Nu een week ofzo t2 heavy drones, en dus werd het tijd om de dominix te gaan gebruiken in pvp. Lekker goedkoop, en prima tegen zowel grote als kleine targets. Jammer genoeg in het derde gevecht verloren, zonder kills te krijgen, maar goed.
Eerste was een 1v1 tegen een andere domi. Hij had dual rep, dual injected, heavy neutron blaster setup. Waarschijnlijk had ik kunnen winnen, maar dat was het eerste gevecht en dus had ik er niks op tegen het uiteindelijk een draw te noemen. We hadden beide nog 2 cap boosters over, en hij heeft ze harder nodig dan ik, maar hij was wel van plan ze te gebruiken om weg te mwd'en, wat waarschijnlijk wel gelukt was.
Mijn domi setup is redelijk veelzijdig, maar het werkt wel best goed. Ik heb smart bombs, nos, neut, tracking disruptor, plates, armor rep en afterburner. De tracking disruptor + neuts + ab zorgden ervoor dat ik redelijk makkelijk uit zijn blaster range kon blijven (zijn mwd kostte veel te veel cap voor hem om lang te gebruiken). Smartbombs jaagden zijn drones weg, maar de bonussed heavy drones van een domi zijn te sterk om zomaar met smartbombs te vernietigen (gelukkig maar, want daardoor kan ik mijn smartbombs gebruiken als ik dicht bij de tegenstander ben en ook mijn eigen drones raak). Maar de tegenstander viel ook telkens mijn drones aan, waardoor het niet echt opschoot, en we het uiteindelijk maar een draw noemde.
De tweede was een hyperion die wat op station wilde spelen. Normaal doe ik niet mee aan station games, maar ik had tegen een hype weinig te verliezen, hij had ook nog eens sentry fire. Met TDs en ab bleef ik buiten zijn range hangen en hij deagressede al snel.
Daarna dezelfde hype piloot in een tempest, en hij had al eerder geklaagd dat ik hem niet durfde aan te vallen zonder gcc (was onzin, was toen niet geintereseerd in station games. Hij is -10 dus ik kan hem wel probleemloos overal aanvallen). Maar ik wilde het nu wel proberen, dus ik warp naar een asteroid belt, en hij kon duidelijk zien welke. Toen het gevecht begon al snel zijn drones uitgeschakeld, maar toen kwam zijn vriendje in een abaddon die net ingelogt was (*kuch* toevallig). Gelukkig voor mij was die bagger (geen mwd/ab, geen scorch), en hij kwam op 20km afstand uit warp. Door hem te disrupten, en ook wat te neuten eerst (toen ik nog niet wist dat hij toch geen scorch had), deed hij niet veel damage. Maar het betekende wel dat de tempest vrij schieten op mij had, en ik ook nog smart bombs moest gebruiken om van zijn drones af te komen (en veel cap heb je niet over tegen een tempest).
Mijn ecm drones vernietigden ze (achteraf had ik waarschijnlijk gewonnen als ik gewoon met ogre's door was gegaan, maar ja, dat is achteraf), en toen ging ik dus weer door met ogres op de tempest, zo goed als alles overloaden omdat ik ondertussen in hull was, en allignen naar random locatie en hopen dat de neuts zijn disruptor zouden uitschakelen. Dat gebeurde jammer genoeg niet, en uiteindelijk ontplofte ik toen hij net in hull kwam. Best slecht dat ze 2v1 bijna nog verloren.
En toen had die lolbroek in een tempest in local ook nog bedacht dat ie me eigenlijk 1v1 had gedood, de abaddon had maar 4k damage gedaan (dat is na resists, met 4k damage erbij was die tempest al erg dicht bij een wrak geweest), maar de enige reden dat die abaddon niks doen doen was omdat ik hem perma tracking disrupte. Anders had hij zon 500 dps gedaan van die afstand, en als ik de tempest had kunnen disrupten was het een stuk beter gegaan voor mij.