Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Net in de final tegen een Zangief. Ben ik hem dik aan het inmaken, disconnect hij. 10sec later komt hij weer naar mijn game toe en heeft hij nogsteeds 0% disconnect bij zijn naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik stond gisteren op zo'n 1400 GP en vanochtend sta ik ineens op 300 GP WTF!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Furfoot schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:34:
Ik stond gisteren op zo'n 1400 GP en vanochtend sta ik ineens op 300 GP WTF!
Op Shoryuken zijn er veel berichten van mensen die punten "magisch" hebben verloren, maar die van jou is wel het meest extreem. Vervelend zeg! Ik hoop niet dat er vaak van die serverproblemen komen.

Het fijne van het nieuwe GP systeem is dat de matchmaking wel beter is: door het veld in klassen op te delen zul je meer tegen mensen van eigen niveau spelen. Maar ook dit is een systeem met punteninflatie (over alle spelers); als je voor inflatie gaat, hou het dan enigszins binnen de perken...

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Ok....mysterie opgelost, al hoewel ik 'ter voorbereiding van' al een nieuwe savegame moest creeren was de update zelf nog niet binnen gehaald. Als het wel gelukt is, is het direct zichtbaar via player rand, grade points en champion progress.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Net afgemaakt door Furfoot in een Championship Mode match. Ik heb weinig ervaring tegen Honda, en dat tekende zich; bijna een perfect tegen in de eerste ronde. Twee ronde ging iets beter, door mijn irritante cross-ups, maar hij won nog met ca. 5% health.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woow, als ik Street Fighter IV op mijn SD tv speel, dan flikkert het menu echt heel erg. :O

Ik snap niet waarom de tournament mode zolang duurde, het zijn, zoals hier al eerder is gezegd, gewoon gevechten in een ander jasje. :-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Tering, het wordt gewoon bijna onmogelijk om te spelen. Gister kreeg ik 2x achter elkaar bijna een perfect omdat blocken niet lukt (lag vertraging) tegen een Tiger spammende Sagat :S. Het gekke is nog dat het vaak gebeurd en de tegenstander 3+ connectie heeft.

Ik ga het straks na F1 nog een keer proberen, wil in G2 terecht komen waarna ik voorlopig weer een pauze zal inlassen van een paar weken/maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
WTF.. gisteren gespeeld...had ik iets van 1xxx GP points.. ging ik vandaag spelen stond dat k opnieuw moest ofzo.:S alle points zijn gewoon weg van champion mode:S
Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 5 matches gespeeld, wat een horror. Veel te veel lag, en als ik ze dan eindelijk een beetje neer krijg, disconnect de tegenstander. :|

Naar mijn mening mocht die tournament mode nog even op zich laten wachten en mocht het grote lag probleem opgelost worden. |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 14:02 . Reden: Klaagzang toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Kev7381 schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:34:
WTF.. gisteren gespeeld...had ik iets van 1xxx GP points.. ging ik vandaag spelen stond dat k opnieuw moest ofzo.:S alle points zijn gewoon weg van champion mode:S
Damn...
Yep ik had het vanmorgen weer 400 GP verdwenen. Maar zit nu gelukkig in de G2 met 2200 punten, veeeel betere tegenstanders en hier merk je eigenlijk hoe crappy honda is tegen de meest gespeelde characters. Alleen zitten er te weinig mensen dus krijg je amper matches.

Het championship idee is gewoon een andere manier van een degelijke server browser. Nu filtert je championship ranking de spelers eruit die niet op jou niveau zitten. Voorheen was het gewoon gissen (vaak aan de hand van de icoontjes) in ranked mode waarbij ik eigenlijk 99% van de tijd een +1 kreeg.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Capcom heeft nog heel veel werk te doen.

Toen ik zojuist naar Network Battle ging, kreeg ik een foutmelding dat "The last tournament did not conclude properly" en ben ik teruggegaan van 1800 GP naar 1300 BP. En dat terwijl ik niet eens een toernooi had gestart. Daarnaast heb ik nu een disconnect % van 2 naast mijn naam. Wat een bullshit.

[ Voor 8% gewijzigd door Aryawn op 26-04-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

"The last tournament did not conclude properly" - Dat had ik dus ook gister ja. Zowel punten verloren als 1% disconnect erbij gehad. Dit is wel heel erg. Ik ga zo kijken of m'n punten er nog zijn..

Wat zijn de ranks trouwens?
G3 > G2 > G1 > F3 > F2 > F1 > .. > S1 ? Dat zijn wel heel erg veel ranks als het zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
* SG Championship (SUPER GRADE): 5 rounds long. The highest grade championship in which only top players can participate.
* G1 Championship (GRADE 1): 5 rounds long, for advanced players.
* G2 Championship (GRADE 2): 4 rounds long, for intermediate players.
* G3 Championship (GRADE 3): 3 rounds long, for beginners.
* FREE Championship (Free Grade): 4 rounds long, open to anyone regardless of their level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

OMX2000

By any means necessary...

Zo ik voel me echt en ontzettende noob. Ik kan in normal mode, amper 4 tegenstanders verslaan. En dan houdt het gewoon op. Ik kan gewoon niet winnen van Balrog met Ken. Spelen met een standaard xbox pad is behoorlijk frustrerend. Soms doe ik gerust 5-6 hodokens achter elkaar, maar dan opeens weer helemaal niet.

