier erg last van) wat blokkerig beeld..
Heb een 32" tv, dus niet lomp groot. Met bovenstaande waarden lijkt het me niet echt zinvol om een versterker te plaatsen of de kabels te vervangen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Coach4All schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:40:
[...]
Maar kun je niet beter aan je ouders het 2e abonnement vergoeden, is goedkoper hoor.....
Hoe bedoel je precies? Ik heb het over 2 abonnementen op 2 verschillende adressen.
En ik heb nog nooit gelezen dat het officieel niet mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

TFHfony schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:34:
[...]

Dat gaat niet opgelost worden door hier te posten hoor :-)
Al contact gezocht met Ziggo hier over? (of in ieder geval je modem/router herstart?)
Ik vind het geen probleem om te wachten, maar ik had vernomen dat er iemand was die ook opeens de lagere snelheid had hier. Vroeg me af of en hoe dat verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
XthinkZ schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:24:
[...]

Ik vind het geen probleem om te wachten, maar ik had vernomen dat er iemand was die ook opeens de lagere snelheid had hier. Vroeg me af of en hoe dat verholpen is.
Hier.. had ongeveer dezelfde snelheden waar je het over hebt. Modem reset na tijdje de stroom eraf heeft dat verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:02

TFHfony

Professional Weirdo

Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:00:
Mensen, ik heb sinds kort Digitale TV (geen HD) van Ziggo en eerlijk gezegd valt de beeldkwaliteit me een beetje tegen. Ik heb een Humax decoder IR-FOX C, signaalsterkte is rond de 50%, kwaliteit is 100% en BER is 0. Dat lijkt me dus perfect, maar toch vind ik het beeld niet echt scherp (rare randjes rond het zenderlogo, op sommige zenders (sbs6 heeft hier erg last van) wat blokkerig beeld..
Heb een 32" tv, dus niet lomp groot. Met bovenstaande waarden lijkt het me niet echt zinvol om een versterker te plaatsen of de kabels te vervangen, toch?
Als de kwaliteit 100% is en de BER 0, is het zinloos om iets aan je setup te veranderen. De kwaliteit is al 100%. Hoe heb je de boel aangesloten? Via SCART? Dan zou het er op zich aardig uit moeten zien, tenzij de scaler in je TV niet van een al te geweldige kwaliteit is..

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Via SCART idd. Heb een Samsung LE32B650 lcd, niet echt een heel brak apparaat lijkt me. Maargoed, misschien ben ik een zeikerd en moet er maar gewoon mee leven.. Zal het eens bij anderen bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56

Moet volgens mij gewoon kunnen. Als beide (decoder en smartcard) nieuw zijn kun je de boel gewoon aansluiten en krijg je een paar weken alle kanalen 'preview' en daarna kun je gewoon een abonnement afsluiten: pas daarna wordt het smartcardnummer geregistreerd.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:47:
Via SCART idd. Heb een Samsung LE32B650 lcd, niet echt een heel brak apparaat lijkt me. Maargoed, misschien ben ik een zeikerd en moet er maar gewoon mee leven.. Zal het eens bij anderen bekijken :)
Gooi die standaard scart weg, en ga voor een fatsoenlijke scart kabel. Als je echt zo'n zeikerd bent zul je het verschil zeker zien. Mijn ervaring is dat:
20 euro kabel > crap
70 euro kabel > huge difference
100+ euro kabel > verschil tov 70 euro kabel is zo marginaal, dat ga je niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
UltraSub schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:54:
[...]

Gooi die standaard scart weg, en ga voor een fatsoenlijke scart kabel. Als je echt zo'n zeikerd bent zul je het verschil zeker zien. Mijn ervaring is dat:
20 euro kabel > crap
70 euro kabel > huge difference
100+ euro kabel > verschil tov 70 euro kabel is zo marginaal, dat ga je niet meer zien.
Voor een 70 euro scartkabel kon hij net zo goed de HDontvanger nemen en via hdmi aansluiten.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hokkie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:04:
Zijn er mensen die in Assen al de snelheidsverhoging hebben gekregen?

Ik heb Alles in 1 extra!
Nope... :( Ook AI1E.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Gisteren had ik nog steeds bagger ontvangst bij de HD kanalen van 1,2 en 3. Na het verwijderen van de splitter voor de televisie van de slaapkamer was het beeld op 1 en 2 wel goed. ( buiten een paar haperingen )
3 was nog steeds bagger met een stilstaand beeld.

Nog meer mensen die ook gebruik maken van een splitter en betere kwaliteit hebben als je die splitter weghaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
MrBlueEyes schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:14:
[...]

Voor een 70 euro scartkabel kon hij net zo goed de HDontvanger nemen en via hdmi aansluiten.
Die scartkabel bij mijn IRFox kon netjes RGB naar mijn tv doorsturen. Ben er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
  • Laatst online: 31-08 16:48
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:44:
[...]

Ja op mijn ziggo.. Anders stuur ff een mail met je huisnummer en postcode naar ****@ziggo.nl dan check ik het meteen voor je. Zit toch hier niks te doen achter me bureau :o te weinig calls
Eh dat kan niet? Op MijnZiggo kun je alleen het huidige pakket zien. Niet wat je bestelt hebt.
Caveman schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:47:
Misschien een domme vraag, maar ik ben van plan om over te stappen naar ziggo (totaalpakket, weet nog niet welk :) ). Maar ik heb hier 5 tv's in huis, de "woonkamer" tv wil ik wel graag op digitaal hebben. Voor die andere tv's is het niet erg dat ze nog analoog zijn. Maar als je zo'n totaalpakket heb, heb je dan nog steeds een analoog tv signaal ? En kun je die nog gebruiken dmv een versteker/splitter ?
Maar vergeet niet, 5 tv's = 3 T-Stukken + meters kabel = gigantisch signaal verlies. En een versterker gaat en veel gevallen ook mis omdat ze de ruis die ontstaat bij signaal-verlies ook versterken. ;) Al veel mensen over aan de telefoon gehad.
TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:16:
[...]

Groot gelijk heb je :+ Ik bedoel je besteld 50Mbit dan verwacht je dat ook :+
De overgrote vergissing, dat je 50Mb bestelt betekend niet dat je dat krijgt. Er is een minimum en dat moet je krijgen. Alles daarboven (tot max. 50Mb) is meegenomen.

Bij Ziggo heb je het voordeel dat ze de snelheid groten deels kunnen garanderen maar dat doen ze niet, we proberen je te helpen als je internet te traag is. In tegenstelling tot KPN :X

Dat kan, dat heb ik zelf ook. M'n moeder betaald de RTV en internet en ik heb m'n eigen klantnummer met alleen DTV. :)

Het is overigens wel lastiger in te voeren en het wordt niet elke medewerker vertelt bij de trainingen. Niet om af te geven op collega's, maar niet iedereen kan het dus.
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:00:
Die heb ik toevallig vorige week geupdate, toen werd het beeld een stuk scherper. Heb je de laatste software update?

Menu > Installatie > 0000 (pincode) > Software Update. Voor SBS6, misschien dat je analoog wat ruis bevat. Sluit je tv eens analoog aan op je AOP (punt waar je kabel het huis binnen komt)
Eens kijken of je dan spikkels en sneeuw ziet.

