[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Remco Tr schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:50:
Kan niet updaten omdat ik geen engelse vista heb...

Jammer..
Helpt bv een engels LIP niet of misschien wel :P .
Ik had hetzelfde probleem met een Xp versie, heb gewoon de kortste klap gemaakt en toen W7 7077 geïnstalleerd, maar misschien een kleine moeite om te proberen om bv een engels LIP te installeren of gaat dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Remco Tr schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:50:
Kan niet updaten omdat ik geen engelse vista heb...

Jammer..
Je kan je Vista Engelse maken, en dan upgraden.
Als je geen Vista Ultimate hebt, kan je het doen met dit:
http://www.froggie.sk/download.html
Werkt prima, heb het zelf ook zo gedaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 25-04-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 07:57
Tot slot, de divX codec doet het goed, maar hebben meer mensen het idee dat die niet supermooi beeld geeft? Ik ga zo mijn xviD codec installen, kijken of die hem overroelt.
In tegenstelling tot vista vind ik dat bij windows 7 video's in WMP of VLC er minder goed uitzien. Heb meerdere codecs geprobeerd maar de kwaliteit schijnt niet echt te verbeteren. Ziet er nogal blokkerig uit. Iemand idee of dit op te lossen is?

[ Voor 3% gewijzigd door blckbrd op 25-04-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39
FYI er is een nieuwe alcohol 52% uit, die nu wel 7 ondersteunt. Hebben zeker naar Daemon gekeken.... ik ben ook al weggelopen naar Daemon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ramon schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:41:
Of je zoekt even op google ;) er zijn maar 5 keys uitgedeeld ofzo.
Hehe top tip! Ik heb ze gevonden, en de bovenste leek inderdaad érg veel op die ik toen ontving _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-07 16:06
Net Windows 7 7100 x64 op mijn laptop geïnstalleerd. Installatie liep heel vlot (halfuurtje), Windows update geeft aan dat er een update is voor mijn nvidiakaart (Go 9200M GS) en ik heb die al 2 maal proberen installeren maar Windows herstart tijdens het booten en start bij de volgende boot de startup repair die een systeemherstel doet. Ik krijg de drivers voor mijn grafische kaart dus iet geïnstalleerd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Aegir81 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:02:
Net Windows 7 7100 x64 op mijn laptop geïnstalleerd. Installatie liep heel vlot (halfuurtje), Windows update geeft aan dat er een update is voor mijn nvidiakaart (Go 9200M GS) en ik heb die al 2 maal proberen installeren maar Windows herstart tijdens het booten en start bij de volgende boot de startup repair die een systeemherstel doet. Ik krijg de drivers voor mijn grafische kaart dus iet geïnstalleerd. Iemand een idee?
Je kan eens proberen met de Vista drivers voor je grafische kaart.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 06-07 17:36
Egbert Jan schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:20:
Ik heb windows 7 Rc 1 7100 x64 bit gesinsteleerd werkt prima. Ik heb een geluidskaart van creative met een x-fi chip erop. Ik zag dat er net een nieuwe driver voor uigtbracht was op de site van creative namelijk op 24 april versie SBXF_W7DRVBTA_US_2_18_0013. Ik wou deze instaleren maar kreeg een foutmelding bij het uitpakken van de driver dus kwam niet in de setup. Zijn er meerdere die hem geprobeert hebben en de zelfde fout hebben?
Ik heb precies hetzelfde probleem, zover ik weet is het bestand corrupt en moeten ze hem opnieuw hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 02:11
Ik krijg het bestand met winrar wel deels uitgepakt en ook half geinstaleerd want krijg tijdens de instalatie een fout melding. dus heb geen control pannel. Is hier een oplossing voor?
PacinoAllstars schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:10:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, zover ik weet is het bestand corrupt en moeten ze hem opnieuw hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Petervanakelyen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:08:
[...]

Je kan eens proberen met de Vista drivers voor je grafische kaart.
Zelfde probleem. Opnieuw kom ik in de startup repair terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Egbert Jan schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:25:
Ik krijg het bestand met winrar wel deels uitgepakt en ook half geinstaleerd want krijg tijdens de instalatie een fout melding. dus heb geen control pannel. Is hier een oplossing voor?
[...]
Bestanden in die package zijn corrupt, je hebt niks aan het bestand, het is wachten geblazen (helaas).

Zit nu met een snel os zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat heeft het dan voor zin/nut IE te verwijderen....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Raven schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:07:
[...]

Puur, omdat ze moeten. Anders komt de EU weer achter ze aan met een bonnetje waarmee men hun begrotingstekort kan dichten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Aegir81 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:02:
In control panel kijken of je bij programs de nVidia drivers kan de-installeren.

Driver Sweeper gebruiken, en dan verder weer de nieuwere installeren.

Plus, ik zou volledig voorbij gaan aan wat WU je levert en bij nVidia zelf drivers zoeken, of Guru3d of Laptopvideo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 22:57
[...]

Programma's die hun troep willen openen d.m.v. een hard-coded IE verwijzing zijn in mijn ogen sowieso al waardeloos (of sterk verouderd). Noem er mij eens één ? Tegenwoordig opent elk goed programma braaf zijn website in de standaard ingestelde webbladeraar bij mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mee eens.

Voorbeeld?: WLM, de link naar emailinbox...
Nou valt daar met speciale "plugins" denk ik wel wat aan te doen, maar dan nog, het zou niet nodig moeten zijn.

Verder ben ik er nog geen tegen gekomen, maar dat betekend niet dat die er niet zijn, toch?
wontcachme schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:11:
[...]

Puur, omdat ze moeten. Anders komt de EU weer achter ze aan met een bonnetje waarmee men hun begrotingstekort kan dichten
Ok.
denniskrol schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:01:
[...]

