Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-02 15:26
quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:11:
[...]

Als DM nou eens standaard bij iedereen aan stond, dan konden we dat doen. Nu moet je via dit topic zeggen dat iemand zijn/haar DM open moet zetten... om het buiten het topic om te kunnen doen. En ja, er zullen vast mensen zijn die geen DM willen (ik ben ze nog niet tegengekomen, maar het wordt hier steeds geroepen dat die mensen bestaan...). Maar er zijn er stukken meer die het uit hebben staan en niet weten dat het bestaat.

[...]

Leuke collectie. Maar hoe zit het met de GBA zelf? Mint? Veel gebruikssporen? Nieuw? Pics!

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een GBA Classic NES Edition, mint in doos... Valt echt VIES tegen. De GBA's die op MP verschijnen hebben allemaal een hoop krassen, die mensen geven niks om doosjes/boekjes, etc. Op eBay staat ook niks... Ik zoek eigenlijk een winkel die nog een oude voorraad heeft of zo. :+
Ik zal hem nogmaals er bij pakken...

Klepje van scherm: geen enkele kras
zijkanten: geen enkele kras
onderkant: geen enkele kras

Binnenkant: knopjes hebben geen krasjes
Scherm: een paar heel kleine spikkeltjes... maar verder helemaal niets...

Overall zou ik hem een 9/10 geven

Het doosje heeft op de puntjes wat gebruikssporen... verder zitten alle boekjes er nog bij.
Het doosje krijgt van mij een 7,5/10

Al met al in bijna perfecte staat verkerende Classic Edition...
Zelfde geldt voor alle spellen btw... daar zitten zelfs de plasticjes van de spelletjes nog bij...

En ik denk dat ik helemaal van geluk mag spreken wanneer je de prijs van dit alles zou weten! ;-)

leech1984 wijzigde deze reactie 29-04-2009 21:27 (4%)

PSN: Leech1984

• Bellerophon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:11:
[...]

Als DM nou eens standaard bij iedereen aan stond, dan konden we dat doen. Nu moet je via dit topic zeggen dat iemand zijn/haar DM open moet zetten... om het buiten het topic om te kunnen doen. En ja, er zullen vast mensen zijn die geen DM willen (ik ben ze nog niet tegengekomen, maar het wordt hier steeds geroepen dat die mensen bestaan...). Maar er zijn er stukken meer die het uit hebben staan en niet weten dat het bestaat.

[...]

Leuke collectie. Maar hoe zit het met de GBA zelf? Mint? Veel gebruikssporen? Nieuw? Pics!

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een GBA Classic NES Edition, mint in doos... Valt echt VIES tegen. De GBA's die op MP verschijnen hebben allemaal een hoop krassen, die mensen geven niks om doosjes/boekjes, etc. Op eBay staat ook niks... Ik zoek eigenlijk een winkel die nog een oude voorraad heeft of zo. :+
Wat ben ik blij dat ik die toen gekocht heb 8)
Alleen doosje en alles is verdwenen :'(

PSN: Bellerophon-

• gamesnoozer
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07-12-2012
quote:
leech1984 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:51:
[...]

thanks!

De volgende spellen zaten erbij:

- Castlevania: Circle of the Moon
- Castlevania: Harmony of Dissonance
- Blackthorne
- Breath of Fire
- Golden Sun I
- Golden Sun II
- Metroid (NES Classics)
- Metroid Fusion
- Final Fantasy Tactics
- Final Fantasy I+II
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Tales of Phantasia (sealed)
- Zelda (NES Classics)
- Zelda II: The Adventures of Link (NES Classics)
- Zelda IV

En nog eentje die ik blijkbaar over het hoofd zie...
Wel een leuke collectie games waar ik een tijdje zoet mee ben!
Dat is een hele leuke aankoop, wat heb je hiervoor grofweg betaald? (ik hoef het niet precies te weten, maar heb je dit ook nog voor een mooie prijs kunnen wegpakken)?

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-02 22:50

MsG

Forumzwerver

quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:53:
Ja, er is dus al een handelaar geweest die het opgekocht heeft. Helaas.

Edit: Verkocht aan mevrouw die al heel vroeg had gebeld. Mocht die mevrouw ze niet overnemen belt ze mij op. :D

:') Nu gaat iedereen bieden. Wat een sukkels.
Ik kreeg anders een aanbod om voor 250 alles over te nemen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Tanuki
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
MsG schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:26:
[...]

Ik kreeg anders een aanbod om voor 250 alles over te nemen.
Ik zie dat ze weg zijn? Heb je ze nu gekocht dan?

• leech1984
  • Laatst online: 24-02 15:26
quote:
gamesnoozer schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:55:
[...]

Dat is een hele leuke aankoop, wat heb je hiervoor grofweg betaald? (ik hoef het niet precies te weten, maar heb je dit ook nog voor een mooie prijs kunnen wegpakken)?
Als je per game 5 euro rekent en voor de SP in deze conditie 50 euro en alles compleet met doosje en boekjes, dan mag ik niet klagen wanneer ik onder de 100 euro ben gebleven volgens mij... inclusief verzenden...

PSN: Leech1984

• Krueger F
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 25-01 12:05
quote:
leech1984 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:11:
[...]

Als je per game 5 euro rekent en voor de SP in deze conditie 50 euro en alles compleet met doosje en boekjes, dan mag ik niet klagen wanneer ik onder de 100 euro ben gebleven volgens mij... inclusief verzenden...
Dat is idd wel een koopje geweest!

Mijn SP Classic NES edt. is ook boxed en compleet, helaas incl krassen... zelfde voor m'n SP Mario edt. :'(

De retrocollectie -> Klik - Gameopruiming -> Klik

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Terug van de rommelmarkt... weinig leuks tegengekomen. Meeste spul was last-gen en zelfs enkele current gen consoles.

4 nesjes, 2 snesjes, megadrive 2 en wat gameboys gezien..

Thuisgekomen met:

Laatst nog mijn mint in box+manual verkocht voor €45,- en vandaag deze voor €2,50 opnieuw gekocht :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Tanuki
  • Niet online
quote:
Michael Knight schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:33:
Terug van de rommelmarkt... weinig leuks tegengekomen. Meeste spul was last-gen en zelfs enkele current gen consoles.

4 nesjes, 2 snesjes, megadrive 2 en wat gameboys gezien..