[edit] Heb je trouwens een DVD recorder aangesloten voor of na de decoder? Ik heb hier namelijk hetzelfde met alleen dan met RTL8 (zit op de zelfde hoog-ferqente zenders), ben nog een beetje aan het troubleshooten als er wat uit komt, laat ik het weten.

Zo, dat was weer een veel te lange post :+

[ Voor 3% gewijzigd door MrR0b3rt op 13-07-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:47:
Misschien staan de beeldverbeteringsopties wat te hoog. Zet de sharpening wat lager, dynamisch contrast uit, etc.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Bedankt, zal eens kijken of er een firmware update is (de laatste keer dat ik heb gekeken was deze optie niet te kiezen). Een scartkabel van 70 euro lijkt me wat overdreven en zal vast mijn 'probleem' niet gaan oplossen ;)

Geen DVD recorder aangesloten btw :)
Zal ook de instellingen van de tv gaan bekijken, misschien dat daar nog wat winst uit te behalen valt. Erger me echt dood aan die stomme zwarte randjes rond het zenderlogo, lijkt wel een brakke jpeg oid..

[ Voor 35% gewijzigd door Empathy op 13-07-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je zegt het nergens, maar tv/ir fox staan toch wel op RGB he? Want door scart kan zowel composiet als RGB..........

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Goeie vraag! ;) Maar ik zal voor de zekerheid nog even checken vanmiddag wanneer ik thuis ben. (Ik ga er wel vanuit hoor, de scart in de andere ingang zag er al helemaal niet uit :) )

[ Voor 32% gewijzigd door Empathy op 13-07-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:03:
Bedankt, zal eens kijken of er een firmware update is (de laatste keer dat ik heb gekeken was deze optie niet te kiezen). Een scartkabel van 70 euro lijkt me wat overdreven en zal vast mijn 'probleem' niet gaan oplossen ;)

Geen DVD recorder aangesloten btw :)
Zal ook de instellingen van de tv gaan bekijken, misschien dat daar nog wat winst uit te behalen valt. Erger me echt dood aan die stomme zwarte randjes rond het zenderlogo, lijkt wel een brakke jpeg oid..
Wat gebeurt er wanneer jij je decoder rechtsteeks op het AOP aansluit? Het logo is een overlay wat bij de eindmontage van de NPO, RTL of SBS meegestuurd wordt, hier doet Ziggo helemaal niets mee.

Weet je zeker dat de beeldverbeteraar van je TV niet te hoog staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbruinsma
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 10:22
Iemand last van de mail-server van ziggo? (smtp.ziggo.nl) Ik kan ineens geen mail meer versturen in me Outlook met de smpt-server van ziggo.

Pingen en telnetten via de command-line werkt overigens wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Act-One schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:17:
[...]

Wat gebeurt er wanneer jij je decoder rechtsteeks op het AOP aansluit? Het logo is een overlay wat bij de eindmontage van de NPO, RTL of SBS meegestuurd wordt, hier doet Ziggo helemaal niets mee.

Weet je zeker dat de beeldverbeteraar van je TV niet te hoog staat?
Wanneer ik 'm rechtstreeks aansluit op het AOP is het beeld net zo 'matig'. Ik zal vanavond eens naar de instellingen op de tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:12
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:06:
[...]

Wanneer ik 'm rechtstreeks aansluit op het AOP is het beeld net zo 'matig'. Ik zal vanavond eens naar de instellingen op de tv kijken.
Vervang eens je AOP, dat kan een heel groot verschil uitmaken. Ik heb thuis 4 lcd tv's waarvan de verste ruim 30meter van de AOP staat met daar tussen 3x een f-connector splitter. Ik gebruik Hirschmann kabels en pluggen en ik heb op elk tv superscherp tv signaal. Ik kijk amper digitaal televisie omdat mn analoog signaal gewoon super is.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Maar wanneer m'n Humax 100% kwaliteit en een BER waarde van 0 aangeeft, zou dit toch goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
ahbruinsma schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:01:
Iemand last van de mail-server van ziggo? (smtp.ziggo.nl) Ik kan ineens geen mail meer versturen in me Outlook met de smpt-server van ziggo.

Pingen en telnetten via de command-line werkt overigens wel..
Bel eens heen, misschien heb je een SMTP block.
Werkt hier overigens prima.
Rainesh schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:16:
[...]

Vervang eens je AOP, dat kan een heel groot verschil uitmaken. Ik heb thuis 4 lcd tv's waarvan de verste ruim 30meter van de AOP staat met daar tussen 3x een f-connector splitter. Ik gebruik Hirschmann kabels en pluggen en ik heb op elk tv superscherp tv signaal. Ik kijk amper digitaal televisie omdat mn analoog signaal gewoon super is.
AOP moet door een monteur vervangen worden, die is nl van Ziggo _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door MrR0b3rt op 13-07-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
ThePope90 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:29:
[...]

Bel eens heen, misschien heb je een SMTP block.
Werkt hier overigens prima.

[...]

AOP moet door een monteur vervangen worden, die is nl van Ziggo _/-\o_
Nee dat hoeft niet hoor, klanten mogen AOP zelf ook vervangen. Ziggo is alleen verantwoordelijk voor de hoofdkabel, die moet goed in orde zijn. Ik ben een installatiemonteur van ziggo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Hoe lastig is het om zo'n ding te vervangen dan (buiten het feit of dit uberhaupt een oplossing is) ?

[ Voor 35% gewijzigd door Empathy op 13-07-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
Rainesh schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:37:
[...]

Nee dat hoeft niet hoor, klanten mogen AOP zelf ook vervangen. Ziggo is alleen verantwoordelijk voor de hoofdkabel, die moet goed in orde zijn. Ik ben een installatiemonteur van ziggo geweest.
Ik werk ook bij Ziggo en wij moeten een monteur sturen om het AOP te vervangen en niet de klant naar de winkel sturen cq zo'n ding toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePope90 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:45:
[...]

Ik werk ook bij Ziggo en wij moeten een monteur sturen om het AOP te vervangen en niet de klant naar de winkel sturen cq zo'n ding toesturen.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen, want jezus wat een behandeling krijg je bij ziggo.

Ik heb in Mei contact opgenomen met Ziggo dat ik een Alles-in-1 pakket wil aanschaffen, maar dat kon niet want op mijn adres was geen CRN locatie vermeld in het systeem. Ik heb wel degelijk de groene grondkabel uit de muur sturen. (Bestaand huis, geen nieuwbouw)

Ik zou uiteindelijk terug gebeld worden en dat is ook niet gebeurd dus weet je wat ik bel zelf is na 2 weken. Was nog 0,0 actie op ondernomen. Uiteindelijk komt er een monteur en die bevestigd dat ik die groene grondkabel in de muur heb zitten 8)7

Toen heb ik op 08-06-2009 contact gehad met een Nicole (achternaam laat ik achterwege ivm Privacy) en die heeft een bestelling geplaatst en een afspraak voor vandaag geplanned tussen 08.00 en 13.00.
Je raadt het al, geen monteur, wederom weer gebeld en blijkbaar staat er per 17-06-2009 een taak open voor het aanmaken van een netnummer en dit moet uiterlijk 18-07-2009 klaar zijn.

