Het grote BMW topic, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste
Acties:
  • 114.535 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Nog even wat meer foto's van DQM.

Zwarte Gallardo arriveert
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/7.jpg
Donkervoort vs KTM X-Bow
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/8.jpg
Spelen op de parkeerplaats
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/9.jpg
Maserati vs Ferrari
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/10.jpg
BMW E46 M3 vs 911
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/11.jpg
Porsche vs XJ220
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/12.jpg
Aston Martin vs Maserati (allebei erg mooi!)
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/12a.jpg
Een 911 die het van de M3 aan de broek krijgt
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/12b.jpg
M3 ownt Maserati
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/12c.jpg
Mooie auto is het ook die Maserati....
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/12d.jpg
Race, Ferrari 430 (als ik me niet vergis) vs Lamborghini LP560 (Gallardo)
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zneek.nl/web/dqm/21.jpg
De Lambo zet 1 van de snelste tijden van de dag neer. Onder de 12 seconden gebeurde niet heel veel. 11.7 seconden met een eindsnelheid van 206.9 km/uur. Als ik me niet vergis heb ik alleen diverse Gallardo's, de F40 en de Porsche Carrera GT dat zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben ook geweest. Vond het wel jammer dat de Veyron niet is geweest(of was ik te voeg weg?).

Weet iemand wat er met die Ferrari(575?) gebeurde aan het begin? Leek wel of de koppeling naar de haaien ging.

Al met al mooi event, wel veel te weinig ruimte aan de niet vip kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Die Veyron is inderdaad niet geweest. Net zoals de Enzo, de Murciélago en de Merc SLR.

Aan de VIP kant was ruimte zat.... :) Volgende keer toch maar een paar tientjes extra uitgeven? De auto's van dichtbij bekijken was ook wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

zneek schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:08:
Donkervoort vs een echte exotic (ben de naam even kwijt)
KTM X-Bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Thanks. Moeilijke naam, maar zo snel was ie niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Wat is niet zo snel? Volgens opgave doet dat ding 0-100 in ongeveer 4 seconden. Dat doet een Enzo ook. :P Maar misschien kon de berijder niet goed rijden (wat wel vaker zo is met de eigenaars van zulk soort auto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Hij was wel snel, maar zette geen <12 seconden tijden neer. En dat deden alle Lambo's wel zo'n beetje....

Ik denk dat dat ding vooral snel rond een bochtig circuit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Oh...op die manier. Ik dacht dat je hem echt niet snel vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Whahah! Vandaag mijn kenteken ontvangen met de post om 10:30. Om 11:00 had ik de kentekenplatne in mijn had en om 14:00 zaten ze op de auto 200km verder op. Nog even een stel stickers van de voorruit gehaald en toen 300km getuft. Ik moet zeggen: wat een fijne toer auto. Lekker rustig en genoeg vermogen om random mensen voorbij te gaan.

2 woorden: pracht auto. Morgen eens wassen en een paar plaatjes schieten.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
THIJZEL schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:10:

Al met al mooi event, wel veel te weinig ruimte aan de niet vip kant...
Klopt idd.. Ik heb nog tijdens het event proberen te regelen dat de niet vips meer ruimte kregen, maar het ging op dat moment helaas niet lukken. Maarja volgend jaar gaat het nog mooier worden :)
Verder was het wel heel leuk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door KappeNou op 23-08-2009 04:46 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Ben je nog in de VIP area geweest KappeNou? Heb ik je daar gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een E28 diesel een beetje betrouwbaar en als moderne auto te rijden?
Of is dat gewoon té oud en té onzeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Op zo'n leeftijd is dat toch enorm afhankelijk van de staat van de auto. Koop je 'm van iemand die 'm goed onderhouden heeft, en doe jij hetzelfde, kan je er nog jaren van genieten.

Of het vergelijkbaar is met een auto die jonger is dan zeg 10 jaar? Toen ik jong was had m'n vader ook een E28, gewoon met airco, electrische ramen en radio/casette speler :+

Via Wikipedia lees ik dat ook electrisch verstelbare stoelen een optie zijn geweest, een goed onderhouden exemplaar zal wel behoorlijk in de opties zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
zneek schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:54:
Ben je nog in de VIP area geweest KappeNou? Heb ik je daar gezien?
Ja ik was overal en nergens ;) We zullen elkaar vast ergens gezien hebben.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:56:
denk dat het wel prima rijdt, maar wel heel traag.

Heb je geen 525 van die tijd waar je een LPG installatie in kan zetten?

Ik ga morgen bij een E30 320i kijken, '89, 155dkm, grijs... Kans dat hij er komt is heel groot

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 23-08-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:56:
Ze gaan niet zo hard, zelfs de 6 cilinders niet (en al helemaal de diesel niet). Dit was volgens mij een vereiste voor jou?

Te oud en te onzeker slaat natuurlijk nergens op. Ja, het is een oude auto, maar het is WEL een BMW. Goed onderhouden kan je er nog heel lang in touren, maar je zal nu en dan wat onderhoud moeten plegen.

Ga dan voor de E34 man, kosten niks meer :9

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

YoshiBignose schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:26:
Ga dan voor de E34 man, kosten niks meer :9
Misschien heef hij een E28 van 25 jaar of ouder op het oog. Dat scheelt bij een diesel meer dan 100 euro per maand aan wegenbelasting in vergelijking met een E34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Jop, maar een E34 is al verzinkt, een E28 nog niet. Dus veel roest. Maar als je een nette vind of specifiek een E28 wilt is het natuurlijk weer een ander verhaal. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Nou.... ik weet ook dat een BMW heb hoor. Spiegel is er vanacht al afgetrapt... Hij heeft dus wel geteld hier 1 nacht voor het huis doorgebracht. Klote vandalen.

Morgen maar bellen met een vriend van me die op een auto onderdelen toko zit. Die heeft vast nog wel een kapje liggen. Vanaf nu staat hij dus gewoon bij de rest in de rij waar je niet zo tussendoor kunt fietsen.

