Het grote BMW topic, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste
Acties:
  • 114.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

flashin schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:53:
Allereest pics!!11

Ik zou zeggen, bel de dealer morgen en je weet het?
Was ik al van plan, maar ik wil graag het antwoord nu al weten ;)

Hier een aantal pics:
Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w318/Maaij/Z4/SDC10123.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w318/Maaij/Z4/SDC10131.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w318/Maaij/Z4/SDC10191.jpg

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
de nieuwe neus komt op de Z4 wel heeeeeeeel goed uit, sexy en stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Die koplampen blijven toch geweldig, jammer dat ze niet de mooie, neutrale tint hebben van de nieuwe 5GT, net nog een tikje strakker :)

Gefeliciteerd met je auto, lijkt me een geweldige auto om te kunnen rijden dagelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Mooie! Wat voor moter hangt erin?

[ Voor 41% gewijzigd door zneek op 05-10-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Is echt een heerlijke wagen om in te rijden. Het is "maar" een 23i, maar voor mij zeker voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
204pk en 0-100 in 7.3 dus ?

lijkt mij ook niet echt slecht.. De Z3 met 140pk rijdt al relaxt, kan me voorstellen dat je hier niets mee te klagen hebt (althans, tot je gewend bent aan het vermogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

418O2 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:14:
204pk en 0-100 in 7.3 dus ?

lijkt mij ook niet echt slecht.. De Z3 met 140pk rijdt al relaxt, kan me voorstellen dat je hier niets mee te klagen hebt (althans, tot je gewend bent aan het vermogen)
Maximaal vermogen: 204 PK / 150 kW @ 6400 tpm
Maximaal koppel: 250 Nm @ 2750 tpm
Acceleratie 0-100 km/u: 6,6 sec
Topsnelheid: 242 km/u

Vermogen wend altijd. De 30i kost meteen 10k meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat is ook weer zo wat. Maar je hoeft je nergens voor te schamen, gerse wagen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
mooie kleur ook ;)

Enige wat ik zelf nog anders zou doen zijn de velgen. Of heb je daar al plannen voor? 18" staat de Z4 beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mooie bak @ Ken!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1254765052.jpeg
BMW sluipreclame op PS3.

-edit-

@Ken, spiegels inklappen. Bij e46 (:$) is het zo dat je de lock knop ingedrukt moet houden. Dus op je sleutel op slot doen, en op slot vast blijven houden.
Als het goed is klappen dan spiegels in, en gaan de ramen omhoog. (Of vergis ik me nu heel hard?)

[ Voor 55% gewijzigd door Kecin op 06-10-2009 08:53 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
sluikreclame? Hier heeft BMW gewoon voor betaald hoor.

Volgens mij hebben zowel Audi en Bugatti Forza Motorsport 3 betaalt voor aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 08:17
Kecin schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:51:

@Ken, spiegels inklappen. Bij e46 (:$) is het zo dat je de lock knop ingedrukt moet houden. Dus op je sleutel op slot doen, en op slot vast blijven houden.
Als het goed is klappen dan spiegels in, en gaan de ramen omhoog. (Of vergis ik me nu heel hard?)
Huh wist ik niet. Wat bedoel je met ramen omhoog?? Kzal het eens testen vanmidag maar geloof er weinig van. Dacht dat mijn spiegels niet in konden klappen :9

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spiegels klappen alleen op bij een E46 coupé of bij een sedan met coupé spiegels + elektrische stoelen met geheugen voor zover ik weet.

Wat betreft de ramen:
Als je het op slot knopje langere tijd in houdt gaan al je openstaande ramen omhoog. Zelfde geldt voor het lang inhouden van het openen knopje maar dan gaat alles juist open. Best handige feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Functie werkt alleen als je een alarm hebt. Je zonnedak gaat ook mee open/dicht trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Wimo. schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:45:
Functie werkt alleen als je een alarm hebt. Je zonnedak gaat ook mee open/dicht trouwens 8)
Nee hoor. Geen alarm op mijn auto en het werkt prima. En inderdaad ook het zonnedakje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik heb een E46 coupé :P (en alarm) Wist ik allemaal niet eens. Zodirect even testen maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door YoshiBignose op 06-10-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
gaat je rechterspiegel ook vanzelf omlaag als je hem in z'n achteruit zet zodat je de stoeprand kunt zien of werkt dat ook alleen bij stoelen met geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:06
Dat is zo een van die 'hidden' features.

