Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry herhalingsvraag (ik kreeg geen antwoord)
Ik heb net mijn Rom geflasht naar R2AA. Ik had een back up van mijn settings en programma's gemaakt met SPB backup.
Ik zag dat er bij het installeren van de nieuwe ROM ook een aantal andere dingen worden geïnstalleerd. In elk geval Opera, Google Maps, Windows live en ik zag volgens mij ook een nieuwe FM radio?
Nadat de flash was afgerond heb ik mijn instellingen en software gerestored via SPB ROM Upgrade Mode. De manual is niet heel helder maar ik ga er van uit dat de restore dan zijn werk doet zonder de ROM te overschrijven.
Ik vraag me nu echter af of ik verbeterde nieuwe versies weer heb overschreven met oudere versies.
Weet iemand hier iets van? Wat wordt er meergenomen bij de ROM flash en kan ik de software ook apart updaten?
tnx
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Itje 5.0 rom

Ik heb het idee dat deze versie iets sneller reageert dan 4.5. en het geheugengebruik ligt bij mij zo'n 10% lager (48% tot 57% ipv 56% tot 65%) Daarnaast vind ik het uiterlijk echt een hele verbetering maar dit is natuurlijk iets persoonlijks. Verder blijft het natuurlijk wel een RC1 versie, terwijl 4.5 volgens mij een min of meer final versie was die al veel uitgebreider getest was.
xkangaroox schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:26:
[...]

Ja maar dat is geen Killersudoku. Dat is een bijzondere soort sudoku die ik nou juist zo leuk vind om op te lossen. Iemand die het even voor mij wil proberen om on-line te spelen of alleen maar even te checken of er getallen in te vullen zijn? Ik heb al een Omnia kunnen proberen maar daar lukt het niet mee omdat er geen getallen ingevuld kunnen worden.
Ik heb via opera net even op die site gekeken maar dan kan ik ook geen getallen invoeren. Hij ziet de sudoku gewoon als afbeelding. Ik heb de opera die bij de 5.0 van Itje zat. Misschien dat het met andere browserversies wel gaat maar dat kan ik niet voor je testen. Ik denk overigens dat dit niet aan de X1 ligt maar aan de browser. Elke andere WM telefoon met Opera zal het dus ook niet doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
'k heb sinds gisteren ook een X1 maar heb nog een paar probleempjes,

- Ik krijg simpelweg de x1 niet werkende als ik hem aan mijn pc wil hangen, de pc zegt leuk '' ping '' van ik heb iets gevonden, maar meer gebeurd er niet, heb het windows mobile apparaat centrum geinstalleerd op mijn Vista pc, maar die kan blijkbaar ook geen verbinding maken ? Vergeet ik ergens iets ?

- Het wil ook niet lukken om Microsoft .NET Compact Framework 3.5 te installeren, ik krijg de melding '' NETCFSetupv35: Er is geen bijbehorende toepassing voor NETCFSETUPV35, wat voor toepassing gaat het hier over ? Wil namelijk gewoon gebruik maken van Advanced configuration Tool, en die werkt niet zonder framework 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:47
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 01:10:
Heb v5 van itje geflashed, ziet er iets beter uit... Maaaar mis de large button start (heel handig) push pages en batterij indicator?? Hoe kan dit dan v5 zijn, hoort het niet beter te zijn dan de voorganger?? Wat mij ook is opgevallen is dat de ROM kleiner is dan v4.5.
Jeetje, rustig aan man :o Dit is een RC van v5, niet zo heel gek dat ie nog vol met bugs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:30:
'k heb sinds gisteren ook een X1 maar heb nog een paar probleempjes,

- Ik krijg simpelweg de x1 niet werkende als ik hem aan mijn pc wil hangen, de pc zegt leuk '' ping '' van ik heb iets gevonden, maar meer gebeurd er niet, heb het windows mobile apparaat centrum geinstalleerd op mijn Vista pc, maar die kan blijkbaar ook geen verbinding maken ? Vergeet ik ergens iets ?

- Het wil ook niet lukken om Microsoft .NET Compact Framework 3.5 te installeren, ik krijg de melding '' NETCFSetupv35: Er is geen bijbehorende toepassing voor NETCFSETUPV35, wat voor toepassing gaat het hier over ? Wil namelijk gewoon gebruik maken van Advanced configuration Tool, en die werkt niet zonder framework 3.5
Om het eerste probleem op te lossen zal je denk ik even naar instellingen --> verbindingen --> usb naar pc moeten gaan en daar het vinkje bij geavanceerde netwerk functionaliteit (oid) weghalen. Dit was bij mij ook het probleem.

Het 2e is een gevolg van het eerste. Als je geen verbinding hebt met je X1 kan je er ook niks op installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-02 23:21
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:23:
@ Itje 5.0 rom

[...]

Ik heb via opera net even op die site gekeken maar dan kan ik ook geen getallen invoeren. Hij ziet de sudoku gewoon als afbeelding. Ik heb de opera die bij de 5.0 van Itje zat. Misschien dat het met andere browserversies wel gaat maar dat kan ik niet voor je testen. Ik denk overigens dat dit niet aan de X1 ligt maar aan de browser. Elke andere WM telefoon met Opera zal het dus ook niet doen.
Dank je dat je het wilde testen. Ik vermoed dat de javascript helaas niet wordt ondersteund. Mogelijk dat een nieuwere of andere? versie browser de oplossing zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Sorry voor het herhalen van mijn vraag, maar helaas nog geen antwoord op gekregen:

Hoi Allen,

Ik heb sinds een paar dagen ook (eindelijk) een X1, en ben er echt super blij mee! Ding werkt snel en goed en allemaal leuke programma's voor de installeren.

Nu heb ik 1 klein probleempje. Als ik mijn X1 aansluit via de kabel op mijn PC (Windows Vista) dan wordt deze netjes herkend. Het mobiele apparaten centrum (Zoals het zo mooi heet :r) herkent de X1 en synchroniseert deze netjes.

Echter, als ik de kabel eruit haal en even later weer terug doe ik mijn PC wordt de X1 niet meer hekend, hij maakt gewoon geen verbinding meer met mijn PC.

Via bluetooth kan ik dan nog wel syncen, maar de kabel wordt niet meer herkend. Als ik mijn PC opnieuw opstart kan ik weer via de kabel syncen. Helaas weer maar 1 keer.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

JamesB009 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:33:
Sorry voor het herhalen van mijn vraag, maar helaas nog geen antwoord op gekregen:

Hoi Allen,

Ik heb sinds een paar dagen ook (eindelijk) een X1, en ben er echt super blij mee! Ding werkt snel en goed en allemaal leuke programma's voor de installeren.

Nu heb ik 1 klein probleempje. Als ik mijn X1 aansluit via de kabel op mijn PC (Windows Vista) dan wordt deze netjes herkend. Het mobiele apparaten centrum (Zoals het zo mooi heet :r) herkent de X1 en synchroniseert deze netjes.

Echter, als ik de kabel eruit haal en even later weer terug doe ik mijn PC wordt de X1 niet meer hekend, hij maakt gewoon geen verbinding meer met mijn PC.

Via bluetooth kan ik dan nog wel syncen, maar de kabel wordt niet meer herkend. Als ik mijn PC opnieuw opstart kan ik weer via de kabel syncen. Helaas weer maar 1 keer.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.
Ik heb dus exact hetzelfde. Moet ik eerst mijn PC opnieuw opstarten om het weer te laten werken. Is een beetje absurd natuurlijk 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:36:
[...]

Om het eerste probleem op te lossen zal je denk ik even naar instellingen --> verbindingen --> usb naar pc moeten gaan en daar het vinkje bij geavanceerde netwerk functionaliteit (oid) weghalen. Dit was bij mij ook het probleem.

Het 2e is een gevolg van het eerste. Als je geen verbinding hebt met je X1 kan je er ook niks op installeren.
Heb de frameworks op de telefoon gezet via bluetooth.

Maar bedankt voor de tips, ik zal eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

Jongens, echt, dit soort problemen hebben niets met de telefoon te maken. Dit is een probleem met WMC icm Vista icm een willekeurige WM telefoon, niet specifiek de Xperia. Deze problemen had ik ook met mijn s200.
Het heeft weinig nut om deze vragen in het Xperia topic te stellen, als je ze stelt in een Windows topic/zelf 1 aanmaken in het juiste subforum, dan krijg je sneller antwoord.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Oke St@n, bedankt voor je reactie.

Edit: Voor mensen die hetzelfde probleem hebben Vista herkent maar 1 keer WM telefoon

[ Voor 62% gewijzigd door JamesB009 op 27-03-2009 11:04 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:44:
[...]

Heb je het installatiebestand van de Microsoft site? Zo ja dan is het hoogstwaarschijnlijk een msi file. Deze kan je niet rechtstreeks op de telefoon installeren. Om dit te kunnen doen moet je X1 verbonden zijn met je pc. Dan start je de setup vanaf de pc op en vervolgens krijg je op je telefoon de instructies om de installatie af te maken. Er zijn geloof ik ook wel cab files hiervan in omloop. Mocht je die hebben dan heb ik zo geen oplossing voor je probleem behalve dat je de manier die ik noemde zou kunnen proberen. Suc6!

edit:

Onderstaande komt van de Microsoft site

Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Fatal Mind schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:44:
[...]

Je snapt toch wel dat je die .exe gewoon op je PC moet runnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Touch-IT v5.0 RC1 geinstalleerd, maar kan m niet openen op mijn telefoon (geen bijbehorende toepassing) zegt mijn telefoon...

Kan iemand mij helpen wat ik verkeerd doe/nog moet downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:26:
Ik heb net Touch-IT v5.0 RC1 geinstalleerd, maar kan m niet openen op mijn telefoon (geen bijbehorende toepassing) zegt mijn telefoon...

Kan iemand mij helpen wat ik verkeerd doe/nog moet downloaden??
Je beseft wel dat dit geen cab is maar een complete rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:28:
[...]

Je beseft wel dat dit geen cab is maar een complete rom?
Aha.. Wist t ergens diep van binnen wel, maar was t vergeten.. 8)7. Ben niet zo'n superexpert op dit gebied!
Maar hoe krijg ik t nu wel werkend?

En als ik t daarna niks vind: hoe kan ik t er makkelijk afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wizzard247, ik denk dat het handig is om je even in te lezen over het verschil tussen ROM's en cab's, en wat je nu eigenlijk aan het doen bent. GoT is namelijk geen forum om je aan het handje te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Van de topicstart van Itje op XDA-developers:

Please read post 2 and 3 before installing this rom
Please read the first 6 posts in this thread before you report any bugs/issues.

Kijk eens wat verder als je neus lang is, lijkt een trend te worden hier om dat juist niet te doen..... :X

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste ervaring met v5 RC1

PLUS
Ziet er mooier uit (persoonlijk)
Iets sneller..
Voice command (weet niet hoe het werkt)
Facebook app met koppeling in contacten

MIN
Geen streaming player! (kan geen youtube vanuit website spelen)
Geen Footprints (handig)
Bug in searchkoppeling internet
Aandelen tabblad wordt niet automatisch geupdate
Geen Push Pages

Blijf wel gebruiken en wacht af tot er een soort van final komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vervelende bug in mijntoetsel (sinds mijn flash naar 2A
Ik heb mijn "verlichting uit" ingesteld op 30 seconden. Het toestel onthoudt dat echter niet. Zodra hij op "standby"is geweest staat ie weer op 10 seconden. Heel irritant.
Iemand enig idee voor een oplossing?
tnx!
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:16:
[...]

