Ik werk dus ook overdag.Sir_Audio schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:46:
[...]
normaal welmaar nu ben ik ook online zie niemand
Wat doe je dan op tweakers.net?
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Werken ;p , sommigen van ons worden betaald om op tweakers rond te hangen
[ Voor 78% gewijzigd door Mr.Nash op 26-03-2009 14:04 ]
je was 5 uur geleden online ben je toch stiekem even snel gaan spelen ook al ben je laat op werk
Wie? Ik? Zal wel m'n broer zijn geweest, was vandaag vrij..Sir_Audio schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:04:
je was 5 uur geleden online ben je toch stiekem even snel gaan spelen ook al ben je laat op werk
Als straks de PC versie uit is zal ik vanaf m'n werk SFIV spelen
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nash op 26-03-2009 14:06 ]
Haha.. jaja. Ik zit overdag ook op mn werk maar moet wel een beetje op de hoogte blijven tuulkMr.Nash schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:04:
kennen jullie nog wat leuke filmpjes van sf4 op youtube
Verwijderd
GoeiuhhhMr.Nash schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:04:
Zoek met "Akuma hard trial" met Youtube.Sir_Audio schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:16:
Dat wordt nog hilarisch wanneer de pc versie uitkomt. PC gamers hebben zowiso al geen kaas gegeten van fighting games, en dan worden ze tenmidde van een horde afgetrainde spelers gegooidMr.Nash schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:05:
[...]
Als straks de PC versie uit is zal ik vanaf m'n werk SFIV spelen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Kunnen pc gamers tegen xba en psn gebruikers online spelen?Boeboe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:55:
[...]
Dat wordt nog hilarisch wanneer de pc versie uitkomt. PC gamers hebben zowiso al geen kaas gegeten van fighting games, en dan worden ze tenmidde van een horde afgetrainde spelers gegooid
oh oh oh, mind it. Ik zie nu al voor me hoe zwaar je gestraft gaat worden als je mensen onderschat, PC gamers hebben namelijk langer van goede online vechtgames kunnen genieten dan console gamers. Al die tijd is onder andere 3rd strike online te spelen geweest op de PC en nog steeds is het razend populair. De lagverwerking van GGPO (arcade emulator) is nog steeds ongekend en we mogen hopen dat Capcom dat ook gaat gebruiken in hun games.Boeboe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:55:
[...]
Dat wordt nog hilarisch wanneer de pc versie uitkomt. PC gamers hebben zowiso al geen kaas gegeten van fighting games, en dan worden ze tenmidde van een horde afgetrainde spelers gegooid
Ragsss je raadt het nooit hoe ik net tegen je wilde spelen belde nuon/eneco aan heb ik ze binnen gelaten zonder te kijken wie het was........
je was meteen offline....
dus sorry next time ... !!!
je was meteen offline....
dus sorry next time ... !!!
Misschien pc tegen xbl gamers als ie ook onder Games For Windows Live valt. Net als Shadowrun bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:01:
[...]
Kunnen pc gamers tegen xba en psn gebruikers online spelen?
Boeboe zou je mij in de Xbox lijst kunnen toevoegen met de naam RMBoosten
?
http://www.youtube.com/user/arcadeinfinitySir_Audio schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:16:
http://www.youtube.com/pr...=ultracarl&view=playlists
Of zoek naar SFIV + [naam van Japanse speler] + [naam character]
Ik heb net een uur lang in Training Mode zitten oefenen met één Chun combo, en ik wilde er niet uit voordat ik hem 10 keer op rij foutloos kon uitvoeren. Ik heb hem nu eindelijk onder de knie met de gewone PS3-pad.
(Cross-up, C.LK, C.LK, EX Legs, Ultra)
[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 26-03-2009 16:23 ]
cross platform tegen elkaar spelen is geen overbodige luxe... ik heb moeite met mensen vinden die niet 1 connectie streepje hebben nu ik tegen de 4000 BP aanzit en ik op "same skill" of "more skilled" zoek in ranked matches.
En als je dan mensen vind die jij al eens verslaan hebt...kicken ze je gewoon en mocht je ze hard verslaan quitten ze midden in de match...
Gevolg is dat ik op die manier moeilijk stijg met BP, omdat ik mijn verliezen netjes accepteer.
Nog een aardig irritant feit is dat mensen van elkaar kunnen zien wie ze kiezen..... Nu heb ik tegenwoordig dus vaak het geval dat wanneer ik mijn Vega kies , veel mensen gelijk naar Blanka of Bison schieten, omdat ze (van forums) weten dat dit een erg moeilijke partij voor Vega is (vooral blanka, omdat hij zo makkelijk om op te pikken is).
Capcom heeft dus ongelofelijke fouten gemaakt in de online multiplayer die Sirlin in HDremix juist had opgelost... (daar kon je in ranked niet voor de tijd zien wie je tegenstander was en welke character hij koos.)
Ik hoop dat de patch er wat aan doet, maar vrees het niet.
En als je dan mensen vind die jij al eens verslaan hebt...kicken ze je gewoon en mocht je ze hard verslaan quitten ze midden in de match...
Gevolg is dat ik op die manier moeilijk stijg met BP, omdat ik mijn verliezen netjes accepteer.
Nog een aardig irritant feit is dat mensen van elkaar kunnen zien wie ze kiezen..... Nu heb ik tegenwoordig dus vaak het geval dat wanneer ik mijn Vega kies , veel mensen gelijk naar Blanka of Bison schieten, omdat ze (van forums) weten dat dit een erg moeilijke partij voor Vega is (vooral blanka, omdat hij zo makkelijk om op te pikken is).
Capcom heeft dus ongelofelijke fouten gemaakt in de online multiplayer die Sirlin in HDremix juist had opgelost... (daar kon je in ranked niet voor de tijd zien wie je tegenstander was en welke character hij koos.)
Maak je geen zorgen. De enige momente waarop ik gefrustreerd raak met fighters is wanneer noobs door de lag wegkomen met continu dezelfde moves. (SC4 Kilik en Mitsu) Ook die zijn wel te counteren, maar leuk is anders. Tegen goede tegenstanders kan ik 20 potjes in een rij verliezen en trek ik er alleen maar lering uit. Adapt or die.XthinkZ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:43:
[...]
Schep nou niet teveel verwachtingen, straks is het een ontzettende noob die er niks van bakt online en met z'n playstation/xbox door de kamer gaat smijten(troll)
De reden dat ik SC noem is omdat ik SC1 en 2 absoluut fantastisch vond. SC4 heeft goede aspecten, maar kan helaas niet serieus genomen worden. Op de SC forums is men ook lyrisch over SF4 dus ik ga Killzone 2 gewoon ruilen voor deze game. Eerst even solo'en. Dan kijken welk character ik oppak en vervolgens de training room in.
Daarna zie ik jullie graag online
sorry, ksl vandaag zit het even niet mee
heb bezoek moet even belasting formulier invullen we doen het over als je wilt ?
heb bezoek moet even belasting formulier invullen we doen het over als je wilt ?
