Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superspinnie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:49:
[...]

Een X1 zonder onbeperkt internet?? maar je kan het via Commmanager doen, haal voor de zekerheid Nodate erbij en je hebt op zeker geen data verbinding.
Ja het internet abbo wat ik erbij heb genomen gaat pas in samen met mijn nieuwe abbo op 13 juni. Tot die tijd heb ik mijn 'oude' simkaart erin zitten zonder data abbo.. Nodate kan ik downloaden? Zo ja, waar?

In ieder geval thnx voor je antwoord.

Groet Vincent

[ Voor 50% gewijzigd door superspinnie op 25-03-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een search doen op xda, daar staat een hele goede beschrijving(2x 1 voor installatie en 1 voor reg edit). De installatie bij mij verliep door middel van 3 cabs installeren. (ActiveX, FlashLite en Grow Panel) Daarna nog een registry edit moeten doen, daar de cab geschreven is voor de engelse OS en niet de nederlandse. Het draait uiteindelijk wel hier en nog best behoorlijk ook. Leuke gimmick, maar ik heb standaard alsnog mijn SPB Mobile shell panel als default.
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:26:
Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoe ik het growpanel installeer? Ik kan nl via google niks vinden (of ik zoek op de verkeerde instellingen) Ik heb 2 rar bestandjes gedownload en ik had verwacht dat er 2 cab files in zouden zitten maar helaas allemaal losse bestandjes...
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

kbloem schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:54:
GVD :(

Ik heb met Pim backup alles naar een backup geschreven. Vervolgens ben ik overgegaan naar de nieuwe R2AA ROM en nu kan ik het niet meer importeren. Format Invalid.....

Iemand???
:D :D

Flash eens terug naar de oude ROM, probeer het dan nog eens. Probeer dan ook weer te importeren. Lukt dat allemaal, flash dan de nieuwe ROM en importeer.
Verder heb je toch niets te doen ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:26:
Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoe ik het growpanel installeer? Ik kan nl via google niks vinden (of ik zoek op de verkeerde instellingen) Ik heb 2 rar bestandjes gedownload en ik had verwacht dat er 2 cab files in zouden zitten maar helaas allemaal losse bestandjes...
Alvast bedankt
Laat me raden: je hebt weergave van je file-extensie verborgen op je pc? Een cab-bestand krijgt namelijk ook het winrar-symbool én bestaat uit alle maal losse bestandjes (vaak *.001 etc). Kortom, zet je file-extensies eens op visible (is sowieso erg handig) en kijk eens wat voor bestanden het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
St@m schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:46:
[...]

:D :D

Flash eens terug naar de oude ROM, probeer het dan nog eens. Probeer dan ook weer te importeren. Lukt dat allemaal, flash dan de nieuwe ROM en importeer.
Verder heb je toch niets te doen ;)
Haha, het is al gelukt..... Je kunt dat bestand renamen naar zip en die vervolgens openen. Daar staan dan allemaal lossen bestandjes in die je één voor één kunt importeren....

Ik raakte al lichtelijk in paniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:07
Wat is 't growpanel en wat doet 't? Aangezien google me niet verder kan helpen en er in dit topic blijkbaar iemand deze vraag al gesteld heeft, maar geen antwoord heeft gekregen.

(Omg, wat een kromme vraagstelling...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Saiyan Extreme schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:52:
Wat is 't growpanel en wat doet 't? Aangezien google me niet verder kan helpen en er in dit topic blijkbaar iemand deze vraag al gesteld heeft, maar geen antwoord heeft gekregen.

(Omg, wat een kromme vraagstelling...)
Hmm.. google helpt mij wel.. raar :P
http://www.google.co.uk/s...l=en&q=growingpanel&meta=

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:07
Ah kijk, er is door mij gezocht op growpanel i.p.v. growingpanel! Stom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dat panel installeer vind ik em nergens terug...

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:40:
als ik dat panel installeer vind ik em nergens terug...

iemand enig idee?
mezelf: gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het invoeren van mijn unlock code. Ik kan er maar niet achter komen hoe ik deze kan invoeren. Mijn toestel betreft een vodafone branded toetsel. Dus om hem te unlocken voer ik mijn Hi sim-kaart erin.

Na het opstarten voer ik netjes mijn opstartcode in. Hierna beland ik in het telefoonmenu die mij aangeeft dat ik enkel alarmnummers kan bellen, en wordt vriendelijk verzocht een pincode in te voeren. Als ik op deze locatie de unlockcode invoer gaat dat niet goed, en krijg ik de melding dat ik nog 2 resterende pogingen heb.

Eerder op het forum las ik een bericht over een zweedse tekst, bij het invoeren van een andere simkaart. Helaas heb ik deze niet zien langskomen. Ik heb dus ook geen idee waar ik mijn unlockcode kan invoeren. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:42:
Zijn er mensen die een werkende Bluetooth-verbinding hebben kunnen opbouwen met een Sitecom dongle en de Toshiba Bluetooth stack? Ik krijg alleen de mogelijkheid een PAN op te zetten, andere verbindingstypen zijn niet mogelijk ...
Uiteindelijk de Toshiba stack verwijderd en de standaard Vista stack gebruikt: loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:49:
Kan iemand mij helpen met het invoeren van mijn unlock code. Ik kan er maar niet achter komen hoe ik deze kan invoeren. Mijn toestel betreft een vodafone branded toetsel. Dus om hem te unlocken voer ik mijn Hi sim-kaart erin.

Na het opstarten voer ik netjes mijn opstartcode in. Hierna beland ik in het telefoonmenu die mij aangeeft dat ik enkel alarmnummers kan bellen, en wordt vriendelijk verzocht een pincode in te voeren. Als ik op deze locatie de unlockcode invoer gaat dat niet goed, en krijg ik de melding dat ik nog 2 resterende pogingen heb.