Zoals het kunnen aflezen van de kmstand als de wagen niet draait. Omdat ik deze moet ingeven als ik ga tanken(leasebak) en soms vergeet er naar te kijken, moest ik geregeld de auto terugstarten om deze kunnen af te lezen ... tot iemand me er eens attent op maakte dat ik gewoon op de kmstand-reset-knop moet drukken om de kmstand tevoorschijn te toveren ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Kaasplank schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:05:
gaat je rechterspiegel ook vanzelf omlaag als je hem in z'n achteruit zet zodat je de stoeprand kunt zien of werkt dat ook alleen bij stoelen met geheugen?
Dat doet die van mij ook, maar alleen als je de bijstel-selector niet op rechts heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Zover ik weet werkt het alleen als je stoelen met geheugen functie hebt. Anders weet de computer niet naar welke positie de spiegels weer terug moet zetten na die tijd. Bij de E46 gaan inderdaad de ramen omhoog bij inhouden van lock en open bij het inhouden van open. De spiegels zouden ook inklappen als je elektrisch inklapbare spiegels hebt.
Wat me alleen wel opvalt is dat de spiegels naar boven klappen en zo je spiegels dus vies worden en het kwa ruimte eigenlijk geen zak uitmaakt...

Maargoed, features zijn features. ;)

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Handige lijst met mogelijke "hidden" features e.d.. Deze kan je laten inprogrammeren bij de dealer/beun. Op MarktPlaats worden er wel advertenties geplaatst. Ook kan je bij deze jongens terecht mocht iemand interessen hebben.
Op de website verder is ook nog veel veel info te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Kecin op 06-10-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Kaasplank schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:48:
[...]

Nee hoor. Geen alarm op mijn auto en het werkt prima. En inderdaad ook het zonnedakje 8)
Dan heb je wel de alarm module. Ik mis beide en kan dus niks met die knop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ken schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:09:
Is echt een heerlijke wagen om in te rijden. Het is "maar" een 23i, maar voor mij zeker voldoende :)
Feli, ze rijden uitstekend :) waarom heb je niet een sterkere motor gekozen? Ik zou er altijd het maximale uit willen halen, persoonlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Feli, ze rijden uitstekend :) waarom heb je niet een sterkere motor gekozen? Ik zou er altijd het maximale uit willen halen, persoonlijk.
omdat die 10 ruggen duurder was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Wimo. schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Dan heb je wel de alarm module. Ik mis beide en kan dus niks met die knop :/
:?
Dat lijkt me toch stug. Ik heb verder nergens tekenen van een alarm. Zelfs niet zo'n rood bolletje onder m'n achteruitkijkspiegel.

m'n auto moet trouwens voor eind oktober weer een nieuwe APK hebben. Ben benieuwd wat me dat weer gaat kosten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasplank op 06-10-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Kaasplank schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:27:
[...]

:?
Dat lijkt me toch stug. Ik heb verder nergens tekenen van een alarm. Zelfs niet zo'n rood bolletje onder m'n achteruitkijkspiegel.

m'n auto moet trouwens voor eind oktober weer een nieuwe APK hebben. Ben benieuwd wat me dat weer gaat kosten ;)
Onder je pook zit de aansluiting voor een alarm module. Daar kan de hele unit zitten of alleen de voorbereiding waardoor je ramen dus remote bestuurbaar zijn. De mijne heeft dus geen optie daar en kan niet via de remote open/dicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

zneek schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:44:
mooie kleur ook ;)

Enige wat ik zelf nog anders zou doen zijn de velgen. Of heb je daar al plannen voor? 18" staat de Z4 beter vind ik.
Er komt zeker andere velgen onder de Z4. Welke weet ik nog niet, maar het moeten wel 19" zijn :)
Kecin schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:51:
Mooie bak @ Ken!

-edit-

Thanks.

Spiegels inklappen gaat niet met de sleutels. Je moet een knopje indrukken (waarmee je ook je spiegels aanpast.).
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Boven mijn budget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47
Lekker bakkie hoor die nieuwe Z4, zie ze steeds meer rijden en vind vooral die lange neus toch best wel gaaf. De velgen had ik wel een maatje groter gekozen.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Dat je ramen op gaan als je de knop voor de cv langer ingedrukt houdt is in een coupé soms erg handig. Je kan dan namelijk heel makkelijk instappen ook al staat er een auto vlak naast je. Je deur hoeft maar een hee klein stukje open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

418O2 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:51:
[...]

omdat die 10 ruggen duurder was ;)
Ah ok, good point :p toch had ik het er wel voor over gehad, maar daar is ieder weer anders in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
ken schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:16:
[...]