Thuisgekomen met:

[afbeelding]

Laatst nog mijn mint in box+manual verkocht voor €45,- en vandaag deze voor €2,50 opnieuw gekocht :D
Hij werkt niet. :+

Net even wezen kijken... Ze zijn nog aan het opbouwen. Straks rond 13:00 maar weer terug. En dan hoop ik ook wat moois te kunnen laten zien aan het eind van de dag. *O*

Tanuki wijzigde deze reactie 30-04-2009 11:29 (14%)

• Aapje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:43

Aapje

Opel-beun
15,- euro:

En voor 2,50 :P

Inclusief een paar games waaronder Mario Bros

Effe de pics van de binnenkant van de Megadrive doos e.d. :P (l0c4lh0st vroeg erom op IRC :+)
Meuqmap deel #2
http://tweakers.net/ext/f/mSv3z4zLlEA3noqeZ8fRphix/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/991IelmY2Rng5TPXY6K5e6Ax/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/jaNeFmmiI2QLkz6Ks8JjRk4n/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/dhF0w0srVuU6vEdknoP9Pflj/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/KdnYLAZ2Zt31dSAZmUTDskLb/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/0TGGXkGqFS6wOhathYeBBuUx/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/HkqScLONa2LvhQWlsLIF8yug/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/hVktz50mgTIpUGVEk1kcDokZ/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/DL3dK6nu0seMfMeabg8eNc1J/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/fmoF5xrYQZVaVVYRdxUoLs1T/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/osE4SSw6YObDYwUOp8HjR1H9/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/5A7JVtF8j7QuSSkEdBFPjGXt/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/WErRV4gB1dwHeoakjXQhd8e0/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/LCN6zVpuljo18gbTC3Hyy9rD/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/wvJeb9NpJZvhqnOSngNDw9Xg/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/KyvMT11toX3EE15kb3DI8yqT/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/EovrbX4hzAeKHMk8IRtpSf5r/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/ASZ11pbCdtMj1v392uO8bNIr/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/Mhk7Vi5oEDX47SSvVgIT10Do/thumb.jpg

Aapje wijzigde deze reactie 30-04-2009 16:47 (82%)

• Lampuhkap
  • Laatst online: 10:37
Ik ben benieuwd :D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik helaas alleen een SNES, met een paar spelletjes. Ik bood 5, vond ze wel heel weinig. Zei dacht aan 20. Vond ik teveel. Dus toen deden we 15.

Ook wat PS Ones gezien, maar daar heb ik weinig mee.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Taurnil
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-02 20:48
Bah, stom gat hier... niks gevonden op de markt (naja markt, 5 vloer kleedjes)
Enige dat ik zag was een GB Color en ene Xbox... dus had ik niks aan. :(

Hopelijk meer geluk voor de rest!

• gamesnoozer
Ok ik had dus wel een paar leuke dingen:

SNES

Fifa 98 Road to World Cup (Boxed, Mint) 1 euro
Elite World Cup Strikers (Boxed, Redelijke staat) 1 euro

PS1
Dead ball zone
ninja shadow of darkness
wild 9
Final Fantasy VIII platinum

Ook deze 4 voor 1 euro, brengt het totaal op 6 euro

Nog 1 ps3 game meegepakt, hij vroeg 10 euro, heb hem voor 7,50 meegenomen: Splinter Cell Double Agent.

Lijken me goede deals toch?

• CrystalViriS
  • Laatst online: 08:34
quote:
Taurnil schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:15:
Bah, stom gat hier... niks gevonden op de markt (naja markt, 5 vloer kleedjes)
Enige dat ik zag was een GB Color en ene Xbox... dus had ik niks aan. :(

Hopelijk meer geluk voor de rest!
Ook geen geluk hier hoewel je je nek zowat brak over de vloerkleedjes. :|
Ik heb 2 NES spelletjes gekocht, Double Dragon 3 en één of ander Simpsons spel.

Playstation 1 spullen heb ik genoeg gezien.. maar dat vind ik nou niet bepaald de meest interessante console.
En twee mastersystem spellen, maar aangezien ik deze console nog niet in m'n verzameling heb, heb ik deze maar laten liggen. (Waren sowieso in slechte staat).

• Bianca
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
quote:
leech1984 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:51:
[...]

thanks!

De volgende spellen zaten erbij:

- Castlevania: Circle of the Moon
- Castlevania: Harmony of Dissonance
- Blackthorne
- Breath of Fire
- Golden Sun I
- Golden Sun II
- Metroid (NES Classics)
- Metroid Fusion
- Final Fantasy Tactics
- Final Fantasy I+II
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Tales of Phantasia (sealed)
- Zelda (NES Classics)
- Zelda II: The Adventures of Link (NES Classics)
- Zelda IV

En nog eentje die ik blijkbaar over het hoofd zie...
Wel een leuke collectie games waar ik een tijdje zoet mee ben!
Dat zijn ook nog net de topgames ook. Mooie aanwinst.

Ben ook nog op zoek geweest naar retrospul op een rommelmarkt, maar er was niks retro te vinden. Alleen wat playstation 1 spul, maar dat vind ik persoonlijk niet zo boeiend.

• Aero
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:33
Mijn aanwinsten zijn:

- NES met 5 spelletjes
- PS1 met een paar spelletjes
- Megadrive 1 met 30 spelletjes (allemaal boxed en 28 met handleidingen)

Totale kosten: 56 euro :)

• Taurnil
quote:
TheZeroorez schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:42:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences 'Direct messages' aanzetten onder 'privacy'.

Verder: Mag het ietsje meer over de goeie oude retro consoles gaan, ipv handel via dit topic? Ik weet dat de ruilhandel handiger/levendiger is dan V&A bijvoorbeeld, maar toch is het niet de bedoeling dat dit een algemeen ruiltopic wordt.
Sorry dat ik hier nog even buiten val, maar is er iemand die een adresje of webwinkel weet of het toevallig wel vind op eBay:

Ik zoek nog naar een eerste uitgave "Nintendo DS" silver (dus niet de Lite of de DSi maar) de eerste uit 2004-2005.
Als ik zoek op "Nintendo DS" in V&A vind ik meer andere dingen dan iets van Nintendo.... en verder vind ik ook niks :/ (een complete natuurlijk :))

• Tanuki
  • Niet online
quote:
Taurnil schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:14:
[...]