Het lijkt wel een gemeentehuis vol met ambtenaren bij Ziggo. Man kon niks bestellen en ik zit inmiddels 2,5 maand te wachten op een internet aansluiting en TV aansluiting. BELACHELIJK.
Ik hoop dat ik dit jaar nog internet en tv krijg, want dit is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
[...]

Dat zal hoogst waarschijnlijk zijn als er problemen zijn met signaal kwaliteit.

Als je namelijk Interactieve televisie besteld dan moet je namelijk wel zelf de meegeleverde een gatsdoos plaatsen (tenzij deze er al zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:38:
Hoe lastig is het om zo'n ding te vervangen dan (buiten het feit of dit uberhaupt een oplossing is) ?
Dat ding vervangen is heel simpel, je schroeft de oude AOP eruit, alle schroefjes losmaken zodat de groene kabel los komt. Kijk even of de kern nog wel goed is, haal alle draadjes erom heen weg zodat je enkel de kern over hebt. Verder koop je een nieuwe AOP (liefst een hirschmann of gecertifeerd merk) en dan maak je daarvan de schroefjes los. Groene kabel rustig erin, geen kracht zetten want anders buigt je kern of kan het zelfs afbreken en dan meot je het opnieuw strippen. Verder weer schroefjes vast, AOP de muur in of in je nieuwe behuizing (mits die erbij zit) en klaar is kees. Om te kijken of je het wel goed hebt gedaan, kun je nadat je de hoofdkabel in je nieuwe AOP hebt vastgezet ff de tv kabel op aansluiten en dan tv aandoen. Zie je nog strepen of iets dergelijks dan moet je het ff opnieuw doen, desnoods de kabel stukje strippen.

Ik kom vaak genoeg klanten tegen die de AOP zelf hebben vervangen of zelfs een plug op de hoofdkabel hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:22:
Maar wanneer m'n Humax 100% kwaliteit en een BER waarde van 0 aangeeft, zou dit toch goed moeten zijn?
Bovenstaande geeft toch aan dat er met het signaal niets mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:13:
[...]

Ik zou bijna medelijden met je krijgen, want jezus wat een behandeling krijg je bij ziggo.

Ik heb in Mei contact opgenomen met Ziggo dat ik een Alles-in-1 pakket wil aanschaffen, maar dat kon niet want op mijn adres was geen CRN locatie vermeld in het systeem. Ik heb wel degelijk de groene grondkabel uit de muur sturen. (Bestaand huis, geen nieuwbouw)

Ik zou uiteindelijk terug gebeld worden en dat is ook niet gebeurd dus weet je wat ik bel zelf is na 2 weken. Was nog 0,0 actie op ondernomen. Uiteindelijk komt er een monteur en die bevestigd dat ik die groene grondkabel in de muur heb zitten 8)7

Toen heb ik op 08-06-2009 contact gehad met een Nicole (achternaam laat ik achterwege ivm Privacy) en die heeft een bestelling geplaatst en een afspraak voor vandaag geplanned tussen 08.00 en 13.00.
Je raadt het al, geen monteur, wederom weer gebeld en blijkbaar staat er per 17-06-2009 een taak open voor het aanmaken van een netnummer en dit moet uiterlijk 18-07-2009 klaar zijn.

Het lijkt wel een gemeentehuis vol met ambtenaren bij Ziggo. Man kon niks bestellen en ik zit inmiddels 2,5 maand te wachten op een internet aansluiting en TV aansluiting. BELACHELIJK.
Ik hoop dat ik dit jaar nog internet en tv krijg, want dit is belachelijk.
Waar ik me in kan verplaatsen is dat je op de hoogte gehouden had moeten worden, en die afspraak had niet gemaakt mogen worden als dat niet kon.

Maar de problemen die je noemt komen bij alle ISP's voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:40:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen..... en officieel mag het ook niet.....

(en het werkt volgens mij, waarom zouden ze anders in haast elk schrijven vermelden dat het officieel niet mag....)
Ja, dat zou ik ook doen.

Je kunt de smartcard wel over laten zetten (in tegenstelling tot wat sommigen beweren, dat ieder persoon/huishouden een nieuwe smartcard moet kopen), dit duurt twee weken ongeveer, omdat hij eerst op de oude naam afgemeld moet worden en dan op jouw naam geregistreerd moet worden.
Alleen als je het zwikkie op je ouders naam laat, kan je in de toekomst misschien nog gebruik maken van speciale kortingsacties van Ziggo zelf, omdat je nog niet als 'digitaal' geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:26:
Ik heb laatste een mailtje gekregen dat ik binnekort het nieuwe modempakket omtvang en 50Mbit.
Op zich vind ik het geen ramp om erop te wachten, maar zit nu al een tijdje op 6 Mbit down en 2,8mbit Upload

Terwijl dit altijd rond de 23/3 Mbit was..

en die 6Mbit vind ik toch echt wel laag.
Tja...dan ga je van 6 naar 12 mbit, dat is lekkernij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePope90 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:40:
[...]

Waar ik me in kan verplaatsen is dat je op de hoogte gehouden had moeten worden, en die afspraak had niet gemaakt mogen worden als dat niet kon.

Maar de problemen die je noemt komen bij alle ISP's voor.
Niet helemaal mee eens, want ik werk zakelijk met een andere ISP en die kan het binnen 2 weken leveren, ADSL wel te verstaan. Zelfs bij Xs4all heb ik nog nooit zo lang hoeven te wachten.

Maar de communicatie is belabberd en ik bel zaterdag gewoon weer, want wachten op een telefoontje van Ziggo is hetzelfde als wachten op het winnen van een Jackpot van een loterij.

Niks persoonlijks tegen jouw hoor en jij kunt vast ook niks bespoedigen voor mij ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
als ik de mail van ziggo moet geloven kan ik mijn nieuwe modem deze week verwachten

Alles in Een Extra (5467)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:34:
[...]
Net als elke andere DVB-C kaart welke H.264 en 1080i ondersteund.
Iemand al ervaring met de AlphaCRypt CI CAM module icm de FloppyDTV, schijnt ook compatibel te zijn met Ziggo, zie hier de prijs wordt al stukken minder dan wat het eerst was. :9 . De AlphaCRypt CI variant is denk ik niet hetzelfde als de CI+ waar Ziggo mee gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:29:
[...]

Bovenstaande geeft toch aan dat er met het signaal niets mis is?
Jup. Da's het mooie van digitaal. Goed = goed, en zal niet beter worden met een betere coaxkabel. In jouw geval zul je het moeten zoeken in de ir fox, je tv, of heeeel misschien de kabel ertussen.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:36
De snelheid is hier al omhoog... Nu nog een weekje wachten op het nieuwe modem. Dit modem beperkt het volgensmij aardig :P Ik ben blij als ik met het nieuwe modem de 40+ mbit haal! :D Hoewel dit ook al heeel snel voor me is! (Kom van Z1, downloaden met 250 kb/s :p

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/516360362.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:22:
Ja maar, geloof dat je signaal 50 was..... d.w.z. dat je ondanks een 100% kwaliteit volgens de humax (is betrekkelijk) toch behoorlijk wat signaal verlies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Act-One schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:32:
[...]

