[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 83.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

waar zie jij paypal staan dan? ik kan em niet vinden :?

Paypal
[...]
Once you have registered an account with Paypal, head over to www.eve-online.com to purchase or extend your EVE account.

Once prompted to select a payment method on the account management pages, select the Paypal option.
[...]
ik kan alleen kiezen tussen:
* Credit Card
* Debit Card
* Direct Debit
* PayByCash
* EVE Time Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Als je de "PayByCash" optie kiest krijg je in het submenu een nieuwe optie voor PayPal of IDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar dan heb je weer paybycash, wat ronduit bagger is.

Toen ik paar weken geleden perongeluk vergeten was nieuwe gtc op tijd toe te voegen, kreeg ik rechtstreeks optie om via paypall mijn account te verlengen, voor zelfde prijzen als credit card gebruikers (wel in euros, dus over het algemeen zullen gtcs goedkoper zijn, ligt een beetje aan de actuele dollar stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
35 euro of 35 dollar, zelfs met een stand van 1 euro = 1.01$ (US dollar), is de $ goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
sterker nog nadat je eenmaal paypal gedaan heb kost het gewoon 14/28 euro om je account 1/2 maanden te verlengen niet eens via paybyecash (i-deal is idd via paybyecash wat +- 4 euro extra kost)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch2007 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:36:
35 euro of 35 dollar, zelfs met een stand van 1 euro = 1.01$ (US dollar), is de $ goedkoper :P
Ja maar je betaald de credit card prijzen, en die zijn goedkoper (in amerika) dan de GTC prijzen. Voor euros ligt het aan de stand en aan hoe lang je per keer koopt:
1-month-plan € 14.95 € 14.95
3-month-plan € 12.95 € 38.85
6-month-plan € 11.95 € 71.70
12-month-plan € 10.95 € 131.40
Volgens google kost een gtc per maand zo'n 13 euro, dus is rechtstreeks ccp betalen via pay pall helemaal niet zon slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar verluidt was het verwijderen van de cloak-warp trick een onbedoeld bij-effect van een andere wijziging (ECM stopt bij cloaken). Schijnt dat het binnenkort gehotfix'ed gaat worden. CCP maakte een slechte beurt op haar fora, aangezien het fenomeen op SiSi al in meerdere topics gemeldt was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderen? het is alleen maar makkelijker geworden ..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Ik ben net nieuw op EVE (moet nog telkens weer aan Wall-E denken, LOL). Het ziet er op 1920x1200 (alles max) wel rete-strak uit, zeg! Ook mijn eerste MMORPG ervaring, overigens.

Heb nu net mijn eerste missie aangenomen; maar ik begrijp er nog maar weinig van, eerlijk gezegd. Moest naar een of ander stelsel warpen, en daar enemies neerschieten, en een of ander document ophalen. Geen vijand te bekennen, echter (afgezien van twee of zo vijandige saletiet-achtige dingen, die ik dan ook vernietigd heb).

Dus als iemand me even kan vertellen wat ik daar doen moet, of toevallig een tutorial weet voor real newbies, dan hoor ik het graag. Want ik wil het toch wel graag spelen.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer gewoon in help/rookie help te vragen, dan heb je sneller antwoord.

Is er een acceleration gate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:27
Kom net op kantoor, liggen er 3 dozen eve online van play.com twv €19,50 op me te wachten :) Kan ik weer een half jaar vooruit voor 58,50. En nee, play heeft snel de prijs weer verhoogd toen opeens de bulk-bestellingen binnen begonnen te stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
oeh dat is wel lekker das toch snel weer 1.9 bil isk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
furby-killer schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:05:
Probeer gewoon in help/rookie help te vragen, dan heb je sneller antwoord.

Is er een acceleration gate?
Dat chat-windowtje links-onderin, bedoel je? Daar wordt een hoop geouwehoerd, maar ik heb er nog geen zinnig antwoord gekregen.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt corp chat en rookie help, rookie help heb je nodig. En over het algemeen zal je wel redelijk antwoord krijgen. Als er een ISD aanwezig is (moeilijk te missen) dan kan je hem ook gewoon convo'en om het te vragen.

Anders kan je normale help gebruiken, f12->join channel. Daar zitten wat meer hulpvaardige mensen dan in rookie help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Spulletjes in PB geraakt stilletjes aan verkocht, mijn wallet ging over 1 miljard. Dus tijd om buy orders voor 5 fleet rokh's te plaatsen en over 2 weken ga ik een alt nog moeten voorbereiden op het verslepen van rokh's.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hxp5RspZHzOdCIVw1Dsz2D0o/full.jpg
Een bee zit vast op mijn scherm.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UkKZLk5hmBSY9IVNVVHC4C6T/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RYhvGKc4YLpCd6FPDaSqh1sD/full.jpg
De tower heeft een glaasje teveel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amarr Drive in Disco, voor al uw feesten en partijen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Beetje meer kleur.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OqVpV4wl4G17uVXgFeUYKFmO/full.jpg

All maxed out graphics vraagt wat van de hardware. De Athlon64 X2 3800+ is nogal oud aan het worden (met GeForce 7900GT/GTX was er al sprake van een processorbottleneck) en de Radeon HD 4830 kan niet voluit presteren.

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 18-05-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:33:
Beetje meer kleur.
[afbeelding]

All maxed out graphics vraagt wat van de hardware. De Athlon64 X2 3800+ is nogal oud aan het worden (met GeForce 7900GT/GTX was er al sprake van een processorbottleneck) en de Radeon HD 4830 kan niet voluit presteren.
Ga vooral door met wat screenshots + commentaar posten, ik vind het leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een polaris kwam een kijkje nemen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tqKCt3Uj3M0LWJp4O3yaGhZK/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iuP7XcP7A441gp1VHtuhkIhW/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik probeer net mn afgelopen trial te verlengen, maar bij de country selection pagina blijf ik steeds hangen. zodra ik Netherlands kies en op Confirm klik, krijg ik gewoon weer dezelfde pagina met de tekst "Unfortunately we could not detect your country of origin." Is dit alleen bij mij (firefox en IE8) of is het een tijdelijke fout bij EVE online? of kan ik ergens anders nog verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak een petition (f12->create new petition) in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
rapture schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:07:
Een polaris kwam een kijkje nemen.
Is dat een t3 oid ? Zie dat bootje niet terug in Evemon :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Polaris Frigate is wat GM's gebruiken.

