Papabear72 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:50:
[...]
Nou, vandaag is de grote dag. Vanmorgen kreeg ik een mailtje met de mededeling dat mijn verbinding is opgeleverd.
Maar helaas geen DSL-signaal, dus de helpdesk gebeld en ik kreeg te horen dat het nog tot 18:00 uur kan duren. Ik heb er een beetje een hard hoofd in, maar ik wacht het nog maar even af.
Anders hang ik om 18:30 weer aan de telefoon

Op dit moment nog steeds geen DSL-signaal. Ik heb de SpeedTouch met een stukje van 10 cm kabel rechtstreeks op het IS/RA aangesloten en 10 min. gewacht.
Daarna nog een eigen SpeedTouch 580 aangesloten en 10 min. gewacht, maar geen DSL-signaal. Nu staat het modem van Online weer aangesloten en ga ik de helpdesk maar weer bellen.
Geen goede start bij Online dus
edit: Contact gehad met Online en bovenstaand verhaal verteld. De helpdeskmedewerker bevestigde dat het modem inderdaad nog geen contact heeft gemaakt. Er is nu een case aangemaakt en ik wordt tussen 2 en 8 werkdagen terug gebeld.
Voorlopig moet ik het dus nog met m'n mobiele verbinding uitzingen

(het tweede aderpaar levert ook geen signaal)
edit 2: Zojuist (31-08, 13:50 u. gebeld door KPN. Morgenochtend tussen 10 en 12 komt er een monteur langs. Dat is wel snel, aangezien ik vrijdagavond de storing heb doorgegeven
[
Voor 23% gewijzigd door
Papabear72 op 31-08-2009 14:00
]