Ja maar, geloof dat je signaal 50 was..... d.w.z. dat je ondanks een 100% kwaliteit volgens de humax (is betrekkelijk) toch behoorlijk wat signaal verlies hebt.
Bij mij geeft m'n Humax op dezelfde aansluiting een veel lager percentage aan dan m'n oude Samsung.
Is dus, denk ik, iets van de Humax. (kritischer dan Samsung?)
Tussen de 20% en 30% heb ik al 100% kwaliteit. Als het daaronder zakt wordt het pas lastig. (gaat de BER oplopen)

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-07-2009 15:37 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Zolang de kwaliteit 100% en BER 0 is, maakt dat toch niets uit? Ik lees her en der dat mensen 'haarscherp' beeld hebben bij een signaal minder dan 50%..

edit:
Wat de personen hierboven zeggen dus ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Empathy op 13-07-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Laatst voor de gein mijn snelheid weeris getest, ik zou inmiddels al zeker op 30MBps moeten zitten met mijn Alles-in-1 Extra Pakketje, en eigenlijk zelfs al op 50MBps. Maar niets is minder waar.

Nu heb ik vernomen dat de nieuwe snelheid met de zwarte Motorola modem niet gehaald gaat worden, ik hoor geruchten over een Arris modem, ik heb bij mezelf het type nummer niet kunnen vinden, maar weet wel dat ik in het bezit ben van een Arris modem.

Helaas haal ik niet meer dan 19MBps, dit viel me toch enigszins tegen, moet ik toegeven.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff een opmerking tussendoor.
Ik las net dat veel mensen op de hoge snelheid zitten te wachten terwijl ze het nieuwe modem niet hebben.

Nieuwe snelheid krijg je pas als je het nieuwe docsis 3.0 modem hebt.
Tot dan moet je gewoon wachten. Want de configuratie bestanden voor het modem staan al klaar om uitgedeeld te worden alleen helaas beschikbaar voor mensen met een nieuwe modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet als je van 10/1,5 naar 30/3 gaat? Kan dat niet via de Motorola?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:08:
Nee, de oude modems horen tot max. 40Mb te kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:03:
Laatst voor de gein mijn snelheid weeris getest, ik zou inmiddels al zeker op 30MBps moeten zitten met mijn Alles-in-1 Extra Pakketje, en eigenlijk zelfs al op 50MBps. Maar niets is minder waar.

Nu heb ik vernomen dat de nieuwe snelheid met de zwarte Motorola modem niet gehaald gaat worden, ik hoor geruchten over een Arris modem, ik heb bij mezelf het type nummer niet kunnen vinden, maar weet wel dat ik in het bezit ben van een Arris modem.

Helaas haal ik niet meer dan 19MBps, dit viel me toch enigszins tegen, moet ik toegeven.
Volgens mij hebben sommige mensen een oud Arris modem dat nog op EuroDOCSIS 2.0 werkt. Het gaat dan met name om mensen die in het oud-@Home gebied wonen. (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:08:
Er is geen 30/3 abonnement bij ziggo?

Dus welk abonnement heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik bedoel 20/3. De upgrade van AIE-Plus.
Dat is gelijk aan de oude AIE-Extra.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:08

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

n.v.m.

[ Voor 93% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-07-2009 16:17 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:11:
Sorry ik bedoel 20/3. De upgrade van AIE-Plus.
Dat is gelijk aan de oude AIE-Extra.
Dan heb je dus alles in 1 plus nu.
En zou je 10/1.5 moeten halen.

En niet hoger want jij krijgt pas je snelheids verhoging op 1 september.
Dan staan de configuratie bestanden klaar voor alles in 1 plus abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is precies wat ik zeg ;)

Maar die snelheid kan toch gehaald worden met de Motorola? Dus dan hoef ik helemaal niet een ander modem ;)

Dus is het geen kwestie van technische onmogelijkheid of een logistiek verhaal, maar van bureaucratie danwel onwil imo.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:22:
Dat is precies wat ik zeg ;)

Maar die snelheid kan toch gehaald worden met de Motorolla? Dus dan hoef ik helemaal niet een ander modem ;)
Hij kan idderdaad gehaald worden want je modem kan tot 40mbit,
maar vraag me niet waarom ziggo het zo heeft besloten. Trouwens alles in 1 plus klanten krijgen geen nieuwe modem.

Ik weet alleen dat je snelheid pas wordt verhoogt op 1 september :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij willen ook graag de overstap maken van UPC ADSL + Telefonie naar Alles in 1 van Ziggo. Wij hebben hier thuis 2 LCD / HD TV's en we hebben gezien dat je een gratis digitale ontvanger erbij krijgt. De HD-ontvanger is tegen een meerprijs van 99 euro te verkrijgen. Echter hebben wij dan 2 kastjes nodig; dat zou dan 299 euro zijn. Dat is mij net iets teveel eerlijk gezegd. Is er geen andere optie? We willen wel graag HD-ready zijn zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:25:
Wij willen ook graag de overstap maken van UPC ADSL + Telefonie naar Alles in 1 van Ziggo. Wij hebben hier thuis 2 LCD / HD TV's en we hebben gezien dat je een gratis digitale ontvanger erbij krijgt. De HD-ontvanger is tegen een meerprijs van 99 euro te verkrijgen. Echter hebben wij dan 2 kastjes nodig; dat zou dan 299 euro zijn. Dat is mij net iets teveel eerlijk gezegd. Is er geen andere optie? We willen wel graag HD-ready zijn zeg maar.
Als je alles in 1 bestelt en je wilt een decoder dan krijg je de 2de voor de halve prijs als ik me niet vergis.
En de eerste krijg je gratis. Maar dat weet ik niet zeker of die actie nog bestaat.

Maar als je het wilt proberen dan moet je het telefonisch bestellen, want het is alleen mogelijk bij telefonische bestellingen. *voor zover ik weet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:25:
Je kunt de HD nemen van 99 euro en even wachten tot de HD ontvanger goedkoper worden. (gezien de introductie van iTV die nu volop in gang is)

Je zou eventueel kunnen kijken of Ziggo bereid is over de brug te komen door het contact formulier in te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:09:
[...]

Volgens mij hebben sommige mensen een oud Arris modem dat nog op EuroDOCSIS 2.0 werkt. Het gaat dan met name om mensen die in het oud-@Home gebied wonen. (correct me if I'm wrong)
Ik woon idd in het voormalige @Home gebied, wij hebben lange tijd gebruik gemaakt van het witte Motorola modem en ik denk 1 of 1,5 jaar geleden hebben wij ook Telefonie aangeschaft en toen hebben we die Arris modem ontvangen, zoals ik al zei heb ik geen type nummer kunnen vinden.

Ik vind het echter vreemd dat ik een aantal van jullie hoor over een mail correspondentie over het ontvangen van een nieuwe modem, ik heb alleen gehoord dat de snelheid omhoog gaat (oa. met die persoonlijke Helikopter mail :O) maar niks over een nieuwe modem.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
JunkieXP schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:02:
[...]

Ik woon idd in het voormalige @Home gebied, wij hebben lange tijd gebruik gemaakt van het witte Motorola modem en ik denk 1 of 1,5 jaar geleden hebben wij ook Telefonie aangeschaft en toen hebben we die Arris modem ontvangen, zoals ik al zei heb ik geen type nummer kunnen vinden.

