Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zal het hier nog maar eens posten aangezien mijn vorige post verplaatst is naar het Controller/Stick gedeelte...

Ik ben voorlopig niet online. Mijn xbox geeft een E 74 error.
Ach ja, krijgt mn duim iig weer een beetje rust :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
Wat kan ik eigenlijk doen tegen Zangiefs die ALLEEN maar Double Lariets doen? :(

[ Voor 8% gewijzigd door Wormaap op 01-04-2009 23:03 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Laag blokken + sweep

Zo win ik altijd van die dombo's. :P

Chuns trials zijn trouwens best frustrerend. Zeker als je alleen de laatste stap alleen nog maar moet raken, en het keer op keer nét niet lukt.

[ Voor 9% gewijzigd door Aryawn op 02-04-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wormaap schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:44:
Wat kan ik eigenlijk doen tegen Zangiefs die ALLEEN maar Double Lariets doen? :(
Sweepjes O+
Daarmee win je perfects van zulke spelers. Het erge is dat ze het gewoon BLIJVEN proberen, zelfs als ze iedere keer onderuit geschopt worden.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 02-04-2009 00:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik had een slechte dag vandaag, van 4700 naar 4300BP gezakt.. vocht meerdere keren tegen een ryu die niet persee goed speelde , maar erg irritant met zijn jump in mix up gedoe, waar ik te vaak dom intrapte. Daarna een paar blanka's waar het uiteraard slecht tegen ging met vega..... en dan ook nog 3 van de 5 waartegen ik WEL win die quitten.

Toen vond ik het wel welletjes , dit weekend maar even weer proberen omhoog te komen.

Dat quitten word steeds populairder zo lijkt... zou er haast ranked matches gewoon helemaal voor opgeven en alleen maar player matches doen...., want eerst moet je lang zoeken voor je iemand vind, dan vecht je en win je.....om vervolgens je tegenstander te zien weggaan met je puntjes, waarna je weer lang mag gaan zoeken om misschien hetzelfde liedje weer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Dat disconnecten is inderdaad gruwelijk irritant. Ik speelde gisteren tegen een Akuma waar ik geen spaan van heel liet in round 1, maar voor round 2 was'ie al weg :|

Sweepjes ga ik vanavond eens proberen :) Had wel al wat geprobeerd, maar crouching HK met Sagat is kennelijk toch te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb gisteren echt bijna mijn joystick door de kamer gegooid. Je moet zo nauwkeurig zijn met dat kleine rotpookje. Dan denk je dat je D, DF, F doet maar eigenlijk doe je D, DF omdat je net niet helemaal naar voren drukt .... :S zucht ...

In training lukt het wel omdat je dan rustiger blijft .... dan win je van een 2000 BP sagat ..en dan verlies ik dan een Ken met 500 punten omdat hij alleen maar Fierce DP's zit te doen en ik mijn move er niet uit krijg. Ipv EX Messiah Kick doet hij zo'n stomme rol naar voren en krijg ik weer klappen.

Moet toch echt eens leren wat meer rust in mijn spel te krijgen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Heeft trouwens iemand een idee waarom Akuma in US en EU Akuma heet en niet Gouki zoals in japan.
Zelfs de japanse tekst als het potje begint hoor je hem zeggen: ik ben gouki.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister ook in Player matches een kerel die met Akuma speelde. Stond de hele tijd aan het einde van het scherm met fireballs te spammen.....Niet moeilijk spring ik gewoon over heen maar elke keer als ik in de buurt kwam pakte hij me met een greep, kick of dragonpunch. :( Zo irri | :r zo een camper.....5 potjes gespeeld en maar 2 gewonnen.....
Iemand hier een tip om zulk soort gasten volledig af te maken...???

edit:

Sorry.... :)
Ik speel zelf met Ryu, Ken, Akuma

[ Voor 6% gewijzigd door MeagaShira op 02-04-2009 10:12 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

MeagaShira schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:32:
Gister ook in Player matches een kerel die met Akuma speelde. Stond de hele tijd aan het einde van het scherm met fireballs te spammen.....Niet moeilijk spring ik gewoon over heen maar elke keer als ik in de buurt kwam pakte hij me met een greep, kick of dragonpunch. :( Zo irri | :r zo een camper.....5 potjes gespeeld en maar 2 gewonnen.....
Het helpt om te zeggen met wie je speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Trouwens nog een vraag. Als ik té irritant word, dan zeg het maar, dan kap ik met vragen stellen :P
Als ik met Sagat een Tiger Uppercut FADC naar step-in HK wil doen, stap ik steeds onder de tegenstander door. Als ik de dash naar achteren doe, kan ik überhaupt de step-in HK niet doen.
Ben ik nou gewoon de timing aan het ver$#^% of doe ik iets daadwerkelijk fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

edit:

Hmm nou ja kan proberen je sprongen zo te mikken dat je net buiten zijn DP bereik bent. Als hij dan een DP doet kan je die blokken en punishen met een combo. Ook als je denkt dat hij je gaat gooien moet je dat zelf ook doen. Is meestal wel een beetje in te schatten. Wat je eigenlijk moet doen is moves uitlokken. Dus uitdagen en kijken of hij soms als jij actie "a" doet hij elke keer actie "b" doet en dan daar gebruik van maken. Dash helpt ook bij Akuma's. Dus een fireball opvangen met FA, Dash, en dan sta je ineens een stuk dichterbij. Akuma heeft niet veel health dus als je paar keer bij hem komt en klappen kan geven komt dat voor hem behoorlijk hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Teleporten achter hem help ook meestal met gasten die vuurballen gooien.
Ook tegen ryu's die hun ultimate doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Muppet schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:25:
[...]

Hmm nou ja kan proberen je sprongen zo te mikken dat je net buiten zijn DP bereik bent. Als hij dan een DP doet kan je die blokken en punishen met een combo. Ook als je denkt dat hij je gaat gooien moet je dat zelf ook doen. Is meestal wel een beetje in te schatten. Wat je eigenlijk moet doen is moves uitlokken. Dus uitdagen en kijken of hij soms als jij actie "a" doet hij elke keer actie "b" doet en dan daar gebruik van maken. Dash helpt ook bij Akuma's. Dus een fireball opvangen met FA, Dash, en dan sta je ineens een stuk dichterbij. Akuma heeft niet veel health dus als je paar keer bij hem komt en klappen kan geven komt dat voor hem behoorlijk hard aan.
Ja zal is proberen vlak voor ze terecht te komen en kijken wat hij doet......Was gister zo gefrustreerd door die gast dat ik dan helemaal in full attack mode ga..Stom van me natuurlijk. Thnx voor the tip zal het vanavond is proberen. Die FA is ook een goede, daar had ik niet aan gedacht. Moet ie natuurlijk geen dubele geven :9

