Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pascal Saul
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 09:04
Ik had de HD-zenders er ook niet tussen staan en daarvoor had ik gisteren maar eens de helpdesk gebeld om 18:00. Volgens de medewerker was het profiel in orde en ik had alles al eens gereset. Hij kon het niet op lossen en heeft daarvoor een ticket aangemaakt. Verbazend genoeg werd ik gisterenavond rond 19:00 al terug gebeld. Van hem moest ik weer een reset uitvoeren omdat ik nog een oude firmware zou hebben... dat is vreemd maar goed... Uiteindelijk hielp de reset niet en heeft hij de decoder administratief verwijderd nadat ik het serienummer doorgaf en zou het signaal binnen een aantal seconden wegvallen maar dit was niet het geval. De decoder bleef gewoon werken en kwamen ze met de mededeling dat twee dezelfde serienummers zich op het netwerk bevonden? Dat is eigenlijk al heel erg apart, zo vond hij, en daarom zouden ze de decoder dinsdag omruilen voor een 1963 (mooi, dit is een 1960). Op dat moment bedacht ik me, dat ik mijn gekochte decoder van Marktplaats had aangesloten en niet de originele die bij mijn abonnement hoorde. Na het telefoongesprek mijn originele decoder aangesloten welke ik dus wel opnieuw moest activeren. Opeens had ik wel de HD-zenders in de lijst :) De Marktplaats decoder wordt nu dinsdag omgeruild en ik heb wel gewoon de HD-zenders, beter kan niet. Wat ik mij nu wel afvraag is hoe KPN de decoders aan het abonnement koppelt. Dit gaat blijkbaar niet op serienummer... Wat zal er nu gebeuren wanneer ik mijn abonnement activeer met een abonneenummer die een uitgebreider pakket heeft?

• AvK
  • Laatst online: 21:43

AvK

Ready Set Go

quote:
Pascal Saul schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:56:
Ik had de HD-zenders er ook niet tussen staan en daarvoor had ik gisteren maar eens de helpdesk gebeld om 18:00. Volgens de medewerker was het profiel in orde en ik had alles al eens gereset. Hij kon het niet op lossen en heeft daarvoor een ticket aangemaakt. Verbazend genoeg werd ik gisterenavond rond 19:00 al terug gebeld. Van hem moest ik weer een reset uitvoeren omdat ik nog een oude firmware zou hebben... dat is vreemd maar goed... Uiteindelijk hielp de reset niet en heeft hij de decoder administratief verwijderd nadat ik het serienummer doorgaf en zou het signaal binnen een aantal seconden wegvallen maar dit was niet het geval. De decoder bleef gewoon werken en kwamen ze met de mededeling dat twee dezelfde serienummers zich op het netwerk bevonden? Dat is eigenlijk al heel erg apart, zo vond hij, en daarom zouden ze de decoder dinsdag omruilen voor een 1963 (mooi, dit is een 1960). Op dat moment bedacht ik me, dat ik mijn gekochte decoder van Marktplaats had aangesloten en niet de originele die bij mijn abonnement hoorde. Na het telefoongesprek mijn originele decoder aangesloten welke ik dus wel opnieuw moest activeren. Opeens had ik wel de HD-zenders in de lijst :) De Marktplaats decoder wordt nu dinsdag omgeruild en ik heb wel gewoon de HD-zenders, beter kan niet. Wat ik mij nu wel afvraag is hoe KPN de decoders aan het abonnement koppelt. Dit gaat blijkbaar niet op serienummer... Wat zal er nu gebeuren wanneer ik mijn abonnement activeer met een abonneenummer die een uitgebreider pakket heeft?
Mooi verhaal, komt veel vaker voor ook. Maar door je eigen gerommel zat je dus even verkeerd. Hoe KPN zijn zaken regelt is de zaak van KPN. Uiteraard kan jij je aanmelden met een ander abonnee nummer. Lijkt me alleen dat je de eigenaar van dat officiële abonnee nummer benadeeld. En daarbij: hoe zou jij het abonnee nummer van een andere betalende klant moeten kennen?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:31
quote:
backupdevice schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:21:
[...]

Inderdaad....Maar dat kan niet meer op afstand. Ze sturen per direct een nieuwe modem met andere firmware erop.

En, er is niks mogelijk met de huidige firmware....dat draadje op radar heb ik gelezen maar mijn modem zit HELEMAAL dicht.
Update...

Nieuwe modem binnen en nu forwarding wel mogelijk. DHCP blijft uitgeschakeld staan maar via DHCP binding kan een static ook.

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• degranulatie
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-04-2018
quote:
degranulatie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Bedankt ik zal eens kijken of er in m'n ontvanger een HD zit. als dit inderdaad zo is dan moet ik het opname pakket uitschakelen en zou het moeten werken.... (Ik heb sinds Mar12 interactieve tv....)
Ik heb zo'n motorola VIP1963 en dacht eigenlijk dat hier een harddisk in zat waardoor herhaal opnemen mogelijk zou moeten zijn.. Of heb ik het mis? Ik heb wel het opnemen pakket aan staan, kan het zijn dat dit pakket de mogelijkeid van herhaald opnemen uit zet?

groetjes
Pieter

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quote:
degranulatie schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:28:
[...]

Ik heb zo'n motorola VIP1963 en dacht eigenlijk dat hier een harddisk in zat waardoor herhaal opnemen mogelijk zou moeten zijn.. Of heb ik het mis? Ik heb wel het opnemen pakket aan staan, kan het zijn dat dit pakket de mogelijkeid van herhaald opnemen uit zet?

groetjes
Pieter
Met het opnemen pakket word de HDD opname functie van de STB uitgeschakeld. Je kan dan geen gebruik maken van herhaald opnemen.

• Jheroun
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17-04 14:35
Ik heb het hele pakket ook binnen (duurde een paar dagen extra wegens een selektvracht bezorger die het wel ergens gedumpt had maar geen briefje bij ons door de deur had gedaan...), ik heb de ZTE nog niet aangesloten, de 1853 wel. iTV werkt al prima.

Ik vind de beeldkwaliteit wel minder dan die van ziggo, vooral op SD zenders. Ik zat gisteren te kijken naar iemand die geinterviewd werd terwijl die aan het zwemmen was, van dat gezicht bleef niet veel over. Nou weet ik dat water een flinke killer is voor compressie maar het viel me toch wat tegen.