Ik vind het echter vreemd dat ik een aantal van jullie hoor over een mail correspondentie over het ontvangen van een nieuwe modem, ik heb alleen gehoord dat de snelheid omhoog gaat (oa. met die persoonlijke Helikopter mail :O) maar niks over een nieuwe modem.
Zoals ziggo zelf ook schrijft op de website worden de nieuwe modems vanaf 1 juni verstuurd aan de alles in 1 extra abonnees. Deze actie gaat de gehele zomer duren. Als je pech hebt, dan krijg je dus eind augustus begin september het eurodocis 3 modem. In de week voor dat ze het modem versturen krijg je eerst een brief wanneer je het modem ongeveer ontvangt.

Waarscheinlijk is het niet te doen om elke Alles in 1 Extra abonnee op het zelfde moment een modem te sturen, dit doen ze ook willekeurig over het hele Ziggo gebied. Het kan dus zijn dat iemand uit Brabant en iemand uit Groningen de modems al hebben, terwijl de mensen die er tussen wonen nog niets hebben ontvangen. Dit is nou eenmaal zo en er is niets aan te doen.

Let wel, alleen Alles in 1 Extra abonnees krijgen een nieuw eurodocis 3.0 modem, de andere abonnementen (Z1, Z2, Z3 en Alles in 1 Basis & Alles in 1 Plus) hebben ook met hun aangekondigde snelheids verhoging voldoende aan het eurodocis 2.0 modem. Als ik mij niet vergis heeft iedereen uit het Ziggo gebied het eurodocis 2.0 modem (meer dan 1 merk en type) behalve de abonnees die al overgezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

goeievraag schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:13:
Je zegt het nergens, maar tv/ir fox staan toch wel op RGB he? Want door scart kan zowel composiet als RGB..........
Hmm, best stom, maar ik had 'm dus niet in de RGB zitten, maar in AV.. Nu ik 'm in RGB geplaatst heb ziet het beeld er erg korrelig uit.. Maar tussen de korrels door ziet het er wel veel scherper uit. Vaag gedoe..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:30:
[...]

Hmm, best stom, maar ik had 'm dus niet in de RGB zitten, maar in AV.. Nu ik 'm in RGB geplaatst heb ziet het beeld er erg korrelig uit.. Maar tussen de korrels door ziet het er wel veel scherper uit. Vaag gedoe..?
Heb je geen andere kabel waarmee je kan testen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Luqq schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:33:
[...]

Heb je geen andere kabel waarmee je kan testen :?
Nee helaas... Dan moet ik maar op zoek naar een goede kabel..
Zelf het Humax menu ziet er korrelig uit, dus zal het vrijwel zeker tussen de decoder en de tv liggen lijkt me.

[ Voor 19% gewijzigd door Empathy op 13-07-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:41
Ik heb alles-in-1 EXTRA (utrecht centrum)

Modem binnen en alles werkt. Snelheidsverschil wordt echter tenietgedaan door router denk ik.
-1 pc (gigabit ethernet) direct in de modem levert 50/5 op.
-maar via LAN in de Sitecom WL-153 MiMo XR router levert nog maar de helft op.

Kortom: zelfde snelheid als voor de snelheidsverhoging dus. Verder hangen er ook nog zo'n 6 pc's aan de router via WLAN. Die snelheden waren toch al waardeloos.

Keuze 1: naar alles-in-1 Plus. Scheelt weer 15 euro/maand voor zelfde performance.
Keuze 2: een gigabit n-router nemen. Kost geld en de extra verkregen snelheid wordt eigenlijk amper benut. (maar zo snel is soms wel leuk natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/516479492.png

Ben een voormalig @Home abonnee en ben overgezet naar internet Z3 met telefonie en digitale tv. Over internet heb ik niets te klagen (getuige de prima resultaten die ik behaal bij de speedtest). Ook is er niets mis met telefonie. De digitale tv is echter een ander verhaal. Dat werkt nog niet helemaal naar behoren. Krijgen zo nu en dan de foutmelding 48-32 te zien. De ene dag werkt alles prima, af en toe een lichte storing om de zoveel tijd maar er zijn ook dagen dat het beeld de hele dag op zwart staat op sommige zender met die foutmelding in beeld.

Ik dacht dat het wellicht aan brakke kabels lag. Maar nu ik lees dat meerdere mensen met een humax wat melden over dat de humax wellicht eerder geen beeld geeft omdat die wat "strenger" is omtrent het binnenkomende signaal. Om dit te testen hebben we de humax op de aansluiting beneden en boven geprobeerd. En wat blijkt, zowel boven als beneden krijgen we foutmeldingen waar onze philips en samsung decoders gewoon keurig hun werk doen.

Dit vind ik toch wel raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:36
kjiratsiekoedel schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:21:
Ik heb alles-in-1 EXTRA (utrecht centrum)

Modem binnen en alles werkt. Snelheidsverschil wordt echter tenietgedaan door router denk ik.
-1 pc (gigabit ethernet) direct in de modem levert 50/5 op.
-maar via LAN in de Sitecom WL-153 MiMo XR router levert nog maar de helft op.

Kortom: zelfde snelheid als voor de snelheidsverhoging dus. Verder hangen er ook nog zo'n 6 pc's aan de router via WLAN. Die snelheden waren toch al waardeloos.

Keuze 1: naar alles-in-1 Plus. Scheelt weer 15 euro/maand voor zelfde performance.
Keuze 2: een gigabit n-router nemen. Kost geld en de extra verkregen snelheid wordt eigenlijk amper benut. (maar zo snel is soms wel leuk natuurlijk)
Gewoon nieuwe router kopen. Eenmalige investering ;) Ik heb deze : pricewatch: Asus RX3041
en volgens iemand (weet niet meer wie) kan deze tot 70mbit WAN aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 14:23
Awsom schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:44:
[...]

Gewoon nieuwe router kopen. Eenmalige investering ;) Ik heb deze : pricewatch: Asus RX3041
en volgens iemand (weet niet meer wie) kan deze tot 70mbit WAN aan.
Dat is geen eenmalige investering dan. Eind dit jaar gaan we al naar 80, en volgend jaar 100 zelfs, dus ik zou dan een router kopen die wat sneller kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Sigma2k8 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:08:
[...]

Hoe bedoel je precies? Ik heb het over 2 abonnementen op 2 verschillende adressen.
En ik heb nog nooit gelezen dat het officieel niet mag?
Ik heb 2 decoders en 2 kaartjes.
Laatst een brief van Ziggo dat beide kaartjes nu hetzelfde (in mijn geval complete) set zenders heeft.

Stond nog een PS onder dat het niet toegestaan is het 2e kaartje op een ander adres te gebruiken.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mij dunkt dat ze het er niet voor niets onder zetten (als het niet kan hoef je er ook niet voor te waarschuwen toch?)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Luqq schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:47:
[...]

Dat is geen eenmalige investering dan. Eind dit jaar gaan we al naar 80, en volgend jaar 100 zelfs, dus ik zou dan een router kopen die wat sneller kan :)
Precies, eind dit jaar naar 80Mbit, volgend jaar naar de 100 a 120mbit... Tis niet bepaald voordelig om iemand nu een router te adviseren die binnen laten we zeggen 3/4 jaar al weer te langzaam is.