Petitions kan je ook aanmaken op de eve website linker menu > eve support > my petitions > create new petition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ISD'ers gebruiken ook polaris frigs, ik neem aan dat dit er eentje is van IC (die het in-game nieuws maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Was een GM, die tower RF' was vlak voor DT iemand had petitioned zodat er als er tijdens DT weer een bug optrad (zo van reinfroced pos mod weer op 100% etc.) we dit gefixed konden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 18:50
Weer een nieuwe versie van EveHQ; nieuwe UI, nieuwe database versie.

www.evehq.net

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 12-09 20:09
Whiee. Ja, heel erg carebear en PvE, dus vind de helft van het publiek hier toch niks aan als ik alle PvP-verslagen zo leeg, maar ik heb een freighter \o/ Rigged itteron is leuk, maar stiekem past er erg weinig in vergeleken met wat 3 POSsen nodig hebben/produceren :P

Nu hopen dat ik hem niet laat ganken op de maiden voyage :D

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Valt mee hoor :p ik besteed per week meer uren in een Freighter (Jumpfreighter ok :p) dan in een pvp schip, schepen maken zichzelf niet en ook de voorraad aadn mods e.d. die we gebruiken .... wat voor een heb je gekocht? vind zelf de Ark (t2 Providence) het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
De vliegende kubus met staart (Obelisk), de enige die ik kan vliegen. Gaat me toch om het verslepen van POS fuel, reaction stuff, ice products en ore/minerals, niet om hoe het schip eruit ziet :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:54:
Whiee. Ja, heel erg carebear en PvE, dus vind de helft van het publiek hier toch niks aan als ik alle PvP-verslagen zo leeg, maar ik heb een freighter \o/ Rigged itteron is leuk, maar stiekem past er erg weinig in vergeleken met wat 3 POSsen nodig hebben/produceren :P
Achter de veldslagen zit gewoon uren, dagen,... verslepen van schepen, munitie,... Elke keer dat ik iets kwijt speel, moet vervangen worden. Een voorraad wordt beheerd zodat ik snel genoeg in de gevechten terug kan keren. Er is een lange sliert van eigen tussenstations, alts,... tussen Jita en het front. Nu breng ik even veel fleet ships als badgers naar het front.

Een soort packetswitching afhankelijk van het moment van de dag en het "weerstype". Als een stuk 0.0 helemaal leeg is, een hoop schepen naar de volgende "hop" sturen. Als een stuk lowsec leeg is, een hoop schepen naar de volgende "hop" sturen. In highsec kan er altijd iets verstuurd worden. Als een bridge actief wordt, een schip naar de volgende "hop".

Met de huidige oorlog is mijn wallet na 20+ verliezen gestegen ipv gedaald. Ben zelfs over een miljard isk (nooit zoveel isk gezien) geweest, met buyorders voor 5 nieuwe rokh's daalt het terug snel.

[ Voor 18% gewijzigd door rapture op 20-05-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dat bedoel ik deels, ik heb nog nooit gePVPt. Ja, als slachtoffer :P (en ook dat is gelukkig ruim 200 dagen geleden), en alle verhalen overal doen lijken alsof je per se moet PVPen om Eve leuk te maken. Ik ben het daar iig niet mee eens :P

Zonder PVP heb je een miljard iig zo bij elkaar. Mijn char is 10 maanden oud en ik heb in assets en ISK samen een 6mld of zo. Is niet helemaal eerlijk, in 2 weken moet ik weer fuel en input zooi voor mijn reactions kopen, wat samen wel een mld kost, maar in die 2 weken heb ik daar wel een groot deel van weer bij elkaar met reacties.

Wel irritant dat we nu alweer een wardec hebben. Ik heb niks dat freighter kan vliegen en niet in corp zit, dus ik moet zelfs nu ik er zelf een heb toch nog corpies 'lastigvallen' met haulverzoeken.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik PVP amper, maar riep net nog ingame dat ik juist de verhalen (bij hoge voorkeur met de plaatjes erbij) over PVP hier met veel plezier lees. Dus blijf ze posten aub.

Toen ik net begon te lezen snapte ik de helft niet, nu leer ik slowmotion PVP terminologie waarvoor ik anders had moeten studeren of participeren.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Naast de supplychain en trading zit ik wat de missies te doen met een hualer alt. Een bepaalde missie ging over mining, refining, bpc gebruiken om iets te produceren. Op afgelegen lokaties kan ik wel 15 jumps heen en nog eens 15 jumps terug (extremer is een 10+15+15+titanbridge+titanbridge route om het front te bereiken) doen voor elke badger, kestrel,... dat ik nodig heb.

Of ik ga eventjes met een osprey minen, verwerken en produceren zonder eindeloos te vliegen. In lokaties waar ik tech1 missiles voor 10x normale prijs en named microwarps voor 30x normale prijs kan verkopen, is inefficiëntie van lage industrial skills en mining zoals een Goon geen probleem. De marge is dermate groot.

Net zoals het ratten moet ik dat minen alleen niet proberen als er een bomber gang in local is.

Nu nog uitzoeken of er vrije factoryslots in de stations zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
O oh... Mijn CEO doet pissig :+

Sinds ik mijn freighter heb, heb ik wel een aantal dingen versleept die eigenlijk op zijn to-do list stonden (corp POS voeren, en bij diezelfde POS lag ruim 2 miljoen kuub aan liquid ozone, heavy water en strontium clathrates dat naar corp hangar in outpost moest)
Toen hij vroeg of ik nog een scout of zo nodig had, neuh, heb er mijn alt voor, zijn toch systemen zonder zijtakken etc

Mijn nick is iets als Wiseguy (gekregen van vrienden :P maar deze was helaas al bezet :+ )
CEO > so what your saying is i'm completely obsolete as you are the newer more organized model of me mark 2
Corpmember > :)
Corpmember > son of Me
Wiseguy> Not at all. If I were to handle diplomatic matters we'd be KOS in no time :X
CEO > your wise
CEO > how can that be!
Gisteren op de chat wel een hoop verhalen gehoord van corpmembers die door Concord aan flarden zijn geschoten. Bijvoorbeeld 4 scout drones en per ongeluk ook een armor repper drone op een NPC afsturen, of iemand te hulp schieten die wordt aangevallen, remote reppen en zo, schiet diegene op iets illegaals -> repper ook geconcord, dat soort dingen. Wel vermakelijk :)

Er wordt in corp en alliance overigens wel flink gePVPt, maar je merkt wel dat men ook wel blij is met de logistieke mensen :) 100 jumps en -tig titanbridges (? wat moet ik me daarbij voorstellen? Cynos?) doen we niet, maar zooi slepen vanuit Jita of andere trade hubs wel. Productie moet ik nog aan beginnen (char is ook nog niet zo oud, ben nu vooral met mining bezig).

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Goonfleet video vertelt wat een speler moet weten over titan bridging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

rapture schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:11:
Goonfleet video vertelt wat een speler moet weten over titan bridging.
lol, Don't be 'that' faggot'... one day, when you least expected, I will fucking kill you!