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:35:
Teleporten achter hem help ook meestal met gasten die vuurballen gooien.
Ook tegen ryu's die hun ultimate doen..
Idd maar dan moet je wel met een speler spelen die een teleport kan uitvoeren...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Wormaap schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:44:
En als je Sagat bent kun je hem natuurlijk altijd een tijger knietje geven! Af en toe een vuurballetje doet ook wonderen. Deze drie combineren en je pakt ze perfect. Het nadeel van alleen een sweep is dat je timing goed moet zijn, en dat wil weleens vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

edit:

Wel, wat ik geleerd heb in de oneindig vele keren dat ik tegen ryu/ken spelers speel (heb echt een absolute hekel aan, het ergste dat ik al gehad had was 15 ken spelers na elkaar) is dat je afwachtend MOET spelen. Enkel een idioot gaat in jouw shoryukens blijven lopen ;). Ik wacht nu ook gewoon af tot jij jouw shoryuken doet (je speelt ryu/ken, ik WEET dat je ze als gek gaat spammen) om je dan onderuit te halen/trowen zodra je weer neerkomt.
Kortom, dat is niet per se campen, het is gewoon een zeer goede tactiek ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Zoals gezegd is FADC een hele nuttige strategie om Shoto's die op afstand blijven dmv vuurballen te naderen. Voordeel daarvan is ook dat je de Ultra meter vult.

Zijn hier nog Balrog spelers? Ik heb een vraag over de Ultra.

De meest gangbare Ultra combo met Rog is C.LP > C.LP > C.LK > Headbutt > Ultra. Ik heb net even zitten oefenen in Training Mode, en ik vraag me af wat het juiste moment is om de Ultra in te zetten. Is dat wanneer de tegenstander op het hoogste punt is na de lancering, of wanneer die al begonnen is aan de daling? Want ik raak hem meestal alleen met de eerste klap (en in het andere geval mist de Ultra volledig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Aryawn schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:43:
Zoals gezegd is FADC een hele nuttige strategie om Shoto's die op afstand blijven dmv vuurballen te naderen. Voordeel daarvan is ook dat je de Ultra meter vult.

Zijn hier nog Balrog spelers? Ik heb een vraag over de Ultra.

De meest gangbare Ultra combo met Rog is C.LP > C.LP > C.LK > Headbutt > Ultra. Ik heb net even zitten oefenen in Training Mode, en ik vraag me af wat het juiste moment is om de Ultra in te zetten. Is dat wanneer de tegenstander op het hoogste punt is na de lancering, of wanneer die al begonnen is aan de daling? Want ik raak hem meestal alleen met de eerste klap (en in het andere geval mist de Ultra volledig).
Dat probleem heb ik dus ook :S ... ze zeggen dat in corners KPKKK altijd werkt maar ik mis hem ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

prachtig te zien dat jullie COMBO's met ultra's kunnen maken, ik krijg er nieteens een ultra uit wanneer ik wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat vind ik vrij geniaal met El-Feurte 5 hit combo maken en daarna de ultra er uit gooien, zo lekker :D. Morgen weer gamen bij die vriend. Mss kan iemand tegen mij spelen? Ben wel benieuwd...

Heb één keer eerder online gespeeld tegen een legendary fighter. Die gast deed steeds hetzelfde... leuk jo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
het meest dat ik geraakt ben door die balrog ultra op die manier is 2 of 3 keer.... kun je die wel helemaal raken? die 2 keer is toch weer extra zekere schade, misschien wordt het daarom gedaan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Balrog zijn ultra heeft 5 waves, en als je het goed doet raak je er 4 als je hem vanuit de lucht "juggled"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
http://www.youtube.com/watch?v=KBNmLSBGbaw&fmt=18

Hmm, gevonden. In dit filmpje gebruikt de Balrog de Headbutt > Ultra combo een aantal keren. Blijkbaar moet je de Ultra inzetten als de tegenstander hoog in de lucht is. Straks maar even proberen in Training Mode. Het is overigens een hele goede en leuke match om naar te kijken. Schitterend einde.

Ik heb zelf ook een filmpje opgenomen met Chun.

http://www.youtube.com/watch?v=pTlLRyHt8U8&fmt=18

Mijn favoriete Ultra set-up. :P Ik heb het op ongeveer de helft van de cast uitgetest, maar het werkt niet op iedereen (bijv. Cammy, Akuma). Alleen de eerste helft van de hits zijn dan raak.

[ Voor 7% gewijzigd door Aryawn op 02-04-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Zijn hier ook Rose spelers ?

Ik ben gisteren richting de 1300 BP gegaan, voor mijn doen is dat best veel, schommelde eerst tussen de 300 en 800 ofzo, maar ik lijk nu dus ''de volgende stap'' te hebben gemaakt.

Zit na zo'n 220 online potjes op een 59% winrate, ook dat is veel hoger dan ik vantevoren had verwacht, blijkbaar is het algemene niveau online heel erg laag, want ik ben verre van een goede speler.

Probeer naast Rose nu ook met C.Viper te spelen, maar dat is wel enorm wennen, ik mis ook de Soul Throw heel erg, die vooral erg fijn is tegen de standaard Kens en Ryus.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
de makkelijkste ultra setups/combo's lijken me rufus en ryu, maar heb nog niet superveel characters gespeeld, jammer dat vega geen enkele ultra combo heeft, characters die het wel hebben zijn in veel gevallen al sterk genoeg zonder zo'n combo hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Boeboe schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:35:
[...]

Wel, wat ik geleerd heb in de oneindig vele keren dat ik tegen ryu/ken spelers speel (heb echt een absolute hekel aan, het ergste dat ik al gehad had was 15 ken spelers na elkaar) is dat je afwachtend MOET spelen. Enkel een idioot gaat in jouw shoryukens blijven lopen ;). Ik wacht nu ook gewoon af tot jij jouw shoryuken doet (je speelt ryu/ken, ik WEET dat je ze als gek gaat spammen) om je dan onderuit te halen/trowen zodra je weer neerkomt.
Kortom, dat is niet per se campen, het is gewoon een zeer goede tactiek ;)
Ben zelf dus geen vuurbal of shoryukens spammer.....Ik doe ze wel maar niet continu, probeer gewoon mooie combo's te maken. Heb zelf ook een hekel aan fireball spammers en campers in het hoekje van het scherm.
Ga allebei het gevecht aan i.p.v. afwachten. Vind ik de mooiste gevechten persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:11:
Als ik met Sagat een Tiger Uppercut FADC naar step-in HK wil doen, stap ik steeds onder de tegenstander door. Als ik de dash naar achteren doe, kan ik überhaupt de step-in HK niet doen.
Ben ik nou gewoon de timing aan het ver$#^% of doe ik iets daadwerkelijk fout?
Je moet sowieso de dash naar voren maken. Je moet er echter wel voor zorgen dat je ook echt maar één dash maakt. Het lukte mij ook een tijdje niet omdat ik steeds twee dashes naar voren maakte, dan stap je dus onder de tegenstander door. De daarop volgende HK moet je inderdaad precies timen, net op het moment dat de tegenstander weer naar beneden komt.