Er komt zeker andere velgen onder de Z4. Welke weet ik nog niet, maar het moeten wel 19" zijn :)
Ik zag laatst een Z4 met mijn model velgen eronder, BMW Performance styling 313, 19" en duotone met een kleur grijs erin die nagenoeg hetzelfde is als je Z4 (en als mijn E92)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:24:
[...]

Ah ok, good point :p toch had ik het er wel voor over gehad, maar daar is ieder weer anders in :)
Misschien was dit al een stap meer dan dat die eigenlijk wou? Als je zo gaat redeneren waarom koop jij dan geen full option M6?
Steeds die paar K extra heb je dr toch wel voor over? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mijn `schoonpa` heeft een keer een factuur gehad bij een beurt voor 'onderhoud aan het alarmsysteem'

alleen, er zit geen alarmsysteem in zijn auto... Dealer nota bene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kecin schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:03:
[...]

Misschien was dit al een stap meer dan dat die eigenlijk wou? Als je zo gaat redeneren waarom koop jij dan geen full option M6?
Omdat een M6 lelijk is :p

Nee, ieder zijn keuze, dat snap ik ook wel. Ik heb het geld liever over voor een sterkere motor dan voor 20" blingbling, maar een ander weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
goed setje velgen kost je wat? eurootje of 1000, 2000?

toch iets andere klasse dan 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Afbeeldingslocatie: http://autodrum.com/img/media/wallpapers/bmw_acs_m6_2006_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Over smaak valt niet te twisten zeggen ze wel eens. Maar dit is toch absoluut prachtig? Overigens 666 in het nummerbord, nice!
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Omdat een M6 lelijk is :p

Nee, ieder zijn keuze, dat snap ik ook wel. Ik heb het geld liever over voor een sterkere motor dan voor 20" blingbling, maar een ander weer niet.
Ja, ik koop ook regelmatig velgen t.w.v. 10.000.
Ik snap best wel dat Ken geen 10.000 over heeft voor een iets sterkere motor. Kan die beter voor dat geld een 330 kopen van de e46, moet die nog maar een paar duizend erbij. En dan heeft die er een sedan bij.

Beetje dom lullen dit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kom op, ik wil die discussie niet eens aanzwengelen, dat doen jullie wel voor me. Ik zeg er namelijk ook bij: ieder zijn eigen mening. En daarmee is het volgens mij klaar. Het gaat niet om het bedrag ook, maar de velgen was slechts een voorbeeld, je kunt daat navigatie etc etc nog bij op tellen als je dat op jezelf van toepassing vindt, en zo niet: dan niet, ieder zijn ding toch? Dat mag toch ook? Daarom heb ik ook geen EVO, omdat ik het de meerprijs in dat geval niet waard vond. Had ik dat wel gevonden, had ik er wel een. En nu weer on-topic? Want die nieuwe Z4 is wel een mooie en fijne kar natuurlijk, ik zag ze in Italië al veel rijden afgelopen maand.

[ Voor 25% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 07-10-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Kecin schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:01:
Kan die beter voor dat geld een 330 kopen van de e46, moet die nog maar een paar duizend erbij. En dan heeft die er een sedan bij.
Voor 10k kun je in principe wel een 330 kopen ja 8)

[ Voor 34% gewijzigd door k0ewl op 07-10-2009 16:52 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Tja. AC Schnitzer he. De Foute Huistuner.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Zijn ook niet echt mijn smaak velgen, maar je kan dit toch geen lelijke auto noemen :o

[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 07-10-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

zneek schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:06:
[...]

Ik zag laatst een Z4 met mijn model velgen eronder, BMW Performance styling 313, 19" en duotone met een kleur grijs erin die nagenoeg hetzelfde is als je Z4 (en als mijn E92)
Ik vind je ride echt gaaf en die velgen passen er idd erg goed bij. Ik vind ze alleen te open of je moet echt grote remmen hebben :)
Kecin schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:03:
[...]

