Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb schrik van Online EL Fuerte spelers, echt waar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Haha, hier moest ik toch echt even om lachen.. Nu ben ik aan het huilen?Boeboe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:41:
Veel lagere shoryuken prioriteit, hadoken is zwakker maar chargebaar, Shunpukyaku heeft veel kortere range en haar unieke Sakura Otoshi. Speel met Sakura zoals je met Ryu speelt (spamspam) en je wordt beenhard ingemaakt. Je moet haar voor de lol maar eens uitproberen
en ryu/ken spelers aanvallen terwijl ik gewoon zoals velen commentaar heb op de doorsnee hadoken/shoryuken spammer? Ben je nu niet wat teveel aan het huilen?

En wat ik bedoel met spelers aanvallen.. even een quote:
Ken speelt overigens ook anders dan Ryu. Misschien moet je ze eens proberen.
Kritiek hebben op bepaalde characters is 1 ding maar dat hoef je niet elke pagina weer te gaan herhalen.
Nou weten we het wel dat je iets tegen ze hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 17-04-2009 15:13 ]
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Srry no hard feelingsMuppet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:04:
[...]
Ben ik degene die zegt dat het boeit dan? Volgens mij is dat Boe die voor de tigste keer over Shoto's begint terwijl hij zelf met Sakura speelt?
Ik speel zelf notabene met Ryu en Rufus.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
waar HEB je het in hemelsnaam over manShrimp Tabasco schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:12:
[...]
Haha, hier moest ik toch echt even om lachen.. Nu ben ik aan het huilen?![]()
En wat ik bedoel met spelers aanvallen.. even een quote:
[...]
Ken speelt overigens ook anders dan Ryu. Misschien moet je ze eens proberen.
Kritiek hebben op bepaalde characters is 1 ding maar dat hoef je niet elke pagina weer te gaan herhalen.
Nou weten we het wel dat je iets tegen ze hebt.
We weten ondertusen dat je fan van Ryu bent, maar eerlijk...give it a rest. De keren dat er commentaar gegeven wordt gaat het over de cliche shoryuken spammers, voel jij je daar ECHT zodanig door aangesproken dat je een hele dramascene moet starten in deze draad?
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 17-04-2009 15:27 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
btw Boe, ben je nog verder gegaan met Blanka? Hij is best vervelend om tegen te spelen. Dat zet mijn overwinning op jou met hem wel in een ander daglicht.
Sa-takes on all comers-gat
behalve Vega.....ik haat het om tegen een goed vega te spelen.
Oguz....wanneer gaan wij de 2e best of 3 spelen dan?
10 second ninja DONE
Ik ga niet alles wat jij gezegd hebt re-quoten hier. Zonde van de ruimte.Boeboe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:19:
[...]
waar HEB je het in hemelsnaam over manBen je dronken ofzo? Je beweert dat ik iedere pagina ken/akuma spelers afkraak en dan quote je 1 opmerking van me, inclusief de sarcastische smiley erbij.
We weten ondertusen dat je fan van Ryu bent, maar eerlijk...give it a rest. De keren dat er commentaar gegeven wordt gaat het over de cliche shoryuken spammers, voel jij je daar ECHT zodanig door aangesproken dat je een hele dramascene moet starten in deze draad?
Hoe kom je erbij dat ik Ryu fan ben? Ik heb m, buiten arcade en trials, nooit gespeeld. En dat was alleen maar om Sakura te unlocken en mn trials achievement te halen.
Begrijp ook niet helemaal waar je dat drama scene vandaan haalt maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik stel voor dat we het hierbij laten.
En ik ga zeer zeker vanavond even een biertje drinken.
That Is The Question
Als ik online ben EN in sf4 zit dan ben ik meestal bereid een potje te spelen (als ik iets anders speel ook vaak maar niet altijd) maar het berichtje was eigenlijk gericht aan Oguz.Boeboe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:45:
Ik zoek nog altijd testmateriaal voor mijn blanka, dus rematch komt nog welProbleem dat mijn moves er soms maar lastig uitkomen. Plots lijkt mijn gamepad niet meer te voldoen: Mijn duim doet echt zeer na een avond charge moves gebruiken, maar het is zo leuk om spelers te jennen die niet weten wat ze tegen Blanka moeten doen
Hij en ik moeten willen nog een best of 3 Akuma vs Sagat doen. (en ik vind hem zeker niet te voorspelbaar
10 second ninja DONE
Eh nu?Sagat schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:35:
Oguz....wanneer gaan wij de 2e best of 3 spelen dan?
En dat weet je na 3 matches onlineSagat schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:49:
[...]
