Goeie oude (retro) consoles deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier ook iemand die dat misbaksel van 'n Atari Jaguar in huis heeft (gehad) ? je weet wel.. die met die innovatieve controller.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:34:
Is hier ook iemand die dat misbaksel van 'n Atari Jaguar in huis heeft (gehad) ? je weet wel.. die met die innovatieve controller.... :P
Ik kan me nog wel herinneren dat hij in de speelgoed winkels lag. Echt een gigantische controller. Er is ook nog een CD uitbreiding voor, die zo mogelijk nog exotischer is.
Volgens mij is de spelcomputer onlangs ook besproken door de angry videogame nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nieuwste aanwinst :)
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/001/40/a3/c810_1.JPG
Dit is een ongelicentieerd spel voor de NES? Het valt mij eigenlijk nu pas op dat er geen "Nintendo Seal of Quality" op het doosje staat...

Edit: indeed... unlicensed spel

[ Voor 60% gewijzigd door Bruiser op 17-04-2009 20:06 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:50:
[...]

Ik kan me nog wel herinneren dat hij in de speelgoed winkels lag. Echt een gigantische controller. Er is ook nog een CD uitbreiding voor, die zo mogelijk nog exotischer is.
Volgens mij is de spelcomputer onlangs ook besproken door de angry videogame nerd.
Haha.. klopt :) .."when connectin' the CD Drive, it has the look of some kind of toilet" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
De NES clone die ik zojuist kreeg...
Afbeeldingslocatie: http://www.rgame.nl/nasa_computer_entertainment_system.jpg

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:15:
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, ben niet zo handig met knutselen van die kabeltjes. Is er toevallig iemand die nog een originele Sega Mega Drive kabel voor naar je TV over heeft, (en is er misschien ook een converter naar Scart bijvoorbeeld, zodat je niet hoeft te knutselen)? dan zou ik mijn Sega Mega Drive ook weer aan de praat kunnen krijgen (voor een tientje gekocht met Sonic 1 maar zat geen kabel bij, wel 2 controllers)
* Cyphax is wellicht ook nog wel te porren om zo'n kabeltje te maken voor de liefhebber.
Ik heb geen idee wat voor kabels Sega zelf heeft gemaakt voor de Megadrive, maar beter dan die RGB+stereo-SCARTkabel gaat het niet zijn vermoed ik. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Cyphax schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:29:
[...]

* Cyphax is wellicht ook nog wel te porren om zo'n kabeltje te maken voor de liefhebber.
Ik heb geen idee wat voor kabels Sega zelf heeft gemaakt voor de Megadrive, maar beter dan die RGB+stereo-SCARTkabel gaat het niet zijn vermoed ik. :)
Lijkt erop dat het ook voorgeperst bestaat! Op http://www.consolepassion.co.uk/sega-megadrive-hardware.htm hebben ze een RGB kabel voor de MD1 en MD2, bij de MD1 zelfs een headphone jack inbegrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
GBP 15,- :X
Beetje aan de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Is het mogelijk een Mega Drive 2 psu aan te sluiten op een Mega Drive 1 psu? Maakt niet uit of een convertortje voor de aansluiting nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:11:
GBP 15,- :X
Beetje aan de prijs...
Ja ontzettend... alleen zelf maken is niet aan mij besteed

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Woon je niet vet toevallig in de buurt van Nijmegen?
danielkraak schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:14:
Is het mogelijk een Mega Drive 2 psu aan te sluiten op een Mega Drive 1 psu? Maakt niet uit of een convertortje voor de aansluiting nodig is.
Wat komt er uit die adapter van de md2? (voltage)

[ Voor 74% gewijzigd door Cyphax op 17-04-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Cyphax schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:33:

[...]

10 Volt. Het zou volgens mij dus moeten werken. Ik krijg namelijk misschien een MD I, maar er zit niks bij. Hierop ga ik dan ook de 60hz mod doen. Ik vind het zonde om daarvoor mijn MD II te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 20:16
Jep _/-\o_

Inderdaad geweldige controllers 8)7 ... 1 van mijn controllers maakt op het d-pad ook echt een verschrikkelijk plastic geluid. Klinkt heel goedkoop en zo voelt het eigenlijk ook aan. :9. Ik kan me er nogal aan ergeren ...

Echt leuke games zijn er volgens mij ook niet echt uitgekomen op de Jaguar?
Ik heb een stuk of 9 games, de enige die ik met regelmaat speel zijn Double Dragon, en Rayman (jeugd sentiment). Pas nog Bubsy boxed gekocht voor de Jaguar...

Het is zeer zeker niet de console waar ik het meest mee game, toch zal ik hem nooit wegdoen hij heeft iets bijzonders... Misschien komt het wel door die verschrikkelijke kubus met de jaguar in het opstartscherm. :D

Ik zou de cd-uitbreiding wel willen hebben, maar dat word nog even sparen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
CrystalViriS schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:36:
[...]