Kijk bijvoorbeeld eens na een goede gigabit router, meer info en tests kan je vinden op www.hardware.info

Ik draai zelf met een WRN3500 van Netgear, een erg goede en betrouwbare router, tevens een die goed uit de verschillende tests komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:38:
[...]
Nee helaas... Dan moet ik maar op zoek naar een goede kabel..
Zelf het Humax menu ziet er korrelig uit, dus zal het vrijwel zeker tussen de decoder en de tv liggen lijkt me.
En op s-video? 't Gaat niet stuk van een beetje proberen ;) Wordt je beeld zwart/wit als de je ir fox op s-video instelt, dan ondersteunt de scart waar ie in zit geen s-video, of moet je het specifiek aangeven in de tv.

Nog 1 ding dan. Je tv heeft volgens de specs een dtv tuner ingebouwd. Om alle zenders te ontvangen heb je dan een CAM module nodig, maar die is duurder dan een goede scart-kabel.

Echter, nederland 1 is ongecodeerd digitaal te ontvangen. Ik weet alleen niet of je daarnaar kunt kijken zonder CAM module. Misschien dat iemand dat kan bevestigen/ontkrachten? Als dit werkt zit je niet met het hele humax/scart/rgb/s-video gedoe en als het beeld nog steeds korrelig is, zijn het de instellingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:06:
[...]

Ik draai zelf met een WRN3500 van Netgear, een erg goede en betrouwbare router, tevens een die goed uit de verschillende tests komt.
Nog een tip: Ik heb sinds vorige week de n1 vision van Belkin staan, draadloos zijn er nogal wat kleine probleempjes, maar bedraad zéér stabiel en het uiterlijk (als je daar om geeft?) zeer mooi. Uiteraart betreft het hier ook een gigabit wan poort(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

goeievraag schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:30:
[...]
En op s-video? 't Gaat niet stuk van een beetje proberen ;) Wordt je beeld zwart/wit als de je ir fox op s-video instelt, dan ondersteunt de scart waar ie in zit geen s-video, of moet je het specifiek aangeven in de tv.
Beeld wordt idd z/w als ik de fox op s-video instel. Wat zegt dat verder over de scart, dat ie niet geschikt is oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
[...]

wat een onzin is dat zeg. ik heb een dhz-pakket gekregen bij de overstap op AI1plus
en daar zat gewoon een nieuwe AOP bij met een klein instructie blaadje hoe aan te sluiten omdat zonder dat kastje kon ik niet eens de internet splitter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik ben onlangs verhuisd van mijn ouderlijk huis naar mijn eigen woning. Voor mijn nieuwe woning heb ik het Ziggo Alles in 1 Extra pakket besteld. Hiervan heb ik lange tijd niks gehoord.

Omdat ik met de Helpdesk gebeld heb werd mij geadviseerd om een nieuwe bestelling te doen omdat dit vaker mis gaat. Dit heb ik ook gedaan.

Vorige zaterdag kregen mijn ouders de bevestiging van het Alles in 1 Extra pakket. Terwijl het helemaal niet op hun adres geleverd dient te worden.

Op dit moment zijn er dus twee bestellingen gaande en de Helpdesk wil me niet verder helpen. Elke keer als ik me verhaal doe wordt er simpelweg opgehangen.

Mijn ouders thuis dienen natuurlijk gewoon standaard kabel TV te behouden en in mijn nieuwe appartement dient het Alles in 1 pakket gerealiseerd te worden.

Ik weet alleen niet hoe ik dit het beste kan aanpakken omdat opzeggen niet de bedoeling is op het adres van mijn ouders. Daarnaast zijn er activatie en verzendkosten mee gemoeid die ik natuurlijk niet wil betalen voor de lokatie waar ik het niet ga gebruiken.

Suggesties over hoe dit aan te pakken zijn welkom. Ziggo helpdesk bellen @ 10 eurocent per minuut en dan een incompetent persoon een de telefoon krijgen is voor mij geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Empathy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Beeld wordt idd z/w als ik de fox op s-video instel. Wat zegt dat verder over de scart, dat ie niet geschikt is oid?
idd niet geschikt, of je moet handmatig je tv op s-video kunnen zetten. Als je tv twee scart-aansluitingen heeft wil het nog wel eens voorkomen dat de ene voor RGB is en de andere voor s-video. Dus als je tv er twee heeft, zet de fox eens op s-video en plug hem in de tweede scart. s-video zit qua kwaliteit namelijk tussen composiet en rgb, dus kan het proberen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Er zit helaas niks anders op.. Alleen Ziggo kan je hiermee helpen.
Je kan naar zo'n winkel toe gaan of toch nog eens de helpdesk bellen
Een brief zal waarschijnlijk te laat arriveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Mensen, ik heb een probleem. Ik heb een Linksys WRT54GL met DD-WRT erop, alleen krijg ik deze niet aan de praat met mijn oude zwarte modem van Ziggo. Iemand die het wel aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
JohnStaakke schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
Mensen, ik heb een probleem. Ik heb een Linksys WRT54GL met DD-WRT erop, alleen krijg ik deze niet aan de praat met mijn oude zwarte modem van Ziggo. Iemand die het wel aan de praat heeft gekregen?
Ja het werkt, ik heb de WRT45GL ook gehad, maar jah....

Je geeft wel het minium aan informatie,
Om wat voor kabelmodem gaat het?
Wat gebeurt er wannner jij je pc direct op het modem aansluit, krijgt je pc een ip adres?
enz. enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Pfff je raadt nooit waarom ik niet hoger dan 6/3 Mbit haalde.

Ik had zo'n twee weken een stroomstoring gehad, en is mijn onboard netwerkkaart defect. Heb toen een usb netwerkkaart gebruikt, alleen blijkt die USB 1.1 te zijn.

Heb er nu een PCI gigabit kaartje in hangen, werkt weer als een trein :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@AvanCade: Op de website invullen dat ze je terug moeten bellen ipv zelf te bellen. Dan krijg je meteen de afdeling verkoop, dat zijn ook degenen die je moeten helpen omdat daar de fout zit, plus het kost je niks :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
De 'bel mij terug' optie is verdwenen sinds het 10 eurocent per minuut kost. Volgens mij konden ze de telefoontjes niet aan en proberen ze het op deze manier terug te dringen.

Daaraantegen is afdeling verkoop wel weer een gratis nummer zie ik. Ik ga daar straks me geluk maar eens beproeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35

-ET-

Phone Home

Dat is vreemd. Ik heb vorige week nog gebruik gemaakt van die terugbel optie. Kwam ik ergens halverwege het bestel formulier tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

goeievraag schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:18:
[...]
idd niet geschikt, of je moet handmatig je tv op s-video kunnen zetten. Als je tv twee scart-aansluitingen heeft wil het nog wel eens voorkomen dat de ene voor RGB is en de andere voor s-video. Dus als je tv er twee heeft, zet de fox eens op s-video en plug hem in de tweede scart. s-video zit qua kwaliteit namelijk tussen composiet en rgb, dus kan het proberen waard zijn.
Gaan we proberen, thanks voor het meedenken :)
Als ik een nieuwe scart ga aanschaffen, moet ik dan nog speciaal ergens op letten ivm dat s-video verhaal?

[ Voor 9% gewijzigd door Empathy op 14-07-2009 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Laatst online: 19-09 13:52
AvanCade schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:38:
Ik ben onlangs verhuisd van mijn ouderlijk huis naar mijn eigen woning. Voor mijn nieuwe woning heb ik het Ziggo Alles in 1 Extra pakket besteld. Hiervan heb ik lange tijd niks gehoord.