Hij en ik moeten willen nog een best of 3 Akuma vs Sagat doen. (en ik vind hem zeker niet te voorspelbaar)
Maar het verschil tussen iemand die alleen maar hadoukens schiet en......nou ja vul zelf maar in.
10 second ninja DONE
Sagat: als je nog op zoek bent naar een leuk/goed Abel filmpje -
http://www.youtube.com/watch?v=V5TAk-l_cNc&fmt=18
"L-O-L on the chest"
"FOCUS! THERE YOU GO, I F-CKING TOLD YOU"
Te grappig.
Ze waren ook best goed voor die tijd. Toen was de game net uit in de arcadehallen. Er zitten een paar leuke combo's tussen. Jumping LK cross up > Crouching HP > Roll > (EX) Falling Sky
[ Voor 8% gewijzigd door Aryawn op 18-04-2009 14:28 ]
Snel screenshotje (filmpje is niet van fantastische kwaliteit):

http://www.youtube.com/wa...8ICERy-pw&feature=related
Nou weet ik niet precies waarom de man met de klauwen in Japan Balrog heet en in het westen Vega. En ook niet waarom de baas van Shadaloo in Japan Vega heet en hier M. Bison.
Ah, vandaar in ieder geval de verwijzingen naar Michael Bison en Mike Bison. Dan zal de rest ook wel een rechtenkwestie geweest zijn. Ik kan het me van eerdere SF spellen niet meer herinnneren, viel me nu pas op allemaal.Aryawn schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:35:
De bokser is gebaseerd op Mike Tyson, vandaar dat zijn oorspronkelijke name in Japan M. Bison is. In het westen nu dus Balrog, volgens mij omdat Capcom anders voor de rechter gesleept zou worden. Om verwarring te voorkomen wordt vaak de universele naam "Boxer" gehanteerd.
Nou weet ik niet precies waarom de man met de klauwen in Japan Balrog heet en in het westen Vega. En ook niet waarom de baas van Shadaloo in Japan Vega heet en hier M. Bison.
[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 18-04-2009 14:47 ]

the claw voor Vega (onze Vega, westers...err goed)
dictator voor Bison
en boxer voor balrog. (deze weet ik niet zieker, de bovenste 2 wel)
Geen vergissing meer mogelijk toch?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Alstublieft.KneoK schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:24:
Ik zat net een filmpje te kijken van een gevechtje tussen M. Bision en Chun Li, maar het viel me op dat Bison als Vega werd aangekondigd. Na de rondes werd ook door de announcer geroepen dat Vega gewonnen had. Op de Wiki had ik al gevonden dat er in Japan een aantal namen door elkaar gehusseld zijn, iemand die weet waarom ? Als ik ga zoeken dan kom ik overal tegen dat het zo is (Vega is Balrog, Bison is Vega, Balrog is Bison) maar nergens een reden te vinden.
Snel screenshotje (filmpje is niet van fantastische kwaliteit):
[afbeelding]
http://www.youtube.com/wa...8ICERy-pw&feature=related
The character of Balrog was originally named M. Bison, with the letter being an initial for "Mike". According to the staff, the character was originally a parody of real-life boxer Mike Tyson. Under the suggestion that the character's name and likeness resembled Tyson to the point of infringement, the developers rotated the names of the boss characters for the English localization. Thus, the American boxer M. Bison became Balrog; the Spanish clawman Balrog became Vega; and the military commander Vega became M. Bison. In Street Fighter Alpha 3, Balrog tells some of his defeated opponents that he's going to "bite (their) ear off", a reference to Tyson's infamous "Bite Fight" with Evander Holyfield.
PSN: SabiPapi
BP: ~4500
Poongko (Korea, Ryu) vs Daigo (Japan, Ryu)
Iyo (Japan, Dhalsim) vs Daigo (Japan, Ryu)
Justin Wong (USA, Rufus) vs Daigo (Japan, Ryu)
Fullscreen DP into Super is geweldig. Wow.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
dat is pas echt een gevecht op het hoogste niveau.
[ Voor 14% gewijzigd door XthinkZ op 19-04-2009 13:48 ]
Justin viel zwaar tegen. In andere video's wint hij wel van Iyo en Poongko. Poongko is trouwens wel verrassend laatste geworden, ik had wel verwacht dat zijn playstyle niet tegen betere spelers zou werken. Hij maakt gewoon teveel fouten..
Ik heb ook hoge verwachtingen van Justin Wong, die jongen is ontzettend goed in alle games. Ook Ed Ma en Combofiend zijn gevaarlijke outsiders.
http://www.youtube.com/watch?v=rLOQ7ydqo7o&fmt=18
Ik hoop dat Ryan Hart, Zak en Harmonaz namens Europa zullen meedoen, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ze wel SF4 spelen.