Klopt helemaal. Ik wilde eerst een 1 serie cabrio (118i) redelijk full option, maar toen toch maar wat meer uitgegeven voor een Z4 23i. De 30i is echt buiten mijn budget of ik moest de 23i kaal bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
ken schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:16:
[...]

Ik vind je ride echt gaaf en die velgen passen er idd erg goed bij. Ik vind ze alleen te open of je moet echt grote remmen hebben :)
Thanks!

Zo klein zijn die remmen in jouw auto toch niet? 300mm om 348mm bij mij. En om eerlijk te zijn valt het mij echt niet op hoe groot die remmen zijn. Als het goed is zijn mensen meer bezig met je auto op zich, niet dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

YoshiBignose schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:45:
Zijn ook niet echt mijn smaak velgen, maar je kan dit toch geen lelijke auto noemen :o
Maar mooi ook niet wat mij betreft. Ik vind BMW OEM eigenlijk altijd het mooiste. Wel met mooie OEM velgen en een M-pakket dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Vandaag is officieel afscheid genomen van 65-GF-JD. Doodzonde, maar de investering in reparatie is in een nieuwere auto gegaan. Bovendien moest ik mij baseren op een beoordeling van het schadebedrag op basis van de buitenkant. Wat er binnenin mogelijk aan schade is (bij de motor), is niet gedetailleerd bekend.

De foto's van de staat bij afscheid als besluit.
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/788/img0906.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/8269/img0907q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/3298/img0908s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/5117/img0909s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/1516/img0910d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img2.imageshack.us/img2/6999/img0911b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/6971/img0912.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/3870/img0913u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/4182/img0914b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/4049/img0915k.jpg

Het lekkende reservoirtje voor de koplampensproei-installatie is thans geen probleem meer (weg sproeiers ;) ).
Er stond overigens ook nog een prachtige klassieke bimmert (met leer :D )

Afbeeldingslocatie: http://img2.imageshack.us/img2/9272/img0917g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/8846/img0916s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/5032/img0918.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ai, pijnlijke foto's, jammer en zonde. De velgjes hou je denk ik nog wel even? Die zien er nog redelijk goed uit toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Nope, met velgjes en al naar de opkoper. Die Alpina's staan toch niet onder een Audi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Jammer Wekkel! Wat heb je voor het wrak nog terug gekregen en wat van de verzekering? Toen mijn 525i totalled was de dagwaarde 1000 euro hoger dan wat ik er 2 maanden eerder voor had betaald.
Vond je touring een prachtige auto, heb je best vaak zien staan/rijden :)

[ Voor 33% gewijzigd door Spiller op 08-10-2009 04:57 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Die ouwe 7-serie is cool 8)

Wat kost dat eigenlijk zo'n oldtimer verzekeren? Kijken ze dan net als bij normale auto's ook naar het vermogen van de auto?

[ Voor 31% gewijzigd door YoshiBignose op 08-10-2009 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

In 2006 gekocht voor €5k en nu dagwaarde €4k. Natuurlijk kan de staat van onderhoud (dealer onderhouden) daaraan hebben bijgedragen. Een deel van de dagwaarde komt via de opkoper, de rest moet van de verzekeraar van de tegenpartij komen. Dat zal wel een paar maandjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wekkel schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:42:
Nope, met velgjes en al naar de opkoper. Die Alpina's staan toch niet onder een Audi >:)
Hebben ze geen waarde bij tweedehands verkoop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:47:
[...]

Hebben ze geen waarde bij tweedehands verkoop dan?
Wat denk je dat de opkoper er mee gaat doen?

Misschien dat je inderdaad iets meer geld kunt vangen wanneer je zelf de velgen los gaat verkopen, maar dat levert nogal wat gedoe op. Je zult de auto immers toch met velgen en banden bij de opkoper moeten aanleveren.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ok, het kon zijn dat deze velgen er 's winters niet onder bleven zitten. Ik weet verder ook niet hoe dat met die opkopers werkt en zo. Het blijft in elk geval jammer van je auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Een Z4 met styling 313 velgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/z4/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/z4/2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Stoere wieltjes. In Italië zag er er een met dergelijke wielen, ik vond dat toen ook wel mooi staan:

Afbeeldingslocatie: http://autotraderblog.files.wordpress.com/2009/03/bmwz4.jpg

En ik zag nog een witte met donkere wielen, alleen kon ik zo snel niet zien welke.