Die taal :) maar is een mooi filmpje, had het ook nog nooit gezien.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de reacties hoor op onze TS/Vent als je naar 0 warped of MWD/ABed naar een titan, dan kan ik heel goed geloven dat je dat niet wil doen op Goons TS als de verhalen over die TS waar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
named microwarps voor 30x normale prijs
Verkoop je mwd's voor 100M per stuk? Als dat zo is, waarom is er dan geen ondermenende JF piloot die een lading vanuit high sec meeneemt?

Sorry maar ik geloof niet dat iemand 100M voor een mwd betaald, dan fitten ze wel t1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
furby-killer schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 09:24:
[...]

Verkoop je mwd's voor 100M per stuk? Als dat zo is, waarom is er dan geen ondermenende JF piloot die een lading vanuit high sec meeneemt?

Sorry maar ik geloof niet dat iemand 100M voor een mwd betaald, dan fitten ze wel t1.
mjah todat er geen t1 in in 30 system range en je niet anders kan dan heb je 2 keuzes

a je koopt het

b je fit het niet en gaat snel dood omdat je de laatste bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou liever snel dood gaan dan 100M voor een MWD betalen. En je alliance gaat dan ook snel failliet, waarom brengt er geen JF piloot nieuwe mwds? En hebben jullie geen 1 POS daar die mwds kan produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het zijn ook niches en het is niet het enige dat een JF brengt. Er zijn 2 stations in de hele region waar we kunnen docken. 30x Jita sell order prijs klopt, maar dat betekent in absolute vorm niet 100m. Juist als het in absolute vorm meevalt, dan werken de hoge marges goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
y-t8: 5.5M, dat 30x is 150M+
quad lif: 2.5M, dat 30x is 75M
Cold gas: 2.1M, dat 30x is 60M+

Alleen bij de Phased Monopropellant I Hydrazine Boosters kom je op een normale prijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
furby-killer schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 09:24:
[...]

Dan ben je duidelijk niet in nullsec geweest. Er zijn voldoende PVP-ers die zat op geld hebben en op het laatste moment een MWD moeten fitten.

Kun je 2 dingen doen: Je laat de operation aan je neus voorbij gaan óf je koopt die superdure MWD. Als PVP-er zijnde weet ik dat je er alles aan doet om mee te kunnen doen aan de operation en als je dan toch zat op geld hebt, is dit een kleine brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:48:
[...]

Dan ben je duidelijk niet in nullsec geweest. Er zijn voldoende PVP-ers die zat op geld hebben en op het laatste moment een MWD moeten fitten.

Kun je 2 dingen doen: Je laat de operation aan je neus voorbij gaan óf je koopt die superdure MWD. Als PVP-er zijnde weet ik dat je er alles aan doet om mee te kunnen doen aan de operation en als je dan toch zat op geld hebt, is dit een kleine brug.
Klopt, maar een half jaar ofzo in null sec gewoont |:(

Hij zit in delve en omstreken, ze hebben daar elke dag pvp operaties. Zullen ze vast wel overleven, een dagje geen pvp operaties en een cov ops brengen die genoeg isk oplevert om een mothership te kopen (100 y-t8 mwds = 15B winst).

Er zijn ook voldoende mensen daar die niet zat geld hebben, als ze 100M zouden verdienen per module die geen drol kost dan zouden ze daar een hoop van brengen, en de prijs zou zakken.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 23-05-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Maak een alt, zet die in een corp dat kan docken en cashen maar! Daarnaast zal het niet zo'n vaart lopen met overpriced modules. Ligt ook aan de alliance die de region bezet en hoe deze de toevoer van normale modules regelt.

Zo heb ik een geruime tijd in Curse en omgeving mijn pod gedocked en daar zijn het NPC stations. Voordeel/Nadeel hiervan is dat iedereen kan docken en er dus vrijwel altijd een redelijke supply is aan redelijk geprijsde modules.

Ik heb ook in Querious, Delve en omstreken geleefd. Daar was het _toen_ aanzienlijk lastiger omdat er alleen maar PVP corporations konden docken. Gevolg hiervan is gewoon een enorm tekort aan modules en aan redelijk geprijsde modules. Logisch gevolg hiervan is dat je in plaats van 500k uitgeeft voor module-X dat je er dan 5m of zelfs meer voor uit geeft.

Supply-demand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

offtopic:
Je avatar lijkt wel "NC" te spellen... :)

Afgelopen week weer een mooie "oh shit"-erlebnis gehad: 2 uur gewacht op een operation die zou gaan beginnen en binnen 10seconden na de titanbridge was ik alweer klaar. -O-

Ik heb in ieder geval een leuk plaatje gemaakt van de 3 MM titans die klaarlagen, samen met een fleet van 250 support. (Waarvan inderdaad een groot gedeelte het niet overleefde.)

Afbeeldingslocatie: http://corrran.googlepages.com/fleet_form-up_t.jpg

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

De gatebug was lekker irritant. Support ging eens 2 jumps verplaatsen, eerste gate 1 relog vereist, 2de gate 2 relog's vereist om uiteindelijk dermate laat te laden dat de support fleet al in een pos zat of dood was. Als je 140 man 5 jumps wilt verplaatsen, dan hou je door de stuck-at-gate maar 15 man in fleet over. De bug gebeurt als je met meer dan 1 persoon tegelijkertijd door een gate wilt. Uiteraard knalt de kans omhoog met het aantal spelers in fleet. Voor een verdediger is het geniaal, maar grote offensieven is wegens een enorme stuck-at-gate-modifier niet mogelijk.

Dan maar in lowsec beetje rondhangen met een caracal. Een hauler met +2 warp strength jumpt in, mijn point erop, een harpy smeet een point erop en een command ship deed dat ook. Ik ging snel naar hull door gateguns, uitwarpen en die hauler ging ervan door.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fAGc9xqFUNq6cwJI6ApzAC6a/full.jpg
Zelfs karton is hulltankbaar.

In de voormiddag een verse drake proberen in te steken (letterlijke vertaling van "insert troops"). Lowsec geen probleem, 0.0 systeem geen probleem, maar ons slagveldsysteem was bubbled and camped. Leuk dat ze alles behalve dat vermelden, we waren outnumbered. Tot in Delve gepod, jumpclone naar PB, sell orders checken en een frigate kopen om de restjes eruit te vliegen. PB is uiteraard leeg wegens de enorme honeypot aan het front. 1 KIA ratting drake en 1 KIA mining osprey/hauler gezien.