Heb je het installatiebestand van de Microsoft site? Zo ja dan is het hoogstwaarschijnlijk een msi file. Deze kan je niet rechtstreeks op de telefoon installeren. Om dit te kunnen doen moet je X1 verbonden zijn met je pc. Dan start je de setup vanaf de pc op en vervolgens krijg je op je telefoon de instructies om de installatie af te maken. Er zijn geloof ik ook wel cab files hiervan in omloop. Mocht je die hebben dan heb ik zo geen oplossing voor je probleem behalve dat je de manier die ik noemde zou kunnen proberen. Suc6!

edit:

Onderstaande komt van de Microsoft site

Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.
Ik dank u zeer vriendelijk, zoals ik eerder al bekend heb heb ik de x1 nog maar 1 dag, kan dus onmogelijk alle '' dingetjes '' weten :P

De frameworks zijn nu geinstalleerd, omdat het me eindelijk is gelukt om de X1 te connecten met de Vista pc.
HendrikN schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:21:
[...]

Je snapt toch wel dat je die .exe gewoon op je PC moet runnen :D
Dat was mij idd niet bekend, nu dus wel :P msi files worden voortaan dus via de pc op de x1 geplempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:30:
Eerste ervaring met v5 RC1

PLUS
Ziet er mooier uit (persoonlijk)
Iets sneller..
Voice command (weet niet hoe het werkt)
Facebook app met koppeling in contacten

MIN
Geen streaming player! (kan geen youtube vanuit website spelen)
Geen Footprints (handig)
Bug in searchkoppeling internet
Aandelen tabblad wordt niet automatisch geupdate
Geen Push Pages

Blijf wel gebruiken en wacht af tot er een soort van final komt.
Wat is dat footprints eigenlijk? :p
Enne, je kan toch de youtube app gebruiken dat werkt nog beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Fatal Mind schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:55:
[...]

Ik dank u zeer vriendelijk, zoals ik eerder al bekend heb heb ik de x1 nog maar 1 dag, kan dus onmogelijk alle '' dingetjes '' weten :P

De frameworks zijn nu geinstalleerd, omdat het me eindelijk is gelukt om de X1 te connecten met de Vista pc.

[...]

Dat was mij idd niet bekend, nu dus wel :P msi files worden voortaan dus via de pc op de x1 geplempt.
msi kan je desktop/laptop gewoon aan hoor, waarscheinlijk bedoel je .cab bestanden, deze kan windows mobile installeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat footprints eigenlijk? :p
Enne, je kan toch de youtube app gebruiken dat werkt nog beter ook.
[/quote]

Footprints kan je leuke plaatsen vastleggen met foto en GPS en kan je daarna terugkijken op googlemaps.
Werkt wel leuk, niet dat ik het veel gebruik maar gewoon voor erbij.. :)
Youtube idd app, maar soms heb je ook streaming via websites en dat werkt nu dus niet zonder die app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:48

Licko

ZVDK

is die stap wat betreft hard SPL ook op een andere manier uit te voeren dan vanaf een windows pc?
of begrijp ik ik het verkeerd en kun je er een andere ROM opzetten zonder gebruik te maken van een pc met windows? (dmv de sd kaart oid)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
volgens mij wel. dit zijn allemaal basicdingen die je gewoon op xda kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 11:32
xda-dev. rom dev (forum) heeft een zeer goede video guide online staan.
Verschillende dingen worden uitgelegd: Maken van een backup, gebruik van HardSpl & custom ROMS.
Dus voor iedereen die geintereseerd is in het flashen van ROMS neem een kijkje zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 20:08
Iemand hier al eens een andere tranmitter er in geflashed ?

Kom dit namelijk tegen op xda-devs en vroeg mij af of er hier mensen
waren met goeie ervaringen

|XPERIA X1 RADIOS
- Radio 0.93.25.02 - prototype
- Radio 1.06.25.29
- Radio 1.10.25.18
NEW - Radio 1.11.25.71 -> TESTED OK
NEW - Radio 1.11.25.76 -> TESTED OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op XDA dat Itje per ongeluk een oude versie van de rom geupload had. Versie 5.01 en 5.02 (zelfde als 5.01 alleen dan zonder opera) staan inmiddels online.

Daarnaast vroeg ik me af of iemand weet waar de standaard achtergrond van die rom te vinden is? (Die grijze met die bloemen rechtsonder in de hoek). Ik wil namelijk dezelfde instellen bij S2U2. Heb al wel wat wallpapers gevonden maar diegene zit daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:24:
Ik las net op XDA dat Itje per ongeluk een oude versie van de rom geupload had. Versie 5.01 en 5.02 (zelfde als 5.01 alleen dan zonder opera) staan inmiddels online.

Daarnaast vroeg ik me af of iemand weet waar de standaard achtergrond van die rom te vinden is? (Die grijze met die bloemen rechtsonder in de hoek). Ik wil namelijk dezelfde instellen bij S2U2. Heb al wel wat wallpapers gevonden maar diegene zit daar niet bij.
BLOEMETJE IS MOOI.... :*)
(heb versie zonder bleutooth en welke versie is dat dan??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:24:

Ik snap niet waarom al die roms op xda die touchflo gebruiken.. ik vindt het toestel veel fijner werken zonder.. Ik gebruik momenteel nX1i v1.04 lekker simpel zonder touchflo gebeuren :)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ricjuh schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:56:
[...]

Ik snap niet waarom al die roms op xda die touchflo gebruiken.. ik vindt het toestel veel fijner werken zonder.. Ik gebruik momenteel nX1i v1.04 lekker simpel zonder touchflo gebeuren :)
Een keuze is mooi toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:35:
[...]

BLOEMETJE IS MOOI.... :*)
(heb versie zonder bleutooth en welke versie is dat dan??)
Volgens mij is bij allebei BT gefixt (is in 1 van de eerste posts terug te vinden). Hoef je dus alleen te kiezen of je degene met of zonder Opera wil. Ik geloof dat Opera nog weleens problemen geeft als hij ingebakken zit dus ik heb 5.02 gekozen en daarna handmatig Opera toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI

v5.01 en 02 van itje NOG NIET downen, zit vol met HUGE bugs!! Ben van v5.0 naar 5.01 gegaan, is van kwaad naar erger! Wacht totdat 5.1 komt of iets in die zin.. Dit schiet niet op, heb al 2 keer geflashed in paar uur tijd.

