HyperioN schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:30:
Ben niet helemaal zeker of dit helpt (kan niet goed zien op je screenie), maar toch even aanstippen:
.nbh moet de bestandsextensie zijn. Kan niet helemaal zien of dat zo is; maar ik heb een vermoeden van niet omdat de file bij jou een icoontje en benaming ("IMAGE-bestand") heeft.
Zet in je mapopties van de verkenner "Bestandstypen verbergen" eens _uit_. Waarschijnlijk komt er dan nog een drieletterige extensie tevoorschijn die je even weg moet halen.
HELEMAAL GEWELDIG ! ! ! ! ! De extensie was idd .image.
dus wat stond er: kovsimg.nbh.image met KLEINE letter K.
Nadat ik had .image had weggehaald vroeg die of ik dat zeker wilde en ofcourse dat wil ik.
Vervolgens werd de kleine k een Hoofdletter K en was de extensie .nbh
Veranders op SD kaart, toestel uit. Power en volume knop en voila hij is nu aan het update.
gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:37:
SEUS draai je trouwens niet op je telefoon maar onder windows, en die kan kijken of er updates zijn voor je telefoon. tip: [google=SEUS Windows 7]. Gewoon zeggen: werkt niet is wat kort door de bocht. Probeer na te denken wat er gebeurt, google eventuele foutmeldingen of dingen die niet lukken en vraag hier verder als je er alsnog niet uit komt......
SEUS draaide ik al op mijn computer

Nadat deze contact had gemaakt met mijn telefoon gaf hij aan dat hij niet kon update omdat het niet herkenbaar was wat er op de telefoon stond. Dus dat heeft volgens mij te maken met die HTC besturing die erop staat
ondertussen gaat update goed.
Bootloader ok
Splash1 ok
Splash2 ok
radio ok
OS ok
Update complete
UPDATE SUCCESS
en nu ff wachten xD of hij zelf restart of dat ik dat moet doen
Maar deze info heeft mij heel erg goed geholpen van beide!!!
Hartelijk dank voor jullie hulp!!
Groet (ja toch wel nu:p) Steven
Edit:
Kleine resett gedaan via hole achterkant, hij reageerde ff niet op aan en uit knop of wat dan ook,
Na opstarten het heeeeerlijke windows mobile version 6.1 in beeld ^^
[
Voor 4% gewijzigd door
StevenT1987 op 18-11-2010 09:30
. Reden: Edit erbij ]