Jep _/-\o_

Inderdaad geweldige controllers 8)7 ... 1 van mijn controllers maakt op het d-pad ook echt een verschrikkelijk plastic geluid. Klinkt heel goedkoop en zo voelt het eigenlijk ook aan. :9. Ik kan me er nogal aan ergeren ...

Echt leuke games zijn er volgens mij ook niet echt uitgekomen op de Jaguar?
Ik heb een stuk of 9 games, de enige die ik met regelmaat speel zijn Double Dragon, en Rayman (jeugd sentiment). Pas nog Bubsy boxed gekocht voor de Jaguar...

Het is zeer zeker niet de console waar ik het meest mee game, toch zal ik hem nooit wegdoen hij heeft iets bijzonders... Misschien komt het wel door die verschrikkelijke kubus met de jaguar in het opstartscherm. :D

Ik zou de cd-uitbreiding wel willen hebben, maar dat word nog even sparen vrees ik.
En hopen dat hij het doet. AVGN heeft er twee gekocht en beiden werkten ze niet. Het is zeker dan een duur grapje. Maar inderdaad de Jaguar heeft wel iets. Als ik er ooit een kan oppikken voor een goede prijs, dan doe ik dat wel.

Ik heb ook het idee dat een cd addon via de gewone gameport gewoon slecht is voor de console en de prestaties.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 17-04-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Si... kapot op rommelmarkt gekocht voor 9/12 euro met 6 games en twee controllers.

Deed niets meer... bleek allemaal vuil in te zitten, dat kortsluiting maakte. Nu staat er een volledig functionele Jaguar op de plank hier 8) rrrrrauw!
Cyphax schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:33:

[...]

10 volt, geloof ik... alleen het amperage verschilt iets (uit mijn hoofd).
Jij woont ook in Nijmegen? Waar haal jij je meuk (snoer, tin, elco`s etc)... ik bij Technica in `t centrum.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:29:
[...]

Als jij zo een kabeltje zou willen maken zou het natuurlijk fantastisch zijn.
Kijkt Cyphax heel lief aan O-)

15 pond is inderdaad aan de prijs, maar nog wel betaalbaar, feit is alleen dat ik die Mega drive voor 10 euro heb gekocht, en dan is de kabel dus 2x zo duur als de hele console.

Nog even over die Retro Computer Dag beurs, zijn daar ook koopjes te krijgen, of alleen echte handelaren met hele hoge prijzen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik wil op 30 April ook eens langs de rommelmarkten om mijn collectie wat uit te breiden. Weet iemand in vwelke stad je een grote kans van slagen hebt? Misschien is het sowieso handig als sommigen wat info posten over naar welke stad ze zijn gegaan en of het de moeite waard was voor games.

Edit: ik zou ook naar die Retro beurs kunnen gaan, maar ik denk dat alle verkopers daar wel de waarde van dingen kennen. Ik zou het gewoon eens fijn vinden om een spelcomputer voor een tientje mee te nemen. O-)

Edit2: de stroomsterkte van de Mega Drive II Adapter maakt toch niet uit. Het enige wat zou kunnen is dat de gewenste stroomsterkte voor de MD I te hoog is voor de adapter. Toch?

[ Voor 42% gewijzigd door danielkraak op 18-04-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Michael Knight schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:56:

10 volt, geloof ik... alleen het amperage verschilt iets (uit mijn hoofd).
Jij woont ook in Nijmegen? Waar haal jij je meuk (snoer, tin, elco`s etc)... ik bij Technica in `t centrum.
Ah dan moet het wel werken, dat het amperage iets verschilt is niet erg, zolang het niet lager is dan de MD verbruikt.
Ik woon in Beuningen, ik haal ook alles bij Frits inderdaad. Behalve dan die DIN-stekker, daar heeft ie alleen nog de verkeerde variant van. Die heb ik moeten opzoeken en bestellen online.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 00:06:
Als jij zo een kabeltje zou willen maken zou het natuurlijk fantastisch zijn.
Kijkt Cyphax heel lief aan O-)
Ik kan het niet aanbieden en nou gaan zeggen dat je het maar uitzoekt he. :+
Stuur maar een DM, dan komt dat wel goed. Zo'n kabel is ook weer geen hels karwei om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 00:06:
[...]

Nog even over die Retro Computer Dag beurs, zijn daar ook koopjes te krijgen, of alleen echte handelaren met hele hoge prijzen?
Ook wel koopjes, zoals ik eerder al melde is het handig er vroeg te zijn! Ook de 30ste moet je er gewoon vroeg bij zijn! De koopstes zijn uiteraard altijd als eerste weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
And it looks a little something like.. this:
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/2710/img008q.jpg

Is het normaal dat die 4 zwarte vlekken er op zitten? :P Het is een hard materiaal, vloeibaar spul dat er op is gelegd en daarna is opgedroogd, denk ik.