Begin er een beetje van te balen zo... Het kan toch niet zijn dat je zonder een stick of SF IV gamepad het spel niet fatsoenlijk kunt spelen. Is hier iemand die wel ver komt met de standaard Xbox pad?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:46
* Hielko is ook een noob, maar opzich kan ik me wel enigzins redden met de Xbox controller (gebruik de analoge stick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Spelen met de standaard controller is best te doen. Dashen en dubbele 360's zijn nog het moeilijkste. Voor de rest is het wel te doen. Wat ik wel lastig vind is dat de schouderbuttons bij mij slecht geregistreerd worden. Ik moet echt onder de juiste hoek erop drukken.
T/m 2000 bp is het voor mij prima te doen, daarna wordt de tegenstand gewoon te goed. Of dat iets met de controller te maken heeft weet ik niet. (gebruik trouwens ook analoge stick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51
Hielko schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:58:
* Hielko is ook een noob, maar opzich kan ik me wel enigzins redden met de Xbox controller (gebruik de analoge stick).
Als de lariat knop maar makkelijk in te drukken is :P

dashen is idd lastig met de joystick

[ Voor 6% gewijzigd door writser op 26-04-2009 23:58 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zie nu met die Championship mode alleen de toegevoegde waarde niet meer van Ranked. Championship mode zit beter in elkaar dus waarom zou iemand nu nog Ranked spelen? champ mode nu is wat Ranked had moeten zijn vanaf het begin imho.

vraag me alleen af of ze nog character bugs hebben gefixed? daar is niks over bekend of te vinden.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Muppet schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:44:
Ik zie nu met die Championship mode alleen de toegevoegde waarde niet meer van Ranked. Championship mode zit beter in elkaar dus waarom zou iemand nu nog Ranked spelen? champ mode nu is wat Ranked had moeten zijn vanaf het begin imho.

vraag me alleen af of ze nog character bugs hebben gefixed? daar is niks over bekend of te vinden.
Ik kwam het gisteren toevallig tegen op eventhubs. Lees het hier maar : http://www.eventhubs.com/...ade-some-characters-sfiv/ Zoals de link al verklapt zijn er dus balancing changes gemaakt. Of Zangief nu echt ge-nerfed is is nog niet 100% bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Las dat de meningen verdeeld waren over de Zangief nerf tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens mij zijn er nog wel balance changes gebeurd waarvan we niet op de hoogte zijn. Spelen tegen sommige chars "voelt" gewoon anders aan (mijn Shunpukyaku wordt veel vaker afgestraft). Of beeld ik me dat nu in?

De tegenstand is wel moeilijk op dit moment. Zit nu 2 dagen op G3-B, hoop vanavond een rank te kunnen stijgen. Het is aanpassen voor mij omdat ranked mode vroeger gebugged was voor mij waardoor ik altijd veel te gemakkelijke tegenstanders kreeg. Nu moet ik echt voortdurend de ogen openhouden. Ben nu echt blij dat ik mijn "win 10 games in a row" achievement al lang gehaald heb.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Imho valt het niveau op G3 nog wel mee. Het is dat ik niet lang speel anders denk ik dat ik al op G2 had gezeten. Komt nog steeds te vaak voor dat er op G3-A mensen spelen die weinig skills laten zien (bijv lariat spammende zangiefs)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Hielko schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:58:
Desalniettemin verliezen van mij :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mr.Nash schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:31:
Imho valt het niveau op G3 nog wel mee. Het is dat ik niet lang speel anders denk ik dat ik al op G2 had gezeten. Komt nog steeds te vaak voor dat er op G3-A mensen spelen die weinig skills laten zien (bijv lariat spammende zangiefs)..
Ik kwam een Sagat tegen met 4x zoveel GP.
Hij was helemaal nergens... hij kon alleen maar vuurballen gooien.
Ik snap dan ook niet dat mensen hier wel intrappen, van dichtbij kon hij niks.

Ik vind het wel jammer dat het maar de best of 3 is en niet best of 5 of 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

OMX2000 schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:39:
Zo ik voel me echt en ontzettende noob. Ik kan in normal mode, amper 4 tegenstanders verslaan. En dan houdt het gewoon op. Ik kan gewoon niet winnen van Balrog met Ken. Spelen met een standaard xbox pad is behoorlijk frustrerend. Soms doe ik gerust 5-6 hodokens achter elkaar, maar dan opeens weer helemaal niet.

Begin er een beetje van te balen zo... Het kan toch niet zijn dat je zonder een stick of SF IV gamepad het spel niet fatsoenlijk kunt spelen. Is hier iemand die wel ver komt met de standaard Xbox pad?
Ik kan elke move doen met de 360 controller, maar gebruik wel de analoge stick, die is veel beter dan de pad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
lol zit ik die eventhubs te lezen, allemaal posts over sf4, de chars, de balancing etc, die soms zinning, soms gezeur over chars zijn lees ik opeens dit

I think they changed the game to allow fatalities now. I was mashing buttons and then all the sudden Guile took out a bazooka and blew up Ryu's head.

Heel flauw, maar wel grappig in zo'n serieus threadje.......oh well imho anyways :P.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Heeft iemand anders sinds vrijdag last van lag en lange laadtijden? En dan niet zozeer tijdens het spelen, maar in het Network Battle menu. Ik heb in de 2 maanden voor de update nooit verbindingsproblemen gehad, maar als ik nu bijvoorbeeld een lobby wil maken of de rankings wil bekijken voor replays, dan duurt het laden soms zoooooo lang. Als ik van de rankings terug wil gaan naar het hoofdmenu, blijft de game soms zelfs hangen. Vervolgens krijg ik een "Lost connection to Playstation Network" error, maar in werkelijkheid ben ik niet afgemeld, want ik kan nog steeds berichten versturen etc. Bij elke poging om weer in het Network Battle menu te komen, krijg ik dezelfde error.

Het enige wat je dan kan doen, is de game resetten. Toen was ik plotseling ook mijn 2% Disconnect kwijt. lol?

Gisteravond had ik eindelijk G2 bereikt. Vanochtend kreeg ik echter WEER "The last Championship match did not conclude properly" en werden er opnieuw 400 GP afgetrokken. Whoop-tee-doo.

[ Voor 18% gewijzigd door Aryawn op 27-04-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb dus hetzelfde. Ik lag ook tijdens de games zelf. Zwaar irritant dit, dit heeft er zelfs voor gezorgd dat ik gister al vroeg stopte met spelen terwijl ik vast niks anders te doe had (komt zelden voor met SF)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op XBL vond ik het ook iets meer laggen, niet heel erg maar het voelde anders bij sommige potjes.
Ook is soms de meter groen en als je dan joined is hij opeens oranje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor als iemand tegen een Lariat-spammende Zangief wil vechten: muckyneck1983 is your man :+ Normaal gesproken was Zangief de ergste vijand die je kon hebben als Akuma, maar met die patch hebben ze Gief wat generfed geloof ik, want ik hoefde niet eens sweepen. Demonflipped the hell out of him :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51
Over Lariat-spammende Zangief''s gesproken: ik speel regelmatig tegen Hielko. Die zou ik ook zo willen omschrijven :). Mijn beste char is Sagat en daarmee kan ik Zangief wel redelijk aan. Op een afstandje blijven, schieten en als Zangief in de buurt komt doe je een tiger knee / uppercut of iets dergelijks.

