[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 83.742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:11
-ko- schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:00:
Toevallig, ben vandaag ook begonnen. Net even de tutorial doorgespeeld en een mission gedaan voor een contractor die een fighter pilot van me wil maken.

Voor de rest snap ik volgens mij nu 1% van het spel. Ik vind het leuk, maar weet niet of ik het om ga zetten in een betaald ding. Zeker niet omdat het voor mij totaal niet duidelijk is wat een account nu kost...
1 maand via iDeal = 15,-
Hier nog mensen met must reads voor beginnerts?
Grismar's Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:54
sHELL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 02:57:
Hmmmm, nieuwe ingame brouwser (die trouwens ergens in November komt) is erg prettig.
he, er komt een fatsoenlijke browser in ipv een of ander schermpje dat in staat is een handjevol pagina's weer te geven (Pagina's waarvan de locatie verdacht veel op een URL lijkt)? :P

Dat is best goed nieuws, want Copy URL, alt-tab, ctrl-V, enter gaat ook vervelen als je corpmates weer eens plaatjes, youtube linkjes (of iets meer EVE gerelateerd) killboards aan het spammen zijn :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29
Of een GTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Een in-game PLEX card bedoel je? Die zitten toch rond de 300 miljoen? Lijkt me voor een beginnende speler nog niet echt haalbaar :P

(En voor mij ook niet :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Nee, een GTC is een gamteime card voor 2 maanden spelen, kost je rond de 30 euro.
Die kun je dan omzetten in 2 plexes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik log in, "shutdown in 10 seconds", dan toch maar uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
ja hoop dat iedereen een redelijk lange skill van minstens 12uur oid aan heeft staan, want ccp+upgrades, moah gaat niet altijd super ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
Dat had ik ook. Ik was er niet van op de hoogte dat er alweer extra downtime ingelast is.Vind het wel zonde dat het vaak midden op de dag van de eu tijdzone plaatsvind. Ik had nog net tijd om wat extra skills in de que te zetten.

Btw; als je paypal of een cc hebt, koop je een gtc al voor rond de €25,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101336

Ik speel nog maar een kleine 3 week maar begin nu toch al aardig zat te worden van al die downtime.. Snap opzich wel dat het met zo'n grote server van belang is om regelmatig onderhoud te plegen maar dit lijkt mij een beetje te ver doorgeslagen in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Je raakt er vanzelf aan gewend, zorg gewoon dat je genoeg andere dingen te doen hebt (EFT, pos, corp/ally forums) en DT is ineens zo voorbij >:) Vaak is hij ook niet eens 1 uur, maar meer iets van 35-40min ofzo.

Database upgrades zijn meestal wel redelijk ingeschat, nieuwe server patches zijn degene waar je echt goed moet plannen met skills. Het enige waar je op moet letten is dat ze de server weer platgooien als hij net 5min online is. Zorg dus dat je het eerste uur of wat voorzichtig bent met wat je doet in eve :)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tip. Ik ben langzaam aan ook op zoek naar een doel binnen EVE, ik zit te denken aan PVP maar ben bang dat ik eerst maanden nodig heb om de skills zover te krijgen, tenminste.. wil ik een beetje competitief mee kunnen spelen met de grote jongens is dit denk ik wel nodig. Dus what-to-do tot die tijd is mijn probleem.

Ook heb ik geen flauw idee hoe ik een corp of alliance uit moet zoeken en vraag mij af of die mij nu al willen hebben. Ik vlieg trouwens al wel een Cruiser dus heb al aardig wat firepower (2 med auto cannons en 3 standaard misslelaunchers)
Fittings snap ik nu allemaal wel hoe het werkt. Nu de rest van het spel nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Stel je voor zeg, je kan niet 24/7 spelen maar 23/7, de wereld vergaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:13
Melniek schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:15:
Dat had ik ook. Ik was er niet van op de hoogte dat er alweer extra downtime ingelast is.Vind het wel zonde dat het vaak midden op de dag van de eu tijdzone plaatsvind.
Wees blij. Midden op de dag hoor je te werken. Er zijn landen waar downtime midden in de avond valt, da's pas lastig.
pingkiller schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:41:
3.EVE PVE blijft gigantisch saai. Er zit gewoon 0.0 spanning in. Zelfde geld voor minen. Je weet wat je krijgt en wat je ervoor moeten doen. En dan 'doen' is vaak dan ook nog eens erg saai.
De keuze in pvp/pve/minen is juist erg handig vind ik:

- PVP schept verplichtingen (aanwezig zijn bij ops, cta) die niet altijd stroken met je rl sociale verplichtingen
- PVE geen verplichtingen, maar je moet wel actief bezig zijn achter de pc.
- Minen/traden/market orders geen verplichtingen, niet actief bezig zijn. Ideaal als je 20 afleveringen 'the Fringe' wilt inhalen en ondertussen semi afk toch wat isk wilt binnenhalen

Ieder spelelement heeft zo zijn voor- en nadelen die je kunt inzetten / omzeilen wanneer het nodig is.

[ Voor 51% gewijzigd door CopyCatz op 22-09-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[rant]
Op ravenger zal ik maar niet reageren. Maar de opmerking "Midden op de dag hoor je te werken" schept mijn verbazing. Niet iedereen heeft een kantoorbaan van 8 tot 5 dus snap je opmerking echt niet.

*mompelt wat over opmerkingen richting de WoW userbase van sommige mensen en kijkt dan naar de EVE userbase*
Ik hoorde positieve verhalen over de userbase van EVE maar door de twee bovenstaande reacties begin ik toch te twijfelen aan de volwassenheid ervan. Of het ligt aan mij dat ik inlevingsvermogen heb in andere mensen.
[/rant]

PVP en zowel PVE hebben beide toch verplichtingen? Meende gelezen te hebben dat PVE later juist ook meerdere mensen nodig had of valt alles grotendeels toch wel solo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Alleen als je 7/10 (moeilijkheid) plexes (instances) en level 5 missies gaat doen kan het zijn dat je het niet meer alleen aan kunt, maar level 4's wat toch het meeste geld verdient kan je makkelijk solo.

