Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:43:
my 2 cents:

Het vervelende is gewoon dat een groot gedeelte van de fighters amper gebruikt wordt. En als iemand goed met een Ken of Ruy speelt zal het niet als vervelend worden ervaren (imho of course).

Maar als iemand en altijd Ruy neemt en alleen maar fireballs spamt dan is het een beetje triest.

Ik ben trouwens zelf ook schuldig, ik zou eigenlijk best wat meer met abel en c viper willen spelen, maar omdat ik ze niet (goed genoeg) ken, durf ik dat online nog niet aan. Maar Sagat en Blanka zie je absoluut minder dan Ken en Ruy.
Maar het is toch ook logisch dat je met een paar spelers meer online speelt dan met andere? Ik kan bijvoorbeeld totaal niet met een Vega of Rose online gamen, omdat ik simpelweg te weinig met hen speel

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hmhm, maar ik denk dat veel lui Ken/Ryu kiezen omdat ze vrij makkelijk en sterk zijn. In tegenstelling tot Vega/El-Fuerte etc.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik vind het niet erg als spelers ryu of ken selecteren. Ik vind het stom omdat ik er altijd van verlies, maar dat ligt meer aan mij dan aan hen.

Wanneer een Ken mij eenmaal tepakken heeft met shoryuken ben ik weg, hij blijft ze doen, ik heb niet door wat ik ertegen kan doen.
Als ik zit en block, en Ryu springt, doet hij vaak een middel kick en een low kick zéér snel achter elkaar. Zo snel kan ik niet wisselen van verdediging (moet oefenen).
Als ik eenmaal op de grond lig ben ik weg. (maakt niet uit met wie ik speel, grond = death voor mij :P)

Ik vind het ook niet gek dat er maar met een select aantal characters gespeeld wordt. De balans is nooit perfect. Je ziet ook bij andere games (CoD, Forza) dat 1 wapen en 1 auto per klasse uitblinkt. Als je tegen de doorgewinterde spelers iets anders pakt, verlies je zéker vanwege de minimale balansverschillen. Zo'n balansverschil kan echter wel verholpen worden, maar dit is een zéér tijdrovend en ondankbaar proces (maak je ryu/ken slechter, krijg je al die spelers over je heen). World of Warcraft is in mijn ogen altijd goed bezig met het balanceren van verschillende characters maar bij andere spellen heb ik dit nog niet zo gezien. (Wel ooit bij BF2).

[ Voor 38% gewijzigd door RMB op 06-04-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En wat gewoon (naar mijn mening) niet goed is uit gewerkt is het online ranking systeem. Bedoel ik geef eigenlijk altijd aan dat ik een gevecht zoek met iemand die overeenkomt met mijn skill level, en toch vecht ik bijna altijd tegen iemand met een hoger aantal BP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Boeboe schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:47:
[...]

Het probleem is dat 8 van de 10 tegenstanders online voor Ken/Ryu kiest EN identiek dezelfde speelstijl aanhouden. Andere shotokan personages (Dan/Sakura/Gouken) eisen dan weer een andere speelstijl (vooral de prioriteit van de shoruken is simpelweg te laag) waardoor je bij hen vaak voor verrassingen komt te staan.
Ben trouwens enorm de EX versie van Sakura's Otoshi aanval leren apprecieren. Enorm handig tegen mensen die graag afstand nemen of je met projectielspam op afstand proberen houden: Zelfs al sta je volledig aan de andere kant: In 1 sprong sta je vlak voor hun neus, zelfs als de opeenvolgende punches missen :)
Een goede Ken en een goede Ryu zullen ook verschillen van speelstijl. Ken is offensiever waar Ryu een wat meer gebalanceerd karakter is. Uiteindelijk kan Ken ook meer damage doen dan Ryu maar dan moet je wel in de buurt blijven.

Ik kom online weinig hadouken spammers meer tegen.
Zelf speel ik ook nog wel eens met Ken maar ben inmiddels overgestapt naar mijn nieuwe main character Vega. Vega is een van de moeilijkere chars om te spelen maar daardoor wel een grote uitdaging.
Ook voor mij omdat ik gewend was heel offensief te spelen met Ken waar ik met Vega vooral defensief speel.
Online wordt Vega ook niet veel gespeeld wat ook weer in zijn voordeel werkt. Een hoop mensen hebben namelijk nog geen idee van een effectieve strategie tegen hem.

All in all is dit een van de meest gebalanceerde fighting games die ik gespeeld heb tot nog toe. Ik heb eigenlijk nooit het idee dat ik tegen een character vecht wat overpowered is. Alles valt of staat met degene die het character bestuurd. De ene keer maak ik een Ryu probleemloos in en de andere keer heb ik de grootste moeite met hem. Ondanks dat Vega in de laagste Tier valt heb ik genoeg in mn arsenaal om zeker een kans te maken online. Ik hoop alleen dat ze de paar bugs die hij heeft oplossen en iets verzinnen om wat makkelijker uit een hoek vandaan te komen. (Een in een hoek gedreven Vega is bijna afhankelijk van de fouten van zn tegenstander om er weer uit te komen)..

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kom met Rufus niet boven de 1k BP's iig. Ben te onnauwkeurig met mijn analoge stick. En om van Shoto's te winnen moet je gewoon "reversen" met bepaalde move. Dan lukt hij niet ... en krijg ik weer een fierce DP voor mijn snufferd. Want that's all they do.