Met al is dit wel een mooie ROM, maar met veel fouten..

Wacht weer af tot de nieuwe gepost wordt, kan ik weer opnieuw beginnen met instellen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:59:
FYI

v5.01 en 02 van itje NOG NIET downen, zit vol met HUGE bugs!! Ben van v5.0 naar 5.01 gegaan, is van kwaad naar erger! Wacht totdat 5.1 komt of iets in die zin.. Dit schiet niet op, heb al 2 keer geflashed in paar uur tijd.

Met al is dit wel een mooie ROM, maar met veel fouten..

Wacht weer af tot de nieuwe gepost wordt, kan ik weer opnieuw beginnen met instellen.... 8)7
Sorry hoor maar dit vind ik echt onzin. Ik heb gister 5.0 er op gezet en vanmiddag 5.02 en beiden draaien op zich prima. Uiteraard zijn er wel kleine dingen die nog gefixed moeten worden maar het is ook niet voor niets een RELEASE CANDIDATE! Als je hier niet tegen kan moet je het in mijn ogen gewoon bij de stock rom houden of wachten tot er een final versie uit komt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:31
en note 2: die vent doet het uit vrije wil. Er wordt hier soms verwijtend gereageerd als er iets niet goed is, maar die kerel doet het gewoon voor ze lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we nu maar weer gewoon normaal schrijven ipv online te schreeuwen?! Leest niet zo prettig namelijk..

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 27-03-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:57:
[...]

HEB IK NEGATIEF COMMENTAAR DAN??

Ik zeg alleen bespaar je de moeite als er straks toch weer een verbeterde versie uitkomt.
Heb alle respect voor die mensen die zulke roms bakken en ben er heel blij mee!

Wat ik wil zeggen is voor de mensen die het WILLEN GAAN FLASHEN KUNNEN BETER EVEN WACHTEN tot betere release met buxfixes. NIKS NEGATIEFS NOGMAALS, alleen puur advies.
Anders flash je nu en ben je klaar mag je weer overnieuw beginnen..

Ik geef alleen advies dat je beter kan wachten tot er een echte release uitkomt voor diegene die hier hoge verwachtingen van hebben. En idd anders krijg je weer van die mensen die niet tevreden zijn en gaan klachen etc. Daar kan ik persoonlijk ook niet tegen ( een gegeven paard moet je niet in de bek kijken).

Maar mensen advies geven om tijd te besparen is toch niet verkeerd? _/-\o_
Dude, doe eens normaal... blijft je shift-knop hangen ofzo? :o We gaan hier (i.t.t. andere fora) normaal met elkaar om, dus geen schreeuwerige posts.

En -ik heb het eerder gezegd- de 5.0 roms zijn release candidates, wat verwacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:13:
[...]

Dude, doe eens normaal... blijft je shift-knop hangen ofzo? :o We gaan hier (i.t.t. andere fora) normaal met elkaar om, dus geen schreeuwerige posts.

En -ik heb het eerder gezegd- de 5.0 roms zijn release candidates, wat verwacht je dan?
Whahaha, nee is alleen voor de DUIDELIJKHEID.. Niet dat ik verkeerd begrepen wordt ofzo..
Ik bedoel het goed.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ok, en nu mag iedereen weer normaal verder schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:15:
[...]

Whahaha, nee is alleen voor de DUIDELIJKHEID.. Niet dat ik verkeerd begrepen wordt ofzo..
Ik bedoel het goed.. O-)
Heb je wortels in je oren? Kap nou eens met die hoofdletters.

Ontopic: Nieuwe S2U2 is uit, genaamd "dream" :9

Versie 1.60:

Afbeeldingslocatie: http://s2u2.eqvipage.dk/S2U2/s2u2-160.pngAfbeeldingslocatie: http://s2u2.eqvipage.dk/S2U2/s2u2-161.png

Downloaden doen we hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even (semi) on topic: bestaat de mogelijkheid NoData te schedulen, zodat dataverbindingen tussen bijvoorbeeld 23:00 en 7:00 automatisch worden afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
zeg, vast een simpel iets maar ik kom er even niet uit

hoe krijg je meerdere afspraken op je today screen

Ik heb nu, enkel de afspraak op de zelfde dag op mijn today, graag zou ik
willen zien dat men upcoming apointmens er ook bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik heb een probleem met de nieuwste beta van Opera. Zodra ik opera open heb en vervolgens de youtube applicatie open, opent hij de widgets van opera :? Die kan ik met geen mogelijkheid afsluiten. Dus moet ik youtube en opera sluiten. Wanneer ik vervolgens youtube open zonder dat ik opera aan heb, opent hij alsnog de widgets :? Is dit omdat de software een beta is of omdat ik iets fout heb staan? Die widgets verwijderen lukt me ook niet...

De enige manier waarop ik youtube nu werkend krijg is telefoon uit en aanzetten en vervolgens eerst youtube opstarten. Start ik daarna opera, dan moet ik me telefoon eerst weer uitzetten. Beetje omslachtig natuurlijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

HendrikN schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:18:
[...]

Versie 1.60:

[afbeelding][afbeelding]

Downloaden doen we hier
Ik mis het nut een beetje van dat S2U2. Je drukt de knop bovenaan toch niet per ongeluk in right? Dus waarom zou je elke keer als je je telefoon wilt gebruiken na de knop in te drukken een extra handeling, namelijk het sliden, willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ppeterr schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:58:
zeg, vast een simpel iets maar ik kom er even niet uit

hoe krijg je meerdere afspraken op je today screen

Ik heb nu, enkel de afspraak op de zelfde dag op mijn today, graag zou ik
willen zien dat men upcoming apointmens er ook bij staan.
Kijk eens bij de opties...daar moet je het kunnen vinden...Van het SE panel zelf kan je alles instellen, maar moet je wel rekening houden met het maximum aantal "regels" op het scherm. Misschien dus een RSS feed minder en daardoor een afspraak meer! succes!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ppaddo schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:29:
[...]

Kijk eens bij de opties...daar moet je het kunnen vinden...Van het SE panel zelf kan je alles instellen, maar moet je wel rekening houden met het maximum aantal "regels" op het scherm. Misschien dus een RSS feed minder en daardoor een afspraak meer! succes!
Ow ow excuses van mijn kant - ik verzuim hier te melden dat het om een TF3D rom gaat.
Wellicht dus een beetje oftopic - ik zal de vraag maar eens op de juiste plek stellen. XDA-devs

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 28-03-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Mag schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:46:
[...]

Ik mis het nut een beetje van dat S2U2. Je drukt de knop bovenaan toch niet per ongeluk in right? Dus waarom zou je elke keer als je je telefoon wilt gebruiken na de knop in te drukken een extra handeling, namelijk het sliden, willen doen?
9/10 keer als ik op mijn telefoon kijk, wil ik alleen weten of ik iets gemist heb en wat/waar mijn afspraken zijn, S2U2 biedt eigenlijk gewoon een heel simpel homescreen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zucht, weer een probleempje...

Daarnet TomTom Navigator geinstalleerd op de X1. En die deed het ook ( voor de goede orde )
Nu wil ik daarnet de TomTom weer starten, maar nu krijg ik de volgende melding: Unable to Start. Not enough memory is available.

Bij mijn geheugen '' settings '' staat het volgende:
Opslag:
Totaal 281 MB
In gebruik: 108 MB
Vrij: 172 MB

Programma's:
Totaal: 200 MB
In gebruik: 59 MB
Vrij: 141 MB

Bij opslagkaart staat het volgende:
Totaal geheugen: 7552 MB ( 8 gb stickje klopt dus wel )
In gebruik: 900 MB
Vrij 6656 MB

Persoonlijk snap ik dus niet waarom mijn X1 deze melding geeft, misschien is dit een bekende melding onder jullie x1 experts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Fatal Mind schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:17:
Zucht, weer een probleempje...

Daarnet TomTom Navigator geinstalleerd op de X1. En die deed het ook ( voor de goede orde )
Nu wil ik daarnet de TomTom weer starten, maar nu krijg ik de volgende melding: Unable to Start. Not enough memory is available.

Bij mijn geheugen '' settings '' staat het volgende:
Opslag:
Totaal 281 MB
In gebruik: 108 MB
Vrij: 172 MB

Programma's:
Totaal: 200 MB
In gebruik: 59 MB
Vrij: 141 MB

Bij opslagkaart staat het volgende:
Totaal geheugen: 7552 MB ( 8 gb stickje klopt dus wel )
In gebruik: 900 MB
Vrij 6656 MB

Persoonlijk snap ik dus niet waarom mijn X1 deze melding geeft, misschien is dit een bekende melding onder jullie x1 experts ?
De x1 al eens ge-soft-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ja, heb een soft reset gedaan, maar heb het al weer opgelost, ik was weer eens te snel met zeuren :P

Na nog wat nazoekwerk ben ik erachter gekomen dat de snelkoppeling die ik gemaakt heb ( door om ff simpel te zeggen gewoon de exe gekopieerd heb ) corrupt of iets is, waardoor deze melding wordt weergegeven, de originele exe werkt zonder problemen.

Nog aanbevelingen voor programma's die snelkoppelingen kunnen maken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 28-03-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
ppeterr schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:06:
Iemand hier al eens een andere tranmitter er in geflashed ?

Kom dit namelijk tegen op xda-devs en vroeg mij af of er hier mensen
waren met goeie ervaringen

|XPERIA X1 RADIOS
- Radio 0.93.25.02 - prototype
- Radio 1.06.25.29
- Radio 1.10.25.18
NEW - Radio 1.11.25.71 -> TESTED OK
NEW - Radio 1.11.25.76 -> TESTED OK
Ik heb 1.11.25.71 die bevalt mij prima. Heb 1.11.25.76 ook een tijdje gehad maar daardoor kreeg ik minder snel een gps fix. Weer terug gegaan naar 1.11.25.71 dus.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:17:
Die melding wil ook nog wel eens voorkomen wanneer het activeren van je map(s) niet goed is gegaan. Netjes kopen is de beste oplossing. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:41:
[...]

Die melding wil ook nog wel eens voorkomen wanneer het activeren van je map(s) niet goed is gegaan. Netjes kopen is de beste oplossing. O-)
Hahaha, that obvious huh ? whehehehe.

Enige wat ik nu nog nodig heb is iets om snelkoppelingen te kunnen maken die werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 15:27

dlenstra

....

Fatal Mind schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:54:
[...]

Enige wat ik nu nog nodig heb is iets om snelkoppelingen te kunnen maken die werken :P
Total Commander is een goede file explorer die ook snelkoppelingen kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Eigenlijk sinds het begin dat ik de x1 heb, heb ik afentoe moeite met mn parrot carkit. Soms werkt alles perfect, maar om is hij bluetooth wel geconnect, maar pakt hij de carkit toch niet en zit je lekker in de auto en moet je toch met de telefoon in je hand bellen.

Heeft iemand eveneens problemen (gehad) met de x1 in combinatie met een parrot 3100?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar een spb back-up te restoren. Ik heb gemaild met spb maar het enige wat ik als antwoord krijg is hoe ik moet restoren maw op welke knoppen ik moet klikken terwijl daar juist het probleem zit. Ik klik op de restore knop en het lijkt alsof de back-up gerestored wordt maar het resultaat is nada er is dan dus niet gerestored.In de window SPB backup unpack op de desktop staat de backup gewoon vermeld. Kan ik hier soms iets mee???? Of werkt de SPB backup gewoon niet naar behoren????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Batsies schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:38:
Eigenlijk sinds het begin dat ik de x1 heb, heb ik afentoe moeite met mn parrot carkit. Soms werkt alles perfect, maar om is hij bluetooth wel geconnect, maar pakt hij de carkit toch niet en zit je lekker in de auto en moet je toch met de telefoon in je hand bellen.

Heeft iemand eveneens problemen (gehad) met de x1 in combinatie met een parrot 3100?
Heb ook een parrot 3100 maar nooit een probleem gehad.
Heb wel de laatste firmware op de parrot en de X1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
@ topic starter

Kunnen er net als in het *kuch* Touch HD topic een "accesoires"gedeelte in gezet worden?? (is erg leuk)
en misschien zijn we wel weer toe aan een nieuw deel.....

@iedereen
Ik kan via de search geen duidelijk antwoord vinden op de volgende vraag:
is het nou WEL of NIET mogelijk om uitzendinggemist.nl te kijken via browser en zo ja hoe (welke programma's en/ of handelingen.
p.s. het antwoord graag in Jip en Janneke taal.
bvd, _/-\o_

Gr@mmozz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
Fatal Mind schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:54:
[...]

Bij mij werkt het simpel op de volgende manier. Je gaat naar de originele .exe toe, daar klik je op (vasthouden tot je een snelmenu krijgt) en kies je voor kopieeren. Daarna ga je naar de map Windows/Startmenu/Programma's...daar klik je op menu/bewerken/snelkoppeling plakken, en bij mij werkt dat perfect. Nergens problemen mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Matjan

:D

gram501 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:26:
@ topic starter

Kunnen er net als in het *kuch* Touch HD topic een "accesoires"gedeelte in gezet worden?? (is erg leuk)
en misschien zijn we wel weer toe aan een nieuw deel.....

@iedereen
Ik kan via de search geen duidelijk antwoord vinden op de volgende vraag:
is het nou WEL of NIET mogelijk om uitzendinggemist.nl te kijken via browser en zo ja hoe (welke programma's en/ of handelingen.
p.s. het antwoord graag in Jip en Janneke taal.
bvd, _/-\o_

Gr@mmozz 8)7
Je gaat met opera naar m.uitzendinggemist.nl, kiest wat je wilt bekijken en klikt erop! Overigens raad ik je aan altijd je headset te gebruiken, want anders verta je d'r helemaal niets van!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
@matjan
Dank je!!

maar is het ook mogelijk om vergelijkbare site te bekijken waar je dus streamende beelden van bekijkt..
(weet niet of ik die links hier mag geven)
p.s. in afwachting van de X1 dus kan het daarom niet testen en heb nu een Symbian Nokia N82 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds kort ook een Xperia maar nu is mij vraag hoe ik kan instellen dat de telefoon ook bij een smsje trilt.

Ik heb hem nu gewoon in me zak zitten en kom er dan enkele uren later pas achter dat ik een smsje heb.
Vind ik vrij vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:45:
Ik heb nu sinds kort ook een Xperia maar nu is mij vraag hoe ik kan instellen dat de telefoon ook bij een smsje trilt.

Ik heb hem nu gewoon in me zak zitten en kom er dan enkele uren later pas achter dat ik een smsje heb.
Vind ik vrij vervelend.
Startmenu - instellingen - geluiden en meldingen - tabblad meldingen
Daar kan je dan kiezen wat er bij welke gebeurtenis moet gebeuren.
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Volgens mij is dit niet een specifiek Parrot probleem, maar een bluetooth/X1 probleem. Ik heb min of meer hetzelfde met een bluetooth headset van SE. De 1e keer paired 'ie fantastisch en daarna moet eerst bluetooth aan en uit voordat ie weer wil pairen... Vage bedoening. Bluetooth is toch niet zo'n spannende implementatie en met deze headset kon ik prima pairen op mijn M600i..

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Voor de hardcore oldschool gamers onder ons, GoChessClock

Fijn tooltje voor een fijn partijtje schaak ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hier mijn nieuwe Playstation Trophy Panel, gemaakt met de HTML Panel Generator . HIermee kun je van jezelf en 4 anderen het aantal trophies bijhouden d.m.v. de Playstation Cards welke je kunt maken op www.nl.playstation.com

Afbeeldingslocatie: http://www.chopinfiles.net/xperia/Tropyscreenshot.jpg

Deze 5 HTML-files zul je wel eerst moeten aanpassen om je eigen PS3-account en die van je vrienden toe te voegen: index.html / contact2.html /contact3.html/ contact4.html / contact5.html
Deze kun je vinden in de programmabestanden/Panels/Playstation_Trophy_Panel/ - directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Magicjjk schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:36:
[...]

Bij mij werkt het simpel op de volgende manier. Je gaat naar de originele .exe toe, daar klik je op (vasthouden tot je een snelmenu krijgt) en kies je voor kopieeren. Daarna ga je naar de map Windows/Startmenu/Programma's...daar klik je op menu/bewerken/snelkoppeling plakken, en bij mij werkt dat perfect. Nergens problemen mee :D
Deze methode werkt over het algemeen prima idd, ben ik met je eens, maar op de een of andere manier vind mijn tomtom 7.xxx installatie het niet leuk en start hij dan fijn niet op,

Ik ga het eens proberen met totalcommander proberen zoals mij wordt aangeraden in de post van dlenstra ( thx !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het wijzigen van radio noodzakelijk, ik begrijp eigenlijk de nut er niet zo van?
En zo ja, hoe doe je dat en welke moet ik hebben dan??
Heb nu 1.10.25.18 is dit goed of is er een betere?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk wel een fatsoenlijk werkend back-up programma?? SPB restorded niet en daarom heb ik PIM backup erop gezet. Die geeft een hele lijst met foutmeldingen en komt niet eens aan een back-up toe. Wie weet hoe dit zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:18:
[...]

Versie 1.60:

[afbeelding][afbeelding]

Downloaden doen we hier
Hoe krijg je die grote klok cijfers en dat weerlogo links onder en die blauwe windows in het midden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:06:
Is het wijzigen van radio noodzakelijk, ik begrijp eigenlijk de nut er niet zo van?
En zo ja, hoe doe je dat en welke moet ik hebben dan??
Heb nu 1.10.25.18 is dit goed of is er een betere?

Thanks!
Nee, niet noodzakelijk. Als jij tevreden bent zoals je ontvangst en gps fix nu is kan je je radio 't best zo laten. Wellicht kan je altijd eens een andere Radio proberen om te kijken of er misschien betere ontvangst is bv. Je kan altijd weer terug flashen naar 1.10.25.18 als je die Radio rom hebt gebackupt.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 03:09:
Bestaat er eigenlijk wel een fatsoenlijk werkend back-up programma?? SPB restorded niet en daarom heb ik PIM backup erop gezet. Die geeft een hele lijst met foutmeldingen en komt niet eens aan een back-up toe. Wie weet hoe dit zit??
Ik weet niet wat je fout doet maar zowel SPB backup als PIM Backup werken bij mij prima. Beide dus fatsoenlijk werkende back-up programma's.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 03:15:
[...]

Hoe krijg je die grote klok cijfers en dat weerlogo links onder en die blauwe windows in het midden????
Kijk eens in de instellingen van S2U2, aangezien ik hier niet constant doodsimpele vragen ga beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomertijd niet in orde.
Mijn X1 kwam vanmorgen netjes met de melding dat de zomertijd was ingegaan en dat ie dat vanaf nu liet zien. Maar dat doet ie niet. Als ik klik op de tijd en daarmee in het Instellingen venster voor klok etc uitkom, dan staat de tijd daar volgens de zomertijd. Maar op mijn panel (SE panel) geeft ie dat niet weer. Op andere panels wel. Ik heb nu ingesteld dat ie de tijd in de bovenbalk moet laten zien, daar geeft ie de juiste tijd weer. Ik kan verder de plaats en datum wel aanpassen, maar de tijd blijft wintertijd op het panel.
Rara hoe kan dat? Heb 'm uit en aangezet, gesynchroniseerd, helpt niets. Is vast een klein vinkje dat ik over het hoofd zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 12:13
Ik heb deze week 3 Micro SD kaartjes ontvangen ;)

*knip* Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 52% gewijzigd door RoD op 29-03-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:34:
Zomertijd niet in orde.
Mijn X1 kwam vanmorgen netjes met de melding dat de zomertijd was ingegaan en dat ie dat vanaf nu liet zien. Maar dat doet ie niet. Als ik klik op de tijd en daarmee in het Instellingen venster voor klok etc uitkom, dan staat de tijd daar volgens de zomertijd. Maar op mijn panel (SE panel) geeft ie dat niet weer. Op andere panels wel. Ik heb nu ingesteld dat ie de tijd in de bovenbalk moet laten zien, daar geeft ie de juiste tijd weer. Ik kan verder de plaats en datum wel aanpassen, maar de tijd blijft wintertijd op het panel.
Rara hoe kan dat? Heb 'm uit en aangezet, gesynchroniseerd, helpt niets. Is vast een klein vinkje dat ik over het hoofd zie...
Bij de opties van het SE panel, in de plaatsnaam opties een vinkje aanzetten bij zomertijd en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:35:
[...]

Kijk eens in de instellingen van S2U2, aangezien ik hier niet constant doodsimpele vragen ga beantwoorden.
Niet zo vlug geïrriteerd man. In jouw eigen posting over de mededeling dat de nw versie uit is plaats je ook twee afbeeldingen. Die zijn behoorlijk nieuw tov de vorige versie. In de linker afbeelding staat een klok met een grote display die veel groter is dan in mijn versie en die ik ook NIET kan vinden bij de instellingen van de nieuwe versie. Er is een plugin met klokken maar die werkt bij mij niet of ik heb problemen met het installeren ( zo duidelijk wordt dat nu ook weer niet uigelegd, althans voor een leek of beginner. Daar is dit forum natuurlijk ook voor, voor mensen die nog niet snappen wat andere allang doorhebben.
Mijn vraag is nu staat die grote display in de nieuwe versie en kan je die bij instellingen aanklikken?? Maar waar dan want ik kan hem niet vinden, of is het een weergave van de plug in (clocks). Ook dat weer -logootje krijg ik er niet op terwijl ik wel een weer-weergave heb via de spb-shell. Ik zoek me echt rot, maar ben gewoon nog niet bedreven in deze materie, maar dat komt echt wel hoor. Bedankt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
In ClockReadMe.txt staat alles perfect uitgelegd, stap voor stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigmouth schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:13:
[...]

Ik weet niet wat je fout doet maar zowel SPB backup als PIM Backup werken bij mij prima. Beide dus fatsoenlijk werkende back-up programma's.
Probleem met PIM opgelost. Standaard staat dat de back-up naar de storage kaart moet. Ik ging er maar vanuit dat dat het path was naar de sd opslagkaart hetgeen mij logisch leek. Na instelling te hebben veranderd via browser naar \opslagkaart ging alles goed !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Bij de opties van het SE panel, in de plaatsnaam opties een vinkje aanzetten bij zomertijd en voila!
Top, bedankt! dat was idd het vinkje dat ik over het hoofd zag, hoewel ik het ook niet zo'n heel logische plek vind! Maar het is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 14:46:
[...]

Top, bedankt! dat was idd het vinkje dat ik over het hoofd zag, hoewel ik het ook niet zo'n heel logische plek vind! Maar het is opgelost!
Had dit issue ook.
Heel suf dat het niet automatisch gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heb even een vraag over het synchroniseren van mijn Xperia agenda met de google calender.
Ik kan natuurlijk vanaf mijn Xperia direct op mn google calender en daar alles in invoeren, maar handiger zou ik het vinden als mijn xperia calender automatisch kan synchroniseren met mijn google calender. Iemand een idee met welke software dit mogelijk is?
Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:21:
Hallo allemaal,

Heb even een vraag over het synchroniseren van mijn Xperia agenda met de google calender.
Ik kan natuurlijk vanaf mijn Xperia direct op mn google calender en daar alles in invoeren, maar handiger zou ik het vinden als mijn xperia calender automatisch kan synchroniseren met mijn google calender. Iemand een idee met welke software dit mogelijk is?
Hoor het graag.
Ik gebruik NuevaSync, werkt perfect (via ActiveSync)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Of gebruik GoogleSync, is in Beta, maar werkt bij mij prima. Is gewoon van google zelf en werkt via ActiveSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:21:
Hallo allemaal,

Hoor het graag.
http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Hier vind je precies wat je nodig hebt en wat je eventueel moet instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met contacten. Ik heb spb mobile shell geïnstalleerd. Daarin kun je snelkiesnummers programmeren. Als je in die shell op contacten klikt krijg je de simcontactenlijst te zien waaruit je kunt selecteren. Als je nu je simcontacten kopiëert naar contacten komen ze in de spb lijst dubbel te staan. Hoe u is dit te voorkomen of op te lossen want het hindert me behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:18:
[...]

Volgens mij is dit niet een specifiek Parrot probleem, maar een bluetooth/X1 probleem. Ik heb min of meer hetzelfde met een bluetooth headset van SE. De 1e keer paired 'ie fantastisch en daarna moet eerst bluetooth aan en uit voordat ie weer wil pairen... Vage bedoening. Bluetooth is toch niet zo'n spannende implementatie en met deze headset kon ik prima pairen op mijn M600i..
Hier hetzelfde probleem, steeds moeite met de parrot 3100... dus een 6100 gekocht, prima dingetje, maar het probleem komt gewoon terug, dus ik vermoed ook inderdaad dat het meer aan de x1 ligt dan aan parrot... toch maar eens updaten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:10:
[...]

Hier hetzelfde probleem, steeds moeite met de parrot 3100... dus een 6100 gekocht, prima dingetje, maar het probleem komt gewoon terug, dus ik vermoed ook inderdaad dat het meer aan de x1 ligt dan aan parrot... toch maar eens updaten dan..
Ok, goed om te horen, maar even de nieuwste firmware zoeken, iemand link (of staat het in de TS)?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Touch IT 5.04 is uit:
  • Almost all green is removed.
  • Added 2 new drivers: Openvg.dll & Diag_LSM.dll wich speeds up vector graphics and makes the feel/flow/performance of the rom alot better.
  • Added more fixes, BT works, dialer works (2g only, wich means no videodial for now)
  • and ofcourse, updated build to 21042, wich is faster and less buggy (supposedly not from a beta rom)
  • Probably more...
Klinkt allemaal erg goed, ik post mn bevindingen vanavond wel, als mn batterij weer op >50% zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:46:
Touch IT 5.04 is uit:
  • Almost all green is removed.
  • Added 2 new drivers: Openvg.dll & Diag_LSM.dll wich speeds up vector graphics and makes the feel/flow/performance of the rom alot better.
  • Added more fixes, BT works, dialer works (2g only, wich means no videodial for now)
  • and ofcourse, updated build to 21042, wich is faster and less buggy (supposedly not from a beta rom)
  • Probably more...
Klinkt allemaal erg goed, ik post mn bevindingen vanavond wel, als mn batterij weer op >50% zit ;)
Heb ik net weer en gedeelte van de programma's opnieuw geïnstalleerd kan ik straks weer opnieuw beginnen ;). Maar goed ik ben hem nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:44:
Of gebruik GoogleSync, is in Beta, maar werkt bij mij prima. Is gewoon van google zelf en werkt via ActiveSync
Top, bedankt voor de tip. Heb het geinstalleerd en werkt inderdaad als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matjan schreef op maandag 23 maart 2009 @ 01:40:
[...]

ff xperiatweak installleren, dan kan je ervoor kiezen je sim-contacten te verbergen!
Wat betreft het restoren, dat moet een install problem geweest zijn want na een herinstall gaat alles goed.

Wat betreft die dubbele contacten, dat wordt niet door dat tweak proggie hersteld, je kunt er trouwens sowieso eigenlijk maar heel weinig mee. Het gaat namelijk om de contacten in de spb shell. Daar komen ze dubbel in als ik de simkaart kopieer naar contacten. Er is daar ook geen mogelijkheid om ze te verwijderen. En ik zie ook geen mogelijkheid om het te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achter de van mijn simkaart naar contacten gekopieerde namen+telnummers staat > mobiele telefoon <
Afgezien van het feit dat het vaak helemaal niet om mobiele nummers gaat vind ik dat een rot hezicht en wil er van af, maar weet niet hoe. Voor de simkaart kun je van alles aan/afvinken oa mob tel. Maar je kan niet alles wegvinken er blijft er een staan. Dus daar zit de oplossing niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Jeps, same here. Het was na het upgraden naar de laatste officiele rom even weer helemaal goed, maar naarmate er meer software op staat heb ik ook af en toe last van bovenstaande. Ik denk 2 op de 10 keer.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de 5.04 van Itje er op gezet, hij loopt lekker, vooralsnog geen vastlopers. Hancock kijken en 3D games spelen gaat prima en lijkt scherper. Ook streaming media lijkt er wat beter uit te zien. Maar dit kan natuurlijk bedrog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een autoradio met USB ingang... Kan ik daarmee ook mijn X1 opladen of explodeerd die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
USB = USB. Dus qua voltage maakt het niet uit. Ik denk echter niet dat je autoradio in staat is om de X1 op te laden.. maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Als je je usb verbinding zet op USB diskdrive dat heb je gewoon als het ware een stick.
Houd er dan rekening mee dat je gegevens niet te benaderen zijn op je xperia.
Als je je usb verbinding op Activesync zet kan je via de usb nergens bij, maar dan kan je wel weer bij je gegevens.
In beide gevallen laad hij wel op,
Verder klapt alles op mijn autoradio eruit (CD, usb), als ik hem op Activesync zet.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
Via exchange toch? Dus wijzigingen worden direct doorgevoerd..

Werd super voor mij..
HendrikN schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:33:
[...]

Ik gebruik NuevaSync, werkt perfect (via ActiveSync)
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste