Blij Met Wilco
Goud is opzich wel heel erg vet, zeker onder een donkerblauwe E34, maar misschien toch een beetje overdone...

Alleen gouden boutjes?

Of normaal:
Ioniq 5 P45
Wat is het verschil dan? En hoe kun je dat weten dan?-Thunder- schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:00:
Imi's zal ik zeggen zon 400, originele sja.. 800á1000 ?
Facts don't care about your feelings
Ik zou gewoon voor de gouden gaan (als ze al zo er uit zien).
Ziet er gewoon strak uit en zolang het geen bling bling goud is, is het imho niet overdone.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Niet overdone?? Mijn god, zulke velgen kan je toch niet onder je auto plaatsen man...Naboo schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:16:
@Spiller
Ik zou gewoon voor de gouden gaan (als ze al zo er uit zien).
Ziet er gewoon strak uit en zolang het geen bling bling goud is, is het imho niet overdone.
[ Voor 35% gewijzigd door YoshiBignose op 22-05-2009 00:30 ]
Ioniq 5 P45
Ze zouden echt perfect onder een topasblauwe BMW passenYoshiBignose schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:28:
[...]
Niet overdone?? Mijn god, zulke velgen kan je toch niet onder je auto plaatsen man...
Ik zou gewoon voor de onderste gaan, tijdloos en mode-ongevoelig strak. Ik vind de alleen gouden boutjes nog erger dan die met meegeposten hart. (Maar dat hart vind ik dan ook niet echt goud-goud kleurig.)
[ Voor 34% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-05-2009 02:19 ]
Aannames zijn fataal.
Kwaliteit is uiteraard anders, en vaak kun je het zien aan het naafkapje, de originele heeft na mijn weten een slotje er op zitten, en ergens aan de binnenkant moet Alpina in staan.YoshiBignose schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:05:
[...]
Wat is het verschil dan? En hoe kun je dat weten dan?
Pin me er trouwens niet op vast.
@ Spiller,
Ik zou voor normaal gaan
[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 22-05-2009 09:24 ]
Blij Met Wilco
Ik zou voor goud gaanSpiller schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:05:
Op ebay.de heb ik een setje (5 stuks) BBS RS velgen gescoord. Liggen nu bij iemand die ze voor me gaat afdraaien, polijsten en coaten maar ben nog niet zeker welke kleur dat gaat worden.
Goud is opzich wel heel erg vet, zeker onder een donkerblauwe E34, maar misschien toch een beetje overdone...
[afbeelding]
Alleen gouden boutjes?
[afbeelding]
Of normaal:
[afbeelding]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Neeee. Enige kleur waar ze nog redelijk onder zouden staan is als de hele BMW goud isWimo. schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:56:
[...]
Ze zouden echt perfect onder een topasblauwe BMW passen
Ah, maar zijn die neppe alpina's dan zoveel slechter, kwalitatief? Of valt dat wel mee.-Thunder- schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:19:
[...]
Kwaliteit is uiteraard anders, en vaak kun je het zien aan het naafkapje, de originele heeft na mijn weten een slotje er op zitten, en ergens aan de binnenkant moet Alpina in staan.
Pin me er trouwens niet op vast.
@YoshiBignose
Imitaties zijn vaak wat minder sterk en zwaarder dan de originele. De prijs van de originele is namelijk niet alleen de naam
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ioniq 5 P45
Ja, je auto zag er strak uit!deepbass909 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:44:
@-Thunder-
Hoe doe je dat? in een half jaar van een Compact via een E36 Touring naar een fünferGefeli man, mooie wagen.
Ik sta me momenteel al bijna een week te verbazen over het effect dat de Meguiars behandeling op m'n Compact heeft gehad. De lak is er echt van opgeknapt. Binnenkort is er een Meguiars demo hier in Gouda, waarbij er leuke kortingen worden gegeven op de producten. Dan ga ik nog maar wat meer middelen inslaan en proberen m'n auto echt zo mooi mogelijk te krijgen. Dus nu staan op mijn verlangenlijstje:
[list]
• Clay
• Quick detailer
• Ultimate Compound
• Misschien ScratchX (voor de echt lastige krassen)
• En een goede Terry Towel (voor het poetsen)
Inmiddels heb ik dan al een behoorlijke collectie Meguiars staan
En mijn auto ziet er nu ook strak uit.
Nu alleen nog ff die veer en die remleidingen laten fixen en gaan met die banaan.
Heb morgen een kijker voor m'n E30
Vriend van mij heeft gister foto's gemaakt van m'n E36. Zodra ik ze heb zal ik ze wel ff posten.