Met de Alfa helemaal niets geen problemen gehad en nu staat er ook 1 nacht een BMW... Nouja, als het niet vaker gebeurt is het nog te overzien. Misschien was het wel een toevalstreffer.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Haha wel heel apart. Buren jaloers misschien. Zet er meteen maar m3 spiegels op dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik hoop het voor je. De oprichter van het E46-forum had nog niet zo lang een 330i sedan (mooi ding ook) en die hebben ze in de fik gezet. In de mindere buurten zet ik mijnes ook niet graag. Gelukkig heb ik (nu nog) een eigen terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
De buurt hier is wel prima. Alleen op zaterdagavond komen natuurlijk een hele groep jongeren/vandalen door de straat na het uitgaan. Ik vind het alleen wel gewoon heel typisch.

Gelukkig heeft de spiegel het zelf wel overleeft. Alleen een nieuwe kapje is genoeg gelukkig. Maar in het vervolg dus inklappen op de parkeerplaats en als dat niet werkt, gewoon op zaterdag met een luchtbuks voor de deur gaan zitten. Echt neit dat ze me er nog eens aankomen. Dan gaan er echt koppen rollen so to speak.

[ Voor 4% gewijzigd door k0ewl op 23-08-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:46:
[...]

Misschien heef hij een E28 van 25 jaar of ouder op het oog. Dat scheelt bij een diesel meer dan 100 euro per maand aan wegenbelasting in vergelijking met een E34.
Ik zag een 524td staan. Met turbo. 115 Pk oid. Dat gaat nog wel enigszins vooruit. Zo'n auto koop je ook niet om in te scheuren. Mercedessen van die leeftijd zijn doorgaans turboloos en doen bijna 20 seconden over 0-100. Dan is een BMW toch wat anders hoop ik :P

Belastingvrij idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:23:
[...]

Ik zag een 524td staan. Met turbo. 115 Pk oid. Dat gaat nog wel enigszins vooruit. Zo'n auto koop je ook niet om in te scheuren. Mercedessen van die leeftijd zijn doorgaans turboloos en doen bijna 20 seconden over 0-100. Dan is een BMW toch wat anders hoop ik :P

Belastingvrij idd.
Ben je zat van je Salto? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05

4x2

lộn xộn quá

Het blok van zo'n E28 gaat door tot de wereld vergaan is zeg maar, stug onderhouden en dr zal weinig mee gebeuren.
De elektra van zo'n ding zit ook vrij goed in elkaar.
Alleen roesten dat ze doen :X

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Zaterdag ben ik eens lekker aan het poetsen geweest, en het resultaat mag er zijn:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3456/3851040605_dfae08bf25.jpg
Jammer genoeg vond m'n telefooncam het nodig om maar slecht scherp te stellen, want elke foto die ik nam was wazig en korrelig... 8)7 Hij heeft toch echt betere gemaakt (bij minder licht).

Alleen wat een steenslag zit er aan de voorkant... De onderlip van de voorbumper was 2,5 jaar terug nog helemaal gaaf... nu zit hij vol met beschadigingen van de steenslag...
Na het poetsen zijn gelukkig veel plekjes op de motorkap wel verdwenen. En ik heb het voor elkaar gekregen veel krasjes weg te poetsen :*)

Jammer genoeg kon ik gisteravond geen mooie foto maken (bij gebrek aan een geschikte camera). Hij stond in de straatverlichting echt mooi te glimmen... Het licht viel er zo op dat de voorkant (de lampen e.d.) heel misterieus glommen en van de motorkap zag je 1 van de 2 randen heel mooi glanzen... O+

Ondanks het sjonnie imago van de E36 (met M-trim) blijf ik een Cosmos zwarte toch wel erg mooi vinden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Goed bezig. Je zou het wel helemaal af kunnen maken door ook nog even de banden mee te nemen in je poetsbeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
glimmende banden zijn lelijk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Banden is leuk voor een meeting oid, maar bij m'n normale poetsbeurten vind ik dit wel best. Door het directe zonlicht zijn ze op de foto ook wel erg grijs, normaal zijn ze een stuk zwarter.

Ik heb wel de velgen weer in de wax gezet. Niet voor de mooi (natuurlijk glimmen ze dan mooier), maar vooral omdat remstof er dan een stuk makkelijker afgaat bij een volgende wasbeurt.

Cosmos zwart geeft trouwens een erg leuk effect in de zon. Zoals op de foto is hij normaal diep zwart, maar bij direct zonlicht wordt het ineens donkerbruin. :o

Alleen moet m'n achterbumper eraf. Ik kwam er bij het poetsen achter dat de lip van de achterbumper niet helemaal lekker zit. (de onderste lip op deze foto)
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_h0ma56lGMng/SdkoIiIBGxI/AAAAAAAAA1o/UHGLY49uJII/s400/pict0009.jpg

Er zit namelijk een behoorlijke kier tussen de bovenkant van de lip en de onderkant van de bumper.
Alleen het demonteren van de bumper is blijkbaar iets meer werk dan ik gisteren inschatte... Na een half uurtje onder de auto liggen heb ik het maar opgegeven en de conclusie getrokken dat ik dit beter een keer kan doen als ik hulp bij de hand heb en de auto op bokken kan zetten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Argh, de schade aan de spiegel valt mee in principe, maar ik heb dan weer de pech dat het stukje plastic wat over het scharnierpunt gaat ook geknapt is. Een spiegelkapje kon ik al kopen voor € 12,50 en dan was hij nieuw ongespoten. Spuiten koste 4 tientjes en dan was het weer klaar. Nee, nu moet de complete spiegel vervangen worden voor alleen dat stukje plastic. Imitatie ongespoten kost de spiegel € 90 inclusief binnenwerk etc. Heb de dealer ook al even aan de lijn gehad maar die had wat meer informatie nodig voordat hij kon zeggen hoe duur een nieuwe orginele was. Zal wel flink in de buidel tasten worden denk ik dan...
Even dat berichtje afwachten en dan waarschijnlijk maar een imitatie ding ophalen. Ga geen 500 euro voor een spiegel betalen natuurlijk als het ook voor 130 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Is het de linker of rechterspiegel? Volgens mij is rechts niet eens verplicht, dus kan je wel zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