Vervolgens kun je na de gelukte HK er een mooie Tiger Destruction eruit gooien, wat al met al een prachtige combo oplevert. ^^

Hierbij geldt overigens dezelfde timing als bij de HK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Dat probeer ik inderdaad steeds. Catchen met de Tiger Destruction lukt me ondertussen redelijk zonder uitzondering, alleen die step-in HK wil nog niet echt.
Zojuist heb ik ook even wat op shoryuken.com zitten bijlezen, en daar wordt gezegd dat je iets langer moet wachten voordat je de kick doet.

Thanks voor de tip :) Dit soort combo's vind ik nog erg lastig, en tijdens matches lukt het sowieso niet (daar ben ik al blij dat't ondertussen lukt om mislukte shoryukens van m'n tegenstander te punishen met mijn super of ultra, in plaats van alleen maar met HP uppercuts :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
MrVegeta schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:17:
Dat vind ik vrij geniaal met El-Feurte 5 hit combo maken en daarna de ultra er uit gooien, zo lekker :D. Morgen weer gamen bij die vriend. Mss kan iemand tegen mij spelen? Ben wel benieuwd...

Heb één keer eerder online gespeeld tegen een legendary fighter. Die gast deed steeds hetzelfde... leuk jo.
ik wil wel een x tegen el feurte... die ben ik nooit online tegen gekomen....

add me: Kev7381
welke tijd ben je ongeveer online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maak je borst maar nat kerel! Ik speel ongeveer 10 uur in de week bij een vriend van mij ;). Ik ben er in het weekend weer, zal ik zijn PS3 injatten :p. Ben waarschijnlijk tussen 17;00 en 21;00 aan het game :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
On_E schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:19:
Zijn hier ook Rose spelers ?

...
Tot ongeveer drie weken geleden speelde ik mijn Ranked Matches bijna exclusief met Rose. Ze is een van de gaafste personages, maar er zijn een aantal redenen waarom ik niet verder ben gegaan met haar als "main character":

- geen echte goede manier om de Ultra in een combo te gebruiken, behalve Level 2/3 FA > Ultra. De Ultra is echter wél heel geschikt om springende tegenstanders en tegenstanders die random moves doen af te straffen. Maar dan moet je net het geluk hebben dat de tegenstander een fout maakt.
- geen goede wake-up opties en geen "rot op"-moves
- geen écht goede anti-air. Soul Throw is niet erg betrouwbaar, omdat het lage prioriteit heeft. Crouching HP is ook niet erg effectief.
- behalve EX Soul Spark en EX Soul Throw (heeft hele hoge prioriteit) zijn haar EX moves matig. Met EX Soul Reflect kun je wel EX projectielen terugkaatsen, maar het is zonde om een deel van je EX-meter daaraan te verspillen. EX Soul Spiral is niet beter dan de gewone versie.
- geblokte/gemiste special moves zijn makkelijk af te straffen

Maar dat betekent zeker niet dat ze slecht is. Ze heeft ook een heleboel sterke punten. Haar loop- en dashsnelheid behoren tot de beste, haar stamina is goed en ze is eeerg goed tegen bepaalde characters (bijv. Zangief). Bovendien is het echt een heel leuk personage om mee te spelen, en dat is toch wel het belangrijkste.

Qua design vind ik haar ook het tofst. Als je goed oplet, merk je dat ze voor bijna elke move de Shamwow (die "sjaal") gebruikt. Bij haar standing HK leunt ze op de Shamwow, bij de verschillende moves verandert 'ie van kleur. Dat is zeker wel leuk gedaan.

Maar goed, in Player Matches speel ik af en toe nog steeds met Rose.

[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 02-04-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:21

Phydomir

Dennis

Voor de geïnteresseerde. Bol heeft de Madcatz TE stcik weer op voorraad. Ik heb er net gelijk een besteld. Hopelijk krijg ik daarmee wat meer controle over mijn moves. Ik merk dat dat me vaak de das om doet online. DP als je eigenlijk Hadoken wilt is niet ideaal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

@ Aryawn :

Alle minpunten die je opnoemt komen denk ik pas naar voren bij hardcore play zeg maar, niet op het niveau waar ik rondhang, tenminste, als ik het zo lees. :)

Vind Rose zelf vooral sterk tegen de shoto chars, de meesten die ik tegenkom doen toch vaak dezelfde trucs en daar komt veel springen bij kijken, waar Soul Throw dan erg vaak op werkt.

Verder vind ik haar qua design de tofste idd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik speelde laatst tegen een Rose die ik ook als friend heb toegevoegd die me alle hoeken van het veld liet zien. 2de keer ging het al beter maar alsnog vond ik haar manier van spelen wel indrukwekkend. Z'n naam was magnetohalfway ofzoiets..

Wie speelt hier met C.Viper en Ryu? Ik heb voor zondag een goede Ryu en C.Viper sparringspartner nodig. Ik wil zaterdag en morgenavond heel veel spelen om zoveel mogelijk te leren dus daag me maar uit indien je tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
MrVegeta schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:04:
Maak je borst maar nat kerel! Ik speel ongeveer 10 uur in de week bij een vriend van mij ;). Ik ben er in het weekend weer, zal ik zijn PS3 injatten :p. Ben waarschijnlijk tussen 17;00 en 21;00 aan het game :p.
zeg maar een tijdstip op zondag... ben die hele dag thuis hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de ps3 word ik online echt vaak afgemaakt doordat iedereen altijd combo's doet. Zou dit komen doordat zij een fightpad o.i.d hebben? Mij willen die combo's niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Mijn lukt het ook niet elke keer hoor ... vooral omdat ik dingen te snel probeer te doen en je niet nauwkeurig genoeg bent met die stomme controller :S

Zo lopen vloeken gisteren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Eigenlijk heb ik persoonlijk niet echt last met de PS3-controller. Ben wel een stick aan het overwegen, maar meer om gadgetheid dan om écht nut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
On_E schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:05:
Alle minpunten die je opnoemt komen denk ik pas naar voren bij hardcore play zeg maar, niet op het niveau waar ik rondhang, tenminste, als ik het zo lees. :)
Nou ja, het klinkt allemaal negatiever dan het is. :P Het valt allemaal wel mee.

Nash: ben helaas nog geen goede Viper tegengekomen, wat op zich wel jammer is, want een goede Viper is erg gevaarlijk.

Ik heb na bijna 2 weken weer wat ranked matches gespeeld en ik heb het echt helemaal gehad. 8 gespeeld en gewonnen, waarvan 7 keer +1. Maar dat is niet mijn grootste ergernis, de manier van spelen van de tegenstanders is gruwelijk irritant. Je kunt het niet eens verdedigen of turtlen noemen, ze zijn gewoon totaal niet in staat een normaal gevecht te leveren. Ken, Sagat, Akuma scrubs... ze zijn allemaal zwaar afhankelijk van hun vuurballen en DPs. Maar zodra je recht voor hun neus staat, verstijven ze van angst. Is het jullie opgevallen dat 99,9% van de scrubs gewoon niet weet wat hij moet doen als je recht voor hem staat? Het enige wat eruit komt is meestal een crouching HK, waarna ze 2 seconden weer bevriezen en vervolgens naar achteren springen. Ze zijn gewoon te dom om andere moves te gebruiken.

