CopyCatz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:25:
[...]
Blijkbaar is er afgelopen zondag in de meeting besloten om de tent op te heffen maar we horen niks officieels, anderen zijn weer bezig om toch nog een doorstart te maken. M.a.w. er gebeurt niks meer nu... Zal wel eerder in caod staan dan wij het horen verwacht ik.
Je klinkt een beetje teleurgesteld, maar zat je er dan nog met hart en ziel in, of zit er wel iets waars in de reden voor het opheffen van de tent?

rapture schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:32:
[...]
De kennismonopolie.
Het is juist het doel dat EVE geen goede allesomvattende handleidingendatabase heeft. Elke grote entiteit doet eigen onderzoek om aan verhandelingen, papers,... en competitief voordeel te geraken. En het kan met elke lange downtime patch veranderen. Continue onderzoeken en updaten.
Mee eens dat ze dit naar buiten toe aanhangen, en dank aan Goons mankracht om het bij te houden, maar binnen de organisatie ontbreekt de kennis ook. Simpel gezegd; er is zoveel informatie en de toko intern/game groet zo hard, zelfs CCP is vologens mij regelmatig de weg kwijt.
Mijn inziens is dit het moment dat ze met goede community services moeten komen anders word het nooit wat met hun socal gaming/social networking ambities.
Gok dat zodra de nieuwe ingame browser werkt we wel wat nieuwe webdiensten zullen zien zoals ene LinkedIn voor EVE.
Trin1ty schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:13:
Ik zie een hoop mensen voor het eerst starten, maar ik begreep altijd dat met name bij EVE het eigenlijk een beetje zinloos was om nu nog te starten vanwege de enorme (niet meer in te lopen) achterstand op de spelers die het al heel lang spelen. Ik chargeer het nu een beetje maar dat heeft mij eigenlijk ook een beetje weerhouden om verder te spelen. Maar was er nu een patch recent die dat soort problemen wat minder maakte of vergis ik me dan?
Achterstand, het gevoel van... het is het stigma waar elk bestaand spel mee van doen heeft, maar je opmerking mbt die 'patch' die achterstandsproblemen zou oplossen snap ik niet helemaal.
Ik snap dat het voor nieuwe spelers zo mag lijken dat je een 'te' grote achterstand hebt. Ja, je hebt een achterstand. Logisch toch, je begint net en sommige spelen dit al 5 jaar. Maar in tegenstelling tot nagenoeg elke mmo die ik ken, kun je juist door die achterstand dingen doen die anderen niet meer kunnen/durven.
Man, die eerste keer mijn autopilot settings fout en vervolgens met hauler door 0.3... bonk bonk hartklopping
Of die eerste keer minen in low-sec, of even 'kijken' in The Fountain en in local zingen; the're no chicks in BoB space
Een OT op zijn neus meppen met 10 frigs, gewoon ervoor gaan, fuck the implants!
En voor jou is het de gewoonste zaak eerst even op lvl1 te beginnen en heb je er nog moeite mee. Ik moest verdomme gisteren een cruiser ZOEKEN + fitten omdat ik de frikking gate niet door mocht met mij marauder...
Ben zojuist na 3 jaar actief spelen voor het eerst met een nieuw onderdeel bezig binnen EVE.
Vrees niet dat dit het laatste nieuwe onderdeel zal zijn
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!