Verwijderd
Geen probleem ik werd toch afgemaaktSir_Audio schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 19:31:
sorry, ksl vandaag zit het even niet mee
Probeer eens zelf matches te hosten. Dat doe ik tegenwoordig altijd; meestal komt er al heel snel een tegenstander met een stabiele connectie. Het gaat in ieder geval veel sneller dan wanneer je zelf op zoek gaat naar games.Emersion schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:52:
ik heb moeite met mensen vinden die niet 1 connectie streepje hebben nu ik tegen de 4000 BP aanzit en ik op "same skill" of "more skilled" zoek in ranked matches.
Nog een aardig irritant feit is dat mensen van elkaar kunnen zien wie ze kiezen.....
En mensen die wachten met kiezen, zodat ze jou kunnen "counterpicken" zijn idioot. Vaak pakt het niet eens goed uit: dan denken ze dat ze de ultieme counter tegen jouw character hebben gekozen, maar dan blijkt dat ze er normaal gesproken nooit mee spelen en er niet mee om kunnen gaan. Ik merk bij mijn matches heel vaak dat mensen Zangief kiezen zodra ze zien dat ik met Chun speel, en dan kunnen ze alleen Lariats spammen en random jump roundhouses en crouching roundhouses.
Dus ik ben het zeker met je eens dat het beter zou zijn als je vooraf niet kunt zien welke character de tegenstander kiest. Dat zou de boel een stuk spannender maken.
Dit vind ik bij ranked matches inderdaad een hele goeie optie, je tegenstander's karakter niet kunnen zien. In player matches vind ik het vaak wel leuk, zeker als je iemand tegenkomt die een beetje hetzelfde niveau heeft, zo kun je lekker samen een beetje aanklooien en met verschillende karakters spelen.Aryawn schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:53:
[...]
Probeer eens zelf matches te hosten. Dat doe ik tegenwoordig altijd; meestal komt er al heel snel een tegenstander met een stabiele connectie. Het gaat in ieder geval veel sneller dan wanneer je zelf op zoek gaat naar games.
En mensen die wachten met kiezen, zodat ze jou kunnen "counterpicken" zijn idioot. Vaak pakt het niet eens goed uit: dan denken ze dat ze de ultieme counter tegen jouw character hebben gekozen, maar dan blijkt dat ze er normaal gesproken nooit mee spelen en er niet mee om kunnen gaan. Ik merk bij mijn matches heel vaak dat mensen Zangief kiezen zodra ze zien dat ik met Chun speel, en dan kunnen ze alleen Lariats spammen en random jump roundhouses en crouching roundhouses.
Dus ik ben het zeker met je eens dat het beter zou zijn als je vooraf niet kunt zien welke character de tegenstander kiest. Dat zou de boel een stuk spannender maken.
Van de week ben ik tweemaal zo iemand tegengekomen, gewoon lekker casual, goed aan elkaar gewaagd en uiteindelijk hebben we ruim een uur gespeeld, alle karakters zo'n beetje gehad, gewoon erg veel lol. Da's af en toe wel een verademing tussen al die omhooggeschoten "pro's" die keer op keer hetzelfde karakter kiezen en dezelfde moves spammen, een paar keer winnen voordat ik de taktiek een beetje door heb en je na de eerste keer verliezen meteen kicken.
Het is niet eens nodig om een andere character dan Ryu of Ken te kiezen. De reden dat Vega veel zal winnen is omdat 9 van de 10 mensen niet weet hoe ze tegen Vega moeten spelen. Ik speelde voor het eerst tegen een goede Vega gelijk in een player match. Vanaf de volgende dag maakte hij (en andere Vega spelers) geen kans meer doordat ik z'n moves al ken. Hetzelfde geld voor de meeste characters die weinig gebruikt worden. Its all about suprise attacks..Emersion schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:52:
cross platform tegen elkaar spelen is geen overbodige luxe... ik heb moeite met mensen vinden die niet 1 connectie streepje hebben nu ik tegen de 4000 BP aanzit en ik op "same skill" of "more skilled" zoek in ranked matches.
Tering, wat heb ik een last van mijn hand zeg. Ik heb een gevoel in het topje van mijn linkerduim dat vergelijkbaar is met wanneer die gekneusd is, maar dan iets minder erg. Net weer een boel online matches gespeeld. Daarvan heb ik weliswaar 80% gewonnen, maar niets ging zoals het hoort. Ik werd geraakt door de meest willekeurige Shoryukens en Tigers omdat ik te traag was met mijn combo's, het blokken ging voor geen ene meter, ipv de Ultra deed ik backflips. Ergste was dat ik heb verloren van een Ken scrub die niets anders kon dan fierce Shoryukens en roundhouses spammen, omdat ik al mijn throws miste. +128 BP voor hem. Nou ja, tijdens de tweede ronde ging mijn telefoon (ik moest opnemen), dus daar had hij mazzel. Misschien was een modem reset van mijn kant hier wel op z'n plaats geweest.
Ik smak ook naar mijn Fight Stick
maar wat ik hoor komen ze voor Nederland pas half Mei
There is no art to find the minds construction in the face
Ryu kan irritant zijn door zijn light dragonpunch naar ultra/super waardoor rondes nog wel eens snel verloren kunnen gaan, maar voor de rest is ryu/ken/akuma echt veel minder een probleem voor vega dan blanka of bison dat zijn. Elke vuurbal kan gestraft worden door ex sky high claw, wall dive of ultra en zijn normale aanvallen outreachen die van de shoto's dus als je enigzins afstand behoudt heb je een hele goede kans als je niet geraakt wordt door verdwaalde dragonpunches.Mr.Nash schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:22:
[...]
Het is niet eens nodig om een andere character dan Ryu of Ken te kiezen. De reden dat Vega veel zal winnen is omdat 9 van de 10 mensen niet weet hoe ze tegen Vega moeten spelen. Ik speelde voor het eerst tegen een goede Vega gelijk in een player match. Vanaf de volgende dag maakte hij (en andere Vega spelers) geen kans meer doordat ik z'n moves al ken. Hetzelfde geld voor de meeste characters die weinig gebruikt worden. Its all about suprise attacks..
een ken met 6000 BP had geen kans tegen mij en was 2 keer 125 punten voor mij voor hij mij steeds kickte =D
Tegen blanka verliest vega bijna al zijn special moves, omdat die verslagen worden door blanka's specials, je kunt alleen soms een scarlet terror of rol doen, maar ook heel weinig. Dus ik moet met normale aanvallen en combo's winnen van een blanka die vrij kan spelen.
Bison is meester van de grond met zijn scissor kick en door zijn hoge sprong moeilijk te raken in de lucht, je kunt alleen hopen dat de bison zich laat rushen.
Wat een game zeg SF4....!!! maar moet toch zeggen dat Tekken toch mijn game blijft.
Vraagje......hebben meerdere mensen op de Ps3 ook zo een moeilijkheden met de challengemode (trials).
Speel gewoon met de controller maar damm das lastig zeg.........
Zal vanavond mijn PSN-Id even adden hier, ben hem namelijk vergeten....