Ik kijk ook uit naar Evo en SBO. Zelf verwacht ik niet zoveel van de amerikaanse spelers op SBO, het niveau is gewoon erg hoog en in de afgelopen jaren hebben ze niet al te veel potten kunnen breken.
Evo wordt wel wat spannender; ook in Street Fighter blijkt "home court advantage" mee te spelen. Justin Wong is met afstand favoriet voor MVC2, maakt goede kans om top 3 te halen in SF4 en SF3:3S 2-on-2, en zal waarschijnlijk ook top 8 halen voor HD remix. Hij is momenteel de beste US overall player. Valle en Choi zullen waarschijnlijk ook weer iets laten zien.
USA vs Japan blijft interessant @EVO, ik hoop dat japanse delegatie groot zal zijn dit jaar (afgelopen jaren is dat iets wat minder geweest). De aanwezigheid van Daigo is duidelijk de grootste attractie. Als hij een beetje zijn game oppoetst (en niet zoals in 2006 speelt), kan hij top 2 eindigen in SF4, SF3:3S, GGXX. HD Remix is even onduidelijk, want dat spelen ze niet in Japan. Nuki, Mago, RF, Kindevu en Tokido zullen waarschijnlijk ook wel er bij zijn...
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
maar SBO het ik nog nooit van gehoord.
Is dat Tougeki Super Battle Opera?
* Sagat googled nog even verder
edit:
hmm ben nu toch wel redelijk zeker dat mijn 7331 google skillz in orde zijn
Wikipedia: Tougeki - Super Battle Opera
[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 20-04-2009 11:46 ]
10 second ninja DONE
Wat kan ik het beste doen tegen zo'n aanval? Gewoon superveel oefenen tot ik die hoge block / lage block timing goed heb? Of misschien punchen ofzo? Tips worden op prijs gesteld
Andere vraag: ik speel nu op de PS3 met de joystick omdat ik daarmee combo's maken makkelijker vind. Aan de andere kant is het met die stick erg lastig dashen. Kan ik misschien beter overstappen op knoppen?
Onvoorstelbaar!
[ Voor 15% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-04-2009 13:47 ]
PSN id: PENo1
Oefenen !writser schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:20:
Wat kan ik het beste doen tegen zo'n aanval? Gewoon superveel oefenen tot ik die hoge block / lage block timing goed heb? Of misschien punchen ofzo? Tips worden op prijs gesteld
Want zo moeilijk is het niet om die hoog-laag aanvallen te blokken, als ik 't kan, dan kan iedereen het.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
hehe wat deed hij cannon drill, cannon spike and repeat?P.E.No.1 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:45:
Tsjonge jonge, laatst online met ken tegen een cammy en een commentaar wat ik weer kreeg. Werd ik ervan beschuldigd alleen maar hadokens te spammen en een noob te zijn. Ik word daar toch een beetje gek van. Ten eerste ben ik geen hadoken spammer volgens mij. En bovendien; Ken kan schieten dus waarom niet gebruiken? Speel dan gvd geen SF4Toen ik dat zei tenslotte zei hij SF4 toch alleen maar te spelen tot Tekken uitkomt en dat ie dan mn ass wel zou woopen
Jij geeft zelf al min of meer het antwoord. Street Fighter is niet alleen aanvallen, maar ook verdedigen. Weten wanneer en hoe je moet blocken is essentieel. Misschien is het een idee om player matches te gaan doen, en te gaan sparren met mensen van ongeveer hetzelfde niveau (of nét iets beter). Ranked matches zijn leuk, maar leggen te veel nadruk op het winnen (doel op korte termijn). Terwijl op langere termijn je eigenlijk dingen wilt leren, en beter worden.writser schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:20:
Sinds een week of 2/3 speel ik redelijk wat SF4 maar heb moeite boven de 1000 BP uit te komen. Iedereen op internet is zo goed. Mijn beste char is Sagat. Iets waar ik erg tricky vind: veel Kens en Ryu's spingen op me af, trappen in de lucht, doen crouching trap, springen weer en trappen in de lucht, doen crouching trap, etc. Op de een of andere manier lukt het me nooit om beide attacks te blocken. Als ik hoog block komt de sliding er door, als ik laag block komt de eerste trap er gewoon door. En mijn tiger knee / uppercuts komen vaak te laat dus dan komen beide trappen er ook gewoon door.
Andere vraag: ik speel nu op de PS3 met de joystick omdat ik daarmee combo's maken makkelijker vind. Aan de andere kant is het met die stick erg lastig dashen. Kan ik misschien beter overstappen op knoppen?