Sorry dat ik hier nog even buiten val, maar is er iemand die een adresje of webwinkel weet of het toevallig wel vind op eBay:

Ik zoek nog naar een eerste uitgave "Nintendo DS" silver (dus niet de Lite of de DSi maar) de eerste uit 2004-2005.
Als ik zoek op "Nintendo DS" in V&A vind ik meer andere dingen dan iets van Nintendo.... en verder vind ik ook niks :/ (een complete natuurlijk :))
En weer hetzelfde... Ik wil je PMen, maar het staat niet aan bij jou...

Koninginnedag ging trouwens slecht... Heb niks gekocht. :+
  • Super Mario Bros + Duck Hunt (NES) helemaal beschadigd, krassen, etc €5
  • Sega Megadrive + 1 controller + Street Fighter + 2 andere kutspellen €30
  • R4 kaartjes met 2GB met 20 spellen €20
  • R4 kaartjes met 4GB met 40 spellen €25
  • R4i kaartjes €prijzen niet gehoord...
  • Nieuwe PS1 €40 (toen hij de doos voor me open maakte bleek er vanalles te missen, zat er een Engelse stroomadapter bij, etc)
En meer van dat soort spul... Viel tegen dus.

Tanuki wijzigde deze reactie 30-04-2009 20:30 (22%)

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Wellicht leuk om de bezochte markt te noemen?

Ik heb Nijmegen (as usual) aangedaan.. :)

• gamesnoozer
quote:
Aero schreef op donderdag 30 april 2009 @ 19:34:
Mijn aanwinsten zijn:

- NES met 5 spelletjes
- PS1 met een paar spelletjes
- Megadrive 1 met 30 spelletjes (allemaal boxed en 28 met handleidingen)

Totale kosten: 56 euro :)
We hebben een winnaar, vooral die Megadrive wil ik ook wel met zoveel spellen.

• Charly
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Ik heb helaas geen SNES gezien (daar was ik eigenlijk naar op zoek) maar ik heb in Utrecht wel een Nintendo 64 met de onderstaande games en 2 controllers op de kop getikt.

NHL 98
F1 Racing
Pokemon snap
Ridge Racer 64
Super Mario 64
Mario kart 64
Pokemon puzzle league
Fifa 98
Wave Race 64
Top Gear Overdrive

Vriendinnetje kwam terug uit Amsterdam met een gratis Atari 2600 :D met de onderstaande games, 2 originele en een 'the bug' controller.

32 in 1
space shuttle sim
pac man
ski

En een nette Playsation 1 'zonder games' waar Tekken 3 in bleek te zitten. (Maar daar had ik al games voor die ik nu eindelijk weer kan spelen). + 2 controllers.

Dus - Geen slechte score. Nu bedenken hoe ik deze boel aan ga sluiten op mn tv en volgend jaar opnieuw op jacht naar een SNES :P

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
Michael Knight schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:49:
Wellicht leuk om de bezochte markt te noemen?

Ik heb Nijmegen (as usual) aangedaan.. :)
Zuidhorn.

Huh waar???????????????????? (:P)

• 296487
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2010
quote:
Taurnil schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:14:
[...]

ik heb deze perfect mint, gloednieuw, nooit gebruikt, en te koop _/-\o_

PM maar :)

• Taurnil
quote:
Waterfiends schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:07:
[...]

ik heb deze perfect mint, gloednieuw, nooit gebruikt, en te koop _/-\o_

PM maar :)
offtopic:
Ligt het aan mij op staat het uit van je?
ben anders te bereiken onder dennis_keulen@hotmail.com of denniskeulen@home.nl :)

• Tanuki
  • Niet online
quote:
Taurnil schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:26:
[...]

offtopic:
Ligt het aan mij op staat het uit van je?
ben anders te bereiken onder dennis_keulen@hotmail.com of denniskeulen@home.nl :)
Nee...

Het staat uit bij jou. Ik kan hem wel PMen.

offtopic:
Het is een beetje een limitatie van dit forum. Vroeger stond PM standaard uit en moest je het zelf aanzetten als je er behoefte aan had. Maar veel gebruikers weten niet van het bestaan van deze functie of weten überhaupt niet wat het is... Dus ze zetten het nooit aan.

Een tijdje geleden werd er een update doorgevoerd waardoor PM automatisch bij registratie aangezet wordt voor de betreffende user. Maar voor de oude users willen ze de PM niet ook aanzetten, omdat er misschien een enkeling zou kunnen zijn die dat niet op prijs stelt (die kan het gewoon weer uitzetten, maar goed). Dus daar hikken we helaas steeds tegenaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 22-02 09:35
Ik ben in Almere geweest en in Baarn. Teruggekomen met:
  • Playstation 1 met 2 spellen - € 8,00
  • Nes met 2 controllers, Super Maria Bros 1 + 3 - € 10,00
  • Snes met 2 controllers, Super Mario World en 2 andere spellen - € 10,00
  • Snes met 1 controller, Super Mario Allstars, Donkey Kong Country 1 + 2 en 5 andere spellen - € 7,50
Totale kosten € 35,50

Verder kwam ik erg veel N64, GC en PS2 spul tegen, maar dat vond ik niet interessant. Ik ben eigenlijk meer van Sega, maar dat kon ik dit jaar dus echt totaal niet vinden. Alleen wat game gear spellen en een brakke megadrive 2 gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 29-04-2019
Hier ook geen denderende aanwinsten. Sowieso op twee brakke N64 games na niks compleet gezien. Heel veel PlayStations (oudste model) zien liggen, en veel last en current gen. Ik koop in principe geen unboxed dingen meer, maar als het echt te goedkoop is om te laten liggen... vooruit. :)

Megaman X (SNES, US) - 4,50 (bij een handelaar, gelijk ook de duurste)
Megaman I en II (GB, met die plasticen doosjes) - samen 1,50
Donkey Kong Country 2 (SNES) - 2 euro
Mario Bros/Duck Hunt en Godzilla (NES) - samen 25 cent

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:22
Ik heb 2 snes spellen zien liggen, super soccer (en van de 4 launch games bij de snes) en een super scope 6 games ofzo.....zonder scope. Geen idee wat het had moeten kosten.

Verder eigenlijk niets op console gebied. Maar goed, als gevolg van koninginne nacht liep ik pas in de winkelstraat terwijl de meeste verkopers hun troep handelswaar al aan het opruimen waren. Of simpelweg achterlieten.

Was in A'foort.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:59
Ik ben gisteren in Dordrecht en Rotterdam geweest. Er was niet heel veel, maar ik ben toch tevreden.

Allereerst, een Playstation 1 met Spyro en V-Rally, 2 Controllers en een Memory Card (10 euro):

Deze bleek achteraf omgebouwd te zijn.

Pokemon rood boxed (1 euro), Goldeneye en Conker's bad Fur Day (3,50 euro samen):

De Flinstones (2,50 euro) en Robocop (1 euro):

En mijn beste aankoop (10 euro):

De persoon achter het kraampje vroeg wat ik voor de Super Scope over had en ik zei toen 10 euro en die persoon zei lachend: is goed. Ik heb het idee dat die persoon dacht dat hij er veel voor gekregen had. Ik had misschien wat minder kunnen zeggen, maar ik wilde geen risico lopen. Het spel ontbreekt wel, maar die komt binnenkort uit Engeland hierheen. :*)

Het meeste komt uit Dordrecht. Als je goede dvd's wilde, dan had je daar ook moeten zijn. Een man deed dvd's als Harry Potter en Spider Man voor 1 euro weg en hij had er veel. Aan het eind van de dag werd het zelfs 50 cent. :)

Opvallend was dat ik heel veel Playstations ben tegengekomen en voor de rest geen enkele andere console, behalve een Nes, waar de vrouw achter het kraampje 20 euro voor wilde. :( Zonde dat sommige achter de kraampjes het idee achter een rommelmarkt niet begrijpen.

Van de prijzen voor Playstations schrok ik soms wel. Een mevrouw wilde 50 euro voor een PSOne. Maar dat was omdat er ook spellen bij zaten... Gekopieerd... |:( Daarnaast wilde iemand anders ook 25 euro voor zijn PSOne, omdat er twee memory cards op zaten die nieuw 10 euro kostten en omdat er spellen bij zaten (gekopieerd). |:(

Waarschijnlijk zijn die aan het eind van de dag toch verkocht, omdat de prijzen gehalveerd werden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
En mijn beste aankoop (10 euro):
Zo'n ding heb ik ook... nog in superstaat, helemaal compleet, bij mij werkt hij alleen niet. Geen idee waarom...
Ben benieuwd of jouwe wel werkt. (Heb al vaker gehoord dat die dingen niet altijd werken).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
CrystalViriS schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:54:
[...]

Zo'n ding heb ik ook... nog in superstaat, helemaal compleet, bij mij werkt hij alleen niet. Geen idee waarom...
Ben benieuwd of jouwe wel werkt. (Heb al vaker gehoord dat die dingen niet altijd werken).
Ik heb het spel dat erbij hoort niet, maar ik heb zojuist gekeken of de knoppen reageerden bij andere spellen. Hij lijkt te werken. Robocop ging naar het pause scherm toen ik op pause drukte en andere knoppen lieten hem schieten. Ik hoop dat hij het ook doet met het spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
danielkraak schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:28:
[...]

Ik heb het spel dat erbij hoort niet, maar ik heb zojuist gekeken of de knoppen reageerden bij andere spellen. Hij lijkt te werken. Robocop ging naar het pause scherm toen ik op pause drukte en andere knoppen lieten hem schieten. Ik hoop dat hij het ook doet met het spel.
Dat is dan al meer als dat ie bij mij doet. :9 Ik heb het spel er wel bij, maar hier doet hij helemaal niets.. (ook geen pauzescherm oid).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
CrystalViriS schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:42:
[...]

Dat is dan al meer als dat ie bij mij doet. :9 Ik heb het spel er wel bij, maar hier doet hij helemaal niets.. (ook geen pauzescherm oid).
Openschroeven, zou ik zeggen. Misschien kun je ook googlen naar veelvoorkomende gebreken van de Scope.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Heb de volgende (carts) besteld via Marktplaats..op zich wel netjes:

"Tin Tin en de Zonnetempel (SNES) 6 Eur
Tin Tin in Tibet (SNES) 4 Eur
Shadowgate (NES) cart only 5 Eur
Fifa 98 (SNES 2 eur)
Home Alone (SNES) 6 Eur
Super Goal (SNES) 2 Eur
Intern. Superstar Soccer (SNES) 2 Eur
Kick Off 3 (SNES) 2 Eur

Vooral de spellen van 2 Eur zijn een goede deal; Kick Off 3 en ISS zocht ik nog :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
danielkraak schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Openschroeven, zou ik zeggen. Misschien kun je ook googlen naar veelvoorkomende gebreken van de Scope.
Ja, dat ga ik zeker een keer doen.
Heb er echter nog geen tijd voor gehad. Ik heb sowieso een 100 hertz tv, dus waarschijnlijk werkt hij toch al niet vlekkeloos. Maar ja pauze button had het in principe wel kunnen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
'k Denk dat ik volgend jaar gewoon zelf op de koninginnemarkt ga zitten. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Charly
  • Nu online
Weet iemand of al het playstation 2 spul compatible is met de playstation 1? Zo ja ga ik bij DX even een memory card bestellen ... en misschien een paar draadloze controllers.

Mijn complete buit lijkt trouwens te werken. Alleen die 2600 geeft wel heel brak beeld (RF :X ), dus daar zal ik ws niet veel mee doen.

Ridge racer 64 is trouwens best vet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:23:
'k Denk dat ik volgend jaar gewoon zelf op de koninginnemarkt ga zitten. :+
*O* Oeh oeh Mag ik mee? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Charly schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:11:
Weet iemand of al het playstation 2 spul compatible is met de playstation 1? Zo ja ga ik bij DX even een memory card bestellen ... en misschien een paar draadloze controllers.

Mijn complete buit lijkt trouwens te werken. Alleen die 2600 geeft wel heel brak beeld (RF :X ), dus daar zal ik ws niet veel mee doen.

Ridge racer 64 is trouwens best vet :)

[afbeelding]
Nope... (+ op de PS2 kun je ook alleen je PS1 cards gebruiken bij de PS1 spellen.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 29-04-2019
Zou wel handig zijn, een forward compatible console. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:

Alleen die 2600 geeft wel heel brak beeld (RF :X ), dus daar zal ik ws niet veel mee doen.
Hmm... is dat niet normaal? Ik bedoel... ik sluit mijn atari's altijd aan met een videorecorder oid ertussen om het signaal te versterken. Omdat ik weleens gehoord heb dat het signaal eigenlijk ook gewoon te zwak is om rechtstreeks op de tv aan te sluiten.

Weet iemand hier misschien meer over? Of kan iemand dit bevestigen?

Maar misschien helpt gewoon een keer goed schoonmaken ook wel eens, heb een keer ergens een Atari Junior opgepikt die " defect" was, het beeld was gewoon zo slecht door stof in het apparaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Mijn 2600 jr. geeft perfect beeld op een Sony Trinitron... Heb er oveirgens wel een eigen kabeltje voor gemaakt (betere isolatie) :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-02 18:05

Dennahz

Life feels like hell should.

quote:
GAMES TENTVERKOOP !!!!!

Zaterdag 2 mei wordt op onze parking een tent geplaatst... Inhoud: te gekke aanbiedingen op onze GAMES, GAMESACCESSOIRES, GAMECONSOLES.... De laagste prijzen... Zaterdag 2 mei wordt het nog gekker !
Er staat een foto bij van een Xbox1. Misschien ligt er wel meer 'retro spul'. Ik zal sowieso es gaan kijken. Zal wel niet veel voorstellen, want bij de Mediamarkt is goedkoop vaak alsnog pokke duur :p

Is in Roeselare (BE) voor de geïnteresseerden.

Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
Dennahz schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:26:
[...]

Er staat een foto bij van een Xbox1. Misschien ligt er wel meer 'retro spul'. Ik zal sowieso es gaan kijken. Zal wel niet veel voorstellen, want bij de Mediamarkt is goedkoop vaak alsnog pokke duur :p

Is in Roeselare (BE) voor de geïnteresseerden.
Het probleem is... daar komen. :P

Er stond ook een advertentie op Marktplaats voor een beurs in Duitsland.

Vraag me af waarom dat hier in de buurt nooit georganiseerd wordt, zoiets.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Yes, GTA 1 voor de PS1 en Gran Turismo 4 voor de PS2 gevonden..20 voor t geheel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

En dan nu eindelijk ook origineel op de plank:

Michael Knight is weer happy... *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamesnoozer
quote:
Exorcist schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:02:
Yes, GTA 1 voor de PS1 en Gran Turismo 4 voor de PS2 gevonden..20 voor t geheel :)
Dat is in mijn ogen wel aan de hoge kant kwa prijs..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
l0c4lh0st schreef op donderdag 30 april 2009 @ 02:19:
[...]

Ik zie dat ze weg zijn? Heb je ze nu gekocht dan?
Nee. Jij?

Advertentie is ook al weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
gamesnoozer schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:11:
[...]

Vind je? Ik vind een tientje voor GTA en een tientje voor GT4 wel een nette prijs, ik had namelijk best moeite een niet platinum editie te vinden van GTA :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Makaveli1004
  • Laatst online: 05-07-2016
Had met koninginedag wel leuk spul,

2x Snes, 1 compleet 2 controllers, 1 los
1x Nes compleet 3 controllers

bij elkaar 20 euro, vond ik het wel waard :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
quote:
Makaveli1004 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:03:
Had met koninginedag wel leuk spul,

2x Snes, 1 compleet 2 controllers, 1 los
1x Nes compleet 3 controllers

bij elkaar 20 euro, vond ik het wel waard :)
compleet is met doos?

heb zelf een NES voor 10euro die 50hz/60hz mod heeft & SNES compleet met kabels etc wel zonder doos..

met doos is best moeilijk! owja en stuk of 30 atari spelletjes met hun doosje! aan 1euro per stuk :p

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-02 16:47

SeatRider

Wait, wut?

quote:
CrystalViriS schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:54:
[...]

Waarschijnlijk wist je dit al, maar die scopes werken alleen met een oude 50Hz CRT tv, Modernere 100Hz en LCD schermen gaat niet werken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Werkt de scope ook alleen op 50hz? Die heeft toch een los ontvangerskastje in tegenstelling tot de zapper

MsG wijzigde deze reactie 03-05-2009 09:57 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:57:
Werkt de scope ook alleen op 50hz? Die heeft toch een los ontvangerskastje in tegenstelling tot de zapper
En die ontvanger kun je overal waar je maar wilt neerzetten... :+

Ik ben trouwens niet de koper, van die advertentie op Marktplaats.nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
SeatRider schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:45:
[...]

Waarschijnlijk wist je dit al, maar die scopes werken alleen met een oude 50Hz CRT tv, Modernere 100Hz en LCD schermen gaat niet werken.
Ja dat wist ik al. Maar zoals ik in één van mijn eerdere posts ook aangaf had het pauze knopje het sowieso wel mogen doen. (Dat heeft immers niets te maken met het richten op het scherm).

M'n ouders hebben nog een 50hertz tv dus ik kan het eventueel daar wel proberen. Maar de scope geeft geen enkel teken van leven... helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
l0c4lh0st schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:29:
[...]

En die ontvanger kun je overal waar je maar wilt neerzetten... :+

Ik ben trouwens niet de koper, van die advertentie op Marktplaats.nl.
:P ik snap je niet? Dan werkt het toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
gamesnoozer schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:11:
[...]

Als je een game persé wilt hebben heb je er denk ik sowieso wel een hogere prijs voor over.

offtopic:
Heb jij nog interesse in die NES? Of heb je inmiddels iemand gevonden die meer consoles voor je had die je nog op je verlanglijstje had staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 296487
  • Laatst online: 12-04-2010
Even een vraagje, ookal is het niet retro.

Wat moet ik vragen voor een DS? (eerste versie)
Compleet, MINT, Nooit gebruikt, echt in perfecte staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:01:
[...]

:P ik snap je niet? Dan werkt het toch?
En je moet nog steeds op de tv mikken...

Die ontvanger is er dus alleen maar om informatie te ontvangen die je scope er naar toe stuurt. Je mikt er niet op of zo.

Het hele bepalen-waar-men-schiet-gebeuren wordt volgens mij gedaan in de scope zelf, net zoals bij de NES zapper.

Maar de NES zapper had gewoon een kabel. De scope niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke weer wat geleerd :P.

Morgen ga ik een Super Wildcard DX2 afhalen :). Hopen dat het ding nog meerwaarde bied ten opzichte van mijn DX.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:01:
Oke weer wat geleerd :P.

Morgen ga ik een Super Wildcard DX2 afhalen :). Hopen dat het ding nog meerwaarde bied ten opzichte van mijn DX.
Ah, jij bent dus de koper daarvan... :+ Je reist even helemaal naar Lelystad. :o

Ik ga trouwens morgen Power Unlimited vanaf nummer 1 uit 1993 t/m nummer 1 uit 1997 ophalen. *O* Dan is mijn collectie PU's compleet.. :)

Tanuki wijzigde deze reactie 03-05-2009 19:43 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klopt. Ik was er heel snel bij. En report copyboxen altijd }) omdat het niet mag, zodat ik meer kans maak :P.

Tja studentenov. Je moet er wat voor over hebben ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:40:
Klopt. Ik was er heel snel bij. En report copyboxen altijd (6) omdat het niet mag, zodat ik meer kans maak :P.

Tja studentenov. Je moet er wat voor over hebben ;).
6? Wel een beetje gemeen... :+
Hou er trouwens rekening mee dat het een ander model is dan de nieuwere Wild Card DX2s die ik heb gezien. Geen idee wat precies het verschil zal zijn... Mijn Super Wild Card DX2 64M's zien er iig heel anders uit dan die van hem.

Ik ga morgen ook met studenten OV richting Dordrecht. :+ Makkelijk is dat..

Tanuki wijzigde deze reactie 03-05-2009 19:50 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mogelijk dat mn zus het kan halen.

Haha ook een koopje gescoord? :) ik dacht dat je veel ouder was altijd :P.

Oke dus een 64Mbit kan ik uitsluiten? Nou ja 32Mb is ook altijd handig.

Heb je een foto van jouw 64Mbit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:54:
Mogelijk dat mn zus het kan halen.

Haha ook een koopje gescoord? :) ik dacht dat je veel ouder was altijd :P.

Oke dus een 64Mbit kan ik uitsluiten? Nou ja 32Mb is ook altijd handig.

Heb je een foto van jouw 64Mbit?
Ik vind het zo zonde om ze uit te pakken... haha. Zitten nog nieuw in doos.

Zo ziet de mijne er uit:

De advertentie van die man uit Lelystad is weg.. Maar ik dacht dat ik verschillen zag (o.a. in de tekst die op de Wild Card staat).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Had je niet om mij hoeven doen hoor :P.

Voor mnn gevoel was ie hetzelfde. Wat krijg je er standaard bij dan?

Heb je mazzel met deze nieuwe gehad of heb je gewoon de volle prijs betaald?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
mijn collectie tot nu toe dan maar ;)

http://i43.tinypic.com/25gqik9.jpg

http://i40.tinypic.com/2nq5cuh.jpg

Enige wat er nog niet tussen staat is Bonkers voor de Megadrive ;)
Grootste deel van de collectie is via L0c4lh0st hier beland ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Sinds juni 2008 ben ik begonnen met het serieus verzamelen van game consoles. Vooral retro. En dan met name Super Nintendo (omdat ik daar mee ben opgegroeid) en Sega Megadrive (omdat vrienden en kennissen die hadden). Naar verloop van tijd breidde het wat meer uit. En zo is de verzameling die ik nu heb tot stand gekomen.

Ik ging steeds meer kopen, alles kwam hier steeds voller te staan. Echt... Stapels dozen op mijn slaapkamer. Dus ben ik een tijdje geleden begonnen met de zolder leeg te ruimen. Er stonden een hele hoop oude spullen (kastjes, stoelen, bedden, etc.) die nooit werden gebruikt. Dus... Nu heb ik ongeveer de halve zolder om mijn spullen op te slaan en dat is (voor nu :D) genoeg. Nu ga ik dus langzaam alles verhuizen naar de zolder en zal ik dus bij elk object even alles controleren etc. Da's een mooie gelegenheid om er foto's van te maken en ze hier te plaatsen. :Y)

Voor vandaag:

Sega Megadrive II (met 2 controllers)

Voorkant. 2 controllers. *O*

De inhoud. :9

En de achterkant.

Sega Megadrive II (met Sonic 2 en 2 controllers)

Voorkant. De Sonic 2 Pack. *O*

Inhoud. Heel netjes dacht ik zo.

Achterkant. Helaas hier en daar wat deuken en zo.. Gezien de leeftijd begrijpbaar, maar ik ben toch op zoek naar een vervangende doos. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-02 22:15
Best bizar zo in het plastic, heel netjes!

Ik heb zelf gisteren mijn NES gerepareerd, was makkelijker dan ik dacht. Je haalt die 72 pin cardridge eruit, met een schroevendraaiertje trek je de pinnetjes weer wat naar binnen (kost even wat werk) en daarna doen al je spellen het weer perfect en in 1 keer. echt een aanrader dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alleen dat pinnetjes naar binnen zetten snap ik hier nooit. Ik volgde zo'n tutorial op internet, maar ik snapte er geen hout van. Hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
MsG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:53:
Alleen dat pinnetjes naar binnen zetten snap ik hier nooit. Ik volgde zo'n tutorial op internet, maar ik snapte er geen hout van. Hoe heb jij het gedaan?
Eerst connectors schoonmaken met contactspray...laten drogen en het ding ziet weer goudgeel..

Vervolgens met een mini-schroevendraaier/pincet voorzichtig achter/in het contactje klemmen en buigen naar binnen toe. Niet te ver, anders krijg je de carts moeilijk erin/uit, waardoor de contactbanen op de carts weer harder slijten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
Klopt, ik heb ze iets te ver naar beneden geduwd geloof ik, de spellen gaan er een beetje te moeizaam in nu. Ik laat het wel zo, ik stop er toch geen 20 games per dag in en ik vind het wel prettig als ze meteen werken. Misschien pak ik er wel een oude versleten game bij en doe ik die er 100 keer in en uit om de pinnetjes weer iets losser te maken.

Ik heb inderdaad ook contactspray gebruikt. Ik heb daar ook in combinatie met een wattenstaafje de games mee schoongemaakt. Daar kwam nog flink wat vuil van af...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 10:01

Mentalist

[avdD]

quote:
Je hebt hem zeker via een RF switch van een SNES ofzo aangesloten. Die switches zonder fysieke switch erop om tussen console en coax te schakelen zijn niet geschikt, het signaal van de Atari is niet sterk genoeg om de switch om te zetten.

Als test kan je een coaxkabel aan de ene kant in je TV pluggen en de female stekker aan de andere kant direct in de console hangen. Dat zit los en valt er makkelijk uit, maar je kan dan wel zien of je beeld goed is. Een verloopje van tulp naar coax kost niet zoveel dan.

Beeld van mijn Atari 2600 is/was retestrak.

Mentalist wijzigde deze reactie 04-05-2009 01:14 (3%)

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
sander-sp schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:40:
Klopt, ik heb ze iets te ver naar beneden geduwd geloof ik, de spellen gaan er een beetje te moeizaam in nu. Ik laat het wel zo, ik stop er toch geen 20 games per dag in en ik vind het wel prettig als ze meteen werken. Misschien pak ik er wel een oude versleten game bij en doe ik die er 100 keer in en uit om de pinnetjes weer iets losser te maken.

Ik heb inderdaad ook contactspray gebruikt. Ik heb daar ook in combinatie met een wattenstaafje de games mee schoongemaakt. Daar kwam nog flink wat vuil van af...
Ze zeggen dat het met een gum ook heel erg goed werkt :)

Ikzelf heb bij mijn NES gewoon een nieuwe 72 pins connector erin geplaats en meteen de "Lockout" eraf gehaald :)

Heb trouwens met koninginnedag voor 20 euro een N64 (+Super Mario 64 en een controller) en een NGC (+Gameboy player en een controller) gekocht :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:55
Afgelopen week toch maar eens marktplaats bezocht en met het volgende thuis gekomen:

1x dreamcast met controllers en 4 games voor 45 euro
1x nes met 2 games voor 29 euro inclusief verzending
1x Waverace 64
1x Pokemon Stadium
1x Mario Bros
2x Stof hoesjes voor de nes

nu rest alleen de saturn nog en dan heb ik toch echt de meeste consoles vanaf de nes 8 bit :)

_/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Rift CV1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
quote:
Njay schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:38:
Afgelopen week toch maar eens marktplaats bezocht en met het volgende thuis gekomen:

1x dreamcast met controllers en 4 games voor 45 euro
1x nes met 2 games voor 29 euro inclusief verzending
1x Waverace 64
1x Pokemon Stadium
1x Mario Bros
2x Stof hoesjes voor de nes

nu rest alleen de saturn nog en dan heb ik toch echt de meeste consoles vanaf de nes 8 bit :)

_/-\o_
damn 45 euro is goedkoop voor een DC >< met doos?

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:55
quote:
Icekiller2k6 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:10:
[...]

damn 45 euro is goedkoop voor een DC >< met doos?
Nee zonder doos maar wel met twee controllers inclusiefs vmu's en tevens een dreamkey disc
2 spellen de rest copien maar ja ...
_/-\o_

heb het ook al gehad met een logitech momo stuurtje in doos voor 23 euro ...
sommige mensen weten niet wat ze verkopen... :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Rift CV1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 24-02 16:29

JapyDooge

NoxiousPluK

Ik zag een PS1 met bijna 30 games op de koninginnedagmarkt maar diegene wilde 30 euro voor de console + 5 euro per game hebben :X 180 euro gaat me toch echt te ver voor een rommelmarkt :o !

Verder een PS2 slimline silver met 2 controllers en 1 game gezien voor 60 euro, maar voor datzelfde geld staan ze ook online te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
JapyDooge schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:51:
Ik zag een PS1 met bijna 30 games op de koninginnedagmarkt maar diegene wilde 30 euro voor de console + 5 euro per game hebben :X 180 euro gaat me toch echt te ver voor een rommelmarkt :o !

Verder een PS2 slimline silver met 2 controllers en 1 game gezien voor 60 euro, maar voor datzelfde geld staan ze ook online te koop.
Helaas snappen sommige mensen met kraampjes het princiepe van een rommelmarkt niet. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ze 50 euro voor spullen wilden. Ik ben vaak gewoon weggelopen zonder nog iets te zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
JapyDooge schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:51:

Viel tegen he... Vroeger bewaarde je nog dingen voor Koninginnedag en nam je al je "zooi" mee. Nu gooi je het op Marktplaats en is het binnen no-time weg.. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:43

Aapje

Opel-beun
Mja of nog erger, je ziet de zelfde games op 't kleedje liggen die je een week eerder in de rommelbakken hebt gezien bij de intertoys. Kleedje: 7,50 --> winkel: 5,- :')

m.b.t. rommelmarkt dit jaar ben ik best blij met m'n megadrive :) Had vroeger van een 'schoolvriendje' m'n NES overgekocht voor 7,50 gulden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
danielkraak schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:29:
[...]

Helaas snappen sommige mensen met kraampjes het princiepe van een rommelmarkt niet. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ze 50 euro voor spullen wilden. Ik ben vaak gewoon weggelopen zonder nog iets te zeggen.
Inderdaad :D Probeerde iemand een xbox te verkopen (waardeloze staat waarin het product verkeerde), voor "maar" 100 euro... een koopje volgens de verkoper :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Charly
  • Nu online
Hoe sluiten jullie je consoles eigenlijk aan?

Ik heb nu mijn 360 aan de HDMI, mijn xbox aan de AV in en mijn overige retro spul achter een scart splitter. Dat laatste ben ik nog niet zo gelukkig mee want die consoles hebben eigenlijk allemaal AV stekkers die dan met een verloopje naar scart moeten en dan met een scart splitter naar mijn tv... :X

Eigenlijk zou ik een AV splitter willen hebben zodat ik al die scart zooi er uit kan halen, maar die kan ik alleen maar als 'schakelaar' vinden (waarbij je zelf de bron moet selecteren) en dat lijkt me dan weer niet relaxt. Iemand tips?

Ps. *joy* wipe-out 3 heeft breedbeeld correctie :9~

Charly wijzigde deze reactie 04-05-2009 12:00 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Charly schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:55:
Hoe sluiten jullie je consoles eigenlijk aan?

Ik heb nu mijn 360 aan de HDMI, mijn xbox aan de AV in en mijn overige retro spul achter een scart splitter. Dat laatste ben ik nog niet zo gelukkig mee want die consoles hebben eigenlijk allemaal AV stekkers die dan met een verloopje naar scart moeten en dan met een scart splitter naar mijn tv... :X

Eigenlijk zou ik een AV splitter willen hebben zodat ik al die scart zooi er uit kan halen, maar die kan ik alleen maar als 'schakelaar' vinden (waarbij je zelf de bron moet selecteren) en dat lijkt me dan weer niet relaxt. Iemand tips?

Ps. *joy* wipe-out 2097 heeft breedbeeld correctie :9~
Ik heb dus hetzelfde probleem :(

En zo'n scart splitter is huilen met de pet op, alleen al omdat de verloop blokjes er steeds uit vallen :')

En dit is me dan weer iets te duur :o
http://www.erconline.nl/8...splitter-plus-p-4466.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
Hier gaat zon scartblokje prima ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Charly
  • Nu online
quote:
Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:01:
[...]

Ik heb dus hetzelfde probleem :(

En zo'n scart splitter is huilen met de pet op, alleen al omdat de verloop blokjes er steeds uit vallen :')
Mja, dat heb ik dus ook. Zodra je ook maar ergens rond je tv iets aanraakt valt er weer iets anders uit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Charly schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:09:
[...]

Mja, dat heb ik dus ook. Zodra je ook maar ergens rond je tv iets aanraakt valt er weer iets anders uit...
Inderdaad, de scart splitter zelf is wel van goede kwaliteit, alleen de verloop blokjes zijn vaak wat minder :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:49:
[...]

Inderdaad :D Probeerde iemand een xbox te verkopen (waardeloze staat waarin het product verkeerde), voor "maar" 100 euro... een koopje volgens de verkoper :')
Tja die XBOX weet ik niet wat er mee aan de hand is; heb er nu eentje voor E25 op Marktplaats gezet met de gedachte dat ik die dezelfde avond nog wel kwijt zou geraken; maar niets is minder waar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Richard schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:05:
[...]

Tja die XBOX weet ik niet wat er mee aan de hand is; heb er nu eentje voor E25 op Marktplaats gezet met de gedachte dat ik die dezelfde avond nog wel kwijt zou geraken; maar niets is minder waar.
Dat is een mooie prijs, je ziet trouwens ook heel veel mediacenter xbox'en op MP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:12:
[...]

Dat is een mooie prijs, je ziet trouwens ook heel veel mediacenter xbox'en op MP
Tja dat kan ik er natuurlijk ook van maken; geen probleem, maar ik ben van mening dat het origineel houden ook wel leuk is; gewoon zoals het de fabriek is voor ons liefhebbers natuurlijk ook leuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Richard schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:25:
[...]

Tja dat kan ik er natuurlijk ook van maken; geen probleem, maar ik ben van mening dat het origineel houden ook wel leuk is; gewoon zoals het de fabriek is voor ons liefhebbers natuurlijk ook leuk.
Ja inderdaad :)
Voor zo'n mediaset lijkt de vraagprijs 80 euro te zijn...

En volgens mij koop je een xbox gewoon voor spellen zoals Halo en Fable, lijkt me :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Bellerophon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:33:
[...]

Ja inderdaad :)
Voor zo'n mediaset lijkt de vraagprijs 80 euro te zijn...

En volgens mij koop je een xbox gewoon voor spellen zoals Halo en Fable, lijkt me :D
Oh, lekker om te horen; dus als ik mijn preconfigured Memcart erin stop en er een Mediacenter van maak dan is opeens de interesse/prijs groter. Wat leven we toch in een wereld; illegaliteit loont.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
quote:
[...]

Haha zo herkenbaar... op de rommelmarkt hier probeerde iemand mij een xbox voor 120 euro aan te smeren. Ook vroeg zo nog eens 10 euro per spel. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
Ik dacht daar ook nog aan toen ik over de rommelmarkt liep. Er staan daar mensen met spullen die denken dat het goud waard is en er lopen zat mensen die denken dat alles op een rommelmarkt voor een euro te koop is. Beide zijn erg vervelend.

Ik heb zelf dus een Nintendo voor 7,50 gekocht (2 controllers zonder doos of spellen, wel in goede staat) een gameboy spel (Burai fighter) voor een euro en een interconnect kabel van profigold voor 1,50.

Al met al een redelijke koninginnedag, ik had alleen gehoopt op een Super Nintendo maar die ben ik nergens tegen gekomen helaas...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
sander-sp schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:13:
Ik dacht daar ook nog aan toen ik over de rommelmarkt liep. Er staan daar mensen met spullen die denken dat het goud waard is en er lopen zat mensen die denken dat alles op een rommelmarkt voor een euro te koop is. Beide zijn erg vervelend.

Ik heb zelf dus een Nintendo voor 7,50 gekocht (2 controllers zonder doos of spellen, wel in goede staat) een gameboy spel (Burai fighter) voor een euro en een interconnect kabel van profigold voor 1,50.

Al met al een redelijke koninginnedag, ik had alleen gehoopt op een Super Nintendo maar die ben ik nergens tegen gekomen helaas...
Volgens mij gaan die voortaan alleen nog via marktplaats de deur uit. Wat natuurlijk weer erg jammer is.
Ik had een N64 voor 4 euro, vond ik wel netjes :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinteX
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2015

NinteX

Gone Forever :W

Altijd leuk om dit topic door te kijken, ik moet zelf ook nog eens een Megadrive op de kop zien te tikken. Qua uiterlijk blijft de Megadrive I een van de mooiste consoles ooit. Het grootste nadeel met retro systemen is dat het vrij lastig is om de boel aan te sluiten op moderne TV's. Althans, RF kabel signalen kan mijn LCD TV weinig meer, nu zag ik laatst wel ergens een normaal tulp stekkertje voor de Megadrive.

Een tweede probleem is altijd ruimte, ik heb nu twee kasten vol met games en omdat ik alles boxed wil kost dat ook vrij veel ruimte. Daarnaast de laatste tijd ook nog het een en ander aan merchandise gekocht. Het blijft voorlopig denk nog even bij NES/SNES/GBA/PC/GameCube/DS/Wii/Xbox 360, maar als ik een goedkope Megadrive tegen kom kan ik hem toch echt niet laten liggen vrees ik :+

Left for greener pastures(NeoGAF/Wii-DS) :W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
Boxed hoeft van mij niet per se, ik ben van plan om zelf iets te maken om de spellen in op te bergen, iets van een archiefkast oid.. Maar goed, ik ben pas net begonnen met verzamelen dus daar hoef ik me nog even geen zorgen over te maken, eerst maar is de leukste games per console uitzoeken en dan vooral de games die ik vroeger zelf veel gespeeld heb natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
[...]

Oeh dat trek ik zoo slecht :).

Vorig jaar een kerel, Xbox 1 voor 80 euro. "Ja in de winkel is deze wel 150" Dude de Xbox 1 ligt al jaren niet meer in de winkel.
quote:
Richard schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:38:
[...]

Oh, lekker om te horen; dus als ik mijn preconfigured Memcart erin stop en er een Mediacenter van maak dan is opeens de interesse/prijs groter. Wat leven we toch in een wereld; illegaliteit loont.
Klopt als een bus :). Ik kocht wel eens een omgebouwde xbox voor 35-40. Mediacentertje er op, filmpje er op, serietje er op, aanprijzen als mediacenter. FLOEMP 125. :').

MsG wijzigde deze reactie 04-05-2009 15:49 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
Do tell 'bout the Wild Card! :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True