Rokh's moeten versleept worden van Jita naar Amarr. Corp mates konden mijn inkoopprijzen niet geloven, het was goedkoper dan de minimale bouwprijs voor een gevorderde industrialist.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mPdxHEWNGiDLVwcsbBZqNug1/full.jpg
Jita gate met freighters campen?

De rokh's werden gefit en ik probeerde uit een rokh te stappen met leave ship. Ik zie mijn rokh nog staan, toen begon het door te dringen dat er gewoon een rokh model boven mijn pod hing. Dan maar undocken, jammer genoeg bleef er geen rokh boven mijn pod hangen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8xef1shkVWIu0VaxYea7disQ/full.jpg
Dit zou het meest angstaanjagende pod zijn en ongrijpbare instant warp in lowsec.

Ik ben benieuwd langs welke kant morgen een drake insteekbaar is. De korte route, maar pijnlijke route of de lange met titanbridges?

Voor de beelden van het slagveld zie scrapheap challange.
4 titans in onze voortuin
titan conga lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Die bug is kennelijk te omzeilen als je tijdens het jumpen snel op Escape drukt, en dan 'n paar sec. wacht totdat je in het andere systeem zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een week ofzo t2 heavy drones, en dus werd het tijd om de dominix te gaan gebruiken in pvp. Lekker goedkoop, en prima tegen zowel grote als kleine targets. Jammer genoeg in het derde gevecht verloren, zonder kills te krijgen, maar goed.

Eerste was een 1v1 tegen een andere domi. Hij had dual rep, dual injected, heavy neutron blaster setup. Waarschijnlijk had ik kunnen winnen, maar dat was het eerste gevecht en dus had ik er niks op tegen het uiteindelijk een draw te noemen. We hadden beide nog 2 cap boosters over, en hij heeft ze harder nodig dan ik, maar hij was wel van plan ze te gebruiken om weg te mwd'en, wat waarschijnlijk wel gelukt was.

Mijn domi setup is redelijk veelzijdig, maar het werkt wel best goed. Ik heb smart bombs, nos, neut, tracking disruptor, plates, armor rep en afterburner. De tracking disruptor + neuts + ab zorgden ervoor dat ik redelijk makkelijk uit zijn blaster range kon blijven (zijn mwd kostte veel te veel cap voor hem om lang te gebruiken). Smartbombs jaagden zijn drones weg, maar de bonussed heavy drones van een domi zijn te sterk om zomaar met smartbombs te vernietigen (gelukkig maar, want daardoor kan ik mijn smartbombs gebruiken als ik dicht bij de tegenstander ben en ook mijn eigen drones raak). Maar de tegenstander viel ook telkens mijn drones aan, waardoor het niet echt opschoot, en we het uiteindelijk maar een draw noemde.

De tweede was een hyperion die wat op station wilde spelen. Normaal doe ik niet mee aan station games, maar ik had tegen een hype weinig te verliezen, hij had ook nog eens sentry fire. Met TDs en ab bleef ik buiten zijn range hangen en hij deagressede al snel.

Daarna dezelfde hype piloot in een tempest, en hij had al eerder geklaagd dat ik hem niet durfde aan te vallen zonder gcc (was onzin, was toen niet geintereseerd in station games. Hij is -10 dus ik kan hem wel probleemloos overal aanvallen). Maar ik wilde het nu wel proberen, dus ik warp naar een asteroid belt, en hij kon duidelijk zien welke. Toen het gevecht begon al snel zijn drones uitgeschakeld, maar toen kwam zijn vriendje in een abaddon die net ingelogt was (*kuch* toevallig). Gelukkig voor mij was die bagger (geen mwd/ab, geen scorch), en hij kwam op 20km afstand uit warp. Door hem te disrupten, en ook wat te neuten eerst (toen ik nog niet wist dat hij toch geen scorch had), deed hij niet veel damage. Maar het betekende wel dat de tempest vrij schieten op mij had, en ik ook nog smart bombs moest gebruiken om van zijn drones af te komen (en veel cap heb je niet over tegen een tempest).

Mijn ecm drones vernietigden ze (achteraf had ik waarschijnlijk gewonnen als ik gewoon met ogre's door was gegaan, maar ja, dat is achteraf), en toen ging ik dus weer door met ogres op de tempest, zo goed als alles overloaden omdat ik ondertussen in hull was, en allignen naar random locatie en hopen dat de neuts zijn disruptor zouden uitschakelen. Dat gebeurde jammer genoeg niet, en uiteindelijk ontplofte ik toen hij net in hull kwam. Best slecht dat ze 2v1 bijna nog verloren.
En toen had die lolbroek in een tempest in local ook nog bedacht dat ie me eigenlijk 1v1 had gedood, de abaddon had maar 4k damage gedaan (dat is na resists, met 4k damage erbij was die tempest al erg dicht bij een wrak geweest), maar de enige reden dat die abaddon niks doen doen was omdat ik hem perma tracking disrupte. Anders had hij zon 500 dps gedaan van die afstand, en als ik de tempest had kunnen disrupten was het een stuk beter gegaan voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja je moet ook geen mensen met -10 vertrouwen :P ghehe. Maar wel sneu voor je mede gallente pilootje. Ik heb trouwens een vraag toevallig ook over heavy drones. Ik heb bijna tech 2 heavys getrained alleen nu vraag ik me eigenlijk af waarom :P een corpmember adviseerde het mij maar nu bedenk ik me waarvoor eigenlijk? Ik vlieg uitsluitend amarr schepen (http://eve-sheet.com/skills/pr0qz0r). Volgens mij kan de curse maar 2 heavy drones gebruiken en het enige andere schip met een dronebay zal een battleship zijn. Echter is dat een extratje en bovendien zijn heavy drones echt retetraag. Misschien dan toch maar crosstrainen naar de ishtar?

hmm blijkbaar kan de armageddon als enig amarr schip (naast carriers) 5 heavy drones lanceren :P nouja dan wordt dat mijn ubergank schip dan maar :D

[ Voor 10% gewijzigd door Proqzor op 25-05-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vertrouwde hem ook niet op zich, maar we hadden ook geen afspraak. Ik ging er alleen niet vanuit dat hij nog een vriendje erbij zou halen.