k0ewl schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:43:
Argh, de schade aan de spiegel valt mee in principe, maar ik heb dan weer de pech dat het stukje plastic wat over het scharnierpunt gaat ook geknapt is. Een spiegelkapje kon ik al kopen voor € 12,50 en dan was hij nieuw ongespoten. Spuiten koste 4 tientjes en dan was het weer klaar. Nee, nu moet de complete spiegel vervangen worden voor alleen dat stukje plastic. Imitatie ongespoten kost de spiegel € 90 inclusief binnenwerk etc. Heb de dealer ook al even aan de lijn gehad maar die had wat meer informatie nodig voordat hij kon zeggen hoe duur een nieuwe orginele was. Zal wel flink in de buidel tasten worden denk ik dan...
Even dat berichtje afwachten en dan waarschijnlijk maar een imitatie ding ophalen. Ga geen 500 euro voor een spiegel betalen natuurlijk als het ook voor 130 kan.
Je hebt vandalisme niet verzekerd op je (dure) wagen? Als mijn auto ergens voor verzekerd is, is het juist voor schade aangebracht door anderen of externe factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
YoshiBignose schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:55:
Is het de linker of rechterspiegel? Volgens mij is rechts niet eens verplicht, dus kan je wel zonder ;)
Links :'(
deepbass909 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:00:
[...]

Je hebt vandalisme niet verzekerd op je (dure) wagen? Als mijn auto ergens voor verzekerd is, is het juist voor schade aangebracht door anderen of externe factoren.
Hij is wel all-risk verzekerd, maar helaas val je dan 3 jaar terug in premie en ik ben net 23 wat nogal veel scheelt dan. Heb wel 4 schadevrije jaren wat redelijk snijdt in de premie, maar als ik opeens zo een eind terug val, dan betaal ik me helemaal scheel.
Owja, ik ga na de middag nog even bellen met de verzekering over wat er nog meer mogelijk is met het pakket.

[ Voor 6% gewijzigd door k0ewl op 24-08-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

3 schadevrije jaren voor 1 spiegel? Belachelijk, wat een geldklopperij.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-08 13:11

bord4kop

maximaal 100KB!

k0ewl schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:43:
Blijf toch GVD met je takke van andermans spullen af!!

Hier ook, de 1e dag dat ik mijn auto meehad.
Meteen al een of andere klootzak met zn trekhaak in mijn voorkant!

(niet zo goed te zien)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wernerbrandt/schade-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wernerbrandt/schade-2.JPG

Wat een smerige hufters zijn dat toch.
Geef me een afgesloten ruimte, een knuppel en een uurtje met dat volk :(

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

en dan een week. Echt balen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Als ze zich niet melden misschien wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

deepbass909 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:26:
Banden is leuk voor een meeting oid, maar bij m'n normale poetsbeurten vind ik dit wel best. Door het directe zonlicht zijn ze op de foto ook wel erg grijs, normaal zijn ze een stuk zwarter.
Als je dan toch bezig bent is het een kleine moeite om de banden even te doen. Ik streef er altijd wel naar om het te doen.
De hoeveelheid bling hangt af van het spul dat je gebruikt. Zijdeglans zwarte banden vind ik iig mooier dan matte grijze banden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ja, ok. Maar wat je vaak ziet zijn van die showroom-glans-met-halfords-spul behandelde banden, dat vind ik echt lelijk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Banden glim spul van swissvax is echt mooi. Je krijgt dan zo'n nieuwe band look. Gewoon dof zwart.
Mijn turtle wax banden glim is gelukkig bijna op :P Maar ik moet zeggen dat die ook wel redelijk is na 24 uur intrekken

[ Voor 39% gewijzigd door KappeNou op 24-08-2009 14:50 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

http://www.carclean.nl/pr...g_500ml_10603_100145.aspx
Die gebruik ik, is een mooie tussenweg. Maakt je banden mooi diep zwart met lichte glans erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik heb dit weekend heerlijk genoten van mijn nieuwe X6. wat een heerlijke auto, ik zal zo snel mogelijk een foto maken en kijken hoe ik die kan uploaden en posten :D Mis mijn M-ettje wel, had er toch een speciale band mee.. Hij stond daar zo alleen toen ik weg reed vrijdag. Ik denk wel dat de X6 het gevoel van heimwee weg kan nemen :D

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:32:
Ik heb dit weekend heerlijk genoten van mijn nieuwe X6. wat een heerlijke auto, ik zal zo snel mogelijk een foto maken en kijken hoe ik die kan uploaden en posten :D Mis mijn M-ettje wel, had er toch een speciale band mee.. Hij stond daar zo alleen toen ik weg reed vrijdag. Ik denk wel dat de X6 het gevoel van heimwee weg kan nemen :D
Ik zag vandaag een X6 langsrijden, in het zwart. Man, mooie bak hoor... ben benieuwd naar de pics. Welke kleur issie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
En jawel, heb op de sloop nog een kapje gevonden in de juiste kleur etc voor € 50,- Is nog steeds veel goedkoper dan welke oplossing dan ook. Beetje zoekwerk en je vindt het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

zneek schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:42:
[...]

Ik zag vandaag een X6 langsrijden, in het zwart. Man, mooie bak hoor... ben benieuwd naar de pics. Welke kleur issie?
Saphire zwart van buiten en beige van binnen. Verder heb ik die 21" wielen eronder liggen die je alleen als optie vanuit de dealer kan kopen. De wielen zijn 325 breed achter en je weet niet wat je ziet.