Eerder op het forum las ik een bericht over een zweedse tekst, bij het invoeren van een andere simkaart. Helaas heb ik deze niet zien langskomen. Ik heb dus ook geen idee waar ik mijn unlockcode kan invoeren. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
Ha, ben ik blij dat ik niet de enige ben die hiermee zat te hannissen:-)

Helaas kan ik niet meer met 100% zekerheid zeggen hoe ik het gedaan heb, maar ik doe een poging.

Eerst even over de passwords:
Tijdens de áller-állereerste keer opstarten van de telefoon ging Windows Mobile automatisch installeren. Daar kon je als ik me goed herinner zelf een password kiezen. Dit was dus een ander password dan je sim-password (tenzij je daar natuurlijk hetzelfde password hebt gekozen). Met andere woorden, misschien moet jij op de plek waar je de melding "nog 2 resterende pogingen" kreeg nogmaals een password invoeren.

Als dat gelukt is dan verschijnt mogelijk het simlock scherm. Zo niet, klik dan eens op de telefoon-knop om het dialpad tevoorschijn te halen en probeer eens iemand te bellen. Grote kans dat dan wél het simlock scherm verschijnt. Het is een wit scherm met wat Zweeds geklets en één invoerveld. Daar moet de unlockcode ingevoerd worden. Meer kan ik er helaas niet meer over zeggen.

Laat ff weten of het gelukt is!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Kan je misschien vertellen hoe je het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen. Ik kan het nog niet erg vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiMiHeNdRiX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:45:
[...]

Ha, ben ik blij dat ik niet de enige ben die hiermee zat te hannissen:-)

Helaas kan ik niet meer met 100% zekerheid zeggen hoe ik het gedaan heb, maar ik doe een poging.

Eerst even over de passwords:
Tijdens de áller-állereerste keer opstarten van de telefoon ging Windows Mobile automatisch installeren. Daar kon je als ik me goed herinner zelf een password kiezen. Dit was dus een ander password dan je sim-password (tenzij je daar natuurlijk hetzelfde password hebt gekozen). Met andere woorden, misschien moet jij op de plek waar je de melding "nog 2 resterende pogingen" kreeg nogmaals een password invoeren.

Als dat gelukt is dan verschijnt mogelijk het simlock scherm. Zo niet, klik dan eens op de telefoon-knop om het dialpad tevoorschijn te halen en probeer eens iemand te bellen. Grote kans dat dan wél het simlock scherm verschijnt. Het is een wit scherm met wat Zweeds geklets en één invoerveld. Daar moet de unlockcode ingevoerd worden. Meer kan ik er helaas niet meer over zeggen.

Laat ff weten of het gelukt is!

Succes!
Je moet inderdaad 2x een code invoeren, eenmaal de opgegeven code van het toetsel en daaropvolgend de code van je simkaart geloof ik. Bij mij zijn ze hetzelfde dus ik kan het niet precies controleren. Zelf was ik in de veronderstelling dat ik op die locatie de unlockcode moest invoeren 8)7. Inmiddels is het gelukt, dus bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 20:08
jongens ik baal er echt van dat ik het niet kan vinden.
het zal toch niet zo zijn, dat je via eindeloos online geen attachments kan zenden

Of mis ik een instelling in de xperia of wm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat een thread op xda hoe je deze wel terug kan vinden.
Hier moet het een en ander in de registry gesleuteld aan worden.
Dat komt doordat je waarschijnlijk een NL os hebt en een EN programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:50:
[...]

Laat me raden: je hebt weergave van je file-extensie verborgen op je pc? Een cab-bestand krijgt namelijk ook het winrar-symbool én bestaat uit alle maal losse bestandjes (vaak *.001 etc). Kortom, zet je file-extensies eens op visible (is sowieso erg handig) en kijk eens wat voor bestanden het zijn.
Ik ik heb niks aan mijn instellingen veranderd toen ik mijn laptop kocht maar ik zal er vanavond thuis even naar kijken
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:23:
Ik zou een search doen op xda, daar staat een hele goede beschrijving(2x 1 voor installatie en 1 voor reg edit). De installatie bij mij verliep door middel van 3 cabs installeren. (ActiveX, FlashLite en Grow Panel) Daarna nog een registry edit moeten doen, daar de cab geschreven is voor de engelse OS en niet de nederlandse. Het draait uiteindelijk wel hier en nog best behoorlijk ook. Leuke gimmick, maar ik heb standaard alsnog mijn SPB Mobile shell panel als default.

[...]
hmmmm, krijg de beschrijving daar niet te vinden. Heb net al in het register zitten bladeren maar de lokaties aanpassen naar programmabestanden werkt niet echt.... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Matjan

:D

richard_1st schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Kan je misschien vertellen hoe je het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen. Ik kan het nog niet erg vinden namelijk.
Misschien panel knop indrukken, rechtesonder op steeksleutel klikken, lege panel kiezen en dan de panel selecteren die je wilt hebben?

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showshone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ow, kan beter hier denk ups

waar kan een goede guide vinden over het installeren van programma's en games op me x1

owjah, en het is dus zo dat ie automatisch verbinding blijft hebben met internet? kon al nergens vinden hoe ik dat uitzette zonder dat ik iets moet downloaden special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Matjan schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:15:
[...]

Misschien panel knop indrukken, rechtesonder op steeksleutel klikken, lege panel kiezen en dan de panel selecteren die je wilt hebben?
Zo simpel ben ik nou ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
richard_1st schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Je moet een paar dingen aanpassen via bv Total Commander.

Dit is duidelijker: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=495455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Showshone schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:36:
ow, kan beter hier denk ups

waar kan een goede guide vinden over het installeren van programma's en games op me x1

owjah, en het is dus zo dat ie automatisch verbinding blijft hebben met internet? kon al nergens vinden hoe ik dat uitzette zonder dat ik iets moet downloaden special
Dingen installeren is zo ongeveer het makkelijkste wat er is. Je zet de cab file op je telefoon. Zoekt hem met de verkenner op en klikt hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben over enkele dagen een trotse bezitter van de X1.
Ik heb deze met een abonnement van Vodafone met Zorgeloos Internet Blox.
Nu vroeg ik mij af of dit zorgeloos internet ook het 3g internet is?
Als iemand mij hier wat over kan vertellen?

Bijvoorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:30:
Hallo allemaal,

Ik ben over enkele dagen een trotse bezitter van de X1.
Ik heb deze met een abonnement van Vodafone met Zorgeloos Internet Blox.
Nu vroeg ik mij af of dit zorgeloos internet ook het 3g internet is?
Als iemand mij hier wat over kan vertellen?

Bijvoorbaat dank
Afhankelijk van waar in Nederland je je bevind is dat ook 3G ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dankjewel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Laatst online: 16-09 11:32
Vandaag voor het eerst mijn x1 geflasht jeetje wat een verademing.
Eindelijk van die branded t-mobile shit af!

Heb nu nog een orginele SE rom erop staan maar om heel eerlijk te zijn lijkt de touch (nog wat) 4,5 van itje me wel wat. Hebben mensen hier al goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyraxz schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:17:
Vandaag voor het eerst mijn x1 geflasht jeetje wat een verademing.
Eindelijk van die branded t-mobile shit af!

Heb nu nog een orginele SE rom erop staan maar om heel eerlijk te zijn lijkt de touch (nog wat) 4,5 van itje me wel wat. Hebben mensen hier al goede ervaringen mee?
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Kan jij me uitleggen hoe waar en wat je nu flasht?? Ik dacht dat je met die 4.5 van Itje moest flashen maar kennelijk niet zo uit je verhaal op te maken. Ik weet echt niet waar het allemaal over gaat maar ik wil natuurlijk, en met mij veel andere x1 bezitters die er ook niets van snappen, ook graag een beter en mooier functionerend telefoontje. Een keer goed uitgelegd op dit forum maakt heel veel mensen gelukkig denk ik. please. Ik heb trouwens een vodafone x1, maakt dat nog wat uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net een rom flashen, dus als allereerst moest ik nog .NET framework 3.5 op m'n Windows XP zetten. Terwijl ik dat aan het doen ben en daarna ook nog de computer opnieuw moet opstarten speel ik op m'n 1 dag oude, vodafone-branded Xperia (geen sim erin) het spelletje Xtrakt (aanrader!).

De computer was klaar met opstarten en ik was net GameOver bij Xtrakt, dus ik druk een paar keer op de 'ophangtoets' en sluit het programma Xtrakt ook nog eens via het 'programma-echt-afsluiten-menu' rechtsbovenin het Xperia Today Panel.

Vervolgens krijg ik dus een soort WSOD met bovenin een zwarte balk met nog de tekst "het spijt ons...", en onderaan de keuze tussen verzenden en niet verzenden. Eerste vastloper dus al. Geen enkele knop reageert, af en toe licht aan en uit, niks zichtbaar, dus uiteindelijk maar batterij eruit en erin en weer aangezet.

M.a.w. niet echt de stabiliteit die ik verwacht van een 1 dag oude X1 (alleen die racegame op geïnstalleerd en verder contactpersonen erin gezet) waarbij ik op het punt sta om een flash-operatie uit te voeren.

Iemand anders weleens die foutmeldingboodschap gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
iedereen wel. Maar het kan ook aan dat spel liggen natuurlijk. Heb je al updates geinstalleerd?

Het is een smartphone he, geen 3210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
Geen idee of ik hier mag posten hoe je een branded ROM flasht
Ik zou zeggen neem is een kijken op http://forum.xda-developers.com/ onder x1 ROM dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ok over na te denken om over te gaan naar Touch-IT 4.5 van R2A. Ik ben een aantal dagen geleden over gegaan naar R2A vanaf R1A. Als ik nou de ROM van itje er op zit kan ik dan nog zonder moeite via SEUS R3A er op zetten als deze uit is? Of moet ik dan weer me telefoon flashen en/of HardSPL terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:06:
Ik zit er ok over na te denken om over te gaan naar Touch-IT 4.5 van R2A. Ik ben een aantal dagen geleden over gegaan naar R2A vanaf R1A. Als ik nou de ROM van itje er op zit kan ik dan nog zonder moeite via SEUS R3A er op zetten als deze uit is? Of moet ik dan weer me telefoon flashen en/of HardSPL terugzetten?
Volgens mij is het zo dat de Touch-IT 4.5 (custom) ROM in feite al een R3A ROM is ( met extra tweaks).
Je kan hem er dus altijd opzetten en bevalt het je niet, flash je later terug naar de offi. RA3 SE ROM van SEUS. Volgens mij heb je wel altijd HardSPL nodig in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"'probeer ook eens itjes TF3D rom
http://forum.xda-develope...showthread.php?t=485624''

Hi Daar,
ik weet niet of ik nou geheel en al achterlijk ben, maar ik wil zo graag dit panel hebben op m'n x1,
maar ik krijg het niet voor elkaar om hem erop te krijgen...

Elke keer als ik naar de link ga, en hem probeer down te loaden, dan krijg ik een bestand die groter is dan 25mb.... dit kan toch niet op m'n telefoon....
Kan iemand me aub vertellen hoe ik het voor elkaar kan krijgen, ik zou het zelfs nog het liefste doen via het internet op m'n telefoon. want m'n phone en computeren willen blijkbaar niet syncen.....

als iemand me het zou wilen uitleggen, (en het liefst in dommeblondjes taal)

Alvast heel erg bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 16:17
coyote1980 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:44:
[...]