De kleur lijkt hier bijna zwart, maar hij is toch echt blauw. De velgen zijn beetje saai, maar nu word ik tenminste niet direct voor een aso aangezien als ik uit stap. E46 coupe blijft toch prachtig
[ Voor 22% gewijzigd door YoshiBignose op 22-05-2009 13:50 ]
Waarom zou je er geen mooie velgen onder leggen? Who gives a fuck wat anderen van je denken? Setje Alpina's is sowieso niks aso's aan.
Ioniq 5 P45

Het instapmodel bevat een 3.5 liter 6-in-lijn twin-turbo benzineblok, en het topmodel bestaat uit een 5 liter V8 twinturbo benzineblok. Als je een diesel wilt kun je alle motoren kiezen, zolang het maar een 3.0 liter V6 is. Of hier turbo's op zitten weet ik niet.
[ Voor 75% gewijzigd door tdw op 22-05-2009 15:22 . Reden: Inderdaad, tnx Femme ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
De twin-turbo heeft een inhoud van 3,0 liter en uiteraard zijn de cylinders van de zespitters in lijn geplaatst in plaats van in een V-opstelling.tdw schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:05:
Het instapmodel bevat een 3.5 liter V6 twin-turbo benzineblok, en het topmodel bestaat uit een 5 liter V8 twinturbo benzineblok. Als je een diesel wilt kun je alle motoren kiezen, zolang het maar een 3.0 liter V6 is. Of hier turbo's op zitten weet ik niet.
Juist niet .. hoop niet dat jij in de modewereld zitYoshiBignose schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:44:
[...]
Neeee. Enige kleur waar ze nog redelijk onder zouden staan is als de hele BMW goud is

Zo en sinds vandaag heb ik hem ook echt in bezit
Ik heb hem nog niet gepoetst of schoongemaakt of what ever.. dus later komen de glimmende foto's
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco

Maar goed, zo heeft elke auto z'n kwaaltjes toch ?
Blij Met Wilco
Klopt-Thunder- schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:17:
Hehe , liever niet
Maar goed, zo heeft elke auto z'n kwaaltjes toch ?
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Voorlopig ga ik denk ik weinig mods doen, nu eerst even de paar dingen goed maken die moeten gebeuren en dan eerst het geld bewaren voor de vakantie, daarna.... zal er genoeg gebeuren want ik kan toch niet stil zitten
Blij Met Wilco
Ik vind het wel een geslaagde auto voor wat het is, maar BMW verliest wel een beetje zijn 'mannelijkheid' met het nieuwe design.tdw schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:05:
Officiële nieuwe foto's van de 5-serie GT:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het instapmodel bevat een 3.5 liter 6-in-lijn twin-turbo benzineblok, en het topmodel bestaat uit een 5 liter V8 twinturbo benzineblok. Als je een diesel wilt kun je alle motoren kiezen, zolang het maar een 3.0 liter V6 is. Of hier turbo's op zitten weet ik niet.

Wat denk jij dan, dat BMW tegenwoordig nog diesels maakt zonder turbo? Maakt iemand überhaupt nog ongeblazen diesels (voor in een auto that is).tdw schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:05:
Officiële nieuwe foto's van de 5-serie GT:
Ioniq 5 P45
Verwijderd

Maar kan iemand mij uitleggen wat het verschil is in een E36 normale versie en de executieve versie?
Google wilt mij niet direct het antwoord geven (of ik lees er over heen) en ik kan op het moment alleen de hoofdsteunen achter ontdekken en geloof de airco maar er moet meer zijn toch? Of is dit het...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 23:12 ]
Op basis van de foto's vind ik het een grote grap. Mijns inziens is BMW de weg een beetje kwijt. Met name de achterkant vind ik een misser.Heuving schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:52:
[...]
Ik vind het wel een geslaagde auto voor wat het is, maar BMW verliest wel een beetje zijn 'mannelijkheid' met het nieuwe design.
Maar ik moet de auto eerst maar eens in het echt zien. Heb mij al vaker vergist op basis van foto's.
edit: Dit bedoel ik:

[ Voor 10% gewijzigd door argro op 23-05-2009 00:01 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Gefeliciteerd, hij ziet er goed uit. Vele goede km's ermee
@5-serie GT
ik vind het eigenlijk wel een geslaagde wagen, Hij heeft een mooiere lijn dan X6. Ook de zetels achterin zijn wel erg luxe. En tja, de trend is tegenwoordig nou eenmaal groter en hoger, dat zie je bij alle merken (helaas).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Wimo. schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:26:
[...]
Juist niet .. hoop niet dat jij in de modewereld zit![]()
[afbeelding]

De voorkant vind ik best geslaagd maar die achterkant is inderdaad niet al te geweldig. Afwachten hoe het in het echt overkomt, zo'n X6 ziet er op foto's ook niet uit maar in het echt en in de juiste kleur is het een stuk beter. Nog steeds niet mooi maar tochargro schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:00:
[...]
Op basis van de foto's vind ik het een grote grap. Mijns inziens is BMW de weg een beetje kwijt. Met name de achterkant vind ik een misser.
Maar ik moet de auto eerst maar eens in het echt zien. Heb mij al vaker vergist op basis van foto's.
edit: Dit bedoel ik:
[afbeelding]
Interieur is wel schitterend
Tss hij is nu al zijn naafkapjes kwijt

Even een vraagje..
Gisteren toen ik een andere sleutel bij mijn auto gebruikte gaf hij aan dat de batterij bijna leeg is, kan ik die zo vervangen of moet ik daarvoor naar de stealer heen ivm programmering oid ?
[ Voor 28% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2009 10:17 ]
Blij Met Wilco
Ziet er meteen een stuk beter uit.
Voor:

Na:

Auto van deepbass909 met de velgen

De batterij kan je zonder problemen vervangen. De code is opgeslagen in niet-vluchtig geheugen.-Thunder- schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:10:
[...]
Even een vraagje..
Gisteren toen ik een andere sleutel bij mijn auto gebruikte gaf hij aan dat de batterij bijna leeg is, kan ik die zo vervangen of moet ik daarvoor naar de stealer heen ivm programmering oid ?
@Naboo
Grappig om nou mijn oude velgen onder een andere auto te zien. Welke banden heb je er nu voor omheen gelegd? En welke maat precies?
Ik heb nog dezelfde banden er onder zitten. Rijdt in principe perfect... moet hem alleen nog ff uit laten lijnen.deepbass909 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 11:48:
[...]
@Naboo
Grappig om nou mijn oude velgen onder een andere auto te zien. Welke banden heb je er nu voor omheen gelegd? En welke maat precies?
Maar ze zitten overal vol hierzo.
Volgende week zondag kan ik hem gelukkig naar m'n monteur brengen om die veer en remleidingen te laten maken.
http://link.marktplaats.nl/249934828
http://www.youtube.com/watch?v=346STTP768A
Strakke bak is dat hoor die E30...... Als ik het geld had.......
.... dan zou ik hem zelf laten staan, maar dat is een kwestie van smaak. Een originele M3 vind ik dan wel weer prachtig om te zien maar hier bevalt mij de kleur, velgen en de "DTM stijl" mono-wisser mij niet zo. Is die E30 wel door de RDW goed gekeurd na inbouw van dat M5 blok?Naboo schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:52:
Kansloos die gast die 2000 euro voor die auto biedt
Strakke bak is dat hoor die E30...... Als ik het geld had.......
Als je al die bedragen bij elkaar optelt dan had hij beter een originele M3 kunnen kopen? Maar goed, met dat M5 blok is deze E30 ook wel heel erg snel natuurlijk. Maar de hamvraag blijft.. wat is de echte waarde van zo'n dergelijk project?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
In dit geval is 13.000 wat hoog.... ik denk zelf dat je ergens bij de 10.000 wel een vrij reeele prijs hebt.
Op papier is het nog een 320i en de vervaldatum apk was januari 2009.... je zal hem dus zelf nog naar de RDW mogen brengen. Dus is de reeele waarde misschien zo'n 8000 euro......
wowvan 0 naar 100 3,5 sec
In de 2002 525i van mn moeder laadt de batterij in de sleutel op als hij in het contact zit zoals eerder gezegd. Als je meerdere sleutels hebt moet je dus af en toe van sleutel wisselen zodat alles opgeladen blijft.-Thunder- schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:10:
[...]
Even een vraagje..
Ioniq 5 P45
Maar we hebben het hier nog over een ouderwetse sleutel hè, niet een plugin. De ouderwetse sleutel heeft nog gewoon een batterij.Spiller schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:28:
[...]
In de 2002 525i van mn moeder laadt de batterij in de sleutel op als hij in het contact zit zoals eerder gezegd. Als je meerdere sleutels hebt moet je dus af en toe van sleutel wisselen zodat alles opgeladen blijft.
Toen ik em dagelijks reed geen enkel probleem mee gehad. Voelde zich zeker in de steek gelaten
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Pics? Specs? Vraagprijs?woutur schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:44:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van mijn 1995 bimmer. Heb em altijd naast mijn leasebak gehouden (zonder reden, rijd mijn leasebak ook prive) en er is een hoop mis mee gegaan tijdens het stilstaan. Onlangs spanrollen vervangen, multiriem van BMW erom gezet (Gates 1660mm is geen BMW 1660mm! zit verdoeme meer dan 5 cm verschil in en heb nog geen 400km met die riem gereden. Nu is EINDELIJK het gepiep over). Spiegels zitten er weer strak op (bedankt vandaaltjes). Binnenspiegel is na veel moeite weer teruggeplakt op het raam. Ruitenwisservloeistofpompje vervangen. Gaat maandag naar de garage voor een lek bij de radiateur, velgen schuren (lekt lucht), licht doet het niet (supervaag probleem) en een klik bij het remmen rechtsvoor.
Toen ik em dagelijks reed geen enkel probleem mee gehad. Voelde zich zeker in de steek gelaten
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
[ Voor 4% gewijzigd door YoshiBignose op 23-05-2009 22:34 ]
Volgens carspotter nog 2000 euro waard
We hebben ook nog even een photoshootje gehouden, die foto's heb ik even een filmpje verwerkt
Blij Met Wilco
RSP schreef op zondag 24 mei 2009 @ 00:22:
heb je pics van de 316i Yoshi? :-)

[ Voor 21% gewijzigd door YoshiBignose op 24-05-2009 01:25 ]
BMW E36 316i
Bouwjaar: 03-1993
Km: 180.000
Kleur: metallic zwart
Gewicht: 1150 kg
Nieuwe autoradio in (Sony).
APK tot november 2009.
Verder geen bijzondere opties, geen elektrische ramen, wel centrale vergrendeling.
Recentelijk vervangen:
- Banden zijn goed. 1.5 jaar geleden nieuwe banden eronder, 225 / 15.
- Jaar (ongeveer) geleden fuseekogel voor vervangen en wat rubbertjes.
- Paar maanden geleden nog wat rubbertjes achter vervangen bij schokbrekers
- Nieuwe uitlaat (paar weken geleden € 230)
- Distributieriem op 150.000 km vervangen.
Verder wat roest boven rechtervoorwiel, paar deukjes en krasjes zoals bijna elke auto van 16 jaar. 1 van de achterspeakers werkt niet meer. Ging opeens uit, zal wel aan een draadje ofzo leren, maar heb ik geen verstand van.
[ Voor 91% gewijzigd door YoshiBignose op 24-05-2009 11:34 ]

Details. hier op een topas blauweGaMeOvEr schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:29:
Da's meer brons toch?

Ik moet de mijne ook echt een laten prof. poetsen .. de kleur kan zo mooi zijn in de zon
Wimo. schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:31:
[...]
Details. hier op een topas blauwe![]()
[afbeelding]
Ik moet de mijne ook echt een laten prof. poetsen .. de kleur kan zo mooi zijn in de zon
Wimo. schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:31:
[...]
[afbeelding]

Alleen is deze met spoiler.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Een kennis van me wil misschien voor een E39 diesel gaan, maar wat zijn de kwaaltjes hier van ? En zijn budget is ook niet al te hoog maar hij geeft er niet veel om als er een krasje of deukje op de auto zit en een km stand is van 3 ton plus....Als eerst zal ik vragen... zijn budget is dus niet zo hoog, kan hij voor onder de 3,5 k een diesel krijgen uit 95 oid ? En ten tweede, wat zijn de kwaaltjes van een diesel bak of zijn die eigenlijk niet anders als benzine ?
Zelf denk ik dat het echt niet kan voor dat budget een e39 diesel te krijgen maar goed... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Blij Met Wilco
nahWimo. schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:01:
Zag net nog een lekker foute BMW met gouden velgen, iets voor jou Tom?
[afbeelding]
Ik ben niet zo'n fan van gouden/bronzen velgen, misschien onder een jappenbak ofzo.
Zwarte velgen zou misschien wel bruut staan maar ik vind m'n BBS-en veel te mooi om ze te vervangen door iets anders.
Zo'n ding failt.. zit geen fatsoenlijke lijn in. En de kleur is toch echt anders

[ Voor 20% gewijzigd door Wimo. op 24-05-2009 23:38 ]
Als hij voornemens is er enige tijd in te rijden moet ie het ding ook nog onderhouden. Een E39 is gewoon een dure auto in onderhoud, zeker een exemplaar van 3500 euro die waarschijnlijk zoveel achterstallig onderhoud heeft dat jer voor 3500 euro maar een deel van kunt verhelpen.-Thunder- schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:33:
Diesel rijders...
Een kennis van me wil misschien voor een E39 diesel gaan, maar wat zijn de kwaaltjes hier van ? En zijn budget is ook niet al te hoog maar hij geeft er niet veel om als er een krasje of deukje op de auto zit en een km stand is van 3 ton plus....Als eerst zal ik vragen... zijn budget is dus niet zo hoog, kan hij voor onder de 3,5 k een diesel krijgen uit 95 oid ? En ten tweede, wat zijn de kwaaltjes van een diesel bak of zijn die eigenlijk niet anders als benzine ?
Zelf denk ik dat het echt niet kan voor dat budget een e39 diesel te krijgen maar goed... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Oeh, moet ik me schamen? Ik vind em namelijk briljantWimo. schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:31:
[...]
[afbeelding]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Schamen we wel samen.... ik vind hem ook briljant namelijk!Kecin schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:45:
[...]
Oeh, moet ik me schamen? Ik vind em namelijk briljant
[edit]Jahaa:

Hier staan grotere versies van de foto's
Vandaag direct even 125km erin gereden... wat een verschil met mijn vorige (E90, 325i). De wegligging, de power, alles is gewoon 100x beter in deze.
* zneek is blij
[ Voor 81% gewijzigd door zneek op 26-05-2009 20:54 ]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Veel veilige km's toegewenst !
Blij Met Wilco
Aannames zijn fataal.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Die wagen ziet er echt zeer netjes uit en rijd ook nog zeer goed... echt een bommetje
Blij Met Wilco
Ik heb exact dezelfde kleur + velgen .. kan ze best brons/goud laten makenKecin schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:45:
[...]
Oeh, moet ik me schamen? Ik vind em namelijk briljant
Zeker, moet om 09:00 ergens zijn, dus tussen 08:00 en 08:45 staat ie voor de deur bij kantoor
[edit]Btw, mag deze in de startpost? Tis een BMW 3-serie E92 335i High Executive

[ Voor 22% gewijzigd door zneek op 26-05-2009 22:39 ]
Erg netjes!zneek schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:10:
[...]
Zeker, moet om 09:00 ergens zijn, dus tussen 08:00 en 08:45 staat ie voor de deur bij kantoor
[edit]Btw, mag deze in de startpost? Tis een BMW 3-serie E92 335i High Executive
[afbeelding]
>> Signature?
Done, wat zijn de motorgegevens enzo? (Voor de 2e reply)zneek schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:10:
[...]
[afbeelding]
Aannames zijn fataal.
Geen idee, moet ik even gaan zoeken...GaMeOvEr schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:42:
[...]
Done, wat zijn de motorgegevens enzo? (Voor de 2e reply)
[edit] N54 als het goed is, ik weet niet of er nog iets achter moet?
[ Voor 14% gewijzigd door zneek op 27-05-2009 16:09 ]
a single turbo with twin-scrolls that puts the squeeze on the 3.0 liter straight-six gasoline engine, internally referred to as the N55 over at BMW.
This engine, as opposed to the twin turbochargers of the N54 version, is a first for BMW, coupling that single twin-scroll turbo with High Precision Injection and the variable valve management of the VALVETRONIC system.
Distinguishing the N55's performance from its predecessor includes a broadening of the torque band, the 400 Nm now peaking pretty early at 1,200 rpms, and extending all the way to 5,000 rpms. The N55 also has a map-controlled oil pump which helps conserve energy, a first for a turbocharged engine, and the improved engine management gives it a better fuel economy and CO2 emission rating than the N54.
[ Voor 28% gewijzigd door KappeNou op 27-05-2009 19:02 ]
Als een beetje schade hem niks uitmaakt check dan deze link-Thunder- schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:33:
Diesel rijders...
Ik heb hier geen aandelen verder
Ow en kwaaltjes van die 525tds motoren is volgens mij niet anders dan toen dat blok nog in de E34 lag, dieselpompen willen nog weleens wat lekkage vertonen. Verder zijn ze imo compleet bulletproof.
[ Voor 9% gewijzigd door JdM op 27-05-2009 19:34 ]
Wel knap van BMW, elke nieuwe generatie moter is +X% power, -X% verbruik.KappeNou schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:01:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe x35i (N55) blok.
[...]
Dit topic is gesloten.