Dat in de cloud opnemen werkt ook prima, ook handig dat je meerdere programmas tegelijk op kan nemen.

• degranulatie
quote:
Dj-sannieboy schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:30:
[...]

Met het opnemen pakket word de HDD opname functie van de STB uitgeschakeld. Je kan dan geen gebruik maken van herhaald opnemen.
Dus eigenlijk moet ik het opnemen pakket uitschakelen om goed te kunnen opnemen....

• Tacoos
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:06

Tacoos

i am i

Sinds een tijdje hebben we regelmatig last van de 'deze zender is tijdelijk niet beschikbaar...schakel over naar een andere zender....' foutmelding op itv icm ontzettend traag internet.
Natuurijk deed alles het prima toen we een knakker van de helpdesk aan de lijn kregen...
Samen met hem hebben we de 1960 voorzien van verse software etc., maar zoals verwacht lost dat t probleem niet op (immers, ook internet is op die momenten ontzettend traag).
Volgens de helpdesk zagen de cijfers van de lijn er echter supermooi uit gedurende de hele voorgaande week (terwijl wij regelmatig storingen zagen).
Wat zou ik zelf nog kunnen doen om wat te checken?

De experiabox hangt in de meterkast en van daaruit loopt een kabel naar een wall socket en van daar uit een kabel naar de 1960.
Dat is al een paar jaar zo.

MX-5 10th anniversary, Rumblefish Elite, Master Touch GBS

• BrammT
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 27-03 19:23

BrammT

The one and only!

Weet iemand of het al mogelijk is om de tabletapp te misleiden om tv te kijken op mijn androidsmartphone? ik heb geen tablet maar wil wel graag gebruik maken van "mobiel" tv kijken.

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo - Volvo XC70 4WD daily

• Loekie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:07
quote:
Tacoos schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:07:
Sinds een tijdje hebben we regelmatig last van de 'deze zender is tijdelijk niet beschikbaar...schakel over naar een andere zender....' foutmelding op itv icm ontzettend traag internet.
Natuurijk deed alles het prima toen we een knakker van de helpdesk aan de lijn kregen...
Samen met hem hebben we de 1960 voorzien van verse software etc., maar zoals verwacht lost dat t probleem niet op (immers, ook internet is op die momenten ontzettend traag).
Volgens de helpdesk zagen de cijfers van de lijn er echter supermooi uit gedurende de hele voorgaande week (terwijl wij regelmatig storingen zagen).
Wat zou ik zelf nog kunnen doen om wat te checken?

De experiabox hangt in de meterkast en van daaruit loopt een kabel naar een wall socket en van daar uit een kabel naar de 1960.
Dat is al een paar jaar zo.
Welke EB heb je en wat voor intrainsnelheid heb je?

specs

• giant2000
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-02-2018
quote:
BrammT schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:53:
Weet iemand of het al mogelijk is om de tabletapp te misleiden om tv te kijken op mijn androidsmartphone? ik heb geen tablet maar wil wel graag gebruik maken van "mobiel" tv kijken.
Is under construction. Je zou straks ook op je telefoon kunnen tv kijken. Vreet wel enorm veel stroom denk ik.

2,00 m. + begane grond

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
degranulatie schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:26:
[...]

Dus eigenlijk moet ik het opnemen pakket uitschakelen om goed te kunnen opnemen....
Als jij herhaald kunnen opnemen beschouwt als 'goed kunnen opnemen', dan wel ja :P

• Tacoos

Tacoos

i am i

quote:
Loekie schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:16:
[...]

Welke EB heb je en wat voor intrainsnelheid heb je?
Een thomson speedtouch 780

Link Information

Uptime: 0 days, 16:07:18
DSL Type: G.992.5 annex A
View more...

Uptime: 0 days, 16:09:14
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.030 / 17.020

Speedtest zegt echter:
up: 1951 kbps
down: 80 kbps
conn.min: 334
!!!

Tacoos wijzigde deze reactie 02-04-2012 19:01 (9%)

• Loekie
quote:
Tacoos schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:58:
[...]

Een thomson speedtouch 780
Vorige week was er een storing met deze EB...
quote:
Link Information

Uptime: 0 days, 16:07:18
DSL Type: G.992.5 annex A
View more...

Uptime: 0 days, 16:09:14
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.030 / 17.020

Speedtest zegt echter:
up: 1951 kbps
down: 80 kbps
conn.min: 334
!!!
Speedtest.nl geeft mij hier 100Mbit(heb 35Mbit) om 3 Mbit(heb 35 Mbit)
Probeer speedtest.net, die lijkt betrouwbaarder....
Wireless?

specs

• Tacoos

Tacoos

i am i

rechtstreeks bedraad aan de experiabox en via speedtest.net is t nu 7.7 mbps down en 0.87mbps up
wireless de helft....

en nu weer 0.8 mbps... |:(

De snelheid lijkt sterk te varieren

Tacoos wijzigde deze reactie 02-04-2012 21:39 (32%)

• Jheroun
Als je upload lager is dan de 1Mbit die je normaal hebt is er waarschijnlijk ergens iets met bekabeling aan de hand. Volgens mij las ik een keer van een medetweaker dat het uploadstuk spectraal zo zit dat dat eigenlijk altijd wel werkt, dus als je daar al beperkingen in ziet lijkt er echt ergens een brakke schakel in te zitten.

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-04 22:04

Splinter Cell

AMD HD7850

Is de nieuwe TV ontvanger ook sneller tegenover de 1963?

• Jheroun
Ik heb de 1853 sinds een paar dagen maar ik heb nooit een 1963 gehad dus goed vergelijken kan ik niet. Hij is sowieso veel sneller dan de 1960, die heb ik wel eens gebruikt.

Vandaag is ons hele pakket overgezet naar alles-in-1 standaard. Bellen werkt, internet werkt en TV werkt, dus dat lijkt goedgegaan te zijn. Ik kon in de selfcare alleen nog niet de voicemail uitzetten of goed zien welk pakket ik heb, zal nog wel work in progress zijn.