Dus ik w8 ff met Rufus tot mijn TE stick :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net twee matches tegen een Sagat die blijkbaar niet veel techniek had. Speelde eerste keer met Akuma (main) en tweede met Sakura (Sakura-chaaaan, seifuku wut? :D). Helaas beide verloren door lag :| Vooral toen ik met Sakura speelde wist hij niet hoe hij moest counteren (Shouoken ftw). Dat vind ik nog het ergste, verliezen omdat je char laat bukt wanneer je een tigershot naar je toe krijgt geslingerd :|

Voor de mensen die tegen Akuma/Sakura willen vechten (ben niet super, dus verwacht geen wonderen), ik ben vanavond na mijn tentamen beschikbaar, dus voeg me maar toe als je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Speel om te winnen, ongeacht wie je tegenstander is. Ookal zijn er 26 chars in de game, niemand verplicht je om ze allemaal te gebruiken.

Er zal altijd een voorkeur zijn voor bepaalde chars in games. Als je andere chars tegen wilt komen ga je maar lekker offline spelen ipv zeuren dat je alleen shoto's tegenkomt. Begin het gezeur ook een beetje zat te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mr.Nash schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:10:
Speel om te winnen, ongeacht wie je tegenstander is. Ookal zijn er 26 chars in de game, niemand verplicht je om ze allemaal te gebruiken.

Er zal altijd een voorkeur zijn voor bepaalde chars in games. Als je andere chars tegen wilt komen ga je maar lekker offline spelen ipv zeuren dat je alleen shoto's tegenkomt. Begin het gezeur ook een beetje zat te worden..
Hear hear, en dat wil ik maar wat graag :Y (winnen dan he :P )
Merk alleen dat de tegenstander soms lag veroorzaakt, wat juist net dat ene verschil kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ja die lag is irritant. Zelfs met volle meter lag ik nog op de stomste momenten. Het gekke is dat het offline ook gebeurt sinds de update dus waarschijnlijk ligt het aan de Ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mr.Nash schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:14:
Ja die lag is irritant. Zelfs met volle meter lag ik nog op de stomste momenten. Het gekke is dat het offline ook gebeurt sinds de update dus waarschijnlijk ligt het aan de Ps3.
Offline nog geen last gehad, maar online wel... zou graag willen filteren op verbindings snelheid van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Mr.Nash schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:10:

Ik speel liever voor de lol, maar snap je punt wel. Dan en Rose ftw in mijn geval, hoe slecht ik er ook mee ben. Vooral Dan is een superleuk character. Deed zelfs een keer per ongeluk die super taunt move (die uuuuuren duurt) en mijn tegenstander liet me die gewoon afmaken :D Mja op die manier verliezen vind ik dan niet erg.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Ik stoor me al niet meer aan de hoeveelheid Ken's online.

Waar ik me wel aan stoor is dat ik nog nooit tegen iemand heb gevochten met meer BP dan ik, terwijl ik op ''more skilled'' zoek.

Gisteravond won ik een aantal ranked games achter elkaar en kwam zo boven de 1600 BP uit, om daarna weer na 1 verliespot op de 1500 uit te komen.

Niet dat die BPs me zoveel interesseren, maar het is wel klote dat je 5 keer moet winnen om 1 verliespot goed te maken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Ik voeg vanavond even een aantal mensen toe (PSN), dus als jullie mij willen accepteren graag. Bak er nog weinig van, maar ach verliezen van een tweaker vind ik niet zo erg :P

Ik speel overigens met Fei Long/Ken, en ben volgens mij online nog geen een keer een Fei Long tegen gekomen. Wie kan mij tips geven om van een Sagat te winnen, ik word helemaal niet goed van die gast haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:31:
Trouwens, wat is een shotan char?
Shotokan Karate is een bestaande vechtstijl, de characters die deze stijl hanteren zijn allemaal met elkaar verbonden (familie, zelfde dojo, etc), dus hun movesets lijken ook erg veel op elkaar.
In SF4 zijn Ryu, Ken, Sakura, Dan, Akuma en Gouken de shoto's.

Kan ik worden toegevoegd aan de starpost, mijn PSN id is: SD5k.
Ik speel trouwens bijna alleen Player Matches, dit vooral door het ontbreken van een rematch optie bij Ranked Matches.

[ Voor 51% gewijzigd door SD5k op 06-04-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gusev schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:31:
Ik voeg vanavond even een aantal mensen toe (PSN), dus als jullie mij willen accepteren graag. Bak er nog weinig van, maar ach verliezen van een tweaker vind ik niet zo erg :P

Ik speel overigens met Fei Long/Ken, en ben volgens mij online nog geen een keer een Fei Long tegen gekomen. Wie kan mij tips geven om van een Sagat te winnen, ik word helemaal niet goed van die gast haha
Ik had (speel nog niet veel online) 150BP, twee/drie keer verloren en zit nu weer op de 45BP :') ...Ernstig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ja hou daar maar over op, ik had eindelijk wat opgebouwd, hoppa kom je tegen een Akuma die moves laat zien die ik nog noooit heb gezien :D Maar heb nu ook een dramatisch lage BP score :P

Zoals -Sander zegt, ik speel nu ook meer Player Matches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gusev schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:40:
Ja hou daar maar over op, ik had eindelijk wat opgebouwd, hoppa kom je tegen een Akuma die moves laat zien die ik nog noooit heb gezien :D Maar heb nu ook een dramatisch lage BP score :P

Zoals -Sander zegt, ik speel nu ook meer Player Matches...
Alleen dan kan je een paar trophies niet halen natuurlijk.