Van de amarr gebruikt alleen de geddon en carriers echt heavy drones (75m^3 drone bay BS kunnen ook 2 heavys, 2 meds, 1 light gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Voor Amarr kun je je beter speccen in medium drones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in die curse ipv 2 heavies 5 meds gebruikt dan kan je een mix maken van damage types (of EW) en ben je meer all-round. Plus het feit dat ze sneller zijn en dus ook beter kan inspelen op veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik kies voor 5 dezelfde drones in groep. 5 warrior II's tegen frigs of 5 valkyrie II's tegen cruisers. Of andere combinaties voor andere doeleinden. Een mengsel van heavies, mediums en lights blinkt nergens uit. Mediums zijn al traag genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Proqzor schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:45:hmm blijkbaar kan de armageddon als enig amarr schip (naast carriers) 5 heavy drones lanceren :P nouja dan wordt dat mijn ubergank schip dan maar :D
Pilgrim heeft 150m3 Drone Bay zou in principe dus 5 heavy/5 lights mee kunnen nemen, alhoewel ik zelf 10 med's 10 light's gebruik.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 26-05-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Maranno schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:17:
[...]
Pilgrim heeft 150m3 Drone Bay zou in principe dus 5 heavy/5 lights mee kunnen nemen, alhoewel ik zelf 10 med's 10 light's prefereer.
klopt alleen je kan maar 2 launchen en zoals hier al eerder is gezegd is dat minder dps dan 5 medium tech 2 drones. (blijkbaar:P)

Maar ik neem meestal 1 setje lights 2 setje mediums 1 set ecm drones mee.
AvanCade schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:33:
Voor Amarr kun je je beter speccen in medium drones.
Ik ben al gespecced in medium drones geloof ik :P of kan ik nog meer specialiseren? (ik heb mn skillist toegevoegd in de vorige post)

Maarja ik denk dat ik maar wat ga prutsen met de armageddon. Gebruik ik mijn bs 5 skill ook wat meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Pilgrim heeft echter maar 50mbit/s drone bandwidth, dus max 2 heavy drones :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hehe je hebt gelijk daar had ik nog niet naar gekeken, zoals eerder gezegt ik gebruik geen heavy t2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ipv 2 heavies ook eens 2 sentries proberen en daarmee snipen.
Warden I heeft een optimal van 50km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak dan gewoon een vexor en je bent een heel stuk goedkoper uit en je kan 3 sentries gebruiken. Wil je echt meer dan gebruik je een ishtar. Je gaat niet sentries gebruiken als je er maar 2 tegelijk kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 22:16
ik zou dan idd voor een ishtar gaan, aangezien ik denk dat je al T2 amarr cruiser skills hebt, is het enige probleem gallente cruiser 5. Duurt ongeveer 3 weken, dan heb je een veel beter schip om voor die T2 heavies. Trouwens, Gallente over het algemeen zijn beter voor heavy drones dan ieder ander ras.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

rapture schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:48:
Ik kies voor 5 dezelfde drones in groep. 5 warrior II's tegen frigs of 5 valkyrie II's tegen cruisers. Of andere combinaties voor andere doeleinden. Een mengsel van heavies, mediums en lights blinkt nergens uit. Mediums zijn al traag genoeg.
Zo'n rare combi van drones heb ik ook nooit wat gevonden. Volgens mij ben ik het ook nooit tegen gekomen in pvp, het is altijd een set van 5 (of minder, maar nooit een mix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie ze regelmatig, 2 heavies, 2 meds, 1 light. Ik ben tot nu toe altijd voor 5 meds gewoon gegaan, maar nu dat ik t2 heavies heb doe ik misschien een keer iets anders.

Al heb ik op zich ook wel liever de flexibiliteit van wat meer ruimte in de drone bay, en 5 gelijke med drones doen het gewoon goed tegen cruisers, terwijl die 2 heavies daar problemen kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dl.eve-files.com/media/0905/gridfumanual2.pdf

Goonswarm guide over het manipuleren van grids. Erg interessant. Wist al langer dat ze wel eens 'raar' doen, maar dat je grids kan manipuleren voor enig tactisch voordeel is voor mij nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Goonies heeft ook leuke/redelijk leerzame Youtube filmpjes onder het motto Goons University o.i.d.
Zonder politiek geneuzel is het wel handig als er echt grote en actieve groepen binnen EVE zijn.

Heb gisteravond op de ene client missiles zitten afknallen in een CNR om een paar corpies en soon to be corpies te helpen met standing voor de NPC waarbij VC een jumpclone standing heeft. En op de andere client zat ik in een commandship mijn autocannons af te laten ratelen om een corpie te helpen met de standing van de NPC waar iedereen binnen de V3SPA Group corpsen zo'n beetje standing voor heeft.

Ondertussen waren 2 andere clients op Autopilot onderweg met long jumps...

Heb toen mijn geluid maar even uitgezet want dat ging helemaal over zijn nek :+

Volgens mij heb ik geen gatebug meer gehad dus tijd voor de volgende V3SPA groupmine dan maar komende maandag.

Wel zonde dat je geluid niet (zonder helemaal techie te worden) kunt verdelen over je speakers.

Eigenlijk gewoon 3 dikke game-pc's nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
GamemasterByte schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:00:
ik zou dan idd voor een ishtar gaan, aangezien ik denk dat je al T2 amarr cruiser skills hebt, is het enige probleem gallente cruiser 5. Duurt ongeveer 3 weken, dan heb je een veel beter schip om voor die T2 heavies. Trouwens, Gallente over het algemeen zijn beter voor heavy drones dan ieder ander ras.
ja ik heb ook al naar deze optie gekeken. Misschien dat ik het toch maar doe dan. Echter moet ik nog gallente frigate 4 trainen, is ook weer een hele dag :P:P:P misschien dat ik dan ook wel voor gallente frigate 5 ga voor de ishkur ofzo. Is wel grappig dingetje geloof ik. Maar ik ben bang dat ik dan ook nog medium en small rail en hybrid 5 moet trainen.

Nouja ik zie wel even! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op zich kunnen blasters prima zonder t2 gebruikt worden (al is t2 natuurlijk beter, maar voor pulse lasers en ACs heb je het gewoon nodig voor de t2 ammo).

En ishtar gebruikt normaal gesproken geen med turrets, dus die hoef je niet te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Proqzor schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:42:
Echter moet ik nog gallente frigate 4 trainen, is ook weer een hele dag :P:P:P
Ach gossie :P Een van mijn toons is bezig met Gallente Freighter 4, de andere met Mining Barge V. Freighter V begin ik voorlopig nog niet aan :P

Het is dat freighter nu 'tussendoor' (787.000 is wel klein 8)7 Zegt hij na maanden met een Iteron van 38k rond te hebben gevlogen...) komt, en adv. spaceship command (anders is freighter _traag_), anders was ik al mooi op weg naar perfect miner :9 Als nu eindelijk die wardecs eens ophouden kan ik tevens weer aan mijn standings gaan werken voor perfect refine zonder tax.