Ik probeer nu Balrog onder de knie te krijgen. Dat gaat al redelijk maar tegen Zangief heb ik het wel zwaar. Bijna al zijn charge-moves worden gecountered door een Lariat voorzover ik kon proberen (zelfs de EX-versies) en hij heeft geen ranged aanvallen. En als ik te dicht in de buurt kom krijg ik een grab om mijn oren.

Wat begin je daar tegen met Balrog? Mijn beste aanpak was "de sprinkhaan": veel springen + heavy punch > bukken + heavy punch maar 't bleef lastig :).

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Je moet je er maar bij neerliggen dat er niks te beginnen is tegen mijn lariat spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Kan iemand mij vertellen hoe ik vega moet blocken. Dan met name de move dat hij naar de rand springt en vanaf de muur door het beeld vliegt en je dan van boven pakt en zijn Ultra?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hielko schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:52:
Je moet je er maar bij neerliggen dat er niks te beginnen is tegen mijn lariat spam ;)
Als je op de 360 speelt wil ik best het omgekeerde bewijzen, zonder ook maar 1 hadouken te gebruiken...en dat met Akuma ;) (oh oh, ik begin te taunten, need to get a life :+)

EDIT: Zojuist sprong er iemand in m'n SGS... tjah dan verdien je het om te verliezen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 27-04-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Als je zo praat neem ik aan dat je alle andere GOT'ters hier al hebt verslagen op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Nash schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:42:
Als je zo praat neem ik aan dat je alle andere GOT'ters hier al hebt verslagen op de 360?
Nee joh, ik maak maar een grapje hoor. Zo goed ben ik nou ook weer niet ;) Zie het als een vriendschappelijke uitdaging ;) Ik heb tegen de meeste GoT'ters niet eens gespeeld, dus ik heb geen idee hoe goed ze zijn.Wat wilde ik aantonen is dat je door alleen Lariat's te spammen, niet zo snel van mij kan winnen, omdat ik toch enigzins weet wat ik daartegen kan doen :) Een Zangief kan nog steeds heel goed van me winnen, maar dan moet hij/zij wel meer doen dan Lariats alleen.

[ Voor 17% gewijzigd door Oguz286 op 27-04-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Voeg Hielko @ XBL maar toe, kunnen we eens kijken hoe dat uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik al zei, ik had vandaag dus alleen maar met demonflip + kick, hk goushoryu gedaan bij een Lariat-spammende Gief en dat won ik met gemak. Dat is dus wat ik bedoelde Hielko. Je had me makkelijk kunnen verslaan, omdat Zangief's reversal grabs superhoge prioriteit hebben en ik de stamina van een jong poesje :P Maargoed, de meeste shoto's spammen hadoukens en dan werkt zo'n Lariat heel goed, alleen had ik gezegd dat ik geen hadoukens zou gebruiken (sorry voor die paar, is een gewoonte en sommigen moesten ex-shoryukens zijn... brakke controller -_-). Maar wel goed gespeeld! Als je me vaker zou grabben, dan zou ik hadoukens moeten gebruiken en dan wordt het ook moeilijk voor me.

Het is dat Akuma de demonflip heeft, anders wordt heb best moeilijk want een jump+kick werkt niet tegen Lariat. writser heeft het daarom best moeilijk met Balrog, want als hij in je buurt komt dan grab je hem en anders spam je Lariat en win je makkelijk. Dus eigenlijk is Akuma vs Zangief nog niet zo slecht voor Akuma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
writser schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:47:
Wat begin je daar tegen met Balrog? Mijn beste aanpak was "de sprinkhaan": veel springen + heavy punch > bukken + heavy punch maar 't bleef lastig :).
Dat is toch vaak de beste methode tegen een Lariat-rat. We hebben gister kunnen zien dat de jump + HK van Honda een net iets hogere prioriteit lijkt te hebben dan de Lariat. Meteen een two-hit HK erachteraan en weer wegwezen :). Een andere optie, met bv Sagat, is een vuurbal spammen, als Zangief deze omzeilt met een Lariat wacht je tot die Lariat bijna is afgelopen en gooi je er nog een vuurbal in; KLABAM!

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mijn zelfvertrouwen is trouwens weer een flink stuk gestegen (sinds tournament mode release heb ik veel slaag gekregen): Gisteravond weer een uurtje kunnen spelen en toch aardig wat gevechten gewonnen in tournament mode terwijl ik een paar dagen eerder nog zwaar afzag. Mensen die mijn zelfvertrouwen (letterlijk) onderuit willen schoppen mogen me altijd uitdagen :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 28-04-2009 09:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aryawn schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:26:
Heeft iemand anders sinds vrijdag last van lag en lange laadtijden?
Hier precies hetzelfde. Als ik network battle kies dan duurt t soms 10 tot 15 seconden voordat die overgaat naar de network menu. Maar ik krijg nu bijna alleen maar lost connection with psn over en weer. Zelfs na resetten. Wat ik heb gemerkt is dat je na aantal keren probeert te kiezen voor network battle het uiteindelijk gaat lukken wel na 10 x dat je de error krijgt heel bizar.

Daarnaast krijg ik tijdens gevechten lag of een disconnect terwijl we beide groene bars hebben, en dit was nooit voorgekomen voor de update. Dit komt gewoon door die klote update van afgelopen vrijdag, die naar mijn mening niet had gehoeven, dacht meer hdremix tournament mode., wel leuk van de replays. Hopelijk gauw een patch die dit oplost.

Wel leuk dat ze Marvel vs. Capcom 2 in zomer gaan uitbrengen en de demo komt a.s. donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Die lag heb ik dus ook tegen NL mensen. Gister tegen Furfoot had ik ook last van input vertraging, niet dat ik zou winnen zonder maar dan had ik tenminste wel op tijd headbuts kunnen focussen. Ik dacht eerst dat het aan mij lag omdat ik al een lange tijd niet gespeeld had en nog steeds de snellere CvS2 gewend ben maar toen ik het offline uitprobeerde bleek er geen vertraging te zijn. Het irritante is tegen bijvoorbeeld Sagats dat je niet optijd kan blocken/focussen/jumpen.