(level 5's ook wel maar met moeite en veel ervaring, mijn active tank Paladin heeft het best wel lastig dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bij PvP wordt je vaak wel geacht mee te spelen. Vooral als het gaat om grote fleetbattles :) Alliance members zijn niet blij als je alleen inlogt om geld te verdienen maar niet komt opdagen zodra je space moet verdedigen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Anoniem: 101336 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:20:
[rant]
Op ravenger zal ik maar niet reageren. Maar de opmerking "Midden op de dag hoor je te werken" schept mijn verbazing. Niet iedereen heeft een kantoorbaan van 8 tot 5 dus snap je opmerking echt niet.

*mompelt wat over opmerkingen richting de WoW userbase van sommige mensen en kijkt dan naar de EVE userbase*
Ik hoorde positieve verhalen over de userbase van EVE maar door de twee bovenstaande reacties begin ik toch te twijfelen aan de volwassenheid ervan. Of het ligt aan mij dat ik inlevingsvermogen heb in andere mensen.
[/rant]
Zucht.. had er een knipoog bij moeten zetten. Het serverpark moet nou eenmaal gereboot worden ter opschoning, daar ontkom je niet aan. Wil alleen maar zeggen dat het erger kan, mag er toch van uitgaat dat de bulk van de nederlandse spelers 's avonds in eve te vinden is en niet rond de lunch..

Anyhow, je bent zeker nog niet veel op de E-O forums geweest, zelfs al bedoelde ik dit bot dan nog was het mild t.o.v. de standaard reacties die je daar krijgt...
De_Bastaard schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:10:
Bij PvP wordt je vaak wel geacht mee te spelen. Vooral als het gaat om grote fleetbattles :) Alliance members zijn niet blij als je alleen inlogt om geld te verdienen maar niet komt opdagen zodra je space moet verdedigen :p
Hey Bassie, je bent net op tijd weg bij ED ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CopyCatz op 22-09-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 16:09

sHELL

VR "connoisseur"

PVP en zowel PVE hebben beide toch verplichtingen? Meende gelezen te hebben dat PVE later juist ook meerdere mensen nodig had of valt alles grotendeels toch wel solo te spelen?
Ligt er aan, ervaren spelers kunnen met gemak lvl 4 missies (en met moeite lvl 5) solo doen.

Level 5 missies (ook al beweren veel mensen dat het solo kan) worden meestal in teams van 4 a 10 mensen gedaan. Maar level 5 missies zijn meestal niet erg in trek.

Als je een beginner bent dan heb je daar toch wel moeite mee, vooral de lvl 3 en 4 missies. Het is dan ook verstandig om die in kleine teams van 2 a 3 man te doen.

Tegenwoordig heb je ook sleepers in wh space, daar heb je wat meer planning bij nodig. Je hebt mensen nodig met redelijke hacking skills en een dedicated salvager is erg handig. Ook heb je scouts nodig. (ja, het kan zonder maar je loopt dan wel een risico) Als je dieper in wh space gaat zul je ook bepaalde specifieke fleet setups nodig hebben. Samenwerking is het sleutel woord in wh space.

Even een opmerking op je rant, recentelijk is er een bevolking explosie gaande in eve. Helaas beginnen bepaalde nieuwe eve spelers zich dan ook redelijk irritant te gedragen.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 17:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Hoe selecteren jullie bdw jullie targets? Ik vind het soms erg moeilijk om 'raak' te klikken. Wellicht zijn hier keybinds voor?

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
[rant]

[/rant]

Ik begrijp serieus niet waar je je druk over maakt. Als je je even verdiept had in de game alvorens je eraan had begonnen, had je gewoon geweten dat de DT er elke dag is en maximaal een uur duurt en hoef je hier ook niet te gaan ranten tegenover lui die het al een aantal jaar spelen over die uur DT midden op de dag wanneer het jou niet uitkomt. Ik zal je nog een tip geven, het is tijdens DT ook lunchtijd hier in onze tijdzone 8)7

Dat er vandaag even een patch nodig is en EVE 's ochtends down is, big deal, dat gebeurt wel vaker. Ik ben al lang blij dat het niet zo is zoals in 2005, toen EVE soms weken van slag was en er elke dag wel reboots waren van de server op niet reguliere tijden.
-ko- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:16:
Hoe selecteren jullie bdw jullie targets? Ik vind het soms erg moeilijk om 'raak' te klikken. Wellicht zijn hier keybinds voor?
Rechts via overview gaat veel gemakkelijker. Zorg er wel voor dat de targets daar ook in voor komen. Als dat niet het geval is, dan kan je dat doen door je overview settings aan te passen, welke je kunt vinden onder het driehoekje naast "Overview" rechts (rechtermuisklik erop ;)).

[ Voor 14% gewijzigd door ravenger op 22-09-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
CopyCatz schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:59:
[...]

Zucht.. had er een knipoog bij moeten zetten. Het serverpark moet nou eenmaal gereboot worden ter opschoning, daar ontkom je niet aan. Wil alleen maar zeggen dat het erger kan, mag er toch van uitgaat dat de bulk van de nederlandse spelers 's avonds in eve te vinden is en niet rond de lunch..

Anyhow, je bent zeker nog niet veel op de E-O forums geweest, zelfs al bedoelde ik dit bot dan nog was het mild t.o.v. de standaard reacties die je daar krijgt...

[...]