Andere toon is bezig perfect booster te worden. Langzaam maar zeker kan ik steeds meer dingen doen voor corp, en wordt ik een asset ipv liability :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 00:11:
Goonswarm guide over het manipuleren van grids. Erg interessant. Wist al langer dat ze wel eens 'raar' doen, maar dat je grids kan manipuleren voor enig tactisch voordeel is voor mij nieuw :)
Volgens mij hebben ze het van RA geleerd en later verfijnd want die waren daar al mee bezig ten tijde van de CA vs SA war. Idem voor logoffski's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:46:
[...]
Ach gossie :P Een van mijn toons is bezig met Gallente Freighter 4, de andere met Mining Barge V. Freighter V begin ik voorlopig nog niet aan :P
Mmm moet ff patsen hoor :P

http://eve-sheet.com/skills/Masonius

Vooral z'n spaceship command ;) 50+ dagen skills zijn heerlijk, alhoewel ik die skilllque echt het meest briljante toevoeging in EVE ooit vind. Krijg eindelijk kleine skills getrained omdat ik niet vergeet dat ik geen superlange skill aan heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ging me niet om het patsen (ik weet ook wel dat er erg veel capsuleers zijn met meer SP dan mijn 13m), maar meer dat Proqzor 'moeilijk' doet over een skill van een dag :P

Waarom geen warfare link specialist trouwens? Ik zie wel Mining Director V (met prereqs naar V). Is dat puur voor Mining Foreman Mindlink implant en is een ander booster?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:14:
[...]

Vooral z'n spaceship command ;) 50+ dagen skills zijn heerlijk, alhoewel ik die skilllque echt het meest briljante toevoeging in EVE ooit vind. Krijg eindelijk kleine skills getrained omdat ik niet vergeet dat ik geen superlange skill aan heb :D
nice ;) Jean heeft ongeveer hetzelfde, alleen geen capital ships en jump freighters (scheelt 4mln sp oid?) :P Ik heb alleen iets meer skills op 5 :)

[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 28-05-2009 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik heb even een beginners vraagje.

Ik heb de afgelopen anderhalve maand ongeveer een beetje rondgekeken in EVE. Heb mijn char wat uitgebreid, missies gevlogen, mining gedaan. Skills getrained. Eingen corp gestart, je kent het wel, lekker rondgekeken.

En nu weet ik het niet meer. Moet ik missies blijven doen ? Hoe krijg ik beter schepen ? Ik hoor veel mensen over Tech 2 of zoiets ? Hoe kom ik nu eigenlijk verder ?

Het is niet dat het niet leuk is hoor, maar misschien verwacht ik wat anders ? Hoor ik niet beter items te krijgen van missies ? Langzaam aan andere schepen te kunnen kopen / maken ? Ik ben gewoon een beetje de weg en het doel kwijt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ActualFantasy schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:31:

Ik heb de afgelopen anderhalve maand ongeveer een beetje rondgekeken in EVE. Heb mijn char wat uitgebreid, missies gevlogen, mining gedaan. Skills getrained. Eingen corp gestart, je kent het wel, lekker rondgekeken.

En nu weet ik het niet meer. Moet ik missies blijven doen ? Hoe krijg ik beter schepen ? Ik hoor veel mensen over Tech 2 of zoiets ? Hoe kom ik nu eigenlijk verder ?

Het is niet dat het niet leuk is hoor, maar misschien verwacht ik wat anders ? Hoor ik niet beter items te krijgen van missies ? Langzaam aan andere schepen te kunnen kopen / maken ? Ik ben gewoon een beetje de weg en het doel kwijt zeg maar.
Het is maar net wat je het leukst vind. Als je graag andere spelers aan puin helpt zou ik gewoon missies blijven doen voor isk en lp en ondertussen mooie skills blijven trainen. Ik weet niet welk ras je het meest aanspreekt maar ik zou me even verdiepen in de verschillende soorten schepen en watvoor combat het beste bij jou past zeg maar. Elk race heeft zn eigen specialiteiten, ik kan het je voor gaan uitkauwen en dan ben ik zo een a4 verder maar je kan ook even de verschillende races en hun cruisers/bc's en bs's nakijken. Als je bijvoorbeeld voor combat gaat zou je kunnen trainen voor level 3 missies en daarbij specifiek voor 1 schip kunnen gaan. Neem bijvoorbeeld de harbinger van amarr. Hier heb je een aantal primaire skills voor nodig die belangrijk zijn om te trainen zodat je zwaardere missies kunt doen. Het begint eigenlijk bij tanking. Hull upgrades zorgt voor meer hp repair systems voor sneller repairen en mechanic voor hull hp points. Mechanic heb je ook nodig om bepaalde 'mods' te installeren maar daar ben je vast ook al achter gekomen :P Tech 2 is niks anders dan een soort van upgegrade versie van tech 1 meestal heb je hierbij lvl 4 of 5 in een bepaalde skill nodig om ze te gebruiken. Maar dat kan je per item in de skill requirements zien.

Ik zou als ik jou was eerst kijken naar wat je graag wil doen. Dan kan je kijken wat voor schip je het liefst wil vliegen en daarna welke skills je moet trainen. Bij amarr is het vaak tanking(mechanic skills) energy (engineering skills, capacitor regen rate en maximale energy van je capacitor e.d.) en gunnery skills (belangrijk zijn vooral de supports vind ik, controlled burst voor minder energy verbruik van je guns bijv.) Daarnaast moet je je ship ook kunnen fitten, daar heb je fittingskills voor nodig zoals Electronics Engineering en Weapon upgrades en Advanced Weapon upgrades (kan je pas krijgen bij level 5 WU).

Nouja misschien dat dit een beetje helpt :P

oja wat misschien ook wel handig is om te weten. Je hebt vaak per ras bepaalde learningpaths. Bij amarr is dat vaak voor gunnery:

Punisher -> evt Coercer -> Omen/Maller -> Harbinger -> Abaddon (voor missies) of andere battleships :P
Daar tussen in kan je trainen voor tech 2 schepen
Crusader -> Retribution -> Zealot

Je kan ook een andere weg inslaan. Namelijk khanid ships of recons (ewar cruisers en ook frigates)

Je hebt hierbij minder keuze helaas :P
Malediction -> Vengeance -> Sacrilege

en

Sentinel -> Pilgrim/Curse

[ Voor 9% gewijzigd door Proqzor op 28-05-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:18:
nice ;) Jean heeft ongeveer hetzelfde, alleen geen capital ships en jump freighters (scheelt 4mln sp oid?) :P Ik heb alleen iets meer skills op 5 :)
Stelletje carebears. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:14:
[...]

75M is aardig wat! Ik was er bijna vanaf het begin (december 2003?) bij, maar ben blijven steken bij carriers een jaar geleden met 51M SP... en speel nooit meer! :/ Ik raakte in de ban van WoW, maar dat is een andere discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Been there, ook jaaaren WoW gaan spelen maar na de tegenvallende meer-van-hetzelfde Lich-King expansion weer terug naar EVE :) Leuk te zien dat je nog steeds leeft Corrie, EVE chars in de koelkast of weg? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:03:
Ging me niet om het patsen (ik weet ook wel dat er erg veel capsuleers zijn met meer SP dan mijn 13m), maar meer dat Proqzor 'moeilijk' doet over een skill van een dag :P

Waarom geen warfare link specialist trouwens? Ik zie wel Mining Director V (met prereqs naar V). Is dat puur voor Mining Foreman Mindlink implant en is een ander booster?
Was ook niet dat jij aan het patsen was, maar ik moest ff toen ik jou bericht las omdat ik een eikel ben :P

Ik heb een JC ergens met de mining mindlink ding, maar ik mine eignelijk nooit, heb ergens een orca liggen in empire met de mininglinks en zooi. Gebruik dit char eigenlijk alleen voor haulen op het moment :X

Oh en 75m is niet zo bijzonder, deze had hoger moeten zijn, mijn 6 maanden later begonnen PVP char heeft 81m sp :P Maar op de account van masonius zit ook nog een builder alt toen ik nog aan inventen deed om zo meer te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ActualFantasy schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:31:

Belangrijkste is een (aantal) channels te joinen waar je gerust met je vragen direct terrecht kunt. Sprekende voor eigen parochie zeg ik join het ingame V3SPA channel, stel je vragen, en have fun. Dat gezegd te hebben, er is geen recruitment noodzaak, eerder eentje van jammer dat er geen serieus helpchannels voor Nederlandstaligen (nog) is.

Beetje mazzel krijgt United Games de licentie voor o.a. Nederland en gaat dat soort zaken dan in een stroomversnelling.

* yared hoopt alleen maar dat er never nooit een Nederlandstalige EVE client komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat als eve een nederlandstalige client krijgt het een enorme flop wordt. Elke nederlander download alsnog de engelstalige client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
we zijn tenslotte geen duitsers :+

nee doe mij ook maar geen nederlandstalige versie.

moet zeggen dat de laatste patch simpelweg te lang heeft geduurt en mij de afgelopen paar dagen toch eheft weerhouden van spelen (vaak chrashen met jumpen enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hadden jullie ook dat beide laatste autopatchers crashten? Heb handmatig de goede gedownload en die deed het wel.

Hoop niet dat het een vast item wordt :X

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik was met een kestrel aan het verkennen om te zien of de route veilig genoeg was voor een drake. Ik beland in een bubble en koos een alternatieve route. Ik zag een goon in local en vroeg af of hij actief was. Zonder te vragen kreeg ik al snel antwoord.
  • [08:45:59] YuuLike FryLice > i shit on your moms cock
Ik liet wat faction missiles in de bestemming achter en ging terug. Mijn kestrel verscheen achter een Goon drake en ik ging snel richting een safespot om kat uit de boom te kijken.
  • [08:51:09] YuuLike FryLice > ???
  • [08:51:20] Qivali > ???
  • [08:51:40] YuuLike FryLice > ???????????????????????????????????????
  • [08:51:48] Qivali > ffffffffffffffffff
  • [...]
  • [08:52:16] YuuLike FryLice > it is a mystery
  • [08:52:49] Qivali > So what's up mang?
  • [08:53:05] YuuLike FryLice > this exe guy in system warped on grid in a kestrel and then left
  • [08:53:21] YuuLike FryLice > i was like w/e
  • [08:53:39] Qivali > Sounds like you better watch out.
  • [08:54:18] YuuLike FryLice > yeah if i fall asleep at the keyboard he might kill me
Hij ging verder en ik ging ook verder. Ik pakte een drake uit mijn hangar en veronderstelde dat de route veilig genoeg was. Daar heb je de Goon drake. Snel naar een safespot om nog een keertje kat uit de boom te kijken. Hij ging verder en ik ging ook maar verder.

Ik beland 11km naast hem en checkte snel zijn fitting. Hij kon tacklen en overrigged tanken, maar ik had locking snelheid en damage aan mijn kant. Ik zou zijn drones kunnen afmaken met mijn drones zodat ik 2 minuten kon uithouden en hij zou onder mijn vuur 4 minuten kunnen uithouden.

De neus wees naar een gate, align, microwarp, cloak en naar een safespot warpen. Hij had niet eens de tijd om mij te proberen locken. Hij ging ervan uit dat ik naar die gate ging en ging aan de andere kant van die gate wachten. Ik draaide mij om, ging ervan uit dat mijn volgende systeem safe is en ging verder. On scan rook ik een hawk, een pilgrim,... gelukkig zaten ze niet op mij te wachten. En ik ben veilig aangekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 30-05-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:10
furby-killer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:45:
Ik denk dat als eve een nederlandstalige client krijgt het een enorme flop wordt. Elke nederlander download alsnog de engelstalige client.
Ik denk dat het nog reuze mee zou vallen. Er zit tegenwoordig meer dan alleen computer nerds op 't internet, ouderen die Engels net even teveel moeite vinden voor hun vermaak, jongeren die niet al te goed zijn in talen, etc. Kijk maar eens hoe populair Nederlandse ondertitels zijn voor Engelse TV series. Ik ben de enige in een familie van vier die een absolute hekel heeft aan Nederlandse ondertitels (voor engels gesproken films), de rest heeft graag wel ondertitels en dat terwijl de hele familie engels begrijpt (in verschillende graden van begrip).

Ik denk echter dat de markt voor EVE-Online gewoon te klein (ENG+NL) is om er teveel aandacht aan te geven, er moet toch enorm veel vertaald worden en dat moet toch betaald worden. Het is niet een eenmalige actie, het moet steeds worden bijgewerkt. Wellicht dat ze er ooit in de toekomst aan beginnen, een IDeal betaal mogelijkheid zou bv. al een hoop Nederlanders makkelijker laten betalen (niet iedereen zit te wachten op een PayPal account, zelfs een hoop volwassenen vinden Credit Cards online nog heel eng/onveilig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moah, paypal is anders geen slecht id.... je kan nml je giro/bank account koppelen aan je paypall account, heb je geen creditcard nodig om te kunnen betalen via paypal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:28
Cergorach schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:01:
een IDeal betaal mogelijkheid zou bv. al een hoop Nederlanders makkelijker laten betalen (niet iedereen zit te wachten op een PayPal account, zelfs een hoop volwassenen vinden Credit Cards online nog heel eng/onveilig).
Volgens mij kan je al heel wat jaren rechtstreeks een bedrag van je bankrekening laten afschrijven :). Geen Paypal of creditcard meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 22:16
Omdat mensen hier zo dol zijn op plaatjes, hier nog een paar:
[Wild Monkey]
[Soldier Monkey]
[Scout Monkey]
[Tank Monkey]
[Trader Monkey]
[Wild Monkey]
[Noob Monkey]
[Spy!!]
[Desync Monkey]
[Bait Monkey]

Sommigen zijn best wel heel flauw, maar vond ze wel gaaf :9 Nee, ik heb ze niet gemaakt, ik post ze hier alleen maar.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Cergorach schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:01:
[...]