The Line Starts Here
I Got Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:08

Phydomir

Dennis

Voor PSN user. Add Tasjesdief maar. Ben ook nog een beginner. Vanavond zal ik echter waarschijnlijk alleen in de training mode te vinden zijn. Als het goed is is mijn SE stick namelijk vandaag binnen gekomen. *O*

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Voor mijn PSN, zie signature... verwacht alleen nog niet teveel weerstand online :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bellerophon schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:42:
[...]

Alleen dan kan je een paar trophies niet halen natuurlijk.

The Line Starts Here
I Got Next!
Nja true, maar MOET eerst beter worden 8) Dan pas trophies :P Dusse vanavond ff eerst tegen beginnende tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gusev schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:49:
[...]

Nja true, maar MOET eerst beter worden 8) Dan pas trophies :P Dusse vanavond ff eerst tegen beginnende tweakers :+
En de Trophy - Legendary Champion is gewoon bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
spoiler:
Defeat Gouken and clear Arcade Mode in Hardest difficulty
???????????

What the *piep*! Dat wordt 'm nooooit voor mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:23
-Sander schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:31:
[...]

Shotokan Karate is een bestaande vechtstijl, de characters die deze stijl hanteren zijn allemaal met elkaar verbonden (familie, zelfde dojo, etc), dus hun movesets lijken ook erg veel op elkaar.
In SF4 zijn Ryu, Ken, Sakura, Dan, Akuma en Gouken de shoto's.

Kan ik worden toegevoegd aan de starpost, mijn PSN id is: SD5k.
Ik speel trouwens bijna alleen Player Matches, dit vooral door het ontbreken van een rematch optie bij Ranked Matches.
De 'term' Shoto is inderdaad uiteraard afgeleid van Shotokan, maar volgens mij is de gangbare 'definitie' 'een character met een dragonpunch, een projectile en een bewegende trapmove'.
Sagat wordt bij SF4 meestal ook in't rijtje genoemd, ondanks dat Muay Thai natuurlijk niks met Shotokan te maken heeft :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Je mag continues gebruiken, dan is het best te doen na heel veel pogingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

-Sander schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:36:
Je mag continues gebruiken, dan is het best te doen na heel veel pogingen. :P
Serieus? Ik dacht zonder continues...ow nee wacht dat is 'Save your quarters'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bellerophon schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:46:
[...]

Serieus? Ik dacht zonder continues...ow nee wacht dat is 'Save your quarters'
Om tegen Gouken te spelen mag je geen continues gebruiken, 1 perfect hebben, 3 Ultra's en 5 First Attacks. Dat is als je 1 round per keer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Muppet schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:58:
[...]

Om tegen Gouken te spelen mag je geen continues gebruiken, 1 perfect hebben, 3 Ultra's en 5 First Attacks. Dat is als je 1 round per keer gebruikt.
Ik kijk zelf erg op tegen de 'complete the game on medium will all chars' achievement. Met El Fuente kon ik op niveau very easy/laughable/retard al amper Seth verslaan. NM op medium. Maar goed misschien met heeeeeeeeel veel tijd.

Trouwens geen enkele Zangief spelers op GoT dus?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
[...]

Geen continues, 1 perfect win en 3 ultra's is afdoende om tegen Gouken te mogen spelen. Overigens moeten het Ultra finishers zijn en niet gewoon een ultra tijdens de match. :)

Bovenstaande geld inderdaad voor 1 round matches.

Zie ook: http://www.eventhubs.com/...box-360-street-fighter-4/

Er is wat tegenstrijdigheid ivm de first attacks. Volgens een blog bij capcom moet je idd 5 first attacks scoren maar volgens eventhubs niet... Kan iemand dat bevestigen?

http://www.capcom-unity.c...o_unlock_akuma_and_gouken

[ Voor 38% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 06-04-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Zoals ik al eerder zei, die trophy is redelijk te doen, zet rounds op 1, en tijd op 30 sec.
ff paar klappen uitdelen en wegwezen...

Zo komt seth nooit in z'n vervelende fase

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:25:
Zoals ik al eerder zei, die trophy is redelijk te doen, zet rounds op 1, en tijd op 30 sec.
ff paar klappen uitdelen en wegwezen...

Zo komt seth nooit in z'n vervelende fase
Jawel want als je rounds op 1 zet op medium begint ie in zn vervelende fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Phydomir schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:45:
Voor PSN user. Add Tasjesdief maar. Ben ook nog een beginner. Vanavond zal ik echter waarschijnlijk alleen in de training mode te vinden zijn. Als het goed is is mijn SE stick namelijk vandaag binnen gekomen. *O*
heej tegen jou heb ik gisteren een paar keer ranked online gespeeld GG's..my psn is hypnotoad_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
djerror schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:59:
[...]

heej tegen jou heb ik gisteren een paar keer ranked online gespeeld GG's..my psn is hypnotoad_nl
Ik ook gisteren met mijn honda tegen jou sakura volgens mij :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Furfoot schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:10:
[...]

Ik ook gisteren met mijn honda tegen jou sakura volgens mij :)
klopt ja toen ik dus 10 buttsmashes achter mekaar kreeg :P hehe ach had nog wel een paar counters moves :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Gouken heb ik ook hoor :) Seth ook

Maar Gouken halen op het moeilijkste spelniveau is volgens mij best pittig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:59:
[...]
hypnotoad?!? ..volgens mij heb ik die vorige week alle hoeken laten zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik hoor heelveel dat mensen geen matches tegen mensen met hogere Bps krijgen.
Ik heb dat probleem zelf nooit niet toen ik 500 bp had 1000 1500 2000 of 2500 wat ik nu heb ik speel altijd tegen mensen rond mijn bp soms ineens iemand met hele hoge en heel soms tegen mensen met hele lage.
Maar meestal net boven mijn bp.