Hey Bassie, je bent net op tijd weg bij ED ;)
Hey man, wat is er gebeurd dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
overview aan de rechterkant en dan CNTR+links klikken. Hoe doe jij het dan? in het scherm? Kan ook met CNTR en links klikken, maar dat is inderdaad erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 16-06 08:25

Erikie

www.erikie.nl

En als je al in de ruimte klikt moet je ff die explosion / shaking camera uitzetten. Maar idd, via je overview is t best en snelst (ctrl + click target). en als je gelijk wil schieten, eerst je modules aanklikken, en dan ctrl + target en gaan met die banaan.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je maakt een stapel overview setting profielen aan en je gebruikt het best passend profiel. bv alleen red, neutral, hostile battleships in overview Dan kan je de lijst op bereik sorteren en crtl-click om targets te locken. De wapens zijn in 2 stacks verdeeld zodat je met F1/F2 kan schieten.

Als je dan 300+ battleship targets zie met 1000+ in local. Dan kan je primary worden omdat 200 battleships die niet in beeld zijn op jou locken. De tabel kan slechts een beperkt aantal rijen tonen en je kan eenmaal niet heen en weer scrollen in de lagfest. "overview cloaking"

[ Voor 32% gewijzigd door rapture op 22-09-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de wilde gok doen dat hij het niet daarover had maar meer over lage level missies.
Ik hoorde positieve verhalen over de userbase van EVE maar door de twee bovenstaande reacties begin ik toch te twijfelen aan de volwassenheid ervan.
Had ik je ook wel meteen kunnen vertellen. Als je nog de illusie heb, het is pure onzin. Misschien is het beter dan wow userbase, geen flauw idee want ik speel het niet. Maar vergeleken met andere spellen die ik speel is het echt geen haar beter.

Maar de reden die je daarvoor heb vind ik nogal vreemd, kom op zeg, het is gewoon een feit dat we als europa er voor de gemiddelde speler goed vanaf komen, australie heeft gemiddeld veel groter probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik was nogal nooberig. EVE heeft imo een iets hogere learning curve dan de gemiddelde RPG en ik wist dus niet dat ik die box rechtsboven ook kon gebruiken. Had net een encounter met 5 pirates en ik moet zeggen dat ik er toen heel blij mee was...

Wat is trouwens de manier? Ik orbit naar mn vijand toe en schiet erop als hij terug begint te schieten. Ze draaien echter om mij heen en ik hang in het midden een beetje sitting duck te spelen en ik schiet ze wel neer, maar niet helemaal zoals het moet denk ik...

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:26
-ko- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:26:
Ik was nogal nooberig. EVE heeft imo een iets hogere learning curve dan de gemiddelde RPG en ik wist dus niet dat ik die box rechtsboven ook kon gebruiken. Had net een encounter met 5 pirates en ik moet zeggen dat ik er toen heel blij mee was...

Wat is trouwens de manier? Ik orbit naar mn vijand toe en schiet erop als hij terug begint te schieten. Ze draaien echter om mij heen en ik hang in het midden een beetje sitting duck te spelen en ik schiet ze wel neer, maar niet helemaal zoals het moet denk ik...
Je kunt zelf ook kiezen om te orbitten. Overigens verschilt het per type wapen en ammo wat jou optimale range van raken is. Waardoor het inderdaad nog wat meer denk en leerwerk met zich mee brengt.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 23:41
-ko- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:26:

learning curve van eve....valt wel mee :P

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3088/2335016192_6003c39c4c.jpg

ben 2 jaar weg geweest en ben met de trail weer bezig en moet weer heel wat guides uitprinten en studeren ugh...als je eve alle ins en outs kunt dan zou je eigenlijk een diploma moeten krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door tntkiller op 23-09-2009 00:57 ]

Iseci

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
rapture schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:29:
Je maakt een stapel overview setting profielen aan en je gebruikt het best passend profiel. bv alleen red, neutral, hostile battleships in overview Dan kan je de lijst op bereik sorteren en crtl-click om targets te locken. De wapens zijn in 2 stacks verdeeld zodat je met F1/F2 kan schieten.

[...]
Wat ook kan helpen is om ALT ingedrukt te houden. Dit voorkomt dat je overview lijst wordt geupdate, waardoor targets niet plotseling zullen verspringen binnen de lijst.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• Dutch2007
moah die curve is beetje vertekend

en zoals er staat: eve: second genesis, dat is moah al enige tijd oud, nu is het apoc 1.5 ;-)
Het enige wat dat plaatje doet (naast mij irriteren elke keer dat iemand hem weer post), is het ego van de gemiddelde eve speler nog groter maken dan dat die al is. Dat je een lange learning curve hebt zal ik niet ontkennen, maar de enige reden dat ie steil zou zijn is het belabberde niveau van de tutorial.

Maar dan nog steeds, het is gewoon puur iets om ego van eve players groter te maken.

• De_Bastaard
Met een tutorial kan je volgens ook niet echt alle aspecten van EVE behandelen imho.

• Dutch2007
vind je de huidige tutorials belabert? in de dominion expansion gaan ze er zelfs 1tje aan toevoegen waar de "noob" zijn schip verliest, en bij return een nieuwe krijgt.

maargoed ik denk dat ccp/eve suggestion part beter is als je zegt hier en hier kunnen dingen beter qua eve tutorials...

k heb gewoon de wiki van goonfleet gekopieerd en naar onze wiki overgezet :P (iig die van standard learning en dan tackling en nog een andere)

http://wiki.apeocorp.com/...nded_Skill_Training_Guide (deze)
http://wiki.apeocorp.com/...ed_Career_Specializations (en die)

[ Voor 16% gewijzigd door Dutch2007 op 23-09-2009 10:34 ]

• tntkiller
Dutch2007 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:36:
moah die curve is beetje vertekend

en zoals er staat: eve: second genesis, dat is moah al enige tijd oud, nu is het apoc 1.5 ;-)
nou ja uit ervaring kan ik zeggen dat ik al heel wat mmo's gespeeld heb maar eve online toch wel even wat meer van je vraagt.

duurde echt maanden voor ik echt begon te snappen hoe eve online in elkaar zat...bij de andere mmo's was dat hooguit 2 dagen...niet dat eve online nou iets verkeerd doet het is een verademing een mmo te vinden dat meer inhoud dan button smashing......

de community is ook een van de beste(die van asherons call 1 was echt ongekend goed moet ik zeggen :) )

als je alleen al de player made guide ziet(BattleClinics_EVE-Online_Player_Guide) is dat echt een dikke pil om doorheen te komen

Iseci

• Paul
Ik heb laatst (met een nieuw character) de tutorial doorlopen, en ik moet zeggen dat deze toch best veel behandeld.