Kan wel dus:

[...]

[...]

7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd.iso
MD5: 98341AF35655137966E382C4FEAA282D
Heb je die van x86 toevallig ook?
Edit (na even Googlen):
7100.0.090421-1700_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRC1CULFRER_EN_DVD.iso
MD5 Hash: 8867C13330F56A93944BCD46DCD73590
Bron: http://www.mydigitallife.info

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 25-04-2009 23:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
Ok, probleempje. Ik probeer met de RC dus naar 64bits te gaan, terwijl ik op dit moment de 32bits build 7022 draai. Nu is mijn DVD brander defect of zo, hij geeft in ieder geval alleen foutmeldingen, en ik krijg de ISO dus niet gebrand op DVD.

Dus ik denk, ik ga het via USB stick proberen. Nu volg ik de stappen uit de openingspost, maar ik loop tegen het volgende probleem aan:
- de bootsect.exe van de image zelf kan ik niet gebruiken omdat ik een 32bits OS draai op dit moment
- als ik de bootsect.exe uit een 32bits ISO trek, krijg ik een "disk error" zodra ik probeer te booten vanaf de USB stick.

Iemand enig idee hoe ik hier mee om kan/moet gaan? Maakt de volgorde nog uit? (Eerst bootsect, dan pas alle files kopiëren?), of zou dat niet uit moeten maken? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik vanaf een USB stick probeer te booten :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 15:15

timvanloon

Intel or AMD?

Iemand hier die zijn hauppage pvr 150 aan de praat heeft gekregen onder windows 7 7100 x64?

Ik vind dit op de site van hauppage;
"Note: Currently, the WinTV-PVR-150 and WinTV-PVR-500 receivers used with 64-bit versions of Windows are limited to less than 4GB of memory"

Ik heb dus 8gb geheugen zou dit het probleem zijn?
Als ik windows update doe installleert ie wel een update voor de tv kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Die bug is dus erg overtrokken...lees dit item maar ff :+
timvanloon schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:19:
Iemand hier die zijn hauppage pvr 150 aan de praat heeft gekregen onder windows 7 7100 x64?

"Note: Currently, the WinTV-PVR-150 and WinTV-PVR-500 receivers used with 64-bit versions of Windows are limited to less than 4GB of memory"

PFieewww...onder welke rots heb jij gelegeN? :+ Dit issue speelt al sinds de launch van Windows Vista :-) Overigens heb ik hier lang geleden al een topic over gestart enneh..er is ook een nette oplossing geboden door Hauppauge. Lees hier maar ffies... -> [VISTA] LiveTV (MediaCenter) geeft problemen op Vista x64
DFKT schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:58:
Ok, probleempje. Ik probeer met de RC dus naar 64bits te gaan, terwijl ik op dit moment de 32bits build 7022 draai. Nu is mijn DVD brander defect of zo, hij geeft in ieder geval alleen foutmeldingen, en ik krijg de ISO dus niet gebrand op DVD.

Dus ik denk, ik ga het via USB stick proberen. Nu volg ik de stappen uit de openingspost, maar ik loop tegen het volgende probleem aan:
- de bootsect.exe van de image zelf kan ik niet gebruiken omdat ik een 32bits OS draai op dit moment
- als ik de bootsect.exe uit een 32bits ISO trek, krijg ik een "disk error" zodra ik probeer te booten vanaf de USB stick.

Iemand enig idee hoe ik hier mee om kan/moet gaan? Maakt de volgorde nog uit? (Eerst bootsect, dan pas alle files kopiëren?), of zou dat niet uit moeten maken? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik vanaf een USB stick probeer te booten :9
Hmm...erg jammer dit. Wat je natuurlijk kunt proberen is VMWare Workstation (of een andere virtual machine app) runnen en een nieuwe VM maken. De 64-bits dvd mounten en laten booten. Bij het eerste setup scherm op Shift-F10 drukken. Mount trouwens ook even je USB stick aan die VM. Vervolgens krijg je een dosbox (door de shift-F10) en voer bootsect dan nog even uit. Je zult denk ik ff uit moeten zoeken welke drive letter je USB stick gekregen heeft ;) ).

[ Voor 77% gewijzigd door TheVMaster op 26-04-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
[....dubbelpost...]

[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 26-04-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 15:15

timvanloon

Intel or AMD?

thank you Vmaster!, bericht is verstuurd naar Hauppage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
timvanloon schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:45:
thank you Vmaster!, bericht is verstuurd naar Hauppage!
hehe ik had dus een 500...maar heb nu een goed werkende 2200 (moest dus wel 60 euri bijlappen..en moest de oude opsturen) voor 60 euri ;)
Lekker op de toekomst (nouja..hij is nog analoog) voorbereid lekker pci-express...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kenw00t schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:45:
[...]

Programma's die hun troep willen openen d.m.v. een hard-coded IE verwijzing zijn in mijn ogen sowieso al waardeloos (of sterk verouderd). Noem er mij eens één ? Tegenwoordig opent elk goed programma braaf zijn website in de standaard ingestelde webbladeraar bij mijn weten..
SAP bijvoorbeeld... denk eens niet in je eigen consumententermen maar kijk ook eens naar bedrijfsmatig gebruikte applicaties? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik ben weer eens in de war over de builds. Nu was het een tijdje geleden zou dat je 7077 en 7106 had. Toen werd gezegd dat je beter 7077 kon hebben omdat die "nieuwer" was. Maar 7100 is toch ouder dan 7106 en dus is 7077 op dit moment toch nog steeds de recentste build?
Of zit ik er naast? :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, je zit er naast, en wat build 7106 was is al eerder aan bod geweest :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

PacinoAllstars schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:40:
[...]