De PCB (in Paint getekend, ik heb niet zo'n goede telefoon/fototoestel):
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/8581/starwingcompetitionpcb.png

Ik ga er eigenlijk vanuit dat die van mij gewoon echt is.. Ik zie nergens iets gesoldeerd, of überhaupt iets aangepast. Ik zie wel dat een van de 2 ijzeren clipjes onderin de cartridge ontbreekt? Hetzelfde bij mijn originele Starwing (niet-Competition). Is dat normaal?

Ik lees ook:
"Starwing competition" is a version of the game a bit different from the original version. This version was made to promote Starwing with a competition organized by Nintendo that set up in several videogame stores in 3 countries: 1500 in the USA, 1500 in the UK and 500 in Germany. This cartridge is quite rare now.
Dus het "slechts 500 stuks wereldwijd" is ook niet helemaal waar. :)

EDIT
En daar is Starwing Competition nummer 2. :) Deze ziet er een stuk beter uit. :o Mint. :9
Ook een nieuwe NES Four Score. :Y)
En Mario Paint (big box). :9

[ Voor 7% gewijzigd door Tanuki op 18-04-2009 14:06 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

l0c4lh0st schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:05:
And it looks a little something like.. this:
[afbeelding]

Is het normaal dat die 4 zwarte vlekken er op zitten? :P Het is een hard materiaal, vloeibaar spul dat er op is gelegd en daarna is opgedroogd, denk ik.

De PCB (in Paint getekend, ik heb niet zo'n goede telefoon/fototoestel):
[afbeelding]

Ik ga er eigenlijk vanuit dat die van mij gewoon echt is.. Ik zie nergens iets gesoldeerd, of überhaupt iets aangepast. Ik zie wel dat een van de 2 ijzeren clipjes onderin de cartridge ontbreekt? Hetzelfde bij mijn originele Starwing (niet-Competition). Is dat normaal?

Ik lees ook:

[...]

Dus het "slechts 500 stuks wereldwijd" is ook niet helemaal waar. :)

EDIT
En daar is Starwing Competition nummer 2. :) Deze ziet er een stuk beter uit. :o Mint. :9
Ook een nieuwe NES Four Score. :Y)
En Mario Paint (big box). :9
Dat zijn de zgn. 'glop tops'... en werden gebruikt bij de eerste revisie SuperFX :)

Mijn Mario World 2 cart mist ook zo`n pinnetje..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 07:40:
[...]

Ah dan moet het wel werken, dat het amperage iets verschilt is niet erg, zolang het niet lager is dan de MD verbruikt.
Ik woon in Beuningen, ik haal ook alles bij Frits inderdaad. Behalve dan die DIN-stekker, daar heeft ie alleen nog de verkeerde variant van. Die heb ik moeten opzoeken en bestellen online.

[...]

Ik kan het niet aanbieden en nou gaan zeggen dat je het maar uitzoekt he. :+
Stuur maar een DM, dan komt dat wel goed. Zo'n kabel is ook weer geen hels karwei om te maken.
Als je bereidt bent zoiets ook voor mij te doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier ook nog een werkende Jaguar, met Tempest 2000 en Syndicate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Bellerophon schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:27:
[...]

Als je bereidt bent zoiets ook voor mij te doen O-)
Sure, stuur een DM, dan zullen we eens wat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppakee, afgedingt, geblufd en een Virtual Boy met 7 games voor 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 06:51:
Pictures!

Waar heb je die gevonden, Schiedam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 06:51:
Dan heb je bijna de complete library aan games. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 07:55:
[...]

Pictures!

Waar heb je die gevonden, Schiedam?
Dat is pas de 26ste toch?
Maar netjes hoor, 100 euro voor zo'n pakket is zeker een nette prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
danielkraak schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:07:
Dan heb je bijna de complete library aan games. ;)
Nog niet eens op de helft. En er zitten games tussen die in hun eentje minstens het tienvoudige kosten dan wat hij nu voor die VB plus 7 games heeft betaald. Duurt nog wel even voor 'ie die compleet heeft waarschijnlijk. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Captain N schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:27:
[...]

Nog niet eens op de helft. En er zitten games tussen die in hun eentje minstens het tienvoudige kosten dan wat hij nu voor die VB plus 7 games heeft betaald. Duurt nog wel even voor 'ie die compleet heeft waarschijnlijk. ;)
En zo blijft het toch altijd? Sommige "klassiekers" zijn echt belachelijk duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pictures komen snel en tja dat ik niet alle games heb dat boeit me niet veel. Wil alleen nog Warioland erbij gezien ik de Gameboy versie (Mario Land 3) ERG leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik had vorig jaar op een grote rommelmarkt (Vlissingen in de zomer) 6 verschillende types PlayStation (verschillende modelnummers, revisies, enz. de software is onderling verschillend) inclusief 17 games voor nog geen 50 euro ;)
Incl een lading controllers en kabels :9 En kreeg er nog een PSone bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noxious schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:41:
Ik had vorig jaar op een grote rommelmarkt (Vlissingen in de zomer) 6 verschillende types PlayStation (verschillende modelnummers, revisies, enz. de software is onderling verschillend) inclusief 17 games voor nog geen 50 euro ;)
Incl een lading controllers en kabels :9 En kreeg er nog een PSone bij :)
Wat waren de voornaamste verschillen dan? Bijvoorbeeld qua software verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:27:
[...]