Goed, al die makkelijke toetscombinaties en zo niet, alt-click wist ik niet eens en ik speel het al ruim een jaar, maar wat je kunt doen in Eve wordt vrij aardig behandeld.

Het enige waar je schijtziek van wordt in het n00b-chatkanaal is die ene veldspar-asteroid die niemand gevonden krijgt in een van die missies :+ Oh, en er zou iedere 10 minuten automagisch een Avatar ofzo gelinked kunnen worden met uitleg dat dat het grootste/duurste schip is en dat ze nog een paar jaar moeten sparen voor het ding, want die vraag komt ook keer op keer terug.

Rhàshan - Aditu Sunlock

• De_Bastaard
Jep, en een soort fitting tutorial zou ook wel leuk zijn denk ik :) Ik zat laatst toevallig even in een NPC corp omdat ik switche van corp, maar wat er daar toch voor vragen voorbij komen :+

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

De_Bastaard schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:43:
Jep, en een soort fitting tutorial zou ook wel leuk zijn denk ik :) Ik zat laatst toevallig even in een NPC corp omdat ik switche van corp, maar wat er daar toch voor vragen voorbij komen :+
90% van die vragen zou je bot kunnen beantwoorden met RTFM, anderzijds ken ik mijzelf en stel ik ook vaak de overbodige vraag ipv door tien pagina's text heen te zoeken naar een antwoord

btw bedankt Dutch2007, Goons is altijd goed voor een mooi filmpje of een goede handleiding. Zit altijd wel een vrijwilliger bij in die enorme cohorten van hun en ik zocht net zo'n linkje :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Anoniem: 63072

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:34:
Ik heb laatst (met een nieuw character) de tutorial doorlopen, en ik moet zeggen dat deze toch best veel behandeld.

Goed, al die makkelijke toetscombinaties en zo niet, alt-click wist ik niet eens en ik speel het al ruim een jaar, maar wat je kunt doen in Eve wordt vrij aardig behandeld.

Het enige waar je schijtziek van wordt in het n00b-chatkanaal is die ene veldspar-asteroid die niemand gevonden krijgt in een van die missies :+ Oh, en er zou iedere 10 minuten automagisch een Avatar ofzo gelinked kunnen worden met uitleg dat dat het grootste/duurste schip is en dat ze nog een paar jaar moeten sparen voor het ding, want die vraag komt ook keer op keer terug.
En vergeet die gast niet die voor 18b ISK een blueprint voor een drone probeert te verkopen (en ook al een paar keer heeft gedaan, er trappeen altijd mensen in)

• De_Bastaard
Dat is natuurlijk wel apart, want hoeveel n00bs hebben 18bil?

• seswa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08-2018
onderstaande is ook een handige website met skills die voor beginners handig zijn.
website werkt ook goed met de IGB.

http://www.kylania.com/eve/skills.php

Mooie artikels Dutch007, bedankt voor de links :)

• Dutch2007
Graag gedaan, iemand anders had er 1tje al eens gepost, heb hun wiki zo vermogelijk geprobeerd te kopieren :)

• UTwizard
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:28:
[...]

En vergeet die gast niet die voor 18b ISK een blueprint voor een drone probeert te verkopen (en ook al een paar keer heeft gedaan, er trappeen altijd mensen in)
Zoals De_Bastaard hierboven al zegt, dit lijkt me een beetje vreemd, de mensen die daadwerkelijk 18b ISK te besteden hebben kijken echt wel beter hun ogen lijkt mij. De mensen die zich misschien vergissen hebben 9 van de 10 keer toch geen 18b ISK lijkt me?

Anoniem: 63072

UTwizard schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:21:
[...]
Zoals De_Bastaard hierboven al zegt, dit lijkt me een beetje vreemd, de mensen die daadwerkelijk 18b ISK te besteden hebben kijken echt wel beter hun ogen lijkt mij. De mensen die zich misschien vergissen hebben 9 van de 10 keer toch geen 18b ISK lijkt me?
Ik had zijn history bekeken en hij had er twee verkocht voor die prijs. Of het waren niet zo slimme meer ervaren spelers, of iemand heeft ISK gekocht.

Overigens speel ik niet zo heel fanatiek. Een avond per week en 1 middag in het weekend. Dan is dat realtime trainen ineens een stuk leuker als het xp verzamelen in WoW. Ik volg gewoon steeds de missies en dan ga ik naar de volgende agent die aangegeven wordt bij de laatste missie. Inmiddels schiet ik npc's af voor ze een schot op mij hebben kunnen lossen. Denk dat de training wat voorloopt op mensen die dagelijks spelen ;) ik heb overigens een ongelovelijk balanced mannetje wat attributes betreft (geen ramp lijkt mij). Ik heb tijdens het aanmaken niet gezien waar je dat kon kiezen. Heb ik ergens een scherm waar ik attributes kan toewijzen gemist?

Overigens heb ik tijdens de trial een ander mannetje gespeeld, deze heeft nog wat ISK, hoe krijg ik die naar mijn huidige character? (Ik denk er ook over die te remappen en een keer die 5 dagen training voor een anufacturing mannetje te doen. Gelden die 2 remaps per character of voor al je characters?)