[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-10-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Waarom lees ik hier eigenlijk bijna niets over de X1?
Afbeeldingslocatie: http://www.bmwfocus.com/BMW/2009/08/car_scoop_bmw_x1_2_560px.jpg
Ik weet nog niet of ik hem nou wel of niet mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:50

_Arthur

blub

Moet die X1 toch eerst in het echt zien voordat ik weet of het nu wel of niet iets is. Eigenlijk heb ik dat vaak met alle BMW-pers fotos.

Maar hier eentje in het wild:

Afbeeldingslocatie: http://home.online.nl/r.thissen1978/gummen/xDrive28iA1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.online.nl/r.thissen1978/gummen/xDrive28iA2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
X1 met M-sport pakket, niet eens heel gek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:31:
Stoere wieltjes. In Italië zag er er een met dergelijke wielen, ik vond dat toen ook wel mooi staan:

[afbeelding]

En ik zag nog een witte met donkere wielen, alleen kon ik zo snel niet zien welke.
Ik vind beide velgen erg mooi staan 8)

De X1 vind ik toch een vreemde auto. Op sommige foto's erg mooi, maar op andere foto's juist niet.
Om het mooi te maken zal je toch veel uit moeten geven. De standaard interieur vind ik echt 10x niks :)

[ Voor 12% gewijzigd door ken op 08-10-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
ken schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:27:
[...]

[...]

Ik vind beide velgen erg mooi staan 8)

De X1 vind ik toch een vreemde auto. Op sommige foto's erg mooi, maar op andere foto's juist niet.
Om het mooi te maken zal je toch veel uit moeten geven. De standaard interieur vind ik echt 10x niks :)
Zelfde had ik met de X6: op sommige foto's helemaal niks, op andere wel. Nadat ik in St Tropez een paar dik uitgevoerde X6-en heb zien rijden ben ik toch wel overtuigd dat het een koele bak is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De X1 is een twijfelgeval, maar de X6 blijft toch echt de lelijkste Bimmer ooit. Wat een gedrocht :X
Groot, erg hoog en qua daklijn toch een soort coupe look ondanks de enorme afmetingen. Die kont en dat geforceerde lage dak alleen al :/

[ Voor 6% gewijzigd door MadMarky op 08-10-2009 22:13 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Kecin schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:30:
[afbeelding]
Wat is dit voor gare photoshop? Echt een 1-serie op hoge veren. ;)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
MadMarky schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:10:
De X1 is een twijfelgeval, maar de X6 blijft toch echt de lelijkste Bimmer ooit. Wat een gedrocht :X
Groot, erg hoog en qua daklijn toch een soort coupe look ondanks de enorme afmetingen. Die kont en dat geforceerde lage dak alleen al :/
De X6 is niet gemaakt met als doel "mooi" te zijn. Tenminste, dat mag ik aannemen. Als je dat ding ziet rijden dan kan je gewoon niks anders doen dan even kijken. Hij is groot en valt op... en ja het is eigenlijk een monster. Lelijk, maar ook weer gruwelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ik ga aanstaande zondag met de X1 rijden. Heb 'm op de IAA al in het echt gezien en ik vind 't best een geslaagde auto, zeker in een beetje een kek kleurtje zoals het koperbruin van de eerdere presentaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kecin schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:30:
[afbeelding]
Dit is inderdaad niet de X1 ;)

Dat is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/1/6644a295e753e257867879a4336f01f1.jpg

Het is de auto die de X3 overbodig gaat maken. Ik zag hem in Frankfurt maar ik vind de proporties niet kloppen. Van binnen is het wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nja, Google images heeft me voorgelogen :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Hier nog even wat plaatjes spammen:
Nog even wat foto's van afgelopen weekend met dank aan DuDePrOdUcTiOnS:
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20330i/DSC_5179_bewerkt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20330i/DSC_5205_bewerkt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ik heb nog wel wat cassettebandjes voor je :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mooie auto, ondanks dat je hem bijna niet ziet ;).