Het werkte al met de 789, ik heb toch die ZTE er ook maar even aangehangen. Heeft iemand toevallig gemeten welke van de twee er zuiniger is? Als ze het toch beiden doen gebruik ik liefst de zuinigste.

• Loekie
quote:
Tacoos schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:02:
rechtstreeks bedraad aan de experiabox en via speedtest.net is t nu 7.7 mbps down en 0.87mbps up
wireless de helft....

en nu weer 0.8 mbps... |:(

De snelheid lijkt sterk te varieren
Als je snelheid sterk varieert zal dat ook wel onderdeel van je probleem zijn, IPTV heeft liefst stabiele snelheid van streams. Bekabeling netjes? Evt kabeltje vervangen tussen ISRA en EB en geen grotere afstand dan een meter? Zou ik toch even met KPN bellen.

specs

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
Splinter Cell schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:54:
Is de nieuwe TV ontvanger ook sneller tegenover de 1963?
Dezelfde performance. De 1853 heeft de nieuwe layout, welke overigens niet sneller is dan de oude layout.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

quote:
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:06:
[...]

Dezelfde performance. De 1853 heeft de nieuwe layout, welke overigens niet sneller is dan de oude layout.
Jammer. Maar de nieuwe lay-out ziet er wel beter uit. :)

• giant2000
Wat ik zo hoor hoop ik wel dat ze de nieuwe layout binnen de softwareupdate van binnenkort nog wat verbeterd hebben. Dus minstens zo snel als de oude software op de 1963, teletekst extra features als alle pagina's opslaan en zappen tussen subpagina's en niet zoals nu 1 pagina per keer opslaan.
Verder hoop ik dat er ook een knop actief komt om tussen geluidskanalen te kiezen: Engels commentaar op Eurosport en Motors TV bijvoorbeeld of kiezen tussen stereo of DD5.1 geluid bij de HD zenders.

2,00 m. + begane grond

• degranulatie
Hoi,

Sinds vandaag m;n tweede Motorola VIP1963 aangesloten. De eerste via een kabel direct aan de expedia box, de tweede via een wirDe eless router (bridge). router werkt prima wanneer ik er een laptop via een kabel op aansluiten. De Motorla VIP1963 wilt echter niet compleet opstarten, het vierde en laatste bolletje blijft knipperen... iemand enig idee?

groetjes
Pieter

• roelbb
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-04 16:51

roelbb

knorretje

quote:
degranulatie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:03:
Hoi,

Sinds vandaag m;n tweede Motorola VIP1963 aangesloten. De eerste via een kabel direct aan de expedia box, de tweede via een wirDe eless router (bridge). router werkt prima wanneer ik er een laptop via een kabel op aansluiten. De Motorla VIP1963 wilt echter niet compleet opstarten, het vierde en laatste bolletje blijft knipperen... iemand enig idee?

groetjes
Pieter
sluit de settop box eens direct op de experia box aan.

roelbb

• degranulatie
quote:
roelbb schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:08:
[...]

sluit de settop box eens direct op de experia box aan.
Dan doet ie het wel..... enig idee wat ik in de router/bridge zou moeten veranderen?

degranulatie wijzigde deze reactie 06-04-2012 17:45 (43%)

• roelbb

roelbb

knorretje

quote:
degranulatie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:33:
[...]

Dan doet ie het wel..... enig idee wat ik in de router/bridge zou moeten veranderen?
staan je vlan's en tagging wel goed?

roelbb

• degranulatie
quote:
roelbb schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:03:
[...]

staan je vlan's en tagging wel goed?
Waarschijnlijk niet, ik heb 'm hetzelfde ssid+wep gegeven + juiste IP en ingesteld als client bridge.... Geen idee wat de vlan en taggin zijn... kun je me hiermee helpen?

Pietre

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

lees je even door de laatste pagina's van het kpn glasvezel topic daar staat exact aangegeven wat je moet doen.

ruubruub in "[KPN] Glasvezel"

roelbb

• Pascal Saul
http://www.draytek.nl/producten/glasvezel/vigor-1000-serie

Is dit nu geen mooi alternatief voor de Experiabox/ZTE wanneer je voice elders via SIP zou willen onderbrengen? Verder eindelijk 4x 1Gb/s LAN. Als dit nu 8x 1Gb/s zou het een super ding zijn.

Prijzen:
pricewatch unsorted: DrayTek Vigor 1000Vn Wireless-N Gigabit Glasvezel VPN Router

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2017

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

quote:
giant2000 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:23:
[...]

Dit lijkt me een typisch 1960 tuner probleem. Probeer hem te ruilen voor een 1963 en je ergernissen zijn voorbij. De 1960 is gewoon een traag ding, achterhaald door de techniek.
Intussen nog vergeten te kijken welke we nu hebben, maar als we de 1960 hebben (waar het nav de symptomen op lijkt), is de 1963 dan de nieuwste versie of heeft deze ook (andere) kuren welke opgelost worden door een nieuwer type/merk?! (anders blijf je bezig natuurlijk)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• Pascal Saul
quote:
AvK schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Mooi verhaal, komt veel vaker voor ook. Maar door je eigen gerommel zat je dus even verkeerd. Hoe KPN zijn zaken regelt is de zaak van KPN. Uiteraard kan jij je aanmelden met een ander abonnee nummer. Lijkt me alleen dat je de eigenaar van dat officiële abonnee nummer benadeeld. En daarbij: hoe zou jij het abonnee nummer van een andere betalende klant moeten kennen?
Toch nog een update... Deels komt het door mij eigen gerommeld maar ik wist niet hoe KPN de provisioning doet en nu wel. De gekocht decoder was nog geactiveerd op het oude nummer ondanks dat ik het wachtwoord had. Blijkbaar was er op dat abonnee nummer geen HD-kanalen ondanks dat dit inmiddels standaard is. Kan zijn doordat de abonnee waar de decoder op stond geregistreerd geen klant meer is. Verder was de nieuw geleverde 1963 decoder ook al voorzien van een abonneenummer maar daar wist ik het wachtwoord niet van en moest wederom contact nemen met KPN. Zij konden deze decoder niet vinden in hun database totdat een beheerder erbij kwam die zij dat er een bug in hun provisioning zit omdat ik de tweede al was met dit probleem. Ondanks dat ze dachten deze bug op te hebben gelost. In elk geval konden ze van de 1963 niet het abonneenummer vinden maar de beheerder uiteindelijk wel. Die heeft het inmiddels gecorrigeerd.

In elk geval kan je elke wille keurige decoder aansluiten op het netwerk en deze is alleen beveiligd met je abonneenummer en pin welke weer gekoppeld is met de diensten die je afneemt. Eenmaal geregistreerd moet deze door KPN uit het systeem gehaald worden, wil je geen probleem krijgen in de toekomst wanneer je de decoder niet meer bezit.
quote:
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
[...]
Intussen nog vergeten te kijken welke we nu hebben, maar als we de 1960 hebben (waar het nav de symptomen op lijkt), is de 1963 dan de nieuwste versie of heeft deze ook (andere) kuren welke opgelost worden door een nieuwer type/merk?! (anders blijf je bezig natuurlijk)
Ik vind de 1960 en 1963 hetzelfde reageren. Wellicht is de 1853 wel een verbetering.

Pascal Saul wijzigde deze reactie 10-04-2012 16:07 (12%)

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
[...]

De 1963 is een stuk sneller dan zijn voorganger, maar er is inmiddels alweer een nieuw type, de 1853. Deze heeft echter al de nieuwe software is is daarmee niet te vergelijken met zijn voorgangers. Misschien dat dit over een week kan, op 16 april schijnt de nieuwe software uit te rollen voor alle tuners, dus ook de 1960 en de 1963. Als dan zal blijken dat eerstgenoemde helemaal niet meer vooruit te branden is heeft KPN een probleem, kunnen ze alle tuners om gaan wisselen. Maar ik neem aan dat dit op dit moment uitgebreid wordt getest. :9~
Verdere alternatieven zijn er niet want KPN geeft zijn IPTV content niet vrij voor andere tuners. Maar ach, ze worden er gratis bijgedaan en in geval van defect krijg je binnen 2 dagen een nieuwe tuner van de postbode. Dan ga ik niet meer iets kopen.

2,00 m. + begane grond

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

quote:
giant2000 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:09:
[...]

De 1963 is een stuk sneller dan zijn voorganger, maar er is inmiddels alweer een nieuw type, de 1853. Deze heeft echter al de nieuwe software is is daarmee niet te vergelijken met zijn voorgangers. Misschien dat dit over een week kan, op 16 april schijnt de nieuwe software uit te rollen voor alle tuners, dus ook de 1960 en de 1963. Als dan zal blijken dat eerstgenoemde helemaal niet meer vooruit te branden is heeft KPN een probleem, kunnen ze alle tuners om gaan wisselen. Maar ik neem aan dat dit op dit moment uitgebreid wordt getest. :9~
Verdere alternatieven zijn er niet want KPN geeft zijn IPTV content niet vrij voor andere tuners. Maar ach, ze worden er gratis bijgedaan en in geval van defect krijg je binnen 2 dagen een nieuwe tuner van de postbode. Dan ga ik niet meer iets kopen.
Dan wacht ik even tot 16 april en krijgen ze een hele hoop gezeik dat ik de 1853 wil als 't dan niet gefixt is

Dat is vreemd. We hebben de Motorola VIP1910. Is dat nou de 1960 maar dan zonder HDD (maak ik hier uit op)?!

Locutus-of-Borg wijzigde deze reactie 11-04-2012 09:48 (13%)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• blitzkrieg
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:05

blitzkrieg

appetjo he!!

Vandaag is bij mij de lijn opgeleverd, de telefoon doet het, tv en internet heeft mijn vriendin nog niet geprobeerd (ik zit op mijn werk), maar ik ga er van uit dat dat dan ook goed is.

Direct maar even gebeld over Spotify, aangezien we daar nog geen brief van hebben gehad. Brief bleek nog niet verstuurd te zijn, en het kon ook nog wel een paar weken duren. Volgens de klantenservice kregen we Spotify er "gratis" bij, en moesten we dan ook niet zeuren als nog een paar weken duurt. 8)7

Heeft KPN ook nog een webcare op twitter, waar ik even lekker tegen aan kan zeuren. >:) :P

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:23:
[...]
We hebben de Motorola VIP1910. Is dat nou de 1960 maar dan zonder HDD (maak ik hier uit op)?!
Yep. Uit de tijd dat je nog kon kiezen tussen opnemen (4 euro extra per maand) of niet. je kan daarmee niet de tv op pauze zetten.

giant2000 wijzigde deze reactie 11-04-2012 16:03 (4%)

2,00 m. + begane grond

• giant2000
quote:
blitzkrieg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:15:
Vandaag is bij mij de lijn opgeleverd, de telefoon doet het, tv en internet heeft mijn vriendin nog niet geprobeerd (ik zit op mijn werk), maar ik ga er van uit dat dat dan ook goed is.

Direct maar even gebeld over Spotify, aangezien we daar nog geen brief van hebben gehad. Brief bleek nog niet verstuurd te zijn, en het kon ook nog wel een paar weken duren. Volgens de klantenservice kregen we Spotify er "gratis" bij, en moesten we dan ook niet zeuren als nog een paar weken duurt. 8)7

Heeft KPN ook nog een webcare op twitter, waar ik even lekker tegen aan kan zeuren. >:) :P
Webcare is ook actief op forum.kpn.com

2,00 m. + begane grond

• Louise525
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-04 15:08
quote:
blitzkrieg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:15:

Ik heb 3 weken moeten wachten op de brief met de Spotify-code. :/
Ik had net naar KPN Webcare getwitterd dat ik nog steeds geen code had en een paar minuten later viel de code-brief door de brievenbus. :*)

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Benieuwd of we morgen de nieuwe firmware hebben.

• giant2000
quote:
Splinter Cell schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:29:
Benieuwd of we morgen de nieuwe firmware hebben.
Vanaf vandaag zou deze uitgerold worden, maar waarschijnlijk net als in het verleden in een aantal stappen. Eerst zijn een geselecteerd groepje gebruikers aan de beurt als test en als dat goed gaat dan gaat in 3 dagen de grote bulk van start.
De nieuwe software is, zo als ik vernomen heb, voor oude gebruikers wel erg wennen omdat er heel veel op andere plaatsen staat. Zal dus wel weer een hoop gezeur geven.

2,00 m. + begane grond

• Jay-7AC
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-04 13:31
Ook ik krijg het probleem waar velen last van hebben een router/modem van KPN. Wij thuis krijgen interactieve TV van KPN met internet. Maar nu weet ik dat de KPN EB zeer restrictief is ingesteld, ik heb hier nu ook al last van. Nu lees ik her en der dat het niet mogelijk is een tweede router aan de EB te hangen, klopt dit voor de olle 100%? En waar ik nu ook al problemen mee heb is dat mijn NAT op strict staat en ik deze niet open krijg, want als ik de bepaalde poorten open zet verwijderd hij ze weer. Is er dus een mogelijkheid om permanent open te gooien?

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
giant2000 schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:31:
[...]

Vanaf vandaag zou deze uitgerold worden, maar waarschijnlijk net als in het verleden in een aantal stappen. Eerst zijn een geselecteerd groepje gebruikers aan de beurt als test en als dat goed gaat dan gaat in 3 dagen de grote bulk van start.
De nieuwe software is, zo als ik vernomen heb, voor oude gebruikers wel erg wennen omdat er heel veel op andere plaatsen staat. Zal dus wel weer een hoop gezeur geven.
Wat irritant is bij de huidige firmware van de 1853 is het feit dat de STB automatisch uitgaat wanneer je voor een bepaalde tijd geen handelingen hebt verricht. Je kunt de tijd wel instellen, maar de functie uitzetten is niet mogelijk. Behoorlijk irritant als je de radio functie gebruikt.

• giant2000
quote:
Dj-sannieboy schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:20:
[...]

Wat irritant is bij de huidige firmware van de 1853 is het feit dat de STB automatisch uitgaat wanneer je voor een bepaalde tijd geen handelingen hebt verricht. Je kunt de tijd wel instellen, maar de functie uitzetten is niet mogelijk. Behoorlijk irritant als je de radio functie gebruikt.
Ja is gemeld. Ik mag hopen dat KPN deze functie eraf heeft gehaald of anders de functie ingebouwd heeft om handmatig uit te schakelen.

2,00 m. + begane grond

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
giant2000 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:31:
[...]

Ja is gemeld. Ik mag hopen dat KPN deze functie eraf heeft gehaald of anders de functie ingebouwd heeft om handmatig uit te schakelen.
Ik zit iig niet op deze functie te wachten, dus hoop het ook.

• Hans_18T
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-04 23:08
quote:
Jay-7AC schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:53:
Ook ik krijg het probleem waar velen last van hebben een router/modem van KPN. Wij thuis krijgen interactieve TV van KPN met internet. Maar nu weet ik dat de KPN EB zeer restrictief is ingesteld, ik heb hier nu ook al last van. Nu lees ik her en der dat het niet mogelijk is een tweede router aan de EB te hangen, klopt dit voor de olle 100%? En waar ik nu ook al problemen mee heb is dat mijn NAT op strict staat en ik deze niet open krijg, want als ik de bepaalde poorten open zet verwijderd hij ze weer. Is er dus een mogelijkheid om permanent open te gooien?
Ik zelf gebruik een Vigor2920 achter de TG789vn. Hoofdreden is de benodigde VPN Server. Gewoon de benodigde poorten op de EB forwarden en zelfs de XBox is tevreden.

• Jay-7AC
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-04 13:31
quote:
Hans_18T schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:28:
[...]

Ik zelf gebruik een Vigor2920 achter de TG789vn. Hoofdreden is de benodigde VPN Server. Gewoon de benodigde poorten op de EB forwarden en zelfs de XBox is tevreden.
Dus eigenlijk bedoel je dat port forwarding gewoon mogelijk is en tevens er een andere router aanhangen?
En wat bedoel je met een VPN server?

• Loekie
quote:
Jay-7AC schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:11:
[...]

Dus eigenlijk bedoel je dat port forwarding gewoon mogelijk is en tevens er een andere router aanhangen?
Onder voorwaarden is het mogelijk(begrijp uit ander topic dat forwarding voor PPTP-VPN moeizaam zou zijn), als je erg handig bent(of goed een howto kunt volgen) kun je de Experiabox ook vervangen door een eigen modem/router als je geen bellen hebt.
Overigens is een router achter de EB prima mogelijk, maar ook dan moet je wel wat configureren, zeker als je de router al eens met een ander modem gebruikt hebt(opnieuw instellen).

specs

• Hans_18T
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-04 23:08
quote:
Jay-7AC schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:11:
[...]

Mijn Vigor heeft een "ingebouwde" VPN server, zelf gebruik ik L2TP over IPSec. Om het werkende te krijgen forward ik de standaard in de TG789vn gedefinieerde forward "IPSEC - IKE" (TCP + UDP poort 500 + 4500). Daarnaast de poort voor FTP (voorgedefinieerd) en een handmatige forward voor Xbox Live. Voor Xbox Live moet trouwens UPNP aanstaan (Xbox requirement) op de Vigor en mag uitstaan op de Thomson.

• Thijs1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-11-2013
Morning

zie nog steeds geen nieuwe firmware update?
Ik had begrepen dat dit 16-4 uitgerold ging worden ,tenmnste dat staat hier eerder aangegeven.
Uitgesteld soms iemand idee?

Vriendelijke groeten

Thijs1 wijzigde deze reactie 18-04-2012 08:18 (12%)

• giant2000
quote:
Thijs1 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:17:
Morning

zie nog steeds geen nieuwe firmware update?
Ik had begrepen dat dit 16-4 uitgerold ging worden ,tenmnste dat staat hier eerder aangegeven.
Uitgesteld soms iemand idee?

Vriendelijke groeten
Ik las net wel een melding dat er iets gebeurd is vannacht, een tuner die spontaan op Nederland 1 is gesprongen wat vaak aangeeft dat er nieuwe Firmware is geïnstalleerd. Ik heb het vanochtend zelf niet gecontroleerd. Verder nog geen mededelingen van gebruikers of KPN zelf.

2,00 m. + begane grond

• Thijs1
Heb nog niet iets nieuws of anders gezien helaas -:)

• thvers
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-04 21:58
bij mij ging die gisteren avond rond 20:00 spontaan uit en aan, het opstarten was als bij een hard reset, dus met die bolletjes.
Maar verder niks nieuws kunnen ontdekken.

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Wat ik me afvraag hè. Waarom worden klanten van KPN niet gewoon ingelicht over dit soort firmware updates? Kan toch heel simpel een mail voor uit de deur gedaan worden?

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Iemand toevallig Twitter? Kan hij of zij even vragen aan de webcare hoe het hiermee staat?

• giant2000
De klanten zijn al een tijdje geleden geinformeerd via dat gratis blaadje wat je over de post krijgt.
KPN is niet zo scheutig (meer) met het geven van informatie. Eerder was er ene Pascal op het kpn forum die ons al weken vantevoren op de hoogte stelde. Nu is het gissen en geruchten verspreiden.
16 april is genoemd door mensen van de helpdesk, dus 2 dagen geleden. Zou best kunnen dat een aantal de nieuwe software vannacht heeft gekregen. De updates komen trouwens altijd 's nachts, zeker niet op primetime 20:00 uur, dus bij thvers was er wat anders (storing) aan de hand.

2,00 m. + begane grond

• giant2000
quote:
Splinter Cell schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:45:
Iemand toevallig Twitter? Kan hij of zij even vragen aan de webcare hoe het hiermee staat?
Heb een tweet gedaan.

2,00 m. + begane grond

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Bedankt.

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06:26
quote:
thvers schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:32:
bij mij ging die gisteren avond rond 20:00 spontaan uit en aan, het opstarten was als bij een hard reset, dus met die bolletjes.
Maar verder niks nieuws kunnen ontdekken.
Mijn beide tuners starten gisteren op rond 16:00 en op het moment dat er beeld moet komen, resetten de tuners zich en zag ik ook die bolletjes. Ik dacht daar komt de nieuwe software, maar alles is bij het oude gebleven.
Dat vond ik wel raar, 10 minuten wachten op een installatie van....niks?

• giant2000
quote:
Krijg net een melding terug dat de uitrol is inmiddels geweest. Waarschijnlijk is de nieuwe interface nog niet ingevoerd...

2,00 m. + begane grond

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

quote:
giant2000 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:22:
[...]

Krijg net een melding terug dat de uitrol is inmiddels geweest. Waarschijnlijk is de nieuwe interface nog niet ingevoerd...
Kunnen ze ook aangeven wat er veranderd is?

• Thijs1
Zucht weer die oubollig interface -:)
Ik dacht even straks krijgen we iets vooruitstrevend
jammer,jammer

• giant2000
Volgens de werkzaamheden binnen Mijn Info gaat er vannacht tussen 01:00 en 05:00 wat gebeuren... maar reken niet teveel op dat de nieuwe look daarin zit, want er schijnt een probleem te zijn o.a. met de teletekst functie.

2,00 m. + begane grond

• giant2000
Niks gebeurt en het berischt staat nu in de verleden tijd, de werkzaamheden voltooit.
Lekker update trouwens, ik kan geen Belgen meer opnemen via itvonline.nl ... :(

2,00 m. + begane grond

• giant2000
De Belgen doen het weer inmiddels :)

2,00 m. + begane grond

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ok, dit gaat me te lang duren. Ik ga ze heel hard schoppen dat we niet €60+/maand betalen om digitaal TV te kijken met een reactietijd van 1-3s per knop die je indrukt :(

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:54:
Ok, dit gaat me te lang duren. Ik ga ze heel hard schoppen dat we niet €60+/maand betalen om digitaal TV te kijken met een reactietijd van 1-3s per knop die je indrukt :(
Maak je niet te boos, als even contact opneemd en je vriendelijk verteld dat je VIP 1960 tuner niet goed meer werkt krijg je zonder al te veel moeite een VIP 1963 toegestuurd.

2,00 m. + begane grond

• FeddeK
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 28-12-2013
Wij zijn onlangs overgestapt op itv waarbij we de VIP1853 er bij hebben gekregen. Alles doet het prima behalve TeleTekst, ik heb al een reset met het opnieuw installeren van de software geprobeerd maar zonder resultaat. Zijn er ervaringen met Teletekst in combinatie met de VIP1853

• spaceone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
quote:
FeddeK schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:43:
Wij zijn onlangs overgestapt op itv waarbij we de VIP1853 er bij hebben gekregen. Alles doet het prima behalve TeleTekst, ik heb al een reset met het opnieuw installeren van de software geprobeerd maar zonder resultaat. Zijn er ervaringen met Teletekst in combinatie met de VIP1853
De VIP1853 heeft nieuwere software (layout) dan oude 1960 en 1963 ontvangers van KPN. Jouw teletekst probleem ligt vermoedelijk aan deze nieuwere software. KPN zal wel eerste de software moeten aanpassen om het probleem op te lossen.

• Loekie
quote:
M'n pa heeft het ook, of leeg via SCART, of na een trucje waarbij 1080i werd ingesteld op HDMI, klein in het midden van het scherm, gaat gefixed worden volgens HD.

specs

• Dj-sannieboy
  • Niet online
Ik kan me herinneren dat in dat blaadje van KPN stond dat de nieuwe interface pas eind 2012 beschikbaar word voor de oudere stb's.

• Louise525
quote:
Ik heb ook geen Teletekst op mijn VIP1853. :/

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

quote:
giant2000 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:23:
[...]

Maak je niet te boos, als even contact opneemd en je vriendelijk verteld dat je VIP 1960 tuner niet goed meer werkt krijg je zonder al te veel moeite een VIP 1963 toegestuurd.
Dat is altijd de (eerste) insteek, maar ik vrees dat het afhankelijk is van de persoon die ik bij de HD aan de lijn krijg, hoe makkelijk dit bewerkstelligd gaat worden. Is het realistisch de 1853 te vragen (wij gebruiken teletekst toch niet :P)? Of dat is natuurlijk met opnamemogelijkheden en daar moet je extra voor betalen? Wij hebben ook geen High-Def abo ;(

Locutus-of-Borg wijzigde deze reactie 20-04-2012 11:30 (9%)

• Loekie
quote:
Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:21:
[...]

Dat is altijd de (eerste) insteek, maar ik vrees dat het afhankelijk is van de persoon die ik bij de HD aan de lijn krijg, hoe makkelijk dit bewerkstelligd gaat worden. Is het realistisch de 1853 te vragen (wij gebruiken teletekst toch niet :P)? Of dat is natuurlijk met opnamemogelijkheden en daar moet je extra voor betalen? Wij hebben ook geen High-Def abo ;(
Het is niet realistisch, ze zullen net als bij intro van 1960/1963 eerst oude voorraad opmaken en alleen nieuwe klanten het nieuwe model uitleveren. Zodra de voorraad op is zal je een 1853 kunnen krijgen(vooropgesteld dat je niet op HDD opneemt).
Die voorraad kan nog best maanden of een halfjaar duren oid...

specs

• Offens1490
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-04 12:40
Heeft iemand de losse apk itv online van kpn de tv zelf niet de gids.
Aangezien ik een ainol (ja ik weet :+ ) novo 8 heb.

Het een chinees tablet en google zegt dat deze niet wordt ondersteund.
Nou heb ik al andere aps geinstalleerd die volgens google niet werken en functioneren naar behoren.

Iemand de gelegenheid de itvonline apk voor mij ergens te plaatsen.
alvast bedankt _/-\o_

AnimeAdicted

• Jheroun
Vandaag ook eindelijk de Spotify info binnengekregen. Dat werkt lekker samen met een ipad en een apple tv die aan de stereo hangt, moet ik zeggen.

• Louise525
Sinds gisteren werkt Teletekst op mijn 1853! :)

• giant2000
quote:
Louise525 schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:13:
Sinds gisteren werkt Teletekst op mijn 1853! :)
Aha, dat beidt perspectieven voor de uitrol op de andere tuners.

2,00 m. + begane grond

• giant2000
quote:
Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:29:
Ik kan me herinneren dat in dat blaadje van KPN stond dat de nieuwe interface pas eind 2012 beschikbaar word voor de oudere stb's.
Ik meen gelezen te hebben in de loop van het jaar en dat eind 2012 iedereen de nieuwe software heeft.

2,00 m. + begane grond

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
giant2000 schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:10:
[...]

Ik meen gelezen te hebben in de loop van het jaar en dat eind 2012 iedereen de nieuwe software heeft.
KPN kennde ga ik iig uit van eind 2012. :P

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Sorry dat ik het zo zeg, maar is het niet heel debiel dat je ik weet niet hoeveel €/maand betaalt en zoiets simpels als teletekst niet eens kunt gebruiken? Ik vind dat (op een negatieve manier) erg opmerkelijk.

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:45:
Sorry dat ik het zo zeg, maar is het niet heel debiel dat je ik weet niet hoeveel €/maand betaalt en zoiets simpels als teletekst niet eens kunt gebruiken? Ik vind dat (op een negatieve manier) erg opmerkelijk.
Maak je niet zo druk, de ontwikkelaars zitten niet stil: de 1853 heeft inmiddels een update gehad en teletekst werkt gewoon.

2,00 m. + begane grond

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik maak me niet druk. Zoals ik schreef. Ik vind het enkel opmerkelijk. Gelukkig werkt het bij jou wel (weer).

• sverzijl
  • Laatst online: 21:40
quote:
Locutus-of-Borg schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:45:
Om heel eerlijk te zijn kan ik me er niet echt druk om maken. Ik kan me de laatste keer dat ik TT gebruikt heb niet herinneren. Ergens begin 90-er jaren vermoed ik.

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:09:
Ik maak me niet druk. Zoals ik schreef. Ik vind het enkel opmerkelijk. Gelukkig werkt het bij jou wel (weer).
Ik heb een 1963 tuner met de oude interface en daar werkt teletekst zonder storingen.
Je vind dit inmiddels opgeloste ongemak niet alleen opmerkelijk, maar zelfs opmerkelijk "in negatieve zin", debiel, het abonnementsgeld daardoor te hoog en je vind bovendien dat de software in 1 keer probleemloos moet zijn. Neem van mij aan: geen enkel softwarepakket is foutloos.
Je reacties komen bij mij zodoende over dat je je behoorlijk druk maakt, vandaar ;)

giant2000 wijzigde deze reactie 23-04-2012 13:23 (27%)

2,00 m. + begane grond

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Het klopt dat software nooit probleemloos werkt. Het is echter wel een feit dat in het verleden software geen probleem kon veroorzaken voor het kijken van TV (incl. teletekst). Daarnaast is het kijken van TV via digitale/HD TV relatief veel duurder geworden (dan alleen het kijk-en-luister-geld van voorheen). Daarom vind ik het inderdaad duur als er ook storingen optreden.

• giant2000
quote:
Locutus-of-Borg schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:32:
Het klopt dat software nooit probleemloos werkt. Het is echter wel een feit dat in het verleden software geen probleem kon veroorzaken voor het kijken van TV (incl. teletekst). Daarnaast is het kijken van TV via digitale/HD TV relatief veel duurder geworden (dan alleen het kijk-en-luister-geld van voorheen). Daarom vind ik het inderdaad duur als er ook storingen optreden.
Dat is een hele andere discussie waar ik het roerend mee eens ben. Dank zij de kabeltv in Nederland betalen we geen kijk- en luistergeld meer, maar zijn we een veelvoud aan tv aanbieders kwijt. De situatie in omringende landen laten wat dat betreft een beeld zien wat wij kennen van voor de invoering van centrale antennesystemen van de jaren '70: wel kijk- en luistergeld, maar dan ook alles gratis te ontvangen. Met deze constructie kunnen Engelsen en Duitsers (maar dus ook wij) FTA naar de meeste zenders kijken via satelliet of terrestrial. De centrale antennesystemen, betaald door ons via belastinggeld, zijn duur verkocht aan handige jongens die tegenwoordig UPC en Ziggo heten, in feite betaaltv verkopen en tegelijk woekerprijzen vragen voor doorgifte van commerciele zenders bomvol reclame. In Nederland betalen we bijna net zoveel als de Engelsen en de Duitsers samen.

Maar on topic: via SCART kan je toch altijd teletekst kijken?

2,00 m. + begane grond

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

quote:
Offens1490 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:37:
Heeft iemand de losse apk itv online van kpn de tv zelf niet de gids.
Aangezien ik een ainol (ja ik weet :+ ) novo 8 heb.

Het een chinees tablet en google zegt dat deze niet wordt ondersteund.
Nou heb ik al andere aps geinstalleerd die volgens google niet werken en functioneren naar behoren.

Iemand de gelegenheid de itvonline apk voor mij ergens te plaatsen.
alvast bedankt _/-\o_
De telfort ITV apk werkt prima op een KPN lijn ;) (werkt hier op de Novo!)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 15:33
Wij zijn sinds kort overgestapt op interactieve TV en hebben zo'n VIP 1853 binnengekregen. hebben meer hier last met dat apparaat? we hebben echt constant vastlopers. afstandsbediening reageert traag. en soms zelf niet. en moet heel vaak het kastje herstarten...

• Loekie
quote:
nico445 schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:01:
Wij zijn sinds kort overgestapt op interactieve TV en hebben zo'n VIP 1853 binnengekregen. hebben meer hier last met dat apparaat? we hebben echt constant vastlopers. afstandsbediening reageert traag. en soms zelf niet. en moet heel vaak het kastje herstarten...
M'n pa had dit ook, door bij beeldscherminstellingen resolutie op 1080i ipv Auto in te stellen zijn die problemen verdwenen.

specs

• Jheroun
Klinkt als een brak apparaat. Ik heb ook sinds een week of 4 een 1853 staan en ik heb nog geen vastloper gehad. Ik heb alleen last van kortstondige doch terugkerende HDMI/HDCP ruzie tussen STB en TV (beeld wordt na aanzetten binnen ~10 minuten even zwart).

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 15:33
quote:
Loekie schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:30:
[...]

M'n pa had dit ook, door bij beeldscherminstellingen resolutie op 1080i ipv Auto in te stellen zijn die problemen verdwenen.
zal eens kijken in de instellingen, maar denk dat hij gewoon op SD staat want hij zit met een scart kabel aangesloten (hebben nog een oude tv). maar hij is net dus weer vastgelopen, nu in standby wil hij gewoon niet aan. je ziet aan het kastje dat hij de signalen ontvangt van de afstandsbediening maar verder doet hij niks.
Nu is dit voor mij niet zo'n probleem al is het wel irritant om hem steeds te resetten. Maar het is een groter probleem voor mijn moeder die er niet echt verstand van heeft :P

• Loekie
quote:
nico445 schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:44:
[...]

zal eens kijken in de instellingen, maar denk dat hij gewoon op SD staat want hij zit met een scart kabel aangesloten (hebben nog een oude tv). maar hij is net dus weer vastgelopen, nu in standby wil hij gewoon niet aan. je ziet aan het kastje dat hij de signalen ontvangt van de afstandsbediening maar verder doet hij niks.
Nu is dit voor mij niet zo'n probleem al is het wel irritant om hem steeds te resetten. Maar het is een groter probleem voor mijn moeder die er niet echt verstand van heeft :P
Volgens HD die me de tip gaf maakt het niet uit of het hdmi of scart zou zijn.

specs

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-04 17:22
Ik heb me bijna 2 jaar geïrriteerd aan de traagheid van de 1960 (lang volgehouden). Ik krijg vandaag de 1963. Zoals hier al eerder gemeld, levert kpn geen nieuwe kastjes aan de huidige klanten en wil men eerst van de voorraad 1963's af. Ik neem aan dat ik mijn (HD) opnames kwijt ben en op geen enkele manier kan behouden?

PSN: Mondaatje

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

quote:
Monda schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:13:
Ik heb me bijna 2 jaar geïrriteerd aan de traagheid van de 1960 (lang volgehouden). Ik krijg vandaag de 1963. Zoals hier al eerder gemeld, levert kpn geen nieuwe kastjes aan de huidige klanten en wil men eerst van de voorraad 1963's af. Ik neem aan dat ik mijn (HD) opnames kwijt ben en op geen enkele manier kan behouden?
Aangezien je je oude 1960 mag houden, zou je die eventueel (tussendoor) kunnen aansluiten als je je (HD) opnames wilt kijken. Echt ideaal is het niet, maar misschien beter dan niks?

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-04 17:22
quote:
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:15:
[...]

Aangezien je je oude 1960 mag houden, zou je die eventueel (tussendoor) kunnen aansluiten als je je (HD) opnames wilt kijken. Echt ideaal is het niet, maar misschien beter dan niks?
Sorry heb het niet goed uitgelegd. De 1960 wordt omgeruild voor de 1963.. :(, dus dat is dan ook geen optie meer.

PSN: Mondaatje

• Loekie
quote:
Monda schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:23:
[...]

Sorry heb het niet goed uitgelegd. De 1960 wordt omgeruild voor de 1963.. :(, dus dat is dan ook geen optie meer.
Sommige HD-recorders kunnen via SCART opnemen, dan kun je op die manier opnames overhevelen, andere(betere) manier is er niet.

specs

• giant2000
quote:
Loekie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:42:
[...]

Sommige HD-recorders kunnen via SCART opnemen, dan kun je op die manier opnames overhevelen, andere(betere) manier is er niet.
Een van de voordelen van Cloud opnemen. nadeel is dat ze na een jaar alsnog ge-delete worden.

2,00 m. + begane grond

• giant2000
HBO binnenkort bij KPN. :)

2,00 m. + begane grond

• Thijs1
Vervallen

Thijs1 wijzigde deze reactie 24-04-2012 16:38 (96%)

• Thijs1
Edit ik lees net
zie persbericht erg goed nieuws.

http://forum.kpn.com/t5/N...sen-KPN-en-HBO/ba-p/26877

http://www.totaaltv.nl/ni...O_binnenkort_bij_KPN.html

:)

Thijs1 wijzigde deze reactie 24-04-2012 16:37 (25%)

• buldogwtf
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17-03 19:39
Vraagje; hoe is de kwaliteit van E!Entertainment ( kanaal 312 ) bij jullie?

Bij mij vervormt het geluid enorm, rest van de zenders ( ook de HD 700 t/m 710 )

2x280 panelen | Bosch HRC35II met zonneboiler | Raspberry Pi

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True