My name is MeagaShira_NL in SF4.
Vraagje......hebben meerdere mensen op de Ps3 ook zo een moeilijkheden met de challengemode (trials).
Speel gewoon met de controller maar damm das lastig zeg.........
Zal vanavond mijn PSN-Id even adden hier, ben hem namelijk vergeten....
My name is MeagaShira_NL in SF4.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Een Ken met 6000 BP zal waarschijnlijk nog nooit tegen een Vega gespeeld hebben die weet wat hij doet. Daarnaast zal hij z'n punten waarschijnlijk ook verzameld hebben door mensen te kicken..
En juist als je afstand houd tegen een Ryu die weet wat hij doet maak je al bijna geen kans. Ik heb het gevoel dat je nog niet tegen een goede turtelende en FA gebruikende Shoto hebt gespeeld. Een Ryu die druk zet is nog gevaarlijker.
En juist als je afstand houd tegen een Ryu die weet wat hij doet maak je al bijna geen kans. Ik heb het gevoel dat je nog niet tegen een goede turtelende en FA gebruikende Shoto hebt gespeeld. Een Ryu die druk zet is nog gevaarlijker.
Ryu vs Vega is gewoon een goede match met 2 mensen van het zelfde skill level, dan zijn geen van beide in het nadeel.... dus afhankelijk van hoe goed die mensen zichzelf schatten is counterpicken naar blanka of bison gewoon een makkelijk uit te voeren taktiek. Zelfs als ze blanka niet erg goed kunnen spelen is het nog goed te winnen... dat is de reden waarom juist die matchup zo slecht is.... zangief en balrog zijn ook in theorie slechte matchups voor vega, maar dan moeten ze perfect gespeeld worden.
Ik hoop dat in de patch/update de bugs uit Vega gehaald worden.
Zo ga je bijvoorbeeld na een j.fp c.fk dwars door je tegenstander heen.. En met een wall jump raakt ie soms geen wall, blijft ie even hangen en valt ie weer naar de grond.
Zo ga je bijvoorbeeld na een j.fp c.fk dwars door je tegenstander heen.. En met een wall jump raakt ie soms geen wall, blijft ie even hangen en valt ie weer naar de grond.
dat van de j.fk c.fk kan ik nog mee leven, maar dat van de wall dive kan bijzonder irritant zijn op onfortuinlijke momenten ja... soms doe je een ultra op het precies goede moment om vega alleen maar dom door te zien vliegen en nooit de muur schijnt te detecteren. dat kan soms het verschil tussen winnen en verliezen zijn.Shrimp Tabasco schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:43:
Ik hoop dat in de patch/update de bugs uit Vega gehaald worden.
Zo ga je bijvoorbeeld na een j.fk c.fk dwars door je tegenstander heen.. En met een wall jump raakt ie soms geen wall, blijft ie even hangen en valt ie weer naar de grond.
Had vandeweek dat de vuurballen door die knakkert heen ging,
de visual werd afgekapt, maar de vuurbal was er nog wel...
Had wel een keer een gozer die dacht de dans te ontspringen voor de instant hell murder, door te gaan walljumpen, kwam ie recht voor me...
Grab..... pats boem, klaar.
de visual werd afgekapt, maar de vuurbal was er nog wel...
Had wel een keer een gozer die dacht de dans te ontspringen voor de instant hell murder, door te gaan walljumpen, kwam ie recht voor me...
Grab..... pats boem, klaar.
[ Voor 41% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 27-03-2009 13:10 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
EX High Claw gaat door projectielen heen ja, maar dat is geen bug. Ik weet niet of je dat bedoelt? (Dat is die move dat Vega tegen de muur aan springt en volledig horizontaal richting zijn tegenstander vliegt).
[ Voor 50% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 27-03-2009 15:40 ]
http://www.versuscity.net/2009/03/27/street-fighter-4-qa/
Meer informatie over de update.
Meer informatie over de update.
Er is dus wel kans op een update met Evil Ryu in de toekomst!The official Street Fighter IV blog has updated today and this time around, they have answered a bunch of questions that the users have asked over the past couple of weeks. You can find the original blog entry here but since it's all in Japanese, here is a summary of the most important points from the blog. Please note that they often talk about a "title update" in many of the answers, and I can only assume they're talking about the free DLC that will add the championship and replay modes to the game.
※When the game gets updated, there will be changes to the base game and characters. What changes will be made is unknown, but the "obvious points" will be addressed. You know as much as I do on this.
※Neither Dee Jay nor T.Hawk will make an appearance after the title update.
※No decision on new costumes for the home version, but during the summer there will be some sort of special announcement. No hint on what it will be though.
※Cannot comment on whether Shin Akuma or Evil Ryu will make an appearance in future updates. Sticking closer to the source language, they state that they haven't decided on this.
※After the title update, there will be a disconnect rate/ratio shown with every player. However, since there is always the situation that a connection may be very laggy and disconnect by accident, over time the disconnect ratio will decrease. The wording on this is kind of strange, because if you think about it, sure, if you have a high disconnect rate and then don't disconnect for a long period of time, of course the ratio will go down, but perhaps there is some sort of extra penalty associated with disconnecting.
※No plans for a Mac version of SF4.
※Will announce the release date of the PC version very soon. As a bonus for PC gamers who have waited for so long, they'll receive a nice surprise with their version of the game.
※Cannot comment on the arcade version receiving an update to include the console exclusive characters, but they would like to add them if they can.
※After the title update, there will be a disconnect rate/ratio shown with every player. However, since there is always the situation that a connection may be very laggy and disconnect by accident, over time the disconnect ratio will decrease. The wording on this is kind of strange, because if you think about it, sure, if you have a high disconnect rate and then don't disconnect for a long period of time, of course the ratio will go down, but perhaps there is some sort of extra penalty associated with disconnecting.
Ik speel amper online maar ik vind het geweldig! hulde. Trouwens weet niet hoe jullie er over denken maar iemand die om de haverklap disconnect, expres of niet......daar wil je sowieso toch niet tegen spelen?
Ik speel amper online maar ik vind het geweldig! hulde. Trouwens weet niet hoe jullie er over denken maar iemand die om de haverklap disconnect, expres of niet......daar wil je sowieso toch niet tegen spelen?
10 second ninja DONE
Ik doe tegenwoordig gewoon arcade mode met 1 ronde, af en toe kom je zelfs een ronde verder, je kan dan lekker je combo's proberen te oefen, en je hebt binnen no time een online tegenstander te pakken. Het mooie ervan is dat je lekker lui geen rooms hoeft op te zetten, en je match altijd lukt ipv contant te zoeken naar een game, of levenloos naar je scherm zit te staren totdat een tegenstander je room entered.Aryawn schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:53:
[...]
Probeer eens zelf matches te hosten. Dat doe ik tegenwoordig altijd; meestal komt er al heel snel een tegenstander met een stabiele connectie. Het gaat in ieder geval veel sneller dan wanneer je zelf op zoek gaat naar games.