Even een concretere tip: oefen de tiger uppercut tot je er bij neer valt. Dat is eigenlijk heel flauw, maar het gaat erom dat je een tiger uppercut op reactie kunt (aan beide kanten ook! Als je het alleen links kunt doen dan kan dat betere spelers volledig uitgebuit worden). Voordat je dat kunt doen, moet je de beweging volledig beheersen -- snel en accuraat vanuit een neutrale positie een F,DF,DF beweging kunnen doen. Executie is ZO BELANGRIJK. Je kunt, om te proberen, met Sagat blijven staan en verdedigen ("turtlen"), en wachten tot je tegenstander op je afspringt, en dan een uppercut op reactie doen.
Als je eenmaal met succes de tiger uppercut gebruikt om jump-ins tegen te houden, zal je tegenstander dat respecteren en bang zijn om in te komen. Dat is een hele simpele maar gebruikelijke dynamiek.
Een andere mogelijkheid is om met normals mensen tegen te houden. In Sagat's geval is standing fierce kick een hele goede. Zodra mensen voor een "meaty" gaan (d.w.z. jump in en je laat proberen te raken, om een combo te beginnen) kun je ze makkelijk tegen houden met fierce kick. De normals werken vaak niet als de tegenstander vroeg aanvalt in de lucht (dus geen meaty), of in het beste geval, is het een trade of hits. Jump omhoog + attack of jump achterwaarts + attack wil ook nog wel eens werken (in Sagat's geval is dat niet zo heel gebruikelijk, maar ik ben niet echt een Sagat speler).
Ja inderdaad.. wie is dan de noob zou je zeggendjerror schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:59:
[...]
hehe wat deed hij cannon drill, cannon spike and repeat?
PSN id: PENo1
2x DF is een stuk makkelijker.Kajun schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:13:
Voordat je dat kunt doen, moet je de beweging volledig beheersen -- snel en accuraat vanuit een neutrale positie een F,DF,DF beweging kunnen doen. Executie is ZO BELANGRIJK.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alleen mensen die niet weten wat ze er mee moeten gaan meestal klagen. Als iemand gaat spammen doe ik soms mee wedstrijde wie er sneller kan spammen. Je moet het namelijk redelijk onder de knie hebben om te kunnen blijven spammen zonder fouten.P.E.No.1 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:45:
Tsjonge jonge, laatst online met ken tegen een cammy en een commentaar wat ik weer kreeg. Werd ik ervan beschuldigd alleen maar hadokens te spammen en een noob te zijn. Ik word daar toch een beetje gek van. Ten eerste ben ik geen hadoken spammer volgens mij. En bovendien; Ken kan schieten dus waarom niet gebruiken? Speel dan gvd geen SF4Toen ik dat zei tenslotte zei hij SF4 toch alleen maar te spelen tot Tekken uitkomt en dat ie dan mn ass wel zou woopen
Trouwens als allebei lang blijft spammen, dan wordt het speelveld steeds kleiner en sta je steeds dichter bij elkaar. Dus allebei blijven spammen werkt niet
Waar haal je die info vandaan? bron/onderbouwing?OMX2000 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:03:
Ik wil geen flamewar beginnen of zo. Maar begrijp ik het goed dat de Xbox 360 versie net wat mooier is dan de PS3 versie? Ik sta namelijk op het punt om een PS3 of Xbox 360 te kiezen vooral voor SFIV. En ik neig nu naar een Xbox 360 (elite) vooral vanwege de prijs.
Zover ik weet zien ze er beide identiek uit, toch zou ik voor de PS3 versie gaan omdat je daar met de standaard DS3 controller al een betere start hebt dan met de 360 controller.
Tevens PSN is gratis
De joypad is voor SFIV juist geen argument. Gratis PSN wel.Nohead schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:40:
[...]
Waar haal je die info vandaan? bron/onderbouwing?
Zover ik weet zien ze er beide identiek uit, toch zou ik voor de PS3 versie gaan omdat je daar met de standaard DS3 controller al een betere start hebt dan met de 360 controller.
Tevens PSN is gratis
Maar dit is de link waar ze concluderen dat het eigenlijk weinig uitmaakt, maar dat de Xbox 360 net ietsje mooier is. In mijn ogen verwaarloosbaar, aangezien ik het verschil zelf niet zag.
en crappier
There is no art to find the minds construction in the face
Gewoon niet zo veel downloaden op het moment dat je online wilt spelen
Heb zelf de 360 (erfenis), maar omdat ik altijd een playstation heb gehad (PS1 en PS2) vind ik persoonlijk de PS3 controller fijner spelen.OMX2000 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:03:
Ik wil geen flamewar beginnen of zo. Maar begrijp ik het goed dat de Xbox 360 versie net wat mooier is dan de PS3 versie? Ik sta namelijk op het punt om een PS3 of Xbox 360 te kiezen vooral voor SFIV. En ik neig nu naar een Xbox 360 (elite) vooral vanwege de prijs.