En het is inderdaad zoals jullie ook aangeven, zelfs in het menu duurt het even voordat je input geaccepteerd is.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nash op 28-04-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
En het is inderdaad zoals jullie ook aangeven, zelfs in het menu duurt het even voordat je input geaccepteerd is.
Ja inderdaad he dat viel mij ook op na de update. Heb online ook vaak dat een move zoals een fireball er niet uitkomt zoals ik zou willen waarbij offline het geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik vind sf4 nog steeds een erg leuk spel, maar ik merk dat ik er nu ik het een week of 4-5 eigenlijk als enige spel gespeeld heb dat ik er een beetje 'moe' van ben. Ondanks dat de CE update het voor mij iig veel spannender maakt (eerste final puur verloren door zenuwen :X |:( )

Maar voor een leuke Zangief (en iemand die Oguz verslaat weet wat ie doet, ik verwacht meer dan dom spammen van lariats) wil ik zeker nog wel een keer een poging wagen. Hoef ik ook geen schuld gevoel te hebben dat ik met een top tier char speel, Gief is dat immers ook. ;)

Kan je vanavond, voor of na het voetbal (of in de rust ff snel?) Hielko?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Heb de afgelopen week maar weinig gespeeld, en toen ik eergisteren die nieuwe mode probeerde kreeg ik alle hoeken van het veld te zien.

Het lijkt erop dat degenen van wie ik altijd makkelijk won SFIV verkocht hebben ofzo. ;)

Ook nog steeds op zoek naar een 2e main naast Rose, gebruik het meeste M.Bison, Sakura en C.Viper na Rose, maar met geen van die chars ben ik redelijk goed...

Ach ja, zal me iig nog maanden vermaken met SFIV, want tof blijft het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:11:
Maar voor een leuke Zangief (en iemand die Oguz verslaat weet wat ie doet, ik verwacht meer dan dom spammen van lariats) wil ik zeker nog wel een keer een poging wagen. Hoef ik ook geen schuld gevoel te hebben dat ik met een top tier char speel, Gief is dat immers ook. ;)
*kuch*4-1 voor Akuma*kuch* :+

Gisteren toch aardig wat championships gewonnen, heb nu 830CP. Ik merk wel dat het beter gebalanceerd is t.o.v. ranked mode, want soms vocht ik met iemand van 4000BP die ik gewoon versloeg en daarna met iemand met 50BP van wie ik verloor :P Dat ging gewoon nergens meer over :+ Ik vind championships toch echt een stuk beter geregeld, want naarmate ik meer CP heb, des te beter de spelers worden. Maar soms ondervind ik ook lag, dan reageert alles gewoon 0.5s later :X

@On_E: Sakura zou je kunnen kiezen, dan heb je i.i.g. een shoto (niet dat je dat perse moet hebben, maar ik ben een shoto speler in hart en nieren, vandaar). M. Bison is ook wreed als je goed met hem bent, vind ik zelf altijd moeilijk om tegen te spelen. C. Viper kan ik weinig over zeggen, want de paar waar ik tegen vocht waren niet goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Oguz286 op 28-04-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oguz en hielko geinvite.
Andere mensen, voeg mij toe aan xbox live, ik wil eens goed verliezen van een tweaker :D
<-- Bison player :9

Disclaimer: ik heb niet de illusie dat ik super goed ben of zo hoor :z

[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 28-04-2009 14:25 . Reden: Disclaimer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Oh ja, iemand trouwens een idee waarom ik geen friends kan inviten om een game SFIV te spelen ?

Mensen kunnen mij wel uitnodigen, maar bij mij is de optie ''invite friend'' of hoe het dan ook precies heet grijs, en kan ik het dus niet kiezen.

@ hierboven, voeg mij maar toe : tag = nyx1978

Denk dat ik morgenavond weer een paar uurtjes ga spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 28-04-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
On_E schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:42:
Oh ja, iemand trouwens een idee waarom ik geen friends kan inviten om een game SFIV te spelen ?

Mensen kunnen mij wel uitnodigen, maar bij mij is de optie ''invite friend'' of hoe het dan ook precies heet grijs, en kan ik het dus niet kiezen.

Als je een ranked game start kan je geen friends inviten, bij een unranked game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Het geheim van de invite is dat je create match moet doen vanuit player match, en daar kiezen voor private slot. Daarna kun je wel invite gebruiken.

Ik vermoed dat je het rechtstreeks wil doen vanuit nxe, en dat gaat nie werke nie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, echt gebruikersvriendelijk is het niet... moest de eerste keer ook even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sagat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:54:
Het geheim van de invite is dat je create match moet doen vanuit player match, en daar kiezen voor private slot. Daarna kun je wel invite gebruiken.

Ik vermoed dat je het rechtstreeks wil doen vanuit nxe, en dat gaat nie werke nie.
Ah, ik deed het idd altijd via NXE, dank je voor de info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
On_E schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:42:

Jij woont in de UK? Dat staat namelijk bij het gamertag nyx1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

firlian schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:39:
[...]

Jij woont in de UK? Dat staat namelijk bij het gamertag nyx1978.
Nee, ik heb mijn locale ooit veranderd vanwege nederlandse taal in Viva Pinata. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik vind het tot nu toe een matige update, soms krijg ik mijn cp points er niet bij op geteld als ik een toernooi win.

Ook lijkt het wel dat na 4 dagen geen streetfighter gespeeld te hebben, ik er minder van bak.
Waar ik 4 dagen geleden nog 20 potjes achter elkaar kon winnen, heb ik tot nu toe pas 4 toernooien gewonnen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Tja, de bedoeling van die toernooien is dat je tegen mensen van dezelfde skill speelt. Waar je vroeger 20x achter elkaar speelde tegen mensen met minder skill, speel je nu waarschijnlijk vaker tegen mensen die netzo goed of beter zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen boorde firlian me finaal de grond in :+ En het vervelende is, is dat wanneer ik tegen iemand speel die beter is dan ik (en dat is firlian ruim :P) dat ik dan fouten ga maken en veel :+ Ggs man! Doen we z.s.m. nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Mr.Nash schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:25:
Tja, de bedoeling van die toernooien is dat je tegen mensen van dezelfde skill speelt. Waar je vroeger 20x achter elkaar speelde tegen mensen met minder skill, speel je nu waarschijnlijk vaker tegen mensen die netzo goed of beter zijn..
Hmm ok.
Ik had mezelf wel wat hoger ingeschat als G3-B, maar ben wel pas vandaag begonnen.
Ik heb iets van 3100 BP.