Zou misschien iemand kunnen posten hoe je pictures kan uploaden op dit forum? waarschijnlijk kan ik dat hier wel vinden maar zit op de zaak en heb niet veel tijd om het uit te zoeken. In ieder geval ik zorg dat ik de foto's zo snel mogelijk post.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Je kan alleen foto's uploaden als je een betaalde abbo hebt. Anders moet je ze zelf hosten op een foto-website als flickr of picassaweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:55:
Verder heb ik die 21" wielen eronder liggen die je alleen als optie vanuit de dealer kan kopen. De wielen zijn 325 breed achter en je weet niet wat je ziet.
Een keer gezien bij Hans Severs in Woerden.....en gehoord. :D Ik stond in de werkplaats met een monteur over mijn auto te praten toen dat ding van de brug naar beneden werd gelaten. Vervolgens moest hij een bochtje maken om de werkplaats uit rijden.....het gepiep van die banden op de vloer!! :o We konden elkaar helemaal niet meer verstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
deepbass909 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:06:
Je kan alleen foto's uploaden als je een betaalde abbo hebt. Anders moet je ze zelf hosten op een foto-website als flickr of picassaweb.
Niet meer waar, Hier (in de karmastore) kan je met Karma je fotoalbum kopen. Hoeveel je kan, en of je het uberhaupt kan, hangt af van je hoeveelheid verdiende karma. deepbass kan het wél, King, jij zal nog héél wat moeten sparen vrees ik. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 24-08-2009 17:26 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:55:
[...]

Saphire zwart van buiten en beige van binnen. Verder heb ik die 21" wielen eronder liggen die je alleen als optie vanuit de dealer kan kopen. De wielen zijn 325 breed achter en je weet niet wat je ziet.

Zou misschien iemand kunnen posten hoe je pictures kan uploaden op dit forum? waarschijnlijk kan ik dat hier wel vinden maar zit op de zaak en heb niet veel tijd om het uit te zoeken. In ieder geval ik zorg dat ik de foto's zo snel mogelijk post.
21" 325 breed RFT? Niet lek rijden dus.... ;) dure zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k0ewl schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:32:
[...]

Ben je zat van je Salto? ;)
Zeker niet. Maar ik blijf altijd kijken voor wat anders. Als ik vandaag een Ferrari koop dan blijf ik nog kijken.

Het idee van belastingvrij rijden spreekt me wel aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij deze meld zich nog een tevreden BMW rijder

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/953/bmw118d2small.jpg
(Een beetje brakke foto, de camera in m'n telefoon is niet echt super)

Sinds 2 weken rij ik lekker rond in deze 118d, een waardige opvolger voor m'n Megane.
De eerste boete is helaas ook binnen, 130 vond de motoragent met laser toch iets te veel van het goede.

Wat ik mij nog afvroeg, ik zou graag een USB aansluiting willen hebben, dat lijkt me toch een stuk makkelijker dan MP3 CD's. Zou zoiets voor een redelijke prijs in te bouwen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
x-post

Mijn oom tipte me dit weekend over een E30 320i. 1989,170dkm, 600 eu... Van een oudere vrouw geweest. Inruiler op een jong gebruikte BMW bij Oolbekkink Hoogeveen, alwaar een schoolvriend van mijn oom locatiemanager is (oid).

Vandaag gingen we kijken. Hij stond achter de loods zodat je hem niet eens zag. Met 1 flank strak tegen de loods aan, heel ongalant. Stoffig, vies, gewoon niet superaantrekkelijk. Maar daar was de prijs niet naar.

Toen maar even een stukje gaan rijden. Dan komt de inline6 tot zijn recht, had er nog nooit echt 1 gereden, maar hoe lekker is dat zeg _O_ . De auto schakelt, koppelt en rijdt als nieuw. Hij heeft 2 eigenaren gehad totnogtoe en is _altijd_ dealeronderhouden. Dit jaar zelfs nog een carroseriecheck gehad.

Na een wasboxbeurtje zag hij er al beter uit. Binnenkort met mijn neefje en oom eens een dag echt poetsen (zie het verhaal met mijn 306je, die was dan niet perfect, maar mijn neefje haalt er het maximale uit). De lak is an sich best goed, paar kleine roestplekken in de wielkasten (hoort bij een e30, niet heel erg) maar voor de rest ziet alles er gewoon bijna nieuw uit.

320i

320i 2

Heerlijk wagentje. Kreeg 250 terug voor mijn 306 (druklager gaar, achterruitenwisser+verwarming kapot, deuk in de deur, snelheidsmeter kapot) dus betaalde uiteindelijk 350 voor deze wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Bedankt voor de reacties op mijn lichtsensor vraag. Ik zal van de week eens de zaklamp ter hand nemen, maar ik verwacht niet dat de lampen dan plots uit gaan.... Maar wellicht toch een goede test voor ik het eens aan de dealer vraag.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

418O2 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:28:
x-post

Mijn oom tipte me dit weekend over een E30 320i. 1989,170dkm, 600 eu... Van een oudere vrouw geweest. Inruiler op een jong gebruikte BMW bij Oolbekkink Hoogeveen, alwaar een schoolvriend van mijn oom locatiemanager is (oid).

Vandaag gingen we kijken. Hij stond achter de loods zodat je hem niet eens zag. Met 1 flank strak tegen de loods aan, heel ongalant. Stoffig, vies, gewoon niet superaantrekkelijk. Maar daar was de prijs niet naar.

Toen maar even een stukje gaan rijden. Dan komt de inline6 tot zijn recht, had er nog nooit echt 1 gereden, maar hoe lekker is dat zeg _O_ . De auto schakelt, koppelt en rijdt als nieuw. Hij heeft 2 eigenaren gehad totnogtoe en is _altijd_ dealeronderhouden. Dit jaar zelfs nog een carroseriecheck gehad.

Na een wasboxbeurtje zag hij er al beter uit. Binnenkort met mijn neefje en oom eens een dag echt poetsen (zie het verhaal met mijn 306je, die was dan niet perfect, maar mijn neefje haalt er het maximale uit). De lak is an sich best goed, paar kleine roestplekken in de wielkasten (hoort bij een e30, niet heel erg) maar voor de rest ziet alles er gewoon bijna nieuw uit.