Ook gedoe mee gehad WM6.1 icm Vista, geen idee wat de oorzaak was, maar om het op te lossen:

- Verbreek verbinding X1 / PC
- verwijder van je PC je sync app, bv. ActiveSync (XP) of Windows Mobile Device Center (Vista)
- Hard reset je X1 (evt. data backuppen)
- Herinstalleer je sync app (ActiveSync 4.5 (XP) WMDC versie 6.1 (Vista)
- Verbind nu je X1 weer met de PC

Als het goed is moet alles nu normaal werken! Heb na lang zoeken dit als enige oplossing kunnen vinden. Omslachtig, maar werkte gelukkig wel.
Voor mij was de harde reset niet nodig.. alleen opnieuw installeren (gedownload van de microsoft site) van de sync was genoeg.. wel even de verbinding verbreken! Alles werkt nu prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:35:
[...]

Ik snap er echt helemaal niets meer van. Kan jij me uitleggen hoe waar en wat je nu flasht?? Ik dacht dat je met die 4.5 van Itje moest flashen maar kennelijk niet zo uit je verhaal op te maken. Ik weet echt niet waar het allemaal over gaat maar ik wil natuurlijk, en met mij veel andere x1 bezitters die er ook niets van snappen, ook graag een beter en mooier functionerend telefoontje. Een keer goed uitgelegd op dit forum maakt heel veel mensen gelukkig denk ik. please. Ik heb trouwens een vodafone x1, maakt dat nog wat uit??
Kijk eens op XDA, daar heeft "iedereen" zijn informatie vandaan. Je moet gewoon goed lezen en vooral doen.
Het is echt té simpel, zeker met die Hard-SPL. Vroegah, toen was het moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 07:55:
[...]

Kijk eens op XDA, daar heeft "iedereen" zijn informatie vandaan. Je moet gewoon goed lezen en vooral doen.
Het is echt té simpel, zeker met die Hard-SPL. Vroegah, toen was het moeilijk :P
Ok, als het echt te simpel is dan ga ik nog eens kijken, misschien simpel voor snelle gsm ingewijden, vooralsnog snap ik er helemaal niets van. Abracadabra. Maar wat is erop tegen om nou juist op dit forum een duidelijke goede nederlandse handleiding te vermelden?? Er wordt wel aan minder belangrijke zaken aandacht besteed en een forum is er nou juist voor dit soort zaken dan hoef je niet van de ene naar de andere te wippen. Ik ben benieuwd wie het kan en het ook daadwerkelijk doet. Misschien ik wel als ik het op XDA wel ga begrijpen. Maar jij mag ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb gisteren de ROM van Jack van het XDAdevs forum op mijn xperia geflashed.
Hier waren er namelijk problemen, met het sturen van (grote) attachments via smtp/hspda/\hi/kpn.
En dan juist met de TouchIT 4.5 rom. (nu werkt het prefect)

Die rom van Jack is absoluut soepeler en sneller - hij is dan natuurlijk ook een stuk
kaler dan die van Itje. Zo heeft hij eigenlijk een heel basis ROM met TF3D - en de meeste tweaks.
De rest is er vrij simpel bij te instaleren natuurlijk.

Voor nu thumbsup voor de ROM van jack, als je graag TF3D wilt, en zelf de hand in wat er verder opkomt wilt hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:21:
[...]

Ok, als het echt te simpel is dan ga ik nog eens kijken, misschien simpel voor snelle gsm ingewijden, vooralsnog snap ik er helemaal niets van. Abracadabra. Maar wat is erop tegen om nou juist op dit forum een duidelijke goede nederlandse handleiding te vermelden?? Er wordt wel aan minder belangrijke zaken aandacht besteed en een forum is er nou juist voor dit soort zaken dan hoef je niet van de ene naar de andere te wippen. Ik ben benieuwd wie het kan en het ook daadwerkelijk doet. Misschien ik wel als ik het op XDA wel ga begrijpen. Maar jij mag ook hoor :)
Prima, begin jij maar vast met het vertalen van de handleidingen dan kijk ik wel na of het goed is.
Het flashen van ROMS is voor zover ik weet niet helemaal legaal en ik denk dan ook niet dat tweakers het op prijs zou stellen. Je kan het altijd even vragen aan een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
+ in reactie op bovenstaand

Ik denk dat een omschrijving hier, niks zou toevoegen. Maar eerder esentiele dingen
zou missen waar de gebruiker absoluut niet overheen zou willen lezen.
Ja het is simpel, maar ja het is ook simpel om het te verkloten. Het is
op een dusdanige manier uitgelegd op de xda dev fora's dat het past in het profiel van iemand
die daadwerkelijk zijn gsm zou flashen. Is het niet begrijpelijk genoeg voor de gebruiker,
en wordt het omschreven met missende informatie, dan kan het juist eerder misgaan.
Ik zou dus zeggen, wil je de xperia flashen - probeer de juiste topics dan te begrijpen,
koppel wat je niet snapt terug in die topics, of zelfs eventueel hier als je het in het nederlands
beter denkt te begrijpen....
Snap je er echt helemaal niks van, dan "no offence" is het niet het juiste moment om
de boel te gaan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Heeft iemand zijn toestel op moeten sturen voor de scheurtjes?
Zoja.. hoe lang was je em kwijtttt?

oi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Misschien eens hier kijken, en eventueel zelf onderzoek doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok, ik heb de Growing Panel cab aangepast voor nederlandse toestellen. Je kan hem op de onderstaande lokatie downloaden....

Growing Panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Growingpanel.... neem wel de Dutch-rom versie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=495455&page=2
anders verschijnt hij niet in je lijst met beschikbare panels

edit...
ja, iemand was me NET voor!!! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:51:
"'probeer ook eens itjes TF3D rom
http://forum.xda-develope...showthread.php?t=485624''

Hi Daar,
ik weet niet of ik nou geheel en al achterlijk ben, maar ik wil zo graag dit panel hebben op m'n x1,
maar ik krijg het niet voor elkaar om hem erop te krijgen...

