Het werkt hetzelfde met Ochio die doet ook meer dmg met de heavy. Het verschil is de EX versie heeft meer invincibility frames, en de light versie meer range.Slashdotter schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:57:
Ben net met Zangief aan het experimenteren. Wat me opvalt. Z'n screw piledriver doet aan damage:
light: 200
medium: 220
heavy: 240
ex: 220
Waarom zou je ooit iets anders dan heavy gebruiken? En wat is het voordeel van ex behalve dat gele kleurtje. Extra reach of prioriteit?
Furfoot: lekker gespeeld net.
(Ik was de Chun)
Ook meteen een van de weinige keren dat ik tegen een Honda heb gespeeld, dus in het begin had ik wat moeite met het blokken en punishen van aanvallen. Dat is wel iets waar ik aan moet werken: wanneer ik speel tegen een character dat vrij weinig gebruikt wordt (Honda, Dhalsim, Gen), weet ik nog niet zo goed welke aanvallen meer prioriteit hebben. Dus dat waren 8 leerzame potjes.
Ook meteen een van de weinige keren dat ik tegen een Honda heb gespeeld, dus in het begin had ik wat moeite met het blokken en punishen van aanvallen. Dat is wel iets waar ik aan moet werken: wanneer ik speel tegen een character dat vrij weinig gebruikt wordt (Honda, Dhalsim, Gen), weet ik nog niet zo goed welke aanvallen meer prioriteit hebben. Dus dat waren 8 leerzame potjes.
Yep ggs. Chun is redelijk tricky voor honda omdat haar normals hele hoge prioriteit hebben, helemaal in de lucht. Bijvoorbeeld die crossup move is diep genoeg dat die van mijn ex headbutt en non ex buttstomp wint. Maar veel chuns spelen turtle style dus daar haal ik me voordeel uit door op afstand te chargen met ochio zodat ik iig een antwoord heb op hun moves.Aryawn schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:46:
Furfoot: lekker gespeeld net.(Ik was de Chun)
Probeer ook die ex spinning bird kick voor je wakeup te gebruiken, erg goed tegen jump-ins en mensen die voor een throw gaan.
Ik zoek ook nog goede SF4 tegenspelers
.
PSN: vondutchx
Ik speel zelf met Sagat en heb +/- 2000 BP
hey kheb je net geadd.... naam kev7381XthinkZ schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:21:
Ik zoek ook nog goede SF4 tegenspelers.
kheb nu 3xxx bp:)
Misschien vanavond gezellig oefenen.
Gisteren pak slaag van furfoot gekregen met 7-2.
Honda vs Sagat.
Ik weet dat ik hem best flink pak slaag kan geven, maar dan moet ik wat langer tegen hem spelen, want heb nog nooit eht getrained tegen een goede Honda.
. Dus ff m'n timing te pakken krijgen.
Gisteren pak slaag van furfoot gekregen met 7-2.
Honda vs Sagat.
Ik weet dat ik hem best flink pak slaag kan geven, maar dan moet ik wat langer tegen hem spelen, want heb nog nooit eht getrained tegen een goede Honda.
[ Voor 11% gewijzigd door XthinkZ op 23-03-2009 15:09 ]
Ah weet ik ook weer:P
Ik wil namelijk altijd mijn tegenstanders uit de lucht uppercutten als ze komen aanvliegen, maar dan moet ik wel in vorm zijn
.
Ik wil namelijk altijd mijn tegenstanders uit de lucht uppercutten als ze komen aanvliegen, maar dan moet ik wel in vorm zijn
Furfoot schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:45:
[...]
Die abel speler maakt mij ook volledig af (pixie something), ik kan eigenlijk niks doen tegen hem met honda. Maarja de matchup is ook volledig in z'n voordeel met 6-4. Ik verlies ook non-stop van alle sagats (7-3) het enige wat je hoeft te doen is fireballs spammen en als ik in de buurt ben tiger knee.
[ Voor 12% gewijzigd door XthinkZ op 23-03-2009 15:09 ]
Heb die Pixie trouwens toegevoegd alleen nog niet gespeeld. Moet eerst even aan m'n concentratie vermogen werken en Kenpachi verslaan.
Normaal gesproken doe ik het wel, maar ik wist niet zeker of jij weer met een Splash zou komen, of dat je rustig zou wachten en de EX Bird zou punishen. In ieder geval bedankt voor de tip, ik weet nu dat EX Bird Honda's Splash verslaat.Furfoot schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:38:
[...]Probeer ook die ex spinning bird kick voor je wakeup te gebruiken, erg goed tegen jump-ins en mensen die voor een throw gaan.
En blijkbaar spelen we dit spel helemaal niet zoals het hoort:
http://www.gamefaqs.com/b...ard=943712&topic=48534286

Spammers lach ik nog altijd uit eigenlijk
. Tot op het punt dat ik gewoon rustig aan de andere kant van het speelveld blijf staan en iedere keer spring, met een air van "kom je nog?".
Zowiso heb ik nooit het punt van dizzy begrepen. Dizzy betekent dat je net heel veel slaag gekregen hebt, en wat krijg je dan? Een mooie gelegenheid voor je opponent om NOG meer slaag te geven
Zowiso heb ik nooit het punt van dizzy begrepen. Dizzy betekent dat je net heel veel slaag gekregen hebt, en wat krijg je dan? Een mooie gelegenheid voor je opponent om NOG meer slaag te geven

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 23-03-2009 16:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je tegen een hele slechte speler speelt dan heb je dat inderdaad ja.Boeboe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:10:
Spammers lach ik nog altijd uit eigenlijk. Tot op het punt dat ik gewoon rustig aan de andere kant van het speelveld blijf staan en iedere keer spring, met een air van "kom je nog?".
Er vanuitgaande dat je met twee pro's te maken hebt, en 1 fout je je helemaal doodgecombood wordt. Is de Dizzy een geluk uit de hemel als je een toernooi wilt winnen ofzoiets?
[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 23-03-2009 22:40 ]
wat is een shoto?
That Is The Question
Een karakter met de vechtstijl shotokan karate. Zoals Ryu en Ken.rataplan2 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:55:
wat is een shoto?
Hey jongens,
Ik ben nieuw op tweakers (heb al wel een tijdje gelurked =] ).
Hierbij zou ik iedereen op de xbox360, die een keer een potje willen spelen willen vragen mij te adden.
Gamertag is Emersion en ik speel hoofdzakelijk Vega, maar in playermatches kies ik vele personages =].
Ik ben nieuw op tweakers (heb al wel een tijdje gelurked =] ).
Hierbij zou ik iedereen op de xbox360, die een keer een potje willen spelen willen vragen mij te adden.
Gamertag is Emersion en ik speel hoofdzakelijk Vega, maar in playermatches kies ik vele personages =].
Dizzy wordt je volgens mij alleen als je vaak achter elkaar met dezelfde aanval wordt geraakt, veel HP's bijvoorbeeld, met een klein beetje ervaring is er geen excuus dat te laten gebeuren natuurlijkBoeboe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:10:
Spammers lach ik nog altijd uit eigenlijk. Tot op het punt dat ik gewoon rustig aan de andere kant van het speelveld blijf staan en iedere keer spring, met een air van "kom je nog?".
Ben net ingemaakt door kev7381 met zijn Blanka.
Met onizuka_1 liep ik redelijk gelijk op en verloren met 5-4
.
Ik moet zeggen dat het niveau van de gotters niet slecht is.
Maar ik leer snel, dus met wat training moet ik best ver komen
Met onizuka_1 liep ik redelijk gelijk op en verloren met 5-4
En om het rijtje te complementeren. Ook: Gouken, Akuma en Sakura zijn shoto's4nGeLuS schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:53:
[...]
Een karakter met de vechtstijl shotokan karate. Zoals Ryu en Ken.
Nu ik aardig goed met Ken overweg kan heb ik trouwens vanavond toch Vega maar weer opgepakt.
Hij was in SFIV eigenlijk mijn eerste keus maar hij bleek toch nog wat te lastig te besturen.
Maar het gaat steeds beter..
Zelfs wat potjes gewonnen van een Sagat en een Ryu.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
goed gespeeld:).XthinkZ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:42:
Met onizuka_1 liep ik redelijk gelijk op en verloren met 5-4.
ik wou meer met chunli spelen maar als je in game controls kan veranderen dan was me chunli beter..heb elke keer perongeluk triple punch gedrukt ipv triple kick-.-""" kreeg ik die ultra niet in combinatie..
nexttime weer spelen hehehe
GG. Van de 9 ronden speelde ik er zelf 4 (1 verloren, 3 gewonnen). De rest speelde m'n broertje aangezien ik net thuis was. Volgende keer spelen we eerste bij de 5 maar dan speel ik alle ronden zelf.XthinkZ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:42:
Met onizuka_1 liep ik redelijk gelijk op en verloren met 5-4.
Sinds 2 dagen ook streetfighter 4 in huis, jezus wat is dat lang geleden. Wel leuk is dat gelijk nog de combo's van ken wist, toch alweer zo'n 10 jaar geleden
Maar ik moet echt weer een paar guides vinden of een tutorial, want ik ben op dit moment wel heel erg belabberd. Iemand nog suggesties? Soort van SF4 for dummies?
Maar ik moet echt weer een paar guides vinden of een tutorial, want ik ben op dit moment wel heel erg belabberd. Iemand nog suggesties? Soort van SF4 for dummies?
PSN & XBL: Denkoyugo
Het heeft niet met dezelfde aanvallen te maken. Als je een aanval raakt doe je altijd 2 soorten schade:KneoK schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:30:
[...]
Dizzy wordt je volgens mij alleen als je vaak achter elkaar met dezelfde aanval wordt geraakt, veel HP's bijvoorbeeld, met een klein beetje ervaring is er geen excuus dat te laten gebeuren natuurlijkAls je na de vierde sweep nog niet door hebt dat het handiger is om te blocken dan verdien je je dizzy
Schade aan het leven wat direct terug te zien is in de levensbalk en schade aan de dizzy meter.
Deze meter kun je zien in de trainingsmode als je attack data aanzet. Je bent dizzy als je vaak achter elkaar geraakt wordt. Dit kun je voorkomen door gewoon een tijdje niet geraakt te worden (of te blocken) dan gaat de dizzy meter automatisch weer snel naar beneden.
In vergelijking met vorige versies van street fighter duurt het best lang voor een dizzy, dit komt waarschijnlijk door ultra's. Als je een dizzy tegen krijgt weet je dus dat je echt verkeerd bezig bent en van taktiek moet veranderen indien je nog leeft =]
Als je goed engels kunt lezen, zijn de forums van shoryuken.com een erg goede bron. Je hebt daar ook character specifieke threads waar je veel kunt vinden over taktieken, combo's, match ups, etc van een specifiek character.Denko schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:54:
Sinds 2 dagen ook streetfighter 4 in huis, jezus wat is dat lang geleden. Wel leuk is dat gelijk nog de combo's van ken wist, toch alweer zo'n 10 jaar geleden
Er wordt ook vaak naar youtube video's gelinked van tournament matches waar je vaak ook veel van kan leren.
Tenslotte is er nog de challenge mode in de game zelf....daar heb je trial challenges die je bepaalde combo's leert van een character.
[ Voor 28% gewijzigd door Emersion op 24-03-2009 10:26 ]
Volgens sommige definities is Sagat ook een Shoto. Hij heeft dan wel niet dezelfde speelstijl (idd Shotokan) maar hij bezit wel een projectielmove, een vlieg-kick vooruit en een Dragon Punch. Daarom wordt Sagat vaak ook een shoto genoemd.Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:08:
[...]
En om het rijtje te complementeren. Ook: Gouken, Akuma en Sakura zijn shoto's
Ja hoor.
Ik ga me alvast voorbereiden
.
Ik ga me alvast voorbereiden
Mr.Nash schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 07:33:
[...]
GG. Van de 9 ronden speelde ik er zelf 4 (1 verloren, 3 gewonnen). De rest speelde m'n broertje aangezien ik net thuis was. Volgende keer spelen we eerste bij de 5 maar dan speel ik alle ronden zelf.
Dat zijn dan wel rare definities. Sagat is namelijk een Muay Thai kickboxer en heeft niks met shotokan karate te maken.EQJim schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:17:
[...]
Volgens sommige definities is Sagat ook een Shoto. Hij heeft dan wel niet dezelfde speelstijl (idd Shotokan) maar hij bezit wel een projectielmove, een vlieg-kick vooruit en een Dragon Punch. Daarom wordt Sagat vaak ook een shoto genoemd.
Ja, dan kun je nog veel meer characters vinden met een soortgelijke stijl.
Maar goed, eigenlijk is Ken of Ryu shoto noemen ook niet zuiver.
Maar goed, eigenlijk is Ken of Ryu shoto noemen ook niet zuiver.
[ Voor 59% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 24-03-2009 11:47 ]
Shoto's of geen Shoto's? What's in the name?Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:59:
[...]
Dat zijn dan wel rare definities. Sagat is namelijk een Muay Thai kickboxer en heeft niks met shotokan karate te maken.
Persoonlijk vind ik dat je die definitie moet veranderen in Schieters & non-schieters (shooter / non-shooter).
Simpelweg omdat de een kan schieten en de ander niet. Met dat in gedachten mag je Guile en Dhalsim ook onder die term plaatsen.
Ik speel vaak met Honda en het is gewoon lastiger spelen tegen een character die projectielen kan schieten.
Dus vergeet de definitie shoto en maak er Shooter van!

Wat belangrijker is is de vraag:
Hoe komt Honda aan z'n six-pack?
Hoe komt Honda aan z'n six-pack?
Voordat we afdwalen
Weet iemand wanneer die DLC 'Championship Mode' beschikbaar is? Aanstaande donderdag?
Helaas zijn er ook figuren die moves spammen, zangief's die alleen maar kunnen draaien,
Die krijg je zo snel neer met een voet veeg.
Vega's die heen en weer vliegen en niets anders doen. vind je het gek dat ze ~3000 BP's hebben.
Vega's die heen en weer vliegen en niets anders doen. vind je het gek dat ze ~3000 BP's hebben.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ja helaas stikt het van die gasten.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:02:
Helaas zijn er ook figuren die moves spammen, zangief's die alleen maar kunnen draaien,
De enige reden dat ze zulke bp scores halen is volgens mij omdat ze disconnecten zodra ze het idee hebben dat ze het niet kunnen winnen.. (Dan verlies je namelijk geen bp).
Ik ben ook benieuwd wanneer de patch uit gaat komen. Hopelijk worden dit soort acties dan aangepakt.
LOL, ik wilde mezelf net echt voor m'n hoofd slaan.
Ik dacht dat ik in de Player Matches zat, dus ik koos Dan. Ik zat de hele tijd de kloten, zo deed ik bijvoorbeeld de Legendary Taunt toen ik een volle EX-meter had. Bleek ik in RANKED te zitten, en verloor ik van een scrub Sagat met 2500 BP minder dan ik. AHGSJSHKL
Ik kijk heel erg uit naar Championship Mode. Geen idee wanneer dat komt.
Ik dacht dat ik in de Player Matches zat, dus ik koos Dan. Ik zat de hele tijd de kloten, zo deed ik bijvoorbeeld de Legendary Taunt toen ik een volle EX-meter had. Bleek ik in RANKED te zitten, en verloor ik van een scrub Sagat met 2500 BP minder dan ik. AHGSJSHKL
Ik kijk heel erg uit naar Championship Mode. Geen idee wanneer dat komt.
Dan's Legendary taunt 
Volgens mij ben jij de allereerste persoon die deze gebruikt in een ranked match
Volgens mij ben jij de allereerste persoon die deze gebruikt in een ranked match
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Gisteren ook eens bij vrienden dit spel geprobeerd (ik kon er nooit iets van maar toch eventjes meedoen
)
De eerste matches waren weer geweldig (op easy
) en na een uurtje begonnen de eerste frustraties en na enkele uren (en een moeilijkheidsgraad hoger) vlogen de controllers weer ouderwets door de kamer heen
De eerste matches waren weer geweldig (op easy
sudo apt-get rekt
JCRags psn ? player of XBOX ?
sorry als dit een onzinnige vraag is ben te lui om terug te bladeren welke console jij speel
sorry als dit een onzinnige vraag is ben te lui om terug te bladeren welke console jij speel
Zojuist heb ik SF4 gekocht en ben het met een vriend met de standaard 360 controllers aan het spelen, maar we komen er niet uit hoe je een "charge" doet!!! Honda en Guile hebben deze nodig (voor bijv. Sonic Boom) maar ik weet niet hoe je dat charge doet, kan iemand mij het uitleggen? hadoken etc lukt overigens prima.
charge is naar achteren ingedrukt houden (ongeveer twee tellen) dan snel naar voren en de juiste attack button drukken.RMB schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:58:
Zojuist heb ik SF4 gekocht en ben het met een vriend met de standaard 360 controllers aan het spelen, maar we komen er niet uit hoe je een "charge" doet!!! Honda en Guile hebben deze nodig (voor bijv. Sonic Boom) maar ik weet niet hoe je dat charge doet, kan iemand mij het uitleggen? hadoken etc lukt overigens prima.
Of bijvoorbeeld de spinning bird kick van Chun-li: naar onderen ingedrukt houden (twee tellen) dan naar boven en een van de kick buttons.
Dit soms problematisch zijn met de d-pad van de 360, omdat deze niet altijd de juiste richting registreert.
[ Voor 7% gewijzigd door rvone op 24-03-2009 21:09 ]
naar achteren /back (minimaal 2 sec.) dan naar voren/forward en meteen punch knop indrukken.RMB schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:58:
Oftewel: B (2sec), F + P
Denk dat je de 2 seconden vergeten bent
dank jullie wel!!!! het lukt
Ik zal je adden je schijnt dus toch enigszins tweakers legend te worden sf4
Ik zie het altijd als een uitdaging om zulke figuren helemaal af te makenDj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:02:
Een beetje ervaren speler vind er wel iets tegen
[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 24-03-2009 23:50 ]
Om die reden mijd ik bepaalde mannetjes om online mee te spelen totdat ik m'n TE stick krijg (05-05-2009 naar het schijnt). Ik krijg die moves er niet uit! Met de button configuratie op m'n xbox controller kan ik prima Balrog en Guile spelen maar Blanka geeft bijvoorbeeld vreemde effecten (3 buttons is die hop bijvoorbeeld, terwijl ik ervanuit ga dat het heavy punch is)Kev7381 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 01:17:
[...]
goed gespeeld:).
ik wou meer met chunli spelen maar als je in game controls kan veranderen dan was me chunli beter..heb elke keer perongeluk triple punch gedrukt ipv triple kick-.-""" kreeg ik die ultra niet in combinatie..![]()
nexttime weer spelen hehehe
Met Guile lukt de Super move ook niet
, ik ben met ryu erg goed en met guile ook alleen lukt de move maar niet! ik begrijp de richting van de analoge stick niet van de guile supermove.... kan iemand helpen
?
ik speel vega en die ultra is hetzelfde, het is idd een rare motion die onnatuurlijk aanvoelt.RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:37:
Met Guile lukt de Super move ook niet, ik ben met ryu erg goed en met guile ook alleen lukt de move maar niet! ik begrijp de richting van de analoge stick niet van de guile supermove.... kan iemand helpen
?
je moet eerst bukkend naar achteren (db) chargen (zon 2 seconden) daarna moet je snel bukkend naarvoren (fb), weer terug naar bukkend naar achteren en dan springend naarvoren(uf) en een kick button.
dus charge db,df,db,uf en dan kick.
damn het is echt bijna onmogelijk
Nou, de frs heeft mijn (goedkope) copy eindelijk verstuurd, hoop binnenkort eens wat te vechten met wat vrienden in de huiskamer
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb niet zo heel veel problemen met de ultra van Vega met de standaard xbox controller hoor. Ik gebruik overigens het analoge stickje en niet die gare dpad.
Overigens nog een tip:
Ik zie mensen online heel weinig focus attacks gebruiken.
Gebruik bijvoorbeeld eens een focus attack dash cancel (FADC) om een hadoken op te vangen ipv te springen.
De damage die deze doet krijg je toch weer terug en het bouwt ultra op
Niet doen bij een EX move natuurlijk.
Overigens nog een tip:
Ik zie mensen online heel weinig focus attacks gebruiken.
Gebruik bijvoorbeeld eens een focus attack dash cancel (FADC) om een hadoken op te vangen ipv te springen.
De damage die deze doet krijg je toch weer terug en het bouwt ultra op
Niet doen bij een EX move natuurlijk.
[ Voor 63% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 25-03-2009 09:49 ]
Bij Redcoon bieden ze de TE stick voor €100,- aan?Slashdotter schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:16:
[...]
Om die reden mijd ik bepaalde mannetjes om online mee te spelen totdat ik m'n TE stick krijg (05-05-2009 naar het schijnt). Ik krijg die moves er niet uit! Met de button configuratie op m'n xbox controller kan ik prima Balrog en Guile spelen maar Blanka geeft bijvoorbeeld vreemde effecten (3 buttons is die hop bijvoorbeeld, terwijl ik ervanuit ga dat het heavy punch is)
http://www.redcoon.nl/ind...treet_Fighter_Fightstick/
Lees inderdaad overal dat de NLD markt de TE pas midden mei kunnen leveren?

Hmmm, toch maar meer trainen met m'n controller. JCRagsss gebruikt trouwens ook gewoon een controller
Heb je toegevoegd
Redge_
kijk er naar uit ...
Anoniem: 251835
Hallo mede Street Fighter fans! Ik volg dit topic al een tijdje, en heb besloten om mijn PSN naam hier op te geven. Dus als iemand zin heeft in een ouderwets potje nakken voeg me dan toe!
PSN: KSL1808
Speel meestal met Sagat, Balrog, Ryu en Akuma
Zozo jij durft! hahaha Welkom! Leuk om weer een PS3 speler erbij te hebben!Anoniem: 251835 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:41:
Hallo mede Street Fighter fans! Ik volg dit topic al een tijdje, en heb besloten om mijn PSN naam hier op te geven. Dus als iemand zin heeft in een ouderwets potje nakken voeg me dan toe!
Mag mij ook adden als je wilt (PSN Onizuka_1). Verwacht niet te veel, tot nu toe verlies ik van bijna alle tweakers..
Zo, om 6 uur ging ik samen met mijn maat naar bed. SF4 is een succes!
Ik ben altijd een Tekken man geweest (vooral omdat ik vooral van ná het Snes/Genesis tijdperk ben:P ) en vond alle vechtspellen op DOA (matig) na, kut. Afgelopen week heb ik na het lezen van jullie enthousiaste reacties de Trial van SF2 gedownload op de Xbox, en deze vond ik heel erg vet!
Gisteravond de game aangeschaft, en het is echt meesterlijk! Ik durf zelfs te stellen dat dit meer mijn ding is dan Tekken vanwege de snelheid en de eenvoudige opbouw van de game. In het begin gaat het al leuk maar je leert steeds bij terwijl de controls zeer eenvoudig zijn in vergelijking met tekken.
Ik heb zo'n 200 tot 300 potjes met me maat gespeeld en we hebben alle characters (op seth na, ben ik mee bezig) geunlocked. Op Easiest 1round 30sec. welliswaar
De hele avond hadden we gespeeld en we voerden alleen de special moves uit + super moves. Om 4 uur kwamen we erachter hoe je Ultra's deed en dat je EX aanvallen kunt doen
dat gaf een compleet andere wending.
In het begin toen we de Ultra's doorhadden vonden we het niet leuk omdat alles daarom leek te gaan, totdat iemand per ongeluk een Ultra ontweek
.
Het is echt een super dynamisch spel, erg leuk!
Ik speel vooral (maar ben nog aan het experimenteren) met Gouken, Akuma en Honda. Wat is eigenlijk het voordeel van Ryu ten opzichte van Akuma en wat het nadeel?
Mijn XBL name is RMBoosten, add me!
Overigens speel ik gewoon met een 360 controller via de analoge stick wat redelijk werkt.
Ik ben altijd een Tekken man geweest (vooral omdat ik vooral van ná het Snes/Genesis tijdperk ben:P ) en vond alle vechtspellen op DOA (matig) na, kut. Afgelopen week heb ik na het lezen van jullie enthousiaste reacties de Trial van SF2 gedownload op de Xbox, en deze vond ik heel erg vet!
Gisteravond de game aangeschaft, en het is echt meesterlijk! Ik durf zelfs te stellen dat dit meer mijn ding is dan Tekken vanwege de snelheid en de eenvoudige opbouw van de game. In het begin gaat het al leuk maar je leert steeds bij terwijl de controls zeer eenvoudig zijn in vergelijking met tekken.
Ik heb zo'n 200 tot 300 potjes met me maat gespeeld en we hebben alle characters (op seth na, ben ik mee bezig) geunlocked. Op Easiest 1round 30sec. welliswaar
De hele avond hadden we gespeeld en we voerden alleen de special moves uit + super moves. Om 4 uur kwamen we erachter hoe je Ultra's deed en dat je EX aanvallen kunt doen
In het begin toen we de Ultra's doorhadden vonden we het niet leuk omdat alles daarom leek te gaan, totdat iemand per ongeluk een Ultra ontweek
Ik speel vooral (maar ben nog aan het experimenteren) met Gouken, Akuma en Honda. Wat is eigenlijk het voordeel van Ryu ten opzichte van Akuma en wat het nadeel?
Overigens speel ik gewoon met een 360 controller via de analoge stick wat redelijk werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door RMB op 25-03-2009 16:15 ]
@Mr.Nash
Ik voeg je vanaaf wel toe. Mischien win je wel van mij. Kben namelijk ook niet supergoed.
Ik voeg je vanaaf wel toe. Mischien win je wel van mij. Kben namelijk ook niet supergoed.
Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over SF4! En gelijk heb je. Jammer genoeg heb ik geen Xbox anders had ik je wel ge-ad.RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:14:toon volledige bericht
De hele avond hadden we gespeeld en we voerden alleen de special moves uit + super moves. Om 4 uur kwamen we erachter hoe je Ultra's deed en dat je EX aanvallen kunt doendat gaf een compleet andere wending.
In het begin toen we de Ultra's doorhadden vonden we het niet leuk omdat alles daarom leek te gaan, totdat iemand per ongeluk een Ultra ontweek.
Ik heb nog niet veel partijen gespeeld tegen tweakers. Slechts 2, en beide gewonnen.Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:43:
Mag mij ook adden als je wilt (PSN Onizuka_1). Verwacht niet te veel, tot nu toe verlies ik van bijna alle tweakers..
owja ik verlies ook van JCRagsss, maar dat deed ik al sinds SSF2THR
Ben al hard aan het trainen om hem te verslaan.

Voordeel van Ryu tegenover Akuma is dat Ryu's stamina een stuk beter is, en zijn ultra/super is eenvoudig te combineren met andere moves. Tenminste dat vind ik danRMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:14:toon volledige bericht
De hele avond hadden we gespeeld en we voerden alleen de special moves uit + super moves. Om 4 uur kwamen we erachter hoe je Ultra's deed en dat je EX aanvallen kunt doendat gaf een compleet andere wending.
In het begin toen we de Ultra's doorhadden vonden we het niet leuk omdat alles daarom leek te gaan, totdat iemand per ongeluk een Ultra ontweek.
Update is bijna klaar, gelukkig : http://www.andriasang.com...2009/03/25/sfiv_power_up/
Goeie! dat is super nieuws!Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:
Update is bijna klaar, gelukkig : http://www.andriasang.com...2009/03/25/sfiv_power_up/
Wat voor een update is het dan?Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:
MKY schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:14:
[...]
Championship mode! Woot!
- Replay Mode – Hiermee is het mogelijk om hele wedstrijden te uploaden naar de Street Fighter
IV-community
- New Points System – Twee nieuwe puntensystemen (Championship- en Tournooipunten) Als het goed is mag je alleen meedoen met tournaments als je genoeg punten hebt. Ook als je teveel punten hebt, kan je juist niet meedoen in een tournament. Ook wel - Tournament Matching System genoemd.
Dope update man!! Kan je niet onderling een toernooitje houden dan? Dat zou helemaal geweldig zijn.Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 251835 op 25-03-2009 17:21 ]
Championship mode! Woot!
- Replay Mode – Hiermee is het mogelijk om hele wedstrijden te uploaden naar de Street Fighter
IV-community
- New Points System – Twee nieuwe puntensystemen (Championship- en Tournooipunten) Als het goed is mag je alleen meedoen met tournaments als je genoeg punten hebt. Ook als je teveel punten hebt, kan je juist niet meedoen in een tournament. Ook wel - Tournament Matching System genoemd.
RMB: Haha, ik herken het. Het lijkt altijd of de tijd vliegt wanneer ik Street Fighter speel. Meestal game ik 1 à 2 uurtjes voor het slapen gaan, met de intentie om tegen 1.00u naar bed te gaan. Vaak ben ik zo lekker bezig, dat ik pas een uur later dan bedoeld ga slapen.
En ik kan niet wachten op de update. Klinkt goed.
En ik kan niet wachten op de update. Klinkt goed.
Helaas heb ik alleen een Xbox360, T5 DR ontbreekt dus maar ik heb hem op de pspAnoniem: 251835 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:30:
[...]
Voordeel van Ryu tegenover Akuma is dat Ryu's stamina een stuk beter is, en zijn ultra/super is eenvoudig te combineren met andere moves. Tenminste dat vind ik dan
Ik wist niet dat verschillende characters verschillend stamina hadden! Eens een tabel opzoeken
Ik zal wat mensen adden op PSN dus niet schrikken als je wordt toegevoegd door een vreemde
Redge_ , ben denk ik de enige online die speelt met de tag "Legendary Loser" zegt genoeg over mijn kwaliteiten maar ik leer ervan !
Wordt de lijst nog geupdate in de start topic ?
Redge_ , ben denk ik de enige online die speelt met de tag "Legendary Loser" zegt genoeg over mijn kwaliteiten maar ik leer ervan !
Wordt de lijst nog geupdate in de start topic ?
Pas heb ik dan ook SF4 gekocht voor me xbox 360 het is super vet alleen als ik online wil zie ik geen quick matches die een goede ping.
Als je een match tegen me wil ( zal ik wel gegarandeerd verliezen ) voeg me maar toe Colleennl
Als je een match tegen me wil ( zal ik wel gegarandeerd verliezen ) voeg me maar toe Colleennl
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Tekken 5 DR heb ik echt kapot gespeeld online hehe.RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:12:
[...]
Helaas heb ik alleen een Xbox360, T5 DR ontbreekt dus maar ik heb hem op de psp. Wel heb ik alle PS1/PS2 Tekkens.
Ik wist niet dat verschillende characters verschillend stamina hadden! Eens een tabel opzoeken
Akuma en Seth hebben volgens mij de laagste stamina rate.
@Sir_Audio ik heb je net geadd
http://www.eventhubs.com/...ankings-street-fighter-4/RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:12:
[...]Ik wist niet dat verschillende characters verschillend stamina hadden! Eens een tabel opzoeken
Alleen kloppen volgens mij de stats van de console characters niet helemaal. Rose heeft echt niet even veel stamina als Ryu en Ken, maar wel meer dan Chun en Viper, dus ik denk dat die van haar ongeveer 950 is.
Er zijn nu trouwens ook weer nieuwe tier lijsten:
http://www.eventhubs.com/...-fighter-4-tier-rankings/
Abel en Rose staan verrassend laag. Ik heb in het begin echt veel met Rose gespeeld en mijn eerste 2500 BP met haar gewonnen. Op een gegeven moment besefte ik inderdaad dat haar mogelijkheden nogal beperkt zijn (zo kun je bijvoorbeeld op geen enkele fatsoenlijke manier de Ultra in een combo verwerken; haar EX moves zuigen), maar ik had niet verwacht dat ze zo laag zou staan... Maar goed, tier lijsten zijn altijd suggestief en die neem ik dan ook altijd met een korreltje zout.
Is cool ik ben nog op me werk dus ik zie je vanzelf wel onlineAnoniem: 251835 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:19:
[...]
Tekken 5 DR heb ik echt kapot gespeeld online hehe.
Akuma en Seth hebben volgens mij de laagste stamina rate.
@Sir_Audio ik heb je net geadd
"A NEW CHALLANGER HAS ENTERED THE RING ! "
Ach, tier lists... Ik speel niet op een niveau dat dat uitmaakt. Toch doet het me zeer dat mijn geliefde Sakura de onderste plaats inneemt (in de revisie van de lijst).Aryawn schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:45:toon volledige bericht
[...]
http://www.eventhubs.com/...ankings-street-fighter-4/
Alleen kloppen volgens mij de stats van de console characters niet helemaal. Rose heeft echt niet even veel stamina als Ryu en Ken, maar wel meer dan Chun en Viper, dus ik denk dat die van haar ongeveer 950 is.
Er zijn nu trouwens ook weer nieuwe tier lijsten:
http://www.eventhubs.com/...-fighter-4-tier-rankings/
Abel en Rose staan verrassend laag. Ik heb in het begin echt veel met Rose gespeeld en mijn eerste 2500 BP met haar gewonnen. Op een gegeven moment besefte ik inderdaad dat haar mogelijkheden nogal beperkt zijn (zo kun je bijvoorbeeld op geen enkele fatsoenlijke manier de Ultra in een combo verwerken; haar EX moves zuigen), maar ik had niet verwacht dat ze zo laag zou staan... Maar goed, tier lijsten zijn altijd suggestief en die neem ik dan ook altijd met een korreltje zout.
Hmm ik wil online maar hij doet het niet
kan een paar games selecteren en dan zegt hij dat het niet werkt...
Sorry, custom match werkt wel!
wie wil spelen, RMBoosten is me Xboxlive naam
Sorry, custom match werkt wel!
[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 25-03-2009 21:32 ]
Wordt ik blij van whoeee hoeeeeeeeeeee thats nice !!! kan niet wachtenMKY schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:14:
[...]
Championship mode! Woot!
IV-community
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Audio op 25-03-2009 21:51 ]
Binnenkort heb ik weer meer tijd en zal ik me weer op XBL wagen. Ik zal je adden.RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:17:
Hmm ik wil online maar hij doet het nietkan een paar games selecteren en dan zegt hij dat het niet werkt...
Sorry, custom match werkt wel!wie wil spelen, RMBoosten is me Xboxlive naam
Ik ben aan het overwegen om SF IV te gaan halen. Na Killzone 2 uitgespeeld te hebben en omdat ik de MP niet de moeite vind moet ik de huidige gamesschaarste zien te overbruggen.
Qua fighters ben ik behoorlijk ingespeeld op Soul Calibur. Deel 1 en 2 en nu dus 4. Vier vind ik niet serieus te nemen door de onregelmatige tracking van verticals en de vele glitches. Namco pleurt een product op de markt wat niet in de arcade hallen is getest en vervolgens weigeren ze er nog maar een cent in te investeren en brengen ze alleen nog idiote DLC uit. Die zien mijn geld nooit meer. Achteraf vind ik het jammer dat ik er zo veel tijd in heb gestoken ik mijn vrienden die af en toe over de vloer komen wel continu wegspeel. De online modus is te laggy waardoor je meestal niet eens guard impact kan gebruiken.
Dus ik heb hier een Hori Real Arcade Pro met custom buttons die stof ligt te verzamelen. Ik kijk heel erg uit naar BlazBlue (Guilty Gear heb ik ook grijs gespeeld) maar dat duurt nog een half jaar.
Is SF IV echt zo'n uitgebalanceerde game als de reviewers (vaak totaal onervaren qua fighters) beloven? Hoe speelt het online? Ofwel; ik ben bang het zelfde traject te doorlopen met SF IV als ik met SC 4 heb gedaan. Is die zorg gegrond?
Qua fighters ben ik behoorlijk ingespeeld op Soul Calibur. Deel 1 en 2 en nu dus 4. Vier vind ik niet serieus te nemen door de onregelmatige tracking van verticals en de vele glitches. Namco pleurt een product op de markt wat niet in de arcade hallen is getest en vervolgens weigeren ze er nog maar een cent in te investeren en brengen ze alleen nog idiote DLC uit. Die zien mijn geld nooit meer. Achteraf vind ik het jammer dat ik er zo veel tijd in heb gestoken ik mijn vrienden die af en toe over de vloer komen wel continu wegspeel. De online modus is te laggy waardoor je meestal niet eens guard impact kan gebruiken.
Dus ik heb hier een Hori Real Arcade Pro met custom buttons die stof ligt te verzamelen. Ik kijk heel erg uit naar BlazBlue (Guilty Gear heb ik ook grijs gespeeld) maar dat duurt nog een half jaar.
Is SF IV echt zo'n uitgebalanceerde game als de reviewers (vaak totaal onervaren qua fighters) beloven? Hoe speelt het online? Ofwel; ik ben bang het zelfde traject te doorlopen met SF IV als ik met SC 4 heb gedaan. Is die zorg gegrond?
Als iemand wilt spelen tegen me, add me.
Ik wil zo hard mogelijk gebeat worden, want daar leer ik het meeste van
.
Ik wil zo hard mogelijk gebeat worden, want daar leer ik het meeste van
Zojuist heb ik mijn eerste twee online sessies gedaan in SF4, ik houd nu nóg meer van de game.
Ik vocht tegen een onbekende die Sagat gebruikte, ik koos Akuma en ik begon aan de rechter zijde (ben daar beduidend slechter). Ik verloor zo'n 4 ronden, daarna won ik er 2 en daarna verloor ik weer 4 ronden. Ik was er erg blij mee dat ik niet volledig van de kaart werd geveegd.
Daarna kwam ik bij een andere onbekende terecht, een engelsman met microfoon. Hij koos Rose en ik Akuma, het ging redelijk maar hij won steeds.
Toen nam ik Gouken, dit was een juiste beslissing. Ik maakte het hem een stuk lastiger en hij leerde mij enkele dingen bij (dashcounter van gouken + focus+fade). Uiteindelijk na een uur spelen had ik zo'n 15% gewonnen, en de overige potjes waren echt heel erg close. Wat een prachtige ervaring
.
Daarna ben ik even de Training ingeduikt met onbeperkte Ultimatepower, zodat ik de ultimate van Gouken onder de knie kreeg. Gister lukte het totaal niet (zowel met Ryu, Ken, Gouken en soortgelijken) maar opeens had ik het door.
Ik hoop snel beter te worden en eens tegen enkelen van jullie te vechten! Ik ben echt helemaal om, SF4 is leuker dan Tekken 5 voor mij!!
Ik vocht tegen een onbekende die Sagat gebruikte, ik koos Akuma en ik begon aan de rechter zijde (ben daar beduidend slechter). Ik verloor zo'n 4 ronden, daarna won ik er 2 en daarna verloor ik weer 4 ronden. Ik was er erg blij mee dat ik niet volledig van de kaart werd geveegd.
Daarna kwam ik bij een andere onbekende terecht, een engelsman met microfoon. Hij koos Rose en ik Akuma, het ging redelijk maar hij won steeds.
Toen nam ik Gouken, dit was een juiste beslissing. Ik maakte het hem een stuk lastiger en hij leerde mij enkele dingen bij (dashcounter van gouken + focus+fade). Uiteindelijk na een uur spelen had ik zo'n 15% gewonnen, en de overige potjes waren echt heel erg close. Wat een prachtige ervaring
Daarna ben ik even de Training ingeduikt met onbeperkte Ultimatepower, zodat ik de ultimate van Gouken onder de knie kreeg. Gister lukte het totaal niet (zowel met Ryu, Ken, Gouken en soortgelijken) maar opeens had ik het door.
Ik hoop snel beter te worden en eens tegen enkelen van jullie te vechten! Ik ben echt helemaal om, SF4 is leuker dan Tekken 5 voor mij!!
dat er nog mensen zijn die die dingen nog steeds serieus nemen. Iedere nieuwe tier lijst die verschijnt verschilt zoveel van de andere dat je er zeker van mag zijn dat ze er gewoon met een dartspijltje naar gooien. De beginners slikken het wel.Er zijn nu trouwens ook weer nieuwe tier lijsten:
laat me raden....in die twee die je won kreeg je je geliefde firecracker afgevuurd?ik koos Akuma en ik begon aan de rechter zijde (ben daar beduidend slechter). Ik verloor zo'n 4 ronden, daarna won ik er 2 en daarna verloor ik weer 4 ronden. Ik was er erg blij mee dat ik niet volledig van de kaart werd geveegd.

(heb echt al wekenlang geen gevecht meer verloren van Akuma spelers)
Jammer dat je niet op XBN zit, ik had je wens graag in vervulling willen laten gaanXthinkZ schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:52:
Ik wil zo hard mogelijk gebeat worden, want daar leer ik het meeste van.

Mij lukt z'n ultra alleen als ik opsta (nadat ik door iemand geveegd ben). Anders krijg ik em er ook zelden uit.RMB schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:37:
Met Guile lukt de Super move ook niet, ik ben met ryu erg goed en met guile ook alleen lukt de move maar niet! ik begrijp de richting van de analoge stick niet van de guile supermove.... kan iemand helpen
?
Wie speelt er dan ook SF4 op de XboX XD
.
Trouwens een GOT Tournament lijkt me echt wel vet!
.
Trouwens een GOT Tournament lijkt me echt wel vet!
Slashdotter schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:50:
[...]
Jammer dat je niet op XBN zit, ik had je wens graag in vervulling willen laten gaan
heb je ge-addXthinkZ schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:52:
jouw heb ik ook ge-addif you dont mindMr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:43:
Van mij ga je het meest lerenXthinkZ schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:52:
SFIV is een musthave voor fighters! De blauwdruk van alle fighters durf ik bijna te zeggen. SC kan je toch niet met SF vergelijken? Juist doordat SF op het eerste gezicht zo simpel lijkt, maakt dit spel juist zo goed. Als je SF ook maar eenbeetje begint te beheersen, dan merk je pas hoeveel diepgang er in dit spel zit.harlekein schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:39:
zoning, uitdagen, timing, voorspellen, combo's, eigenlijk teveel om op te noemen. Als je van fighters houdt moet je hem gewoon kopen. Gagarandeerd plezier, 99% ok!
Schep nou niet teveel verwachtingen, straks is het een ontzettende noob die er niks van bakt online en met z'n playstation/xbox door de kamer gaat smijtenMKY schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:26:
[...]
SFIV is een musthave voor fighters! De blauwdruk van alle fighters durf ik bijna te zeggen. SC kan je toch niet met SF vergelijken? Juist doordat SF op het eerste gezicht zo simpel lijkt, maakt dit spel juist zo goed. Als je SF ook maar eenbeetje begint te beheersen, dan merk je pas hoeveel diepgang er in dit spel zit.
zoning, uitdagen, timing, voorspellen, combo's, eigenlijk teveel om op te noemen. Als je van fighters houdt moet je hem gewoon kopen. Gagarandeerd plezier, 99% ok!
Vanavond waarschijnlijk. Hoe groter de uitdaging, des te meer lol ik erin heb
[ Voor 13% gewijzigd door XthinkZ op 26-03-2009 09:45 ]
In ieder geval niet om half 11 s'morgens 
Op welke console speel je dan? Op xbox live zie ik s'avonds altijd wel wat tweakers SF4 spelen.

Op welke console speel je dan? Op xbox live zie ik s'avonds altijd wel wat tweakers SF4 spelen.
Ik ben elke avond bijna wel fftjes te vinden. Of om training / challenge te doen, of paar potjes live eruit te gooien.
There is no art to find the minds construction in the face
Haha, zo had ik het nog niet bekeken. Ik geloof best dat hij het kan (na enkele jaren)XthinkZ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:43:
Schep nou niet teveel verwachtingen, straks is het een ontzettende noob die er niks van bakt online en met z'n playstation/xbox door de kamer gaat smijten(troll)

Yup, same here..
Bijna iedere avond online. Meestal vanaf 9 uur - half 10.
Ben nu wel naast SFIV ook even een maat helpen met zn GoW2 coop achievements.
Maar rond half 11 ben ik meestal wel op straat te vinden.
(Ik speel op xbox live)
(Ik speel op xbox live)
[ Voor 5% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 26-03-2009 11:43 ]
Ik moet GoW 2 ook nog steeds uitspelenShrimp Tabasco schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:43:
Yup, same here..
(Ik speel op xbox live)
Ik ben meestal online tussen 7 en 11 s'avonds. Gister had ik namelijk best wel veel tweakerleden ge-add, maar niemand kwam online. Ik was vanochtend fftjes online gegaan en zag dat de meeste mensen rond 2 uur snachts online waren
. Ik speel met de PS3
Haha...Muppet schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:05:
[...]
Ik moet GoW 2 ook nog steeds uitspelen*hint hint*
Ik wil je best helpen hoor geen probleem...
Ik kan je niet (uit eigen ervaring) vertellen dat de game gebalanceerd is. Daar heb ik tekort verstand van fighters voor. Ik ervaar het zelf wel als gebalanceerd ondanks dat ikzelf nu met Vega speel waar nog wat kleine bugjes inzitten. Ik heb Soul Calibur 2 op de xbox 1 gespeeld waar ik best lyrisch over was maar ik vond SC4 niks. Met name ook door de lag online. Ik vind het ook te ingewikkeld doordat je je eigen fighter helemaal kunt samenstellen.. Hoe mooi dat ook klinkt. Ik heb geen zin om daar veel tijd in te steken. Ik wil gewoon een fightinggame spelen waar de characters uitblinken door de speler en niet door de equipment.harlekein schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:39:
Online heb je wel eens last van lag maar na ruim 500 online matches gespeeld te hebben kan ik je zeggen dat het heel erg meevalt (op xbox live dan, psn geen idee).
Als je fan van het beat 'm up genre bent kun je hem gewoon halen hoor, hij zal niet tegenvallen.
[ Voor 72% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 26-03-2009 12:33 ]
Even ter informatie: Ik ben niet de enige die op mijn account speelt dus jullie moeten er niet altijd van uitgaan dat ik kan spelen als m'n account online
normaal welmaar nu ben ik ook online zie niemandAnoniem: 251835 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:28:
Hmm is iedereen na middernacht pas online ofzo?

sommige mensen werken overdag
ja ik ook althans school maar ben vrij vandaag ... en s' avonds werk ik..
neemgewoon je playstation naar je werk
Dit topic is gesloten.