Ik denk dat het nog reuze mee zou vallen. Er zit tegenwoordig meer dan alleen computer nerds op 't internet, ouderen die Engels net even teveel moeite vinden voor hun vermaak, jongeren die niet al te goed zijn in talen, etc. Kijk maar eens hoe populair Nederlandse ondertitels zijn voor Engelse TV series. Ik ben de enige in een familie van vier die een absolute hekel heeft aan Nederlandse ondertitels (voor engels gesproken films), de rest heeft graag wel ondertitels en dat terwijl de hele familie engels begrijpt (in verschillende graden van begrip).

Ik denk echter dat de markt voor EVE-Online gewoon te klein (ENG+NL) is om er teveel aandacht aan te geven, er moet toch enorm veel vertaald worden en dat moet toch betaald worden. Het is niet een eenmalige actie, het moet steeds worden bijgewerkt. Wellicht dat ze er ooit in de toekomst aan beginnen, een IDeal betaal mogelijkheid zou bv. al een hoop Nederlanders makkelijker laten betalen (niet iedereen zit te wachten op een PayPal account, zelfs een hoop volwassenen vinden Credit Cards online nog heel eng/onveilig).
Ik koop me timecards via een duitse shop : http://www.mmorg-shop.com/
Per card is het zo 2 euro duurder en maak het geld over. Binnen een paar dagen heb ik het.
Zelf heb ik nog nooit paypal gebruikt.

Maar het zou wel mooi zijn als ze empire een keer vergrote.
het wordt steeds drukker en drukker in empire maar dat is volgens mij nog nooit vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
meer drukte in empire: sjah geen problemen mee, op den duur krijg je dus dat mensen gaan "verhuizen" wegens bijv lag ;-), of je krijgt corps/alliances die groot genoeg worden om van empire naar low/0.0 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat moet je ook in empire :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Schuilen als de russen komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hahaha die houden we hier in 0.0 anders ook wel goed bezig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
De_Bastaard schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:00:
Hahaha die houden we hier in 0.0 anders ook wel goed bezig >:)
Ja dat verbaasd me wel. Toen dat 3 maanden geleden begon had ik niet verwacht dat ED/IRC het heel lang ging vol houden. Wel leuk dat RA/NC/Goons zich redelijk aan jullie vergaloppeerd hebben. Geeft toch weer het leuke van EvE weer. Je kan nog zo groot zijn, eve heeft zijn eigen regels in tegenstelling van andere MMO's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Inderdaad, we zitten al zo'n 3 maanden in deze war en tot nu toe is er al heel wat ISK over de balk gegaan. Wij hebben al iets van 90 large towers verloren, en 50 large gekilled. Sov 4 verloren in een system ... maar sinds gisteren hebben we een paar jumps verder weer SOV4 in een ander system >:)

Grappige is dat RA nu samen met Initiative en X.I.X ook nog eens tegen -A- en Atlas zit te vechten... ben benieuwd hoe lang ze dat op twee fronten kunnen volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is natuurlijk wel eigen schuld van RA, en niet echt slim als je weet dat je waarschijnlijk tegen AAA moet gaan vechten. (Toen jullie je terugtrokken onder druk van NC/goons hadden ze gewoon lekker kunnen blijfen zitten).

Net weer een domi verloren. Was 1 andere in een geddon in system, en hij wilde vechten. Ik geen probleem mee, en ik was redelijk aan het winnen (tracking disrupter ftw). Was geen 1v1 afgesproken, en ja hoor zijn alt logged in en komt met navy mega om mij te kunnen verslaan, wat niet verrassend redelijk lukt.

Wat ik me afvraag, ben ik nu de enige die die bijzonder triest vind? Als zijn alt gewoon in het systeem ernaast had gelegen had ik het gewoon zielig gevonden, dat ie blijkbaar wanhopig voor kills is. Maar ook al is het resultaat exact hetzelfde, dat ie logonski moet doen vind ik toch een heel stuk triester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Naïef geloof in eerlijk gevecht? Uiteindelijk heeft hij jouw wallet geraakt zodat je harder moet ratten/missioning/traden/... of goedkopere schepen moet fielden. Je kan eenmaal niet andermans kaarten volledig zien. Aan de andere kant kan de andere jouw kaarten niet volledig zien.

De servers zitten continue op zijn bek te gaan, is dat vandaag ook zo?

[ Voor 20% gewijzigd door rapture op 03-06-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Even een vraag. Ik heb net die kaart bekeken van welke corp waar zit en zo.

Maar wat ik me afvraag. Hoe wordt dit bepaald, wie welk stukje ruimte beheerst ? Is dat een kwestie van, ik zeg dat ik dit heb en jij durft er niet te komen, of is het echt iets, hoe zeg je dat, bepaald doordat je het stukje ruimte echt hebt met structures en zo ?

Misschien dom voorgesteld, maar werkt het zoals in Settlers vroeger. De grens schuift steeds verder op doordat ik meer gebouwen bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Sov claimen in een gebied met een overwicht aan pos'en. Na verloop van tijd heb je voldoende sov over een voldoende grote gebied (constellations) dat je naam vernoemen op de kaart zinnig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zijn er nog vrije gebieden ?

Misschien beetje grootheidswaanzin, maar kun je ooit in je uppie een control tower bouwen ? en beheren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Toch maar weer EVE gaan spelen, ondanks dat ik er nooit echt "ingekomen" ben begon ik het toch te missen, opnieuw trial gespeeld om te kijken of ik het echt wilde spelen, en in plaats van dat ik snel snel alles wil doen en snel snel bij een grote 0.0 corp wil en snel snel wil pewpew-en ben ik nu van plan om alles rustig aan te doen, beetje mission runnen, beetje traden, skills trainen, eer-gister EVE University gejoined, helaas is deze constant wardecced en door de lockdown policy van de Uni mag ik dus niet undocken, dat betekent dus 23/7 in een station te zitten en niks te doen, heb maar een alt gemaakt, Amarr, welke denk ik toch mijn main word (vind het RP aspect van Amarr stukken leuker, + lasers zijn pewpew!). Denk dat het handiger is als ik de Uni verlaat en een tijdje nog in een NPC corp blijf...

IGN: Naj Kire

tips? :-)

[ Voor 13% gewijzigd door roodbwoy op 03-06-2009 14:50 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.