[afbeelding]

[afbeelding]

Heerlijk wagentje. Kreeg 250 terug voor mijn 306 (druklager gaar, achterruitenwisser+verwarming kapot, deuk in de deur, snelheidsmeter kapot) dus betaalde uiteindelijk 350 voor deze wagen!
Leuk, mooie 'find' :) nu niet stoppen met het dealer onderhoud he ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Weinig kans, ware het alleen al niet omdat de dichtsbijzijnde dealer (waar hij vandaan komt) op 40km zit. Hier in het dorp hebben we een goede Bosch garage, scheelt je gauw 30-40 euro per uur (wat doet een dealer tegenwoordig? 95-100 euro t uur? daar is het geloof ik 50 of 55)

edit; mijn dynamo is echt gaar. Kwam vanochtend niet eens weg...

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 25-08-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

DexterBelgium schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:24:
[...]

Niet meer waar, Hier (in de karmastore) kan je met Karma je fotoalbum kopen. Hoeveel je kan, en of je het uberhaupt kan, hangt af van je hoeveelheid verdiende karma. deepbass kan het wél, King, jij zal nog héél wat moeten sparen vrees ik. ;)
Zo leer ik weer wat. Ik wist niet eens dat ik Karma opbouwde :o
418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:56:
Weinig kans, ware het alleen al niet omdat de dichtsbijzijnde dealer (waar hij vandaan komt) op 40km zit. Hier in het dorp hebben we een goede Bosch garage, scheelt je gauw 30-40 euro per uur (wat doet een dealer tegenwoordig? 95-100 euro t uur? daar is het geloof ik 50 of 55)

edit; mijn dynamo is echt gaar. Kwam vanochtend niet eens weg...
Mijn dealer rekent dacht ik €80 ex btw, maar ik moet dat eigenlijk even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
96 euro inc dus. Of is het btw laag? Either way, bij mijn Bosch garage gebeurd het ook goed, zonder gezeur of dubieuze praktijken (betalen voor ruitenwisservloeistof terwijl hij vol zat e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Laatst rekening gekregen voor het vervangen van de kleppendekselpakking. 106 euro in totaal

Onlangs ook nog even in duitsland geweest en een paar kilometer 240km/h op de teller gehad :9
't ding rijdt op die snelheid nog net zo prima als cruisen met 20km/h :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat ik alleen maar wil zeggen is: je hebt hier een mooie, oude auto die altijd dealer onderhouden is geweest. Dat is uniek, en het zou eigenlijk zonde zijn als je daar nu dan mee zou stoppen. Dan is een deel van het unieke van deze auto er wel af. Daarmee is niet gezegd dat een ander bedrijf geen goed onderhoud zou kunnen plegen, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:40:
Wat ik alleen maar wil zeggen is: je hebt hier een mooie, oude auto die altijd dealer onderhouden is geweest. Dat is uniek, en het zou eigenlijk zonde zijn als je daar nu dan mee zou stoppen. Dan is een deel van het unieke van deze auto er wel af. Daarmee is niet gezegd dat een ander bedrijf geen goed onderhoud zou kunnen plegen, integendeel.
Het is een E30, dat ding kan iedereen onderhouden, ik doe het ook gewoon zelf. It ain't rocket science. Wat denk je dat een dealer zo bijzonder zou doen? Klopje opgeven en betaald eens oppoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn punt wordt gemist denk ik..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Mooie auto? Man, die dingen hebben altijd wel wat hoor. Kleine dingetjes vaak, daarvoor zou ik dus zeker niet naar de dealer gaan, ook al is hij altijd dealer onderhouden.

Maar leuk autootje en voor die prijs, had ik hem ook gekocht :) Zelfs de 316i (E30) waar ik laatst in reed was opvallend vlot, laat staan zo'n 6 cilinder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
een 318i doet maar weinig onder voor een 320i, te meer er 100kg verschil tussen zit.

Alleen loopt een 6 cilinder een stuk mooier en soepeler, daar verbaasde ik me echt over.

Maar hier zit de dealer te ver weg en ik heb niet het budget om dat te doen. Bij de reguliere garage kost een revisiedynamo + montage al 325 euro, ik wil niet weten wat dat bij een dealer kost. En we kunnen wel stoer doen, maar dat is voor best wat geld voor mij. Tis niet voor niets dat ik een e30 van 600 euro koop ipv een superstrakke van 2000 (al moet ik zeggen dat deze niet veel onder doet voor die van sjirafje bijv, als hij er al voor onder doet).

[ Voor 56% gewijzigd door 418O2 op 25-08-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:00:
Mijn punt wordt gemist denk ik..........
Ik snap m hoor :>
En je hebt opzich gelijk, maar 40km enkel rijden voor 'het idee' is ook wat teveel van het goede.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het ligt er voornamelijk aan of je hem weer gaat verkopen. Dan staat altijd dealeronderhouden beter en vang je misschien wat meer. Al zal dat vast niet tegenover de meerprijs van het onderhoud op kunnen. :P Ik zou gewoon zelf doen wat je kunt en anders een goede garage uitzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik weet dat deze garage goed is. En of ik hem ooit doorverkoop weet ik niet.

Je voelt aan een auto wel of hij fatsoenlijk onderhoud heeft gehad of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Satch schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:27:
Het ligt er voornamelijk aan of je hem weer gaat verkopen. Dan staat altijd dealeronderhouden beter en vang je misschien wat meer. Al zal dat vast niet tegenover de meerprijs van het onderhoud op kunnen. :P Ik zou gewoon zelf doen wat je kunt en anders een goede garage uitzoeken. :)
Geen euro meer krijg je er voor, het is een E30, dat marktplaats volk denkt dat het ook maar iets meer opbrengt maakt het nog geen waarheid. Het is geen speciaal model en het is gewoon mooi meegenomen etc. Ze doen niks anders dan een beun.

Waarom blijft iedereen dat nou denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Die honderden euro's die het onderhouden bij een dealer je meer kost krijg je natuurlijk bij de verkoop van een E30 nooit meer terug.

Geld weggooien, dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Christoph schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:58:
[...]

Geen euro meer krijg je er voor, het is een E30, dat marktplaats volk denkt dat het ook maar iets meer opbrengt maakt het nog geen waarheid. Het is geen speciaal model en het is gewoon mooi meegenomen etc. Ze doen niks anders dan een beun.

Waarom blijft iedereen dat nou denken?
Het maakt mij ook niet uit. Zolang ik onder de motorkap niet allemaal duct-taped-slangen tegenkom vind ik het wel best.

Vond het wel super om een volledige dealergeschiedenis tegen te komen. Duursma Leek komt hij vandaan. Had er daar voor echter niet meer voor betaald

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 25-08-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Best uniek hoor een E30 waar geen rolkooi in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 11:22

Daniel

Kapitein NCC-1701
KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:32:
Waarom heb je die M niet gehouden dan? Ik kan me niet voorstellen dat je daar echt serieus geld voor teruggekregen hebt, in ieder geval niet in verhouding tot wat een X6 kost. Als je dan toch al grof moet bijbetalen dan maar echt allout gaan en je geliefde M voor de deur laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:31:
ik weet dat deze garage goed is. En of ik hem ooit doorverkoop weet ik niet.
Gewoon oprijden. Coole bak, je wilt er gewoon in scheuren als je erin rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Daniel schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:18:
[...]

Waarom heb je die M niet gehouden dan? Ik kan me niet voorstellen dat je daar echt serieus geld voor teruggekregen hebt, in ieder geval niet in verhouding tot wat een X6 kost. Als je dan toch al grof moet bijbetalen dan maar echt allout gaan en je geliefde M voor de deur laten.
Ik heb er een heel erg mooi bedrag voor terug gekregen, inderdaad niet in verhouding tot de X6. Ik rijd de auto op de zaak en de dubbele bijtelling zou mij teveel worden en moet ik voor mijn auto's gaan werken :D
Verder is mijn M3 in 3 jaar tijd 2x gestolen en daarnaast nog een 4 pogingen gedaan om hem weg te halen, je weet wel inbreken in huis maar geschrokken van alarm. Dus de auto voor de deur laten staan is geen optie, diefstal kost me minimaal 1000 euro aan nieuwe sloten en de rest. Als die auto dan de hele dag voor de deur staat, garage voor auto heb ik niet, kan je je wel indenken hoe vaak ik dan mijn auto kwijt ben en wat voor een kostenpost dat wordt. Het is jammer dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven, en vooral als je er altijd zo zuinig op bent. Het is jammer dat je je druk moet maken dat mensen er niet vanaf kunnen blijven en dat je heel je huis dicht moet spijkeren, en de auto, om je nog enigszins veilig te voelen in je eigen spullen. Dus die auto houden was voor mij helaas geen optie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Waar woon je eigenlijk als die M3 zovaak gestolen werd?

En denk je dat dat met die X6 minder gaat gebeuren dan? Hier in de wijk is ook een bende actief, elke week worden er minstens 3 nieuwe auto's gestolen... denk dat een X6 ook wel geliefd is onder de diefjes, of heb ik het mis :p

[ Voor 43% gewijzigd door flashin op 25-08-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

flashin schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:41:
Waar woon je eigenlijk als die M3 zovaak gestolen werd?

En denk je dat dat met die X6 minder gaat gebeuren dan? Hier in de wijk is ook een bende actief, elke week worden er minstens 3 nieuwe auto's gestolen... denk dat een X6 ook wel geliefd is onder de diefjes, of heb ik het mis :p
Ik woon bij eindhoven in de buurt in een opzich wel net dorp. We hebben hier wel meer last van inbraken en diefstal, komt waarschijnlijk omdat er wel meer mooi's in de wijk staat waar ik woon. In relatie tot de gewilligheid van de X6 kan ik alleen zeggen "Laat ik het hopen dat je het mis hebt ;( "

[ Voor 22% gewijzigd door KingTenteehje op 25-08-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:34:
[...]

Verder is mijn M3 in 3 jaar tijd 2x gestolen en daarnaast nog een 4 pogingen gedaan om hem weg te halen, je weet wel inbreken in huis maar geschrokken van alarm. Dus de auto voor de deur laten staan is geen optie, diefstal kost me minimaal 1000 euro aan nieuwe sloten en de rest. Als die auto dan de hele dag voor de deur staat, garage voor auto heb ik niet, kan je je wel indenken hoe vaak ik dan mijn auto kwijt ben en wat voor een kostenpost dat wordt.
Hoezo kost een inbraak jou geld? Ik was een aantal maanden geleden nog de sigaar, maar ik heb toch echt niks betaald.. Of is die van jou niet verzekerd? Je hebt het ook nog over zakelijk..

[ Voor 109% gewijzigd door KappeNou op 25-08-2009 15:38 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:47:
[...]
Ik woon bij eindhoven in de buurt in een opzich wel net dorp. We hebben hier wel meer last van inbraken en diefstal, komt waarschijnlijk omdat er wel meer mooi's in de wijk staat waar ik woon. In relatie tot de gewilligheid van de X6 kan ik alleen zeggen "Laat ik het hopen dat je het mis hebt ;( "
Welk dorp woon je dan eigenlijk, hopelijk niet geldrop, want dat zou ik niet direct als een 'opzich net dorp' omschrijven :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:47:
[...]

Ow, waar in Eindhoven? Ik woon zelf in Gestel. En dan niet een van de beste buurten. Woon dan ook maar op de begane grond van een hoekwoning in de woonkamer zeg maar. Puur omdat ik daar genoeg ruimte aan heb en zo lekker goedkoop zit.
Had een paar maand geleden bijna een huis gekocht, maar toen had de gemeente Eindhoven het geld op. Daarnaast vind ik een woning kopen met mijn 23 jaar nog niet echt van toepassing. Vooral niet omdat mijn prive leven net een grote klap heeft gehad en dat ik er serieus aan dacht om weer bij mijn ouders te gaan wonen voor een tijdje.
Gelukkig ben ik er een beetje bovenop geklommen uit dat diepe dal en gaat het nu allemaal weer. Toen de Alfa maar verkocht en de BMW opgehaald. Puur omdat auto's mijn hobby zijn en ik ook veel rijd. Lease auto was voor mij geen optie ivm torenhoge kosten doordat ik maar 10k prive kilometers mocht maken. En daarna € 0.19 p/km. Met mijn 50.000km per jaar wordt dat teveel.
Nu ga ik daar iets in minderen en heb ik met de baas een mooie regeling getroffen waardoor ik eigenlijk geen enkele kosten heb aan brandstof. Dus alleen onderhoud en afschrijving. Nu kon ik de 3-er redelijk goedkoop kopen en valt die afschrijving dus ook wel weer mee.

dus voordat iemand nu denkt: Wat moet zo'n halve student met zo'n dikke 3-er... Omdat het kan! :+

Oeps leesfoutje. Waarschijnlijk Nuenen gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

KappeNou schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:
[...]

Hoezo kost een inbraak jou geld? Ik was een aantal maanden geleden nog de sigaar, maar ik heb toch echt niks betaald.. Of is die van jou niet verzekerd? Je hebt het ook nog over zakelijk..
Eigen risico van mijn verzekering ligt op 1000 euro. Vanaf een bepaalde waarde van de auto is een eigen risico aanwezig. Je kunt je hiervoor ook extra verzekeren alleen betaal je daar meer voor. Wat het zakelijke betreft we hebben een eigen bedrijf dus uiteindelijk kost het mij geld, het maakt ook niet uit hoe je het went of keert ook al kost het geen geld je hebt er een hoop ellende mee.
4x2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:47:
[...]

Welk dorp woon je dan eigenlijk, hopelijk niet geldrop, want dat zou ik niet direct als een 'opzich net dorp' omschrijven :+
Toch stiekem wel Geldrop ja. :P

[ Voor 11% gewijzigd door KingTenteehje op 25-08-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
KingTenteehje schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:50:
[...]

Wat het zakelijke betreft we hebben een eigen bedrijf dus uiteindelijk kost het mij geld, het maakt ook niet uit hoe je het went of keert ook al kost het geen geld je hebt er een hoop ellende mee.
Mmm heerlijk onbelast geld :9~

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Klein technisch vraagje: Sinds enige tijd hapert mijn ruitenwisser van mijn BMW E30 uit 1990 een beetje en sinds vandaag werkt ook de ruitenwisservloeistof niet meer (reservoir is nagenoeg vol). De ruitenwisser werkt wel naar behoren op de snelle en normale stand, maar blijft halverwege hangen bij de intervalstand.

Mijn diagnose is dat de schakeling niet helemaal OK meer is. De motoren e.d. zijn volgens mij nog goed, anders hadden de ruitenwissers het in de snelle en de normale stand immers ook niet meer goed. Mijn plan is nu om de schakelaar welke in de stuurkolom zit te vervangen.

Kan iemand mijn diagnose bevestigen o.b.v. praktijkervaring of een betere diagnose geven o.b.v. diezelfde praktijkervaring?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Hehe, het was ook een beetje zelfspot :P
Woon je dan stomtoevallig vlak langs het spoor ?

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vandaag een nieuwe mod voor men auto binnen gekomen :D

Originele Hella facelift koplampen ( Hallogeen ) :D

Afbeeldingslocatie: http://thundercars.nl/e39/hellaAE.JPG

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
argro schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:57:
Klein technisch vraagje: Sinds enige tijd hapert mijn ruitenwisser van mijn BMW E30 uit 1990 een beetje en sinds vandaag werkt ook de ruitenwisservloeistof niet meer (reservoir is nagenoeg vol). De ruitenwisser werkt wel naar behoren op de snelle en normale stand, maar blijft halverwege hangen bij de intervalstand.

Mijn diagnose is dat de schakeling niet helemaal OK meer is. De motoren e.d. zijn volgens mij nog goed, anders hadden de ruitenwissers het in de snelle en de normale stand immers ook niet meer goed. Mijn plan is nu om de schakelaar welke in de stuurkolom zit te vervangen.

Kan iemand mijn diagnose bevestigen o.b.v. praktijkervaring of een betere diagnose geven o.b.v. diezelfde praktijkervaring?
Je kunt natuurlijk de schakelaarunit even overbruggen met een draadje om te kijken of het dan wel werkt.

Owja, voordat ik het vergeet. Het verbruik valt me heel erg mee. De meter stond met aankoop op 9.5/100km. Nu staat hij ondertussen al op 9.1/100km. Dat wil dus zeggen dat ik minder dan 1 op 11 rijd :D

[ Voor 9% gewijzigd door k0ewl op 25-08-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
-Thunder- schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:44:
Vandaag een nieuwe mod voor men auto binnen gekomen :D

Originele Hella facelift koplampen ( Hallogeen ) :D

[afbeelding]
Nice. Wat heb je ze betaald en waar heb je ze vandaan? Altijd al willen doen (enige ding dat ik zou willen upgraden eigenlijk), maar de prijs hield me altijd tegen.

Merk dat het eigenlijk tijd is eens deftig naar de lak van mijn wagen te laten kijken... begin vooraan ook serieus last van steenslagplekjes te krijgen :'(

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb ze via een club lid van de club waar ik bij zit, tegen een bodem prijs... ik moet wel even naar de hoogte verstelling kijken ( kwaaltje van die lampen, dus let daar zeer goed op als je ze koopt !!!! )

Maar normaal gaan ze rond de 500 euro weg tussen eigenaren ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

k0ewl schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:49:
[...]

Je kunt natuurlijk de schakelaarunit even overbruggen met een draadje om te kijken of het dan wel werkt.