Grootste frustratie had ik net tegen een Ken, die alsmaar bleef springen alsof de grond van lava was gemaakt. Het enige wat hij eruit kreeg was de HK en af en toe een DP. Ik had hem een paar keer heen en weer gegooid, hij had nog 40% en ik had alleen wat chip damage geïncasseerd. Ik liep naar de andere kant van het scherm om een beetje af te wachten. Die gast bleef gewoon springen, durfde niet dichterbij te komen, deed DPs op 1278617 kilometer afstand, hij kon gewoon NIKS. Uiteindelijk had ik de partij gewonnen met 2 time overs.
Nu weet ik weer waarom ik een tijdje afstand heb genomen van de ranked matches.

Deze mensen verpesten de hele spelbeleving voor mij. Dus Capcom, kom ALSJEBLIEFT snel met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat voor patch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

een patch die scrubs weert? snap het ook niet helemaal :D

bedoel als je die gasten leert inmaken dan stijgen je BP's en kom je vanzelf tegen de wat betere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Aryawn schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 11:01:
[...]

Nou ja, het klinkt allemaal negatiever dan het is. :P Het valt allemaal wel mee.

Nash: ben helaas nog geen goede Viper tegengekomen, wat op zich wel jammer is, want een goede Viper is erg gevaarlijk.

Ik heb na bijna 2 weken weer wat ranked matches gespeeld en ik heb het echt helemaal gehad. 8 gespeeld en gewonnen, waarvan 7 keer +1. Maar dat is niet mijn grootste ergernis, de manier van spelen van de tegenstanders is gruwelijk irritant. Je kunt het niet eens verdedigen of turtlen noemen, ze zijn gewoon totaal niet in staat een normaal gevecht te leveren. Ken, Sagat, Akuma scrubs... ze zijn allemaal zwaar afhankelijk van hun vuurballen en DPs. Maar zodra je recht voor hun neus staat, verstijven ze van angst. Is het jullie opgevallen dat 99,9% van de scrubs gewoon niet weet wat hij moet doen als je recht voor hem staat? Het enige wat eruit komt is meestal een crouching HK, waarna ze 2 seconden weer bevriezen en vervolgens naar achteren springen. Ze zijn gewoon te dom om andere moves te gebruiken.

Grootste frustratie had ik net tegen een Ken, die alsmaar bleef springen alsof de grond van lava was gemaakt. Het enige wat hij eruit kreeg was de HK en af en toe een DP. Ik had hem een paar keer heen en weer gegooid, hij had nog 40% en ik had alleen wat chip damage geïncasseerd. Ik liep naar de andere kant van het scherm om een beetje af te wachten. Die gast bleef gewoon springen, durfde niet dichterbij te komen, deed DPs op 1278617 kilometer afstand, hij kon gewoon NIKS. Uiteindelijk had ik de partij gewonnen met 2 time overs.

Deze mensen verpesten de hele spelbeleving voor mij. Dus Capcom, kom ALSJEBLIEFT snel met een patch.
7 keer +1BP? Betekend dat niet dat je tegen mensen onder je niveau/battlepoints speelt?
Je kunt bij het zoeken naar matches opgeven om op "stability" "same skill" en "more skilled" te zoeken.
Mijn advies is om op "more skilled" te gaan zoeken en mocht hij daar op het moment van spelen weinig vinden kun je nog zoeken op same skill (maar daar krijg je ook nog vaak mensen onder niveau).

Bij het zoeken op stability, zoekt het spel alleen op verbinding hij neemt niks mee qua wins/losses en BP, waardoor je vaak tegenstanders krijgt op erg verschillende niveaus. , waarbij je minder kans hebt op goed niveau, omdat er meer beginnende spelers zijn dan ervaren spelers.

Ik heb besloten dat Viper mijn 2e character wordt naast Vega, maar moet nog veel oefenen met Viper dus veel uitdaging ben ik nog niet met haar.
Ik heb gisteren weer het blamage van eergisteren bijgehaald met Vega en zit weer op 4700BP, ging wel weer aardig. Ryu's jumping roundhouse irriteert me wel steeds iets meer, omdat vega's opties ertegen niet goed zijn... vooral bij het opstaan. Voor de rest wel leuke matches gehad.... winnen met Vega voelt erg goed, omdat ik in mijn achterhoofd toch weet dat het een van de zwakste characters is in SF4.

[ Voor 9% gewijzigd door Emersion op 03-04-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Dat maakt dus weinig uit. Al zoek je op more skill je komt nog steeds mensen tegen met 0-2000 BP. Ik krijg nu ook maar +1 als ik tegen mensen met 1900 bp speel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
[...]

We moeten allemaal ergens beginnen toch?
Desalniettemin is het natuurlijk wel vervelend als je als gevorderde speler nog steeds tegen de scrubs uitkomt. Dat zou niet mogen gebeuren lijkt me in ranked. Het hele idee van ranked was altijd dat je tegen mensen van gelijk niveau zou spelen.

Maar goed, het hele matching systeem is zowiezo waardeloos vind ik. Als je een quick match doet heb je grote kans om tegen een scrub of iemand met een bad connection te komen. Soms kan ik bijvoorbeeld de snelheid van de verbinding niet zien. Meteen de lobby maar verlaten vind ik ook niet echt een optie aangezien ik soms best wel lang aan het zoeken ben naar een match en dan ben ik blij dat ik eindelijk eens kan connecten. Custom match zoeken vind ik ook waardeloos want dat duurt te lang waarbij ik vaak meerdere keren moet gaan zoeken om eindelijk eentje te vinden waar ik mee kan connecten.
Dan blijft alleen nog zelf een match hosten over. Dat varieert een beetje qua snelheid. Soms heb ik binnen 20 sec een tegenspeler, maar ik heb ook wel eens ruim 5 minuten moeten wachten.. Dat is dus ook vervelend.

Wat ik persoonlijk super irritant vind is mensen die bijvoorbeeld lopen te verkondigen dat er geen enkele goede Ken speler is, of dat ze elke Ken speler probleemloos verslaan (Ik speel o.a. ook Ken) terwijl ze zelf ook een shoto character spelen. Dan speel je tegen zo iemand en je maakt hem de eerste match in met Vega, vervolgens maak je m de 2e match (probleemloos) in met Ken. Disconnecten ze gelijk en dan krijg je zo'n berichtje dat ze geen zin hebben omdat ze dagelijks al onvrijwillig tegen 435567 andere Ken's spelen. Lekker onsportief en vooral ook kinderachtig.