• Paul
Dutch2007 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:32:
Graag gedaan, iemand anders had er 1tje al eens gepost, heb hun wiki zo vermogelijk geprobeerd te kopieren :)
Kun je kijken of je de layout kunt fixen? Dit leest een beetje vervelend :>

Rhàshan - Aditu Sunlock

• UTwizard
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:40:
Overigens heb ik tijdens de trial een ander mannetje gespeeld, deze heeft nog wat ISK, hoe krijg ik die naar mijn huidige character?
Inloggen op je andere ventje, je 'main' als Buddy toevoegen en dan rechtermuisknop > 'Send Money' op die Buddy.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 15:49
Goh, binnenkort ook maar weer eens beginnen :) blijft toch trekken dat eve, ook al snap ik er half de ballen nog niet van :P
Trials kunnen geen isk versturen.

• Dutch2007
UTwizard schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:16:
[...]

Inloggen op je andere ventje, je 'main' als Buddy toevoegen en dan rechtermuisknop > 'Send Money' op die Buddy.
kan je dat met een trial dan? ;-) afaik niet

geen contracts en geen money transfers

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Iemand een idee waar de 'X' vandaan komt die je post als je een invite wilt?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Is het verstandig om na 3 dagen al een NPC corp te joinen ?

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Wat je wel kunt doen (denk ik, vroeger werkte het) is een direct trade van je main naar je alt openen, en dan gewoon de optie 'offer isk' selecteren. Dan kun je wel geld versturen. Moeten je chars alleen wel allebei in hetzelfde station zijn, en niet op dezelfde account zitten ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

• CopyCatz
Hekking schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:20:
Is het verstandig om na 3 dagen al een NPC corp te joinen ?
Als het goed is zit je daar al 3 dagen in?

• CopyCatz
yared schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:49:
Iemand een idee waar de 'X' vandaan komt die je post als je een invite wilt?
"Yes I would like to participate in your fleet" is een beetje veel typen. Gaat er alleen maar om dat je naam opduikt in de chat.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

CC je praat! :P

Was een vraag in het V3SPA channel, waarom specifiek die X.
Z zit meer links bijvoorbeeld.

Kreeg als suggestie dat het afkorting was voor XXX, maar dat zijn denk ik meer invites voor orgies :)

• Hekking

Hekking

Can of whoopass

CopyCatz schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:25:
[...]

Als het goed is zit je daar al 3 dagen in?
Lol dat wel natuurlijk :P

Maar nu heb ik dus een 20 /30 missies doorlopen en ben nu *werkloos* :)

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06 13:47
Geld naar een willekeurig ander sturen: open people & places, zoek de persoon, rechtsklik, send money. Enige wat je nodig hebt is een positief banksaldo en de naam van de begunstigde.

edit: alleen betaalde accounts kunnen natuurlijk geld versturen.

Over x: het is soms ook een v (vinkje, kruisje...) - geeft alleen aan dat je je naam markeert.

[ Voor 31% gewijzigd door wheez50 op 23-09-2009 22:49 . Reden: bedacht me iets... ]

• tntkiller
woot heb een GM gevraagt of hij kon helpen met nu nog frozen account...mijn char zit in 0.0 met zowel zeker geen optie om daat weg te komen...

Hi,

Thank you for contacting customer support and our apologies for the late reply.

Once you have reactivated your account, we will move your character to secure space. Simply board the ship you want to be moved with you and fill it's cargohold with the items you intend to take along. The other items in that station, we can not move. I suggest you file a stuck petition once you are ready to be moved. Include this Petition ID: xxxxxxxx

Best regards,
GM Nova
Senior Game master
EVE Online Customer Support

binnenkort maar ff reactiveren :D

Iseci

• wheez50
wow - da's erg netjes!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Netjes? Eigenlijk is het wel een beetje valsspelen. :)

Voor hetzelfde geld word je straks met je faction/officer fitted CNR* van 0.0 direct naar hi-sec getransporteerd.

* Vul hier willekeurig welk schip dan ook in wat wat centjes kost.

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 24-09-2009 01:23 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

• tntkiller
ach het was niet eens nodig...was al in save gebied ...denk dat ik toch eens terug ben gevlogen met een vloot (na 2 jaar niet spelen is het een grote gaten kaas n mijn hoofd :D )

heb wel alleen nog maar mijn 0.0 fitted dominix en 45 miljoen iskies over...de rest lag in 0.0 maar corp is niet meer en alle spullen zijn weg(al de o.o ore en mijn mining ships :P

nou ja dat komt wel weer goed

en idd dat ze me wel wilde helpen met een zap naar save gebied is een beetje cheaten maar ok een menselijke kant + een reactivated account is voor eve online toch wel weer lekker :P(ist crisis he)

Iseci

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Ik wil EVE graag een keer gaan proberen, en laat ik dit weekend nou net een beetje extra tijd hebben (waakdienst + vriendin van huis). Nou vroeg ik mij af of er misschien nog iemand een invite over heeft zodat ik nog een weekje extra heb om mij te bepalen of ik het 15 euro p/m waard vind om met mijn beschikbare tijd te kunnen spelen.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:26
Mythrill schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:41:
Ik wil EVE graag een keer gaan proberen, en laat ik dit weekend nou net een beetje extra tijd hebben (waakdienst + vriendin van huis). Nou vroeg ik mij af of er misschien nog iemand een invite over heeft zodat ik nog een weekje extra heb om mij te bepalen of ik het 15 euro p/m waard vind om met mijn beschikbare tijd te kunnen spelen.
Pm je e-mailadres even, dan zal ik je een invite sturen.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Foamy heeft mij ook al geDM'd voor een invite, iig bedankt voor het aanbod.

• CopyCatz
yared schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:31:
CC je praat! :P

Was een vraag in het V3SPA channel, waarom specifiek die X.
Z zit meer links bijvoorbeeld.