Bestanden in die package zijn corrupt, je hebt niks aan het bestand, het is wachten geblazen (helaas).

Zit nu met een snel os zonder geluid.
Je kunt in de tussen tijd toch ook deze gebruiken?
http://forums.creative.co...dblaster&thread.id=135215

Net geinstalleerd, werkt prima! (x64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ackermans1973 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:41:
[...]

In control panel kijken of je bij programs de nVidia drivers kan de-installeren.

Driver Sweeper gebruiken, en dan verder weer de nieuwere installeren.

Plus, ik zou volledig voorbij gaan aan wat WU je levert en bij nVidia zelf drivers zoeken, of Guru3d of Laptopvideo.com.
Het lukt niet om de drivers te deïnstalleren omdat ze nooit geïnstalleerd geweest zijn, dus er is niets om te verwijderen. Mijn laptop staat nog steeds op een resolutie van 800*600.

Wanneer ik de drivers van laptopvideo probeer krijg ik de volgende foutmelding tijdens het installeren: "Het NVIDIa-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
timvanloon schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:19:

Ik heb ook een Hauppauge PVR150MCE i.c.m. de volgende setup:

AMD Phenom X4 9550
Gigabyte GA-MA78GPM-DS2H
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G 8GB (4x 2GB) DDR2

Ik hanteer de 'truuk' met meteen na het opstarten van Windows Vista Ultimate X64, Windows Media Center op te starten en even op Live TV te zetten, dan blijft de Hauppauge PVR150MCE het wel doen, todat ik reboot (dan herhaal ik de 'truuk' weer), ook als je later weer Live TV wilt kijken blijft het werken. Echt handig is anders, maar het werkt voor nu. Echter in Windows7 Ultimate is het me nog niet gelukt. Terwijl er wel mensen zijn die hun Hauppauge PVR 150MCE in Windows 7 Ultimate aan de praat hebben gekregen.

Zie:

[VISTA] LiveTV (MediaCenter) geeft problemen op Vista x64

[ Voor 36% gewijzigd door Jumpman op 26-04-2009 11:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:34
PacinoAllstars schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:10:
[...]

Ik heb hem gisteren nog gedownload en hier niks corrupt. Gewoon installeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:19
Draai de RC nu 2 dagen en moet toch zeggen dat het aardig werkt.
ten opzichte van de vorige builds zijn er vooral kleine oneffenheden verwijderd.

Ben het met een medeuser eens dat ze er alleen nog een doosje omheen moeten doen, en in de winkels leggen

[ Voor 5% gewijzigd door michelc85 op 26-04-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt_veerhoek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 10:49
Ook ik heb build 7077 geinstalleerd (x86 op mijn laptop en x64 op mijn desktop).

Tot nu toe kreeg ik mijn grafische kaart (ATI Radeon mobility X300) niet geinstalleerd op de laptop. De AMD drivers ondersteunen deze kaart niet (ook niet na modden van de Vista drivers 9.3) en er was standaard geen ondersteuning in Windows 7.
Wat schetst mijn verbazing, gisteren kreeg ik een melding van Windows Update dat er een update was (24 april 2009 uitgebracht) en wel voor de Radeon Mobility X300! Hulde voor Microsoft dat ze bezig blijven om drivers uit te brengen, ook voor oudere devices.
Nu kan ik dus ook op mijn latop gebruik maken van Aero en ik moet toegeven dat ik dat toch prettiger vind werken dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windows 7 herkent mijn Trend Micro 8.3 Officescan client als een Trend Micro Internet Security 2008, client wordt uitgeschakeld. :/
Zit nu dus zonder anti virus... iemand een goed alternatief (for the time being...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 111246 schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:45:
Windows 7 herkent mijn Trend Micro 8.3 Officescan client als een Trend Micro Internet Security 2008, client wordt uitgeschakeld. :/
Zit nu dus zonder anti virus... iemand een goed alternatief (for the time being...)?
AVG? Avast?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kenw00t schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:45:
[...]

Klopt, zelfs WLM tegenwoordig, maar als je nog oude programma' s hebt.... Ik zal je er 1 noemen: McAfee Visual
Trace, oude app. maar handig. :)
[...]

Nou, ik ga niet voor die ene app. die IE wil, IE erop laten staan. Laat mij lekker ervoor kiezen om IE eruit te gooien. Zo zal je eens per jaar ook een IE-only site tegenkomen, die surf ik dan ook hard voorbij. Ik neem Opera wel als reserve-browser ipv IE8. :)

Verder ben ik dik tevreden over 7 RC, zelfs de slaapstand doet het goed, bij mij deed dat niks in Xp. Kortom dat wordt mooi besparen, na vele jaren gewoon de pc aan snachts (monitoren wel uit natuurlijk). Hoe heet sleeping nou in Nl versie; slaapstand? En hoe heet hibernate in het Nederlands...; stand-by?

[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 26-04-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 18:46

WoutF

Hoofdredacteur
Is er iemand die Lightroom x64 draait op build 7100? Voorheen was alles stabiel, maar nu crashed het om de haverklap bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Volgens mij zitten er nieuwe windows geluiden in tov 7077 en voorlopers?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:03
DFKT schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:58:

Probeer dit stappenplan is. Hierbij hoef je de bootsector niet te installeren. Het werkt prima bij mij.