[ Voor 13% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 03-04-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Zowel bij ranked- als playermatches heb ik eigenlijk nooit langer dan een minuut hoeven te wachten op een tegenstander.
Als ik quickmatch kies krijg ik altijd meteen 'no matches found'. Heeft waarschijnlijk met mijn (gebrek aan) routerinstellingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Shrimp Tabasco schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:14:
Wat ik persoonlijk super irritant vind is mensen die bijvoorbeeld lopen te verkondigen dat er geen enkele goede Ken speler is, of dat ze elke Ken speler probleemloos verslaan (Ik speel o.a. ook Ken) terwijl ze zelf ook een shoto character spelen. Dan speel je tegen zo iemand en je maakt hem de eerste match in met Vega, vervolgens maak je m de 2e match (probleemloos) in met Ken. Disconnecten ze gelijk en dan krijg je zo'n berichtje dat ze geen zin hebben omdat ze dagelijks al onvrijwillig tegen 435567 andere Ken's spelen. Lekker onsportief en vooral ook kinderachtig.
Lol dat is idd lomp! :D heb je hem gepost op de wall of shame? :P

http://thebadloserswallofshame.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Muppet schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:57:
[...]

Lol dat is idd lomp! :D heb je hem gepost op de wall of shame? :P

http://thebadloserswallofshame.blogspot.com/
Haha... nee, die is alleen voor mensen die tijdens een match een dc doen. Deze meneer maakte tenminste nog dat potje af. Was overigens een player match dus geen BP involved.

Ik heb trouwens al wel iemand op die site gepost van de week inc foto. Deze Akuma (GT: ICED CRAB) had nog 5% health over, sprong naar me toe en belandde precies in mijn goed getimede Ultra. Waarna direct een dc..

Hij staat nog niet op de site though. Maar wegens extreme drukte kan het wel ff duren voordat je foto verwerkt is :). Ik laat het hier ook wel ff weten als hij er op staat. Leuk om ff te checken.

[ Voor 8% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 03-04-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

[...]

Ik snap je verhaal niet helemaal, want ik vraag me af hoe je reageert als je compleet ingemaakt wordt door andere spelers die veel minder BP's hebben? En je gigantisch veel BP's kwijtraakt?
De grootste frustratie is dat als je als hoge BP tegen superlage BP's speelt. Dat is hopelijk verholpen met een patch.

[ Voor 12% gewijzigd door XthinkZ op 03-04-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Phydomir schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:56:
Voor de geïnteresseerde. Bol heeft de Madcatz TE stcik weer op voorraad. Ik heb er net gelijk een besteld. Hopelijk krijg ik daarmee wat meer controle over mijn moves. Ik merk dat dat me vaak de das om doet online. DP als je eigenlijk Hadoken wilt is niet ideaal.
op de site staat nog steeds 3-4 weken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MKY schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:24:
[...]

op de site staat nog steeds 3-4 weken... :(
Oh, bedoelde eigenlijk ook de SE stick :+

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006480489/index.html

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik had erbij moeten zeggen dat de voorkeur al lange tijd op "More Skilled" staat. En ik doel op een patch die zorgt voor verbeterde matchmaking, want dit schiet echt niet op. Het rare is wel dat ik in de Player Matches veel meer tegenstanders tegenkom van mijn eigen niveau.
ik vraag me af hoe je reageert als je compleet ingemaakt wordt door andere spelers die veel minder BP's hebben? En je gigantisch veel BP's kwijtraakt?
Mocht ik een keer verliezen van een degelijke speler (of 'ie nou minder of meer punten heeft), dan heeft die persoon die partij gewoon beter gespeeld en terecht gewonnen, en kan ik er ook mee leven. Ik verlies niet gauw van iemand die de hele tijd springt en willekeurige uppercuts doet, dus daar maak ik me verder geen zorgen over.

EDIT: hoera, dat is al de zoveelste opzettelijke disconnect.

http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/Disconnect2.jpg

Maar goed, ik maak me eigenlijk druk om niets, die BPs kunnen me aan m'n reet roesten. Ik had alleen gehoopt dat ik in de Ranked Matches behoorlijke tegenstanders zou tegenkomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Aryawn op 03-04-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Ik ben op zijn zachts gezegd geen goed verliezer. Vooral als ik de illusie heb dat ik eigenlijk had moeten winnen. In het geval dat iemand gewoon duidelijk beter is (niet geheel vriendelijk blik naar Emersion :P) kan ik het wel hebben.
Maar ik weiger dus echt om mijn bptjes te redden dmv een disconnect. Dan maar 0 of negatieve bp's.

En sowieso whats the point, buiten het pats gehalte heb je toch helemaal niets aan bp's? Ik heb tijden niet online gespeeld juist vanwege dit zielige gedrag, en vond met ssf2thd juist dat het erg meeviel. Wellicht omdat toch meer de oudere spelers waren ipv de nieuwe generatie? (excuseer me hierbij gelijk voor de jongere generatie die ik wellicht ten onrechte beschuldig, maar ik vind het opvallend)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goede timing had die gast met zijn disconect :D.
Ohhh vanavond 19;30 ga ik weer met El-Fuerte ass kicken! _/-\o_ zal eens wat online potjes spelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanmiddag dan eindelijk SF4 in mijn bezit. Heb net sakura unlocked en al haar normal trials gehaald. Ik vond alleen de 4e van de 4e trial best irritant omdat ik niet wist dat je de shouoken moest cancelen in haar super, maar youtube ftw :P Ik heb net ook gelijk even 1 maand live gold genomen, dus als je een keer tegen mij wil spelen: XBL = Oguz286 Mag ook in de startpost ;) Oh zeg wel ff dat je van GoT bent.

[ Voor 4% gewijzigd door Oguz286 op 03-04-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
Oguz286 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:28:
Ik heb vanmiddag dan eindelijk SF4 in mijn bezit. Heb net sakura unlocked en al haar normal trials gehaald. Ik vond alleen de 4e van de 4e trial best irritant omdat ik niet wist dat je de shouoken moest cancelen in haar super, maar youtube ftw :P Ik heb net ook gelijk even 1 maand live gold genomen, dus als je een keer tegen mij wil spelen: XBL = Oguz286 Mag ook in de startpost ;) Oh zeg wel ff dat je van GoT bent.
Heb je soms een vorige street fighter gespeeld? Ik heb het spel al een week en kom nog niet voorbij de 4e normal trials.... Moet wel nog een fightstick zien te regelen.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Oguz286 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:28:
Bij deze toegevoegd :).

Moet overigens wel zeggen dat ik zelf ook maar zeer zelden spelers van gelijk of hoger niveau tegenkom. BP zit rond de 1700, maar ik kom bijna altijd uit tegen spelers tussen 0-300, zelfs als ik de zoekcriteria aanpas. Ik zet mijn hoop in op de tournament upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
crap, vanavond wat tijd over, denk ik, laat ik is kijken naar mijn extra outfits die bij mijn ce hoort te zitten.
Ik zoeken in het kartonnen doosje naar iets van een scratch card ofzo maar niks. Zelfde geld voor de dvd cover......grrrr. Klopt dit en bevind de code zich ergens anders of heb ik gewoon dikke pech?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Als het goed is, heb je een mini strategy guide gekregen, op de achterkant staat de code (dit was bij de ps3 versie zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nash schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:10:
Wie speelt hier met C.Viper en Ryu? Ik heb voor zondag een goede Ryu en C.Viper sparringspartner nodig. Ik wil zaterdag en morgenavond heel veel spelen om zoveel mogelijk te leren dus daag me maar uit indien je tijd hebt.
heb nog niet veel in m'n psn lijst om tegen te spelen ,speel vooral met ryu en soms akuma, heb ook nog een goede sparringspartner nodig, dus als je wil voeg me maar toe.

Mijn PSN = Jubei__

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:28:
[...]
Heb je soms een vorige street fighter gespeeld? Ik heb het spel al een week en kom nog niet voorbij de 4e normal trials.... Moet wel nog een fightstick zien te regelen.
Ik heb SF2 helemaal grijs gespeeld in arcadehallen in Turkije vroeger en SF3:3S speel ik regelmatig met MegaManXZero (en zijn vriendin :+), dus shoto moves zitten nog in m'n vingers. Ik heb alle 5 trials in ong. 1 uur gehaald, maar 4 was idd de moeilijkste. Vooral bij de laatste wist ik niet dat je shouoken moest cancelen in de super, dus daar was ik lang mee bezig. Ik heb wat aan deze filmpjes gehad:

http://www.youtube.com/wa...WMTXQZr98&feature=related
http://www.youtube.com/wa...kVNBYte5c&feature=related
http://www.youtube.com/wa...6K-17u5Vs&feature=related
Hmm ik zie geen request o.i.d. maar ik ben dan ook een xdoos-n00b :+

EDIT: Omg nu snap ik het, je hebt me aan de startpost toegevoegd 8)7 Ik ben weer wakker hoor :P

EDIT: Net Akuma normal trial gehaald in ook ongeveer een uur. En dan merk je dat de xbox360 controller zwaar zuigt :'( Misschien als ik een toetsenbord aansluit :+

[ Voor 13% gewijzigd door Oguz286 op 04-04-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:01:
Als het goed is, heb je een mini strategy guide gekregen, op de achterkant staat de code (dit was bij de ps3 versie zo)
* Sagat grins
Dan ben ik zelf slachtoffer geworden van het onderstaand stukkie tekst:
"People are stupid. [...] They will believe a lie because they want to believe it's true, or because they are afraid it might be true."
Ik was er vrijwel zeker van dat ik de code gezien had toen ik het spel kocht, maar toen ik dus ging zoeken gister heb ik gewoon mijn eigen leugen gecreëerd. 8)7

Hij staat er idd, code ga ik hopelijk vanaaf invoeren.

@boe
gg weer, ik denk dat als ik iets oefen dat mijn Ruy het je nog lastiger kan maken.
* Sagat moet vooral een paar 'combo''s gaan onthouden waar vandaan ik mijn ultra kan inzetten.

Trouwens gister ook nog even ranked online gespeeld waarbij ik zelf de host was. Geen onsportief gedrag meegemaakt. Maar van de +-5 tot 7 potjes welke ik speelde, had ik 1 Rose en de rest was Ken of Ruy.
Ik snap wel waarom mensen het irritant vinden.

Zelfs in de GamesTM intro werd er nog naar verwezen naar het altijd kiezen uit deze 2 chars, terwijl de meeste mensen juist het liefste orginaliteit willen.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik heb 2 van de 3 matches verloren, maar toch iedere keer redelijk close :).
Heb trouwens ontdekt dat je veel gemakkelijker mensen van hoger niveau tegenkomt wanneer je zelf matches host. Nadeel is dan weer dat ik soms 10 minuten zit te wachten op een tegenstander. Uiteindelijk geef ik het dan op en ga ik weer zelf een match gaan zoeken met het risico van 100+ punten te verliezen in 1 match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hebben meer mensen een probleem met de Ps3 versie?

1; sinds de update lagt m'n game (offline en online)
2: Als ik tussen rondes op start blijf drukken om snel door te gaan (uit gewoonte) heb ik heel vaak dat hij even hangt en dan disconnect. Het is niet altijd maar gebeurt wel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Wie wil? Ik ben nu online. PSN Wormaap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:51:

2: Als ik tussen rondes op start blijf drukken om snel door te gaan (uit gewoonte) heb ik heel vaak dat hij even hangt en dan disconnect. Het is niet altijd maar gebeurt wel af en toe.
Ik heb wel het eerste probleem, en dan online. Soms lagt het in matches waarvan de verbinding ogenschijnlijk stabiel is (4/5) en ook op totaal willekeurige momenten heb ik de afgelopen twee dagen de verbinding met PSN verloren. Dat was voorheen niet zo.

Btw, deze strip weergeeft perfect de ergernis van sommige mensen. :P Alleen had de tekenaar Abel ipv Rose erin moeten zetten.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/strip.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Aryawn op 04-04-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik denk dat het PSN netwerk instabiel is, of ligt het aan de update?
Aryawn schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:58:
[...]

Ik heb wel het eerste probleem, en dan online. Soms lagt het in matches waarvan de verbinding ogenschijnlijk stabiel is (4/5) en ook op totaal willekeurige momenten heb ik de afgelopen twee dagen de verbinding met PSN verloren. Dat was voorheen niet zo.

Btw, deze strip weergeeft perfect de ergernis van sommige mensen. :P Alleen had de tekenaar Abel ipv Rose erin moeten zetten.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gister zo een 6 uurtjes gespeeld :p. Opzich ging het wel goed maar online zitten toch vrij harde lamers. Van de ~30 games waren 20 met ken/ryu. De leukste matches waren tv bv Vega of El-Fuerte, die laatst was helemaal geniaal. Beide door het beeld springen als MAD MAN!

Ik zal vanmiddag even een post op GoT gooien wanneer ik weer ga gamen misschien dat er iemand mij kan uitdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik heb net mijn eerste 3 wedstrijden gespeeld en verloren (1e bijna gewonnen), maar door de lag (streep, rood) zoog ik echt. :+ Gelukkig was het een leuk iemand om mee te spelen en heb leuk commentaar gehad :) Als iedereen nou zo zou zijn :D

[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 04-04-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

XthinkZ schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:07:
Ik denk dat het PSN netwerk instabiel is, of ligt het aan de update?

[...]
Zoals ik al aangaf: Het gebeurt ook offline. Heb zelfs gehad dat RE5 nu vastloopt. Dit allemaal sinds de laatste Ps3 firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
het lukt me niet om een focus attack dash cancel te doen in training mode..is mn timing verkeerd?!...
doe mp+mk en dan 2 keer snel naar voren/of naar achtern.maar het lukt me niet om de animatie te cancellen..aargghh..any tips qua timing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djerror schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:53:
het lukt me niet om een focus attack dash cancel te doen in training mode..is mn timing verkeerd?!...
doe mp+mk en dan 2 keer snel naar voren/of naar achtern.maar het lukt me niet om de animatie te cancellen..aargghh..any tips qua timing?
Als je wil cancelen nadat je raakt moet je tijdens het raken de dash doen. Als je wil cancelen zonder te raken moet je dashen terwijl je mk+mp nog steeds vasthoud, dus niet loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
ok thanks nu lukt het me wel inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb nu wat ranked matches gedaan en heb 1 van de 20 ofzo gewonnen :+ Spelen met de controller is al vervelend, maar met lag erbij is het nog een stuk moeilijker vind ik. Maar gelukkig wel allemaal leuke mensen tegengekomen die me complementeerden en verwachtten dat ik slechter zou zijn met mijn 0 BP :P Sommigen waren echt niet goed, maar als ik de moves er niet uit krijg, tjah... :+ Waarschijnlijk is het wennen.

[ Voor 15% gewijzigd door Oguz286 op 04-04-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vandaag ging het wat beter met mijn (2) ranked matches. Maar ik heb nu zelf gezocht naar spelers en op stand same skills. Well vaak de melding 'vol' of gewoon unable to play gekregen, maar das misschien een probleem met mijn NAT settings.

Maar ik speelde dus tegen een Vega en een andere Sagat. Was erg leuk. Duidelijk wel beginners en met 500-700bp's.
Gisteren kwam ik uit tegen spelers van 2000-3000bp's en die verloor ik ook bijna allemaal. Maar dat was toen ik zelf hoste en in stand stability stond. Desondanks voelde het spel stroever dan tijdens mijn player match tegen Boe. Wellicht USA spelers?

Zijn er hier trouwens ook Zangief spelers? Geinspireerd door het Haggar costume deed ik even een poging in de arcade mode (medium of zelfs het niveau daaronder) en het ging best aardig, alleen die stomme 360 moves.......man ik haat ze echt. zijn super en ultra heb ik echt nog nooit uit kunnen voeren. De anderen lukten ik denk 3 of 4 keer (en ik heb tot en met Seth gespeeld, en heb het HEEL veel geprobeerd om ze eruit te krijgen, Seth versloeg me wel, maar het was close)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik heb gisteravond mijzelf geforceerd het D-pad van de Xboxcontroller te gebruiken. Het was een uurtje kutten maar nu krijg ik eindelijk fatsoendelijk ultra's eruit! :D

Ook heb ik gewisseld van Ryu naar Sagat, eerlijk gezegd omdat Ryu zoveel gekozen wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMB schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:39:
Ik heb gisteravond mijzelf geforceerd het D-pad van de Xboxcontroller te gebruiken. Het was een uurtje kutten maar nu krijg ik eindelijk fatsoendelijk ultra's eruit! :D
Is idd even wennen, want nu krijg ik de moves ook een stuk beter eruit. :)
Ook heb ik gewisseld van Ryu naar Sagat, eerlijk gezegd omdat Ryu zoveel gekozen wordt :P
Ik ben 1 Sagat tegengekomen tot nu toe, maar had eigenlijk meer verwacht. De meeste spelen met Ken en ben ook nog een paar blanka's tegengekomen.

Ik begin nu ook wat potjes te winnen omdat ik een beetje gewend ben aan de controller. Grappig detail: Ik had als 'Satsui no Hadou' (1e titel van Akuma) genomen voor de lol. Challengen mensen mij die bijv. "Instant Death" (3e titel van Akuma) hebben en komen tijdens de match erachter dat ik eigenlijk "Ultimate Demon" (de 5e titel van Akuma) ben :+ Ik hecht weinig waarde aan een titel, maar niet iedereen is zo blijkbaar. Vind ook dat een titel weinig zegt, want ik heb genoeg mensen met 2000BP verslagen met mijn miezerige 350 425BP.

[ Voor 30% gewijzigd door Oguz286 op 05-04-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
* Wormaap heeft gisteren eindelijk de 5e Hard Trial van Sagat gehaald :P
Ofja, eigenlijk de 3e en 4e, de 5e was relatief makkelijk.
Nu pronkt er 'Invincible Tiger' naast mijn naam, met een Sagat-icon :)
Niet dat ik nu het idee heb dat ik beter ben ofzo, maar't is wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Zojuist heb ik weer alles verloren, ik word hier echt mega agressief van :P. Ik kan NIET tegen mijn verlies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Haha soms heb ik dat gevoel ook :P enne dan word ik er helemaal niet goed van wanneer je eindelijk aan t winnen bent en ze dan disconnecten :( Achja, een leuk berichtje mag je dan wel verwachten van mij hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

pffffft die 4e trial challenge van Ryu lukt me maar niet joh. Jump + Heavy Kick, Crouch + Heavy Punch, Hadoken, Ex Focus Attack :X Niet tof :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben ook geswitched van ryu naar sagat, maar dat komt doordat sagat best krachtig is in dit spel en sneller. Ryu vind ik trouwens ook niet uitzien. Wie graag potje wilt add me via PSN , Moootje met 3 o's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormaap schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:15:
* Wormaap heeft gisteren eindelijk de 5e Hard Trial van Sagat gehaald :P
Ofja, eigenlijk de 3e en 4e, de 5e was relatief makkelijk.
Nu pronkt er 'Invincible Tiger' naast mijn naam, met een Sagat-icon :)
Niet dat ik nu het idee heb dat ik beter ben ofzo, maar't is wel leuk :P
Hoe heb je de 4e trail gehaald? Het lukt me echt niet om de TIGERKNEE te doen na de CMP. Ik doe altijd zijn SUPER in plaats van de TIGERKNEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als het goed is ben ik straks online met mijn el-fuerte. De naam is dr gonzo 86 (weet niet of het aan elkaar moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
MrVegeta schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:29:
Als het goed is ben ik straks online met mijn el-fuerte. De naam is dr gonzo 86 (weet niet of het aan elkaar moet).
voeg dan mij toe..
Kev7381
wil je uitdagen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Aryawn schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:58:
[...]