Ook de interieurfoto nog een keer proberen, lampje boven de spiegel uit en gewoon een sluitertijd van een minuutje ofzo op een statief pakken. Veel mooier resultaat denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 19:27
En de tomtom zuignap-rondjes van je voorruit boenen! ;)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
S2801 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:12:
En de tomtom zuignap-rondjes van je voorruit boenen! ;)
Waar zie jij dan in godsnaam zuignap rondjes? Zit navigatie in gebouwd en ik heb nog nooit een TomTom erop geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Inderdaad... veeg die poep even uit je ogen man je kraamt onzin uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Op foto 1 lijkt er anders wel wat in de onderste hoek te zitten, bestuurderszijde. Ik weet niet of het een tomtom-vlek is, maar het lijkt wel een beetje zo.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik had even een spiegels reflex camera bij de hand dus even gebruik van gemaakt! Van het weekend misschien nog meer want ik heb hem hier het hele weekend :D

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/night09102009/nightshoot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/night09102009/nightshoot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/night09102009/nightshoot3.jpg

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Psst: dan kun je beter een statief gebruiken of de camera ergens op zetten (paaltje ofzo), en dan niet flitsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zal je zeggen, ik stond daar nog geen 5 min, even snel wat uit proberen :P

Maar ik ga van het weekend eens kijken als ik zin heb om wat leukere foto's te maken met de Nikon :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
tip: maak je foto's overdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06

Tacoos

i am i

Gisteren heb ik een proefritje gemaakt in een 530d touring uit 2002 met 270.000 km.
In vergelijking met mijn 130 pk mondeo diesel vond ik em niet sneller aanvoelen.
Op basis van pk/gewichtsverhouding had ik er meer van verwacht.
Verwacht ik teveel of is dat mogelijk een defecte lmm ofzo??

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Je verwacht teveel. Rijd zelf met een 2.5 24v Diesel blok van BMW in een Omega. Je verwacht heel veel maar dat is pas laat beschikbaar zeker icm automaat. Op zich als het blok warm is dan is er heel vlot mee te rijden.

Edit: Even bij aantekenen dat dit blok door Opel teruggetuned werd naar 150pk.

[ Voor 15% gewijzigd door MR_VIPER op 10-10-2009 09:25 . Reden: extra info ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Tacoos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:56:
Gisteren heb ik een proefritje gemaakt in een 530d touring uit 2002 met 270.000 km.
In vergelijking met mijn 130 pk mondeo diesel vond ik em niet sneller aanvoelen.
Pk's delen door het gewicht en kijken hoeveel PK je per kilo hebt.
Normaal zou de bmw iets vlotter moeten zijn omwille van de grote koppel.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Tacoos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:56:
Je voelt het mss niet zo als in de stamp-onder-de-kont-turbo-mondeo, maar zet de 530d er naast en de 530d trekt zo weg...
Een 6 in lijn diesel van BMW is verder ook zo lineair dat de snelheidsbeleving niet erg groot is, maar je zit heel snel aan 150-160km/u als je niet oplet.
Verder is het een auto van 1800kg, dus de pk/kg verhouding zal bij je mondeo ongeveer hetzelfde/beter zijn.
Een 530d is eigenlijk pas echt snel met een chip, en het blok is zo sterk dat 500.000km geen enkel probleem is (maar dat ter zijde). 8)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Aries.Mu schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:47:
[...]

Je voelt het mss niet zo als in de stamp-onder-de-kont-turbo-mondeo, maar zet de 530d er naast en de 530d trekt zo weg...
Een 6 in lijn diesel van BMW is verder ook zo lineair dat de snelheidsbeleving niet erg groot is, maar je zit heel snel aan 150-160km/u als je niet oplet.
Verder is het een auto van 1800kg, dus de pk/kg verhouding zal bij je mondeo ongeveer hetzelfde/beter zijn.
Een 530d is eigenlijk pas echt snel met een chip, en het blok is zo sterk dat 500.000km geen enkel probleem is (maar dat ter zijde). 8)
1450/130 = 11.2 kg/pk voor mijn mondeo vs 1800/193 = 9.3 voor een 530d moet je toch voelen, dacht ik :?
maar er was idd geen schop onder de kont, misschien daardoor gefopt. Of niet ver genoeg doorgetrokken.
De motor heeft zeker een kwartier gedraaid voor we gingen rijden en we hebben ook zeker een kwartier gereden. Dan issie toch wel warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Nu online
Tacoos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

1450/130 = 11.2 kg/pk voor mijn mondeo vs 1800/193 = 9.3 voor een 530d moet je toch voelen, dacht ik :?
maar er was idd geen schop onder de kont, misschien daardoor gefopt. Of niet ver genoeg doorgetrokken.
De motor heeft zeker een kwartier gedraaid voor we gingen rijden en we hebben ook zeker een kwartier gereden. Dan issie toch wel warm?
Ja na een kwartiertje rijden mag je toch wel eens doortrappen. Was het een automaat? Want dan is het snelheidsgevoel nog kleiner...
Ver doortrekken heeft ook bij deze 530d niet veel zin, rond de 4000rpm is de fut er wel uit. En als je met de automaat vol doortrekt is het ook rond dat toerental dat hij naar de volgende versnelling gaat.
Nogmaals: zet de 530d naast je Mondeo en na 200m ben je echt wel veel verder met de 530d als met de Mondeo. Er zit al 2 sec verschil van 0 naar 100 bvb...
Ik heb die lineariteit wel graag, maar anderen hebben liever het TDI gevoel.
Wat vond je verder van de auto eigenlijk? Comfort, stuurgedrag icm RWD? 8)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik zag gister hier op de Duitse tv een reclame over de nieuwe BMW GT. Die zag er echt vet uit, wat zijn jullie meningen over deze auto?
http://www.youtube.com/watch?v=FKH1Xy1PxCo

[ Voor 16% gewijzigd door macciez op 10-10-2009 13:36 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Nu online
macciez schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:35:
Ik zag gister hier op de Duitse tv een reclame over de nieuwe BMW GT. Die zag er echt vet uit, wat zijn jullie meningen over deze auto?
http://www.youtube.com/watch?v=FKH1Xy1PxCo
Ik zou hem zeker niet kopen voor het design (alhoewel ik hem niet zo lelijk vind als sommigen), maar uit de reviews die ik al gelezen heb is het een uitstekende BMW. Comfortabel, zeer ruim, praktisch, stuurt en voelt aan als een echte BMW (volgens de reviews).
Binnenkort is er een 5GT/X1 voorstelling bij verscheidene dealers hier rond Brussel, en ben zeker benieuwd naar hij de 5GT/X1 rijden.
Het beste eraan is dat hij min of meer vertegenwoordigd hoe de volgende 5 reeks zal rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Aries.Mu schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

Ja na een kwartiertje rijden mag je toch wel eens doortrappen. Was het een automaat? Want dan is het snelheidsgevoel nog kleiner...
Ver doortrekken heeft ook bij deze 530d niet veel zin, rond de 4000rpm is de fut er wel uit. En als je met de automaat vol doortrekt is het ook rond dat toerental dat hij naar de volgende versnelling gaat.
Nogmaals: zet de 530d naast je Mondeo en na 200m ben je echt wel veel verder met de 530d als met de Mondeo. Er zit al 2 sec verschil van 0 naar 100 bvb...
Ik heb die lineariteit wel graag, maar anderen hebben liever het TDI gevoel.
Wat vond je verder van de auto eigenlijk? Comfort, stuurgedrag icm RWD? 8)
Wat ik ervan vond is gemengd. Lekker stil en comfortabel. Lekker motorgeluid, hoewel je daar binnen weinig van merkt. Niet zo sportief als ik misschien verwacht had. RWD niet veel van gevoeld, moet ik zeggen.
Maar de verkoper zat erbij en dat leidt toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Nu online
Tacoos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:04:
[...]

Wat ik ervan vond is gemengd. Lekker stil en comfortabel. Lekker motorgeluid, hoewel je daar binnen weinig van merkt. Niet zo sportief als ik misschien verwacht had. RWD niet veel van gevoeld, moet ik zeggen.
Maar de verkoper zat erbij en dat leidt toch af.
Je somt de eigenschappen van een E39 goed op... Ik zelf vind het een perfecte allrounder.
Comfortabel wanneer het comfortabel moet zijn, en sportief kan ie zeker ook wel zijn, maar dan moet je de auto wat kennen >:)
Maar de E39 is idd minder sportief als de E60 of een vergelijkbare 3 reeks.
Wil je je echter amuseren, zoek je een leuk stuk achterbaan op, schakel je alle hulpsystemen uit en laat je RWD het leuke werk doen.

Verder vind ik het een goede reisauto en de perfecte familie+hond auto. En het onderhoud is niet zo gek duur op een E39 vergeleken met een 3 reeks. Je moet uiteraard wel een goede te pakken hebben.
Qua blok zijn er maar weinig zorgen. Die diesels zijn beresterk en hebben buiten het reguliere onderhoud maar weinig werk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

E39 en met name de grotere blokken is eigenlijk een perfecte auto als je wilt cruisen ... dan is die lekker stil en als je hem in trapt komt er een mooi sportief geluidje door de dempings materiaal heen gezet naar je toe :) Niet veel duurder dan een 3 serie ? Vergis je niet, ik heb 2 E36's gehad en met name de meeste onderdelen zijn zeker duurder !

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:58

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

-Thunder- schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:47:
Ik had even een spiegels reflex camera bij de hand dus even gebruik van gemaakt! Van het weekend misschien nog meer want ik heb hem hier het hele weekend :D

[afbeelding]
Psst, plak de volgende keer tenminste wat doppen je stalen velgen :+

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heb ik over zitten na denken maar zo zien mensen dat het een winterset is :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Van mij ook nog een paar foto's van afgelopen zomer (04-08-2009). Aanpassingen sinds aankoop:

- 17 inch style 44 velgen
- Blue vision lampen
- Silver vision knipperlichten
- Normale airco omgebouwd naar climatronic
- Dension gateway ingebouwd

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-tras.nl/data/bmw/bmw_07.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Rebunted op 10-10-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nieuwe poging gedaan vanavond :) 8)

Al met al vind ik ze best goed gelukt :D

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/shoot10102009/6.JPG

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Maak maar weer foto's als de winter voorbij is zou ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

Nachtfoto's zijn gaaf!

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/143dmo9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Even een flitsert erbij regelen volgende keer (maar de e39 blijft een plaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 08:24
Nachtshots zijn inderdaad leuk! :D

Hier nog 2 van mij;

Afbeeldingslocatie: http://i474.photobucket.com/albums/rr103/Panamera/bmwblue2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i474.photobucket.com/albums/rr103/Panamera/bmwblue4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

Nou twijfel ik...
Ik vind de e39 waanzinnig mooi en qua ruimte kan ik em goed gebruiken, maar vanmiddag heb ik in een 330d met handbak (e46) gereden en daar word ik toch wel enthousiast van! Of t door de handbak komt of omdat deze motor wat meer power heeft of omdat een 3 nou eenmaal lichter is dan een 5, maar hierbij kon ik de power wel echt voelen. En de hele auto voelt wat directer en levendiger aan (deze was ook lichtjes verlaagd, trouwens).
Kwa kosten is een 3 toch wel wat gunstiger dan een 5, denk ik.
En je hoort die mooie roffel een stukje beter :P

Maar ik had net besloten dat ik eeen automaat wil. Lijkt me met name in de file en de stad een stuk relaxter en dat maak ik nogal eens mee...en met een steptronic kan ik nog zelf schakelen, als ik dat perse wil >:)
Maar eens een paar nachtjes over gaan slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

Panamera schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:30:
Nachtshots zijn inderdaad leuk! :D

Hier nog 2 van mij;

[afbeelding]

[afbeelding]
Trek die badge er nou eens af man! Je hoeft je echt niet te schamen voor je auto zoals ie is, maar dit is wel heel pauper :) My bad, volgens mij staat er alweer 320, kon het niet zo duidelijk zien op de foto :+

[ Voor 8% gewijzigd door Stoffel op 10-10-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Panamera schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:50:
[...]

De badge is er al een tijdje af :)
Vond het niet meer gepast :D
;)

M'n vader is op dit moment op zoek naar een jonge gebruikte 520d. Maar omdat hij hem vooral gaat gebruiken om lange afstanden te rijden lijkt het me aan te raden daar een paar goeie stoelen in te hebben. Hij heeft nu twee mooie op het oog, maar daar zitten helaas geen comfortstoelen in. De een heeft normale stoelen, de andere sportstoelen, beide met stoffe bekleding en elektrisch verstelbaar met lendensteuenen. Verder zijn ze wel vrij compleet, Xenon, navi-prof met BT, automaat, auto-airco, PDC, keyless-go, soft-close en winterbanden. Nog geen jaar oud en maar 10k op de teller.
Zijn die sportstoelen een nadeel bij lange afstanden? Of bieden ze juist betere steun?

(Volgens mij is een keer in een van deze topics een website langsgekomen waar je complete BMW stoelen kon kopen, weet iemand dat adres nog?)

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 10-10-2009 23:36 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.