Ik zal hem nogmaals er bij pakken...l0c4lh0st schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:11:
[...]
Als DM nou eens standaard bij iedereen aan stond, dan konden we dat doen. Nu moet je via dit topic zeggen dat iemand zijn/haar DM open moet zetten... om het buiten het topic om te kunnen doen. En ja, er zullen vast mensen zijn die geen DM willen (ik ben ze nog niet tegengekomen, maar het wordt hier steeds geroepen dat die mensen bestaan...). Maar er zijn er stukken meer die het uit hebben staan en niet weten dat het bestaat.
[...]
Leuke collectie. Maar hoe zit het met de GBA zelf? Mint? Veel gebruikssporen? Nieuw? Pics!
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een GBA Classic NES Edition, mint in doos... Valt echt VIES tegen. De GBA's die op MP verschijnen hebben allemaal een hoop krassen, die mensen geven niks om doosjes/boekjes, etc. Op eBay staat ook niks... Ik zoek eigenlijk een winkel die nog een oude voorraad heeft of zo.
Klepje van scherm: geen enkele kras
zijkanten: geen enkele kras
onderkant: geen enkele kras
Binnenkant: knopjes hebben geen krasjes
Scherm: een paar heel kleine spikkeltjes... maar verder helemaal niets...
Overall zou ik hem een 9/10 geven
Het doosje heeft op de puntjes wat gebruikssporen... verder zitten alle boekjes er nog bij.
Het doosje krijgt van mij een 7,5/10
Al met al in bijna perfecte staat verkerende Classic Edition...
Zelfde geldt voor alle spellen btw... daar zitten zelfs de plasticjes van de spelletjes nog bij...
En ik denk dat ik helemaal van geluk mag spreken wanneer je de prijs van dit alles zou weten! ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door leech1984 op 29-04-2009 21:27 ]
PSN: Leech1984