(even weer dit ouwe topic nieuw leven in blazen)
Ik heb vorige week mijn xperia naar de vodafone store gebracht en ze hebben het toestel opgestuurd.
Aangezien het toetsenbord dus problemen had en vanwege scheurtjes, daarnaast is dit de 2e keer dat ik dit toestel opstuur.
Nou krijg ik gisteren een telefoontje dat de telefoon door derden is geopent.. dat ding heeft een jaar in de kast stof zitten te happen na het terugkomen van de 1e reparatie en dan zou die dus door derden geopent zijn?
Volgens mij hebben ze bij dynafix geen x1 behuizingen meer en zeggen ze dat de klanten hun telefoons openen
In iedergeval, van mij zijn ze nog niet af en betalen ga ik al helemaal niet!
Nu wacht ik op response van mijn boze e-mail die ik naar de winkel heb gestuurd..
Update:
Ze willen nu dat ik 35.70 euro aan onderzoek kosten betaal en het valt buiten de garantie, omdat ik de bootloader heb aangepast terwijl ik wel de originele vodafone rom erop had staan..
Hoe kan een bootloader nou mijn klachten veroorzaken?!
Ze zoeken echt elke uitweg om de klant te *******.
Maar naar even kijken op het Artiekel formulier
"Voor apparatuur die niet door vodafone aan contractant is geleverd of waarop geen technische en of administratieve garantie meer van toepassing is, mag vodafone onderzoekskosten in rekening brengen."
Een custom bootloader is toch geen apparatuur?
[
Voor 28% gewijzigd door
Chaosstorm op 08-01-2011 15:55
]