Ik zit op Drakenslag, een forum waar een hoop van de fanatieke Nederlandse SF spelers op zitten. Ik ga wel naar een paar toekomstige toernooitjes van hen.Sagat schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:28:
[...]
Thanks voor de filmpjes, erg leuk. Vooral ook kewl om is een goede Chun li, bison en last but not least Rufus te zien. Niet verwacht dat hij zo goed was/kon zijn.
Heb je zelf iets met de filmpjes te maken gehad btw of 'spot' je ze alleen maar voor ons?
Oh sorry op Playstation.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mja, dacht ik ook, maar het niet alleen dus; http://en.wikipedia.org/wiki/Turtle_(game_term)
Iedereen heeft toch van die momenten dat hij/zij echt goed bezig is? Nou ik had dat dus niet 
Ik heb net van ongelovelijke n00bs verloren terwijl ik ze met gemak aan zou kunnen. Ik ben niet super, maar noobs kan ik echt wel aan. Bovendien is mijn nieuwe controller (m'n oude xdoos was ineens kapot) slechter dan de oude, dus dat werkt ook niet echt mee. Het zit niet mee vandaag zeg

Ik heb net van ongelovelijke n00bs verloren terwijl ik ze met gemak aan zou kunnen. Ik ben niet super, maar noobs kan ik echt wel aan. Bovendien is mijn nieuwe controller (m'n oude xdoos was ineens kapot) slechter dan de oude, dus dat werkt ook niet echt mee. Het zit niet mee vandaag zeg
Vandaag flink online gespeeld, hoop lol gehad maar ook een hoop ergerlijke momenten. Zoveel ken/ryu gezien die alleen maar hetzelfde doen, win er wel wat van maar het is zo saai.
Beste moment was toen ik tegen een Zangief moest met el-fuerte. Na stuk of 5 walljumps + combo's stond hij te wankelen waardoor ik mijn super kon doen. Had hij nog ongeveer 10% over, binnen 5 seconden was ik dood! Was echt wazig "Oh yea online PERFECT!" "wait dead".
Grappig, kwam met 200 BP tegen iemand met ... 17.000
.
Beste moment was toen ik tegen een Zangief moest met el-fuerte. Na stuk of 5 walljumps + combo's stond hij te wankelen waardoor ik mijn super kon doen. Had hij nog ongeveer 10% over, binnen 5 seconden was ik dood! Was echt wazig "Oh yea online PERFECT!" "wait dead".
Grappig, kwam met 200 BP tegen iemand met ... 17.000
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 11-04-2009 20:10 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Match making zuigt nogal ja. Hoevaal ik wel niet 3000+ tegen kom met mijn 500 puntjes. Je zou toch denken dat er van al die mensen die online zijn er wel 3 uit gekozen kunnen worden die ook rond de 500 zitten.MrVegeta schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:08:
Grappig, kwam met 200 BP tegen iemand met ... 17.000.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nou ik heb net een eerst idiote opmerking gekregen van iemand van wie ik verloor omdat deze controller echt zuigt. Hij wint, maar vertelt me wel dat ik niks anders doe dan air fireballs schiet, terwijl ik dat welgeteld 1x heb gedaan 
Ben ik nou een van de weinige die de meeste een berichtje stuurt van 'gg man'?

Met ranked stuur ik iig geen berichten omdat het maar 1 match is. Bij player match wil ik het wel eens doen als iemand gewoon beter is.Oguz286 schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:53:
Tot nu toe heb ik nog geen lame berichten gehad
Ik heb vrijdag redelijk wat online gespeeld, voornamelijk omdat ik eerst dacht dat ik de 10 victories in a row achievement toch niet ging halen (vind dat Ogun het wel mooi zegt, ik ben ook niet super goed, maar van n00bs kan/moet ik wel winnen
).
Btw Ogun als je met Megaman spart, en enigsinds met zijn niveau meekomt vermoed ik dat je toch wel iets beter bent dan je zegt. Maar als je met een 360 controller moet spelen snap ik het wel.
Maar toen ik me realiseerde dat als ik op same skill zocht ik steeds uit kwam bij mensen die eigenlijk lager waren en die ik dus ook steeds kon hebben ging ik er toch maar serieus voor (ik vraag me trouwens af of deze setting zich dynamish aanpast, want ik begon met 350 ofzo en eindigde rond 800 maar bleef dezelfde mensen zien, denk het dus eigenlijk niet).
En desondanks toch nog wel wat leuke gevechten gehad, een Chun Li en een M Bison die ik won maar die met een beetje pech ook verloren hadden kunnen worden.
Wat ik trouwens ook gaaf vond dat ik de '3 in a row' achievement al kreeg na mijn eerste victory. Hij onthoudt dus waar je gebleven was, want de sessie daarvoor had ik dus al 2 potjes gewonnen.
Het enige jammere voor mij was dat er een flaw opdook, want ik kon dus kiezen voor dezelfde opponents waar ik al eerder tegen gespeeld had. Op het laatst probeerde toch maar niet voor deze verleiding te vallen, maar ik moet toegeven dat ik uit mijn 10 victories toch wel een paar makkelijke keuzes heb gemaakt. Ik denk dat als de andere tegenstanders het niet willen ze je altijd kunnen kicken. En als ik zelf in hun schoenen stond was ik de uitdaging ook wel aangegaan.
Maar de flaw is dus dat als je wilt je vrij makkelijk snel kunt stijgen.
Toen ik mijn Achievementje had binnengehaald wel wat geexperimenteerd met Seth. Toch wel grappig dat bijna niemand lijkt te weten dat je zijn ultra kan blokken. Bijna iedereen word erin gezogen
.
Daarna gegaan voor de 10 arcade interruptions, je merkt het toch wel behoorlijk het verschil tussen 500 en minder bp spelers en 2k.....echt veel verloren. Later kreeg ik door dat arcade interruptions zijn eigen settings heeft. Heh als ik die ook op same skill gezet had was het wsl makkelijker geweest. Maar ja. Je hoeft niet te winnen, alleen maar te spelen.
Iig was mijn totale ervaring positief. Geen nare berichten gehad. En qua lag was het ook goed te doen.
Alleen gisteren iets opvallends meegemaakt, ik kwam eindelijk een Zangief online tegen (volgens mij mijn eerste in bijna 100 potjes
) en ik vroeg me gelijk af, zou dit een goede speler zijn of een double lariat spammert? Het leek het eerste, maar toen ik em 4x onderuit geschopt had deed iet toch wat anders en wed mijn kale Sagat hoofd even het beton in gedraaid middels een spinning power driver. Net toen ik dacht, ooh nu wordt het interresant staat er 'victory'. Wut
Blijkt dat die gozer de ronde tijd op 30 seconden heeft gezet en ook nog is op een ronde. Denk dat hij dacht op die manier niets vermoeddende mensen makkelijk kon pakken.
Heb hem via een live message gevraag of ie zin had in player matches. Maar surprise suprise geen antwoord gekregen
.
Anyways kort samengevat, mijn sf4 online ervaring is tot nu toe goed. Kon alleen vrijdag avond geen matches vinden
. Stomme mensen met een sociaal leven enzo
Btw Ogun als je met Megaman spart, en enigsinds met zijn niveau meekomt vermoed ik dat je toch wel iets beter bent dan je zegt. Maar als je met een 360 controller moet spelen snap ik het wel.
Maar toen ik me realiseerde dat als ik op same skill zocht ik steeds uit kwam bij mensen die eigenlijk lager waren en die ik dus ook steeds kon hebben ging ik er toch maar serieus voor (ik vraag me trouwens af of deze setting zich dynamish aanpast, want ik begon met 350 ofzo en eindigde rond 800 maar bleef dezelfde mensen zien, denk het dus eigenlijk niet).
En desondanks toch nog wel wat leuke gevechten gehad, een Chun Li en een M Bison die ik won maar die met een beetje pech ook verloren hadden kunnen worden.
Wat ik trouwens ook gaaf vond dat ik de '3 in a row' achievement al kreeg na mijn eerste victory. Hij onthoudt dus waar je gebleven was, want de sessie daarvoor had ik dus al 2 potjes gewonnen.
Het enige jammere voor mij was dat er een flaw opdook, want ik kon dus kiezen voor dezelfde opponents waar ik al eerder tegen gespeeld had. Op het laatst probeerde toch maar niet voor deze verleiding te vallen, maar ik moet toegeven dat ik uit mijn 10 victories toch wel een paar makkelijke keuzes heb gemaakt. Ik denk dat als de andere tegenstanders het niet willen ze je altijd kunnen kicken. En als ik zelf in hun schoenen stond was ik de uitdaging ook wel aangegaan.
Maar de flaw is dus dat als je wilt je vrij makkelijk snel kunt stijgen.
Toen ik mijn Achievementje had binnengehaald wel wat geexperimenteerd met Seth. Toch wel grappig dat bijna niemand lijkt te weten dat je zijn ultra kan blokken. Bijna iedereen word erin gezogen
Daarna gegaan voor de 10 arcade interruptions, je merkt het toch wel behoorlijk het verschil tussen 500 en minder bp spelers en 2k.....echt veel verloren. Later kreeg ik door dat arcade interruptions zijn eigen settings heeft. Heh als ik die ook op same skill gezet had was het wsl makkelijker geweest. Maar ja. Je hoeft niet te winnen, alleen maar te spelen.
Iig was mijn totale ervaring positief. Geen nare berichten gehad. En qua lag was het ook goed te doen.
Alleen gisteren iets opvallends meegemaakt, ik kwam eindelijk een Zangief online tegen (volgens mij mijn eerste in bijna 100 potjes

Heb hem via een live message gevraag of ie zin had in player matches. Maar surprise suprise geen antwoord gekregen
Anyways kort samengevat, mijn sf4 online ervaring is tot nu toe goed. Kon alleen vrijdag avond geen matches vinden
10 second ninja DONE
Oh omdat de vorige post al een half boekwerk was dit maar even apart. Off line singel player vind ik sf4 een stuk minder. De difficulty op arcade mode vind ik goed, buiten dat Seth nogal cheap is natuurlijk.
Maar de trials? Damn.
Ik dacht dat Capcom dit erin gedaan had om mensen rustig combo's te leren. Maar de curve slaat nergens op. En vooral de timing wordt gewoon niet uitgelegd.
Simpel voorbeeld, Seth kan zijn dragon punch schijnbaar 3x achterelkaar doen, nou ik doe al 20jaar dragon punches dus ik dacht dit voor mij goed te doen zou zijn. WRONG. Krijg het er niet uit. Zal nog wel is op joetoeb kijken. Maar dit is echt iets wat voor verbetering vatbaar is.
Maar de trials? Damn.
Ik dacht dat Capcom dit erin gedaan had om mensen rustig combo's te leren. Maar de curve slaat nergens op. En vooral de timing wordt gewoon niet uitgelegd.
Simpel voorbeeld, Seth kan zijn dragon punch schijnbaar 3x achterelkaar doen, nou ik doe al 20jaar dragon punches dus ik dacht dit voor mij goed te doen zou zijn. WRONG. Krijg het er niet uit. Zal nog wel is op joetoeb kijken. Maar dit is echt iets wat voor verbetering vatbaar is.
10 second ninja DONE
Ja, dat lukt mij ook totaal niet. Volgens mij moet dat onmenselijk snel achter elkaar oid. Seth ultra combo blokken die je met springen?
Ik heb dus idd op youtube gezocht, en het blijkt dat je dus idd 'onmenselijk snel' de motions moet doen. Hij komt er dan een beetje uit als de 'dragon punch' van Cyclops van de x-men en vs games.
Toen ik de dp's netjes probeerde te doen lukte het niet, maar toen ik een soort van button bash achtige actie deed ging het wel goed.
Misschien ook herkenbaar voor andere Seth spelers, toen ik voor zijn 360 move ging kreeg ik ook een paar keer de dragon punch. Denk dat de controls daar lossen gemaakt zijn.
En nee voor niet springen bij de super van Seth, dan ga je er juist in, maar je kan hem wel blokken dacht ik.
(correct me if am wrong o wiser sf4 gods
)
Oh en als aflsuiter, Zangief is toch vrij hoog tier wise? Maar ik het het idee dat zijn spinning piledriver generfed is tov oudere sf's. Ik speelde net tegen een Zan en werd 2 of zelfs 3x gepakt waarvan een ex. En toch had ik nog vrij veel health over?
* Sagat ponders switching to Abel just for the hell of it.........
Toen ik de dp's netjes probeerde te doen lukte het niet, maar toen ik een soort van button bash achtige actie deed ging het wel goed.
Misschien ook herkenbaar voor andere Seth spelers, toen ik voor zijn 360 move ging kreeg ik ook een paar keer de dragon punch. Denk dat de controls daar lossen gemaakt zijn.
En nee voor niet springen bij de super van Seth, dan ga je er juist in, maar je kan hem wel blokken dacht ik.
(correct me if am wrong o wiser sf4 gods
Oh en als aflsuiter, Zangief is toch vrij hoog tier wise? Maar ik het het idee dat zijn spinning piledriver generfed is tov oudere sf's. Ik speelde net tegen een Zan en werd 2 of zelfs 3x gepakt waarvan een ex. En toch had ik nog vrij veel health over?
* Sagat ponders switching to Abel just for the hell of it.........
10 second ninja DONE
*kuch*Oguz*kuch*Sagat schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:20:
Ik heb vrijdag redelijk wat online gespeeld, voornamelijk omdat ik eerst dacht dat ik de 10 victories in a row achievement toch niet ging halen (vind dat Ogunz het wel mooi zegt, ik ben ook niet super goed, maar van n00bs kan/moet ik wel winnen).
Geen idee hoe goed ik ben, maar ken iig alle moves van Akuma (=main). Ik verlies wel vaak van hem, maar bijna nooit kijhardBtw Ogunz als je met Megaman spart, en enigsinds met zijn niveau meekomt vermoed ik dat je toch wel iets beter bent dan je zegt. Maar als je met een 360 controller moet spelen snap ik het wel.
Don't worry, ik heb geen sociaal levenAnyways kort samengevat, mijn sf4 online ervaring is tot nu toe goed. Kon alleen vrijdag avond geen matches vinden. Stomme mensen met een sociaal leven enzo
Oeps, ik getracht mijn hele tekst typo free te maken 
Maareuh heb je geadd
Heb helaas maar tot 13.00.
Btw net met Abel van een complete standaard dragon punch spammende Ken verloren. Maar het was wel leuk om is wat variatie te hebben.
Maareuh heb je geadd
Btw net met Abel van een complete standaard dragon punch spammende Ken verloren. Maar het was wel leuk om is wat variatie te hebben.
10 second ninja DONE
De ultra van Seth blokken is wel mogelijk. Volgens mij moet je echter wel low blokken. http://www.youtube.com/watch?v=8XJZRvHuQr4 rond de 40 sec. je ziet namelijk iets over de grond gaan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ggs Sagat, je doet je naam wel eer aan he?
Ik heb nog tegen weinig Sagat's gespeeld dus ik uit naar toekomstige potjes met je, misschien dat ik je dan wel kan verslaan
Ik heb helaas niet veel variatie qua characters omdat ik alleen 'fatsoenlijk' kan spelen met Akuma en beetje met Sakura-chan (seifuku ftw
).
Man Sagat is ZO sterk en ook nog vrij snel. Die kerel is echt onmogelijk om van te winnen met fuerte.
Weet je dat heel zeker?MrVegeta schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:12:
Man Sagat is ZO sterk en ook nog vrij snel. Die kerel is echt onmogelijk om van te winnen met fuerte.
http://www.youtube.com/watch?v=RwE6VDNV7dY
vanaf 4.10
Verwijderd
Wie heeft er zin in een paar potjes Street Fighter IV via Xbox Live? Mijn gamertag is Hadoken NL.
Eep, ik vond EF vervelend om mee te spelen en niet zo gevaarlijk om tegen te spelen maar dit filmpje is echt nasty. Ik denk echter dat 99.9% van de EF spelers die ik ga tegenkomen (current count 0) niet zo goed zal zijn 
@OgunOguz:
Omdat ik in de experimenteerfase zat en zit speelde ik met ook met Abel en Seth tegen je. Seth hoewel offensief zeer sterk is volgens mij qua stamina (of hoe zeg ik dat, zij health gaat iig heel snel naar beneden) een stuk minder. Abel vind ik nog steeds zeer interessant, maar ik moet gewoon nog veel meer met hem spelen voordat ik weet welke move ik wanneer kan en moet gebruiken.
De volgende keer doen we weer een best of 3 en dan neem ik wel 3x Sagat. Want je heb nu dus gewoon 2-1 gewonnen.
ot:
Vond Sagat al een gaaf char toen ik voor het eerst tegen hem speelde (snes versie), net als iedereen wsl speelde ik eerst met Ryu, en Sagat kon alles wat Ruy kon, maar dan ook nog is hoog en laag schieten, en fucking huge range met zijn benen en armen.
Vind het eigenlijk raar dat hij ondanks dat ik meerdere malen gelezen heb dat ie top tier is, niet meer gekozen word online.
@OgunOguz:
Omdat ik in de experimenteerfase zat en zit speelde ik met ook met Abel en Seth tegen je. Seth hoewel offensief zeer sterk is volgens mij qua stamina (of hoe zeg ik dat, zij health gaat iig heel snel naar beneden) een stuk minder. Abel vind ik nog steeds zeer interessant, maar ik moet gewoon nog veel meer met hem spelen voordat ik weet welke move ik wanneer kan en moet gebruiken.
De volgende keer doen we weer een best of 3 en dan neem ik wel 3x Sagat. Want je heb nu dus gewoon 2-1 gewonnen.
ot:
Vond Sagat al een gaaf char toen ik voor het eerst tegen hem speelde (snes versie), net als iedereen wsl speelde ik eerst met Ryu, en Sagat kon alles wat Ruy kon, maar dan ook nog is hoog en laag schieten, en fucking huge range met zijn benen en armen.
Vind het eigenlijk raar dat hij ondanks dat ik meerdere malen gelezen heb dat ie top tier is, niet meer gekozen word online.
10 second ninja DONE
Dat lijkt me ook het best, dan krijg ik wat meer ervaring met Sagat. Seth heeft trouwens de laagste stamina (800), Akuma heeft een na laagste (850).Sagat schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:36:
@OgunOguz:
Zelfde heb ik dus met Akuma. Vind hem gewoon de leipste character die er is, zeker het verhaal achter hem. Ook zijn zijn moves best vet. Jammer van de lage stamina, maargoed, dan moet ik maar beter worden.ot:
Van zo een slechte sagat had ik ook nog wel kunnen winnenOguz286 schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:09:
[...]
Weet je dat heel zeker?
vanaf 4.10
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 12-04-2009 15:40 ]
@celiusjoey:
Ggs man. Je hebt een goede Ryu! Ik denk dat als mijn controller niet zo bagger zou zijn dat je dan nog steeds beter zou zijn, want je timing is gewoon beter dan die van mij. Op het laatst kwam ik er eindelijk in, maar jah 18-12 voor jou
Ik moet eens ophouden met SF3:3S te spelen, want het switchen tussen sf3 en sf4 is best vervelend
(tb vs controller). Voor mensen die tegen een goede Ryu willen vechten: celiusjoey is je man 
P.S. Heten alle sf spelers toevallig Joey? Je bent de 2e namelijk
@Sagat: CvS2 Shin Akuma... 'nuff said
Ggs man. Je hebt een goede Ryu! Ik denk dat als mijn controller niet zo bagger zou zijn dat je dan nog steeds beter zou zijn, want je timing is gewoon beter dan die van mij. Op het laatst kwam ik er eindelijk in, maar jah 18-12 voor jou
Ik moet eens ophouden met SF3:3S te spelen, want het switchen tussen sf3 en sf4 is best vervelend

P.S. Heten alle sf spelers toevallig Joey? Je bent de 2e namelijk
@Sagat: CvS2 Shin Akuma... 'nuff said
[ Voor 4% gewijzigd door Oguz286 op 12-04-2009 22:30 ]
Hehe ik speelde hd remix vrij veel voor sf4 en ik heb geregeld dat ik ook verkeerd uit kom in mijn timing.
sf3 kan ik gewoon niet. Ik vind het een leuk spel, geweldig mooie gfx (if pixelly) maar het ligt me niet.
(heb wel is tegen joey1 aka megaman gespeeld via de pc, correctie hij heeft met mij gespeeld...maar ja Sagat is ook geen selectable char in die game natuurlijk..../hopeloos doorzichtig excuus uit)
Spelen jij/jullie ook wel is CvsS2? Dit spel is ook uit den ouden doos maar daar kan je echt jezelf helemaal gek maken als je elk char wilt leren.
sf3 kan ik gewoon niet. Ik vind het een leuk spel, geweldig mooie gfx (if pixelly) maar het ligt me niet.
(heb wel is tegen joey1 aka megaman gespeeld via de pc, correctie hij heeft met mij gespeeld...maar ja Sagat is ook geen selectable char in die game natuurlijk..../hopeloos doorzichtig excuus uit)
Spelen jij/jullie ook wel is CvsS2? Dit spel is ook uit den ouden doos maar daar kan je echt jezelf helemaal gek maken als je elk char wilt leren.
10 second ninja DONE
CvS2 is de shit! Speel hem nog steeds, vaker dan 3rd strike en HD remix.
Trouwens, speelde laatst even en probeerde telkens een FA te doen lol. Ze hadden Ryu's forward mk echt mee moeten nemen...
Trouwens, speelde laatst even en probeerde telkens een FA te doen lol. Ze hadden Ryu's forward mk echt mee moeten nemen...
3rd Strike is één van de meest ondergewaardeerde vechtspellen, maar naar mijn mening wel één van de beste. Helaas heb ik hem zelf nooit gehad. CvS2 en MvC2 inderdaad ook. MvC2 is ontzettend "broken" (infinites!) maar het is zoooooooo leuk.
Anyway, heeft iemand vorige week Street Fighter Bar Fights gevolgd? Het was een SF4 evenement dat georganiseerd is door één van de topspelers uit Amerika. Het programma bestond uit een aantal matches tussen topspelers, een "Beat A Pro" wedstrijd (als je als doorsnee gamer 2/3 matches van een topspeler kon winnen, kreeg je $500), Rose Ball* en gewoon casual matches tegen andere spelers/toeschouwers. Het zag er in ieder geval erg gezellig uit en ik vind het jammer dat zulke evenementen waarschijnlijk nooit in Nederland gehouden zullen worden.
*Vooral Rose Ball is een geniaal spelletje. Het is net als trefbal: wie geraakt wordt is "af". Zet eerst de handicap op 1 ster zodat het een 1-hit kill wordt. EX vuurballen zijn niet toegestaan, EX Reflect wel.
http://www.youtube.com/watch?v=BDvs1i1hfag&fmt=18
Dat moeten we ook een keertje doen.
Anyway, heeft iemand vorige week Street Fighter Bar Fights gevolgd? Het was een SF4 evenement dat georganiseerd is door één van de topspelers uit Amerika. Het programma bestond uit een aantal matches tussen topspelers, een "Beat A Pro" wedstrijd (als je als doorsnee gamer 2/3 matches van een topspeler kon winnen, kreeg je $500), Rose Ball* en gewoon casual matches tegen andere spelers/toeschouwers. Het zag er in ieder geval erg gezellig uit en ik vind het jammer dat zulke evenementen waarschijnlijk nooit in Nederland gehouden zullen worden.
*Vooral Rose Ball is een geniaal spelletje. Het is net als trefbal: wie geraakt wordt is "af". Zet eerst de handicap op 1 ster zodat het een 1-hit kill wordt. EX vuurballen zijn niet toegestaan, EX Reflect wel.
http://www.youtube.com/watch?v=BDvs1i1hfag&fmt=18
Dat moeten we ook een keertje doen.
Gister tegen Moootje 10 player potjes gespeeld. Heb er maar 1 kunnen winnen...
Ik zat er totaal niet in en hij wachte netjes af om me af te kunnen straffen.
De potjes waren allemaal erg spannend maar ik trok 9 keer dus aan het kortste eind....was erg leerzaam thnx
Binnenkort wil ik revance moootje....!!!
Ik zat er totaal niet in en hij wachte netjes af om me af te kunnen straffen.
De potjes waren allemaal erg spannend maar ik trok 9 keer dus aan het kortste eind....was erg leerzaam thnx
Binnenkort wil ik revance moootje....!!!
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ik heb het spel nu sinds vorige week.. Jammer genoeg heb ik nog geen eigen ps3 (speel op die van men schoonbroer die zich in mijn zus haar kamer bevind
)
Dit weekend wel veel kunnen spelen.. Alle chars unlocked buiten seth en wat online potjes geprobeerd..
Voorlopig speel ik nog met Ryu (Ja ik weet het
) , misschien dat ik me wel aan Sagat wil wagen maar speel al sinds SF2 enkel met Ryu dus hij ligt me wel goed ^^
Online gaat het wel redelijk, kan af en toe wel mooi winnen.. Ranked matches tegen mensen met meer dan 1000 Bp's zijn wel wat minder
Eerste keer online 20 potjes gespeeld tegen iemand die met Sagat speelde..Heb er toch 4 kunnen winnen..Alleen mijn timing stelt nog niks voor en nog veel moeite om mijn ultra in een fijne combo te krijgen..
Ook die Trails vind ik best moeilijk..En zit nog niet eens op de hard trails.. Mijn vingers zijn al wat aan het verslijten heb ik de indruk xD
Als iemand ooit wilt spelen , Psn : PietjeP
Ben niet zo vaak online , buiten in de weekends , tot ik mijn eigen ps3 koop natuurlijk
Dit weekend wel veel kunnen spelen.. Alle chars unlocked buiten seth en wat online potjes geprobeerd..
Voorlopig speel ik nog met Ryu (Ja ik weet het
Online gaat het wel redelijk, kan af en toe wel mooi winnen.. Ranked matches tegen mensen met meer dan 1000 Bp's zijn wel wat minder
Eerste keer online 20 potjes gespeeld tegen iemand die met Sagat speelde..Heb er toch 4 kunnen winnen..Alleen mijn timing stelt nog niks voor en nog veel moeite om mijn ultra in een fijne combo te krijgen..
Ook die Trails vind ik best moeilijk..En zit nog niet eens op de hard trails.. Mijn vingers zijn al wat aan het verslijten heb ik de indruk xD
Als iemand ooit wilt spelen , Psn : PietjeP
Ben niet zo vaak online , buiten in de weekends , tot ik mijn eigen ps3 koop natuurlijk
Verwijderd
Helemaal mee eens, na mijn paar weken met SFIV ben ik daarna gelijk terug gestapt naar 3S. Mijn hart ligt gewoon bij die game en ik vind SFIV veel minder diep en enjoyable dan 3S. Komt misschien omdat SFIV online dikke poep is met al die scrubs, het is alleen leuk als je een eigen circle hebt met vrienden die decent/goed zijn en waarmee je echt jezelf kan verbeteren ipv. alleen maar shoto's online te zien die excessive jumpen en f.dp doen; zonde van mijn tijd en vooral na al die moeite om een game te vinden. Met 3S heb ik daar geen problemen mee, community is top en de game blijft me gewoon boeien op zoveel niveau's, jammer dat SFIV TE toegankelijk is voor nieuwelingen.Aryawn schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:00:
3rd Strike is één van de meest ondergewaardeerde vechtspellen, maar naar mijn mening wel één van de beste. Helaas heb ik hem zelf nooit gehad. CvS2 en MvC2 inderdaad ook. MvC2 is ontzettend "broken" (infinites!) maar het is zoooooooo leuk.
Ik prefereer zelfs CvS2 of MvC2 over SFIV, ook al is MvC2 een dikke mess met infintes, het heeft zelfs een diepte en doordachte play daarin. Maarja, dan moet ik geen appels met peren gaan vergelijken want het zijn 2 verschillende genres. Alhoewel ST > SFIV anyday
Misschien kan wat EVO en SBO play mijn mening veranderen, maar ik betwijfel het.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 18:03 ]
Damn das echt impressiveOguz286 schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:09:
[...]
Weet je dat heel zeker?
vanaf 4.10
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Af en toe lukt het mij ook wel aardig maar online is er soms kleine hapering etc.
SF4 _lijkt_ misschien noob friendly door de easy combo timing en grote input window voor dingen zoals reversals. Toch is er echt een hele grote skill gap tussen iemand die ook nog eens alle links goed onder de knie heeft en combineer dat met de vele toepassingen van de nieuwe FA attack dan zie merk je echt wel het verschil tussen de toppers en de noobs.
Zit nu aan de 7000 bp en speel nu voornamelijk player matches, daar kom je echt veel beter spelers tegen dan in ranked.
Zit nu aan de 7000 bp en speel nu voornamelijk player matches, daar kom je echt veel beter spelers tegen dan in ranked.
[ Voor 3% gewijzigd door Furfoot op 13-04-2009 20:30 ]
Ik heb wel zin.. voeg mij maar toeVerwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:35:
Wie heeft er zin in een paar potjes Street Fighter IV via Xbox Live? Mijn gamertag is Hadoken NL.
Kuch, ~500Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:24:
Hoeveel Battle Points hebben jullie eigenlijk?
Ik ben nu bezig met de trails. Ik ben nu bezig met Abel alleen heb wat problemen.
Ik moet bij voorbeeld (gebukt)Zachte trap -> (gebukt)zachte klap -> (gebukt)zachte klap -> medium klap.
Alleen vaak bij het tweede stukje gaat die kerel in de verdediging en telt de rest niet. Wat doe ik fout?
Ik vind het best lastig om de trails te doen. Ik ben hier mee begonnen om de moves te leren.
Ik moet bij voorbeeld (gebukt)Zachte trap -> (gebukt)zachte klap -> (gebukt)zachte klap -> medium klap.
Alleen vaak bij het tweede stukje gaat die kerel in de verdediging en telt de rest niet. Wat doe ik fout?
Ik vind het best lastig om de trails te doen. Ik ben hier mee begonnen om de moves te leren.
BP voor Abel 1000
Huidig 700 Ofzo...experimenteren is leuk, maar ik denk dat Abel toch niet het char voor mij is.
Ik lig er trouwens niet echt wakker van, geen idee waar het omslag punt ligt, maar tot nu toe bijna alleen maar verloren van 2k en hoger spelers. Schat mezelf ergens rond 1500 in als ik met Sagat genoeg zou spelen.
* Sagat wacht geduldig tot iemand een youtube filmpje post waaruit blijkt dat Abel wel goed is
Huidig 700 Ofzo...experimenteren is leuk, maar ik denk dat Abel toch niet het char voor mij is.
Ik lig er trouwens niet echt wakker van, geen idee waar het omslag punt ligt, maar tot nu toe bijna alleen maar verloren van 2k en hoger spelers. Schat mezelf ergens rond 1500 in als ik met Sagat genoeg zou spelen.
* Sagat wacht geduldig tot iemand een youtube filmpje post waaruit blijkt dat Abel wel goed is
10 second ninja DONE
Achja, staar je niet blind op BPs. Zit nu rond de 4600 zonder echt goed te spelen, verlies vaak genoeg van mensen met 1000 punten en win vaak genoeg van mensen met 5000+ punten. Heb nu al een aantal dagen niet gespeeld maar verwacht niet dat er zoveel veranderd is in een paar dagen..
Ben wel al goede abel spelers tegengekomen. De meesten proberen echter de cpu Abel te imiteren (throws) en dat lukt niet echt
.
Zelf ben ik de laatste dagen aan het experimenteren met Blanka. Vooral tegen shoto tegenstanders is het verdomd lastig spelen daarmee. Hadoken spammers zijn lastig te ontwijken en als je de hele tijd plat op je buik moet gaan is de tijd voorbij eerdat de lamers uitgespammed zijn.
Zelf ben ik de laatste dagen aan het experimenteren met Blanka. Vooral tegen shoto tegenstanders is het verdomd lastig spelen daarmee. Hadoken spammers zijn lastig te ontwijken en als je de hele tijd plat op je buik moet gaan is de tijd voorbij eerdat de lamers uitgespammed zijn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
http://www.youtube.com/watch?v=-_4M-XdVs3ASagat schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:50:
BP voor Abel 1000
Check rond 6:10
Blanka is JUIST goed tegen shoto's aangezien hij tegen bijna elke shoto move wel een tegenaanval heeft.Boeboe schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:03:
Ben wel al goede abel spelers tegengekomen. De meesten proberen echter de cpu Abel te imiteren (throws) en dat lukt niet echt.
Hadoukens kun je onder door sliden, overheen springen, FADC en EX Ball gaat er dwars doorheen. Electricity move kun je tegen roundhouse kick gebruiken en als straf als ze neerkomen na een, door jou geblockte, DP. Die up ball is geweldige AA.. etc etc.
Check ook ff:
http://www.youtube.com/watch?v=BVwU8KX2yT8
[ Voor 41% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 13-04-2009 23:50 ]
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Gister was er een toernooi waar oa de besten van NL bij zaten. De winnaar (Ferdi) won uiteindelijk ook met een Abel. Was je erbij @ SD5K?
Helaas niet, maar ik sta wel ingeschreven voor een paar komende toernooien waar veel van die spelers ook bij zijn.
Hier de filmpjes van T-tyme van afgelopen zondag:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=DA43DED1700934B2
Check vooral de finale en R-Jive vs Nindo.
Kom maar niet hoger in mijn BP, elke keer als ik rond de 1500 kom ik figuren tegen die allemaal 3 tot 6 k hebben. No way dat ik dat red.
had gister wel een Vega (claw) die ff een verkeerde move deed, ik was bijna dood en gooide maar als laatste redmiddel, me instant hell murder erop, Deed die gozer een taunt ipv een move.. zo 128 puntjes erbij...
had gister wel een Vega (claw) die ff een verkeerde move deed, ik was bijna dood en gooide maar als laatste redmiddel, me instant hell murder erop, Deed die gozer een taunt ipv een move.. zo 128 puntjes erbij...
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik doe voorlopig niet meer mee, ben druk voor m'n ccie aan het leren. Als ik klaar ben ga ik weer meedoen met meetings. Ik merkte dat ik het niet meer gewend ben om met zoveel toeschouwers te spelen, dat moet dus weer veranderen..SD5k schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 00:10:
Helaas niet, maar ik sta wel ingeschreven voor een paar komende toernooien waar veel van die spelers ook bij zijn.
Misschien wel een verkeerde move, maar hij had dus wel "Balls of steel"Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:00:
Kom maar niet hoger in mijn BP, elke keer als ik rond de 1500 kom ik figuren tegen die allemaal 3 tot 6 k hebben. No way dat ik dat red.
PSN: Bellerophon-
Rofl.....Bellerophon schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:06:
[...]
Misschien wel een verkeerde move, maar hij had dus wel "Balls of steel"
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
had van de week trouwens wel wat grappigs..Speelde zelf met ryu tegen een andere ryu en op een gegeven moment leek het wel een spiegelbeeld match we deden steeds dezelfde moves synchroon tegen mekaar..2 fireballs, HK, LK en toen sprongen we beiden naar achter om daarna een EX-fireball te doen heel apart moest erg lachen.
Ik heb zo’n 1300 BP, en schommel tussen de 1.000 en 1.600 ofzo.
Merkte wel afgelopen weekend dat als je gewoon arcade gaat spelen en mensen je uit laat dagen, je dan ineens wel lui tegenkomt met veel meer BP dan jij.
Speelde bv. tegen een Guile met 3700 BP, die maakte me ook keihard af.
Bij ranked matches zoeken ben ik nog nooit iemand tegengekomen met meer BP dan ik.
Voorlopig zal ik SFIV iig blijven spelen, vermaak me nog altijd prima na 35 uur.
Merkte wel afgelopen weekend dat als je gewoon arcade gaat spelen en mensen je uit laat dagen, je dan ineens wel lui tegenkomt met veel meer BP dan jij.
Speelde bv. tegen een Guile met 3700 BP, die maakte me ook keihard af.
Bij ranked matches zoeken ben ik nog nooit iemand tegengekomen met meer BP dan ik.
Voorlopig zal ik SFIV iig blijven spelen, vermaak me nog altijd prima na 35 uur.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tournooi gewonnen met Abel? Very impressive. De ai Abel is idd vreselijk irritant met zijn gewerp. Dat is niet te repliceren voor mij.
Maar zal vanavond die filmpjes thuis is checken, ben zeer nieuwsgierig.
Vermaak me trouwens ook nog goed met sf4. Ik denk dat sf2 meer mijn spel is, maar daar vind ik geen enkele tegenstanders meer. En de ai is nou niet echt de meest vergevende. Denk dat ik me nog focus op sf4 zolang het online nog doorgaat. En kijken of ik ook wat sp achievements kan binnen harken.
Daarna back to sf2hdremix voor de sp achievies en dan is het al weer bijna tijd voor KOF denk ik zo
Vermaak me trouwens ook nog goed met sf4. Ik denk dat sf2 meer mijn spel is, maar daar vind ik geen enkele tegenstanders meer. En de ai is nou niet echt de meest vergevende. Denk dat ik me nog focus op sf4 zolang het online nog doorgaat. En kijken of ik ook wat sp achievements kan binnen harken.
Daarna back to sf2hdremix voor de sp achievies en dan is het al weer bijna tijd voor KOF denk ik zo
[ Voor 49% gewijzigd door Sagat op 14-04-2009 11:41 ]
10 second ninja DONE
Qua diepgang is 3S inderdaad een tikkeltje beter, maar ik vermaak me nog prima met SFIV.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:52:
[...]
Helemaal mee eens, na mijn paar weken met SFIV ben ik daarna gelijk terug gestapt naar 3S. Mijn hart ligt gewoon bij die game en ik vind SFIV veel minder diep en enjoyable dan 3S.
Ben ook wel benieuwd naar wat EVO en SBO gaan brengen. Ik heb stiekem een zwak voor de Amerikaanse spelers. Dat de Japanners goed zijn weten we allemaal, dus ik zou het tof vinden als er wat SoCal spelers bij EVO in de top zouden eindigen.
Nice, finale was inderdaad leuk. Ik heb behalve Alex Valle nog niet echt goede Dictators gezien. Als Nindo zo had gespeeld bij het Media Markt toernooi, had 'ie waarschijnlijk gewonnen.Hier de filmpjes van T-tyme van afgelopen zondag:
Heeft sf2hdremix dan ook trophies?Sagat schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:38:
Tournooi gewonnen met Abel? Very impressive. De ai Abel is idd vreselijk irritant met zijn gewerp. Dat is niet te repliceren voor mij.
Vermaak me op dit moment ook nog steeds wel met SF4 alleen verlang nu wel steeds meer naar Tekken 6
. Schud met dat spel de 10 hit combo's zou uit mijn mouw...
Ik houd niet zo van fireball spammers en campers. Mijn hart ligt toch bij Tekken. Ranked matches laat ik voorlopig maar even links liggen......al die disconnectors..... Player matches zijn wel leuk en leerzaam.
Ik houd niet zo van fireball spammers en campers. Mijn hart ligt toch bij Tekken. Ranked matches laat ik voorlopig maar even links liggen......al die disconnectors..... Player matches zijn wel leuk en leerzaam.
Volgens deze site niet ps3 trophy support spellen lijstje
Mijn ps3 moet nog verkocht worden (door de/een winkel aan mij
10 second ninja DONE
Ik heb ondertussen 1600 ong BP's en ben 2 DC's tegengekomen of zo. Als je hoger komt heb je ook geen last meer van non stop Ken scrubs iig. Tegenstand wordt veel gevarieerder zodra je hoger komt merk ik zelf iig.
tekken ... tsja vind het minder dan SF 4
maar ben ook meer van de SF generatie denk ik. Vind SF ook meer diepgang hebben. no pun intented
tekken ... tsja vind het minder dan SF 4
There is no art to find the minds construction in the face
Hmmzz jah ieder zijn mening. Heb zelf ook altijd sf gespeeld maar toen kwam Tekken in mijn leven.
Wat jij over SF zegt vind ik dus weer over Tekken...
. Maakt ook niet uit....Vind dat je met Tekken ook veel meer verschillende soorten moves hebt enz, enz....
SF4 is in ieder geval een goede fighter en houdt me zoet tot Tekken 6 uitkomt.
Wat jij over SF zegt vind ik dus weer over Tekken...
SF4 is in ieder geval een goede fighter en houdt me zoet tot Tekken 6 uitkomt.
Ik kan toch niet de enige zijn die Tekken een waanzinnige buttonmasher vindt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ButtonmasherBoeboe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:16:
Ik kan toch niet de enige zijn die Tekken een waanzinnige buttonmasher vindt
Verklaar je nader want de enige 2 characters bij wie je kan buttonmashen zijn Eddie en Christy. De Nubjes die niks kunnen nemen 1 van die twee characters. Bij geen enkele andere character kan je een fatsoenlijke move eruit krijgen zonder de combo's te weten. Buttonmashers hebben bij de wat hardere kern van Tekkenspelers ook geen schijn van kans. Hetzelfde is bij SF4, een nubje maakt geen schijn van kans bij iemand die de combo's beheerst.
Nee ik heb hem voor de PS3 dus vandaar mijn vraag. Dacht even dat ik iets gemist hadSagat schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:48:
[...]
Volgens deze site niet ps3 trophy support spellen lijstje
Mijn ps3 moet nog verkocht worden (door de/een winkel aan mij) dus ik kan het helaas niet voor je checken.
Verwijderd
Voeg me toe voor een potje Tekken 5 DR!!(of SF4natuurlijk)MeagaShira schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:30:
Vermaak me op dit moment ook nog steeds wel met SF4 alleen verlang nu wel steeds meer naar Tekken 6. Schud met dat spel de 10 hit combo's zou uit mijn mouw...
![]()
PSN:KSL1808
Heb helaas Tekken 5 DR niet op mijn Ps3....Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:06:
[...]
Voeg me toe voor een potje Tekken 5 DR!!(of SF4natuurlijk)
Zal je vanmiddag toevoegen als ik thuis ben...
Waren gister wel leuke potjes gister Shrimp! we moeten een keer meer spelen, zal ik ook wat andere characters kiezen, want Vega vs Vega vind ik altijd maar een rare matchup =]
Ik kan wel 1 tipje geven, je gebruikt de ppp backflip veel te veel, daar heb ik je vaak voor kunnen straffen, omdat die move erg sloom recovered.... probeer vaker de kkk backflip te gebruiken, die herstelt sneller wanneer de move klaar is,waardoor je sneller weer kunt blocken/aanvallen, want als de tegenstander doorkrijgt dat je steeds de ppp backflip doet zal hij je weinig keren onbestraft laten.
Die rolling crystal flash die ik steeds deed toen je opstond , zou je bijvoorbeeld makkelijk kunnen ontwijken en straffen met kkk flip ipv alleen maar ontwijken met ppp
ppp is beter als je hem met mate gebruikt, wanneer je echt even afstand nodig hebt, wanneer de tegenstander er niet verdacht op is, is het wel een goede move.
Je had me wel een keer goed te pakken met de ultra, die vind ik lastig te raken nu mensen een beetje aan het spel (en vega) gewend zijn.
Ik kan wel 1 tipje geven, je gebruikt de ppp backflip veel te veel, daar heb ik je vaak voor kunnen straffen, omdat die move erg sloom recovered.... probeer vaker de kkk backflip te gebruiken, die herstelt sneller wanneer de move klaar is,waardoor je sneller weer kunt blocken/aanvallen, want als de tegenstander doorkrijgt dat je steeds de ppp backflip doet zal hij je weinig keren onbestraft laten.
Die rolling crystal flash die ik steeds deed toen je opstond , zou je bijvoorbeeld makkelijk kunnen ontwijken en straffen met kkk flip ipv alleen maar ontwijken met ppp
ppp is beter als je hem met mate gebruikt, wanneer je echt even afstand nodig hebt, wanneer de tegenstander er niet verdacht op is, is het wel een goede move.
Je had me wel een keer goed te pakken met de ultra, die vind ik lastig te raken nu mensen een beetje aan het spel (en vega) gewend zijn.
Heb gisteren dus ein-de-lijk mn xbox weer teruggekregen
.
Waren zeker leuke potjes. Wilde eigenlijk net naar bed gaan toen je me de invite stuurde maar kan een challenge niet zomaar onbeantwoord laten uiteraard
.
Ik heb nog niet heel veel uur in Vega zitten maar ben m wel aan het mainen. Je hebt gelijk wat betreft de kkk backflip, ik moet alleen nog ff doorkrijgen wanneer welke te gebruiken. Zelfde geld voor de roll. Die gebruik ik ook te weinig. Merk ook dat Vega's slide makkelijk te straffen is on block tegen bijvoorbeeld Ryu.
Ik zal je tips ter harte nemen iig, Thanks!
Ik moet wel zeggen dat ik gisteravond niet elke keer de move eruit kreeg die ik eigenlijk wilde hebben.. Damn you xbox360 controller!
Waren zeker leuke potjes. Wilde eigenlijk net naar bed gaan toen je me de invite stuurde maar kan een challenge niet zomaar onbeantwoord laten uiteraard
Ik heb nog niet heel veel uur in Vega zitten maar ben m wel aan het mainen. Je hebt gelijk wat betreft de kkk backflip, ik moet alleen nog ff doorkrijgen wanneer welke te gebruiken. Zelfde geld voor de roll. Die gebruik ik ook te weinig. Merk ook dat Vega's slide makkelijk te straffen is on block tegen bijvoorbeeld Ryu.
Ik zal je tips ter harte nemen iig, Thanks!
Ik moet wel zeggen dat ik gisteravond niet elke keer de move eruit kreeg die ik eigenlijk wilde hebben.. Damn you xbox360 controller!

[ Voor 44% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 15-04-2009 14:31 ]
8 mei ong
/crai
wil ook wel eens tegen andere Vega spelen ... niet alleen tegen Shrimp .. dan leer je tegen iemand spelen ... en niet tegen een char
wil ook wel eens tegen andere Vega spelen ... niet alleen tegen Shrimp .. dan leer je tegen iemand spelen ... en niet tegen een char
Gisteren (of was het nu vanochtend?) tegen een heel goede Vega gespeeld. Ben hem echt nog niet zo goed gewoon, je komt hem gewoon niet heel vaak tegen online. Een goeie Blanka/Vega/Gief geeft me tien keer meer problemen dan de zoveelste Ken/Ryu/Akuma/Sagat. Vooral Blanka, fuck you electrische aanval die me bijna verplicht op de grond te blijven. ;/
Main nog steeds met volle tevredenheid Cammy.
Main nog steeds met volle tevredenheid Cammy.
Blanka vs El-Fuerte is best leuk. Aangezien de aanvallen van El-Fuerte er vrij hard door heen gaan! Wanneer komt deze game nou eens naar de PC!
Een goede Vega is zo moeilijk om tegen te spelen, die vliegt het scherm door. Maar sinds ik mijn Guacamole Leg Throw onder de knie heb, heb ik Vega al een paar keer nice uit de lucht gepakt.
Een goede Vega is zo moeilijk om tegen te spelen, die vliegt het scherm door. Maar sinds ik mijn Guacamole Leg Throw onder de knie heb, heb ik Vega al een paar keer nice uit de lucht gepakt.
[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 15-04-2009 16:28 ]
Verwijderd
Jammer man, gelukkig heb ik een goede vriendin waarvan ik de cc kan gebruiken:D. Dan maar een xtje vechten met sf4 toch.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:06:
[...]
Voeg me toe voor een potje Tekken 5 DR!!(of SF4natuurlijk)
Vandaag even de filmpjes bekeken. Damn zoals die Abel speelt zal ik het niet snel spelen vrees ik, steeds van de kleine mini combo's.
Verder viel het me enorm op dat Abel's (firball motion) attack bijna niet geblocked werd. Toen ik die online gebruikte werd ik er steeds uitgeschopt of slagen ondanks dat de eerste hit raak was. *shrug*.
@dutch noobz vids.
Vind dit ook erg leuk om te zien, maar is het niet mogelijk om ze in de titel al te markeren als zijnde voorronde, qf,sf etc?
Verder viel het me enorm op dat Abel's (firball motion) attack bijna niet geblocked werd. Toen ik die online gebruikte werd ik er steeds uitgeschopt of slagen ondanks dat de eerste hit raak was. *shrug*.
@dutch noobz vids.
Vind dit ook erg leuk om te zien, maar is het niet mogelijk om ze in de titel al te markeren als zijnde voorronde, qf,sf etc?
10 second ninja DONE
Of om de beelden direct van scherm te capturen? Ik kan nou niet zeggen dat het echt lekker kijkt met al die bewegingen en die matige beeldkwaliteit. En dat is jammer, want de filmpjes zijn wel mooi materiaal om wat van te leren.Sagat schreef op donderdag 16 april 2009 @ 01:04:@dutch noobz vids.
Read the code, write the code, be the code!
Beelden direct van het scherm capturen gaat wat moeilijk met zoveel setups waar tegelijkertijd op gespeeld wordt. Alleen de finales zouden eventueel direct gecaptured kunnen worden als hij daar apparatuur voor heeft. Misschien kun je het hem zelf vertellen op z'n site of drakenslag..
Lucky basterd..Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:12:
[...]
Jammer man, gelukkig heb ik een goede vriendin waarvan ik de cc kan gebruiken:D. Dan maar een xtje vechten met sf4 toch.
Ga denk ik van het weekend maar eens even langs de Rabo... voor een cc.
Zo jammer dat PS spellen online heeft staan die je niet in de winkel kan kopen. Minigames maakt me niet uit maar zoals Tekken DR zouden ze toch echt ook als schijfje moeten verkopen.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Slashdotter op 17-04-2009 14:34 ]
Gister weer is een paar lekkere potjes SF4 gespeeld.
Player matches waren goed en spannend.
Denk toch dat ik maar die gamepad van madcatz ga bestellen, krijg in de trials sommige moves er gewoon echt niet uit.
Denk toch dat ik maar die gamepad van madcatz ga bestellen, krijg in de trials sommige moves er gewoon echt niet uit.
http://kotaku.com/5215857...dated-brings-new-features
25 dollar voor deze update!?! Zijn ze nou helemaal gek geworden bij Capcom
Van de week nog even mooi gespeeld; drie achievements unlocked, maar ook gruwelijk afgemaakt online.
Ben trouwens aan het twijfelen over mijn main; speel nu vooral Akuma, maar die jongen kan niet te veel hebben. Voor het betere breekwerk wijk ik nu vaak uit naar Balrog, maar zijn mogelijkheden zijn me toch een beetje te beperkt. Zit nu een beetje te twijfelen tussen Gouken, Bison en Sagat.
Heeft iemand hier btw een tip over hoe ik de Fake Attack van Sagat voor mekaar krijg? Ik kom er niet uit.
Ben trouwens aan het twijfelen over mijn main; speel nu vooral Akuma, maar die jongen kan niet te veel hebben. Voor het betere breekwerk wijk ik nu vaak uit naar Balrog, maar zijn mogelijkheden zijn me toch een beetje te beperkt. Zit nu een beetje te twijfelen tussen Gouken, Bison en Sagat.
Heeft iemand hier btw een tip over hoe ik de Fake Attack van Sagat voor mekaar krijg? Ik kom er niet uit.
Check je link nogmaals; het is inmiddels gecorrigeerd. Kotaku had verkeerd bericht gegeven over de prijs. Het is gewoon gratis, zoals het hoortMr.Nash schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:34:
Mr.Nash schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:34:
Eds Note: Previously we incorrectly listed that Championship Mode would be priced. This update is free, free, free.
25 dollar was zowiso niet realistisch. Volgens mij is er geen enkele software op xbla die zo duur is.
[EDIT]Never mind, was al door andere mensen duidelijk gemaakt.Mr.Nash schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:34:
Ik ben benieuwd naar die update, vooral qua gameplay extra's.... die replay's zijn erg leuk , maar niet het eerste wat ik zoek.
Ik hoop dat er ook vechtmodes inzitten die voor meer dan 2 spelers gemaakt zijn (zoals quarter matches met zijn 4en steeds wisselen)
[ Voor 31% gewijzigd door Emersion op 17-04-2009 09:20 ]
Ik hoopte op meer info voor matchmaking ... bedoel ik vind die selectie lijst retarded!! Waarom moet ik kiezen? Ik zoek een match ... iemand anders host een match. Zoek die gewoon automatisch bij elkaar aan de hand van Skill > Connectie etc. "Unable to play" "Match is full" etc 6 keer is fokking irritant als het al 2 minuten duurt om die lijst te generegen!
Hoop volgende week ook op wat info over character fixes
maar das misschien wishfull thinking.
Hoop volgende week ook op wat info over character fixes
[ Voor 12% gewijzigd door Muppet op 17-04-2009 09:28 ]
Persoonlijk werk ik gewoon aan mijn ontbrekende achievements in arcade mode en dan word ik automatisch gematched, werkt goed genoeg. Al schort er wel heel wat aan het systeem ja.Muppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:27:
Ik hoopte op meer info voor matchmaking ... bedoel ik vind die selectie lijst retarded!! Waarom moet ik kiezen? Ik zoek een match ... iemand anders host een match. Zoek die gewoon automatisch bij elkaar aan de hand van Skill > Connectie etc. "Unable to play" "Match is full" etc 6 keer is fokking irritant als het al 2 minuten duurt om die lijst te generegen!
Hoop volgende week ook op wat info over character fixesmaar das misschien wishfull thinking.
Wanneer je manueel naar matches gaat zoeken kan je zelfs in een ranked match gewoon je opponents "cherry-picken", dat zou echt niet de bedoeling moeten zijn. Ook weet ik ondertussen dat ik lang niet de enige ben die bij het automatisch matchen NIET tegen mensen met gelijke/hogere skill uitkomt, ondanks mijn instellingen, waardoor het lastig is om bp bij te krijgen.
Update!Mr.Nash schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:34:
Eds Note: Previously we incorrectly listed that Championship Mode would be priced. This update is free, free, free.
edit:
Spuit11
Spuit11
[ Voor 3% gewijzigd door Nohead op 17-04-2009 09:38 ]
enige is Gouken op hardest ... nou sorry daar heb ik geen zin inBoeboe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:36:
[...]
Persoonlijk werk ik gewoon aan mijn ontbrekende achievements in arcade mode
Waar speel je mee...??? Wil je hem halen voor de trial???wackmaniac schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:04:
Van de week nog even mooi gespeeld; drie achievements unlocked, maar ook gruwelijk afgemaakt online.
Als je met de Ps3 controller speelt, verander dan je buttonconfig even. Zet je hk op de knop van lk en dan simpelweg buttobashen. Zo heb ik hem iig gehaald.
neem een 2e controller bij de hand en je neemt veel koppijn weg door op start te drukken op de 2e controller als je dreigt te verliezen.... het kan ook lonen om de ultra van zangief goed te leren om met hem door de arcade mode te gaan, met zijn lariat, dan heb je nog veel minder koppijn, omdat de computer schijnbaar geen oplossing heeft voor zangiefs lariatMuppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:38:
[...]
enige is Gouken op hardest ... nou sorry daar heb ik geen zin in
Heb zelf de achievement nog niet geprobeerd, maar dat komt meer omdat ik altijd online speel als ik street fighter speel tegenwoordig.
Dit weet ik allemaal wel ... maar vind het gewoon teveel moeiteEmersion schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:27:
[...]
neem een 2e controller bij de hand en je neemt veel koppijn weg door op start te drukken op de 2e controller als je dreigt te verliezen.... het kan ook lonen om de ultra van zangief goed te leren om met hem door de arcade mode te gaan, met zijn lariat, dan heb je nog veel minder koppijn, omdat de computer schijnbaar geen oplossing heeft voor zangiefs lariat
Heb zelf de achievement nog niet geprobeerd, maar dat komt meer omdat ik altijd online speel als ik street fighter speel tegenwoordig.
Hopeloos lui dus....Muppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:57:
[...]
Dit weet ik allemaal wel ... maar vind het gewoon teveel moeite

Ik wil eervol de storied reputation achievement halen (hoewel als ik met zangief speel het lariat spammen wsl te verleidelijk zal zijn als je een pot dreigt te verliezen).
Maar dat betekent voor mij dus ook maar een credit gebruiken. Denk niet dat ik deze any time soon ga halen.
ik 'focus' me nu even op de grind achievements.
tig focus attacks
tig sparkly finishies
tig online matches/medailles etc etc.
oh btw Sagat's fake kick = hell. Met buttonmashen kreeg ik hem ook niet. Uiteindelijk de turbo functie van mijn joypad gebruikt.
Enige waar ie wel is lukt is in de slowdown nadat je een gevecht wint. Zit ik te buttonmashen om ff venijnig na te trappen, doe ik een fake kick
Maar dat betekent voor mij dus ook maar een credit gebruiken. Denk niet dat ik deze any time soon ga halen.
ik 'focus' me nu even op de grind achievements.
tig focus attacks
tig sparkly finishies
tig online matches/medailles etc etc.
oh btw Sagat's fake kick = hell. Met buttonmashen kreeg ik hem ook niet. Uiteindelijk de turbo functie van mijn joypad gebruikt.
Enige waar ie wel is lukt is in de slowdown nadat je een gevecht wint. Zit ik te buttonmashen om ff venijnig na te trappen, doe ik een fake kick

10 second ninja DONE
Voor Sagat's zijn kick had ik al mijn buttons op HK gezet en toen /Faceroll /Mash!!
Street Fighter 4 Championship Mode goes live April 24
The heavily anticipated Championship Mode expansion for Street Fighter IV will be released on April 24, 2009 as free downloadable content. Seth Killian posted a huge update on what the new pack will detail.
Here's a clip.Here's some screen shots of the new Championship Mode courtesy of the Japanese SF4 blog.
- The tournaments offer a new take on classic SFIV competition. They are broken out into 5 different levels, which means everyone can participate and find a good challenge without getting blown out of the water or bored. You score Grade Points (GP) for tournament wins, and as your GP total grows, you’ll become eligible to enter into more exclusive tournaments. Winning tournaments will also net you Championship Points (CP). The CP work basically like “prize money” up for grabs in the tournament. The higher the GP skill of the players in a particular tournament, the bigger the CP prize! In true tournament tradition, character selection is double-blind. With the CP purse on the line, you won't be able to see who your opponent has picked until you've both made your choices, and the battle is set to begin.
And here is how the disconnect tracker will look.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
you won't be able to see who your opponent has picked until you've both made your choices,,
altijd spannend.
Ken of Ryu!
altijd spannend.
Ken of Ryu!
Kunnen ze in iedergeval niet meer characters pakken die de zwakke plekken van een ander kunnen pakken.MrVegeta schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:34:
you won't be able to see who your opponent has picked until you've both made your choices,,
altijd spannend.
Ken of Ryu!
Wordt zo tenminste wel wat eerlijker en ze kiezen dan tenminste meteen hun speler. Dat gewacht altijd.
*gniffel*MrVegeta schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:34:
altijd spannend.
Ken of Ryu!
Moet wel zeggen dat ik er minder last van heb sinds ik public games speel
*edit* TS updated met Championship mode info
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 17-04-2009 13:56 ]
snap de "last" niet helemaal. Zodra iemand Ken kiest heb ik zoiets van "mooi" free BP's. Ook hoe hoger je komt met BP hoe minder het wordt.
Hmmmzz wat maakt het uit dat iemand een Ken of een Ryu kiest en is het wel echt zo dat je dan altijd maar wint....??? Zijn zat goede shotokan spelers te vinden op het net.Muppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:39:
snap de "last" niet helemaal. Zodra iemand Ken kiest heb ik zoiets van "mooi" free BP's. Ook hoe hoger je komt met BP hoe minder het wordt.
Wel jammer dat de updates weer verschillend zijn voor de ps3 en x360..was juist benieuwd naar de input van topplayers in de replay..arrrgh
Die battles zijn 7 van de 10 keer DOOD saai. In vergelijking met bv tegen andere chars die wat meer skill nodig hebben om goed gespeeld te krijgenMuppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:39:
Ben ik degene die zegt dat het boeit dan? Volgens mij is dat Boe die voor de tigste keer over Shoto's begint terwijl hij zelf met Sakura speelt?MeagaShira schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:50:
[...]
Hmmmzz wat maakt het uit dat iemand een Ken of een Ryu kiest en is het wel echt zo dat je dan altijd maar wint....??? Zijn zat goede shotokan spelers te vinden op het net.
Ik speel zelf notabene met Ryu en Rufus.
lol shoto's? Ik heb het over ryu/ken, en Sakura speelt wel "iets" anders dan die twee hoor
.
Vanwaar de plotse vijandigheid? Als je zelf toevallig met Ryu/Ken speelt hoef je je niet teveel aan te trekken wat ik zeg hoor.
Vanwaar de plotse vijandigheid? Als je zelf toevallig met Ryu/Ken speelt hoef je je niet teveel aan te trekken wat ik zeg hoor.
[ Voor 44% gewijzigd door boe2 op 17-04-2009 14:10 ]
Ik vind Akuma best fijn spelen. Vooral zijn Ultra en supers zijn er makkelijk uit te gooien, vooral tegen de wat dommere spelers die er niet overheen springenMeagaShira schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:44:
Waar speel je mee...??? Wil je hem halen voor de trial???
Die tip had idd al gelezen online, maar kreeg gister na een kwartiertje op die (XBOX) knoppen rossen er een beetje de P in. Dan moet ik stoppen, anders kan ik naar de winkel voor een nieuwe controllerMeagaShira schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:44:
Als je met de Ps3 controller speelt, verander dan je buttonconfig even. Zet je hk op de knop van lk en dan simpelweg buttobashen. Zo heb ik hem iig gehaald.
Sakura is gewoon een shoto gebaseerd op Ryu.Boeboe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:05:
lol shoto's? Ik heb het over ryu/ken, en Sakura speelt wel "iets" anders dan die twee hoor.
Niet raar opkijken van dit soort berichten hoor als je zelf Ryu/Ken-spelers op eerdere pagina's aanvalt.
[ Voor 12% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 17-04-2009 14:39 ]
Veel lagere shoryuken prioriteit, hadoken is zwakker maar chargebaar, Shunpukyaku heeft veel kortere range en haar unieke Sakura Otoshi. Speel met Sakura zoals je met Ryu speelt (spamspam) en je wordt beenhard ingemaakt. Je moet haar voor de lol maar eens uitproberen 
en ryu/ken spelers aanvallen terwijl ik gewoon zoals velen commentaar heb op de doorsnee hadoken/shoryuken spammer? Ben je nu niet wat teveel aan het klagen op 1 persoon?
en ryu/ken spelers aanvallen terwijl ik gewoon zoals velen commentaar heb op de doorsnee hadoken/shoryuken spammer? Ben je nu niet wat teveel aan het klagen op 1 persoon?

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 17-04-2009 15:08 ]
Dit topic is gesloten.