Omdat ik met de Helpdesk gebeld heb werd mij geadviseerd om een nieuwe bestelling te doen omdat dit vaker mis gaat. Dit heb ik ook gedaan.

Vorige zaterdag kregen mijn ouders de bevestiging van het Alles in 1 Extra pakket. Terwijl het helemaal niet op hun adres geleverd dient te worden.

Op dit moment zijn er dus twee bestellingen gaande en de Helpdesk wil me niet verder helpen. Elke keer als ik me verhaal doe wordt er simpelweg opgehangen.

Mijn ouders thuis dienen natuurlijk gewoon standaard kabel TV te behouden en in mijn nieuwe appartement dient het Alles in 1 pakket gerealiseerd te worden.

Ik weet alleen niet hoe ik dit het beste kan aanpakken omdat opzeggen niet de bedoeling is op het adres van mijn ouders. Daarnaast zijn er activatie en verzendkosten mee gemoeid die ik natuurlijk niet wil betalen voor de lokatie waar ik het niet ga gebruiken.

Suggesties over hoe dit aan te pakken zijn welkom. Ziggo helpdesk bellen @ 10 eurocent per minuut en dan een incompetent persoon een de telefoon krijgen is voor mij geen optie meer.
Welkom......
Ik heb voor 80% hetzelfde wat jij nu mee maakt.
Alleen hadden ze bij mij de ingangsdatum verkeerd genoteerd tot 3 maal toe.
Nu proberen ze me 100 euro monteur kosten in rekening te brengen omdat ik niet thuis was. Aangezien ik ben verhuisd en de sleutel van het huis nog niet had, nee dan kan het kloppen dat ik er niet was.
Heb zelfs 3x gebeld om er zeker van te zijn dat de monteur niet langs kan komen en toch komt ie.

Van bellen wordt je ook niet veel wijzer en het is een chaos bij hun. Heb vervolgens van hun e-mail contact formulier gebruik gemaakt en ook daar krijg je ruk antwoorden terug.
Heb na 4 keer hetzelfde verhaal verteld te hebben gezegd dat ik het bedrag simpelweg storneer en dat ze maar contact met mij moeten opnemen i.p.v. ik hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
AvanCade schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 06:23:
De 'bel mij terug' optie is verdwenen sinds het 10 eurocent per minuut kost. Volgens mij konden ze de telefoontjes niet aan en proberen ze het op deze manier terug te dringen.

Daaraantegen is afdeling verkoop wel weer een gratis nummer zie ik. Ik ga daar straks me geluk maar eens beproeven.
De Bel mij optie zit nog wel in de tab Producten. Afgelopen zaterdag nog gebruik van gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ondanks mijn slechte ervaringen met Casema in het (verre!) verleden ben ik toch van plan om Ziggo een kans te geven. Ik zit alleen met een paar vragen:

Momenteel heb ik nog een ADSL verbinding van TweakDSL. Deze mag er echter uit als Ziggo goed blijkt te werken. Mijn telefoonabonnement loopt via KPN. Als ik gebruik maak van nummerbehoud bij het aanvragen van de Ziggo verbinding, kan dit dat gevolgen hebben voor mijn ADSL verbinding? Ik neem aan dat mijn KPN abonnement wordt opgezegd voor de telefonie, alleen dan heb ik nog een 'kale koperlijn' nodig? Hoe gaat dit precies in z'n werk?

Mocht Ziggo onverhoopt niet bevallen dan kan ik er binnen een maand vanaf. Hoe lastig is het om dan weer (bijvoorbeeld) de telefonie via KPN te laten verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:02

Dutch_Celt

Jollygood

Hmm als ik zo sommige reacties lees hier en dan bijvoorbeeld die van Avancade en Peak kan ik het niet echt rijmen met de ervaring die ik zelf heb met Ziggo.

Enige tijd geleden mijn Z1 abonnement aan laten passen naar een AiE extra abonnement (ook ivm de snelheidsverhogingen, en het feit dat ik nou niet echt te spreken was over telfort(maar dat is een ander verhaal)).

na 4 dagen gebeld door ziggo om een nieuwe bestelling te maken, bestelling was uit het systeem gehaald omdat de monteur op het gekozen tijdstip niet kon.

ADSL lijn bij Telfort ook keurig opgezegd dor ziggo en telefoonnummer meegeporteerd.

Monteur zou maandag middag langskomen, belt hij zondag of het ook in de ochtend schikt.
Afspraak gemaakt dat monteur er om 8 uur zou zijn, en verhip beste man staat 7.55 voor de deur :D

Alles keurig afgehandelt, gratis nieuwe humax kast erbij met nieuwe smartcard (lang leve alle zenders!).
Alleen nog even wachten op de docsis 3 nu.

Niks dan lof over Ziggo op dit moment :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Celt op 14-07-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Laatst online: 16-09 14:31
Heb ook echt geen problemen gehad met Ziggo. Ik betrok een nieuwbouwwoning waar eerste televisie en telefoon wel beschikbaar was en internet nog niet. Best een omslachtige procedure moeten volgen om dit later toch gelijk te trekken, echter is alles goed verlopen en ben ik een tevreden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Laatst online: 19-09 13:52
Dutch_Celt schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:21:
Hmm als ik zo sommige reacties lees hier en dan bijvoorbeeld die van Avancade en Peak kan ik het niet echt rijmen met de ervaring die ik zelf heb met Ziggo.

Enige tijd geleden mijn Z1 abonnement aan laten passen naar een AiE extra abonnement (ook ivm de snelheidsverhogingen, en het feit dat ik nou niet echt te spreken was over telfort(maar dat is een ander verhaal)).
Hoi,

Abbonement aanpassen ging bij mij in het verleden ook meer prima. Niks over te klagen.

Maar een verhuizing is echt een ramp. Hoevaak ik wel niet naar de klantenservice heb moeten bellen om hun fouten te corrigeren.
Nu ook, mijn smartcard geeft een E30 foutmelding. Heb dat geval al 2 jaar niet meer gebruikt dus heb dat ook gezegd en dat hij weer geactiveerd moest worden en in het database terecht moest komen. (Nu was ik alweer 5 telefoontjes verder en 5 dagen)
Nadat niet gewerkt heeft, zei een medewerker dat hij wel een nieuwe smartcard zou opsturen zonder kosten eraan verbonden.
Nu weet ik niet of hij snel van mij af wou, want ik heb het kaartje nog niet binnen. dit was afgelopen woensdag.

Over de monteur ben ik al helemaal niet te spreken. Die komt binnen, wijst aan welke kabel waar in moet etc en gaat weg :S?
Ik dus aansluiten, blijk ik het modem niet te kunnen activeren door iets technisch aan ziggo kant en wat blijkt... Ik moet de klantenservice weer bellen. Goed, nu zat er een jonge gast aan de andere kant van de lijn die het voor mij met de hand wou activeren en het werkte gelijk. Maar kom op zeg........

Als je het eenmaal hebt en zo laat, dan is ziggo prima. Moet je dingen gaan wijzigen c.q. verhuizen... Nee dit is voor mij een k*t ervaring geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Vincentio schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:05:
[...]