Heb zelf ook de ervaring dat hosten het beste werkt wanneer je wat meer BPs (3500-4000 atm) hebt. Meestal heb ik binnen 15sec oid al een matchup. Altijd spelers met goede aantal BPs en connection is meestal ook redelijk. Wanneer iemand maar 1 streepje heeft kick ik nu wel meteen, na een vervelende match waarbij ik geen 1 move kon uitvoeren door de lag en (vooral) daardoor dik werd ingemaakt T_T;
Gisteren ook wel leuk, komt een blanka speler 3x achter elkaar terug naar mijn game om een pak slaag te krijgen
Blank - Bison, is niet echt een goede matchup voor hem heb ik het idee. Ik verlies vrijwel nooit van blanka met Bison. Alleen die ultra is irritant omdat ik soms nog wat moeite heb met reageren op de overhead doordat hij die zelf kan timen.
Gisteren ook wel leuk, komt een blanka speler 3x achter elkaar terug naar mijn game om een pak slaag te krijgen
Blank - Bison, is niet echt een goede matchup voor hem heb ik het idee. Ik verlies vrijwel nooit van blanka met Bison. Alleen die ultra is irritant omdat ik soms nog wat moeite heb met reageren op de overhead doordat hij die zelf kan timen.
Ik heb nu een aantal uren online gespeeld maar ik kan er niks van
Erg frustrerend maarja, de aanhouder wint!
GGS @ Omepee. Had net een opwarmmatch nodig voor een toernooimatch die ik even snel moest spelen. Je Chun-li is wel gevaarlijk, vooral die crossmove. Ik heb wel 3-0 gewonnen maar het had net zo goed 0-3 kunnen worden. Heb je je BPs met haar gehaald?
Je was trouwens een goede opwarmertje; m'n tegenstander in het toernooi speelde ook met Chun-li
.
Je was trouwens een goede opwarmertje; m'n tegenstander in het toernooi speelde ook met Chun-li
Dank, jij ook goed gespeeld, de eerste twee potjes waren inderdaad spannend. Ryu is best wel een problematische match-up voor mij persoonlijk, omdat hij relatief veel mogelijkheden heeft om foutjes met Chun af te straffen. Vooral jouw speelstijl is erg effectief.
De eerste ~2400 punten heb ik met Balrog en voornamelijk Rose gehaald. Daarna besefte ik dat de mogelijkheden met Rose vrij beperkt waren, waarna ik ben overgestapt naar Chun.
En heb je de toernooimatch gewonnen?
De eerste ~2400 punten heb ik met Balrog en voornamelijk Rose gehaald. Daarna besefte ik dat de mogelijkheden met Rose vrij beperkt waren, waarna ik ben overgestapt naar Chun.
En heb je de toernooimatch gewonnen?
Uiteraard gewonnen ja. Ben begonnen met het oefenen van Dhalsim daarnet, ga over een paar dagen weer verder. Het wordt tijd dat ik alle chars leer kennen.
Het is wel erg rampzalig als je wat van je puntjes verliest ja... >_>Aryawn schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:31:
Tering, wat heb ik een last van mijn hand zeg. Ik heb een gevoel in het topje van mijn linkerduim dat vergelijkbaar is met wanneer die gekneusd is, maar dan iets minder erg. Net weer een boel online matches gespeeld. Daarvan heb ik weliswaar 80% gewonnen, maar niets ging zoals het hoort. Ik werd geraakt door de meest willekeurige Shoryukens en Tigers omdat ik te traag was met mijn combo's, het blokken ging voor geen ene meter, ipv de Ultra deed ik backflips. Ergste was dat ik heb verloren van een Ken scrub die niets anders kon dan fierce Shoryukens en roundhouses spammen, omdat ik al mijn throws miste. +128 BP voor hem. Nou ja, tijdens de tweede ronde ging mijn telefoon (ik moest opnemen), dus daar had hij mazzel. Misschien was een modem reset van mijn kant hier wel op z'n plaats geweest.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vandaag tegen een speler met 8765 BP gespeeld (random ranked match). Toch nog een ronde tegen hem gewonnen en was nog even spannend in de laatste ronde.
Maar ja uiteindelijk won hij natuurlijk terecht, wel veel geleerd.
Vandaag ook weer een vage dag ik ben veel te streakerig. Begon met 1960 BP denk ik steeg naar 2050 of zo daalde naar 1650 en steeg weer tot uiteindelijk 2250 of 2350 weet ik niet meer zeker.
Ik merk steeds meer dat het minder aan de tegenstander maar meer aan mezelf als ik verlies. Ik maak af en toe veel foutjes (irri xbox controller
) en als de tegenstander het ritme te pakken heeft wint hij makkelijk.
Denk dat ook inspelen er iets mee te maken kan hebben ik eindig vaker sterker dan dat ik aan een reeks potjes begin misschien eerst effe warmlopen met een paar player matches.
Dus ik houd me aanbevolen voor player matches als je tegen een average balrog speler wilt oefenen
Nickname XBOXLIVE: Mysteriax
Maar ja uiteindelijk won hij natuurlijk terecht, wel veel geleerd.
Vandaag ook weer een vage dag ik ben veel te streakerig. Begon met 1960 BP denk ik steeg naar 2050 of zo daalde naar 1650 en steeg weer tot uiteindelijk 2250 of 2350 weet ik niet meer zeker.
Ik merk steeds meer dat het minder aan de tegenstander maar meer aan mezelf als ik verlies. Ik maak af en toe veel foutjes (irri xbox controller
Denk dat ook inspelen er iets mee te maken kan hebben ik eindig vaker sterker dan dat ik aan een reeks potjes begin misschien eerst effe warmlopen met een paar player matches.
Dus ik houd me aanbevolen voor player matches als je tegen een average balrog speler wilt oefenen
Nickname XBOXLIVE: Mysteriax
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Ik speelde een paar daagjes geleden tegen een balrog waar ik gewoon echt met geen mogelijkheid damage aan kon toebrengen. Het enige wat lukte was wat chip damage en een gelukkige c.lk.
Toen het potje afgelopen was zag ik waarom: 51000BP... Naam was iets van rudegirlz oid...
Toen het potje afgelopen was zag ik waarom: 51000BP... Naam was iets van rudegirlz oid...
51000 is best wel heel erg veel.
@ Kev, sorry gister. M'n ps3 verbinding viel weg. Aangezien het al zo laat was had ik geen zin om het te onderzoeken waarna ik ben gaan slapen lol..
@ Kev, sorry gister. M'n ps3 verbinding viel weg. Aangezien het al zo laat was had ik geen zin om het te onderzoeken waarna ik ben gaan slapen lol..
Jullie komen wel vaak gasten tegen die veel punten hebben //
die zie ik nauwelijks
van dat soort gasten kan je heel veel leren !
die zie ik nauwelijks
Ik ook niet. Het is heel zeldzaam. Wat ik wel merkte gister is dat ik vaak tegen mensen met +- 1500 punten speelde waarbij ik elke keer +- 25 punten per win kreeg. Ik ga proberen om volgend week de 5k mark te breken..
Sinds vrijdag ook eindelijk SFIV voor de ps3 in huis en nu al zo'n 10 uurtjes gespeeld 
Best een pittige game, zelfs op very easy heb ik enorm veel moeite met sommige tegenstanders. Ik probeer eerst zo veel mogelijk chars vrij te spelen maar ik merk dat ik moeite heb om met sommige chars echt lekker te spelen. Vooral de chars met special moves waarvoor een charge nodig is krijg ik niet echt onder de knie. Tot nu toe vind ik vooral Sakura en C. Viper fijn spelen, echter krijg ik op very easy Seth met C. Viper niets eens verslagen en merk ik dat ik haar speelstijl nog lang niet onder de knie heb
Online ook heel even gekeken maar daar kreeg ik heel hard slaag. Slechts één partij kunnen winnen tegen iemand die slechts 200BP had en dus ook net begonnen was. Mochten er hier nog meer mensen lage BP hebben en wat willen spelen, voeg me dan maar toe op PSN (ff erbij zeggen dat je van GoT bent).
Kun je trouwens ook er voor zorgen dat je dan altijd bij elkaar in een room komt, ben die optie nog niet tegen gekomen namelijk.
Best een pittige game, zelfs op very easy heb ik enorm veel moeite met sommige tegenstanders. Ik probeer eerst zo veel mogelijk chars vrij te spelen maar ik merk dat ik moeite heb om met sommige chars echt lekker te spelen. Vooral de chars met special moves waarvoor een charge nodig is krijg ik niet echt onder de knie. Tot nu toe vind ik vooral Sakura en C. Viper fijn spelen, echter krijg ik op very easy Seth met C. Viper niets eens verslagen en merk ik dat ik haar speelstijl nog lang niet onder de knie heb
Online ook heel even gekeken maar daar kreeg ik heel hard slaag. Slechts één partij kunnen winnen tegen iemand die slechts 200BP had en dus ook net begonnen was. Mochten er hier nog meer mensen lage BP hebben en wat willen spelen, voeg me dan maar toe op PSN (ff erbij zeggen dat je van GoT bent).
Kun je trouwens ook er voor zorgen dat je dan altijd bij elkaar in een room komt, ben die optie nog niet tegen gekomen namelijk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mwah, tegen een speler spelen met 50000 BP leer je echt heel erg weinig hoor. Je maakt geen schijn van kans. Kreeg net nog een rematch maar kon er weinig tegenin brengen. Deze persoon heeft gewoon ten allen tijde minstens 3 opties om te ontwijken of hoog of laag aan te vallen. Het is echt heel knap, maar ook een tikkeltje zielig.
Edit: naam is trouwens Infernoz Girl.
Edit: naam is trouwens Infernoz Girl.
[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 29-03-2009 16:11 ]
Oh op XBL. Vond het al raar dat ik hem niet op PSN zag staan. Zie trouwens wel dat er meerdere Infernoz gasten in de top 5 staan, zijn het cheaters?
Nog een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=sUTubI35WT0 ; Het lukt mij met Ryu wel vaker om de Ultra uit te voeren op close range en om zo niet door chipdamage dood te gaan. Kan ook een shoryuken doen maar een ultra is mooier ;p..
Nog een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=sUTubI35WT0 ; Het lukt mij met Ryu wel vaker om de Ultra uit te voeren op close range en om zo niet door chipdamage dood te gaan. Kan ook een shoryuken doen maar een ultra is mooier ;p..
[ Voor 44% gewijzigd door Mr.Nash op 29-03-2009 16:27 ]
hahha is goed man:).. andere keertje dan maar heheheMr.Nash schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:53:
51000 is best wel heel erg veel.
Hoe meer BP je hebt.. dan kom je van mensen met hoge BP...Sir_Audio schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:38:
Jullie komen wel vaak gasten tegen die veel punten hebben //
die zie ik nauwelijksvan dat soort gasten kan je heel veel leren !
daarvoor had ik met 15xx BP kom ik tegen van 0a 2000BP mensen.
kheb nu 38xx en kom nu redelijk vaak met hoge BP mensen van 3K t/m 6K
Online heb ik nu 200 matches gespeeld (kreeg net de achievement) maar ik heb er pas 10 gewonnen ofzo, echt ziek. Ik speel Gouken en zuig zwaar
Maar het is nog steeds leuk
Seth is echt cheap. Ene ronde win je met bijna perfect en de volgende ronde wordt iedere move genadeloos afgestraft. Beetje jammer.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ben ik aan het leren voor een examen morgen zegt m'n broertje opeens: "Kom, Kenpachi daagt je uit". Ik denk zo: "Hmmz, al even niet gespeeld, ben koud maar moet wel tenminste een uitdaging kunnen zijn", dus ik zo naar beneden.
Kom ik beneden word ik afgeslacht door eerst z'n Crimson Viper (2 ronden gewonnen van de 9) daarna door z'n Ken (0 van de 6). Hij is in mijn lijst echt de nr1, no contest. Ben niet eerder zo afgeslacht..
Is hij ook van tweakers?
EDIT: Oh, blijkbaar is hij dus een topspeler uit Belgie. Voel me al beter nu lol.
Kom ik beneden word ik afgeslacht door eerst z'n Crimson Viper (2 ronden gewonnen van de 9) daarna door z'n Ken (0 van de 6). Hij is in mijn lijst echt de nr1, no contest. Ben niet eerder zo afgeslacht..
Is hij ook van tweakers?
EDIT: Oh, blijkbaar is hij dus een topspeler uit Belgie. Voel me al beter nu lol.
[ Voor 13% gewijzigd door Mr.Nash op 29-03-2009 21:49 ]
Ik vind het helemaal niet erg om punten te verliezen, alleen de manier waarop (onderbreking door een telefoontje) is zo suf.Vanitas schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:25:
[...]
Het is wel erg rampzalig als je wat van je puntjes verliest ja... >_>
Gisteren trouwens weer gespeeld tegen Paul / "somuchdamage" en weer verloren. Die gast is echt goed met Sagat.
[ Voor 15% gewijzigd door Aryawn op 30-03-2009 00:05 ]
Ik speel SF IV in het weekend bij een vriend van me op de PS3, gave game hoor!
Lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een fighter. Ik speel het liefste met El Feurte, zo leuk kereltje. Helaas zijn zijn aanvallen niet heel sterk en kan die ook niet veel klappen hebben... maar goed des te meer uitdaging!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In afwachting van mijn xbox harde schijf (geen ruimte meer voor updates en dus kan ik niet online) ben ik maar zoveel mogelijk trial aan het doen. De normal trials gaan best aardig, maar wat heb ik ongeloofelijk moeten kloten voor die fake kick van Sagat. Wat een belachelijke move is dat zeg. De eerste 2 hard challenges had ik al, maar dan kom je eeneens niet voorbij de tweede normal
.
Affijn, voor de mensen die net als ik geen stick hebben en toch heel snel achterelkaar 2 keer schoppen wil indrukken: even je buttons remappen zodat i.p.v. een trigger 2 normal knoppen als HK gemapped hebt en een paar minuten stom button bashen. zie ook sagat fake kick
Die mogen ze er dus wel uit halen met een patch.
Sowiso hoor ik lees ik hier weinig over trails. Ik kom met geen enkele char voorbij alle hard trials. Meer mensen problemen mee?

Affijn, voor de mensen die net als ik geen stick hebben en toch heel snel achterelkaar 2 keer schoppen wil indrukken: even je buttons remappen zodat i.p.v. een trigger 2 normal knoppen als HK gemapped hebt en een paar minuten stom button bashen. zie ook sagat fake kick
Sowiso hoor ik lees ik hier weinig over trails. Ik kom met geen enkele char voorbij alle hard trials. Meer mensen problemen mee?
Hallo met Tim
Normal challenges lukken me nog net, na heel veel gevloek, maar de hards zijn hopeloos voor mij. Vooral de timing van de combos is echt moeilijk.
Ik snap trouwens niet hoe je mensen met zo hoge bp kan tegenkomen? Ik win de grote meerderheid van mijn matchen, maar kom nooit boven de 1500 bp uit: Ik kom alleen maar mensen met zeer weinig bp tegen (0-300), waardoor ik hooguit 30 punten bijkrijg wanneer ik win, maar per verlies gaan er wel zo'n 120 punten van
.
Ik snap trouwens niet hoe je mensen met zo hoge bp kan tegenkomen? Ik win de grote meerderheid van mijn matchen, maar kom nooit boven de 1500 bp uit: Ik kom alleen maar mensen met zeer weinig bp tegen (0-300), waardoor ik hooguit 30 punten bijkrijg wanneer ik win, maar per verlies gaan er wel zo'n 120 punten van
[ Voor 52% gewijzigd door boe2 op 30-03-2009 10:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Laatst dus bij die vriend met El Fuerte wat trials geprobreerd maar die shit moet je eigenlijk alleen doen en dan uurtje of 3 voor uit trekken... Ik ben toen blijven haken op normal-level 4. Met een combo die vrij lastig is. Maar o'zo gaafTimlog schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:02:
In afwachting van mijn xbox harde schijf (geen ruimte meer voor updates en dus kan ik niet online) ben ik maar zoveel mogelijk trial aan het doen. De normal trials gaan best aardig, maar wat heb ik ongeloofelijk moeten kloten voor die fake kick van Sagat. Wat een belachelijke move is dat zeg. De eerste 2 hard challenges had ik al, maar dan kom je eeneens niet voorbij de tweede normal.
El Fuerte!
Trouwens wij hebben altijd wel spannende potjes, is er een manier om het op te nemen zodat ik het wellicht op youtube kan zetten? Of moet ik dan met dvd recorders gaan werken.
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 30-03-2009 10:32 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nog een tip voor save your quarters en andere trophies:
Zet aantal rounds op 1, medium, en 30 sec.
Zo is Seth nooit vervelend zeg maar.
Zet aantal rounds op 1, medium, en 30 sec.
Zo is Seth nooit vervelend zeg maar.
Ik heb alleen met Ryu de normal challenge gehaald en dit was nog na veel gestoei met de controller ook...
Ik vind de challenge ook veel te moeilijk....(misschien toch maar is voorzichtig gaan kijken naar een stick)
Ik vind de challenge ook veel te moeilijk....(misschien toch maar is voorzichtig gaan kijken naar een stick)
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Ik vind de hard trials met charge based karakters echt moeilijk! Met Ryu en Akuma heb ik met veel sweet ,tranen, vloeken de trails gehaald.
Ik heb met Ryu moeite om de f.FP te linken aan de cr.FP. Moet zo precies
Heb minder moeite met f.FP, cr.LP. cr.FP.
Trial 3 of 4 is het geloof ik.
FA
f.FP
cr.FP
DP
Super
FA
f.FP
cr.FP
DP
Super
Is er ook al iets duidelijk over de PC release? Kan nergens een datum vinden maar heb gelezen "summer". April/Mei/Juni/Juli, dus over 2 á 3 maand? Wat lang!
Ik kan het niet lezenMuppet schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:33:
Ik heb met Ryu moeite om de f.FP te linken aan de cr.FP. Moet zo preciesHeb minder moeite met f.FP, cr.LP. cr.FP.
FA
f.FP
cr.FP
DP
Super
Hallo met Tim
Lol.....Ik had een ontzettende mazzel met trial 4....het lukte maar niet en was samen met mijn maatje een beetje aan het kloten.....in 1 keer lukte hij Woot helemaal uit mijn plaat.....Muppet schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:33:
Ik heb met Ryu moeite om de f.FP te linken aan de cr.FP. Moet zo preciesHeb minder moeite met f.FP, cr.LP. cr.FP.
FA
f.FP
cr.FP
DP
Super

en trial 5 stelt geen drol voor
[ Voor 3% gewijzigd door MeagaShira op 30-03-2009 13:53 ]
lolTimlog schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:36:
[...]
Ik kan het niet lezenwat is FA? en wat is cr ?En DP is Dragon Punch?
cr = crouch
f = forward
j = jump
s = standing
sc = standing close
lp = light punch
mp = medium punch
fp = fierce punch
zelfde geld voor kick
DP = Dragon punch
FA = focus attack
zoiets
Even voor de lulz
:
http://i40.tinypic.com/2nkui4i.gif
Ik ga binnenkort SF4 bestellen voor de 360, so prepare to get your asses kicked!
/sarcasme
http://i40.tinypic.com/2nkui4i.gif
Ik ga binnenkort SF4 bestellen voor de 360, so prepare to get your asses kicked!
Heb geduld! De DLC komt er zo aan. Daar zit oook youtube opneemfunctie in! Ik verwacht over zo'n 2 weken.MrVegeta schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:31:
[...]
Trouwens wij hebben altijd wel spannende potjes, is er een manier om het op te nemen zodat ik het wellicht op youtube kan zetten? Of moet ik dan met dvd recorders gaan werken.
Dat zou vrij geniaal zijn
.
Ik dacht dat ik met El Fuerte al aardig goed was dus één potje online gedaan. Tegen een Legendary Fighter (geen idee hoe goed dat is). Die speelde met Guille, constant hetzelfde truukje. Sonic Boom + Low kick. Block je de sonic boom krijg je een low kick lig je op de grond. Uiteindelijk had ik natuulijk low > back moeten blokken maar goed was al gauw pissed.
El Fuerte is zo geniaal
.
Ik dacht dat ik met El Fuerte al aardig goed was dus één potje online gedaan. Tegen een Legendary Fighter (geen idee hoe goed dat is). Die speelde met Guille, constant hetzelfde truukje. Sonic Boom + Low kick. Block je de sonic boom krijg je een low kick lig je op de grond. Uiteindelijk had ik natuulijk low > back moeten blokken maar goed was al gauw pissed.
El Fuerte is zo geniaal
Kanonnen, ik kom nog niet eens voorbij normal trial 3. Die combo's moeten zo snel achter elkaar. Ik was van de week aan het proberen met Akuma, maar na de 100e keer net te laat een hadoken en er vloog weer eens een controller door de kamer.MeagaShira schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Lol.....Ik had een ontzettende mazzel met trial 4....het lukte maar niet en was samen met mijn maatje een beetje aan het kloten.....in 1 keer lukte hij Woot helemaal uit mijn plaat.....
en trial 5 stelt geen drol voor
Read the code, write the code, be the code!
Zo net tegen een 2500+ akuma gewonnen enige wat hij deed was jumpen en fireball..blocken kon hij niet verder dus heb hem eigenlijk vrij makkelijk verslagen.
..oh ja hij wat ook meehielp dat hij steeds zn super en ultra probeerde en als hij hem er uit kreeg kon ik makkelijk erover heen springen.
psn id: hypnotoad_nl
psn id: hypnotoad_nl
[ Voor 3% gewijzigd door djerror op 31-03-2009 11:36 ]
Wat een kick kan dit spel je geven als je zo ver bent dat je ook daadwerkelijk doet wat je wil doen
Net online voor het eerst met Cammy (nadat ik even de arcade mode met er doorliep) tegen een Ryu. 1e ronde bijna K.O. maar door een mooie Ultra terug gekomen en de ronde gewonnen. 2e ronde won hij en de 3e ik weer waarbij ik in die ronde eigenlijk domineerde
Heerlijke game, kan niet anders zeggen.
Vind zoo raar dat je met 300 bp mensen tegen kom met 1500 als je op same skill en ben ik pas 2 mensen tegen gekomen met 3 streepjes valt niet echt tegen te winnen met best wel lag
( xbox 360 ) Nog meer mensen die er last van hebben ?
Gamertag Colleennl
( xbox 360 ) Nog meer mensen die er last van hebben ?
Gamertag Colleennl
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Heb me lesje wel gehad voor de komende week// moet een hoop leren nog ,leer iedere dag wel iets.
Maar wanneer komen die tournaments nou online en hoe kan je je inschrijven ?
EN hoe kom je nou aan die alternating clothing ( wie heeft een concreet antwoord ?)
EN hoe kom je nou aan die alternating clothing ( wie heeft een concreet antwoord ?)
Die alternatieve clothing kan je als DLC kopen, bij de Xbox iig
Read the code, write the code, be the code!
Zit nu rond de 2500bp met me rog.
Vandaag ook een leuk potje iemand anders kiest ook een rog tegelijk met mij dus waarschijnlijk ook zijn main.
Dus we beginnen te vechten ging vrij gelijk op.
Doet hij opeens de combo headbutt to ultra nou ja ik word iets geraakt, maar het is imo een zeer slechte combo omdat de ultra geen fulldamage doet. Hierdoor verloor hij ook de rondes uiteindelijk want. Tegen het eind maak ik veel afstand en concentreer het moment dat hij een dash naar mij toe doet gooi ik de ultra op hem en uitendelijk hierdoor erg makkelijk gewonnen.
Bleek op het eind dat hij 5800 bp had, kon de 128 puntjes goed gebruiken
Vandaag ook een leuk potje iemand anders kiest ook een rog tegelijk met mij dus waarschijnlijk ook zijn main.
Dus we beginnen te vechten ging vrij gelijk op.
Doet hij opeens de combo headbutt to ultra nou ja ik word iets geraakt, maar het is imo een zeer slechte combo omdat de ultra geen fulldamage doet. Hierdoor verloor hij ook de rondes uiteindelijk want. Tegen het eind maak ik veel afstand en concentreer het moment dat hij een dash naar mij toe doet gooi ik de ultra op hem en uitendelijk hierdoor erg makkelijk gewonnen.
Bleek op het eind dat hij 5800 bp had, kon de 128 puntjes goed gebruiken
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Je kan de costumes kopen in de Playstation Store. Alleen moet je dan een creditcard hebben. Wanneer gaan we weer sparren?Sir_Audio schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:10:
Heb me lesje wel gehad voor de komende week// moet een hoop leren nog ,leer iedere dag wel iets.
Hahaha I share your feelings....:pwackmaniac schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:55:
[...]
Kanonnen, ik kom nog niet eens voorbij normal trial 3. Die combo's moeten zo snel achter elkaar. Ik was van de week aan het proberen met Akuma, maar na de 100e keer net te laat een hadoken en er vloog weer eens een controller door de kamer.
Was echt gewoon mazzel hebben, die moves lukken me ook eigenlijk niet meer....(een paar nog wel:P)
Gewoon blijven proberen...Ga zelf Akuma ook maar is verder proberen te unlocken....
Verwijderd
Ik had vanochtend na 100000000000 x proberen de hard trial 4 van Ken gehaald. Ik werd helemaal paraaa, nu ik de laatste trial van hem heb gezien word het nog es 10000000000 x proberen
. En dan schreeuwen van blijheid als het gelukt is
YESSSSS Ik heb zojuist eindelijk wat ranked games gewonnen en heb nu 250bp 
Ik speel nu met Ryu en heb door dat zijn LP HEEL effectief is voor het breken van vanalles. Aan mijn verdediging moet ik echt nog werken en de Ultra doe ik nauwelijks omdat me dat teveel geklooi kost.
De potjes die ik verlies verlies ik met niet veel achterstand, meestal komt het op de laatste 2 slagen neer. Ik verlies wel nog het merendeel maar dat maakt niets, zolang ik maar 1 op de 3 of 4 win is het leuk.
De meeste problemen heb ik tegen Ken en Chun Li, als Ken eenmaal zijn gang gaat kan ik NIETS meer
edit:
Ik ben zojuist tot de 550 punten gekomen, het is nu pas echt leuk als je niet de hele tijd geasswhooped wordt
Ik speel nu met Ryu en heb door dat zijn LP HEEL effectief is voor het breken van vanalles. Aan mijn verdediging moet ik echt nog werken en de Ultra doe ik nauwelijks omdat me dat teveel geklooi kost.
De potjes die ik verlies verlies ik met niet veel achterstand, meestal komt het op de laatste 2 slagen neer. Ik verlies wel nog het merendeel maar dat maakt niets, zolang ik maar 1 op de 3 of 4 win is het leuk.
De meeste problemen heb ik tegen Ken en Chun Li, als Ken eenmaal zijn gang gaat kan ik NIETS meer
edit:
Ik ben zojuist tot de 550 punten gekomen, het is nu pas echt leuk als je niet de hele tijd geasswhooped wordt
[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 31-03-2009 18:14 ]
Uhm wat dacht je van morgen moet tot laat werken vandaag ben ook maar pas net begonnen morgen avond ben ik wel vrij ....Je kan de costumes kopen in de Playstation Store. Alleen moet je dan een creditcard hebben. Wanneer gaan we weer sparren?
Voor en na de wedstrijd van NL - MACEDONIË ben ik beschikbaar
Deze game blijft heerlijk.... alleen m'n BP ging ff down the drain na aanschaf van een stick 
Van 1300 naar 500 ofzo.
Merk toch wel dat ik nog veel moet oefenen wil ik 2000+ halen.
De ene keer win ik gemakkelijk de andere keer win ik met moeite of verlies ik omdat ik zit te prutsen
Maar heb in tijden niet zo fanatiek een game gespeeld...
Van 1300 naar 500 ofzo.
De ene keer win ik gemakkelijk de andere keer win ik met moeite of verlies ik omdat ik zit te prutsen

Nash: ggs vanmiddag. Vervelend dat tijdens dat ene potje de verbinding wegviel.
Ik moet veel van jullie trouwens nog steeds toevoegen, maar ik vergeet telkens de namen te noteren.
Ik moet veel van jullie trouwens nog steeds toevoegen, maar ik vergeet telkens de namen te noteren.
[ Voor 11% gewijzigd door Aryawn op 31-03-2009 19:16 ]
Bekijk de start post eensAryawn schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:15:
GGS. Jouw Chun is echt gevaarlijk, ik kan echt niet spelen tegen geduldige afwachtende spelersAryawn schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:15:
Verwijderd
Ja sgoed, paar potjes voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijdSir_Audio schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:04:
[...]
Uhm wat dacht je van morgen moet tot laat werken vandaag ben ook maar pas net begonnen morgen avond ben ik wel vrij ....
Voor en na de wedstrijd van NL - MACEDONIË ben ik beschikbaar
Had net echt een aantal wtf momentjes online...
Ik sloeg echt door mensen heen, beeldjes door elkaar, en toen ineens...
zwart beeld.... piep piep piep ps3 op zwart.. en niet meer aangaan.. (zelfs de controller dacht nog dat ie verbinding had)
Toen maar even de stroom eraf gehaald, en even gewacht en nu doet ie het weer.
Wel balen van het online potje..
Ik sloeg echt door mensen heen, beeldjes door elkaar, en toen ineens...
zwart beeld.... piep piep piep ps3 op zwart.. en niet meer aangaan.. (zelfs de controller dacht nog dat ie verbinding had)
Toen maar even de stroom eraf gehaald, en even gewacht en nu doet ie het weer.
Wel balen van het online potje..
DIe staat !!Ja sgoed, paar potjes voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijd
Oh, jij bent van GoT. GGS net, dacht dat je van ergens anders was.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:30:
[...]
Ja sgoed, paar potjes voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijd
@ Kev: Je Blanka is goed gast (+ mijn Ryu is slecht). Ik dacht dat ik meer ronden van je zou kunnen winnen maar helaas. Na de 3-2 moest ik trouwens gaan, de rest speelde m'n broer. Trouwens, af en toe lijkt het alsof er meerder er meerdere mensen spelen. Een ronde raak ik je met alles wat ik doe; de volgende ronde lukt niks en wordt ik afgestraft.
ook GGS... haha niet stom bedoeld. eerste ronde was ik niet zo serieus aan het spelen.. en sommige momenten kreeg ik mijn ultra niet uitMr.Nash schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:24:
[...]
Oh, jij bent van GoT. GGS net, dacht dat je van ergens anders was.
@ Kev: Je Blanka is goed gast (+ mijn Ryu is slecht). Ik dacht dat ik meer ronden van je zou kunnen winnen maar helaas. Na de 3-2 moest ik trouwens gaan, de rest speelde m'n broer. Trouwens, af en toe lijkt het alsof er meerder er meerdere mensen spelen. Een ronde raak ik je met alles wat ik doe; de volgende ronde lukt niks en wordt ik afgestraft.
en tegen zangief heb ik tevaak tegen gekomen waar ik mijn zwakke punten heb verbeterd.
morgen komt mijn TE stick binnen.. dan kan ik mijn blanka, chunli, guile VOL uit geven:)
Hehe, ik was bij zangief al weg, was m'n broer. Volgende keer zal ik ook beter m'n best doen, je was vandaag de eerste tegen wie ik opeens moeite moest doen.
Ik zal je ook vaker uitdagen (first to 5 altijd). Niet dat ik wil winnen ofzo maar gewoon om tegen een goede blanka te oefenen. Heb al weken niet tegen een goede blanka gespeeld en dat zag ik vandaag keihard terug komen
. Met je TE stick vanaf morgen weet ik niet wat ik kan verwachten 
Zelfde geld voor Furfoot's Honda, heb weer variatie nodig.
Ik zal je ook vaker uitdagen (first to 5 altijd). Niet dat ik wil winnen ofzo maar gewoon om tegen een goede blanka te oefenen. Heb al weken niet tegen een goede blanka gespeeld en dat zag ik vandaag keihard terug komen
[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nash op 31-03-2009 22:44 ]
Heb je nog een El-Fuerte speler nodig? Ben in het weekend weer bij een vriend waar ik street fighter speel
.
same here..merk trouwens dat ik echt mn dag moet hebben. Eergisteren won ik heel veel en kreeg ook makkelijk de combo's eruit en gisteren verloor ik zowat alles en lukte het echt voor geen meter, veel bp-tjes verloren daardoor.Redje schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:05:
Deze game blijft heerlijk.... alleen m'n BP ging ff down the drain na aanschaf van een stick
Van 1300 naar 500 ofzo.
De ene keer win ik gemakkelijk de andere keer win ik met moeite of verlies ik omdat ik zit te prutsen![]()
Ik speel al een week niet echt meer aangezien mijn stick kapot is. Ik krijg als het goed is deze week weer nieuwe sanwa onderdelen dus dan ga ik weer aan de slagMr.Nash schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:43:
Gister een ranked match tegen een goede Vega speler gespeeld. Ik met Ken en damm die kerel was goed.
Eerste potje gaf hij me echt whoopass, tweede potje dacht ik aan wat ik hier op Tweakers had gelezen.....
Zette hem zwaar onder druk met een aantal combo's en toen wist ie niet meer waar hij het moest zoeken.......hahaha met 2-1 gewonnen.....
Heb zelf nu 900 nog wat punten en hij zat in de 3000....
Eerste potje gaf hij me echt whoopass, tweede potje dacht ik aan wat ik hier op Tweakers had gelezen.....
Zette hem zwaar onder druk met een aantal combo's en toen wist ie niet meer waar hij het moest zoeken.......hahaha met 2-1 gewonnen.....

Heb zelf nu 900 nog wat punten en hij zat in de 3000....

Verwijderd
Klopt ben van hierMr.Nash schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:24:
[...]
Oh, jij bent van GoT. GGS net, dacht dat je van ergens anders was.
Omdat er een apart topic voor is heb ik heb een aantal posts over controllers en sticks verplaatst naar \[PS3/360] Street Fighter IV + controllers / arcade sticks.
And I'm the only one and I walk alone.
Mijn PSN-ID mag ook wel in de OP 
PSN-ID: Wormaap
En als er iemand nu zin heeft om te spelen tegen een Sagat die heel graag wil, maar niet zo goed kan, de PS3 staat nu aan
PSN-ID: Wormaap
En als er iemand nu zin heeft om te spelen tegen een Sagat die heel graag wil, maar niet zo goed kan, de PS3 staat nu aan
Ticking away, the moments that make up a dull day
Dit topic is gesloten.