Read the code, write the code, be the code!
Luchtaanvallen moet je altijd hoog blokken, standing en crouching aanvallen kunnen laag geblokt worden. Pas wel altijd op voor throws, als je merkt dat de tegenstander je probeert te pakken, tech de throw dan (ik geloof dat ze het ze het "grab break" noemen). Dat creëert in ieder geval weer een beetje afstand tussen beide spelers.writser schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:20:
Sinds een week of 2/3 speel ik redelijk wat SF4 maar heb moeite boven de 1000 BP uit te komen. Iedereen op internet is zo goed. Mijn beste char is Sagat. Iets waar ik erg tricky vind: veel Kens en Ryu's spingen op me af, trappen in de lucht, doen crouching trap, springen weer en trappen in de lucht, doen crouching trap, etc. Op de een of andere manier lukt het me nooit om beide attacks te blocken. Als ik hoog block komt de sliding er door, als ik laag block komt de eerste trap er gewoon door. En mijn tiger knee / uppercuts komen vaak te laat dus dan komen beide trappen er ook gewoon door.
En wat Kajun voorstelt, is zeker van belang. Duik een keertje Training Mode in en oefen al je special moves tot je ze er consistent uit krijgt. Sagat heeft inderdaad een paar hele goede anti-luchtaanval moves, zoals z'n Tiger Uppercut en standing roundhouse.
Wat je ook kunt doen tegen die spelers die de scrub combo veel gebruiken (want dat is J.HK > C.HK nou eenmaal) is FADC. Als de tegenstander dicht op je zit, doe dan Focus Attack en dash achterwaarts. Eén klap "absorbeer" je en je creëert weer een afstand tussen jou en de tegenstander. Bij de eerstvolgende jump-in kun je hem pakken met je Tiger Uppercut.
Is er dit jaar eigenlijk ook een individueel 3S toernooi? Want dat is me niet helemaal duidelijk.Evo wordt wel wat spannender; ook in Street Fighter blijkt "home court advantage" mee te spelen. Justin Wong is met afstand favoriet voor MVC2, maakt goede kans om top 3 te halen in SF4 en SF3:3S 2-on-2, en zal waarschijnlijk ook top 8 halen voor HD remix. Hij is momenteel de beste US overall player. Valle en Choi zullen waarschijnlijk ook weer iets laten zien.
Ben inderdaad ook wel benieuwd naar wat Valle zal doen. Hij heeft zich tot nu toe alleen nog maar op de achtergrond verscholen. Ik heb hem nog niet veel in een grote toernooien zien spelen.
Ben zelf een x360 eigenaar, maar ik heb het spel nog niet 'in het echt' gezien op ps3. Denk persoonlijk dat de verschillen erg minimaal zijn.OMX2000 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:03:
Heh herinner me net dat ik, volgens mij op gametrailers, een vergelijkings video gezien heb. Verschillen zijn heel minimaal.
Ik weet niet hoeveel budget je hebt en hoe fanatiek je bent, maar er vanuitgaande dat je direct wilt spelen is de 360 versie idd het goedkoopst, let er wel op dat je ook een live abbo nodig hebt, en (vandaar de vraag hoe fanatiek je bent) dat de 360 pad zuigt voor 2d fighters. Met een ps3 pad kun je gewoon goed spelen.
Als je sowieso al een fighting pad of stick ging kopen valt dit nadeel weg natuurlijk.
Verder vind ik dat ik in het forum hier meer hoor over disconnecters en gasten die pissed off berichten versturen na gevechten van de ps3 spelers dan van de 360 spelers. Maar your milage may vary
suc6 met de keuze!
10 second ninja DONE
http://www.lensoftruth.com/?p=4042
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 20-04-2009 23:33 ]
Toekomst voor sf4 op de 360. We krijgen binnenkort de CE update/patch. Maar MvsC2 komt ook binnenkort naar xbla.
Denken jullie dat de 'community' dan een stuk kleiner wordt, of verwachten jullie dat nog wel een tijdje blijft zo als het nu is?
Verder hebben we iets verder aan de horizon natuurlijk ook tekken 6 en wellicht in iets mindere mate King of Fighters.
10 second ninja DONE
Wat betreft King of Fighters...die serie is altijd wat meer hardcore/underground geweest. Ik vind de animatie absoluut niet houterig. Maar toen ik bijvoorbeeld op me ouwe saturntje kof95 kon spelen zagen de gfx eruit als een snes versie (ondanks dat hij middels een aparte ram cartridge gespeeld moet worden) terwijl ik ook een vrijwel arcade perfect port van sf alpha en en night warriors had.
