[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Anoniem: 296288 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:25:
De beta keys werken niet bij Windows 7 Build 7068 Professional ALLSKU werken niet, weet iemand waar ik deze kan vinden?
Bij mij werkten ze prima bij Build 7068, ik zie geen reden waarom ze bij jou ook niet zouden werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:17
Heb hier net ook build 7068 geïnstalleerd.
Ziet en voelt alsof er een hele hoop foutjes uit zijn verdwenen sinds build 7000 (dat is de enige build die ik vrij lang heb gedraaid, dus zal het daarmee ook maar vergelijken. Die anderhalve week build 7056 en die paar dagen build 7048 kan je nauwelijks ervaring noemen imho).

Eén ding wat in ieder geval hier weer werkt is Winamp :)
Dat die niet werkte was een van de dingen die ik erg jammer vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Kan iemand de exacte changelog posten? Ik kan hem nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hey, ik werk nu ook met windows 7 enigste is krijg GTA IV niet aan de praat, *HAKBIJL*Voor de rest werkt het echt geweldig!

Modbreak:Welk deel van
Verboden zaken:

* Criminele praktijken.
* Licentie- of copyright-schendingen zoals links naar warez, cracks, MP3's en divx.
snap je niet? Dan kunnen we je dat per mail nog even toelichten misschien :)

Laat het ook voor de anderen even duidelijk zijn overigens dat er grenzen zijn aan wat je kan posten.

[ Voor 88% gewijzigd door alt-92 op 28-03-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bjorn89 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:21:
Bestaat ook niet :) Die zal er wel komen als de RC uitkomt, en dan krijg je een Changelog van build 7000 naar de RC build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 08:08
xAndyx schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:36:
Werkt de upgrade vanuit vista goed of kan ik beter met een schone install beginnen? Ben van plan dit weekend build 7057 x64 erop te zetten :)
Gebaseerd op mijn eigen ervaringen zou ik een clean install uitvoeren, dit werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Retir schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:17:
[...]

Gebaseerd op mijn eigen ervaringen zou ik een clean install uitvoeren, dit werkt beter.
Jup helemaal mee eens.

Had bij build 7048 een upgrade vanaf Windows Vista SP1 uitgevoerd, en het liep voor geen ene meter. Daarna clean install, en het liep weer gewoon goed (en ik was weer een ervaring rijker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
EDIT schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Jup helemaal mee eens.

Had bij build 7048 een upgrade vanaf Windows Vista SP1 uitgevoerd, en het liep voor geen ene meter. Daarna clean install, en het liep weer gewoon goed (en ik was weer een ervaring rijker :P)
Ik heb alleen 7000 clean install gedaan, daarna 7048-7057-7068 upgrade.

Wat ik wel jammer vind in al die upgrades is dat steeds weer Forceware driver 179.43 wordt geinstalleerd, terwijl ik 181.71 erop heb staan.

Maar tot nu toe, voelt en ziet het er hetzelfde uit als 7057 en dat is goed :D

En bij Windows Update staat een link naar gratis MS software, dat is nieuw voor zover ik weet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ackermans1973 op 28-03-2009 23:52 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Anoniem: 60905 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:27:
[...]

Misschien een overbodige vraag, maar: heb je je fullscreen settings goed staan?
Jup, alles klopt verder. Andere games werken wel, behalve quakelive :P

Nouja, dan maar spelen met horizontale strepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.van-brakel.eu/plaatjes/2009-03-29_010729.jpg

Dit kan toch niet, bij Memory(RAM),hier hoort toch te staan 3,2GB?

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 29-03-2009 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Goeiemogge... :P
Dat is al sinds Vista SP1 zo, omdat non-computersavvy mensen helemaal in de stress schoten als hun PC weliswaar op de aankoopbon 4GB had staan maar Windows 3.2GB liet zien ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:43

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 01:21:
Goeiemogge... :P
Dat is al sinds Vista SP1 zo, omdat non-computersavvy mensen helemaal in de stress schoten als hun PC weliswaar op de aankoopbon 4GB had staan maar Windows 3.2GB liet zien ;)
Inderdaad.....dat zouden alle Tweakers zo onderhand toch moeten weten :+

Maar eh..'k wilde net upgraden naar de 7068, maar helaas pindakaas had ik VMWare Workstation en het Mobile Device Center nog geinstalleerd.....nu heb ik ze verwijdert en ga ik het nogmaals proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Net 7057 geprobeerd. Alles lijkt ok te draaien, maar als ik een window sluit lijkt er een hele lichte vertraging op te treden in het daadwerkelijk sluiten en verdwijnen ervan. Dit gebeurt niet wanneer ik een window minimaliseer. Is dit bij anderen ook zo? Ik kan er niets over vinden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28250

Ik heb buiten homegroup om (staat dus uit!) drie mappen gedeeld waaronder muziek. Nu zijn er in deze gedeelde map een heleboel bestanden gemarkeerd als "state: private" waardoor ik deze vanaf mijn xbox-xbmc niet meer kan benaderen. Weet iemand hoe ik de hele map in een keer kan delen waardoor ik geen mappen meer heb met de private state?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 14:59
Rechtermuis op de map- > sharing -> share -> typ bijv in. "guest" en druk op add.
Vervolgens is het gedeeld op je netwerk.

De state shared / private slaat op of je de betreffende map/bestand in een library hebt hebt gedeeld met homegroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shadowman12 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 01:16:
[afbeelding]

Dit kan toch niet, bij Memory(RAM),hier hoort toch te staan 3,2GB?
Natuurlijk wel. 32-Bit Windows ziet de 4GB prima, het kan alleen niet helemaal aangestuurd en gebruikt worden. Als je er 8GB in propt zal je zien dat er ook 8GB inzit. Je hebt er alleen niet zoveel aan met de 32-bit variant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Zijn er upgrade's, zodat je niet geheel overnieuw moet installeren, of lees ik dat verkeerd? ;)
PhoenixT schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:27:
[...]

Ik heb een X1250 en exact hetzelfde probleem. Dit komt waarschijnlijk omdat de X1200 serie (en anderen) sinds kort legacy ("verouderd") zijn verklaard en dus niet meer worden ondersteund. De drivers werken waarschijnlijk wel voor Vista, maar niet voor Windows 7. Ik hoop dat Ati voor de Windows 7 release tenminste nog 1 stabiele driver-update uitbrengt voor de X1200 series. Ik denk het bijna van wel, anders zouden ze problemen krijgen met MS aangezien erg veel laptops deze kaarten hebben.

Windows Update heeft trouwens wel een Ati driver die goed werkt. Dit is een beta en hij crasht maar af en toe :P
Dit had ik ook, google is op ATI driver voor gta iv die upgrade ik was van de errors af.

[ Voor 81% gewijzigd door DJ-Visto op 29-03-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190494

Anoniem: 296288 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:25:
De beta keys werken niet bij Windows 7 Build 7068 Professional ALLSKU werken niet, weet iemand waar ik deze kan vinden?
De beta keys werken alleen maar met de Ultimate versie. (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Anoniem: 190494 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:44:
[...]

De beta keys werken alleen maar met de Ultimate versie. (volgens mij)
De beta keys zijn idd Ultimate keys...maar waarom zou je in hemelsnaam de Professional versie willen installreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan kun je natuurlijk wel de featureset van Professional doorlopen.
En als je dan géén key invoert?
Moet werken dacht ik...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Heb toch een aantal verbeteringen gevonden, of alleszinds dingen die ik nog niet had ontdekt in vorige versies.

- Wordpad ondersteund blijkbaar ook ODT formaat (OpenOffice.org Document)
- Icoontje van users op het bureaublad is niet gelijk aan dat van de Libraries.
- Er zijn tov. 7022 andere wallpapers
- De vervelende EXE-bug is opgelost !!

Verder heb ik 7057 overgeslagen, dus zie ik het nieuwe inlogthema voor het eerst.
Het bevalt me wel.

Ik heb ook het gevoel dat er weer echt vooruitgang geboekt is, tov. vorige builds, en dat gevoel had ik bv. niet in de 6956 --> 7000.

Mooi zo :)

[ Voor 0% gewijzigd door Petervanakelyen op 29-03-2009 11:14 . Reden: Typo ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:47:
[...]

De beta keys zijn idd Ultimate keys...maar waarom zou je in hemelsnaam de Professional versie willen installreen?
Ik zal mijzelf even quoten:
Ik kan het mis hebben, maar ik zie dat er alleen een Professional X86 build is en een Ultimate X64 build van 7068.

7068.0.090321-1322_x86fre_client_en-us_Retail_Professional-GRC1CPRFRER
7068.0.090321-1322_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRC1CULXFRER

Kloppen deze vermoedens?
De 32-bit 7068-build is blijkbaar (correct me if i am wrong) momenteel alleen als Professional "verkrijgbaar" , dan krijg je wel het keyprobleem als je geen 64-bit Ultimate kan of wil installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 300 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:49:
De 32-bit 7068-build is blijkbaar (correct me if i am wrong) momenteel alleen als Professional "verkrijgbaar" , dan krijg je wel het keyprobleem als je geen 64-bit Ultimate kan of wil installeren. ;)
Correction :)

Ik draai nu build 7068 32 bit. De Professional die jij bedoelt heeft waarschijnlijk ultimate als keuze erin zitten. Tijdens de install kon ik ook kiezen uit Starter, Prof, Ultimate en nog 2 ofzo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 300 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:49:
[...]

Ik zal mijzelf even quoten:

[...]

Keyprobleem? Je kan hem toch gewoon 120 dagen gebruiken? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:56:
[...]

Correction :)

Ik draai nu build 7068 32 bit. De Professional die jij bedoelt heeft waarschijnlijk ultimate als keuze erin zitten. Tijdens de install kon ik ook kiezen uit Starter, Prof, Ultimate en nog 2 ofzo.
I stand corrected! Bedankt voor deze info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:19
Iemand al een verschillenlijst gezien tussen Build 7057 en 7068? Is er grafisch nog iets veranderd in de interface?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Jumpman schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:19:
Iemand al een verschillenlijst gezien tussen Build 7057 en 7068? Is er grafisch nog iets veranderd in de interface?
Een changelog bedoel je? Die vraag is 15 uur eerder nog gesteld: PWM in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
heb nu build 7057 64 bits op mijn laptop geinstaleert (dv7 1010ed)
alles op de printer & Bluetooth na word herkent, heb de orginele drivers van vista 64 bits geprobeert maar daar lukt het niet mee
ook bluetooth gaat nog niet, deze zouu ik graag aan de praat krijgen printer (hp 2575) is minder van belang daar maak ik niet echt veel gebruik van
verder werkt het prima,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12-2023
ronaldme schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:34:
alles op de printer & Bluetooth na word herkent, heb de orginele drivers van vista 64 bits geprobeert maar daar lukt het niet mee
ook bluetooth gaat nog niet, deze zouu ik graag aan de praat krijgen printer (hp 2575) is minder van belang daar maak ik niet echt veel gebruik van
verder werkt het prima,
Heb je het ook eenvoudigweg met de update van windows geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
Crest schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:42:
[...]

Heb je het ook eenvoudigweg met de update van windows geprobeerd?
Ja zijn we ook mee aan de gang gegaan maar dat bracht geen uitkomst, jammer genoeg

[ Voor 25% gewijzigd door ronaldme op 29-03-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Zo, 7068 32 bit geinstalleerd op media center, 64 bit geinstalleerd op laptop. Bijna alles werkt op beide maar 1 ding krijg ik nog niet helemaal goed, (vooral op mce belangrijk), en dat is het mkv afspelen, heb al verschillende filmpjes geprobeerd en ik krijg wel beeld maar dat lijkt meer op een diashow.. Geluid gaat overigens wel goed. Ik gebruik ffdshow, haali en coreavc. Maar volgens mij speelt mce ze daar niet mee af, hoe krijg ik dit voor elkaar? Voor media center xp heb ik een scriptje gebruikt om mkv -> coreavc op die manier toe te wijzen, maar die ben ik kwijt :/ Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren 7068 x86 Ultimate geinstalleerd als primair OS op m'n workstation. Laatste dat ik had geprobeerd was build 7000. Deze nieuwe build voelt stabieler aan en de installatie verliep ook beter. (Build 7000 kon niet de ruimte van 2 verwijderde partities gebruiken. Die bleef hij zien als 2 lege ruimtes.)

Enige probleempjes die ik heb zijn van grafische aard.
- Onderste rij pixels van het scherm wordt +-15x herhaald (komt niet op een screenshot.)
- Het scherm springt sporadisch een paar px op en neer.

Dat laatste probleem had ik bij build 7000 ook en heb ik volgens mij toen opgelost door een andere graka driver te installeren. Iemand een idee waar ik die vandaan kan halen voor een GeForce GO 7400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Joolee schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:30:
Ik heb gisteren 7068 x86 Ultimate geinstalleerd als primair OS op m'n workstation. Laatste dat ik had geprobeerd was build 7000. Deze nieuwe build voelt stabieler aan en de installatie verliep ook beter. (Build 7000 kon niet de ruimte van 2 verwijderde partities gebruiken. Die bleef hij zien als 2 lege ruimtes.)

Enige probleempjes die ik heb zijn van grafische aard.
- Onderste rij pixels van het scherm wordt +-15x herhaald (komt niet op een screenshot.)
- Het scherm springt sporadisch een paar px op en neer.

Dat laatste probleem had ik bij build 7000 ook en heb ik volgens mij toen opgelost door een andere graka driver te installeren. Iemand een idee waar ik die vandaan kan halen voor een GeForce GO 7400?
Check Windows Update eens, gebruik de laatste Nvidia driver voor Vista in compatibility mode, of probeer een oudere versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hey,
Weet iemand hoe je automatisch een account (met wachtwoord) laat doorstarten?
Dus gewoon automatisch aanmelden, maar ik kan toch via extern bureaublad er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
ronaldme schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:34:
verder werkt het prima,
het print probleem is gefixt, nog eens met Windows update andere printer geïnstalleerd. ander type nr
bedankt voor u aandacht. nu alleen de Bleu tooth nog. deze word niet gevonden daar Windows. is wel aanwezig in Vista. maar word niet gevonden in Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
DJ-Visto schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:49:
Hey,
Weet iemand hoe je automatisch een account (met wachtwoord) laat doorstarten?
Dus gewoon automatisch aanmelden, maar ik kan toch via extern bureaublad er in?
Ik heb gister hetzelfde gedaan..

Start-netplwiz-enter.

Daar het vakje voor users moeten een wachtwoord invoeren uitschakelen en je eigen wachtwoord invullen als je op ok klikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 14:29
Zojuist een verse installatie gedaan van build 7068 64-bit, in vergelijking met build 7057 ben ik nog geen grote wijzigingen tegengekomen.
  • Wel is nu duidelijker zichtbaar welke programma's er open staan op de taskbar; er zit een duidelijker 'glazen' schermpje rondom het icoontje.
  • Ook valt op dat nog steeds niet alle programma's goed meewerken met de optie het venster naar boven te slepen om het venster beeldvullend te krijgen. (Idem voor naar links of naar rechts slepen om het scherm half te vullen) Bv. Winamp, 3DMark Vantage.
  • Onboard geluidskaart wordt niet goed geinstalleerd zonder de officiele drivers van de fabrikant: bij opstarten en afsluiten zijn er plopjes hoorbaar. Asus P5K Deluxe Wifi
  • Sitecom Bluetooth dongle lijkt goed herkend te worden: echter na connecten van de telefoon komen er problemen tevoorschijn en blijkt deze toch niet goed geinstalleerd te zijn. Device manager begint te piepen over Nokia drivers, ook na installatie van Nokia PC Suite is de situatie onveranderd, maar kan wel synchroniseren met Nokia N82.
  • Futuremark 3D Vantage score met 181.71 Geforce win7 64bit beta:
    • build 7000: 3DMark score: P5670, GPU: 4572, CPU: 20284
    • build 7057: 3DMark score: P5577, GPU: 4491, CPU: 20308
    • build 7068: 3DMark score: P5556, GPU: 4467, CPU: 20672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

thecompany schreef op zondag 29 maart 2009 @ 14:07:
[...]

Ik heb gister hetzelfde gedaan..

Start-netplwiz-enter.

Daar het vakje voor users moeten een wachtwoord invoeren uitschakelen en je eigen wachtwoord invullen als je op ok klikt..
Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterieworld
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben al een probleem tegen gekomen met Windows 7 Build 7057 64bit

Misschien een driver probleem maar dat weet ik niet helemaal zeker.

In 2D games, blijf de pc spontaan eens hangen (totaal)
Dit probleem had ik vrijwel niet met build 7000

De enige hardware probleem dat het mogelijk kan zijn, is Silicone image Raid controller driver.
ISA hardware is voor 90% uitschakeld, en Onboard audio was al disable en ik had de vorige video driver had ik ook al probeert.

Heeft iemand dat probleem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
hehe dit is zo oud nieuws :+ Kun jij niets aan doen, aangezien het pas vandaag op Tweakers FP is gezet...maar eh..dit was eergisteren ofzo nieuws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22

Arfman

Drome!

Net ook build 7068 x64 geinstalleerd, tot nu toe erg positief:

-Auzentech X-Plosion geluidskaart doet het nu prima (heb de C-Media drivers geinstalleerd)
-Richard Burns Rally werkt meteen vlekkeloos (was een groot probleem onder Vista x64)
-Steam en L4D werken vlekkeloos
-G15 en G25 worden 100% herkend met de Vista drivers en werken goed

Tot nu toe erg positief :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik kan ook zeggen dat 7068 X64 het op het eerste gezicht en gehoor beter doet dan 7057 en daarvoor.

Ik hoorde gisteren voor het eerst dat er geluid zat bij de Ubisoft en Gearbox logo's in BIA:Hell's Highway ;)

Verder gaat alles prima en is alles herkend en geinstalleerd van hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:40:
[...]

Check Windows Update eens, gebruik de laatste Nvidia driver voor Vista in compatibility mode, of probeer een oudere versie...
Ik heb nu de volgende drivers geprobeerd:
- Windows update versie "Prerelease - WDDM 1.0"
- 181.71 voor Windows 7 32 bit
- 185.20 voor Vista 32 bit
Die laatste omdat er iemand op het laptopvideo2go forum aangaf daar goede ervaringen mee te hebben.

Nog steeds dezelfde problemen. Al moet ik nvidia wel meegeven dat de setups altijd probleemloos worden uitgevoerd, zowel up-als-downgrade zonder verlies van settings. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
Weet iemand hoe je bij het "Windows Mobility Center" terecht komt, of werkt dit alleen als je een op Windows Mobile gebaseerde telefoon aansluit ?

Afbeeldingslocatie: http://www.winsupersite.com/images/win7/win7_7068_pro_13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Chills schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:23:
Weet iemand hoe je bij het "Windows Mobility Center" terecht komt, of werkt dit alleen als je een op Windows Mobile gebaseerde telefoon aansluit ?
rechtsklik op je batterij.

Mobility Center heeft niks met Mobieltjes te maken, maar is bedoeld voor Laptops e.d.

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 29-03-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187361

Chills, het Mobilty Center zat ook al in vista, dit is echter alleen beschikbaar als je Windows draait op een laptop. Probeer anders eens mblctr.exe in uitvoeren te typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 19:31
Chills schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:23:

[afbeelding]
WMC heeft niets met windows mobile toestellen te maken, en je kunt het vinden in het config panel (als je hem instelt op losse icons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
Anoniem: 187361 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:29:
Chills, het Mobilty Center zat ook al in vista, dit is echter alleen beschikbaar als je Windows draait op een laptop. Probeer anders eens mblctr.exe in uitvoeren te typen ;)
Maar ik neem altijd mijn Desktop overal mee naar toe ! :P Het was mij ontgaan dat deze functie specifiek voor Laptops is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Van 7000 naar 7068 geupgrade. Voelt wel iets sneller aan, ook de taskbar werkt iets sneller naar mijn idee. Verder niet echt performance tests gedaan. Wat ik wel merk is dat de opstarttijd iets langer lijkt te zijn, maar dat kan ook tussen de oren zitten. Zeker geen gekke improvement in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Vervelend probleem in 7057 - als ik even weg ben van de PC en terugkom (heeft met slaapstand te maken vermoed ik) staat mijn PC in het BIOS scherm te vragen om het laden van de default settings of om de BIOS instellingen aan te passen. Waardoor kan dit veroorzaakt worden? Het is me al twee keer overkomen.

Ik heb wat zitten knoeien met Vistaboot PRO om mijn oude XP als dual boot aan de gang te krijgen (overigens niet gelukt, hij zeurt om NTLDR als ik XP selecteer in de bootloader), kan het daardoor veroorzaak worden?

[ Voor 26% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-03-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wat me opvalt is dat de DVD naam ook al veranderd is:

GRC1CULXFRER_EN_DVD (Build 7068) = RC Release Candidate 1?
GB1CULXFRER_EN_DVD (Build 7056) = Beta 1?

Echter betreft het nog geen Release Candidate, maar wel voorbereiding tot de Release Candidate.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 29-03-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:48
@ Dr. Strangelove: NTLDR is de NT kernel Loader. Je nieuwe bootloader, welke op een andere partitie staat vermoed ik, heeft NTLDR in zijn root partitie nodig om XP te kunnen laden. Even copy pasten en je probleem is opgelost. Bestandje kan je vinden op de XP cd of op je xp partitie.

Opzich zou slaapstand geen impact op je bios mogen hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Terror op 29-03-2009 17:35 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Hoe upgraden jullie bijvoorbeeld van 7057 naar 7068? Gewoon DVD downloaden en dan upgrade? Of is er iets in de Windows update o.i.d. waarmee het nog sneller kan?

Draai overigens nu al enkele dagen build 7057 op mijn laptop (HP 6720s). Werkt verrassend goed en prettig!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 84021 op 29-03-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-05 08:35
Anoniem: 84021 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:34:
Hoe upgraden jullie bijvoorbeeld van 7057 naar 7068? Gewoon DVD downloaden en dan upgrade? Of is er iets in de Windows update o.i.d. waarmee het nog sneller kan?

Draai overigens nu al enkele dagen build 7057 op mijn laptop (HP 6720s). Werkt verrassend goed en prettig!
downloade, opstarten en dan 'upgrade'..

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Icekiller2k6 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:38:
[...]

downloade, opstarten en dan 'upgrade'..
Deze stap is neem ik aan ook mogelijk voor Build 7000 -> Build 7068? Ik kan het me haast niet voorstellen dat die build te oud is. Al hoor ik wel dat het het handigste is om er gewoon een frisse installatie van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Jumpman schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:27:
Wat me opvalt is dat de DVD naam ook al veranderd is:

GRC1CULXFRER_EN_DVD (Build 7068) = RC Release Candidate 1?
GB1CULXFRER_EN_DVD (Build 7056) = Beta 1?

Echter betreft het nog geen Release Candidate, maar wel voorbereiding tot de Release Candidate.
Ik weet het niet, in de licentie-overeenkomst op build 7068 staat wel dat het de RC is.
Echter klopt het zeker niet dat build 7057 de eerste bèta is, dat is namelijk build 7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296288

Windows 7 Beta Build 7070 komt er komende dagen alweer aan...

http://hacksdaily.net/win...7070-screenshot-not-fake/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09
Met een "major" upgrade voor de kernel volgens het artikel. Ben benieuwd... sla de laatste build wel ffies over dan :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Woei, weer een nieuwe build :)

Het gaat weer lekker in leakland :+
Heb nog geen 12u geleden build 7068 er opgezet :p

Maar we moeten natuurlijk nog wachten op de downloadlinks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20
Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat als een installatie van een programma vastloopt (terwijl het programma al helemaal geïnstalleerd is, de installatie sluit alleen niet af) dat niet alles automatisch verwijderd wordt als je opnieuw inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 21:41
Ik wacht op de final RC, dan install ik hem echt wel. Als we even een parallel trekken met de beta: die kwam 29 December ofzo, en de officiele downloadlink kwam ruim 3 weken later. Dus: de downloadlink komt in Mei voor de RC, dikke kans dat we de leak al half April hebben.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuke zoon dan d:)b

Papa in de problemen brengen (met wss ook nog echt overtreding van NDA en abeidscontract) omdat hij een beetje op een forum wil showen. Hoop dat het geen verdere effecten heeft voor pa.

EDIT:

Zit nu de directe link te kijken. Zijn pa heeft hem dus meegenomen naar kantoor, waar hij achter een pc is gekropen, remote desktops heeft opgezet, en door het domein is wezen neuzen, waarvan hij ook nog eens screenshots nam, en dat nu dus op een forum zet. Ik denk dat de SQL divisie morgen 1 werknemer minder heeft :+

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 29-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Fake :z
Althans, zou er rechtsonder niet "Evaluation copy" moeten staan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296288

Heeft er nou nog niemand een Dutch Language Pack weten te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@pwm: dat lijkt mij geen reden voor ontslag op staande voet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 23:16

Gé Brander

MS SQL Server

Sjah schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:05:
@pwm: dat lijkt mij geen reden voor ontslag op staande voet hoor.
Het onthullen van interne niet vrijgegeven informatie kan zeker bestraft worden met ontslag op staande voet.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:05:
@pwm: dat lijkt mij geen reden voor ontslag op slaande voet hoor.
Een niet medewerker achter een PC zetten (en voor hem inloggen in het domein) en hem zijn gang laten gaan?

Ik denk dat er mensen voor minder de laan zijn uitgevlogen, zeker ook omdat deze gast er nog mee te koop loopt ook. Ben benieuwd, maar we zullen er nooit achterkomen wss.

Met de IP adressen, datum en exacte tijd zal het ook wel niet heel moeilijk zijn om te achterhalen vanaf welke PC het kwam.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 29-03-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik denk dat die een berisping krijgt, en pa dan zoonlief de tering slaat, maar goed we zullen er nooit meer iets over horen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:20:
Ik denk dat die een berisping krijgt, en pa dan zoonlief de tering slaat, maar goed we zullen er nooit meer iets over horen idd.
offtopic:
Mocht het waar zijn, wat ik niet vermoed.
Of zou er een andere reden zijn dat er een ouderwetse watermark op zit?

Iets wat ik me trouwens afvroeg: Is het network discoveryprobleem gefixt in 7068?

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 29-03-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik ben niet de enige met het sleep problem:

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Helaas niet echt een duidelijke oplossing voor zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
anandus schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:02:
[...]
Fake :z
Althans, zou er rechtsonder niet "Evaluation copy" moeten staan? ;)
Kan aan mij liggen, maar bij mij (build 7068) staat er toch ook echt "For testing purposes only".
Wellicht ligt 't aan de key die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
EDIT schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:36:
[...]

Kan aan mij liggen, maar bij mij (build 7068) staat er toch ook echt "For testing purposes only".
Wellicht ligt 't aan de key die je gebruikt?
Oh, okee. Bij 7057 staat er 'Evaluation Copy'.
Ligt niet aan de key (geen key ingevuld).

Misschien ligt het eraan waarvandaan hij gelekt is. Intern of TAP, dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is het niet erg makkelijk die evaluation watermark te verwijderen met een "crack" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:07:
[...]

Een niet medewerker achter een PC zetten (en voor hem inloggen in het domein) en hem zijn gang laten gaan?

Ik denk dat er mensen voor minder de laan zijn uitgevlogen, zeker ook omdat deze gast er nog mee te koop loopt ook. Ben benieuwd, maar we zullen er nooit achterkomen wss.

Met de IP adressen, datum en exacte tijd zal het ook wel niet heel moeilijk zijn om te achterhalen vanaf welke PC het kwam.
Zal wel meevallen hoor, het verleden heeft geleerd dat het Microsoft eigenlijk geen moer uitmaakt (Ook het leaken van builds niet), iedere publiciteit niet van Microsoft zelf is gratis.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 08:08
IK heb bij de 7068 versie weer last van het 'oude' probleem dat de netwerkverbindingen niet meer werken als de laptop op 'zwart' is gegaan, de sleep mode. Ik kan de laptop prima weer tot leven brengen zodat ik weer in Windows kan werken maar de netwerkverbindingen werken niet meer en ik moet dan de laptop herstarten.
Bij versie 7056 had ik dit probleem niet, vreemd dat het nu weer opnieuw plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phyxion schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:53:
[...]

Zal wel meevallen hoor, het verleden heeft geleerd dat het Microsoft eigenlijk geen moer uitmaakt (Ook het leaken van builds niet), iedere publiciteit niet van Microsoft zelf is gratis.
Het lekken zal het probleem inderdaad niet zijn. Het feit dat het zijn zoon was, vanuit het MS domein mijn (hoogst wss) zijn inloggegevens, zal wel wat uitmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Sjah schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:50:
Is het niet erg makkelijk die evaluation watermark te verwijderen met een "crack" ?
Dat is mogelijk ja, maar of je het wilt is een tweede. Als ik de ervaringen lees van andere mensen met die dingen (zelf begin ik daar niet aan), dan levert het in ongeveer 75% van de gevallen een instabiel systeem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterieworld
  • Niet online
Ik had het toch over het freezing van Windows 7 met Building 7058 bij 2D spellen?

Nou ik had 2 uur geleden Windows 7 upgrade naar 7068. 64x
De services naam corruption bij MSISADRV (ISA/EISA support) bij verborgen apparaten in apparaat beheer, is eindelijk bij 7068 gerepareerd.

misschien niet boeiend om te vertellen maar:

Wanneer je MSISADRV in windows XP/2003/VISTA/7 uitschakelt, neem je meteen alle legacy hardware mee. Deze wordt dan ook niet meer gedetecteerd onder Windows.

Dus ook wel handig bij een buggy bios. (misschien denkt iedereen dat dit services nodig is)
Maar met mij ervaring is het overbodig en heeft het geen invloed op de stabiliteit of zo.
Maakt ook weer veel resources vrij en minimalen IRQ's in beslag, dus minder IRQ sharing effect.

Ik denk dan persoonlijk ook dat het alleen positief is om die oude ISA support uit te schakelen. En mogelijk ten positieven voor de prestatie/stabiliteit van het system leid.

Lijst van hardware support onder ISA/EISA

Co processor
PS/2 Poorten
Serialen poorten.
Printer poorten.
Watch dog
High Precision timer
Beeper.
bios CMOS timer.
En mogelijk nog andere hardware.
Dat is per mainboard verschillend.
Sommigen hebben bijvoorbeeld nog extra dingen zoals de watch dog of high precision timer ondersteuning.

Je dient dit niet te doen als je PS/2 poorten gebruikt voor muis en toetsenbord. Want deze support verlies je 100%

Tot nu toe, had ik nog niets gemerkt van freezings in 2D spellen.
Misschien was het maar toch toevallig, of Microsoft heeft inderdaad een groten fout gevonden die dit veroorzaakt.

Ik had wel eens vaker wat tips of informatie gepost via tweakers.net. Maar eigenlijk nooit echt gehoord of dit waardeert werd of dat het goede informatie is
8)7

[ Voor 63% gewijzigd door mysterieworld op 29-03-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:22

Arfman

Drome!

mysterieworld schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:32:
Ik had wel eens vaker wat tips of informatie gepost via tweakers.net. Maar eigenlijk nooit echt gehoort of dit waardeerd werd of dat het goede informatie is. 8)7
Euh .. sja. Ik weet het niet. Afgezien van het feit dat post nogal rommelig overkomt en bol staat van de spelfouten, wordt het mij ook niet duidelijk wat ik nu ga bereiken als ik die MSISADRV service uitschakel. Ja, minder "IRQ sharing effecten", maar wat zijn dat? Verder heb ik tot nu toe geen last gehad van bevriezende 2D games, dus ik kan ook niet zeggen of deze tip helpt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag geupgrade van build 7057 naar build 7068. Voor zover alleen de ATi 9.3 driver en MagicISO moeten herinstalleren.

Edit: Deze twee stonden ook in een compatitbiliteits melding (Upgrading Windows will affect the following devices and/or programs) op me desktop zie ik nu. Netjes gedaan dus, alleen jammer dat ik dit bestand niet eerder had geopend.

[ Voor 49% gewijzigd door Jumpman op 29-03-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:58
mysterieworld schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:32:...
Ik had wel eens vaker wat tips of informatie gepost via tweakers.net. Maar eigenlijk nooit echt gehoort of dit waardeerd werd of dat het goede informatie is. 8)7
Hmz ja, dat heb ik ook een beetje. Dan verdwijnt het in de grote stroom posts. Beetje feedback zou wel leuk zijn.
Ik ben wel benieuwd naar het effect van jouw tweak, maar dan zal ik mijn PS/2 keyboard waarschijnlijk eerst op een usb-poort moeten aansluiten.

Zijn er trouwens mensen die problemen hebben met het inladen van video via FireWire? Ik krijg in diverse programma's de melding dat het apparaat niet kan communiceren, en met VirtualDub heb ik te veel framedrops :/ .

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterieworld
  • Niet online
WEBsel schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:57:
[...]

Hmz ja, dat heb ik ook een beetje. Dan verdwijnt het in de grote stroom posts. Beetje feedback zou wel leuk zijn.
Ik ben wel benieuwd naar het effect van jouw tweak, maar dan zal ik mijn PS/2 keyboard waarschijnlijk eerst op een usb-poort moeten aansluiten.

Zijn er trouwens mensen die problemen hebben met het inladen van video via FireWire? Ik krijg in diverse programma's de melding dat het apparaat niet kan communiceren, en met VirtualDub heb ik te veel framedrops :/ .
Misschien moet je eens kijken of Windows firewall deze blokkeert, zoveel ik weet zal de firewire als netwerk verbinding gezien worden. Tenminste in Windows XP/2003 was dat wel zo . Of dat in Vista/7 is weet ik even niet, want ik gebruik deze ook helemaal niet.

Zou dat het geval zijn, kun je het beste op dat apparaat de firewall uitschakelen

[ Voor 25% gewijzigd door mysterieworld op 30-03-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterieworld
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:31:
[...]

Euh .. sja. Ik weet het niet. Afgezien van het feit dat post nogal rommelig overkomt en bol staat van de spelfouten, wordt het mij ook niet duidelijk wat ik nu ga bereiken als ik die MSISADRV service uitschakel. Ja, minder "IRQ sharing effecten", maar wat zijn dat? Verder heb ik tot nu toe geen last gehad van bevriezende 2D games, dus ik kan ook niet zeggen of deze tip helpt.
Tja heel in simpel, je bent een tweaker of je bent het niet.

Dat ik snel post en niet op spelfouten let en niet super goed in taal ben , dat is mijn fout.
Maar dat hoef per definitie niet te betekenen dat mijn reacties niets waard zijn.

Ik kan net zo goed zeggen dat 80% van iedereen die hier komt echt geen donder weet over het bestuurssysteem of de hardware en niet meer dan een huis en keuken pc hebben. Zoals het droom verhaal over 4GB grens dat in 32bit mode niet overtreden kan worden, wat gewoon onzin is. Het ligt er puur aan of je mainboard meer dan 4GB ondersteund en of het bestuur system dit toelaat (Windows server Enterprises 32bit editie bijvoorbeeld)

Dan kan ik ze wel 100 keer tegenovergestelde laten zien, en kan ik ze verwijzen naar de microsoft webpagina. Maar ze zullen het gewoon niet geloven of begrijpen. Ongeacht mijn spel fouten.

[ Voor 11% gewijzigd door mysterieworld op 30-03-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Hm. Net geupgrade naar 7068, een paar dingen die opvallen:
Action center herkent de status messages van mijn firewall+av niet langer (geeft bij AV compat. melding, bij fw niet)
Na elke upgrade zijn "client for MS Networks" en "file & printer sharing for MSN" weer aangevinkt. (7048, 7057, 7068)
Backup werkt nog steeds stom: (ook al bij 7048, 57) ding wil ook een volledige backup van een applicatiepartitie maken waarop slechts 3gb aan apps staan, met de rest multimedia bestandjes & neemt in backup ook mijn winxp installatie mee.
Action center samenvatting van "problemen" klopt niet helemaal. ik heb een aantal dingen op "do not monitor" staan, maar dat negeert ie voor dat vlaggetje.

[ Voor 12% gewijzigd door foppe-jan op 30-03-2009 09:17 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 19:31
Heeft iemand ook last ervan, dat het heel lang duurt voor iTunes is opgestart (build 7057)? Het duurt echt minuten voordat ik een klein schermpje krijg dat itunes compatibiliteitsproblemen heeft en itunes is opgestart. Daarna draait ie wel als een speer.

Is dit ook aanwezig bij mensen die build 7068 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 23:40

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Heeft er iemand trouwens een lijst met de verschillen tussen 7068 en 7057?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Erhnam schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:27:
Bjorn89 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:21:
Weet iemand hoe je de WDMM 1.1 installeerd ik heb een 8600m gs en als ik de drivers download via de windows catalog(iemand verwees hierna op de laptopvideo2go forums) maar alsi k hem probeer te installeren, dan krijg ik een foutmelding dat hij de windows versie niet herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-05 14:09
Ik heb build 5057 met winamp 5.551. Dit lijkt gewoon goed te werken. Hebben anderen dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, ik weet het niet hoor.
Maar vragen om een changelog van een uitgelekte build van een beta lijkt me een beetje onhandig om dat in dit topic te doen ;) Mail MS even, die hebben dat vast wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 16:26
2 bugjes gevonden en gemeld; MCE start niet automatisch op als je dat aanvinkt in MCE; De schaduw van de tekst "Welcome" is niet aangepast als je een grotere font hebt gekozen (HTPC hier, dus wil grote letters), je ziet dan een hele kleine schaduw erachter. Jaja, Its time to get pietluttig :)
het probleem dat ik had met 7057 met een het laden van de music library in MCE lijkt wel weg te zijn. Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
- Overall performance improvement with some re-work of the kernel (most likely to remove some diagnostic branches) in preparation for RC.
- Notepad.ini on startup (not really a bug)
- Fixed WEI assessment code, more accurate
- A newer build of IE8 optimized for 7068
- Memory management has been optimized a little
- Added and replaced numerous drivers (which solves a lot of issues)
- Fixed some Windows Update issues
- Fixed some network discovery and wireless issues
- Fixed some AERO issues
- Improvements to Windows Media Center and media management
- Changed the TCP half open limit from 10 to 120
- Improved support for external storage devices (ie. thumbs, NAS, etc.)
- Improved startup and shutdown times
- Added support for MP4 files and standard codecs
- Enhanced printer support
- Fixed some issues when doing an update from earlier builds and Vista
- Fixed some dual display issues
- Homegroup was removed from Windows Explorer

Bugjes:

Intel Display driver stops working when running the WEI. Random screen crashes (since 7022)
Display turn off bug , desktop freezed na wake up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Wanneer ik wat kopieer naar een locatie met dezelfde bestanden krijg je een vraag wat te zoen (overschrijven, of, etc.). Daar overheen komt al snel een "calculating time" venster, erg hinderlijk. Niet echt een bug lijkt me, maar wel het aanpassen waard... Meer mensen die hier tegenaan lopen? Ik kom dit momenteel tegen in build 7057.

[ Voor 19% gewijzigd door JBS op 30-03-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 21-03 13:52
WC-Juf schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:16:
[...]

- Overall performance improvement with some re-work of the kernel (most likely to remove some diagnostic branches) in preparation for RC.
- Fixed some AERO issues
Mag ik vragen waar je dat lijstje vandaan hebt?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
WC-Juf schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:16:
[...]

- Fixed some AERO issues

Bugjes:

Intel Display driver stops working when running the WEI. Random screen crashes (since 7022)
Display turn off bug , desktop freezed na wake up.
Dat van die improved drivers klopt inderdaad, in 7022 kon ik van Windows Update een nieuwere driver halen voor m'n (oude) GeForce 6100 (build-in).
Nu niet meer, nu zit die er standaard in :)

Maar die Intel bug heb ik blijkbaar niet, heb op laptop een GMA 950, en kan daar perfect een WEI score mee krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 23:42
Ik zal er waarschijnlijk wel overheen kijken maar waar kan ik van build 7000 naar een andere build gaan? Want ik zit nu nog op build 7000 en als ik zo alle verbeteringen bekijk zie ik toch wel grote verschillen.

vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Iemand een idee?

Zou je ook nog een beetje geduld willen opbrengen?

[ Voor 55% gewijzigd door alt-92 op 30-03-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
walletje-w schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:52:
Ik zal er waarschijnlijk wel overheen kijken maar waar kan ik van build 7000 naar een andere build gaan? Want ik zit nu nog op build 7000 en als ik zo alle verbeteringen bekijk zie ik toch wel grote verschillen.

vriendelijk bedankt.
Torrentje van 7068 downloaden??? en upgraden maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 23:42
thecompany schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:04:
[...]

Torrentje van 7068 downloaden??? en upgraden maar..
Oh, ik dacht er zit een update functie in windows 7 zelf :+

Nouja bedankt! Ik zal eens op zoek in een plaatselijke nieuwsgroep.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, waar en met welk cijfer achter de komma een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.

Thimk b4 you post....