Owja, voordat ik het vergeet. Het verbruik valt me heel erg mee. De meter stond met aankoop op 9.5/100km. Nu staat hij ondertussen al op 9.1/100km. Dat wil dus zeggen dat ik minder dan 1 op 11 rijd :D
Geloof je BC niet. Die van mij zegt dat ik 1:14 rijd en dat rijd ik echt niet. Eerder 1:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ja, in het begin lijkt het heel erg gunstig, maar naarmate de tank leger wordt gaat het steeds harder. Ben altijd blij als ik richting de 700 km ga op een volle tank en dan heb ik een zuinige 4 cilinder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Ik middel op 10l/100km (1:10) volgens de BC en dat klopt ook met mijn benzinepomp bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Net even groningen heen en weer (Emmen via Assen naar Groningen, over de n34 terug)

heerlijk zeg. Motortje blijft trekken, 180 zonder probleem... Naja zonder probleem, die 3 touring die me inhaalde en bij me weg reed.. :P

wat was het probleem: de accu. Heel gezeik met kwikfit om hem te ruilen, maar dat gaat morgen toch echt gebeuren. Ondertussen een leenaccu gefixt en hij doet nu perfect. 12.5volt houdt niet over, maar het is genoeg om de accu bij te laden.

Heb met de buurman van mijn ouders, waar ik de accu van heb geleend, een afspraak staan om hem even een grote beurt te geven. De beste man rijdt al 19 jaar in een e34 528i op lpg en heeft een e30 318i en weet er vrij veel vanaf, kent de motoren heel goed dus dat is wel fijn bij het schoonmaken en afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Nav die diefstallen, hoe makkelijk is zo'n nieuwe BMW wel niet te stelen dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Interieurshotje van nog geen 2 minuten geleden:
Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n73/k0ewl/Cars/BMW%20330i/IMG_0513.jpg

Nog een keer een ozon behandeling, deukjes weg laten halen en een keer laten polijsten binnenkort. Dan is hij helemaal af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Laatst online: 23-08 16:51
Vergeet de witte knippers niet.. :p

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

k0ewl schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:09:
Interieurshotje van nog geen 2 minuten geleden:
[afbeelding]

Nog een keer een ozon behandeling, deukjes weg laten halen en een keer laten polijsten binnenkort. Dan is hij helemaal af ;)
Gaat zo'n ozon behandeling zonder meer helpen? Ik heb zelf voor mijn Delta namelijk een origineel Lancia-Recaro interieur liggen (alcantara) maar daar zit een nogal muffe lucht in. Na een stoomjob mijnerzijds is het al wel minder geworden maar nog altijd aanwezig. Ik denk dat het setje iets te lang ergens in een schuur heeft gelegen. Heb je ervaring met dergelijke behandelingen? Ik zat er al over te denken het interieur eens ergens achter te laten waar ze dat kunnen ozon-en (?) namelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-08-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:55:
[...]

Gaat zo'n ozon behandeling zonder meer helpen? Ik heb zelf voor mijn Delta namelijk een origineel Lancia-Recaro interieur liggen (alcantara) maar daar zit een nogal muffe lucht in. Na een stoomjob mijnerzijds is het al wel minder geworden maar nog altijd aanwezig. Ik denk dat het setje iets te lang ergens in een schuur heeft gelegen. Heb je ervaring met dergelijke behandelingen? Ik zat er al over te denken het interieur eens ergens achter te laten waar ze dat kunnen ozon-en (?) namelijk :)
Nope, geen ervaring mee. Hoor er wel veel goede verhalen over en voor een paar tientjes ga ik dat wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

4x2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:21:
[...]

Hehe, het was ook een beetje zelfspot :P
Woon je dan stomtoevallig vlak langs het spoor ?
Begint nu wel een beetje ebg te worden :*) Stomme vraag wellicht maar woon jij ook in Geldrop?
ETzPliskin schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:04:
Nav die diefstallen, hoe makkelijk is zo'n nieuwe BMW wel niet te stelen dan? :?
Nee maar ze breken in het huis en jatten daar de sleutels en nemen zodoende de auto mee. Toen hebben we een alarm in huis gebouwd en de vorige keer hebben ze hem meegenomen toen ik weg was. Volgens de politie waren ze mij in de gaten aan het houden wanneer ik weg was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

KingTenteehje schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:23:
[...]
Begint nu wel een beetje ebg te worden :*) Stomme vraag wellicht maar woon jij ook in Geldrop?
Ja ;)
En ik heb hier 2 E46 M3's zien rijden, 1 die 300m van mij af staat en 1 die ergens aan de andere kant van geldrop thuis hoort.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

ETzPliskin schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:04:
Zonder sleutel is het practisch onmogelijk, met sleutel, tja, hoe moeilijk is het voor jouw om je auto te starten met de sleutel? Zo makkelijk dus.
Sinds de jaren 90 (met de E34 en E36) hebben BMW's ongeveer de beste startonderbreker die bedenkbaar is. Het kreng zit serieus verstrengeld in alle electronica van de auto, van de onstekingscomputer tot en met de tellerunit en alles wat er tussen zit. Dat maakt een motorswap ook zo lastig als je naar een ander type blok gaat. Je moet niet alleen de onstekingscomputer vervangen, maar ook de tellerbak, comfortmodule, boordcomputer, etc.

Het is een trend die al een paar jaar gaande is, dat er bij huizen waar een dure auto staat, ingebroken wordt alleen voor de autosleutels. Vaak is die auto dezelfde dag/nacht al de grens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Dat is idd altijd de manier hoe autodieven werken, of middels beroving maar dat gaat een stap verder. Ook komt auto-klonen maar al te vaak voor (onderhoudsboekjes jatten bij een te koop staande auto, chassisnr's/kilometerstand vervangen e.d. en papieren faken)

Ik weet iig, wanneer ik een auto met enige waarde heb: op zijn minst garage stalling, huis met alarm en sleutels in een kluis of altijd bij. Meer kan je niet echt doen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door flashin op 26-08-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
deepbass909 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:52:
[...]

Het is een trend die al een paar jaar gaande is, dat er bij huizen waar een dure auto staat, ingebroken wordt alleen voor de autosleutels. Vaak is die auto dezelfde dag/nacht al de grens over.
Of ze komen met een hele takelwagen tegenwoordig ;(

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.