Kreeg als suggestie dat het afkorting was voor XXX, maar dat zijn denk ik meer invites voor orgies :)
Als een fc alle shieldreppers wil zien moet je ook wel eens S typen, of B voor bombers... Tis maar wat handig is.

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Ik zie een hoop mensen voor het eerst starten, maar ik begreep altijd dat met name bij EVE het eigenlijk een beetje zinloos was om nu nog te starten vanwege de enorme (niet meer in te lopen) achterstand op de spelers die het al heel lang spelen. Ik chargeer het nu een beetje maar dat heeft mij eigenlijk ook een beetje weerhouden om verder te spelen. Maar was er nu een patch recent die dat soort problemen wat minder maakte of vergis ik me dan?

• De_Bastaard
copycatz, wat heb ik nu gemist in ED? :D

• CopyCatz
Trin1ty schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:13:
Ik zie een hoop mensen voor het eerst starten, maar ik begreep altijd dat met name bij EVE het eigenlijk een beetje zinloos was om nu nog te starten vanwege de enorme (niet meer in te lopen) achterstand op de spelers die het al heel lang spelen. Ik chargeer het nu een beetje maar dat heeft mij eigenlijk ook een beetje weerhouden om verder te spelen. Maar was er nu een patch recent die dat soort problemen wat minder maakte of vergis ik me dan?
Dat wordt zoveel gezegd... Binnen een paar maanden (die je toch nodig hebt om je weg te vinden in het spel) kun je je character goed geskilld hebben voor een bepaalde taak. Ikzelf speel bijvoorbeeld wel al 5 jaar, maar mijn skills zijn all over de place. Ik kan wel veel, maar eigenlijk niks goed (zelf voor gekozen, wou gewoon alles kunnen vliegen). Ik ben nu voor de 2e keer op een 2e account een nieuw specialized karakter aan het bouwen voor industry, zoiets heb je binnen een paar maanden op een goed niveau. Het is alleen wel handig om in het begin een beetje een plan te trekken wat je wilt, en wat advies in te winnen wat daar qua skills voor nodig is. Los van ingame skills gaat het ook om rl skills. Ik kan voor geen meter pvp'en terwijl spelers van een jaar oud in hun frigje een battleship neerhalen..

• CopyCatz
De_Bastaard schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:19:
copycatz, wat heb ik nu gemist in ED? :D
Blijkbaar is er afgelopen zondag in de meeting besloten om de tent op te heffen maar we horen niks officieels, anderen zijn weer bezig om toch nog een doorstart te maken. M.a.w. er gebeurt niks meer nu... Zal wel eerder in caod staan dan wij het horen verwacht ik.

• Dutch2007
yup, en je moet niet vergeten, 1 player in een dikke battleship, tegen bijv 5 cruisers, kan misschien wel 3-4 cruisers nog slopen voordat hij zelf neer gaat, maar isk wise kost het de bs meer (niet te vergeten als alle 5 de cruisers bijv vespa ec-600 hebben (25x dus :P) hebben ze zeeeeer veel kans dat geen 1 gesloopt wordt

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

yared schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:20:
btw bedankt Dutch2007, Goons is altijd goed voor een mooi filmpje of een goede handleiding. Zit altijd wel een vrijwilliger bij in die enorme cohorten van hun en ik zocht net zo'n linkje :)
De kennismonopolie.

Het is juist het doel dat EVE geen goede allesomvattende handleidingendatabase heeft. Elke grote entiteit doet eigen onderzoek om aan verhandelingen, papers,... en competitief voordeel te geraken. En het kan met elke lange downtime patch veranderen. Continue onderzoeken en updaten.
Dutch2007 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:28:
yup, en je moet niet vergeten, 1 player in een dikke battleship, tegen bijv 5 cruisers, kan misschien wel 3-4 cruisers nog slopen voordat hij zelf neer gaat, maar isk wise kost het de bs meer (niet te vergeten als alle 5 de cruisers bijv vespa ec-600 hebben (25x dus :P) hebben ze zeeeeer veel kans dat geen 1 gesloopt wordt
Tegen 5 blaster thorax'en kan je niet veel terug doen.

[ Voor 29% gewijzigd door rapture op 24-09-2009 09:35 ]

• De_Bastaard
CopyCatz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:25:
[...]

Blijkbaar is er afgelopen zondag in de meeting besloten om de tent op te heffen maar we horen niks officieels, anderen zijn weer bezig om toch nog een doorstart te maken. M.a.w. er gebeurt niks meer nu... Zal wel eerder in caod staan dan wij het horen verwacht ik.
Ouch! Maarja dat zat er ook wel al aan te komen...

• yared

yared

No Scope, Bitch!

CopyCatz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:25:
[...]

Je klinkt een beetje teleurgesteld, maar zat je er dan nog met hart en ziel in, of zit er wel iets waars in de reden voor het opheffen van de tent? :)
rapture schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:32:
[...]
De kennismonopolie.

Het is juist het doel dat EVE geen goede allesomvattende handleidingendatabase heeft. Elke grote entiteit doet eigen onderzoek om aan verhandelingen, papers,... en competitief voordeel te geraken. En het kan met elke lange downtime patch veranderen. Continue onderzoeken en updaten.
Mee eens dat ze dit naar buiten toe aanhangen, en dank aan Goons mankracht om het bij te houden, maar binnen de organisatie ontbreekt de kennis ook. Simpel gezegd; er is zoveel informatie en de toko intern/game groet zo hard, zelfs CCP is vologens mij regelmatig de weg kwijt.

Mijn inziens is dit het moment dat ze met goede community services moeten komen anders word het nooit wat met hun socal gaming/social networking ambities.

Gok dat zodra de nieuwe ingame browser werkt we wel wat nieuwe webdiensten zullen zien zoals ene LinkedIn voor EVE.
Trin1ty schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:13:
Achterstand, het gevoel van... het is het stigma waar elk bestaand spel mee van doen heeft, maar je opmerking mbt die 'patch' die achterstandsproblemen zou oplossen snap ik niet helemaal.

Ik snap dat het voor nieuwe spelers zo mag lijken dat je een 'te' grote achterstand hebt. Ja, je hebt een achterstand. Logisch toch, je begint net en sommige spelen dit al 5 jaar. Maar in tegenstelling tot nagenoeg elke mmo die ik ken, kun je juist door die achterstand dingen doen die anderen niet meer kunnen/durven.

Man, die eerste keer mijn autopilot settings fout en vervolgens met hauler door 0.3... bonk bonk hartklopping :+
Of die eerste keer minen in low-sec, of even 'kijken' in The Fountain en in local zingen; the're no chicks in BoB space O+
Een OT op zijn neus meppen met 10 frigs, gewoon ervoor gaan, fuck the implants! _/-\o_
En voor jou is het de gewoonste zaak eerst even op lvl1 te beginnen en heb je er nog moeite mee. Ik moest verdomme gisteren een cruiser ZOEKEN + fitten omdat ik de frikking gate niet door mocht met mij marauder...

Ben zojuist na 3 jaar actief spelen voor het eerst met een nieuw onderdeel bezig binnen EVE.

Vrees niet dat dit het laatste nieuwe onderdeel zal zijn :D

• De_Bastaard
Je kan als nieuweling net zoveel fun hebben als een oudere speler. Die kan alleen wat meer schepen vliegen, en sneller isk verdienen....

• CopyCatz
Je moet trouwens nu wel in de aanloop naar de winter patch verdomd goed opletten wat je gaat skillen.. Gister in local vroeg er iemand of er iemand in de buurt was die archaeology kon.. kom ik aanzetten met mijn codebreaker wat dus een analyzer moet zijn. Ik dacht, dat moet ik dus maar eens gaan skillen dus ik zet bijna survey 5 aan tot ik me de test patch notes herinnerde... Vanaf december hoef je nog maar survey 3 te hebben voor een analyzer en is survey 5 eigenlijk nergens meer voor nodig (behalve een t2 analyzer).

Zelfde met hacking, cloaking, bomb deployment, allemaal geen level 5 meer voor nodig straks. Dus ja eigenlijk wordt het nu wel makkelijker voor nieuwkomers, maar voor de andere players is het nu goed opletten.

• Dutch2007
moah die skills die je al op 5 hebt, geven ws wel het verschil aan, 10% (meestal 5% per lvl) is toch redelijk...
Survey V is compleet nutteloos zodra het geen prereq meer is (nou ja wat suicide gankers gebruiken het misschien, maar ik heb nog nooit iets gebruikt dat baat heeft gehad bij survey V, heb het alleen omdat het prereq is).

• Dutch2007
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:14:
[...]

Kun je kijken of je de layout kunt fixen? Dit leest een beetje vervelend :>
wat is er niet goed aan???/ niet leesbaar aan?
mssl..
p.s. tis een wiki ;-)

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Vanavond in een fleet gevlogen met een collega om de basics daarvan door te krijgen. Damn wat vet. Ik vlieg nu in een Tristan trouwens. Had mazzel dat ik daar de goede skills voor had.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dutch2007 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:46:
wat is er niet goed aan???/ niet leesbaar aan?
mssl..
p.s. tis een wiki ;-)
Vergelijk http://wiki.goonfleet.com...ed_Career_Specializations en http://wiki.apeocorp.com/...ed_Career_Specializations maar eens :)

p.s. Je gaat er nu vanuit dat ik überhaupt Wikiaans spreek :P Als je copy/paste al niet helemaal goed overkomt waar vind ik dan welke syntaxis jouw Wiki snapt? ;) Wel vreemd, want het is beide MediaWiki?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Niet vergeten, vandaag is het alle skills op 5 op de testserver. Even een paar leuke Avatar pics maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
yup ik dacht 48H all skills @ 5

@ wiki gebeuren.
heb gezien hoe het werkt, ziet er idd nu beter uit, mediawiki zet er nu ook meteen een soort van index in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Waar haal je die Avatar vandaan dan? Neem aan dat die nog altijd gebouwd moet worden en niet op de markt verkrijgbaar is :p (Vooral omdat supercaps niet in station gedocked kunnen worden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
De_Bastaard schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:18:
Waar haal je die Avatar vandaan dan? Neem aan dat die nog altijd gebouwd moet worden en niet op de markt verkrijgbaar is :p (Vooral omdat supercaps niet in station gedocked kunnen worden ;)).
ccp spawnt ze

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moah, de super-cap test is vandaag, (1800 eve) zullen ze wel als redeemable item aan je geven 1x dockable (bij het redeemen), daarna niet meer dockable

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch2007 op 25-09-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Leuk, ik zal straks ook eens een wyvern undocken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die test server kunnen gebruiken moet je een hele 2e client voor downloaden toch (de singularity) is dat dan weer 1500 mb ofzo? of alleen een paar kleine files die zorgen dat je de ander server kan joinen?

zal het simpeler vragen: Hoe kom ik op de test server 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Door je folder EVE-Online te kopieren, renamen naar SiSi en dan de shortcut te veranderen zodat je er 'n commando achter knalt dat ie naar de testserver connect. Staat allemaal op de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

doe niet teveel moeite, 15 oktober is de test pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nee joh je hoeft niet de snelkoppeling te veranderen, hebben ze veranderd...

1) kopieer de gehele eve map (de normale map) naar een 2e,

2) download de testserver/beta patch van ccp, en als je die eve.exe opent, dan kom je automatisch op de test server uit. link naar de test server is dan hardcoded afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
Gisteren eens wat astrometric skills getrained en vandaag aan de slag gegaan met probes.
Heb al wel een paar dingen gevonden, maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Een unstable class 3 wormhole in een rustig stukje lowsec, maar durf daar mijn Raven niet aan te wagen en een Drake gaat dat waarschijnlijk niet redden.
Het smaakt zeker naar meer, maar denk dat ik daar nog te jong voor ben (3 maanden speeltijd). Sowieso weet ik niet hoe verstandig het is een unstable wormhole in te gaan.
Ik denk dat ik eerst maar eens ga kijken hoe ik het er vanaf breng in complexes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bedankt voor de tips omtrend singularity

Wormholes zijn altijd unstable, dus je kan lang zoeken wil jee een stable wormhole vinden.... Over het algemeen zijn alle anomalys in een Class 3 prima te doen in een drake met een goede omni tank. Ik zou eerder een drake dan een raven mee nemen aangezien het vooral frigs en cruisers zijn in class 3 wormholes. Class 4 of 5 ga je niet alleen redden, als je het veilig wilt spelen, zoek eerst een Class 2 of zelfs Class 1 wormhole op en ga kijken hoe je drake het daar in trekt.

Ik leef nu een paar maanden in een Class 5 met onze corp, bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 15:49
UTwizard schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:59:
[...]

Ik ben zelf Caldari en heb dus ook al menig schip met Railguns gehad. Ik vind ze persoonlijk ook absoluut niet fijn. Ja ze doen veel schade maar zodra je ook maar enigzins ongelukkig zit met je Range heb je er helemaal niks meer aan. Doe mij maar ook maar Missiles.

Weten jullie of de EVE University ook mensen toelaat welke al veel langer spelen dan 8 weken maar zichzelf nog steeds een noob noemen? :+
Dat lijkt mijn verhaal wel :+

Ik heb (zoals iedereen) in het begin gewoon lekker de basics geskipt oid en een beetje aan het rondzwerven, wat agents, beetje minen en manufacturen, enz. best leuk om wat ISK mee te krijgen maar gaat snel vervelen.

Hier Gallente overigens, maar ook veel met railguns.

Ik denk dat ik ook maar eens m'n acc ga heractivaten, de tut opnieuw ga doen, een fatsoenlijk plan uit werken voor m'n skills en wat ik van plan ben en eens kijken of ik wat meer diepgang in het spel kan vinden.

• Hekking

Hekking

Can of whoopass

pfff, ik enthousiast missile launchers installeren op m'n tristan, schijn je die niet te kunnen gebruiken als trail ;(
Verder heb ik er nu een railgun en blaster aan hangen, wanneer ik de missiles ter beschikking had kon ik mooi op veiligere afstand van m'n vijanden bestoken maar nu approach ik gewoon mbv m'n afterburner en doe ik de meeste damage met de blaster geladen met antimatter charges. Dat gaat het snelste maar ik moet dan m'n armour goed in de gaten houden.

Misschien moet ik maar gewoon is voor een maand gaan spelen :P

ps , smartbombs is dat wat voor een tristan ? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Hekking op 26-09-2009 08:27 ]

• NitroX infinity
Missile launchers kun je toch wel gebruiken op trial accounts? Heb je wel de benodigde skills? Probeer je niet te zware launchers op je frigate te installeren?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Kleine smartbombs schieten voor geen meter op. Je kan het beste of op afstand blijven (rails + standard missiles) of dichtbij (blasters + rockets).

En het moet gewoon een geval zijn van niet juiste skills hebben, trials kunnen best missiles gebruiken. (Alleen niks groters can cruisers + geen industrials).

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 17:39
furby-killer schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:45:
Kleine smartbombs schieten voor geen meter op. Je kan het beste of op afstand blijven (rails + standard missiles) of dichtbij (blasters + rockets).

En het moet gewoon een geval zijn van niet juiste skills hebben, trials kunnen best missiles gebruiken. (Alleen niks groters can cruisers + geen industrials).
Ja daar kwam ik ook achter. Ik was benieuwd hoe de tutorial er uitzag op dit moment. Ik had voor de mining career variant gekozen. Dan krijg je tijdens een van de laatste missies een itteron (gallante char). Ik koop de industrial skill, kan ik hem niet trainen omdat ik op een trial account zit. Vind dat best jammer omdat minen en haulen toch een geheel zijn! Ik zou de restrictie zo zetten dat je niet verder dan lvl 2 kan oid. Dan kan de trial / noob toch ervaren wat haulen is.

• wheez50
WoKo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:56:
[...]

Ja daar kwam ik ook achter. Ik was benieuwd hoe de tutorial er uitzag op dit moment. Ik had voor de mining career variant gekozen. Dan krijg je tijdens een van de laatste missies een itteron (gallante char). Ik koop de industrial skill, kan ik hem niet trainen omdat ik op een trial account zit. Vind dat best jammer omdat minen en haulen toch een geheel zijn! Ik zou de restrictie zo zetten dat je niet verder dan lvl 2 kan oid. Dan kan de trial / noob toch ervaren wat haulen is.
Er zijn specifieke cargofrigates. Natuurlijk haulen ze niet zoveel als hun grote dedicated broers, maar met goede skills en een beetje fit kom ik wel aan vrij hoge hoeveelheden. Een trial mag van mij best een trial blijven. Drie weken lang uitproberen is mooi genoeg.
Als gallente heb je ook exequror, beste hauling cruiser die er is geloof ik.

De restrictie is er voor goede redenen (zodat farmers geen trial accounts kunnen gebruiken), echter ik vind vooral het probleem dat ze dan een iteron gaan geven in een career missie die voor 95% door trials wordt gedaan.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een oplossing tegen de cruiser rats in lvl 4?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AdDKX6nVCgldgrDRhp39a0wi/full.jpg
Draven?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Met dank aan NitroX een nieuw deel: [PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 16

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.