De nieuwe versie zou en goed gfx en goede gameplay moeten afleveren.
10 second ninja DONE
Effin zondag ochtend gewoon 500 puntjes verloren, omdat ik te brak was....
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Nummer 1 is ICED CRAB die op me af sprong als Akuma met nog maar weinig health over en in mijn prachtig getimede ultra terecht kwam.
Nummer 2 is BiGcOrEY19 die na 1 ronde al quitte omdat ie mijn Vega niet aankon.
De foto's staan naast elkaar.
Had meneer Crab een aantal weken eerder al gemaild maar toen is ie denk ik kwijt geraakt tussen de andere disconnectors aangezien hij er nu wel staat na opnieuw versturen.
http://3.bp.blogspot.com/...Rk-qiI0UqYw/s1600-h/1.jpg
[ Voor 49% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 21-04-2009 20:42 ]
Plinking - An Easier Alternative to Piano/Double-Tapping for Linking
Holy shit @ Walk up raging demon.
Ik heb doordeweeks geen toegang tot mijn PS3, dus ik kan het helaas niet proberen. Maar ik ben heel erg benieuwd.Actual translation:
theory:
When pressing two different buttons 1F apart, the first button is registered as being pressed twice. Usually same button press twice takes at least 3F but now it is possible in 2F. (Normally pressing the button that fast will not work because the game will just register as a hold)
explanation and uses:
when simultaneously pressing buttons, press the buttons in the order of high priority to low priority. i.e. hK->mK input would register hK on 1F, mk + hk on 2F. Between mK and hK, hK has the higher priority so in effect, hK has been pressed twice in 2F. When using this technique for linking, the first input is registered, effectively giving a +1F window on links.
From the link in the vid info:
3F demon: theory
1F 3P hold
2F back + lk
3F 3P release
how to practice:
In training mode key display ON
If you hold down a button then another, only the second button is shown
If you successfully 1F slide it will register as simultaneous press.
Pressing the first button only once, but appears twice = 2 button presses are registered.
[ Voor 3% gewijzigd door Kajun op 21-04-2009 20:53 ]
Kon eindelijk weer is wat weerstand bieden...
Moootje thnx for the matches..
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
http://www.threadless.com//product/1773/zoom.gif
Wie kan me helpen?
http://www.eventhubs.com/...ighter-4-character-guide/MKY schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:15:
Gisteren weer eens de trials gedaan van Ryu, maar ik kom er maar niet uit! Die Ha-do-kens zijn nog te doen, maar de combo's vind ik wel erg lastig. Dan heb ik het met name over deze laatste combo.
Wie kan me helpen?
en
http://www.youtube.com/re...fighter+4+ryu+trials&aq=f
[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 22-04-2009 12:51 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb dat met die walking demon geprobeerd maar dat lukt dus echt totaal niet he. Die xbox controller is echt zo ongelovelijk brak met dit soort dingen. Als het iemand met die controller lukt laat het me weten
Lol, ik was ook te lui om het plaatje aan te klikken.Oguz286 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:01:
@Vanitas: dat was volgens mij een *kuch*grap*kuch*
Oguz wanneer ben je weer online?
10 second ninja DONE
eh nu?Sagat schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:17:
[...]
Lol, ik was ook te lui om het plaatje aan te klikken.
Oguz wanneer ben je weer online?
Ik moest lachenMKY schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:15:
Gisteren weer eens de trials gedaan van Ryu, maar ik kom er maar niet uit! Die Ha-do-kens zijn nog te doen, maar de combo's vind ik wel erg lastig. Dan heb ik het met name over deze laatste combo.
Wie kan me helpen?
PSN: Bellerophon-
[ Voor 6% gewijzigd door OMX2000 op 22-04-2009 15:53 ]
Ok herformulering.
Waarna heb je tijd voor een rematch. Ik kan meestal 's avond wat later op de avond of in het weekend.
Tot nu toe loop ik je steeds mis. Je bent toch niet bang?
10 second ninja DONE
Owja, nu zie ik hetOguz286 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:01:
@Vanitas: dat was volgens mij een *kuch*grap*kuch*
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bang?! *Akuma-pose*HMMMMMMMMMM*Sagat schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:13:
[...]
*zoekt naar 'slaps hand on own face' smilie*
Ok herformulering.
Waarna heb je tijd voor een rematch. Ik kan meestal 's avond wat later op de avond of in het weekend.
Tot nu toe loop ik je steeds mis. Je bent toch niet bang?
Ik ben ook vooral 's avonds en in het weekend beschikbaar. Alleen de laatste tijd was ik bezig met tentamens, dus was ik niet zo vaak online. Dit kwartiel ben ik ook zeer druk, maar 's avonds en in het weekend kan ik wel tijd vrijmaken to mop the floor with a Sagat
EDIT: Jeej, ik weer ben weer 'Ultimate Demon'
[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 22-04-2009 18:26 ]
Gelukkig daarna mijn eer een beetje kunnen redden
* Sagat ponders te switchen naar Balrog, hij is echt enorn hard hitting
10 second ninja DONE
GGS manSagat schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:54:
lol, grote woorden gebruiken en dan de best of 3 verliezen![]()
Gelukkig daarna mijn eer een beetje kunnen reddenGG Oguz!
* Sagat ponders te switchen naar Balrog, hij is echt enorn hard hitting
Die Balrog van je zou ik aan moeten kunnen na wat oefening, dus je moet hem eens wat vaker kiezen
[ Voor 12% gewijzigd door Oguz286 op 23-04-2009 22:09 ]
Btw wat me opviel, toen we de eerste keer speelde had je me echt steeds te pakken met de 'firecracker'. Maar nu leek het of je hem van langere afstand probeerde, kon hem aardig ontwijken.
[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 23-04-2009 22:20 ]
10 second ninja DONE
Ik heb het van de week inderdaad gezien, moet het alleen nog zelf uitproberen.Kajun schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:51:
Ik weet niet of jullie Shoryuken.com hebben gelezen, maar er is blijkbaar een makkelijke manier om moeilijke links te doen:
Plinking - An Easier Alternative to Piano/Double-Tapping for Linking
Holy shit @ Walk up raging demon.
Walk up demon ziet is inderdaad best sick. Ik moet nog steeds charge buffer proberen onder de knie te krijgen, d.w.z. met charge characters dashen en dan de ultra eruit gooien. Erg handig met Chun en Bison.
Ja maar ik speel ook met Akuma he. Hij heeft de een na laagste stamina (alleen Seth heeft nog minder). Dus dat je me veel schade doet is niet raarSagat schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:18:
Hehe ik moet Balrog ook nog serieus leren, dus dat oefenen zal vast wel goedkomen. Ik ben gewoon onder de indruk van hoeveel schade hij doet. Aangezien ik nou niet echt een combo master ben is het wel fijn als de klappen die je doet pijn doen
Btw wat me opviel, toen we de eerste keer speelde had je me echt steeds te pakken met de 'firecracker'. Maar nu leek het of je hem van langere afstand probeerde, kon hem aardig ontwijken.
Die Shakuzan ('firecracker') is wat ik gewoon vaak bij wakeup van m'n tegenstander gebruik. Sagat kan EX-Tiger Uppercut doen als ik te dicht in je buurt ben bij je wakeup en die firecracker heeft toch nog wat chipdamage. Ik moet alleen altijd wennen aan het inschatten wanneer ik iets moet doen, want ik speel ook 3S tussendoor.
Iemand enig idee hoelaat die te downloaden is?
Je hebt gelijk dat Balrog nog meer schade doet (of iig lijkt te doen) tegen Akuma. Maar ik weet niet of je laatst het filmpje zag (ook hier gepost) van Ken vs Balrog? Balrog is offensief gewoon een zeer sterk char en ik denk dat ie redelijk bij mijn speelstijl zou kunnen passen.
Maar don't get me wrong. I love playing with Sagat, en ik weet dat hij idd echt geen slecht char is (iets met god tier ofzo
Ik hou alleen wel van variatie, en het is een (bijna dan) feit dat je als je redelijk speelt met een iets minder vaak gebruikt char, je al vaker vind dan met een beter dan redelijk Ruy/Ken. Iig op mijn niveau.
Maar bijvoorbeeld ook Bison vind ik een char met zeer veel potentieel voor mijn speelstijl, en Seth zou ik ook graag meer uitdiepen. Alleen bij Seth vind ik die lage stamina te irritant.
@update:
Wat, geen player match syle tournament met private slots? Dat is idd echt een gemiste kans. Ik vond het trouwens al vaag dat je in hd remix wel al tournooien kon doen en in sf4 niet.
10 second ninja DONE
@ Vanitas in die filmpjes zie ik niet de 'muziek-knop' . Gebruik je de selectknop hiervoor misschien?
Iemand trouwens de update al binnen? Ik gisteren nog niet, maar vandaag nog niet gecheckt.
Hij zou ook pas vandaag uitkomen.MKY schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:43:
[...]
Iemand trouwens de update al binnen? Ik gisteren nog niet, maar vandaag nog niet gecheckt.
Zou het online gedeelte alleen nog werken met mensen die ook de update hebben geinstalled?firlian schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:38:
Heb 'm binnen, maar kan nu geen online matches meer spelen, zelfs geen player/ranked match. Hij kan dan geen spelers vinden en zelf hosten geeft ook een error.
Wat voor error krijg je dan precies? Misschien vanavond wat meer succes.
Ehm, ooit van google gehoord?OMX2000 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:46:
Wat zit er in de update?

[ Voor 60% gewijzigd door Oguz286 op 24-04-2009 14:19 ]
Ik wil eigen lobby's met 4,8 of 16 man en dan gaan. Nu ben je nog steeds langer aan het zoeken naar een tegenstander dan dat je aan het spelen bent. Nogal een gemiste kans.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
10 second ninja DONE
Champ mode is wel lastig zeg! Blijf nu steken op de ~220 punten. Eerste 10 matches gewonnen (met hier en daar wat geluk, zie mijn replay game online
Waarschijnlijk duurt het gewoon even voordat alle spelers zijn "uitgesmeerd" over de ladder. Zijn misschien ook vooral de meer fanatieke spelers die meteen na zo'n update het gaan uitproberen.
Verwijderd
Ik speel het liefste met Blanka, het enigste probleem is het chargen, dat vind ik echt verschrikkelijk irritant. Zodra je achteruit gaat weet de tegenstander al wat er gaat gebeuren dus blockt ie maar meteen.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 23:11 ]

Komen jullie ook ineens heel veel Abels tegen?

Vind het niet erg verder hoor, Bison HK > Abel.
Het enige dat verandert is, is dat alle Ken spelers in Sagat spelers getransformeerd lijken te zijn. 5 x Sagat na elkaar is een beetje teveel van het goede.
En verder maak ik altijd zelf een match aan, waarna er bijna altijd iemand connect binnen 15sec.
Maar verdomme, Capcom, custom lobby's zouden wél een waardevolle toevoeging zijn geweest. Met complete wedstrijdschema's a la HD Remix. En misschien ook iets van spectator mode, waarmee de wachtende spelers de anderen kunnen observeren.
En Sagat is de nieuwe Ken. Scrubs hebben vast op internet gelezen dat hij God Tier is, dus zijn ze massaal overgestapt. Niet dat ik iets heb tegen Sagat of de spelers die graag met hem spelen en er iets mee kunnen.
Chargen moet je camoufleren, en met charge characters moet je continu bezig zijn met chargen. Zelfs als je springt of op de grond ligt.Ik speel het liefste met Blanka, het enigste probleem is het chargen, dat vind ik echt verschrikkelijk irritant. Zodra je achteruit gaat weet de tegenstander al wat er gaat gebeuren dus blockt ie maar meteen.
Ipv achteruit te lopen kun je beter chargen met downback; alsof je laag blokt. Zo kun je ook uit stilstand je moves eruit gooien.
[ Voor 42% gewijzigd door Aryawn op 25-04-2009 00:44 ]
Ik ben langer bezig met het zoeken naar matches dan het echt spelen ervan. Unable to play, Full etc.
En na iedere keer weer naar Ranked -> Custom -> Search, totaal niet intuïtief.
En geen lobby's is wel teleurstellend.
Ik vraag me af of dat er ooit nog in komt....
Ik verwacht zoals jullie een lobby waarin een aantal man zich verzamelen en dan een mini toernooi gaan spelen. Maar blijkt dus niks anders te zijn dan ranked matches met een andere jasje.
Gemiste kans
Of is het vanaf een mininum aan bp? (zit pas rond 1250 ofzo).
10 second ninja DONE
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
- Loopt de ranglijst sinds de update bij jullie ook niet synchroon? Ik heb al een paar dagen 60XX BP, maar als ik in de ranking kijk, geeft hij aan dat ik er 58XX heb en soms zelfs 57XX. Idem met de GP en CP.
- Ook slachtoffers van disconnects worden benadeeld. Ik heb sinds gisteren 3 quitters gehad in online potjes, en nu staat er naast mijn naam ook disconnect percentage van 1%. lol?
- Jammer dat je in Championship Mode niet het aantal rondes kan aanpassen. Ik speel ranked potjes altijd best-of-5, dan wint nagenoeg altijd de beste speler. In twee van de verloren finales won de tegenstander met een random ultra. Een andere keer wilde ik bijna mijn controller wegsmijten: een Bison deed een random ultra, hij stond daarna recht voor mijn neus. Ik counterde met mijn ultra (Chun), maar ik ging recht door hem heen LOL. Glitch? Hoe dan ook, ik verloor daardoor. De tegenstander was zo sportief om mij na afloop een vriendelijke "FUCK YOU" te sturen.
[ Voor 6% gewijzigd door Aryawn op 25-04-2009 14:41 ]
Dit topic is gesloten.