Maar van die CP snap ik niks, ik had net een toernooi gewonnen waar 3000 CP in de "pot" zat en er kwam niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:47:
[...]

Hmm ok.
Ik had mezelf wel wat hoger ingeschat als G3-B, maar ben wel pas vandaag begonnen.
Ik heb iets van 3100 BP.

Maar van die CP snap ik niks, ik had net een toernooi gewonnen waar 3000 CP in de "pot" zat en er kwam niks bij.
Die CP zorgen ervoor dat je uiteindelijk meer punten krijgt. Stel je win een G3 toernooi. Normaal krijg je daar 50 GP voor. Als je nu ook bv 1600CP hebt dan worden dat er 66. Dus hoe beter de tegenstanders zijn die je verslaat hoe meer GP.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Phydomir schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:02:
[...]

Die CP zorgen ervoor dat je uiteindelijk meer punten krijgt. Stel je win een G3 toernooi. Normaal krijg je daar 50 GP voor. Als je nu ook bv 1600CP hebt dan worden dat er 66. Dus hoe beter de tegenstanders zijn die je verslaat hoe meer GP.
Thanks, maar hoe worden dan de CP berekent die je bij de leaderbords ziet staan?
Ik heb er nu rond de 5000, maar wanneer je die erbij krijgt is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

CP moet je zien als prijzengeld. Per toernooi kun je geld winnen. Het meeste wat je verdient in een toernooi geld mee met de leaderbords.

Als jij bijv in toernooi 1 3000CP wint zal dit online komen te staan tot je een keer in een volgend toernooi meer dan 3000CP wint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oguz286 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:45:
En toen boorde firlian me finaal de grond in :+ En het vervelende is, is dat wanneer ik tegen iemand speel die beter is dan ik (en dat is firlian ruim :P) dat ik dan fouten ga maken en veel :+ Ggs man! Doen we z.s.m. nog een keer :)
Moest wel weer even wennen om met andere characters te spelen dan Bison. O-)
Gebruik online eigenlijk standaard altijd Bison als ik speel om te winnen omdat ik met hem relatief goed ben. Wanneer ik dan een keer een vriendschappelijke player match doe vind ik het een beetje lame om telkens dezelfde characters te kiezen (vooral wanneer ik win :P), dus dan kies ik wel eens iemand anders. No offence als je wel graag telkens met dezelfde character speelt trouwens :)

Met Bison vind ik het lastig als mensen telkens druk op me gaan uitoefenen van dichtbij. Dan kan ik eigenlijk weinig doen, en als ze dan ook nog weten om te gaan met mijn wake-up EX-head stomp door even iets naar achter te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Mr.Nash schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:54:
CP moet je zien als prijzengeld. Per toernooi kun je geld winnen. Het meeste wat je verdient in een toernooi geld mee met de leaderbords.

Als jij bijv in toernooi 1 3000CP wint zal dit online komen te staan tot je een keer in een volgend toernooi meer dan 3000CP wint..
Oke dan is het allemaal helder nu, thanks allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:00:
[...]

Moest wel weer even wennen om met andere characters te spelen dan Bison. O-)
Gebruik online eigenlijk standaard altijd Bison als ik speel om te winnen omdat ik met hem relatief goed ben. Wanneer ik dan een keer een vriendschappelijke player match doe vind ik het een beetje lame om telkens dezelfde characters te kiezen (vooral wanneer ik win :P), dus dan kies ik wel eens iemand anders. No offence als je wel graag telkens met dezelfde character speelt trouwens :)

Met Bison vind ik het lastig als mensen telkens druk op me gaan uitoefenen van dichtbij. Dan kan ik eigenlijk weinig doen, en als ze dan ook nog weten om te gaan met mijn wake-up EX-head stomp door even iets naar achter te lopen...
Tjah ik heb bijna nooit tegen Bison gespeeld, dus ik weet niet echt wat ik moet verwachten. Verder ben ik echt een Akuma man, al sinds sfa3 :P Het ging deze keer ook echt bagger bij mij, maar ook al zou ik normaal spelen, dan acht ik de kans dat ik win nog steeds niet al te hoog in :+ Je cross-ups met Ken bijv. vind ik zelf heel vervelend omdat ik nu pas in Third Strike me er tegen kan verdedigen door bijv. te parryen(ik speel met MegaManXZero wiens main ook Ken is en die ong. hetzelfde als jij speelt). Verder wierp je me als een baksteen de hele tijd en dat komt omdat ik gewoon nooit werp, omdat ik er gewoon kwa gevoel er niet aan ben gewend. Wat dat betreft vind ik sf4 nogal log aanvoelen, ook met dashes. FA's gebruikt ik ook nooit en als je dat eenmaal weet, tjah another Akuma bites the dust... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
FADC lukt mij ook nogsteeds niet. Net zoals combo's met veel light/medium punches achter elkaar. Bison is wat dat betreft heel simpel om te spelen.

En jah, I <3 the throw button(s). Krijg regelmatig trashtalk berichten n.a.v. excessief throwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Update van een noob... Ik word nog steeds ge-ass kicked door zowat alles en iedereen. Ik kom met Ken gewoonweg niet verder dan 5 tegenstanders met Arcade/Medium. Behoorlijk frustrerend.

Nou de analoge stick op de Xbox controller werkt redelijk. Alleen nog steeds onbetrouwbaar. Ik vraag me af of je uberhaupt snel een dragonpunch kunt pullen met dat ding. In de praktijk doe ik gewoon twee qcf's en dan maar hopen dat het goed gaat.

Ik vind het echt knap hoe snel sommige online combo's kunnen maken. Terwijl je mij tig keer ziet bukken vanwege een mislukte move...

Ik denk als het binnen nu en een paar weken niet beter gaat. Ik het hele spel links ga laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 01:28:
Update van een noob... Ik word nog steeds ge-ass kicked door zowat alles en iedereen. Ik kom met Ken gewoonweg niet verder dan 5 tegenstanders met Arcade/Medium. Behoorlijk frustrerend.

Nou de analoge stick op de Xbox controller werkt redelijk. Alleen nog steeds onbetrouwbaar. Ik vraag me af of je uberhaupt snel een dragonpunch kunt pullen met dat ding. In de praktijk doe ik gewoon twee qcf's en dan maar hopen dat het goed gaat.

Ik vind het echt knap hoe snel sommige online combo's kunnen maken. Terwijl je mij tig keer ziet bukken vanwege een mislukte move...

Ik denk als het binnen nu en een paar weken niet beter gaat. Ik het hele spel links ga laten liggen.
Stop met Arcade Mode te spelen en ga direct online. Enige manier om experience op te doen en beter te worden is door tegen MENSEN te spelen. Of je nou Arcade Mode tegen de AI op zun Hardest of w/e difficulty ze kan verslaan zegt totaal NIKS over je skillz, je leert ook alleen maar slechte dingen aan door tegen de comp te spelen. Enige reden waarom je Arcade Mode kan spelen is voor de chars.
Als je moeite hebt met executions ga je gewoon naar Training Mode en dan probeer je daar de specials onder de knie te krijgen. Als je combo's wilt leren ga je gewoon naar Challenge Mode en dan naar de Trials per char. daar zijn genoeg BnB's die je kunt leren (ALS je de specials onder de knie hebt).
Oefenen oefenen en nog es oefenen. En als je beter wilt worden tegen mensen, gewoon online blijven spelen, ook al verlies je, gewoon doorgaan. Want dat hoort er nou eenmaal bij en van elke match leer je wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Wat megaman zei en....... xbox controller.

Ja je kan het spel ermee spelen, en ik weet zeker dat er zat mensen online zijn die me zelfs met een 360 controller makkelijk verslaan (heeft meer met mijn skillz te maken dan de joypad :P ).
Maar......je maakt het jezef een stuk makkelijker als je een goede joypad of stick koopt. Enige nadeel dat het wel weer een investering is van ongeveer 30-50 euro. Of nog meer als je voor een joystick gaat.
Ik weet niet of je vrienden hebt met een stick of misschien een gameshop of *gasp* (bestaan ze nog in nederland?) een arcade kan vinden zodat je kan voelen hoe het is om met een stick te spelen.
Maar ik zou in eerste instantie proberen voor een joypad te gaan.
De hori pad (zie een paar van mijn post in het controller forum voor meer info) is maar 30 euro ofzo. ALS je hem kan vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Oguz286 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:45:
Second that. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb sinds de Championship update SFIV weer wat opgepakt en ik moet zeggen dat de nieuwe online mode me wel bevalt. Kom veel minder mensen tegen die disconnecten. Ook is de tegenstand een stuk gevarieerder. Ben nu eindelijk eens wat redelijke Rufus en El Fuerte spelers tegengekomen. Valt me trouwens op dat ik ineens heel veel Chun-Li's tegenkom. Ranked matches laat ik maar voor wat ze zijn, geef mij de Championship mode maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Kan iemand mij tips geven hoe ik de ultra van Ken kan doen. Ik krijg alleen de Shoryureppa voor elkaar. Dat drie keer punchen na de 2x qcf lijkt niet goed te gaan.

@hierboven : En thanx voor de tips, ik ben nu in trial mode aan het oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:53
OMX2000 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:21:
Kan iemand mij tips geven hoe ik de ultra van Ken kan doen. Ik krijg alleen de Shoryureppa voor elkaar. Dat drie keer punchen na de 2x qcf lijkt niet goed te gaan.

@hierboven : En thanx voor de tips, ik ben nu in trial mode aan het oefenen.
Het symbool van 3 vuisten staat niet voor 3 keer slaan, maar de 3 punch-knoppen tegelijk indrukken ;) Dit kun je gewoon op 1 van de knoppen op de controller mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

SkyR schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:24:
[...]

Het symbool van 3 vuisten staat niet voor 3 keer slaan, maar de 3 punch-knoppen tegelijk indrukken ;) Dit kun je gewoon op 1 van de knoppen op de controller mappen.
Thanx!!! Dat werkt! Ik probeerde al een keer om LP-MP-HP tegelijk in te drukken, maar dat ging niet. Maar als die drie op een knop zitten gaat het een stuk makkelijker! Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik vind de championship mode wel cool. Heb het al aardig uitgeprobeerd en zit nu in G2-E.
Het zorgt toch voor wat extra's tijdens het spelen. Ik heb nooit veel ranked gespeeld maar dat laat ik nu helemaal links liggen.

Het blind picken is ook een goed iets vind ik. Al merk ik wel dat er meer mensen zijn die gewoon op zeker gaan en Sagat selecteren. Ik merk ook dat mijn tegenstanders meer divers zijn. Zo kom ik nu ook wat meer non-shoto's tegen. Al blijven Ken, Ryu wel de meest geselecteerde chars.

Ik kom ook 'betere' connecties tegen. Al lijkt dit maar zo want ik ondervind bij latency balken van 3 (oranje) of meer toch echt nog steeds wel (veel) lag. Ik heb dan ook het idee alsof ze gewoon 1 balkje bij de oude verbindingen opgeteld hebben.. Oranje is nu geel, geel is nu groen etc. Ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is maar zo voelt het iig. Voor mij voelt het alsof de lag juist erger geworden is sinds de patch. En nee dat komt niet doordat ik naast het gamen entertainment voor volwassenen aan het downloaden ben :P.

Wat ook wel zo lijkt te zijn is dat de stickjes van mn controllers verslijten ofzo. Ik heb de grootste moeite met Vega's ultra, zelfs offline! Voorheen kon ik m achter elkaar foutloos uitvoeren. Heel vreemd. Heb het idee alsof mijn controller de schuine richting niet meer goed registreerd. Heb al geprobeerd om van controller te switchen maar dat mocht ook niet baten... Lijkt me dan ook weer sterk dat het bij 3 controllers zo is. Het zal dus wel aan mij liggen.. *zucht* waar blijft mn stick...? :'(

Wel had ik gehoopt op wat meer balance tweaks. Al is het daar misschien nog wat te vroeg voor. Maar ze hadden Vega's bugs toch iig wel kunnen fixen?

Ik speel tegenwoordig met Vega, Akuma en Ken. Ik gebruik ze ook alledrie online. Vega nu wel weer wat minder gezien de problemen die ik met mn xbox controller heb.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

probleem tussen gebruiker en controller dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hoe doe ik een HK -> Hadoken? Ik krijg dat echt niet voorelkaar in de trial. Moet ik cancellen? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

OMX2000 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:17:
Hoe doe ik een HK -> Hadoken? Ik krijg dat echt niet voorelkaar in de trial. Moet ik cancellen? En zo ja, hoe?
met wie is het? als de HK 2 hits heeft dan moet de cancelen voor de 2e hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Muppet schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:56:
[...]

met wie is het? als de HK 2 hits heeft dan moet de cancelen voor de 2e hit.
Oh sorry... met Ken... Die HK is redelijk snel. En ik krijg er in die tijd gewoon geen Hadoken aka JaaaHoudoeKen ;) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Klinkt dit als een bekend scenario? In championship met heel veel moeite winnen in de tweede ronde (en +3000 punten ervoor krijgen :*) ) waarna je in de derde ronde tegen een absolute noob uitkomt waartegen je met je ogen dicht kan winnen. :?. Dat zulke mensen kunnen doorstromen tot de derde ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

ja ik kan je niet sneller maken :P dat moet je zelf doen ... dat is gewoon oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
OMX2000 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:27:
[...]

Oh sorry... met Ken... Die HK is redelijk snel. En ik krijg er in die tijd gewoon geen Hadoken aka JaaaHoudoeKen ;) uit.
Heeft dat niet met afstand te maken?
Als je te dichtbij staat doet hij een andere HK als dat je iets verder weg staat...
Ik weet niet of je beide versies al geprobeerd hebt maar anders is dat nog wel het proberen waard :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Boeboe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:19:
Klinkt dit als een bekend scenario? In championship met heel veel moeite winnen in de tweede ronde (en +3000 punten ervoor krijgen :*) ) waarna je in de derde ronde tegen een absolute noob uitkomt waartegen je met je ogen dicht kan winnen. :?. Dat zulke mensen kunnen doorstromen tot de derde ronde...
Nou ja, het is slechts een kwestie van tijd tot de "mindere" spelers zullen doordringen tot rank G2, aangezien je in G3 gegarandeerd punten krijgt toegekend. Ik heb zelf al gemerkt dat het niveau van sommige spelers in G2 lager is dan een aantal dagen terug. Uiteindelijk zullen alleen de die-hards in G1 en S komen, daar zal dan de echte competitie plaatsvinden. De rest blijft voor eeuwig hangen in G2 en zal waarschijnlijk afhaken, 10000 GP verzamel je niet zo gauw.
Het blind picken is ook een goed iets vind ik. Al merk ik wel dat er meer mensen zijn die gewoon op zeker gaan en Sagat selecteren. Ik merk ook dat mijn tegenstanders meer divers zijn. Zo kom ik nu ook wat meer non-shoto's tegen. Al blijven Ken, Ryu wel de meest geselecteerde chars.
Ja, dat is wel een verademing. Hoewel, behalve Ryu, Ken, Akuma, Sagat zie ik nu regelmatig ook Blanka, Bison, Balrog, Zangief, en that's it. Slechts 10% speelt met een ander karakter, dus heel veel variatie is er nog niet echt (ik heb in Champ Mode nog geen enkele Chun mirror match gespeeld). Maar het is wel een verbetering.

Vanmiddag had ik trouwens nog even een Ranked match geprobeerd. Daar heb je geen blind picks, wat op zich merkwaardig is, want daar zou het ook wel op z'n plaats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

10000 GP is promotie naar G1E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin nu echt moe te worden van lag... Wedstrijden die ik 100% had moeten winnen verlies ik door lag -_- Net tegen een Sagat gespeeld voor de eerste plaats en de eerste ronde was het close maar ik won. De tweede ronde liep ik gewoon 6 keer tegen een Tiger Shot aan... door lag -_- Jah dan verlies ik wel. Derde ronde had ik em gewoon, maar toen deed Akuma geen Hk Goushoryu... jawel, maar veel te laat pfff.

Ik vind het helemaal geen probleem om te verliezen van iemand die beter is, want daar leer ik van. Net tegen een Akuma gevochten die de mijne liet verbleken, maar dat vond ik dus leuk, want nu weet ik wat ik daar tegen kan doen. Ook tegen een Bison gevochten die maar 40GP had en heb verloren :+ Ik moet echt vaker tegen Bison's spelen... (hint, hint, firlian :+ )

Top 3 frustraties:
1. Lag
2. Controller
3. Goede spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik probeer altijd tegen mensen te spelen met minimaal 3 streepjes. Mensen met 1 streepje kick ik gewoon. Daarom vind ik het in tegenstelling tot de meesten hier een goede zaak dat je mensen kunt kicken.

En jah, gewoon een goede controller kopen dan. Ik heb die madcatz fightpad, werkt perfect. Alleen FADC lukt mij niet goed, maar daar zal ik de controller maar niet meteen de schuld van geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er ook minder goede dingen over gehoord, dus 50 euro uitgeven om het maar te proberen vind ik ook een beetje teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nog een van de frustraties, waarvan ik hoopte dat ze nu verdwenen zouden zijn, niet dus: "You have been removed from this game" :|. Zelfs als je 5 streepjes verbindingskwaliteit hebt.

Wat voor zin heeft het nu in hemelsnaam om mensen keer op keer uit je game te kicken in championship mode :?. Heb er zelfs meegemaakt die het in de tweede ronde deden: Als zij wachten tot hun vriendje joinet gaan ze nog lang mogen wachten...

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 30-04-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Niet altijd conclusies trekken, er kan zoveel aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oguz286 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:38:
Ik heb er ook minder goede dingen over gehoord, dus 50 euro uitgeven om het maar te proberen vind ik ook een beetje teveel van het goede ;)
Volgens mij was dat vooral de PS3 versie waar zoveel problemen mee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Fix the random disconnects, GP grading system and proper saving of the data, uploading replays.

- Remove the only-top-5000-peepz-can-upload-replays, and make all people can save up their replay to their HDD (goes for both PS3 as well as X360).

- Include ACTUAL lobbies for multiple players.

- Include a REAL Tournament system for multiple players, not just a Ranked Mode in a new suit called Championship Mode. Cheap as hell, might as well remove Ranked Mode now. GIVE US ACTUAL TOURNEYS.
Een post van mij op SRK, dit hadden ze moeten doen ipv. de crappy update die we laatst kregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Wat ik mis is de optie om een player match tournooi te doen waar je dan dus private slots kan maken. Ik zou het bijvoorbeeld erg leuk vinden om een online got tournooitje te spelen. (off line nog leuker, maar dat kan logistiek gezien nogal een uitdaging zijn).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
G2, eindelijk. Nu ik eindelijk tijd heb om een paar uurtjes door te spelen ben ik er dan toch geraakt *O*

* boe2 loopt zowat hyper van SF4 stress nu

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 30-04-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Waar ik van het meeste baal is die 6% disconnect ratio die ik steeds krijg als het spel vind dat ik een toernooi niet goed heb afgelsoten, soms kan ik niet eens replays bekijken (ik klik tig keer op een finale die ik mooi vind van mezelf, om het te bekijken en het lukt alsmaar niet, terwijl die al een paar dagen in de lijst staat). Graag wilde ik een TE stick kopen maar de investeering is niet waard omdat er veel lag is waardoor je niet echt precies hoeft te spelen: Linken gaat niet maar cansellen juist wel omdat de 'window' groot is dankzij lag.

PS: @Megaman: ben je boos op mij ofzowww????

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:38:
Waar ik van het meeste baal is die 6% disconnect ratio die ik steeds krijg als het spel vind dat ik een toernooi niet goed heb afgelsoten, soms kan ik niet eens replays bekijken (ik klik tig keer op een finale die ik mooi vind van mezelf, om het te bekijken en het lukt alsmaar niet, terwijl die al een paar dagen in de lijst staat). Graag wilde ik een TE stick kopen maar de investeering is niet waard omdat er veel lag is waardoor je niet echt precies hoeft te spelen: Linken gaat niet maar cansellen juist wel omdat de 'window' groot is dankzij lag.

PS: @Megaman: ben je boos op mij ofzowww????
Uhm, nee :S Heb ik de indruk gegeven dat ik boos op je ben ? :P
Je stuurde mij laatst wel een msg maar ik kon niet replyen omdat de PSN Network soms vaag doet en mij geen messages terug laat terug sturen/op de PSN Store kan komen. Je bent ook nooit meer op MSN dus dan kunnen we geen SFIV/3S matches meer regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Laat MSN staan voor wat het is mijn pc is kaduuk, moet een nieuwe halen

Ik wil kijken of ik je eindelijk kan verslaan in SFIV omdat ik vind dat ik er klaar voor ben.... Ik zal je weer proberen uit te nodigen voor een Player Match. Ik zie ook dat je je main heb veranderd naar Sagat, of zie ik dat verkeerd (er is maar 1 replay van jou die ik kan vinden en daar gebruik je Sagat).

Voor de rest van de lui: Iemand interesse voor een toernooi, maar dan off-line, ergens waar we kunnen samen komen, iedereen betaald bij het organieseren ervan maar helaas vallen er behalve dan eer, geen prijzen te winnen. Reden hiervoor is dat ik geen winst wil maken en omdat je dan techniesch gezien aan het 'gokken' ben (entree geld is je inzet en je wil uiteindelijk de pot winnen). Als ik misschien sponsors kan vinden dan kan er misschien wel prijzen gewonnen worden (dat is dan de enigste wat ik ga vragen van sponsors: graties spullen om uit te geven).

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aryawn, echt bedankt voor die Charge-camoufleer tip, op de een of andere manier vindt ik het spelen met Blanka veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordMistery schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 02:55:

Ik wil kijken of ik je eindelijk kan verslaan in SFIV omdat ik vind dat ik er klaar voor ben.... Ik zal je weer proberen uit te nodigen voor een Player Match. Ik zie ook dat je je main heb veranderd naar Sagat, of zie ik dat verkeerd (er is maar 1 replay van jou die ik kan vinden en daar gebruik je Sagat).
Wow wtf, ik heb een replay ? 8)7 Elkekeer als ik probeerde te uploaden kreeg ik een error van "Unable to upload replay data" ofzo. Maar je hebt gelijk, ik main Sagat maar ik speel amper met hem. Alleen als ik serieus met een maat speel in een game van Bo20. Meestal is het Ryu, Akuma of Rog waarmee ik speel.
Ryu's FADC combo's landen voelt elkekeer zo heerlijk en hij heeft er genoeg van die combo's, gewoon heerlijk.
Rog is ook super leuk om mee te spelen omdat heel veel mensen online niet de pokes en BnB's van Rog weten, jab wars FTW. :P En Akuma, tjah hij is meer voor de fun. Demonflip mix-up en 100% Demon connect-setups zorgt voor veel hate-msgs via de PSN xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LordMistery schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 02:55:

Voor de rest van de lui: Iemand interesse voor een toernooi, maar dan off-line, ergens waar we kunnen samen komen, iedereen betaald bij het organieseren ervan maar helaas vallen er behalve dan eer, geen prijzen te winnen. Reden hiervoor is dat ik geen winst wil maken en omdat je dan techniesch gezien aan het 'gokken' ben (entree geld is je inzet en je wil uiteindelijk de pot winnen). Als ik misschien sponsors kan vinden dan kan er misschien wel prijzen gewonnen worden (dat is dan de enigste wat ik ga vragen van sponsors: graties spullen om uit te geven).
Ik ben zeker geen pro speler maar dit lijkt me best leuk om te doen :). Als het niet ver reizen is denk ik er wel over na. Alleen ben ik de PS3 controller gewend dus hoe wil je dat gaan aanpakken? XBOX vs PS3?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb net weer heel wat potjes gespeeld en bijna allemaal gewonnen. Eerst 2x een El Fuerte en daarna ALLEEN maar Ken. Ken is the new Ken dus ;) Ik had een paar dagen geleden iemand ingemaakt en toen connectte hij weer met me waarna hij gelijk weer disconnectte. Na 10 sec. connectte hij weer, maar weer gelijk een disconnect :D Vandaag connectte hij weer met mij en ja hoor...Oguz286 zal hij niet snel vergeten denk ik :+ GP = 17172012 oftewel G2-E rank :P

[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 01-05-2009 20:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.