Format the Apacer Flash Drive
Run CMD.EXE and type the following. Note: This set of commands assumes that the USB flash drive is addressed as "disk x". you should double check that by doing a list of the disks (type "list disk") before cleaning it. If you have multiple hard drives, like an SDFlash drive or a Multibay drive, you could end up wiping your second drive using this command.
(This was a warning that Josh added to his post along with the following commands that I copied from him, so kudos to Josh)
1. diskpart
2. select disk x
3. clean
4. create partition primary
5. select partition 1
6. active
7. format fs=fat32
8. assign
9. exit

Copy Windows Vista's DVD ROM content to the Flash Drive
Simply issue the following command to start copying all the content from the Windows Vista DVD to your newly formatted high speed flash drive.
xcopy d:\*.* /s/e/f e:\

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 111246 schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:43:
[...]

Je kunt in de tussen tijd toch ook deze gebruiken?
http://forums.creative.co...dblaster&thread.id=135215

Net geinstalleerd, werkt prima! (x64)
Zojuist ook geinstalleerd, alleen werken mijn achterste 2 speakers niet, terwijl ze wel staan ingesteld als 5.1 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258898

PacinoAllstars schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:40:
[...]

Zojuist ook geinstalleerd, alleen werken mijn achterste 2 speakers niet, terwijl ze wel staan ingesteld als 5.1 etc.
Dat ligt dus aan je ddriver.. of je instellingen..
Niet dat het veel aan windows 7 ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:32
bornin7ty2 schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:08:
Volgens mij zitten er nieuwe windows geluiden in tov 7077 en voorlopers?
als je een ander thema kiest, krijg je ook andere geluidjes.

Ik vind die geluidjes trouwens niet te harden, heb snel weer de "windows standard"(=vista) geluidjes geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan, maar ik heb inmiddels voor Forefront gekozen. Werkt prima. :)
Met SP1 update.
PacinoAllstars schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:40:
[...]

Geen problemen hier mee. Alle speakers werken prima.
Wellicht dat je nog moet kiezen tussen SP/DIF en of "Speakers" in het Control Panel van Windows?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 26-04-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 22:57
alt-92 schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:13:
[...]

SAP bijvoorbeeld... denk eens niet in je eigen consumententermen maar kijk ook eens naar bedrijfsmatig gebruikte applicaties? :)
Daar was ik me wel van bewust, maar ik denk dat bedrijven dan ook bij de laatste zullen zijn om IE8 te verwijderen.

WLM zullen ze misschien nog wel updaten zodat de links openen in de standaard browser. Als ze dat niet doen weten we hoe belangrijk ze het verwijderen van IE zelf vinden ;) .

Persoonlijk denk ik er ook niet aan om IE8 te verwijderen, een paar websites zoals die voor telebankieren zijn op maat gemaakt voor IE en laten iets anders zoals Opera dan ook niet toe; Opera kan zelfs niet overweg met de brakke code. En voor betalingen wil je dan toch even 'veilig' zitten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 14:45
2 vraagjes mbt win7

Mijn CCC opent niet? Rechtermuisknop "open ATI CCC" of via start menu doen niets.

Daarnaast, veel ambetanter probleem, vindt windows 7 geen enkel draadloos netwerk. Ik heb veel moeite gehad om een driver te vinden voor mijn draadloze netwerkkaart (versie enz). Het is een Linksys PCI netwerkadapter
Wireless-G PCI Adapter WMP54G http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WMP54G, zoeen met grote antenne. De driver lijkt goed geïnstalleerd te zijn.
Op Vista lukt het ontvangen van draadloze netwerken en mijn thuisnetwerk perfect (zoals nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 111246 schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:10:
[...]

Kan, maar ik heb inmiddels voor Forefront gekozen. Werkt prima. :)
Met SP1 update.

[...]

Geen problemen hier mee. Alle speakers werken prima.
Wellicht dat je nog moet kiezen tussen SP/DIF en of "Speakers" in het Control Panel van Windows?
ahhhhhhhhhhhh, er zat een kabel los, waarschijnlijk gebeurt toen het vrouwtje heeft gestofzuigd, drivers werken perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:34
lowlow schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:15:
2 vraagjes mbt win7

Mijn CCC opent niet? Rechtermuisknop "open ATI CCC" of via start menu doen niets.

Daarnaast, veel ambetanter probleem, vindt windows 7 geen enkel draadloos netwerk. Ik heb veel moeite gehad om een driver te vinden voor mijn draadloze netwerkkaart (versie enz). Het is een Linksys PCI netwerkadapter
Wireless-G PCI Adapter WMP54G http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WMP54G, zoeen met grote antenne. De driver lijkt goed geïnstalleerd te zijn.
Op Vista lukt het ontvangen van draadloze netwerken en mijn thuisnetwerk perfect (zoals nu)
Welke versie van win7 heb je? 7077, 7100, x86, x64?? 7077 gaf bij mij ook stapels problemen met ccc, 7100 zijn deze problemen verholpen icm CCC9.4

Voor je draadloos? Je installeerd een vista driver? Of een win7 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik gebruik een SD-kaartje als Readyboost, maar nu is-ie standaard te zien in Computer.
Hoe kan ik hem onzichtbaar maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
TheVMaster schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:25:
Hmm...erg jammer dit. Wat je natuurlijk kunt proberen is VMWare Workstation (of een andere virtual machine app) runnen en een nieuwe VM maken. De 64-bits dvd mounten en laten booten. Bij het eerste setup scherm op Shift-F10 drukken. Mount trouwens ook even je USB stick aan die VM. Vervolgens krijg je een dosbox (door de shift-F10) en voer bootsect dan nog even uit. Je zult denk ik ff uit moeten zoeken welke drive letter je USB stick gekregen heeft ;) ).
Een goeie voor de volgende keer :)

Bedacht me dat ik nog een laptop met DVD brander tot mijn beschikking had, dus heb de ISO even via het netwerk daar gefikt. Draait inmiddels als een zonnetje :9

Blijf in de Performance Index alleen hangen op mijn videokaart :( (8600GT)
Mils schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:34:
[...]

Probeer dit stappenplan is. Hierbij hoef je de bootsector niet te installeren. Het werkt prima bij mij.
Die was ik ook tegengekomen, maar was me net ff te veel moeite gisteravond :9

[ Voor 15% gewijzigd door DFKT op 26-04-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Giem schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:52:
[...]

Welke versie van win7 heb je? 7077, 7100, x86, x64?? 7077 gaf bij mij ook stapels problemen met ccc, 7100 zijn deze problemen verholpen icm CCC9.4

Voor je draadloos? Je installeerd een vista driver? Of een win7 beta
RC1 7100
Ik heb moeten manueel de driver installeren met een XP/Vista driver, er was alleszins geen driver voor win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132243

Verrek, ben m'n "pin to taskbar" en "pin to menu" kwijt |:( Hoe kan dat nou :?

Iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132243 schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:38:
Verrek, ben m'n "pin to taskbar" en "pin to menu" kwijt |:( Hoe kan dat nou :?

Iemand ??
Vreemd dat ze de taskbar geen 'superbar' hebben genoemd zoals ik gehoord heb, maar ik heb dat nooit meegemaakt en lijkt me sterk dat het kan, misschien een 'system restore' uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
lowlow schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:28:
[...]

RC1 7100
Ik heb moeten manueel de driver installeren met een XP/Vista driver, er was alleszins geen driver voor win7
Er komt maar 1 RC..dus RC1 is overbodig :+ RC volstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hebje naar het label van de DVD gekeken? Daar staat RC1 en bij de beta stond er ook B1... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor je reactie, ik heb het gevonden !!! :D

Ik had n.l. om die beroerde pijltjes uit de iconen te verwijderen in de registery de waardes "IsShortcut" verwijderd uit Lnkfile, piffile en InternetShortcut.

Dat verwijderde dan dus ook de pin to ... mogelijkheid. Nooit geweten kan je zoeken zeg 8)7

Nu nog maar eens kijken of ik op een andere manier die ingesloten pijltjes weg kan krijgen met behoud van die "pin to.." mogelijkheid.

Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Google voor die pijltjes maar effe op FxVisor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Ik had even een vraagje aan jullie. Ik wil ook dolgraag de nieuwe Windows 7 proberen. Alleen zie ik er tegenop om weer opnieuw alle drivers en software te installeren. Aangezien sommige mensen telkens de nieuwe beta uitproberen, moeten jullie ook weer elke keer alles opnieuw installeren? Of hebben jullie hier een truukje voor?

Zal wel handig zijn dat als ik nu de RC draai en dan de legale versie aanschaf, dat ik dan niet alles opnieuw hoef te programmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:25:
Google voor die pijltjes maar effe op FxVisor.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 19:59

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 113257 schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:29:
Ik had even een vraagje aan jullie. Ik wil ook dolgraag de nieuwe Windows 7 proberen. Alleen zie ik er tegenop om weer opnieuw alle drivers en software te installeren. Aangezien sommige mensen telkens de nieuwe beta uitproberen, moeten jullie ook weer elke keer alles opnieuw installeren? Of hebben jullie hier een truukje voor?

Zal wel handig zijn dat als ik nu de RC draai en dan de legale versie aanschaf, dat ik dan niet alles opnieuw hoef te programmeren?
Ach, drivertjes installeren kost een keer 30 min. Bovendien bij bijv. videokaart drivers blijf je toch telkens updaten. Vooral wanneer windows 7 dus net uit komt. Heeft dus weinig nut om dat te gaan overzetten naar een nieuwe install.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
TheVMaster schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:59:
[...]

Ehh....maakt niet zoveel uit, maar reken maar op een launch ergens vanaf halverwege september aangezien er ook zaken voorbereid moeten worden :+ En dat is volgens mij niet iets wat je wereldwijd ff in een weekje ofzo regelt...
Nee dat doe je niet in 1 flits, bijv voorraden opbouwen met pcs die 7 installt hebben. Maar dan nog kan het wel makkelijk in Augustus, wat dacht je ervan om de RTM build over uiterlijk 1.5 maand te compileren? :+ Dan hebben ze alle tijd. Deze RC ademt al perfectie, komop de deur uit met dat ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:53:
[...]

Nee dat doe je niet in 1 flits, bijv voorraden opbouwen met pcs die 7 installt hebben. Maar dan nog kan het wel makkelijk in Augustus, wat dacht je ervan om de RTM build over uiterlijk 1.5 maand te compileren? :+ Dan hebben ze alle tijd. Deze RC ademt al perfectie uit, komop de deur uit met dat ding. ;)
Als je de RC draait, en deze al beschouwt als panklaar (ademt perfectie :P enzo) voor de winkel, waarom wil je er dan nu al voor betalen :P . Ik bedoel; deze RC is gratis en zal nog beter worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Betalen ontkom je toch niet aan, zeker als je nu door de RC 7-afhankelijk wordt. En ik heb het geld al liggen, en vind het 't nog waard ook, dus komop maar met die bon.
En RTM heeft nog voordelen als dat software ervoor geschikt wordt gemaakt (nouja dat interesseert me niet zoveel, maar ' t is dan offcieel), en dat het lappie ( wat ik van plan ben te gaan halen) met 7 komt, wat veeeeel beter is dan een gare Vista-oem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Build 7100 draait hier als een trein. Alleen werkt na de upgrade vanaf 7068 de exchange verbinding van Outlook met de server niet lekker. Moet bij opstarten soms meerdere malen 'retryen' en als het doorzet dan duurt het nog enige tijd voor alles lekker loopt. Exchange op m'n mobiel en ook via webmail gaat prima. Vreemde zaak want in vorige builds was dit nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:09:
Betalen ontkom je toch niet aan, zeker als je nu door de RC 7-afhankelijk wordt. En ik heb het geld al liggen, en vind het 't nog waard ook, dus komop maar met die bon.
En RTM heeft nog voordelen als dat software ervoor geschikt wordt gemaakt (nouja dat interesseert me niet zoveel, maar ' t is dan offcieel), en dat het lappie ( wat ik van plan ben te gaan halen) met 7 komt, wat veeeeel beter is dan een gare Vista-oem.
Ik heb eerlijk gezegd nooit betaald voor een windows OS was dat van plan (XP) maar toen kwam W7, misschien dat ik die volgend jaar aanschaf, maar ik draai eerst deze op :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:07
Stomme vraag wellicht maar iets dat ik zelf nooit gedaan heb.

Ik heb een laptop met Xp en een Desktop met Beta 7068. Door wat problemen met het draadloos kan ik op mijn desktop geen wifi gebruiken. Nu sluis ik het draadloze signaal van mijn laptop met een kabel door naar mijn Desktop.

Dit ( die wizard) weet ik prima te vinden op Xp, maar nu wil ik de RC op m'n laptop installeren. Echter, is het nog net zo makkelijk om de verbinding te delen in vista/windows? Ik moet zeker weten of dit werkt van te voren, anders zit ik zonder internet op mijn dekstop ;)

Probleem is, dat ik ook niet weet hoe die functie exact heet waardoor ik er niet op kan googlen.
Dus hoe heet dat, internet verbinding met een kabel delen?
Cable bridge oid? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tomino op 26-04-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
TheVMaster schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:11:
[...]

Er komt maar 1 RC..dus RC1 is overbodig :+ RC volstaat....
Bedankt dat lost mijn probleem volledig op......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Tomino schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:24:
Stomme vraag wellicht maar iets dat ik zelf nooit gedaan heb.

Ik heb een laptop met Xp en een Desktop met Beta 7068. Door wat problemen met het draadloos kan ik op mijn desktop geen wifi gebruiken. Nu sluis ik het draadloze signaal van mijn laptop met een kabel door naar mijn Desktop.

Dit ( die wizard) weet ik prima te vinden op Xp, maar nu wil ik de RC op m'n laptop installeren. Echter, is het nog net zo makkelijk om de verbinding te delen in vista/windows? Ik moet zeker weten of dit werkt van te voren, anders zit ik zonder internet op mijn dekstop ;)

Probleem is, dat ik ook niet weet hoe die functie exact heet waardoor ik er niet op kan googlen.
Dus hoe heet dat, internet verbinding met een kabel delen?
Cable bridge oid? :)
Zelfde principe van network bridging. Hier het ik hetzelfde:

Internet --> draadloos --> PC (w7) ----> Kabel ----> oude PC (xph).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Anoniem: 60905 schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:17:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd nooit betaald voor een windows OS was dat van plan (XP) maar toen kwam W7, misschien dat ik die volgend jaar aanschaf, maar ik draai eerst deze op :P .
Ik heb 1x betaald voor een OS (BeOS, maar die was dan ook normaal geprijst, 70 euro), nog nooit voor Win.
Ben dat nu wel van plan, maar als puntje bij paaltje komt, weet ik het nog niet zeker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:07
DeX schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:39:
[...]

Zelfde principe van network bridging. Hier het ik hetzelfde:

Internet --> draadloos --> PC (w7) ----> Kabel ----> oude PC (xph).
Dus het heet gewoon network bridgen?

_/-\o_ Dank is groot. Lappie gaat windows 7 op!

[ Voor 9% gewijzigd door Tomino op 26-04-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Tomino schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:44:
[...]

Dus het heet gewoon network bridgen?
Yup. Als je twee of meer netwerkaarten in je PC/Laptop hebt, kun je deze met elkaar koppelen door deze te "bridgen".

Start -> Control Panel -> Netwerk Centre -> Manage network connections.

Hier selecteer je de connections die je wilt bridgen, rechterklik, Bridge.

Yeeeeeeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

Inmiddels over naar 7100. Waar in vorige build McAfee Enterprise 8.7i nog problemen gaf, werkt hij nu onder 7100 prima. Windows loopt alleen te janken dat het formaat waarin hij de info aan het OS geeft niet goed is maar verder zijn er geen problemen.

1 puntje kritiek, de accu gaat een stuk minder lang mee als Vista op dezelfde laptop. En beide op "Balanced". Iemand anders dit ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:39:
[...]

Ik heb 1x betaald voor een OS (BeOS, maar die was dan ook normaal geprijst, 70 euro), nog nooit voor Win.
Ben dat nu wel van plan, maar als puntje bij paaltje komt, weet ik het nog niet zeker. O-)
Hoe komt dat ?
Eerst zeg je namelijk dat niemand aan betalen voor W7 zal ontkomen :P
Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:09:
Betalen ontkom je toch niet aan, zeker als je nu door de RC 7-afhankelijk wordt. knip

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 26-04-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Omdat jij begon met waarom nu al betalen... Dus ja, ik dacht dat jij op zeker ook zou gaan betalen, dus paste ik me maar aan in de discussie, de schone schijn ophouden. Totdat jij vertelde dat je nog nooit voor Win had betaald, tja.... ;)

En hoe het komt dat ik het niet zeker weet? Omdat het oh zo makkelijk is om aan een niet-betaalde versie (zonder trojans etc.) te komen, en vooral omdat Ms gewoon duur is.