Elke keer als ik naar de link ga, en hem probeer down te loaden, dan krijg ik een bestand die groter is dan 25mb.... dit kan toch niet op m'n telefoon....
Kan iemand me aub vertellen hoe ik het voor elkaar kan krijgen, ik zou het zelfs nog het liefste doen via het internet op m'n telefoon. want m'n phone en computeren willen blijkbaar niet syncen.....

als iemand me het zou wilen uitleggen, (en het liefst in dommeblondjes taal)

Alvast heel erg bedankt!!!
Dit is heel simpel. Je kan dit niet als panel installeren omdat dit geen panel is. Het is een compleet andere rom, maw een heel ander besturingssysteem (vergelijk het maar met xp --> vista). Dit downloaden via ja telefoon zal niet werken omdat het bestand volgens mij ruim 140 mb groot is. Volgens mij is het ook niet eens mogelijk om het alleen via je telefoon te doen. Daarnaast moet je voor je dit kan installeren (rom flashen) eerst wat andere zaken doen. Het is echter heel belangrijk dat je je hier meer in verdiept voordat je eraan begint omdat je anders straks met een telefoon zit waar je helemaal niks meer mee kan.
kbloem schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:19:
Ok, ik heb de Growing Panel cab aangepast voor nederlandse toestellen. Je kan hem op de onderstaande lokatie downloaden....

Growing Panel
Super! Zal hem zo eens even proberen. Bedankt!

Edit:

Voor degenen die erover zitten te denken om hun rom te flashen. Ik kwam zojuist op XDA een topic tegen met tutorial filmpjes over hoe je dit kan doen. Weet niet of ik een directe link mag geven maar het staat als sticky in het X1 rom cooking gedeelte. Daar staan trouwens ook nog andere guides over hoe je dit het beste aan kan pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Hoi Allen,

Ik heb sinds een paar dagen ook (eindelijk) een X1, en ben er echt super blij mee! Ding werkt snel en goed en allemaal leuke programma's voor de installeren.

Nu heb ik 1 klein probleempje. Als ik mijn X1 aansluit via de kabel op mijn PC (Windows Vista) dan wordt deze netjes herkend. Het mobiele apparaten centrum (Zoals het zo mooi heet :r) herkent de X1 en synchroniseert deze netjes.

Echter, als ik de kabel eruit haal en even later weer terug doe ik mijn PC wordt de X1 niet meer hekend, hij maakt gewoon geen verbinding meer met mijn PC.

Via bluetooth kan ik dan nog wel syncen, maar de kabel wordt niet meer herkend. Als ik mijn PC opnieuw opstart kan ik weer via de kabel syncen. Helaas weer maar 1 keer.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Ik heb zojuist het Growing Panel geinstalleerd (de NL variant van een paar posts hierboven), maar wanneer ik dit panel opstrat, krijg ik een wit scherm. iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Rom geflasht naar R2AA. Ik had een back up van mijn settings en programma's gemaakt met SPB backup.
Ik zag dat er bij het installeren van de nieuwe ROM ook een aantal andere dingen worden geïnstalleerd. In elk geval Opera, Google Maps, Windows live en ik zag volgens mij ook een nieuwe FM radio?
Nadat de flash was afgerond heb ik mijn instellingen en software gerestored via SPB ROM Upgrade Mode. De manual is niet heel helder maar ik ga er van uit dat de restore dan zijn werk doet zonder de ROM te overschrijven.
Ik vraag me nu echter af of ik verbeterde nieuwe versies weer heb overschreven met oudere versies.
Weet iemand hier iets van? Wat wordt er meergenomen bij de ROM flash en kan ik de software ook apart updaten?
tnx
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Jongens, dit werkt als een tierelier ! ik ben er harstikke blij mee

Welcome to Microsoft® My Phone
Congratulations! Microsoft My Phone is successfully configured on your mobile phone.

You can now access and update the information on your phone online at myphone.microsoft.com . We recommend that you bookmark this link.

Any changes you make on the Web portal will be reflected on your phone the next time that you perform a sync operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik heb net een X1, nu probeer ik Mobiele apparaatcentrum te installeren op vista 64bit, maar ik krijg het niet voor elkaar. Is er een speciale versie voor vista? Hij blijft hangen op 99% namelijk... En nu blijft hij hangen bij windows installer :?

Edit: Als ik nu op de snelkoppeling druk gebeurt er ook niets :?

[ Voor 12% gewijzigd door Snippertje op 26-03-2009 13:26 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Snippertje schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:14:
Ik heb net een X1, nu probeer ik Mobiele apparaatcentrum te installeren op vista 64bit, maar ik krijg het niet voor elkaar. Is er een speciale versie voor vista? Hij blijft hangen op 99% namelijk... En nu blijft hij hangen bij windows installer :?

Edit: Als ik nu op de snelkoppeling druk gebeurt er ook niets :?
Huh :? Dit is toch Het Sony Ericsson Xperia X1 topic
Maar vooruit, ik zal het je verklappen.. op de MS site kun je zoeken naar downloads:
http://www.microsoft.com/...playlang=en&stype=s_basic

En jawel, hier staat een versie voor x64, werkt dat niet? Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 19:58
Iemand nog een tip voor mij?

Als ik mijn telefoon aan zet, krijg ik standaard die kleurenbalken en zegt hij "no image found"
Pas als ik er een Sony Ericsson usb kabel aanhang en hem aanzet start hij normaal op.

Zodra hij is opgestart en ik hang hem met usb aan mijn pc gebeurd er niks.
De pc ziet het toestel totaal niet meer.
Ook al op andere pc's getest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost!, ik denk dat ie denkt dat je in bootloader wilt. Is het misschien omdat je volumeknop (omlaag) vast zit? Als je namelijk de volumeknop (omlaag) ingedrukt houdt, en dan ook de powerknop ingedrukt houdt om hem aan te zetten, start ie niet normaal op maar in bootloader mode; dat is wat jij ziet. Dus misschien zit die knop vast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

St@m schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:30:
[...]

Huh :? Dit is toch Het Sony Ericsson Xperia X1 topic
Maar vooruit, ik zal het je verklappen.. op de MS site kun je zoeken naar downloads:
http://www.microsoft.com/...playlang=en&stype=s_basic

En jawel, hier staat een versie voor x64, werkt dat niet? Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.
Het gaat toch ook om een X1? Maar het is nu eindelijk gelukt na vele restarts etc. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Snippertje schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:05:
[...]

Het gaat toch ook om een X1? Maar het is nu eindelijk gelukt na vele restarts etc. Toch bedankt :)
Ja, ik snap dat je je X1 wil connecten, maar dat WMC niet draait heeft toch niets te maken met de X1 ;) Blij dat het wel is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:57
DaSaN schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:54:
Ik heb zojuist het Growing Panel geinstalleerd (de NL variant van een paar posts hierboven), maar wanneer ik dit panel opstrat, krijg ik een wit scherm. iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit oplos?
Je hebt X1 flashlite nodig.

http://rapidshare.com/fil...veX_Deployment_signed.CAB

[ Voor 12% gewijzigd door danny1909 op 26-03-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

St@m schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:12:
[...]

Ja, ik snap dat je je X1 wil connecten, maar dat WMC niet draait heeft toch niets te maken met de X1 ;) Blij dat het wel is opgelost.
Opzich wel want daarmee verbind je de X1 aan je computer. Alleen na 1x het wel doen, doet die het nu nog steeds niet :? Alleen via USB werkt het, maar ik wil muziek overzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Laatst online: 05-02 23:21
Ik speel graag online killersudoku's . Ik zou dat dus ook graag op een X1 kunnen doen. Zou iemand dat voor mij kunnen checken of dat online mogelijk is? Als dat zou kunnen dan ben ik wel zo'n beetje om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn X1 geflashed naar de Touch-It rom van Itje. Volgens de video tutorial en de guides moet je als één van laatste stappen je X1 hard resetten door de 2 zilveren knoppen en de power knop in te drukken. Daarna krijg je een wit scherm met een tekst en moet je achtereenvolgens R en de spatiebalk indrukken. Alleen als ik dit doe krijg ik gewoon het SE Logo en daarna een laadscherm van de rom. Is dat normaal bij deze rom? Of doe ik toch iets niet goed?

-edit-

Ben er al achter wat het probleem was. Hoefde de power knop maar eventjes in te drukken ipv in te houden wat ik de eerste keren deed.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:35:
Ik heb zojuist mijn X1 geflashed naar de Touch-It rom van Itje. Volgens de video tutorial en de guides moet je als één van laatste stappen je X1 hard resetten door de 2 zilveren knoppen en de power knop in te drukken. Daarna krijg je een wit scherm met een tekst en moet je achtereenvolgens R en de spatiebalk indrukken. Alleen als ik dit doe krijg ik gewoon het SE Logo en daarna een laadscherm van de rom. Is dat normaal bij deze rom? Of doe ik toch iets niet goed?

-edit-

Ben er al achter wat het probleem was. Hoefde de power knop maar eventjes in te drukken ipv in te houden wat ik de eerste keren deed.
Hard reset kan ook vanaf instellingen -> clear storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:58:
Yohost!, ik denk dat ie denkt dat je in bootloader wilt. Is het misschien omdat je volumeknop (omlaag) vast zit? Als je namelijk de volumeknop (omlaag) ingedrukt houdt, en dan ook de powerknop ingedrukt houdt om hem aan te zetten, start ie niet normaal op maar in bootloader mode; dat is wat jij ziet. Dus misschien zit die knop vast ofzo?
Nee, immers met adapter eraan boot hij wel gewoon.

Ik heb zojuist iets gelezen op xda-developers over problemen met GPS aan en opladen tegelijkertijd.
De batterij zou dit helemaal niet aan kunnen en enorm warm worden.

Nu ben ik onlangs op wintersport geweest en heb tomtom aan gehad en de lader eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de 4.5 ROM van Itje er op gezet. Maar echt veel sneller is hij niet, sterker nog hij is trager dan mijn R1A. Ik moet wel zeggen dat ik verschillen de tweaks had op de R1A om de snelheid te verhogen. Bij de 4.5 is enkel de Panelmanager stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen bij wie het 'PIN invoeren'-scherm niet direct verschijnt na een soft reboot? Ik kan mijn (SIM) PIN pas invoeren nadat ik na het opstarten op de groene telefoontoest druk.

Ik las in een thread op xda developers dat het mogelijk een bijwerking van XperiaTweak is, maar tot een oplossing kwam men niet.
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:11:
Ik moet wel zeggen dat ik verschillen de tweaks had op de R1A om de snelheid te verhogen. Bij de 4.5 is enkel de Panelmanager stukken sneller.
Wellicht nuttig om die hier te posten?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:04
Bij de 4.5 rom van itje heb ik vaak dat als ik op bijv 'weer' klik, hij uiteindelijk snel veranderd naar 'sms'. Meer mensen hier last van? Ook FM radio werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde toen ik mijn default panel had veranderd met xperiatweak. Nu die weer standaard op het Home panel aangaat, heb ik dat issue met de pinvelden niet.
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:29:
Zijn er meer mensen bij wie het 'PIN invoeren'-scherm niet direct verschijnt na een soft reboot? Ik kan mijn (SIM) PIN pas invoeren nadat ik na het opstarten op de groene telefoontoest druk.

Ik las in een thread op xda developers dat het mogelijk een bijwerking van XperiaTweak is, maar tot een oplossing kwam men niet.

[...]

Wellicht nuttig om die hier te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:29:

Je hebt vast nog R1AA draaien, hier was dit probleem ja. Vanaf R2AA is dit probleem weg :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties.

Ik draai R2AA, dus dat kan het probleem niet zijn.
Bij XperiaTweak heb ik bij het tabje 'Panel' niks aangevinkt (dus geen 'Default panel at startup' gekozen). Ik zal eens even experimenteren ...
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:02:
Ik had hetzelfde toen ik mijn default panel had veranderd met xperiatweak. Nu die weer standaard op het Home panel aangaat, heb ik dat issue met de pinvelden niet.
Edit: Solved. Maar hoe ik het nou precies heb gedaan ...?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Kan iemand verklaren waarom de ene keer als ik de USB aansluiting aansluit de PC de telefoon in 1x vindt, maar de volgende keer helemaal niet :? Via bluetooth werkt het wel steeds, maar daar is hij te traag voor als je films wil overzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:54:
Ik heb hier ook last van!! Kan iemand mij de oplossing geven?

Laat maar; zie al een antwoord hierop.. :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb sinds vandaag bij m'n vodafone abbo + internet ook een x1.

Kom alleen direct de volgende problemen tegen...:

1. Activesync kan blijkbaar niet worden geinstalleerd op mijn Vista pc...
2. De batterij lijkt niet erg op te laden ( hangt er nu al paar uur aan terwijl ik er aan frutsel, maar heb geen verbetering kunnen merken. En zodra ik de stekker eruit trek begint ie te mekkeren dat de batterij leeg is... Geduld is een schone zaak, heb nu 4 streepjes.
3. Op de een of andere manier staat de telefoon in vliegtuigmodus... wil ik de telefoon weer aanzetten via het comm manager menuutje dan krijg ik de kans mijn pin in te toetsen, deze accepteerd hij ( krijg tenminste geen error of iets ) en vervolgens zie ik in het comm manager menu de telefoon leuk weer op vliegtuigmodus springen waardoor dus alle communicatie wegvalt...
Blijkt dat als de batterij leeg is tot een bepaald punt communicatie wordt uitgeschakeld om stroom te besparen ?

Misschien al paar keer eerder in het topic voorgekomen.. maar ik kan het ff niet vinden

[ Voor 13% gewijzigd door Fatal Mind op 26-03-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 19:42:
1. Activesync kan blijkbaar niet worden geinstalleerd op mijn Vista pc...
ActiveSync is in Vista vervangen voor het Windows Mobile Device Center:
http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx

Nog maar eens een vraag: zijn er hier gebruikers van Spb Phone Suite waarbij de profielen en connection manager wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bedankt prtl!

* Download software

Software is geinstalleerd en het lijkt te werken, alleen krijg ik geen connectie tot stand met de X1.
Kan dit liggen aan het feit dat er geen microSD kaartje in zit ? lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien er ook klein beetje ruimte op de telefoon zelf zit. Zit ik hier fout ? of vergeet ik een instelling op de X1 ?

[ Voor 253% gewijzigd door Fatal Mind op 26-03-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Nieuwe versie van itjes Touch-it rom komt straks/vanavond/morgen :)
Touch-IT v5.0 RC1
CE OS 5.2.21040 (Build 21040.1.6.0)

Based on X1 r2aa and R3aa with the new Rhodium from T-Mobile

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/4984/xperience.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
MaZe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:47:
Bij de 4.5 rom van itje heb ik vaak dat als ik op bijv 'weer' klik, hij uiteindelijk snel veranderd naar 'sms'. Meer mensen hier last van? Ook FM radio werkt niet.
bij mij werkt de FM radio ook niet. Als ik radio wil, ga ik naar de music/video player panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
Mag schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:40:

[...]
Goed nieuws!! :)

Maar om de zoveel tijd komt er weer iets nieuws uit, en dan weer flashen en alles kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Grunnen schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:44:
[...]

Goed nieuws!! :)

Maar om de zoveel tijd komt er weer iets nieuws uit, en dan weer flashen en alles kwijt...
Ach, alles kwijt, ik heb die instellingen goed gezet in een paar minuutjes en ik sync met google dus heb al mn contacten en afspraken gelijk weer terug.
Qua programmas heb ik eigenlijk alleen g-alarm wat ik dagelijks gebruik. (exclusief alle programmas die al in de rom zaten)

[ Voor 5% gewijzigd door Mag op 26-03-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat inmiddels online. Die screens zien er echt verdomd strak uit. Heb sinds vanmiddag 4.5 erop staan en was alles nog aan het uitvogelen. Denk dat ik deze er meteen maar overheen gooi.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik zie wel dat het programs tab terug is, in 4.5 zat dat verwerkt in de startknop, en dat vond ik wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:56:
[...]
Nog maar eens een vraag: zijn er hier gebruikers van Spb Phone Suite waarbij de profielen en connection manager wel werken?
Ik maak gebruik van SPB Phone Suite maar alles werkt hier perfect. Nooit ergens last van gehad, ook niet na meerdere installaties... Software van de site afgehaald en draait goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Matjan

:D

xkangaroox schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:29:
Ik speel graag online killersudoku's . Ik zou dat dus ook graag op een X1 kunnen doen. Zou iemand dat voor mij kunnen checken of dat online mogelijk is? Als dat zou kunnen dan ben ik wel zo'n beetje om :)
D'r zit gratis en voor niets sudoku op de x1 ;) Hoef je niet eens het internet op

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showshone
  • Laatst online: 07-06-2024
ben ik de enige die veel gezeur heeft met games? heb bijvoorbeeld monopoly gedownload en na 3 minuten prima werken kon ik niet meer besturen met het touch scherm.

ook andere games als worms lopen dan wel niet vast, maar starten op en gebruiken dan 1/4 van het scherm, en lopen traag.

Zijn er wat dit betreft bepaalde updates die ik kan downloaden die zouden kunnen helpen?

bvd

owjah, nog een klein vraagje, hoe deinstalleer ik een game, welke map staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Showshone schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:27:

owjah, nog een klein vraagje, hoe deinstalleer ik een game, welke map staat dat?
settings -> system -> remove programs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik de X1:)
alleen nog 1 vraag: zit er standaard een geheugenkaart bij? of moet ik die apart aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:
Morgen krijg ik de X1:)
alleen nog 1 vraag: zit er standaard een geheugenkaart bij? of moet ik die apart aanschaffen?
aparte aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Heb sinds kort een X1.. Gebruik hem ook om mp3 te beluisteren.. Vind het geluid alleen zo slecht. Weinig bas.. Is er een progammatje om met het geluid te spelen. Kan namelijk nergens vinden waar dat kan in het toestel... mijn excuses het zal vast wel eens eerder besproken zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Igorvans schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:55:
Heb sinds kort een X1.. Gebruik hem ook om mp3 te beluisteren.. Vind het geluid alleen zo slecht. Weinig bas.. Is er een progammatje om met het geluid te spelen. Kan namelijk nergens vinden waar dat kan in het toestel... mijn excuses het zal vast wel eens eerder besproken zijn..
itjes rom komt met een equaliser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Heb op dit moment mijn Xperia geupdate met 5.0 RC1 van Itje, zoals bekend op XDA nog niet helemaal vlekkeloos. Maar wat maakt het mijn Xperia een stuk beter dan met de standaard windows layout!

Issues van 5.0 RC1 zijn voornamelijk de Bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:40:

[...]
Deze ziet er echt bruut uit... Wanneer hij op de markt is zou ik erg graag willen weten of hij een beetje werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:27:
[...]

Deze ziet er echt bruut uit... Wanneer hij op de markt is zou ik erg graag willen weten of hij een beetje werkt!!
Hij is nu beschikbaar, kijk maar op XDA Developers forum... Bluetooth werkt alleen nog niet, verder werkt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:32:
[...]

Hij is nu beschikbaar, kijk maar op XDA Developers forum... Bluetooth werkt alleen nog niet, verder werkt hij prima.
Dus dat wordt na 2 dagen weer flashen.. Blijf aan de gang met flashen, ach ja het houd je bezig.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:50:
[...]

Dus dat wordt na 2 dagen weer flashen.. Blijf aan de gang met flashen, ach ja het houd je bezig.. 8)7
Backupje maken, flashen, backup terugzetten en klaar! :) Gepiept in een half uurtje! :D Ik zou nog niet teveel customizen, want er zal waarschijnlijk nog wel een 5.1 komen met een hoop bugfixes, waaronder de bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb v5 van itje geflashed, ziet er iets beter uit... Maaaar mis de large button start (heel handig) push pages en batterij indicator?? Hoe kan dit dan v5 zijn, hoort het niet beter te zijn dan de voorganger?? Wat mij ook is opgevallen is dat de ROM kleiner is dan v4.5.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 01:10:
Heb v5 van itje geflashed, ziet er iets beter uit... Maaaar mis de large button start (heel handig) push pages en batterij indicator?? Hoe kan dit dan v5 zijn, hoort het niet beter te zijn dan de voorganger?? Wat mij ook is opgevallen is dat de ROM kleiner is dan v4.5.
Ik heb hem ook. Welke heb je gepakt van Itje? Degene met of zonder bluetooth fix? Het schijnt namelijk een foutje te zijn, en volgens betatesters lijkt het erop dat Itje perongeluk de eerste beta heeft geupload in plaats van de gefixte rom met bluetooth daar...

Ik heb namelijk gewoon een batterij indicator en wat bedoel je met de large button start? Bedoel je daarmee het program panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 01:19:
[...]

Ik heb hem ook. Welke heb je gepakt van Itje? Degene met of zonder bluetooth fix? Het schijnt namelijk een foutje te zijn, en volgens betatesters lijkt het erop dat Itje perongeluk de eerste beta heeft geupload in plaats van de gefixte rom met bluetooth daar...

Ik heb namelijk gewoon een batterij indicator en wat bedoel je met de large button start? Bedoel je daarmee het program panel?
Uhhmm eentje gedownload met Opera cooked in.. In v4.5 had je programpanel als start button (winlogo) En batterij indicator gaf percentage weer en dit is een standaard battie indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Voor de start button is inmiddels al een cabje beschikbaar! Heb hem zelf ook, vind het mooier en was eraan gewend. Voor Batti indicator moet je misschien even geduld hebben, of hem anders zelf even installeren. Volgens mij heet hij Batti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 01:43:
Voor de start button is inmiddels al een cabje beschikbaar! Heb hem zelf ook, vind het mooier en was eraan gewend. Voor Batti indicator moet je misschien even geduld hebben, of hem anders zelf even installeren. Volgens mij heet hij Batti!
Heb "touch-it enable new start" geistalleerd maar zie geen veranderingen.. Ach ja moet morgen toch weer flashen heb de "verkeerde" ROM zonder bleutooth geflashed.

Heb je al die start menu? Want kan het nergens vinden, inderdaad was makkelijker en was er ook al aan gewend.

Er is ook VOICE COMMAND aan toegevoegd maar is er geen snelkoppeling/knop om het te activeren?

Heb meer het gevoel dat dit een kale cosmetische update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Rustig aan ;) Niet die bluetooth fix installeren... heb ik al een paar posts hiervoor beschreven... het is nog niet gefixed en die versie komt met meerdere problemen. Je moet even een soft reset doen na de installatie van die cab, dan werkt hij perfect! Voice command heb ik nog niet naar gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:40
Heb van de week geflashed naar V4.5, maar wat zijn nou precies de voordelen van V5?
Ik zie niet echt grote verbeteringen/wijzigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Laatst online: 05-02 23:21
Matjan schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:56:
[...]

D'r zit gratis en voor niets sudoku op de x1 ;) Hoef je niet eens het internet op
Ja maar dat is geen Killersudoku. Dat is een bijzondere soort sudoku die ik nou juist zo leuk vind om op te lossen. Iemand die het even voor mij wil proberen om on-line te spelen of alleen maar even te checken of er getallen in te vullen zijn? Ik heb al een Omnia kunnen proberen maar daar lukt het niet mee omdat er geen getallen ingevuld kunnen worden.
Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste