Goeie oude (retro) consoles deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:44
Iets kopen en op zolder zettten.......i don't get it. Als je een vitrine hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen dat je het sealed ingepakt laat zitten en dan uitstald. Maar we hebben het hier toch over een gebruiksartikel?
Ik ben zelf niet dol op 2ehands spul en zou het leuk vinden om nu nog een dc nieuw uit de doos te kunnen halen (hoewel ik me idd afvraag hoe het kan dat je nu nog een sealed exemplaar kan vinden).

Maar goed, de sealed dc is dus gekocht voor 150 usd om alleen af en toe fijn naar de doos te kunnen staren?
Of heb je nog het idee om em over 50jaar voor een hoop geld meer weder te verkopen?

Oh well, ben meer gamer dan verzamelaar dat zal het wel zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik koop zoveel mogelijk compleet en in zo goed mogelijk staat, maar ik vind het ook doodzonde om er niet mee te spelen. Sure, de staat wordt er ongetwijfeld iets minder door als je het vaak gebruikt, maar ach. Wegen de paar centen die je spel dan meer waard is (maar waarschijnlijk toch nooit verkoopt) op tegen de bergen lol die je er aan beleefd? Bij mij niet, tenzij het echt een poepspel is dat ik toch nooit wil spelen of het echt gaat om VEEL verschil qua geld. Zolang je zuinig met je spullen omgaat zal het ook wel meevallen met dat slijten van je games. Desnoods bewaar je de carts apart van de doosjes. Dan kan je en de carts gewoon gebruiken, en slijten je doosjes niet. Die carts kun je eventueel over het algemeen toch voor een habbekrats weer opnieuw bemachtigen mocht je er per ongeluk een glas drinken overheen hebben gegooid. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:52:
Ik koop zoveel mogelijk compleet en in zo goed mogelijk staat, maar ik vind het ook doodzonde om er niet mee te spelen. Sure, de staat wordt er ongetwijfeld iets minder door als je het vaak gebruikt, maar ach. Wegen de paar centen die je spel dan meer waard is (maar waarschijnlijk toch nooit verkoopt) op tegen de bergen lol die je er aan beleefd? Bij mij niet, tenzij het echt een poepspel is dat ik toch nooit wil spelen of het echt gaat om VEEL verschil qua geld. Zolang je zuinig met je spullen omgaat zal het ook wel meevallen met dat slijten van je games. Desnoods bewaar je de carts apart van de doosjes. Dan kan je en de carts gewoon gebruiken, en slijten je doosjes niet. Die carts kun je eventueel over het algemeen toch voor een habbekrats weer opnieuw bemachtigen mocht je er per ongeluk een glas drinken overheen hebben gegooid. :)
Ik heb mezelf beloofd om zuinig met mijn DS Lite (zwart) om te gaan... Maar ik keek er laatst toevallig eens grondig naar en toch staan er al een hoop krassen op. Niet zo'n erge krassen als je soms ziet op Marktplaats (:D omg) maar van die krasjes... Waarvan je toch zegt "Jammer".

Ik ga trouwens binnenkort naar Dordrecht (helaas niet naar de retro consoles dag), weet iemand nog leuke retro winkeltjes of zo in de buurt van het station?

[ Voor 6% gewijzigd door Tanuki op 24-04-2009 22:32 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik raak de labels van mijn cartridges nooit aan, en pak ze zo min mogelijk vast. Ik heb sommige spelen met hele goede nog-glimmende labels, zonder krassen, ook niet in lamplicht, dat wil ik graag zo houden. Bewaar de betere ook met een plastic zakachtig iets er omheen, zodat er niet zoveel mee gebeurt. Ik heb echt een hekel aan krassen :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb een screenprotector op mijn DS, aangezien je daar redelijk fanatiek tekeer op gaat met de stylus. Cartridges stop ik er gewoon normaal in zonder smetvreesachtige praktijken. Idem dito met discs. Ik heb geen messen als vingers, ik gooi er niet mee, dus alles blijft gewoon in prima staat. Het enige waar ik persoonlijk op let is dat ik niet eerst een zak chips of emmer kippenvleugeltjes leeg eet en vervolgens alle doosjes/boekjes/carts uit mijn verzameling af ga. Maar als ik gewoon schone handen heb zie ik het probleem niet. No offence, maar het handschoen plastic zakjes verhaal vind ik maar paranoïde.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
l0c4lh0st schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:29:
[...]

Ik heb mezelf beloofd om zuinig met mijn DS Lite (zwart) om te gaan... Maar ik keek er laatst toevallig eens grondig naar en toch staan er al een hoop krassen op. Niet zo'n erge krassen als je soms ziet op Marktplaats (:D omg) maar van die krasjes... Waarvan je toch zegt "Jammer".

Ik ga trouwens binnenkort naar Dordrecht (helaas niet naar de retro consoles dag), weet iemand nog leuke retro winkeltjes of zo in de buurt van het station?
Ik weet er 1. Das dan ook echt alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Captain N schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:47:
Ik heb een screenprotector op mijn DS, aangezien je daar redelijk fanatiek tekeer op gaat met de stylus. Cartridges stop ik er gewoon normaal in zonder smetvreesachtige praktijken. Idem dito met discs. Ik heb geen messen als vingers, ik gooi er niet mee, dus alles blijft gewoon in prima staat. Het enige waar ik persoonlijk op let is dat ik niet eerst een zak chips of emmer kippenvleugeltjes leeg eet en vervolgens alle doosjes/boekjes/carts uit mijn verzameling af ga. Maar als ik gewoon schone handen heb zie ik het probleem niet. No offence, maar het handschoen plastic zakjes verhaal vind ik maar paranoïde.
Nou ja het is meer het zakje waar hij standaard in zit, maar ik heb ze allemaal los op een plank. En de zeldzamere betere duurdere games heb ik gewoon even extra beschermd. Kijk maar eens hoeveel duizend carts op de sticker allemaal diepe groeven heeft. Dan hou ik hem liever bij de rand vast,zodat ik dat niet krijg.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Van die groeven komen er toch niet zomaar in? Als je ze allemaal gewoon in een bak flikkert en daar ook andere meuk bij gooit oid, tja, dan krijgt je natuurlijk flinke krassen. Maar vingers zijn gewoon zacht, dus als je geen ranzige handen hebt is er toch niks aan de hand? Heb er even Super Bomberman 2 bijgepakt. Dat spel heb ik inmiddels al bijna 15 jaar, helemaal blauw gespeeld, meestal met een groep vrienden, vaak in en uit m'n SNES gehaald: geen enkel krasje op het label. Niet klein, niet groot, glimt mooi als je 'm in het licht houdt. En dat spel had ik dus ook al toen ik 11 was, toen ik daar helemaal nog niet mee bezig was. Bewaarde het spel toen gewoon netjes in het doosje en that's it.

Ook even Smash Bros voor de Cube erbij gepakt. Die heb ik ook vaak gespeeld, vaak gewisseld, maar ook hier geen enkel krasje. Gewoon een kwestie van niet het discje los op tafel mikken. :)

Oftewel: tenzij je met je nagels dingen beet pakt of in een autogarage werkt zou ik me niet zo druk maken om krasjes op dat label. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als jij hem in direct lamplicht houdt zie je dan geen enkele kras? Dat heb ik namelijk heel vaak wel. Ook al glimt hij nog als nieuw. Tja ik ben altijd al krasjesparanoia geweest :P, met alles eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Speedlink schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:01:
[...]

Ik weet er 1. Das dan ook echt alles :D
Gameshopdordrecht, ze hebben niet heel veel. Toen ik er was heb ik sowieso een bak met SNES en NES games gezien. Er zitten vaak wel leuke dingen tussen. Het is gewoon geluk hebben met wanneer je binnen komt lopen.

Toen ik ging, hadden ze toevallig net Zelda voor de SNES. :o

Edit: owja, en de prijzen zijn ook best redelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 25-04-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MsG schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:
Als jij hem in direct lamplicht houdt zie je dan geen enkele kras? Dat heb ik namelijk heel vaak wel. Ook al glimt hij nog als nieuw. Tja ik ben altijd al krasjesparanoia geweest :P, met alles eigenlijk.
Nope, geen enkele. Ik zou ook niet weten hoe je met je zachte vinger (niet je nagel dus) überhaupt een kras kunt maken, zelfs al zou je je best doen. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:31:
[...]

Nope, geen enkele. Ik zou ook niet weten hoe je met je zachte vinger (niet je nagel dus) überhaupt een kras kunt maken, zelfs al zou je je best doen. :P
Ik bedoelde eigenlijk op de behuizing zelf (dus alles wat je ziet als de DS is dichtgeklapt), maar ik heb ook de fout gemaakt om in het begin met de stylus te werken... Ik deed wel eens Mario Party, dus de sporen daarvan zijn nog steeds zichtbaar op het touchscreen. :P
MsG schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:
Met hem.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Ik heb een hele tijd van alles verzameld:

Atari XL/XE, Lynx, Jaguar
Sega Mastersystem, Megadrive, Saturn (geen dreamcast)
Nintendo Gameboy, NES, SNES, N64 & Gamecube

Omdat ik nu veel teveel spul heb (volgens o.a. mijn vrouw) en alleen nog Neo Geo AES spullen wil sparen sta ik komende zondag op de retrocomputerdag in Schiedam als particulier om een heleboel goedkoop te verkopen.

Omdat ik zelf in het noorden woon en de meeste dingen niet meer interessant zijn als er nog 7 euro verzendkosten bijkomen is het vooral gunstig voor Lynx en gamegear verzamelaars om even langs te komen: ik heb ontzettend veel losse spellen die ik erg goedkoop weg doe (vanaf 3 euro).
Ik heb geen winkel, heb geen bedrijf, ik ben gewoon een verzamelaar die opruimt.

(voor de liefhebber: ik heb 2 boxed near mint Jaguars mee naar de beurs voor 69,- p.stk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hey ik woon ook in het noorden. Kom je toevalliog wel eens in groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Ik kom elke dag in Groningen, ik werk daar.

Wat verzamel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
En wat hebben jullie vandaag allemaal gescoord op de retro dag?!

Als je post, OOK foto's er bij!!!

* Tanuki is niet geweest ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Tanuki op 26-04-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben er nog even heen geweest, maar moet zeggen dat het me wel wat tegenviel voor een "grootste retrobeurs van de Benelux". Maar goed, het was gratis, dus ik klaag niet. :) Ook nog wel wat leuks mee kunnen nemen voor een nette prijs. GoldenEye (N64, compleet), Adventure Island 2 (NES, compleet), Rainbow Islands: Bubble Bobble 2 (NES, compleet), en twee Gamecube kiosk demo's (een boxed). Kosten bij elkaar 39.50. :)

Brakke pic:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/122omz9.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:48:
Ik ben er nog even heen geweest, maar moet zeggen dat het me wel wat tegenviel voor een "grootste retrobeurs van de Benelux". Maar goed, het was gratis, dus ik klaag niet. :) Ook nog wel wat leuks mee kunnen nemen voor een nette prijs. GoldenEye (N64, compleet), Adventure Island 2 (NES, compleet), Rainbow Islands: Bubble Bobble 2 (NES, compleet), en twee Gamecube kiosk demo's (een boxed). Kosten bij elkaar 39.50. :)

Brakke pic:

[afbeelding]
Ik vond het ook nogal tegenvallen; aanbod was wel puik; maar als ik iets zag dan was het ook wel gelijk dik geprijst of wist de verkoper nog niet of ie het wel weg wilde doen; wat ik nogal raar vond.

Uiteindelijk mijn geld uitgegeven aan een Virtual Boy Adpter Tab:

Afbeeldingslocatie: https://www.risingstuff.com/store/images/virtualboyadaptorplugbox.JPG

Denk dat ik mijn geld het beste heb besteed in de koffieruimte aan:

-Koffie E0,70
-2 Tosti's a E1,00
-Cola E1,00

Even wat prijzen die me bij zijn gebleven:

-Zoals hierboven vermeldt een Jaguar voor E69 (niets mis mee lijkt me)
-Mario is Missing PAL cart only uit grabbelbak vies en lelijk E12,50
-Shin Megami Tensei: Lucifers Call Gebruikt PS2 E25,00
-Persona 3 (geen FES) E35 (FES zit nieuw zo rond de E25)
-Persona 4 E35 (zelfde verhaal)
-Grandia II voor DC (gebruikt) E35
-Skies of Arcadia DC (gebruikt) E50
-Triforce Hardware (niet te koop maar slechts ter illustratie; maar mocht toch weg voor E300 (ook al teveel))
-Pac Man / Namco nep ding (je weet wel met 2 tulpjes aan de TV) E20

Ik had het dus snel gezien.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Wat een vriendelijke juffrouw in de kantine, en de koffie was ook prima! :)
Voor de rest viel het mij ook een beetje tegen; er was veel te koop en er zaten zo her der wel leuke spullen bij, maar een buitenkansje heb ik niet gezien. Ik ben naar huis gegaan met twee rumble packs voor de N64, complete Rouge Squadron voor 10,- en een complete Castlevania voor 25,-. Niet de hoofdprijs maar toch ook niet spotgoedkoop.
Leukste was nog wel het praatje met de meneer van Bonami over de enorme harde schijven en andere computerspullen uit de begindagen. Mooi om iemand zo enthousiast te horen vertellen.
Verder stond ik na 1 1/2 uur weer buiten; lekkere koffie maar verder erg rommelig en weinig sfeervol.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Spotgoedkoop op een beurs met handelaren en/of verzamelaars is natuurlijk ook niet een heel logische combinatie. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Ook geweest, we druk overigens!

Zag toen ik om 12:15 uur uit de autostapte al iemand met 'mijn' dreamcast boxed lopen. Die had hij (even aan hem moeten vragen) voor 40 euro gekocht! Er was er nog wel één op de beurs, echter 80 euro en die zag er niet uit. Niveau: brakke doos en flikker alles er maar in.

Aankopen:
- Nes advantage (boxed mint en echt in top staat, doosje, zakje, boekje en rook splinter nieuw)
- Nes four score (boxe in redelijke staat, inhoud perfect met zelfs stickertjes, boekje, zakje en rook ook als zeker nieuw)
- Nes Tiny Toon (cart only)
- Nes Turtles III - Manhattan project (cart only)
- Nes Castlevania II - Simons quest (cart only)
- Nes Dynablaster (Bomberman) (cart only)
- Nes Castlevania III - Dracula's curse (cart only)
- Nes Chip 'n Dale - Rescue rangers 2 (cart only)
- Nes Bad dudes vs. Dragonninja (cart + booklet)

8 tientjes uitgegeven, op zich niet heel goedkoop maar duur is het ook zeker weer niet. Had wel meer willen uitgegeven en dus ook bij me, echter geen dreamcast kunnen vinden en de mini famicom was al verkocht toen ik de 'koopronde' ging maken na eerst een 'kijkronde'gehad te hebben.

Conclusie: al met al best een aardig beurtjes, zeker als je zoals ik 10 minuutjes met de auto moet rijden. Alleen inderdaad best duur soms, alleen betaald iedereen het wel en bepaald de klant de prijs!!! Minpuntje: aantal 'medelanders' op scooters bij de uitgang die nogal dreigend vroegen wat ik en mijn maat geekocht hadden. De vraag luidde: "Sega gekocht, hahahaha?". Als antwoord kun je dan zeggen wat je wil, goed is het toch nooit..... Snel doorgelopen met de gedachte: je zal wel gelukkig zijn als je met al je vrienden in de regen op straat moet hangen... Dan liever een angry nerd ;)

@ Captain N: de 30ste maar weer buitenkansjes zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
beatle schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:26:
Aankopen:
- Nes advantage (boxed mint en echt in top staat, doosje, zakje, boekje en rook splinter nieuw)
- Nes four score (boxe in redelijke staat, inhoud perfect met zelfs stickertjes, boekje, zakje en rook ook als zeker nieuw)
- Nes Tiny Toon (cart only)
- Nes Turtles III - Manhattan project (cart only)
- Nes Castlevania II - Simons quest (cart only)
- Nes Dynablaster (Bomberman) (cart only)
- Nes Castlevania III - Dracula's curse (cart only)
- Nes Chip 'n Dale - Rescue rangers 2 (cart only)
- Nes Bad dudes vs. Dragonninja (cart + booklet)
Wat heb je voor die Advantage Stick en Four Score betaald dan? €17,50 per stuk? :P
beatle schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:26:
@ Captain N: de 30ste maar weer buitenkansjes zoeken!
Ga ik ook doen! 'k Heb er eigenlijk best wel zin in. :P De planning is om minimaal 3 vlooienmarkten hier in de buurt af te struinen... Beetje.. hamsteren. :+

Ik laat iig hier weten wat de opbrengst is. *O*

[ Voor 52% gewijzigd door Tanuki op 27-04-2009 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf een Dreamcast gescoord compleet in doos, met Memory Card en 2 Controllers en een stapel games erbij voor € 75,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Philip J. Dijkstra schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:09:
Ik heb een hele tijd van alles verzameld:

Atari XL/XE, Lynx, Jaguar
Sega Mastersystem, Megadrive, Saturn (geen dreamcast)
Nintendo Gameboy, NES, SNES, N64 & Gamecube

Omdat ik nu veel teveel spul heb (volgens o.a. mijn vrouw) en alleen nog Neo Geo AES spullen wil sparen sta ik komende zondag op de retrocomputerdag in Schiedam als particulier om een heleboel goedkoop te verkopen.

Omdat ik zelf in het noorden woon en de meeste dingen niet meer interessant zijn als er nog 7 euro verzendkosten bijkomen is het vooral gunstig voor Lynx en gamegear verzamelaars om even langs te komen: ik heb ontzettend veel losse spellen die ik erg goedkoop weg doe (vanaf 3 euro).
Ik heb geen winkel, heb geen bedrijf, ik ben gewoon een verzamelaar die opruimt.

(voor de liefhebber: ik heb 2 boxed near mint Jaguars mee naar de beurs voor 69,- p.stk)
Prijzen? :P

Dit weekend trouwens ook voor het eerst een 72 pin connector van een NES vervangen, en ik moet zeggen... het beeld zit er echt beter uit :) Nu moet ik de NES nog regio vrij maken :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Zo, de beurs zit er weer op.

Ik snap dat er mensen zijn die sommige dingen duur vonden, er zitten een aantal professionele standhouders tussen met personeel. Maar over het algemeen waren de meeste dingen erg goedkoop.
Ik ben zelf met nog maar 1/4 van de spullen naar huis gegaan als waar ik mee gekomen was.

Helemaal aan het einde van de dag had ik zelf ook even tijd om een rondje over de beurs te doen:
2 complete Neo Geo AES spellen gekocht a 25,- (gangbare spellen kosten toch nog altijd snel 35 tot 40 euro)
Een SNES compleet met 2 controllers waar een stukje plastic aan de achterkant afgebroken was: 15 euro!

Volgende beurs mag van mij wel weer wat rustiger want ik zag verschillende mensen lopen met AES spellen die ik anders had gekocht. Normaal kun je je spul snel opzetten en dan voor de opening een rondje langs de stands doen, 1e keus zeg maar. Nu ging de deur om 11:00 open voor standhouders maar men liet de deur open staan en iedere shopper kon ook gewoon naar binnen, da's vrij hectisch opbouwen.

Dit waren mijn setjes:

1x Mastersystem I compleet met 2 controllers: 25,-
2x Mastersystem II compleet met 2 controllers: 20,-
6x Megadrive I compleet met 2 controllers: 20,-
2x Megadrive II compleet met 2 controllers: 25,-
1x Saturn compleet met 1 controller: 55,-
1x Jaguar compleet met 1 controller: 35,-
2x Jaguar compleet in doos: 69,-
1x N64 compleet met 2 controllers: 25,-
1x N64 compleet in doos: 39,-
1x Gamecube compleet met 2 controllers en memorycard: 35,-
2x Lynx I: 30,-
2x Lynx II: 25,-
2x Gamegear (geen geluid over speakers, met gratis nieuwe koptelefoon): 10,-
2x Gamegear (met perfect geluid): 20,-
6x Atari 600XL compleet met adapter en tvkabel: 15,-
2x Atari 800XL compleet met adapter en tvkabel: 20,-
1x Atari 65XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-
1x Atari 600XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-

En ik had allemaal houten bakken vol met spellen die ik naar mijn idee erg goedkoop had.
Dat klopt ook wel want mijn eerste kopers waren allemaal andere standhouders, basterds ;)

Dit had ik nog over aan het einde van de dag:

1x Mastersystem I
1x N64 compleet in doos
2x Atari 600XL
2x Atari 800XL

Een erg goede dag dus :*)
En al dat geld moet ik nu heel snel in Neo Geo spellen gaan steken.
Mocht iemand een (of meerdere) Neo Geo AES Schmup(s) (vliegtuig shooter) compleet hebben, neem dan even contact met me op.

Overigens wil ik ook wel zeggen dat sommige mensen de spullen misschien wat duur vinden maar dat wij (de standhouders) wel voor elke 2 goede setjes die we ergens opduiken 1x kapotte meuk krijgen en 1x ronduit bedrogen worden op marktplaats e.d. Als je koopt op een beurs ben je i.i.g. wel verzekerd van een goedwerkende set voor heel schappelijk bedrag (hallo, je betaald ook 45 euro voor een nieuw Wii/PS3/360 spel, waar hebben we het over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Philip J. Dijkstra schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:14:
Zo, de beurs zit er weer op.

Ik snap dat er mensen zijn die sommige dingen duur vonden, er zitten een aantal professionele standhouders tussen met personeel. Maar over het algemeen waren de meeste dingen erg goedkoop.
Ik ben zelf met nog maar 1/4 van de spullen naar huis gegaan als waar ik mee gekomen was.

Helemaal aan het einde van de dag had ik zelf ook even tijd om een rondje over de beurs te doen:
2 complete Neo Geo AES spellen gekocht a 25,- (gangbare spellen kosten toch nog altijd snel 35 tot 40 euro)
Een SNES compleet met 2 controllers waar een stukje plastic aan de achterkant afgebroken was: 15 euro!

Volgende beurs mag van mij wel weer wat rustiger want ik zag verschillende mensen lopen met AES spellen die ik anders had gekocht. Normaal kun je je spul snel opzetten en dan voor de opening een rondje langs de stands doen, 1e keus zeg maar. Nu ging de deur om 11:00 open voor standhouders maar men liet de deur open staan en iedere shopper kon ook gewoon naar binnen, da's vrij hectisch opbouwen.

Dit waren mijn setjes:

1x Mastersystem I compleet met 2 controllers: 25,-
2x Mastersystem II compleet met 2 controllers: 20,-
6x Megadrive I compleet met 2 controllers: 20,-
2x Megadrive II compleet met 2 controllers: 25,-
1x Saturn compleet met 1 controller: 55,-
1x Jaguar compleet met 1 controller: 35,-
2x Jaguar compleet in doos: 69,-
1x N64 compleet met 2 controllers: 25,-
1x N64 compleet in doos: 39,-
1x Gamecube compleet met 2 controllers en memorycard: 35,-
2x Lynx I: 30,-
2x Lynx II: 25,-
2x Gamegear (geen geluid over speakers, met gratis nieuwe koptelefoon): 10,-
2x Gamegear (met perfect geluid): 20,-
6x Atari 600XL compleet met adapter en tvkabel: 15,-
2x Atari 800XL compleet met adapter en tvkabel: 20,-
1x Atari 65XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-
1x Atari 600XE compleet met adapter en tvkabel: 15,-

En ik had allemaal houten bakken vol met spellen die ik naar mijn idee erg goedkoop had.
Dat klopt ook wel want mijn eerste kopers waren allemaal andere standhouders, basterds ;)

Dit had ik nog over aan het einde van de dag:

1x Mastersystem I
1x N64 compleet in doos
2x Atari 600XL
2x Atari 800XL

Een erg goede dag dus :*)
En al dat geld moet ik nu heel snel in Neo Geo spellen gaan steken.
Mocht iemand een (of meerdere) Neo Geo AES Schmup(s) (vliegtuig shooter) compleet hebben, neem dan even contact met me op.

Overigens wil ik ook wel zeggen dat sommige mensen de spullen misschien wat duur vinden maar dat wij (de standhouders) wel voor elke 2 goede setjes die we ergens opduiken 1x kapotte meuk krijgen en 1x ronduit bedrogen worden op marktplaats e.d. Als je koopt op een beurs ben je i.i.g. wel verzekerd van een goedwerkende set voor heel schappelijk bedrag (hallo, je betaald ook 45 euro voor een nieuw Wii/PS3/360 spel, waar hebben we het over).
Mag ik vragen wat je nu dan nog verkoopt?

En ik moet zeggen dat die bedragen toch wel vrij normaal zijn hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Nou ik heb nog een flink aantal bakken met spellen.

Ik heb bijvoorbeeld nog erg veel Lynx, Gamegear en Mastersystem spellen.
Daarnaast zal ik ook wel weer hier en daar setjes kopen omdat ik me niet kan inhouden.
Ik heb er ook gewoon plezier in (ben ik zeker na deze beurs achter gekomen) om spullen op te kopen en dan op retrobeurzen te gaan staan. 2 van mijn vrienden helpen me altijd en dan kunnen we elkaar ook mooi afwisselen en een rondje over de beurs doen. Gewoon gezellig tijdverdrijf. De beurs in Duitsland schijnt ook geweldig te zijn dus daar wil ik ook nog wel eens heen.

"En ik moet zeggen dat die bedragen toch wel vrij normaal zijn hoor"
Ik vind het erg weinig geld en van winst kan ik ook niet echt spreken, het is meer dat ik mijn stinkende best doe om mijn inleg + kosten van de beurs (2x auto's benzine, de stand zelf, tussendoor eten en 's avonds uit eten voor mn 2 vrienden) weer terug te krijgen.
Er zijn niet zoveel mensen die hun complete werkende Megadrive verkopen voor 10 euro hoor dus hoe moet ik er goedkoper aan komen? Jaguars nieuw in doos heb ik gewoon verlies op gemaakt. Er is niet een groothandel waar je retro-spullen in kunt kopen en ik heb ook geen winkel waar mensen hun oude SNES inleveren voor korting op een Wii of zo.
Voor 50 euro heb je een leuke oude console met een hele stapel spellen en daar heb ik bijvoorbeeld veel meer plezier van dan 1 nieuw spelletje voor de Xbox 360. Wij spellen nu al weken Bomberman 2 met z'n vieren op de SNES en daar hebben we eerst erg naar uitgekeken omdat we nergens een SNES multiplayer adapter konden krijgen. Ik vind dit een geweldige hobby en hobby's kosten geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Philip J. Dijkstra schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:34:
Nou ik heb nog een flink aantal bakken met spellen.

Ik heb bijvoorbeeld nog erg veel Lynx, Gamegear en Mastersystem spellen.
Daarnaast zal ik ook wel weer hier en daar setjes kopen omdat ik me niet kan inhouden.
Ik heb er ook gewoon plezier in (ben ik zeker na deze beurs achter gekomen) om spullen op te kopen en dan op retrobeurzen te gaan staan. 2 van mijn vrienden helpen me altijd en dan kunnen we elkaar ook mooi afwisselen en een rondje over de beurs doen. Gewoon gezellig tijdverdrijf. De beurs in Duitsland schijnt ook geweldig te zijn dus daar wil ik ook nog wel eens heen.

Ik vind het erg weinig geld en van winst kan ik ook niet echt spreken, het is meer dat ik mijn stinkende best doe om mijn inleg + kosten van de beurs (2x auto's benzine, de stand zelf, tussendoor eten en 's avonds uit eten voor mn 2 vrienden) weer terug te krijgen.
Er zijn niet zoveel mensen die hun complete werkende Megadrive verkopen voor 10 euro hoor dus hoe moet ik er goedkoper aan komen? Jaguars nieuw in doos heb ik gewoon verlies op gemaakt. Er is niet een groothandel waar je retro-spullen in kunt kopen en ik heb ook geen winkel waar mensen hun oude SNES inleveren voor korting op een Wii of zo.
Voor 50 euro heb je een leuke oude console met een hele stapel spellen en daar heb ik bijvoorbeeld veel meer plezier van dan 1 nieuw spelletje voor de Xbox 360. Wij spellen nu al weken Bomberman 2 met z'n vieren op de SNES en daar hebben we eerst erg naar uitgekeken omdat we nergens een SNES multiplayer adapter konden krijgen. Ik vind dit een geweldige hobby en hobby's kosten geld.
Inderdaad, en het is natuurlijk ook pure nostalgie :Y
Ik blijf ook bij mijn standpunt dat de games toen echt veel moeilijker waren... Dit weekend nog even Megaman 4 gespeeld op de NES... ongekend :D

Ik zoek leuke Saturn / Dreamcast / SNES games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:46:
[...]

Ik blijf ook bij mijn standpunt dat de games toen echt veel moeilijker waren... Dit weekend nog even Megaman 4 gespeeld op de NES... ongekend :D
Klopt ook wel, vooral als je game over bent zijn de huidige games veel vergevingsgezinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Philip J. Dijkstra schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:34:
Het punt is niet dat de verkopers op de beurs schandalig hoge prijzen vragen en dat het allemaal afzetters zijn. Het punt is dat het handelaren en/of verzamelaars zijn, en dus de boel niet voor "schandalig" lage prijzen van de hand doen. Meer marktconforme prijzen. Dat is ook volkomen logisch, ik zou het zelf ook doen. Maar daardoor heeft het niet zo'n charme als bijvoorbeeld Koninginnedag waar je echt koopjes kunt vinden met een beetje geluk.

Daarnaast vond ik het aanbod vrij weinig eigenlijk. Ik bedoel, het is "de grootste retrobeurs van de Benelux". Dan verwacht ik eigenlijk toch minstens wel heel veel retro gamewinkeltjes met een standje. Hoeveel van die winkels zouden er zijn in Nederland? In Leiden alleen al zijn er een paar. Hoeveel standjes zouden er gisteren zijn geweest in totaal? Een stuk of 30 of zo? De gemiddelde gameshop in Japan heeft meer aanbod dan er op de hele beurs was. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Ik zie je punt.

Ik ben in een aantal gamewinkels geweest waar ze retro dingen verkopen en over het algemeen vragen ze gewoon absurde bedragen (beursbedragen x 2). De beurzen bestaan deels omdat de winkels duurder zijn en daarnaast, personeel kost je als winkel op zondag 2x zoveel, dat kan echt niet uit op een beurs.

De gemiddelde gameshop in Japan staat helaas nog steeds in Japan.

Dat hele, 'de grootste retro beurs van de Benelux' is natuurlijk een verkoopkreet.
De Bonami beurzen zijn ongeveer net zo groot, de ene keer iets kleiner, de andere keer iets groter.
Deze beurs is echter in een hoek van het land waar wat meer mensen op af komen waardoor de opkomst wat groter is.

Niemand verkoopt dingen bewust voor een koopje, je krijgt ook geen koopje bij de autohandelaar.
Koopjes krijg je alleen bij mensen die niet weten wat het waard is.
Daarnaast is een koopje een betrekkelijk verhaal: 20 euro voor een SNES is normaal, 15 is een koopje. Voor iemand die het ding op zolder heeft liggen en aan het opruimen is is het gewoon 5,- meer of minder op de rommelmarkt krijgen.

Wat me wel opvalt is dat er maar weinig mensen durven te onderhandelen, als jij 6 spellen bij mij uit de pakken pakt mag je onderhandelen over de prijs hoor. Ik hoor dan soms van mensen 'ik hou niet van onderhandelen' maar dat vind ik echt hetzelfde als 'ik betaal graag de rest van mijn leven overal teveel'.
Ik ben er niet op uit om koopjes te geven, jij zult er echt zelf op uit moeten zijn om koopjes te krijgen.

Ik kijk ook weer uit naar Koninginnendag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Heh, ik had zaterdag met een maat een 'road trip' gemaakt noor Dordrecht, omdat ik idd wat goede dingen over de gameshop gehoord had hier.

Zitten we ergens op de snelweg zegt die gast waar ik mee was: 'Wist je dat er morgen hier in de buurt een retro beurs is?' Euh nee?! Geez dan was ik natuurlijk veel liever daar heen gegaan.

Gameshop Dort was trouwens niet echt een succes. De nes/snes games waren zo te zien allen cart only en er zat byzonder weinig interresants bij. Tevens vond ik de prijzen niet echt goedkoop.
Wel vrij veel last gen (ps2/cube/xbox1) aanbod, maar ook daar zag ik weinig toppers/hoge prijzen

Verder is dort wel leuk voor de 'general geek' 2x winkels met beeldjes en prulleria van anime/films/games en tv series. En veel gewone shops waar ook een redelijk 2e hands/budget games aanbod is.

Als het niet te ver rijden is zou ik daarom de meesten wel adviseren om toch is een dagje Voorstraat te doen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Onderhandelen is juist het leuke van zo'n beurs. :) En je hebt gelijk wat betreft gamewinkels hoor, daar koop ik dan ook vrijwel nooit wat. Met marktconforme prijzen doelde ik meer op Ebay/Marktplaats.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben ook weer erg benieuwd naar koninginnedag. Wil er weer vroeg bij zijn. Al zie ik wel steeds meer dat alle oldskool dingen SNES enzo, al lang door een gemiddeld gezin jaren geleden verkocht is. Ik zie het helaas niet zo vaak meer op de rommelmarkt. Wil dit jaar naar meerdere toe. Ik vind het echt superjammer dat er maar 1 x per jaar zoiets is als de koninginnedag rommelmarkten. Je kan me er midden in de nacht voor wakker maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Bij de weg, hier kun je in de gaten houden welke retrobeurzen er 'in de omgeving' zijn:

http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/agenda.htm

Komende is in Duitsland, ik kan er helaas niet heen.
Voor mensen die wel gaan, hou er rekening mee dat er vanaf de SNES duitstalige consolespellen werden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
En juist Bonami vond ik gisteren tegenvallen. Zoals op de site van de retrocomputerdag te lezen was ging het volgens de organisatie om verzamelaars die werden uitgenodigd om hun verzameling te laten zien en eventuele dubbele spullen te ruilen of te verkopen. Nu begrijp ik natuurlijk ook wel dat als er ook handelaren en winkels worden uitgenodigd er veel gehandeld zou worden,
maar dat hier zo de nadruk op zou komen te liggen vond ik erg zonde. Ik had gedacht dat vanuit het Bonami museum wel wat dingen te zien zouden zijn, maar er werden alleen shirtjes, petten en pins verkocht naast een hoop games.
Het enige interessante kwam van de buurman van Bonami met zijn antieke computeronderdelen. De Retrocomputerdag is dan ook iets teveel gezegd imao.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Weet iemand naar welke rommelmarkt ik donderdag het beste kan gaan om wat retrogames en consoles te kunnen scoren? Ik snap natuurlijk dat het geluk blijft, als je iets vindt en dat er geen garantie is dat er gamingspul is. Maar vertel eens waar je zelf bent geweest en wat je ervaringen waren. Ik zat zelf te denken aan Amsterdam en Den Haag, maar het schijnt daar altijd erg druk te zijn. Zijn er ook nog andere rommelmarkten die goed kunnen tippen aan die van die steden?

Ik weet er zelf bizar weinig van, omdat ik nog nooit op een rommelmarkt ben geweest op koninginnedag en omdat ik in een afgelegen dorp woon. ;(

Ik ben trouwens zondag ook naar de Retrocomputerdag geweest en ik vond het wel erg leuk. Maar dat komt denk ik ook, doordat het mijn eerste retrogamingbeurs was, die ik bezocht. De prijzen van games vielen inderdaad wat tegen, maar de meeste zagen er ook nog erg goed uit. De consoles vond ik echter vaak wel erg goedkoop. Voor 25 euro had je een Snes en voor 20 euro heb ik een N64 gekocht met 2 controllers en een expansion pack. Zulke prijzen komen wel goed overeen met Marktplaats, misschien zelfs nog wel vaak goedkoper. De games kun je inderdaad beter van Ebay halen. Ik zal later nog wat foto's posten van mijn aanwinsten.

Wat me wel opviel, is dat ik nergens een Saturn heb gezien. Er waren zat spellen, maar de console heb ik nergens gezien. Alleen van Nintendo heb ik veel boxed consoles gezien, maar die waren gelijk erg duur. De Mega CD's heb ik ook veel gezien, maar die waren gewoon te duur (80 euro) voor wat je ervoor terugkrijgt. Vooral de Sega systemen waren erg betaalbaar. Ik had dozen gezien waarin 6 spellen lagen, een console, 2 controllers en alle kabels voor 25 euro.

De consoles waren dus zeer zeker betaalbaar, als je ze niet boxed nam (wat ik eigenlijk wel wilde).

Edit: zijn er ook grote rommelmarkten, waar niet zo idioot veel mensen naar toe gaan, zoals in Amsterdam. (Waarbij de treinen te vol zitten)

[ Voor 52% gewijzigd door danielkraak op 27-04-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ga 's ochtends anders eerst even naar je dorp. Wie weet hebben ze daar ook wel spul. Of anders een groter dorp in de buurt of een stad in de buurt? Zo doe ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MsG schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:06:
ga 's ochtends anders eerst even naar je dorp. Wie weet hebben ze daar ook wel spul. Of anders een groter dorp in de buurt of een stad in de buurt? Zo doe ik het altijd.
Hmm, ik kan me niet herinneren dat er 1 in mijn dorp is. :P Maar daar verkopen ze sowieso geen retrospul denk ik dan. Ik ga het liefst naar een grote, waar ik een dag kan doorbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
MsG schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:05:
Ik ben ook weer erg benieuwd naar koninginnedag. Wil er weer vroeg bij zijn. Al zie ik wel steeds meer dat alle oldskool dingen SNES enzo, al lang door een gemiddeld gezin jaren geleden verkocht is. Ik zie het helaas niet zo vaak meer op de rommelmarkt. Wil dit jaar naar meerdere toe. Ik vind het echt superjammer dat er maar 1 x per jaar zoiets is als de koninginnedag rommelmarkten. Je kan me er midden in de nacht voor wakker maken :P.
I guess we're much alike.. :P

Was jij niet die gast die voor 5 euro een Dr. V64 had gescoord? :D
MsG schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:06:
Dat is ook de planning hier. :) Eerst even naar mijn eigen dorp.. Er is wel een rommelmarkt en nog redelijk groot ook. Ik denk alleen niet dat ik veel game gerelateerd ga vinden... Dan naar een stad hier vlakbij, daar verwacht ik wel veel van. Dan nog naar een andere, als ik daar nog tijd voor heb en daarna weer terug naar mijn dorp (als laatste).

Eigenlijk zou ik ook naar Eindhoven moeten gaan (daar heb ik in de afgelopen paar maanden 3 Super Wild Cards voor de SNES van verschillende personen gekocht, dus er zullen vast meer Eindhovenaren met zulk soort spul zijn :+), maar da's weer net wat teveel gedoe...

[ Voor 41% gewijzigd door Tanuki op 28-04-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

l0c4lh0st schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 00:01:
[...]

I guess we're much alike.. :P

Was jij niet die gast die voor 5 euro een Dr. V64 had gescoord? :D

[...]

Dat is ook de planning hier. :) Eerst even naar mijn eigen dorp.. Er is wel een rommelmarkt en nog redelijk groot ook. Ik denk alleen niet dat ik veel game gerelateerd ga vinden... Dan naar een stad hier vlakbij, daar verwacht ik wel veel van. Dan nog naar een andere, als ik daar nog tijd voor heb en daarna weer terug naar mijn dorp (als laatste).

Eigenlijk zou ik ook naar Eindhoven moeten gaan (daar heb ik in de afgelopen paar maanden 3 Super Wild Cards voor de SNES van verschillende personen gekocht, dus er zullen vast meer Eindhovenaren met zulk soort spul zijn :+), maar da's weer net wat teveel gedoe...
Nee :P. Voor 5 euro een snes wel :). Daar begon het allemaal mee (A). SNES Copyboxen wel voor 10 euro, ook redelijk opzich :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MsG schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:30:
[...]

Nee :P. Voor 5 euro een snes wel :). Daar begon het allemaal mee (A). SNES Copyboxen wel voor 10 euro, ook redelijk opzich :).
Een copybox voor 10 euro? Die persoon wist dus niet echt wat hij/zij verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die V64 is een N64-copybox toch? Waar werkt die dan mee? Floppys zijn te klein denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:58:
Die V64 is een N64-copybox toch? Waar werkt die dan mee? Floppys zijn te klein denk ik?
CD's ;)

Er stonden er een paar op de beurs van zondag. Ik heb maar niet naar de prijs gevraagd. Ik had wel een verkoper 60 euro tegen iemand horen zeggen. Als je er dan echt een wilt, dan vind ik dat echt geen slecht bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

danielkraak schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:06:
[...]

CD's ;)

Er stonden er een paar op de beurs van zondag. Ik heb maar niet naar de prijs gevraagd. Ik had wel een verkoper 60 euro tegen iemand horen zeggen. Als je er dan echt een wilt, dan vind ik dat echt geen slecht bedrag.
En ik wil er dus echt 1 :D
Waarom? Gewoon leuk om te hebben :) Heb ook een Copybox voor de SNES, maar moet zeggen dat ik er weinig mee doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn goede onbekende games voor de N64 trouwens?
Sprocket? tonic Trouble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:35:
Sprocket? tonic Trouble?
Sin & Punisment
Harvest Moon 64
Blast Corps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Harvest Moon _O_ die was leuk op de SNES :D
De N64 versie heb ik alleen @ emulator gespeeld, ook leuk :P

[ Voor 41% gewijzigd door Noxious op 28-04-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:48:
[...]

Sin & Punisment
Harvest Moon 64
Blast Corps
Harvest Moon? Is die HIER uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Space Station Silicon Valley. Zwaar ondergewaardeerd en totaal niet bekend bij de meesten. Verder vond ik Jet Force Gemini ook een geniaal spel, maar werd ook zwaar ondergewaardeerd.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:33:
[...]

Harvest Moon? Is die HIER uitgebracht?
Naar mijn weten alleen in Japan en Amerika. Echt een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Héhé... deze Belg is ook op de beurs geweest, 1h30 heen rijden en 2h10 om terug thuis te geraken... je kan je inbeelden dat ik wel wat teleurgesteld gesteld was in de beurs. Ik had gewoon meer "speciaal spul" verwacht, heb daar aan bijna iedere standhouder gevraagd of ze een Nintendo M82 hadden/verkochten/te koop wisten staan... kun je geloven dat er een heel deel was die niet eens wisten wat een M82 was?! Ook een ROB was blijkbaar moeilijk... ik heb er eentje zien staan, unboxed, vraagprijs (ik dacht) 125 euro ofzo, en dat was dan op het einde v/d beurs, in het begin was de vraagprijs nog een stuk hoger.

Enfin, viel dus wel wat tegen maar wou ook niet met lege handen naar huis na zo'n lange rit dus toch nog wat zaken opgepikt:

- NES Laser Scope (boxed, mint) @60€ (achteraf wel het gevoel dat ik hier teveel voor gegeven heb)
- NES Miracle Piano PAL/Duitse versie (boxed, mint) @200€
- SNES: Streetfighter II (boxed, compleet, redelijk goede staat) @15€
- SNES: Streetfighter II Turbo (boxed, compleet, goede staat) @10€ (koopje!)
- N64: Lylat Wars bigbox (boxed, compleet, nieuw volgens verkoper) @30€
- GC: R-Racing + extra disc Pacman VS. (boxed, compleet, incl handleiding Pacman) @10€

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar zo'n M82 is ook best zeldzaam. Als je die dan toch echt kwijt wil zou ik dat persoonlijk liever internationaal doen, zodat ik zeker weet dat ik hem niet voor te weinig weg doe. Zoiets lijkt me te exclusief voor een lokaal beursje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Mja misschien... maar ik had op de site van die beurs naar de foto's gekeken v/d vorige jaren en zag daar toen echt wel op verschillende stands een M82 staan (ik dacht een twee- of drietal)... is natuurlijk weer mijn geluk dat dat dit jaar niet het geval was... zeker nu ik de cash ervoor had

Eén van die standhouders verteldde mij trouwens een, in mijn ogen schandalig, verhaal. Hij zou op diezelfde beurs vorig jaar een NES deluxe set hebben gekocht bij iemand voor 100€ en deze vervolgens doodleuk in zijn kraam gezet en verkocht hebben voor 275 Euro... ipv een echte verzamelaar het te gunnen, nee... ikke-ikke-ikke winstwinstwinst. Het zijn zo'n "handelaren" die de hobby kapot gaan maken, ik kan mij hier echt in opwinden.

Ik koop ook al eens een lotje op, haal eruit wat ik wil bijhouden en verkoop de rest door. Dat is bijna de enigste manier om als echte verzamelaar je spullen aan betaalbare prijzen te vinden, maar dat gebeurt bij mij mss 1 of 2 keer op een jaar. Niet zoals die opkopers die dag en nacht marktplaats/kapaza/2dehands/enz.. afstruinen om dan als eerste met de echte koopjes weg te zijn en deze dan tegen woekerprijzen terug aan te bieden.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie nu eigenlijk ook daadwerkelijk op de retro-consoles zoals de NES, SNES, N64 etc? Het lijkt me leuk de retro-consoles te gaan verzamelen, maar is er dan ook nog een beetje op te gamen i.c.m. een Philips Ambilight HDTV??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja maar deze hobby kost ook geld, dus als ik goedkoop een spel kan vinden wat ik eerder duur had, dan laat ik die ook niet altijd liggen. Ik heb verder ook geen bijbaan, en bijvoorbeeld een copybox voor een tientje ook al heb ik er al 1, tja sorry dat laat ik echt niet liggen hoor :). Ik kom ook bijna nooit rasverzamelaars tegen, meestal gewoon mensen die een snes ofzo willen, dan hoef ik ze imo ook niet per se lotgenoten korting te geven omdat ze dezelfde hobby als mij aanhangen.

Meestal probeer ik als ik een complete set heb gekocht met spellen en console om de dubbele items zo te verkopen dat het precies break even of winst is, anders wordt het een dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:
Spelen jullie nu eigenlijk ook daadwerkelijk op de retro-consoles zoals de NES, SNES, N64 etc? Het lijkt me leuk de retro-consoles te gaan verzamelen, maar is er dan ook nog een beetje op te gamen i.c.m. een Philips Ambilight HDTV??? :o
Ik wel in ieder geval :Y
En ik speel ook op alle console's, de 1 wel wat minder dan de andere natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
De echte retro verzamelaarT heeft natuurlijk nog een crt waar alles aan hangt ;)

Ik heb nog geen hd tv, maar mocht mijn ouwe zut er echt niet uitzien (en ik verwacht van niet, mijn emu op pc vond ik ook lelijk op mijn pc scherm en speelde ik daarom altijd via de tv out) dan hou ik toch een oud tv-tje in mijn pc hoek voor mijn ouwe 8/16/32 bit spul.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik gebruik voor het spelen van zwart wit games in een emulator zelfs een oud 640x480 zwartwit (maar wel met 15 pol connector) kassaschermpje :P
Ziet er erg leuk uit :+ is ook maar iets van 6" ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:08:
[...]

En ik wil er dus echt 1 :D
Waarom? Gewoon leuk om te hebben :) Heb ook een Copybox voor de SNES, maar moet zeggen dat ik er weinig mee doe
Ik heb nog een Mr. Backup Z64 HW2 over... O-)

En gisteren nog een Super Wild Card (SNES) + 120 diskettes (in 3 bakken) opgehaald voor 30 euro. :) Ik weet nog niet of ie 24M of 16M is... 32M denk ik in ieder geval niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Tanuki op 28-04-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

SNES is prima qua 2D. Het is alleen niet vectorisch dus je ziet wel kartels, maar ik vind de SNES echt meesterlijk. NES heb ik wat minder mee, is ook een beetje net voor mijn bewustzijn, speel daar dan ook weinig op. Met de overgang naar 3D heb ik ook minder, het voelt toch wat minder retro, het is gewoon hetzelfde als nu maar dan wat lelijker. Ik heb gewoon een normale CRT tv 50hz. Werkt perfect met alles. Kan je tenminste ook Duck Hunt doen :).
l0c4lh0st schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:16:
[...]

En gisteren nog een Super Wild Card (SNES) + 120 diskettes (in 3 bakken) opgehaald voor 30 euro. :) Ik weet nog niet of ie 24M of 16M is... 32M denk ik in ieder geval niet.
Dat kan je toch gewoon zien als je hem aanzet?

Ik kan trouwens niet wachten op donderdag :). Laat hopelijk het weer een beetje mee zitten. Ik ken iemand uit België en als ik hem zo hoor hebben ze daar elke week wel rommelmarkt. Hadden we maar meer koninginnen hier :+ .

[ Voor 41% gewijzigd door MsG op 28-04-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

l0c4lh0st schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:16:
[...]

Hmm tempting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Noxious schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:13:
Ik gebruik voor het spelen van zwart wit games in een emulator zelfs een oud 640x480 zwartwit (maar wel met 15 pol connector) kassaschermpje :P
Ziet er erg leuk uit :+ is ook maar iets van 6" ofzo :D
Zwart wit games?! Hmmz of bedoel je gameboy classic games.........zelfs mijn atari 2600 had al color gaming (trouwens ook nog een hardwarematige switch voor z/w if i am not mistaken)

* Sagat heeft back in the day nog wel gegamed op een z/w tv....met 8 kanalen en een radio ingebouwd B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is miracle piano zo duur dan?
ik vind trouwens 30 euro voor Lylatwars ook veel geld, had Starwing voor de SNES boxed voor 5 euro zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Het trieste op de beurs van zondag vond ik anders nog de stand met R4 kaartjes die zeer waarschijnlijk rechtstreeks van Dealextreme kwamen. Het had ook geen zak met het onderwerp te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:04
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:
Tsja, ik heb een paar retro consoles, NES, Snes, N64, Cube en een Atari 600/800.
En ik heb nu 2 tv's, 1 Nokia van iets van 15 inch en een Sony 26 inch breedbeeld 100 hz.
Nou heb ik het nog nooit uitgeprobeerd, maar schijnbaar kan je games die je speelt met bijv een gun niet op 100 hz tv's spelen.
Dus tsja, dat wordt die glasbakken bewaren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klopt. Slikt Duck Hunt 60hz eigenlijk nog wel? Of is dat ook al teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:18:
Dat kan je toch gewoon zien als je hem aanzet?
Net even aangezet... Was er nog te lui voor geweest. :P 24M. :) Netjes dus, voor die prijs. Dan vallen alleen spellen als Donkey Kong en nog een paar andere leuke titels buiten de boot... Met 16M een heel stuk meer.

Alhoewel, er was laatst een Pro Fighter 16M verkocht voor zo'n 200 euro op eBay.. :) Zaten echt heel veel bakken diskettes bij en hij adverteerde het ook om de spellen, niet om de copybox.

Voor mij is SNES trouwens ook het enige dat me echt interesseert. NES en Megadrive etc. vind ik ook wel gaaf, maar met de SNES ben ik opgegroeid... :9
danielkraak schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:44:
Het trieste op de beurs van zondag vond ik anders nog de stand met R4 kaartjes die zeer waarschijnlijk rechtstreeks van Dealextreme kwamen. Het had ook geen zak met het onderwerp te maken. :(
Weet je de prijzen nog ongeveer? En verkochten ze ook wat? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen die naar retro op zoek zijn gecharmeerd worden door DS kaartjes... En dan ook nog R4, hopeloos verouderd. :P
MsG schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:18:
Ik ken iemand uit België en als ik hem zo hoor hebben ze daar elke week wel rommelmarkt. Hadden we maar meer koninginnen hier :+ .
Ik had ook iemand uit België op msn jaren terug... Toen verzamelde ik zelf nog niet. :) Maar die ging ook wekelijks naar de rommelmarkt en had regelmatig NESen voor 5 euro, gratis spellen etc. Ik zeg: In Nederland ook!! :9

[ Voor 41% gewijzigd door Tanuki op 28-04-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

l0c4lh0st schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:17:
[...]

Net even aangezet... Was er nog te lui voor geweest. :P 24M. :) Netjes dus, voor die prijs. Dan vallen alleen spellen als Donkey Kong en nog een paar andere leuke titels buiten de boot... Met 16M een heel stuk meer.

Alhoewel, er was laatst een Pro Fighter 16M verkocht voor zo'n 200 euro op eBay.. :) Zaten echt heel veel bakken diskettes bij en hij adverteerde het ook om de spellen, niet om de copybox.

Voor mij is SNES trouwens ook het enige dat me echt interesseert. NES en Megadrive etc. vind ik ook wel gaaf, maar met de SNES ben ik opgegroeid... :9

[...]

Weet je de prijzen nog ongeveer? En verkochten ze ook wat? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen die naar retro op zoek zijn gecharmeerd worden door DS kaartjes... En dan ook nog R4, hopeloos verouderd. :P
Netjes van die copybox :D
En de SNES is een meesterlijke console, inderdaad :)

Wat vraag je voor V64 trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bruiser schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:15:
Héhé... deze Belg is ook op de beurs geweest, 1h30 heen rijden en 2h10 om terug thuis te geraken... je kan je inbeelden dat ik wel wat teleurgesteld gesteld was in de beurs. Ik had gewoon meer "speciaal spul" verwacht, heb daar aan bijna iedere standhouder gevraagd of ze een Nintendo M82 hadden/verkochten/te koop wisten staan... kun je geloven dat er een heel deel was die niet eens wisten wat een M82 was?! Ook een ROB was blijkbaar moeilijk... ik heb er eentje zien staan, unboxed, vraagprijs (ik dacht) 125 euro ofzo, en dat was dan op het einde v/d beurs, in het begin was de vraagprijs nog een stuk hoger.

Enfin, viel dus wel wat tegen maar wou ook niet met lege handen naar huis na zo'n lange rit dus toch nog wat zaken opgepikt:

- NES Laser Scope (boxed, mint) @60€ (achteraf wel het gevoel dat ik hier teveel voor gegeven heb)
- NES Miracle Piano PAL/Duitse versie (boxed, mint) @200€
- SNES: Streetfighter II (boxed, compleet, redelijk goede staat) @15€
- SNES: Streetfighter II Turbo (boxed, compleet, goede staat) @10€ (koopje!)
- N64: Lylat Wars bigbox (boxed, compleet, nieuw volgens verkoper) @30€
- GC: R-Racing + extra disc Pacman VS. (boxed, compleet, incl handleiding Pacman) @10€
Hier willen we foto's van! Of ik in ieder geval. :P

Vooral van die 2 NES dingen... Ben benieuwd hoe dat er uit ziet... Mint. :9
Bellerophon schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:20:
[...]

Netjes van die copybox :D
En de SNES is een meesterlijke console, inderdaad :)

Wat vraag je voor V64 trouwens? :P
Het is een Z64. :) En... Geen idee. Open to offers. Maar laten we dat niet hier doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

l0c4lh0st schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:32:
[...]

Hier willen we foto's van! Of ik in ieder geval. :P

Vooral van die 2 NES dingen... Ben benieuwd hoe dat er uit ziet... Mint. :9

[...]

Het is een Z64. :) En... Geen idee. Open to offers. Maar laten we dat niet hier doen. :)
Die NES Laser Scope (even opgezocht op Google) ziet er echt bizar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:26:
waarom is miracle piano zo duur dan?
ik vind trouwens 30 euro voor Lylatwars ook veel geld, had Starwing voor de SNES boxed voor 5 euro zelf.
Die Miracle piano is vrij zeldzaam en al helemaal compleet boxed en mint...
Wbt Lylatwars, het is een bigbox en quasi mint, dwz de doos heeft wat stockage-schade maar alles wat erin zit is nog nieuw (in het plastiek zakje enz.) en onbespeeld volgens de verkoper. Voor een gewone had ik er ook geen 30 voor over gehad.

Voor de geïnteresseerden, foto's volgen.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ziet een N64 Big box eruit dan,

Hup vooruit met die Foto's! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

zo:

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/02/i/001/3f/c7/34e2_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:
hoe ziet een N64 Big box eruit dan,

Hup vooruit met die Foto's! ;)
Het gaat hier om een spel "Big Box", niet om een console. Big Box betekent niet meer dan dat het spel niet in een normaal doosje zit, maar een iets grotere doos. Meestal zit er een strategy guide oid bij.

Enkele voorbeelden: Mario Paint O+ (SNES), Earth Bound (SNES), Lufia (SNES), Super Metroid (SNES), Lylatwars (N64), etc. etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Tanuki op 28-04-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:35:
Sprocket? tonic Trouble?
Probeer Denryuu IraIra Bou ook eens

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/12/Uchhannanchan.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 28-04-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik zit er nu aan te denken om donderdag naar Utrecht te gaan. Hebben anderen misschien ervaring met de vrijmarkt daar?

Iemand een idee trouwens waar in Noord-Brabant en Zuid-Holland de grote en bekende rommelmarkten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:05
danielkraak schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:33:
Ik zit er nu aan te denken om donderdag naar Utrecht te gaan. Hebben anderen misschien ervaring met de vrijmarkt daar?

Iemand een idee trouwens waar in Noord-Brabant en Zuid-Holland de grote en bekende rommelmarkten zijn?
Ik denk dat in alle grote(re) steden wel grote rommelmarkten zijn. Ik zelf ga meestal naar Weert (hier in de buurt het grootst).

Ikzelf heb het een beetje opgegeven... je moet gewoon zo hard je best doen om nog iets leuks te kunnen vinden op de rommelmarkt hier. Er staat hier elk jaar een oude vrouw die bergen retro games & consoles verkoopt tegen veel te hoge prijzen. Naar de rommelmarkt ga je toch om iets leuks, maar toch goedkoop op de kop te tikken. (Ik tenminste dan). Echte hebbedingetjes kom je er toch niet tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
CrystalViriS schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:23:
[...]

Ik denk dat in alle grote(re) steden wel grote rommelmarkten zijn. Ik zelf ga meestal naar Weert (hier in de buurt het grootst).

Ikzelf heb het een beetje opgegeven... je moet gewoon zo hard je best doen om nog iets leuks te kunnen vinden op de rommelmarkt hier. Er staat hier elk jaar een oude vrouw die bergen retro games & consoles verkoopt tegen veel te hoge prijzen. Naar de rommelmarkt ga je toch om iets leuks, maar toch goedkoop op de kop te tikken. (Ik tenminste dan). Echte hebbedingetjes kom je er toch niet tegen...
Dat is waar. Over een paar jaar dan vind je geen consoles meer op rommelmarkten vrees ik, omdat iedereen het gewoon op marktplaats zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gaaf _/-\o_

Daarom vond ik de doos van Lufia ook altijd zo mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Daar is natuurlijk niks over te voorspellen. Het ene jaar kan die ene persoon met zeldzame dingen voor bijna gratis in Utrecht opduiken, het jaar daarna is er iemand in Amsterdam, jaar daarna in Lutjebroek. Ik zou ook vooral niet hopen op bergen spellen, maar gewoon naar een random vrijmarkt gaan en lol hebben in het rondhobbelen en kijken wat voor meuk iedereen aanbiedt. Dan is het altijd mooi meegenomen als je toch wat leuks tegenkomt. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:59
...
Ik zou niet voor de vrijmarkt naar Utrecht komen (ik woon er) afgaande op mijn ervaring van eerdere jaren is het heeel veel zooi en vooral ontzettend druk. De mensen met fatsoenlijke waar zijn over het algemeen meteen handelaren en daar zul je dus ook weinig koopjes treffen.

Maargoed, je kan mazzel hebben natuurlijk. Maar als het je enige reden is om naar Utrecht te komen zou ik het er niet voor doen.

Oh en bedenk wel dat de vrijmarkt in Utrecht al vanavond zes uur begint, geen idee wat er 's ochtends nog in de verkoop is.

Ik ga zelf iig vanavond even een rondje doen. Ik heb nog een kapstok nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Kunnen jullie vanavond al rommelen? :'(. Hier niet.
Bellerophon schreef op woensdag 29 april 2009 @ 07:23:
[...]

Gaaf _/-\o_

Daarom vond ik de doos van Lufia ook altijd zo mooi :D
Klopt zijn erg mooie boxen. Ikzelf heb Super Metroid, Lufia, Mario Paint en Lylat Wars 64 op deze manier. Helaas zijn veel big box games Duits of Spaans en alleen deze sowieso Nederlands/Engels. Terranigma is bijv. in Duitsland een big box, maar dan hoeft het van mij niet zo. Super Metroid is eigenlijk een UK versie, want de NL versie is gewoon klein, maar dan vind ik het wel prima want UK is ook engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik ga morgenochtend vroeg de rommelmarkt in Papendrecht checkz0ren als ik m'n bed uit kan komen :)

@hierboven: in Duitsland komen veeeel games (ook nieuwe) in Bigbox uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Noxious op 29-04-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:10:
Kunnen jullie vanavond al rommelen? :'(. Hier niet.

[...]

Klopt zijn erg mooie boxen. Ikzelf heb Super Metroid, Lufia, Mario Paint en Lylat Wars 64 op deze manier. Helaas zijn veel big box games Duits of Spaans en alleen deze sowieso Nederlands/Engels. Terranigma is bijv. in Duitsland een big box, maar dan hoeft het van mij niet zo. Super Metroid is eigenlijk een UK versie, want de NL versie is gewoon klein, maar dan vind ik het wel prima want UK is ook engels.
Maar Lufia (bigbox hier in NL) was toch feitelijk Lufia II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
http://link.marktplaats.nl/248079614 ...

Dat moet toch haast wel oplichting zijn? :P Kijk die prijzen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

l0c4lh0st schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:20:
http://link.marktplaats.nl/248079614 ...

Dat moet toch haast wel oplichting zijn? :P Kijk die prijzen!!!
Of oplichting... of die persoon heeft er echt de ballen verstand van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar ze omschrijft het wel weer verzamelaarsachtig. Ze woont in het dorp van een vriend van me :), maar even gemaild.

Lufia is eigenlijk Lufia 2 inderdaad. En Lufia 1 is hier nooit uitgebracht, die heet Lufia Fortress of Doom.

EDIT: Er is iets geks mee idd. Alle "betere" games zijn cursief. Vaag dit.

[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 29-04-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:51
MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:27:
Maar ze omschrijft het wel weer verzamelaarsachtig. Ze woont in het dorp van een vriend van me :), maar even gemaild.

Lufia is eigenlijk Lufia 2 inderdaad. En Lufia 1 is hier nooit uitgebracht, die heet Lufia Fortress of Doom.

alles wat cursief staat is gereserveerd..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ja, er is dus al een handelaar geweest die het opgekocht heeft. Helaas.

Edit: Verkocht aan mevrouw die al heel vroeg had gebeld. Mocht die mevrouw ze niet overnemen belt ze mij op. :D

:') Nu gaat iedereen bieden. Wat een sukkels.

[ Voor 55% gewijzigd door Tanuki op 29-04-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:27:

Dat dacht ik al :D Was wel bizar om een dergelijke game in het nederlands te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 14-09 20:43
Zo, ik ben nu al redelijk op weg naar een leuke collectie.

Even mijn consoles opnoemen!!

GameBoy pocket (geel)
NES - PAL
NES - JP (de "dogbone" in doos met alle zakjes en clipjes)
SNES - PAL
SNES - NTSC
SNES - JP
N64 - PAL
WII - PAL

Ben nog op zoek naar een GameCube en een GameBoy SP

Sega Saturn - PAL
En volgens mij ook een MegaDrive...

Ben nog op zoek naar het spel Athlete Kings voor de Saturn en naar een leuke DreamCast

Playstation 1 - PAL
Playstation 2 - PAL (zowel de grote als de kleine)
Playstation 3 - PAL

XBOX 360 - PAL

Op alles wordt gewoon gespeeld. Zal eens kijken of ik van de week een foto er van kan maken... ben net verhuisd dus alles zit nog in dozen en een paar staan nog bij mijn ouders.

Mario Bros op een 40 inch Full HD tv is eigenlijk best wel goed te doen btw! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 21:05
danielkraak schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:19:
[...]

Dat is waar. Over een paar jaar dan vind je geen consoles meer op rommelmarkten vrees ik, omdat iedereen het gewoon op marktplaats zet.
Inderdaad... moet spijtig bekennen dat een deel van m'n verzameling dan ook van marktplaats afkomt. |:(
(soms defecte consoles die ik dan repareer, omdat ze op marktplaats zelfs voor een NES al vaak te veel vragen). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
leech1984 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:28:
Zo, ik ben nu al redelijk op weg naar een leuke collectie.

Even mijn consoles opnoemen!!

GameBoy pocket (geel)
NES - PAL
NES - JP (de "dogbone" in doos met alle zakjes en clipjes)
SNES - PAL
SNES - NTSC
SNES - JP
N64 - PAL
WII - PAL

Ben nog op zoek naar een GameCube en een GameBoy SP

Sega Saturn - PAL
En volgens mij ook een MegaDrive...

Ben nog op zoek naar het spel Athlete Kings voor de Saturn en naar een leuke DreamCast

Playstation 1 - PAL
Playstation 2 - PAL (zowel de grote als de kleine)
Playstation 3 - PAL

XBOX 360 - PAL

Op alles wordt gewoon gespeeld. Zal eens kijken of ik van de week een foto er van kan maken... ben net verhuisd dus alles zit nog in dozen en een paar staan nog bij mijn ouders.

Mario Bros op een 40 inch Full HD tv is eigenlijk best wel goed te doen btw! ;)
Je PM staat niet open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ik heb geen idee hoe ik die openzet... :$

Zojuist pakketje binnen:

GameBoy Advance SP Nes Edition + 17 spellen, allemaal met doosje en boekjes en eentje zelfs in seal!
Ik ben een gelukkig man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences 'Direct messages' aanzetten onder 'privacy'.

Verder: Mag het ietsje meer over de goeie oude retro consoles gaan, ipv handel via dit topic? Ik weet dat de ruilhandel handiger/levendiger is dan V&A bijvoorbeeld, maar toch is het niet de bedoeling dat dit een algemeen ruiltopic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:20:
[...]

Ik heb geen idee hoe ik die openzet... :$

Zojuist pakketje binnen:

GameBoy Advance SP Nes Edition + 17 spellen, allemaal met doosje en boekjes en eentje zelfs in seal!
Ik ben een gelukkig man!
Welke spellen?
En natuurlijk:We want pictures!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
thanks!

De volgende spellen zaten erbij:

- Castlevania: Circle of the Moon
- Castlevania: Harmony of Dissonance
- Blackthorne
- Breath of Fire
- Golden Sun I
- Golden Sun II
- Metroid (NES Classics)
- Metroid Fusion
- Final Fantasy Tactics
- Final Fantasy I+II
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Tales of Phantasia (sealed)
- Zelda (NES Classics)
- Zelda II: The Adventures of Link (NES Classics)
- Zelda IV

En nog eentje die ik blijkbaar over het hoofd zie...
Wel een leuke collectie games waar ik een tijdje zoet mee ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
TheZeroorez schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:42:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences 'Direct messages' aanzetten onder 'privacy'.

Verder: Mag het ietsje meer over de goeie oude retro consoles gaan, ipv handel via dit topic? Ik weet dat de ruilhandel handiger/levendiger is dan V&A bijvoorbeeld, maar toch is het niet de bedoeling dat dit een algemeen ruiltopic wordt.
Als DM nou eens standaard bij iedereen aan stond, dan konden we dat doen. Nu moet je via dit topic zeggen dat iemand zijn/haar DM open moet zetten... om het buiten het topic om te kunnen doen. En ja, er zullen vast mensen zijn die geen DM willen (ik ben ze nog niet tegengekomen, maar het wordt hier steeds geroepen dat die mensen bestaan...). Maar er zijn er stukken meer die het uit hebben staan en niet weten dat het bestaat.
leech1984 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:51:
[...]

thanks!

De volgende spellen zaten erbij:

- Castlevania: Circle of the Moon
- Castlevania: Harmony of Dissonance
- Blackthorne
- Breath of Fire
- Golden Sun I
- Golden Sun II
- Metroid (NES Classics)
- Metroid Fusion
- Final Fantasy Tactics
- Final Fantasy I+II
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Tales of Phantasia (sealed)
- Zelda (NES Classics)
- Zelda II: The Adventures of Link (NES Classics)
- Zelda IV

En nog eentje die ik blijkbaar over het hoofd zie...
Wel een leuke collectie games waar ik een tijdje zoet mee ben!
Leuke collectie. Maar hoe zit het met de GBA zelf? Mint? Veel gebruikssporen? Nieuw? Pics!

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een GBA Classic NES Edition, mint in doos... Valt echt VIES tegen. De GBA's die op MP verschijnen hebben allemaal een hoop krassen, die mensen geven niks om doosjes/boekjes, etc. Op eBay staat ook niks... Ik zoek eigenlijk een winkel die nog een oude voorraad heeft of zo. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Tanuki op 29-04-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
;) je weet t he maat ;) k zoek gewoon met je mee ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.