Wat ik altijd doe is ik start single player met de optie ranked matches aan (kan je met rb of lb instellen dacht ik xbox360).
Zo komt het altijd goed bij mij. 7 rondes (de 7 rondes is zodat ik het niet al te snel uitspeel), easiest of hardest difficulty (lig eraan hoe mijn combo's lopen op easiest kan je makkelijk je combo's trainen).
Op hardest tegen de computer win ik ook 90% dus maakt voor mij nie zoveel uit, zelfs seth is een eitje op hardest als je zijn grote zwakte kent ,net buiten sweep range dan doet hij altijd een move die gecountered kan worden (mijn char balrog countered hem met een headbut).

[ Voor 5% gewijzigd door Mystic_X op 06-04-2009 23:23 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:35:
[...]

hypnotoad?!? ..volgens mij heb ik die vorige week alle hoeken laten zien 8)
;( zo moeilijk is dat ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister zo een lekker dagje SF4 gehad... :9 Dan op normal trial mode uitgespeeld en van Ryu de eerste op hard mode gehaald O-) . Was zooo blij hahaha. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de tweede van de hard trial voor elkaar krijg. (weet de combo niet meer uit mijn hoofd). Online in player matches ging ook net zo lekker op 1 potje na alles gewonnen. In het potje dat ik verloor speelde mijn tegenstander met Vega. 1-2 verloren, Goede vechtstijl had hij tegen mijn Ryu.

Edit:
Kan iemand mij ook vertellen waar ik kan zien met welke spelers ik de medium arcade mode heb uitgespeeld?

[ Voor 11% gewijzigd door MeagaShira op 07-04-2009 07:22 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wat is nou het voornaamste verschil met de standaard controller (in mijn geval PS3) en bijvoorbeeld de Madcatz uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bellerophon schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:36:
Wat is nou het voornaamste verschil met de standaard controller (in mijn geval PS3) en bijvoorbeeld de Madcatz uitvoering?
Kijk hier maar even en je kan het verschil zelf vinden.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MeagaShira schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:36:
[...]

Kijk hier maar even en je kan het verschil zelf vinden.
Ik doel meer op de ervaringen van mensen :)
En de mate waarin je (bijvoorbeeld) combo's beter kan uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bellerophon schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:43:
[...]

Ik doel meer op de ervaringen van mensen :)
En de mate waarin je (bijvoorbeeld) combo's beter kan uitvoeren
Oh ok....verkeerd begrepen. O-) Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven want ik speel zelf namelijk ook met een ps3 controller. Zelf ga ik denk ik die madcatz gamepad kopen omdat ik dan niet moeer hoef te kloten met de vervelende l2 en r2 trigger. Heb echt het gevoel dat deze knoppen de boel vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat gevoel heb ik ook ja! Ben dan ook wel benieuwd naar zo een controller, maar ik zou er misschien één kopen voor een vriend voor me maar dan wel graag dat ik um later op de pc kan aansluiten!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

;) Zal is even kijken waar ik hem kan bestellen en hopen dat hij op voorraad is.
Mocht ik hem hebben dan zal ik je mijn ervaringn vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MeagaShira schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:49:
;) Zal is even kijken waar ik hem kan bestellen en hopen dat hij op voorraad is.
Mocht ik hem hebben dan zal ik je mijn ervaringn vertellen.
Hier wel in ieder geval :)
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006474470/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Dank u... _/-\o_
Kan je me misschien ook even de prijs vertellen. Zit namelijk op mijn werk en deze site heb ik geen toegang op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MeagaShira schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:56:
[...]

Dank u... _/-\o_
Kan je me misschien ook even de prijs vertellen. Zit namelijk op mijn werk en deze site heb ik geen toegang op
Dat is de PS3 versie, en die is 44,95 (zelfde prijs voor de XBOX360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Bellerophon schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:58:
[...]

Dat is de PS3 versie, en die is 44,95 (zelfde prijs voor de XBOX360)
Kijk dat vind ik nog wel een schappelijke prijs voor een controller mits het van degelijke kwaliteit is.
Zal vanavond wel is even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Alle Madcatz producten worden behoorlijk geprezen door de pro's. Doe je zeker geen miskoop aan. Ik heb heleaas mijn SE stick nog steeds niet. Stomme TNT zou gisteren tussen 12 en 18u komen, toen was er iemand thuis maar ze stonden al om 10u op de stoep :(

Straks kan ik hem iig ophalen en dan zal ik als leek wel een verslagje maken t.o.v. de ps3 controller.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Phydomir schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:48:
Alle Madcatz producten worden behoorlijk geprezen door de pro's. Doe je zeker geen miskoop aan. Ik heb heleaas mijn SE stick nog steeds niet. Stomme TNT zou gisteren tussen 12 en 18u komen, toen was er iemand thuis maar ze stonden al om 10u op de stoep :(

Straks kan ik hem iig ophalen en dan zal ik als leek wel een verslagje maken t.o.v. de ps3 controller.
Het zal vast heerlijk spelen, maar mij lijkt persoonlijk een dergelijke controller wel erg groot. Ik zou niet en ontspannen kunnen zitten en ondertussen dat ding vast houden.