[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 26-04-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:59:
Omdat jij begon met waarom nu al betalen... Dus ja, ik dacht dat jij op zeker ook zou gaan betalen, dus paste ik me maar aan in de discussie, de schone schijn ophouden. Totdat jij vertelde dat je nog nooit voor Win had betaald, tja.... ;)

En hoe het komt dat ik het niet zeker weet? Omdat het oh zo makkelijk is om aan een niet-betaalde versie (zonder trojans etc.) te komen, en vooral omdat Ms gewoon duur is.
Mensen die zeggen dat het een perfecte beta is en vervolgens dat ding in de winkel willen zien liggen, daarvan neem ik aan dat ze dat OS gaan kopen :P en schone schijn houden is een vorm van een gevaarlijk fatsoensluik :P .
Nou hoefde ik ook ook nooit te betalen voor een legale win OS, maar dat mag ik niet verder vertellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 26-04-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hee, wel even bij mijn woorden blijven he: ik zeg toch dat ik van plan ben hem te gaan kopen, of niet? Of leg jij dat puntje bij paaltje uit als: die gozer neemt op zeker een pirate-versie.....

Btw: wat is een gevaarlijk fatsoensluik... :P ;)

Ik heb ook nog een puntje van kritiek: als ik een Theme kies, doe ik voor de wallpaper slideshow om de 6 uur switchen ipv 30 minuten. Helaas na verandering naar een ander Theme, reset die weer naar 30 minuten, en moet ik hem weer op 6 uur zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door Sjah op 26-04-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:07:
Hee, wel even bij mijn woorden blijven he: ik zeg toch dat ik van plan ben hem te gaan kopen, of niet? Of leg jij dat puntje bij paaltje uit als: die gozer neemt op zeker een pirate-versie.....
Je zette namelijk een beeld neer van jezelf, en ik geloofde dat (pavlov reactie), maar; ik zal bij je woorden blijven als je dat graag wil :) .
Ik moet zeggen dat de RC die ik net heb geïnstalleerd beter aanvoelt als alle beta's, ik kreeg zo nu en dan een blue screen te zien, maar bij de RC geen :P .

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 26-04-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWur
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-02 19:00
Anoniem: 105569 schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:52:

1 puntje kritiek, de accu gaat een stuk minder lang mee als Vista op dezelfde laptop. En beide op "Balanced". Iemand anders dit ook opgevallen?
Typ eens "powercfg.exe -energy" in een command prompt, die draait dan een log uit waar in staat welke hardware het probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 16:52
Is het ook mogelijk om het gedrag van de XP windows explorer terug te krijgen? En wel specifiek de automatisch uitklapbare folders in de left-pane?

In XP klikte je op een folder, en de daaronder hangende folders werden in de left-pane uitgeklapt (en weer verder, etc). Nu moet je helemaal terug naar de explorer adres balk voor als je iets verkeerd hebt geklikt.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:03
Klik eens links onderaan op Folders ;)

[ Voor 14% gewijzigd door EDIT op 26-04-2009 19:40 . Reden: Meeste mensen hebben Engelse versie, geen Nederlandse ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:59:
en vooral omdat Ms gewoon duur is.
Als je Windows XP had gekocht, was je 14,- per jaar kwijt geweest :+

Als je vanaf Windows 95 (of wanneer je wilt beginnen) elke Windows versie een upgrade koopt, ben je 25,- per jaar kwijt.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 26-04-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
PWM schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:39:
[...]

Als je Windows XP had gekocht, was je 14,- per jaar kwijt geweest :+
Vertel dat maar aan die mensen die Vista kochten, en gingen mekkeren toen 7 al zo snel bleek te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:43:
[...]

Vertel dat maar aan die mensen die Vista kochten, en gingen mekkeren toen 7 al zo snel bleek te komen. :P
Je hebt altijd zuurpruimen/azijnpissers, vista mits goede hardware is een goed OS, windows7 is mijns inziens beter of minder slecht (voor de azijnpissers). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Weet iemand of die XP Mode al gelekt is? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door DFKT op 26-04-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DFKT schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:59:
Weet iemand of die XP Mode al gelekt is? O-)
De RC is de Ultimate versie en volgensmij zit het daar standaard in :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Help!!!! schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:01:
[...]

De RC is de Ultimate versie en volgensmij zit het daar standaard in :?
Nee het is een aparte download die samen met de RC uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:01:
[...]

De RC is de Ultimate versie en volgensmij zit het daar standaard in.
Ne, hoor:
Windows XP Mode will be installable on three Windows 7 SKUs: Professional, Enterprise, and Ultimate
Maar je kan hem wel installeren op Ultimate, dat wel.

Je moet het apart downloaden, net als Windows Live dingen.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 26-04-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
MOAW schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:05:
[...]

Precies... vandaar mijn vraag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nog duidelijker:
De Windows XP Mode zal bij de officiële release van het nieuwe OS als gratis download beschikbaar komen voor gebruikers van Windows 7 Professional, Enterprise en Ultimate, terwijl een testversie van XPM gelijktijdig uit moet komen met de Release Candidate van Windows 7. Deze zal op 30 april door TechNet/MSDN-abonnees zijn binnen te halen, terwijl vanaf 5 mei de Release Candidate voor het grote publiek beschikbaar zal komen, zo heeft Microsoft bevestigd.
Over een aantal dagen is de beta van XPM dus op Technet te vinden :)

Nu mijn vraag aan jullie:
Welke ouderwetse software gebruiken jullie dan dat jullie een virtual XP willen draaien?

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 26-04-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:05:
[...]

Een testversie komt er gelijktijdig met de RC;

De Windows XP Mode zal bij de officiële release van het nieuwe OS als gratis download beschikbaar komen voor gebruikers van Windows 7 Professional, Enterprise en Ultimate, terwijl een testversie van XPM gelijktijdig uit moet komen met de Release Candidate van Windows 7. Deze zal op 30 april door TechNet/MSDN-abonnees zijn binnen te halen, terwijl vanaf 5 mei de Release Candidate voor het grote publiek beschikbaar zal komen, zo heeft Microsoft bevestigd.
Bron.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 26-04-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
anandus schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:08:
Nog duidelijker:

[...]

Welke ouderwetse software gebruiken jullie dan dat jullie een virtual XP willen draaien?
Office 2003, omdat die op de zaak nog wordt gebruikt, maar wil deze parallel aan Office 2007 kunnen draaien, en overweeg wellicht om Battlefield 2 toch in een VM te installeren. Heb vorige week hopeloos veel ongein gehad met Punkbuster, terwijl ik die toch echt uptodate had en hij in compatibiliteitsmodus draaide en zo (alle tips & tricks uit de TS toegepast).

Voor die Offices heb ik al geprobeerd ze parallel te installeren, maar dan krijg je iedere keer als je van versie switcht van die initiatie/configuratie meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DFKT schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:12:
[...]

Office 2003, omdat die op de zaak nog wordt gebruikt, maar wil deze parallel aan Office 2007 kunnen draaien, en overweeg wellicht om Battlefield 2 toch in een VM te installeren. Heb vorige week hopeloos veel ongein gehad met Punkbuster, terwijl ik die toch echt uptodate had en hij in compatibiliteitsmodus draaide en zo (alle tips & tricks uit de TS toegepast).

Voor die Offices heb ik al geprobeerd ze parallel te installeren, maar dan krijg je iedere keer als je van versie switcht van die initiatie/configuratie meldingen.
Ik vraag me af; als je quake live kan spelen, dan heb je punkbuster geinstalleerd, zal dat dezelfde PB zijn en probleemloos zijn voor BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Anoniem: 60905 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:14:
[...]

Ik vraag me af; als je quake live kan spelen, dan heb je punkbuster geinstalleerd, zal dat dezelfde PB zijn en probleemloos zijn voor BF2?
Ik heb ook Battlefield Heroes en Quake Live draaien, probleemloos... maar bij BF2 (de AIX mod om precies te zijn), word ik na enkele minuten spelen telkens gekicked omdat ik niet de juiste versie zou hebben. Terwijl ik toch echt PBSetup had gedraaid om de versie te checken, wat correct was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DFKT schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:17:
[...]

Ik heb ook Battlefield Heroes en Quake Live draaien, probleemloos... maar bij BF2 (de AIX mod om precies te zijn), word ik na enkele minuten spelen telkens gekicked omdat ik niet de juiste versie zou hebben. Terwijl ik toch echt PBSetup had gedraaid om de versie te checken, wat correct was.
PB geeft aan geen beta te ondersteunen om duistere redenen.
Dat zal ook voor de RC gelden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
I
Nog duidelijker:

[...]

Ik zelf helemaal niets :+ Maar eh..volgens mij zijn er zakelijk gezien voldoende applicaties die niet onder Vista of 7 draaien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 20:01
Net even Windows 7 b7100 32 bits versie laten draaien, het ziet m'n andere pc (XP Pro) in het netwerk in eerste instantie, maar later niet meer, had dit ook al met b7068 64 bits versie.

Zit ergens iets niet goed in deze versie(s) m.b.t. het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
nevermind

[ Voor 94% gewijzigd door Sjah op 26-04-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
ParkOverall schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:29:
Net even Windows 7 b7100 32 bits versie laten draaien, het ziet m'n andere pc (XP Pro) in het netwerk in eerste instantie, maar later niet meer, had dit ook al met b7068 64 bits versie.

Zit ergens iets niet goed in deze versie(s) m.b.t. het netwerk.
Ik denk dat je netwerk niet goed geconfigureerd is, want bij mij draait ie als een zonnetje... alle XP PCs zonder blikken of blozen bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Anoniem: 60905 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:19:
[...]

PB geeft aan geen beta te ondersteunen om duistere redenen.
Dat zal ook voor de RC gelden dan?
Maar dat zou dan dan ook op moeten gaan voor BF:Heroes en Quake Live toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DFKT schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:35:
[...]

Maar dat zou dan dan ook op moeten gaan voor BF:Heroes en Quake Live toch?
Vreemd idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 20:01
DFKT schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:35:
[...]

Ik denk dat je netwerk niet goed geconfigureerd is, want bij mij draait ie als een zonnetje... alle XP PCs zonder blikken of blozen bereikbaar.
Direct na het eerste opstarten van deze versie zie ik de gedeelde andere pc in de verkenner en zijn mappen en bestanden bereikbaar, even later (weet niet wat er gebeurd is maar geen instellingen gewijzigd) niet meer.

Netwerk niet goed geconfigureerd lijkt me niet van toepassing; er gaat iets verkeerd binnen Windows lijkt me meer voor de handliggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Nog duidelijker:

[...]

Ik denk dat dit meer een issue zal zijn voor bedrijfsmatige applicaties dan voor ons als home user. Kan me herinneren dat Microsoft ooit Softricity kocht om alle apps onder Vista te kunnen laten draaien, dit klinkt ongeveer hetzelfde maar dan net anders ...

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ParkOverall schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:42:
[...]

Direct na het eerste opstarten van deze versie zie ik de gedeelde andere pc in de verkenner en zijn mappen en bestanden bereikbaar, even later (weet niet wat er gebeurd is maar geen instellingen gewijzigd) niet meer.

Netwerk niet goed geconfigureerd lijkt me niet van toepassing; er gaat iets verkeerd binnen Windows lijkt me meer voor de handliggend.
Netwerk(beheer) is in windows geïntegreerd of niet?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.

Thimk b4 you post....