De Bel mij optie zit nog wel in de tab Producten. Afgelopen zaterdag nog gebruik van gemaakt. :)
Idd, direct linkje naar alleen de terugbelfunctie: http://www.ziggo.nl/producten/callmenow?telefoon=0123456789

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrR0b3rt
Mili schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:36:
[...]

wat een onzin is dat zeg. ik heb een dhz-pakket gekregen bij de overstap op AI1plus
en daar zat gewoon een nieuwe AOP bij met een klein instructie blaadje hoe aan te sluiten omdat zonder dat kastje kon ik niet eens de internet splitter gebruiken.
Je hebt het over module 1, dat is geen AOP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:30
Laat ik dan maar eens een positief verhaal horen, (mede omdat men vooral geneigd is de negatieve dingen alleen te plaatsen). Ik heb sinds 2 maanden Ziggo, overgestapt van Telfort (laat ik daar maar niets over zeggen). Heb het Ai1 Extra pakket besteld, en na precies 7 werkdagen had ik het installatiepakket dan ook binnen.

Alles aangesloten, en verrek, het internet was onwijs instabiel, misschien ken je het verhaal... Linksys WRT54GL, dus ik de helpdesk bellen (had hem ook al handmatig op een laptop aangesloten, dacht dat daar de verbinding ook onstabiel was, echter klapte deze van WLAN steeds terug naar LAN, waardoor ik ongeveer dezelfde timeouts had op het internet rechtstreeks op de Modem, als via de Linksys).

Netjes gedaan wat de helpdeskgast zei (vroeger ook helpdesk-med. geweest, en vaak zijn het toch de simpele dingen die fout gaan (en hoe aardiger je bent, hoe meer je gedaan krijgt)). Enfin, hij lijn doorgemeten, was allemaal perfect, lag dus aan mn router (zonder router ging het namelijk wel goed (als ik WLAN ook uitzette). Ding dus maar het raam uitgegooid en zo'n ellendig sitecom ding gekocht (dan wel met gigabit LAN), ging meteen perfect.

Kortom, na 1 dag was TV perfect, internet perfect (niets schommelende up/download) en telefonie kraakhelder. Echter... na een maand... geen TV meer (preview periode verlopen), ziggo had het kaartje niet geactiveerd (heb het wel ingevuld op internet). Dus ik bellen met de klantenservice, zei dat het 48 uur kon duren, echter ik zette na een uur de TV aan om te testen, en het werkte... niets meer dan lof dus.

Er gaan uiteraard ook dingen fout... zo heb ik een maand geleden geprobeerd extra digitale zenders aan te vragen, kreeg een brief binnen "wijziging gegevens duurt iets langer dan gebruikelijk", daarna niets meer van gehoord. Had ze daarna toch aan de lijn met het TV probleempje (preview periode verlopen) dus weer geprobeerd het te wijzigen, echter... nog niets van terecht gekomen... (Ja ok, een bevestiging van een wijziging gehad, waarop PRECIES dezelfde digitale pakketten opstonden als die ik al had). Ze willen m'n geld niet 8)7. Vandaag maar weer eens bellen naar het gratis bestel nummer... kijken of ze het nu wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SD-ontvanger (besteld op 29 mei en zou eind juni nageleverd worden) was er nog steeds niet. Helpdesk gemaild, met alle mogelijke info erbij, en dan krijg je een reply dat ze dat niet kunnen oplossen maar dat je moet bellen voor 10 ct/m. Waarom kan een telefoniste meer dan iemand via de mail?! Dus een kwartiertje aan de lijn gehangen om weer alles opnieuw uit te leggen. Ze vermoedde dat de bestelling fout was gelopen en heeft 'm opnieuw ingevoerd. Ben benieuwd....

Dat er iets fout gaat, tja, kan gebeuren. Maar dat ik er zelf achteraan moet voor 10 ct/m is eigenlijk belachelijk.
ThePope90 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:
Je hebt het over module 1, dat is geen AOP ;)
Geen idee of het module 1 is, maar ik had in mijn aansluitpakket iets zitten dat wel degelijk op een AOP lijkt. In de instructie staat zelfs beschreven dat je de AOP moet losmaken, tot je alleen de groene kabel hebt, en hoe je de groene kabel moet vastschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:43:
Mijn SD-ontvanger (besteld op 29 mei en zou eind juni nageleverd worden) was er nog steeds niet. Helpdesk gemaild, met alle mogelijke info erbij, en dan krijg je een reply dat ze dat niet kunnen oplossen maar dat je moet bellen voor 10 ct/m. Waarom kan een telefoniste meer dan iemand via de mail?! Dus een kwartiertje aan de lijn gehangen om weer alles opnieuw uit te leggen. Ze vermoedde dat de bestelling fout was gelopen en heeft 'm opnieuw ingevoerd. Ben benieuwd....

Dat er iets fout gaat, tja, kan gebeuren. Maar dat ik er zelf achteraan moet voor 10 ct/m is eigenlijk belachelijk.

[...]

Geen idee of het module 1 is, maar ik had in mijn aansluitpakket iets zitten dat wel degelijk op een AOP lijkt. In de instructie staat zelfs beschreven dat je de AOP moet losmaken, tot je alleen de groene kabel hebt, en hoe je de groene kabel moet vastschroeven.
Daarom bel ik nu ook met een alternatief nummer van ze, dan verbinden ze je gewoon door en ben jij meteen klaar. Het kost haast niets (helemaal niets met Voipbuster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Manueltje22 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:59:
[...]

Daarom bel ik nu ook met een alternatief nummer van ze, dan verbinden ze je gewoon door en ben jij meteen klaar. Het kost haast niets (helemaal niets met Voipbuster).
Doe eens dat 'alternatieve' nummer delen met je medetweakers? :) :+

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens VraagAlex.nl:
0900 1884 (lokaal tarief)
088 7170099, 010 7980405 of 088 7170000

Geen idee of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik heb vandaag nog maar eens me geluk beproeft met de helpdesk van Ziggo n.a.v. bovenstaand probleem. En ik heb zowaar iemand aan de telefoon gekregen die mijn verhaal in één keer snapte en ook duidelijk wist uit te leggen wat ik moest doen.

Als het ook nog zo gaat als beloofd is er toch weer een lichtpuntje aan het eind van de kabelgoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:33:
Volgens VraagAlex.nl:
0900 1884 (lokaal tarief)
088 7170099, 010 7980405 of 088 7170000

Geen idee of dat werkt.
Inderdaad, je moet dan het 088 nummer hebben, dan even voorstellen en je beklaag doen.. Ze verbinden je dan door met de klantenservice van ze, dus je komt weer in het keuze menu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het al langs is gekomen, maar hier wat plaatjes van de Ubee EVM3200 modem (e.docsis 3.0) die aan mij is uitgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/4129/afbeelding001j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/8098/afbeelding002o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/1287/afbeelding004m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/1260/afbeelding005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/5083/afbeelding006z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb weer een andere Arris 750B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Vorige week woensdag 8 juli gebeld en omgezet van AIE-Plus naar AIE-Extra.

Vandaag Ziggo pakketje afgeleverd met een heel klein modempje met schuin voorkantje erin.

En jawel hoor: JOEPIE DE POEPIE :9~

Afbeeldingslocatie: http://speed.io/pics/2217/5712/speed.io.png
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.