Heeft iemand trouwens een Saturn controller al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Phydomir schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:48:

Correctie: Alleen de TE stick wordt geprezen door de pro's.

De SFIV controller staat er om bekend dat knoppen af en toe vast zitten en hij niet reageert. Ik heb er zelf al 1 terug moeten brengen en om moeten ruilen voor een dualshock 3.

De SE stick staat ook bekend om het vast zitten. Na het modden zou het eventueel wel een hele goede stick kunnen zijn.

Over de TE stick zijn er geen klachten, althans niet zo extreem als bij de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Ergens in de SFIV controller/stick thread staat al een klacht van mij over de Fightpad. Ik heb binnen een week twee kapotte MadCatz PS3 controllers gehad. Althans, de USB-ontvanger hield er mee op. Bij het eerste exemplaar reageerden de knoppen ook niet erg adequaat. Wanneer ik bijvoorbeeld op de D-Pad naar beneden aantikte, bleef mijn karakter 3 seconden bukken. Erg betrouwbaar zijn die dingen dus niet. Met de controller op zich is verder niets mis. Hij ligt lekker in de hand en de knoppen zijn lekker zacht. Met het tweede exemplaar, dat wel goed reageerde, had ik een dag lekker kunnen spelen, totdat de USB-ontvanger er wederom mee ophield.

Het grappige is dat MadCatz op dezelfde dag dat ik de eerste controller had gekocht zich bewust werd van de mankementen: http://madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=210

Nu zit ik opgescheept met een controller waar niets mis mee is, maar die onbruikbaar is vanwege een defecte ontvanger. Weg €45 (kon mijn geld niet meer terugkrijgen, heb al een keer geruild).

Er zijn overigens veel GoT'ers in mijn lijst waar ik nog niet tegen heb gespeeld. Dat kan natuurlijk niet. Als je een keertje online bent, daag me dan gerust uit. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Aryawn op 07-04-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kleine OT ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.creepygif.com/images/full/672.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MrVegeta: "Visit CreepyGif.com to view this GIF animation." ;)
Als we het zo gaan spelen: http://www.youtube.com/watch?v=x63mGnfHSbA

Zojuist heb ik tegen een Ken gespeeld die zowat alleen fp shoryuken gebruikte, dus die heb ik dan ook 4 keer verslagen. Maar ik heb er ook wat van geleerd en dat is als Ken valt en meteen opstaat terwijl ik een lp zankuu hadouken gebruik terwijl ik naar achteren spring, dat zijn fp shoryuken mij wel raakt. Onthouden voor de volgende keer dus :P

Iemand zin om te spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 07-04-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ga nu een half uurtje online in player matches...dus mensen daag me maar uit...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Oguz286 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:46:
@MrVegeta: "Visit CreepyGif.com to view this GIF animation." ;)
Als we het zo gaan spelen: http://www.youtube.com/watch?v=x63mGnfHSbA

Zojuist heb ik tegen een Ken gespeeld die zowat alleen fp shoryuken gebruikte, dus die heb ik dan ook 4 keer verslagen. Maar ik heb er ook wat van geleerd en dat is als Ken valt en meteen opstaat terwijl ik een lp zankuu hadouken gebruik terwijl ik naar achteren spring, dat zijn fp shoryuken mij wel raakt. Onthouden voor de volgende keer dus :P

Iemand zin om te spelen?
Moet helaas zo weer weg.
Deze vind ik ook wel lachen om zo mario world door te gaan: http://www.youtube.com/wa...kIpMGPmMs&feature=related

Oftewel een platform streetfighter of zelfs een hack n slash streetfighter game. :+

Maar add me maar, dan kan ik later wel ff wat klappen uitdelen :P.

PSN: vondutchx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*kuch*XBL: Oguz286*kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Bellerophon schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:56:
[...]
Niet voor sf4, maar voor sf2 classic, CvsS2, MvsC2, darkstalkers, x-men:cota, sf alpha en heel veel emulatie.

Er past maar een smiley bij:
_/-\o_

Als ik ze op de 360 kon gebruiken had ik er al 2 besteld, as it is doe ik er misschien binnenkort 1. Voor gebruik op de pc en ooit de ps3.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:09:
[...]

Niet voor sf4, maar voor sf2 classic, CvsS2, MvsC2, darkstalkers, x-men:cota, sf alpha en heel veel emulatie.

Er past maar een smiley bij:
_/-\o_

Als ik ze op de 360 kon gebruiken had ik er al 2 besteld, as it is doe ik er misschien binnenkort 1. Voor gebruik op de pc en ooit de ps3.
Ik ben benieuwd hoe de usb versie speelt op de PS3 met SF4. Ik lees her en der op het internet dat die ontzettend fijn moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bellerophon schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:56:
[...]

Het zal vast heerlijk spelen, maar mij lijkt persoonlijk een dergelijke controller wel erg groot. Ik zou niet en ontspannen kunnen zitten en ondertussen dat ding vast houden.

De SE stick is niet zo heel erg groot. Ligt heerlijk op je schoot eigenlijk.
Gisteren m'n eerste uurtjes met de SE stick gespeeld en het is wel heel erg wennen. De moves komen er in training prima uit alleen om dat dan online ook gelijk goed toe te passen is nog verrekte moeilijk. Ik denk wel dat ik over een weekje ofzo de feeling er behoorlijk in kan hebben en dat het dan vrij behoorlijk moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Hebben jullie misschien ook tips over hoe Seth het beste aan te pakken? Gister op mijn dooie akkertje het hele speelveld door met mijn Akuma, geen vuiltje aan de lucht, totdat ik bij Seth kwam. De eerste poging was het verschrikkelijk close, maar daarna werd ik elke pot afgemaakt. Iemand een mooie strategie?

Hehe, heb uiteindelijk Zangief maar uit de kast gehaald met de Quick Double Lariat en Seth daarmee even laten weten wie er de baas is :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Phydomir schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:51:
[...]

De SE stick is niet zo heel erg groot. Ligt heerlijk op je schoot eigenlijk.
Gisteren m'n eerste uurtjes met de SE stick gespeeld en het is wel heel erg wennen. De moves komen er in training prima uit alleen om dat dan online ook gelijk goed toe te passen is nog verrekte moeilijk. Ik denk wel dat ik over een weekje ofzo de feeling er behoorlijk in kan hebben en dat het dan vrij behoorlijk moet gaan.
Ik heb de SE nu 2-3 weken oid. maar het blijft wennen.
Gister ook weer een potje die ik verloor doordat de move en niet uitkwam.
Supers en ultras zijn alles behalve betrouwbaar nu :P
Het gaat wel een stuk beter dan in het begin maar met de standaard controller ging het toch nog iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bellerophon schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:02:
[...]

Ik ben benieuwd hoe de usb versie speelt op de PS3 met SF4. Ik lees her en der op het internet dat die ontzettend fijn moet spelen?
Ik heb er één liggen maar ben geen pad speler, vind hem wel weer fijn voor shmups.
Let wel op dat degene die je nu op ebay kunt kopen namaak zijn, maar schijnen uit dezelfde fabriek te komen als het origineel, dus niks aan de hand eigenlijk. Jammer dat ze niet hetzelfde doen met die Virtua Stick voor de PC die rond dezelfde tijd uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Oguz286 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:07:
[...]

*kuch*XBL: Oguz286*kuch* :P
Ik voeg je vanavond even toe, wil wel eens tegen iemand van GoT spelen. :)

(mijn tag = nyx1978)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

-Sander schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:06:
[...]

Ik heb er één liggen maar ben geen pad speler, vind hem wel weer fijn voor shmups.
Let wel op dat degene die je nu op ebay kunt kopen namaak zijn, maar schijnen uit dezelfde fabriek te komen als het origineel, dus niks aan de hand eigenlijk. Jammer dat ze niet hetzelfde doen met die Virtua Stick voor de PC die rond dezelfde tijd uitkwam.
Wil je anders eens je bevinding erover plaatsen hoe die speelt met SF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Je moet uiteraard wel een pad speler zijn, en je moet de 2x3 knoppen lay out fijn vinden (maat van mij wil altijd alle 4 de shoulder knoppen van een ps2 pad kunnen gebruiken bvb, die vind het dus niks). Maar het belangrijkste is gewoon de d-pad. De grootte is precies goed, en hij is een klein beetje inverted zodat je duim er een beetje inligt.
Oh ik denk dat er een ding is wat ikzelf beter vind aan de mad catz pad en dat is dat de knoppen allemaal dezelfde grootte hebben. Maar dat is echt mierenneuken.
Ik speel met de madcatz pad op de 360 en het bevalt goed, maar als ik de sega pad kon gebruiken dan had ik gisteren al geswapped.

Maarreuh, dit sf4 algemeen en niet controllers.......
* Sagat will shut up now :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Geweldig, al die hatemail na een potje SF.

http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage6.jpg

Ja vast.
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage3.jpg

Deze gast disconnecte in een ranked match. Ik stuurde hem het bericht "Shit son, BP is serious business." Hij is nogal hypocriet.
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mijn PSN id stond even verkeerd in de startpost, maar is inmiddels gefixed (thnx Boeboe), dus als iemand tegen mijn Akuma of Zangief wil spelen, voeg me toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik kwam laatst een paar figuren tegen die die zelfs bij player match disconnecten.

Dat het een opzettelijke disconnect is merk je aan de timing. Ik moest lachen :+

En iemand eens tegen een echt goede en dodelijke Seth gespeeld? Die speelt op een manier waar je bijna niets tegen begint... Beste uit 5 match..
Lange armen in de lucht, schieten, teleports, Utra's, op je hoofd huppelen terwijl je uppercut Hard en low probeert te doen en dus niet lukt. Was erg lastig ^_^ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

XthinkZ schreef op donderdag 09 april 2009 @ 00:34:
Ik kwam laatst een paar figuren tegen die die zelfs bij player match disconnecten.

Dat het een opzettelijke disconnect is merk je aan de timing. Ik moest lachen :+

En iemand eens tegen een echt goede en dodelijke Seth gespeeld? Die speelt op een manier waar je bijna niets tegen begint... Beste uit 5 match..
Lange armen in de lucht, schieten, teleports, Utra's, op je hoofd huppelen terwijl je uppercut Hard en low probeert te doen en dus niet lukt. Was erg lastig ^_^ .
Het was dus voorbij voor je er erg in had? :D

Gisteren ging online wel lekker tot ik tegen zo'n "spammende" Ken moest vechten... Ik verwoord mijzelf subtiel als ik zeg dat hij niet echt het onderste uit de kan haalde m.b.t. moves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb nu eindelijk ook van Ken de normal trial mode gehaald. O-) Was echt lastig.
Gister ook maar weer is een keer Ranked matches gespeeld. Jeetje wat een azijnpissers }:O daarop zeg. Gewoon niet leuk meer om te spelen. Ben je aan het winnen dan disconnecten ze. :( Had op een gegeven moment nog maar 600 BP.(had er 906) Gelukkig weer naar de 800 op kunnen krikken. Kan op deze manier natuurlijk nooit mijn BP omhoog krijgen als mensen alleen maar het internet kabeltje eruit trekken als ze aan het verliezen zijn. Geef mij maar Player matches, veel leuker..!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:27:
Heb nu eindelijk ook van Ken de normal trial mode gehaald. O-) Was echt lastig.
Gister ook maar weer is een keer Ranked matches gespeeld. Jeetje wat een azijnpissers }:O daarop zeg. Gewoon niet leuk meer om te spelen. Ben je aan het winnen dan disconnecten ze. :( Had op een gegeven moment nog maar 600 BP.(had er 906) Gelukkig weer naar de 800 op kunnen krikken. Kan op deze manier natuurlijk nooit mijn BP omhoog krijgen als mensen alleen maar het internet kabeltje eruit trekken als ze aan het verliezen zijn. Geef mij maar Player matches, veel leuker..!!!!!!
Inderdaad, ik heb dat ook. Daarom ik speel eigenlijk bijna alleen player matches omdat die irritante disconnects niet krijgt plus je bent lekker bezig. Voorderest heb ik geen last van internet werkt vlekkeloos zelfs als je 1 of 2 rode streepjes tegenkomt. Voor een match add me PSNID= Moootje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zo erg als PSN is het op xbox volgens mij niet. Heb pas 1 DC gehad tot nu toe maar als ik die berichten zie die jullie krijgen ... lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:35:
[...]

Inderdaad, ik heb dat ook. Daarom ik speel eigenlijk bijna alleen player matches omdat die irritante disconnects niet krijgt plus je bent lekker bezig. Voorderest heb ik geen last van internet werkt vlekkeloos zelfs als je 1 of 2 rode streepjes tegenkomt. Voor een match add me PSNID= Moootje :9
Als ik het niet vergeet zal ik je vandaag even toevoegen... :)
Twee streepjes heb ik inderdaad ook geen last soms met 1 streepje ook niet.
Welke spelers speel je..? Ik met Ken, Akuma, Ryu, Sakura en Fei Long nog wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Muppet schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:42:
Zo erg als PSN is het op xbox volgens mij niet. Heb pas 1 DC gehad tot nu toe maar als ik die berichten zie die jullie krijgen ... lol :D
Ik ben er al wel iets meer tegengekomen.. Zoals eerder ook al aangegeven quitten ze zelfs aan het einde van een player match. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Shrimp Tabasco schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:04:
[...]

Ik ben er al wel iets meer tegengekomen.. Zoals eerder ook al aangegeven quitten ze zelfs aan het einde van een player match. :(
ga ik ook tegen jou dan ... alleen om je te zieken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Muppet schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:56:
[...]

Haha.. ik zal alvast een plekje voor je reserveren op de bad losers wall of shame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Muppet schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:56:
[...]

Maar dan wel op tijd de verbinding verbreken he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:46:
[...]

Als ik het niet vergeet zal ik je vandaag even toevoegen... :)
Twee streepjes heb ik inderdaad ook geen last soms met 1 streepje ook niet.
Welke spelers speel je..? Ik met Ken, Akuma, Ryu, Sakura en Fei Long nog wel is.
Ik speel met Sagat(main), Ryu, Ken, Dan, Fei Long, en Gouken (afentoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Shrimp wij moeten ook nog een keer player matches spelen =] ... ik zal ook eens iedereen van de eerste pagina toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Emersion schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:48:
Shrimp wij moeten ook nog een keer player matches spelen =] ... ik zal ook eens iedereen van de eerste pagina toevoegen.
Ja man, ben wel benieuwd naar je Vega. :)
Maar mijn xbox is al bijna een week dood dus nog ff geduld. Ik hoop m deze week nog terug te hebben.

Ik probeer het gemis een beetje goed te maken door SFA3 op de pc te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik heb het echt helemaal gehad met ranked matches. Ik vind maar 2/3 mensen op een avond die same skill or higher zijn, daar speel je een keer tegen en zodra ze verliezen kicken ze je direct na een challenge. Doe je quick matches kom je enkel sagat, akuma, ken, ryu of een seth ( 1 ronde, 30 seconde) tegen.

Dus nu een avond of 2 player matches gedaan en ben al een paar hele goeie vega, rose en bison spelers tegengekomen. Ook een echte top turtle keep away sagat iets van savaka ofzo.die maakte me met 16-0 in.kwam niet eens in de buurt was gewoon rh kick > ultra of c.mk > c.tiger combos.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Als je tegen een turtelende Sagat wilt spelen moet je "SuperTurkErcan" toevoegen op PSN. Zijn speelstijl is zo efficient maar voor mij o zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aryawn schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:31:
Geweldig, al die hatemail na een potje SF.

http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage6.jpg

Ja vast.
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage3.jpg

Deze gast disconnecte in een ranked match. Ik stuurde hem het bericht "Shit son, BP is serious business." Hij is nogal hypocriet.
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/rage4.jpg
Hahahah, dit is echt geweldig :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik kwam gisteravond toevallig "wogus" tegen, wellicht de beste Nederlandse Ryu (?). Het was helaas in Ranked, dus ik heb maar één partij tegen hem gespeeld, maar het was in ieder geval een goede ervaring. Overigens 3-0 in rondes verloren.

