Zo, de beurs zit er weer op.
Ik snap dat er mensen zijn die sommige dingen duur vonden, er zitten een aantal professionele standhouders tussen met personeel. Maar over het algemeen waren de meeste dingen erg goedkoop.
Ik ben zelf met nog maar 1/4 van de spullen naar huis gegaan als waar ik mee gekomen was.
Helemaal aan het einde van de dag had ik zelf ook even tijd om een rondje over de beurs te doen:
2 complete Neo Geo AES spellen gekocht a 25,- (gangbare spellen kosten toch nog altijd snel 35 tot 40 euro)
Een SNES compleet met 2 controllers waar een stukje plastic aan de achterkant afgebroken was: 15 euro!
Volgende beurs mag van mij wel weer wat rustiger want ik zag verschillende mensen lopen met AES spellen die ik anders had gekocht. Normaal kun je je spul snel opzetten en dan voor de opening een rondje langs de stands doen, 1e keus zeg maar. Nu ging de deur om 11:00 open voor standhouders maar men liet de deur open staan en iedere shopper kon ook gewoon naar binnen, da's vrij hectisch opbouwen.
Dit waren mijn setjes:
1x Mastersystem I compleet met 2 controllers: 25,-
2x Mastersystem II compleet met 2 controllers: 20,-
6x Megadrive I compleet met 2 controllers: 20,-
2x Megadrive II compleet met 2 controllers: 25,-
1x Saturn compleet met 1 controller: 55,-
1x Jaguar compleet met 1 controller: 35,-
2x Jaguar compleet in doos: 69,-
1x N64 compleet met 2 controllers: 25,-
1x N64 compleet in doos: 39,-
1x Gamecube compleet met 2 controllers en memorycard: 35,-
2x Lynx I: 30,-
2x Lynx II: 25,-
2x Gamegear (geen geluid over speakers, met gratis nieuwe koptelefoon): 10,-
2x Gamegear (met perfect geluid): 20,-
6x Atari 600XL compleet met adapter en tvkabel: 15,-
2x Atari 800XL compleet met adapter en tvkabel: 20,-
1x Atari 65XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-
1x Atari 600XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-
En ik had allemaal houten bakken vol met spellen die ik naar mijn idee erg goedkoop had.
Dat klopt ook wel want mijn eerste kopers waren allemaal andere standhouders, basterds
Dit had ik nog over aan het einde van de dag:
1x Mastersystem I
1x N64 compleet in doos
2x Atari 600XL
2x Atari 800XL
Een erg goede dag dus
En al dat geld moet ik nu heel snel in Neo Geo spellen gaan steken.
Mocht iemand een (of meerdere) Neo Geo AES Schmup(s) (vliegtuig shooter) compleet hebben, neem dan even contact met me op.
Overigens wil ik ook wel zeggen dat sommige mensen de spullen misschien wat duur vinden maar dat wij (de standhouders) wel voor elke 2 goede setjes die we ergens opduiken 1x kapotte meuk krijgen en 1x ronduit bedrogen worden op marktplaats e.d. Als je koopt op een beurs ben je i.i.g. wel verzekerd van een goedwerkende set voor heel schappelijk bedrag (hallo, je betaald ook 45 euro voor een nieuw Wii/PS3/360 spel, waar hebben we het over).