Weet jij (of iemand) anders trouwen hoe het zit met Japanse VB games spelen op een US console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Bellerophon schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:46:
[...]

Wat waren de voornaamste verschillen dan? Bijvoorbeeld qua software verschillen?
Vooral de grafische interface en de Cd speler bediening. En een aantal waren er omgebouwd kwam ik achteraf achter. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Noxious op 20-04-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noxious schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:36:
[...]

Ander typenummer, andere software (vooral de grafische interface en de Cd speler) en een aantal waren er omgebouwd kwam ik achteraf achter. :)
Ben wel benieuwd naar een screenshot van die grafische interface verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Zal ik eens proberen te maken als ik wat tijd heb :P
Ik heb een tv-kaart met video-in zodat dat mooi moet kunnen ;) moet ik alleen m'n pc weer eventjes in elkaar zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:28:
[...]

Weet jij (of iemand) anders trouwen hoe het zit met Japanse VB games spelen op een US console?
Dat werkt gewoon, alle mobiele consoles van Nintendo zijn regiovrij, maar nu de DSi dus deels niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noxious schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:38:
Zal ik eens proberen te maken als ik wat tijd heb :P
Ik heb een tv-kaart met video-in zodat dat mooi moet kunnen ;) moet ik alleen m'n pc weer eventjes in elkaar zetten :+
Dat zou wel ideaal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:28:
De VB is regiovrij, dus ja, dat kan. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is zo'n beetje de marktprijs van 'n Gameboy Micro Famicon Edition nieuw in den box? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ohja, wat ik ook nog heb liggen, maar helaas in slechte staat (werkt nog wel):
Afbeeldingslocatie: http://www.infendo.com/wp-content/uploads/2007/07/database-hardware-gameboy01.jpg
+
Afbeeldingslocatie: http://media.herald-dispatch.com/blog/games/uploaded_images/tetris-700581.jpg

Eerste revisie :) komt van een sokkel uit een speelgoedzaak, demomodel geweest dus. Incl originele Tetris :)

[ Voor 18% gewijzigd door Noxious op 20-04-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:34:
Wat is zo'n beetje de marktprijs van 'n Gameboy Micro Famicon Edition nieuw in den box? :)
Zo tussen de 100 en 130 euro denk ik zelf.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Richard schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:40:
[...]

Zo tussen de 100 en 130 euro denk ik zelf.
Bullshit.

Je kon dat ding nieuw halen voor 50 euro. Nu niet meer.

De waarde zal vast stijgen, maar niet in een paar maanden 50 tot 80 euro.

Leuk filmpje: :+

[ Voor 11% gewijzigd door Tanuki op 20-04-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
l0c4lh0st schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:43:
[...]

Bullshit.

[video]
Die kerel is best wel prettig gestoord zegmaar :P

Overigens wordt er nog best aardig op geboden hoor: http://link.marktplaats.nl/244443977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bullshit.

[video]
'n paar maanden..? die Micro is in 2005 uitgebracht :9

edit: zou je er 'n EU adapter aan kunnen hangen? ..oftewel.... zijn den tulpjes identiek?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Noxious schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:01:
[...]

Die kerel is best wel prettig gestoord zegmaar :P

Overigens wordt er nog best aardig op geboden hoor: http://link.marktplaats.nl/244443977
Je kan 'm zelfs voor 65 euro nog splinternieuw krijgen... Voor een paar euro meer factory sealed zelfs!

Die bieders op MP zijn gek. :+
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:05:
[...]

'n paar maanden..? die Micro is in 2005 uitgebracht :9
blabla
Dat was verkeerde informatie. :+ Mijn excuses. :*

[ Voor 36% gewijzigd door Tanuki op 20-04-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:09:
[...]

Je kan 'm zelfs voor 65 euro nog splinternieuw krijgen... Voor een paar euro meer factory sealed zelfs!
Ok dan! Waar dat? Direct bestellen dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

[...]

Bullshit.

[video]
Precies een 13 maanden geleden voor een eurootje of 60 inclusief verzenden ja. Als je er nu 1 per direct moet hebben dan ben je inclusief verzenden echt wel de door mij aangegeven prijs kwijt.
l0c4lh0st schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:09:
[...]

Die dingen zijn nooit factory sealed geweest; dus dat is wel een sterk verhaal.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus ben ik blij gemaakt met 'n dooie mus ..mooi is dat :( ik zeg 'n tijdelijke ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Richard schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:26:
Precies een 13 maanden geleden voor een eurootje of 60 inclusief verzenden ja. Als je er nu 1 per direct moet hebben dan ben je inclusief verzenden echt wel de door mij aangegeven prijs kwijt.
Dat is niet waar.
Richard schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:26:
Die dingen zijn nooit factory sealed geweest; dus dat is wel een sterk verhaal.
Geen idee, zo staat het aangegeven. Ik heb ze zelf ook nog nooit sealed gezien. Ik heb er hier een nieuw staan (maar niet sealed).

[ Voor 7% gewijzigd door Tanuki op 20-04-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Laatst online: 16-09 16:54
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:51:
Ok dus ben ik blij gemaakt met 'n dooie mus ..mooi is dat :( ik zeg 'n tijdelijke ban!
Nou het is natuurlijk wel beter dan dood gemaakt met een blije mus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ja hallo; check Ebay dan:

http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories

Goedkoopste zijn 89 & 84; beiden zijn duidelijk schade aan de doosjes (check die randen)
Dan 2 stuks van 104 = waarbij de ene staat:
New and factory sealed, box slightly creased
en bij de ander:
Brand new condition
Is een beetje hetzelfde als "like new" kortom new condition; net als: ZGAN in Nederland.

De eerste fatsoenlijke is 119 + 18 verzend:
137 U.S. dollars = 105.669109 Euros
Dus het is wel waar.

En over die 13 maanden geleden? Moet ik mijn CC afschrift erbij halen ofzo?

Nieuw moet gewoon Nieuw zijn; en de eerste die je ziet zijn gewoon niet erg netjes; zeker niet als je 'm als verzamelobject in de kast zet. Verder iemand die "sealed" en "creased" in 1 zin gebruikt klopt ook niet. Temeer omdat ze nooit sealed geleverd zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Richard schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:29:
[...]

Ja hallo; check Ebay dan:

http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories

Goedkoopste zijn 89 & 84; beiden zijn duidelijk schade aan de doosjes (check die randen)
Dan 2 stuks van 104 = waarbij de ene staat:

[...]

en bij de ander:

[...]

Is een beetje hetzelfde als "like new" kortom new condition; net als: ZGAN in Nederland.

De eerste fatsoenlijke is 119 + 18 verzend:

[...]

Dus het is wel waar.

En over die 13 maanden geleden? Moet ik mijn CC afschrift erbij halen ofzo?

Nieuw moet gewoon Nieuw zijn; en de eerste die je ziet zijn gewoon niet erg netjes; zeker niet als je 'm als verzamelobject in de kast zet. Verder iemand die "sealed" en "creased" in 1 zin gebruikt klopt ook niet. Temeer omdat ze nooit sealed geleverd zijn.
Je moet dan ook niet op eBay kijken voor nieuwe spullen. :') Als je een beetje goed zoekt vind je ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 14:05
d:)b Dankzij een tweakert hier, is er een weer een leuke game onderweg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:34:
de prijs ligt van rond de 70-100 euro op het moment ongeveer. heb de mijne voor 75 euro.
maar nu kwam ik deze tegen: GB Micro Famicom als het goed is komt deze uit rond de 78-80 euro (met verzend kosten erbij gerekend) + hier zit blijkbaar nog de Club Nintendo coupon code bij (gele papiertje) die ik zelf dus niet derbij had |:(

Als ik mijne nog niet had, had ik deze nu dus gekocht :P (en had ik mun Club Nintendo coupon derbij :/ :X )

offtopic:
Krueger F, hebbie toevallig msn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoogstwaarschijnlijk beschik ik komend weekend over een NES compleet in onbeschadigde doos. Is nauwlijks gebruikt, maar alle kabeltjes/controllers zijn nog gewoon aanwezig :)
En dat kost me helemaal niks :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:34:
Hoogstwaarschijnlijk beschik ik komend weekend over een NES compleet in onbeschadigde doos. Is nauwlijks gebruikt, maar alle kabeltjes/controllers zijn nog gewoon aanwezig :)
En hoe doet meneer Rakkerzero dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Rakkerzero schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:34:
Netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Laatst online: 16-09 16:54
l0c4lh0st schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:14:
[...]

Dat willen natuurlijk wel meer mensen weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik ben op dit moment een Sega Afterburner uit 1987! aan het restauren....
Draadje : [CiP] Restauratie Sega AfterBurner

Zijn er andere mensen met een arcade kast ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

l0c4lh0st schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:14:
[...]

Mijn vader gaat verhuizen en aangezien die nog een ongebruikte NES heeft staan, die ik en mijn broer vroeger gekregen hadden, heb ik ik hem geclaimed. Mijn vader moest nog wel kijken of ie nog op zolder stond. Zo ja, En dat weet ik eigenlijk wel zeker, want heb hem laatst nog zien staan, dan mag ik hem hebben :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 01:12
Fastex schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:48:

@Fastex: Ik zag je draadje over de Afterburner al voorbij komen. Ben ik met veel plezier aan het volgen.

Zelf ben ik naast de collectie consoles en games al een aantal jaren gelukkig bezitter van een flipperkast (1994 Bally World Cup Soccer). Nu eindelijk sinds 3 weken een arcade cabinet (upright) op zolder staan. Dit wordt ook een leuk hobby project.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal ver voor mijn tijd.... maar ik heb die SNK kasten altijd wel stoer gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik zou de Terminator 2 - Judgement Day kast nog wel een keer willen hebben...
http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=12756

OF, als ik heel veel geld en ruimte heb: Daytona USA
http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=7530

[ Voor 29% gewijzigd door Mike2k op 20-04-2009 22:26 ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Fastex schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:24:

Die bovenste kast (de terminator) is wel een heule leuke kast :Y
Zo speelt het ook fijner dan op de megadrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Yo,

ik heb een arcade kast @ home...

het is een oude royal video kast met het volgende:

1x Hantarex Polo 15hz original arcade monitor
1x PIV 2,8 GHZ met 1 GB Memory
1x Geforce 6600 GT
1x X-Arcade Dual

verders de volgende frontend plus emu's:

Gameex frontend
Zsnes
Chankast
Project 64
Mame uiteraard !
Visual Pinball

zal vanavond ff wat pica's online gooien voor de geintereseerde was een leuk project maar nog niet af
moet nog een monitor bezel maken , ik heb de monitor express wat schuiner gemonteerd ivm de hoge barkrukken waar je relaxed achter kan zitten ! :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Jep ik heb een Sega Mega Play waar echt bagger weinig info over te vinden is op het web. Heb nog niet echt de kans gehad om hem uit elkaar te halen, maar het board is voorzien van een JAMMA connector. De kast bevat zover ik kan zien geen harnass en alle kabels zitten gewoon op het board geprikt zonder gebruik te maken van de JAMMA aansluiting. Heb verder nieuwe side art erbij en de kast is in goede staat incl manual.

Games:
Bio-Hazard Battle incl doosje en dip switch flyer
Golden Axe 2 incl doosje en dip switch flyer
Grand Slam incl doosje en dip switch flyer
Mazin Wars incl doosje en dip switch flyer
Shinobi 3 incl doosje en dip switch flyer
Sonic The Hedgehog 2 incl doosje en dip switch flyer
Streets Of Rage 2 cart only
Tecmo World Cup incl doosje en dip switch flyer

Deze games ontbreken nog in mijn collectie. Zover ik heb kunnen vinden bestaan ze wel maar voor Streets of Rage kan ik geen bewijs vinden dat deze ooit is uitgebracht op de Mega Play waar system16 dat wel beweerd.

Columns 3
Gunstar Heroes
Sonic The Hedgehog
Streets Of Rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 16-09 20:16
Fastex schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:24:

Inderdaad, die terminator 2 kast _/-\o_

Zelf zou ik ooit eens een keer een house of the dead arcade kast willen hebben. (wel van de oudere house of the dead versie).

[ Voor 9% gewijzigd door CrystalViriS op 21-04-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
CrystalViriS schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:55:
[...]

Inderdaad, die terminator 2 kast _/-\o_

Zelf zou ik ooit eens een keer een house of the dead arcade kast willen hebben:
[afbeelding]
Dat is een heeeel dure/nieuwe kast. Je kan beter een oude HotD nemen. Die heb je ook in wat handzamere modelletjes zonder die uitstulping en zijn zeker betaalbaar. Vind het alleen jammer met van die shooter kasten dat je aan een vrij select aantal games gebonden bent. Hier kan je wel time crisis instoppen maar het gros van de games werkt met buttons en een knuppeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:25:
[...]

Jep ik heb een Sega Mega Play waar echt bagger weinig info over te vinden is op het web. Heb nog niet echt de kans gehad om hem uit elkaar te halen, maar het board is voorzien van een JAMMA connector. De kast bevat zover ik kan zien geen harnass en alle kabels zitten gewoon op het board geprikt zonder gebruik te maken van de JAMMA aansluiting. Heb verder nieuwe side art erbij en de kast is in goede staat incl manual.

Games:
Bio-Hazard Battle incl doosje en dip switch flyer
Golden Axe 2 incl doosje en dip switch flyer
Grand Slam incl doosje en dip switch flyer
Mazin Wars incl doosje en dip switch flyer
Shinobi 3 incl doosje en dip switch flyer
Sonic The Hedgehog 2 incl doosje en dip switch flyer
Streets Of Rage 2 cart only
Tecmo World Cup incl doosje en dip switch flyer

Deze games ontbreken nog in mijn collectie. Zover ik heb kunnen vinden bestaan ze wel maar voor Streets of Rage kan ik geen bewijs vinden dat deze ooit is uitgebracht op de Mega Play waar system16 dat wel beweerd.

Columns 3
Gunstar Heroes
Sonic The Hedgehog
Streets Of Rage
Wat ik WEL weet is dat ze vroeger in de V & D waren te vinden of waren dat andere Megadrives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:02:
[...]

Wat ik WEL weet is dat ze vroeger in de V & D waren te vinden of waren dat andere Megadrives?
Er is een populaire variant die wel wijdverspreid is. De Sega Mega Tech. Gebaseerd op op Master System games en heeft geen JAMMA aansluiting. De Mega Play games zijn zover bekend allemaal Mega Drive games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:
[...]

Er is een populaire variant die wel wijdverspreid is. De Sega Mega Tech. Gebaseerd op op Master System games en heeft geen JAMMA aansluiting. De Mega Play games zijn zover bekend allemaal Mega Drive games.
Wat ik weet is dat er eentje toendertijd Sonic 1 speelde en de andere Sonic 2, beiden Megedrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels geVB-ed en moet zeggen dat het best geinig is. Doordat de VB voornamelijk sprites gebruikt is het 3D effect een beetje te vergelijken met een kijkdoos. Dit pakt bij sommige games beter uit dan bij andere. bij Teleroboxer zitten de lagen bijvoorbeeld dicht op elkaar wat er goed uitziet en een leuk 3D-effect geeft. Bij Mario Tennis is dit toch weer wat minder.
Je krijgt ook een bioscoopgevoel doordat je voor de rest niks ziet, iets wat de sfeer ook verhoogt. Al met al best grappig om te hebben, zolang het niet te duur is.

Heb daarnaast nog wat voor de N64 binnen:
-Mario Kart (jap)
Mario Kart 64 is sowieso leuk maar de Japanse stem van Wario is helemaal meesterlijk. Ook Toad, Luigi en Peach ("get leady!") hebben andere stemmen welke later hergebruikt werden in Super circuit voor de GBA.
-Gex 64
Schijnt een enorm slecht spel te zijn maar ik vond het meevallen. Het is een Mario64-kloon maar moet zeggen dat ik het niet bar slecht vindt tot nu toe.
-Fifa 98
Ben geen voetbalfan maar is wel een aardig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er een paar gehad en heb er bij mn ouders nog wel staan. Heb je diue afterburner gekocht die al maanden op marktplaats stond? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viperke schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:00:
[...]

Dat is een heeeel dure/nieuwe kast. Je kan beter een oude HotD nemen. Die heb je ook in wat handzamere modelletjes zonder die uitstulping en zijn zeker betaalbaar. Vind het alleen jammer met van die shooter kasten dat je aan een vrij select aantal games gebonden bent. Hier kan je wel time crisis instoppen maar het gros van de games werkt met buttons en een knuppeltje.
Maak daar maar een HotD2 van in een naomi universal cabinet. Die is gewoon JVS, daar kan je een zooi andere games ook nog wel aan knopen. En zonder al teveel moeite een gewoon control panel aan vast knopen. HotD1 is volgens mij model1 of model2, die heeft weer aparte bedrading en werkt qua videosignalen op 24khz (medium res).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe.. ik heb 'n Limited Edition Micro Famicom op den kop getikt..... €80 ....fonkelnieuw :D ...de originele Micro moet zelfs nu nog €89 kosten 8)7

Goede deal al zeg ik 't zelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Gister via via Donald Duck in Mauii Mallard gekregen voor de SNES (cartridge only) en vandaag, met dank aan L0c4lh0st een game die denk ik niet bij heel veel mensen een belletje doet rinkelen.

Sommige zullen de tekenfilm nog wel van TV kennen. De meesten niet denk ik.

http://www.vtxgames.com/L...esis_PICTURES/Bonkers.jpg

Game is netjes boxed met manual en ziet dr allemaal redelijk netjes uit. Game ziet er trouwens, net als de meeste Disney games vind k, best netjes uit. Echt gespeeld heb ik het nog niet, dat komt morgen wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Lampuhkap op 23-04-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:26:
Gister via via Donald Duck in Mauii Mallard gekregen voor de SNES (cartridge only) en vandaag, met dank aan L0c4lh0st een game die denk ik niet bij heel veel mensen een belletje doet rinkelen.

Game is netjes boxed met manual en ziet dr allemaal redelijk netjes uit. Game ziet er trouwens, net als de meeste Disney games vind k, best netjes uit. Echt gespeeld heb ik het nog niet, dat komt morgen wel.
Ik kan me wel herinneren dat ik deze vroeger voor de MegaDrive heb gehuurd. Een erg vermakelijke game. Ik was hem eigenlijk al vergeten. :) Deze zou ik wel op de MegaDrive willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Er is vrij moeilijk aan te komen, dat wel.Ik wilde eigenlijk de tekenfilmserie ook wel op DVD hebben,maar tot op heden ook nog nergens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:51:
Whehe.. ik heb 'n Limited Edition Micro Famicom op den kop getikt..... €80 ....fonkelnieuw :D ...de originele Micro moet zelfs nu nog €89 kosten 8)7

Goede deal al zeg ik 't zelf 8)
Die van mij voor 65 euro per stuk worden binnenkort ook verstuurd! :D

Splinternieuw. :9
* Tanuki likey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Speedlink schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:26:

Vond ik persoonlijk echt een geweldig spel :)
Heb hem nog op de megadrive :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:47:
[...]

Die van mij voor 65 euro per stuk worden binnenkort ook verstuurd! :D

Splinternieuw. :9
/me likey
Dat lieg je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Uit betrouwbare bron, die liegt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had er 2 jaar geleden een stuk of vijf gekocht. Nieuw, voor 35 euro per stuk. Nu jullie weer. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:| wow :| das wel heeel scherp geprijst :|

Mn broer heeft een gloednieuwe Dreamcast gekocht vd week trouwens in de US voor 100 dollar. boxed and sealed...Damn ik ben jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbtje1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik mis Super Smash Bros. voor de Nintendo 64. Zelf vind ik dit nog steeds één van de betere spellen om met vrienden te spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Speedlink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:46:

Mn broer heeft een gloednieuwe Dreamcast gekocht vd week trouwens in de US voor 100 dollar. boxed and sealed...Damn ik ben jaloers :)
Ik heb ook gehoord dat je in de US nog best makkelijk aan een nieuwe Dreamcast kan komen. Het is zeker een vette console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Speedlink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:46:

Dat is wel heel erg veel, kan voor een lager bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:S Boxed nieuw en sealed voor minder dan 100 dollar? :S Waar haal je dat vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Speedlink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:54:
:S Boxed nieuw en sealed voor minder dan 100 dollar? :S Waar haal je dat vandaan dan?
Mijn dreamcast had ik al voor 50 euro overgenomen van iemand :) Gewoon op beurzen e.d. kijken zou ik zo zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:56:
[...]

Mijn dreamcast had ik al voor 50 euro overgenomen van iemand :) Gewoon op beurzen e.d. kijken zou ik zo zeggen
Ook nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik betwijfel het, maar zeker in mint staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Bellerophon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:08:
[...]

Ik betwijfel het, maar zeker in mint staat :)
Ik vind 100$ voor een sealed nieuwe DC helemaal niet duur. Ook al jouw DC mint betwijfel ik toch de staat van het apparaat. Zoals het plastic waar de DC in zat en alle zakjes van de kabels. Er zit echt een verschil tussen een sealed product en een "mint" product. Op dit moment is dat misschien niet de extra paar euro waard maar in de toekomst zeker te weten van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja ik zou 'm niet nieuw en sealed kopen ;) liefst wel 'mint' staat.
Ik wil 'm zelf ook gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh.. mijn Famicom Micro laat ik lekker in den box... daarnaast heb ik nog 'n blauw tweedehandsje (zgan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dan maar twee stuks aanschaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Viperke schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:23:
[...]

Ik vind 100$ voor een sealed nieuwe DC helemaal niet duur. Ook al jouw DC mint betwijfel ik toch de staat van het apparaat. Zoals het plastic waar de DC in zat en alle zakjes van de kabels. Er zit echt een verschil tussen een sealed product en een "mint" product. Op dit moment is dat misschien niet de extra paar euro waard maar in de toekomst zeker te weten van wel.
Nu heb ik mijn DC ook gekocht om er gewoon op te gamen :) Dus zoveel maakt het mij niet uit.
En ik ga geen discussie starten over het feit dat het ook gewoon een "refurbist" model kan zijn :)

Maar als je er niet van plan bent om mee te gaan gamen, ja dan geef ik je gelijk om zo'n model te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Noxious schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:46:
Dan maar twee stuks aanschaffen :P
Dat doe ik veel met cartridges. :P Zelda Oot en Majora's Mask heb ik twee keer en ook een aantal gameboy spellen. Ik koop zeg maar complete games dan en vaak koop ik dan nog een losse cartridge om hem te kunnen spelen, want die kosten toch bijna niks op Ebay. CD's doe ik gewoon backuppen.

Maar ik heb ook zat lege doosjes in mijn vitrine, waar dan gewoon geen spel in zit. Maar dat doe ik alleen bij games die ik niet vaak speel of die los nog steeds vrij duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Viperke schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:23:
[...]

Ik ben bang van niet.. Want ik neem aan dat er op gespeeld gaat worden? :P

Ik had persoonlijk liever die gesealde gekocht en op zolder neergezet en dan een losse DC (evt een beetje vergeeld) en controller van Marktplaats plukken.
Nee, sorry. :+

Ik zie alleen net wel dat de verzending wat duur is... $150?! 8)7 UPS is echt asociaal.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.