Echt goede Sagats ben ik helaas nog niet tegengekomen, behalve "somuchdamage", die me dan ook meteen de grond intrapte. Tot twee keer toe. ):

Maar Player Matches zijn inderdaad vermakelijker, en het niveau daar is over het algemeen wat hoger.

EDIT: ja, ik snap ook niet dat mensen zo opgewonden raken om een verliespartij. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Aryawn op 10-04-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Wogus is idd een van de beste Ryu's die ik heb gezien. Het is zijn manier van spelen (turtelend afwisselen met aggressie) die voor mij gewoon niet te doen is als ongeduldige speler.

Zat trouwens bij Wogus in de poule afgelopen zondag bij het TGS toernooi in Rotterdam. Wogus ging uiteindelijk ook naar huis met de eerste prijs, dat zegt dus volgens mij genoeg.

Heb overigens wel eerder in een ander online SFIV toernooi tegen hem gespeeld, toen verloor ik 4-1 maar waren de ronden closer dan afgelopen zondag waar ik geen kans maakte. Ik zit al een tijd niet meer in m'n ritme en dat is te merken aangezien ik atm zelf van shoryuken spammende kens verlies :S.

[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Nash op 10-04-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mr.Nash schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 01:13:
Wogus is idd een van de beste Ryu's die ik heb gezien. Het is zijn manier van spelen (turtelend afwisselen met aggressie) die voor mij gewoon niet te doen is als ongeduldige speler.

Zat trouwens bij Wogus in de poule afgelopen zondag bij het TGS toernooi in Rotterdam. Wogus ging uiteindelijk ook naar huis met de eerste prijs, dat zegt dus volgens mij genoeg.

Heb overigens wel eerder in een ander online SFIV toernooi tegen hem gespeeld, toen verloor ik 4-1 maar waren de ronden closer dan afgelopen zondag waar ik geen kans maakte. Ik zit al een tijd niet meer in m'n ritme en dat is te merken aangezien ik atm zelf van shoryuken spammende kens verlies :S.
Check dit voor videos van dat toernooitje in TGS:
http://www.youtube.com/pr...er=Dutchnoobz&view=videos

Wogus is inderdaad erg goed, heb nog geen een keer echt goed van hem kunnen winnen op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sorry maar wat is een turtelende speler? :?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Mr.Nash schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 01:13:

Even een vraagje...
Wat is turtelend

Edit:

Sorry had nog niet tot onderaan gelzen....:)

[ Voor 3% gewijzigd door MeagaShira op 10-04-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Lol, turtelend is niet shoryuken spammend lol. Alles behalve dat. Een turtelende speler speelt als een schildpad; afwachtend in een hoekje en fouten afstraffen als je naar hem toe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Oooooh met andere woorden een campsletje...pmpl..:)
Ja in SF4 is dat wel een goede tactiek. Bij Tekken hoef je dat niet te proberen dan straf ik je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SD5k schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:19:
[...]

Check dit voor videos van dat toernooitje in TGS:
http://www.youtube.com/pr...er=Dutchnoobz&view=videos

Wogus is inderdaad erg goed, heb nog geen een keer echt goed van hem kunnen winnen op PSN.
Thanks voor de filmpjes, erg leuk. Vooral ook kewl om is een goede Chun li, bison en last but not least Rufus te zien. Niet verwacht dat hij zo goed was/kon zijn.

Heb je zelf iets met de filmpjes te maken gehad btw of 'spot' je ze alleen maar voor ons?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmmz, ik zie maar 2 filmpjes van mezelf terug (tegen Wogus en Zenfire). Was echt een drama performance van mij, echt onder m'n normale niveau :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Mr.Nash schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:26:
Lol, turtelend is niet shoryuken spammend lol. Alles behalve dat. Een turtelende speler speelt als een schildpad; afwachtend in een hoekje en fouten afstraffen als je naar hem toe komt.
Dat noem ik campen..
Als iemand te veel blokt, grijp ik hem altijd. gooi smijt.
Moet alleen bekennen dat ik al bijna 2 weken niet gespeeld heb,
Zit op dit moment House of the Dead: Overkill te spelen op de wii.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik ben sinds m'n SE stick binnen is toch wel behoorlijk wat vooruit gegaan. Speel nu met Sagat en zit zo ronde de 600BP. Mensen van daaronder zijn meestal geen probleem. Zo rond de 600 is vrij spannend en daar boven ligt het een beetje aan de tegenstander en wel karakter die kiest. Heb al een paar keer gehad dat ik het spelers met zo'n 2000BP behoorlijk lastig heb gemaakt.

Meeste moeite heb ik echter tegen Blanka, daar heb ik nog nooit van gewonnen, zangief en fireball spammende akuma's. Ik moet echt gaan leren hoe ik daar uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:15:
[...]

Dat noem ik campen..
Als iemand te veel blokt, grijp ik hem altijd. gooi smijt.
Moet alleen bekennen dat ik al bijna 2 weken niet gespeeld heb,
Zit op dit moment House of the Dead: Overkill te spelen op de wii.
Is fps ouder dan streeftighter styles versus games? ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet 100% zeker weet.
Is de term campen pas van toen fps al heel erg populair en dus ingeburgerd is? Volmondig ja.
Ergo campen is een fps term, turtlen bestaat al veeeeeeeel langer.

De term scrub heb ikzelf echter nooit begrepen :P (dek schrobber?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Turtelen, is dat niet van RTS ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

dr gonzo86 is nu online :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Live of psn? Ik vind je naam niet terug in een van de lijstjes?

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.