Ik heb er flink om moeten lachen. Moet trouwens zeggen dat ik de laatste tijd wel iets meer Ken's zie en dat tegenstanders ook voor andere karakters gaan als Blanka enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Zie vooral heel veel blanka's juist..vind echt moeilijk om daar tegen te vechten je moet zo'n geduld hebben..kwam net furfoot's honda tegen oh my god hoe doe je 10keer zo snel die sumosmash achter mekaar (valt echt niet te blocken dan heel irritant)..kan zelf echt geen reet met charge karakters.

edit: respect trouwens voor de mensen die trials halen _/-\o_ ...kom zelf niet langs normal 4

[ Voor 14% gewijzigd door djerror op 05-04-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Mr.Nash schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:51:

Nope helemaal geen problemen met de update.
Heb je er nog steeds last van....???

edit:
Kan ik trouwens toegevoegd worden in de startpost...?
PSNID = MeagaShira_NL
Mensen mogen me toevoegen maar zeg wel even dat je van GOT bent.
Ik speel zelf met Ken, Akuma, Ryu en wil mezelf nog gaan verdiepen in Viper..... :) Ben niet super goed maar ik kan wel wwerstand bieden...:P

[ Voor 23% gewijzigd door MeagaShira op 06-04-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
djerror schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:44:
Zie vooral heel veel blanka's juist..vind echt moeilijk om daar tegen te vechten je moet zo'n geduld hebben..kwam net furfoot's honda tegen oh my god hoe doe je 10keer zo snel die sumosmash achter mekaar (valt echt niet te blocken dan heel irritant)..kan zelf echt geen reet met charge karakters.

edit: respect trouwens voor de mensen die trials halen _/-\o_ ...kom zelf niet langs normal 4
GGs.

Voor charge characters is het van belang dat je charged terwijl je andere dingen doet, bijvoorbeeld tijdens het springen of klappen uitdelen. Een goeie taktiek tegen die sumo smash is een focus attack, maar je moet wel goed timen :)

Ook ggs tegen kev, jammer van die laatste potjes met lag. Je punishde iig m'n headbutt nu goed met slide :)

Eindelijk zijn me sanwa buttons er! Gisteren voor het eerst tegen iemand die boven de 10k zat. Hij speelde met zangief en ging non stop in de hoek lariatten voor super, nou ik dus gewoon hetzelfde doen met ochio en 3-0 dik winnen. Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo hoog kunnen komen als ik de rankings lijst bekijk zijn volgens mij de top 50 valsspelende boosters.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
MrVegeta schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:19:
Gister zo een 6 uurtjes gespeeld :p. Opzich ging het wel goed maar online zitten toch vrij harde lamers. Van de ~30 games waren 20 met ken/ryu. De leukste matches waren tv bv Vega of El-Fuerte, die laatst was helemaal geniaal. Beide door het beeld springen als MAD MAN!

Ik zal vanmiddag even een post op GoT gooien wanneer ik weer ga gamen misschien dat er iemand mij kan uitdagen.
Waarom heeft iedereen toch z'on hekel aan mensen die met Ken of Ryu spelen? En kom niet aan met dat deze mensen niets anders kunnen dan hadoukens spammen want heb je er wel eens op gelet hoe mensen met blanka of weet ik veel ander willekeurig karakter spelen....( oh ja ik zeur niet over de tactiek van mensen...)

[ Voor 16% gewijzigd door P.E.No.1 op 06-04-2009 11:24 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ho ho, ik heb er opzich niets op niets op tegen hoor alleen valt het op dat ze HEEL veel gespeeld worden ipv El-Fuerte waar ik maar één of twee keer tegen heb gespeeld.

En die hadoken move is gewoon kut want je verliest er alles mee. Slides, dives, jumps, low kicks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Met Blanka kan je ook winnen met 0,0 skill. Gisteren voor het eerst blanka gepakt en beetje rollen ... HK, Electricy spam en je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Online speel ik voornamelijk met Sakura en Dan 8)
En dan helemaal haar Shunpukyaku over laten gaan in haar Shoryuken. Enige nadeel met haar is, dat de impact van haar moves natuurlijk veel minder is dan die van personen zoals Sagat

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:27:
En die hadoken move is gewoon kut want je verliest er alles mee. Slides, dives, jumps, low kicks etc.
OA Focus Attacks en bepaalde special moves gaan zonder problemen door Hadoukens heen hoor.
FA forward dash door een hadouken heen kan best effectief zijn om dichterbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Waarom heeft iedereen toch z'on hekel aan mensen die met Ken of Ryu spelen?
Het probleem is dat 8 van de 10 tegenstanders online voor Ken/Ryu kiest EN identiek dezelfde speelstijl aanhouden. Andere shotokan personages (Dan/Sakura/Gouken) eisen dan weer een andere speelstijl (vooral de prioriteit van de shoruken is simpelweg te laag) waardoor je bij hen vaak voor verrassingen komt te staan.
Ben trouwens enorm de EX versie van Sakura's Otoshi aanval leren apprecieren. Enorm handig tegen mensen die graag afstand nemen of je met projectielspam op afstand proberen houden: Zelfs al sta je volledig aan de andere kant: In 1 sprong sta je vlak voor hun neus, zelfs als de opeenvolgende punches missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:27:
Ho ho, ik heb er opzich niets op niets op tegen hoor alleen valt het op dat ze HEEL veel gespeeld worden ipv El-Fuerte waar ik maar één of twee keer tegen heb gespeeld.

Het valt mij gewoon op dat veel mensen, omdat zij zelf met een ander karakter spelen, gelijk laagdunkend doen over mensen die met Ken of Ryu of Sagat spelen. Nu zeg ik niet dat jij laagdunkend doet maar veel doen dat wel als je fora er op naleest. En dat snap ik niet helemaal. Nogmaals het maakt mij niet uit tegen wie ik speel.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Boeboe schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:47:
[...]

Het probleem is dat 8 van de 10 tegenstanders online voor Ken/Ryu kiest EN identiek dezelfde speelstijl aanhouden.
dan zou je toch 8 van de 10 matches makkelijk moeten kunnen winnen? ... dan gaan je BP's omhoog om kom je vanzelf tegen de wat serieuzere opponents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja maar het gaat toch ook om de lol van het spel ;).

Van El-Fuerte vindt ik het alleen jammer dat ie maar 2 FX (...?) moves heeft. Die kick in de lucht en een forward/backward dash. Had het leuk gevonden als je die kon doorlinken aan een follow-up move.

Trouwens, wat is een shotan char?

[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 06-04-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:31:
Ja maar het gaat toch ook om de lol van het spel ;).

Van El-Fuerte vindt ik het alleen jammer dat ie maar 2 FX (...?) moves heeft. Die kick in de lucht en een forward/backward dash. Had het leuk gevonden als je die kon doorlinken aan een follow-up move.

Trouwens, wat is een shotan char?
Shotokan char = is volgens mij een karakter die een bepaalde stijl van karate hanteert (shotokan)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
my 2 cents:

Het vervelende is gewoon dat een groot gedeelte van de fighters amper gebruikt wordt. En als iemand goed met een Ken of Ruy speelt zal het niet als vervelend worden ervaren (imho of course).

Maar als iemand en altijd Ruy neemt en alleen maar fireballs spamt dan is het een beetje triest.

Ik ben trouwens zelf ook schuldig, ik zou eigenlijk best wat meer met abel en c viper willen spelen, maar omdat ik ze niet (goed genoeg) ken, durf ik dat online nog niet aan. Maar Sagat en Blanka zie je absoluut minder dan Ken en Ruy.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.